[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 12:13

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ik merk dat mijn speelstijl drastisch aan het veranderen is t.o.v. de eerste games. Voorheen zocht ik tijdens de airdrop het liefst een plekje buiten de steden of druk bezochte gebieden. Dit was redelijk tijdrovend, omdat ik constant van klein hutje op de heide naar boerderij naar klein hutje moest rennen. Vervolgens rende ik (in de hoop dat je een beetje gear hebt kunnen vinden) naar de cirkel. Dit was vaak ondankbaar werk door de slechte drops en het vele rennen.

Tegenwoordig probeer ik meteen naar drukke plekken te vliegen om de confrontatie op te zoeken. Dan vertrouw ik op mijn aim en speelstijl om daar te overleven. Overleef je? Dan is de kans vaak groot dat je in de top 10 eindigt! Overleef je niet? Dan heb je een minimale tijdsinvestering gedaan en kan je meteen opnieuw beginnen :)

Zoeken jullie de confrontatie op, of gaan jullie liever naar het hutje op de heide?

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:57
ik ga meestal eerst naar hutje op de hei. Zoek ik wapens en gear.
Dan check ik waar de cirkel is. Is die heeeel ver weg dan zoek ik naar een auto. Als de cirkel niet super ver weg is ga ik ook rennen.
wel zorg ik ervoor dat ik altijd wel beschutting heb als ik ren. dus wel de bomen opzoeken.

als je in de top 10 bent dan zorg ik er altijd voor dat ik op high ground blijf of dit direct opzoek. Dat geeft je echt veel voordeel.

als ik aim doe ik dat tegenwoordig altijd vanuit 1st person. in het begin deed ik het uit 3rd en dan rechtermuisknop ingedrukt houden maar dat is echt niet te doen op afstand. Op de kortere stukjes kan het nog. als spray & pray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-06 09:40
Zelf probeer ik te landen aan de outskirts van grotere steden. Als ik meteen wat goede gear vind dan blijf ik een beetje plakken tot de map kleiner wordt, maar als ik echt niks vind in de outskirts dan ren ik op de gok de grotere steden in waar je altijd wel gear kan vinden.

Hangt ook wel nog een beetje af of ik zin heb in 'action jackson' of er voor aim hoog te eindigen. Ten opzichte van H1Z1 zit je vrij snel in een nieuwe game, dus meestal zoek ik in het begin een beetje actie op voor de fun en daarna speel ik het wat meer op safe om ver te komen in de ranking!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-06 06:49
Roydie13 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:37:
Zelf probeer ik te landen aan de outskirts van grotere steden. Als ik meteen wat goede gear vind dan blijf ik een beetje plakken tot de map kleiner wordt, maar als ik echt niks vind in de outskirts dan ren ik op de gok de grotere steden in waar je altijd wel gear kan vinden.

Hangt ook wel nog een beetje af of ik zin heb in 'action jackson' of er voor aim hoog te eindigen. Ten opzichte van H1Z1 zit je vrij snel in een nieuwe game, dus meestal zoek ik in het begin een beetje actie op voor de fun en daarna speel ik het wat meer op safe om ver te komen in de ranking!
Precies dit. Zin om fun te hebben? Jump lekker vroeg uit en volg de parachuutjes...
Zin om hoog te eindigen? Zoek een relatief oke stad/dorp (niet high tier dus) die verder op de vliegroute ligt.

Gisteren 1e geworden met mijn 4 man squad, begonnen ook lekker in een rustig dorpje met flink wat low tier gebouwen. Vervolgens als squad net voor blauwe lijn blijven. De eerste 15 min zijn dan wat saai omdat je voornamelijk aan het looten bent en er weinig actie is, maar zodra er 40 man over zijn en de cirkel begint kleiner te worden... dan merk je echt dat er flink wat spanning ontstaat. Non-stop aan het rondkijken om een nieuwe spot te vinden waar je even tijdelijk cover kan zoeken voordat je na 30 seconden weer moet herpositioneren ivm cirkel, erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik probeer nu vaker rond een car spawn te droppen die op de route van het vliegtuig ligt en dan snel naar een stad die ver van de route van het vliegtuig ligt. Hier kan je dan veel looten en dan de cirkel opzoeken en dan proberen te ownen. Bij mij met de nadruk op Proberen :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
Ollievssn schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:37:
Ik probeer nu vaker rond een car spawn te droppen die op de route van het vliegtuig ligt en dan snel naar een stad die ver van de route van het vliegtuig ligt. Hier kan je dan veel looten en dan de cirkel opzoeken en dan proberen te ownen. Bij mij met de nadruk op Proberen :P
Hoewel voertuigen wel leuk zijn en soms handig zijn om snel van locatie te switchen probeer ik ze zo min mogelijk te gebruiken. Ze vallen erg op en zijn flink lawaaierig. Als ik in een gebouw zit aan de rand van een cirkel bekijk ik altijd op de map welke richting ik moet uit lopen om naar het volgende gebouw te komen binnen de volgende veilige cirkel. Aan de hand van de afstand tussen huidige locatie en volgende locatie probeer ik te timen wanneer ik moet beginnen met lopen. Te voet kan je je volgende locatie voorzichtig verkennen, met voertuig verraad je meteen je aankomst als er al mensen in de buurt zitten.

In mijn ogen zijn voertuigen dus zeker niet noodzakelijk, maar eerder situationeel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
@Roydie13 Ik gebruik de voertuigen ook zo min mogelijk om in de cirkel te komen vaak alleen in de buurt van de cirkel. Ik gebruik ze voornamelijk aan het begin om zo ver mogelijk van de route van het vliegtuig te komen om daar te gaan looten.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
Ollievssn schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:00:
@Roydie13 Ik gebruik de voertuigen ook zo min mogelijk om in de cirkel te komen vaak alleen in de buurt van de cirkel. Ik gebruik ze voornamelijk aan het begin om zo ver mogelijk van de route van het vliegtuig te komen om daar te gaan looten.
Op die manier hebben ze inderdaad nog wel nut ja!

Als je uit het vliegtuig springt en dan op de horizon richt moet je je vooruit-loop-button tappen ipv inhouden. Dan kom je een stukkie verder van de vliegroute en kan je vrij goed solo op een plek landen. Meestal werkt dat voor mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Roydie13 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:09:
[...]

Op die manier hebben ze inderdaad nog wel nut ja!

Als je uit het vliegtuig springt en dan op de horizon richt moet je je vooruit-loop-button tappen ipv inhouden. Dan kom je een stukkie verder van de vliegroute en kan je vrij goed solo op een plek landen. Meestal werkt dat voor mij wel.
ik doe meestal een nose dive met 230 km/h en dan snel in de auto, maar dat is inderdaad ook een optie.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

Ollievssn schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:09:
[...]
ik heb een i5-6600K, GTX970 en 16Gb. Speel hem niet vanaf mijn SSD maar dat ga ik denk ik wel even omzetten. Ik krijg na het gebruik van de settings in die guide minstens 140 fps.
Opmerkelijk dat je met dat systeem minimaal 140 FPS haalt. Terwijl er mensen op Reddit voorbij komen met de latest en greatest die nog niet eens boven de 100 FPS komen met de competitive FPS settings.

Ik zit zelf op een i5-6600K @ 4 GHz, R9 290X, 16GB @ 3000 MHz en heb het op een M.2 SSD staan en haal bij lange na geen minimaal 140 FPS. Vraag me af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Irrival schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:20:
Ik merk dat mijn speelstijl drastisch aan het veranderen is t.o.v. de eerste games. Voorheen zocht ik tijdens de airdrop het liefst een plekje buiten de steden of druk bezochte gebieden. Dit was redelijk tijdrovend, omdat ik constant van klein hutje op de heide naar boerderij naar klein hutje moest rennen. Vervolgens rende ik (in de hoop dat je een beetje gear hebt kunnen vinden) naar de cirkel. Dit was vaak ondankbaar werk door de slechte drops en het vele rennen.

Tegenwoordig probeer ik meteen naar drukke plekken te vliegen om de confrontatie op te zoeken. Dan vertrouw ik op mijn aim en speelstijl om daar te overleven. Overleef je? Dan is de kans vaak groot dat je in de top 10 eindigt! Overleef je niet? Dan heb je een minimale tijdsinvestering gedaan en kan je meteen opnieuw beginnen :)

Zoeken jullie de confrontatie op, of gaan jullie liever naar het hutje op de heide?
In het begin zocht ik ook veilige plaatsen op, maar ik ga nu altijd naar plaatsen waar je goede gear vind. Daar zijn er genoeg van, in de zin dat je niet in een plek uit hoeft te komen, waar veel mensen landen. Het valt me op dat de circel willekeurig is. Dus als je langer wacht met springen, je geluk kan hebben dat je al op de goede plek bent.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:15:
[...]

Opmerkelijk dat je met dat systeem minimaal 140 FPS haalt. Terwijl er mensen op Reddit voorbij komen met de latest en greatest die nog niet eens boven de 100 FPS komen met de competitive FPS settings.

Ik zit zelf op een i5-6600K @ 4 GHz, R9 290X, 16GB @ 3000 MHz en heb het op een M.2 SSD staan en haal bij lange na geen minimaal 140 FPS. Vraag me af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
Dat is wat ik me nu herinner op het werk hoor, maar ik heb niet constant gekeken op mijn fps counter tijdens de game omdat ik me op andere dingen moest concentreren :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

Ollievssn schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Dat is wat ik me nu herinner op het werk hoor, maar ik heb niet constant gekeken op mijn fps counter tijdens de game omdat ik me op andere dingen moest concentreren :P
Nee oke, dat je ergens een piek moment hebt waar je 140 FPS haalt kan ik wel in komen. Die heb ik ook regelmatig. Maar een constante minimale FPS van 140+ zou opmerkelijk zijn in de huidige state of the game. Zeker als ik mensen op Reddit voorbij zie komen met systemen die ons systeem weg zou blazen en zelfs zij hebben moeite om boven de 100 FPS te komen op het moment.

Ben benieuwd naar de performance update circa 14 April. Voor nu in ieder geval een zeer vermakelijke game, en vind hem voor een early access verdomt goed aanvoelen. Dus zeker benieuwd wat de toekomst ons nog gaat brengen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 29-03-2017 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-06 15:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

mwhoehahahaahaha zoals hij geluid maakt, zo voel ik mij vanbinnen als ik zoveel lui zie lopen en mijn teammates zijn deaud. :o :+

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
hexta schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:42:
Is het niet nodig om je steam naam in te vullen? volgens mij kan je enkel vrienden via steam adden.
Goed punt. Toegevoegd aan de lijst.
Ollievssn schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:11:
[...]

@GeoffLx Dit is misschien wel handig om in de TS te zetten. Dat is informatie waar iedereen wat aan heeft _/-\o_

Edit: tag voor geoff toegevoegd
Zeker, zal van de week sowieso even een Informatie gedeelte aanmaken met handige tips en tricks. Daar zal ik dit aan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Er komen dagelijkse updates om de servers te verbeteren :)
We've pushed an update to all servers to improve performance & reduce lag. These updates will continue on a daily basis!
https://twitter.com/PUBAT...status/846622551413444609

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-06-2024
Als ik de game nu early acces haal, dan krijg ik ook de op het moment dat de volledige game word uitgebracht ook de volledige game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rzn
  • Laatst online: 28-06 22:56

rzn

Luke58 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:33:
Als ik de game nu early acces haal, dan krijg ik ook de op het moment dat de volledige game word uitgebracht ook de volledige game?
Dit is al de volledige game, met een voorbehoud van slechte prestaties/bugs e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
rzn schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:51:
[...]

Dit is al de volledige game, met een voorbehoud van slechte prestaties/bugs e.d.
Oke, dankje. De game word dus constant bijgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-06 18:28
Diigii schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:57:
Uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf beslissen :). Maar ik ben ook geen persoon die de kop in het zand steekt :P. Ik zeg al, zodra deze game goed genoeg is en de dingen zoals de performance zijn gefixed, dan ga ik het zeker overwegen. Toch vond ik de aanpak wel raar van de game, want toen de streamers speelden was de game al in "Closed Beta". Persoonlijk vindt ik een term waarbij ik denk dat de game bijna klaar is om gereleased te worden. Misschien nog een "Open Beta", maar that's it. Early Access op Steam doet mij juist weer denken aan spellen die in de Early Early Alpha zitten.
Hoe je het ook wilt bekijken: de game loopt acceptabel, ook voor jouw GPU. Updates zullen nu frequent komen, maar het is altijd afwachten hoe lang dat doorzet. Dat moet je allemaal op de 'bonus' nemen. Je betaald nu voor wat je nu krijgt, verder geen garanties.

Mij is dat het waard, en veel andere ook. Verder moet je het niet te veel vergelijken met h1z1, het is echt wel een andere feel op de ending na. Ending voelt een beetje hetzelfde wat spanning en dynamiek betreft voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:38
Luke58 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:54:
[...]

Oke, dankje. De game word dus constant bijgewerkt.
Jup, hier heb je een mooie lijst wat ze nog allemaal gaan veranderen in de komende dagen/weken. Morgen komt de eerste update al sinds de early acces release.
Check out the latest devblog for more information
http://playbattlegrounds.com/news/65.pu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:22
Pfff dit is echt de meest intense en tofste game/shooter die ik de laatste jaren heb gespeeld.
Ik was dit keer vrij snel uitgekeken op Battlefield 1 en ik weet wel dat dit heel andere koek is.

Nog nooit een BR game gespeeld dus ben geheel nieuw in dit genre zeg maar .. Maar DAMNN wat een vet concept zeg !!

Net gewoon 5de geworden , wel doormiddel van campen en de omgeving goed scannen en mn kansen zo goed mogelijk in te schatten. Schieten werkt echt goed al maar ik vind die spanning dat je ergens bent alleen en net hoorde ik een auto aankomen en diegene weet dus niet dat ik in een van die huisjes zat , door het raam gluren wat hij gaat doen om vervolgens hem te pakken op een goed moment.

Qua graphics speel ik het volgens mij best lelijk .. ik had die command die ik op reddit las toegepast in steam.

En behalve 1 optie de rest op Low settings.
Als ze het nog gaan optimaliseren ( wat ze gaan doen) en eventueel nog andere mappen dan word dit echt een klassieker naar mijn idee. Ik vind het iig veel toffer dan ik dacht.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 17:51
Iemand die mij kan uitleggen waarom de laatste 10 kogels niet raak waren?
https://clips.twitch.tv/PlacidCautiousAnteaterCoolStoryBob

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:44
Ryada schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 21:38:
:o :o :o zuur

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Nou vanavond even ervaren hoe het spelen met een squad is, maar dan wordt het echt leuk. Helaas was ik wel als eerste dood of trigger happy maar toch #3 en #2 geworden met squad dankzij de andere twee 😉 Blijf, ondanks de graphics / performance wel positief!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Oh mijn god. Ik speelde net met 2 van mijn maten in een squad battle. In de eerste 3 minuten hadden we in totaal al 2 squads gewiped. Daarna wat rustiger aan gedaan en strategischer gespeeld nog een keer 3 kills opgepakt. En toen waren we op de gok een huisje in gegaan wat gewoon de hele tijd in de safe zone bleef. Lekker afwachten beetje campen ;) en toen waren we met zijn 3en uiteindelijk als enige spelers nog over. Hebben we gewoon een full squad victory behaald. Dat gevoel als je wint is zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Je schiet in deze game niet uit je ogen zoals ander shooters maar uit je loop die een stukje onder je scope zit. Dit merk je vooral in close combat als je bijvoorbeeld uit een raam schiet of over een een steen of muur. Zoals als je in je clip ook kunt zien waren alle schoten op de rand van het raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
XBladee schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:39:
[...]

Je schiet in deze game niet uit je ogen zoals ander shooters maar uit je loop die een stukje onder je scope zit. Dit merk je vooral in close combat als je bijvoorbeeld uit een raam schiet of over een een steen of muur. Zoals als je in je clip ook kunt zien waren alle schoten op de rand van het raam.
Vermoeden bevestigd. Thanks, wist niet zeker of dat het was. Heb nog een aantal vage momenten gehad dat een kogel op iemand gewoon niet raakte terwijl hij stil stind en ik stil. Maarja ik schoot gewoon in paniek na die eerste paar kogels enja was wel zuur. Laatste game heeft het wel goed gemaakt met een victory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
kogels komen ter hoogte van je elleboog uit je gun, er zijn veeeel filmpjes van mensen die een magazijn leegschieten op een kozijn, terwijl in FP view ze stuk voor stuk 30 kogels door een hoofd zouden hebben moeten geschoten.

Al moet ik zeggen, ik zou toch denken dat je die kerel door de deuropening wel had moeten hebben.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
hexta schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:22:
[...]

Al moet ik zeggen, ik zou toch denken dat je die kerel door de deuropening wel had moeten hebben.
jammer dat hij bijna geen kogels meer in zijn magazijn had omdat die allemaal in het kozijn zaten ;w

van de 5 kogels schoot hij er 2 raak op die in de deuropening

[ Voor 9% gewijzigd door Ollievssn op 30-03-2017 09:28 ]

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada
Achja weer wat van geleerd voor de volgende keer :P
Rustig aan een stun grenade erin gooien die ik ook nog had.
Als ik dat had gedaan was het een stuk makkelijker om ze neer te halen, want dan had ik gewoon naar binnen kunnen rennen met full auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-06 15:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

TOt nu toe schiet ik echt niet graag met full auto. Gewoon losse preciezie schoten voelen veel meer gecontroleerd aan.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Techno Overlord schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:35:
TOt nu toe schiet ik echt niet graag met full auto. Gewoon losse preciezie schoten voelen veel meer gecontroleerd aan.
de ump9 zet ik vanaf gister ook niet meer op full auto. ik schiet op ongeveer 30 meter op iemand met full auto (ja ja ik had beter taps kunnen schieten maar iets met adrenaline) en ik zag nog net niet de schietgaten als een patroon om hem heen maar wel 90% miss.
Daarna een keer met single shot en toen had ik iemand wel snel neer.

de AKM gebruik ik het liefst voor dichtbij wel op full auto. en dan een sks of kar voor de afstand :)

shotguns zijn trouwens ook best goed op afstand als je een choke hebt. van dichtbij zijn het zowieso killers :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06 15:28

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Hoe bevalt de nieuwe update? Is er al wat aan optimalisatie te merken of is de FPS-rate nog steeds zo bagger?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Family Guy schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:47:
Hoe bevalt de nieuwe update? Is er al wat aan optimalisatie te merken of is de FPS-rate nog steeds zo bagger?
met jouw machine een bagger fps? hoeveel wil fps wil je hebben? Ik heb zoals hier eerder in het topic beschreven een redelijk zelfde machine en heb altijd meer dan 60 fps

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ollievssn schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:35:
[...]

met jouw machine een bagger fps? hoeveel wil fps wil je hebben? Ik heb zoals hier eerder in het topic beschreven een redelijk zelfde machine en heb altijd meer dan 60 fps
Ik kom nauwelijks boven de 50 uit met regelmatig drops naar 30, met inderdaad een GTX970 en i7 3820. Alles op very low.

[ Voor 3% gewijzigd door Family Guy op 30-03-2017 13:44 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Family Guy schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:44:
[...]

Ik kom nauwelijks boven de 50 uit met regelmatig drops naar 30, met inderdaad een GTX970 en i7 3820. Alles op very low.
Dat is wel bijzonder denk ik.
Ik heb dan wel een nieuwere procesor maar ik zit meestal rond de 55-60. En ik heb het meeste op high/ultra staan.
Ik heb weleens dips naar 35-40 maar nooit lager.
Draait er misschie nnog iets op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

beebie121 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:47:
[...]

Ik heb dan wel een nieuwere procesor maar ik zit meestal rond de 55-60. En ik heb het meeste op high/ultra staan.
Teamspeak. Onzichtbare processen zal ik straks checken, al verwacht ik dat er daar niet zo veel van zijn. Alle andere spellen draait mijn beestje namelijk wel smooth.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
@Family Guy probeer anders deze guide even te volgen GUIDE

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
beebie121 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:47:
[...]

Misschien hebben jullie wel andere drivers :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Luxicon schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:54:
[...]

Misschien hebben jullie wel andere drivers :)
klopt maar ik heb nog geen driver gezien die specifiek voor PUBG is :D

tuurlijk kan het aan drivers liggen hoor. Maar vind het op zich wel laag als het ook nog op very low staat.

maar ik zou die guide eens gebruiken. wellicht dat het helpt.

Ik ga vanavond weer los. Heb er weer zin in.
ik zal eens proberen wat filmpjes te maken en te uploaden. Lijkt me wel een keer leuk om te doen hehe.
Wat is aan te raden: alleen de gameplay opnemen of moet ik er dan ook tussen door lullen? meestal roep ik wel dingen als ik me weer kapotschrik omdat er vlakbij iemand staat/loopt/mij af knalt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
beebie121 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:01:
[...]

klopt maar ik heb nog geen driver gezien die specifiek voor PUBG is :D

tuurlijk kan het aan drivers liggen hoor. Maar vind het op zich wel laag als het ook nog op very low staat.

maar ik zou die guide eens gebruiken. wellicht dat het helpt.

Ik ga vanavond weer los. Heb er weer zin in.
ik zal eens proberen wat filmpjes te maken en te uploaden. Lijkt me wel een keer leuk om te doen hehe.
Wat is aan te raden: alleen de gameplay opnemen of moet ik er dan ook tussen door lullen? meestal roep ik wel dingen als ik me weer kapotschrik omdat er vlakbij iemand staat/loopt/mij af knalt :D
Persoonlijk vind ik het met commentary altijd veel leuker, omdat je daarmee vooral de langzamere stukjes van de gameplay kan opvullen of omdat er ook wat grappigs kan gebeuren tijdens het lullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Family Guy schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:44:
[...]

Met jou video kaart draai ik hem gemiddeld op 70-80 fps(settings op low/very low), alleen in de pre lobby en het droppen vanaf het vliegtuig haal ik maar een fps van 30-40.

[ Voor 3% gewijzigd door tumtum100 op 30-03-2017 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Net een kill met de K98 gemaakt, m'n eerste. Zo vaak vind ik deze niet, maar na deze kill zou ik dit wapen wel vaker willen gebruiken, wel met scope :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 26-06 12:13

Irrival

"Dispel the Darkness"

Luxicon schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:31:
Net een kill met de K98 gemaakt, m'n eerste. Zo vaak vind ik deze niet, maar na deze kill zou ik dit wapen wel vaker willen gebruiken, wel met scope :)

[video]
De Kar98 is bijzonder sterk! Instant knock downs zijn aan de orde van de dag als je een beetje kan schieten.

Gisterenavond hebben we ons als "Tweakers" toch wel bewezen in squad games. Samen met f3cuk, Daradius en Koba erg hard liggen spelen. Van de drie serieuze games hebben we twee games binnen geharkt! We hadden echt een goede mix tussen teamplay, tactiek en beslissingsvermogen! Het blijft toch een gruwelijk gevoel als je een huisje gaat assaulten samen met je squad. Met Daradius on front (want we konden hem niet temmen :P) hebben we toch aardig wat squads uit een bepaalde hoek gedreven.

Het leukste was nog wel dat we vanuit de bosrand een settlement gingen raiden waar we een squad hadden gespot. Zodra op discord werd gezegt "laten we ze pushen" waren mijn squad maatjes niet meer te houden. Ze stonden in feite al te stuiteren achter de bomen om te rushen. Ik gaf covering fire met mijn K98. Enemy squad was met de staart tussen de benen weggerent en liepen vol angst over een open veld. Dan sterf je uiteraard 8)7

Well played boys! _/-\o_

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
Heel veel mensen in dit topic hebben het over fps. Loopt de game niet helemaal soepel? Ik heb zelf een Asus STRIX R9380, iemand idee of het zin heeft om de game aan te schaffen. Maar aangezien de game in ontwikkeling is kan het toch ook nog verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Ik heb in de OP wat interessante guides en informatie linkjes gezet. Voor degenen die het interessant vinden. :) Ook de informatieve post van Grotman over meds erbij gezet!
Luke58 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:32:
Heel veel mensen in dit topic hebben het over fps. Loopt de game niet helemaal soepel? Ik heb zelf een Asus STRIX R9380, iemand idee of het zin heeft om de game aan te schaffen. Maar aangezien de game in ontwikkeling is kan het toch ook nog verbeteren?
Klopt Luke, de game loopt nog niet volledig soepel. De game is inderdaad nog vol in ontwikkeling, en de developers verwachten de performance in April volledig op de rit te krijgen.

[ Voor 61% gewijzigd door GeoffLx op 31-03-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:22
Ja met die meds begrijp ik nog niet zo goed , want ik heb al een paar keer gehad dat ik gewond was dus , maar ik kon helemaal niks met die first aid en med kits doen , als ik op Use klikte deed het niks ... hoe gebruiken jullie die meds dan ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08:06
Irrival schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:00:
[...]

De Kar98 is bijzonder sterk! Instant knock downs zijn aan de orde van de dag als je een beetje kan schieten.

Gisterenavond hebben we ons als "Tweakers" toch wel bewezen in squad games. Samen met f3cuk, Daradius en Koba erg hard liggen spelen. Van de drie serieuze games hebben we twee games binnen geharkt! We hadden echt een goede mix tussen teamplay, tactiek en beslissingsvermogen! Het blijft toch een gruwelijk gevoel als je een huisje gaat assaulten samen met je squad. Met Daradius on front (want we konden hem niet temmen :P) hebben we toch aardig wat squads uit een bepaalde hoek gedreven.

Het leukste was nog wel dat we vanuit de bosrand een settlement gingen raiden waar we een squad hadden gespot. Zodra op discord werd gezegt "laten we ze pushen" waren mijn squad maatjes niet meer te houden. Ze stonden in feite al te stuiteren achter de bomen om te rushen. Ik gaf covering fire met mijn K98. Enemy squad was met de staart tussen de benen weggerent en liepen vol angst over een open veld. Dan sterf je uiteraard 8)7

Well played boys! _/-\o_
haha heerlijk games gister idd! en was een erg goede squad waar we mee speelden. Dat rushen zit gewoon een beetje in me :P maakt het wat spannender, en we komen er 9/10 keer ook erg goed mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
ProCeela schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:42:
Ja met die meds begrijp ik nog niet zo goed , want ik heb al een paar keer gehad dat ik gewond was dus , maar ik kon helemaal niks met die first aid en med kits doen , als ik op Use klikte deed het niks ... hoe gebruiken jullie die meds dan ?
Tactical med kit en bandage kan je maar gebruiken tot 75% van max hp. daarna moet je painkillers of energy drink gebruiken.

De grote Med Kit healed je wel gelijk naar 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
GeoffLx schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:56:
Ik heb in de OP wat interessante guides en informatie linkjes gezet. Voor degenen die het interessant vinden. :) Ook de informatieve post van Grotman over meds erbij gezet!

[...]

Klopt Luke, de game loopt nog niet volledig soepel. De game is inderdaad nog vol in ontwikkeling, en de developers verwachten de performance in April volledig op de rit te krijgen.
Oke, denk je dat het met mijn videokaart op dit moment wel redelijk zal lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 10:49
Ryada schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:45:
[...]

Vermoeden bevestigd. Thanks, wist niet zeker of dat het was. Heb nog een aantal vage momenten gehad dat een kogel op iemand gewoon niet raakte terwijl hij stil stind en ik stil. Maarja ik schoot gewoon in paniek na die eerste paar kogels enja was wel zuur. Laatste game heeft het wel goed gemaakt met een victory :)
Heb zelf de game nog niet, maar het ziet er inderdaad wel raar uit, terwijl je wel goed mikt. Meer games hebben zo'n systeem, en dan vraag je je zelf af hoe je zo mis kan schieten :P. Met bijvoorbeeld H1Z1 heb je dat ook, dan zie je iemand met z'n kop boven een brievenbus komen, dan schiet je erop, en dan raak je hem geen één keer en dan ga je dood.

Gameplay blijft toch leuk om te zien. Hopelijk doen ze straks ook nog iets met cosmetics. Voor mij is dat toch wel iets waardoor de game leuk blijft (naast natuurlijk de bestaande en spannende gameplay). Vooral verschillende varianten van zo'n lange jas zou er tof uit zien. Maar dan moet vindt ik persoonlijk dat de game er wel klaar voor moet zijn, en niet zoals bij H1Z1 dat ze nieuwe skins toevoegen terwijl er nog genoeg verbeterd kan worden aan de game zelf.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
ProCeela schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:42:
Wat Daradius eigenlijk al zegt: First Aid Kits en Bandages healen tot maximaal 75% health. Daarna moet je de rest geleidelijk laten aanvullen door gebruik van boosters (Painkillers & Energy Drink), die geven je onder andere steeds een klein beetje health erbij over een bepaalde tijd. Een Med Kit is het enige type medication dat in één keer de volledige 100% healt, maar die zou ik bewaren voor momenten dat je écht bijna dood bent.
Luke58 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:01:
[...]

Oke, denk je dat het met mijn videokaart op dit moment wel redelijk zal lopen?
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, en de definitie van redelijk lopen is per persoon natuurlijk anders, maar ik denk dat het speelbaar is ja. De game gebruikt, afhankelijk van je settings, natuurlijk ook het een en ander aan CPU power.

Ikzelf heb een GTX1070, en haal in open stukken zo 150 fps, maar in de grotere steden ben ik blij met 30fps. Heel verschillend. Ik verwacht wel dat als de game zometeen volledig geoptimaliseerd is, dat jouw videokaart de game normaal zou kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
GeoffLx schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:46:

[...]

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, en de definitie van redelijk lopen is per persoon natuurlijk anders, maar ik denk dat het speelbaar is ja. De game gebruikt, afhankelijk van je settings, natuurlijk ook het een en ander aan CPU power.

Ikzelf heb een GTX1070, en haal in open stukken zo 150 fps, maar in de grotere steden ben ik blij met 30fps. Heel verschillend. Ik verwacht wel dat als de game zometeen volledig geoptimaliseerd is, dat jouw videokaart de game normaal zou kunnen draaien.
Heb zelf ook een GTX1070 en speel het zelf op 1440p. heb alles nu wel op low staan, maar haal wel bijna overal gewoon 60fps (kom er onder als er een bom field op me dak is). maatje van me speelt zelfs met een GTX 560 TI , soms heeft hij wel wat moeite hier en daar, maar voglensmij draait hij bij hem wel redleijk prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Bijna weekend, weer tijd om te spelen :) Eerst eens serieus naar de instellingen kijken met de tips uit de OP. FPS was prima, maar zichtbaarheid kan wel wat beter.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
had weer een patch download van 415MB. Kan alleen niet echt achterhalen wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
beebie121 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:08:
had weer een patch download van 415MB. Kan alleen niet echt achterhalen wat het is.
Server lagg fix, lees alleen op reddit dat mensen juist na die patch meer lagg hebben op EU servers.
We will release a server patch that should help with server lag. Servers will be updated shortly without any downtime.
https://twitter.com/PUBAT...status/847679757114236928

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

(Komt er vanavond nog iemand op Discord?)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ebayzo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:53:
Daar ben ik niet geweest in ieder geval. :P

Waar ik net achter kwam, als je een scope hebt, kun je met page-up en page-down de scope instellen op afstand. Zo kon ik met een 4x op een K98 tot 600m. Standaard staat deze dan op 300m volgens mij. Of bij een AKM op 100m.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Iemand weleens problemen met ingame voicechat? PTT lijkt vaak te haperen, maar always on doet het dan wel weer.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 162797

Ebayzo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:53:
Ik was vanaf een uurtje of 10 op Discord maar niet dat je daar iets aan hebt op dit moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ebayzo schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:35:
Iemand weleens problemen met ingame voicechat? PTT lijkt vaak te haperen, maar always on doet het dan wel weer.
Dat het hapert heb ik geen last van gehad, maar heel soms werkt de in-game voicechat niet met duo's. Dan doen we de voice aan via Steam.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luke58
De game is echt heel goed, speel echt met een geweldige spanning. Tot nu toe alleen gespeeld. Maar heerlijk om met zo'n spanning te spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luxicon
Yes! Eindelijk :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HQY8Jp5.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Laatst online: 22:33

Bluebe

Roar

Gisteren ook met een groepje begonnen, er moet nog wel genoeg gedaan worden aan het spel en dan voornamelijk de grafische kant want voordat we de settings hadden veranderd liep het spel nogal vervelend. Gewoon net niet lekker vloeiend, met de aanpassingen draait hij nu goed al lever je grafisch wel wat in. Ook het springen en klimmen werkt nog niet goed.

Dat gezegd te hebben is het echt een tof spel, bij het droppen uit het vliegtuig z.s.m. wapens proberen te vinden en je voelt de druk al een beetje als er meerdere mensen in de buurt landen :p Vooral als je met een team op bijv. discord werkt is het spel extra leuk. Ook het concept dat het gebied steeds kleiner wordt en je wel verplicht wordt te verplaatsen zorgt dat de snelheid er een beetje wordt ingehouden. Zeker de € 24,- waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Gister ook bezig geweest met een solo potje, door de lag ben ik er mee gestopt dat was jammer.

Het was op zich een goed potje, werd 3 maal van achter een keer beschoten maar gelukkig was het hun eerste potje denk ik want ik kon ze direct neermaaien met mijn M16A4. Een van deze had een Kar98 met 4x scope dus dat was mooi meegenomen.
Toen de cirkel weer wat ging krimpen moest ik me richting de militaire basis begeven via de brug. Helaas had ik geen auto dus maar met de benenwagen die kant op sjouwen. Halverwege de brug hoor ik een auto van achter komen, ik in prone met de Kar de bestuurder er uit geschoten. Dat gaf wel een lekker gevoel en ik had nu een auto. :*)
Alleen jammer dat door de lag de auto niet stil ging staan en werd ik in eens overreden toen ik achter de auto langs ging 8)7

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:39
Sinds dit weekend ook dit spel gaan spelen. Vind het echt een tof concept!

Alleen ik ervaar dat andere spelers nog wel redelijk laggy (door het beeld heen schieten), Hebben meer van jullie hiervan last met tegenspelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
micmulder schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:45:
Sinds dit weekend ook dit spel gaan spelen. Vind het echt een tof concept!

Alleen ik ervaar dat andere spelers nog wel redelijk laggy (door het beeld heen schieten), Hebben meer van jullie hiervan last met tegenspelers?
Ik heb hier ook wel eens last van. Schiet soms daardoor ook mis, maar word ik zelf wel geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3w417Yo.jpg

Woohoo, deze keer wel aan het langste eind getrokken en 1e geworden in solo! *O* Had een screenshot gemaakt op m'n PC, maar dat was niet goed gegaan 8)7 Gelukkig ook foto gemaakt met mobiel haha.

Daarnaast ook nog een geweldig potje in Squad mode gespeeld vanavond, daar werden we 2e. Dat had niet eens gehoeven, maarja iets met spanning en lege magazine enzo :+ Heb die ronde wel 13 kills gemaakt, dus dat compenseert het nipte verlies dan wel weer.

Heerlijk spel dit, vind zowel de solo mode als de modes waar je met vrienden samen kan spelen erg leuk. Beide hebben echt een eigen manier van spelen en mogelijkheden qua aanpak.

[ Voor 16% gewijzigd door The.Sticky op 04-04-2017 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Gisterenavond een paar hele leuk en hilarische potjes gespeeld. Wel 2 x door mijne eigen teammate gekilled, waarvoor dank MITCH! :D
Eén keer dat we uit de jeep hingen en hij me door mijn kop knalde, 2e keer knalde hij met de jeep tegen een rots en vloog ik door het raam.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Dacht dat sommigen hier wel iets mee kunnen ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wxm4Ul5.jpg

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Family Guy schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:05:
Dacht dat sommigen hier wel iets mee kunnen ;)

[afbeelding]
Laat ik die rode gebieden nou alitjd mijden ^^

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ebayzo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:09:
[...]
Laat ik die rode gebieden nou alitjd mijden ^^
haha de in-game rode gebieden moet je inderdaad mijden, alleen deze rode gebieden zijn juist héél aantrekkelijk >:)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06 16:06
Family Guy schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:10:
[...]

haha de in-game rode gebieden moet je inderdaad mijden, alleen deze rode gebieden zijn juist héél aantrekkelijk >:)
Toch probeer ik die gebieden ook zo veel mogelijk uit de weg te gaan. Ik loot liever in alle rust en probeer dan rustig aan naar de cirkel toe te werken.

Af en toe probeer ik nog wel richting de gun range te gaan. Ligt vaak ook veel loot maar komen niet altijd veel mensen op af. Hangt wellicht ook een beetje van de baan van het vliegtuig af.

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The.Sticky
henri.77 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:50:
[...]

Toch probeer ik die gebieden ook zo veel mogelijk uit de weg te gaan. Ik loot liever in alle rust en probeer dan rustig aan naar de cirkel toe te werken.

Af en toe probeer ik nog wel richting de gun range te gaan. Ligt vaak ook veel loot maar komen niet altijd veel mensen op af. Hangt wellicht ook een beetje van de baan van het vliegtuig af.
Ik wissel het een beetje af. Het is ook wel erg leuk om juist wel naar zulke gebieden te gaan, gauw een gun te regelen en dan op jacht naar andere spelers :) Heb je meteen actie haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:09

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zit dit spel nu voor het eerst en zie de screenshot van sticky. Wat kun je met de coins die je verdiend? Verder spreekt het concept me wel lekker aan. Vanavond toch eens wat filmpjes kijken en eventjes kijken of deze game werkt op mijn oude laptop

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Oxigeon schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:02:
Ik zit dit spel nu voor het eerst en zie de screenshot van sticky. Wat kun je met de coins die je verdiend? Verder spreekt het concept me wel lekker aan. Vanavond toch eens wat filmpjes kijken en eventjes kijken of deze game werkt op mijn oude laptop
Met de coins kan je loot crates halen, hierin zitten kledingstukken die alleen cosmetisch zijn.

Wat voor specs heeft je oude laptop? Want het spel is niet geoptimaliseerd, dus zelfs goeie nieuwe machines hebben problemen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fi8RxIB.jpg

Ben je met 2 over, is de laatste speler onzichtbaar :/

Links naast de boom zie je een wapen zweven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
RaCio schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:48:
[afbeelding]

Dan baal je. Dat ben ik nog niet tegengekomen. Gister was er iemand in onze squad die een compleet huis niet zien kon, maar wel alles wat er binnen was aan equipement.

1 match waren er 3 van ons dood, en 1 van ons ging door toen er nog een stuk of 40 á 50 in leven waren. Hij had een SKS met 8x scope. Vervolgens maakt hij een stuk of 10 kills, om door de laatste man neergeknald te worden. Hij had diegene zo mooi in het vizier. Knappe prestatie. Alleen tegen meerdere teams en dan 1 vs 1 overblijven. Moet wel zeggen, dat hij mooi zicht had op mensen in open velden.. en het niet zo was dat hij bestormd is door 2 of meer man tegelijk.

Hier kun je trouwens makkelijk een team vinden. Volwassenen en irritante pubers zijn er wel gemixt.
https://discord.gg/sXJy2

Weet iemand nog zo'n channel, met volwassen spelers?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Luxicon schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:40:
[...]

Dan baal je. Dat ben ik nog niet tegengekomen. Gister was er iemand in onze squad die een compleet huis niet zien kon, maar wel alles wat er binnen was aan equipement.

1 match waren er 3 van ons dood, en 1 van ons ging door toen er nog een stuk of 40 á 50 in leven waren. Hij had een SKS met 8x scope. Vervolgens maakt hij een stuk of 10 kills, om door de laatste man neergeknald te worden. Hij had diegene zo mooi in het vizier. Knappe prestatie. Alleen tegen meerdere teams en dan 1 vs 1 overblijven. Moet wel zeggen, dat hij mooi zicht had op mensen in open velden.. en het niet zo was dat hij bestormd is door 2 of meer man tegelijk.

Hier kun je trouwens makkelijk een team vinden. Volwassenen en irritante pubers zijn er wel gemixt.

Heb zelf geen ide of er meer van die channels zijn, ik heb gewoon wat gezellige mensen van tweakers toegevoegd in me vriend list. Voeg me gerust toe. steam nickname is hetzelfde als hier op tweakers, het plaatje is ook hetzelfde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Luxicon schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:40:
[...]

Bij de discord van de PUBattlegrounds subreddit kun je makkelijk goeie squads vinden. Bijna geen slechte ervaringen gehad daar.

[ Voor 9% gewijzigd door RaCio op 04-04-2017 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Daradius schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:55:
[...]

Heb zelf geen ide of er meer van die channels zijn, ik heb gewoon wat gezellige mensen van tweakers toegevoegd in me vriend list. Voeg me gerust toe. steam nickname is hetzelfde als hier op tweakers, het plaatje is ook hetzelfde :).
Thanks! Echt goede K/D ratio's zie ik. Ik mag wel eerst eens boven de 1.0 uit gaan komen. Meestal speel ik duo met iemand, die ook niet zo'n goede K/D heeft, dat ook wel leuk is eigenlijk :P
RaCio schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:14:
[...]

Bij de discord van de PUBattlegrounds subreddit kun je makkelijk goeie squads vinden. Bijna geen slechte ervaringen gehad daar.
Thanks, het zit helemaal vol daar!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Krijg hem momenteel alleen echt totaal niet soepel qua FPS. Kan niet wachten op de client optimalisaties.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Ebayzo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:12:
Krijg hem momenteel alleen echt totaal niet soepel qua FPS. Kan niet wachten op de client optimalisaties.
Heb je de graphics inmiddels op low staan? Wat het beste werkt is alles op very low.. shadows low.. textures medium / high en draw distance zoals je wil.. zou ik ook high doen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:09

Oxigeon

En zo is dat!

Ollievssn schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:19:
[...]

Met de coins kan je loot crates halen, hierin zitten kledingstukken die alleen cosmetisch zijn.

Wat voor specs heeft je oude laptop? Want het spel is niet geoptimaliseerd, dus zelfs goeie nieuwe machines hebben problemen.
Intel Core i5-5200U, up to 2.7Ghz
6GB Memory
Nvidia Geforce 920M

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
RaCio schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:48:
[afbeelding]

Ik zag net een stream waar iemand dood ging en de enemy na 3 seconden verdween. Kan het niet zijn dat hij helemaal niet onzichtbaar was, maar wel pas toen je dood ging en toen je dus de screenshot maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke58
Ik mis nu wel iets, geluid. Op het moment dat een enemy dicht in de buurt, hoor je hem wel horen te bewegen. Ik had dat ik boven was en een enemy beneden, hoorde hem totaal niet(had de deuren expres dicht gedaan, zodat ik hem kon horen). Ga ik naar beneden en kom gelukkig achter hem terecht. Hij hoorde mij dus ook niet. Zo zijn er nog meer momenten dat je realistisch gezien je tegenstander gewoon hoort te horen. Hetzelfde met schoten, die worden afgevuurd hoor je wel. Maar als ze richting jouw gaan hoor je zelden tot helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ze hebben het geluid een stuk zachter gemaakt. Eerst kon je wel goed horen als er mensen rondom je gebouw waren. Ik vond wel dat crouchen erg veel geluid maakte in het begin, maar nu lijkt mij alles wel aan de zachte kant met rennen en kruipen. Dat zal nog wel aangepast gaan worden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Oxigeon schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:49:
[...]

Intel Core i5-5200U, up to 2.7Ghz
6GB Memory
Nvidia Geforce 920M
Dat zou denk ik wel met alles op low werken. Pin me er niet op vast hoor want het kan altijd minder lopen. maar in de toekomst loopt het spel wel beter (fingers crossed :P )

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Vanavond een aantal mooie potjes gespeeld met volle squad van vrienden. Net het laatste potje onszelf beloond met de 1e plaats :D Hadden het echt perfect voor elkaar:

2 mensen met een Kar98 en 8x scope.
2 mensen (waaronder ik) met assault rifle en SMG om posities te bestormen.

Uiteindelijk is er van ons 1 gesneuveld in de allerkleinste cirkel en moesten we nog de laatst overgebleven zoeken, die zat ergens in een hoekje van een huis verstopt haha :) Geeft erg veel voldoening als je een ronde zo lekker tactisch kan uitspelen met een 1e plek als resultaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
The.Sticky schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:37:
Vanavond een aantal mooie potjes gespeeld met volle squad van vrienden. Net het laatste potje onszelf beloond met de 1e plaats :D Hadden het echt perfect voor elkaar:

2 mensen met een Kar98 en 8x scope.
2 mensen (waaronder ik) met assault rifle en SMG om posities te bestormen.

Uiteindelijk is er van ons 1 gesneuveld in de allerkleinste cirkel en moesten we nog de laatst overgebleven zoeken, die zat ergens in een hoekje van een huis verstopt haha :) Geeft erg veel voldoening als je een ronde zo lekker tactisch kan uitspelen met een 1e plek als resultaat!
Netjes gedaan! Met squads ben ik nog niet zo goed bezig. Daar ben ik een stuk minder gefocust dan in solo, plus dat je te maken hebt met een team die van alles wil of niet duidelijk is. En daardoor anders speel dan solo. Dus daar ga ik regelmatig zomaar dood.. :P

Het is wel leuk zo.. eerst win ik rond de 120 potjes niet 1 match.. wel een aantal keren top 3, maar ik wist mij geen raad in dat kleine circeltje. Inmiddels ben ik wat rustiger op het laatst... al gaat m'n hard wel flink bonzen als er nog 1 iemand over is.. O-) Zo win er dus na lange tijd 1, vandaag heb ik twee wins binnen weten te slepen, of eigenlijk 1 gister, en 1 vandaag (vannacht).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jRI8FXO.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xXra8Ii.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Luxicon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 03:22:
[...]

Netjes gedaan! Met squads ben ik nog niet zo goed bezig. Daar ben ik een stuk minder gefocust dan in solo, plus dat je te maken hebt met een team die van alles wil of niet duidelijk is. En daardoor anders speel dan solo. Dus daar ga ik regelmatig zomaar dood.. :P
Maar al te bekend dat een squad niet weet wat ze willen. Vaak is het een gevecht onderling van wat nou gedaan moet worden zonder een echte conclusie. Door het af te kappen en gewoon een (soms slechte) beslissing te nemen gaat het vaak een stuk vlotter. Of wordt in ieder geval door iemand anders een wat betere beslissing genomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Luxicon schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:25:
[...]

Heb je de graphics inmiddels op low staan? Wat het beste werkt is alles op very low.. shadows low.. textures medium / high en draw distance zoals je wil.. zou ik ook high doen.
Heb de FPS guides gevolgd, en kom wel rond de 60fps. Maar het ziet er echt niet uit en soms dropt de FPS nog. Maargoed, wacht de optimalisatie nog wel even af.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
ItMeAedri schreef op woensdag 5 april 2017 @ 04:52:
[...]

Maar al te bekend dat een squad niet weet wat ze willen. Vaak is het een gevecht onderling van wat nou gedaan moet worden zonder een echte conclusie. Door het af te kappen en gewoon een (soms slechte) beslissing te nemen gaat het vaak een stuk vlotter. Of wordt in ieder geval door iemand anders een wat betere beslissing genomen :D
Haha ja voor een deel ook wel herkenbaar hoor! We hebben gisteravond denk ik zo'n 4 - 5 rondes gespeeld en ook al zijn we goede bekenden van elkaar en hebben we al jaren samengespeeld in games, was het de eerste rondes ook nog wel wat rommelig op de cruciale momenten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Is de nieuwe update er al en zo ja, hoe groot is deze?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Luxicon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 03:22:
[...]

Het is wel leuk zo.. eerst win ik rond de 120 potjes niet 1 match.. wel een aantal keren top 3, maar ik wist mij geen raad in dat kleine circeltje. Inmiddels ben ik wat rustiger op het laatst... al gaat m'n hard wel flink bonzen als er nog 1 iemand over is.. O-) Zo win er dus na lange tijd 1, vandaag heb ik twee wins binnen weten te slepen, of eigenlijk 1 gister, en 1 vandaag (vannacht).

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes !! Vanavond ben ik ook weer online, dan kunnen we eventueel wel wat potjes spelen als je zin hebt :) kijken of we een win binnen kunnen slepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
een PSA van de @puBattlegrounds twitter:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YX0oo5Y.png?1

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Family Guy schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:17:
Is de nieuwe update er al en zo ja, hoe groot is deze?
De wekelijkse client-patches zijn volgens mij donderdag, dus morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ollievssn schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:32:
een PSA van de @puBattlegrounds twitter:

[afbeelding]
ziet er goed uit :), die rubber band issues werd ik soms wel helemaal gek van.
Pagina: 1 2 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord