[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-05 04:50

Irrival

"Dispel the Darkness"

Daradius schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:26:
[...]

Netjes !! Vanavond ben ik ook weer online, dan kunnen we eventueel wel wat potjes spelen als je zin hebt :) kijken of we een win binnen kunnen slepen.
Mocht je nog iemand nodig hebben, dan hou ik me altijd aanbevolen 8)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 15:43
Ik ben ook vaak wel in voor potje in de avonduren! ;)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-05 13:50
Irrival schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:46:
[...]

Mocht je nog iemand nodig hebben, dan hou ik me altijd aanbevolen 8)
:D en dan net als de vorige keer ff die ez wins binnen slepen (2/3 games waren wins right ? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-05 14:19
is er ook wat te merken van de patch m.b.t. lag/rubber banding?

had toch het idee dat de laatste patch het allemaal een stukje erger had gemaakt namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 02-05 04:50

Irrival

"Dispel the Darkness"

Lipst3r schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:53:
Ik ben ook vaak wel in voor potje in de avonduren! ;)
Daradius schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:33:
[...]

:D en dan net als de vorige keer ff die ez wins binnen slepen (2/3 games waren wins right ? :P)
Vanzelfsprekend toch? 8)7

Zo te horen hebben we al een squadje O-)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:33
Ik heb ook wel intresse om een paar squad potjes te doen, zal vanavond wel even mijn steam id posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Een folllow up van de PSA over de server performance van eerder.

"Server Performance

We are very aware of the issues you have seen on our servers over the last week, and we have been working hard to resolve them. Simply put, this is not any issue with the number of servers we have for players, but rather it is down to the optimization of the server code.

Over the last week, we rolled out daily updates to the servers to improve profiling of optimization bottlenecks and yesterday these actions finally paid off! We found a issue within the Unreal Engine core code, which led the server to believe that it was being DDoS’ed due to the number of packets being sent between the clients and the server. When this detection was triggered on the server, it would drop 90% of packets received resulting in the lag/rubberbanding seen over the past week. We pushed a hotfix to the servers earlier today which should resolve these issues. We will continue to push daily updates to the servers to further improve both stability and performance."

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke_
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-04 23:35
Zojuist ook aangeschaft, na veel filmpjes er over kijken wou ik hem erg graag proberen. Vooralsnog speel ik op mijn laptop, geen geweldige fps dus helaas. Maar phoe best een pittig spel de eerste potjes. Erg wennen, alleen BF1 als shooter gespeeld op pc hiervoor. Maargoed wel mijn eerste twee kills gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:33
Wederom de patch notes van de tweede patch.
Early Access - Week 2 - Patch Notes

Performance Improvements

Client performances have improved when loading buildings from a mid-distance
Server performance has been improved

World

Fixed the issue that was causing buildings from a long distance to not be visible

Sound

Fixed an issue with door sounds playing at low volume
Adjusted volume of wind, rain, and footsteps
Improved the sounds for the buggy
When in rainy weather, you will now sporadically hear thunder sounds

Bug Fixes

Fixed a bug that allowed players to hide and attack other players from inside a rock
Applied additional fixes to address the issue of players going under the map in certain areas
Fixed several issues with weapon switching
Fixed an issue with the compass direction not displaying correctly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 715552

Zijn er morgen overdag nog mensen die online gaan? Vanaf uurtje of 11:00 uur (ochtend)? Zo ja, voeg me maar ff toe?

Steamnaam 'KneedownWillem'.

Greetz,

Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Gisteren weer paar potjes squad kunnen spelen. 4e 4e en 9e geworden. We beginnen zo langzaam door te krijgen wat goede tactiek is soms. We halen nog weinig kills we zijn vaak meer bezig met in de cirkel blijven dan echt ''hunten'' op players. Maar we vinden het toch echt wel leuk spel! Er moet nog wel flink wat gebeuren aan de game maar wat een lol! Goede BR game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Gisteren mijn tweede keer de top 10 gehaald oOo

Was een leuk potje, in een van de kleinere cirkels stond nog een airdrop :P hierin zat een medkit, m24, 8x scope en een level 3 helm en body armor _/-\o_ Met die m24 maar 3 spelers af kunnen schieten voordat ik door me hoofd werdt geschoten :-( uiteindelijk 3e geworden

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:59
Gisteren 3 potjes in squad gespeeld, 1x 3e, 1x 2e, 1x ... 14 e :)

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-05 16:13

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Update is live _/-\o_

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Client performance verbetering? Merkbaar?

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ebayzo schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:19:
[...]
Client performance verbetering? Merkbaar?
Vanwege m'n internetverbinding die stamt uit 1990 heb ik m'n pc thuis aangezet vanmorgen zodat ie vanavond klaar is met updaten 8)7

Ben wel benieuwd tho!

[ Voor 3% gewijzigd door Family Guy op 06-04-2017 11:40 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Zijn er vanavond nog mensen die squadje willen vormen duo of met zn 4en? Ben wel vanaf uurtje of 7/8 beschikbaar :D. Gisteren kwam er helaas potje BF1 tussen die veel te lang duurde. Vanavond vol aan de battlegrounds. Heb wellicht nog paar vrienden van mij die later komen. Ik sta wel in de spelers lijst in TS.

Ik heb eventueel ook wel discord server :)

Spelerslijst

[ Voor 4% gewijzigd door FlyLight3r op 06-04-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-05 16:14
Heb me eigen ook maar in de lijst gezet. Nu in totaal uurtje of 7 gespeeld en 3 keer in top 10 gekomen. Gisteren ging het alleen voor geen meter :P Te veel proberen te rushen en constant dood als nr 20/30

Wel benieuwd naar de patch die vandaag is uitgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
De patch bleek een ernstige memory-fout te bevatten waardoor de game kon crashen, en is inmiddels weer teruggedraaid. Het is nu wachten op een update over een fix zodat ze de patch opnieuw kunnen uitrollen.

https://twitter.com/PUBAT...status/849939281011367939

[ Voor 23% gewijzigd door Grotman op 06-04-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Grotman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:04:
De patch bleek een ernstige memory-fout te bevatten waardoor de game kon crashen, en is inmiddels weer teruggedraaid. Het is nu wachten op een update over een fix zodat ze de patch opnieuw kunnen uitrollen.

https://twitter.com/PUBAT...status/849939281011367939
-O- -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ik denk al; had hem gedownload en nu moet-ie weer opnieuw de 2.4gb downloaden.

Damn...

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeranMuden
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-04 16:23
Na aanschaf eerder deze week, ben ik inmiddels ook aardig verslaafd aan het raken.
Behalve single, speel ik ook duo met een maatje. Een potje in een squad lijkt me ook wel uitdagend!

Ik ben te vinden onder stoom-account: beranmuden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Family Guy schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:27:
Ik denk al; had hem gedownload en nu moet-ie weer opnieuw de 2.4gb downloaden.

Damn...
Kak, nog steeds brakke FPS dus :(

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ebayzo schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:03:
[...]
Denk ook niet dat ze dat snel fixen maar lag is al stukken beter minder sinds server hotfix imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ebayzo schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:03:
[...]
Ik vraag mij af of het daarna in orde is, dat lijkt mij iets dat steeds iets meer verbeterd kan worden, en wie weet kunnen nieuwe drivers voor de videokaart hier ook in meehelpen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Luxicon schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:21:
[...]

Ik vraag mij af of het daarna in orde is, dat lijkt mij iets dat steeds iets meer verbeterd kan worden, en wie weet kunnen nieuwe drivers voor de videokaart hier ook in meehelpen.
Mwah, lijkt me toch dat je met 1070+ wel gewoon normale FPS moet kunnen halen. Zeker met alles op low. Dit is gewoon "bugje" en zal wel verholpen worden. Desondanks speel ik het gewoon hoor ;)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ebayzo schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:25:
[...]
Mwah, lijkt me toch dat je met 1070+ wel gewoon normale FPS moet kunnen halen. Zeker met alles op low. Dit is gewoon "bugje" en zal wel verholpen worden. Desondanks speel ik het gewoon hoor ;)
Dat absoluut! Het lijkt mij ergens ook iets dat een bug genoemd kan worden, want je leest regelmatig over 960 / 970 / 1070 waar met gemak een goede fps wordt gehaald (zelfs op ultra). De prestaties van AMD lees ik vrij weinig over. En als je dan een bepaalde fps hebt, heb je ook nog die drops.. als de fps meer contant blijft, zou dat al heel fijn zijn.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ik merk nog niet veel verbeteringen met deze patch. wellicht t geluid dan...

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Family Guy schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:31:
Ik merk nog niet veel verbeteringen met deze patch. wellicht t geluid dan...
Er is nog geen patch, die is teruggetrokken. Mensen die hem al hadden hebben nogmaals 2.4GB moeten downloaden om weer naar de vorige versie terug te gaan. Heb je de patch vanochtend niet gedownload, dan krijg je de update niet meer en dus ook de 'downgrade' niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Al 2 keer gecrashed vanavond. Voorheen nog nooit last van gehad :o Gebeurt tijdens het vliegen. Meer mensen dit ervaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nee, vond hem juist soepel lopen. Niet verder gekomen dan #4 in duo. Moet nog even oefenen met mijn buddys.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 16:41
Verxx schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:16:
Al 2 keer gecrashed vanavond. Voorheen nog nooit last van gehad :o Gebeurt tijdens het vliegen. Meer mensen dit ervaren?
Ik had een stuk of twee crashes bij het springen..

Echt verbazingwekkend slecht in dit spel. _O- Gisteravond ook weer.. zit je in first person view achter een auto over de motorkap te richten en schiet je een heel magazijn leeg op iemand zonder hem te raken. Nadat je dood bent zie je een mooi gat in de motorkap zitten omdat je blijkbaar uit je navel schiet. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-05 11:34
wvdveer schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:25:
[...]

Ik had een stuk of twee crashes bij het springen..

Echt verbazingwekkend slecht in dit spel. _O- Gisteravond ook weer.. zit je in first person view achter een auto over de motorkap te richten en schiet je een heel magazijn leeg op iemand zonder hem te raken. Nadat je dood bent zie je een mooi gat in de motorkap zitten omdat je blijkbaar uit je navel schiet. :F
Hahaha uit je navel :9

Ja in deze game moet je rekening houden dat kogels ook daadwerkelijk uit de loop van het geweer komen! Dit voelt soms onnatuurlijk, omdat dit niet bij alle games zo is..maar uiteraard is het wel realistischer ;)

Bij het springen trouwens nooit crashes gehad, weird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Roydie13 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:07:
[...]

Hahaha uit je navel :9

Ja in deze game moet je rekening houden dat kogels ook daadwerkelijk uit de loop van het geweer komen! Dit voelt soms onnatuurlijk, omdat dit niet bij alle games zo is..maar uiteraard is het wel realistischer ;)

Bij het springen trouwens nooit crashes gehad, weird!
In first person zou ik toch verwachten dat je ook raakt waar je op richt, en niet onverwachts toch nog tegen een auto of kozijn schiet die helemaal niet in je FOV te zien is. Om eerst naar 3rd person terug te gaan om te kijken of je niet toevallig ergens tegenaan zit is wel erg omslachtig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-05 11:34
wvdveer schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:11:
[...]

In first person zou ik toch verwachten dat je ook raakt waar je op richt, en niet onverwachts toch nog tegen een auto of kozijn schiet die helemaal niet in je FOV te zien is. Om eerst naar 3rd person terug te gaan om te kijken of je niet toevallig ergens tegenaan zit is wel erg omslachtig. :/
Oh my bad, ik had niet goed gelezen en dacht dat het gebeurde in 3rd person view.. dan was het nog wel logisch geweest dat het kon gebeuren dat de loop van het geweer ergens tegen aan kwam zonder dat je het goed zag. Inderdaad vreemd als er niks in je FOV zit en toch tegen 'iets' aan schiet. Zal wel een glitchy environment zijn op dat moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 14:22
Hoe bevalt het mensen? ik heb de battleroyal mod voor Arma 3 een aantal keer gespeeld, te langzaam voor mijn smaak. KotK/h1z1 heb ik ook regelmatig gespeeld. Vind alleen de nieuwe map niet echt leuk en na een jaartje gespeeld te hebben is er verder weinig veranderd. Hoe is deze game in vergelijking met de 2 games die ik aanhaalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Rudolf schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:27:
Hoe bevalt het mensen? ik heb de battleroyal mod voor Arma 3 een aantal keer gespeeld, te langzaam voor mijn smaak. KotK/h1z1 heb ik ook regelmatig gespeeld. Vind alleen de nieuwe map niet echt leuk en na een jaartje gespeeld te hebben is er verder weinig veranderd. Hoe is deze game in vergelijking met de 2 games die ik aanhaalde?
Wat ik gehoord heb is het ongeveer een combinatie van de 2.

De realistischer wapens van Arma en de snelheid enz van h1z1 kotk. Ik kan hier niet over oordelen omdat ik die allebei niet heb gespeeld.

[ Voor 52% gewijzigd door Ollievssn op 07-04-2017 10:50 ]

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Zag vanmorgen wel dat H1Z1 een update had van 8,2 gb. Die devs zullen wel wakker geworden zijn :w

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 12-05 14:22
Family Guy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:00:
Zag vanmorgen wel dat H1Z1 een update had van 8,2 gb. Die devs zullen wel wakker geworden zijn :w
waarschijnlijk nieuwe ingame aankopen. Een blitse broek en een petje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Gister was ik in een potje lol aan het maken vanuit een auto. Je ziet het in het filmpje wel, volgens mij is het best irritant als iemand zo bezig is en je zelf op een plek bent buiten de cirkel en weinig goede gear hebt. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:29

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist ook de game aangeschaft en geprobeerd. Helaas loopt de game eigenlijk totaal niet lekker bij mij (reddit geraadpleegd). Waar wat veel volk rondloopt begint hij toch te stotteren. Misschien nog maar eventjes een update of 2 afwachten en anders maar een refund aanvragen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:41:
Zojuist ook de game aangeschaft en geprobeerd. Helaas loopt de game eigenlijk totaal niet lekker bij mij (reddit geraadpleegd). Waar wat veel volk rondloopt begint hij toch te stotteren. Misschien nog maar eventjes een update of 2 afwachten en anders maar een refund aanvragen.
Ik wacht hier ook nog rustig een tijdje tot de game iets langer in EA is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 14:27

beany

Meeheheheheh

Oxigeon schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:41:
Soms loopt het goed, soms iets minder. Is soms client gerelateerd en soms server gerelateerd. En sommige gebieden van de map heb je simpelweg lage FPS. Laggggg City(gebied met veel gebouwen) bv heb ik 20 FPS terwijl ik op andere gebieden makkelijk 150+ FPS haal.

Prima te spelen, de server lag is inmiddels ook een stuk minder dan een week geleden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zo, ik win net een solo met 1 kill. Op het laatst zat ik achter een muurtje, en de laatste 2 zouden dan door de blauwe zone heen moeten om mij te bereiken. Ik kon ze wel door een stukje muur heen schieten, maar na een paar schoten lieten zij zich niet meer zien. Uiteindelijk ging ik als laatste (net niet) dood, toen alles een blauwe zone was, gekke overwinning dus. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik zag net een Tommy gun op een tafel in de lobby liggen. Nog niet eerder gezien. Nieuw of ben ik gewoon scheel geweest afgelopen week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Verxx schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 00:24:
Ik zag net een Tommy gun op een tafel in de lobby liggen. Nog niet eerder gezien. Nieuw of ben ik gewoon scheel geweest afgelopen week :P
Die is er altijd al, maar die kun je alleen uit drops krijgen. (die rode containers)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Domme vraag, maar hoe zoom ik in of kijk ik gewoon via iron sights in 1st playet view?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Laatst online: 27-07-2024
WietKop schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:57:
Domme vraag, maar hoe zoom ik in of kijk ik gewoon via iron sights in 1st playet view?
Aimen via iron sight krijg je door enkel je rechter muisknop kort in te drukken, dus een klik voor toggle als het ware. Als je 'm ingedrukt houdt gaat ie op de manier zoomen zoals je nu waarschijnlijk al gewend bent.

Je kunt overigens zowel uit 3rd als 1st person view dat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede morgen

Ik ben echt verzot op de game....maar ben zo slecht.....hahahha.
Wel vaak in top 10 maar bijna nooit kills.
Ben te schijterig denk ik. Ik speel sinds launch....als ik totaal 5 kills heb gemaakt is dat veel.
Wie heeft er tips om me wat offensiever op te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-04 09:20
The.Sticky schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 11:01:
[...]

Aimen via iron sight krijg je door enkel je rechter muisknop kort in te drukken, dus een klik voor toggle als het ware. Als je 'm ingedrukt houdt gaat ie op de manier zoomen zoals je nu waarschijnlijk al gewend bent.

Je kunt overigens zowel uit 3rd als 1st person view dat doen :)
Daarnaast kan je nog Shift indrukken bij ADS om meer te zoomen (werkt ook bij Red Dot, Holo, etc). Werkt overigens alleen als je minimaal beweegt.
jeroni1976 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 11:48:
Goede morgen

Ik ben echt verzot op de game....maar ben zo slecht.....hahahha.
Wel vaak in top 10 maar bijna nooit kills.
Ben te schijterig denk ik. Ik speel sinds launch....als ik totaal 5 kills heb gemaakt is dat veel.
Wie heeft er tips om me wat offensiever op te stellen?
Ligt echt aan de circle. Als je gelukt hebt hoef je minimaal te bewegen en kan je wat defensiever spelen.
Als je pech hebt moet je juist veel bewegen en om je heen kijken -> offensiever.

Daarnaast kijk ik altijd waar ik heen ga voordat ik een deur open doe of een veld over sprint. Denk ook aan cover en dat achter elke dingetje iemand kan zitten.

In het begin koos ik expres de drukbezochte spots om wat te wennen aan de guns / movement.

Succes!

[ Voor 43% gewijzigd door oViechiel op 08-04-2017 12:24 ]

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Bedankt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Twijfel nog om deze aan te schaffen. 29,99 voor een EA is pittig aan de prijs, ook gezien de bus wat ik lees.

Stond ik hem op het punt te kopen, gaming muis overleden. Dus dat eerst maar eens...

En misschien wachten tot een steam sale.
Hij komt er wel als ik naar de filmpjes kijk... Dit mij veel denken aan the last of us multiplayer, shoot and loot.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
oViechiel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:19:
[...]

Daarnaast kan je nog Shift indrukken bij ADS om meer te zoomen (werkt ook bij Red Dot, Holo, etc). Werkt overigens alleen als je minimaal beweegt.

[...]

Succes!
Precies, dan hou je je adem in, en beweeg je juist daardoor minimaal. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
7unkrat schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:23:
Twijfel nog om deze aan te schaffen. 29,99 voor een EA is pittig aan de prijs, ook gezien de bus wat ik lees.

Stond ik hem op het punt te kopen, gaming muis overleden. Dus dat eerst maar eens...

En misschien wachten tot een steam sale.
Hij komt er wel als ik naar de filmpjes kijk... Dit mij veel denken aan the last of us multiplayer, shoot and loot.
Op https://www.g2play.net/ heb ik het spel kunnen kopen voor 24 euro. Altijd eens vergelijken ipv het direct in Steam te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
WietKop schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:11:
[...]

Op https://www.g2play.net/ heb ik het spel kunnen kopen voor 24 euro. Altijd eens vergelijken ipv het direct in Steam te kopen.
Je weet dat dat allemaal illegale keys zijn? Leuk dat je zegt 'altijd eens vergelijken', maar in principe zijn de enige legale keys keys die je koopt via Steam.

Kan met niet voorstellen dat dat met G2Play anders is.

"They basically are a grey market for keys. What often happens, especially to smaller studios, is that someone will buy lots of keys with stolen credit cards and sell those on sites like G2A. The credit card companies notice that there was a fraudulent purchase and revoke it, which will usually cost the game maker a fee, often around 20$ per transaction. The scammers already have the key they can sell. So they didn't even not get any money, they're paying extra if people buy their games from scammers via G2A et al. It's literally better for the game studio to just pirate a game than to buy from grey market resellers." - u/Cheet4h
Edit: These charge-backs cost the developer tons of money. When he says it's better to pirate games than to buy from G2A, he's right. G2A hurts developers more than it helps anyone.'

https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/wiki/keyresellers

[ Voor 5% gewijzigd door Brogala op 09-04-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
WietKop schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:11:
[...]

Ik Koop wel eens via g2a als ik 100% die game wil. Bij PUBG weet ik het nog niet. Voordeel van Steam is het refunden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Brogala schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:08:
[...]

Je weet dat dat allemaal illegale keys zijn? Leuk dat je zegt 'altijd eens vergelijken', maar in principe zijn de enige legale keys keys die je koopt via Steam.

"They basically are a grey market for keys. What often happens, especially to smaller studios, is that someone will buy lots of keys with stolen credit cards and sell those on sites like G2A. The credit card companies notice that there was a fraudulent purchase and revoke it, which will usually cost the game maker a fee, often around 20$ per transaction. The scammers already have the key they can sell. So they didn't even not get any money, they're paying extra if people buy their games from scammers via G2A et al. It's literally better for the game studio to just pirate a game than to buy from grey market resellers." - u/Cheet4h
Edit: These charge-backs cost the developer tons of money. When he says it's better to pirate games than to buy from G2A, he's right. G2A hurts developers more than it helps anyone.'

Lijkt mij ook een vaag gebied, maar je ziet bijvoorbeeld via de reviews 'Steam purchases' en 'Others'. Ik denk dat alles wat via 'Activate' als spel toegevoegd wordt, daaronder valt, dus ook die 'illegale' keys. Steam weet dus wel dat er uit andere bronnen, spellen toegevoegd worden.

http://store.steampowered.com/app/578080#app_reviews_hash

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Whoo, zojuist voor de 1e keer 1e geworden in solo :) 5 kills te pakken. Ik ga wat vaker pas op het einde van de vlucht droppen. Eerst de afk's even ganken en dan snel met een auto ergens looten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
Brogala schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:08:
[...]

Ik koop al jaren games zoals GTA, BF3, 4 en 1 (met premium) Arma, Days, enzovoort.. Allemaal gekocht via die site en anderen zoals http://www.allkeyshop.com. Nog nooit problemen gehad met ongeldige activaties in Steam of Origin, Uplay.

Waarom ze goedkoper zijn heeft niks te maken met illegale keys imho. Maar gewoon een lagere kost om de keys aan te bieden in vergelijking met officiële kanalen.

Net zoals online kopen goedkoper is dan in de lokale winkel, daar betaal je nog eens extra voor logistiek en uurloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
WietKop schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:01:
[...]

Ik koop al jaren games zoals GTA, BF3, 4 en 1 (met premium) Arma, Days, enzovoort.. Allemaal gekocht via die site en anderen zoals http://www.allkeyshop.com. Nog nooit problemen gehad met ongeldige activaties in Steam of Origin, Uplay.

Waarom ze goedkoper zijn heeft niks te maken met illegale keys imho. Maar gewoon een lagere kost om de keys aan te bieden in vergelijking met officiële kanalen.

Net zoals online kopen goedkoper is dan in de lokale winkel, daar betaal je nog eens extra voor logistiek en uurloon.
Ja en daarmee naai je dus de developer. Als jij een paar euro's wilt besparen, oké, maar denk je nou echt dat die legit zijn? Het is heel simpel: de developer geeft de keys ALLEEN weg via Steam. Bij Steam betaal je 30 euro voor een key. Het is niet alsof de developer ook nog ff wat keys aan g2a/andere shady site geeft maar dan voor maar €24. Dat heeft niks met logistiek en uurloon te maken, want niet iedereen kan een key bij de developer kopen. Daarvoor moet je eerst een deal maken, die die shady sites dus niet hebben.

Enige manier waarop die sites keys krijgen is door gestolen credit cards of andere niet legale shit.

edit: en online / in de winkel kopen kan je niet vergelijken met Steam / shady key site. Die winkel koopt die disk gewoon legaal en moet idd voor een pand en personeel betalen maar op een shady key site zitten alleen maar vage key resellers die dus sowieso niet legaal een key hebben verkocht en dan ff voor 6 euro goedkoper doorverkopen.

edit2: oh, en lees dit: https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/wiki/keyresellers

Hier wordt het glashelder uitgelegd. Komt erop neer dat je gewoon NIET van key resellers moet kopen als je een gezonde game business wilt.

[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 09-04-2017 22:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Net 2 potjes gedaan. Eerst potje las ik iets van 'go to the place marked on your map'. Het enige wat echt duidelijk was was een rood klein rondje dus ik denk ik ga daar naar toe, blijkt dat juist de zone te zijn waar je niet wilt zitten :P Dom :F

Tweede potje ben ik i.p.v. op een random moment uit het vliegtuig te springen pas gesprongen toen ik bij een groot dorp was, daar heb ik 60 kogels en een M416 gevonden. Maar voordat ik daar ook maar mee kon knallen was ik al dood doordat ik als een retard m'n auto uitstapte terwijl hij nog ~40 km/h reed :') Nog te gewend aan BF4 zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Na tal van potjes zit ik momenteel aan 4 overwinningen solo. Wat mij opviel is dat het saaiste stuk tijdens het verloop van het spel de 'midfase' is. Het is vaak zo dat meeste spelers na de lootfase zitten te schuilen en te wachten totdat de cirkels kleiner worden. Ik vraag me af hoe de devs dit gaan aanpakken. De spanning is naar mijn mening enkel in de begin en endfase terug te vinden.

Misschien moeten er tijdens de midfase meer lootboxes zijn. 9 van de 10 keer zijn die te ver, als je geen vehicle hebt. Dit zou de spanning wat opdrijven..

[ Voor 16% gewijzigd door noaq op 10-04-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Inderdaad. Mid-fase is all about campen en je 3rd person view uitbuiten door lekker rond te kijken.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Family Guy schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:26:
Inderdaad. Mid-fase is all about campen en je 3rd person view uitbuiten door lekker rond te kijken.
Het is wachten op de hardcore/competitive-mode inderdaad. Ik denk dat dat ook het probleem deels wegneemt. als je dan 'peekt' moet je jezelf ook echt laten zien, dus campen wordt dan lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
first person only mode zoals er ook in de arma3 mod was. Ik merk dat je nu nog veel 3rd person campers hebt waar je gewoon niks aan kan doen. Toch blijft het leuk werk al heb ik nog veel games waar je hits maakt die niet registeren lijkt het. in de eerste seconden na droppen, shotgun 2 x hit van pointblank range en geen kill maakt mijn rage o meter wel even uitslaan. Toch ook een kunnen winnen al en paar top tiens.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 20:23
Iemand die wil spelen? @ me op steam pikhud@Hotmail.com op steam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Als je i.c.m. een scope ook nog een suppressor op je AR (AK/M16/M416/SCARL) kunt zetten heb je al voor 50% gewonnen _/-\o_

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Suppressors zijn superrelaxed ja. Als je die bijvoorbeeld op een M416 hebt, klinkt het superstil. Volgens mij klinkt de AK (voor mijn gevoel) nog wel aardig luid. Zo vaak vind ik ze niet, dusja.. Wat ik persoonlijk wel heel fijn vind, is een M416 met alle attachements + 4x scope en een SKS met 8x scope, met compressor daarop is je recoil ook erg goed te onder controle te houden.

Dat de midgame rustig is, vind ik wel meevallen opzich. Ik denk wel dat het zo is, dat je in de early game vaak met anderen te maken krijgt, vooral als je niet ver bij het vliegtuig vandaan springt naar populaire plaatsen (zijn er genoeg van, maar goed). Als daar eenmaal de 'rust' is (al weet je dat nooit natuurlijk), ben je denk ik bezig met looten, totdat de eerste cirkel gesloten is, of je je moet verplaatsen naar de safe zone.

Hierna begint volgens mij de midgame? Voor mij is dat vaak een moment om te verplaatsen, nog betere gear te zoeken, mensen te killen of juist proberen te vermijden. In ieder om de eindfase zo goed mogelijk voor te bereiden. Dit vind ik persoonlijk niet echt saai of camperachtig. Het kan wel zijn dat ik in een bepaald gebouw even camp en de omgeving in de gaten hou, om na de volgende cirkel weer te verplaatsen. Deze fase zou ik vooral tactisch noemen.

Het spel is inmiddels een miljoen keer verkocht, niet verkeerd. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Laatst online: 22:34

Bluebe

Roar

Gisteravond weer zo'n toffe pot gehad met duo team, samen op discord en dan mensen flanken. We waren nog met zijn 3en over, en het laatste persoon die rent naar de overkant van de straat richting de blue zone en wij kregen hem net niet dood. Helaas moesten wij toen ook wel rennen omdat de ring kleiner werd. Toen kreeg hij het voor elkaar ons beide neer te halen en dus net geen eerste te worden, arghh het komt wel een keer :) Het concept is zo tof, ik hoop alleen dat ze de game nog een heel eind kunnen optimaliseren door de performance/graphics te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Gisteravond eindelijk een keer een lekkere pot, na 4x van achter met een shotgun neergeschoten te worden door housecampers. Met 8 kills 2e geworden omdat ik net buiten de laatste cirkel belandde na het maken van kill 8. |:( 1 van de kills was een reverse vehicle kill tegen een boom aan. _O-

Beetje rondrijden in een auto op zoek naar actie maakt het wel een stuk leuker dan het grootste deel van het spel looten en dan door een housecamper afgeschoten te worden. Sowieso spring ik nu bij 1 van de eerste hotspots uit het vliegtuig voor wat early game action, daarna snel een auto zoeken, af en toe een huisje in voor wat loot en vooral veel hoger gebied opzoeken rond de rand van het speelgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Zojuist een sound patch released:

https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/status/851706489030885376

Overigens iemand anders last van de sound? Ik had serieus problemen om mensen in m'n eigen (camp)huisje te horen (gebruik een over-ear headset + soundcard).

Anyways, nu nog wachten op patches voor betere fps.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

oViechiel schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:23:

Anyways, nu nog wachten op patches voor betere fps.
Die zal donderdag waarschijnlijk komen!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-04 07:34

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Heb m na veel overwegen ook maar gekocht

al een paar keer op discord gezeten maar telkens niemand online :(

Solo ben ik erg voorzichtig, blijf dan ook meestal wel in de top 10 maar het is nu nog vooral dingen proberen.

Vraag me wel altijd af waarom iedereen meteen springt? eerst dacht ik van wege die militairy basis maar vliegtuig vliegt dus ook wel eens anders......
Lijkt mij veel slimmer om eerst rustig gear te zoeken

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:56:

Solo ben ik erg voorzichtig, blijf dan ook meestal wel in de top 10 maar het is nu nog vooral dingen proberen.

Vraag me wel altijd af waarom iedereen meteen springt? eerst dacht ik van wege die militairy basis maar vliegtuig vliegt dus ook wel eens anders......
Als je ver wil komen is blijven zitten en rustig gear zoeken wel de beste optie. Als je wil leren omgaan met de stress van het begin is het soms wel handig om snel te springen en dan in die chaos proberen te overleven :P zo heb ik in ieder geval veel van mijn eerste potjes gespeeld.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel

Waarschijnlijk springen ze meteen om een auto te pakken en vervolgens naar de andere kant van de circle te rijden. In ieder geval, dat doe ik om relatief rustig te gearen in grote steden / gebouwen.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:46

dragonhaertt

@_'.'

Brogala schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:19:

Enige manier waarop die sites keys krijgen is door gestolen credit cards of andere niet legale shit.
Veel van deze keys worden ook gewoon via steam gekocht vanuit andere regio's. Vaak zijn keys via resellers maar een paar euro goedkoper (vooral bij AAA titels) en deze worden opgekocht via bijvoorbeeld de russische en aziatische steam shops. Dus nee, je naait er zeker niet altijd de developer mee, steam heeft gewoon een heel raar beleid ten opzichte van prijzen in verschillende regio' s.

Er zijn al jaren discussies over € =/= $ op steam over de bizarre valuta conversies.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
oViechiel schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:32:
[...]

Waarschijnlijk springen ze meteen om een auto te pakken en vervolgens naar de andere kant van de circle te rijden. In ieder geval, dat doe ik om relatief rustig te gearen in grote steden / gebouwen.
Dit heb ik volgens mij twee keer erg duidelijk gedaan. Dus echt ver weg rijden van de vliegtuig richting. Beide keren stond er vanuit het niets iemand achter me. Voornamelijk van één keer snap ik er niks van. Ik kwam net aan in Primorsk, en ging een schuurtje in. Daar pakte ik iets, en zonder ook maar een auto of wat ook gehoord te hebben, stond er iemand achter me en schiet mij neer. De cirkel was ook compleet ergens anders zag ik. Puur toeval lijkt me. :P

Normaal gesproken zou dat wel goed moeten werken.. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
Heb ook al een vrij zekere hacker gehad, zaten in een trappenhuis, een deur opening, hoor schoten van de blinde kant, de trapkant, een van mijn teammates wordt geraakt, ik daarna ook, was geen andere line of sight door de deur heen en ik hoorde ook geen enkel schot daarvandaan komen. Toen werd ik ook nog beschoten en zat ik op de trap, waarbij geen enkele line of sight is en werd ik ook geraakt, terwijl ik schoten hoorde vanaf een kant waar een muur tussen zit. Heb al wel een paar discutabele deaths gehad waarvan ik dacht, hoe wat waar, hoe kan hij weten waar ik zat??
Vaak is het een kwestie van dat ze je eerder zien maar dit keer kan ik bijna niet anders concluderen dat diegene een wallhack had.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ik zit meestal op teamspeak. Feel free to add me!

Steam-nickname is Ackerfiets.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Luxicon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:52:
[...]

Dit heb ik volgens mij twee keer erg duidelijk gedaan. Dus echt ver weg rijden van de vliegtuig richting. Beide keren stond er vanuit het niets iemand achter me. Voornamelijk van één keer snap ik er niks van. Ik kwam net aan in Primorsk, en ging een schuurtje in. Daar pakte ik iets, en zonder ook maar een auto of wat ook gehoord te hebben, stond er iemand achter me en schiet mij neer. De cirkel was ook compleet ergens anders zag ik. Puur toeval lijkt me. :P

Normaal gesproken zou dat wel goed moeten werken.. :)
Werkt meestal goed. Ligt ook echt aan waar je heen gaat. Grote steden probeer ik te vermijden. Daarnaast is de ondergrondse bunker (vak F4 op de map) ook immens populair.

Naar mijn mening is dit nog steeds de beste tactiek. Enige nadeel is dat je of heel veel moet lopen of als een idioot de circle binnen moet rijden.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Wat ik ook nog wel eens doe: ik jump boven het eiland met militairy base. ga aan de uiteindes een rustig plekje zoeken waar een aantal huizen staan. Daar ga ik gearen, er ligt daar altijd goede gear. Ook staat er daar vaak wel een auto. Daarmee rij ik dan naar de cirkel.

zo had ik gister een AWM en een ghillie suit uit een kistje die mooi aan mijn kant van de brug dropte.
Het mooie is namelijk dat heel veel mensen als een gek naar de cirkel gaan en die plek dus aardig links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ik dacht even dat ik 't verleerd was, maar zojuist toch weer eens eerste geworden.

De sound-update werkt wel degelijk; je hoort enemies nu zeker een stuk beter.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Family Guy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:48:
Ik dacht even dat ik 't verleerd was, maar zojuist toch weer eens eerste geworden.

De sound-update werkt wel degelijk; je hoort enemies nu zeker een stuk beter.
is die update vandaag gekomen?

Wat me trouwens opvalt: ik vind helemaal geen kruisbogen en pijlen meer. Jullie nog wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34

BioHazard

*\o/*

beebie121 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:51:
[...]

Wat me trouwens opvalt: ik vind helemaal geen kruisbogen en pijlen meer. Jullie nog wel?
Kruisboog is inderdaad uitgeschakeld/verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

beebie121 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:51:
[...]

Yes, ongeveer 650mb.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-04 07:34

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Gister nog een squad rondje gedaan met 2 man op discord, meteen 1e geworden ;) ging lekker jongens.

Moet zeggen dat het samenspel toch een stuk leuker is als de soloqueue

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
mooi spelleke, maar waarom niet minimaal 128 man servers. Zelfs BF42 in 2002 speelde ik al met 128 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-05 12:52

Dreanor

Joene

Nice, een sound update was zeker nodig. Soms hoorde ik geluiden (auto of schoten) alsof ik naast diegene stond en bleken ze op de berg te staan.

Ook kan ik niet horen waar vandaan de schoten komen als ik beschoten wordt en moet ik het hebben van de impact of geluk dat ik aan de juiste kant vna de boom dekking zoek. :P

Hopelijk is dit gefixt met deze patch.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Gisteren voor eerste keer in DUO Winner winner chicken dinner. Wat een heerlijk spel is het ook! Vaak wel top 10 en paar keer #2 dus was wel top om keer 1ste te worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-05 03:47
Dit gebeurde vanmorgen bij Richard Hammer in de stream. Zeer spectaculair

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ycivWMkC1ps]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Server lagg is wel huge atm...Meerdere last van? Deuren gaan pas laat open, spullen oprapen duurt lang en ik hitte straks iemand 9 keer met m'n m416 en nog ging hij niet dood...

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Family Guy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:26:
Server lagg is wel huge atm...Meerdere last van? Deuren gaan pas laat open, spullen oprapen duurt lang en ik hitte straks iemand 9 keer met m'n m416 en nog ging hij niet dood...
Ja ze werken op dit moment aan een fix.

https://www.reddit.com/r/...sues_on_the_servers_have/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Family Guy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:26:
Ah daar komt het dus vandaan.

(Is er al een PUBG Tweakers Discord trouwens. Weet wel van de Battlefield1 Discord)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
Gaat lekker met de updates, weer eentje:

https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/status/852432102972735488

Moet zeggen dat ik ook veel changes had in m'n config om meer FPS te krijgen. ReShade gebruik ik dan weer niet.

Ach, geduld is een schone zaak. Fijn om te zien dat er regelmatig patches zijn, nu hopen dat ze het ook volhouden.

Ohja, blijkbaar hebben ze ook een eSports manager aangenomen:

https://twitter.com/Panky/status/852435058799628288

Geen idee hoe ze dat in gaan vullen maar leek me grappig om te melden.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-05 00:46
Blijf het een lekker spel vinden.

Tips voor plekken met veel loot, zie deze map:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wxm4Ul5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Deef_ schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:21:
Blijf het een lekker spel vinden.

Tips voor plekken met veel loot, zie deze map:

[afbeelding]
Dit is een verouderde versie. ShatterNL heeft inmiddels al een versie 0.2 gemaakt.

Edit: Die staat ook in dit topic.

[ Voor 5% gewijzigd door Family Guy op 13-04-2017 12:48 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Daar ben ik mooi klaar mee. Na de update heb ik ineens oranje lang haar aan één kant van m'n hoofd. Het meest idiote kapsel dat er is. Volgende week wordt dat pas gefixed. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Luxicon schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:14:
Daar ben ik mooi klaar mee. Na de update heb ik ineens oranje lang haar aan één kant van m'n hoofd. Het meest idiote kapsel dat er is. Volgende week wordt dat pas gefixed. :P
Na 1 minuut heb je toch een helm op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Lipst3r schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:17:
[...]

Na 1 minuut heb je toch een helm op :p
Haha ja, dat is zo.

...

Pagina: 1 ... 3 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord