[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MisterChaoSs Dat zijn de zure momenten inderdaad. Heb je een mooi plan bedacht met de auto is er een enkele vijand die dat volledig verstoort. Eigenlijk moet je auto's altijd veilig stellen, het liefst met zicht er op. Maarja, dat vergeet ik zelf ook altijd :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Tsurany schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:06:
@MisterChaoSs Dat zijn de zure momenten inderdaad. Heb je een mooi plan bedacht met de auto is er een enkele vijand die dat volledig verstoort. Eigenlijk moet je auto's altijd veilig stellen, het liefst met zicht er op. Maarja, dat vergeet ik zelf ook altijd :+
Ik stoorde mij er gewoon te erg aan dat iemand heel z'n potje opgeeft om twee gasten het lastig te maken |:( Net zoals die gast met die SKS, die twee gingen puur voor de kills, andere verklaring voor die twee onlogische acties is er niet 8)7

Agjah, vanavond gewoon weer proberen. Laatste tijd prima schoten met de Kar98 >:)

Het callen van 'I found a Kar' is regelmatig verwarrend voor m'n Zweedse en Ierse maatjes

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:10:
[...]

Ik stoorde mij er gewoon te erg aan dat iemand heel z'n potje opgeeft om twee gasten het lastig te maken |:( Net zoals die gast met die SKS, die twee gingen puur voor de kills, andere verklaring voor die twee onlogische acties is er niet 8)7

Agjah, vanavond gewoon weer proberen. Laatste tijd prima schoten met de Kar98 >:)
Die eersten hadden vast het plan jullie snel af te maken en de auto te jatten. Ging waarschijnlijk ook niet zoals zij wilden :+
Het callen van 'I found a Kar' is regelmatig verwarrend voor m'n Zweedse en Ierse maatjes
Wellicht veranderen in "I found a 98"?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ach, uiteindelijk ga je altijd dood door je eigen fouten (afgezien van de bugs/glitches soms). Kun je alleen maar van leren. Zoals @Tsurany al zei: je auto al eerder veilig stellen (of in ieder geval de fuel checken) bijv.

Ik ben zelf bijvoorbeeld erg fan van het parkeren van auto's ín de huizen met de garage (wel met de neus naar buiten natuurlijk). Liefst nog om het hoekje zodat hij nog minder zichtbaar is :P

Maar uiteindelijk maak je weer ergens een fout waardoor je dood gaat. Gisteren ook weer een paar potjes redelijk kansloos ten onder gegaan. En dan heb je een potje waarbij je verder komt en dan vergeet je achter je te blijven kijken waardoor je alsnog van achteren geraped wordt omdat de focus te veel vooruit ligt. Helaas ook al 9 dagen geen chicken dinner meer gezien ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Yeah de auto stond tussen twee huizen en er was niets in de omgeving geloot dus die gok namen wij, helaas haha.

Soms kan je er gewoon niets aan doen dat je doodgaat, met name als je ineens uit het niets beschoten wordt. Hoe goed je ook om je heenkijkt, het komt wel eens voor.

Dit element wordt dan ook alleen maar spannender met 1st person hehe. Hopelijk komen m'n FPS 'skills' dan wat meer van pas, dat gaat toch net wat anders dan van 3rd -> 1st person en terug imo.

Kijken hier meer mensen die Battleground Plays video's trouwens? Zitten soms echt bizar hilarische dingen tussen die zo uit een aflevering van Road Runner en Wile E. Coyote kunnen komen. Denk er over om maar wat clips te gaan verzamelen zoals die daar getoond worden.

[ Voor 6% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-07-2017 15:32 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

SmokingSig schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:06:
[...]

Was dat die pot waar we allemaal tegelijk stierven door de squad boven op dez berg + blauwe cirkel ?
Onder andere ja. Toen bleef ik als enige nog over. Toen kon ik nog redelijk solo doorlopen totdat ik in m'n poepert geschoten werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/H5oKRrUpU6uBVIFLm7cjO3ar/full.jpg

Dus juli patch in augustus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:41
Vandaag al 2x kip, en de hits komen weer heel erg lekker toe, zoals ze horen zonder rare zaken.
Een heel ander verhaal dan gisteren, wat dus ook effectief rampzalig was qua hit registratie zoals ik zei.

Ik wil graag geloven dat de restart van de server er mee te maken heeft :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Vreemd dat ze zo snel al terugkomen op het statement van gisteren dat first person nog lang zou duren. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!
You win some you snooze some...

Tweede :'( Die laatste had ik echt moeten hebben... helaas had hij mij. Ik had hem eerder al moeten beschieten toen ik wist waar hij zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 16:14
Tsurany schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:34:
Tweede :'( Die laatste had ik echt moeten hebben... helaas had hij mij. Ik had hem eerder al moeten beschieten toen ik wist waar hij zat.
Lijkt me dodelijk om te blijven zitten waar je zit. Had de indruk dat je ongezien rechts had kunnen flanken. Maar goed, neem maar de goede beslissing in the heat of the moment.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 11:18

Te droog opt eind :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 11-09 17:50
Haha. Je weet dat je altijd moet springen met punchen he? Kun je bijna iemand one-shotten. Je lach op t eind maakt wel alles goed :9

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
mouzetc schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:50:
[...]

Haha. Je weet dat je altijd moet springen met punchen he? Kun je bijna iemand one-shotten. Je lach op t eind maakt wel alles goed :9
Thnx voor de tip, kwam nog wat adrenaline van de vorige pot mee in die lach denk 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Moondust- schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:02:
[...]

Lijkt me dodelijk om te blijven zitten waar je zit. Had de indruk dat je ongezien rechts had kunnen flanken. Maar goed, neem maar de goede beslissing in the heat of the moment.
Inderdaad, had eerder al moeten flanken en snel met de UMP er in rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Gisteren een geniale solo game, die ik eigenljk 100% had moeten winnen. Craters geland iedereen afgemaakt, had silenced scar L en de Circle eindigde in de buurt van de powerplant en ik zat heel de tijd aan de korte kant van de circle aan de waterkant. Niemand achter me iedereen voor me.

Uiteindelijk waren er nog 3 man over waarvan ik wist dat er 1 onder me bij het strand zat omdat die gast continue aan het schieten was, ik lag bovenop tussen een steen en gras in en was niet te zien. Stonden nog een paar containers die net in play waren waardoor de kans groot was dat die gast daar zat.

Laatste circle movede een flink stuk waardoor ik dus wel naar voren moest, ik was full boosted en was alvast wat begonnen met kruipen in een soort dipje waardoor containers mij niet kon zien. Toen de circle bewoog zag ik die gast uit z'n container komen terwijl ik net op stond om naar de nieuwe circle te crouch rennen. Container gast moest ook moven want hij zat buiten de circle. Ik engage en hoop hem snel neer te hebben en raak hem 2-3 hits. Gaat hij daarna achter een doosje buiten de circle zitten waardoor ik hem niet kan zien maar als ik richting de circle bewoog had hij een flank op mij. Ik kan niet rennen, want dan schiet hij mij dood. Hij gaat het never nooit meer halen want hij is buiten de circle met 25-50% hp. Enige wat ik kon doen is crouch walk aimed op hem en hopen dat ik hem kill. Uiteindelijk so gefocussed dat ik( volgens mij ik weet het geen eens zeker ) door die andere wordt gekilled die op de rotsen naar boven is gelopen en hij gaat dood buiten de circle omdat hij niet wilde pushen...GJ for being retarded....en gg loss >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:14

Jorissie87

No diggity

jantje 2 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:12:
Gisteren een geniale solo game, die ik eigenljk 100% had moeten winnen. Craters geland iedereen afgemaakt, had silenced scar L en de Circle eindigde in de buurt van de powerplant en ik zat heel de tijd aan de korte kant van de circle aan de waterkant. Niemand achter me iedereen voor me.

Uiteindelijk waren er nog 3 man over waarvan ik wist dat er 1 onder me bij het strand zat omdat die gast continue aan het schieten was, ik lag bovenop tussen een steen en gras in en was niet te zien. Stonden nog een paar containers die net in play waren waardoor de kans groot was dat die gast daar zat.

Laatste circle movede een flink stuk waardoor ik dus wel naar voren moest, ik was full boosted en was alvast wat begonnen met kruipen in een soort dipje waardoor containers mij niet kon zien. Toen de circle bewoog zag ik die gast uit z'n container komen terwijl ik net op stond om naar de nieuwe circle te crouch rennen. Container gast moest ook moven want hij zat buiten de circle. Ik engage en hoop hem snel neer te hebben en raak hem 2-3 hits. Gaat hij daarna achter een doosje buiten de circle zitten waardoor ik hem niet kan zien maar als ik richting de circle bewoog had hij een flank op mij. Ik kan niet rennen, want dan schiet hij mij dood. Hij gaat het never nooit meer halen want hij is buiten de circle met 25-50% hp. Enige wat ik kon doen is crouch walk aimed op hem en hopen dat ik hem kill. Uiteindelijk so gefocussed dat ik( volgens mij ik weet het geen eens zeker ) door die andere wordt gekilled die op de rotsen naar boven is gelopen en hij gaat dood buiten de circle omdat hij niet wilde pushen...GJ for being retarded....en gg loss >.<
Vervelend is dat maar tbh doe ik dat zelf ook, als je weet dat je al dood bent omdat je de circle niet meer gaat halen maar voor de kills (punten) te gaan. Deze gast waarschijnlijk niet anders, als hij ook weer was gaan rennen met zn 25-50 hp had jij hem gepakt. Hij had waarschijnlijk zijn lot al geaccepteerd of hoopte dat jij het gevecht met die ander aanging waardoor de aandacht niet meer op hem zat.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:14

Jorissie87

No diggity

Aangezien dit toch een forum is, misschien een idee om wat tactics/tips met elkaar te delen. Hierbij vast wat noobtips van mij :+

1) Als je met je auto naar iemand toe rijd om vervolgens uit te stappen en hem neer te schieten wissel ik vlak voor het uitstappen van plek (ctrl+4) zodat ik rechts achter de auto uitstap i.p.v. links voor waar je vol in het zicht staat en hij je verwacht.
2) Wanneer je op afstand op iemand schiet of met silencer (m.a.w. hij ziet jou nog niet) gaat die persoon waarschijnlijk z.s.m. op zoek naar cover. Wanneer hij achter een steen of boom zit kun je het beste op hem (die richting) blijven vuren. Anders weet die persoon dat hij veilig zit. Wanneer hij denkt dat hij nog in jouw zicht zit zal hij weer verplaatsen en mogelijk in jouw vizier :)
3) Wanneer je jezelf gaat verstoppen in een huis/hutje leg dan painkillers/energy of first aid voor het hutje/bij de ingang zodat andere spelers denken dat er nog niet geloot is en de locatie clear is, mensen zijn dan minder op hun hoede = easy kills!

[ Voor 4% gewijzigd door Jorissie87 op 14-07-2017 10:29 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Jorissie87 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:21:
[...]

Vervelend is dat maar tbh doe ik dat zelf ook, als je weet dat je al dood bent omdat je de circle niet meer gaat halen maar voor de kills (punten) te gaan. Deze gast waarschijnlijk niet anders, als hij ook weer was gaan rennen met zn 25-50 hp had jij hem gepakt. Hij had waarschijnlijk zijn lot al geaccepteerd of hoopte dat jij het gevecht met die ander aanging waardoor de aandacht niet meer op hem zat.
We moesten allebei moven, hij had de circle ook makkelijk kunnen halen. Hij zat er theoretisch nog dichterbij dan mij omdat de circle in zijn favor was verplaatst. Als hij had besloten om gelijk te moven, dan had hij het waarschijnlijk ook gehaald en had mij kunnen opwachten. Nu koos hij ervoor om zichzelf dood te laten gaan voor niets.

Ik vind het gewoon laf dat je niet speelt om te winnen zeker als je nog net zoveel kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:02
Note to self: Speel niet met je mobiele telefoon (als: druk op M en kijk op de map) als je aan het rijden bent.

4 man, rijden vol op een rots, maken bijna een salto met de auto en komen wonder boven wonder op 4 wielen terecht, waarna we vol door een squad onder vuur genomen worden, er 1 van ons uitstapt en ik met een headshot wordt uitgeschakeld achter het stuur bij het wegrijden :+

_O-

Empo speelde vervolgens door en werd #2 in zijn eentje, chapeau _O-

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[video]
Sowieso altijd de sneltoets voor medpack enzo gebruiken. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:17
Gisteren voor het eerst mijn nieuwe game PC in gebruik genomen en gelijk een potje PUBG!
Nadat ik een beetje gewend raakte aan de controls ook zowaar m'n eerste kills gemaakt, maar ik vind het nog wel lastig. Tot nu toe ben ik wel helemaal enthousiast over het spel!
Ik zal als ik thuis kom even bij de Discord komen, speel nu veel solo maar wil ook wel een keer in een squad proberen of duo. M'n streams zijn zo ook nog niet echt heel spectaculair, haha.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Haha die lach _/-\o_ :D

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Jorissie87 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:28:
2) Wanneer je op afstand op iemand schiet of met silencer (m.a.w. hij ziet jou nog niet) gaat die persoon waarschijnlijk z.s.m. op zoek naar cover. Wanneer hij achter een steen of boom zit kun je het beste op hem (die richting) blijven vuren. Anders weet die persoon dat hij veilig zit. Wanneer hij denkt dat hij nog in jouw zicht zit zal hij weer verplaatsen en mogelijk in jouw vizier :)
Die tip zie ik vaker maar snap ik dus niet. Die persoon die achter de boom/steen zit weet dus dat je hem niet kunt raken als je blijft schieten op hem maar hem dus niet raakt. Dus hij weet dat hij lekker kan blijven zitten. Dat heb ik zelf ook, als ik schoten blijf horen maar niet geraakt wordt vind ik het dikke prima en zit ik dus goed.

Ik stop vaak juist even met schieten (silenced) vlak voordat hij in cover gaat zodat hij misschien al denkt dat hij veilig is en dan juist aan de verkeerde kant van de boom/steen gaat zitten omdat hij denkt dat het schieten daarom is opgehouden.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 14-07-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Angeloonie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Die tip zie ik vaker maar snap ik dus niet. Die persoon die achter de boom/steen zit weet dus dat je hem niet kunt raken als je blijft schieten op hem maar hem dus niet raakt. Dus hij weet dat hij lekker kan blijven zitten. Dat heb ik zelf ook, als ik schoten blijf horen maar niet geraakt wordt vind ik het dikke prima en zit ik dus goed.
Ik denk dat ze eerder in paniek raken omdat er nog wordt geschoten en dat ze een klein beetje doorlopen om de cover heen. Ik gebruikte laatst ook deze "tactiek" en die gast liep zo door naar de andere kant van de boom :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
De randomness in de game is trouwens wel echt freaking irritant soms..

Eergisteren een game waar we met 4 man in Yasnaya zaten en letterlijk allemaal wel 2 of meer 4x scopes vonden. Gisteren zaten we tegen het einde met maximaal een 2x scope en een Kar/AWM.. Terwijl we flink wat plekken geloot hadden gewoon geen enkele 4x of 8x.

En dan heb ik het nog niet over huisjes waar 3x dezelfde shotgun in 1 kamer ligt of 3 helmen op elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Gisteren was wel echt dramatisch, elke keer vroeg dood of weinig kills, meest longrange shots en running hits met sks raak ik maar een simpele spray down van 10 meter met de m16 raak ik alles behalve de speler, terwijl ik gewoon exact op hem richt. Feels bad. :'(

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:09
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:48:
Gisteren was wel echt dramatisch, elke keer vroeg dood of weinig kills, meest longrange shots en running hits met sks raak ik maar een simpele spray down van 10 meter met de m16 raak ik alles behalve de speler, terwijl ik gewoon exact op hem richt. Feels bad. :'(
Gisteren leek de game ook enorme lag te hebben. Dus misschien speelde dat een rol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Looney1984 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:49:
[...]

Gisteren leek de game ook enorme lag te hebben. Dus misschien speelde dat een rol?
Denk het haast wel, voelde ook zo aan, precies on target maar geen hits. Het was ook voor anderen die ik hoorde 3x niks qua hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:34:
[...]

Denk het haast wel, voelde ook zo aan, precies on target maar geen hits. Het was ook voor anderen die ik hoorde 3x niks qua hits.
Nope, gisteren ging het net heel goed qua registratie :) Eergisteren was kakboel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
kazzzdafke schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:06:
[...]

Nope, gisteren ging het net heel goed qua registratie :) Eergisteren was kakboel!
Bij jou blijkbaar wel, zaten dus niet in dezelfde servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
Is er een mogelijkheid om meer in te zoomen op de minimap ? Heeft me gisteren 2 keer het leven gekost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
SmokingSig schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:42:
Is er een mogelijkheid om meer in te zoomen op de minimap ? Heeft me gisteren 2 keer het leven gekost...
Volgens mij nog niet, hopelijk staat het op de to-do list.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Zie hier, leer hoe je moet positioneren....

YouTube: Sniperbattle PUBG

En hier hoe je niet iemand van achter moet aanvallen

https://youtu.be/W_kltR2x8A8

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Wat is precies het leerpunt dan? :9

Het is in ieder geval een voorbeeld van hoe je niet moet focussen op iemand die nauwelijks een dreiging vormt. Late-game laat ik zo'n gasten over voor de overige tegenstanders - ik focus dan op mijn eigen directe omgeving (±20 meter).

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Family Guy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:09:

Het is in ieder geval een voorbeeld van hoe je niet moet focussen op iemand die nauwelijks een dreiging vormt. Late-game laat ik zo'n gasten over voor de overige tegenstanders - ik focus dan op mijn eigen directe omgeving (±20 meter).
Ik had mijn rechter flank al 4 man dood ik zat aan het randje van de cirkel, deze guy word beschoten.
Denkt daarna ik camp nog even met een auto naast hem en rent vervolgens achter cover verderop en kijkt me recht aan :-)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Putting the Dacia where it belongs.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/839209953304463502/80C7AC6007685E42AD2F687B39EACD1CB3EFA2C0/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
unfor schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:12:
Putting the Dacia where it belongs.

[afbeelding]
Ik schrik elke dag van mijn excellente driving skills :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Family Guy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:09:

Ben het hier wel mee eens. Veel in het open, schieten op iets wat je bijna niet kan raken. Alleen aan het eind wel handig om niet te schieten op een moving target, maar qua positioneren (ook het kruipen over de rand van een verhoging) is niet perse erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Laatst online: 22:35

[video]
Wat is de reden dat je je suppressor van je ump dropt? Heeft 'ie een negatief effect op je wapen waar ik niet van weet? Ik dacht dat suppressors alleen posittieve effecten hebben, minder geluid en kleinere spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

SmokingSig schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:42:
Buiten het feit om dat je met scrollen kan inzoomen weet ik het zo niet...
Maar ik denk , ik geef even aan dat je kan inzoomen met scroll wheel... just in case! :)

Oh en eerste Duo chicken dinner, de euforie! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Lienuks op 14-07-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flamesz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:14:
[...]

Wat is de reden dat je je suppressor van je ump dropt? Heeft 'ie een negatief effect op je wapen waar ik niet van weet? Ik dacht dat suppressors alleen posittieve effecten hebben, minder geluid en kleinere spread.
Ik heb het nog even opgezocht en het zou geen negatieve effecten moeten geven. Ik wist het op dat moment alleen niet zeker gezien veel games graag wat negatieve effecten geven aan suppressors.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 14-07-2017 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Lienuks schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:29:
[...]

Maar ik denk , ik geef even aan dat je kan inzoomen met scroll wheel... just in case! :)
Op de minimap?? neen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

reshade.me geeft trouwens ook naar mijn mening mooie kleuren zie:

YouTube: Chicken dinner is served , with John the legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Correct doelde op scrollen wanneer je de map daadwerkelijk opent , my bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, maar veel presets hebben een wat overdreven effect naar mijn mening. Ik gebruik zelf ook Reshade (zie mijn video's) maar wel met een stuk minder heftig effect zodat het nog wel wat realistisch aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Tsurany schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:33:
[...]

Klopt, maar veel presets hebben een wat overdreven effect naar mijn mening. Ik gebruik zelf ook Reshade (zie mijn video's) maar wel met een stuk minder heftig effect zodat het nog wel wat realistisch aanvoelt.
Volkomen begrijpelijk, ik gebruik de technicolor en sharpen preset, net wat prettiger aan de oogjes.. althans dat vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Als ik Reshade installeer dan gaat BattleEye over zijn nek, Reshade is voor mij dus geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 21:18
Heb sinds een aantal dagen PUBG, zijn hier ook een paar tweakers die vanavond rond 19:00 samen willen spelen?

steam id: http://steamcommunity.com/id/LightningWizard

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11:10
Lienuks schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:29:
[...]

Buiten het feit om dat je met scrollen kan inzoomen weet ik het zo niet...

Oh en eerste Duo chicken dinner, de euforie! _/-\o_
Ja je kan scrollen op de grote map. Ik heb het over de map rechtsonder.
Crazy4ever schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:25:
Heb sinds een aantal dagen PUBG, zijn hier ook een paar tweakers die vanavond rond 19:00 samen willen spelen?

Kijk even in TS voor het Discord kanaal. Zitten 's avonds tientallen mensen te spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door SmokingSig op 14-07-2017 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Ga naar discord en je vind er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:22

.je

Je bent welkom op de Teamspeak van ts.bug-community.com. We zitten er vaak elke avond wel PUBG te spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Tsurany schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:30:
[...]

Ik heb het nog even opgezocht en het zou geen negatieve effecten moeten geven. Ik wist het op dat moment alleen niet zeker gezien veel games graag wat negatieve effecten geven aan suppressors.
Na het zien van je filmpje vanmiddag weet ik nu weer waar ik nog op wou reageren, en dat is inderdaad het removen van je suppressor. Ik dacht echt "Wait.. Wud?"

Als ik beschoten wordt door een ongespot iemand met een suppressor heb ik al het gevoel dat ik verloren heb. Localiseren is stukken moeilijker, naast het psychische effect dat mijn tegenstander het most-wanted attachment op z'n wapen heeft zitten en dus de overhand heeft.

Ik zou nooit maar dan ook nooit unsuppressed boven suppressed kiezen. En al helemaal niet in close combat. Zelfs niet tijdens een 1v1, omdat je veel minder goed hoort waar het vandaan komt.

Tippie: laat 'm voortaan gewoon zitten :D

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Ik join nu voor de eerste keer de discord, alleen het eerste wat me opvalt is dat er geen looking to play channel is, ik denk wel dat dit erg handig kan zijn om premades mee te vinden.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:02
@markdm er is een soort hashtag, wat als kanaal wordt gezien voor potjes, staat in de info van het kanaal.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 21:18
SmokingSig schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:26:
[...]

Ja je kan scrollen op de grote map. Ik heb het over de map rechtsonder.

[...]

Kijk even in TS voor het Discord kanaal. Zitten 's avonds tientallen mensen te spelen.
unfor schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:30:
[...]

Ga naar discord en je vind er genoeg.
.je schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:42:
[...]

Je bent welkom op de Teamspeak van ts.bug-community.com. We zitten er vaak elke avond wel PUBG te spelen :9~
Zal eens vragen in discord, ty :)

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Family Guy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:08:
[...]

Na het zien van je filmpje vanmiddag weet ik nu weer waar ik nog op wou reageren, en dat is inderdaad het removen van je suppressor. Ik dacht echt "Wait.. Wud?"

Als ik beschoten wordt door een ongespot iemand met een suppressor heb ik al het gevoel dat ik verloren heb. Localiseren is stukken moeilijker, naast het psychische effect dat mijn tegenstander het most-wanted attachment op z'n wapen heeft zitten en dus de overhand heeft.

Ik zou nooit maar dan ook nooit unsuppressed boven suppressed kiezen. En al helemaal niet in close combat. Zelfs niet tijdens een 1v1, omdat je veel minder goed hoort waar het vandaan komt.

Tippie: laat 'm voortaan gewoon zitten :D
Ja ik ben gewend dat suppressors altijd negatieve effecten hebben. Dat blijkt in PUBG niet zo te zijn dus ik laat hem voortaan zitten.
markdm schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:29:
Ik join nu voor de eerste keer de discord, alleen het eerste wat me opvalt is dat er geen looking to play channel is, ik denk wel dat dit erg handig kan zijn om premades mee te vinden.
Er zijn voice channels en tekst channels, die laatste staan bovenaan. Je kan dan in #matchmaking een berichtje posten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Tsurany schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:57:
[...]

Ja ik ben gewend dat suppressors altijd negatieve effecten hebben. Dat blijkt in PUBG niet zo te zijn dus ik laat hem voortaan zitten.

[...]

Er zijn voice channels en tekst channels, die laatste staan bovenaan. Je kan dan in #matchmaking een berichtje posten.
ik zie ook af en toe spelers die in de eind cirkels hun silencer vervangen door een compensator, aangezien de cirkels dan zo klein zijn dat een silencer sowieso ook goed hoorbaar is.

edit: wow, 4k ziet pubg er oneindig veel beter uit dan hoe het er bij mij uit ziet op dit moment _/-\o_

YouTube: BATTLEGROUNDS REAL LIFE MODE - 4K 60FPS

[ Voor 17% gewijzigd door gotfurrr op 15-07-2017 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
Ik heb sinds gisteren Xbox buttons staan in m'n hud. Dus als ik iets met "F" kan doen (wapens oppakken, deur openen etc.) staat er een blauwe X van een Xbone controller. Toevallig meer die daar last van hebben?

Gisteren voor het eerst met een neef paar potjes duo gespeeld. Aangezien we allebei nog flinke noobs zijn, verschrikkelijk gelachen. Wat een tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
gotfurrr schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 00:00:
[...]

ik zie ook af en toe spelers die in de eind cirkels hun silencer vervangen door een compensator, aangezien de cirkels dan zo klein zijn dat een silencer sowieso ook goed hoorbaar is.

edit: wow, 4k ziet pubg er oneindig veel beter uit dan hoe het er bij mij uit ziet op dit moment _/-\o_

YouTube: BATTLEGROUNDS REAL LIFE MODE - 4K 60FPS
Houd er wel rekening mee dat er flinke kleur correctie is toegepast op de video van JackFrags. Desalniettemin laat de Unreal 4 engine zien waartoe het in staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Laatst online: 14-09 16:29

Khaine

Python liefhebber

Gisteren aangeschaft en wat potjes gespeeld. Ik bak er weinig van maar het concept is erg gaaf. Tot dusver alleen solo gespeeld, hoogste rank is #4.

Het spel is wel met recht early access. Van de 8 games die ik speelde zijn er 3 gecrashed. :X . Ah well ... je werd er al voor gewaarschuwd.

Zijn er nog tweakers met tips? Ik blijf zoveel mogelijk uit de buurt van huizen op het moment dat ik wat loot heb. Heb al een paar keer mensen kunnen verrassen van achter een boom vandaan.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
*knip* vloeken is niet de bedoeling, lijkt wel alsof ik elke keer genaaid wordt als ik super goede loot heb. Net een game, lvl 3 armor, lvl 3 helmet, m249, m416, 15x scope, 4x scope, 8x scope, genoeg painkillers/energy drinks, komt de cirkel echt precies aan de andere kant op een plek met super weinig cover, alle huizen die er waren waren al ingenomen. Wordt eerst -50 gesprayd terwijl ik in een auto rijd en daarna nog een keer -50 :'( Ook gisteren in duos goede loot, gaat de auto 3 meter de lucht in en flipt door iets wat we niet eens zagen.

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 15-07-2017 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison

Ging best lekker voor een lamme zaterdag. Sorry van het gevloek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Vandaag mijn 2e ronde gespeeld. Weliswaar door als een mietje te kamperen in een of ander huis. mooi centraal gelegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0hPvXELwoGk3LB6RmtGTPKd3/full.png

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
IStealYourGun schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:37:
Vandaag mijn 2e ronde gespeeld. Weliswaar door als een mietje te kamperen in een of ander huis. mooi centraal gelegen.

[afbeelding]
Maar wel in stijl geëindigd door een headshot met een shotgun! Netjes ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
cri0s schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:59:
Ik heb sinds gisteren Xbox buttons staan in m'n hud. Dus als ik iets met "F" kan doen (wapens oppakken, deur openen etc.) staat er een blauwe X van een Xbone controller. Toevallig meer die daar last van hebben?

Gisteren voor het eerst met een neef paar potjes duo gespeeld. Aangezien we allebei nog flinke noobs zijn, verschrikkelijk gelachen. Wat een tof spel!
Even je controller loskoppelen ;) Wanneer m'n Xbox One controller is aangesloten krijg ik hier ook die buttons te zien.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Heeft PUBG een verborgen ELO rating? Het valt mij op dat sinds ik samen met een kameraad een behoorlijke winstreak heb gemaakt (3/5 potjes gewonnen in nog geen halve dag) dat mijn rondes opeens een stuk moeilijker lijken, zowel in duo als in squad.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vandaag een prachtig uitgevoerde chicken dinner gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vYCWDJZZc2V6pJ7MkrPHfksR/full.jpg
Wij begonnen bij appartments en school, daar wat bezoekers neergeschoten. Vervolgens was dit de nieuwe cirkel. Mijn idee was om naar geel te gaan, hoe de cirkel ook valt, je hebt altijd hoogte voordeel. En de rotsen zijn daar zo gepositioneerd dat je vrijwel perfect omlaag kan kijken terwijl je volledig verscholen zit voor iedereen beneden.
En dat liep zo af:

Potje erna landen PatRamon en ik beiden bij een voertuig, ander squad was te laat. Ook leuk!

Uiteindelijk beiden twee kills :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 16-07-2017 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Tsurany schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:53:
Vandaag een prachtig uitgevoerde chicken dinner gehaald.

[afbeelding]
Wij begonnen bij appartments en school, daar wat bezoekers neergeschoten. Vervolgens was dit de nieuwe cirkel. Mijn idee was om naar geel te gaan, hoe de cirkel ook valt, je hebt altijd hoogte voordeel. En de rotsen zijn daar zo gepositioneerd dat je vrijwel perfect omlaag kan kijken terwijl je volledig verscholen zit voor iedereen beneden.
En dat liep zo af:
[video]

Potje erna landen PatRamon en ik beiden bij een voertuig, ander squad was te laat. Ook leuk!
[video]
Uiteindelijk beiden twee kills :)
10 kills nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
Mooi om te zien dat we aan het einde netjes van twee kanten opdreven en constant de druk erop hielden.
Kip smaakte lekker :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Roadkill Chef ala creme O-)
Goeie kip trouwens
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6UK2fZceFcW4hThBtFR7ulI3/full.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door PatRamon op 16-07-2017 00:24 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ging soms redelijk simpel. Wij zaten constant hoger en aan de rand van de cirkel, dan kan je makkelijk renners neerschieten. Al waren de eerste twee kills ook wel apart, dacht dat ze bij elkaar hoorden maar dat bleken twee aparte squads te zijn :o
Zephyer schreef op zondag 16 juli 2017 @ 00:18:
Mooi om te zien dat we aan het einde netjes van twee kanten opdreven en constant de druk erop hielden.
Kip smaakte lekker :P
Ging lekker ja, daarom konden we die laatste twee goed finishen. Beiden vanuit een andere hoek, ze hadden geen ruimte meer om te bewegen. Hebben we goed gedaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
D4NG3R schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:19:
Heeft PUBG een verborgen ELO rating? Het valt mij op dat sinds ik samen met een kameraad een behoorlijke winstreak heb gemaakt (3/5 potjes gewonnen in nog geen halve dag) dat mijn rondes opeens een stuk moeilijker lijken, zowel in duo als in squad.
Het is niet verborgen, er zit inderdaad een elo rating in. Per solo/duo/squad heb je een rating, er zit ook een soort van matchmaking in de game die op rating mensen in een game probeert te zetten, valt erg op als je ergens in de top 500 speelt - je ziet dan vaak dezelfde spelers/squads.

Als je een veel hogere rating hebt dan bijv je teamgenoten in een squad, verlies je veel meer punten bij een slechte game dan bij een gelijk verdeelde rating in een squad. Ook win je veel minder rating punten bij een win als je met een ongelijk team speelt. Daarom spelen vaak hoge rating spelers graag met gelijke ranks, niet vanwege skill perse, maar wel omdat je dan minder punten verliest en meer punten wint (als je rank/rating uberhaupt belangrijk vind uiteraard)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
Voor de liefhebber, een aantal chicken dinners achter elkaar aan geplakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
unfor schreef op zondag 16 juli 2017 @ 01:35:
Voor de liefhebber, een aantal chicken dinners achter elkaar aan geplakt. :)

[video]
Blijft een mooi stukje met de auto :9

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Laatst online: 14-09 16:29

Khaine

Python liefhebber

@Tsurany
Jullie spelen ook wel lekker samen zo. Mooie victory trouwens.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Frustrerend spelletje :p

Heb er maar een paar uurtjes in zitten en bak er tot nu toe nog niet veel van.
Op zich is het halen van de laatste 10 niet zo heel moeilijk heb ik gemerkt, als je het tenminste op safe speelt ver weg van de meute en gewoon langzaam met de kleiner wordend speelveld mee trekt.

Ik weet dat het een high risk = high reward spel is maar uit het vliegtuig springen waar iedereen dat doet is mij wat druk.

Net wel bij mijn laatste potje bijna alleen maar high level gear, fully stocked m16 met silencer en al en zat ik bij de laatste 6 en word gebeurd er ? Crash .... aaargh :|

Misschien binnenkort maar een goedkope headset op de kop tikken en squads/discord proberen.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe manier om cheaters te rapporteren: http://forums.playbattleg...od-of-reporting-cheaters/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
ScrooLoose schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:21:
Frustrerend spelletje :p

Heb er maar een paar uurtjes in zitten en bak er tot nu toe nog niet veel van.
Op zich is het halen van de laatste 10 niet zo heel moeilijk heb ik gemerkt, als je het tenminste op safe speelt ver weg van de meute en gewoon langzaam met de kleiner wordend speelveld mee trekt.

Ik weet dat het een high risk = high reward spel is maar uit het vliegtuig springen waar iedereen dat doet is mij wat druk.

Net wel bij mijn laatste potje bijna alleen maar high level gear, fully stocked m16 met silencer en al en zat ik bij de laatste 6 en word gebeurd er ? Crash .... aaargh :|

Misschien binnenkort maar een goedkope headset op de kop tikken en squads/discord proberen.
In games zoals dit is een goede headset met goed surround geluid echt een must, bovendien vind ik het spel ook honderd keer leuker met een premade of discord of op teamspeak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
markdm schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:10:
[...]

In games zoals dit is een goede headset met goed surround geluid echt een must, bovendien vind ik het spel ook honderd keer leuker met een premade of discord of op teamspeak.
Surround sound is absoluut niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Denk dat ik wel voor een losse microphone ga, een goede koptelefoon heb ik wel met mijn HD650.

En heb niet zulke beste ervaringen met surround sound headsets.
Heb er tijdens UT2004's hoogtijdagen 1 gehad die toen heel populair was maar ik vond de kwaliteit van het geluid maar belabberd (/edit 1 van de eerste Speedlink Medusa 5.1 dacht ik), dat zal tegenwoordig wel beter zijn maar toch :)

[ Voor 7% gewijzigd door ScrooLoose op 16-07-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:55
ScrooLoose schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:31:
Denk dat ik wel voor een losse microphone ga, een goede koptelefoon heb ik wel met mijn HD650.

Heb er tijdens UT2004's hoogtijdagen 1 gehad die toen heel populair was maar ik vond de kwaliteit van het geluid maar belabberd (/edit 1 van de eerste Speedlink Medusa 5.1 dacht ik), dat zal tegenwoordig wel beter zijn maar toch :)
Gebruik zelf een Antlion ModMic met mijn HD650, werkt perfect kan ik je zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
ScrooLoose schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:31:

Ik heb net een marantz pro pod pack 1 gehaald voor 59e. wereld van verschil met een headset mic of iets dergelijks. Komt met arm en mount etc. Gewoon aansluiten met usb en klaar d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Was wat stats aan het bekijken en battlegrounds doet het heel goed en dat voor een game dat nog in ontwikkeling is.

http://steamcharts.com/app/578080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:20:
[...]

Het helpt wel, x-fi met een goede headset is echt wel handig. Hoor vaak sneller/beter dan anderen waar er geschoten wordt. Maar echt nodig is het niet inderdaad. Denk dat het vooral voor nieuwe spelers even wennen is hoe geluid in deze game werkt, vond het zelf maar ingewikkeld in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
gotfurrr schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Het helpt wel, x-fi met een goede headset is echt wel handig. Hoor vaak sneller/beter dan anderen waar er geschoten wordt. Maar echt nodig is het niet inderdaad. Denk dat het vooral voor nieuwe spelers even wennen is hoe geluid in deze game werkt, vond het zelf maar ingewikkeld in het begin
Hij doelt meer op de 5.1 surround headsets, niet op de surround settings. Je kan met virtual 7.1 en stereo headset prima gamen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BenVenNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-08 07:01
Tsurany schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:20:
[...]

Erger nog, de vraag is gesteld of het spel het geluid aanbied volgens 5.1 kanalen of in stereo.

Het antwoord van de devs was dat het een stereo output heeft.

Dus alle discussies rond welke 7.1 headset het beste is komen daarmee te vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
SouLLeSSportal schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:01:
[...]

Hij doelt meer op de 5.1 surround headsets, niet op de surround settings. Je kan met virtual 7.1 en stereo headset prima gamen.
Klopt, verkeerd begrepen idd. En idd gewoon stereo headset gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Hoe werkt het op discord? Join ik gewoon een random pubg spraakkanaal en vraag daar om mee te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
jaihel schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:18:
Hoe werkt het op discord? Join ik gewoon een random pubg spraakkanaal en vraag daar om mee te kunnen spelen?
Ja. Kanalen waar minder dan 4 man in zitten is vaak wel op korte termijn plek.

@hieronder: ja.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 16-07-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 14-09 11:22
unfor schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:30:
[...]

Ja. Kanalen waar minder dan 4 man in zitten is vaak wel op korte termijn plek.
Ook voor een n00b? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Ja dan moet je gewoon even opzoek gaan naar Deluks en Tsurany >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
SomerenV schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:15:
[...]

Even je controller loskoppelen ;) Wanneer m'n Xbox One controller is aangesloten krijg ik hier ook die buttons te zien.
Ja en dat is hem dus juist, haha.. Geen controller aangesloten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
lochpatje schreef op zondag 16 juli 2017 @ 20:12:
[...]

Ja dan moet je gewoon even opzoek gaan naar Deluks en Tsurany >:)
En de vele andere goede spelers, niveau op Discord is best hoog. Echter wel ontzettend vriendelijk en geen gezeik als het mis gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Is er wel ruimte voor de casual player dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gotfurrr schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Goede geluidskaart met goede stereo headphone werkt perfect. Alleen zo'n 5.7 of 7.1 gimmick headset is gewoon troep.
ScrooLoose schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:57:
Is er wel ruimte voor de casual player dan ?
Zeker! Altijd genoeg ruimte en nog niet gemerkt dat iemand een keer niet welkom was. Het gemiddelde ligt alleen wat hoger dan het gemiddelde in PUBG, dat merk je wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 16-07-2017 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Is er nog een trick voor het killen van downed enemies met een melee wapen? Want dit werkte niet XD

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Rappa1985 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:14:
Is er nog een trick voor het killen van downed enemies met een melee wapen? Want dit werkte niet XD

[video]
Als je staat kun 'm toch ook gewoon punchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
pimskie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:02:
[...]

Als je staat kun 'm toch ook gewoon punchen?
Geen idee, niet echt ervaring met melee kills. Bedacht wel dat ik misschien beter naar first person had kunnen switchen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
dit spel gister geïnstalleerd met een maatje van me. Heb ongeveer 10 potjes gespeeld en kom er nu pas achter dat er verschillende fire modes op een geweer zitten en dat je die zooms ook echt kunt gebruiken door rechtmuisknop te klikken in plaats van in te houden. Als ik dit had geweten had ik wel wat meer gewonnen haha wat een drama. We kwamen met z'n tween bij de laatste 5 en ik had een sniper met x8 scope maar ik wist dus niet hoe ik die moest gebruiken :')

Wel echt een geweldig spel om te doen, alleen heb niet het gevoel dat ik het ergens voor speel (beloningen ofzo).
Pagina: 1 ... 27 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord