[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:37:
[...]

Kan je een bron hiervoor geven?
Nog steeds zijn alle dempers/suppressors verboden voor particulieren! Ook voor sportwedstrijden.
Er zijn shrouded barrels waarbij de loop helemaal omgeven is door een demper, die wel kunnen voor wedstrijden. --> België maar dacht in heel EU.
Ik heb het dan over wat liberalere landen buiten Europa, met name The Land of the Free. In Europese landen is vrijwel alles verboden of aan regels verbonden dus eigenlijk irrelevant voor dit soort dingen.
Daarbij ben ik vrijwel zeker dat een demper ALTIJD een negatieve invloed heeft, hetzij miniem. De luchtstroom wordt beperkt/omgeleid/... wat impact heeft om de kogelsnelheid/stabiliteit/...
Ik zit nogal heel regelmatig in schietclubs (heb zelf vergunning) en heel wat vrienden bij politie en leger.
Een moderne suppressor heeft geen negatief effect. Geen impact op velocity, minder deviation en minder recoil. Meer dan genoeg bronnen voor te vinden.

https://gundigest.com/gear-ammo/suppressor-effects
http://www.thetruthaboutg...e-velocity-of-the-bullet/
http://www.accurateshoote...pressors-affect-accuracy/

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:18
http://steamcommunity.com...etail/1438189263188767278

Players,

In case you missed it last week, due to complications with a client crash bug last week, we need to push the monthly update to the 3rd of August. We will, however, have a small patch this week, which will mainly address bugs you have reported. We are also working on resolving the issues seen on the servers over the past week and we ask for your patience as we get them fixed.

Early Access – Week 18 - Patch Notes
Fixed a bug where characters got stuck in doors after partially destroying them
Fixed a bug causing the door Interaction UI to appear even after doors were completely destroyed
You can now use consumables while browsing the inventory during a reload
Fixed a bug where characters could not pick up items while running despite seeing the looting animation
Fixed a bug where characters would shake in spectator mode while running
On August 3rd, we will be adding the following to the game in our monthly update.
1st Person server options are coming to NA and EU SOLO & DUO game-modes
FOV Slider for the 1st person view will be added to the game
A new rifle will be added to the game
Today I also want to talk about character customization, our plans for Gamescom this year.

We’re aware that many of you want new in-game skins to further customize your character. While we won’t be rolling out the full system until we move out of early access, we would like to provide more content as well as test the basic crate & key system we want to implement in the final version of the game.

On August 3rd, we will be launching three new crates. All three crates will contain items inspired by the Battle Royale movie, some of which you may have seen in our older artworks. The first and second crates, named the Wanderer Crate and the Survivor Crate, will be free to open. Each of these crates will include one set of the themed clothing, on top of other cosmetic items. The third crate named the Gamescom Invitational Crate will have the most diverse pool of themed clothing.

At Gamescom this year we will be holding our first offline Invitational. We will be inviting a group of the best BATTLEGROUNDS content creators, and run events each day for the duration of the convention. We will also be holding daily qualifiers so attendees at Gamescom will get a chance to compete in the GAMESCOM PUBG INVITATIONAL!

We have implemented a very basic key and crate system for this test. You can use your Battle Points (BP) to buy the crate on the REWARDS page. While the Wanderer Crate and the Survivor Crate will be free to open, the Gamescom Invitational Crate can be opened with a key which you can buy for $2.50 each.

Proceeds from the sale of the keys to open the Gamescom Invitational Crate will be used:
To provide funds needed to organize the event
To provide a prize pool for the invitational winners
To support a selection of charities

Once Gamescom is complete, on August 27th, the Gamescom Invitational Crate will be no longer available and removed from the game. We will then return to the free-to-open system. The Gamescom Invitational Crate, Wanderer Crate and Survivor Crate will be tradeable on the Steam Community Market going forward. Keys for a Gamescom Invitational Crate purchased on the Steam Community Market will still be available to purchase in-game.

The GAMESCOM PUBG INVITATIONAL will be livestreamed on official PUBG channels. Stay tuned on Facebook and Twitter for more details over the coming weeks!

Before I go today, here’s a look at movie inspired cosmetic items coming in these 3 new crates:

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Typisch, 150 miljoen euro/dollar/pond in de bank voor een game die nog lang niet klaar is en ze beginnen al met micro-transactions. Want Gamescom kost echt vele miljoenen. :') Strike one for BlueHole Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:47:
Typisch, 150 miljoen euro/dollar/pond in de bank voor een game die nog lang niet klaar is en ze beginnen al met micro-transactions. Want Gamescom kost echt vele miljoenen. :') Strike one for BlueHole Inc.
Micro transacties voor cosmetische items stonden altijd al op de planning. Komt dat nu echt als verrassing?

En ik vraag mij af hoe je aan die 150 miljoen euro komt...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:56
Lol 150 miljoen op de bank, net aan 1/5 aan omzet bedoel je :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ik zie streamers regelmatig solo een duo of squads match spelen. Maar hoe doen ze dat? Ik zie nergens de optie om matchmaking uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
co2301 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:29:
Ik zie streamers regelmatig solo een duo of squads match spelen. Maar hoe doen ze dat? Ik zie nergens de optie om matchmaking uit te zetten?
Staat een vinkje toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Bij duo niet? Alleen bij squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:55
KillaZ schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:17:
Lol 150 miljoen op de bank, net aan 1/5 aan omzet bedoel je :+
5.000.000 spelers x 30 euro is toch 150.000.000 euro?
Ik vind extra betalen voordat het uit alpha komt ook voorbarig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:24
jopie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:00:
[...]

Uiteraard hebben ze daar ook € 0,00 kosten en geen belastingen dus is die € 30.00 ook netto winst wat ze bijgeschreven krijgen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 11:18
Clipje van vanavond, paar kills gesprokkeld op een bergwand:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jopie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:00:
[...]

Daar zit de BTW al in, die moet er nog af. Dan pakt Steam nog zijn marge, dat is ook een aardig bedrag. Dan de kosten die gemaakt worden om het spel te hosten en alle kosten die gemaakt zijn tijdens ontwikkeling. Dan blijft er echt veel minder geld over dan 150 miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 07:00:
[...]

Daar zit de BTW al in, die moet er nog af. Dan pakt Steam nog zijn marge, dat is ook een aardig bedrag. Dan de kosten die gemaakt worden om het spel te hosten en alle kosten die gemaakt zijn tijdens ontwikkeling. Dan blijft er echt veel minder geld over dan 150 miljoen.
BTW (~ 20%), Steam (30%), Unreal Engine (5%). En deze percentages gaan allemaal van het originele bedrag af. Ofterwel 55% ben je sowieso al kwijt, en dan heb je nog geen euro/dollar/whatever uitgegeven aan development, kantoor etc.

Neemt niet weg dat je voor 70 miljoen alsnog een leuke game kan maken ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Maar toch, ik blijf het raar vinden dat Early Acces game(s), waar je al voor betaald hebben, zo vaak ook nog een micro-transactie cash shop op orde hebben. Ruim voordat de game uit komt...

Nu valt het met PUBG heel erg mee, en laat voorop staat dat de patches en ontwikkeling van deze game vooralsnog erg goed zijn en het als voorbeeld kan dienen voor andere Early Acces games.

Toch blijft het vreemd, zeker omdat gezegd is dat betaalde cosmetics pas in de game zouden komen als deze UIT Early Acces is... en dat ze altijd gezegd hebben dat ze alleen "realistische" cosmetics willen en dan met een school girl uitfit komen. :P Don't underestimate the power of the nerdboner! :+

Op zich kan ik mij er verder niet zo druk over maken hoor, maar het blijft een hellend vlak waar vele games/studios gemakkelijk van af gerold zijn helaas en ik hoop niet dat ze hierin doorslaan bij PUBG. :(

En gezien ze de "standaard" key+crate route willen nemen heb je ook nog de discussie of dit een verkapte manier van gokken is of niet. Gezien de items uit de kratten random zijn zonder limiet op de hoeveelheid duplicates... Al is dit een hele andere discussie hehe.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dit extra omzet oplevert waardoor de game lang ondersteund kan worden met nieuwe en kwalitatief goede content prefereer ik dit boven een DLC model waarbij je een season pass moet afsluiten of elk stukje DLC los moet aanschaffen.

De vraag is alleen of je voor elk item moet gaan betalen of enkel voor exclusieve items. Ik ben geen fan van het gok model waarbij je geld uitgeeft om kans te maken op een leuk item. De ene keer kan je het weer voor 100 euro verkopen, de andere keer is het lelijk en niks waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Wat is het probleem met micro transacties voor items welke niet pay2win zijn? Als men geld wil uitgeven, who cares? Snap echt dat geneuzel over dit soort micro transacties niet. Je hoeft het niet te kopen..

Wat @Tsurany zegt. Die Season passes zijn wel not-done! Die R6:Siege constructie is echt pure aids bijvoorbeeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Ebayzo op 26-07-2017 08:48 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sowieso is de game nog veel te jong (én nog niet klaar) om al aan extra terugkerende inkomsten te moeten doen. Dit geld gaat rechtstreeks in de zakken van de aandeelhouders en top-level managers, niet in betere servers of ontwikkeling.

Kijk maar naar The Division (nog meer verkocht en Season Pass), dat spel staat nog steeds bol van zware gameplay bugs die anderhalf jaar na launch nog steeds niet opgelost zijn en nog geen anticheat voorzieningen heeft. Maar wat komt er in de volgende patch ? Premium cosmetic randomized gokkisten voor geld, naast de cosmetic vendor die nu al succesvol is met 10-20€ voor wat kledij. Die hele zooi krijgt ook meer aandacht dan de manke game code of de contentbeloftes die ze maakten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 08:31
Ebayzo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:47:
Wat is het probleem met micro transacties voor items welke niet pay2win zijn? Als men geld wil uitgeven, who cares? Snap echt dat geneuzel over dit soort micro transacties niet. Je hoeft het niet te kopen..

Wat @Tsurany zegt. Die Season passes zijn wel not-done! Die R6:Siege constructie is echt pure aids bijvoorbeeld.
Nja, precies dit. Op zich is het systeem van R6: Siege niet eens zo 'aids'. Je kan het gewoon nog grinden. In tegenstelling tot bv. Battlefield waar je complete playerbases uit elkaar haalt door expansions / season pass maps is nog frappanter.

Reddit gaat ook helemaal los over die cosmetics. Nooit begrepen overigens. Gewoon spelen en als mensen geld uit willen geven aan een jasje, dan mogen ze dat.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:02:
Sowieso is de game nog veel te jong (én nog niet klaar) om al aan extra terugkerende inkomsten te moeten doen. Dit geld gaat rechtstreeks in de zakken van de aandeelhouders en top-level managers, niet in betere servers of ontwikkeling.

Kijk maar naar The Division (nog meer verkocht en Season Pass), dat spel staat nog steeds bol van zware gameplay bugs die anderhalf jaar na launch nog steeds niet opgelost zijn en nog geen anticheat voorzieningen heeft. Maar wat komt er in de volgende patch ? Premium cosmetic randomized gokkisten voor geld, naast de cosmetic vendor die nu al succesvol is met 10-20€ voor wat kledij. Die hele zooi krijgt ook meer aandacht dan de manke game code of de contentbeloftes die ze maakten.
Vergeet niet dat de content creators niet kunnen werken aan het oplossen van engine bugs. Een 3d artist kan niet de netcode optimaliseren of de voertuig physics aanpassen.

Op dit moment krijgen we nog steeds patches waarbij bugs gefixt worden en nieuwe features geintroduceerd worden. Het is wellicht wat vreemd om micro transacties in een early access spel te stoppen maar ik heb zelf absoluut het gevoel dat dit geen impact heeft op het optimaliseren van het spel en het fixen van bugs.

Het is altijd een discutabel punt, micro transacties, maar op dit moment heb ik nog niet het idee dat het spel zelf er minder aandacht door krijgt.

Wel moeten we blijven oppassen dat de cosmetische upgrades niet meer camouflage features gaan bieden dan standaard kleding. Op het moment dat je camouflage shirts en broeken kan kopen hebben we wel een echt balancing probleem. De aankomende cosmetische items zien er in ieder geval lekker opvallend uit, geen probleem als mensen in gele of witte kleding willen rondlopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:18
Ze hebben aangegeven dat ze de inkomsten van de Micro transacties willen gaan gebruiken voor het opzetten van een Esports competitie / goede doelen :

https://twitter.com/ESLPUBG/status/889877999339925506

http://i.imgur.com/giFNbRK.png
Tevens is over de nieuwe items aangegeven dat ze unisex zijn. Mannen kunnne dus ook een mini rok aan.

Ik vrees dat een een soort Rocket League achting systeem wordt.
Waarbij je wel al de crate krijgt met mogelijke content. En dan met een key een kaartje voor de loterij koopt. Met dan als verschil dan er maar voor 1/3 type crates betaald hoeft te worden.
Zeker dit doet me er ze er aan verdenken dat het echt zo wordt: http://imgur.com/vQQTLUL

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
oViechiel schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:10:
[...]

Nja, precies dit. Op zich is het systeem van R6: Siege niet eens zo 'aids'. Je kan het gewoon nog grinden. In tegenstelling tot bv. Battlefield waar je complete playerbases uit elkaar haalt door expansions / season pass maps is nog frappanter.

Reddit gaat ook helemaal los over die cosmetics. Nooit begrepen overigens. Gewoon spelen en als mensen geld uit willen geven aan een jasje, dan mogen ze dat.
2,50 voor een compleet random item wat ook nog eens een dupe kan zijn. Ik vind dat geen normaal bedrag hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Op zich is er niet veel op tegen als je extra wilt betalen voor cosmetics. Echter, zitten hier veel haken en ogen aan en is het niet over een kam te scheren dat het goed of slecht is!

Even kijken naar PUBG, waar het nog meevalt. NOG WEL! Echter, Bluehole heeft altijd beloofd dat paid cosmetics pas na early acces in de game zouden komen. Dat ze deze belofte nu breken levert terecht wat tegenspraak en argwaan op en ik hoop niet dat Bluehole hierin door slaat (zoals H1Z1 bijvoorbeeld met 10 soorten crates en keys).

Dat is dus één ding, welke verder geen invloed zal hebben op de gameplay in dit geval maar dit is precies waarom ik (en vele met mij) argwanend zijn voor early acces games...

Dan is er het (algemene) punt dat een early acces game, welke niet gratis is maar wel een cash shop heeft. Ik blijf dat ongeacht het spel raar vinden (eigenlijk vind ik het belachelijk zelfs) dat een spel nog niet af is, maar de cash shop wel. Helaas zijn we er zo aan gewend dat het blijkbaar geaccepteerd is tegenwoordig... :?

En als laatste heb je de manier waarop. Koop voor €2,50 een key (of crate?) en krijg een random item. Dit is een vorm van gokken en is in verschillende landen zelfs verboden (terecht naar mijn mening). Gezien je dubbele items kan krijgen kun je theoretisch €200 besteden en nog niet het item krijgen wat je eigenlijk wilt...

Doe mij dan maar een cosmetic winkel waar je voor een bepaald bedrag exact dat ene item, skin of kleding set kan kopen!

TL:DR
Het valt in PUBG heel erg mee en ik voorzie niet echt een probleem maar het paid cosmetics heeft zeker haken en ogen welke best ter discussie moeten staan. Zeker wat betreft early acces games en bij gebroken beloftes van de ontwikkelaar. Hopelijk slaan ze niet door, dat is mijn enige lichte vorm van bezorgdheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Waarom kopen jullie dan early access als dit soort zaken je blijkbaar zo storen? Wacht volgende keer lekker tot hij bij Bol.com ligt. Hoef je die grote boze game developers ook niet meer te sponsoren voor spellen die niet af zijn (maar waar je inmiddels wel hele dagen in hebt zitten).
Rudolf schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:13:
[...]

2,50 voor een compleet random item wat ook nog eens een dupe kan zijn. Ik vind dat geen normaal bedrag hoor.
Ik 100en Euro's voor een CS:GO skin ook niet, maar men koopt het toch. Laat ze lekker joh :)

[ Voor 35% gewijzigd door Ebayzo op 26-07-2017 09:58 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridaze
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 14:19
Wanneer er door de developer wordt aangegeven dat er geen tournamenten worden gehouden totdat de game uit EA is, en wanneer er vervolgens een crate wordt gereleased die een tournament moet sponsoren is het niet gek dat mensen dit niet oké vinden..

Tevens is het absurd dat er microtransactions in de game komen voordat het uit EA is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fridaze schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:58:
Tevens is het absurd dat er microtransactions in de game komen voordat het uit EA is..
Waarom is dat zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Vertel, wie doen ze kwaad? Wordt je gebanned als je niets koopt?

Echt, de haat tegen MT en EA... :z

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridaze
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 14:19
Nou ik vind het raar dat een betaalde game überhaupt MTX heeft, al helemaal wanneer het spel nog niet eens uit is. Wanneer een F2P spel dit doet kan ik het nog enigszins begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 08:31
Wanneer er door de developer wordt aangegeven dat er geen tournamenten worden gehouden totdat de game uit EA is, en wanneer er vervolgens een crate wordt gereleased die een tournament moet sponsoren is het niet gek dat mensen dit niet oké vinden..
Ik snap niet wat er mis is met wat vermaak. Waarschijnlijk heeft het succes van het spel ook Bluehole verrast. Logisch dat je dan halverwege je strategie aan gaat passen.
Wat is hier zo gek aan?

Edit:
Fridaze schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:03:
Nou ik vind het raar dat een betaalde game überhaupt MTX heeft, al helemaal wanneer het spel nog niet eens uit is. Wanneer een F2P spel dit doet kan ik het nog enigszins begrijpen.
Die MTX zijn toch geen P2W? Het is niet zo dat je met een M24 + 8x scope spawned.
Spawnen met een jasje en een petje; prima.
Rudolf schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:13:
[...]

Jij mag dat geen normaal bedrag vinden. De volgende wel.
Ik ga het ook niet betalen. Maar mij kunnen cosmetics dan ook niks schelen.

[ Voor 38% gewijzigd door oViechiel op 26-07-2017 10:07 ]

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Het spel is uit, je hebt er toch al veel uren inzitten? Samen met miljoenen andere...

En daarnaast, JE HOEFT HET NIET TE GEBRUIKEN!

Maargoed, ik begrijp dat je het wel prima vindt zodra het EA titeltje eraf gaat. Nog even geduld dan.

[ Voor 10% gewijzigd door Ebayzo op 26-07-2017 10:09 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Ebayzo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:53:
Waarom kopen jullie dan early access als dit soort zaken je blijkbaar zo storen? Wacht volgende keer lekker tot hij bij Bol.com ligt. Hoef je die grote boze game developers ook niet meer te sponsoren voor spellen die niet af zijn (maar waar je inmiddels wel hele dagen in hebt zitten).
[...]
Ik 100en Euro's voor een CS:GO skin ook niet, maar men koopt het toch. Laat ze lekker joh :)
klopt, maar in CS:GO, Overwatch, Heroes of the Storm bijvoorbeeld, kan je ook skins winnen zonder ze te kopen. Toch altijd leuk als je af en toe een beloning krijgt voor het spelen.

Ik zal er zelf waarschijnlijk geen cent aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Rudolf schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:08:
[...]

klopt, maar in CS:GO, Overwatch, Heroes of the Storm bijvoorbeeld, kan je ook skins winnen zonder ze te kopen. Toch altijd leuk als je af en toe een beloning krijgt voor het spelen.

Ik zal er zelf waarschijnlijk geen cent aan uitgeven.
Weleens de kratjes gezien in dit spel? Ik heb er al heel wat geopend..gratis! Dus hoe is dit anders dan CS:GO?

[ Voor 3% gewijzigd door Ebayzo op 26-07-2017 10:10 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Wat ik begrepen heb is dat die €2,50 niet voor 1 item is maar voor een compleet matched outfit, maakt het al wat minder erg :)

Zo lang de base game nog gewoon genoeg aandacht krijgt heb ik geen moeite met deze cosmetische updates.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik was ook verbaasd dat ze ineens aan MT gaan doen tijdens de Early Access fase, terwijl ze expliciet hadden aangegeven dit niet te gaan doen.

Met de uitleg erbij vind ik het nog steeds niet handig van ze (want je weet dat je dan veel gezeik krijgt), maar er zijn ergere dingen dan de optie hebben om kistjes te kunnen openen met alleen cosmetische items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Grotman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:09:
Ik was ook verbaasd dat ze ineens aan MT gaan doen tijdens de Early Access fase, terwijl ze expliciet hadden aangegeven dit niet te gaan doen.

Met de uitleg erbij vind ik het nog steeds niet handig van ze (want je weet dat je dan veel gezeik krijgt), maar er zijn ergere dingen dan de optie hebben om kistjes te kunnen openen met alleen cosmetische items.
Sjah, gamers be like... Staan ze zometeen weer in hun cosplay te schreeuwen bij de PUBG booth. "Julie zijn echt heul stom met je microtransacties".

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ebayzo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:14:
[...]
Sjah, gamers be like... Staan ze zometeen weer in hun cosplay te schreeuwen bij de PUBG booth. "Julie zijn echt heul stom met je microtransacties".
Klopt, gamers -en mensen in het algemeen- zeiken heel veel over alles behalve zichelf, maar het is dan ook gewoon niet handig van ze om hun eigen belofte te verbreken. Dan doe je zo'n toernooitje toch lekker niet of voor minder prijzengeld als je het geld er niet voor hebt. Dit hebben ze dan toch aan zichzelf te danken.

Verder hebben we niks te klagen lijkt me, ze doen het supergoed met deze Early Access game. Als je ziet hoeveel ze verbeterd hebben sinds de alpha, zeker wat betreft lag en lage FPS, content en bugfixes. Daar kunnen vele andere studio's een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grotman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:09:

Dat is inderdaad het meest storende punt. Dat PU eerder aangaf dit niet te willen doen tijdens EA maar daar alsnog op terug komt. Maar ik kan hem dat persoonlijk niet heel kwalijk nemen, soms krijg je gewoon andere inzichten. En zolang de gamer er geen nadeel van ondervind moet dat kunnen.

Vergeet niet dat het plan was überhaupt geen cosmetische items uit te brengen tot na de early access periode.
Het idee achter micro transacties is een constante stroom van inkomsten waarmee verdere ontwikkeling van het spel gefinancierd kan worden. Vergeet niet dat een game ook gewoon een product is van een commercieel bedrijf. Het heeft vanuit bedrijfseconomisch perspectief geen zin om een game twee jaar lang te ondersteunen als daar verder geen winst uit behaald kan worden.

Dus dan kan je kiezen voor features ontwikkelen tegen directe betaling, het ontwikkelen van features door laten gaan en op andere manieren geld verdienen (micro transacties) of ontwikkelen door laten gaan en hopen dat de support een reden is dat mensen je volgende spel ook gaan aanschaffen.

Dat laatste is voor veel bedrijven financieel gezien niet interessant, er zijn maar weinig genres die games verkopen gebaseerd op het succes van de voorganger. Dus dan zijn micro transacties de beste oplossing om expansions/DLC gratis te houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 26-07-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:22:
[...]

[...]

Het idee achter micro transacties is een constante stroom van inkomsten waarmee verdere ontwikkeling van het spel gefinancierd kan worden. Vergeet niet dat een game ook gewoon een product is van een commercieel bedrijf. Het heeft vanuit bedrijfseconomisch perspectief geen zin om een game twee jaar lang te ondersteunen als daar verder geen winst uit behaald kan worden.

Dus dan kan je kiezen voor features ontwikkelen tegen directe betaling, het ontwikkelen van features door laten gaan en op andere manieren geld verdienen (micro transacties) of ontwikkelen door laten gaan en hopen dat de support een reden is dat mensen je volgende spel ook gaan aanschaffen.

Dat laatste is voor veel bedrijven financieel gezien niet interessant, er zijn maar weinig genres die games verkopen gebaseerd op het succes van de voorganger. Dus dan zijn micro transacties de beste oplossing om expansions/DLC gratis te houden.
Ik ben ook niet tegen cosmetische MT, maar als je steeds belooft het te gaan doen NA de EA-fase en je verbreekt je belofte, terwijl de verkopen al zo supergoed gaan en de playerbase en inkomsten enorm snel blijven groeien, dan is dat niet slim. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grotman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:24:
[...]

Ik ben ook niet tegen cosmetische MT, maar als je steeds belooft het te gaan doen NA de EA-fase en je verbreekt je belofte, terwijl de verkopen al zo supergoed gaan en de playerbase en inkomsten enorm snel blijven groeien, dan is dat niet slim. That's it.
Verkeerd vind ik het niet, maar het is wel ontzettend onhandig als je weet hoe giftig sommige gamers kunnen zijn. Zie alleen al Reddit waarbij mensen die dit beleid niet erg vinden zelfs aangevallen worden als idioten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:25:
[...]

Verkeerd vind ik het niet, maar het is wel ontzettend onhandig als je weet hoe giftig sommige gamers kunnen zijn. Zie alleen al Reddit waarbij mensen die dit beleid niet erg vinden zelfs aangevallen worden als idioten.
Ja, Reddit.......

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Het is niet netjes om beloftes te verbreken maar niet slim ?.... dit gaat echt totaal geen negatieve gevolgen hebben voor eventuele toekomstige inkomsten van verkopen dus waarom zou een bedrijf dat als doel heeft geld verdienen dit niet doen ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Ebayzo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:09:
[...]
Weleens de kratjes gezien in dit spel? Ik heb er al heel wat geopend..gratis! Dus hoe is dit anders dan CS:GO?
Ik begreep dat de kratjes straks niet meer zonder key geopend kunnen worden. Beetje zoals in H1Z1 zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:11
Achja - dat ze van hun beloftes afwijken is jammer, echter is dit niet iets wat de gameplay gaat veranderen, dus kan mij verder niet zoveel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Rudolf schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:42:
[...]

Ik begreep dat de kratjes straks niet meer zonder key geopend kunnen worden. Beetje zoals in H1Z1 zeg maar.
Ik denk dat die huidige kratjes gewoon blijven. Degene waar je zeg maar alleen rode shirts uit krijgt 😆

Daarnaast komen dan nieuwe kratjes met eventueel sleutels.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:59:
[...]
Ik denk dat die huidige kratjes gewoon blijven. Degene waar je zeg maar alleen rode shirts uit krijgt 😆

Daarnaast komen dan nieuwe kratjes met eventueel sleutels.
Er is duidelijk aangegeven dat dit niet het geval gaat zijn na het aflopen van Early Access. En dat is nogmaals bevestigd via de PUBG Discord. Je kan crates wel verkopen om van dat geld weer sleutels te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grotman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:24:
[...]

Maar een BELOFTE? Heb je dan het spel gekocht met een specifiek contract of wat dan ook dat er ZEKER GEEN MTX zouden inzitten alvorens dat hij uit EA zou zijn?

Kijk, die gasten hebben een roadmap, een project uitgewerkt waar toen op dat gegeven moment het goed leek om MTX niet in EA uit te brengen.
Het feit dat ze dat nu wel doen laat zien dat ze effectief constant hun eigen idee proberen bij te stellen, beter te maken etc.. En dat ze durven veranderingen aan te brengen.

Of die MTX er nu of na de EA komen kan mij geen hol boeien. Zolang er maar voldaan wordt aan 1 gegeven:
- GEEN enkele "betalende" cosmetic mag een tactisch voordeel bieden ingame.

Voor de rest hebben wij niet te zeggen hoe ze hun businessmodel en dan vooral inkomstenmodel moeten opbouwen. Of ben jij iemand dat risicokapitaal heeft geïnvesteerd en centjes moet terugzien? Dat is iets anders.. En nee, dat is niet die 30€ voor een EA spel. Dat is omdat je het graag wou spelen, niet om mee te beslissen.
Ze geven al heel wat gehoor aan hun fans. Het zombie gedeelte bv (wat ik absoluut niet zag zitten) of FPV. Dat is toch netjes van hun? Alleen hoop ik dat ze niet de 50.000 klagers telkens gaan gelijk geven, en de 4.950.000 andere maar laten mee volgen die het spel nu prima vinden zoals het is.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:54

BiLo

PSN: toiletcleaner

Ebayzo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:14:
[...]
Ik heb een hele levendige fantasie, you made me lol _/-\o_

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
kazzzdafke schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:09:
[...]

Als ik die pakjes zo zie kan ik me voorstellen dat ze alleen maar een nadeel zijn met hun felle kleurtjes. Dus ik vind alles best :P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Voor de rest hebben wij niet te zeggen hoe ze hun businessmodel en dan vooral inkomstenmodel moeten opbouwen.
In zekere zin wel. Zij bepalen het model, wij bepalen het succes. Als niemand gebruik maakt van micro transacties dan zal het model snel veranderen.

Ik denk echter dat dit wel goed aangeeft waarom ze zich geen zorgen hoeven te maken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PiBoLnmwGaVe8MLguWMsjSDu/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Het is een game. Kortom: ter vermaak voor ons door hen. Deze microtransacties bieden geen enkel voordeel. Vind je dat dus leuk: kopen. Vind je dat niks: koop je het niet. Gameplay blijft onveranderd goed. Belofte gebroken? Ja klopt, niet zo netjes, maar zoals hierboven ook al genoemd: het is een bedrijf. Een bedrijf moet en wil zo veel mogelijk geld verdienen. Niks mis mee.

Volgende onderwerp waar we ons druk over maken? 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:13:
[...]

In zekere zin wel. Zij bepalen het model, wij bepalen het succes. Als niemand gebruik maakt van micro transacties dan zal het model snel veranderen.
Ah maar dat is iets anders. Dat is niet als mede vennoot de strategie opzetten of nu eisen of tekeer gaan op reddit wtf dat is met het breken van een belofte. Dat zijn mss een handje vol mensen, die andere massa geeft er geen flikker om.
Ze hebben waarschijnlijk er een hele goeie reden voor om dit wel te doen, afgezien van hun eerdere statement (en geen belofte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

DylanE schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:11:
[...]

Ik heb een hele levendige fantasie, you made me lol _/-\o_
Ik zag het dus ook al voor me. Al die jochies in hun regenjassen :')

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
[...]

Maar een BELOFTE? Heb je dan het spel gekocht met een specifiek contract of wat dan ook dat er ZEKER GEEN MTX zouden inzitten alvorens dat hij uit EA zou zijn?
Rustig man, schreeuwen is niet nodig en de discussie is ook niet zo heel interessant verder. Ik zeg aleen dat als ze meermaals hebben aangeven dat ze iets niet gaan doen. Als ze dat vervolgens ineens toch wel gaan doen, dan vind ik het niet raar dat er gezeur ontstaat. Meer niet. Lijkt me niet een heel schokkende constatering :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
[...]

Kijk, die gasten hebben een roadmap, een project uitgewerkt waar toen op dat gegeven moment het goed leek om MTX niet in EA uit te brengen.
Het feit dat ze dat nu wel doen laat zien dat ze effectief constant hun eigen idee proberen bij te stellen, beter te maken etc.. En dat ze durven veranderingen aan te brengen.

Of die MTX er nu of na de EA komen kan mij geen hol boeien. Zolang er maar voldaan wordt aan 1 gegeven:

Voor de rest hebben wij niet te zeggen hoe ze hun businessmodel en dan vooral inkomstenmodel moeten opbouwen. Of ben jij iemand dat risicokapitaal heeft geïnvesteerd en centjes moet terugzien? Dat is iets anders.. En nee, dat is niet die 30€ voor een EA spel. Dat is omdat je het graag wou spelen, niet om mee te beslissen.
Ze geven al heel wat gehoor aan hun fans. Het zombie gedeelte bv (wat ik absoluut niet zag zitten) of FPV. Dat is toch netjes van hun? Alleen hoop ik dat ze niet de 50.000 klagers telkens gaan gelijk geven, en de 4.950.000 andere maar laten mee volgen die het spel nu prima vinden zoals het is.
nou, voor sommigen is het vooral een principe kwestie en is dit niet iets wat valt onder "durven veranderingen aan te brengen" of een roadmap.

Dit komt met name omdat er bij andere early acces titels te zien is geweest dat het invoeren van microtransacties vooral zo snel mogelijk gedaan werd om geld binnen te harken waarbij de game zelf een lage(re) prio kreeg.

PU was daarom ook heel principieel bezig om te beloven dat micro transacties niet zouden worden geintroduceerd tijdens de early access fase.

Mij zal het de spreekwoordelijke reet roesten, maar ik vind PU wel steeds minder betrouwbaar overkomen doordat hij keer op keer niet doet wat hij beloofd of dat hij iets roept wat letterlijk een dag later weer keihard wordt ontkracht.

iets met vertrouwen dat komt te voet en gaat te paard.

verder zoals gezegd, ik koop braaf alles wat er in de game zit aangezien ik het allemaal wel prima vind :+ maar ik begrijp wel dat mensen zich er aan beginnen te storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:56
Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:13:
[...]

Ik denk echter dat dit wel goed aangeeft waarom ze zich geen zorgen hoeven te maken:
[afbeelding]
UGC Harley? Lol die staat er bij mij ook in. L4D FTW!

K to the KillaZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Bekse schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:17:
Het is een game. Kortom: ter vermaak voor ons door hen. Deze microtransacties bieden geen enkel voordeel. Vind je dat dus leuk: kopen. Vind je dat niks: koop je het niet. Gameplay blijft onveranderd goed. Belofte gebroken? Ja klopt, niet zo netjes, maar zoals hierboven ook al genoemd: het is een bedrijf. Een bedrijf moet en wil zo veel mogelijk geld verdienen. Niks mis mee.

Volgende onderwerp waar we ons druk over maken? 😃
Dat is geen argument.. Ja, er veranderd niks aan de game. Maar hij breekt wel een belofte. En nee, ik heb geen contract waarin staat dat er geen monetization komt tijdens EA. Dit gaat om de integriteit van de game. Sowieso snap ik totaal niet wat je bedoelt met 'het is een bedrijf dat geld wilt verdienen dus er is niks mis mee als ze beloftes breken'. Dat ze een bedrijf zijn wat geld wilt verdienen zorgt er totaal niet voor dat er niks mis mee is met beloftes breken en ik snap ook niet hoe mensen dat kunnen denken.

We moeten hier ons juist druk om maken, zodat hij weet dat hij niet nog een keer zoiets kan flikken. Als iedereen het nu goed gaat praten weet hij dat de community er toch geen ene flikker om geeft als hij zijn beloftes breekt.
"We're not doing monetization during early access, it'll be afterwards."
http://www.gamasutra.com/...Battlegrounds_creator.php
"As far as monetization is concerned, know that we eventually intend to give the player options to purchase cosmetic items only. However, until the game is out of Early Access, our development resources will be focused entirely on improving the Battle Royale game mode. Only then will we consider the addition of in-game purchases."
https://www.playbattlegrounds.com/news/22.pu
"What were planning to do, is to add purchasable cosmetic items (like clothes/skins) via crates, this will allow us to create free DLC packs down the road." Microtransactions are coming after Early Access.
http://battlegrounds.game...Questions_(FAQ)#Clothing:
https://www.reddit.com/r/...s_and_crates_are/dkpxj7y/

edit: die PU moet ook echt een PR manager in dienst nemen. Hij is zelf kennelijk te dom en is alleen maar bezig met het probleem erger maken.

http://imgur.com/vQQTLUL

8)7

http://i.imgur.com/JJIX5aB.png

De creative director van een game die net 5 miljoen keer is verkocht mag zich wel eens als een volwassen persoon gaan gedragen.

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 26-07-2017 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
Brogala schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:56:
[...]

Dit is zo'n non-argument. Ja, er veranderd niks aan de game. Maar hij breekt wel een belofte. En nee, ik heb geen contract waarin staat dat er geen monetization komt tijdens EA. Dit gaat om de integriteit van de game. Sowieso snap ik totaal niet wat je bedoelt met 'het is een bedrijf dat geld wilt verdienen dus er is niks mis mee als ze beloftes breken'. Dat ze een bedrijf zijn wat geld wilt verdienen zorgt er totaal niet voor dat er niks mis mee is met beloftes breken en ik snap ook niet hoe mensen dat kunnen denken.

We moeten hier ons juist druk om maken, zodat hij weet dat hij niet nog een keer zoiets kan flikken. Als iedereen het nu goed gaat praten weet hij dat de community er toch geen ene flikker om geeft als hij zijn beloftes breekt.

[...]

https://www.reddit.com/r/...s_and_crates_are/dkpxj7y/

edit: die PU moet ook echt een PR manager in dienst nemen. Hij is zelf kennelijk te dom en is alleen maar bezig met het probleem erger maken.

http://imgur.com/vQQTLUL

8)7

http://i.imgur.com/JJIX5aB.png

De creative director van een game die net 5 miljoen keer is verkocht mag zich wel eens als een volwassen persoon gaan gedragen.
Non-argument? Misschien moeten we nog eens een woordenboek erbij pakken om hieruit te komen 😃

Maar prima dat dit jouw mening is 👍 Blijft voor mij onbegrijpelijk dat je je hier druk om maakt. Gezegd dat hij geen MT in EA zou doen. Doet hij nu wel. Doodzonde, nooit meer spelen dat stomme spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Bekse schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:07:
[...]

Non-argument? Misschien moeten we nog eens een woordenboek erbij pakken om hieruit te komen 😃

Maar prima dat dit jouw mening is 👍 Blijft voor mij onbegrijpelijk dat je je hier druk om maakt. Gezegd dat hij geen MT in EA zou doen. Doet hij nu wel. Doodzonde, nooit meer spelen dat stomme spel.
Aangepast, wel mooi dat je je wel druk maakt om een niet Nederlands woord, maar niet als de maker van een spel zijn beloftes breekt.

Hoe kan je niet inzien wat daar fout aan is? Dit lijkt dus precies op de andere EA games die het grote geld zien. Top spel, wordt veel verkocht, dan opeens komen de microtransacties en andere bullshit terwijl het spel nog niet af is en worden de beloftes verbroken.

Natuurlijk moet je je hier druk om maken, of iig laten zien dat hij dat niet nog een keer moet doen. 'Doodzonde, nooit meer spelen dat stomme spel.' Dat heeft niemand ooit gezegd, want zoals al 100x gezegd is gaat dit niet om dat het spel niet meer speelbaar is.

Ik vind het echt bijzonder dat er nog mensen zijn die dit verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Brogala schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:56:
[...]

[...]
"Ons"...houdt mij erbuiten aub. Gaan "jullie" er maar lekker druk om maken. Zucht, het voordeel van leven in de westerse wereld. Protesteren over microtransacties |:( 8)7 :X Misschien op de agenda zetten in Amsterdam naast de "gender neutrale" toespraken/schrijven.
Brogala schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:21:
[...]

Natuurlijk moet je je hier druk om maken, of iig laten zien dat hij dat niet nog een keer moet doen. 'Doodzonde, nooit meer spelen dat stomme spel.' Dat heeft niemand ooit gezegd, want zoals al 100x gezegd is gaat dit niet om dat het spel niet meer speelbaar is.

Gast, ik vind het bijzonder dat er mensen zijn die zich hier druk om kunnen maken. Blij voor jullie overigens hoor.
Niet op de man

Maar verder eens met @Bekse. I'm out... ;w

[ Voor 51% gewijzigd door Grotman op 26-07-2017 12:55 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
Brogala schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:21:
[...]

Aangepast, wel mooi dat je je wel druk maakt om een niet Nederlands woord, maar niet als de maker van een spel zijn beloftes breekt.

Hoe kan je niet inzien wat daar fout aan is? Dit lijkt dus precies op de andere EA games die het grote geld zien. Top spel, wordt veel verkocht, dan opeens komen de microtransacties en andere bullshit terwijl het spel nog niet af is en worden de beloftes verbroken.

We laten het hierbij ok? Ik vind het prima, jij niet. Zo zullen er velen zijn die hetzelfde vinden als jij en ik.

Ik ga me verder verheugen op aanstaande vrijdag. WWCD-tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Zolang het bij cosmetische items blijft vind ik alles best, al is dat in dit spel wel een grijs gebied (wanneer is een jas nog enkel cosmetisch en wanneer gaat het camoflage bieden?). Wel een beetje vreemd moet ik zeggen want na 1 minuut heeft iedereen een helm op, vest aan en een rugzak om en zie je 80% van je kleding niet meer terug. Maar goed, als mensen daar geld voor willen uitgeven vind ik het prima, meer inkomsten is altijd goed. Ik zal er geen cent aan uitgeven verder :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:38

Jorissie87

No diggity

Wat een gezever om niets, waarom praten we niet over de komst van 1st person only servers

..Oh wacht

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Jorissie87 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:50:
Wat een gezever om niets, waarom praten we niet over de komst van 1st person only servers

..Oh wacht
ik vind 3rd person juist veel leuker dan FP only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Jorissie87 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:50:

..Oh wacht
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, zeker icm de FOV-slider die dan ook echt nodig is.
Ik ga het zeker proberen. Lijkt me alleen maar bijdragen aan de spanning omdat je veel minder zicht heb op je omgeving. En je kunt gewoon 3rd person blijven spelen als je het niks vindt, dus voor ieder wat wils :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
NickThissen schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:47:
Zolang het bij cosmetische items blijft vind ik alles best, al is dat in dit spel wel een grijs gebied (wanneer is een jas nog enkel cosmetisch en wanneer gaat het camoflage bieden?). Wel een beetje vreemd moet ik zeggen want na 1 minuut heeft iedereen een helm op, vest aan en een rugzak om en zie je 80% van je kleding niet meer terug. Maar goed, als mensen daar geld voor willen uitgeven vind ik het prima, meer inkomsten is altijd goed. Ik zal er geen cent aan uitgeven verder :p
wacht maar op de eerste multicam outfit idd, dan is het gewoon pay2win :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grotman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:01:
[...]

Daar ben ik ook erg benieuwd naar, zeker icm de FOV-slider die dan ook echt nodig is.
Ik ga het zeker proberen. Lijkt me alleen maar bijdragen aan de spanning omdat je veel minder zicht heb op je omgeving. En je kunt gewoon 3rd person blijven spelen als je het niks vindt, dus voor ieder wat wils :)
Het voordeel is niet alleen dat het spannender is maar dat je veel agressiever kan spelen. Ik heb eens zitten letten op mijn laatste speelrondes waarbij ik chicken dinner haalde en dat was vrijwel altijd via third person peeking van cirkel naar cirkel kruipen. Niemand durft te rennen omdat anderen wel weer third person peeken. Nu zal suppressing fire daadwerkelijk werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:09:
[...]

Het voordeel is niet alleen dat het spannender is maar dat je veel agressiever kan spelen. Ik heb eens zitten letten op mijn laatste speelrondes waarbij ik chicken dinner haalde en dat was vrijwel altijd via third person peeking van cirkel naar cirkel kruipen. Niemand durft te rennen omdat anderen wel weer third person peeken. Nu zal suppressing fire daadwerkelijk werken :D
Iedereen gebruikt 3rd person peek inderdaad, het is veel te sterk om het niet te doen en het gebruik ervan went ook snel. Het zal veel mensen behoorlijk tegen gaan vallen hoe moeilijk het wordt in 1st person. Daarom verwacht ik ook dat 3rd person het populairst zal blijven. Het zal in ieder geval erg wennen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wel grappig dat hier op tweakers tegenovergesteld gereageerd wordt dan op Reddit. Waar op reddit mensen juist "afgemaakt" worden omdat ze voorstander zijn voor die micro transacties wordt je hier juist belachelijk gemaakt als je kritiek erop hebt. 8)7

Laat wel wezen dat het een legitieme discussie en bezorgdheid is. Want dit kan pas het begin zijn en zoals PU zelf reageert wordt het er niet minder om ben ik bang.

Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat. Als je naar de geschiedenis van early acces games kijkt, zeker in dit genre, dan is er nog geen enkel spel die succesvol uit early acces is gekomen... helaas. En ik hoop echt dat PUBG de eerste is de het tegendeel bewijst (wat zo leek te zijn).

Je ziet zoveel games heel snel mateloos populair worden en (daardoor) de ontwikkeling stopt en het om geld draait ipv bugfixen en nieuwe (beloofde) features toevoegen. Zie H1Z1, DayZ, Ark, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ik denk echt niet dat we ons zorgen moeten maken, de game wordt gewoon heel goed en snel doorontwikkeld en is al bijna 'af'. Gewoon erg goed gedaan en ik heb ook veel vertrouwen in het laatste stuk.

Het is alleen niet handig dat ze tegen hun eigen belofte ingaan. Gelukkig gaat het om cosmetische zooi, dus wat dat betreft is er niks aan de hand. Iedereen kan zelf kiezen of ze er geld aan uitgeven, zonder nadelige gevolgen voor de andere spelers.
Als het richting pay-2-win gaat is het wel een probleem wat mij betreft. Ghillies of andere camo-achtige kleding die voordeel geven (of wapens, attachments etc. uiteraard).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Maar dit is bij CS:GO toch ook niemand heeft voordeel bij skins, de guns zijn het zelfde. Het is alleen leuk om ze te krijgen of te sparen voor de echte liefhebbers.

Ik snap het probleem niet zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Darkvisje schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:13:
Maar dit is bij CS:GO toch ook niemand heeft voordeel bij skins, de guns zijn het zelfde. Het is alleen leuk om ze te krijgen of te sparen voor de echte liefhebbers.

Ik snap het probleem niet zo..
zo moeilijk is het toch niet?

A maakt een early access game 1, maar verkloot het door actie B
C maakt een early access game 2, belooft plechtig tijdens early access fase geen actie B uit te voeren
C voert actie B uit tijdens early access fase.

dus.

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreanor schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:30:
Wel grappig dat hier op tweakers tegenovergesteld gereageerd wordt dan op Reddit. Waar op reddit mensen juist "afgemaakt" worden omdat ze voorstander zijn voor die micro transacties wordt je hier juist belachelijk gemaakt als je kritiek erop hebt. 8)7
Ik zie niemand belachelijk gemaakt worden. Wel zie ik hier duidelijk meer nuance dan op Reddit. Laten we eerlijk zijn, het niveau is hier gelukkig wat hoger dan op Reddit en de mensen zijn hier ook wat redelijker.
Laat wel wezen dat het een legitieme discussie en bezorgdheid is. Want dit kan pas het begin zijn en zoals PU zelf reageert wordt het er niet minder om ben ik bang.
Niemand zegt dat dit geen legitieme discussie is. PU is wel altijd eerlijk geweest over de plannen, alleen niet over de tijdslijnen.
Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat. Als je naar de geschiedenis van early acces games kijkt, zeker in dit genre, dan is er nog geen enkel spel die succesvol uit early acces is gekomen... helaas. En ik hoop echt dat PUBG de eerste is de het tegendeel bewijst (wat zo leek te zijn).

Je ziet zoveel games heel snel mateloos populair worden en (daardoor) de ontwikkeling stopt en het om geld draait ipv bugfixen en nieuwe (beloofde) features toevoegen. Zie H1Z1, DayZ, Ark, etc.
Voor alsnog ontwikkelen ze de beloofde features en blijven ze bugs fixen. Aannamen zijn leuk maar ik kijk liever naar de feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Grotman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:38:
[...]
Als het richting pay-2-win gaat is het wel een probleem wat mij betreft. Ghillies of andere camo-achtige kleding die voordeel geven (of wapens, attachments etc. uiteraard).
Het looten is volgens mij 1 van de sterkere punten van de game, dus ik hoop/denk dat ze wel voorzichtig zijn met wat ze in de boxes doen.
Er zitten nu volgens mij ook geen artikelen waar je echt wat aan hebt in (zonnebril alleen omdat het cool eruit ziet ;)), maar zelfs met een simpele rugzak haal je al een klein beetje de uitdaging van het looten eraf.

Alles wat richting P2W gaat is natuurlijk een minpunt, ik heb al betaald voor het spel namelijk.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Uitgebreid interview met PlayerUnknown: http://www.eurogamer.net/...ccording-to-playerunknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
"We're removing the crosshair, because it's more immersive." (gaat over 1st person)

8)7

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 26-07-2017 15:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
gotfurrr schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:36:
[...]

"We're removing the crosshair, because it's more immersive." (gaat over 1st person)

8)7
Inderdaad een dom idee. Vooral omdat sommigen gewoon de crosshair op hun monitor aan gaan zetten or externe tools gebruiken 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online

Ik heb niemand hier belachelijk gemaakt zien worden, ik weet alleen dat iets wat ebayzo tegen mij zij is verwijderd door een mod dus volgens mij valt het wel mee met het belachelijk maken van de mensen die voor EA microstransacties zijn.

Maar zoals ik al zei. Dit gaat me niet om de cosmetische items. Dit gaat om een belofte die wordt verbroken, en inderdaad PU's reactie daarop.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit één van de eerste EA games wordt die succesvol uit de EA komt, maar ik vind het wel terecht dat veel mensen hier boos over worden. Uiteindelijk komt het natuurlijk neer op die kistjes gewoon niet kopen en laten zien dat niemand hem nog extra geld gaat geven, maar hopelijk flikt hij zoiets niet nog een keer na deze backlash.
Ebayzo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:22:
[...]
"Ons"...houdt mij erbuiten aub. Gaan "jullie" er maar lekker druk om maken. Zucht, het voordeel van leven in de westerse wereld. Protesteren over microtransacties |:( 8)7 :X Misschien op de agenda zetten in Amsterdam naast de "gender neutrale" toespraken/schrijven.
[...]
Gast, ik vind het bijzonder dat er mensen zijn die zich hier druk om kunnen maken. Blij voor jullie overigens hoor.
Niet op de man

Leek me duidelijk dat ik mensen zoals jou niet in de 'ons' heb inbegrepen ;)

En eh, ik weet niet of je ooit ook maar één argument tegen microtransacties hebt gelezen, maar dan zou je inmiddels wel weten dat het niet gaat over microtransacties, maar over gebroken beloftes en verkeerde prioriteiten |:(
Ebayzo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:22:

Niet op de man

Als jij het prima vindt dat devs meerdere malen zeggen dat er voor EA geen microtransacties inkomen, en het dan wel doen ruim voordat de game uit de EA is, prima. Maar ga dan niet doen alsof het heel gek is dat sommige mensen daar kritiek op hebben ;)

Weet overigens niet wat er stond op het verwijderde stuk maar het zijn vast nog een paar gare smileys zoals in je eerste stuk tekst |:( 8)7 :X
Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:09:
[...]

Ik zit in de top 10-20 vaak ook in zo'n shed en dan lekker 3rd person peeken en uitgaan wanneer je iemand ziet die makkelijk te killen is. En je kan via 3rd person ook nog perfect zien wanneer iemand pusht of een nade pakt. Best een vieze manier om kills te pakken, maar het werkt wel perfect. Ben benieuwd wat de strategieën met first person worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Brogala op 26-07-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:43:
Inderdaad een dom idee. Vooral omdat sommigen gewoon de crosshair op hun monitor aan gaan zetten or externe tools gebruiken 7(8)7
Dat sowieso. Al kan je dat ook verbieden, maar niet controleren. Maar dan heeft 3rd person spelen wel zó veel meer voordelen. Je kan daar al om een hoekje kijken, als je in 1st dan ook nog de crosshair gaat verliezen heb je wel extreem veel nadeel.

Ps. kan het artikel zelf niet lezen, wordt hier geblokkeerd. Dus als dit over een 1st person only server gaat is mijn post niet relevant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:01:
[...]

Dat sowieso. Al kan je dat ook verbieden, maar niet controleren. Maar dan heeft 3rd person spelen wel zó veel meer voordelen. Je kan daar al om een hoekje kijken, als je in 1st dan ook nog de crosshair gaat verliezen heb je wel extreem veel nadeel.

Ps. kan het artikel zelf niet lezen, wordt hier geblokkeerd. Dus als dit over een 1st person only server gaat is mijn post niet relevant. :+
Gaat enkel over first person only servers inderdaad, niet over first person mode op servers die ook third person toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmm gingen ze niet dit jaar uit EA komen, waarin ook 2 extra maps zouden zitten?
Hier zegt hij:

I mean maps are not an easy thing to do, the last map took us about six to nine months to get to a really playable state. Maps take time. But we're going to be working hard and we're expanding the team so there's no ETA, they'll come when they're ready.

Lijkt erop dat ze deze "belofte" ook niet als harde deadline meer zien? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:04:
hmmm gingen ze niet dit jaar uit EA komen, waarin ook 2 extra maps zouden zitten?
Hier zegt hij:

I mean maps are not an easy thing to do, the last map took us about six to nine months to get to a really playable state. Maps take time. But we're going to be working hard and we're expanding the team so there's no ETA, they'll come when they're ready.

Lijkt erop dat ze deze "belofte" ook niet harde deadline zien? Of mis ik iets?
Hebben ze ooit keiharde beloftes gemaakt over de releasedate van de nieuwe maps? Dat kan ik me in ieder geval niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Die crosshair is alleen early game handig als je nog geen scope, red dot of holo hebt neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaded schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:10:
Die crosshair is alleen early game handig als je nog geen scope, red dot of holo hebt neem ik aan
Een crosshair is handig om dat je nauwkeuriger kan mikken op tegenstanders die dichtbij zijn. Je kan wel ADS gebruiken maar dat kost tijd, dan is sprayen soms voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:06:
[...]

Hebben ze ooit keiharde beloftes gemaakt over de releasedate van de nieuwe maps? Dat kan ik me in ieder geval niet herinneren.
Ja, ik dacht in vorige interviews dat ze met de definitieve release de 2 nieuwe maps er ook bij wouden. Geen tijd om te zoeken, maar ben er quasi zeker van. En ze willen uit EA gaan bij voor end Q4, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Brogala schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:55:
[...]

Weet overigens niet wat er stond op het verwijderde stuk maar het zijn vast nog een paar gare smileys zoals in je eerste stuk tekst |:( 8)7 :X

[...]
Nee, in het deel wat door de mod gewijzigd is stond een relatie naar je leeftijd en het feit dat je je zo eindeloos druk maakt over "gebroken beloftes". Meer het feit dat ik dan snap dat je tijd genoeg en zorgen te weinig hebt om je hier druk om te blijven maken. Maar dit slaat op de meeste "klagers", niet puur op jou.
Uiteindelijk komt het natuurlijk neer op die kistjes gewoon niet kopen en laten zien dat niemand hem nog extra geld gaat geven, maar hopelijk flikt hij zoiets niet nog een keer na deze backlash.
Ja ik denk zeker dat hij het wel uit zijn hoofd laat omdat een paar opgefokte pubers een beetje boos doen over een dergelijk feit. Dit is een grote ommekeer in game development denk ik, we zullen hier nog lang over spreken! "De dag dat microtransacties in EA verleden tijd waren...."

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:15:
[...]

Ja, ik dacht in vorige interviews dat ze met de definitieve release de 2 nieuwe maps er ook bij wouden. Geen tijd om te zoeken, maar ben er quasi zeker van. En ze willen uit EA gaan bij voor end Q4, dus...
Daar hebben we dus niet veel aan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:12

Mensen zijn hier niet perse voorstander van micro transactions, maar zolang het geen nadelen met zich mee brengt voor spelers die niks kopen heeft iedereen zoiets van /care. En dat is het verschil met de discussie die nu loopt op Reddit en Steam. Daar loopt men vooral te roepen dat dit ongepast is want ze hebben al zoveel geld, en hoe durven ze nu opeens geld te vragen voor dit soort shit tijdens de EA-periode. De ontwikkelaars moeten zich focussen op optimalisatie en niet op nog meer geld melken bij de kopers! :(

De ontwikkelaar heeft een aantal keer gezegd dat ze nog geen micro transactions zullen toevoegen zolang de game in EA is, en dat gebeurt nu wel als zijnde een test. Ook daar vallen mensen over. Maar kom op, ze zijn echt lekker bezig met weekly en monthly patches en veel problemen zijn inmiddels verholpen. Ook de prestaties zijn aanzienlijk verbeterd. Ondertussen wordt er hard gewerkt aan twee extra maps, waarschijnlijk nieuwe voertuigen, nieuwe wapens, nieuwe gratis kleertjes, nieuwe animaties, etc etc. Player Unknown doet het in vergelijking met andere EA-games echt erg goed in mijn ogen en persoonlijk is het lang geleden dat ik zoveel plezier heb beleefd aan een game. Zelfs een maat van me die eigenlijk niet van de shooters is vindt PUGB geweldig om te spelen juist omdat het allemaal best lekker werkt (nu al).

En die houding hebben veel Tweakers. Die zien in dat de micro transactions geen nadeel opleveren aan andere (puur cosmetisch dus), dat de ontwikkelaar gewoon goed z'n best doet alle shit te fixen en ze hebben plezier met de game. Geen (of weinig) reden tot klagen dus. Op Reddit en Steam Discussions zie je echter vaak een wat ander slag volk dat meteen boos wordt als er iets wat afwijkt van hun ideaalbeeld. En wie weet op wat voor gare PC's sommige mensen proberen te spelen. Mijn PC is niet je-van-het (i5-2500K, 16GB RAM, een SSD en GTX1060 6GB) maar de game draait hier prima op high. Soms wat framedrops, maar gezien de stappen die ze gezet hebben de afgelopen paar maanden verwacht ik dat dat nog flink gaat verbeteren.

Dus laat ze lekker 2,50 vragen voor wat crates. Zolang ze verder gaan zoals ze nu bezig zijn hoor je mij écht niet klagen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:18:
[...]

Daar hebben we dus niet veel aan...
Jawel, een stille hint om het vorige interview met info over Q4 eens op te zoeken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het hele microtransaction gedoe is voor mij persoonlijk geen probleem, maar dan mensen op hun zwaktes moet pakken door er een gambling-verhaal van te maken gaat gewoon véél te ver. Wat zou er mis zijn met de items rechtstreeks te kopen ? Ze willen gegarandeerd dat je die ene item verlangt en dat je X keer een kistje moet kopen om het misschien te krijgen. RNG, FTW. Maar dan voor geld. Dan moet je voldoende wilskracht hebben om 'nee' te zeggen, maar aangezien krasloten ook nog steeds vlot verkopen, sports-betting een hobby is voor velen en men geregeld naar het casino gaat "voor de fun", weten we dat er velen zijn die die wilskracht niet beheersen. En dat is in mijn ogen uitbuiten.

Vooral omdat het niet nodig is. Stel je koopt 20 kistjes voor 50€ (was het 2,5€ per kist ?), dan heb je misschien 4 shirts, 3 broeken, 5 zonnebrillen, 3 schoenen en wat petjes. Leuk, maar dat heb je nu toch ook al in de game ? Waarom moet je dan nog eens 50€ betalen voor wat textures en modelling ? Dan snap ik niet dat we ooit games hebben kunnen kopen als dat zo duur is. Maar dat is het niet, het is pure winst, gecombineerd met gokken. Als ze meer geld willen verdienen, moeten ze gewoon meer geld vragen voor de game.

Maar dat doen ze niet, want free-to-play en IAP's zijn de manier dat mobile ook massa's geld verdiend, met al die freemium "games" die user data analyse misbruiken om mensen met slechte zelfbeheersing hun loon/uitkering/zwart-geld laten spenderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:44
Laten we het leuk houden

[ Voor 84% gewijzigd door Ircghost op 26-07-2017 20:07 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:21:
[...]

Jawel, een stille hint om het vorige interview met info over Q4 eens op te zoeken :D
Ja ik kan die uitspraak dus niet vinden pannenkoek :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ebayzo schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:18:
[...]
Nee, in het deel wat door de mod gewijzigd is stond een relatie naar je leeftijd en het feit dat je je zo eindeloos druk maakt over "gebroken beloftes". Meer het feit dat ik dan snap dat je tijd genoeg en zorgen te weinig hebt om je hier druk om te blijven maken. Maar dit slaat op de meeste "klagers", niet puur op jou.

[...]
Ja ik denk zeker dat hij het wel uit zijn hoofd laat omdat een paar opgefokte pubers een beetje boos doen over een dergelijk feit. Dit is een grote ommekeer in game development denk ik, we zullen hier nog lang over spreken! "De dag dat microtransacties in EA verleden tijd waren...."
Geweldig, 'ik verlies een discussie laat ik nu snel z'n profiel gaan bekijken want daar staat vast iets leuks wat niks met de discussie te maken heeft en mij gaat helpen'

Maar even FYI, op dit moment staat er op de frontpage van Reddit op de elfde plek een post over PUBG met 11,3k upvotes in 4 uur en op de frontpage van r/PUBattlegrounds een post met 11,7k upvotes. Dus het valt opzich wel mee met hoe weinig mensen zich er druk om maken.

Overigens wel mooi dat jij de enige bent die zich echt druk maakt over microtransacties, jij bent namelijk degene die zo boos wordt dat je geen argumenten meer hebt om vervolgens maar iemands profiel te gaan bekijken en te praten over wat voor een zwaar leven je hebt en over hoe de westerse wereld zich om zulke kleine dingen opwindt :')

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 26-07-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Brogala schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:54:
[...]

Geweldig, 'ik verlies een discussie laat ik nu snel z'n profiel gaan bekijken want daar staat vast iets leuks wat niks met de discussie te maken heeft en mij gaat helpen'

Oh en dan ook nog even het klassieke 'ik ben volwassen en werk hard, en 16 jarigen hebben altijd zoveel tijd en zorgen'. Want het is zeer zeker zo dat als je een baan krijgt je gelijk zoveel zorgen hebt en zo weinig tijd _O-

Maar even FYI, op dit moment staat er op de frontpage van Reddit op de elfde plek een post over PUBG met 11,3k upvotes in 4 uur en op de frontpage van r/PUBattlegrounds een post met 11,7k upvotes. Dus het valt opzich wel mee met hoe weinig mensen zich er druk om maken.

Overigens wel mooi dat jij de enige bent die zich echt druk maakt over microtransacties, jij bent namelijk degene die zo boos wordt dat je geen argumenten meer hebt om vervolgens maar iemands profiel te gaan bekijken en te praten over wat voor een zwaar leven je hebt en over hoe de westerse wereld zich om zulke kleine dingen opwindt :')
Je weet dat PUBG 4.000.000 keer verkocht is? Best deel van de spelers dan die klagen, poe hee. Naast dat het azijnzeiker central Reddit betreft gaat het natuurlijk nergens over die aantalen.

Jochie, ik bekeek gewoon of mijn vermoeden klopte. Als je dit zegt: "We moeten hier ons juist druk om maken, zodat hij weet dat hij niet nog een keer zoiets kan flikken. Als iedereen het nu goed gaat praten weet hij dat de community er toch geen ene flikker om geeft als hij zijn beloftes breekt." over een dergelijk "probleem", sjah...

En wie zegt dat ik een discussie verlies? Denk niet dat iemand hem gaat winnen...

Default blanke hetero

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik snap dat dit het internet is, en er blijkbaar geen regels meer bestaan voor fatsoen. Maar zullen we de discussie leuk en respectvol houden?

Dingen als "Jochie" en "Lijkt wel of er liters azijn zijn gedronken hier" zijn echt nergens voor nodig. Ik heb geen zin om in te grijpen in een discussie die prima gehouden zou moeten kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik heb die post net gelezen, ben het alleen niet eens met dit, 'In either case, you should always move to a new location after an engagement in the Top 10, even if it means giving up a really good position. '. Is het niet juist zo dat iedereen je hoort en weet waar je zit na een engagement, en als je dan probeert te moven de kans groot is dat mensen dat zien en je eventueel beschieten?

Verder erg goede post.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:38

Jorissie87

No diggity

Ik hoef die "dure" kleren niet hoor, ik pak ze wel af van de spelers die ik neerschiet en draag ze als trofee })

[ Voor 14% gewijzigd door Jorissie87 op 26-07-2017 17:24 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Man man soms zit het gewoon echt niet mee... Een heel dorpje geloot met 10+ gebouwen en gewoon geen enkele backpack. Uiteindelijk maar op pad met een AK met wat kogels en verder niks. Net toen ik wilde gaan komt er een motor aanrijden, ik denk mooi die komt mij wat loot brengen. Leg hem om, en heeft hij ook geen backpack?!
Motor gejat en naar andere kant van het eiland gereden want daar kwam de cirkel. Iemand omver gereden, eindelijk een backpack gevonden en vanaf toen begon het lekker te gaan :) 5-6 kills achter elkaar, steeds betere loot. Uiteindelijk zat ik in een huis aan de rand van de nieuwe cirkel en ik wist dat er nog iemand uit het blauwe moest komen want hij had een loot drop gepakt. Mijn strategie was om hem op te wachten en daarna de auto die er stond te pakken om naar de volgende cirkel te gaan. Plannetje werkte perfect, M24 en alles level 3 verder op pad.... Maar de auto had geen benzine ;w Toen kon ik de cirkel niet meer redden lol. Pijnlijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
Te serieus hier jongens, het is zomer. Drink een biertje, eet wat vlees. De ene koopt crates de andere steekt zijn geld in andere zaken zoals bier en vlees. Keep it for yourself, iedereen gelukkig. Het is zomer, de zon schijnt! Be happy!

Laten we het hebben over persoonlijke ervaringen wat cirkels betreft, endgame cirkels. Gisteren drie potjes achter elkaar met ongeveer 10 man over. Elke keer moesten we ver pushen waar mensen al posities in betonnen sheds of achter rotsen of bomen hebben aangenomen, met als gevolg, het keihard neer worden gemaaid ...

Hoe pushen jullie de laatste twee a drie cirkels als die niet ideaal gesitueerd is voor jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dindr schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:36:

Hoe pushen jullie de laatste twee a drie cirkels als die niet ideaal gesitueerd is voor jullie?
Daar valt niet echt een goed antwoord op te geven. Hangt echt van de situatie af. Liefst zo lang mogelijk aan de rand van de cirkel en zoveel mogelijk spelers ontwijken. Maar soms kan je gewoon recht door omdat je genoeg dekking hebt van objecten. En soms is een keiharde aanval de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

dindr schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:36:

Ik kruip tijdens de countdown voor de nieuwe cirkel meestal rustig richting de trage beweeg-zijde van de cirkel. Ik ga pas de nieuwe cirkel in als ik daarin gepushed wordt door de bewegende, blauwe cirkel.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZRoKX6z0C2TerAR7NZi6uYtn/full.png
Even een simpele win. Vliegtuig vloog van Power Plant naar Primorsk, door flink naar het noorden te gaan had ik Crater voor mijzelf. Met een M416 met 4x scope en een UMP met red dot vertrokken richting het noorden, waar de cirkel zou eindigen. Op een 8x scope na de perfecte loadout. Ben alleen heel lang niemand tegen gekomen op mijn trek naar het noorden.

Toen werd het even buzzy...

En nog een heerlijk eindgevecht op Stalber :D Duurde ook nog even, maar kon hem wel uit de tent lokken met wat distracting fire!

[ Voor 44% gewijzigd door Tsurany op 26-07-2017 20:36 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord