[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutellaah schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:46:
[...]

Die eerste hit heb ik ook gezien, maar mijn vraag is meer waarom iedereen er zo bang voor is...? (wat je nu al hebt beantwoord)
Early Access betekent dat je game niet af is, onderhevig aan wijzigingen en nog fouten kan bevatten. Mensen kopen dus een game en hopen dat de game zich ontwikkeld in de richting die vooraf beloofd is.
Een risico is dat de ontwikkelaar het niet voor elkaar krijgt om het spel echt af te maken, de grote bugs op te lossen en het spel daadwerkelijk zo af te leveren als beloofd.

Als speler investeer je dus in een alpha/beta versie van een spel met de hoop uiteindelijk een volwaardige game te krijgen.

Ontwikkelaars kiezen voor early access om twee redenen:
1. Geld. Door het spel nu al te verkopen halen ze geld binnen waarmee ze mensen kunnen inhuren, servers kunnen betalen en licenties kunnen aanschaffen. En natuurlijk zichzelf voorzien van salaris om woning, eten,... te kunnen betalen.
2. Spelers betrokken krijgen bij ontwikkeling. Het is erg lastig om grote wijzigingen aan te brengen bij een gereleased spel omdat spelers zich dan snel bedrogen voelen. Ze kopen een spel met features A, B en C en halverwege worden features A en B weggehaald en D en E toegevoegd. Zolang je je spel early access noemt kan je dus met spelers samen werken on bepalen welke kant het spel op wilt gaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Ok, merci voor de reactie, is me duidelijk nu!

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Patch voor vandaag:

General
Added SEA (Southeast Asia) server

Client Performance
Improved UI performance

Bug fixes
- Fixed a bug that caused a character to walk through gas station wall
- Fixed a bug that caused a character to stand on top of tunnel after getting out of motorbike inside of tunnel
- You can no longer get out of a vehicle, if the vehicle is blocked all the way around
- Fixed a bug that made a teammate's weapon invisible in spectator mode
- Fixed an issue of the scope crosshair appearing blurry when post-processing quality is set to high
- Adjusted GROZA rail to better fit Holographic Sight and Red Dot Sight
- Fixed a bug that caused ammo not to drop after dropping Extended Mag with full Backpack
- Vehicle tire effects will change immediately when the vehicle is on a different type of ground now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Ik heb hier al veel instellingen voor de game gezien die ik waarschijnlijk vanavond eens ga testen (i5 4460 & 8gb ram & GTX970 hier) alhoewel ik niet kan zeggen dat ik veel problemen ondervind met de meeste settings op high.
Wat ik me wèl afvraag, en wat ik al bij verschillende streamers gezien heb, is hoe ze de achtergrond van het inventory scherm transparant maken want dat lijkt mij SUPER handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
kreezjie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:43:
Wat ik me wèl afvraag, en wat ik al bij verschillende streamers gezien heb, is hoe ze de achtergrond van het inventory scherm transparant maken want dat lijkt mij SUPER handig?
Euhm dit is gewoon standaard toch?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:44:
[...]

Inderdaad, dat is standaard :Y

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Lipst3r schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:44:
[...]

Ik begon ook al aan mijzelf te twijfelen =D

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
goddamn, ben ik dan blind of zo? :o

Vanavond maar eens lang en zéér aandachtig naar mijn inventory kijken dan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:51
Volgens mij heeft dit te maken met de effects, post-proc of AA settings. Hier heb ik gisteren mee gespeeld (AA: High, Effects en PP: low/verylow) en mij viel op dat de blurry achtergrond tijdens het openen van de inventory verdween.
Misschien daar eens naar kijken? :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
xtreme_lunatic schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:57:
Volgens mij heeft dit te maken met de effects, post-proc of AA settings. Hier heb ik gisteren mee gespeeld (AA: High, Effects en PP: low/verylow) en mij viel op dat de blurry achtergrond tijdens het openen van de inventory verdween.
Was ook even gaan zoeken en dat is het inderdaad.

https://www.reddit.com/r/...6/inventory_transparency/

Staat helaas niet bij hoe je het moet tweaken maar dat is dan gewoon testen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rappa1985 op 06-07-2017 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
xtreme_lunatic schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:57:
thnx! Bij mij staat alles op high dus daar ga ik zeker eens naar kijken! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:59:
[...]

Was ook even gaan zoeken en dat is het inderdaad.

https://www.reddit.com/r/...6/inventory_transparency/

Staat helaas niet bij hoe je het moet tweaken maar dat is dan gewoon testen.
Gewoon in de lobby even testen. Maar met vrijwel al dit soort effecten is een lagere setting een betere zichtbaarheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de inleiding van het interview iets beter bekeken en het is een interview uit April. Dus ruim twee van de maanden zijn al verstreken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Tsurany schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:17:
[...]

Ik heb de inleiding van het interview iets beter bekeken en het is een interview uit April. Dus ruim twee van de maanden zijn al verstreken :+
Bwhahaha, dus nog 4-5 maanden.

Hmmpf, had wel verwacht van tweakers dat ze dat erbij zouden zetten...
Al moet ik toegeven, heb het hele interview gelezen, maar niet op de datum gelet.
Vond het al zo vreemd dat ze het over zombie mode hadden alsof het nog niet uit was :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IdieEasy schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:22:
[...]

Bwhahaha, dus nog 4-5 maanden.

Hmmpf, had wel verwacht van tweakers dat ze dat erbij zouden zetten...
Al moet ik toegeven, heb het hele interview gelezen, maar niet op de datum gelet.
Vond het al zo vreemd dat ze het over zombie mode hadden alsof het nog niet uit was :F
Inderdaad, het duurde bij mij ook even voor het kwartje viel. Toen was het opeens een stuk logischer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
cmegens schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 03:59:
[...]

Ik ben benieuwd hoe je dit weet? Want het klinkt alsof je hem dus niet gezien hebt, waardoor ik me afvraag hoe je hem dan kon positioneren en dus zeker weet dat hij cheat?

Ik wordt vaak genoeg afgeknald zonder te weten waar vandaan. Dat is onderdeel van deze game, maar dan denk ik niet meteen aan cheats, maar eerder aan een slimme speler.
1 kogel is ook prima mogelijk zonder level 3 armour of helmet. Kijk maar eens op youtube, er zijn gewoon spelers die altijd voor de headshot gaan en hier ook erg goed in zijn.
Dit antwoord had ik helaas wel verwacht. Ik zal het uitleggen. Samen met een vriend was ik een potje duo het spelen. Wij landen samen, en als enige in een dorpje (het waterdorpje in het midden). Even later zien we dat er iemand komt aanrennen, wij hebben ons vervolgens liggend op een dak achter een rand verstopt. Vervolgens niet meer bewogen omdat we centraal in de cirkel zaten en goede equipement hadden. We hebben die persoon continu met de camera kunnen volgen. Toen deze medespeler ongeveer 2 huizen van ons verwijderd was, liep hij richting ons. En net op het moment dat hij richting ons draait schiet hij uit vrije hand. Ik was meteen dood. Dat was dus een schot op afstand met een UMP of uzi, door een muur, zonder dat hij ons kon zien. Vervolgens lost hij een tweede schot naar mijn vriend, zelfde verhaal, meteen dood. Heeft niet eens hoeven aimen. Het is ietwat lastig om de betreffende situatie uit te leggen maar ik hoop dat je het ongeveer kan visualiseren.

Dit was in ieder geval duidelijk een hack. Jammer dat je hackers niet kunt reporten.

[ Voor 5% gewijzigd door Redax op 06-07-2017 18:02 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redax schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:51:
Dit was in ieder geval duidelijk een hack. Jammer dat je hackers niet kunt reporten.
Jawel hoor, kan prima. Zeker als je video materiaal hebt. Ik heb al genoeg teamers gerapporteerd via een link naar de YouTube video.

http://forums.playbattleg...ng-a-player-step-by-step/

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 06-07-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Redax schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:51:
[...]

Dit antwoord had ik helaas wel verwacht. Ik zal het uitleggen. Samen met een vriend was ik een potje duo het spelen. Wij landen samen, en als enige in een dorpje (het waterdorpje in het midden). Even later zien we dat er iemand komt aanrennen, wij hebben ons vervolgens liggend op een dak achter een rand verstopt. Vervolgens niet meer bewogen omdat we centraal in de cirkel zaten en goede equipement hadden. We hebben die persoon continu met de camera kunnen volgen. Toen deze medespeler ongeveer 2 huizen van ons verwijderd was, liep hij richting ons. En net op het moment dat hij richting ons draait schiet hij uit vrije hand. Ik was meteen dood. Dat was dus een schot op afstand met een UMP of uzi, door een muur, zonder dat hij ons kon zien. Vervolgens lost hij een tweede schot naar mijn vriend, zelfde verhaal, meteen dood. Heeft niet eens hoeven aimen. Het is ietwat lastig om de betreffende situatie uit te leggen maar ik hoop dat je het ongeveer kan visualiseren.

Ik weet niet wat er helaas aan is, want dit is een forum, dus hier discussiëren we over zaken. Dus ik heb nog wel wat vragen: had die persoon zicht op jullie of kon hij/zij jullie niet zien? Lag je achter het muurtje of zat je geknield? En waar was zijn medespeler? Kan het zijn dat beide jullie benaderden en dat er dus 1 uit de flank kwam? Kijk als je echt buiten zijn zicht lag en hij schoot je richting op dan wordt je stelling plausibel, dan zou het een hack of bug kunnen zijn. Nog steeds kan er dan ook een teamgenoot op je geschoten hebben, maar ergens naar toe schieten waar je niemand ziet is op zijn minst vreemd. Als je wel binnen zijn zicht zat en niet weet of er een teamgenoot ergens anders zat kan het ook gewoon zijn dat zij slimmer waren.

Het laatste ben ik zeker met je eens, jammer dat je niet kunt reporten, maar dat zal een kwestie van tijd zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024

Dit vond ik toch wel erg raar. Normaal als je zo dicht bij een raam staat kun je met geen mogelijkheid met die hoek naar beneden mikken. Daarbuiten een 1 shot 1 kill op een lvl 2 helm en vest, zonder dat het een headshot is. #unlucky denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Zijn jullie eigenlijk meer van de "I kill you all, YOLO!!!"-tactiek of zijn jullie meer van het sneaky spelen en als het moet iemand afmaken?

Ik betrap mezelf er op dat ik bij spellen als BF van de eerste ben, dan speel ik voor rank 1 in de lijst. Maar hier betrap ik mezelf er echt op dat ik gewoon een pussy in een bosje ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
cmegens schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:07:
[...]

Ik weet niet wat er helaas aan is, want dit is een forum, dus hier discussiëren we over zaken. Dus ik heb nog wel wat vragen: had die persoon zicht op jullie of kon hij/zij jullie niet zien? Lag je achter het muurtje of zat je geknield? En waar was zijn medespeler? Kan het zijn dat beide jullie benaderden en dat er dus 1 uit de flank kwam? Kijk als je echt buiten zijn zicht lag en hij schoot je richting op dan wordt je stelling plausibel, dan zou het een hack of bug kunnen zijn. Nog steeds kan er dan ook een teamgenoot op je geschoten hebben, maar ergens naar toe schieten waar je niemand ziet is op zijn minst vreemd. Als je wel binnen zijn zicht zat en niet weet of er een teamgenoot ergens anders zat kan het ook gewoon zijn dat zij slimmer waren.

Het laatste ben ik zeker met je eens, jammer dat je niet kunt reporten, maar dat zal een kwestie van tijd zijn denk ik.
Wij lagen bovenop een gebouw, achter een muurtje. Hij kan ons vanaf die afstand onmogelijk gezien hebben en met een instant hit van een SMG ons vermoorden (door dat muurtje heen!). Wij hebben er erg lang gezeten en waren er van verzekerd dat wij twee samen met die tegenspeler alleen in het dorpje waren. Het is lastig uit te leggen, maar iedereen die dit had gezien of meegemaakt had hetzelfde gezegd.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Zoo gadverdamme zeg, net pot, maat ging gelijk dood, ik kill er nog ff 7 en op het laatst in m'n eentje in leven tegen nog 2 (1 duo), ik raak er eentje 4 keer met een m416, besluit om hem te hunten omdat z'n teammate nog achter een boom stond, zie ik hem niet in het gras liggen 8)7 8)7 Terwijl die fucking laag moet zijn geweest schiet 'ie rustig op mij met een shotgun, ik zie hem na het eerste schot nog steeds niet en ben na het tweede schot dood :')

Echt een van de meest frustrerende manieren om te verliezen tot nu toe. Toch maar ff die video settings tweaken dan. Heb nu alles op medium volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hemical
2 Screens om te teasen :D Vond ineens volop scopes! Dit waren 2 potjes achter elkaar, waar ik nog een aantal 4x scopes heb laten liggen.
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/853846034001157682/6847FB98F0B549BAAE90C05E85F0D305F2B5648E/
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/853846034001157023/20B0C1B7F17EE3681CBD114E4900FB1FDC545E64/

En m'n laatste solo gameplay. Niet mega spannend, wel wat grappige momenten (op lucht schieten, iemand die voor me op de grond ligt). Eerste 6/7 minuten wat saai geloot. Had redelijk wat geluk op het einde dat hij me net niet dood kreeg.

Edit: Ik merk dat de video niet op 6:45 begint, ondanks dat dit wel in de URL staat. Timestamps van de actie is te vinden in de beschrijving van de video.

Gn!

[ Voor 16% gewijzigd door Hemical op 07-07-2017 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hemical schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 02:42:
En m'n laatste solo gameplay. Niet mega spannend, wel wat grappige momenten (op lucht schieten, iemand die voor me op de grond ligt). Eerste 6/7 minuten wat saai geloot. Had redelijk wat geluk op het einde dat hij me net niet dood kreeg.

[video]

Gn!
Knip die 6/7 minuten weg dan. Dit is echt te lang om te kijken. Maak gewoon een korte highlights video.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Hemical schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 02:42:
2 Screens om te teasen :D Vond ineens volop scopes! Dit waren 2 potjes achter elkaar, waar ik nog een aantal 4x scopes heb laten liggen.
[afbeelding]
[afbeelding]

[video]

Gn!
Ja mooi potje! Enige tip die ik je kan geven is ''zit/sta nooit helemaal stil''. Ik zat op sommige momenten dat je aan het looten was in open veld rechtop staan en stil.. billenknijpen! Maar mooi potje en vooral die laatste :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Players,

Today I want to update everyone on PLAYERUKNOWN’S BATTLEGROUNDS progress through Early Access. The amount of support and feedback we have received from our community has been incredible. I want to thank you all for your bug reports, feedback and suggestions. As we continue to fix bugs, improve gameplay and add new content, it’s important to for us to deliver you a fully realized and polished Battle Royale experience as we look towards launch.

Over the past few months I have done a lot of interviews, and in many of them, I said we hoped to be out of Early Access six months after we first launched. I’ve come to realize that restricting the window to a specific month could hinder us from delivering a fully featured game and/or lead to disappointment within the community if the launch deadline is not met.

So, we have decided that we are going push the full launch back a bit from the initial six-month timeframe, but want to assure you that we are still planning a full release before the end of Q4 2017.

We will continue to push weekly and monthly updates until full launch as we want to ensure that the game we release is the best version possible. This is why we’re giving a launch window rather than an exact date. We hope this makes sense, and appreciate your understanding.

As always, I want to thank you all for your continued support.

See you in-game,

PLAYERUNKNOWN

http://steamcommunity.com...etail/1437062253000864753

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Tsurany schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:28:
Players,

Today I want to update everyone on PLAYERUKNOWN’S BATTLEGROUNDS progress through Early Access. The amount of support and feedback we have received from our community has been incredible. I want to thank you all for your bug reports, feedback and suggestions. As we continue to fix bugs, improve gameplay and add new content, it’s important to for us to deliver you a fully realized and polished Battle Royale experience as we look towards launch.

Over the past few months I have done a lot of interviews, and in many of them, I said we hoped to be out of Early Access six months after we first launched. I’ve come to realize that restricting the window to a specific month could hinder us from delivering a fully featured game and/or lead to disappointment within the community if the launch deadline is not met.

So, we have decided that we are going push the full launch back a bit from the initial six-month timeframe, but want to assure you that we are still planning a full release before the end of Q4 2017.

We will continue to push weekly and monthly updates until full launch as we want to ensure that the game we release is the best version possible. This is why we’re giving a launch window rather than an exact date. We hope this makes sense, and appreciate your understanding.

See you in-game,

PLAYERUNKNOWN

Dat is dan wel grappig als we kijken naar het vorige interview wij hij dit zegt: :9
People tell us we’re not going to be out of early access in six months; challenge accepted. I can guarantee you, six or seven months and we’re out of early access. It’s the team. It’s a matter of honour, you know? We will finish this game in six months.
Begrijp me niet verkeerd hoor, want die paar maanden extra maakt mij niet zo veel uit. Ze moeten hem gewoon uitbrengen als die echt af is. Niet gaan pushen om het voor andere grote titels uit te brengen bijvoorbeeld.
Ook is voor valt Q4 nog bijna binnen die 5/6 maanden

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
Lipst3r schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:20:
[...]

Ja mooi potje! Enige tip die ik je kan geven is ''zit/sta nooit helemaal stil''. Ik zat op sommige momenten dat je aan het looten was in open veld rechtop staan en stil.. billenknijpen! Maar mooi potje en vooral die laatste :D
Klopt ja, ik was echter redelijk bewust van m'n omgeving. Vooral op military tijdens de begin loot fase wist ik dat er maar 1 andere geland was, en dat er 1 iemand anders naar toe gereden was. Vliegtuig kwam niet over het linker gedeelte van de map waardoor het ook onwaarschijnlijk was dat ik voorlopig mensen tegen zou komen die via de linkerbrug zouden komen. M'n eerste kill van die persoon die uit de auto kwam was na ~10-15min de eerste, en laatste.
Ebayzo schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:25:
[...]
Knip die 6/7 minuten weg dan. Dit is echt te lang om te kijken. Maak gewoon een korte highlights video.
Ben me nog aan het verdiepen in Adobe Premiere. Vandaar dat ik de link deelde vanaf minuut 7, en de timestamps vermeld heb in de omschrijving van de video. Edit: Zie nu dat het filmpje op het forum wel vanaf het begin begint, ondanks dat de URL hem vanaf minuut 7 laat beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hemical op 07-07-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:37
Ik ben ook van plan om deze game aan te schaffen, echter heb ik een 21:9 2560*1080 monitor.
Nu lees ik dat er problemen waren in het begin maar zijn deze al opgelost?

Ik heb namelijk geen zin om met zwarte balken (16:9) te moeten spelen of dat er wat van het scherm is afgeknipt zoals bij bv overwatch.

Zijn er hier 21:9 spelers die kunnen bevestigen dat ultrawide nu werkt zoals het hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Equazor_ schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:50:
Ik ben ook van plan om deze game aan te schaffen, echter heb ik een 21:9 2560*1080 monitor.

Ik heb namelijk geen zin om met zwarte balken (16:9) te moeten spelen of dat er wat van het scherm is afgeknipt zoals bij bv overwatch.

Zijn er hier 21:9 spelers die kunnen bevestigen dat ultrawide nu werkt zoals het hoort?
@unfor heeft een 21:9 scherm als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:28:
Players,

See you in-game,

PLAYERUNKNOWN

Zolang ze net zo open blijven als de laatste weken/maanden vind ik het prima.

Trouwens echt prachtig die disconnect bugs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

Kwam deze post tegen op Redit link is Imgur.
Kleding uit de gamefiles uit data mining.

Zit leuk spul bij :)

http://imgur.com/a/LO05s

Wel even met een korreltje zout nemen tot ze bevestigd zijn.
Zit in ieder geval het nodige bij wat wel volledig in de stijl van de game past.

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Schuim schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:44:
Kwam deze post tegen op Redit link is Imgur.
Kleding uit de gamefiles uit data mining.

Zit leuk spul bij :)

http://imgur.com/a/LO05s

Wel even met een korreltje zout nemen tot ze bevestigd zijn.
Zit in ieder geval het nodige bij wat wel volledig in de stijl van de game past.
Zit heel tof spul tussen inderdaad. Maar laten we hopen dat ze niet de kant op gaan van al dat achterlijk landenspul. Mensen die in een volledig rood wit blauwe outfit lopen o.i.d.. Moet wel een beetje in de stijl van de game blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Equazor_ schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:50:

Ja en nee, volgens mij is de 3rd person fov iets wijder dan 16:9 maar ik zal dat straks thuis wel eens voor je checken.
Er word echter boven en onder wel iets gecropped.
Nu maakte dit OW totaal onspeelbaar voor mij vooral ook omdat die game first person is en veel verticaliteit heeft.
PUBG is echter zeer goed speelbaar op de manier waarop ze het gedaan hebben en doordat het voornamelijk 3rd person is.

Zoek anders even mijn kanaal op YouTube op, naam: delukz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
TheBrut3 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:38:
Zijn jullie eigenlijk meer van de "I kill you all, YOLO!!!"-tactiek of zijn jullie meer van het sneaky spelen en als het moet iemand afmaken?

Ik betrap mezelf er op dat ik bij spellen als BF van de eerste ben, dan speel ik voor rank 1 in de lijst. Maar hier betrap ik mezelf er echt op dat ik gewoon een pussy in een bosje ben :+
ik schiet eigenlijk altijd op alles (speel alleen maar duo en squads, solo zelden serieus), zijn paar beperkingen:
- weinig ammo
- te ver weg
- tegenstanders zitten redelijk ver weg in een huis, dan heeft het namelijk geen zin om spelers te KO'en omdat ze safe worden gerevived.
- het is 1v2/3/4.

dat hele sneaky gedoe met niet schieten en blabla vind ik echt zo boring, hetzelfde als campen in een huis ergens in het midden van de cirkel. gewoon richting callen naar je team en lekker knallen O-)

Overigens is niet schieten vaak wel de verstandigstee keuze ,zelfde als het campen in een huis in het midden van een cirkel. Beide niet leuk en daarom doe ik dat ook niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:29

Jorissie87

No diggity

Hangt van de situatie, als iemand mij nog niet heeft gezien ga ik niet altijd direct op hem schieten als ik niet zeker weet dat ik de confrontatie win (door bijv. afstand of slechte loot). Ik speel regelmatig met iemand die wel triggerhappy is en hebben al meerdere matches daardoor verloren. Bijvoorbeeld wanneer je naar de cirkel toe aan het rennen bent en een squad die jou nog niet heeft gezien voor je onder vuur neemt. Die wachten jou vervolgens gewoon bij de cirkel op. Ik drop ook liever net iets buiten de dorpen waar het wat rustiger is dan dat ik met 20 man tegelijk rozrok, base of shootingrange induik. Andere vrienden met wie ik speel doen dat juist liever weer wel onder het motto: dan heb je snel kills, goede loot en als je het niet wint kan je gelijk weer een nieuw potje doen. Ook wat voor te zeggen.
TLDR: pick your battles wisely

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 11-09 18:41

Een tijdje heb ik geschoten op alles wat ik zag bewegen, niet uit agressie oid maar meer uit paniekreactie / newbie. Daarbij ook hard schreeuwend "ik zie iemand!!" terwijl ik er een magazijn heen schoot. Dit resulteerde er eigenlijk altijd in dat mijn squad dringend om een richting vroeg, de tegenstander niet dood ging, maar hun squad wel wist waar wij zaten |:(

Tegenwoordig denk ik eerst:
- Kan ik 'm snel neer krijgen?
- Is hij alleen en zo niet, waar zitten zijn maten?

Als ik in duo / squad speel vraag ik het meestal eerst nog als ik als eerste spot. Zeker als ik in een squad met meer ervaren mensen zit. Zoals gisteren hadden we een aardige kans om 2 man (in duo) neer te krijgen, maar op advies van mn teammaat besloten door te lopen en ze op een betere plek op te wachten.
In de een na laatste cirkel weer zo'n geval. 4 man over, 2 tegen 2. Ik zie ze op redelijke afstand en ben van plan het vuur te openen. M'n teammaat is wat tactischer, adviseerd de laatste cirkel af te wachten. En ja hoor, wij op een prima plek in de cirkel, zij er buiten. Kwestie van wachten tot ze moeten rennen 8)

Ik merk dat de overlevingskans een stuk hoger is als je het wat tachtischer aanpakt, maar niet voor alles wegrent.

[ Voor 10% gewijzigd door pimskie op 07-07-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Hi,

Ik zoek mensen om samen Squards mee te spelen.
Mic en discord!

Is er een discord server of friendslist/community waar we allen voor aan kunnen melden?

Leuk PUBG verhaaltje:
Zat gister in een public match squad. Goede teamwork delen van materialen etc,
Er waren nog ongeveer 30 man over toen ik een KAR98 vond. Ik had al een 4scope en vond verder ook een 8 scope. Dit deel ik via de mic waarin ik aangeef dat ik goed kan gaan snipen wordt ik nog geen minuut later door een teammate opzettelijk gekilled. Hup einde game :E

Ik was pissed maar tegelijkertijd kon ik er wel om lachen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Laatst online: 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

P-Nut schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:29:
Hi,

Ik zoek mensen om samen Squards mee te spelen.
Mic en discord!

Is er een discord server of friendslist/community waar we allen voor aan kunnen melden?

Leuk PUBG verhaaltje:
Zat gister in een public match squad. Goede teamwork delen van materialen etc,
Er waren nog ongeveer 30 man over toen ik een KAR98 vond. Ik had al een 4scope en vond verder ook een 8 scope. Dit deel ik via de mic waarin ik aangeef dat ik goed kan gaan snipen wordt ik nog geen minuut later door een teammate opzettelijk gekilled. Hup einde game :E

Ik was pissed maar tegelijkertijd kon ik er wel om lachen :')
Heeya, Kijk in de topic-warning, of in de start post. Beide staat een discord server.

Zijn iedere avond wel een team of 5-10 aanwezig, dus keuze zat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGeek
  • Laatst online: 03-08 08:19
Gisteren nog leuke games gehad!
YouTube: Er ligt een gast! WAAR DAN?

Hij bleef maar volhouden dat hij een gast zag liggen in de lucht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
Had nog uren materiaal op mijn harde schijf dus die maar verwerkt in twee compilaties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
@Equazor_
Het lijkt toch dat het inmiddels beter is dan ik dacht!
Zie onderstaande screenshots, dat mannetje rechts had je op een 16:9 niet direct gezien :P

(open in nieuwe vensters om heen en weer te klikken :))

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ng8AVEwchr8iw84SZmqFhmf9/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rNoS3P1JW9KUMJsf3FwSmgnW/medium.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 07-07-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:37
unfor schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:22:
@Equazor_
Het lijkt toch dat het inmiddels beter is dan ik dacht!
Zie onderstaande screenshots, dat mannetje rechts had je op een 16:9 niet direct gezien :P

(open in nieuwe vensters om heen en weer te klikken :))

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi om te zien dat het nu echt ondersteund wordt :-) na DayZ wou ik geen Early acces spellen meer kopen maar ik denk dat ik deze toch ga halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Equazor_ schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:25:
[...]

Mooi om te zien dat het nu echt ondersteund wordt :-) na DayZ wou ik geen Early acces spellen meer kopen maar ik denk dat ik deze toch ga halen :-)
DayZ is dan ook meteen het slechtste voorbeeld van early access, en PUBG het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Laatst online: 21:30
De plek om samen te komen om mede spelers te vinden staat duidelijk aangegeven in de TS en de TW.

[ Voor 86% gewijzigd door Ircghost op 08-07-2017 12:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Vandaag getuige geweest van de meest lame kill die ik heb gezien :+

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/332994059935285248/Wall_BUG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
^

Wtf XD Dat werkt ook nog?

Had gister echt een chaotisch solo potje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Rappa1985 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:09:
^

[video]
Je loopt echt rond alsof je geen idee hebt wat je aan het doen bent haha

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Jorissie87 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:23:
[...]

Ja was zo'n klote gebied om te eindigen en ik kwam als één van de laatste binnen de cirkel dus had niet echt de tijd om goede positie te pakken XD Zeker niet omdat die freaking sniper mij direct onder schot hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
Jorissie87 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:23:
[...]

Ik wil jou soortgelijke potjes wel eens zien waar je icecold dan iedereen direct weet te zitten en uitschakelde?
Soms is het chaos, en hij doet een aantal acties die ik ook niet zou doen, maar.. met nodige geluk wordt hij 2e en met meer meds zou WWCD ook nog gelukken hebben.

Never ever financial advice...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Met @NINjak en @Zephyer gisteren. Enemy dacht dat hij veilig in dekking zat. Spoiler alert: dat was niet zo :*)

En een trap bestormen met drie man werkt niet tegen een S12K en een Micro UZI :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Is er weken iets veranderd aan de balans met aantal auto's die spawnen? Misschien is het gewoon random en pech hoor, maar ik merk de laatste tijd dat ik veel minder auto's tegen kom. Laatste 2 games achter elkaar ben ik maar gewoon gequit omdat ik de halve map over moest lopen en na een minuut nog geen auto tegen kwam. Dan queue ik liever opnieuw dan dat ik een half uur verspil met rennen om dan in de laatste cirkel te komen zonder loot...

Van mij mag het aantal auto's wel wat omhoog. Het is nog altijd een keuze die je moet afwegen of je een auto pakt of niet, de balans daar in vind ik al prima (sneller maar iedereen hoort je). Het voegt niet zo heel veel toe om mensen zonder auto te laten zitten, en als gevolg merk ik dat ik ook bijna nooit in de afgelegen steden ga looten. De kans dat je zonder auto komt te zitten is gewoon te groot en dan spring ik liever 5 keer military dan een keer alleen in een stad waarna je 30 min moet rennen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks aan veranderd, je hebt gewoon pech gehad. Er staan meer dan genoeg auto's over de map verspreid. Wil je niet de pech hebben geen auto te vinden moet je centraler springen en eerder lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Tsurany schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 17:44:
Niks aan veranderd, je hebt gewoon pech gehad. Er staan meer dan genoeg auto's over de map verspreid. Wil je niet de pech hebben geen auto te vinden moet je centraler springen en eerder lopen.
Dat is m'n punt juist, ik denk dat het risico te groot is als je niet in het midden springt. Ik denk dat het beter in balans is als je iets meer auto's kan vinden en dat vergroot alleen maar de variatie in potjes. Ik zie bijvoorbeeld bijna nooit iemand springen in de stadjes aan de oost kant of helemaal noordwest, dat is gewoon jammer. Daar springen blijft een risico omdat je met een auto de cirkel in moet rijden. Ik vind dat risico groot genoeg, en vind het niet nodig dat er ook nog extra risico is dat je helemaal geen auto vind. Ok, een kleine kans mag best, maar als dit meerdere potjes achter elkaar gebeurt is het gewoon jammer en heb ik geen zin meer om het te proberen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 16:58:
Met @NINjak en @Zephyer gisteren. Enemy dacht dat hij veilig in dekking zat. Spoiler alert: dat was niet zo :*)
[video]

En een trap bestormen met drie man werkt niet tegen een S12K en een Micro UZI :+
[video]
Hmm lekkere 3K die tweede video maar is ook wel echt precies wat me het meeste stoort aan dit spel, 3rd person view :/ Nu is elk gevecht ff lekker wachten achter cover totdat je enemy ziet peeken en dan pre aimen op z'n hoofd, of even kijken wanneer de enemies pushen en dan outpeeken...

[ Voor 13% gewijzigd door Brogala op 08-07-2017 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 17:57:
[...]

Hmm lekkere 3K die tweede video maar is ook wel echt precies wat me het meeste stoort aan dit spel, 3rd person view :/ Nu is elk gevecht ff lekker wachten achter cover totdat je enemy ziet peeken en dan pre aimen op z'n hoofd, of even kijken wanneer de enemies pushen en dan outpeeken...
Jup third person is enkel geschikt voor single player en co-op games. Multiplayer moet gewoon first person only zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 22:39
First person (mode) in PUBG zou wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Alexknl schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:21:
First person (mode) in PUBG zou wel leuk zijn
Is er al. Servers die alleen fp doen komen later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
418O2 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:34:
[...]

Is er al. Servers die alleen fp doen komen later
Ja dat bedoel ik ook, alleen maar de mogelijkheid voor FP en geen 3RD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb vandaag de game aangeschaft en direct het eerst potje gewonnen met mijn squad. Ik nog weinig idee wat ik precies aan het doen ben, maar dat komt vanzelf. Het concept is in ieder geval echt heel gaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Heb hem ook pas een paar dagen, tot nu alleen nog maar solo gespeeld. 3e potje #5 met 8 kills, ging door een hele domme fout dood, maar daar leer je van. Moet zeggen het gaat wel lekker over het algemeen. 1440p helpt denk ik ook wel wat voor enemies in de verte nog goed te kunnen spotten. Heb veel Twitch streams gekeken van deze game, heeft wellicht wat geholpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:53:
[...]

Jup third person is enkel geschikt voor single player en co-op games. Multiplayer moet gewoon first person only zijn.
Idd, wacht al tijdje op first person. Ik hoop wel dat ze first person niet volledig hardcore maken, ik vind eigenlijk het huidige en dan gewoon lekker met first person wel een mooie, zonder dat reviven, health bar, evt. map etc. eruit worden gehaald.

Weet niet of dat bij deze game ook zo wordt maar bij meeste games is dat uit mijn ervaring wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LRZVYE7ds6Vw4dljkwfox4gF/full.png
Dit is nou het midden van de cirkel opzoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
NickThissen schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 17:53:
[...]

Dat is m'n punt juist, ik denk dat het risico te groot is als je niet in het midden springt. Ik denk dat het beter in balans is als je iets meer auto's kan vinden en dat vergroot alleen maar de variatie in potjes. Ik zie bijvoorbeeld bijna nooit iemand springen in de stadjes aan de oost kant of helemaal noordwest, dat is gewoon jammer. Daar springen blijft een risico omdat je met een auto de cirkel in moet rijden. Ik vind dat risico groot genoeg, en vind het niet nodig dat er ook nog extra risico is dat je helemaal geen auto vind. Ok, een kleine kans mag best, maar als dit meerdere potjes achter elkaar gebeurt is het gewoon jammer en heb ik geen zin meer om het te proberen.
Het is altijd risk vs reward geweest. Kans is kans en niet zekerheid, als je een auto wil moet je gewoon direct in het begin daarvoor gaan. Tegen de tijd dat je geloot onderweg bent heeft de rest allang de autos gepakt. Daar kies je dan gewoon voor. Auto dan nog vinden is een bonus. Of je bent veel te lang aan het looten. Een of 2 wapens, armor en rugzak is meestal al voldoende om met een beetje skill wat kills te pakken en die te looten.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op zondag 9 juli 2017 @ 01:04:
[...]

Het is altijd risk vs reward geweest. Kans is kans en niet zekerheid, als je een auto wil moet je gewoon direct in het begin daarvoor gaan. Tegen de tijd dat je geloot onderweg bent heeft de rest allang de autos gepakt. Daar kies je dan gewoon voor. Auto dan nog vinden is een bonus. Of je bent veel te lang aan jet looten. Een of 2 wapens, armor en rugzak is meestal al voldoende om met een beetje skill wat kills te pakken en die te looten.
Het is wel een tijd lang geweest dat bepaalde plekken gegarandeerd een auto hadden. Dat hielp wel een stukje met voorspelbaarheid.

Verder ben ik het wel met je eens, je neemt een risico. Het moet niet zo zijn dat je overal maar kan landen en garantie hebt om loot te vinden, auto's te vinden en eigenlijk niet in de problemen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Stukje vliegen en een chicken diner met yolo einde (niet het beste einde zeg maar, resultaat wel)

[Streamable: https://streamable.com/e6y7z]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op zondag 9 juli 2017 @ 01:11:
[...]

Het is wel een tijd lang geweest dat bepaalde plekken gegarandeerd een auto hadden. Dat hielp wel een stukje met voorspelbaarheid.

Verder ben ik het wel met je eens, je neemt een risico. Het moet niet zo zijn dat je overal maar kan landen en garantie hebt om loot te vinden, auto's te vinden en eigenlijk niet in de problemen komt.
klopt maar dan nog moet je wel de eerste daar zijn, zo ondertussen weten de meeste spelers wel waar auto's vaak te vinden zijn. Als je dan vrolijk eerst gaat looten en dan verwacht nog een auto te vinden, you're gonna have a bad time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 11:10
Leuke win zojuist, de meeste gingen op 't eind dood door het gas :P

Al met al, leuke win :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GwZpHIC.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op zondag 9 juli 2017 @ 12:20:
[...]

klopt maar dan nog moet je wel de eerste daar zijn, zo ondertussen weten de meeste spelers wel waar auto's vaak te vinden zijn. Als je dan vrolijk eerst gaat looten en dan verwacht nog een auto te vinden, you're gonna have a bad time.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jh4MVTMWsbhTwwu4torQ5z1Y/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Rappa1985 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:09:
^

[video]
In de endgame drop ik alles zodat ik die berg op m'n rug kan droppen (lees: backpack lvl3) en ongezien door het gras kan crawlen. Multiple times succesfull :)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
2 clips van paar games afgelopen tijd.
https://www.twitch.tv/videos/157900669
Schools out :)

https://www.twitch.tv/videos/156654586
Bridge battle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Zojuist deze thread gevonden en gelijk een hele groep mensen toegevoegd op Steam :p
Was al op zoek naar meer Nederlanders / Vlamingen om mee te gamen!

Onwards to our next Chicken Dinner! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Scorpio616 op 10-07-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

Scorpio616 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:16:
Zojuist deze thread gevonden en gelijk een hele groep mensen toegevoegd op Steam :p

En nu nog als een speer naar de Discord: https://discordapp.com/invite/0ezBMpYOe80zlpeP

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Gisteren pijnlijk als duo op #50 geëindigd.. Snel het vliegtuig uit en zo snel mogelijk naar beneden, zonder te looten (geen guns) naast een auto geland en naar de andere kant van de map gereden (waar het vliegtuig niet overheen vloog). Rennen een gebouw in en stond gelijk iemand met volle gear (level drie helm, scar, level 2 vest etc) in dat zelfde huis. Au! What are the odds dat iemand precies hetzelfde idee had, daar eerder was en ook nog in precies hetzelfde huisje stond :( Match daarna overigens gelijk chicken dinner gepakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Family Guy schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:47:
[...]

In de endgame drop ik alles zodat ik die berg op m'n rug kan droppen (lees: backpack lvl3) en ongezien door het gras kan crawlen. Multiple times succesfull :)
Owhja, kan dat gekke ding natuurlijk ook gewoon dumpen. Was mij er inderdaad al bewust van dat je gigantisch opvalt met dat ding. Volgende keer proberen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Ja dat campen in het gras is toch belachelijk he. Ligt opeens iedereen in het gras op het einde. Ze zouden het zoals H1 moeten doen dat als je prone gaat je een forced view naar boven krijgt ipv overal naar kunt kijken. Maar ja in een 3rd person shooter heb je sowieso veel 'peekers advantage' dat ik toch echt liever een first person only battle royale game of mode in pubg zie. Bijvoorbeeld campers in de gebouwen zijn ook bloedje irritant, jij ziet ze niet maar zij kunnen alles zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Allemaal leuk en aardig, maar je hebt zelf momenteel die voordelen ook. Dus in plaats van klagen kan je ze gebruiken totdat forced 1st person mode er is.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Is die zombiemode nu al forced 1st person? Wat gameplay van gezien en zag niets anders dan 1st person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Hoop wel dat ze het spel wat aanpassen en niet zomaar 1st person zoals het nu is forceren, vind 1st person niet prettig spelen. Ik wordt er zelfs een beetje duizelig van waar ik dat bij andere shooters nog nooit heb gehad! Het gaat ook de hele dynamiek van het spel veranderen, iedereen is nu gewend aan 3rd person en alle voor- en nadelen dat het heeft. Zo'n grote wijziging gaat ongetwijfeld gevolgen hebben. Ben benieuwd hoe de community op die servers gaat reageren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ebayzo schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:52:
Allemaal leuk en aardig, maar je hebt zelf momenteel die voordelen ook. Dus in plaats van klagen kan je ze gebruiken totdat forced 1st person mode er is.
Het nadeel aan third person is dat het de verdedigende speler een enorm voordeel geeft. Als een squad het enige gebouw in de cirkel heeft dan kunnen ze, zonder gezien te worden, de gehele omgeving in de gaten houden. Zolang zij niet hoeven te bewegen voor de cirkel kunnen ze hun tegenstanders perfect in de gaten houden. Ze hoeven zich pas te laten zien als ze gaan vuren dus ze kunnen dat moment perfect afstemmen op de bewegingen van hun vijanden.

Datzelfde geld voor bomen, rotsen, heuvels en zelfs voor planten. Zolang een van de spelers achter/in een object zit en niet hoeft te bewegen heeft hij een enorm voordeel met third person. Zien zonder gezien te worden, wachten op het perfecte moment.

Third person geeft iedereen dezelfde voordelen maar niet op hetzelfde moment. Dat kan er voor zorgen dat de gameplay veel oneerlijker aanvoelt dan in een first person shooter. Dus simpelweg aangeven dat je de voordelen zelf ook moet gaan gebruiken is geen bevredigend antwoord. Dat kan namelijk in heel veel situaties niet.
Jorissie87 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:00:
Hoop wel dat ze het spel wat aanpassen en niet zomaar 1st person zoals het nu is forceren, vind 1st person niet prettig spelen. Ik wordt er zelfs een beetje duizelig van waar ik dat bij andere shooters nog nooit heb gehad! Het gaat ook de hele dynamiek van het spel veranderen, iedereen is nu gewend aan 3rd person en alle voor- en nadelen dat het heeft. Zo'n grote wijziging gaat ongetwijfeld gevolgen hebben. Ben benieuwd hoe de community op die servers gaat reageren.
Het spel gaat nooit first person only worden. Je krijgt waarschijnlijk de mogelijkheid om te kiezen wat je wilt spelen. En ze willen eerst de first person ervaring verbeteren zodat je de FOV kan aanpassen. Dat zorgt nu voor de grootste problemen.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 10-07-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Helaas, Discord doe ik niet aan :p Ik ben een hardnekkige teamspeak gebruiker ;)
Samen met vrienden hangen we voornamelijk op m'n eigen ts, die trouwens voor iedereen
vrij is om te gebruiken. IP: ts.scorpiogaming.nl

Het "Discord is gratis" argument gaat voor mij niet op, aangezien ik deze server ook kostenloos host.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Scorpio616 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Helaas, Discord doe ik niet aan :p Ik ben een hardnekkige teamspeak gebruiker ;)
Samen met vrienden hangen we voornamelijk op m'n eigen ts, die trouwens voor iedereen

Het "Discord is gratis" argument gaat voor mij niet op, aangezien ik deze server ook kostenloos host.
Ik heb (host) ook een eigen TS server maar al wil je met mensen (in een squad) samen spelen denk ik dat je toch echt op (deze) Discord "moet" komen (al wil je samen spelen) :)

EDIT:
O, ik sta niet op "die lijst" maar als mensen mij gaan toevoegen op Steam wil ik toch eerst wel weten wie het is, zeker voordat ik ze accepteer. Er zijn vast wel meer mensen die er ook zo over denken.... dus wil je samen spelen zonder een bezoek aan Discord wordt moeilijk.

[ Voor 18% gewijzigd door NINjak op 10-07-2017 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Scorpio616 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://lfb.org/wp-content/uploads/2016/01/LFT5-1-e1454081670171.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:00:
[...]

Het nadeel aan third person is dat het de verdedigende speler een enorm voordeel geeft. Als een squad het enige gebouw in de cirkel heeft dan kunnen ze, zonder gezien te worden, de gehele omgeving in de gaten houden. Zolang zij niet hoeven te bewegen voor de cirkel kunnen ze hun tegenstanders perfect in de gaten houden. Ze hoeven zich pas te laten zien als ze gaan vuren dus ze kunnen dat moment perfect afstemmen op de bewegingen van hun vijanden.

Datzelfde geld voor bomen, rotsen, heuvels en zelfs voor planten. Zolang een van de spelers achter/in een object zit en niet hoeft te bewegen heeft hij een enorm voordeel met third person. Zien zonder gezien te worden, wachten op het perfecte moment.

Third person geeft iedereen dezelfde voordelen maar niet op hetzelfde moment. Dat kan er voor zorgen dat de gameplay veel oneerlijker aanvoelt dan in een first person shooter. Dus simpelweg aangeven dat je de voordelen zelf ook moet gaan gebruiken is geen bevredigend antwoord. Dat kan namelijk in heel veel situaties niet.

[...]

Het spel gaat nooit first person only worden. Je krijgt waarschijnlijk de mogelijkheid om te kiezen wat je wilt spelen. En ze willen eerst de first person ervaring verbeteren zodat je de FOV kan aanpassen. Dat zorgt nu voor de grootste problemen.
ach ja, deal with it ;) Mensen (bedoel niet jou specifiek hoor) doen net alsof 1p campen en verdedigers voordeel gaan oplossen.

Natuurlijk zal 1p een aantal zaken "fixen", dat lijkt me vrij logisch; alleen zal er ook een aantal zaken gewoon hetzelfde blijven of er komen vervelende zaken bij.

- campende spelers in een huis, zal echt niet minder worden. 1p in een huis campen zal voor veel mensen nog steeds veiliger aanvoelen dan in een open ruimte spelen.
- Verdedigende spelers hebben nog steeds een voordeel in bepaalde situaties, in 1p only is het echt niet zo dat je opeens op magische wijze veel makkelijker een huis "ontcamped". 3p zorgt er namelijk voor dat je als aanvaller ook een voordeel hebt, je kan zelf namelijk ook makkelijker zien waar de tegenstanders precies zitten.

Bovendien is het nu in 99% van de gevallen al beter om in 1p een huis binnen te vallen en alleen in 3p te checken waar de tegenstander precies zit. in 1p only heb je dus als aanvaller die optie ook niet meer.

- waar ik sowieso niemand over hoor in deze discussie, is dat in 1p only het peakers voordeel veel nadrukkelijker aanwezig zal zijn. dus diegene die kijkt naar een hoek is in het nadeel als diegene die op de hoek speelt weet waar je zit. Dit is in CSGO lange tijd zo geweest en zal in pubg nog veel nadrukkelijker aanwezig zijn ivm de zeer matige netcode implementatie.

Als er ooit 1p only komt: er zullen iig veel huilende posts zijn van mensen die denken een hoek te "houden" en doodgaan terwijl ze op hun scherm niet eens de tijd hebben gehad om te reageren op een speler die hun even roflheadshot. (of misschien zien ze de speler niet eens, of pas nadat ze dood zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Omdat mijn voorkeur uit gaat naar teamspeak en ik daar genoeg mensen heb om mee te gamen. Daarnaast vind ik Discord niet fijner werken dan teamspeak, maar dat zal een geval van persoonlijke voorkeur zijn denk ik.

"Is iets gratis, dan ben jij het product."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:57:
[...]

ach ja, deal with it ;) Mensen (bedoel niet jou specifiek hoor) doen net alsof 1p campen en verdedigers voordeel gaan oplossen.

Natuurlijk zal 1p een aantal zaken "fixen", dat lijkt me vrij logisch; alleen zal er ook een aantal zaken gewoon hetzelfde blijven of er komen vervelende zaken bij.

- campende spelers in een huis, zal echt niet minder worden. 1p in een huis campen zal voor veel mensen nog steeds veiliger aanvoelen dan in een open ruimte spelen.
- Verdedigende spelers hebben nog steeds een voordeel in bepaalde situaties, in 1p only is het echt niet zo dat je opeens op magische wijze veel makkelijker een huis "ontcamped". 3p zorgt er namelijk voor dat je als aanvaller ook een voordeel hebt, je kan zelf namelijk ook makkelijker zien waar de tegenstanders precies zitten.
Het grote verschil is dat je risico moet nemen om de omgeving in de gaten te houden. Je zal daadwerkelijk je hoofd voor een opening moeten plaatsen om door die opening naar buiten te kijken. Dat betekent dat je gezien kan worden door de aanstormende partij en dat deze jou ook kan beschieten. Daarnaast weet de aanstormende partij gelijk waar je zit. Dat zelfde geld voor staan achter bomen en rotsen, je kan de vijand niet zien tenzij je jezelf ook laat zien.

Niemand beweert dat het campen en verdedigen gaat oplossen, het gaat er wel voor zorgen dat je daadwerkelijk risico's moet nemen om de omgeving in de gaten te houden en dat maakt al een enorm verschil.
Bovendien is het nu in 99% van de gevallen al beter om in 1p een huis binnen te vallen en alleen in 3p te checken waar de tegenstander precies zit. in 1p only heb je dus als aanvaller die optie ook niet meer.
Hoeft niet, de situatie zal voor beide partijen eerlijker zijn. Het is niet meer mogelijk om hoekjes om te kijken dus voor beide spelers zal het een kwestie moeten zijn van risico nemen om de tegenstander te vinden. Beide partijen ondervinden dezelfde voor- en nadelen maar dan wel tegelijkertijd.
- waar ik sowieso niemand over hoor in deze discussie, is dat in 1p only het peakers voordeel veel nadrukkelijker aanwezig zal zijn. dus diegene die kijkt naar een hoek is in het nadeel als diegene die op de hoek speelt weet waar je zit. Dit is in CSGO lange tijd zo geweest en zal in pubg nog veel nadrukkelijker aanwezig zijn ivm de zeer matige netcode implementatie.
Dat hoor je niet omdat het irrelevant is. Dit is zowel voor third person als first person van toepassing en zal altijd van toepassing blijven zolang games hun netcode niet op het niveau hebben zitten waarbij het de reactiesnelheid overstijgt.
Als er ooit 1p only komt: er zullen iig veel huilende posts zijn van mensen die denken een hoek te "houden" en doodgaan terwijl ze op hun scherm niet eens de tijd hebben gehad om te reageren op een speler die hun even roflheadshot. (of misschien zien ze de speler niet eens, of pas nadat ze dood zijn).
Dat kan, zolang de netcode niet perfect is zal je dat altijd houden. Niet echt een argument voor of tegen first person gameplay maar een algemeen probleem met multiplayer games.
Scorpio616 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:17:
Omdat mijn voorkeur uit gaat naar teamspeak en ik daar genoeg mensen heb om mee te gamen. Daarnaast vind ik Discord niet fijner werken dan teamspeak, maar dat zal een geval van persoonlijke voorkeur zijn denk ik.
Dat kan. Het heeft alleen weinig zin om dan mensen om Steam toe te voegen aangezien de meesten toch wel op de Discord server zitten. Grote voordeel van Discord is dat het toevoegen van mensen op Steam volstrekt overbodig wordt :)
Die one-liner is echt niet overal toepasbaar, wordt veel te vaak misbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Scorpio616 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:16:

Hmmm, volgens mij heb/had je toch niet genoeg mensen op TS om mee te gamen. :+
Scorpio616 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:17:
[...]

Discord werkt niet anders dan teamspeak en zeker niet voor de gebruiker... maar persoonlijke voorkeur kan en mag je natuurlijk hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

NINjak schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:25:
[...]

Hmmm, volgens mij heb/had je toch niet genoeg mensen op TS om mee te gamen. :+

[...]

Discord werkt niet anders dan teamspeak en zeker niet voor de gebruiker... maar persoonlijke voorkeur kan en mag je natuurlijk hebben. 8)
Haha xD daar heb je me ;) Van de google docs lijst heb ik alleen de mensen toegevoegd die aangeven teamspeak te gebruiken (ik blijf selectief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:22:
[...]

Het grote verschil is dat je risico moet nemen om de omgeving in de gaten te houden. Je zal daadwerkelijk je hoofd voor een opening moeten plaatsen om door die opening naar buiten te kijken. Dat betekent dat je gezien kan worden door de aanstormende partij en dat deze jou ook kan beschieten. Daarnaast weet de aanstormende partij gelijk waar je zit. Dat zelfde geld voor staan achter bomen en rotsen, je kan de vijand niet zien tenzij je jezelf ook laat zien.

Niemand beweert dat het campen en verdedigen gaat oplossen, het gaat er wel voor zorgen dat je daadwerkelijk risico's moet nemen om de omgeving in de gaten te houden en dat maakt al een enorm verschil.

[...]

Hoeft niet, de situatie zal voor beide partijen eerlijker zijn. Het is niet meer mogelijk om hoekjes om te kijken dus voor beide spelers zal het een kwestie moeten zijn van risico nemen om de tegenstander te vinden. Beide partijen ondervinden dezelfde voor- en nadelen maar dan wel tegelijkertijd.

[...]

Dat hoor je niet omdat het irrelevant is. Dit is zowel voor third person als first person van toepassing en zal altijd van toepassing blijven zolang games hun netcode niet op het niveau hebben zitten waarbij het de reactiesnelheid overstijgt.

[...]

Dat kan, zolang de netcode niet perfect is zal je dat altijd houden. Niet echt een argument voor of tegen first person gameplay maar een algemeen probleem met multiplayer games.
Je hoeft helemaal niet een risico te nemen in alle gevallen in 1p mode, natuurlijk is het in 3d person veel vaker safe en begrijp ik ook wel dat in sommige gevallen het oneerlijk aanvoelt. Maar 1p mode lost echt niet alles op, je hoeft helemaal niet jezelf te laten zien in alle gevallen in 1p om een idee te hebben wat er in je omgeving gebeurd (je kan bovendien in dit spel zeer lastig echt stil lopen/kruipen, dus je hoort als stil zittende 1p camper alles in de buurt). Gewoon passief een "angle" houden in 1p, zal net zo vervelend worden gevonden.

Voor beide partijen wordt het helemaal niet eerlijker, iemand die passief een "angle" houdt is altijd in het voordeel. Vaak is dit de verdedigende partij.

In geval van enorm peakers advantage is de peakende partij in het voordeel, in geval deze weet waar de verdedigende speler zit.

natuurlijk is peak advantage geen argument voor of tegen 1p, zo bedoelde ik het ook niet. het is alleen iets wat veel meer gaat opvallen zodra men in 1p only mode gaat spelen, mensen doen alsof het de holy grail is. nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

NINjak schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:46:
[...]

Ik heb (host) ook een eigen TS server maar al wil je met mensen (in een squad) samen spelen denk ik dat je toch echt op (deze) Discord "moet" komen (al wil je samen spelen) :)

EDIT:
O, ik sta niet op "die lijst" maar als mensen mij gaan toevoegen op Steam wil ik toch eerst wel weten wie het is, zeker voordat ik ze accepteer. Er zijn vast wel meer mensen die er ook zo over denken.... dus wil je samen spelen zonder een bezoek aan Discord wordt moeilijk.
Dat is ook de reden dat ik in deze thread post dat ik mensen toegevoegd heb :p mochten ze het op tijd lezen en de link leggen (username is gelijk) dan is dat mooi. Niks moet uiteraard, daarnaast is iedereen vrij om mij toe te voegen :) Ik check altijd eerst het profiel voordat ik het accepteer en mocht het iemand zijn die ik niet meer spreek dan verwijderd ik ze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:30:
Je hoeft helemaal niet een risico te nemen in alle gevallen in 1p mode, natuurlijk is het in 3d person veel vaker safe en begrijp ik ook wel dat in sommige gevallen het oneerlijk aanvoelt. Maar 1p mode lost echt niet alles op, je hoeft helemaal niet jezelf te laten zien in alle gevallen in 1p om een idee te hebben wat er in je omgeving gebeurd (je kan bovendien in dit spel zeer lastig echt stil lopen/kruipen, dus je hoort als stil zittende 1p camper alles in de buurt). Gewoon passief een "angle" houden in 1p, zal net zo vervelend worden gevonden.
Je moet jezelf laten zien om een tegenstander te zien, daar kan je simpelweg niet omheen. Je kan wel op geluiden afgaan maar dan heb je nog steeds geen beeld. Dus wil je echt zien wat er gebeurt dan moet je een risico nemen door jezelf ook te laten zien, dat is simpelweg een feit.
Voor beide partijen wordt het helemaal niet eerlijker, iemand die passief een "angle" houdt is altijd in het voordeel. Vaak is dit de verdedigende partij.
Toch zal het voor beide partijen eerlijker worden. De ene partij kan de ander niet zien zonder zichzelf te laten zien. Iedereen speelt volgens dezelfde principes, heeft dezelfde voor- en nadelen en zal dit tegelijkertijd hebben.

Een verdediger zal het voordeel hebben dat hij weet welke route de tegenstander moet nemen om bij hem te komen, echter moet hij zichzelf laten zien om zijn geweer op die plek te richten. Terwijl hij in third person modus gewoon om een muur heen kan kijken en zo zien of de tegenstander de trap op sluipt of niet.
In geval van enorm peakers advantage is de peakende partij in het voordeel, in geval deze weet waar de verdedigende speler zit.
Enkel wanneer de netcode het niet bij kan benen inderdaad. Als de netcode fatsoenlijk in elkaar steekt zal dit veel meer op reactievermogen aankomen.
natuurlijk is peak advantage geen argument voor of tegen 1p, zo bedoelde ik het ook niet. het is alleen iets wat veel meer gaat opvallen zodra men in 1p only mode gaat spelen, mensen doen alsof het de holy grail is. nope.
Niemand doet alsof het de holy grail is, dat is iets wat je er toch echt zelf van maakt. Wel is het een oplossing voor een aantal nadelen die menen ondervinden aan spelen in third person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Ebayzo schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:52:
Gelukkig ben ik geen camper en wrijf ik niet mijn ballen af in het gras op het einde. Maar ik snap je punt, ik ben flink in het nadeel als rusher in constant nieuwe situaties. Niet wetende waar de verdediging/campers zich bevinden met hun campingstoeltje naast een raam.

Beweer trouwens nergens dat FP alles moet oplossen en dat zal ook zeker niet zo zijn. Zie wel voordelen van FP zoals het feit dat als kampeerders in huizen niet weten waar je buiten rond loopt, zij hun body moeten laten zien voor het raam om mij te kunnen zien. Dat is eerlijk en realistisch. Dan zullen zeker minder mensen in een gebouw blijven wachten. Uiteraard hebben ze dan nog die forced angle camp, de hele tijd op de deur blijven richten vanuit een hoekje in de kamer bijvoorbeeld, maar het campen zal dan wel een pak minder worden denk ik. Ook het feit dat het op het einde dan juist nadelig is om in het gras te blijven liggen en je ook weer je body achter een boom vandaan moet showen om iemand te kunnen zien, dat maakt het gewoon realistischer en komt er wat meer actie in de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Scorpio616 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:28:
[...]

Haha xD daar heb je me ;) Van de google docs lijst heb ik alleen de mensen toegevoegd die aangeven teamspeak te gebruiken (ik blijf selectief).
Ik gebruik gewoon beide... niet voor PUBG want daar gebruik ik alleen Discord voor omdat dat daar veel mensen spelen, ik iedereen niet "persoonlijk" ken en een aantal die ik wel ken daar ook zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Alexknl schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:50:
[...]

Gelukkig ben ik geen camper en wrijf ik niet mijn ballen af in het gras op het einde. Maar ik snap je punt, ik ben flink in het nadeel als rusher in constant nieuwe situaties. Niet wetende waar de verdediging/campers zich bevinden met hun campingstoeltje naast een raam.

Beweer trouwens nergens dat FP alles moet oplossen en dat zal ook zeker niet zo zijn. Zie wel voordelen van FP zoals het feit dat als kampeerders in huizen niet weten waar je buiten rond loopt, zij hun body moeten laten zien voor het raam om mij te kunnen zien. Dat is eerlijk en realistisch. Dan zullen zeker minder mensen in een gebouw blijven wachten. Uiteraard hebben ze dan nog die forced angle camp, de hele tijd op de deur blijven richten vanuit een hoekje in de kamer bijvoorbeeld, maar het campen zal dan wel een pak minder worden denk ik. Ook het feit dat het op het einde dan juist nadelig is om in het gras te blijven liggen en je ook weer je body achter een boom vandaan moet showen om iemand te kunnen zien, dat maakt het gewoon realistischer en komt er wat meer actie in de game.
in de 1p only tournooien werd er anders net zoveel of nog meer gecamped als normaal... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Alexknl schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:50:
[...]

Ik snap je frustratie wel, maar wat ik niet begrijp is dat je deze game dan gekocht hebt... Dit is Battle Royale. Grote map die kleiner wordt, loot, grote groep spelers, third-person. Als je zo'n hekel hebt aan 3P, waarom hou je 't dan niet bij Battlefield of (de nieuwe) CoD? Je kunt 'ons' allemaal wel kampeerders noemen en tuinstoeltje voor 't raam-zitters, maar dat is gewoon part of the game en daar is de cirkel al voor bedacht.

Tevens kan ik je denk ik wel voorspellen dat de First-Person mode niet populair gaat zijn, omdat dat simpelweg te direct is en het spel daardoor volledig anders wordt. Het is nu niet voor niets zo immens populair (ook H1Z1 ;) )

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:57:
[...]

in de 1p only tournooien werd er anders net zoveel of nog meer gecamped als normaal... O-)
Het gaat niet om het campen zelf, het gaat om het kunnen zien van tegenstander zonder jezelf te laten zien.

Ik vind het prima als iemand graag in een gebouw blijft zitten, ik doe het zelf ook vaak genoeg. Het is een veilige keuze en een goede tactiek binnen het spel. Enkel vind ik het erg jammer dat het mogelijk is een huis met een squad te bezetten, samen 360 graden overzicht te verkrijgen en elke speler die aan komt op te merken zonder dat je jezelf moet laten zien. Daar gaat het voor mij mis.

Of je neemt een risico door voor en raam of andere opening te staan of je neemt het risico iemand te missen omdat je enkel op geluid af gaat.

Op dit moment kan je als aanvaller heel langzaam op een huis af sluipen maar simpelweg niet weten of je wel of niet opgemerkt bent omdat de vijand onder de vensterbank kan liggen maar jou wel kan zien. Dat soort onzekerheid hoort wat mij betreft niet in het spel thuis. Als jij met je squad alle ramen in de gaten houd en erg zachtjes loopt zodat ze je niet kunnen horen dan moet je of ongemerkt het huis benaderd hebben of de vijand gezien hebben toen die uit het raam keek. Een andere mogelijkheid zou er wat mij betreft niet moeten zijn.

Het zou vooral de urban combat en stuk spannender en tactischer maken. Veel meer van dekking naar dekking rennen wetende dat een vijand zichtbaar moet zijn om jou te zien. Ik denk dat veel mensen toch inhouden momenteel.
Family Guy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:04:
Ik snap je frustratie wel, maar wat ik niet begrijp is dat je deze game dan gekocht hebt... Dit is Battle Royale. Grote map die kleiner wordt, loot, grote groep spelers, third-person. Als je zo'n hekel hebt aan 3P, waarom hou je 't dan niet bij Battlefield of (de nieuwe) CoD? Je kunt 'ons' allemaal wel kampeerders noemen en tuinstoeltje voor 't raam-zitters, maar dat is gewoon part of the game en daar is de cirkel al voor bedacht.
Kunnen zulke opmerkingen niet gewoon achterwege blijven? Totaal irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Ondanks dat 1st person realistischer is en het speccen achter muurtjes/heuvels of in het gras moeilijker maakt denk ik niet dat het een succes gaat worden, simpelweg omdat het gewoon niet fijn speelt! Probeer zelf maar eens een hele game in 1st person te spelen. Vanaf het moment dat je in het vliegtuig zit voelt het al niet prettig, ook autorijden of huizen looten. Dan kies ik liever de nadelen/voordelen van 3rd person. Wil natuurlijk niet zeggen dat Bluehole niet kan investeren in 1st person servers, zo te zien is er animo genoeg maar ik persoonlijk geef de voorkeur aan 3rd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Family Guy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:04:
[...]

Tevens kan ik je denk ik wel voorspellen dat de First-Person mode niet populair gaat zijn, omdat dat simpelweg te direct is en het spel daardoor volledig anders wordt. Het is nu niet voor niets zo immens populair (ook H1Z1 ;) )
Dus ik geef een paar puntjes aan waar ik mij aan stoor, en ik krijg opeens een opmerking waarom ik deze game gekocht heb? De game is geweldig en ik heb er veel plezier aan. Net zoals ik Battlefield geweldig vind, zijn daar ook wat puntjes die ik niet prettig vind. Wil nog niet betekenen dat de hele game niks voor mij is 8)7
Ik zie bij beide, zowel 1P als 3P voor- en nadelen.

Ben het voor de rest helemaal met @Tsurany eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

De manier hoe je over je mede-spelers praat verraadde anders niet dat je de game geweldig vindt. Bij mij kom je eerder over als iemand van 'dit spel is pas leuk als iedereen het op de manier doet zoals ik 't zou willen zien.'

En @Tsurany je hebt an sich wel gelijk maar totaal irrelevant? Mag best gezegd worden dat je bij de aankoop van dit spel gewoon een die-hard 3P-game binnen haalt. Ik ga bij een auto ook niet lopen klagen dat hij niet kan varen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Family Guy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:41:
En @Tsurany je hebt an sich wel gelijk maar totaal irrelevant? Mag best gezegd worden dat je bij de aankoop van dit spel gewoon een die-hard 3P-game binnen haalt. Ik ga bij een auto ook niet lopen klagen dat hij niet kan varen.
Het is een ongepaste opmerking en een erg goedkope manier om iemand proberen onderuit te halen zonder dat je daadwerkelijk op de inhoud hoef in te gaan. Het zijn dooddoeners in een discussie.

Als iemand een groene appel koopt en klaagt dat rode appels lekkerder zijn zouden jullie een punt hebben. Dan heb je het immers over een markt waarbij er tientallen soorten zijn er een soort is dat perfect bij de wensen aansluit.

Echter als je kijkt naar dit type games dan is de keuze enorm beperkt en zijn er geen games die spelen zoals PUBG maar dan first person in plaats van third person. Battlefield en Call of Duty zijn totaal andere spellen, dat is niet te vergelijken.

Hij geeft ook niet aan dat hij PUBG een klote spel vind, hij geeft aan dat hij een enkel aspect aan de game (erg) matig vind en dat graag anders zou zien. En daar is mijn inziens niks mis mee.

Pagina: 1 ... 25 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord