PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ja, normaal wel, maar er zijn nu ineens veel meer mensen die dat hebben.Dreanor schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:17:
en je bent wel redelijk uniek denk ik? ipv het basis kapsel in blond of bruin haar zoals 99% haha
...
Ben namelijk op zoek naar mensen om deze game mee te spelen.
http://steamcommunity.com/id/Thor_-/
edit:ahh begin van de topic zie ik een lijstje met namen staan, las er overheen.
Thx!
[ Voor 27% gewijzigd door Th0rsten op 14-04-2017 15:01 ]
zag het ook bij mij, gelukkig dat het aangepast wordt haha.
Hoe vinden jullie de problemen met lag? Ik heb het heel onregelmatig, de ene keer sniper je ze allemaal rennend raak, de andere keer loopt er een dichtbij en rubberband die de pan uit om mij vervolgens met een 1911 af te knallen, terwijl ik hem onder vuur neem met een scar l.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Wisseld. Heb niet zo zeer van lag dat het looten of iets dergelijks traag is. Maar heb soms wel encounters gehad dat ik toch voor mn gevoel echt wel iets had moeten raken maar dat alles mis gaat.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:38:
[...]
zag het ook bij mij, gelukkig dat het aangepast wordt haha.
Hoe vinden jullie de problemen met lag? Ik heb het heel onregelmatig, de ene keer sniper je ze allemaal rennend raak, de andere keer loopt er een dichtbij en rubberband die de pan uit om mij vervolgens met een 1911 af te knallen, terwijl ik hem onder vuur neem met een scar l.
Desondanks blijft het wel mooi spelletje
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Same... looten gaat wat traag, maar over het algemeen valt het nog mee als ik niet de stream aan zet. Zet ik wel de stream aan dan heeft hij het af en toe zwaar.Lipst3r schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:40:
[...]
Wisseld. Heb niet zo zeer van lag dat het looten of iets dergelijks traag is. Maar heb soms wel encounters gehad dat ik toch voor mn gevoel echt wel iets had moeten raken maar dat alles mis gaat.
Desondanks blijft het wel mooi spelletje
Stadia: 7unkrat#5173
maar qua spanning etc blijft het een briljant spel.
heb niet veel last meer gehad van lagg etc.
Oefening baart kunst.... ik was gisteren geëindigd op de vijfde plek, helaas zonder kills.beebie121 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:57:
man man man wat ben ik slecht zeg hahaha.
maar qua spanning etc blijft het een briljant spel.
heb niet veel last meer gehad van lagg etc.
ja dat heb ik ook wel gehad. maar zoooo weinig kills haal ik he.7unkrat schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:04:
[...]
Oefening baart kunst.... ik was gisteren geëindigd op de vijfde plek, helaas zonder kills.
EN ik snap het niet. Soms heb ik het idee dat anderen mij veel sneller zien als ik hen.
Dat heb ik dus ook.. Goed naar het geluid luisteren van voetstappen...Als je een keer als duo aan de slag wilt, voeg mij maar toe. Ik heb zelf nog nooit duo gespeeld, ja 1x met een schreeuwende Rus.beebie121 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:10:
[...]
ja dat heb ik ook wel gehad. maar zoooo weinig kills haal ik he.
EN ik snap het niet. Soms heb ik het idee dat anderen mij veel sneller zien als ik hen.
HAHAHAHAHAHAHA ik speel weleens duo/squad met vrienden7unkrat schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:17:
[...]
Dat heb ik dus ook.. Goed naar het geluid luisteren van voetstappen...Als je een keer als duo aan de slag wilt, voeg mij maar toe. Ik heb zelf nog nooit duo gespeeld, ja 1x met een schreeuwende Rus.
Maar in single ben ik echt zo slecht.
Niet normaal.
Ik vraag me ook aldoor af: dan hoor/zie ik iemand langrennen. Moet ik dan blijven zitten en wachten tot degene naar boven/binnen komt of moet ik hem achterna gaan.
Maarja dan hoort hij mij ook volgens mij.
Is toch wel het dilemma waar ik mee zit.
Er achteraan en zorgen dat je niet teveel geluid maakt. Aanvallend spelen blijft naar mijn mening het beste, dan bepaal jij wat er gebeurt ipv andersom.beebie121 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:42:
[...]
HAHAHAHAHAHAHA ik speel weleens duo/squad met vrienden
Niet normaal.
Ik vraag me ook aldoor af: dan hoor/zie ik iemand langrennen. Moet ik dan blijven zitten en wachten tot degene naar boven/binnen komt of moet ik hem achterna gaan.
Daarnaast zorgt aanvallend spelen dat je meer ervaring krijgt in vuurgevechten en het opmerken van andere spelers.. Iedereen kan in top10 eindigen door in huisjes te blijven zitten, maar daar ga je op den duur niets mee bereiken.
Eens!wvdveer schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:52:
[...]
Er achteraan en zorgen dat je niet teveel geluid maakt. Aanvallend spelen blijft naar mijn mening het beste, dan bepaal jij wat er gebeurt ipv andersom.
Daarnaast zorgt aanvallend spelen dat je meer ervaring krijgt in vuurgevechten en het opmerken van andere spelers.. Iedereen kan in top10 eindigen door in huisjes te blijven zitten, maar daar ga je op den duur niets mee bereiken.
Zojuist de eerste Top 10, maar dit was vooral door sneaken.
Totaal denk ik nu 4-5 kills en een potje of 10 gespeeld.
Dit lijkt me een erg tof spel.
Hangt er vanaf, als ze langs je huis rennen dan ga ik er altijd achter aan of probeer ze soort van te flanken. Als ik in een huis ben en ik hoor dat ze binnenkomen en zit boven, niet bewegen want dan horen ze je lopen over de houten planken, wachten tot hij/zij naar boven komt lopen.beebie121 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:42:
[...]
Niet normaal.
Is die er? Dan zou de link handig zijn, anders zelf aanmaken en vragen of ze de link in deze pagina willen hangen. Discord Servertje is zo aangemaakt.Anoniem: 753239 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:48:
Heeft iemand een link naar tweakers ts3/discord?
Anoniem: 753239
Ik vind single juist makkelijker. Dan kan je tenminste veel stealthier te werk gaan.beebie121 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:42:
[...]
Niet normaal.
Mijn eerste win trouwens :P!
http://plays.tv/video/58f397336ec18a4548/first-win-in-pubg-
Iemand die zin heeft om samen PBUG te spelen? Ik wil eventueel ook wel een kleine clique oprichten op discord!
MiradeTV#9058
Het is voor mij een behoorlijke game breaking bug of flawed sound design wat het spelplezier verneukt omdat je gewoon niet weet vanwaar je beschoten wordt en aan welke kant van de boom/huis je dekking moet zoeken.
Moet de game dan ook geen 7.1 ondersteunen? Ik heb zelf een headset maar heb dat probleem niet.Dreanor schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:49:
Waar ik mij aan erger in dit spel is het geluid, met name de gunshots. Je kan gewoon niet horen waar ze vandaag komen terwijl ik een 7.1 set om mij heen heb staan ...
Het is voor mij een behoorlijke game breaking bug of flawed sound design wat het spelplezier verneukt omdat je gewoon niet weet vanwaar je beschoten wordt en aan welke kant van de boom/huis je dekking moet zoeken.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Heb al meerdere mensen gehoord over dit probleem, echter vind ik zelf juist dat het heel gemakkelijk is om door middel van het geluid de schutter te lokaliseren.Dreanor schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:49:
Waar ik mij aan erger in dit spel is het geluid, met name de gunshots. Je kan gewoon niet horen waar ze vandaag komen terwijl ik een 7.1 set om mij heen heb staan ...
Heb je je geluidskaart drivers al eens ge-update? Dat schijnt bij sommigen te werken.
Geluid is gebaseerd op de richting waarin de camera staat, niet de richting van je karakter.Dreanor schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:49:
Ik speelde samen met 2 andere medetweakers, en het was ons eerste rondje haha
1v3 gewonnen op het einde
http://plays.tv/video/58f...3/second-win-on-same-day-
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 753239 op 16-04-2017 23:27 ]
Mij lukt het ook niet aan de hand van geluid om te zien van welke kant in beschoten word. Mege frustrerend..wvdveer schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:51:
[...]
Geluid is gebaseerd op de richting waarin de camera staat, niet de richting van je karakter.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Dat weet ik, maar voor een deel van de community is het geluid blijkbaar bugged en ze werken eraan is de status hiervan.wvdveer schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:51:
[...]
Geluid is gebaseerd op de richting waarin de camera staat, niet de richting van je karakter.
Hetzelfde voor airdrops, die vliegtuigen hoor ik maar kan niet aan de hand van het geluid direct het vliegtuig vinden. Als een dronken persoon draai ik rondjes om het vliegtuig te vinden
Maar het is wel frustrerend dat je beschoten wordt en je niet hoort waar het vandaan komt. Ik moet het van de impact hebben en dan ben je vaak al te laat...
Edit: binnenkort maar eens proberen geluid via de headset af te spelen, misschien werkt het met stereo geluid beter bedenk ik mij nu.
[ Voor 9% gewijzigd door Dreanor op 17-04-2017 22:14 ]
Voor de match begint duurt me veel te lang
Jij hebt wel enorme haast dan als je niet 1 minuut de tijd hebt zodat 100 mensen in de game kunnen...cptbuttlick schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:52:
gekocht maar spijt van.
Voor de match begint duurt me veel te lang
Nja, dit.Brogala schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 00:16:
[...]
Jij hebt wel enorme haast dan als je niet 1 minuut de tijd hebt zodat 100 mensen in de game kunnen...
Ik gebruik die tijd vooral om nades te oefenen.
Op het moment vermaak ik me het beste door duo te queuen voor squads. Wat is dat een feest zeg, geen mensen die solo / duo campen in een huisje maar echt toffe gevechten. Gister zo zelfs 2 keer gewonnen.
Wanbeleid is ook beleid.
Ook zien 2 paar ogen meer en kan je loot delen wat de looting fase aangenamer maakt vind ik.
Ik wou dat dit soort spelen een shooting range level hadden waar je solo kan oefenen/testen wat de impact is van attachments, wapens en dergelijke.
Ik gebruik vooral die laatste van ShatterNL (versie 0.4) en de military grade vond ik ook handig om snel te zien waar de beste loot te halen is.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Woohoo, dat is mijn mapeMKa schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:12:
Voor wie nog geen map / maps had, hier staan er een aantal samen: http://www.hdwallpaper.nu...legrounds-maps-loot-maps/
Ik gebruik vooral die laatste van ShatterNL (versie 0.4) en de military grade vond ik ook handig om snel te zien waar de beste loot te halen is.
+1 hoor.ShatterNL schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:17:
[...]
Woohoo, dat is mijn mapHier is de originele source op imgur, dan heb je de keuze tussen 1tje met en 1tje zonder alle "% Vehicle Spawns". Die website hdwallpaper die lijkt alle mogelijke high-res images te pakken en ze daar te verzamelen, ook cool natuurlijk
Staat altijd open op m'n 2e scherm. Chapeau!
Wanbeleid is ook beleid.
Dat was een Episch gevecht MiradeTVAnoniem: 753239 schreef op zondag 16 april 2017 @ 23:23:
TWEEDE GAME VANDAAG GEWONNEN!!!!
Ik speelde samen met 2 andere medetweakers, en het was ons eerste rondje haha
1v3 gewonnen op het einde
http://plays.tv/video/58f...3/second-win-on-same-day-

Mochten er vanavond mensen zin hebben om een paar potjes te spelen, ik sta in de lijst.
[ Voor 7% gewijzigd door wvdveer op 18-04-2017 15:08 ]
Cool bedankt man, als je suggesties/feedback oid hebt laat maar weten! Zit even op de update van donderdag te wachten of er misschien nieuwe gebouwen verschijnen anders komt dan waarschijnlijk 0.5 met weer wat verbeteringenoViechiel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:25:
[...]
+1 hoor.
Staat altijd open op m'n 2e scherm. Chapeau!
Ik wil vanavond eventueel wel een team vormen, ben er denk ik rond 20.00.wvdveer schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:07:
Mochten er vanavond mensen zin hebben om een paar potjes te spelen, ik sta in de lijst.
Weet nog niet precies hoelang ik online zal zijn, zal in het audio kanaal PUBG van Discord zijn.
edit: wordt pas na half 9
[ Voor 3% gewijzigd door Ithric op 18-04-2017 18:54 ]
Offtopic:ShatterNL schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:07:
[...]
Cool bedankt man, als je suggesties/feedback oid hebt laat maar weten! Zit even op de update van donderdag te wachten of er misschien nieuwe gebouwen verschijnen anders komt dan waarschijnlijk 0.5 met weer wat verbeteringen
Ik zal er is over nadenken. Op het moment gebruik ik de map voornamelijk voor vehicle spawns (die ken ik nog niet uit m'n hoofd - alleen een paar 100% spawns)
Daarnaast mis je volgens mij 2 boat spawns onder de rechter brug richting military base. Indien nodig kan ik ze markeren (zit momenteel op werk).
Ontopic:
Patch info voor donderdag is bekend!
Reddit!
Wanbeleid is ook beleid.
Map markers are now visible to all teammates
AWESOME!!!
You can now sprint when in the crouch stance
Cool!
The muzzle flash is now brighter than before and is now visible from a longer distance
Nice! Nu nog directional sound fixen, maar dit helpt alvast iets.
Nice, dit had ik nog niet gezien/gelezen. Ik speel zulke games eigenlijk niet tot voorheen. Het is enorm verslavend, blijft keer op keer leuk, spanning blijft hoog en kills maken is uitdagend. Ook de aanpak en tactische keuzes zijn leuk dus deze updates dragen daar zeker aan bij.Dreanor schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:54:
Holyshit, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen, tons of bugfixes en meer ... Wat een sterke patch voor een Early acces game zeg. Zeker in vergelijking met H1Z1 of DayZ patches lol.
AWESOME!!!
Cool!
The muzzle flash is now brighter than before and is now visible from a longer distance
Ik vraag me alleen af of ik het wel kan draaien op een manier zoals het hoort. Het kan soepeler maar vraag me wel af of het beter wordt (gezien early acces, onstabiele server etc) of het simpel de lag is of toch mijn machine die soms voor lag zorgt. Dit is mijn laptop; pricewatch: Acer Aspire E5-575G-55NE
Ben benieuwd wat jullie van de harware denken in vergelijk met eisen.
Enjoy the joy
Redelijk wat kills, enkel moesten we wel even wennen.
Dit smaakt naar meer.
Er zijn wel wat tweaks te vinden om je fps meer te boosten, ik gebruik nog altijd deze launch options in Steam:Wippien schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:54:
[...]
Nice, dit had ik nog niet gezien/gelezen. Ik speel zulke games eigenlijk niet tot voorheen. Het is enorm verslavend, blijft keer op keer leuk, spanning blijft hoog en kills maken is uitdagend. Ook de aanpak en tactische keuzes zijn leuk dus deze updates dragen daar zeker aan bij.
Ik vraag me alleen af of ik het wel kan draaien op een manier zoals het hoort. Het kan soepeler maar vraag me wel af of het beter wordt (gezien early acces, onstabiele server etc) of het simpel de lag is of toch mijn machine die soms voor lag zorgt. Dit is mijn laptop; pricewatch: Acer Aspire E5-575G-55NE
Ben benieuwd wat jullie van de harware denken in vergelijk met eisen.
-refresh 144 (gebruik de refresh rate/hertz op je scherm)
-maxMem=13000 (is je RAM, gebruik wat je over hebt)
-malloc=system
-force-feature-level-11-0
-USEALLAVAILABLECORES (volgens mij staat dit al default aan)
-d3d10 (voor Directx10)
Ziet je game er dan mooi uit? Nee. Heb je meer FPS? Ja.
Je zou ook tot morgen kunnen wachten. Wat ik gehoord heb geeft die patch een berg FPS.
Wanbeleid is ook beleid.
Duo vind ik het leukste tot nu toe. Hier ook al 2 potjes in gewonnen
Na gisteren Squad en Duo, ga ik dat meer proberen te doen.overdoseh schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:10:
Duo vind ik het leukste tot nu toe. Hier ook al 2 potjes in gewonnen. Solo een keer 3e plus een aantal top 10 plaatsen. Ik vind zo'n early access wel tof, vooral als de devs goeie patches uitbrengen. Leuk om de (hopelijk positieve) ontwikkeling van de game mee te maken. Heb dit destijds met Rust ook gehad, erg cool.
Ik vond dit veel aangenamer dan alleen spelen, je hebt beter overzicht en mijn speelstijl is vaak wat afwachtend. (dus samen met iemand met meer tempo zoals gisteren in Duo gaat dat redelijk goed)
Nog veel te leren, maar stukje bij beetje komt dat al redelijk goed.
Dat gevoel heb ik ookIthric schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:18:
[...]
Nog veel te leren, maar stukje bij beetje komt dat al redelijk goed.
Motoren worden ook toegevoegd in de patch, die zijn er dus nog niet.overdoseh schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:38:
[...]
Dat gevoel heb ik ook. Ik zag in de patch notes dat er zelfs motoren (en dalijk ook met zijspannen) waren. Nog nooit een gezien... Maar voornamelijk ook het gevoel van schieten/aimen, en dit per gun. Het is niet net als bij andere games dat je continu aan het knallen bent. Sterker nog, liever schiet ik zo min mogelijk ivm het verraden van je positie. Hierdoor duurt het wel even voordat ik dat echt goed onder de knie heb.
Oh, vandaar. Excuse meOllievssn schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:59:
[...]
Motoren worden ook toegevoegd in de patch, die zijn er dus nog niet.
heb 500 uur in Dayz zitten maar Dayz is dead for meDreanor schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:54:
Holyshit, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen, tons of bugfixes en meer ... Wat een sterke patch voor een Early acces game zeg. Zeker in vergelijking met H1Z1 of DayZ patches lol.
AWESOME!!!
Cool!
Anoniem: 93248
Een tijd terug behoorlijk wat DayZ (standalone) gespeeld maar afgehaakt door de verschrikkelijke engine en dito zombie AI. Het concept en de sfeer van DayZ spreken me dan wel weer enorm aan.
Wat ik tot nu toe van PUBG heb gezien is het een fast paced DayZ zonder zombies maar met 'echte' tegenstanders in een Battle Royal setting, 30 euro waard lijkt me!
Enige wat me nog een beetje tegenhoudt zijn mijn PC specs, op Youtube al wat filmpjes gezien van mensen die het op wat oudere hardware draaiend krijgen maar ik ben toch benieuwd of hier iemand het draait op een vergelijkbaar systeem:
- Xeon Quadcore 3.4Ghz
- 12gb RAM
- ATi HD7870 2Gb scherm draait native op 1920x1080
- 256Gb SSD
Op dit moment heeft bijna elke PC last van framedrops tijdens de game.
Steam ID = Ackerfiets
Ik draai op een 7700 + 1080Ti en d'r zijn wat plekken met 40-55 FPS gemiddeld op ultra (yasnaya voornamelijk)Anoniem: 93248 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:08:
Enige wat me nog een beetje tegenhoudt zijn mijn PC specs, op Youtube al wat filmpjes gezien van mensen die het op wat oudere hardware draaiend krijgen maar ik ben toch benieuwd of hier iemand het draait op een vergelijkbaar systeem:Als ik de specs bekijk zit ik nog aardig boven het minimum maar ik hoop dat iemand me wat eerstehands ervaring kan geven.
- Xeon Quadcore 3.4Ghz
- 12gb RAM
- ATi HD7870 2Gb scherm draait native op 1920x1080
- 256Gb SSD
Ik moet nog wat optimizen maar ik hoor van squad mates met lagere specs en min settings dat de plekken waar ik wat minder ga die van hun echt compleet op hun bek gaan.
de patch heeft wat optimisation voor lagere specced systemen, misschien dat het dan beter gaat
Ik had alleen problemen toen mijn buggy rookte als een gek. maar switchen naar 1st person view loste dat op.
Ik merk alleen heul erg goed dat mijn laatste shooter UT was van 1999/2004 afgezien van een 2 uurtjes overwatch. Wat suck ik ongelooflijk hard.
hahaha echt he, overwatch was mijn laatste maar daar word je zo hard afgestraft als je niet 100% raakt.ImdaMned schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:00:
I5-2500k met een 5 jaar oude cheap-ass amd kaartje. Meeste settings op low en dat gaat redelijk goed.
Ik had alleen problemen toen mijn buggy rookte als een gek. maar switchen naar 1st person view loste dat op.
Ik merk alleen heul erg goed dat mijn laatste shooter UT was van 1999/2004 afgezien van een 2 uurtjes overwatch. Wat suck ik ongelooflijk hard.
nooit echt 'in' dat spel kunnen komen.
dit is wat....trager? niet echt langzaam maar zeker geet overwatch/UT level aan gunplay.
je tegenstander stalken, verstoppen en van dekking naar dekking rennen, aan je positie denken etc.
vind het wel verfrissend
[ Voor 8% gewijzigd door lethalnl op 19-04-2017 12:20 ]
Ja, je kan je kan hier zonder kills (mits de laatste zichzelf killed in de bluezone of door een granaat oid) zelfs winnenlethalnl schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:19:
[...]
hahaha echt he, overwatch was mijn laatste maar daar word je zo hard afgestraft als je niet 100% raakt.
nooit echt 'in' dat spel kunnen komen.
dit is wat....trager? niet echt langzaam maar zeker geet overwatch/UT level aan gunplay.
je tegenstander stalken, verstoppen en van dekking naar dekking rennen, aan je positie denken etc.
vind het wel verfrissend
Ik vind het wel een tof spel, denk ook dat er nog wel wat potentie inzit.
fookin mad fer it
In de patch zit een verandering dat er meer flash zichtbaar is bij schoten.DikkeBMW schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:34:
Moet wel zeggen dat een kill maken erg lastig is, en dat ik altijd dood ga zonder een idee te hebben waar het vandaan komt
Steam ID = Ackerfiets
Niet helemaal. Ze zorgen ook voor meer stability. suppressor is uiteraard beter maar beter flash hider dan helemaal geen modlethalnl schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:58:
dan worden flash hiders opeens ook nuttig, ze zijn nu echt compleet nutteloos.
Moest deze even posten.
@Lipst3r Dat is toch de compensator i.p.v. flash hider?
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Whoops.. dat kan idd wel jaIrrival schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:05:
Ik ondervind ook nog best wat FPS. Zeker de laatste minuten als de blauwe blob overal om je heen is, merk ik dat mijn fps flink lager is. Ook als er bommen gedropt worden in zo'n red zone dan duikt mijn fps ook ineens omlaag. i5 3570 non K met rx480. Speel verder op high/ultra en shadows op low, anders zie ik niks in gebouwen.
Edit*
wat van mij ook nog iets getweaked mag worden is na de eerste of 2de verkleining van het speelveld, gaat het ineens heel snel. Ik ben dan vaak meer aan het rushen naar het nieuwe gebied om het binnen de tijd te bereiken, dan dat ik echt tactisch aan het spelen ben. Als je toevallig al in het goede gebied zit heb je wel erg veel voordeel. Misschien moeten ze er 30 seconden bij doen ofzo.
[ Voor 15% gewijzigd door Rudolf op 19-04-2017 14:22 ]
Nah, dat is juist het mooie van RNG. Soms word je ook uit je comfort zone gehaald, prachtig.Rudolf schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:17:
Edit*
wat van mij ook nog iets getweaked mag worden is na de eerste of 2de verkleining van het speelveld, gaat het ineens heel snel. Ik ben dan vaak meer aan het rushen naar het nieuwe gebied om het binnen de tijd te bereiken, dan dat ik echt tactisch aan het spelen ben. Als je toevallig al in het goede gebied zit heb je wel erg veel voordeel. Misschien moeten ze er 30 seconden bij doen ofzo.
Uiteraard win je sneller een potje als je binnen de cirkel zit en minimaal hoeft te bewegen <-> maximaal rennen om het te halen.
En ze moeten het gewoon random laten. Ben nog geen cirkel tegen gekomen die precies hetzelfde was (heb ik het over de kleinere cirkels)
Uiteindelijk is het allemaal time management, goede beslissingen maken... en... luck.
Wanbeleid is ook beleid.
Ja ik snap wel wat je bedoeld maar het neemt groot deel van tactische endgame weg. Hoevaak ik wel niet net cirkel binnen loop. Even heal en dan in vuurgevecht kom en dat je dan meteen moet kiezen tussen de battle of gewoon dom door barrier rennen naar volgende barrier. Dat is wel irritant. Tijd is wel erg kort imho.oViechiel schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:12:
[...]
Nah, dat is juist het mooie van RNG. Soms word je ook uit je comfort zone gehaald, prachtig.
Uiteraard win je sneller een potje als je binnen de cirkel zit en minimaal hoeft te bewegen <-> maximaal rennen om het te halen.
En ze moeten het gewoon random laten. Ben nog geen cirkel tegen gekomen die precies hetzelfde was (heb ik het over de kleinere cirkels)
Uiteindelijk is het allemaal time management, goede beslissingen maken... en... luck.
Komt het dan vaak voor dat je vroeg sterft omdat je toevallig aan de verkeerde kant van het eiland bent geland? Of heb je ruim de tijd tot de eerste verkleining en is het al snel duidelijk waar je moet wezen?
Is bij mij nu 1 keer gebeurd(in 50 potjes) dat ik op zo'n kansloze positie zat en geen auto kon vinden dat ik ben gaan lopen en toch niet gehaald. De 1e blauwe cirkel doet namelijk bijna geen damage dus dat kan je redelijk lang uithouden.
Dit inderdaad. 2e gaat ook nog wel. Daarna gaat het wel sneller qua damage. Binnen elke cirkel komt de volgende kleine nieuwe cirkel. Deze hoeft niet perse in het midden te liggen. Dit is zover ik weet compleet random. Wat het wel erg leuk maakt omdat zo elk potje compleet anders isVerxx schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:46:
De 1e blauwe cirkel doet namelijk bijna geen damage dus dat kan je redelijk lang uithouden.
Na de eerste cirkel zijn er meestal iets van 50 - 60 over. Dat is na 5 min. ongeveer.Anoniem: 93248 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:38:
De omschrijving van de game zegt dat de map 8x8km groot is en ik lees dat een potje gemiddeld 20-30 minuten duurt. Ik vraag me dan af hoe iedereen dan binnen behoorlijke tijd een wapen kan zoeken en binnen die cirkel moet zien te komen.
Komt het dan vaak voor dat je vroeg sterft omdat je toevallig aan de verkeerde kant van het eiland bent geland? Of heb je ruim de tijd tot de eerste verkleining en is het al snel duidelijk waar je moet wezen?
Niet iedereen heeft een wapen in het begin, in ieder geval niet zoals ze waarschijnlijk willen (Assault Rifle met minimaal een 4x scope).
Binnen die cirkel komen is niet zo bijzonder moeilijk (auto). Onopgemerkt binnen de cirkel komen wel.
De eerste cirkel krijg je binnen 30 seconden te zien nadat je uit het vliegtuig springt. Dus je weet vrij snel waar je moet zijn. En ja, dat kan aan de andere kant van het eiland zijn, of erger, achter een rivier.
Wanbeleid is ook beleid.
Known issues
The motorbike leans slightly to the right when being driven straight.
The tires of the motorbike cannot be shot out at the moment
Non-English Players] There are some mistranslated in-game texts and they will be shown in English
Client Performance Improvements
Made some improvements to address the issue of FPS drops when opening the inventory UI
Reduced the load on the CPU through instance rendering so that the GPUs can function to their full capabilities
Made improvements to address the issue of FPS severely dropping when in the vicinity of Yasnaya, Polyana & Georgopol
Rendering performance on PCs with minimum system requirements has been improved
Graphic performance and quality on PCs with minimum system requirements has been improved
Server Performance Improvements
Performance improvements have been made with relation to the items spawned in the world
Content Updates
Added Vector SMG. A very powerful SMG most appropriate for short to mid-range combat that is spawned in the world
Added Motorbike w/ sidecar. A sidecar-less version will be added in a future update
Added a 2X Aimpoint scope
Added a Ballistic Mask
Added 3 new color variations for the Dacia
Added the crossbow back into the game
World
Adjusted the density of environmental elements to be identical across all graphic options
Adjusted object placement to address issues of characters getting stuck
Adjusted placement of trees that were spawning inside houses or above the terrain
Adjusted the frequency of thunder sound effects
UI
Revised certain system messages and item descriptions.
Added descriptions for attachments
The dead team-mate icon will now disappear after a certain time and distance when in team modes
Names of teammates now appear on the world map
Gameplay
Made improvements to the REVIVE state
- You are now able to move sideways and backwards
- The REVIVE timer will no longer decrease when a team mate is attempting to revive you
- When attempting to revive a team mate, the reviving timer icon will now also be visible to the player being revived
- Adjusted the character position slightly when in the REVIVE state
Made improvements to the Spectate system
- Made improvements to address the issue of characters shaking
- You are now able to open the world map when spectating
- You can now view the casting bar when the teammate you are spectating uses heal and/or boost items
You can no longer use heal and/or boost items when in water
Action/Gunplay
Combat Balance Adjustments
- Adjusted the overall balance on all attachments
- Adjusted the overall balance on Assault Rifles
- We will continue to balance all weapons and attachments throughout Early Access
Fixed the issue that caused cars to temporarily stop when their tires get shot out
Fixed the issue of “Armed/Unarmed” state not being applied when there are delays in the server network
The blood hit effect size now varies according to the weapon caliber
You can now move when in aiming and/or scoping in the prone state
Fixed an issue with the sitting position of the character in the back-right seat of the UAZ
Fixed an issue with the position of the left hand when reloading the AWM
Fixed an issue where aiming from vehicles was not accurate
The positions of bullet hits are now the same for both yourself and the others
Fixed an issue that caused the hit box for the head to be slightly larger than the actual head
Adjusted the ragdoll physics for dead characters to be more natural
Fixed an issue that caused the character to use the wrong aim offset when using the freelook function while holding a grenade
Fixed an issue that caused the landing-from-a-high-altitude motion to seem awkward when holding a pistol
Improved the quality of zoomed-in scope views
Bolt actions are now triggered even after the final shot has been fired, so that you can starti re-firing as soon as reload is complete
Added swimming animations to go upwards and downwards
Fixed an issue that caused the reticle to appear even when in situations where you are not able to shoot
Your character now uses a different animation when in crouch stance while holding a melee weapon
Made improvements to the reload animations for the M249
Made improvements to the reload animations for the P1911
Sound
There are now sound effect differences for supersonic and non-supersonic bullet speeds
Made adjustments so that the sound of the bullet flying through air doesn’t play when shots are fired from a short distance from your character
You can now figure out what floor the opponents are at just by listening to their footsteps
Adjusted the firing sound of the SKS in mid to long range combat
Adjusted the volume of the footsteps
Miscellaneous
We have opened a test server to better manage our content and secure stability for our live environment updates
Additional in-game texts have been localized
Bug fixes
Fixed a bug that caused some buildings to not be visible at long distance
Fixed a bug that caused weapons to clip through walls
Fixed a bug that caused the icons for certain “pants” items to not appear correctly
Fixed a bug that caused the PLAYERUNKNOWN shoes to not render properly
Fixed a bug that caused the hit effects to play at random
Fixed a bug that caused bald characters to have hair
Fixed a bug that caused disconnects after 5 minutes into a match
Fixed a bug that caused a knocked out player to be ejected in front of a vehicle. If knocked out in a vehicle, you will now be ejected to the side
See you in-game,
PLAYERUNKNOWN
Stevig patch
Ik vind die Map markers are now visible to all teammates is echt een goede, noodzakelijke toevoeging!
Daarmee wordt teamplay een stukje makkelijker.
Zojuist bijna mijn eerste potje gewonnen, helaas verknoeid op de laatste 1V1.

Interesting times...
Al een aantal maal binnen de top 5, maar t is tijd voor een win.
mouzetc4207 (heb Teamspeak)
Signature
Irrival schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:05:
https://clips.twitch.tv/PrettyTriangularPoultryPunchTrees
Moest deze even posten.
wacht de patch wel even af, niet gedownload nog (test versie) maar gewoon weer even gespeeld. Ik had idd al wel aanpassingen gevonden, nog niet geprobeerd. Was het overigens wel van plan, maar het is ook even een stukje gameplay kennen. Je leert steeds beter waar je moet kijken, natuurlijk helpt prestatie als in graphics wel om die kill te maken. Dus als de patch niet is wat het moet zijn pas ik wel nog wat aan.oViechiel schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:42:
[...]
Er zijn wel wat tweaks te vinden om je fps meer te boosten, ik gebruik nog altijd deze launch options in Steam:
-refresh 144 (gebruik de refresh rate/hertz op je scherm)
-maxMem=13000 (is je RAM, gebruik wat je over hebt)
-malloc=system
-force-feature-level-11-0
-USEALLAVAILABLECORES (volgens mij staat dit al default aan)
-d3d10 (voor Directx10)
Ziet je game er dan mooi uit? Nee. Heb je meer FPS? Ja.
Je zou ook tot morgen kunnen wachten. Wat ik gehoord heb geeft die patch een berg FPS.
Enjoy the joy
Erg handig!ShatterNL schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:17:
[...]
Woohoo, dat is mijn mapHier is de originele source op imgur, dan heb je de keuze tussen 1tje met en 1tje zonder alle "% Vehicle Spawns". Die website hdwallpaper die lijkt alle mogelijke high-res images te pakken en ze daar te verzamelen, ook cool natuurlijk
Enjoy the joy

de game circkel bepaalt de gameplay idd, daardoor leer je snel genoeg om op de rand te spelen. Dat dit idd anders zou moeten kunnen ben ik met je eens. Ik speel ook met teams, altijd lachen gezien iedereen in groepjes reist en gezellig babbelen vanzelf.Lipst3r schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:52:
Het is toch echt wel verslavend spel hoor. Ik vind dat die end game cirkels soms toch wel erg snel gaan. Waar je in begin nog tactisch kan spelen wordt dat soms compleet ontnomen op het eind. Zeker als cirkels steeds kleiner worden. Hoe vaak wij wel niet gewoon dood gaan omdat die cirkel midden in een vuurgevecht gaat lopen dat je nauwelijks de kans krijgt om beetje van cirkel naar cirkel te lopen. Hoop dat ze hier nog iets aan tweaken. Ontneemt niet het feit dat spel verder goed in elkaar zit maar het is echt irritant soms dat je tussen 2 cirkels 1,5 minuut hebt en zeker als je squads speelt met 4v4 duurt gevecht soms al langer dan die 1,5 minuut.
Enjoy the joy

Inderdaad heel erg goed dat dit is toegevoegd. Niet iedereen zit met een mic en dan kan je toch aangeven welke kant je op wilt als team.beebie121 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:04:
Als dit allemaal werkt dan is dit echt ene briljante patch.
Ik vind die Map markers are now visible to all teammates is echt een goede, noodzakelijke toevoeging!
Daarmee wordt teamplay een stukje makkelijker.
Plus elk teamlid heeft eigen kleur marker. Dus kun je ze ook van elkaar onderscheiden7unkrat schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:27:
[...]
Inderdaad heel erg goed dat dit is toegevoegd. Niet iedereen zit met een mic en dan kan je toch aangeven welke kant je op wilt als team.
Helemaal lekker. Ik moet die laatste update nog checken. Wou ik gisteravond doen, maar toen was ik even vast geroest in Lootboxen verzamelen in Overwatch. Uprising op expert spelen...Dikke uitdaging.Lipst3r schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:28:
[...]
Plus elk teamlid heeft eigen kleur marker. Dus kun je ze ook van elkaar onderscheiden
Vanavond PUBG tijd.
Zag het gisteren op stream. Heb zelf main servers gespeeld gewoon. Vanavond weer los idd !7unkrat schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:41:
[...]
Helemaal lekker. Ik moet die laatste update nog checken. Wou ik gisteravond doen, maar toen was ik even vast geroest in Lootboxen verzamelen in Overwatch. Uprising op expert spelen...Dikke uitdaging.
Vanavond PUBG tijd.
Een keer dood gegaan omdat ik niet op tijd binnen de cirkel was; ik was aan de kust geland en er was gewoon geen rijdend voertuig te vinden. Uiteindelijk maar gaan rennen en ik denk amper 100-200 meter voor de cirkel dood gegaan.
De rest van de potjes in ieder geval bij de laatste 40 geëindigd, wat me direct opviel is dat ik gewoon rustig moet spelen en niets moet overhaasten of forceren. Over de hele avond denk ik een stuk of 12-15 kills gemaakt, al met al geen slechte start.
Ondanks dat de game er best wel lelijk uit ziet op mijn PC en het soms wat laggy is, compenseert de rest van de game dit gemakkelijk. Ik heb er een nieuwe verslaving bij denk ik
(ik heb nog goede hoop op betere performance uit patches en misschien toch maar eens mijn 7870 upgraden
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 20-04-2017 13:25 ]
Zeker omdat je ook geen muziek hoort, de spanning als je iemand hoort lopen. En ook als je vanuit het niets geraakt wordt, man dan ga ik half stuk, terwijl ik uit mijn stoel schiet.Anoniem: 93248 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:22:
Gister de game aangeschaft en wat een vette ervaring! Een stuk of 8 rondes gedaan en het hoogste als 11e geëindigd. De constante dreiging en spanning hebben me de hele avond op het puntje van m'n stoel gehouden en regelmatig een enorme adrenalinestoot gehad waarbij het hart in mijn keel zat.Geweldig, lang niet meer gehad bij een game!
Ik heb al een aantal ongelofelijk dikke momenten mee gemaakt in DUO, echt ongelofelijk spannend!
Maar er zijn ook potjes dat je alleen maar achter de circel aan aan het lopen bent, wat overigens ook behoorlijk spannend kan worden!
Hoogste was voor mij bij de laatste 4, toen werd ik gekilled door een sniper.
Speel na genoeg alleen DUO's
Al met al, het spel krijgt van mij nu 6/10.
[ Voor 11% gewijzigd door Luukwa op 20-04-2017 16:27 ]
Wellicht concretere voorbeelden van "dingen"?RedBad9 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:58:
Patch heeft toch wel wat winst opgeleverd, dingen gaan nu zeker wat smoother!

Dan kan ik meteen even controleren of ik deze effecten ook merk.
[ Voor 12% gewijzigd door Irrival op 20-04-2017 17:16 ]
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Dat had ik nog niet eerder gehad.
Specs: 980ti, 3930k @ 4.3, 16 GB, 2560x1080.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 20-04-2017 18:05 ]
I7 7700k
16gb ram
Pro 960 ssd
970 gtx
Wel alles op low buiten 2 settings (weet niet meer vanbuiten)
Benieuwd of ik alles kan opschroeven nu (als ik dan niet inboet aan visibiliteit van de enemy).
Interesting times...
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |