SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zie inderdaad op beiden kanten net zoveel gras alleen wat minder detail hier en daar. Volgens mij is dit aardig actueel. Weet zo niet uit mn hoofd op welke versie we nu zittenFlamesz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:44:
Deze is als het goed is van net na de patch waarin ze het renderen van gras hebben gelijkgesteld voor alle instellingen waarop je foliage kan zetten. Ik kan me niet herinneren dat er in de opvolgende patch notes iets heeft gestaan over foliage rendering maar dat kan ik mis hebben.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Vind het apart dat er zo ontzettend veel verschil zit in draw distance van bomen. Dat mogen ze toch ook nog wel gelijk trekken. Of op langere afstand geen spelers meer renderen, dat zou ook eerlijk zijn.Flamesz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:44:
Deze is als het goed is van net na de patch waarin ze het renderen van gras hebben gelijkgesteld voor alle instellingen waarop je foliage kan zetten. Ik kan me niet herinneren dat er in de opvolgende patch notes iets heeft gestaan over foliage rendering maar dat kan ik mis hebben.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
dit is 100% zeker actueel, als je in het vliegtuig zit zie je het al gelijk.Tsurany schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:39:
@Flamesz Dat is een vrij oude vergelijking, weet je zeker dat die nog actueel is?
Ik wil een wall of text voorkomen.
Tsja, heb gewoon de laatste paar pagina's gepakt en daar random wat video's uitgeplukt. Als je nog een mooie hebt is hij welkom hoor. Heb totaal geen voorkeur (ik heb volgens mij misschien maar 1x met Tsurany gespeeld ofzo?Ebayzo schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:21:
[mbr]Op de man reageren is nergens voor nodig [/]
--
@Tsurany
Topic staat vol met filmpjes (inclusief mij) maar de selectie was al wel te raden vooraf
Het begint serieus een beetje een jeuk topic te worden.
Video's zijn gewoon om een indruk te geven van hoe een sessie ongeveer kan zijn. Dat kan dus in feite gewoon elke video zijn, dus dan pik ik er wat uit. Heb die van je random momenten er nu ook bij gezet.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
In het vliegtuig valt het wel redelijk op ja, maar op de grond had ik eigenlijk een andere draw distance verwacht. Dit is gewoon een oneerlijk voordeel voor iedereen die op low speelt.gotfurrr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:48:
[...]
dit is 100% zeker actueel, als je in het vliegtuig zit zie je het al gelijk.
laat dan de tekst achter // weg, wat er nu staat is namelijk helemaal geen goed beginpunt.Angeloonie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:48:
[...]
Ik wil een wall of text voorkomen.Zie hoe lang jouw post is en hoe kort het lijstje met instellingen. Ik zeg ook niet voor niets dat het een basis is om te tweaken , vooralsnog lijkt een goed beginpunt omdat het bij veel mensen goede FPS lijkt op te leveren. Omdat ik liever niet grote lappen met tekst en uitleg in de TS wil (want hoe meer text hoe minder er gelezen wordt) laat ik dit lijstje staan, maar misschien heeft iemand ergens een linkje naar een post op Reddit oid met daarin de uitleg van alle settings? Dan zet ik die er bij mochten mensen meer info willen.
Neem toch aan dat render distance gelijk is want anders zou je dus ''door bomen'' spelers kunnen zien?Tsurany schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:47:
[...]
Vind het apart dat er zo ontzettend veel verschil zit in draw distance van bomen. Dat mogen ze toch ook nog wel gelijk trekken. Of op langere afstand geen spelers meer renderen, dat zou ook eerlijk zijn.
ik zie visueel weinig verschil, Dat zou ook kunnen kloppen omdat ze het hebben recht getrokken.
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Dat kan dus, bomen renderen niet op die afstand maar spelers weer wel. Dus je ziet een speler staan die wellicht achter een boom zit anders.Lipst3r schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:50:
[...]
Neem toch aan dat render distance gelijk is want anders zou je dus ''door bomen'' spelers kunnen zien?. Ga vanuit dat dat niet opgaat?
de bomen renderen ver weg op ultra, als er dus iemand ver weg zit achter een boom zie je hem niet.Lipst3r schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:50:
[...]
Neem toch aan dat render distance gelijk is want anders zou je dus ''door bomen'' spelers kunnen zien?. Ga vanuit dat dat niet opgaat?
op very low renderen niet alle bomen, als iemand dus ver genoeg weg zit, zie je de boom niet -> maar wel de speler.
je schiet overignes nog steeds in de boom uiteraard, maar je kan em dus wel zien
Want?gotfurrr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:50:
[...]
laat dan de tekst achter // weg, wat er nu staat is namelijk helemaal geen goed beginpunt.
Deze instellingen zijn door diverse tweakers overgenomen en tot nu toe heb ik enkel positief geluid gehoord, niemand heeft minder FPS gekregen (althans, dan hebben ze in ieder geval niets laten horen) en er zijn diverse anderen die nog hebben geprobeerd om te tweaken maar alsnog op dit lijstje uitkwamen. Zoals ik zeg: het is per systeem anders, maar een aardige basis (iig beter dan de standaard settings die velen nog gebruiken).
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 20-07-2017 14:54 ]
Ow wauw.. dat is wel raar. het is mij nog nooit overkomen dat ik iemand op zon afstand spot. Want als je 8x 15x scope heb begin je neem ik aan wel met renderen van alles wat je door je scope ziet.gotfurrr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:51:
[...]
de bomen renderen ver weg op ultra, als er dus iemand ver weg zit achter een boom zie je hem niet.
op very low renderen niet alle bomen, als iemand dus ver genoeg weg zit, zie je de boom niet -> maar wel de speler.
je schiet overignes nog steeds in de boom uiteraard, maar je kan em dus wel zien
Het is me nog nooit opgevallen na 250+ uur
Nee, scope heeft geen invloed op render distance.Lipst3r schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:53:
[...]
Ow wauw.. dat is wel raar. het is mij nog nooit overkomen dat ik iemand op zon afstand spot. Want als je 8x 15x scope heb begin je neem ik aan wel met renderen van alles wat je door je scope ziet.
Het is me nog nooit opgevallen na 250+ uur
je vraagt om feedback, die geef ik met toelichting(!!!), dus waarom je nu nog "want?" vraagt, vind ik opvallend.Angeloonie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:52:
[...]
Want?
Deze instellingen zijn door diverse tweakers overgenomen en tot nu toe heb ik enkel positief geluid gehoord, niemand heeft minder FPS gekregen en er zijn diverse anderen die nog hebben geprobeerd om te tweaken maar alsnog op dit lijstje uit kwam. Zoals ik zeg: het is per systeem anders, maar een aardige basis (iig beter dan de standaard settings die velen nog gebruiken).
je hoeft het niet eens te zijn met de feedback die ik je geef, maar het is gewoon een feit dat die instellingen die nu in het TS staan voor verbetering vatbaar zijn.
Dat je enkel positief geluid hebt gehoord is leuk, maar het kan natuurlijk altijd beter
Probleem is alleen dat je niet verder komt dan "dit zijn niet de beste" en een alternatief lijstje, niet waarom die instellingen niet de beste zijn. Als ik jouw lijstje bekijk zitten daar ook instellingen tussen die bij lange na niet de beste zijn (bijv. textures op (very) low, wat weer CPU belasting oplevert). Ik wil best iets aanpassen maar van dit lijstje is gewoon bewezen dat het al snel flink wat FPS kan opleveren tov de standaard instellingen.gotfurrr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:56:
[...]
je vraagt om feedback, die geef ik met toelichting(!!!), dus waarom je nu nog "want?" vraagt, vind ik opvallend.
je hoeft het niet eens te zijn met de feedback die ik je geef, maar het is gewoon een feit dat die instellingen die nu in het TS staan voor verbetering vatbaar zijn.
Dat je enkel positief geluid hebt gehoord is leuk, maar het kan natuurlijk altijd beter
Kijk als 1 van de instellingen ipv Ultra op Low moet omdat dit dramatische FPS verbetering oplevert dan pas ik dit direct aan, maar omdat het ook per systeem weer anders is blijft het lastig (lees: onmogelijk) om hier een 100% kloppend lijstje van te maken. Daarom: een effectieve lijst voor veel spelers en dus een prima basis om aan te gaan sleutelen zonder dat je alle instellingen moet gaan uitzoeken.
Ik ben het met je eens dat een uitleg van de instellingen wel handig kan zijn, maar heb nog geen goed (en vooral: up to date) overzicht gevonden.
ik weet niet waarom je nog om feedback vraagt danAngeloonie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:01:
[...]
Probleem is alleen dat je niet verder komt dan "dit zijn niet de beste". Als ik jouw lijstje bekijk zitten daar ook instellingen tussen die niet de beste zijn (bijv. textures op (very) low, wat CPU belasting oplevert). Ik wil best iets aanpassen maar van dit lijstje is gewoon bewezen dat het al snel flink wat FPS kan opleveren tov de standaard instellingen.
Kijk als 1 van de instellingen ipv Ultra op Low moet omdat dit dramatische FPS verbetering oplevert dan pas ik dit direct aan, maar omdat het ook per systeem weer anders is blijft het lastig om hier een 100% kloppend lijstje van te maken. Daarom: een bewezen effectieve lijst voor veel spelers en dus een prima basis om aan te gaan sleutelen zonder dat je alle instellingen moet gaan uitzoeken. Ik ben het met je eens dat een uitleg van de instellingen wel handig kan zijn, maar heb nog geen goed (en vooral: up to date) overzicht gevonden.

textures op very low/low die voor extra cpu belasting zorgen? heb je dit gemeten? (ben er oprecht benieuwd naar)
Ik heb wel wat gemeten: zo gebruik ik bijvoorbeeld een gtx 970, een low/midrange kaart die prima pubg kan draaien, maar niet op ultra settings uiteraard
Zonder AA en voor de rest alles op very low en textures op low, draait de kaart rond de 80% belasting. Met AA draait de kaart op 100%. textures op ULTRA, icm AA op ultra, zorgt voor brakke frametimes vanwege het geheugen van de gtx 970.
Textures op ultra gaan ver over de 4 gig heen. Als je niet meer dan 4gig VRAM hebt, dan is de kans groot dat dit een negatief gevolg heeft.
CPU load (heb een 6700k) blijft met wat voor een textures dan ook, rond de 60-70% max per core. ik heb geen enkel verschil gemeten, maar wellicht dat jij een andere ervaring hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 20-07-2017 15:20 ]
Ik was niet helemaal duidelijk in mijn ervaring/uitleg wat betreft de laadtijden van dit spel. Ik weet dat de countdown afhankelijk is van de hoeveelheid spelers in de lobby en ik ontken absoluut niet dat een SSD meerwaarde/sneller is voor andere games of opstarten van OS.
Echter, in PUBG heeft de SSD nauwelijks meerwaarde omdat het laden random is/lijkt. Waarbij ik dezelfde ervaring heb met het spel op mijn SSD als op mijn HDD (en gezien mijn SSD niet heel groot is staat deze game mooi weer op mijn HDD).
Wat ik bedoel is ook de tijd van het zwarte (laad)scherm met PUBG logo, deze is nog consequent sneller of langzamer op mijn SSD of HDD! De ene keer voelt het 2 a 3 keer zo lang als de andere keer. De ene keer hoor ik iedereen al lopen/schieten en de andere keer ben ik nog voor het geluid ingame.
@Angeloonie
Wat betreft het kopje Tweakers quick tips heb ik nog wel een paar snelle toevoegingen;
Maps
Ik weet dat er ook een interactieve map is waar je de vliegtuig vluchtroute kan tekenen en deze ook je max afstand wat met parachute te halen is aangeeft. Ik zit op werk

Healing
Misschien ook aangeven dat boosters (Redbull/Painkillers/Adrenalineshot) ook loopsnelheid vanaf bepaald moment verhogen?
Controls
- Wisselen van zitplek werkt ook in vliegtuig (indien 1-5 vrij is).
- Waarbij Shift de standaard "hold breath/steady aim" key is.
- Met Q en E kan je ook leunen als je ze ingedrukt houdt. Bijvoorbeeld om een hoek leunen waarbij de camera in third person ook wijzigt (en je misschien net wat beter zicht krijgt).
- [Geen toevoeging]
- Ramen in kerken zijn zo betreedbaar en dit kan je oefenen in de lobby bij de gele zeecontainers(via de vaten op de container proberen te springen).
- [Geen toevoeging]
Grafische instellingen
Een toelichting van voor/nadelen zou idd heel fijn zijn, bijvoorbeeld dat post processing het spel ook donkerder/lichter maakt.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Feedback is niet zeggen "het is niet goed, dit is beter", het is onderbouwd aangeven waarom iets niet goed is. Heb je dit lijstje instellingen zelf al eens geprobeerd eigenlijk? Ben benieuwd wat t.o.v. jouw lijstje het resultaat zou zijn bijvoorbeeld.gotfurrr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:08:
[...]
ik weet niet waarom je nog om feedback vraagt danik heb volgens mij volledige uitleg gegeven waarom je een bepaalde setting zou moeten kiezen als start.
Ik zal vandaag of morgen wel eens jouw instellingen er in gooien en het effect bekijken.
Ik heb zelf een 980 met 4GB VRAM en een 7700K, en draai met deze settings tussen de 85 en 105 FPS. GPU zit niet op volle load (zowel mem als core) en CPU ook niet, een prima verdeling tussen CPU/GPU dus. Veel zaken die op Very Low/Low staan in PUBG worden dan door de CPU ipv de GPU overgenomen, want dus averechts kan werken als je CPU al hoge load heeft.textures op very low/low die voor extra cpu belasting zorgen? heb je dit gemeten? (ben er oprecht benieuwd naar)
Ik heb wel wat gemeten: zo gebruik ik bijvoorbeeld een gtx 970, een low/midrange kaart die prima pubg kan draaien, maar niet op ultra settings uiteraard
Zonder AA en voor de rest alles op very low en textures op low, draait de kaart rond de 80% belasting. Met AA draait de kaart op 100%. textures op ULTRA, icm AA op ultra, zorgt voor brakke frametimes vanwege het geheugen van de gtx 970.
Textures op ultra gaan ver over de 4 gig heen. Als je niet meer dan 4gig VRAM hebt, dan is de kans groot dat dit een negatief gevolg heeft.
CPU load (heb een 6700k) blijft met wat voor een textures dan ook, rond de 60-70% max per core. ik heb geen enkel verschil gemeten, maar wellicht dat jij een andere ervaring hebt.
Ik heb nagenoeg alle instellingen aangepast en het verschil gemeten. Als ik bijv. de textures op iets anders dan Ultra gooi verlies ik (flink wat) FPS, zo'n 20% FPS en CPU load gaat omhoog.
Maar goed, aangezien jij hier geen zin meer in hebt ben ik er ook klaar mee. Het blijft een prima basis voor velen van ons, en er staat duidelijk bij dat het geen garantie voor beste FPS is en ook per PC anders is. Een 100% perfecte lijst is onmogelijk, en niemand is verplicht deze instellingen over te nemen. Ik heb hem er alleen in gezet omdat het gewoon bewezen is dat dit bij velen FPS-winst opleverde, dus daar baseer ik op dat het een aardige basis is waarmee iedereen vrij is om te knutselen.
Weet niet wat je nog meer van mij wilt, want als ik jouw aanpassingen overneem dan komt morgen iemand anders met opmerkingen dat dit voor hun weer minder FPS oplevert.
Klinkt interessant, gooi de link maar via DM door en dan voeg ik hem toe!Dreanor schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:22:
@Angeloonie
Wat betreft het kopje Tweakers quick tips heb ik nog wel een paar snelle toevoegingen;
Maps
Ik weet dat er ook een interactieve map is waar je de vliegtuig vluchtroute kan tekenen en deze ook je max afstand wat met parachute te halen is aangeeft. Ik zit op werkdus heb de link niet bij de hand, zal later de link zoeken en hier posten.
Thanks, even opgezocht en met 100% boost 6.2% runspeedHealing
Misschien ook aangeven dat boosters (Redbull/Painkillers/Adrenalineshot) ook loopsnelheid vanaf bepaald moment verhogen?
Aangepast! (vliegtuig is ook een voertuigDone!
Controls
- Wisselen van zitplek werkt ook in vliegtuig (indien 1-5 vrij is).
- Waarbij Shift de standaard "hold breath/steady aim" key is.
- Met Q en E kan je ook leunen als je ze ingedrukt houdt. Bijvoorbeeld om een hoek leunen waarbij de camera in third person ook wijzigt (en je misschien net wat beter zicht krijgt).
- [Geen toevoeging]
- Ramen in kerken zijn zo betreedbaar en dit kan je oefenen in de lobby bij de gele zeecontainers(via de vaten op de container proberen te springen).
- [Geen toevoeging]
Ik ga binnenkort wel eens kijken of ik van alle instellingen een vergelijking kan maken tussen very low t/m ultra. Moet ik niet doodgeschoten worden ondertussenGrafische instellingen
Een toelichting van voor/nadelen zou idd heel fijn zijn, bijvoorbeeld dat post processing het spel ook donkerder/lichter maakt.
[ Voor 23% gewijzigd door Ircghost op 20-07-2017 15:55 ]
ach ja, het woordgrapje vond ik op moment van schrijven zelf wel grappig. nu nog steeds eigenlijk, maar erg volwassen is het niet nee, dat ben ik dan wel weer eens met je.Angeloonie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:23:
[...]
Feedback is niet zeggen "het is niet goed, dit is beter", het is onderbouwd aangeven waarom iets niet goed is. Heb je dit lijstje instellingen zelf al eens geprobeerd eigenlijk? Ben benieuwd wat t.o.v. jouw lijstje het resultaat zou zijn bijvoorbeeld.
Ik zal vandaag of morgen wel eens jouw instellingen er in gooien en het effect bekijken.
[...]
volwassen!
[...]
Ik heb zelf een 980 met 4GB VRAM en een 7700K, en draai met deze settings tussen de 85 en 105 FPS. GPU zit niet op volle load (zowel mem als core) en CPU ook niet, een prima verdeling tussen CPU/GPU dus. Veel zaken die op Very Low/Low staan in PUBG worden dan door de CPU ipv de GPU overgenomen, want dus averechts kan werken als je CPU al hoge load heeft.
Ik heb nagenoeg alle instellingen aangepast en het verschil gemeten. Als ik bijv. de textures op iets anders dan Ultra gooi verlies ik (flink wat) FPS, zo'n 20% FPS en CPU load gaat omhoog.
Maar goed, aangezien jij hier geen zin meer in hebt ben ik er ook klaar mee. Het blijft een prima basis voor velen van ons, en er staat duidelijk bij dat het geen garantie voor beste FPS is en ook per PC anders is. Een 100% perfecte lijst is onmogelijk, en niemand is verplicht deze instellingen over te nemen. Ik heb hem er alleen in gezet omdat het gewoon bewezen is dat dit bij velen FPS-winst opleverde, dus daar baseer ik op dat het een aardige basis is waarmee iedereen vrij is om te knutselen.
Weet niet wat je nog meer van mij wilt, want als ik jouw aanpassingen overneem dan komt morgen iemand anders met opmerkingen dat dit voor hun weer minder FPS oplevert.
Steam ID = Ackerfiets
Precies waarom ik ook niet meer reageer.Family Guy schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:27:
Wat is dit topic toxic geworden zeg. Is het misschien niet iets om gewoon te gaan spelen?
Wanbeleid is ook beleid.
Jazeker, opvallend genoeg heeft wel wel degelijk nut. Behalve dat je bij het raampje kan gaan zittenAngeloonie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:23:
Aangepast! (vliegtuig is ook een voertuig). Heeft het wisselen in het vliegtuig nog enig nut?
Zit je op een stoel met je gezicht naar het zuiden, dan spring je ook uit het vliegtuig met je gezicht naar het zuiden. Als je naar het noorden wil moet je dan draaien in de lucht. Als je kan wisselen naar een stoel die op het noorden gericht is scheelt het toch net iets.
I know, niet spectaculair maar alle beetjes helpen.
[ Voor 37% gewijzigd door looyenss op 20-07-2017 15:44 ]
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ik verveel me op het werk en van al deze discussies word ik niet vrolijker.
Moet je geen "Lief dagboek" bijhouden over je DPI?gotfurrr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:28:
[...]
Moet jij niet op AS 1400mmr gastjes roflstompen?
maar ben het wel met je eens, ookal vind ik de filmpjes vaak leuk om te kijken in dit topic, er zijn wel betere algemene info filmpjes te vinden over deze game.
En nee, tegenwoordig gewoon op EU weer hoor
Oeps, heb een pagina gemist zie ik....de tering
@Angeloonie Je hoeft echt geen videotheek te beginnen hoor, thanks voor het linken van mijn filmpje
[ Voor 13% gewijzigd door Ebayzo op 20-07-2017 15:52 ]
Default blanke hetero
Dreanor schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:43:
[...]
Jazeker, opvallend genoeg heeft wel wel degelijk nut. Behalve dat je bij het raampje kan gaan zittenbepaalt de positie in het vliegtuig ook de positie van je character op het moment dat je uit het vliegtuig springt.
Zit je op een stoel met je gezicht naar het zuiden, dan spring je ook uit het vliegtuig met je gezicht naar het zuiden. Als je naar het noorden wil moet je dan draaien in de lucht. Als je kan wisselen naar een stoel die op het noorden gericht is scheelt het toch net iets.
I know, niet spectaculair maar alle beetjes helpen.
Wow, dit wist ik niet. Reteirritant als je met je kont naar je marker uit het vliegtuig valt. Thanks voor de tip! (staat nu apart in de TS er bij)
Klopt. Even zoeken op player unknown en dan staat hij bovenaanTsurany schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:53:
@Dreanor @Angeloonie wat betreft die interactieve kaart, schijnt ook een iOS app voor uit te zijn. Ik heb Android dus niet zelf getest, maar voor wie het interessant vind...
Ik zeg ook dat pubg daar een uitzondering op is, alleen mensen met te weinig geheugen of te zwakke pc zullen de game niet lekker kunnen spelen. Maar wat ik bedoel is dat een game pas broken is als die full release heeft gehad en dan nog niet gamebreaking problemen opgelost heeft, zoals een memoryleak of regelmatige crashes etcTsurany schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:02:
[...]
Tja wat is de definitie van een game die "broken" is? Heb je het dan over een game met hier en daar een bug of over een onspeelbaar spel? Voor mij, en velen anderen, is PUBG perfect speelbaar zonder enige crashes. Er zitten wel wat rare dingen in zoals vehicle physics, maar dat kan ik toch niet "broken" noemen. Een game die "broken" is moet voor mij toch echt onspeelbaar zijn of slechts met grote moeite te spelen zijn.
Een early access broken noemen is hetzelfde als een casco woning te zien als een 'ongezellige winderige boel'.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Geen ssd nodig dus
Als ik thuiskom van vakantie volgende week vrijdag, staat er een grote doos te wachten met een nieuwe pc erin. 16 gb ram en ssd dus dat moet goed komen denk ikCrazy Harry schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:54:
Zo, 8GB RAM erbij, probleem opgelost.
Geen ssd nodig dus
Wel al meerdere games gespeeld om het goed te testen? Ik ben benieuwd of het probleem nu daadwerkelijk weg blijft. Ik denk het namelijk van wel. Maar dan overweeg ik ook om 8gb exra te kopenCrazy Harry schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:54:
Zo, 8GB RAM erbij, probleem opgelost.
Geen ssd nodig dus
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Interne problemen, update naar 3 augustus.beebie121 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:21:
heb ik het gemist? of is er deze week geen update?
Vandaag overigens een Chicken Dinner, maar met anti climax. Op begin iemand neergeschoten en op het einde (met nog 3 vijanden over) nog 2 man. En opeens had ik gewonnen

Ik spreid de upgrade uit maar met een FX 6300 op 4.1 GHz en 16 GB is het zoeken naar een instelling die mij stabiel 60 fps geeft. Zelfs op de instellingen uit de TS haal ik 50 tot 60 fps met flinke drops bij steden.
Gekke is: cpu blijft onder de 90%, gpu soms 100%, maar zelfs als de textures op medium staan zit er geen rek in de fps.
Morgen maar even verder stoeien, zou natuurlijk ook een dikke cpu bottleneck kunnen zijn.
K to the KillaZ
Gewoon alles op very low zetten en kijken hoe het dan draait, misschien aa op ultra aangezien een 1060 dat wel moet kunnen (zelf vind ik het overigens vaak fijner zonder aa, maar met aa kan je wel makkelijker spotten). Textures op low gaat al over de 3 gig vram heen.KillaZ schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:39:
Vandaag een 1060 3GB ontvangen en wat lopen spelen. Gek genoeg kan ik geen optimaal punt vinden.
Ik spreid de upgrade uit maar met een FX 6300 op 4.1 GHz en 16 GB is het zoeken naar een instelling die mij stabiel 60 fps geeft. Zelfs op de instellingen uit de TS haal ik 50 tot 60 fps met flinke drops bij steden.
Gekke is: cpu blijft onder de 90%, gpu soms 100%, maar zelfs als de textures op medium staan zit er geen rek in de fps.
Morgen maar even verder stoeien, zou natuurlijk ook een dikke cpu bottleneck kunnen zijn.
Nee nog niet, maar ik heb ook geen problemen met andere games.jantje 2 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:40:
[...]
Wel al meerdere games gespeeld om het goed te testen? Ik ben benieuwd of het probleem nu daadwerkelijk weg blijft. Ik denk het namelijk van wel. Maar dan overweeg ik ook om 8gb exra te kopen
Ik zal ongetwijfeld ook aan andere games gaan merken dat er meer geheugen in zit.
Dat maakt dus niet veel uit, dat is het grappige, Textures op Very low/Medium/High en zelfs Ultra komen op 60 max 70 fps.gotfurrr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:48:
[...]
Gewoon alles op very low zetten en kijken hoe het dan draait, misschien aa op ultra aangezien een 1060 dat wel moet kunnen (zelf vind ik het overigens vaak fijner zonder aa, maar met aa kan je wel makkelijker spotten). Textures op low gaat al over de 3 gig vram heen.
Daar is voor Pubg niet veel voor te zeggen, daarnaast is de 3GB trager, maar scheelt het vaak op 1080p max 10 fps, afhankelijk van de game (GTA, Tomb Raider of Hitman bijvoorbeeld). Daarnaast was dit voor 225 euro een prima upgrade van een 270x418O2 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:49:
De 1060 3Gb is ook trager dan de 6Gb. Je cpu is ook niet echt overbemeten
K to the KillaZ
textures op low of ultra is niet bedoeld om meer fps te krijgen (volgens sommigen wel, imho is het alleen zinnig als je 6gig of meer VRAM hebt om dan je textures op ultra te gooien), het is bedoeld om je frametimes acceptabel te houden en je te behoeden voor hickups als je je inventory probeert te openen (en dat doe je als het goed is heel vaak). (inventory openen vreet vram).KillaZ schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 23:18:
[...]
Dat maakt dus niet veel uit, dat is het grappige, Textures op Very low/Medium/High en zelfs Ultra komen op 60 max 70 fps.
[...]
Daar is voor Pubg niet veel voor te zeggen, daarnaast is de 3GB trager, maar scheelt het vaak op 1080p max 10 fps, afhankelijk van de game (GTA, Tomb Raider of Hitman bijvoorbeeld). Daarnaast was dit voor 225 euro een prima upgrade van een 270x
[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 20-07-2017 23:42 ]
Volgens mij zijn vrij recent wel alle voertuigspawns omgegooid. Als ik ff terugdenk klopt er weinig van.. of de possible locations zijn verdriedubbeld.SomerenV schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:35:
Hier is trouwens de interactieve map met flight path, waar er mogelijk loot ligt, waar auto's staan en bootjes liggen.
I served in a company of heroes.
Net bv. ging ik solo, ging best wel lekker, was uiteindelijk top 5 gekomen met 6 kills, daarna nog 3 mensen gekilled en was uiteindelijk in de top 2 maar moest toen zo erg trillen dat het echt bijna onmogelijk was om te aimen, ik had wel een mooie positie maar die gast is rondom de cirkel gelopen zonder dat ik 'm hoorde (komt wss ook doordat ik zo erg trilde
Maar 't gekke is dus vooral dat ik dit dus nooit heb in duo of squad. Vandaag nog een squad game gewonnen waarin ik de laatste squad wipede, niks aan de hand, zelfs toen er nog maar 4 in leven waren kon ik nog perfect aimen

edit:
oh en over dat optimizen, voor mij is deze game echt zo'n beetje klaar voor release als ze de server lag fixen en het jumping systeem. Haal altijd 144 (dat is volgens mij max aantal FPS dat je kan halen) FPS met alles op medium behalve de render distance, die staat op 144. Nou kijk is alleen maar naar m'n FPS counter als ik niet op tegenstanders aan het schieten ben, maar zelfs als er veel actie in beeld is voelt alles nog smooth.
Heb wel een i7 6700K / GTX 1070 en 16GB RAM, maar ervaar de FPS problemen die andere hebben echt toaal niet. Net zoals die crashes, mijn game is nog nooit gecrashed in 3-4 maanden, alleen als ik in een party zit en alvast ready-up en dan alt tabbed ben tijdens dat de game laadt en je in het vliegtuig komt crasht hij.
[ Voor 26% gewijzigd door Brogala op 21-07-2017 02:26 ]
Al aanpassingen gedaan via Nvidia drivers (profiel voor tsgame executable?). Google anders op "pubg nvidia profile" o.i.d.KillaZ schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 23:18:
[...]
Dat maakt dus niet veel uit, dat is het grappige, Textures op Very low/Medium/High en zelfs Ultra komen op 60 max 70 fps.
[...]
Daar is voor Pubg niet veel voor te zeggen, daarnaast is de 3GB trager, maar scheelt het vaak op 1080p max 10 fps, afhankelijk van de game (GTA, Tomb Raider of Hitman bijvoorbeeld). Daarnaast was dit voor 225 euro een prima upgrade van een 270x
Persoonlijk is het enige dat bij mij heeft geholpen overstappen van een I7 2600 / 16GB / 1070 6G naar Ryzen 1600 / 16G / 1070 6G. Nu draait hij gewoon 100+ FPS. Echter, nog steeds met dips, maar het blijft ook gewoon een ongeoptimaliseerde bende. Voor de upgrade was het vaak behelpen met 50/60 FPS gemiddeld ondanks alle tweaks om CPU te ontlasten.
Default blanke hetero
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Nou.. Waarschijnlijk doe ik toch wat fout. Als ik 1 keer indruk, dan zoomt ie in in third person. Dubbel rechtermuisknop is first person zoom...Montaner schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:52:
[...]
Als je 1 keer op je rechtermuisknop tikt gaat hij direct naar first person zoom. Inhouden is 3rd person, dubbel ook weer first. Ik had hetzelfde 'probleem', totdat ik hier achter kwam.

Bij de settings kon ik niet vinden als je dit met een ander knop kan instellen. Anders zou ik graag een ander muisknop voor first person zoom willen gebruiken. Jullie nog tips? Of doe ik het echt verkeerd?
Hmmm collega van mij had precies hetzelfde, zal even vragen hoe hij dit nou heeft opgelost.RubenWwijk schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:03:
[...]
Nou.. Waarschijnlijk doe ik toch wat fout. Als ik 1 keer indruk, dan zoomt ie in in third person. Dubbel rechtermuisknop is first person zoom...![]()
Bij de settings kon ik niet vinden als je dit met een ander knop kan instellen. Anders zou ik graag een ander muisknop voor first person zoom willen gebruiken. Jullie nog tips? Of doe ik het echt verkeerd?
wees er blij om, nu heb je nog de adrenaline rushBrogala schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 02:22:
Hebben jullie ook dat je ontzettend gaat trillen als je solo in de top 5-10 zit? Ik heb dit echt nooit met duo/squad, daar speel ik altijd relaxed, maar in solo... holy shit ik heb aardig wat games gespeeld maar nog nooit zo erg getrild in een spel
Net bv. ging ik solo, ging best wel lekker, was uiteindelijk top 5 gekomen met 6 kills, daarna nog 3 mensen gekilled en was uiteindelijk in de top 2 maar moest toen zo erg trillen dat het echt bijna onmogelijk was om te aimen, ik had wel een mooie positie maar die gast is rondom de cirkel gelopen zonder dat ik 'm hoorde (komt wss ook doordat ik zo erg trilde) en killde me. Toen sprong ik ook zowat van m'n stoel. Mijn doel was om een 10 kill solo game te winnen, dat niet behaald, maar games winnen waarin je ook nog redelijk wat kills hebt voelt imo veel beter dan een squad game met 2 kills winnen.
Maar 't gekke is dus vooral dat ik dit dus nooit heb in duo of squad. Vandaag nog een squad game gewonnen waarin ik de laatste squad wipede, niks aan de hand, zelfs toen er nog maar 4 in leven waren kon ik nog perfect aimen

Solo vind ik zelf makkelijker en moeilijker, makkelijker omdat je sneller tegenstanders killed en het er vaak maar 1 is en moeilijker omdat je compleet moet vertrouwen op wat je zelf ziet, in duo en squads heb je meer mensen die wat kunnen zien en ben je niet gelijk dood (bam, open deur,. maar ik denk dat het daar aan ligt)
Iemand zoiets toevallig ook meegemaakt of bekend mee is?
Geland in Pochinki waar we met matige loot vertrokken.
We hadden allebei nog een level 1 helm bijvoorbeeld en veel te weinig kogels voor AR. (wel een suppressor
Uiteindelijk met Buggy's en dacia's steeds slim om de cirkel heen verplaatst. Tot de laatste 3 cirkels
aantal vuurgevechten gehad totaal 4 kills.
Vooral de aller laatste kill was mooi.
Ik had geen kogels meer, en prestige kon de laatste man afleiden.
Moest snel een AKM uit een lootkistje onder de heuvel pakken, iron sight, aimen, en BAM ! daar is de kip.
[ Voor 3% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 21-07-2017 09:30 ]
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
@Brogala Haha, ik ken het gevoel! Ik heb ook al meerdere keren op mijn tong gebeten van de schrik als je ineens iemand tegenkomt end game.
Pubg lijkt erg cpu intensief te zijn. Ik had ook magere performance met een i7 4770k + GTX1080, vervolgens een cpu overclock van 400mhz en de fps gingen aanzienlijk omhoog.KillaZ schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:39:
Vandaag een 1060 3GB ontvangen en wat lopen spelen. Gek genoeg kan ik geen optimaal punt vinden.
Nu zijn er nog wat updates geweest waardoor het voor 95% vloeiend loopt, enkel de onregelmatige server lag is nog wel eens jammer.
RubenWwijk schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:03:
[...]
Nou.. Waarschijnlijk doe ik toch wat fout. Als ik 1 keer indruk, dan zoomt ie in in third person. Dubbel rechtermuisknop is first person zoom...![]()
Geprobeerd om wat te testen met verschillende muisdrivers? Dat is uiteindelijk bij hem de oplossing geweest.Rappa1985 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:16:
[...]
Hmmm collega van mij had precies hetzelfde, zal even vragen hoe hij dit nou heeft opgelost.
inderdaad een lekker kippetje, slimme keuzes hebben ons ondanks de mindere loot de kans gegeven om te winnen, dat verdiende we bij de game erna ook alleen wat meer pech.
Goeie chicken boys!prestige93 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:47:
[...]
inderdaad een lekker kippetje, slimme keuzes hebben ons ondanks de mindere loot de kans gegeven om te winnen, dat verdiende we bij de game erna ook alleen wat meer pech.
Well done
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Netjes netjes. Moet deze game ook maar weer eens gaan oppakken zie ik.
Dope naam btw, BobbLeeSwaggr, alleen dat verdiept al een plus
Stadia: 7unkrat#5173
hierdoor bleven we altijd in elkaars omgeving en waren we bij elk vuurgevecht dus ook samen.
Hoe het standaard staat is als je de rechtermuis ingedrukt houdt doe je 3rd person zoom/focus waarbij je accurater schiet dan hipfire en als je rechtermuisknop klikt ga je 1st person ads. Hoe het komt dat, mits ik het goed begrijp, bij jou niet zo is weet ik niet.RubenWwijk schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:03:
[...]
Lekker rustig uitgespeeldBobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:29:
Eergisteren met @prestige93 leuke duo chicken dinner gehaald.
Haha ik zou echt pislink worden als iemand me zoiets flikt met de auto.Rappa1985 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:22:
Gister ook nog goede val gezet en een fake out met auto:
[video]
Wel slim maar wel erg laag haha.
Ben zelf denk ik een ander type speler.
Ik heb hetzelfde hoor hahaahrdlfcuboy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:29:
[...]
Haha ik zou echt pislink worden als iemand me zoiets flikt met de auto.

Maar dat maakt deze game zo sterk, alles mag en kan.
Haha aan de andere kant.Rappa1985 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:33:
[...]
Ik heb hetzelfde hoor hahaah![]()
Maar dat maakt deze game zo sterk, alles mag en kan.
Als ik me bedenk dat ik zoiets bij iemand zou flikken moet ik al lachen.
Denk dat ik helemaal stuk zou gaan van het lachen als ik dit bij iemand doe.
Haha heerlijk, doe zelf (solo) nu ook vaak medi/firstaid bait. Hoeveel ze daar nog intrappen..Rappa1985 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:22:
[video]
Default blanke hetero
Verwijderd
Ik heb een keer achter een auto gewacht in novo, tot dat iemand er in sprong, maar gefaald omdat ik niet naar pistol was geswitched op tijd, AR kun je niet gebruiken om in een auto iemand neer te schietenrdlfcuboy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:29:
[...]
Haha ik zou echt pislink worden als iemand me zoiets flikt met de auto.

Dat had ik gister, half uur bezig geweest met scavengen.Ebayzo schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:34:
[...]
Haha heerlijk, doe zelf (solo) nu ook vaak medi/firstaid bait. Hoeveel ze daar nog intrappen..
Aardige inventory bij elkaar gesprokkeld.
Kom ik in een huis die nog helemaal vol lag en deuren dicht.
Ik naar boven doe de deur open ligt daar een first aid.
Ik pak hem op BAM, one shot dood...
Kzooi....
Haha die is echt hardRappa1985 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:22:
[...]
Heel mooi gedaan.
Jep, als ontvangende zijde is het echt klote. Maar je leert wel op je hoede te zijn.rdlfcuboy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:18:
[...]
Dat had ik gister, half uur bezig geweest met scavengen.
Kzooi....
Default blanke hetero
Ja je moet blijven opletten. Wat ik vaak doe is beetje luidruchtig gebouw in rennen (wel eerst ramen checken ofc) en dan met ctrl vast houden een positie innemen. Vaak worden spelers dan onrustig omdat ze iemand hebben horen binnen komen maar dan niks meer horen, als ze dan eenmaal gaan bewegen hoor je ze. Nog heb je campers die het gewoon uit zitten ofcrdlfcuboy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:18:
[...]
Dat had ik gister, half uur bezig geweest met scavengen.
Kzooi....
Wat soms ook werkt is paar keer schieten en dan stil zitten, soms denken ze dan dat je iemand aan het looten bent die je neergeschoten hebt of naar buiten schiet oid. Wel riskante actie omdat je anderen (mits zonder suppressor) laat weten dat iemand daar is.Rappa1985 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:57:
[...]
Ja je moet blijven opletten. Wat ik vaak doe is beetje luidruchtig gebouw in rennen (wel eerst ramen checken ofc) en dan met ctrl vast houden een positie innemen. Vaak worden spelers dan onrustig omdat ze iemand hebben horen binnen komen maar dan niks meer horen, als ze dan eenmaal gaan bewegen hoor je ze. Nog heb je campers die het gewoon uit zitten ofc
Hmm dan maar mee leren leven dus tot er een ryzen in zitJunia schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:32:
[...]
Pubg lijkt erg cpu intensief te zijn. Ik had ook magere performance met een i7 4770k + GTX1080, vervolgens een cpu overclock van 400mhz en de fps gingen aanzienlijk omhoog.
Nu zijn er nog wat updates geweest waardoor het voor 95% vloeiend loopt, enkel de onregelmatige server lag is nog wel eens jammer.
K to the KillaZ
Ja precies, alle afleiding helpt/werkt en soms ook in je nadeelSouLLeSSportal schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:20:
[...]
Wat soms ook werkt is paar keer schieten en dan stil zitten, soms denken ze dan dat je iemand aan het looten bent die je neergeschoten hebt of naar buiten schiet oid. Wel riskante actie omdat je anderen (mits zonder suppressor) laat weten dat iemand daar is.

Sowieso een soort replay functie om te zien hoevaak je vlakbij iemand gelopen hebt zonder dat je elkaar ziet.
[ Voor 5% gewijzigd door Afvalzak op 21-07-2017 12:33 ]
Volgens mij stond er een killcam op de planning voor solo, dus het idee is er wel al. En het laatste wat je noemt ook, ze zijn volgens mij ook bezig dat je na de game op een kaart kan zien waar iedereen geweest is.Afvalzak schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:33:
Ik zou het wel leuk vinden als je kon zien wie jou heeft neergeschoten via een spectate achtige functie, soms wordt je beschoten en kan je hem echt niet vinden en vervolgens lig je.
Sowieso een soort replay functie om te zien hoevaak je vlakbij iemand gelopen hebt zonder dat je elkaar ziet.
[ Voor 11% gewijzigd door Rappa1985 op 21-07-2017 12:39 ]
Is inderdaad alleen maar leuk bij een Solo. In duo en squad kun je anders info geven over waar iemand zit wat een voordeel geeft. Of je moet een replay doen zodra de match voorbij is / hele squad/duo dood is.Rappa1985 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:37:
[...]
Volgens mij stond er een killcam op de planning voor solo, dus het idee is er wel al.
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Aan dat laatste zat ik ook te denken... gewoon na afloop laten zien waar ie zat (ook al is het even geleden, zeker als je pech heb).Jorissie87 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:39:
[...]
Is inderdaad alleen maar leuk bij een Solo. In duo en squad kun je anders info geven over waar iemand zit wat een voordeel geeft. Of je moet een replay doen zodra de match voorbij is / hele squad/duo dood is.
Killcam is in duo/quad niet practisch of mogelijk om overduidelijke redenen
Is alweer van een tijdje terug maar wel interessant om te zien welke ideeën ze hebben.
Is there a killcam system?
There will most likely be a killcam added to the solo game mode ONLY. Whether this be a camera which follows your enemy for a few seconds, replays your death or pans to the location of the enemy who killed you is not yet decided. There are no plans to add a killcam to any team modes.
Will there be a replay system added to the game?
Two different replay systems are going to be implemented in the future. A 3D replay system where you can re-watch matches in their entirety from any perspective in the world including watching from the perspective of any player.
A 2D, top-down replay system will also be added to the game where the movement from the duration of the game for every player is plotted on the map, as well as kills and other events.
We think this will help the game in the long-term where it'll provide content creators and players with ways to create interesting cinematic videos.
Lastige is wel dat dit heel goed werkt bij mensen die teamen, het is valspelers wat in de hand spelen helaas.Angeloonie schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:55:
Killcam enkel in solo en bij laatste kill in squad kan prima, hoop dat ze hem niet enkel in solo gaan doen. Maar replay kan die rol natuurlijk ook grotendeels overnemen als je gewoon in free camera mode door de map kan vliegen.
En de replay komt pas beschikbaar als de match voorbij is dus daar kan je geen voordeel uit halen. Enkel voor je eigen analyse/death bekijken.
De replays lijken mij leuke features. Zeker die 2D movement replay.
Wat ik voor mijzelf regelmatig heb is dat het bullshit/hacks LIJKT zoals de ander mij dood, terwijl het soms gewoon lag kan zijn, of slechte oplettendheid of dat blijkt diegene mij al 3 minuten volgt. Met replay kan je dit mooi terug zien en kan je leren van je fouten.
Ik kan niet wachten tot die features erin zitten
Verwijderd
Ik loop heel vaak hijgend achter iemand aan voor zo'n 10 minuten, voordat ik er gruwelijk in faal om hem dood te schietenDreanor schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:23:
Maar teamen is sowieso al niet toegestaan! En ik denk dat de replay functionaliteit dit JUIST tegen gaat omdat iedereen zo bewijs heeft van teamers.
En de replay komt pas beschikbaar als de match voorbij is dus daar kan je geen voordeel uit halen. Enkel voor je eigen analyse/death bekijken.
De replays lijken mij leuke features. Zeker die 2D movement replay.
Wat ik voor mijzelf regelmatig heb is dat het bullshit/hacks LIJKT zoals de ander mij dood, terwijl het soms gewoon lag kan zijn, of slechte oplettendheid of dat blijkt diegene mij al 3 minuten volgt. Met replay kan je dit mooi terug zien en kan je leren van je fouten.
Ik kan niet wachten tot die features erin zitten
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4sMO5IJT9T4]
Drivers bijgewerkt.
Dacht dat het een dingetje van het spel was...
Ja helaas moeten wij als voetvolk het doen met deze "kwaliteit" op YTsamur schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:26:
gisteren even geknutseld als testje, leuke solo win met mn 2e account. wat maakt YT er een brakke kwaliteit van zeg.
Het duurt altijd even voordat YT alles verwerkt heeft. In het begin is het idd 140P meende ik, daarna kan 1080p wel.samur schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:26:
gisteren even geknutseld als testje, leuke solo win met mn 2e account. wat maakt YT er een brakke kwaliteit van zeg. Welk edit programma gebruiken jullie eigenlijk?
[video]
Netjes gespeeld, lekker agressief! Je gaat voor kills waar je eigenlijk niet voor hoeft te gaan maar dat maakt het kijken ernaar wel leuker! Vroeg me alleen af of je die kerel aan het einde echt pas zo laat zag staan want hij stond echt vol in het open veld (5:56)! Of wilde je hem niet peaken?samur schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:26:
gisteren even geknutseld als testje, leuke solo win met mn 2e account. wat maakt YT er een brakke kwaliteit van zeg. Welk edit programma gebruiken jullie eigenlijk?
[video]
Ik denk dat hij hem niet wilde peeken terwijl hij gepreaimed stond met een kar98, hij had geen helm meer en kon dus niet zoveel anders dan even wachtenJorissie87 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:42:
[...]
Netjes gespeeld, lekker agressief! Je gaat voor kills waar je eigenlijk niet voor hoeft te gaan maar dat maakt het kijken ernaar wel leuker! Vroeg me alleen af of je die kerel aan het einde echt pas zo laat zag staan want hij stond echt vol in het open veld (5:56)! Of wilde je hem niet peaken?
(
[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 21-07-2017 13:59 ]
Zag je trouwens waar die nade heen ging op 1:55?samur schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:26:
[video]
Arjanders schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:29:
Heb hetzelfde euvel met first en third person. 1x RMB is TP, 2x is pas FP.
Drivers bijgewerkt.
Dacht dat het een dingetje van het spel was...

Verwijderd
Bedoelt hij niet te zeggen:RubenWwijk schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:11:
[...]
Als je een oplossing hebt, dan hoor ik het graag. Kan zondag pas weer gamen.
" Ik heb mijn drivers bijgewerkt en nu heb ik geen problemen meer.. ik dacht dat het een dingetje van het spel was... "
m.a.w. driver update heeft geholpen?
thanks! en wat gotfurrr al zeiJorissie87 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:42:
[...]
Netjes gespeeld, lekker agressief! Je gaat voor kills waar je eigenlijk niet voor hoeft te gaan maar dat maakt het kijken ernaar wel leuker! Vroeg me alleen af of je die kerel aan het einde echt pas zo laat zag staan want hij stond echt vol in het open veld (5:56)! Of wilde je hem niet peaken?
volgens mij block ik er wat shotgun pellets meejantje 2 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:05:
[...]
Zag je trouwens waar die nade heen ging op 1:55?Laat ik zo zeggen die ging niet recht vooruit
[ Voor 26% gewijzigd door samur op 21-07-2017 14:38 ]
Nee dat bedoelde ik niet (:Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Bedoelt hij niet te zeggen:
" Ik heb mijn drivers bijgewerkt en nu heb ik geen problemen meer.. ik dacht dat het een dingetje van het spel was... "
m.a.w. driver update heeft geholpen?
Ik bedoelde met dingetje: zo hebben de makers het ontworpen.
Maar... ik heb de "fix"
Het was een pebcak
1 x klikken ZONDER ingedrukt te houden geeft ADS
1x klikken en vasthouden geeft third person view....
Netjes gespeeld hoorsamur schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:26:
[video]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |