[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:12
Gisteren een aantal leuke potjes gehad, maar vandaag ging het eigenlijk dramatisch tot we eindelijk een lekker potje hadden (duo). Relatief rustig gehad tot het einde. Eigenlijk draaide het 25 minuten lang om het vinden van een 4x (of 8x) scope voor m'n teamgenoot, maar uiteindelijk niks gevonden. We zaten tot de op 2 na laatste cirkel in een houten huisje en moesten daarna eruit. Eerst iemand achter een boom uitgeschakeld die met z'n rug naar ons toe stond en daarna de laatste persoon geflanked. Teamgenoot begon op hem te schieten, hij schoot terug (en ging out) en ik had wat schoten gelost. En daarna uitgeschakeld _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lkw2Rup.jpg

Onze eerste win in duo na héél wat potjes :+ Maar we spelen dan vaak ook best wel all over the place. Vaak beginnen we tactisch (of juist niet) maar dat tactische gaat soms redelijk snel overboord :D

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridaze
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 14:19
Brogala schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:18:
[...]

Ik heb die post net gelezen, ben het alleen niet eens met dit, 'In either case, you should always move to a new location after an engagement in the Top 10, even if it means giving up a really good position. '. Is het niet juist zo dat iedereen je hoort en weet waar je zit na een engagement, en als je dan probeert te moven de kans groot is dat mensen dat zien en je eventueel beschieten?

Verder erg goede post.
Dit is inderdaad iets wat je per situatie moet inschatten, het lijkt me vaker gevaarlijker om te moven dan om cover te blijven houden achter het zelfde object.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fridaze schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:35:
[...]

Dit is inderdaad iets wat je per situatie moet inschatten, het lijkt me vaker gevaarlijker om te moven dan om cover te blijven houden achter het zelfde object.
Het hangt ook enorm van de kwaliteit en de mentaliteit van je tegenstander af. In mijn win van gisteren heb ik een aantal keer juist niet teruggeschoten op vijanden om mijn positie niet weg te geven, ik had ze toch hoogstens kunnen verwonden. Dit heeft mij aardig gered. Daarnaast heb ik juist een paar keer vijanden opgejaagd die zich niet verplaatsten na het schieten, juist om te zorgen dat ik vanuit die kant niet meer aangevallen kon worden.

Volgens mij is zelfs een van de spelers die op mij schoot afgeschoten door een andere speler omdat hij dacht dat op hem geschoten werd. Doordat ik niet schoot had speler twee geen idee dat ik zo vlak bij hem zat en kon ik hem in zijn rug schieten doordat hij naar voren toe liep en niemand meer verwachtte.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:30
Denk dat het beste is de situatie in te schatten,

Had gister in solo een pot waar ik in het veld zat in een bosje, met nog 10 over zie ik er 1 kruipen in het veld, heb even gewacht totdat ik wat schoten hoorde om mijn vuur te coveren. daarna rustig in mijn bosje gebleven en denk dat ik ze alle 9 wel heb zien rennen maar zat perfect in de cirkel dus heb ze elkaar laten afschieten. Toen nog 3 andere over zag er 1 in een bosje maar kwam er 1 uit zijn rug die schoot hij neer zodra die, schoot schoot een ander die in een ander bosje zat hem neer, die had ik nog niet gespot, 1 kogel in zijn hoofd met de kar en toen maakte de cirkel hem verder af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:42
Gisteren had ik tijd voor juist 1 potje, dus snel maar een solo game opgestart.

Was vrij productief moest ik zeggen:

pubg

Potje waar beetje alles in zat:

- mijn favo drop locatie was niet knal in de vliegroute en ik landde daar met 2 anderen
- bizar magere loot in eerste appartement maar toch direct een kill kunnen maken naar het andere appartement met een P92 vanaf het dak
- iets betere loot in 2e appartement
- Kwam er in de verte een brommertje aangereden van de berg af, en zag ik tegenover mij iemand op het dak daar naar willen richten: hem silenced killed met de UMP
- kerel met het brommertje parkeert em lekker net aan dat appartement want had niets door en begint te looten en komt op het dak en wil dat kistje van zijn voorganger looten, nog een easy kill voor de UMP
- daarna een 4 x full decked M416 met compensator + silenced UMP en lvl 2 gear
- Brommertje pakken want de cirkel ging richting mijn allerminst favo locatie: Severny
- Gekozen om NO waards van de cirkel te rijden om de korte kant te hebben
- Zag ik een hutje waar ik graag wou inzitten om toch even de omgeving in me op te nemen
- Hoorde ik net op laatste moment iets IN het hutje en liep ik langs terwijl ik de deur opende, kwam een gast naar buiten en kon ik makkelijk afmaken in zijn rug
- hutje in, effe scannen en kwam er een nieuwe brommer in een ander hutje hokken op 50m van mij
- cirkel closing in, en lekker lang gewacht tot hij eruit moest, ook netjes kunnen killen en zijn kistje lag net op een talud die me cover voor Severny gaf
- netjes achter de talud gedoken, maar had geen enkel med buiten 1 redbull.. Nog 11 spelers over in de 3e laatste cirkel die duidelijk knal in Severny zou eindigen, en daar zat ik dan, achter de talud voor een open veld
- heel snel kistje van die gast voor me willen looten, gelukkig 5 meds en 2 painkillers en bam.. kar op mijn ketel
- snel weer achter talud en had ik geluk dat er iemand de berg afrende westen van mij en iemand een huisje uitsprong noord van mij richting KARmans. Ze hadden het druk met elkaar, dus ik kon het riskeren het open veld in te lopen en de kerk in te duiken, waar de cirkel iets over halfweg zou stoppen
- kerk was clear, ik kon nog langs 1 raampje uit en hoorde net voor ik wou vertrekken redelijk wat schoten aan mijn NW kant
- tussen de speeltuin kruipen en luisteren na eerst de gebouwtjes er rond gescanned te hebben, komt er iemand pieken achter een muurtje op de andere schoten: hij heeft mooie headshot van de UMP gekregen
- Daarna nog 3 over en 2 zitten blijkbaar in/rond het kleinste huisje waar de cirkel 10m rond hangt
- Veel schoten, nog 1 over
- Cirkel verkleint nu constant richting het kleinste huisje, en daar hoor ik nog gestommel
- Net wanneer ik een smoke in het huisje wil gooien, direct gevolgd door een granaat, komt hij om één of andere bizarre reden naar buiten gestormd recht in de armen van de op auto silenced UMP..
- WWCD in Severny.. wie had dat kunnen denken, mijn meest gehate locatie :D

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:28
Eindelijk de tijd kunnen vinden om wat highlights van m'n eerste week spelen in elkaar te kunnen draaien. Inmiddels alweer begonnen aan de highlights van week 2, haha.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik las net dat bepaalde boots stiller zouden moeten zijn dan anderen, iemand een idee welke dat zouden moeten zijn ? Op blote voeten lopen is dat nuttig ?

Heb nog nooit gemerkt dat er verschil in zit.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
ScrooLoose schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:05:
Ik las net dat bepaalde boots stiller zouden moeten zijn dan anderen, iemand een idee welke dat zouden moeten zijn ? Op blote voeten lopen is dat nuttig ?

Volgens mij klopt dat niet, snel Googlen levert ook geen resultaat op.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
ScrooLoose schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:05:

Waar stond dit dan, lijkt me onwaarschijnlijk gezien dat blootsvoets gelijke geluidssterkte heeft alleen iets ander geluid qua toonhoogte.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

SouLLeSSportal schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:27:
[...]

Waar stond dit dan, lijkt me onwaarschijnlijk gezien dat blootsvoets gelijke geluidssterkte heeft alleen iets ander geluid qua toonhoogte.
Plaatje hier

Ik kan er verder ook niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridaze
SouLLeSSportal schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:27:
[...]

http://frontpage.fok.nl/n...crotransactiesysteem.html

In hoeverre dit klopt, geen idee..

Check ook even de comments, comedy gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Blootsvoets heeft in squad het voordeel dat je je teammates (ook blootsvoets) kunt onderscheiden van enemies die over het algemeen altijd schoenen aan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 08:31
Fridaze schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:29:
[...]

http://frontpage.fok.nl/n...crotransactiesysteem.html

In hoeverre dit klopt, geen idee..

Check ook even de comments, comedy gold.
Het rennen met blote voeten geeft een ander geluid, ook in huizen. Het geluid is niet minder dan boots. Verschil tussen boots heb ik nog niks over gehoord.

Laten we dat dan lekker daar houden en niet hier ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Grotman op 27-07-2017 14:16 ]

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Gratz on chicken voor de mensen hierboven,
Ik heb tot nu toe alleen nog chicken solo gehaald in mijn negende potje.
eindig geregeld in de top 10 maar winnen is echt lastig.
Maar goed, ik blijf proberen en mijn moment komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
rdlfcuboy schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:40:
Gratz on chicken voor de mensen hierboven,
Ik heb tot nu toe alleen nog chicken solo gehaald in mijn negende potje.
eindig geregeld in de top 10 maar winnen is echt lastig.
Maar goed, ik blijf proberen en mijn moment komt vanzelf.
Top 10 is lastig. De eerste 10-15 keer dat ik in solo in de top 10 kwam ging ik ook steeds dood. Inmiddels weet ik wel hoe ik het ongeveer moet spelen. Tutorials lezen zijn nuttig, maar imo leer je toch het meeste van zelf spelen. Zeker gezien elke situatie anders is en je vaak zelf moet inschatten wat het beste is.

Wat ik doe in de top 10 is echt alleen schieten als ik gegarandeerd een kill heb. Als ik hem alleen -50 of -80 kan schieten wacht ik tot hij volledig openstaat voor mij en ik hem wel gelijk kan killen. En in de top 5 pak ik vaak gegarandeerde kills niet eens.

Zo zat ik eergisteren in de top 5, ik zat achter een grote boom en 5 meter voor mij stond een gast achter een steen, die killde toen twee personen en daarna werd hij zelf gekilled. Toen zat ik in de top 2 en wist ik precies waar de laatste zat, de laatste wist niet dat ik daar zat omdat hij al iemand daar had gekilled en ik kon hem makkelijk killen. Niet de mooiste win, maar had iig wel 6 kills gepakt voordat ik in de top 5 zat.

Laten we niet nogmaals dezelfde 'ruzie' voeren en een beetje lief blijven voor elkaar :)

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 27-07-2017 14:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Kan iedereen weer even normaal en volwassen doen en geen oude discussies weer oprakelen om maar weer lekker ruzie te kunnen maken? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oViechiel schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:39:
[...]

Het rennen met blote voeten geeft een ander geluid, ook in huizen. Het geluid is niet minder dan boots. Verschil tussen boots heb ik nog niks over gehoord.

[mbr]Laten we dat dan lekker daar houden en niet hier ;)[/]
Inderdaad, de developers zijn helaas niet altijd even duidelijk wanneer ze iets uitleggen. Maar welke boots je gebruikt is irrelevant, enig verschil is tussen blootvoets of met schoeisel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 19:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Hr46VE736TLggmuJ9mUdEEzY/full.jpg

Begin je een potje met redelijke loot. Vervolgens kom ik 2 crates tegen met een Groza en een M24 en kill ik twee man die de crates ook probeerden te looten. Ga ik daarna ergens in de cirkel zitten in een torentje. Moet ik na één cirkel weg en wordt ik neergeschoten door iemand die mijn auto aan het campen was.... blijft toch zuur met zulke loot.

[ Voor 110% gewijzigd door PotatoChip op 27-07-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 19:53
PotatoChip schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:22:
[afbeelding]

Begin je een potje met redelijke loot. Vervolgens kom ik 2 crates tegen met een Groza en een M24 en kill ik twee man die de crates ook probeerden te looten. Ga ik daarna ergens in de cirkel zitten in een torentje. Moet ik na één cirkel weg en wordt ik neergeschoten door iemand die mijn auto aan het campen was.... blijft toch zuur met zulke loot.
Bekend gevoel, had gister een potje, 8 kills en iets van 12 huizen geloot. Had alle wapens/attachements die ik nodig had. Maar heb geen enkele healkit/stim/red bull gevonden in de hele game |:( . Dus uiteindelijk met 15 man over liep ik rond met een streepje hp. Uiteindelijk door 1 kogel uitgeschakeld van een shotgun aan de andere kant van het veld ;( .

Heb voor mijzelf nu de uitdaging gezet dat ik wil gaan oefenen om met de crossbow te snipen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Is er iets bekend over wanneer de nieuwe leaderbord/ranking reset komt? Ik vind er niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Brogala schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:08:
[...]

Top 10 is lastig. De eerste 10-15 keer dat ik in solo in de top 10 kwam ging ik ook steeds dood. Inmiddels weet ik wel hoe ik het ongeveer moet spelen. Tutorials lezen zijn nuttig, maar imo leer je toch het meeste van zelf spelen. Zeker gezien elke situatie anders is en je vaak zelf moet inschatten wat het beste is.

Wat ik doe in de top 10 is echt alleen schieten als ik gegarandeerd een kill heb. Als ik hem alleen -50 of -80 kan schieten wacht ik tot hij volledig openstaat voor mij en ik hem wel gelijk kan killen. En in de top 5 pak ik vaak gegarandeerde kills niet eens.

Zo zat ik eergisteren in de top 5, ik zat achter een grote boom en 5 meter voor mij stond een gast achter een steen, die killde toen twee personen en daarna werd hij zelf gekilled. Toen zat ik in de top 2 en wist ik precies waar de laatste zat, de laatste wist niet dat ik daar zat omdat hij al iemand daar had gekilled en ik kon hem makkelijk killen. Niet de mooiste win, maar had iig wel 6 kills gepakt voordat ik in de top 5 zat.

[mbr]Laten we niet nogmaals dezelfde 'ruzie' voeren en een beetje lief blijven voor elkaar :) [/]
Het leuke aan pubg is dat verschillende stijlen werken, waarbij de sneaky-camp-in-huis-en-vooral-niet-schieten tactiek wel het meest effectief is om consistent hoog te eindigen.

Solo schiet ik gewoon altijd op alles en iedereen, gewoon full auto maaien en daarna blijven bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
gotfurrr schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:32:
[...]

Het leuke aan pubg is dat verschillende stijlen werken, waarbij de sneaky-camp-in-huis-en-vooral-niet-schieten tactiek wel het meest effectief is om consistent hoog te eindigen.

Solo schiet ik gewoon altijd op alles en iedereen, gewoon full auto maaien en daarna blijven bewegen.
Dat was mijn methode eerst ook, maar ben nu bezig om m'n rating en winrate omhoog te halen. Had even een winrating van 18% maar ben nu gezakt naar 16%, één keer stom dood gegaan en 1x was de x4 scope bugged ofzo? Volgens mij zat ik op m'n scherm echt vol op hem maar hij wilde niet dood.

Beste combo van leuke game en wel hoge kans om te winnen is imo Pochinki of linkerkant Geogopol droppen, alle wins die ik heb gehad dropte ik daar en eindigde ik met 5-8 kills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:58

GforceNL

Out of memory....

Servers nog steeds plat helaas. De update van vanochtend heeft de boel flink gesloopt!

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:23

DirtyBird

Praktiserend denker

Brogala schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:30:
Is er iets bekend over wanneer de nieuwe leaderbord/ranking reset komt? Ik vind er niks over.
Ik was zojuist na een potje alles kwijt :s
Heeft misschien ook wel te maken met het serveronderhoud.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Nou mag hopen dat het vanavond weer functioneert. Op jacht naar m'n eerste WWCD 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online

Jorissie87

No diggity

PotatoChip schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:22:
[afbeelding]

Dat is zuur inderdaad. Had laatsts hetzelfde. Niet extreem goede loot zoals jij maar wel een Kar98+8x en M4 met2x en silencer en level 2 vest, armor en backpack met 6 first aid kits. Had al 4 man dood in Rozrok maar waren te lang bezig met de kistjes op de grond te looten, lagen er in totaal 8! Moesten rennen voor de volgende cirkel. Kom je net in de nieuwe cirkel aan liggen er 2 spelers prone op een plat dak ons op te campen (3rd person), binnen 1 seconde allebei dood. Dan baal je wel!

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:54
GforceNL schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:12:
Servers nog steeds plat helaas. De update van vanochtend heeft de boel flink gesloopt!
Huh? Vanmiddag om 1430 nog 2 potjes gespeeld.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Net heel vaag probleem gehad met de lobby. Zaten uiteindelijk met 30 man in het vliegtuig. 10 man ging na de eerste circel dood (AFK'ers). Direct naar military base gegaan voor goeie uitrusting. Uiteindelijk WWCD met maar 2 kills. Nee, geef mij dan maar een vol vliegtuig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Net weer kunnen spelen en daarna matchmakibg failed

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:36
Spel zegt in menu dat ik moet updaten. Maar hij update dus niks...

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fridaze
Korkss schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:31:
Je kan het spel forceren om te updaten: https://gaming.stackexcha...to-manually-update-a-game

Volgens mij moet het dan wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 19:53
Korkss schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:31:
Of zoals op de PUBG twitter werd vermeld, sluit steam af en start steam even helemaal opnieuw op om de client update te forceren :).

https://twitter.com/PUBAT...status/890568558018576384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Ook na die update is matchmaking nog miet helemaal lekker. Als je een melding krijgt "matchmaking failed" dan kan je het beste het spel opnieuw opstarten, dit werkte bij mij iig.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Die kar noscopes zijn echt accuraat (of ik ben 2x lucky geweest), had gisteren een game dat ik er 3 killde en m'n bullets daarna op waren, hoorde eigenlijk al lang dood te zijn maar die gast raakte me maar -50 met z'n eerste 5-10 kogels en ik had tijd om m'n kar te pakken en hem te noscopen (klinkt Call of duty achtig, maar wist ook geen ander woord :+ ). Vandaag ook weer iemand op ~3 meter zonder in te zoomen gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:36
Damn.. weet niet wat ze gedaan hebben met de patch. Moet na elke game opnieuw de game opstarten, dan blijft ie automatisch op matchmaking staan zonder dat ik dit kan wegklikken. Al 3x een crash gehad in de lobby wachtend op een game. Lijkt wel of ze meer bugs hebben toegevoegd dan verholpen :-p

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 21:37
Korkss schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:38:
Damn.. weet niet wat ze gedaan hebben met de patch. Moet na elke game opnieuw de game opstarten, dan blijft ie automatisch op matchmaking staan zonder dat ik dit kan wegklikken. Al 3x een crash gehad in de lobby wachtend op een game. Lijkt wel of ze meer bugs hebben toegevoegd dan verholpen :-p
mmm ik heb nergens last van, speelt prima vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Korkss schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:38:
Hier precies hetzelfde. Geen crashes, maar hij staat gelijk op matchmaking voordat iedereen ready is. Als iedereen ready is gaat hij pas daadwerkelijk matchmaken.
En 2x een motor geflipt voor no reason.
Erg vervelend voor m'n rating :)

[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 27-07-2017 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Gisteren ook geleerd dat je een Jeep niet door een gat in opheining moet rijden (dat juist past), het voertuig had ergens een clipping probleem en ging in de vlammen op. Hij bleef ook lawaai maken alsof ie constant opnieuw crashte, zoals typisch bij clipping issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
RedHat schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 23:05:
[...]

Hier precies hetzelfde. Geen crashes, maar hij staat gelijk op matchmaking voordat iedereen ready is. Als iedereen ready is gaat hij pas daadwerkelijk matchmaken.
En 2x een motor geflipt voor no reason.
Erg vervelend voor m'n rating :)
Same, tis nogal vervelend dat hij steeds op matchmaking klikt. Sommige mensen zijn nogal traag namelijk met op play klikken :P.

Normaal gaat een motor rijden prima, maar gister tot 5x toe flips gehad die nergens op sloegen.
Ga je een klein rampje over zoals wat ik normaal ook doe want we worden beschoten opeens zit je in de lucht ondersteboven en ben je in 1x dood :?
Beetje vervelend en hierom mag ik van mijn maatjes geen voertuigen meer rijden :( Ik maak de voertuigen alleen maar kapot (of we gaan allemaal dood door mijn kunsten)

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 28-07-2017 08:42 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TJjSrU3KwvTd7jhNPRAlxmmj/full.jpg

Today we are excited to reveal the new rifle being added to @PUBATTLEGROUNDS in our monthly update next week... the 7.62mm Mk14 EBR!
*O* *O* *O*

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 28-07-2017 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Oh dat wordt een mooi sks alternatief!

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:35

ronalddus

Buffalo77

Gokje, inderdaad soort SKS met iets groter magazijn, minder damaga, hogere firerate en minder recoil?
Het schijnt wel crate only te worden

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HobY84U.png

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronalddus schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:49:
Gokje, inderdaad soort SKS met iets groter magazijn, minder damaga, hogere firerate en minder recoil?
Het schijnt wel crate only te worden

[afbeelding]
Dat wordt dus actief op crates gaan jagen nu :D Het wapen kan trouwens full auto met een ROF van ~700RPM. Kan interessant worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 28-07-2017 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

Mk 14 EBR

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7f/PEO_M14_EBR.jpg/220px-PEO_M14_EBR.jpg

M14 Enhanced Battle Rifle - Rock Island
Type Battle rifle, designated marksman rifle [1]
Place of origin United States

Service history
In service 2002–Present

Production history
Designer Mike Rock and Jim Ribordy (Original)
Smith Enterprise, Inc. (Current)
Designed 2001
Manufacturer Naval Surface Warfare Center Crane Division
Smith Enterprise Inc.(Supplying parts)
Sage International (For the stock)

Specifications
Weight 11.24 lb (5.1 kg)[4]
Length 35 in (889 mm)[4]
Barrel length 18 in (457 mm) (Mod 0),[4] 22 in (558.8 mm) (Mod 1) (EBR-RI)
Cartridge 7.62×51mm NATO
Action Gas-operated, rotating bolt

Rate of fire
Shooter dependent/ full auto 725 RPM
Muzzle velocity 853 m/s (2,800 ft/s)
Effective firing range 500 m (547 yd)
800+ m (875 yd) (with optics)

Maximum firing range
2.5 miles (4.23 kilometers) (confirmed/point target) 4 miles (6.4 kilometers) (unconfirmed/area target)
Feed system 10 or 20-round detachable box magazine
Sights Modified M14 iron sights, normally used with a magnifying scope

Even gepikt van de wiki pagina

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Schuim op 28-07-2017 09:06 . Reden: Opmaak ]

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Nice nieuw wapen, jammer dat het crate only is... :(

Ik hoop dat ze crate loot beter gaan balanceren en dat je meer dan enkel de snipers erin kan vinden (I know M214 en groza en tommygun zitten er ook in). Zou cool zijn als er kans is op wapens van elk type, including shotguns, rifles, AR's etc. En dat de wapens die je kan vinden in de wereld ook meer variatie bieden daardoor.

Dus dat er gewoon voor elk wapen type één (of twee) top tier versies in de crates te vinden is, die niet in de wereld spawen.

Komt volgende week met de monthly trouwens ook het vaulting system?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:18
Ik vind het wel jammer dat het na de Gorza nu weer een Crate Only wapen wordt.
Door telkens meer wapens aan de crate toe te voegen is de kans alleen maar kleiner dat je hem krijgt.

Zou een gewoon nieuw 7.62 wapen ook wel een leuke toevoeging vinden.

Of een nuttig wapen voor ACP rounds, Want die raapt ook niemand op nu.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:19:
Ik vind het wel jammer dat het na de Gorza nu weer een Crate Only wapen wordt.
Door telkens meer wapens aan de crate toe te voegen is de kans alleen maar kleiner dat je hem krijgt.

Zou een gewoon nieuw 7.62 wapen ook wel een leuke toevoeging vinden.

Of een nuttig wapen voor ACP rounds, Want die raapt ook niemand op nu.
Ik gebruik de Vector altijd als ik er 1 vind.
Zo'n chill wapen is dat. Snap niet waarom iedereen hem altijd laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:18
Ryada schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:28:
[...]

Volgens mij denken de meeste mensen zo over SMG.'s

Uzi < Vector(mits EXT. Mag.) < UMP

Vind zelf de UMP door zijn goede range / recoil op auto ook een stuk fijner.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:35

ronalddus

Buffalo77

[...]

Dit wapen is het meest effectief op close range en dan echt close range. Meestal is het dan beter om een shotgun te pakken. Of inderdaad de mini-uzi voor de spray. De vector valt overal net tussen of beter gezegd, buiten.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ontzettend onnauwkeurig op afstand en een zeer klein magazijn. UMP is een stuk nauwkeuriger en geeft dezelfde damage. Enig verschil is de fire rate maar dat compenseer je wel weer met het feit dat meer kogels raak gaan.

Waarom een Vector als je een S12K of pump action shotgun kan pakken?

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 28-07-2017 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:14
Ik kan niets met shotguns persoonlijk, dus ik verkies een vector boven een shottie. Maar als ik een UMP vind dan pak ik die. Een extended mag op een Vector neemt al een groot nadeel weg.

[ Voor 20% gewijzigd door 418O2 op 28-07-2017 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
Vector heeft naar mijn ervaring wat betere range en je hebt meer kans om je enemy te raken als je je eerste schot mist tegenover shotguns. Maar dat is mijn ervaring wat subjectief is.
Meestal als ik een SMG meeneem dan heb ik altijd een AR voor de mid -> long ranges.
Waardoor ik de range van de ump niet echt nodig heb.
Maar kan begrijpen waarom mensen de UMP verkiezen boven de Vector, maar in mijn geval heeft de vector voor meer success gezorgd dan de ump :3
en met 25 kogels door een extended mag valt het magazijn best mee. zodra je wat extra attachments hebt heb je ook nagenoeg geen recoil meer. En ben wel wat recoil gewend persoonlijk :3

[ Voor 18% gewijzigd door Ryada op 28-07-2017 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
418O2 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:50:
Ik kan niets met shotguns persoonlijk, dus ik verkies een vector boven een shottie. Maar als ik een UMP vind dan pak ik die. Een extended mag op een Vector neemt al een groot nadeel weg.
Shotguns zijn nu gewoon nog te RNG.

Soms is een schot van dichtbij geen kill en soms een schot van 100m afstand wel.
Als de shotguns niet meer RNG zijn dan is het voor short range de beste wapen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
RedHat schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:11:
[...]

Shotguns zijn nu gewoon nog te RNG.

Soms is een schot van dichtbij geen kill en soms een schot van 100m afstand wel.
Als de shotguns niet meer RNG zijn dan is het voor short range de beste wapen imho.
Ik zet vaak een choke op m'n shotguns, daar kom je al een heel eind mee.
Dit is wat de double-barrel doet. Je ziet met die choke dat er veel minder scatter in de pellets zit. Als er een of meer richting hoofd gaan is het zonder helm of met een lvl 1 helm gewoon einde oefening.

Close range heb ik er sowieso geen moeite mee. Ik schiet dan wel met third-person zoom of first person. Als je met hip fire kogels erdoorheen gaat pompen is de accuracy vaak gewoon te laag. Met recoil zwabber je dan al snel alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:50
Blijkbaar worden er mensen gebanned voor 'stream sniping'.

https://www.reddit.com/r/.../?st=j5nlrols&sh=36062c58

belachelijk to say the least.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Nu online

Jorissie87

No diggity

P-Nut schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:41:

Hoewel streamsniping erg lame is kun je er moeilijk iets tegen doen. Hoe bewijs je het immers? Vreemd dat ze hiervoor bans geven.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
P-Nut schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:41:

Oei wat lame! Vind dat een beetje aan de streamers zelf, zij geven immers openbaar toegang to hun locaties/acties. Zorg er dan voor dat je een x seconden tot minuten delay op je stream hebt staan.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Jorissie87 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:43:
[...]

Hoewel streamsniping erg lame is kun je er moeilijk iets tegen doen. Hoe bewijs je het immers? Vreemd dat ze hiervoor bans geven.
Gaat inderdaad nergens over, helemaal in deze game supermoeilijk om na te gaan, plus tja je neemt zelf het risico dat men gebruik maakt dat je je gameplay online zet. Sommige pro spelers kunnen zo slecht tegen hun verlies dat het gewoon zielig is al zijn dit vooral de kijkers geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-07-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
mouzetc schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Oei wat lame! Vind dat een beetje aan de streamers zelf, zij geven immers openbaar toegang to hun locaties/acties. Zorg er dan voor dat je een x seconden tot minuten delay op je stream hebt staan.
Je weet als je gaat streamen dat dit kan gebeuren, ook al is het lame. En als je er echt niet tegen kan als streamer kan je idd een delay erop zetten.
Zelf stream ik ook en streamsniping boeit me niet echt. Heb alsnog wel plezier in het spel (niet dat er uberhaupt iemand naar mij kijkt :+)
Maar snap de ban niet zo zeer, beetje kansloos van de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ryada schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:51:
[...]

Je weet als je gaat streamen dat dit kan gebeuren, ook al is het lame. En als je er echt niet tegen kan als streamer kan je idd een delay erop zetten.
Zelf stream ik ook en streamsniping boeit me niet echt. Heb alsnog wel plezier in het spel (niet dat er uberhaupt iemand naar mij kijkt :+)
Maar snap de ban niet zo zeer, beetje kansloos van de mods.
Het is een ban gebaseerd op een vermoeden, en tientallen reports van fanboys van de streamer, ik vind het raar dat brandon green dit niet inziet en de tough boy met zijn my way or the highway approach naar dit verhaal. Hoe kan je bannen voor iets wat niet te bewijzen is? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:53:
[...]

Het is een ban gebaseerd op een vermoeden, en tientallen reports van fanboys van de streamer, ik vind het raar dat brandon green dit niet inziet en de tough boy met zijn my way or the highway approach naar dit verhaal. Hoe kan je bannen voor iets wat niet te bewijzen is? |:(
Precies, daarom vind ik de ban een beetje kansloos.
Shroud was volgens mij ook niet serieus toen hij zei van "streamsnipers everywhere". Maar dat is mijn vermoeden, als hij wel serieus was was zijn reactie wel anders denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:53:
[...]

Sowieso streamers :r :r :r

Hoeveel van die "pro gamers" lopen niet te ragen op alles en nog wat als ze gedood worden? Ik vind het echt een aanfluiting. Er zijn maar weinig streamers die chill zijn en echt wat toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:59:
[...]

Sowieso streamers :r :r :r

Hoeveel van die "pro gamers" lopen niet te ragen op alles en nog wat als ze gedood worden? Ik vind het echt een aanfluiting. Er zijn maar weinig streamers die chill zijn en echt wat toevoegen.
Weet je er toevallig een paar?
Wilde het laatst een keer kijken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Laat staan door alle 'WOW, SUPER MANY KILLS' videos, wat me lang niet zoveel boeit als een serieuze game met wat tactiek/strategie. Van iemand die mooie schoten maakt leer ik niet zoveel ;(

Edit: Onbedoelde quote verwijderd.

[ Voor 44% gewijzigd door Nivve op 28-07-2017 11:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nivve schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:01:
[...]

Wilde het laatst een keer kijken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Laat staan door alle 'WOW, SUPER MANY KILLS' videos, wat me lang niet zoveel boeit als een serieuze game met wat tactiek/strategie. Van iemand die mooie schoten maakt leer ik niet zoveel ;(

Ik ben zelf wel fan van Cyanide (https://www.twitch.tv/cyanideplaysgames) simpelweg vanwege de humor, niet vanwege de skills. Spelers zoals Grimmmz zijn goed om skills te leren maar echt vermakelijk vind ik het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
[...]

Ik kijk vaak Grimmmz, maar hij streamt voor ons wel laat in de avond. Rustige gast die geregeld uitlegt wat en waarom hij iets doet. BreaK kijk ik ook regelmatig.

Verder kijk ik heel soms Ninja en Dr.Disrespect, alleen van die schreeuw figuren hou ik niet lang vol.

Qua Nederlandstalige streamers keek ik af en toe Ibiza, heeft een hoge rating en doet het goed. Alleen sinds hij wat meer viewers heeft vind ik hem wat arroganter en kijk ik minder vaak.

[ Voor 22% gewijzigd door Hemical op 28-07-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Grimmmz (compilaties) vind ik wel leuk. Lijkt een normale gozer. Zoals eerder gezegd is Dr.Disrespect zum kotzen. Snap dat het een typetje is, maar ik denk voor een andere doelgroep.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
[...]

Sacriel is goed, geeft ook vaak tips en insight hoe en waarom hij op bepaalde manier speelt en keuzes maakt.
Grimmmz is hele goede speler, die ook niet raged als hij wel eens dood gaat, en is relex om te kijken, luchtig maar wel serieus gamen.
tsm_Viss is ook goede usa speler maar vaak later op de avond online, soms wel beetje sore loser maar meestal gewoon goede gameplay.
jackfrags is ook prima.

Ik stream zelf ook meestal, niet heel goed maar genoeg ervaring hoe en wat te doen :> :*)

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-07-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Dank voor de snelle reacties. Zal van het weekend even rondkijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Nu online

Jorissie87

No diggity

Normaal ben ik ook niet van de typetjes maar StoneMountain64 kan ook wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Bij vermoedens van steamsnipen gaat het vaak over een solo speler in duo/squad play. Dit wordt gereport en daarna kijken wat deze verdachte speler doet.

Als je dan als solo speler ergens dropped, een shotgun/whatever pakt en dan op een motor in een rechte lijn naar de streamer raced dan heb je een redelijk vermoeden van steamsnipen.

Qua streamers:
Grimmz
De groep rond TSM
De groep met edberg (waaronder cyanide)
Jackfrags (erg prettige stem)

Sacriel is inderdaad erg goed in het hoe en waarom maar kan erg salty zijn, en hoort zichzelf erg graag praten. Ninja / Disrepect is niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Tsurany schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:04:
[...]

Ik ben zelf wel fan van Cyanide (https://www.twitch.tv/cyanideplaysgames) simpelweg vanwege de humor, niet vanwege de skills. Spelers zoals Grimmmz zijn goed om skills te leren maar echt vermakelijk vind ik het niet.
Cyanide is geweldig. Echt elke keer is het leuk om naar die stream te kijken.

Zelf ben ik het type dat erg getriggered word van maatjes waar ik mee speel van tijd tot tijd omdat ze niet luisteren.
ik: "barrier komt eraan we moeten nu zoeken naar een auto"
maatje1: "ik ben bij de bunkers even kijken of daar nog wat leuks ligt"
maatje2: "............"
3 sec later:
ik zie een auto loop erheen en word neergeschoten.
maatje 2 komt aanrennen en probeerd mij te reviven terwijl maatje1 nog vrolijk naar de bunker aan het rennen is aan de andere kant van de militaire basis.
In zo'n geval kan ik me dan ff niet inhouden en ff heel salty worden.
Streamen doe ik ook meer zodat ik niet zo snel salty word, maarja voor de rest probeer ik lekker fun te hebben (ik en mijn driving skillz zijn hilarisch, zal dit weekend ff een videotje maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Dreanor schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:16:
Nice nieuw wapen, jammer dat het crate only is... :(

Ik hoop dat ze crate loot beter gaan balanceren en dat je meer dan enkel de snipers erin kan vinden (I know M214 en groza en tommygun zitten er ook in). Zou cool zijn als er kans is op wapens van elk type, including shotguns, rifles, AR's etc. En dat de wapens die je kan vinden in de wereld ook meer variatie bieden daardoor.

Dus dat er gewoon voor elk wapen type één (of twee) top tier versies in de crates te vinden is, die niet in de wereld spawen.

Komt volgende week met de monthly trouwens ook het vaulting system?
Niks mis mee dat dit soort wapens in crates only te vinden zijn. Ben bang dat wanneer deze snipers in huizen te vinden zijn, je 1 groot sniper fest krijgt. Dan is de lol er gauw af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ryada schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:17:
[...]

Cyanide is geweldig. Echt elke keer is het leuk om naar die stream te kijken.

Zelf ben ik het type dat erg getriggered word van maatjes waar ik mee speel van tijd tot tijd omdat ze niet luisteren.
ik: "barrier komt eraan we moeten nu zoeken naar een auto"
maatje1: "ik ben bij de bunkers even kijken of daar nog wat leuks ligt"
maatje2: "............"
3 sec later:
ik zie een auto loop erheen en word neergeschoten.
maatje 2 komt aanrennen en probeerd mij te reviven terwijl maatje1 nog vrolijk naar de bunker aan het rennen is aan de andere kant van de militaire basis.
In zo'n geval kan ik me dan ff niet inhouden en ff heel salty worden.
Streamen doe ik ook meer zodat ik niet zo snel salty word, maarja voor de rest probeer ik lekker fun te hebben (ik en mijn driving skillz zijn hilarisch, zal dit weekend ff een videotje maken)
Ja ik heb dat ook wel eens, maar ik probeer meer lol te hebben idd, soms heb je gewoon van die :F momentjes, ook van mijzelf wel :P .
ImdaMned schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:17:
Bij vermoedens van steamsnipen gaat het vaak over een solo speler in duo/squad play. Dit wordt gereport en daarna kijken wat deze verdachte speler doet.

Als je dan als solo speler ergens dropped, een shotgun/whatever pakt en dan op een motor in een rechte lijn naar de streamer raced dan heb je een redelijk vermoeden van steamsnipen.

Qua streamers:
Grimmz
De groep rond TSM
De groep met edberg (waaronder cyanide)
Jackfrags (erg prettige stem)

Sacriel is inderdaad erg goed in het hoe en waarom maar kan erg salty zijn, en hoort zichzelf erg graag praten. Ninja / Disrepect is niets voor mij.
Maar hoe wil je dat checken dan? Ik doe dat ook wel eens, minimaal pistooltje etc voor onverwachte situaties en dan naar een bepaalde locatie gaan om te looten. Dat je dan die streamer tegen kan komen is gewoon een kans. Vaak is het echter een persoon die het vaker doet, dan kan je vrij rap aangeven dat dit een streamsniper is, vooral in DayZ waren daar er wel een paar van ivm de langzame gameplay en vaak vrij duidelijk te herkennen locaties.

Sacriel nog niet echt horen ragen/salty zijn, hoogstens op hoe de game mechanics werken of zijn eigen situatie.

[ Voor 36% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-07-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:23:
[...]

Ja ik heb dat ook wel eens, maar ik probeer meer lol te hebben idd, soms heb je gewoon van die :F momentjes, ook van mijzelf wel :P .
Ja lol heb je wel vooral wanneer je over "Shiet" op je bed begint te praten :9~ 8)7 :

[Video: https://clips.twitch.tv/TenuousEntertainingPizzaTF2John]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
PrimalFury schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:25:
[...]

Ja lol heb je wel vooral wanneer je over "Shiet" op je bed begint te praten :9~ 8)7 :

[video]
Italian guy going to malta is gewoon baas 8)

NB: Grimmmz is op dit moment aan het streamen mocht je die willen checken :)

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-07-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

PrimalFury schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:23:
[...]

Niks mis mee dat dit soort wapens in crates only te vinden zijn. Ben bang dat wanneer deze snipers in huizen te vinden zijn, je 1 groot sniper fest krijgt. Dan is de lol er gauw af.
Imho mogen ze dan de focus leggen op andere wapens dan snipers. Nu bedien je slechtst een klein deel van de spelers (ik heb nooit het geluk dat er een krat op mijn hoofd dropt). Het is leuker om het spel op te starten, een huis in te rennen, en een nieuw wapen te vinden. Ik hoop persoonlijk dat er snel iets komt wat 5.56mm ammo gebruikt, maar niet een AR is.

Overigens gisteravond een super avond gehad! Slechts één keer Piri Piri gehaald, maar eigenlijk vrij consistent in de top 10 beland in de zes/zeven potje die ik heb gespeeld (uitschieter was 16 op de laatste pot). Misschien moet ik ook maar gaan streamen, misschien wilt iemand mij wel sniper dan ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Snappie88 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:37:
[...]

Imho mogen ze dan de focus leggen op andere wapens dan snipers. Nu bedien je slechtst een klein deel van de spelers (ik heb nooit het geluk dat er een krat op mijn hoofd dropt). Het is leuker om het spel op te starten, een huis in te rennen, en een nieuw wapen te vinden. Ik hoop persoonlijk dat er snel iets komt wat 5.56mm ammo gebruikt, maar niet een AR is.

Overigens gisteravond een super avond gehad! Slechts één keer Piri Piri gehaald, maar eigenlijk vrij consistent in de top 10 beland in de zes/zeven potje die ik heb gespeeld (uitschieter was 16 op de laatste pot). Misschien moet ik ook maar gaan streamen, misschien wilt iemand mij wel sniper dan ;)
Wat voor wapen wil je dan, want 5.56 is gemaakt specifiek voor AR's... ja je hebt wel een aantal snipers of battlerifles maar het is vaak wat te licht daarvoor. smg met 5.56 bestaan eigenlijk niet, of in ieder geval geen gangbare wapens van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik had het tegenovergestelde, paar potjes met een streamer gespeelt. Stoppen we voor een groep, word ik eruit geknalt. Kiezen we een spot om te landen, land ik tussen 2 andere squads. Frustrerend spel kan het soms zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:40:
[...]

Wat voor wapen wil je dan, want 5.56 is gemaakt specifiek voor AR's... ja je hebt wel een aantal snipers of battlerifles maar het is vaak wat te licht daarvoor. smg met 5.56 bestaan eigenlijk niet, of in ieder geval geen gangbare wapens van.
Ik ben niet zo'n wapen fanaat die meteen allemaal wapens op kan noemen :P Ik uit simpelweg mijn wensen. Ik denk niet dat het handig is nog meer verschillende soorten ammo te introduceren. Maar waar 7.62mm (handgun, AR, sniper) en 9mm (handgun, sub, 'sniper') voor meerdere soorten gebruikt kan worden, kan dat bij 5.56mm niet. Als jij zegt dat er zo'n soort wapen simpelweg niet bestaat, geloof ik je op je woord en mag Bluehole iets anders verzinnen. Maar pak dat een FN FNC of iets dergelijks en leg die in de huizen neer.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gisteren een kippetje gepakt met squad maar de match erna was hilarisch.

Droppen richting Severny, maar een andere squad opende parachute al eerder en konden in Severny zelf landen terwijl wij bij de shooting range landen. Vind daar een pistol en een crossbow.

Ik ren richting de kust en sneak het gebouw in en daarna het dak op aan de noord-west kant van Severny. Mijn maat lokt de squad door met een buggy langs te rijden. Die gasten beginnen te schieten en ik zie mijn kans schoon, plop xbow kill :)

Zij wisten echter niet waar ik zat, zijn maat komt hem looten, bam, tweede xbow kill. Vervolgens komt een maat hem reviven, GOENK, DERDE kill. Laatste afgemaakt met mijn rifle. Nog nooit crossbow kill gemaakt, nu 3/4 squad afgemaakt vanaf hetzelfde plekje hehehehehe.
Shadowplay stond nog op 2 min ipv 5 :'(
[YouTube: https://youtu.be/h-XwSRu0QwI]

[ Voor 3% gewijzigd door MisterChaoSs op 28-07-2017 11:57 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Snappie88 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:45:
[...]

Ik ben niet zo'n wapen fanaat die meteen allemaal wapens op kan noemen :P Ik uit simpelweg mijn wensen. Ik denk niet dat het handig is nog meer verschillende soorten ammo te introduceren. Maar waar 7.62mm (handgun, AR, sniper) en 9mm (handgun, sub, 'sniper') voor meerdere soorten gebruikt kan worden, kan dat bij 5.56mm niet. Als jij zegt dat er zo'n soort wapen simpelweg niet bestaat, geloof ik je op je woord en mag Bluehole iets anders verzinnen. Maar pak dat een FN FNC of iets dergelijks en leg die in de huizen neer.
De revolver klopt eigenlijk ook niet, dat zou andere munitie moeten gebruiken. Gezien die 3 jaar qua reload die je nodig hebt is het echter wel nodig dat ding wat te geven waarmee je er nog iets aan hebt :)

de 9mm van de vss klopt ook niet, ja het is wel een 9mm kogel in doorsnee maar wel 3x zo zwaar en de cartridge is veel groter dan 9mm pistol round. De kracht van de vss qua round is vergelijkbaar met een 5.56 alleen deze gaat veel sneller maar is veel kleiner. vss round is zwaar en heel langzaam, wat zorgt dat die subsonisch is en dus geen sonic knal geeft.

Wat ik nog hoop is dat er een .50 cal sniper komt, en dat er een desert eagle komt waarmee je ook op flinke afstand nog juandeags kan maken :P
Verdere variatie in wapens, tja de meeste 5.56 platforms zijn vrijwel gelijk op wat firerate verschillen na, zelfde voor 7.62, maar heb je wel weer de sniper rifles voor.
Ook kun je nog wel een paar LMG's toevoegen met ofwel 5.56 (gelijk aan m249 firerate) of 7.62 (m60 etc met low firerate)
Ik denk dat ze moeten voorkomen een zelfde variatie in wapens zoals bij battlefield 4 was te willen krijgen, 6-7 wapens per categorie ammo die eigenlijk gelijk zijn en weinig meerwaarde over de goto gun (in geval van ar de AEK toenmalig geloof ik) bieden.

Beter houden ze het beperkt met relevante wapens dan een shitload aan generic wapens of zo specifiek dat je er over het algemeen geen gebruik van gaat maken. Je wil een wapen dat multi inzetbaar is, of tenminste een daarvan en een wapen voor longrange/shortrange. Veel meer heb je niet nodig en zul je toch meestal voor gaan, omdat dat de beste keuze zal zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-07-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:56:
[...]

De revolver klopt eigenlijk ook niet, dat zou andere munitie moeten gebruiken. Gezien die 3 jaar qua reload die je nodig hebt is het echter wel nodig dat ding wat te geven waarmee je er nog iets aan hebt :)
De revolver maakt wel gebruik van 7.62 rounds, maar speciaal voor dat wapen gemaakt 7.62x38mm rounds. Gewoon een gemakje vanuit PLAYERUNKNOWN om niet voor elk wapen een eigen 7.62 doosje te maken.
Maakt het wel een lekker effectief wapen, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
cri0s schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:26:
[...]

De revolver maakt wel gebruik van 7.62 rounds, maar speciaal voor dat wapen gemaakt 7.62x38mm rounds. Gewoon een gemakje vanuit PLAYERUNKNOWN om niet voor elk wapen een eigen 7.62 doosje te maken.
Maakt het wel een lekker effectief wapen, dat wel.
Ja dat bedoel ik, het zijn revolver rounds, niet de AR 7.62x39 of 7.62x54 rounds. (die voor het gemak vaak gelijk getrokken worden als ak kogels maar goed)
Zelfde verhaal als de vss ivm gemak om niet tientallen soorten ammo te krijgen wat ik ook goed begrijp gameplay technisch.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-07-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:08:
[...]

Grimmmz is hele goede speler, die ook niet raged als hij wel eens dood gaat, en is relex om te kijken, luchtig maar wel serieus gamen.
Ik kijk bijna nooit streams, maar de twee games die ik heb gekeken was hij echt ontzettend salty als hij dood ging. Hij komt bij een gebouw, er zit iemand in, degene in het gebouw speelt slim en outplayed hem dik, hij is dood, 'hur dur camper'. Was ook een andere game zo. Altijd als hij dood gaat komt het door een camper.

Ik vind hoe hij speelt wel vermakkelijk, niet zoals summit zo lang mogelijk in een gebouw campen, maar hij zeurt wel echt extreem veel.

edit: sowieso moeten devs ophouden met zoveel naar YouTubers/streamers luisteren, lijkt net H1Z1 zo... Totaal geen bewijs voor streamsnipen en zelfs als dat er wel zou zijn voegen streamers maar een grotere delay toe ipv te gaan huilen over 'streamsnipers'.

[ Voor 15% gewijzigd door Brogala op 28-07-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:24
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:56:
[...]

Beter houden ze het beperkt met relevante wapens dan een shitload aan generic wapens of zo specifiek dat je er over het algemeen geen gebruik van gaat maken. Je wil een wapen dat multi inzetbaar is, of tenminste een daarvan en een wapen voor longrange/shortrange. Veel meer heb je niet nodig en zul je toch meestal voor gaan, omdat dat de beste keuze zal zijn.
Ik zou het wel leuk vinden om ook andere 5.56 of aan gerelateerde wapens in de game te hebben zoals een ACR, FAMAS, GC36, AUG etc. Juist door specifieke attachments, firerates of recoil kan je hier toch nog enigszins in customizen ook al gebruiken ze dan dezelfde round. Het is veel leuker om game 1 met een FAMAS te lopen en de andere game met een AUG in plaats van elke game een M16 of een AKM.

Zo blijft het ook vernieuwend en speel je elke keer met een andere wapens, om balancing redenen zullen deze alleen niet te veel van verschillen om BIS te voorkomen. Tenzij ze de spawnrate daar dan ook tegenover zetten.

Een AA-12 shotgun lijkt me dan ook nog wel geinig met extended mags 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Meh, WWCD in dit potje, wat eigenlijk begon als benchmark potje. Compleet de andere kant op gevlogen naar Novo, niemand in de buurt. Dus kon rustig looten. Valt de cirkel uiteindelijk op het strandje naast Novo :+

Maar goed, na tweaken (textures van Ultra naar Very Low, Shadows altijd very Low etc. etc.) kom ik niet boven de 65 fps uit, met flinke drops naar 35 op sommige momenten.

Pubg

Tuurlijk, mijn GPU hit soms the 3GB Vram (1060 3GB), maar is gemiddeld rond de 60%. CPU komt niet boven de 40 uit. Ik ga denk ik maar eens alle info naar voren halen (alle CPU's, alle info van GPU) om te kijken wat het kan zijn.

- Ryzen 1600
- 16 GB 3200mhz
- 1060 3GB
- Game op een SSD.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb een Ryzen 1600x met een 1070 en ook 16 GB en ik haal op rustige stukken 80-90 fps maar op wat drukkere stukken haal ik ook maar 40-50 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Nog nooit een spel gespeeld waard de FPS zo drastisch schommelden.

Ik speel op een i5-3570k, 16GB ram en een 1070 8GB en met Textures of Ultra en postprocessing op medium en de rest op low schommelt het bij mij tussen de 40-120 fps.
In de steden is het meestal zo rond de 60 fps maar je heb ook stukken in de middel of nowhere met alleen wat bomen etc waar het zo maar naar de 40 gaat.
Er is geen peil op te trekken, er moet nog aardig wat geoptimaliseerd worden wat dat betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Ah gelukkig, dan ben ik niet de enige :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
jantje 2 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:48:
[...]

Ik zou het wel leuk vinden om ook andere 5.56 of aan gerelateerde wapens in de game te hebben zoals een ACR, FAMAS, GC36, AUG etc. Juist door specifieke attachments, firerates of recoil kan je hier toch nog enigszins in customizen ook al gebruiken ze dan dezelfde round. Het is veel leuker om game 1 met een FAMAS te lopen en de andere game met een AUG in plaats van elke game een M16 of een AKM.

Zo blijft het ook vernieuwend en speel je elke keer met een andere wapens, om balancing redenen zullen deze alleen niet te veel van verschillen om BIS te voorkomen. Tenzij ze de spawnrate daar dan ook tegenover zetten.

Een AA-12 shotgun lijkt me dan ook nog wel geinig met extended mags 8)7
ugh niet weer een aa12 is OP debacle graag :P
Op zich is wat variatie ook niet erg maar het moet wel wat toevoegen, ik zou een acr, aug of g36(c) ook wel verwachten. Moderne versie van een ak platform ook zeker. De setting is echter niet zo recent als vandaag de dag als ik zo de wapens zie, waarom akm als de ak12 er al is, m16 is ook vrij outdated, awm bestaat al lang, kar98 nou ja lijkt me logisch, m24 is ook al heel wat jaartjes out, eigenlijk de meest recente is de m416 en scar-l en de vector. Moderne .45 pistol zou evt kunnen al is de 1911 met ext mags dit al.

Ik denk dat met de m14 ebr samen met de sks een mooie categorie bijkomt van de battlerifles/semi auto snipers, iets hogere dmg dan normale AR maar lagere rof en hogere recoil en alleen semi auto, maar hogere bullet speed en accuracy net zoals de sks dit eigenlijk is. Je zou hier een FAL of iets in die trant nog aan kunnen toevoegen.

Nog wat betreft de variatie: je moet met elk wapen kunnen spelen maar als je echt goed wil worden zal je maar 1 wapen (proberen) te gebruiken, om zo consistent mogelijk te zijn. Ik kan met m16 en scar-l prima schieten maar ik drop die zodra ik een m416 vind omdat ik daar gewoon het meest vertrouwd mee ben en lekkerste mee schiet. (mits volledig gekit)

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-07-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
ScrooLoose schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:09:
Nog nooit een spel gespeeld waard de FPS zo drastisch schommelden.

Ik speel op een i5-3570k, 16GB ram en een 1070 8GB en met Textures of Ultra en postprocessing op medium en de rest op low schommelt het bij mij tussen de 40-120 fps.
In de steden is het meestal zo rond de 60 fps maar je heb ook stukken in de middel of nowhere met alleen wat bomen etc waar het zo maar naar de 40 gaat.
Er is geen peil op te trekken, er moet nog aardig wat geoptimaliseerd worden wat dat betreft :)
Gelukkig maar dat het Early Acces is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

Nou ik vind het eigenlijk een mindere keuze als ik er langer over na denk.
SKS is op het moment echt het meest geliefde wapen en het valt me ook op dat dat de gene is die me het vaakst afschiet als ik in de top 10 beland.

De 4 potten die ik gisteren heb gespeeld waren ook potten waarbij de SKS de heer en meester was.
Maar zal er ook gelegen hebben aan dat 3 van de 4 potten eindigden in de buurt van een berg of open veld.
En op het moment dat ik hem dan hoor begin ik er gewoon angstig van te worden ^^

Moet zeggen dat ik hem zelf tegenwoordig ook wel erg graag mee neem, en meer kills maak dan met bijv. een m16.
SKS met 4x ben ik al een dol gelukkig man.
Mijn vrees is dan ook dat de game alleen maar meer snipe based gaat worden.
Gelukkig zit de nieuwe dan ook enkel in kratten.

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Schuim schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:08:
Nou ik vind het eigenlijk een mindere keuze als ik er langer over na denk.
SKS is op het moment echt het meest geliefde wapen en het valt me ook op dat dat de gene is die me het vaakst afschiet als ik in de top 10 beland.

De 4 potten die ik gisteren heb gespeeld waren ook potten waarbij de SKS de heer en meester was.
Maar zal er ook gelegen hebben aan dat 3 van de 4 potten eindigden in de buurt van een berg of open veld.
En op het moment dat ik hem dan hoor begin ik er gewoon angstig van te worden ^^

Moet zeggen dat ik hem zelf tegenwoordig ook wel erg graag mee neem, en meer kills maak dan met bijv. een m16.
SKS met 4x ben ik al een dol gelukkig man.
Mijn vrees is dan ook dat de game alleen maar meer snipe based gaat worden.
Gelukkig zit de nieuwe dan ook enkel in kratten.
Vreemd, ik merk dit totaal niet, ik gebruik zelf ook liever een m416 met x4 scope dan een SKS met x4. In de top 10 word ik ook bijna altijd neergeschoten door een AR.

Wat in solo mijn favoriete wapen is is de KAR98 (of een m24/AWM uit crate), duo/squad is hij ook super fijn maar voordeel is dat je bijna iedereen met 1 headshot dood hebt in solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Bekse schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:39:
[...]

Gelukkig maar dat het Early Acces is :)
Zeker, het was ook geen klacht of zo maar meer een observatie :)

Heb alle hoop dat ze dat nog wel kunnen verbeteren alhoewel dit soort optimalisaties in een open wereld wat lastiger zijn te realiseren dan een linear single player wereld .... lijkt me, heb er ook geen verstand van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Net m'n meest gare chicken dinner binnengehaald. Mijn aim was matig die game en ik speelde niet bepaald slim. Ik ben naar Primorsk gereden, daar had ik echt matige loot, UMP/Scar / lvl 1 armor / helmet, niemand daar tegengekomen. Killde er uiteindelijk nog twee onderweg naar de nieuwe cirkel. Toen ging ik campen in zo'n toren, daar kon ik echt een paar easy kills pakken maar ik had geen x4 scope en was bang dat ik 'm ging missen met een red dot gezien je niet lang in kan zoomen via shift.

Daarna heb ik alles opgenomen. Die gast die achter me stond had me echt al lang dood moeten hebben, daar was ik super lucky mee. Ik rende naar de nieuwe cirkel toe, en toen zag ik opeens iets wat leek op een geweer boven een steen uitsteken. Daarna gooi ik nog 4 ongelofelijk slechte nades (ben echt verschrikkelijk met nades in deze game), maar wist hem nog wel te killen.

Ik had trouwens mooi de red bulls zo gebind dat ik door mouse4 in te drukken er eentje nam, maar dat vergat ik toen helemaal entoen ging ik weer kloten met het menu :F

Heb nu een solo rating van 2135 en een win rating van 15%, terwijl ik in squad en duo op 6% en 4% zit 8)7

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OncOOEaesA4]
knightvision schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:36:
Hoe zit het met die super zoom dingen x4 ? (met een groen felle crosshair)
Ik kan er nooit 1 vinden.....ik heb er 1x een gehad omdat ik iemand neerknalde.
Ik speel de game nu een week :)
Waar drop je vaak? Als je op een plek met low loot dropt (eigenlijk alles behalve dorpen/steden of military bases, zie Shatter's PUBG map) is de kans klein dat je een x4 / x8 scope vindt.

[ Voor 24% gewijzigd door Brogala op 28-07-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Hoe zit het met die super zoom dingen x4 ? (met een groen felle crosshair)
Ik kan er nooit 1 vinden.....ik heb er 1x een gehad omdat ik iemand neerknalde.
Ik speel de game nu een week :)

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Brogala schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:34:
Net m'n meest gare chicken dinner binnengehaald. Mijn aim was matig die game en ik speelde niet bepaald slim. Ik ben naar Primorsk gereden, daar had ik echt matige loot, UMP/Scar / lvl 1 armor / helmet, niemand daar tegengekomen. Killde er uiteindelijk nog twee onderweg naar de nieuwe cirkel. Toen ging ik campen in zo'n toren, daar kon ik echt een paar easy kills pakken maar ik had geen x4 scope en was bang dat ik 'm ging missen met een red dot gezien je niet lang in kan zoomen via shift.

Daarna heb ik alles opgenomen. Die gast die achter me stond had me echt al lang dood moeten hebben, daar was ik super lucky mee. Ik rende naar de nieuwe cirkel toe, en toen zag ik opeens iets wat leek op een geweer boven een steen uitsteken. Daarna gooi ik nog 4 ongelofelijk slechte nades (ben echt verschrikkelijk met nades in deze game), maar wist hem nog wel te killen.

Ik had trouwens mooi de red bulls zo gebind dat ik door mouse4 in te drukken er eentje nam, maar dat vergat ik toen helemaal entoen ging ik weer kloten met het menu :F

Heb nu een solo rating van 2135 en een win rating van 15%, terwijl ik in squad en duo op 6% en 4% zit 8)7

[video]

[...]

Waar drop je vaak? Als je op een plek met low loot dropt (eigenlijk alles behalve dorpen/steden of military bases, zie Shatter's PUBG map) is de kans klein dat je een x4 / x8 scope vindt.
Aaaah ok,,, ja ik kies meestal een andere strategy en dat zijn losse huisjes.....anders hijgt iedereen zo in je nek.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Players,

Next Tuesday, August 1st, we will reset our leaderboard once again. Now that we are getting closer to launch, we will be resetting the leaderboards on the first of each month in order to test new ranking algorithms and ELO changes.

All data from the previous seasons is saved, and while we don’t have a history system yet, moving forward we will enable this in the game and you can view your match records from the previous seasons.

Each month, before the reset, we will have 24 hours of unranked matches as we backup, and update the leaderboard system.

So, for this month's reset, it will work like this:

On July 31st 02:00 UTC / 11:00 KST match data will stop being recorded. Any matches played after this time will not be reported to the leaderboard.

From July 31st 02:00 UTC / 11:00 KST to August 1st 02:00 UTC / 11:00 KST the servers will be in UNRANKED mode whereby no match data is recorded.

On August 1st 02:00 UTC / 11:00 KST the next season on the leaderboards will begin, and all match data will be recorded once again.

We understand that these seasons may seem short, but for us to fully balance the ELO ranking system, we need to update frequently based on data from the previous seasons' rankings.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Af en toe snap ik echt geen reet van dit spel. Solo game, rijdt iemand achter mij. Ik spring in de stoel achterop mijn buggy.. schiet 2 magazijnen leeg op de voorruit, geen enkel spatje bloed. Hij springt eruit, duikt achter zijn auto, komt omhoog en knalt mij met 2 kogels van een SCAR dood. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
GVD ik voel me zo genaaid haha.
We waren nog met z'n 2en over en ik had positie op de beste persoon.
De goede knul die ik ben sta ik 3 minuten te zwaaien met m'n pan totdat die eindelijk snapt wat de bedoeling is. Na 5 seconden met de pan proberen om elkaar af te maken, pakt die z'n gun en schiet die me neer. Nu kan je wel zeggen hij heeft gewonnen blablabla maar wat een pussy :')

http://plays.tv/video/597...is-couldnt-handle-the-pan

Weer geen chicken!
Maar wel erg gelachen hahahahah
Pagina: 1 ... 33 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord