[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
ronalddus schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:56:
Voor mij speelde het gisteren op de testserver een stuk soepeler dan voorheen.
Gebaseerd op 1 solo match was de lag met het oprapen van items/openen van deuren. ook een stuk minder
Is niet zo gek dat het op de testservers soepeler loopt, daar zitten misschien 20.000 mensen op 1000 servers. in de "gewone" omgeving zijn dat er misschien wel 200-300 duizend.

Later vandaag weten we pas echt of het soepeler loopt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

@beebie121 injectienaald? Help eens, mis ik iets?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Ebayzo schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:38:
@beebie121 injectienaald? Help eens, mis ik iets?
adrenaline shot, full (100%) boost

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ollievssn schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:27:
[...]

Is niet zo gek dat het op de testservers soepeler loopt, daar zitten misschien 20.000 mensen op 1000 servers. in de "gewone" omgeving zijn dat er misschien wel 200-300 duizend.

Als ze soepeler lopen omdat er minder spelers in die server instance zitten kan het kloppen. Maar ze gebruiken Amazon die gewoon instances aanmaakt op basis van vraag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Ollievssn schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:27:
[...]

Ja dat is wel zo, maar heeft dat ook veel invloed op je framerates/drops?
Maar laten we inderdaad vandaag even afwachten.

Graag hoor ik ervaringen, gezien ik zelf niet kan spelen vandaag :*)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronalddus schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Ja dat is wel zo, maar heeft dat ook veel invloed op je framerates/drops?
Maar laten we inderdaad vandaag even afwachten.

Graag hoor ik ervaringen, gezien ik zelf niet kan spelen vandaag :*)
Framerate is wat anders dan de response tijd mbt deuren openen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voor geval je de vorige gemist had:

of een uit het oosten

[ Voor 69% gewijzigd door himlims_ op 29-06-2017 11:22 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
IdieEasy schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Ik draai momenteel het volgende:

reviews: Desktop best buy guide: editie november 2012

(minus de kleine ssd en + 500gb ssd voor OS en games)

Moet zeggen dan ik er ook niet veel naar gezocht heb, spelen vindt ik veel leuker dan een video maken. Maar soms wil je de laatste 10-20 seconde nog wel even terug kijken of je echt iemand gemist hebt, of dat hij gewoon achter een boom zat...
Ik gebruik OBS-Studio in combinatie met een i5 6400 en een Radeon 7970 en merk geen performance hit op. OBS geeft zelf meestal 2% CPU gebruik aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:03
Net even een rondje gespeeld met de patch, mijn eerste bevindingen:
  • Framerate is nu (voor mij) heel stabiel rond de 80 fps. Dat is wel lekker
  • Openen van deuren, instappen in auto's was lekker soepel. Dit kan ook komen door de hoeveelheid spelers op dit moment online?
  • Destructable cabins, niet tegengekomen helaas. Had een leuke proef in gedachten waarbij ik zou proberen een UAZ er doorheen te rossen. Maar helaas.
  • Red dot op mijn pistol maakt hem een stuk bruikbaarder
Vanmiddag probeer ik nog wel eens even weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gister zowaar m'n eerste chicken dinner gehaald na 3 potjes waar ik redelijk rap afgemaakt werd door verkeerde droplocaties en slechte looproutes.
Tactiek was contact waar mogelijk ontwijken in het begin. Had redelijk wat mazzel met een AK en een Scar-L vinden en een lvl 3 backpack met lvl 2 helm en armor. Daarna goed in de gaten gehouden hoe het vliegtuig gevlogen was (tipje van hier) en de beschutting ook aan die zijde gehouden terwijl ik naar de circle bewoog.
Tegen m'n gewenning in Full auto gezet nadat ik een vage afwijking had in m'n 3rd person crosshair view. Kogels kwamen hoger uit dan m'n crosshair aangaf. Alleen als ik echt over de loop keek ging het wel goed. Dus maar de full auto aangegooid voor het betere spray & pray werk. Op die manier uiteindelijk nog 2 gasten omgelegd.
Bij de laatste circle zo veel mogelijk in dekking gebleven, had wat mazzel doordat ik in hetzelfde gebouw kon blijven. Bij de laatste 3 hoorde ik aan de andere kant van de muur iemand z´n magazijn legen, kill geregistreerd en terwijl hij aan het herladen was om het hoekje van de muur gestapt en ´m afgemaakt.
Iets terughoudender spelen levert meer resultaat op lijkt het. Maar er zat ook wel weer een stukje geluk in dat een kerel die me ambushte z´n meeste kogels naast schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorted.bits schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:01:
  • Destructable cabins, niet tegengekomen helaas. Had een leuke proef in gedachten waarbij ik zou proberen een UAZ er doorheen te rossen. Maar helaas.
Vanmiddag probeer ik nog wel eens even weer.
Gisteren op de test server gedaan. Het zijn er aardig wat, je moet ze alleen even herkennen aangezien er nu twee soorten zijn. Je hebt de betonnen shacks, die waren vroeger van hout maar hebben een nieuwe texture gekregen, en je hebt de nieuwe shacks die bestaan uit vier houten muren zonder een dak. Daar kan je dwars doorheen rijden.

Geeft wel een leuk effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Tsurany schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:08:
[...]

Gisteren op de test server gedaan. Het zijn er aardig wat, je moet ze alleen even herkennen aangezien er nu twee soorten zijn. Je hebt de betonnen shacks, die waren vroeger van hout maar hebben een nieuwe texture gekregen, en je hebt de nieuwe shacks die bestaan uit vier houten muren zonder een dak. Daar kan je dwars doorheen rijden.

Geeft wel een leuk effect :)
Hehe, dat viel me al op dat er 2 soorten waren. Reed al volle snelheid op 1 af, kwam er op het laatst achter dat hij er anders uitzag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
Hoppaaa!
Me allereerste Winner winner, chicken dinner in DUO (solo is het nog niet gelukt.... :P ) met een maatje van mij, stonden in de laatste cirkel redelijk ver van elkaar af waardoor de laatste 3 tegenstanders alleen op mij gericht waren en mijn maatje uit andere hoek iedereen met silencer zonder problemen kon afmaken.

Voelt toch wel lekker na 18 uur eindelijk een win! Nu nog op solo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
ronalddus schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:56:
Voor mij speelde het gisteren op de testserver een stuk soepeler dan voorheen.
Gebaseerd op 1 solo match was de lag met het oprapen van items/openen van deuren. ook een stuk minder
Gisteren ook testserver gespeeld. Op gewone server voor mij onmogelijk om iemand te killen, nu 2x in de top10 gekomen met totaal 3 kills. Nieuwe weer-/tijdstip ziet er trouwens goed uit, alles ziet er trouwens beter uit met nog steeds alles op very low settings staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

EvertonPride schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:36:
[...]

Gisteren ook testserver gespeeld. Op gewone server voor mij onmogelijk om iemand te killen, nu 2x in de top10 gekomen met totaal 3 kills. Nieuwe weer-/tijdstip ziet er trouwens goed uit, alles ziet er trouwens beter uit met nog steeds alles op very low settings staan.
Goed om te horen.
Mij viel het van de kleuren ook al op. Er is veel meer contrast toegevoegd lijkt wel.

Goed bezig daar bij BlueHole

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:46
2 potjes gespeeld en.... het gaat de goeie richting op met die phatches :)

[ Voor 13% gewijzigd door kazzzdafke op 29-06-2017 12:06 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraco
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 22:39
Ik ben positief gestemd na de eerste 2 rondes, met joinen wel een battle eye melding gehad dat deze een fout gaf. Boel even opnieuw opgestart waarna de map geladen werd in sunset mode, hier en daar wel een drop in FPS. Maar dat zal z'n tijd nodig hebben voor nu prima kunnen spelen met een gemiddelde van 80fps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 21:36

Jorissie87

No diggity

Gisteren meerdere potjes gedaan met twee vrienden en als je het mij vraagt mogen ze ook wel een patch besteden aan de performance/usability van het Main Menu. Werkt niet echt lekker en intuitief (je zit nog automatisch in een lobby als je na een week weer online komt, spel crashed bij terug gaan naar lobby na einde match, statistieken eenmaal geopend maakt dat dit niet of moeilijk sluit etc.) Ben benieuwd naar de nieuwe updates. Speelde wel veel met een vriend die altijd mijn kills "jatte" als ik iemand downde, als ik het goed lees telt de kill dan nu bij mij?
Wel leuke potjes gisteren, een teammate was ingesloten achter een boom door 2 andere spelers. Ik was met die andere teammates en een dacia iets verderop. Heb hem op kunnen pikken maar werden gelijk zwaar onder vuur genomen. Vriend die al in de auto zat was daardoor erg low. Ondertussen kwam de blauwe cirkel eraan dus moest in 1x doorrijden anders zou hij doodgaan, kon gelukkig in 1x die twee enemies doodrijden en kwam precies op tijd aan in de nieuwe cirkel. Staan daar precies 4 spelers ons op te wachten :/
Een ander potje had ik een M24 met 15x weten te bemachtigen uit een drop maar werd neergeschoten voordat ik er uberhaupt iemand mee heb kunnen killen.

Merk dat ik nog niet "handig" genoeg ben en de kaart nog onvoldoende ken. Gaat wel steeds beter maar moet nog wel goed leren handiger met die cirkel en timings om te gaan, komt vanzelf! Heb nu gelukkig twee vrienden die het regelmatig spelen dus geeft ook wat consistente!

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Vandaag de grote update! Hopelijk minder laggy.

Live stream op www.twitch.tv/primalfury kan nog wel wat feedback gebruiken! (NL stream)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Zonet geupdate. Ik had al last van random fps drops (van 50-60 naar 5-10 echt om de minuut). Nu is het nog erger geworden. Daarnaast is nu elke game die ik heb geprobeerd op te starten gecrashed.

Specs staan in m'n sig, ik speel op 1920x1200 en had al die standaard fixes al aan staan. Lijkt er op dat CPU blijft overloaden wanneer ik FPS drops krijg. Word er een beetje moe van.

Ik ben nu het spel opnieuw aan het installeren, hopelijk werkt dat. Maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Therapy777 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:45:
Zonet geupdate. Ik had al last van random fps drops (van 50-60 naar 5-10 echt om de minuut). Nu is het nog erger geworden. Daarnaast is nu elke game die ik heb geprobeerd op te starten gecrashed.

Specs staan in m'n sig, ik speel op 1920x1200 en had al die standaard fixes al aan staan. Lijkt er op dat CPU blijft overloaden wanneer ik FPS drops krijg. Word er een beetje moe van.

Ik ben nu het spel opnieuw aan het installeren, hopelijk werkt dat. Maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Als je je gamefiles hebt aangepast, moet je die ook even proberen te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury

Speel je met 2 monitoren ? heb je daar nog last van als je die ontkoppeld en in Windows echt uit hebt ?
Sowieso PUBG ff opnieuw starten naar elke potje als je er erg last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PrimalFury schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:55:
[...]

Speel je met 2 monitoren ? heb je daar nog last van als je die ontkoppeld en in Windows echt uit hebt ?
Sowieso PUBG ff opnieuw starten naar elke potje als je er erg last van hebt.
En probeer eens op 1600x1200 ziet er iets minder uit maar geeft mij zo'n 20-30 fps extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:05:
[...]

En probeer eens op 1600x1200 ziet er iets minder uit maar geeft mij zo'n 20-30 fps extra.
Kan je net zo goed je resolution scaling op 80% zetten denk ik. dan rendert hij op 80% resolutie en blaast de engine het op

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 11-09 17:50
PrimalFury schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:18:
Vandaag de grote update! Hopelijk minder laggy.

Live stream op www.twitch.tv/primalfury kan nog wel wat feedback gebruiken! (NL stream)
Feedback over? De stream of gameplay?

Als ik eerlijk ben.. ik heb even gekeken tijdens het eten:
-Kwaliteit is prima en de aankleding is leuk.
-Je klinkt behoorlijk negatief over je maten (kunnen soms grapjes zijn), maar zelf laat je bar weinig zien.
-Er lijken weinig tactics aan pas te komen.. als je maten aan t battlen zijn sta jij rustig door te looten.
-Als je dood gaat, geef dan een windrichting.. 'achter me' zegt vrij weinig, iemand gaat in combat niet lopen kijken op de minimap hoe jij er bij ligt.
-Als je dan toch inventory gebruikt, sleep dan je items, gaat een stuk sneller!
-Boeren beluisteren is niet mijn favoriete activiteit.

Niet het meest positieve commentaar, maar misschien kun je er wat mee!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Performance was een stuk beter vanavond! Heb ongeveer 15-20fps meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Heb je iets overclocked? Ik heb al mensen gehoord dat het terug zetten van de overclocking de crashes laat stoppen.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EP19FKpdqhPqaSIlNV0T2YrS/full.jpg

Level 3 helmet squad doing the sunset cruise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:03
Nice wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
:(

In de bunkers, 7 alive, 4 man boven, wij zitten binnen... en dan wordt je dus 1e of 2e, toch?
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/330096880291676160/unknown.png

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 29-06-2017 23:53 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
De loot hebben ze toch wat kapot gekregen ? In squad mode locaties waar 3 pistols op een hoop liggen, of 4 shotguns naast mekaar (max 1 meter). :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmokingSig schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:16:
De loot hebben ze toch wat kapot gekregen ? In squad mode locaties waar 3 pistols op een hoop liggen, of 4 shotguns naast mekaar (max 1 meter). :F
Loot is random. Dit soort dingen zal je altijd houden. De vraag is dus vooral of ze dit uberhaupt hebben aangepast of dat dit een placebo effect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Tsurany schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:19:
[...]

Loot is random. Dit soort dingen zal je altijd houden. De vraag is dus vooral of ze dit uberhaupt hebben aangepast of dat dit een placebo effect is.
Tuurlijk is loot random. Maar dit heb ik en mijn co spelers nog nooit gezien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingSig schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:21:
[...]

Tuurlijk is loot random. Maar dit heb ik en mijn co spelers nog nooit gezien :9
Dan heb je niet veel gespeeld tot nu toe. Ik heb dit vaak genoeg meegemaakt, soms vind je heel lang niks en dan opeens vier assault rifles in hetzelfde gebouw. Dat is random loot, dat kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ze hebben de "goede" loot wel wat terug gedrongen, merk ik ook. Al een tijdje trouwens.
Waar je een maand of 2 geleden met een Squad makkelijk allemaal x4 scope, tucked out AR + UMP en lvl 2 of 3 gear had, is het nu redelijk wat behelpen met red dots en een uzi ofzo.
En dan kom je een anders Squad tegen, hebben ze ook weinig of niets.
2 squads later ineens een Squad met 3 x8 scopes, 3 x4 scopes en heleboel armor.

Eigenlijk mochten die scopes en goeie gear best wel wat minder voorkomen in het algemeen. Dan is het nog meer survival game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Tsurany schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:22:
[...]

Dan heb je niet veel gespeeld tot nu toe. Ik heb dit vaak genoeg meegemaakt, soms vind je heel lang niks en dan opeens vier assault rifles in hetzelfde gebouw. Dat is random loot, dat kan gebeuren.
Ik speel redelijk veel maar ik heb gisteren met squads onder andere in grote steden echt veeeel minder loot gevonden. We hebben meer dan half primorsk geloot en alsnog gingen we weg met 1 assault rifle paar uzi's en shotguns.

Daarnaast viel me wel op dat er enorm veel 9mm te vinden is :P

Later nog duo's gedaan en toen was het iets beter maargoed het is random kan inderdaad zo placebo effect zijn. Maar de squad games stuk of 6 was de loot echt om te huilen :P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij snappen mensen het idee achter random loot gewoon niet. Hoe vaak ik op Discord wel niet hoor dat de loot aangepast is, ze moeten het dan wel vier keer per week patchen :+

Het kan prima voorkomen dat je in een grote stad niks vind. Het kan gebeuren dat gun range maar een enkele AR heeft, het kan ook zijn dat je er zes vind. Bunkers kunnen vol guns en scopes liggen of enkel wat Uzi's en shotguns. Dat is het hele idee achter random loot.

Wat jullie misschien liever willen is pseudo random loot. Garanties dat in een straal van X aantal meters minstens Y aan loot ligt. Dat is echter niet hoe ze het nu gebouwd hebben.

En zeker op een handvol potjes kan je geen goed oordeel vellen, dat is echt veel te weinig als het om randomness gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Tsurany schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:31:

En zeker op een handvol potjes kan je geen goed oordeel vellen, dat is echt veel te weinig als het om randomness gaat.
Zeker waar maar de kans dat ineens heel veel mensen het ervaren over meerdere potjes geeft wel aan dat loottable wel degelijk aangepast kan zijn/is. We vonden voor de patch gewoon meer loot. Het kan natuurlijk zijn dat je 7 potjes ineens achter elkaar maar niks blijft vinden.. dat kan. Maar het viel wel op. Zelfs de grote steden en military waar je toch verwacht meer te vinden was gewoon 3x niks met een shotgun en een pistol wegrijden zonder meds e.d. Just weird en even wennen :+

En van mij hoeft het niet perse anders, random is random, houdt het spel ook leuk to be honest :D.

[ Voor 12% gewijzigd door FlyLight3r op 30-06-2017 08:49 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
Tsurany schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:22:
[...]

Je begrijpt het niet. Ik heb het niet over hetzelfde gebouw. Ik heb het over 4 wapens op 1 hoopje. Letterlijk.

zo dus:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.ammoland.com/wp-content/uploads/2016/03/Pile-of-Guns.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingSig op 30-06-2017 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Gisteren een aantal rondjes gedaan(ontzettend slecht dus ragequit), wat een mega verschil vergeleken met voor de update.

De lobby, het vliegen, het springen uit het vliegtuig, het lopen en doen direct na het landen en het oprapen van wapens heeft echt een mega boost gekregen qua soepelheid.

De zon schijnt ook lekker in de nieuwe scene's, alleen bij de zonsondergang ziet de zee er heel raar uit vanuit het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

SmokingSig schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:48:
[...]

Je begrijpt het niet. Ik heb het niet over hetzelfde gebouw. Ik heb het over 4 wapens op 1 hoopje. Letterlijk.

zo dus:
spoiler:
Dat is mij voorheen overkomen, en gisteravond toevallig ook nog. En ik heb maar 60 uur in het spel zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

zo dus:
spoiler:
Ik begrijp het prima. Dat soort dingen komen vaker voor. Dit kwam voor de patch voor, dit komt na de patch voor. Random...
Lipst3r schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:48:
[...]

Zeker waar maar de kans dat ineens heel veel mensen het ervaren over meerdere potjes geeft wel aan dat loottable wel degelijk aangepast kan zijn/is. We vonden voor de patch gewoon meer loot. Het kan natuurlijk zijn dat je 7 potjes ineens achter elkaar maar niks blijft vinden.. dat kan. Maar het viel wel op. Zelfs de grote steden en military waar je toch verwacht meer te vinden was gewoon 3x niks met een shotgun en een pistol wegrijden zonder meds e.d. Just weird en even wennen :+

En van mij hoeft het niet perse anders, random is random, houdt het spel ook leuk to be honest :D.
Tja ik heb gister avond ook wat potjes gespeeld en had geen enkel probleem om nog steeds assault rifles, snipers en UMP's te vinden. Inclusief scopes en attachments. Daarnaast heb ik voor de patch ook genoeg situaties gehad dat je gewoon erg karig weg komt bij een bepaalde plek.
Tijgertje schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:55:
De zon schijnt ook lekker in de nieuwe scene's, alleen bij de zonsondergang ziet de zee er heel raar uit vanuit het vliegtuig.
Jup, als je uit het vliegtuig springt ziet het land er onnatuurlijk uit. Je mist echt de glinstering in het water en de grote schaduwen die bij een laagstaande zon horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
kazzzdafke schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:27:
Ze hebben de "goede" loot wel wat terug gedrongen, merk ik ook. Al een tijdje trouwens.
Waar je een maand of 2 geleden met een Squad makkelijk allemaal x4 scope, tucked out AR + UMP en lvl 2 of 3 gear had, is het nu redelijk wat behelpen met red dots en een uzi ofzo.
En dan kom je een anders Squad tegen, hebben ze ook weinig of niets.
2 squads later ineens een Squad met 3 x8 scopes, 3 x4 scopes en heleboel armor.

Eigenlijk mochten die scopes en goeie gear best wel wat minder voorkomen in het algemeen. Dan is het nog meer survival game.
Ik merk eerlijk gezegd geen verschil de afgelopen twee maanden. Ene keer wel goed andere keer gewoon kut, maar zo hoort het ook.

Of de update van gister wat anders dan de Scar-L droprate heeft verandert, geen idee. Kwam nog altijd dempers en scopes in grote hoeveelheid tegen, dus zal allemaal wel meevallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Tijgertje op 30-06-2017 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Tijgertje schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:55:
Gisteren een aantal rondjes gedaan(ontzettend slecht dus ragequit), wat een mega verschil vergeleken met voor de update.

De lobby, het vliegen, het springen uit het vliegtuig, het lopen en doen direct na het landen en het oprapen van wapens heeft echt een mega boost gekregen qua soepelheid.

Gisteravond ging het echt bizar slecht, volgens mij hadden we veel eerder moeten kiezen om de groep uit elkaar te halen en allemaal een nieuwe groep te zoeken. Soms werkt het gewoon niet op 1 of andere manier. Iedereen raakte gefrustreerd en dan speelt het al helemaal voor geen meter.

Nadat er een compleet frisse groep was, ging het eigenlijk een stuk beter. Wel top 10 gehaald, maar gisteren niet eens in de buurt geweest van een WWCD :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Gewone server blijft laggy voor mij, testserver is veel beter. Echter krijg ik daar vanaf gisteren de volgende melding: Connection closed, reconnect, maar wanneer ik dit doe verschijn ik weer in dit scherm.

Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

De loot is altijd al zo random geweest! Alles wat ik hier lees heb ik altijd al mee gemaakt in PUBG. Zo heb ik weken geleden ook een keertje met squad een hele stad voor ons alleen geloot. Geen AR te vinden, enkel een paar shutguns en een UMP ... Dan doe je zo'n laatste schuurtje open, liggen er 3 AR's en nog een UMP in ... RANDOM!!! :P

Maar andersom ook, dat je op gunrange land in duo en gewoon niet weet waar je al die ammo en guns moet laten zoveel als er ligt. Kom je er twee potjes later weer ligt er helemaal niks.

En dat is ook wel deel van de charme vind ik, die onvoorspelbaarheid.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorted.bits schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:00:
[...]

Gisteravond ging het echt bizar slecht, volgens mij hadden we veel eerder moeten kiezen om de groep uit elkaar te halen en allemaal een nieuwe groep te zoeken. Soms werkt het gewoon niet op 1 of andere manier. Iedereen raakte gefrustreerd en dan speelt het al helemaal voor geen meter.

Nadat er een compleet frisse groep was, ging het eigenlijk een stuk beter. Wel top 10 gehaald, maar gisteren niet eens in de buurt geweest van een WWCD :(.
Het ging daarvoor inderdaad bizar slecht. Later op de avond nog een chicken dinner gescoord en daarnaast nog een paar redelijke potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

zo dus:
spoiler:
"altijd" looten via interface, ipv herhaaldelijk op F rammen; sneller en selectiever, soms vind je iets, wat je zelf 123 niet had zien liggne (omdat het onder een pile of guns ligt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
himlims_ schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:05:
[...]

"altijd" looten via interface, ipv herhaaldelijk op F rammen; sneller en selectiever, soms vind je iets, wat je zelf 123 niet had zien liggne (omdat het onder een pile of guns ligt)
Waar begin jij over ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
Slepen schijnt sneller te zijn dan rechtermuisknop op items. Maar ik moet soms vier x slepen voor dat ik het wapen heb. Voorkeur gaat nog steeds naar rechtermuisknop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ach sinds de update van gisteren is het oppakken van items sowieso sneller, ook buiten de inventory.

Al met al echt een top patch die veel dingen beter maakt (voor mij in ieder geval):
- Items buiten inventory oppakken is veel sneller.
- Reloaden kun je nu onderbreken om bijv. een deur te openen (ideaal voor shotty+R1985)
- Performance is weer verbeterd. Merk duidelijk verschil en bij mij is het vooral de movement die ineens een stuk vloeiender aanvoelt.
- Motorrijden is beter + het geluid van de motor klinkt nu goed.
- Deuren openen en instappen lijkt minder lag te hebben, tot nu toe was het iedere "F" raak. :) Zijn we van deze shit af:

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 30-06-2017 09:38 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Angeloonie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:37:
- Motorrijden is beter + het geluid van de motor klinkt nu goed.
Toen ik gisteren op een motor zat hoorde ik het geluid dubbel. Het leek dus echt alsof er een andere motor precies naast mij reed. Maar na tweemaal paranoia om me heen gekeken te hebben was het toch echt mijn motor die dubbel geluid maakte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Eerste Squad overwinning gehaald gister :D Laatste 20 minuten van de match teruggebracht naar 10 min:

Combinatie van geluk en goede gear.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:48
Je kon het reloaden van de revolver en de shotgun al onderbreken door op vuurknop te drukken na bijvoorbeeld 2 kogels erin stoppen.

Verder vind ik de patch goed. Maar ik had eerder ook niet superveel problemen ofzo.
Misschien ben ik niet goed genoeg om het te merken :)

Maar overall lees je goede dingen van de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
PrimalFury schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:31:
Slepen schijnt sneller te zijn dan rechtermuisknop op items. Maar ik moet soms vier x slepen voor dat ik het wapen heb. Voorkeur gaat nog steeds naar rechtermuisknop.
wapen moet je niet naar je inventory slepen maar naar je character, zelfde met armor en pan. Dan pak je het gelijk op en het is vele malen sneller.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UWC6f27WhPynFIxWqT0jYkp8/medium.png

laatste sheet met wpn dmg/stats: https://docs.google.com/s...wN-QKIM/htmlview?sle=true

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 30-06-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
beebie121 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:24:
Je kon het reloaden van de revolver en de shotgun al onderbreken door op vuurknop te drukken na bijvoorbeeld 2 kogels erin stoppen.

Verder vind ik de patch goed. Maar ik had eerder ook niet superveel problemen ofzo.
Misschien ben ik niet goed genoeg om het te merken :)

Maar overall lees je goede dingen van de patch.
Ik onderbrak met X, met de vuurknop schoot je toch ook direct? Nu werkt het inderdaad beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
sorted.bits schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:00:
[...]

ik had pre update hele avond gespeeld met squad duo en daarna nog 5 solo. Allemaal rare deaths, no damage hits etc etc. Donderdagochtend kon ik nog even een potje doen, gelijk 2de met 6 kills.

Game loopt gewoon gemiddeld stuk soepeler en hits registreren een stuk beter. Geen chicken dinner omdat ik de first aid moest afbreken om te schieten, helaas had ik heel weinig health nadat ik de nr 3 afgeschoten had :'(
Ollievssn schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:55:
[...]

wapen moet je niet naar je inventory slepen maar naar je character, zelfde met armor en pan. Dan pak je het gelijk op en het is vele malen sneller.
klopt maar dan nog is het niet echt consistent en logisch, veel simpeler zou alles met links klikken oppakken, rechtsklik droppen. Maakt het leven zoveel simpeler in pubg.

[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-06-2017 12:05 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:28
Spel net ook gedownload, ziet er wel leuk uit. Ben benieuwd of ik het lang ga volhouden, bak er niets van! :+

Ik zag op Twitch trouwens een speler die ergens naar binnen ging en gelijk alle items in de buurt zag... Ik moet steeds alles met F oppakken, dat is veel lastiger. Iemand tips? Er is ook niet echt een oefen ding ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eli3l
  • Laatst online: 25-05 03:09
TheBrut3 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:44:
Spel net ook gedownload, ziet er wel leuk uit. Ben benieuwd of ik het lang ga volhouden, bak er niets van! :+

Ik zag op Twitch trouwens een speler die ergens naar binnen ging en gelijk alle items in de buurt zag... Ik moet steeds alles met F oppakken, dat is veel lastiger. Iemand tips? Er is ook niet echt een oefen ding ofzo.
Gebruik je inventory knop, dat is standard de i op je toetsenbord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Of tab, dat is makkelijker omdat je dan je handen in positie kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Ligt het nou aan mij of zijn de wapens qua damage veranderd of armor ofzo? Ik heb nu echt al 5 / 6 keer gehad dat ik met een AR iemand met 7/8 kogels raak (zie letterlijk de bloedspetters vliegen) en hij mij met 2 gelijk dood met een UMP of Uzi. Verder is die patch wel heel chill! Game speelt veel lekkerder en sneller dan voorheen! Misschien is dat het ook wel hoor dat het gewoon weer ff wennen is :D

[ Voor 3% gewijzigd door Tripwire999 op 30-06-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Tripwire999 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:13:
Ligt het nou aan mij of zijn de wapens qua damage veranderd of armor ofzo? Ik heb nu echt al 5 / 6 keer gehad dat ik met een AR iemand met 7/8 kogels raak (zie letterlijk de bloedspetters vliegen) en hij mij met 2 gelijk dood met een UMP of Uzi. Verder is die patch wel heel chill! Game speelt veel lekkerder en sneller dan voorheen! Misschien is dat het ook wel hoor dat het gewoon weer ff wennen is :D
Het voelt anders...

FPS is verdubbelt, dat wel.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 20:54
Ebayzo schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:33:
[...]
Het voelt anders...

FPS is verdubbelt, dat wel.
Verdubbeld heb ik niet, iets hoger en vooral stabieler dan weer wel! Prima patch idd

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Yeah eindelijk kip op tafel in solo. Zenuwslopend zeg die laatste 10. :D

Eindelijk een keer niet gechoked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54
Een squad chicken dinner en een solo 2nd place, goede nade van de nr 1, niet te ontwijken helaas.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Ircghost schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:34:
Of tab, dat is makkelijker omdat je dan je handen in positie kan houden.
Of koppel de inventory functie aan een knop je de (gaming)muis. Hier is het een actie voor mijn duim. Werkt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:21
hele potje geen frame drops niks, fps 80+ kom ik iemand voorbij wordt ik onder vuur genomen, hangen en dood, had ik afgelopen 2 weken geen last van ...

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Kansloos slechte potjes vandaag zeg, 5/6 niet eens buiten de landing zone gekomen. Vaak tegelijk met maar een andere squad geland maar ze kregen ons steeds neer...

Laatste pot eindelijk in de top 5 gekomen in duo's, maar daar weer veel pech op het eind. 1 gebouw in de zone, allemaal open veld voor de rest... Ik had een silenced Kar en begon te schieten op een groepje. Een kill, de ander geraakt maar niet dood. Begon iemand anders op mij te schieten, hem ook geraakt maar niet dood. En toen degene in het gebouw ook nog, OOK geraakt en niet dood. Nou ja, toen zat ik dus met 3 man om me heen zonder cover, ik kon letterlijk aftellen de 7 seconden voor de first aids tot de hel los brak :'(

Als die 3 shots gewoon kills waren had ik al gewonnen. Soms zit het gewoon niet mee.

Overigens lijkt de lag wel wat verbeterd te zijn maar ik krijg nog steeds om de haverklap een "1 shot down" wat gewoon niet kan 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Laatst online: 11:18
Vanavond weer toffe potjes gehad:

Eerst even een warm onthaal bij de brug YouTube: PUBG - warm welcome at the bridge

Vervolgens bijna een chicken dinner
YouTube: Last 3 minutes #chickendinner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Gister weer een volle squad gehad. Blijft toch het leukst vind ik. Maar irriteer me echt aan dat "knocked out"
Kwamen langs een dorpje, daar zaten 3 man in een huis. Wij hadden nergens cover, op 1 boom na. Vanachter die boom gewoon 5x een player "knocked out". Zij reviven elkaar veilig in hun huis, openen weer het vuur en wij blijven fucked achter die boom. Cirkel kwam ongunstig voor ons, dus moesten wel lopen. Uiteindelijk dus gekilled door die lui in het huisje omdat de cirkel ons pushte en zij steeds revived werden.

Kunnen ze niet een 1x max revive per character introduceren ofzo?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Korkss schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:24:
Gister weer een volle squad gehad. Blijft toch het leukst vind ik. Maar irriteer me echt aan dat "knocked out"
Kwamen langs een dorpje, daar zaten 3 man in een huis. Wij hadden nergens cover, op 1 boom na. Vanachter die boom gewoon 5x een player "knocked out". Zij reviven elkaar veilig in hun huis, openen weer het vuur en wij blijven fucked achter die boom. Cirkel kwam ongunstig voor ons, dus moesten wel lopen. Uiteindelijk dus gekilled door die lui in het huisje omdat de cirkel ons pushte en zij steeds revived werden.

Je moet kiezen welke gevechten je aan wilt gaan en welke niet. Jullie hadden kennelijk een slechte route en zijn daardoor dood gegaan. Zij zaten veilig in een huis, lieten zich niet allemaal tegelijk zien en hadden genoeg medicijnen om elkaar op de been te houden.

Je moet geen elementen in het spel willen aanpassen omdat je zelf een slechte keuze maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Laatst online: 15:17

R.G

Kent iemand de game soldner? Dat lijkt hierop of komt deze game daarvan of namen zij het idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:45:
Kent iemand de game soldner? Dat lijkt hierop of komt deze game daarvan of namen zij het idee over?
Deze game is geïnspireerd door de Battle Royale films en de geestelijk vader van dit spel heeft al diverse mods ontwikkeld geïnspireerd op die films. Deze game is min of meer zijn visie op hoe een Battle Royale game zou moeten spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Cornelison schreef op zondag 2 juli 2017 @ 00:30:
Vanavond weer toffe potjes gehad:

Eerst even een warm onthaal bij de brug YouTube: PUBG - warm welcome at the bridge
Zo schitterend was dat warm onthaal toch ook niet :) jullie kregen er ook eentje terug blijkbaar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Korkss schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:24:

Dit is het spel. Als jij binnen zit zou je ook zeggen: hoe dom zijn die gasten... :)
Elke down dat je krijgt gaat de counter om je te reviven trouwens ook sneller voorbij. Als diezelfde gast 5x gedowned is, zal hij iets van een 8 sec maar gehad hebben om gerevived te kunnen worden.
Dus end game zal moeilijk geworden zijn voor hem.

Ik vind het systeem goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:55:
[...]
Deze game is geïnspireerd door de Battle Royale films en de geestelijk vader van dit spel heeft al diverse mods ontwikkeld geïnspireerd op die films. Deze game is min of meer zijn visie op hoe een Battle Royale game zou moeten spelen.
Vind het zelf ook beetje wat weg hebben van The Condemned 2007
Ook een x aantal drops bij een eiland, maar dan wel zonder de camera's er bij.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Nou zegt iedereen dat je bruggen moet mijden. Maar meestal blijkt het geen probleem en besloot gisteren met mijn legerwagentje de brug over te gaan. Natuurlijk net een mooie uitrusting bij elkaar weten te scharrelen.. midden op de brug afgeknald door iemand die blijkbaar zat te wachten op types zoals ik. :') :+

oh.. en game later geleerd dat je niet uit een rijdend voertuig kunt springen zoals in Battlefield. ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 02-07-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Tsurany schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:41:
[...]

Je moet kiezen welke gevechten je aan wilt gaan en welke niet. Jullie hadden kennelijk een slechte route en zijn daardoor dood gegaan. Zij zaten veilig in een huis, lieten zich niet allemaal tegelijk zien en hadden genoeg medicijnen om elkaar op de been te houden.

Je moet geen elementen in het spel willen aanpassen omdat je zelf een slechte keuze maakt.
Daar ben ik het mee eens hoor, neemt niet weg dat wij hun 5x knocked hadden en zij ons niet 1x. Kan het een slechte keuze zijn van ons, toch flauw dat er dan geen kills zijn. Je bent dan met een squad in zo'n huisje bijna onsterfelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Korkss schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:39:
[...]

Daar ben ik het mee eens hoor, neemt niet weg dat wij hun 5x knocked hadden en zij ons niet 1x. Kan het een slechte keuze zijn van ons, toch flauw dat er dan geen kills zijn. Je bent dan met een squad in zo'n huisje bijna onsterfelijk.
Je weet wat je moet doen volgende keer? In een huisje gaan campen :)
Wedden dat je het niet gaat halen?

Er zijn opties genoeg: er gewoon rond gaan in cover.
Of smokes gebruiken en langs 2 kanten flanken..
Kei hard naar binnen rammen of eerst alles boven met nades opblazen samen met molotov's.
Het is een teamplay, dus ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Korkss schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:39:
[...]

De meds raken een keer op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Laatst online: 11:18
kazzzdafke schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:46:
[...]

Zo schitterend was dat warm onthaal toch ook niet :) jullie kregen er ook eentje terug blijkbaar...
Haha zeker, zaten gevangen tussen 2 teams helaas 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
kazzzdafke schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:18:
[...]

Je weet wat je moet doen volgende keer? In een huisje gaan campen :)
Wedden dat je het niet gaat halen?

Er zijn opties genoeg: er gewoon rond gaan in cover.
Of smokes gebruiken en langs 2 kanten flanken..
Kei hard naar binnen rammen of eerst alles boven met nades opblazen samen met molotov's.
Het is een teamplay, dus ook gebruiken.
Ja klopt allemaal! Alleen jammer als je dus langs 2 huisjes loopt er eerst niks gebeurd, daarna midden op een veld alsnog vandaar geschoten wordt. Dusja veel van je opties gingen in mijn situatie niet op.
Toch bedankt dat je jouw expertise met me wilde delen. Hopelijk kan ik in de toekomst deze situaties nu voorkomen. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Patch bevalt goed :D Betere performance, nieuwe wapens zijn tof en echt blij dat je nu reload animatie kan onderbreken. Afgelopen weekend nog paar potjes solo gedaan en toch steeds in de top 5 geëindigd. Moet nog even leren om mijn zenuwen in bedwang te houden O-)

Dit weekend ook eindelijk eens het voordeel van de Crossbow ondervonden in de laatse 10 min van een game.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ik heb het spel gisteren ook aangeschaft en wat DUO games gespeeld, erg vermakelijk al zeg ik het zelf. Hoogste notering was top 4 maar die hadden we kunnen winnen>.< Alles even wennen met de snelheid van de cirkels en waar je het beste loot kan vinden. Vooral scopes kom ik haast niet tegen.

Alleen heb ik bij sommige games heel erg last dat de textures van de gebouwen niet inladen als je landt op de grond en dat het onwijs laggy is. Je kan dan letterlijk niets en alleen maar wachten totdat de game besluit het wel in te laden. Heel frustrerend.

Nu heb ik wat rond gelezen en zou het aan het RAM geheugen kunnen liggen, dat 8GB niet voldoende is voor de game? Ik heb zelf een I7-2600k met een GTX 970 en speel de game alles op low/very low en textures en draw distance op medium.

Iemand hier ervaring mee en die weet wat ik hier eventueel nog aan kan tweaken zodat het wel vloeiend inlaad?

Ik heb vaak ook lag als ik een gebouw in ga en als iemand anders er ook zit en een deur opent dat het ook stottert en dan verlies je eigenlijk altijd je vuurgevecht. Maar dat zal missn meer een dingetje van de game zijn momenteel?

Ik heb niet echt de ontwikkeling gevolgd maar lees wel dat er veel performance problemen zijn, cause beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
8Gb is wel weinig ja.

Welke resolutie speel je op? De performance op mijn pc is inmiddels prima imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
418O2 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:39:
8Gb is wel weinig ja.

Welke resolutie speel je op? De performance op mijn pc is inmiddels prima imo
1920 x 1080.

Als het eenmaal loopt dan is het ook wel redelijk vloeiend. Maar het schommelde per sessie wel heel erg of het wel of niet vloeiend was. Dat was ook wel gek, het was niet elke game zo. Terwijl er op de achtergrond niets anders draaide.

Is er überhaupt mogelijk om in game een FPS counter aan te zetten?

[ Voor 28% gewijzigd door jantje 2 op 03-07-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jantje 2 Heb je een SSD? Dat helpt ook enorm. Zelf heb ik een i5 2500k (4,4Ghz) maar wel 16GB RAM en een SSD.

Voor FPS zou ik de Nvidia overlay gebruiken (Alt+Z) en dan de FPS display aanzetten. Werkt goed.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 03-07-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Tsurany schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:40:
@jantje 2 Heb je een SSD? Dat helpt ook enorm. Zelf heb ik een i5 2500k (4,4Ghz) maar wel 16GB RAM en een SSD.

Voor FPS zou ik de Nvidia overlay gebruiken (Alt+Z) en dan de FPS display aanzetten. Werkt goed.
Nee, helaas geen SSD. Draai nog op een HDD SSD is nog steeds iets wat ik moet kopen :+

Thanks, zal ik de volgende keer aanzetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jantje 2 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:42:
[...]

Nee, helaas geen SSD. Draai nog op een HDD SSD is nog steeds iets wat ik moet kopen :+

Thanks, zal ik de volgende keer aanzetten :)
Ik denk dat een SSD het meeste zal helpen in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
jantje 2 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:40:
[...]

1920 x 1080.

Als het eenmaal loopt dan is het ook wel redelijk vloeiend. Maar het schommelde per sessie wel heel erg of het wel of niet vloeiend was. Dat was ook wel gek, het was niet elke game zo. Terwijl er op de achtergrond niets anders draaide.

Is er überhaupt mogelijk om in game een FPS counter aan te zetten?
Ja via steam overlay.
Of je gebruikt reshade.

Anyway dat inladen kan je misschien fixen door de game op een ssd te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
overal wordt 16 gig aangeraden, bovendien met een gtx 970 -> zet je textures op low ipv medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:58:
overal wordt 16 gig aangeraden, bovendien met een gtx 970 -> zet je textures op low ipv medium
Bedankt voor de reacties.

Dat wordt dus nieuwe hardware aanschaffen om het probleem definitief op te lossen. Duidelijk.
Of wachten tot dat de optimalisatie wat beter is voor "mindere" setups :+

Ik zal textures op low zetten, misschien wil dat ook wat helpen. Ik las wel dat dan de load op de GPU? toeneemt dat moet geen probleem zijn dat deze alles moet trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
ik draai het ook op 8 gb met een rx480 en i5 3570 non k. Niet het beste systeem meer dus. Draait op zich prima, alleen in steden lichte fps drops en als je in een bombardement zit dan is het ook kut. Heb de game wel op een ssd staan. Textures heb ik op high staan, shadow en foliage op low view distance ook op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
En toch vraag ik mij af of 8gb ram voldoende is of niet? Als je echt ram te kort komt heb je toch wel meer problemen dan wat frame drops of stutters? Ik heb ook veel stutters namelijk en heel willekeurig framedrops: de ene keer gaat ie naar 30fps en dan na 10 seconden weer terug naar 70fps terwijl ik op dezelfde plek sta.

Dit met een 2600k op 4ghz icm 8gb ram en een 7970 (ja die wil ik gaan upgraden maar wil een AMD kaart :( ). Game stond voorheen op m'n HDD maar sindsdien ik hem op m'n SSD heb staan laden de textures wel veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
MitchellHearth schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:16:
En toch vraag ik mij af of 8gb ram voldoende is of niet? Als je echt ram te kort komt heb je toch wel meer problemen dan wat frame drops of stutters? Ik heb ook veel stutters namelijk en heel willekeurig framedrops: de ene keer gaat ie naar 30fps en dan na 10 seconden weer terug naar 70fps terwijl ik op dezelfde plek sta.

Dit met een 2600k op 4ghz icm 8gb ram en een 7970 (ja die wil ik gaan upgraden maar wil een AMD kaart :( ). Game stond voorheen op m'n HDD maar sindsdien ik hem op m'n SSD heb staan laden de textures wel veel sneller.
bij mij gebruikt de game ongeveer 3,5 gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 08:31
MitchellHearth schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:16:

De bottelneck van het spel is op dit moment vooral de CPU, omdat er veel dingen nog niet geoptimaliseerd zijn. Daarnaast heeft vrijwel iedereen last van stutters en framedrops, ongeacht de specs. Ter vergelijking, ik kan met mijn setup een spel als BF1 op Ultra rond de 100 FPS gemiddeld draaien, terwijl het in PUBG allemaal drops en uitschieters heeft ongeacht of ik op high of low speel. Dus het ligt op dit moment vooral aan het spel, en niet de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
ThomasG schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:30:
[...]
De bottelneck van het spel is op dit moment vooral de CPU, omdat er veel dingen nog niet geoptimaliseerd zijn. Daarnaast heeft vrijwel iedereen last van stutters en framedrops, ongeacht de specs. Ter vergelijking, ik kan met mijn setup een spel als BF1 op Ultra rond de 100 FPS gemiddeld draaien, terwijl het in PUBG allemaal drops en uitschieters heeft ongeacht of ik op high of low speel. Dus het ligt op dit moment vooral aan het spel, en niet de setup.
Ah ok. De stutters dus erbuiten gelaten: toch vreemd dat ik soms amper 30fps kan halen terwijl ik vervolgens op dezelfde plek met gemak 70+fps haal. Ik heb vaker gehoord dat het spel vooral CPU belastend is, aan de hand daarvan heb ik eens het een en ander gemonitord:

In game:
- CPU load +/- 40% variabel
- GPU load 99% constant

Dit zou dan toch juist inhouden dat mijn GPU juist de "bottleneck" is en dat m'n CPU het prima trekt? Of trek ik te gemakkelijk conclusies zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
WWCD Solo! Nu nog Quad en ik ben content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Rappa1985 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:16:
Patch bevalt goed :D Betere performance, nieuwe wapens zijn tof en echt blij dat je nu reload animatie kan onderbreken. Afgelopen weekend nog paar potjes solo gedaan en toch steeds in de top 5 geëindigd. Moet nog even leren om mijn zenuwen in bedwang te houden O-)

Dit weekend ook eindelijk eens het voordeel van de Crossbow ondervonden in de laatse 10 min van een game.

[video]
Bijna 2 minuten lang om dan pas in de laatste 5 seconden de kill te tonen... :F
Pagina: 1 ... 23 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord