SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oh lol.. Ben benieuwd, ik heb het gisteren uitgebreid geprobeerd en bleef in third person view met 1 keer klikken. We zullen het zondag zien.Arjanders schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:38:
[...]
Nee dat bedoelde ik niet (:
Ik bedoelde met dingetje: zo hebben de makers het ontworpen.
Maar... ik heb de "fix"
Het was een pebcak
1 x klikken ZONDER ingedrukt te houden geeft ADS
1x klikken en vasthouden geeft third person view....

Nog klein clipje van mij vs iemand die mij rushde met een pan
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Whahah dit is toch puur comedieSouLLeSSportal schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:59:
https://www.twitch.tv/videos/160664686
Je wilde die nade richting die kerel achter de boom gooien en daar stond je ook naar toe geaimed maar je character gooide die nade helemaal naar rechts achter je toe totaal uit de richtingsamur schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:38:
[...]
volgens mij block ik er wat shotgun pellets meemaar de ontploffing lijkt wel van voren te komen.

PSN/Steam: Xamsix
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Wtf hahaha nooit geweten dat dit ook werkte, dacht dat je gewoon vol in de grond zou schieten.Tsurany schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:48:
@samur Ik neem op met Shadowplay en knip dan met Avidemux. Meest eenvoudige oplossing voor mij.
Net nog een potje gewonnen, squadje van drie man neergemaaid met de UMP. Vanuit third person sprayen werkt prima!
[video]
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Wel beetje geluk dat ik die superman punch raakte en hij mij niet tegen mijn hoofd raakte maar ja, wel een kleine interne grinnik ja
Nu nog wel jaXamsix schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:34:
Ongeveer 8 uur in het spel zitten, wat een heerlijk spel. Heb vooral duo gedaan met een collega, gisteren onze eerste chicken dinner behaald. En dat vind ik wel fijn aan het spel, je kan er nog zoveel uur in hebben, uiteindelijk heb je als 'noob' genoeg kans. Beetje strategisch verplaatsen, geluk hebben en op het juiste moment de kills pakken. Verder als duo altijd wel in de top 10. Solo heb ik maar 4 a 5 potjes gespeeld dusver, hoogste was 11e. Daar nog beetje op oefenen dus
[ Voor 52% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-07-2017 15:43 ]
haha ja ik ben ook zo een die achter een controller meestuurt als ik aan het racen ben.Rappa1985 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:47:
Mooi hoe je zelf (in RL)de klappen aan het ontwijken bent =D

Haha ja ik hoop dat ik dan genoeg heb bijgeleerd om zelf ook beter te presteren. Maak nog veel keuzes waarvan ik denk... waarom...SouLLeSSportal schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:42:
[...]
Wel beetje geluk dat ik die superman punch raakte en hij mij niet tegen mijn hoofd raakte maar ja, wel een kleine interne grinnik ja![]()
[...]
Nu nog wel jaWacht maar tot je wat hoger in de ranks komt...
Wist niet dat dat sprayen vanuit third person zo accuraat was, WP! Alleen hij killde ze jou nietTsurany schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:48:
@samur Ik neem op met Shadowplay en knip dan met Avidemux. Meest eenvoudige oplossing voor mij.
Net nog een potje gewonnen, squadje van drie man neergemaaid met de UMP. Vanuit third person sprayen werkt prima!
[video]
Daarom engage is echt alleen maar als ik iets heb wat bullets schiet, melee in deze game is zo vaagSouLLeSSportal schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:59:
https://www.twitch.tv/videos/160664686
[ Voor 32% gewijzigd door Brogala op 21-07-2017 16:33 ]
Hipfire met een UMP is accuraat hoor, dit moet je alleen niet proberen met een AR.Brogala schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:30:
[...]
Wist niet dat dat sprayen vanuit third person zo accuraat was, WP! Alleen hij killde ze jou nietJe lag daar compleet open en die laatste 2 missen al hun schoten.
[...]
Daarom engage is echt alleen maar als ik iets heb wat bullets schiet, melee in deze game is zo vaagHad een maand geleden ook dat ik iemand probeer te raken met een pan, maar je moet echt tegen hem aan lopen wil je uberhaupt iets raken, sta je 15 cm van iemand af raak je als niks meer.
Vanwege ervaring met AR hipfire hipfire ik nooit met een UMP, maar als dat anders is zal ik het eens proberen. Zal wel super handig zijn als ik in het gras lig.markdm schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:34:
[...]
Hipfire met een UMP is accuraat hoor, dit moet je alleen niet proberen met een AR.
Met een SMG werkt dit sprayen meer dan primaRappa1985 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:41:
[...]
Wtf hahaha nooit geweten dat dit ook werkte, dacht dat je gewoon vol in de grond zou schieten.
Ik denk dat ze mij ook niet goed zagen, lag precies achter zo'n bosje. Had zelf wel verwacht daar dood te gaan, maar die laatste rende ook weg. Denk dat hij echt niet zeker wist waar ik zat.Brogala schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:30:
[...]
Wist niet dat dat sprayen vanuit third person zo accuraat was, WP! Alleen hij killde ze jou nietJe lag daar compleet open en die laatste 2 missen al hun schoten.
Met een AR kan het ook prima, alleen dan burst of single shot. Dan kan je echt heel accuraat schieten met hipfire.markdm schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:34:
[...]
Hipfire met een UMP is accuraat hoor, dit moet je alleen niet proberen met een AR.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik denk dat ik vandaag maar skip.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ipdleF8eFu0&feature=youtu.be]
[ Voor 18% gewijzigd door kazzzdafke op 21-07-2017 22:45 ]
Never ever financial advice...
[ Voor 15% gewijzigd door Hemical op 22-07-2017 03:33 ]

Kom mij maar looten

Misschien na Severny ook maar de auto's mijden

Krijg je er van als je auto's regel direct in de container rijdt *karmaaaaa
Krijg je ervan als je hollanders achter het stuur zet!!!PatRamon schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 10:10:
[...]
Krijg je er van als je auto's regel direct in de container rijdt *karmaaaaa

Verwijderd
Ik kwam iig uit op OBS:
https://obsproject.com/
Werkt zeer fijn, is gratis en met mijn 555M i7 2670QM en 6GB geheugen heb ik absoluut geen mindere prestaties in PUBG.
Op 1600x900 met alles op low is het trouwens prima te spelen als je geen hoge eisen hebt.
Mocht er iemand last hebben van rare 3d modellen die te langzaam laden, druk ff op TAB (inventory) en daarna heb je meestal weer mooie modellen.
Je pagefile op een andere schijf zetten helpt ook aanzienlijk.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2017 10:54 ]
Blijft toch wel het momentje van mijn top avond, zeker na mijn 2 instant dead potjes. Genoten hiervan, hopelijk komt Mars nog met zijn POV, want dat het een home-run was, is mij wel zeker! Haha
Heel droog "Ik doe rare dingen in PUB"

Steam ID = Ackerfiets
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Duo's of Squads... altijd fun!XRayXI schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:36:
Zo, binnenkort ook maar eens spelen als ik eindelijk mijn systeem in elkaar kan zetten volgende week. Ik weet nu al dat ik zo traag als **** zal zijn. Ik had al gezien via Lirik (twitch) dat Solo's niet al te "fun" is. Is het dan beter alleen in "Duo's" te beginnen?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Maar het schieten voelt voor mij echt heel onrealistisch aan, ik heb het gevoel dat die kogels echt TE lang onderweg zijn en veel te ver moet preaimen zegmaar. Zijn er meer met dat gevoel?
Ik heb sinds de laatste update constant last van lag. Vaak zie ik ook de melding "network lag detected". Dit begint eigenlijk al als ik uit het vliegtuig spring en wordt alsmaar erger naar mate je langer in het potje blijft. 9 van de 10 keer ga ik dood omdat er lag op het moment als ik iemand zie en er op schiet.
Mijn PC is bedraad aangesloten op netwerk van Tweak (1000 Mbit/s). Dishonored 2 draait mijn pc bijvoorbeeld prima.
Zover ik zie via Twitch, heeft daar iedereen "last" van. Als het maar bij iedereen gebeurd, ja toch?sigon schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 17:32:
Iemand wat tips?
Ik heb sinds de laatste update constant last van lag. Vaak zie ik ook de melding "network lag detected". Dit begint eigenlijk al als ik uit het vliegtuig spring en wordt alsmaar erger naar mate je langer in het potje blijft. 9 van de 10 keer ga ik dood omdat er lag op het moment als ik iemand zie en er op schiet.
Mijn PC is bedraad aangesloten op netwerk van Tweak (1000 Mbit/s). Dishonored 2 draait mijn pc bijvoorbeeld prima.
Ze zijn aan het werk en er zijn meerdere zaken dat moet verholpen worden. Ze hebben nu een best groot team en mag het wel. Ik geloof dat achter een boom en toch geschoten kunnen worden meer iets is dat opgelost moet worden en minder "What!?" geeft
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
https://twitter.com/PUBAT...status/888799732780421121
Verwijderd
Zeker op langere afstanden schiet ik eigenlijk niks raak. In BF1 heb ik dat meer onder controle als in PUBG.TheBrut3 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 16:54:
Ik speel eigenlijk altijd alleen, soms helemaal kapot schrikken als er dan ineens iemand naast me staat.
Maar het schieten voelt voor mij echt heel onrealistisch aan, ik heb het gevoel dat die kogels echt TE lang onderweg zijn en veel te ver moet preaimen zegmaar. Zijn er meer met dat gevoel?
Wanneer was er downtime dan?Tsurany schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 19:39:
"We have also identified the major issue causing the downtime seen over the past week, and will push a fix next week to resolve it."
https://twitter.com/PUBAT...status/888799732780421121
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hou je ook rekening met de bullet-curve ? Zonder scope is het ook niet evident iets op 100 of verder te raken.Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 20:21:
[...]
Zeker op langere afstanden schiet ik eigenlijk niks raak. In BF1 heb ik dat meer onder controle als in PUBG.
Waarom niet? In het echt is het ook heel makkelijk om iemand op 100 meter afstand te raken hoor. Al merk ik dat sommige idd laser guided bullets hebben haha.Phuncz schreef op zondag 23 juli 2017 @ 08:41:
Hou je ook rekening met de bullet-curve ? Zonder scope is het ook niet evident iets op 100 of verder te raken.
Iemand die rent op 100m afstand met iron sights raken makkelijk? Waar heb jij dat geoefend?TheBrut3 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:55:
[...]
Waarom niet? In het echt is het ook heel makkelijk om iemand op 100 meter afstand te raken hoor. Al merk ik dat sommige idd laser guided bullets hebben haha.
Volgens mij schat je de moeilijkheids graad van gebruik van wapens iets te laag in... Loop maar eens 100 meter uit in je straat, dan merk je dat dat echt niet zo gemakkelijk is als je denkt. Voor een groot deel zitten alle factoren die je in het echt hebt ook in de game verwerkt, waarbij je dus nog niet eens rekening hoeft te houden met alle bewegende delen van een wapen, van jezelf, richten na een km hardlopen etc.TheBrut3 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:55:
[...]
Waarom niet? In het echt is het ook heel makkelijk om iemand op 100 meter afstand te raken hoor. Al merk ik dat sommige idd laser guided bullets hebben haha.
zit erin en voorzover ik kan merken ook zoals het (more or less) werkt in de echte wereld. De muzzle velocity van de wapens is volgens mij wel ietsje lager vooral voor de sniper rifles. Awm heeft een muzzle velocity van 1300-1500m/p/s afhankelijk van de luchtdichtheid. als de initial bullet speed van 910 van de pubg versie ook dezelfde m/p/s aanhoudt is dat dus een stuk lager. (is een aanname alleen)gotfurrr schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:31:
[...]
Iemand die rent op 100m afstand met iron sights raken makkelijk? Waar heb jij dat geoefend?maar volgens mij is bullet drop etc niet heel moeilijk te implementeren nav een realistisch model. Dus het lijkt me dat dit behoorlijk realistisch zou moeten zijn
[ Voor 35% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-07-2017 14:50 ]

Dit is hoe de 4-times scope werkt, voor mensen die er problemen mee hebben.
Kogels kunnen zo langzaam als 130 meter per seconde gaan, afhankelijk van het wapen.
Ik weet niet zoveel van wapens dus weet niet hoe snel de kogels echt gaan, maar ik heb het idee dat ze wel hun best hebben gedaan om het te laten kloppen.

[ Voor 62% gewijzigd door hexta op 23-07-2017 15:02 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik denk dat de muzzle velocity en bullet drop ook een balancing ding is, dus ze proberen het realistisch te houden, zolang het maar niet te zwak/sterk wordt.SouLLeSSportal schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:41:
[...]
Volgens mij schat je de moeilijkheids graad van gebruik van wapens iets te laag in... Loop maar eens 100 meter uit in je straat, dan merk je dat dat echt niet zo gemakkelijk is als je denkt. Voor een groot deel zitten alle factoren die je in het echt hebt ook in de game verwerkt, waarbij je dus nog niet eens rekening hoeft te houden met alle bewegende delen van een wapen, van jezelf, richten na een km hardlopen etc.
[...]
zit erin en voorzover ik kan merken ook zoals het (more or less) werkt in de echte wereld. De muzzle velocity van de wapens is volgens mij wel ietsje lager vooral voor de sniper rifles. Awm heeft een muzzle velocity van 1300-1500m/p/s afhankelijk van de luchtdichtheid. als de initial bullet speed van 910 van de pubg versie ook dezelfde m/p/s aanhoudt is dat dus een stuk lager. (is een aanname alleen)
Vind het zelf wel goed werken in pubg, ookal snap ik nog steeds de x4 niet goed.
Ik moet zeggen, solo vind ik zelf ook super leuk. Voordeel voor mij is dat ik echt precies kan doen wat ik zelf wil, dus geen meningsverschillen en als ik dood ga is het altijd 100% mijn fout (of game physics zorgen ervoor dat je door een hobbeltje van 10 cm hoog 5 meter de lucht in gaat
Ik heb nu een win rating van 14% in solo, net nog een game gewonnen inclusief mooie headshot met een kar op een rennende gast ~100 meter van me vandaan. Na die kill zat ik in de top 2, laatste had echt een dikke advantage op me, hij peekte terwijl ik naar de cirkel aan het rennen was (hij zat al in de cirkel) en ik was al -60 voordat ik hem überhaupt zag, maar hij had volgens mij of geen helmet of een helmet met geen armor meer want hij was met 1 AK headshot dood. Toen eerste geworden met 6 kills, en geen enkele keer getrilt dus ik kon perfect aimen

edit: die Kar98 is trouwens echt super moeilijk om mee te schieten, ik heb nu 80 uur in het spel en hoewel ik niet vaak een kar98 heb kostte het me toch erg lang om dat ding eindelijk te begrijpen. Pas na 80 uur snap ik een beetje hoever voor de persoon ik moet mikken om hem running te pakken, of hoever boven het hoofd voor de bullet drop-off.
[ Voor 14% gewijzigd door Brogala op 23-07-2017 17:07 ]
Verwijderd
Pluspunten van de match: eindelijk was het zo'n pot dat je denkt lekker bezig te zijn, alles valt op zijn plek en je hebt iedere keer een goede positie. Totaal dan ook zo'n tien man neergeknald, maar dat kwam vooral door de combinatie SKS met een 8x scope. Man, they didn't even know what hit them met dat ding. Helaas met de laatste drie wist ik er een te vinden en de ander pakte mij via links terwijl ik dacht dat daar de hele tijd niemand zat
Wat net niet meer op het filmpje staat is dat voordat ik in dat kamertje zat. Er een enemy inzat met een shotgun. Toen ik richting de kamer liep hoorde ik het geluid van een patroon die in de shotgun werd geladen en was ik alert. Mijn mini uzi deed de rest van het werk. Mini uzi is echt één van mijn favo indoor wapens
Die tactiek ook al aantal keer gebruiktHemical schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 03:32:
Wilde hem sharen haha. Helaas neemt Relive mijn stem niet op, ondanks dat ik mijn correct microfoon heb geselecteerd. Mocht iemand hier een fix voor weten, hoor ik het graag!
[video]
Normaal gesproken zet ctrl+shift+m zet je mic "aan" om die in Relive (ook) op te nemenHemical schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 03:32:
Wilde hem sharen haha. Helaas neemt Relive mijn stem niet op, ondanks dat ik mijn correct microfoon heb geselecteerd. Mocht iemand hier een fix voor weten, hoor ik het graag!
[video]
Ik had pas een opname gemaakt (waar ik voor 100% zelf ook aan het praten was) en had het zelfde "probleem".
Er zijn meer shortcuts (die je natuurlijk ook kan veranderen) in Crimson ReLive zoals bv. ctrl+shift+e voor een screenshot
Net mijn beste potje gehad met een 3e plaats met 4 kills
Jammer dat ik er "vrij zeker" van was dat de andere 2 voor mij zaten en dan hoor je plots wat achter je ..... Booom!, shotgun to the face
Smiling as the shit comes down...
Duidelijk plaatje zo, maar dat is nadat je de zeroing distance in hebt gesteld?hexta schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:43:
[afbeelding]
Dit is hoe de 4-times scope werkt, voor mensen die er problemen mee hebben.
Kogels kunnen zo langzaam als 130 meter per seconde gaan, afhankelijk van het wapen.
Ik weet niet zoveel van wapens dus weet niet hoe snel de kogels echt gaan, maar ik heb het idee dat ze wel hun best hebben gedaan om het te laten kloppen.
[afbeelding]
Dus als je zeroing distance op 400 zet is het plusje de crosshair in plaats van het pijltje bijvoorbeeld?
Nee, dit is zonder zeroing.Afvalzak schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:45:
[...]
Duidelijk plaatje zo, maar dat is nadat je de zeroing distance in hebt gesteld?
Dus als je zeroing distance op 400 zet is het plusje de crosshair in plaats van het pijltje bijvoorbeeld?
Dat vind ik jammer aan het zero'en: Tegen de tijd dat je een punt hebt waar je de witte vakjes kan gaan tellen is je moment al weg. Verrekijken met afstandmeter zou daarin top zijn als extra collectable.
K to the KillaZ
Moet je dus zelf inschattenKillaZ schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:54:
Maar hoe bereken je de afstand zonder de map er bij te pakken? Dat gaan niet toch?
Dat vind ik jammer aan het zero'en: Tegen de tijd dat je een punt hebt waar je de witte vakjes kan gaan tellen is je moment al weg. Verrekijken met afstandmeter zou daarin top zijn als extra collectable.
Das een rangefinder dus.. En ik betwijfel of het veel sneller zal zijn dan peaken op je map?KillaZ schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:54:
Maar hoe bereken je de afstand zonder de map er bij te pakken? Dat gaan niet toch?
Thanks, ga het straks eens proberen.NINjak schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:09:
[...]
Normaal gesproken zet ctrl+shift+m zet je mic "aan" om die in Relive (ook) op te nemen
Ik had pas een opname gemaakt (waar ik voor 100% zelf ook aan het praten was) en had het zelfde "probleem".
Er zijn meer shortcuts (die je natuurlijk ook kan veranderen) in Crimson ReLive zoals bv. ctrl+shift+e voor een screenshot
Hier nog iets leuks, het zal de lag wel geweest zijn:
Wat je wel kan doen is het uit je hoofd leren van een aantal standaard locaties. Dus de lengte van bruggen, afstanden tussen populaire locaties of hoe groot bepaalde velden doorgaans zijn. Of trial en error tijdens het schieten waarbij je constant corrigeert.KillaZ schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:54:
Rangefinder zou praktischer zijn inderdaad, wordt uiteindelijk ook wel toegevoegd. Maar het blijft vooral een kwestie van ervaring en skills.
Dit heb ik al zo ontzettend vaak gehad. Geen idee of dit met lag te maken heeft.Hemical schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:06:
[...]
Thanks, ga het straks eens proberen.
[video]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Je ziet precies op het moment dat je naar buiten rent door die deur bloed van je character afvliegen, dus hij raakte je net voordat je buiten was.Hemical schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:06:
[...]
Thanks, ga het straks eens proberen.
[video]
Zijn er mensen die zeroing echt vaak gebruiken?
Bijna nooit, alleen bij meer dan 400meter en alleen als ze stil zitten en ik zeker weet dat ik ze dan kan raken. Komt alleen vrij weinig voor, meeste spelers schiet je binnen 300 meter op en dan is gewoon gestimaten veel sneller.Brogala schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:40:
Dat zeroing is leuk, maar ik heb daar eigenlijk nog nooit wat aan gehad in 85 uur. Als ik mensen zie op echt lange afstand bewegen ze 80% van de tijd waardoor het ongelofelijk moeilijk is om ze te raken, hooguit een body shot en dan kunnen ze makkelijk naar cover kruipen. En soms op medium range dat ze even stil staan, dan ga ik ook niet aan de slag met zeroing maar aim ik boven hun hoofd en schiet op gevoel.
Zijn er mensen die zeroing echt vaak gebruiken?
Er zijn blijkbaar server issues
[ Voor 26% gewijzigd door ScrooLoose op 24-07-2017 16:45 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Alexknl op 24-07-2017 16:50 ]
Bekijk dit evenSouLLeSSportal schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:53:
[...]
Bijna nooit, alleen bij meer dan 400meter en alleen als ze stil zitten en ik zeker weet dat ik ze dan kan raken. Komt alleen vrij weinig voor, meeste spelers schiet je binnen 300 meter op en dan is gewoon gestimaten veel sneller.
https://clips.twitch.tv/OutstandingCleverWolfPartyTime
Wat een shot!
Ja maar dat is veeeeeeeel meer geluk dan kunde, want als je zijn 3 shots daarna ziet, terwijl iemand knocked ligt, raakt hij em helemaal nietXRayXI schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:53:
[...]
Bekijk dit even
https://clips.twitch.tv/OutstandingCleverWolfPartyTime
Wat een shot!

Inderdaad, het kan puur ongeluk zijn maar vorige 2 potjes had ik alleen maar een aantal holo scopes gevonden, vorige game had ik een ak zonder scope en een m416 met holo en de game daarvoor had ik een kar-98 en een ak met beide ook een holo, niks beters gevonden.SomerenV schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:45:
Hebben trouwens meer mensen er hier last van dat er sinds een poosje een stuk minder scopes te vinden zijn dan voorheen? Waar ik eerst regelmatig een 4x of 2x vond (en soms een 8x) vind ik nu áls ik een scope vind meestal een 2x. 4x is een stuk zeldzamer geworden lijkt wel en 8x kom ik nagenoeg niet meer tegen. Geldt voor zowel de wat grotere steden als de afzonderlijke huisjes die her en der verspreid staan.
Klopt ik begon tijdje terug ook stuk minder X4 scopes te vinden. Uiteindelijk end game wel vaak voldoende maar niet meer echt direct in het begin.markdm schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:57:
[...]
Inderdaad, het kan puur ongeluk zijn maar vorige 2 potjes had ik alleen maar een aantal holo scopes gevonden, vorige game had ik een ak zonder scope en een m416 met holo en de game daarvoor had ik een kar-98 en een ak met beide ook een holo, niks beters gevonden.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zzxMtrVV2No]
Grappig dat een kerel van buiten de cirkel iemand neerschiet en dan zelf dood gaat, daarna valt nog iemand van de rotsen af en de laatste kon ik zelf doden.
[ Voor 18% gewijzigd door Xamsix op 24-07-2017 19:48 ]
Zie eerste post van het topic! 😃Darkvisje schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:49:
iemand die samen wil spelen? heb zojuist de game gekocht en wat minuten gespeeld: http://steamcommunity.com/id/darkvisje/
Vaak al heel snel dood, maar juist daardoor veel geleerd, ook qua aim.
Resultaat vandaag een kip, 2x 2e en een 4e plek. Dit allemaal in opvolgende potjes.
Ik win nu door mn aim en te weten hoe ik me moet gedragen in battles, veel meer gevechten.
En eigenlijk is het toch ook leuker met 7 kills 30e te worden dan met 1 kill 2e...
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Deed eerst ook buiten droppen, blijf je makkelijker in leven maar vind je ook minder loot. Als je een high crowded area doorkomt, dan ga je daar ook vaker weg met meer loot + een auto of motor. Dan is het uiteindelijk in de endgame ook wat makkelijker. Maar goed, alles heeft ook weer met geluk te maken en soms landen er echt te veel mensen op 1 plekKorkss schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:11:
Zo.. deze week eigenlijk constant bij de hotspots gedropt. Waar ik normaal beetje buitenaf drop en zo wat meer eust heb, nu dus de chaos opgezocht.
Resultaat vandaag een kip, 2x 2e en een 4e plek. Dit allemaal in opvolgende potjes.
Ik win nu door mn aim en te weten hoe ik me moet gedragen in battles, veel meer gevechten.
En eigenlijk is het toch ook leuker met 7 kills 30e te worden dan met 1 kill 2e...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rP4l9vcvhW4]
Opgenomen met Shadowplay van nvidia, 60fps, 50mbit ingame resolutie, maar dat maakt allemaal niet uit aangezien Youtube de kwaliteit weer verkloot

Lichte FPS drop bij het opnemen maar niks waar ik echt last van heb.
Standaard maar gameplay opnemen, kijken of er wat leuks uitrolt

ScrooLoose schreef op maandag 24 juli 2017 @ 23:35:
Net wat lopen kloten met het opnemen van wat gameplay en wat video editing en daar is het volgende uitgerold, stel niks voor hoor gewoon wat aan het testen
[video]
Opgenomen met Shadowplay van nvidia, 60fps, 50mbit ingame resolutie, maar dat maakt allemaal niet uit aangezien Youtube de kwaliteit weer verkloot
Lichte FPS drop bij het opnemen maar niks waar ik echt last van heb.
Standaard maar gameplay opnemen, kijken of er wat leuks uitrolt
Flamesz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:07:
Als je een hogere bitrate wilt op youtube kan je je video eerst upscalen naar 4k en dan uploaden, dan kan je in youtube 4k kiezen voor een hogere bitrate.
Helemaal mee eensKorkss schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:11:
Zo.. deze week eigenlijk constant bij de hotspots gedropt. Waar ik normaal beetje buitenaf drop en zo wat meer eust heb, nu dus de chaos opgezocht.

Voor welke kills gaan jullie trouwens in de top 10? Ik speelde net een solo, in top 10, ging in zo'n klein huisje van een vierkante meter zitten en lekker 3rd person peeken. Ik killde eigenlijk iedereen die ik zag met het idee dat ze me later konden killen als ik moest moven. Plus, als er 10 mensen in leven zijn, en 3 van die kleine huisjes in de cirkel, wie verwacht er dan niet iemand in zo'n huisje?
Als ik er zeker van weet dat de meeste mijn positie kennen, zal ik ook de meeste proberen te schieten.
Als ik stealth er zit, laat ik ze het zelf uitvechten tenzij er eentje zo irritant is om naar mijn positie te komen
Of als er nog 5 ofzo over zijn en je hoort een serieus gevecht en zie je er eentje achter een boompje staan wachten, dan pak ik em 9/10 ook. Echter als iemand anders erop schiet doe ik dat nooit. Je geeft dan aan de derde onmiddellijk je positie kwijt.
Gisteren trouwens 9 op 10 potjes gekilled door rotzakken/cirkel die NIET voor de wwcd speelden. Echt behoorlijk irritant.
Ofwel zit je al een tijdje in firefight en krijg je ze gekilled maar is de cirkel zo ver weg...
Ofwel geraak je net op tijd klaar door een fight, dat je moet lopen om de cirkel te halen, wordt je onder vuur genomen door een bende apen dat gewoon kills wilt halen en al buiten de cirkel zitten.
Check deze tips over de laatste 10: https://www.reddit.com/r/...e_top_10_by_rank_1_solos/kazzzdafke schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:22:
Hoe de laatste 10 killen of niet?
Als ik er zeker van weet dat de meeste mijn positie kennen, zal ik ook de meeste proberen te schieten.
Als ik stealth er zit, laat ik ze het zelf uitvechten tenzij er eentje zo irritant is om naar mijn positie te komen
Of als er nog 5 ofzo over zijn en je hoort een serieus gevecht en zie je er eentje achter een boompje staan wachten, dan pak ik em 9/10 ook. Echter als iemand anders erop schiet doe ik dat nooit. Je geeft dan aan de derde onmiddellijk je positie kwijt.
Gisteren trouwens 9 op 10 potjes gekilled door rotzakken/cirkel die NIET voor de wwcd speelden. Echt behoorlijk irritant.
Ofwel zit je al een tijdje in firefight en krijg je ze gekilled maar is de cirkel zo ver weg...
Ofwel geraak je net op tijd klaar door een fight, dat je moet lopen om de cirkel te halen, wordt je onder vuur genomen door een bende apen dat gewoon kills wilt halen en al buiten de cirkel zitten.
Bij mij was dit opgelost toen ik mijn 8GB ram naar 16 heb geupgrade en ben gaan streamen op een dedicated stream PC. Hoeveel GB heb je ?.sigon schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 17:32:
Iemand wat tips?
De carry was realSouLLeSSportal schreef op maandag 24 juli 2017 @ 23:56:
Hehe eindelijk weer eens een wwcd. [afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door PrimalFury op 25-07-2017 14:32 ]
You did great! (Als meatshield)Tsurany schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:01:
Gisteren in een potje chicken dinner gehaald zonder zelf een kill te krijgen (fuck you, m24!) en een paar potjes later tweede geworden maar wel met 10 kills. Dan vind ik tweede worden met kills toch een stuk leuker
Wat een potten waren dat allemaal zeg!
Signature
Ja dat potje heb ik wel veel kogels opgevangenmouzetc schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:36:
[...]
You did great! (Als meatshield)
Wat een potten waren dat allemaal zeg!
Wel ga ik nooit meer op goed geluk in de middle of nowhere springen om een auto proberen te vinden. Dat heeft echt vrijwel niks opgeleverd...
Vind de AR suppressor in dat geval toch wel wat overpowered moet ik bekennen. Zojuist een pot gewonnen waarmee ik 6 kills heb gemaakt met een M4 + suppressor, en daarna wist nog steeds niemand waar ik zat (hint: de enige hooibaal in de zone). Ik had ook nog een SKS met 4/8x maar die heb ik het hele potje niet gebruikt want waarom zou ik? M4 + suppressor is overduidelijk beter.
Misschien niet helemaal realistisch om een suppressor dit soort nadelen te geven maar het maakt de balans wel iets beter denk ik. Het voordeel van silenced schieten is al groot genoeg, een klein beetje minder damage, of meer bullet drop (minder velocity) zou dan wel een leuke afweging zijn denk ik?
Dit was wel een leuke pot, werd in het begin opgewacht door iemand terwijl ik een hele lading huizen aan het looten was (alleen, dacht ik, blijkbaar niet). Schrok me dood maar door snelle reflex had ik hem te pakken, hij had bijna niks nog dus ik hoop echt dat hij 5 min stil heeft gezeten om me op te wachten
Verder is de compensator qua stats nog het beste, voor in de laatste cirkel waarin stealth niet meer belangrijk is zie je mensen soms daar naar toe switchen.
Dus ze kunnen ze wellicht beter balanceren maar dat gaat wel ten koste van realisme. De vraag is of je dat echt moet willen. Ze zijn vrij zeldzaam en wat mij betreft mogen ze echt als een bonus gezien worden, zoals vrijwel alle attachments dat zijn ten opzichte van het ontbreken van die attachment.
In zulke gevallen stel ik altijd voor om jouw loot eens te vergelijken met je vijanden. Hebben zij ook allemaal silencers? Als het antwoord negatief is dan heb jij dus geluk gehad de laatste paar potjes. Als je alleen maar silencers om je heen hoort dan is er inderdaad wat veranderd.NickThissen schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:38:
Misschien heb ik gewoon veel geluk dan maar na de laatste loot patch vind ik ze best wel vaak. Regelmatig zowel SMG als AR silenced in hetzelfde potje. SR vind ik dan weer heel weinig.
Zelfde met mensen die opeens claimen geen AR meer te vinden sinds patch X maar wel constant dood geschoten worden voor vijanden die er wel eentje hebben. Is de loot dan echt aangepast of heb je gewoon pech gehad? Gezien je vijanden er wel eentje vinden denk ik dat laatste
Het feit dat ze als bonus mogen worden gezien ben ik het ook wel mee eens. Sniper/AR suppressors zijn redelijks zeldzaam.Tsurany schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:19:
Dus ze kunnen ze wellicht beter balanceren maar dat gaat wel ten koste van realisme. De vraag is of je dat echt moet willen. Ze zijn vrij zeldzaam en wat mij betreft mogen ze echt als een bonus gezien worden, zoals vrijwel alle attachments dat zijn ten opzichte van het ontbreken van die attachment.
Alleen of het ook meer realisme geeft weet ik niet. Zeker omdat er juist een mix van moderne en oude wapens zoals een AKM of KAR98K(of eigenlijk het feit dat hier überhaupt een supressor op zit)
Dus als het echt realistisch zou zijn is dit weer per wapen afhankelijk. Maar dat gaat een beetje ver lijkt me
Betreft gameplay vind ik het in elk geval wel prima
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
AK varianten zullen wel een supressor kunnen hebben, die wapens kun toch allesBobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:01:
[...]
Het feit dat ze als bonus mogen worden gezien ben ik het ook wel mee eens. Sniper/AR suppressors zijn redelijks zeldzaam.
Alleen of het ook meer realisme geeft weet ik niet. Zeker omdat er juist een mix van moderne en oude wapens zoals een AKM of KAR98K(of eigenlijk het feit dat hier überhaupt een supressor op zit)
Dus als het echt realistisch zou zijn is dit weer per wapen afhankelijk. Maar dat gaat een beetje ver lijkt me
Blijft inderdaad lastig dat ze allerlei oude wapens mixen met moderne attachments. Een scope die op wapens te zetten is die niet gebruik maken van een modulair systeem of suppressors die op elk wapen passen dat in een bepaalde categorie valt. De attachments en wapens zijn wat mij betreft aardig realistisch, de combinatie tussen wapen en attachment niet altijd...BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:01:
[...]
Het feit dat ze als bonus mogen worden gezien ben ik het ook wel mee eens. Sniper/AR suppressors zijn redelijks zeldzaam.
Kan je een bron hiervoor geven?Tsurany schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:19:
Dit is een van de weinige games waarbij suppressors inderdaad realistisch zijn. Moderne suppressors kunnen namelijk met normale munitie gebruikt worden, hebben geen effect op velocity en een positief effect op recoil. Je ziet dat ze ook veel gebruikt worden in schietwedstrijden (tenzij ze expliciet verboden zijn door de organisatie).
Nog steeds zijn alle dempers/suppressors verboden voor particulieren! Ook voor sportwedstrijden.
Er zijn shrouded barrels waarbij de loop helemaal omgeven is door een demper, die wel kunnen voor wedstrijden. --> België maar dacht in heel EU.
Daarbij ben ik vrijwel zeker dat een demper ALTIJD een negatieve invloed heeft, hetzij miniem. De luchtstroom wordt beperkt/omgeleid/... wat impact heeft om de kogelsnelheid/stabiliteit/...
Ik zit nogal heel regelmatig in schietclubs (heb zelf vergunning) en heel wat vrienden bij politie en leger.
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |