If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Mee eens. Ben ook nog niet zo lang bezig, maar zoals je ziet is het tot nu toe vrij makkelijk. Vreemd genoeg heeft mijn duo buddy een betere ratio (Top 0,6%) wins en hogere k/d ratio maar wel een lagere rating. Haalt hij dat dan bij solos en squad weg?
Ik heb werkelijk geen idee, mijn squad rating is 18honderdnogwat, maar zijn de overall percentages vele malen hoger (minder top10%)Kaasdipje schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:31:
[...]
Mee eens. Ben ook nog niet zo lang bezig, maar zoals je ziet is het tot nu toe vrij makkelijk. Vreemd genoeg heeft mijn duo buddy een betere ratio (Top 0,6%) wins en hogere k/d ratio maar wel een lagere rating. Haalt hij dat dan bij solos en squad weg?
Ik speel over het algemeen steady, redelijk accuraat, altijd wel paar kills voor ik doodga en heb afgelopen weekend eigenlijk alle potten top 10 gespeeld en aantal wins. Wellicht dat door die 'winning-streak' mijn rating zo 'hoog' is ?
Daarnaast speelt rating een rol in matchmaking en bepaald jouw rating tezamen met die van je teammates ook hoeveel rating je er na elke match bij krijgt.
En door zijn lagere rating speelt Kaasdipje de eerste matches tegen slechtere of minder ervaren spelers. Naarmate zijn rating omhoog gaat zullen zijn tegenstanders beter worden en zal hij meer moeite hebben om te winnen of om top 10 te halen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Aaah vandaar, niet gekeken naar zijn potjes e.d. (kantoor).Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:38:
@Kaasdipje heeft een stuk minder potjes gespeeld dan jij @MisterChaoSs. Jij hebt ~100 games gespeeld terwijl Kaasdipje slechts 20 games gespeeld heeft. Je moet dus veel meer spelen om je rating echt omhoog te krijgen.
Daarnaast speelt rating een rol in matchmaking en bepaald jouw rating tezamen met die van je teammates ook hoeveel rating je er na elke match bij krijgt.
En door zijn lagere rating speelt Kaasdipje de eerste matches tegen slechtere of minder ervaren spelers. Naarmate zijn rating omhoog gaat zullen zijn tegenstanders beter worden en zal hij meer moeite hebben om te winnen of om top 10 te halen.
Baal er beetje van dat veel potjes zo ruk starten, met name een maat waarmee ik speel die bijna om het potje moet restarten omdat zijn game crasht. Neemt niet weg dat er nog zat verbeterpunten zijn, met name schieten met 'auto' modus.... mijn god wat heb ik daar flaters mee geslagen zeg. Denk je met een prima AKM iemand van 4/5 meter even vol te sprayen die voorbij rent, gaan er hooguit 2-3 kogels raak...
Tap... Tap... Tap might be the tip... tip.... tip....
Ik speel eigenlijk alleen maar squad games, maar zoek nog mensen om keer wat te spelen, ben niet heel goed in het spel maar doe altijd me best.
http://steamcommunity.com/id/deeshjA

[ Voor 9% gewijzigd door deeshjA op 18-07-2017 15:53 ]
Gewoon op Discord komen.... ook "noobs" zoeken "noobs" en je mag vast ook met de betere "noobs"/spelers meespelen hoordeeshjA schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:49:
[...]
Ik speel eigenlijk alleen maar squad games, maar zoek nog mensen om keer wat te spelen, ben niet heel goed in het spel maar doe altijd me best.
http://steamcommunity.com/id/deeshjA
[afbeelding]
zal ik doen!NINjak schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:59:
[...]
Gewoon op Discord komen.... ook "noobs" zoeken "noobs" en je mag vast ook met de betere "noobs"/spelers meespelen hoor
[video]https://youtu.be/3qDWk-SPAB4"]YouTube: Cornelison - PUBG kill montage of 6 kills game solo play[/URL][/video]
Van bosje naar bosje rennen blijft een prima taktiek, mensen zien je gwn niet
Dus alles staat op zijn laagst en het loopt nog steeds niet soepel, terwijl Crysis op High geen probleem is. Heb nu het gevoel weer een pc te hebben van 2005

Het is wel een laptop*, maar zeker niet zwak uitgerust. Maar zag op het officële forum ook al een aantal Nvidia XXXM kaarthouders dat die deze problemen hadden. Misschien iets met de laptopkaarten wat een probleem geeft.
Wel ondanks de performance gisteren eindelijk eens een echt goede game gespeeld en 5e geëindigd. Het spel kan wel erg spannend worden als je wanhopig probeert binnen de cirkel te blijven maar je ook de schoten hoort van mensen in de buurt
*i7, 16Gb RAM, Nvidia 860M 2Gb VRAM
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Ik hoor 2 stemmen en je zit in een solo?Cornelison schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 00:18:
Vanavond bijna kip gegeten, morgen toch maar gwn zelf op de bbq gooien ;-)
[video]
Van bosje naar bosje rennen blijft een prima taktiek, mensen zien je gwn niet
Hoe kan die andere dan zien wat jij aan het doen bent?
Of spelen jullie samen in een solo?
Never ever financial advice...
Verwijderd
Mijn laptop dateert uit 2011, ik had er grote vraagtekens bij of ik dit spel relatief soepel zou kunnen spelen. Op zich heb ik geen hoge eisen wat betreft framerate, maar bij dit spel is het stiekem toch wel nodig om boven de 20fps uit te komen.
Op de laagste instellingen speelt het niet soepel genoeg, in de *.ini files heb ik de resolutie aangepast naar 720x480 *shame*.
Toch in een aantal potjes in de top 5 gekomen en zelfs 1 keer kip gegeten (solo).
Een vervelende bijkomstigheid is dat textures erg lang lijken te laden, vooral als ik net op de grond land, dit maakt niet uit of het bij een klein huisje is of bij de grote stad. Vandaar dat ik altijd zo afgeleven terecht probeer te komen zodat ik niet tijdens de lag wordt neergeknuppeld ofzo.. :-)
Soms tijdens het spelen heb ik last van momenten waarop het lijkt alsof ik te weinig (werk/video)geheugen heb, vooral als ik de resolutie omhoog zet.
Het betreft een Dell XPS 17 L702X met 6GB werkgeheugen, een i7 2660QM 2,2Ghz en een GT555-M met 3GB VRAM met een traditionele
Ook wil ik graag de discord server joinen, maar ik krijg de verificatie mail niet naar mijn @outlook adres gestuurd, weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen?
Na gisteravond besef ik me dat helemaal, man man man, vele potjes gedaan en niet eens de top 10 gehaald tot op het punt dat het frustrerend begon te worden
Misschien maar eens wat filmpjes gaan kijken voor tips, want dit was niet te doen. Nu lees ik hier wel dat je steeds betere tegenstanders krijgt, maar ik kan juist wel wat noob tegenstanders gebruiken
Valt me wel op dat de game nogal slechte FPS bij mij haalt. Tussen low/ultra merk ik weinig verschil, in beide settings voelt de game laggy aan en in ultra lagged het iets meer als ik mijn muis beweeg en over een veld uitkijk. Ik heb een Core i7, 16GB geheugen een een Geforce 1060 6GB. Ik speel op 1080P
Op het moment is de game op een normale hdd geïnstalleerd. Zou het een verschil kunnen maken om de game op mijn SSD te zetten? Of heeft iemand nog een andere suggestie ?
FPS is btw tussen de 24 en 70.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat is random chat van discord. Zaten 4 andere in een squadgame 😉kazzzdafke schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:56:
[...]
Ik hoor 2 stemmen en je zit in een solo?
Hoe kan die andere dan zien wat jij aan het doen bent?
Of spelen jullie samen in een solo?
Thanks, ik ga ze vanavond even testen. Heb jij verder nog extra regels toegevoegd als launchoptions van de game?Angeloonie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:44:
@Bloodhoundje Tsja op SSD zetten is sowieso altijd een goed idee. Check ook mijn favoriete instellingen een paar pagina's terug, je moet veel meer FPS kunnen halen.
Launch instellingen is nergens voor nodig, de meesten werken niet eens met dit spel.Bloodhoundje schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:51:
[...]
Thanks, ik ga ze vanavond even testen. Heb jij verder nog extra regels toegevoegd als launchoptions van de game?
enige wat je kan doen is die bluehole animatie weghalen, gewoon renamen of deleten, standaard pad: "C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\PUBG\TslGame\Content\Movies" scheelt je 1 sec opstart tijd ofzoBloodhoundje schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:51:
[...]
Thanks, ik ga ze vanavond even testen. Heb jij verder nog extra regels toegevoegd als launchoptions van de game?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
[ Voor 97% gewijzigd door Angeloonie op 19-07-2017 11:48 ]
Nog even niet, zie DM
Geen hoogvlieger, maar normaal alles op High/Ultra kunnen zetten in alle spellen en dan bij dit spel opeens alles op het laagst onspeelbaar ... is ook weer net even wat andersTsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:35:
Het zal vooral de beperkte VRAM zijn. Daarnaast is de 860M toch al weer twee generaties uit en niet bepaald een hoogvlieger meer. Ik weet niet welke i7 er in zit maar ik vraag me af of die echt snel genoeg is.
Maar systeemeisen zeggen inderdaad dat het de videokaart is. De GTX660 scoort toch net even beter dan mijn kaart en dit is het minimale volgens Bluehole.
Systeemeisen zijn dus wel accuraat met de huidige staat van het spel
Hahaha niet alleen in het begin hoor..Rappa1985 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:52:
Vertel mij alsjeblieft dat iedereen deze fout wel heeft gemaakt in het begin:
[video]
[Video: https://clips.twitch.tv/RockyMoistDinosaurShazBotstix]
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
cri0s schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:06:
[...]
Hahaha niet alleen in het begin hoor..
[video]

Whahahahaacri0s schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:06:
[...]
[video]
Ja nog mooier zelfsRappa1985 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:52:
Vertel mij alsjeblieft dat iedereen deze fout wel heeft gemaakt in het begin:
[video]
Dacht even te draaien. Achteruit steken, zo haaks 't land op. Nu ondertussen wel geleerd dat boten 't minst efficient zijn als voertuig
Case_C schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:08:
[...]
Ja nog mooier zelfs, in dat smalle riviertje vlak boven Atlantis/Venetië.
Dacht even te draaien. Achteruit steken, zo haaks 't land op. Nu ondertussen wel geleerd dat boten 't minst efficient zijn als voertuig.
Ja die boten kunnen echt een deathtrap zijn, als je niet door hebt dat je recht op iemand af gaat ben je er makkelijk uit te schieten en bijna elke keer dat ik op land ging was het d-day

Maar vaker nog wel veiliger alternatief dan de brug.
Ben ik nou zo scheel dat ik die instellingen niet terug kan vinden?Angeloonie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:44:
@Bloodhoundje Tsja op SSD zetten is sowieso altijd een goed idee. Check ook mijn favoriete instellingen een paar pagina's terug, je moet veel meer FPS kunnen halen.

Edit: Frontpage was het: Angeloonie in 'nieuws: PlayerUnknown's Battlegrounds krijgt servers voor firs...
[ Voor 34% gewijzigd door Crazy Harry op 19-07-2017 13:25 ]
Ik had je op z'n minst afgestraft met een 9mm kogel in je enkelscri0s schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:06:
[...]
[video]
Ach ik ben gisteren met een headshot van een Kar98K uit de boot gesniped terwijl ik nog luidkeels claimde dat ze ons toch niet konden raken. Zelfs de fameuze zin "They couldn't hit an elephant at this distance" heb ik nog geuit... gelukkig kon ik wel midden op de zeebodem gerevived worden

Of:Crazy Harry schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:15:
[...]
Ben ik nou zo scheel dat ik die instellingen niet terug kan vinden?
Edit: Frontpage was het: Angeloonie in 'nieuws: PlayerUnknown's Battlegrounds krijgt servers voor firs...
Angeloonie in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"
Dat laatste is mij echt een doorn in het oog.. Bijv. in Watertown, als je daar iemand knocked is de kans heel groot dat hij vrolijk onder water zit/gaat en je hem dus niet kunt killen en ze hem doodleuk weer reviven waarbij de reviver ook lekker onder water kan zitten.Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:27:
[...]
Ik had je op z'n minst afgestraft met een 9mm kogel in je enkels![]()
Ach ik ben gisteren met een headshot van een Kar98K uit de boot gesniped terwijl ik nog luidkeels claimde dat ze ons toch niet konden raken. Zelfs de fameuze zin "They couldn't hit an elephant at this distance" heb ik nog geuit... gelukkig kon ik wel midden op de zeebodem gerevived worden
Hoop echt dat ze daar iets aan doen, bijv. dat je knocked onderwater maar heel kort kunt ademen.
Neerschieten tot 1 meter onder water is wat mij betreft ook prima, als is het niet realistisch (zie hier)
[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 19-07-2017 13:40 ]
Tekst? Boooooring!Angeloonie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:36:
Dat laatste is mij echt een doorn in het oog.. Bijv. in Watertown, als je daar iemand knocked is de kans heel groot dat hij vrolijk onder water zit/gaat en je hem dus niet kunt killen en ze hem doodleuk weer reviven waarbij de reviver ook lekker onder water kan zitten.
Hoop echt dat ze daar iets aan doen, bijv. dat je knocked onderwater maar heel kort kunt ademen.
Neerschieten tot 1 meter onder water is wat mij betreft ook prima, als is het niet realistisch (zie hier)
Ze zouden vooral penetration toe moeten voegen voor de eerste 20cm voor alle wapens zodat je mensen die aan de oppervlakte zwemmen wel kan raken. Vervolgens enkel verdere penetration voor klein kaliber wapens tot ~2 meter. Wat met een hoek van een graad of 30 dus slechts een meter onderwater is voor de zwemmers. Reviven onderwater zou er wel uit mogen ja, slaat niet echt ergens op.
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 19-07-2017 13:48 ]
Nu je het zegt, dat lijk mij de makkelijkste oplossing: onder water reviven gewoon uitschakelen.Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:43:
[...]
Tekst? Boooooring!
[video]
Ze zouden vooral penetration toe moeten voegen voor de eerste 20cm voor alle wapens zodat je mensen die aan de oppervlakte zwemmen wel kan raken. Vervolgens enkel verdere penetration voor klein kaliber wapens tot ~2 meter. Wat met een hoek van een graad of 30 dus slechts een meter onderwater is voor de zwemmers. Reviven onderwater zou er wel uit mogen ja, slaat niet echt ergens op.
Relatief gezien een paar
Yup hadden we het gisteren over: Tsurany in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"bamboe schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:46:
Ze hebben gisteren eenstreamer (drDisrespect) gebanned, hij deed een erg lompe onnodige team kill omdat ze een plek te kort hadden met vervoer, ik vind het een goede zaak, ik zag het live gebeuren toen ik de stream van anthony keek en had iets van wtf doet hij nu dan weer.
Voor de lol heeft PU nog iemand die er om vroeg gevonden en gebanned

https://twitter.com/Battl...status/887265797076271104
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 19-07-2017 13:58 ]
Verwijderd
6700K @ 4.2 GHz / 1080GTX en ik val geregeld onder de 40 FPS. Vooral in het begin van de ronde. Alle instellingen op ultra en slechts op 1080p... hoe zit dat bij jullie?
check even de instellingen die nog geen 5 posts terug neer zijn gezet. De game is niet geoptimalisserd om alles op ultra te draaien, zelfs niet op een 1080 op 1080pVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:58:
Zijn er nog meer mensen met performance issues of is dit niet het juiste topic daarvoor?
6700K @ 4.2 GHz / 1080GTX en ik val geregeld onder de 40 FPS. Vooral in het begin van de ronde. Alle instellingen op ultra en slechts op 1080p... hoe zit dat bij jullie?
Bij mij zit mijn GPU op 99% maar CPU op 35% te dansen. Heb je een idee hoe ik de load op GPU zou kunnen ontlasten?Angeloonie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:33:
[...]
Even opgezocht en dit zijn de settings waar ik nu mee speel en waarmee m'n CPU ontlast wordt:
Screen Scale: 100
Anti-Aliasing: Ultra
Post-Processing: Very Low
Shadows: Low
Texture: Ultra
Effects: Ultra
Foliage: Very Low
View Distance: Ultra
MotionBlur: Off
Ps. 7700k en 1070 8X gaming
Post proc staat ook op ultra bij mijn settings en haal rond de 80fps gemiddeld op 2560*1440.
Vreemd genoeg heb ik met veel mindere hardware (i3-6100, GTX 760) weinig problemen als het om FPS gaat. Dat ik de instellingen nog eens wilde hebben was enkel om een zo geoptimaliseerd mogelijke ervaring te hebben.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:58:
Zijn er nog meer mensen met performance issues of is dit niet het juiste topic daarvoor?
Het enige probleem dat ik heb is dat bij mij de juiste models en textures van gebouwen nog niet geladen zijn wanneer ik land en dat ik dus af moet wachten tot dit wel gebeurd is. Extra geheugen zou de oplossing daarvoor moeten zijn en dat komt vandaag binnen (naar een totaal van 16GB).
De eerste keer met Angeloonie's instellingen ging dan ook niet lekker, het duurde langer voordat de models en textures geladen waren dan voorheen, maar ik betwijfel dat dit aan de instellingen ligt.
Verwijderd
Het is duidelijk dat deze game nog ver van optimaal is, vandaar ook beta I guess.kazzzdafke schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:11:
[...]
Even opgezocht en dit zijn de settings waar ik nu mee speel en waarmee m'n CPU ontlast wordt:
Post proc staat ook op ultra bij mijn settings en haal rond de 80fps gemiddeld op 2560*1440.
Met de bovenstaande instellingen kom ik niet onder de 120FPS. Dank!
Dat kan niet.kazzzdafke schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:11:
[...]
Bij mij zit mijn GPU op 99% maar CPU op 35% te dansen. Heb je een idee hoe ik de load op GPU zou kunnen ontlasten?
Daarbij gebruikt hij maar 2 of 3 threads, dus veel hoger ga je niet komen.
Hoe lang duurt het bij je tot die dingen zijn geladen?Crazy Harry schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:20:
[...]
Vreemd genoeg heb ik met veel mindere hardware (i3-6100, GTX 760) weinig problemen als het om FPS gaat. Dat ik de instellingen nog eens wilde hebben was enkel om een zo geoptimaliseerd mogelijke ervaring te hebben.
Het enige probleem dat ik heb is dat bij mij de juiste models en textures van gebouwen nog niet geladen zijn wanneer ik land en dat ik dus af moet wachten tot dit wel gebeurd is. Extra geheugen zou de oplossing daarvoor moeten zijn en dat komt vandaag binnen (naar een totaal van 16GB).
De eerste keer met Angeloonie's instellingen ging dan ook niet lekker, het duurde langer voordat de models en textures geladen waren dan voorheen, maar ik betwijfel dat dit aan de instellingen ligt.
Ik heb namelijk regelmatig bij Unreal-engine spellen dat de textures bij aanvang nog moeten laden (een aantal seconden). Toen ik hierover informeerde op het Red Orchestra 2 forum werd me toen verteld dat dit door de engine komt, en niet het spel zelf.
Waarom wil je je GPU ontlasten? Je koopt toch geen dure GPU om hem dan amper te gebruiken?kazzzdafke schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:11:
[...]
Bij mij zit mijn GPU op 99% maar CPU op 35% te dansen. Heb je een idee hoe ik de load op GPU zou kunnen ontlasten?
Post Proc trouwens lekker op very low, ziet er beter uit. AA ook op very low en reshade met SMAA of FXAA gebruiken, minder blur.
Oh, doet Reshade ook AA? Hmm, dan toch eens proberen denk ik.Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:32:
[...]
Waarom wil je je GPU ontlasten? Je koopt toch geen dure GPU om hem dan amper te gebruiken?
Post Proc trouwens lekker op very low, ziet er beter uit. AA ook op very low en reshade met SMAA of FXAA gebruiken, minder blur.
Default blanke hetero
Jazeker!Ebayzo schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:50:
[...]
Oh, doet Reshade ook AA? Hmm, dan toch eens proberen denk ik.
Probeer anders eens deze settings:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
| KeyAdaptiveSharpen=114,0,1,0 KeyHDR=114,0,1,0 Techniques=AdaptiveSharpen,LumaSharpen,SMAA,HDR,Technicolor2 KeyTechnicolor2=114,0,1,0 KeySMAA=114,0,1,0 TechniqueSorting=AdaptiveSharpen,LumaSharpen,SMAA,HDR,Technicolor2 KeyLumaSharpen=114,0,1,0 KeyFXAA=0,0,0,0 [SMAA.fx] EdgeDetectionType=1.000000 EdgeDetectionThreshold=0.110000 MaxSearchSteps=98.000000 MaxSearchStepsDiagonal=16.000000 CornerRounding=0.000000 DebugOutput=0.000000 [AdaptiveSharpen.fx] D_compr_low=0.253000 L_compr_low=0.169000 curve_height=0.910000 curveslope=0.400000 D_overshoot=0.009000 L_overshoot=0.003000 D_compr_high=0.504000 L_compr_high=0.337000 scale_lim=0.100000 scale_cs=0.056000 pm_p=0.750000 [LumaSharpen.fx] pattern=1.000000 sharp_strength=0.650000 sharp_clamp=0.035000 offset_bias=1.000000 show_sharpen=0.000000 [Technicolor2.fx] Saturation=0.990000 ColorStrength=0.200000,0.200000,0.200000 Brightness=1.000000 Strength=0.200000 [HDR.fx] HDRPower=1.040000 radius1=0.793000 radius2=0.870000 |
[ Voor 74% gewijzigd door Tsurany op 19-07-2017 17:14 ]
Het verschilt per potje. En het eerste potje van een sessie duurt altijd langer dan de daarop volgende.Nivve schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:28:
[...]
Hoe lang duurt het bij je tot die dingen zijn geladen?
Ik heb namelijk regelmatig bij Unreal-engine spellen dat de textures bij aanvang nog moeten laden (een aantal seconden). Toen ik hierover informeerde op het Red Orchestra 2 forum werd me toen verteld dat dit door de engine komt, en niet het spel zelf.
Ik heb gisteren zeker een minuut bij een huis staan wachten tot het geladen was en ik binnen kon. Meestal zit het ergens tussen de 10 en 30 seconden.
Vooralsnog heb ik er geen nadeel van ondervonden en kon steeds op tijd wapens vinden, al scheelde het gisteren wel weinig.
Bij een zoektocht naar het probleem bleek ik niet de enige en schijnt extra geheugen (als je 8GB of minder hebt) of installeren op een ssd het probleem op te lossen. Aangezien ik mn ssd zo schoon mogelijk wil houden probeer ik eerst de extra geheugen.
Ik heb ook inderdaad vaker problemen met games op de Unreal-engine wanneer deze nog niet geoptimaliseerd zijn. Maar een probleem als dit was ik nog niet eerder tegengekomen. Maar het kan zich natuurlijk in allerlei vormen uiten.
De engine is overigens prima te optimaliseren, dus daar mogen ze bij Red Orchestra dan toch wel eens naar kijken ipv de engine de schuld te geven.
Het gaat hier om een niet-geoptimaliseerd spel, er is nog geen reden om ssd's als minimum te beschouwen. Het is ook onzin om hdd's al af te schrijven, die zijn nog meer dan snel genoeg om games te draaien. 150MB/s wordt als slecht beschouwd bij hdd's, daarmee zijn games prima te draaien.Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:22:
Wellicht wordt het gewoon tijd om een SSD als minimum specs te beschouwen, HDD's hebben hun langste tijd gehad en zijn eigenlijk niet meer echt een optie.
Toch merk je in heel veel games dat een SSD superieur is. In veel shooters moet je constant tussen potjes wachten tot de HDD paupers ook geladen zijn.Crazy Harry schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:37:
[...]
Het gaat hier om een niet-geoptimaliseerd spel, er is nog geen reden om ssd's als minimum te beschouwen. Het is ook onzin om hdd's al af te schrijven, die zijn nog meer dan snel genoeg om games te draaien. 150MB/s wordt als slecht beschouwd bij hdd's, daarmee zijn games prima te draaien.
SSD's zijn al jaren op de markt en echt niet duur meer, met de tijd mee gaan or GTFO. <knip> Je hoeft je niet laagdunkend over andere users uit te laten om je punt te maken
[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 20-07-2017 10:04 ]
Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:05:
[...]
Toch merk je in heel veel games dat een SSD superieur is. In veel shooters moet je constant tussen potjes wachten tot de HDD paupers ook geladen zijn.
SSD's zijn al jaren op de markt en echt niet duur meer, met de tijd mee gaan or GTFO. Paupers kopen maar een console
lol, iemand vond een aantal pagina's geleden dat Tweakers niet elitair isTsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:05:
[...]
Toch merk je in heel veel games dat een SSD superieur is. In veel shooters moet je constant tussen potjes wachten tot de HDD paupers ook geladen zijn.
SSD's zijn al jaren op de markt en echt niet duur meer, met de tijd mee gaan or GTFO. Paupers kopen maar een console
Overigens weet je niet of de langere laadtijden aan hdd's te wijten zijn, dat kan tig andere oorzaken hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Crazy Harry op 19-07-2017 18:29 ]
Thanks voor de tip, straks maar eens proberen.Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:32:
[...]
Wie weet wordt het een goeie tip
Heeft niks met elitair te maken, als je geen 100 euro kan opbrengen voor een SSD moet je gewoon een andere hobby kiezen.Crazy Harry schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:28:
[...]
lol, iemand vond een aantal pagina's geleden dat Tweakers niet elitair is
Dat kan. Het is alleen niet zo. Elke review en elke test laat zien dat een SSD de laadtijden gigantisch inkort.Overigens weet je niet of de langere laadtijden aan hdd's te wijten zijn, dat kan tig andere oorzaken hebben.
Ik zal die Reshade ook maar eens proberen...Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:32:
[...]
Waarom wil je je GPU ontlasten? Je koopt toch geen dure GPU om hem dan amper te gebruiken?
Jezus zeg lekker neerbuigende reactie.Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:38:
[...]
Heeft niks met elitair te maken, als je geen 100 euro kan opbrengen voor een SSD moet je gewoon een andere hobby kiezen.
[...]
Dat kan. Het is alleen niet zo. Elke review en elke test laat zien dat een SSD de laadtijden gigantisch inkort.
Ik denk dat je bedoelde te zeggen:
De prijs kwaliteit verhouding van een ssd is tegenwoordig zo top, dat het zeker de moeite waard is. En als je het niet zo breed hebt, is het het sparen zeker waard.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde het exact zoals ik het zei. High-end pc games betekenen dat je een high-end pc moet hebben. Mensen kopen grafische kaarten van honderden euro's maar een SSD als minimum stellen is gek?Michaelg schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:05:
[...]
Jezus zeg lekker neerbuigende reactie.
Ik denk dat je bedoelde te zeggen:
De prijs kwaliteit verhouding van een ssd is tegenwoordig zo top, dat het zeker de moeite waard is. En als je het niet zo breed hebt, is het het sparen zeker waard.
Juist omdat een SSD enorm veel impact heeft op de mede gamers...
@Crazy Harry

^^ daarom SSD.
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 19-07-2017 22:58 ]
Alleen ik moet wennen met dubbel rechtermuisknop voor first person zoom in. Hebben jullie dit veranderd? Of hebben jullie dezelfde settings gehouden?
Wen je snel aan. Als ik een 4x zoom op een AR heb is voor close combat het enkel zoomen wel eens handigRubenWwijk schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:29:
Toch maar aangeschaft en net 2 potjes gespeeld. Tering wat een lachen! Eerste potje ging dramatisch slecht, want kende de controls niet.. Daarna toch maar even gekeken wat de controls zijn en 2e potje op nummer 6 geëindigd met 6 kills!
Alleen ik moet wennen met dubbel rechtermuisknop voor first person zoom in. Hebben jullie dit veranderd? Of hebben jullie dezelfde settings gehouden?
We waren bij de appartementen geland. KazzzDafke ging snel dood, was met drie vijanden op hetzelfde dak geland. Uiteindelijk hebben wij ze gevolgd naar een ander appartement. Vijand zat boven in het appartement en wij waren ze aan het opwachten beneden. Ik mis finaal met de shotgun eerst, knock er alsnog twee maar een granaat van de tegenstander maakt het af voor hen. Was niet zo slim.
Daarna naar school gegaan. Bij de swimmingpool een ander squad tegen gekomen. Allemaal kunnen afmaken. Helaas wel RedHatNL verloren daar. Achteraf gezien had ik de healing moeten annuleren en direct moeten schieten.
Daarna lange tijd de cirkel gestalked en een vrij saai einde, vijand zat simpelweg op een betere positie. Wel deze kill nog gemaakt. Ga nooit zomaar liggen achter een boom, uitstekende voeten zijn een perfect doelwit.
HmmzzZ... ze kwamen met 3 me insluiten.. Dacht effe dat ze een bukake gingen doen, gelukkig knockte ze me downTsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:47:
KazzzDafke ging snel dood, was met drie vijanden op hetzelfde dak geland.
[ Voor 3% gewijzigd door kazzzdafke op 20-07-2017 00:10 ]

hier 8 gestart, 2x top tien hoogste plaats 8. Meeste waren zonder killsAngeloonie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 00:25:
Zo dat was een nutteloze kutavond zeg. 1 4e (met 5 remaining) maar verder ging het nergens over

Snap dat niet deze comment een +2 krijgt maargoed, je praat namelijk zelf als een pauper.Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:05:
[...]
Zo hier gisteren ook goed gebukt gegaan - wat een drama.Angeloonie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 00:25:
Zo dat was een nutteloze kutavond zeg. 1 4e (met 5 remaining) maar verder ging het nergens over
Nou weten we het wel. Dit gaat wel erg offtopic en heeft niet specifiek te maken met PUBG.swoutr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 01:23:
[...]
Snap dat niet deze comment een +2 krijgt maargoed, je praat namelijk zelf als een pauper.
Ach, je ranking gaat dan weer omlaag dus de volgende potjes speel je dan weer tegen slechtere spelersAngeloonie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 00:25:
[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 20-07-2017 09:38 ]
Niks anders dan liefde voor mijn squadmates
Niet perse mijn manier van verwoorden, maar ergens heeft Tsurany wel een punt. Ik kan me nog zat GTA lobbies herinneren waarin HDD's voor extreem lange laadtijden zorgen, ook voor de mensen met een SSD. Hoe ik zeker weet dat het HDD's waren? Omdat ik samen speel met vrienden. Gelukkig hebben ze tegenwoordig allemaal wel een SSD volgens mijTsurany schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:44:
[...]
Misschien omdat veel meer mensen de frustratie herkennen? Investeer je in een goede SSD omdat dit bij een moderne gaming pc hoort zit je alsnog te wachten tot alle HDD paupers ook eens de map geladen hebben.
[...]
Ach, je ranking gaat dan weer omlaag dus de volgende potjes speel je dan weer tegen slechtere spelers
Liever in Gulden betalen? Dat kan!
Jouw probleem is dan echt anders dan dit engine-dingetje (wat dus blijkbaar gewoon te fixen is). Fenomeen bij RO2 was dat je de eerste 2-5 seconden wat lagere resolutie textures had die in de eerste seconden na spawnen allemaal nog werden ingeladen. Geen performance hit daardoor, wat jij zo te lezen wel ervaart.Crazy Harry schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:20:
[...]
Het verschilt per potje. En het eerste potje van een sessie duurt altijd langer dan de daarop volgende.
Ik heb gisteren zeker een minuut bij een huis staan wachten tot het geladen was en ik binnen kon. Meestal zit het ergens tussen de 10 en 30 seconden.
Vooralsnog heb ik er geen nadeel van ondervonden en kon steeds op tijd wapens vinden, al scheelde het gisteren wel weinig.
Bij een zoektocht naar het probleem bleek ik niet de enige en schijnt extra geheugen (als je 8GB of minder hebt) of installeren op een ssd het probleem op te lossen. Aangezien ik mn ssd zo schoon mogelijk wil houden probeer ik eerst de extra geheugen.
Ik heb ook inderdaad vaker problemen met games op de Unreal-engine wanneer deze nog niet geoptimaliseerd zijn. Maar een probleem als dit was ik nog niet eerder tegengekomen. Maar het kan zich natuurlijk in allerlei vormen uiten.
De engine is overigens prima te optimaliseren, dus daar mogen ze bij Red Orchestra dan toch wel eens naar kijken ipv de engine de schuld te geven.
Probleem is je geheugen 8GB is te weinig. Ik heb hetzelfde. Met 16GB moet het probleem over zijn, maat heeft het ook op een HDD maar met 16GB geheugen en die heeft nergens last van. Het is meestal ook niet elke game zo. BIj mij gaat het soms 5-10 games goed en dan weer 4 games achter elkaar niet. Het is gewoon totaal random en slaat eigenlijk nergens op.Crazy Harry schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:20:
[...]
Het verschilt per potje. En het eerste potje van een sessie duurt altijd langer dan de daarop volgende.
Maar kunnen we PUBG als high-end game bestempelen? Ik denk het niet, de game ziet er net zo goed uit als games van 2-3 jaar geleden en het ligt meer aan de brakke optimalisatie dan aan de hardware van sommige gebruikers.Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:20:
[...]
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde het exact zoals ik het zei. High-end pc games betekenen dat je een high-end pc moet hebben. Mensen kopen grafische kaarten van honderden euro's maar een SSD als minimum stellen is gek?
Het is daarom een beetje simpel te stellen dat men maar betere hardware moet kopen terwijl het probleem niet in de hardware maar in de game zelf zit. Als je het nu over een "echte" tripple A titel hebt en mensen lopen dan te klagen over hun GPU uit 2010 dat de game niet draait is een ander verhaal.
Is het het waard om nu al te upgraden voor een "broken"/ Early Acces game terwijl over misschien 1-2 maanden het gefixed is en je de upgrade helemaal niet nodig hebt? Ik speel momenteel ook af en toe met early game niet ingeladen textures, is een geheugenprobleem. Maar om nu 8GB bij te kopen voor alleen PUBG is nog iets waar ik even over wil nadenken.
Er zijn ook zat mensen die niet gamen op een High-End machine maar gewoon een Mid-end apparaat hebben om toch alles "fatsoenlijk" te kunnen draaien maar niet de beste graphics hoeven.
Uiteindelijk blijft het de keuze van de mensen zelf, wil je de beste speelervaring, upgraden die hap en niet zeuren. Kan je er mee leven dat sommige games ruk laden qua textures of andere ongein prima suit yourself.
[ Voor 23% gewijzigd door jantje 2 op 20-07-2017 09:54 ]
Mja, vind eigenlijk wel dat je 'broken' game mag zeggen, maar daarbij wel moet vermelden dat het gewoon Early Access is. Dus logisch dat er bugs in zitten, dat bepaalde animaties niet helemaal lekker zijn en dergelijke418O2 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:46:
Ik vind het niet terecht om PUBG als 'broken' game te bestempelen. Iedere game heeft bugs, zelfs, of juist, triple-A games ook
PSN/Steam: Xamsix
No offense, maar ik heb games als PUBG gewoon op mijn HDD staan(games worden ook steeds groter en 1TB+ SSD"s zijn nog boven mijn budget) maar ik heb geen last van de laadtijden. Sterker nog, Het gebeurt wel eens dat ik 1 van de eersten in een match ben bij wie alles is geladen.Tsurany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:05:
[...]
Als ik kijk naar PUBG levert het gebruik van een HDD mij geen problemen op. Alles laad snel en soepel, geen pop-up, Als ik een deur wil openen opent deze direct etc.
Ja, bij spellen als GTA kan het flink schelen, die laadtijden zijn met een HDD absurd. Maar ook als ik b.v. Battlefield 1 speel, 9 van de 10* moet ik wachten tot er genoeg spelers ready zijn voordat het spel start.
Maar ik zal gaan zorgen voor een mic, misschien kan ik een keer een potje meespelen hier.
[ Voor 26% gewijzigd door darkkingll op 20-07-2017 10:04 ]
En PUBG is alles behalve een high-end game (nog). Early acces en er moet nog best een hoop gebeuren. Gelukkig is PUBG nog een EA titel die wel goed zijn best doet en met regelmaat de community up to date brengt.
Maar ik geloof niet dat SSD in multiplayer ''laadtijden'' zo veel kan schelen. Ik heb een SSD en ik speel bijna al mijn games zowat op mn HDD (ivm formaat van games van tegenwoordig) en ik heb nooit last van dat ik ''traag'' ben.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Jazeker. Weinig games die een dermate groot speelveld kunnen realiseren waar 100 man tegelijk op kan spelen. Games zoals Battlefield hebben een kleiner speelveld en minder spelers, daarom kunnen ze meer focus leggen op visuele kwaliteit op detail niveau.jantje 2 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:39:
Maar kunnen we PUBG als high-end game bestempelen? Ik denk het niet, de game ziet er net zo goed uit als games van 2-3 jaar geleden en het ligt meer aan de brakke optimalisatie dan aan de hardware van sommige gebruikers.
De ene keer sta ik als eerste in de match en duurt het nog 1 minuut voordat de countdown begint en de andere keer is het spel geladen bij 20 seconden op de countdown.
En ik heb het spel op mijn HDD staan tegenwoordig (heb hem ook op mijn SSD gehad maar gezien er geen merkbaar voordeel is/was maar weer terug naar mijn HDD gezet vanwege de ruimte).
Hierin zal vast nog wel het een en ander geoptimaliseerd moeten worden.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Als je 1 keer op je rechtermuisknop tikt gaat hij direct naar first person zoom. Inhouden is 3rd person, dubbel ook weer firstRubenWwijk schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:29:
Toch maar aangeschaft en net 2 potjes gespeeld. Tering wat een lachen! Eerste potje ging dramatisch slecht, want kende de controls niet.. Daarna toch maar even gekeken wat de controls zijn en 2e potje op nummer 6 geëindigd met 6 kills!
Je ziet dat bij instance based games de laadtijden wat minder relevant zijn dan bij games waarbij je persistent servers hebt zoals Battlefield 1. Daar merk je bij een mapwissel wel dat er aardig wat reserve tijd is om te zorgen dat echt iedereen geladen is, spelers met een (oudere) HDD hebben die tijd vaak ook echt nodig. Zou iedereen een SSD hebben dan zou dat niet meer zo zijn.
Bij PUBG merk je het vooral als je en geen SSD hebt en slechts 8GB aan geheugen, dan laden gebouwen soms niet fatsoenlijk in.
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat het staging eiland niet voor niets bestaat uit zoveel diverse gebouwen en andere objecten, wellicht is dat om de engine te forceren zoveel mogelijk in te laden op basis van distance to objects.
een early access game is per definitie nog niet goed. Dat pubg vrij goed draait op bugs na en memoryleak is meer een uitzondering. Als dit na full release zo is, ja dan is de game broken als je het zo wilt stellen.418O2 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:46:
Ik vind het niet terecht om PUBG als 'broken' game te bestempelen. Iedere game heeft bugs, zelfs, of juist, triple-A games ook
Tja wat is de definitie van een game die "broken" is? Heb je het dan over een game met hier en daar een bug of over een onspeelbaar spel? Voor mij, en velen anderen, is PUBG perfect speelbaar zonder enige crashes. Er zitten wel wat rare dingen in zoals vehicle physics, maar dat kan ik toch niet "broken" noemen. Een game die "broken" is moet voor mij toch echt onspeelbaar zijn of slechts met grote moeite te spelen zijn.SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:55:
[...]
een early access game is per definitie nog niet goed. Dat pubg vrij goed draait op bugs na en memoryleak is meer een uitzondering. Als dit na full release zo is, ja dan is de game broken als je het zo wilt stellen.
Het spel is absoluut niet 'broken' - slechts wat optimalisatie nodig, hoewel ik hier ook niet heel veel meer van verwacht.Tsurany schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:02:
[...]
Tja wat is de definitie van een game die "broken" is? Heb je het dan over een game met hier en daar een bug of over een onspeelbaar spel? Voor mij, en velen anderen, is PUBG perfect speelbaar zonder enige crashes. Er zitten wel wat rare dingen in zoals vehicle physics, maar dat kan ik toch niet "broken" noemen. Een game die "broken" is moet voor mij toch echt onspeelbaar zijn of slechts met grote moeite te spelen zijn.
Er wordt hierboven gesproken alsof dit geen high-end game is, dit is het wel degelijk. Unreal engine in combinatie met een grote map met 100 spelers hierop is gewoon zwaar. Het is dus niet gek dat je gewoon een goede PC hiervoor moet hebben, zeker als je de graphics wil opvoeren.
Laatste tijd ben ik vooral aan het prutsen met welke muis en dpi/sensitivity ideaal zijn (tja, soort van hobby binnen een hobby

Wat mij betreft maken ze de recoil trouwens minder random en halen ze ook de aim punch uit de game. Recoil minder random zodat je kan leren hoe je de recoil kan compenseren, en aim punch uit de game omdat het met de huidige netcode gewoon totaal niet goed geimplementeerd kan worden, maar wel random je aim alle kanten op laat gaan als je geraakt wordt

Ik denk dat je een beetje overdrijft met het aantal uur gespeeld. 57 jaar is een beetje lang.gotfurrr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:11:
high end, low end, wat maakt het uit. Het gaat er om dat ik gewoon minstens 144 frames wil en supergoede frametimes
Laatste tijd ben ik vooral aan het prutsen met welke muis en dpi/sensitivity ideaal zijn (tja, soort van hobby binnen een hobby). Uiteindelijk ben ik nu toch geëindigd,na 500000 uur pubg, bij mn oude vertrouwde zowie fk2, 1600dpi en 31 ingame sens. lekker zinvolle info voor de rest, maar ik moest het ergens kwijt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft maken ze de recoil trouwens minder random en halen ze ook de aim punch uit de game. Recoil minder random zodat je kan leren hoe je de recoil kan compenseren, en aim punch uit de game omdat het met de huidige netcode gewoon totaal niet goed geimplementeerd kan worden, maar wel random je aim alle kanten op laat gaan als je geraakt wordt

OT: Topgame! Nog nooit zoveel plezier gehad aan een spel. Hopelijk gaat het optimaliseren vlot en komen er ooit nog grotere games +200 man!
Hij doelde eerder op het feit dat er hier soms enorm wordt gemuggenzift denkikMrGeek schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:37:
[...]
Ik denk dat je een beetje overdrijft met het aantal uur gespeeld. 57 jaar is een beetje lang.![]()
OT: Topgame! Nog nooit zoveel plezier gehad aan een spel. Hopelijk gaat het optimaliseren vlot en komen er ooit nog grotere games +200 man!
Begrijp ik. Maar was aan het proberen met een grappige opmerking zijn boodschap kracht bij te zetten.SmokingSig schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:39:
[...]
Hij doelde eerder op het feit dat er hier soms enorm wordt gemuggenzift denkik
Mislukt

mijn vermoeden is bij deze bevestigd
[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 20-07-2017 13:58 ]
[ Voor 64% gewijzigd door Angeloonie op 20-07-2017 14:04 ]
Is dat nou wel zo verstandig?Ircghost schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:58:
[mbr]Ik heb Angeloonie toegevoegd aan de TS, gezien hij een goede nieuwe TS had gemaakt en de huidige Topic Starter niet bereikbaar is.[/]
dit staat er nu in:Angeloonie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:04:
TS geupdateToevoegingen, tips, correcties zijn uiteraard welkom!
Graphics instellingen
Geen garantie voor hoogste FPS (dat is per systeem anders) maar een goede basis om mee te tweaken:
ik zou er iets algemeens van maken, want dit lijkt me niet een heel goed algemeen advies.
bijv zoiets:
screen scale : 100 // max is 120, zorg dat dit op 100.0000 staat in de config file als je 100 wil gebruiken
Anti-Aliasing: Very low of Ultra // alles tussen very low en ultra zorgt voor een wazig beeld (ultra ook, maar in mindere mate)
Post-Processing : Very Low // alles hoger dan very low kan ook zorgen voor een wazig beeld
Shadows : very low of low // makkelijker om dingen te spotten, bovendien zorgt dit voor een performance boost. medium als je PC het aan kan en je het voordeel wil hebben dat je makkelijker de schaduw kan spotten van een tegenstander
Texture : very low of low // om makkelijk tegenstanders te spotten, medium en hoger als je genoeg VRAM hebt (op low ga je al richting 3.5gig en medium/high richting 4 gig)
Effects: very low // volgens sommigen zie je de gun flashes minder goed op deze setting, maar het voordeel is dat je minder last hebt van lag als mensen op je schieten of als jij zelf ergens op schiet. Ik zie overigens gun flashes wel, maar het zou zomaar kunnen dat ik ze minder vaak zie dan op hogere settings
foiliage : very low // dit gaat met name over hoe ver de bomen gerenderd worden, met very low kan het dus zijn dat je iemand ziet, maar dat deze achter een niet gerenderde boom zit
view distance : geen enkel effect waargenomen, men zegt dat op ultra je minder last hebt van hickups in framerate
Waarom niet? Hij heeft een paar prachtige video's van echte professionals in de TS gezet, dat laat zien dat hij precies weet wat jullie nodig hebben in een TS
Moet jij niet op AS 1400mmr gastjes roflstompen?Ebayzo schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:21:
@Tsurany het is dat je er zelf over begint, maar het is weer vuistdiep in de almachtige Tsurany natuurlijk.Topic staat vol met filmpjes (inclusief mij) maar de selectie was al wel te raden vooraf
Het begint serieus een beetje een jeuk topic te worden.
maar ben het wel met je eens, ookal vind ik de filmpjes vaak leuk om te kijken in dit topic, er zijn wel betere algemene info filmpjes te vinden over deze game.
Ik hoorde een paar pagina's terug dat dit niet meer uitmaakt. Kan het nu niet checken, maar is deze optie er überhaupt nog?gotfurrr schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:17:
[...]
foiliage : very low // dit gaat met name over hoe ver de bomen gerenderd worden, met very low kan het dus zijn dat je iemand ziet, maar dat deze achter een niet gerenderde boom zit
ja hoor, op ultra worden alle bomen gerenderd. je ziet het verschil heel goed als je in het vliegtuig zitNivve schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:32:
[...]
Ik hoorde een paar pagina's terug dat dit niet meer uitmaakt. Kan het nu niet checken, maar is deze optie er überhaupt nog?
afstand waarop gras gerenderd wordt maakt niet uit.
[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 20-07-2017 14:33 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |