Gisteren had ik tijd voor juist 1 potje, dus snel maar een solo game opgestart.
Was vrij productief moest ik zeggen:
Potje waar beetje alles in zat:
- mijn favo drop locatie was niet knal in de vliegroute en ik landde daar met 2 anderen
- bizar magere loot in eerste appartement maar toch direct een kill kunnen maken naar het andere appartement met een P92 vanaf het dak
- iets betere loot in 2e appartement
- Kwam er in de verte een brommertje aangereden van de berg af, en zag ik tegenover mij iemand op het dak daar naar willen richten: hem silenced killed met de UMP
- kerel met het brommertje parkeert em lekker net aan dat appartement want had niets door en begint te looten en komt op het dak en wil dat kistje van zijn voorganger looten, nog een easy kill voor de UMP
- daarna een 4 x full decked M416 met compensator + silenced UMP en lvl 2 gear
- Brommertje pakken want de cirkel ging richting mijn allerminst favo locatie: Severny
- Gekozen om NO waards van de cirkel te rijden om de korte kant te hebben
- Zag ik een hutje waar ik graag wou inzitten om toch even de omgeving in me op te nemen
- Hoorde ik net op laatste moment iets IN het hutje en liep ik langs terwijl ik de deur opende, kwam een gast naar buiten en kon ik makkelijk afmaken in zijn rug
- hutje in, effe scannen en kwam er een nieuwe brommer in een ander hutje hokken op 50m van mij
- cirkel closing in, en lekker lang gewacht tot hij eruit moest, ook netjes kunnen killen en zijn kistje lag net op een talud die me cover voor Severny gaf
- netjes achter de talud gedoken, maar had geen enkel med buiten 1 redbull.. Nog 11 spelers over in de 3e laatste cirkel die duidelijk knal in Severny zou eindigen, en daar zat ik dan, achter de talud voor een open veld
- heel snel kistje van die gast voor me willen looten, gelukkig 5 meds en 2 painkillers en bam.. kar op mijn ketel
- snel weer achter talud en had ik geluk dat er iemand de berg afrende westen van mij en iemand een huisje uitsprong noord van mij richting KARmans. Ze hadden het druk met elkaar, dus ik kon het riskeren het open veld in te lopen en de kerk in te duiken, waar de cirkel iets over halfweg zou stoppen
- kerk was clear, ik kon nog langs 1 raampje uit en hoorde net voor ik wou vertrekken redelijk wat schoten aan mijn NW kant
- tussen de speeltuin kruipen en luisteren na eerst de gebouwtjes er rond gescanned te hebben, komt er iemand pieken achter een muurtje op de andere schoten: hij heeft mooie headshot van de UMP gekregen
- Daarna nog 3 over en 2 zitten blijkbaar in/rond het kleinste huisje waar de cirkel 10m rond hangt
- Veel schoten, nog 1 over
- Cirkel verkleint nu constant richting het kleinste huisje, en daar hoor ik nog gestommel
- Net wanneer ik een smoke in het huisje wil gooien, direct gevolgd door een granaat, komt hij om één of andere bizarre reden naar buiten gestormd recht in de armen van de op auto silenced UMP..
- WWCD in Severny.. wie had dat kunnen denken, mijn meest gehate locatie
Never ever financial advice...