Ik merk dat mijn speelstijl drastisch aan het veranderen is t.o.v. de eerste games. Voorheen zocht ik tijdens de airdrop het liefst een plekje buiten de steden of druk bezochte gebieden. Dit was redelijk tijdrovend, omdat ik constant van klein hutje op de heide naar boerderij naar klein hutje moest rennen. Vervolgens rende ik (in de hoop dat je een beetje gear hebt kunnen vinden) naar de cirkel. Dit was vaak ondankbaar werk door de slechte drops en het vele rennen.
Tegenwoordig probeer ik meteen naar drukke plekken te vliegen om de confrontatie op te zoeken. Dan vertrouw ik op mijn aim en speelstijl om daar te overleven. Overleef je? Dan is de kans vaak groot dat je in de top 10 eindigt! Overleef je niet? Dan heb je een minimale tijdsinvestering gedaan en kan je meteen opnieuw beginnen
Zoeken jullie de confrontatie op, of gaan jullie liever naar het hutje op de heide?
Tegenwoordig probeer ik meteen naar drukke plekken te vliegen om de confrontatie op te zoeken. Dan vertrouw ik op mijn aim en speelstijl om daar te overleven. Overleef je? Dan is de kans vaak groot dat je in de top 10 eindigt! Overleef je niet? Dan heb je een minimale tijdsinvestering gedaan en kan je meteen opnieuw beginnen
Zoeken jullie de confrontatie op, of gaan jullie liever naar het hutje op de heide?
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692