[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:50
rdlfcuboy schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:56:
Wel echt een geweldig spel om te doen, alleen heb niet het gevoel dat ik het ergens voor speel (beloningen ofzo).
Die laatste spotten en dan nog effectief ook killen en de kip binnen harken geeft je wel een adrenaline shot :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
pimskie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:02:
[...]

Als je staat kun 'm toch ook gewoon punchen?
Dat kan inderdaad. Devs hebben al aangegeven dat ze naast slaan ook schoppen mogelijk willen maken. Dat zou in zulke situaties wat praktischer zijn mbt hitregistratie.
rdlfcuboy schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:56:
dit spel gister geïnstalleerd met een maatje van me. Heb ongeveer 10 potjes gespeeld en kom er nu pas achter dat er verschillende fire modes op een geweer zitten en dat je die zooms ook echt kunt gebruiken door rechtmuisknop te klikken in plaats van in te houden. Als ik dit had geweten had ik wel wat meer gewonnen haha wat een drama. We kwamen met z'n tween bij de laatste 5 en ik had een sniper met x8 scope maar ik wist dus niet hoe ik die moest gebruiken :')
Het helpt om bij een nieuwe game gewoon door de controls heen te lopen. Dan zie je niet alleen wat de key bindings zijn maar ook welke opties er allemaal zijn.
Wel echt een geweldig spel om te doen, alleen heb niet het gevoel dat ik het ergens voor speel (beloningen ofzo).
En dat is precies wat er in mijn ogen mis is met gaming. Alles moet maar gericht zijn op progressie en beloning. Een overwinning is pas compleet als je er een of ander digitale beloning voor krijgt zoals een ribbon of een nutteloze item.

Geef mij maar , zoals @kazzzdafke al aangeeft, de thrill van het winnen. Dat is meer dan genoeg beloning, daar hoeven geen virtuele items bij te komen.

Ik denk dat het zelfs de gameplay negatief zal beïnvloeden als er beloningen gekoppeld worden aan het winnen. Het zal de speelstijl beïnvloeden als er meer op het spel staat dan enkel wat punten. Zelfs de punten vind ik al te ver gaan omdat er indirect geld aan gekoppeld is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:20:
[...]

En dat is precies wat er in mijn ogen mis is met gaming. Alles moet maar gericht zijn op progressie en beloning. Een overwinning is pas compleet als je er een of ander digitale beloning voor krijgt zoals een ribbon of een nutteloze item.

Geef mij maar , zoals @kazzzdafke al aangeeft, de thrill van het winnen. Dat is meer dan genoeg beloning, daar hoeven geen virtuele items bij te komen.

Ik denk dat het zelfs de gameplay negatief zal beïnvloeden als er beloningen gekoppeld worden aan het winnen. Het zal de speelstijl beïnvloeden als er meer op het spel staat dan enkel wat punten. Zelfs de punten vind ik al te ver gaan omdat er indirect geld aan gekoppeld is.
Helemaal mee eens :Y

Kijk maar naar een game zoals BF1. Allemaal leuke beloningen, levels, missies, etc. Na een half jaar tot een jaar halveert de playerbase bijna. Dat terwijl games als CSGO, PUBG, waar je niet een unlock systeem hebt (nou ja, CSGO heb je wel ranks, maar daar heb je practisch helemaal niks aan behalve dat je prime hebt vanaf lvl 21) steeds nieuwe spelers erbij krijgen omdat het echt puur op skill gebaseerd is en je niet speelt voor beloningen oid. In PUBG zit natuurlijk meer luck omdat het Battle Royale is, maar er valt altijd wat te leren. Dat je altijd beter kan worden is voor mij beter dan rewards krijgen, en ik was 100x meer hyped toen ik m'n eerste solo game won in PUBG dan toen ik na 400 uur BF1 de destijds hoogste rank lvl 120 behaalde, of de ACE 23 unlockte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
[b]rdlfcuboy schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:56:

Dit had ik in het begin ook omdat ik van games als CoD en BTF 1 af kwam. Heb er nu alweer ruim 140 uur in zitten en de spanning van het wel/niet winnen is tot nu toe nog steeds meer dan voldoende.

Maar begrijp het wel, precies de reden waarom ik snel klaar was met overwatch.

[ Voor 8% gewijzigd door Rappa1985 op 17-07-2017 12:44 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Rappa1985 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:43:
[...]

Dit had ik in het begin ook omdat ik van games als CoD en BTF 1 af kwam. Heb er nu alweer ruim 140 uur in zitten en de spanning van het wel/niet winnen is tot nu toe nog steeds meer dan voldoende.

Maar begrijp het wel, precies de reden waarom ik snel klaar was met overwatch.
Achja misschien dat ze ooit nog iets in gaan voeren. Ik vind met een maatje spelen ook vele malen leuker dan alleen. Geeft echt een andere dimensie aan het spel dan solo. Ook hoop ik in de toekomst op nog een andere map? Is daar al meer nieuws over, als noob heb ik hier nog geen informatie over gevonden (of gezocht), maar kan me voorstellen dat er uiteindelijk meer items en maps gaan komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rdlfcuboy schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:24:
[...]

Achja misschien dat ze ooit nog iets in gaan voeren. Ik vind met een maatje spelen ook vele malen leuker dan alleen. Geeft echt een andere dimensie aan het spel dan solo. Ook hoop ik in de toekomst op nog een andere map? Is daar al meer nieuws over, als noob heb ik hier nog geen informatie over gevonden (of gezocht), maar kan me voorstellen dat er uiteindelijk meer items en maps gaan komen?
Misschien toch eens gaan zoeken dan ;)

Ze hebben het volgende aangegeven:
- Komende tijd elke maand minimaal 1 nieuw wapen
- Twee nieuwe maps in ontwikkeling
- Na release willen ze meer cosmetische items uitbrengen

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Tsurany schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:33:
[...]

Misschien toch eens gaan zoeken dan ;)

Ze hebben het volgende aangegeven:
- Komende tijd elke maand minimaal 1 nieuw wapen
- Twee nieuwe maps in ontwikkeling
- Na release willen ze meer cosmetische items uitbrengen
Bedankt voor de update voor deze luie noob (ik was odnertussen al aan het browsen haha).
Moet toch zeggen dat ik allang geen nieuwe game heb gekocht, (lang vastgezeten in WOW, LOL, BF) maar dat ik echt hyped ben door deze game. In de early access echt al een vette game met gigantisch veel mogelijkheden. Ben benieuwd naar de nieuwe maps maar tot die tijd eerst deze maar eens helemaal verkennen en op naar m'n eerste pannetje kip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rdlfcuboy schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:36:
[...]

Bedankt voor de update voor deze luie noob (ik was odnertussen al aan het browsen haha).
Moet toch zeggen dat ik allang geen nieuwe game heb gekocht, (lang vastgezeten in WOW, LOL, BF) maar dat ik echt hyped ben door deze game. In de early access echt al een vette game met gigantisch veel mogelijkheden. Ben benieuwd naar de nieuwe maps maar tot die tijd eerst deze maar eens helemaal verkennen en op naar m'n eerste pannetje kip!
Als je er nog niet geweest bent, kom ook eens op Discord langs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Hier ook een nieuw speler. Gisteren mijn eerste (en enige) potje gedaan. Vond het al best spannend maar moet nog even kijken hoe ik het vloeiend kan spelen. Mijn laptop kan die draw distance toch niet helemaal aan op 2550x1440 resolutie :9

Zal ook eens langs discord komen, want miste idd wel wat interactie.
Ontweek in de game een beetje de bebouwing om spelers te ontwijken (gezien het mijn eerste match was). Hielp wel, gelijk 29e van de 100 omdat ik toen pas mensen tegen kwam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Nivve schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:31:
Hier ook een nieuw speler. Gisteren mijn eerste (en enige) potje gedaan. Vond het al best spannend maar moet nog even kijken hoe ik het vloeiend kan spelen. Mijn laptop kan die draw distance toch niet helemaal aan op 2550x1440 resolutie :9

Ontweek in de game een beetje de bebouwing om spelers te ontwijken (gezien het mijn eerste match was). Hielp wel, gelijk 29e van de 100 omdat ik toen pas mensen tegen kwam 8)7
Hier idem. Zodra ik mensen tegenkom gaat het over het algemeen fout :9 Had op een gegeven moment wel mooie loot, maar zodra ik werd beschoten kon ik niet echt zien of horen waar het vandaan kwam. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Steefanus schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:42:
[...]

Hier idem. Zodra ik mensen tegenkom gaat het over het algemeen fout :9 Had op een gegeven moment wel mooie loot, maar zodra ik werd beschoten kon ik niet echt zien of horen waar het vandaan kwam. :|
Dat komt... tijd en oefening. En soms nog altijd niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

kazzzdafke schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:45:
[...]

Oh absoluut. Vermaak me prima met het looten en in de cirkel blijven.. beetje om me heen lurken en af en toe iemand neerschieten. Binnenkort maar eens met een team proberen te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steefanus schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:42:
[...]

Het kan de moeite waard zijn om juist te kiezen voor drukkere locaties. Het is erg lastig om te oefenen met gevechtssituaties als je ze juist uit de weg probeert te gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
De moeite waard om deze kerel is te bekijken en zeker dit filmpje vanaf 00:19:45..

Maakt echt SNEL een kill wanneer hij iemand in sight heeft, gaat daken op waar ik van dacht dat het niet kon, schiet iemand met een red dot insta neer op +300m...

Knap

Staat 2e in ranking.. en t'is nen hollander :D

https://www.twitch.tv/videos/159297065

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Gisteravond een vreemd potje, voor het eerst de "geen cirkel" stage gezien. Er zat nog een hoekje van een van de apartments in Georgopol in de laatste cirkel, wij met 2 man er buiten. We konden echter niemand zien of horen binnen. Iets van 3-5 min (hoe lang duurt dat?) overal zoeken maar het was toch echt alleen dat hoekje van het gebouw wat er nog in zat, en hoewel we net niet onder het raam konden kijken vanaf buiten leek er toch niemand in te zitten. 5 granaten ofzo gegooid maar niks. Toen kwam de cirkel naar binnen en wij max meds pakken en ineens gewonnen. Ik weet nog steeds niet waar hij nu zat 8)7 Vast onder de map ofzo gekomen op een of andere manier?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Nivve schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:31:

Ik had in 1 van mijn eerste potjes al een keer 8 kills!
Je moet er ook wel een beetje mazzel bij hebben soms.
Check mijn filmpjes uit dat potje:

http://plays.tv/video/596b32f2508cd1d82c/i-see-you?from=user
http://plays.tv/video/596...ion-this-minute?from=user

Over mazzel gesproken:
http://plays.tv/video/596...place-to-go-afk?from=user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
ScrooLoose schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:31:

Heb er tijdens UT2004's hoogtijdagen
Ik dacht je naam al te herkennen in een eerdere post van UT2K4, nu je het zegt kan het haast niets anders. UE clan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
kazzzdafke schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:58:
[...]
gaat daken op waar ik van dacht dat het niet kon,
Haha dat springen om het dak deed me meteen denken aan COD2. Van die plekken waar het wss niet de bedoeling is dat je er kunt komen, maar met wat moeite toch op komt :)

Sowieso zal ik ook weer eens wat video's gaan checken. Zitten idd wel handige dingen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hemical schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:01:
[...]

Ik dacht je naam al te herkennen in een eerdere post van UT2K4, nu je het zegt kan het haast niets anders. UE clan toch?
UIE was het ja, Unreal Ireland.
Mooi groepje was dat, stel ieren, wat britten en een verdwaalde nederlander :+

Kwa gamen mis ik die tijd wel hoor :)
Die goede oude tijd .... *snikt* :'(

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
ScrooLoose schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:32:
[...]

UIE was het ja, Unreal Ireland.
Mooi groepje was dat, stel ieren, wat britten en een verdwaalde nederlander :+

Kwa gamen mis ik die tijd wel hoor :)
Die goede oude tijd .... *snikt* :'(
Had ik het bijna goed haha, met Shaggy2dope volgens mij? Heb ook nog in die clan gezeten! Mooie tijden indeed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:05

Kek

3flix

kazzzdafke schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:45:
[...]

Dat, en soms zit je gewoon op de verkeerde plek (op de berg en de zone zit dan beneden, en dan moet je twee keer gerevived worden) of niet kazzz? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Kek schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:29:
[...]

Dat, en soms zit je gewoon op de verkeerde plek (op de berg en de zone zit dan beneden, en dan moet je twee keer gerevived worden) of niet kazzz? :P
Alles kan in PUBG! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Is een Poll gaande waarbij de devs feedback vragen voor aanpassingen in de ingame UI

http://steamcommunity.com...etail/2505541822955232967

Heb zelf op B gestemd, wat ook een ruime meerderheid heeft nu.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:02:
Is een Poll gaande waarbij de devs feedback vragen voor aanpassingen in de ingame UI

http://steamcommunity.com...etail/2505541822955232967

Heb zelf op B gestemd, wat ook een ruime meerderheid heeft nu.
Gelukkig wel ja. Fucking casualization overal :( hopelijk blijft het weg van PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Level 3 helm, full health en dan van uit het niets met 1 headshot gedood worden... kan dat :?
Zo ja wat heb je dan in vredesnaam aan een helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
ScrooLoose schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:34:
Level 3 helm, full health en dan van uit het niets met 1 headshot gedood worden... kan dat :?
Normaal: Nee (muv AWM)

Met wat lag erbij: Ja :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zowel de AWM als een crossbow zijn one shot kill bij een level 3 helm. Of twee schoten snel achter elkaar van een AK of SKS. Heb hier ook wel eens mensen horen beweren dat ze geinstakilled waren terwijl je op de replay duidelijk zag dat het meerdere hits waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Dan zal het wel die AWM geweest zijn dan, ik had iig maar 1 schot gehoord. (of ik heb iets gemist door lag)
Frustrerend :p .... des te meer omdat ik nog nooit zulke goede loot bij elkaar had gesprokkeld.

2 full medkits (1 zelf gevonden/1 geloot) verder alleen maar level 3 gear, sniper met 15x scope, m16 met silencer, genoeg ammo om WW3 te starten en ook een hele lading aan andere medische hulpmiddelen.

/edit
Ik had geen level 3 helm zie ik nu, ik had geen Spetznat helm en dat is de enige die tot lvl3 gaat zie ik.
Lvl 2 helm dan :)

[ Voor 14% gewijzigd door ScrooLoose op 17-07-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Net 2x achter elkaar een potje gewonnen. Heerlijk. Met mijn matties die pas een paar maandjes EINDELIJK online schietspellen wilden spelen.

Was ons nog niet eerder gebeurd, dus gewoon juichend opgesprongen toen we WWCD zagen staan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScrooLoose schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:21:
Dan zal het wel die AWM geweest zijn dan, ik had iig maar 1 schot gehoord. (of ik heb iets gemist door lag)
Frustrerend :p .... des te meer omdat ik nog nooit zulke goede loot bij elkaar had gesprokkeld.

2 full medkits (1 zelf gevonden/1 geloot) verder alleen maar level 3 gear, sniper met 15x scope, m16 met silencer, genoeg ammo om WW3 te starten en ook een hele lading aan andere medische hulpmiddelen.

/edit
Ik had geen level 3 helm zie ik nu, ik had geen Spetznat helm en dat is de enige die tot lvl3 gaat zie ik.
Lvl 2 helm dan :)
Kans is groot dat het de Kar98K is geweest.

Die matchmaking begint wel vervelend te worden. Zodra je een beetje hoog in de ranking staat worden de potjes echt ontzettend veel moeilijker. Dan moet je eigenlijk een paar keer verliezen om weer wat te zakken.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 17-07-2017 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/E56HbqDWtSR8Fx71ez407BO8/full.jpg
Helm LVL 10 >:)
En een denkbeeldige gun zoals bij de "marine/landmacht" pang*pang* _O-

[ Voor 33% gewijzigd door PatRamon op 17-07-2017 23:46 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:33:
[...]

Dan moet je eigenlijk een paar keer verliezen om weer wat te zakken.
Wat dan weer wel makkelijk gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:42
Ik blijf het toch moeilijk vinden om met de laatste 15 mensen een dinner te pakken. Ga ik zodra de volgende cirkel er aan komt gelijk lopen? Blijf ik zitten tot het laatste moment en ga ik dan een sprintje trekken? Mijn situational awareness is echt zo slecht dan, met het resultaat dat ze mij negen van de tien keer weten te pakken. Hoe pakken jullie dat aan wanneer je met de laatste +- 15 man zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Yaaaay gister op de tweede dag mijn eerste chicken dinner gepakt.
Zoals me hierboven al is verteld, wat een spanning en wat een adrenaline krijg je daarvan!
Ik heb alleen wel een probleem met mijn processor. Die word veel te heet +80 graden en
dat zorgt na een tijdje voor lag tijdens het spelen, iemand tips?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 960 Boxed€ 0,-€ 0,-
1Asus Rampage III Extreme€ 0,-€ 0,-
1EVGA GeForce GTX 960 2GB SuperSC ACX 2.0+€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master HAF 922€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master GM G450M€ 52,50€ 52,50
1Samsung 840 EVO 120GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 52,50

12GB RAM (weet zo neit welke)
1 TB HDD (weet zo niet welke)

[ Voor 97% gewijzigd door Whiteflashh op 18-07-2017 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
vinom schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 07:55:
Ik blijf het toch moeilijk vinden om met de laatste 15 mensen een dinner te pakken. Ga ik zodra de volgende cirkel er aan komt gelijk lopen? Blijf ik zitten tot het laatste moment en ga ik dan een sprintje trekken? Mijn situational awareness is echt zo slecht dan, met het resultaat dat ze mij negen van de tien keer weten te pakken. Hoe pakken jullie dat aan wanneer je met de laatste +- 15 man zit?
Het probleem is vaak dat de circel RNG is, dus het is compleet afhankelijk van hoe het gebied in de circel is. Ik had zondag geloof ik circel op west-military... Ik zat daar in de bergjes en kon makkelijk veel kills maken (zelfs mensen die gewoon letterlijk langs mij heen snakete). Alleen de circels spawnde elke keer naar midden military (vlak gebied) dus de compoundcampers hadden een leuke dag.

Resultaat was wel solo iets van 8-9 kills en met nog 14 man gesneuveld geloof ik. Moest door het open en dat was dat. Dan is het best wel frustrerend omdat het qua play gewoon echt een goed potje was.

Maar ik durf wel te stellen dat 99% van m'n deaths echt tactische fouten zijn of dat m'n headset weer eens voetstappen eruit filterde (Heb nu groot gedeelte van die filters uitgezet en een firmware update gedaan en nu hoor ik wel zo goed als alles 8)7 ). Maar dat houdt de game ook leuk, want je hebt elke keer weer stof tot nadenken en om te improven.

Soms denk je 'ik improve niet' maar naarmate je beter wordt word je ook met betere spelers gematcht :)
rdlfcuboy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:26:
Yaaaay gister op de tweede dag mijn eerste chicken dinner gepakt.
Zoals me hierboven al is verteld, wat een spanning en wat een adrenaline krijg je daarvan!
Ik heb alleen wel een probleem met mijn processor. Die word veel te heet +80 graden en
dat zorgt na een tijdje voor lag tijdens het spelen, iemand tips?

12GB RAM (weet zo neit welke)
1 TB HDD (weet zo niet welke)
Goede CPU koeler kopen 8)7
Of je CPU koeler demonteren en je koelpasta checken.

[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 18-07-2017 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 07:55:
Het enige wat je kan doen is opletten en het terrein in je voordeel gebruiken, zoveel mogelijk dekking houden. Maar soms ben je gewoon kansloos. Als je een open stuk over moet en iemand houd je met third person peeking in de gaten dan ben je vrijwel zeker dood als hij een beetje kan mikken. Hij wacht gewoon tot je geen dekking kan zoeken en opent dan het vuur. Soms heb je geen enkele kans om te winnen dankzij RNGesus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZyxqKQ84hHmKpXYelgXT0eC1/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:49:
[...]

Het enige wat je kan doen is opletten en het terrein in je voordeel gebruiken, zoveel mogelijk dekking houden. Maar soms ben je gewoon kansloos. Als je een open stuk over moet en iemand houd je met third person peeking in de gaten dan ben je vrijwel zeker dood als hij een beetje kan mikken. Hij wacht gewoon tot je geen dekking kan zoeken en opent dan het vuur. Soms heb je geen enkele kans om te winnen dankzij RNGesus.
[afbeelding]
9 van de 10 x zijn dat ook nog mensen die dan makkelijk geflankt worden nadat ze geluid hebben gemaakt of waar een granaatje het huisje ingegooid wordt. Dat zijn echt van die idioten die voor die éne kill gaan die match en daarna ook niet verder komen. Maar als je ze tegenover je hebt dan ben je redelijk kansloos. Maar aan de andere kant als de circel de andere kant op spawnt is het een Free Kill >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:49:
[...]

[afbeelding]
Gister met mijn tweede game een beetje dit. Cirkel was op een gegeven moment alleen maar open gebied en geen dekking meer. Goede player die dan niet in paniek raakt. Werd dan ook geflanked omdat ik wanhopig cover aan het zoeken was in bosjes e.d. (al ik niet weet hoeveel cover dat geeft als mensen foliage uit hebben staan of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:59:
[...]

9 van de 10 x zijn dat ook nog mensen die dan makkelijk geflankt worden nadat ze geluid hebben gemaakt of waar een granaatje het huisje ingegooid wordt. Dat zijn echt van die idioten die voor die éne kill gaan die match en daarna ook niet verder komen. Maar als je ze tegenover je hebt dan ben je redelijk kansloos. Maar aan de andere kant als de circel de andere kant op spawnt is het een Free Kill >:)
Ik zou dat zeker geen idioten noemen. Zeker als ze rustig afwachten tot hun tegenspeler in de meest zwakke positie zit in hem dan uitschakelen. Dan hebben ze een tegenstander minder om rekening mee te houden.
Nivve schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:04:
[...]

Gister met mijn tweede game een beetje dit. Cirkel was op een gegeven moment alleen maar open gebied en geen dekking meer. Goede player die dan niet in paniek raakt. Werd dan ook geflanked omdat ik wanhopig cover aan het zoeken was in bosjes e.d. (al ik niet weet hoeveel cover dat geeft als mensen foliage uit hebben staan of zo)
Foliage is heel simpel tegenwoordig, de afstand waarop je foliage ziet is gelijk getrokken voor iedereen ongeacht instellingen. Dat is een tijd terug al gebeurt overigens. Dus als jij enemies ziet zonder foliage om hun heen zullen ze jouw ook zonder foliage zien, zie jij gras om hun heen dan zien ze jouw ook in het gras.

Echter bedenk wel dat het een stuk eenvoudiger is om iemand in het gras te spotten als je hoogtevoordeel hebt of die persoon een level 3 backpack op z'n rug heeft.

[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 18-07-2017 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Nivve schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:04:
[...]

Binnen 75m kan dat prima, kleine randjes /heuveltjes zijn beter :) blijven liggen/kruipen en als je iemand spot en kan neerhalen, crouch up, shoot en liggen weer.

Nu nieuwe pc met i7 7700k en heerlijk hoe het nu soepel loopt, geen achterlijke hapers meer als je eens snel omdraait etc. De kills komen alleen nog niet echt, kom niemand tegen en kom ik iemand tegen dan is het meestal van achteren dat ze me neerschieten hoe goed ik ook alles in de gaten houd. Weinig geluk gehad de laatste tijd...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Tsurany schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:33:
[...]

Kans is groot dat het de Kar98K is geweest.

Die matchmaking begint wel vervelend te worden. Zodra je een beetje hoog in de ranking staat worden de potjes echt ontzettend veel moeilijker. Dan moet je eigenlijk een paar keer verliezen om weer wat te zakken.
De games waren wel matig inderdaad, voordeel is wel dat als je met gelijke ratings speelt in een squad je relatief weinig punten verliest ;)

De huidige meta in de top 500 (zit ik nu trouwens ook niet eens meer in) draait vooral om het vinden van een auto in de richting van een stad ver weg, waar je niet naar toe kan long jumpen of het safe looten waarbij je alle kleine groepjes huizen loot langs de west kust of ten westen van milta in het midden van de map. Wij sprongen gisteren vooral dicht en vroeg bij het vliegtuig, dat is veel gevaarlijker (maar wel leuker imho)

Daarnaast schieten de betere spelers gewoon veel beter, waardoor je in een slechte positie vaak keihard afgestraft wordt.

Als je safe begint dan kan je makkelijk een top10 percentage halen van rond de 70%. Of het leuk is, tja...

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 18-07-2017 09:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
Hier een nieuwe fan erbij.
Op aanraden van een vriend deze game eens geprobeerd. Hij draaide niet op mijn PC. Recent een nieuwe PC gekocht en ook meteen deze game. Van het weekend eerste paar potjes gedaan en gisteravond, bij mijn overall potje nr 12 solo: Chicken Dinner!

Veel geluk, beetje wijsheid, maar wat een spanning! I'm hooked :D Mijn Call-of-Duty rambo stijl op tegenstanders afrennen is in het begin tot op heden verbazingwekkend effectief. Later in de game sneak ik meer en in de circkel 1 op 1 had ik eigenlijk puur geluk... Ik zag de laatste dude voor me rond kruipen maar hij zag mij niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
gotfurrr schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:16:
[...]

Daarnaast schieten de betere spelers gewoon veel beter, waardoor je in een slechte positie vaak keihard afgestraft wordt.

Als je safe begint dan kan je makkelijk een top10 percentage halen van rond de 70%. Of het leuk is, tja...
Schieten de betere spelers gewoon beter? :+ Dat had ik nu nooit verwacht >:)

Maar die ELO rakings werken dus eigenlijk wel redelijk, als jullie het idee hebben dat het wel moeilijker wordt naarmate je vaker hoger eindigt? Dat is tenminste al iets, ben je niet altijd noobs aan het bashen.

Maar wat je zegt, als je early game safe land met redelijk wat loot plekken dan is de kans dat je de endgame haalt over het algemeen wel groot inderdaad. Als je dan ook nog een auto hebt kan je ook makkelijk met de circle meebewegen. Dat is ook wel een must om endgame mee te kunnen draaien, als je altijd achter de circle aanrent is de kans zo klein om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:16:
[...]

De games waren wel matig inderdaad, voordeel is wel dat als je met gelijke ratings speelt in een squad je relatief weinig punten verliest ;)

De huidige meta in de top 500 (zit ik nu trouwens ook niet eens meer in) draait vooral om het vinden van een auto in de richting van een stad ver weg, waar je niet naar toe kan long jumpen of het safe looten waarbij je alle kleine groepjes huizen loot langs de west kust of ten westen van milta in het midden van de map. Wij sprongen gisteren vooral dicht en vroeg bij het vliegtuig, dat is veel gevaarlijker (maar wel leuker imho)

Het vervelende daar aan is dat je tot de laatste ~40 spelers vrijwel geen leuke gevechten hebt omdat velen de gevechten inderdaad ontwijken tot ze genoeg loot hebben. Of je land echt dicht bij elkaar of je ziet lange tijd helemaal niemand.
jantje 2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:24:
[...]

Schieten de betere spelers gewoon beter? :+ Dat had ik nu nooit verwacht >:)

Maar die ELO rakings werken dus eigenlijk wel redelijk, als jullie het idee hebben dat het wel moeilijker wordt naarmate je vaker hoger eindigt? Dat is tenminste al iets, ben je niet altijd noobs aan het bashen.
Je merkt het ook al aan de tijd die matchmaking in beslag neemt, op een hoger niveau duurt dat een stuk langer. Ik vind het zelf wel jammer dat je gewoon geen noobs meer tegen komt. Ik ben dan ook geen fan van matchmaking, geef mij maar een divers speelveld met goede en slechte spelers. Dat geeft toch wat meer diversiteit.
Maar wat je zegt, als je early game safe land met redelijk wat loot plekken dan is de kans dat je de endgame haalt over het algemeen wel groot inderdaad. Als je dan ook nog een auto hebt kan je ook makkelijk met de circle meebewegen. Dat is ook wel een must om endgame mee te kunnen draaien, als je altijd achter de circle aanrent is de kans zo klein om te winnen.
Endgame halen is inderdaad niet heel lastig als je bewust speelt om endgame te halen. Elk risico vermijden en je komt zo in de top 30 qua spelers. Zelf vind ik dat geen leuke speelstijl, dan duurt een match ontzettend lang en kan het in tien seconden eindigen als je pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2z53mgn.jpg

:(

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2ahdr9v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Goed idee van de jetski. De boten gaan tergend traag :)
Beetje zoals de moto's op land, sneller maar minder cover + gelimiteerd aantal passagiers. Goede match voor mij.

Geen update? Er is nog veel werk me dunkt voor ze uit EA kunnen :/

[ Voor 17% gewijzigd door kazzzdafke op 18-07-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:28:
[...]

Het vervelende daar aan is dat je tot de laatste ~40 spelers vrijwel geen leuke gevechten hebt omdat velen de gevechten inderdaad ontwijken tot ze genoeg loot hebben. Of je land echt dicht bij elkaar of je ziet lange tijd helemaal niemand.

Endgame halen is inderdaad niet heel lastig als je bewust speelt om endgame te halen. Elk risico vermijden en je komt zo in de top 30 qua spelers. Zelf vind ik dat geen leuke speelstijl, dan duurt een match ontzettend lang en kan het in tien seconden eindigen als je pech hebt.
Klopt echt leuk is het niet nee, al ik vind ik early game naast een squad landen en geen weapon vinden en kansloos doodgaan ook altijd frusterend :+ Op het moment dat je "gelijke kansen" hebt is het fair play maar daarvoor vind ik het altijd fijn om wel iets te hebben om me te kunnen verdedigen.

Het leukste is ook gewoon om geen gevechten uit de weg te gaan maar zoveel mogelijk te engagen als dit mogelijk is. Scheelt je zelf ook weer een hoop lootwerk, dat hebben hun al voor je gedaan O-) Zolang je maar goed kijkt welke gevechten je moet pakken. Nadeel is vaak, in squads, dat de gevechten toch wat langer duren en de circle dan al snel in je nek loopt te hijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:28:

[...]

Lekker de actie op zoeken en er lekker er voor gaan is voor mij een leuke speelstijl. Soms loopt dat fout als je te laat bent voor een gun of iemand al klaar staat of als er 2 met je op de vuist willen gaan. Het is vaak zoveel beter/leuker dan het sneaky gedoe of het alleen maar zoeken naar spullen en dan met goede gear dood gaan.

Gisteren met Kraanwater (een duo) de actie op military base opgezocht. Er waren er duidelijk meer squads die er zin in hadden :) We kregen In totaal 3 squads om ons heen waar we intense vuurgevechten over en weer mee hadden. Dankzij een beetje de "hulp"/afleiding van de andere squad(s) samen 5 van de 6 man plat gekregen. Met een Uzi (gekregen van Kraanwater, want ik had nog niks gevonden) en een Scar hebben we ze het licht uit hun ogen geschoten ;)

Was intens maar super leuk.... later in de game nog een paar afgemaakt maar helaas geen kip gezien. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:17
Afgelopen dagen veel kunnen spelen in alle modi. In squads gebeuren de grappigste dingen, in solo de spannendste. Wij hebben in squads eigenlijk veel vette shootouts als we proberen de circle voor te blijven.
Gisteren ook voor het eerst in de Top 3 beland, maar nog steeds geen kip patat en appelmoes... Vanavond maar weer proberen ;)

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:06:
[...]

Ik zou dat zeker geen idioten noemen. Zeker als ze rustig afwachten tot hun tegenspeler in de meest zwakke positie zit in hem dan uitschakelen. Dan hebben ze een tegenstander minder om rekening mee te houden.
Nou het zijn natuurlijk niet allemaal idioten, maar vaak zitten mensen in een huisje en hebben ze geluk met de circel. Die mensen zijn vaak makkelijk te outplayen omdat ze vaak maar naar 1 kant kijken en weinig awareness hebben. Maar als dat net bij een open veld is dat je moet crossen dan ben je het haasje.

Het is natuurlijk ook een verschil tussen mensen die in een huisje gaan zitten omdat daar tactisch voordeel uit te halen is en mensen die in een huisje gaan zitten omdat het een huisje is.

Ik heb heel vaak dat ze alsnog bijna alles missen en dat ik nog kan crossen en een nade naar binnen kan gooien. Maar is ook geheel situatieafhankelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 18-07-2017 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenVenNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-08 07:01
Gisteren iemand gekilled door een arrow precies tussen zijn kakwangen. Lag voorover en de pijl stak zeer mooi de lucht in.

Die had ook niks aan een helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
jantje 2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:41:
[...]

Klopt echt leuk is het niet nee, al ik vind ik early game naast een squad landen en geen weapon vinden en kansloos doodgaan ook altijd frusterend :+ Op het moment dat je "gelijke kansen" hebt is het fair play maar daarvoor vind ik het altijd fijn om wel iets te hebben om me te kunnen verdedigen.

Het leukste is ook gewoon om geen gevechten uit de weg te gaan maar zoveel mogelijk te engagen als dit mogelijk is. Scheelt je zelf ook weer een hoop lootwerk, dat hebben hun al voor je gedaan O-) Zolang je maar goed kijkt welke gevechten je moet pakken. Nadeel is vaak, in squads, dat de gevechten toch wat langer duren en de circle dan al snel in je nek loopt te hijgen :+
Wat ik zelf wel leuk vind is in een duo of squad elke keer iemand anders de leiding te geven. Iedereen heeft zn eigen stijl en zorgt dus voor wat afwisseling. Mijn "regel" is bijvoorbeeld dat we wel safe landen, maar dat iedereen gelijk op alles wat beweegt schiet als we een beetje safe tov de cirkel zijn en daarna pas de richting called, anders heb je vaak eerst een heel democratisch beslissingsproces van "mag ik schieten ja nee ja nee"kans weg.

bovendien gaat het meestal er toch om dat er relatief snel een beslissing wordt genomen, ipv drie uur overleg en twijfel.

Maar dit vind ik zelf dus wel een leuke manier van spelen, de ene ronde sneaky door het gras kruipen en alle gevechten ontwijken of in huisjes campen en een andere ronde lekker rambo mode knallen. Het zorgt ook voor minder frustratie omdat je niet verliest omdat er te laat een beslissing wordt genomen. Imho dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:59:
[...]

Nou het zijn natuurlijk niet allemaal idioten, maar vaak zitten mensen in een huisje en hebben ze geluk met de circel. Die mensen zijn vaak makkelijk te outplayen omdat ze vaak maar naar 1 kant kijken en weinig awareness hebben. Maar als dat net bij een open veld is dat je moet crossen dan ben je het haasje.

Het is natuurlijk ook een verschil tussen mensen die in een huisje gaan zitten omdat daar tactisch voordeel uit te halen is en mensen die in een huisje gaan zitten omdat het een huisje is.

Ik heb heel vaak dat ze alsnog bijna alles missen en dat ik nog kan crossen en een nade naar binnen kan gooien. Maar is ook geheel situatieafhankelijk.
Waarom wil je perse onderscheid maken tussen mensen die in huisjes zitten en mensen die in huisjes zitten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZMIAbdz.jpg

Ook streamers zijn niet heilig, teamkill = ban!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:21:
[afbeelding]

Mis toch niks aan die gozer met zijn overdreven uiterlijk.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:14

Jorissie87

No diggity

Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:21:
[afbeelding]

Wat een onzin, hij is (tijdelijk) gebanned omdat hij teamkillde. Kan me heel veel situaties voorstellen waarin het een
tactische keuze is om je teammate te killen. Bijvoorbeeld als je teammate down is, je hebt geen tijd om te reviven want de enemy is close of de cirkel komt eraan en je mate heeft goede loot. Op die manier heb ik al meerdere keren (met toestemming) mijn teammate neergeschoten, als je daar nu ineens voor gebanned wordt.. 8)7

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Merk nu ook dat ik last krijg van de Elo rating en de daaraan gekoppelde matchmaking, vooral solo. Voorheen won ik nog eens een potje solo maar nu is top 10 al een grote uitdaging. Meeste potjes nu middenmoot..

Duo/squadron gelukkig minder dat probleem. Vanaaf maar weer op jacht voor kip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Er is behoorlijk wat commotie over de ban van Doc:
https://mobile.twitter.co...status/887220306640748548

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorissie87 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:26:
[...]

Wat een onzin, hij is (tijdelijk) gebanned omdat hij teamkillde. Kan me heel veel situaties voorstellen waarin het een
tactische keuze is om je teammate te killen. Bijvoorbeeld als je teammate down is, je hebt geen tijd om te reviven want de enemy is close of de cirkel komt eraan en je mate heeft goede loot. Op die manier heb ik al meerdere keren (met toestemming) mijn teammate neergeschoten, als je daar nu ineens voor gebanned wordt.. 8)7
Video: https://clips.twitch.tv/EnergeticHumbleStrawberryCurseLit

Gewoon voor de fun dus, zodat hij op de motor mee kon.
Laat weer eens zien hoe ontzettend dom sommige mensen zijn. Zodra het hun overkomt en ze geteamkilled worden voor loot lopen ze als eerste te janken op Twitter, Reddit en diverse fora. Maar zodra een populaire streamer het bij een ander doet is het opeens "part of the game". Sorry, zo werkt dat niet.

Ik ben blij dat ze gewoon durven op te treden tegen dit soort gedrag. Streamers verdienen geen speciale behandeling omdat ze 40k viewers hebben. Je kan niet verwachten boven de regels te staan en randoms te kunnen pesten omdat jij met je maatjes bekend bent.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 18-07-2017 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ebayzo schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:22:
[...]
Mis toch niks aan die gozer met zijn overdreven uiterlijk.
Ik vind hem persoonlijk ook niets, maar deze man maakt er wel een complete show van en doet echt zijn best. Hij speelt een karakter, heeft verdomd goede scene's in z'n streaming zitten en blijft een entertainer.

Ik zie liever hem succesvol worden dan gasten die af en toe reageren op de chat of streamgirls :P

Ontopic: Bannen voor TK is erg lastig in PUBG atm, inderdaad als je weet dat reviven niet meer lukt, maar je maat wel nog meds/wapens/ammo heeft en jij die goed kan gebruiken om de winst te pakken.

Wellicht een idee om een soort 'forgive-TK' vote te doen? Dit komt al in sommige games voor, zoals Red Orchestra of enkele source-games meen ik. Iets in de zin van 'Do you forgive your teammate for teamkilling you?' type 'np' for forgiving'.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 08:31
Meh, beetje dubbel. Teamkillen is niet goed. Zo ver ik het begreep was die kerel een random. Als een TK als goede grap is binnen een groep dan prima.
Hier was dit niet het geval. Mocht iemand je dan reporten heb je gewoon pech, ongeacht of je een 'grote' streamer bent of niet.

Naar mijn mening is die ban terecht. En vaak ben ik het niet eens met @Ebayzo maar aan die kerel mis je idd niks. Te nep.

Waarschijnlijk is die ban ook tijdelijk.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Jorissie87 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:26:
[...]

Waarom zou je dan teamkillen? Als je gewoon wegloopt gaat je teamlid vanzelf dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

EnigmaNL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:42:
[...]

Waarom zou je dan teamkillen? Als je gewoon wegloopt gaat je teamlid vanzelf dood.
Cirkel komt dichterbij, vijanden komen dichterbij, gebrek aan tijd in het algemeen terwijl jij geen ammo hebt e.d.
418O2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:44:
hij kan zijn loot ook droppen toch?
Als hij knocked out is niet toch(niet zeker)? En zelfs als het kan dan is neerschieten soms sneller. Komt niet vaak voor, zo'n situatie, maar kan wel gebeuren.

[ Voor 32% gewijzigd door MisterChaoSs op 18-07-2017 11:46 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DFAWCWpWAAAqzO6?format=jpg

Maar ik bemoei niet :+

[ Voor 42% gewijzigd door RedHat op 18-07-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

418O2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:44:
Niet als je knocked down bent

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
Jorissie87 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:52:
[...]

Volgens mij kan dit wel.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat is BlueHole's pagina, de uitgever van PUBG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorissie87 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:52:
[...]

Dat kan wel. Je kan loot oppakken en loot droppen. Ik heb vaak genoeg bodies geloot terwijl ik down was of juist een gun gedropped zodat mijn teammate eerst de vijand af kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
BenVenNL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:29:
[...]

Gisteren iemand gekilled door een arrow precies tussen zijn kakwangen. Lag voorover en de pijl stak zeer mooi de lucht in.

Die had ook niks aan een helm.
Een helm of vest beschermen niet alleen de delen die ze coveren, maar heel het hoofd of body. De ledematen niet.

Dus iemand met lvl 1 helm is ook helemaal beschermd door de helm zoals een lvl 3 helm toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
RedHat schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:55:
[...]

Dat is BlueHole's pagina, de uitgever van PUBG :)
Apart. Dubbele informatie zo te zien.

11. Do not team kill: there is no excuse for non-accidental team kills. If your teammate is breaking these rules, report them to us instead.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik kan op de twitch pagina van DrDisrespect dat moment niet terugvinden bij Video's. Heeft hij die zelf verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:12:
Ik kan op de twitch pagina van DrDisrespect dat moment niet terugvinden bij Video's. Heeft hij die zelf verwijderd?
Dat zou kunnen, deze clip werkt nog wel: https://clips.twitch.tv/EnergeticHumbleStrawberryCurseLit
POV van Grimmmz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:55:
[...]
Dat kan wel. Je kan loot oppakken en loot droppen. Ik heb vaak genoeg bodies geloot terwijl ik down was of juist een gun gedropped zodat mijn teammate eerst de vijand af kon maken.
As ik ''knocked" ben en me teammate's kunnen me niet meer ressen/ of het is te gevaarlijk, probeer ik nog wel de belangrijkste dingen weg te droppen en weg te kruipen.
"Denk aan scopes/meds/ammo"

Maar precies ik heb ook 5 Teamkills staan op mijn stats, en dit is enkel alleen vanwege een crash van die gene.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Tja in deze game heb je niet nog een volgende ronde zoals in csgo dus dat dit gelijk harder wordt aangepakt vind ik niet heel erg, dit was bewust en hoewel een grote streamer vind ik het geen uitzonderingssituatie ofzo. Je ziet ook dat grimmmz enorm verbaast is en ook dit kan eigenlijk niet hoofd trekt. Verder niet inhoudelijk gekeken of die kerel iets zegt of niet. Maar aan de andere kant, niet een mic gebruiken of bezig zijn met je stream ipv de game... tja ook niet echt bepaald handig.

Ik heb zelf ook wel een paar teammates afgeschoten ivm crash of downed. gisteren zelfs nog voor vrijwel zelfde reden, nadat een random een van ons neerschoot, die kerel neergepipa'd. :X

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-07-2017 13:14 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Blijkbaar wel :+ . Heb zelf ook wel eens op het punt gestaan een random (4e) teammate neer te schieten. Die gast ging vol trollmode. Deuren voor ons dichtdoen terwijl we voor cover een huis in wilde vluchten. Schieten op tegenstanders op momenten waarop het 100% beter te was om niet de battle te picken. Geen loot droppen. Etc. Uiteindelijk toen we min of meer besloten hem maar zelf neer te schieten leave hij uit zichzelf. Wanneer iemand leaved blijft de speler zelf gewoon onbemand ingame staan tot hij dood gaat. We hebben hem vervolgens alsnog neergeschoten om die loot te pakken.

[ Voor 12% gewijzigd door Jorissie87 op 18-07-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Teamkill bij mij in volgende gevallen:

- spel is gecrashed en zijn poppetje staat daar maar: kill om loot te pakken maar... niet altijd! Soms staat deze op een goeie plek om te weten te komen waar de enemy is. Dan laten we hem leven.

- wanneer hij het spel moet leaven wegens andere verplichtingen, en altijd in samenspraak

Anders nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Er zou een optie bij moeten komen zodra je teamkilled bent dat je een melding krijgt.
*Forgive / Report / Report - Add video - Link

Buiten een crash om natuurlijk = geen melding "lost network"

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:45:
Er zou een optie bij moeten komen zodra je teamkilled bent dat je een melding krijgt.
*Forgive / Report / Report - Add video - Link

Buiten een crash om natuurlijk = geen melding "lost network"
Een simpele forgive/punish is genoeg. Bij een forgive gebeurt er niks, bij een punish wordt de teamkiller zelf geinstantkilled. De enige situatie die je overhoud is ongelukjes waarbij het slachtoffer wraak wilt nemen. Maar dat is zo'n zeldzaamheid dat ik daar geen rekening mee zou houden. Dan moet hij of al knocked zijn of je moet hem per ongeluk knocken en per ongeluk killen, tja dan verdien je het wellicht ook wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:42
Ik kwam er nu pas achter dat je met shift, adem inhouden, net wat meer kan zoomen. Nooit geweten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
vinom schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:55:
Ik kwam er nu pas achter dat je met shift, adem inhouden, net wat meer kan zoomen. Nooit geweten!
Je bedoelt stabieler toch? Het is toch niet dat je opeens verder zoomt?

Vergeet ook page up/down voor zeroing niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwacht
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-11-2020
Als je met een red dot of holo sight shift kijk je iets verder, niet heel veel oid. maar het is noticeable en kan soms helpen. Heb ik ervaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Rappa1985 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:57:
[...]

Vergeet ook page up/down voor zeroing niet.
Uhh jawel hoor, ook verder met Red Dot en Holo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
oke hahah wist ik dus ook niet, awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nou maar wat ingame controls tips oplijsten dan voor mensen die het nog niet ontdekt hebben :)

- Door in een voertuig op Ctrl + [1-5] te drukken kun je van seat wisselen. Zo kun je bijvoorbeeld aan de passagierskant gaan zitten om daar uit te stappen of om al rijdend te schieten als je solo bent.
- Met Red Dot en Holo sights kun je een klein beetje inzoomen door tijdens het scopen op Shift te drukken.
- Met Q en E kun je tijdens het aimen over je shouder (dus RMB ingedrukt) van schouder wisselen.
- Gebruik van Bandage - First Aid - Medkit - Booster zit aan hotkeys (standaard bijv. 7-8-9-0) hiermee kun je sneller healen zonder dat je naar je inventory moet en daar extra clicks moet doen.
- Je kunt hoger springen door Jump+Crouch tegelijkertijd in te drukken (en zo goed als tegelijkertijd W-A-S-D om te bewegen) hiermee kun je over sommige obstakels heen komen (bijv. de iets hogere gaten in muren of op kistjes of over railingen.
- Met "Alt" ingedrukt kun je om je heen kijken zonder je character daar naar toe te draaien. Kan ook tijdens het rennen om achter je te kijken bijvoorbeeld.

Nog andere tips puur m.b.t. de wat meer "verborgen" controls? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 18-07-2017 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Linker Alt = rondkijken zonder te bewegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Family Guy op 18-07-2017 14:40 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Angeloonie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:27:
Nou maar wat ingame controls tips oplijsten dan voor mensen die het nog niet ontdekt hebben :)

- Door in een voertuig op Ctrl + [1-5] te drukken kun je van seat wisselen. Zo kun je bijvoorbeeld aan de passagierskant gaan zitten om daar uit te stappen of om al rijdend te schieten als je solo bent.
- Met Red Dot en Holo sights kun je een klein beetje inzoomen door tijdens het scopen op Shift te drukken.
- Met Q en E kun je tijdens het aimen over je shouder (dus RMB ingedrukt) van schouder wisselen.
- Als je Bandage - First Aid - Medkit - Booster aan hotkeys hangt (bijv. 6-7-8-9) kun je sneller healen zonder dat je naar je inventory moet en daar extra clicks moet doen.
- Je kunt hoger springen door Jump+Crouch tegelijkertijd in te drukken (en zo goed als tegelijkertijd W-A-S-D om te bewegen) hiermee kun je over sommige obstakels heen komen (bijv. de iets hogere gaten in muren of op kistjes of over railingen.
- Met "Alt" ingedrukt kun je om je heen kijken zonder je character daar naar toe te draaien. Kan ook tijdens het rennen om achter je te kijken bijvoorbeeld.

Nog andere tips puur m.b.t. de wat meer "verborgen" controls? :P
Ik zorg altijd dat ik in de auto een persoon tussen mij heb en mensen die op de auto schieten O-)
Dus als ik in een sedan zit met 1 iemand erbij, ga ik rechtsachter zitten. Daar schieten ze het minst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Het gaat redelijk lekker :)

Afbeeldingslocatie: https://images.discordapp.net/attachments/216652603046494209/336428422970736642/image.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 20:01

Crazy Harry

Altijd te laat

Angeloonie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:27:
- Als je Bandage - First Aid - Medkit - Booster aan hotkeys hangt (bijv. 6-7-8-9) kun je sneller healen zonder dat je naar je inventory moet en daar extra clicks moet doen.
7890 zijn hiervoor standaard gebind. Er is wel een bug waardoor je het niet kan gebruiken zonder je handen eerst vrij te maken. Na een keer die bug omzeilt te hebben, kan je voortaan wel met geweer in de hand healen.
7=medkit
8=first aid
9=bandages
0=redbull en painkillers

Ik had het probleem dus ook en ernaar gegoogled. Dan kom je verschillende ervaringen tegen, evenals bovenstaande wat uiteindelijk correspondeert met mijn eigen ervaring.

[ Voor 3% gewijzigd door Crazy Harry op 18-07-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Thanks @Crazy Harry aangepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien tijd voor een deel 2 van het topic waarbij de TS wat meer up to date is? Zonde dat zulke informatie altijd ondersneeuwt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Tsurany schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:54:
[...]

Misschien tijd voor een deel 2 van het topic waarbij de TS wat meer up to date is? Zonde dat zulke informatie altijd ondersneeuwt :'(
Als mensen de tijd nemen om de keybindings in-game door te nemen, komen ze hier gewoon achter. Eigenlijk zijn we gek dat we hier alles gaan herhalen, laat staan een nieuw topic willen beginnen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Family Guy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:56:
[...]

Als mensen de tijd nemen om de keybindings in-game door te nemen, komen ze hier gewoon achter. Eigenlijk zijn we gek dat we hier alles gaan herhalen, laat staan een nieuw topic willen beginnen.
Klopt deels inderdaad. Maar er komt ook genoeg langs wat bij velen niet bekend is. Met name websites waar speler stats staan of wat dacht je van die website waar je op basis van gun en armor type precies ziet hoeveel kogels nodig zijn voor een kill? Dat is toch handige informatie die je graag groepeert.

En vergeet niet hoe onwetend de gemiddelde speler is over het spel dat ze spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Wil best een nieuw topic maken en deze voorlopig onderhouden, maar is @GeoffLx het daar mee eens? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:56:
[...]

Volgens mij is het idee dat topics zowel de beginners als de gevorderden helpen, met alles, niet alleen dit spel. Dus elitair zeggen, wij zijn pro en gaan de noobs niet helpen is niet echt des GoT vind ik. Tuurlijk wordt er wat eigen inzet gevraagd maar game specifieke mechanics horen volgens mij prima in een TS .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

theHoff schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:00:
[...]

Volgens mij is het idee dat topics zowel de beginners als de gevorderden helpen, met alles, niet alleen dit spel. Dus elitair zeggen, wij zijn pro en gaan de noobs niet helpen is niet echt des GoT vind ik. Tuurlijk wordt er wat eigen inzet gevraagd maar game specifieke mechanics horen volgens mij prima in een TS .
Wow, elitair? Wij pro, andere noobs? Waar zie je dat staan? Het zijn gewoon standaard key-bindings... Bovendien is het een topic en geen website waar alle standaardinformatie opstaat.

Ik vind een tweede deel puur om de TS aan te passen gewoon onnodig.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:03
Shift is niet inzoomen maar je adem inhouden. Je crosshair is dan vanzelfsprekend ook rustiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 00:59
418O2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:04:
Shift is niet inzoomen maar je adem inhouden. Je crosshair is dan vanzelfsprekend ook rustiger
met red dot en holo zoom je een klein beetje in, EN je crosshair is rustiger

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

theHoff schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:00:
[...]

Juist wel imho, maar goed, niet hoe je het wilt zien (of dat ik ermee eens ben).

Default blanke hetero

Pagina: 1 ... 28 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord