[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
N.Uckerman schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:01:
Hallo iedereen,

Ik vind deze game geweldig, lekker vernieuwend. Helaas merk ik dat mijn pc m niet voor de volle 100% kan draaien. Wel kan ik gelukkig het spel spelen, al merk ik soms een beetje hapering.

De minimale systeemeisen werden gegeven in de openingspost:

Operating System 64-Bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor intel i-3 4340, AMD FX-6300
Memory 6GB RAM
Graphics Card nVidia GeForce® GTX 660 2GB, AMD Radeon™ HD 7850 2GB
DirectX 11.1 Compatible Video Card or Equivalent
Hard Drive Space 30GB

Dit zijn mijn specs:
[afbeelding]
Ik heb de R9 290X videokaart met 4gb

Mijn logitech toetsenbord geeft aan dat de CPU tijdens een potje rond de 95% draait. Ik vind dit heel raar aangezien de minimale specs een i3 zijn en ik heb een i5..

Ik moet helaas toegeven dat ik niet heel veel verstand hebt van pc's, dus vandaar deze post.

Ik zou graag van jullie willen weten of mijn pc goed genoeg is om dit spel te draaien. Voornamelijk met de CPU en videokaart, want de rest zit wel goed volgensmij.

Alvast bedankt voor jullie moeite!
Mijn CPU is gelijk aan die van jou, zie mijn post net boven je, op hoge settings is een krachtige GPU het belangrijkste.

daarnaast zijn er redelijk wat guides met daarin performance settings.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik merk in ieder geval bij mijn eigen PC (i7 7700K + 16GB DDR4 @3200 en 480 8GB), dat die het al heel zwaar heeft. Het lijkt op dit moment slecht geoptimaliseerd, en trekt bij mij ook behoorlijk de boel vol. Wat dat betreft is het dus even wachten op optimalisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Ircghost schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:04:
Ik merk in ieder geval bij mijn eigen PC (i7 7700K + 16GB DDR4 @3200 en 480 8GB), dat die het al heel zwaar heeft. Het lijkt op dit moment slecht geoptimaliseerd, en trekt bij mij ook behoorlijk de boel vol. Wat dat betreft is het dus even wachten op optimalisaties.
Ja met mijn specs zou het spel toch eigenlijk ook prima speelbaar moeten zijn, denk dat de ontwikkelaar gewoon nog wat werk aan de winkel heeft toch, aangezien het ook nog de beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
prestige93 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:04:
[...]

Mijn CPU is gelijk aan die van jou, zie mijn post net boven je, op hoge settings is een krachtige GPU het belangrijkste.

daarnaast zijn er redelijk wat guides met daarin performance settings.
Oke dankje, maar als ik de settings hoger zet trekt de pc t nog minder. Betekent dit nu dat mijn CPU te zwak is voor lage settings op dit moment, en mn GPU te zwak voor hoge settings?

Want ik snap dat mijn CPU het spel eigenlijk zou moeten aan kunnen, maar feit is dat mijn CPU op 95% draait met alles op ultra low..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

N.Uckerman schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:08:
[...]

Oke dankje, maar als ik de settings hoger zet trekt de pc t nog minder. Betekent dit nu dat mijn CPU te zwak is voor lage settings op dit moment, en mn GPU te zwak voor hoge settings?

Want ik snap dat mijn CPU het spel eigenlijk zou moeten aan kunnen, maar feit is dat mijn CPU op 95% draait met alles op ultra low..
2 dingen
1) Heb je ook HWMonitor aanstaan tijdens het gamen? Je zou dan eigenlijk eens moeten kijken wat je GPU load is tijdens het gamen. Als die niet 100% is, maar je CPU dus op 95% dan is je CPU waarschijnlijk de bottleneck voor je GPU.

2) Zou je de volgende keer je laatste bericht willen wijzigen ipv een nieuw bericht te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
[...]

Mijn CPU staat ook standaard op 90+% denk dat de meeste dit hebben.
GPU load is ook redelijk hoog, probeer eens een performance guide
dit is een redelijk uitgebreide: https://www.reddit.com/r/...ive_high_fps_settings_v3/

gaf mij al snel 15FPS extra, met het grootste voordeel dat het stabiel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

prestige93 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:14:
[...]

Mijn CPU staat ook standaard op 90+% denk dat de meeste dit hebben.
GPU load is ook redelijk hoog, probeer eens een performance guide
dit is een redelijk uitgebreide: https://www.reddit.com/r/...ive_high_fps_settings_v3/

gaf mij al snel 15FPS extra, met het grootste voordeel dat het stabiel blijft.
Ik heb even snel gekeken naar die guide, maar daar red ik het echt niet mee.
Veel dingen staan op ultra of hoger, dat is simpelweg te hoog voor mij. Ik game namelijk nog hierop:
reviews: Desktop best buy guide: editie november 2012
Met een extra ssd erin voor de games.

Meestal speel ik momenteel op 40 fps, met zowel gpu als cpu op 95~100%.
Misschien moet ik mijn resolutie gewoon weer op 1080p zetten, dan hoef ik niet alles op low te zetten... Vanavond eens proberen.

Denk je trouwens dat die guide nog up to date is? Hij is 2 maanden oud, en er is een behoorlijke performance update geweest in de tussen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
IdieEasy schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:22:
[...]

Ik heb even snel gekeken naar die guide, maar daar red ik het echt niet mee.
Veel dingen staan op ultra of hoger, dat is simpelweg te hoog voor mij. Ik game namelijk nog hierop:
reviews: Desktop best buy guide: editie november 2012
Met een extra ssd erin voor de games.

Meestal speel ik momenteel op 40 fps, met zowel gpu als cpu op 95~100%.
Misschien moet ik mijn resolutie gewoon weer op 1080p zetten, dan hoef ik niet alles op low te zetten... Vanavond eens proberen.

Denk je trouwens dat die guide nog up to date is? Hij is 2 maanden oud, en er is een behoorlijke performance update geweest in de tussen tijd.
veel guides van Mei gebruiken nog zelfde arguments in launch options of settings ingame.
mogelijk is er hier en daar nog wat extra te vinden op google maar dat durf ik zo niet te zeggen, ik heb deze destijds gebruikt

I5-4590 / GTX970 / 16GB Ram +/-70 FPS stable op 2560*1080
alle settings als in de guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
[...]

Let overigens op: die guide is echt niet de waarheid. Daar geven ze zowat alles op Very Low aan als beste performance, terwijl dat dus echt niet zo is als de CPU de bottleneck is (wat bij mij met i3470/980GTX het geval was).

Ik had zelf alles op Low/Very Low staan, maar schommelde tussen 40-60 FPS. Vervolgens heb ik wat settings naar Ultra gezet en zit ik op 60-80 FPS. Puur omdat op Low/Very Low de CPU ipv de GPU het werk gaat doen. Nu is mijn CPU wat ontlast waardoor ik dus FPS winst heb én betere graphics.

Krijg binnenkort een 7700K dus verwacht dat het dan nog beter wordt, maar het is dus echt niet zo dat alles op Low/Very Low beter is dan Ultra, hangt puur af van waar je bottleneck zit.

Even opgezocht en dit zijn de settings waar ik nu mee speel en waarmee m'n CPU ontlast wordt:
Screen Scale: 100
Anti-Aliasing: Ultra
Post-Processing: Very Low
Shadows: Low
Texture: Ultra
Effects: Ultra
Foliage: Very Low
View Distance: Ultra
MotionBlur: Off

[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 12-06-2017 10:37 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik gebruik nog steeds deze config tweaks voor de beste fps:
https://www.primagames.co...yerunknowns-battlegrounds

Let op: je moet wel alle referenties naar 'shadows' uit deze tweaks weg halen. Sinds de laatste grote patch werken die niet meer goed en kun je binnen en vooral in de regen gewoon niks meer zien. Als je de shadow tweaks weg laat werkt het echter prima.

Het ziet er niet echt heel mooi uit, maar als je puur voor de fps gaat werkt dit wel.

Daarnaast gebruik ik de tip om sommige opties op High / Ultra te zetten omdat ik CPU gelimiteerd ben. Uit het hoofd is dat:
Anti-aliasing: high
Textures: high
Draw distance: ultra

En nog eentje op high maar weet ik even niet meer. De rest op very low.

Hiermee krijg ik in het beste geval 160+ FPS, in het ergste geval (drukke stad) ~60. Nog steeds een enorme variatie dus, maar 60 minimaal is nog wel te doen.

Dit is met een nvidia 1080 en een i7 4770.

Daarnaast gebruik ik ReShade om het wat scherper te maken.

Edit
Het enige waar ik nog niet tevreden mee ben is combinatie van hoge AA en Reshade sharpening. Ik kan het niet echt uitleggen maar het lijkt soms vooral in de verte alsof ik mensen zie bewegen, maar dat zijn dan gewoon pixels die zitten te knipperen ofzo omdat ik net een millimeter beweeg. Hoe minder sharpening ik erop zet hoe minder het is, maar zonder sharpening ziet het er ook weer niet uit dus ik zoek nog de optimale settings...

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 12-06-2017 10:43 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou sowieso aanraden niet klakkeloos settings over te nemen, ga er op z'n minst zelf mee experimenteren en leer het te begrijpen. Zo vind ik AA op alle settings anders dan Very Low of Ultra een enorm lelijk beeld opleveren, daar zou ik nooit voor kiezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Aaah oke bedankt voor de uitleg allemaal. Ik ga inderdaad eens kijken hoe mn GPU draait tijdens t gamen. Mn CPU draait dus op 95%. Als ik t goed heb begrepen:

1. Als de GPU goed is, kan ik enkele settings verhogen. Dit verminderdt de druk bij de CPU en de GPu moet meer aan het werk, maar die kan dat dus.

2. Als de GPU niet goed is, dan weet ik in principe voldoende haha, gewoon een te slechte pc toch, aangezien de CPU al op 95% draait.

Ik ga er eens naar kijken, indien optie 1 het geval is, zal ik de settings van de twee posts boven mij proberen te wijzigen.

Wil iemand dat ik het resultaat laat weten?

@mod: excuses, zal voortaan mn post wijzigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Gister ook het spel gekocht en wat potjes gespeeld. Ik moet zeggen, speelt best leuk weg!

Ik heb alleen wel ontzettend last van mouse lag. Zo erg heb ik het de afgelopen 10 jaar niet meer gevoeld. Is dat normaal of een bekend issue met dit spel?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Angeloonie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:33:
[...]

Let overigens op: die guide is echt niet de waarheid. Daar geven ze zowat alles op Very Low aan als beste performance, terwijl dat dus echt niet zo is als de CPU de bottleneck is (wat bij mij met i3470/980GTX het geval was).

Ik had zelf alles op Low/Very Low staan, maar schommelde tussen 40-60 FPS. Vervolgens heb ik wat settings naar Ultra gezet en zit ik op 60-80 FPS. Puur omdat op Low/Very Low de CPU ipv de GPU het werk gaat doen. Nu is mijn CPU wat ontlast waardoor ik dus FPS winst heb én betere graphics.

Krijg binnenkort een 7700K dus verwacht dat het dan nog beter wordt, maar het is dus echt niet zo dat alles op Low/Very Low beter is dan Ultra, hangt puur af van waar je bottleneck zit.

Even opgezocht en dit zijn de settings waar ik nu mee speel en waarmee m'n CPU ontlast wordt:
Screen Scale: 100
Anti-Aliasing: Ultra
Post-Processing: Very Low
Shadows: Low
Texture: Ultra
Effects: Ultra
Foliage: Very Low
View Distance: Ultra
MotionBlur: Off
ik heb net dezelfde instellingen gebruikt maar ik haal nu ongeveer 50-60 fps. Heb volgens mij nog geen 80 gezien. Dit was wel met streaming en browsers op achtergrond. Maar zal dat zoveel impact hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:13
ChojinZ schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:51:
Gister ook het spel gekocht en wat potjes gespeeld. Ik moet zeggen, speelt best leuk weg!

Ik heb alleen wel ontzettend last van mouse lag. Zo erg heb ik het de afgelopen 10 jaar niet meer gevoeld. Is dat normaal of een bekend issue met dit spel?
Nergens last van, reageert prima direct hoor. Mouse settings al eens bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Net nadat ik vandaag mijn instellingen post waarmee ik gisteravond nog 160 fps haalde, haal ik nu nog maar 60 in open gebieden en 30 in steden :( Letterlijk niks veranderd... Er is ook geen update geweest ofzo toch? Hoe kan dit? :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraco
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 22:39
Het is bij mij de afgelopen week ook een drama ik heb stukken met 90 fps en soms is het net aan 20 fps.
Ik weet dat mijn CPU een FX 8350 momenteel een bottleneck kan vormen voor mijn GPU GTX1080TI.
Maar ik heb nog niet de juiste balans gevonden om echt een ronde zonder flinke lagg spikes te spelen.

Ik speel nu zelf op:

AA: medium
PP very low
Shadows verylow
Texture Ultra
Effects very low
Foliage: very low
View distance: low

En dat alles op een resolutie voor 2K, ik ben in het bezit van een 4k scherm maar dat maakt het nagenoeg niet speelbaar. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
beebie121 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:19:
[...]

ik heb net dezelfde instellingen gebruikt maar ik haal nu ongeveer 50-60 fps. Heb volgens mij nog geen 80 gezien. Dit was wel met streaming en browsers op achtergrond. Maar zal dat zoveel impact hebben?
Geen idee maar ik zou zeggen probeer het eens zonder :P Browser boeit niet gok ik (doe ik ook) maar streamen zou best impact kunnen hebben ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
Ik zit er aan te denken om dit spel te kopen, want wat ik tot nu toe heb gezien bevalt mij wel. Echter, ik ben bang dat het spel voor een groot deel gedomineerd wordt door 'campers'. Wat is jullie ervaring daarmee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Yonix schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:26:
Ik zit er aan te denken om dit spel te kopen, want wat ik tot nu toe heb gezien bevalt mij wel. Echter, ik ben bang dat het spel voor een groot deel gedomineerd wordt door 'campers'. Wat is jullie ervaring daarmee?
Volgens mij heb je dan nog niet helemaal begrepen wat dit spel is.
Ik zou eens wat streams kijken.
Campen is een woord wat niet passend is voor pubg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
unfor schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:40:
[...]

Volgens mij heb je dan nog niet helemaal begrepen wat dit spel is.
Ik zou eens wat streams kijken.
Campen is een woord wat niet passend is voor pubg.
Ik heb al best wat streams en reviews van het spel bekeken, want ik ga niet zomaar 30 euro betalen voor een 'Early Acces'. Ik begrijp dan ook best dat campen een onderdeel is van de gameplay, want het is immers een survival game. Echter, ik doelde meer op het soort speler dat een game kan verstoren/verpesten door - in dit geval - het spel 'kapot te campen'; heel de tijd op één locatie te blijven zitten en alleen te verplaatsen bij het kleiner worden van het speelveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Yonix schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:51:
[...]

Ik heb al best wat streams en reviews van het spel bekeken, want ik ga niet zomaar 30 euro betalen voor een 'Early Acces'. Ik begrijp dan ook best dat campen een onderdeel is van de gameplay, want het is immers een survival game. Echter, ik doelde meer op het soort speler dat een game kan verstoren/verpesten door - in dit geval - het spel 'kapot te campen'; heel de tijd op één locatie te blijven zitten en alleen te verplaatsen bij het kleiner worden van het speelveld.
Ja dat kan en ja dat is ook strategie.. Maar hij zal altijd moeten moven tenzij hij echt 100% geluk heeft met alle cirkels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazzaG
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 20:51
[...]

Écht campen is er bij PUBG niet bij, dat is haast onmogelijk. Je moet haast wel in beweging blijven. En stel je zit steeds precies in de cirkel en kan lekker blijven zitten, komen er uiteindelijk toch noodgedwongen een aantal spelers naar je toe aangezien ze anders buiten de cirkel vallen. Dan is het 1 tegen bijvoorbeeld 5 en dat red je niet, tenzij je @unfor bent ;)

Ik heb echt nog geen enkele camper gespot na 9 uur spelen, dus maak je daar maar niet druk om.

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dat kan een prima tactiek zijn om te winnen. Dan camp je niet het spel kapot, je benut een tactisch voordeel. En daar heb je niks aan als anderen je gebouw weten te ontwijken of je opwachten zodat je niet naar buiten kant. Het verstoort en verpest het spel totaal niet, dat kan niet met 100 man en minimaal 25 verschillende teams.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 12-09 18:30
Was net duo's aan het spelen met een maatje, helaas ging hij al vrij snel dood. Maar ik ging door, en ik haalde het ook bijna! Waren uiteindelijk nog 5 mensen over na 6 mooie kills van mij, zag iemand op een bergje, richtte erop en bam, ik werd gesniped.. Helaas, 3e :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazzaG
BlazeMuis schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:16:
Was net duo's aan het spelen met een maatje, helaas ging hij al vrij snel dood. Maar ik ging door, en ik haalde het ook bijna! Waren uiteindelijk nog 5 mensen over na 6 mooie kills van mij, zag iemand op een bergje, richtte erop en bam, ik werd gesniped.. Helaas, 3e :P
Lekker gedaan! Helaas ben ik nog te "noob" om dit soort momenten te beleven. Komt vanzelf :)

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:54
Ik ben ook heel niet super goed, maar heb al zoveel fantastische dingen meegemaakt. Helemaal als je een 4x of 8x scope hebt. Net ook 2 squads (8kills) doordat ze mij niet zagen en ik ze 1 voor 1 kon pakken! Die paniek bij die lui als er een teammate neer gaat hahaha.. fantastisch

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
MazzaG schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:22:
[...]

Lekker gedaan! Helaas ben ik nog te "noob" om dit soort momenten te beleven. Komt vanzelf :)
Haha jazeker, dat komt zelf wel. Duurde bij mij ook wel even voordat ik goed in het spel zat. Heb er nu 44 uur opzitten, nog niet zoveel dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag een chicken dinner gepakt en twee keer tweede geworden.

Nog een heerlijke tripple kill met de M24.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
Trouwens een tippie van Korkss

Neem altijd maar dan ook altijd een frying pan mee in je rugzak. Ding is OP as fuck! Hoevaak dat ding al kogels heeft geblocked, terwijl ik in mijn rug geschoten werd. Ding hangt zo chill op je rug! 10x beter dan armor :-p

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Korkss schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:12:
Trouwens een tippie van Korkss

Neem altijd maar dan ook altijd een frying pan mee in je rugzak. Ding is OP as fuck! Hoevaak dat ding al kogels heeft geblocked, terwijl ik in mijn rug geschoten werd. Ding hangt zo chill op je rug! 10x beter dan armor :-p
Is al wel redelijk bekend hoor, maar klopt wel. de Assprotrector! :P voordeel tov armor is dat hij niet stuk kan. Helaas niet echt realistisch want een 9mm gaat al door een dikke gietijzeren pan heen. Spul is best broos en een goede tik sla je dan zo er een gat in.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-06-2017 00:19 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Finally.. 1e dinner sinds de reset :)
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/323953746969100298/unknown.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
Ook weer een leuke dinner te pakken net :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 07:49
Tsurany schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:54:
Vandaag een chicken dinner gepakt en twee keer tweede geworden.
[video]

Nog een heerlijke tripple kill met de M24.
[video]
Je post nog niet eens het mooste stukje. Iets met een LMG en 3 lui die dood gaan ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5tZS2-JbxsY]

[ Voor 6% gewijzigd door sorted.bits op 13-06-2017 06:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 11-09 18:41
Gisterenavond kwam ik dit filmpje tegen, vond het eigenlijk wel erg vermakelijk :D . De titel is wel een beetje clickbait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorted.bits schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 06:11:
[...]

Je post nog niet eens het mooste stukje. Iets met een LMG en 3 lui die dood gaan ;)

[video]
Inderdaad, die ben ik stom genoeg vergeten 8)7

Daar kwamen we echt goed weg dankzij onze Belg :)B Die kerel had effe drie man knocked met z'n LMG :X
Zie op jouw video pas dat hij ook niet naast ons stond, dat is echt onze redding geweest _/-\o_ Gelukkig hebben we die match ook nog gewonnen *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 13-06-2017 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Gister beetje een rare match gehad, wel winner winner, maar het einde was een beetje waardeloos. De circel was zo klein dat wij aan de ene kant van de muur, en het andere overgebleven team aan de andere kant van de muur vast zat. De circel werd ook niet meer kleiner, dus we zaten maar een beetje over de muur naar elkaar te kijken. uiteindelijk kreeg mijn team member het voor elkaar om te springen en te schieten (perongeluk in het hoofdje van de enemy). We hebben daarna dus buiten de zone om de muur heen moeten rennen om de laatste te kunnen killen.......... 1e match dus winner winner (met 10 kilss) 2e game helaas 2e (met 12 kills).

Vind het spel nogsteeds erg vet, maar kan het helaas niet meer dan 2 a 3 games per dag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Na telkens 2e of 3e te worden in Duo's, toch eindelijk een Chicken dinner te pakken :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5fi6pCuzPUyAUKzBB9h4aG6r/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
https://www.twitch.tv/videos/151513602

Eerste squad win sinds de reset, geluid is na overstappen op obs studio verkloot dus ik klink heel zacht |:(
Wel mooi potje in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Is er eigenlijk maar 1 map voor dit spel? En dan wordt gelijk mijn tweede vraag, gaat het niet vervelen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Christiano007 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:52:
Is er eigenlijk maar 1 map voor dit spel? En dan wordt gelijk mijn tweede vraag, gaat het niet vervelen?
Momenteel nog wel met 2 onderweg, en nee het verveelt nog niet na 256 uur.
Het is de gameplay, niet de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

1 map, maar er zijn meerdere in de maak.

En nee het gaat niet vervelen, omdat er in elke ronde wel weer wat anders gebeurd (opzet blijft wel hetzelfde uiteraard)

Ook een heel groot pluspunt in mijn ogen is het teamwerk verband. Het gezellig lullen met mensen en tactisch spelen verveeld in mijn ogen nooit.

+ de dingen die anderen hier om me heen zeggen :P

we vliegen meteen met zn 3en boven op je vraag :P

[ Voor 9% gewijzigd door PaRaDoX4 op 13-06-2017 11:56 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Op dit moment is er maar 1 map, er zijn er 2 in ontwikkeling.

Omdat de map 8x8 km is en de cirkel steeds ergens anders is gaat het mij nog niet vervelen.
Misschien dat het ooit zou gaan vervelen, maar door de cirkel hou je steeds een andere "arena" over.

Edit: Kennelijk ben ik traag -.-'

[ Voor 3% gewijzigd door IdieEasy op 13-06-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Het gaat mijn inziens meer om de gameplay dan de map. Ieder potje is weer anders. Vind het persoonlijk wel leuker om met vrienden samen te spelen ipv solo. Al speel ik solo wel een stuk aggresiever en maak ik meer kills.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ok ik ben (snel) overtuigt ;) Heb hem aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Lang geleden dat ik met een game zoveel plezier heb en weinig frustratie! Tuurlijk baal ik soms als ik gekilled word ofzo, maar binnen 1 minuut begin je weer opnieuw en ben ik alles vergeten wat eerder mis ging. Zeker mijn 30 euro waard dit!!

Gister mn pc geupgrade van i5 naar i7 7700k.. toch weer 15fps erbij gemiddeld. Terwijl ik het niet eens voor het gamen gedaan heb :-p

[ Voor 22% gewijzigd door Korkss op 13-06-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:55:
[...]

1 map, maar er zijn meerdere in de maak.

En nee het gaat niet vervelen, omdat er in elke ronde wel weer wat anders gebeurd (opzet blijft wel hetzelfde uiteraard)

Ook een heel groot pluspunt in mijn ogen is het teamwerk verband. Het gezellig lullen met mensen en tactisch spelen verveeld in mijn ogen nooit.

+ de dingen die anderen hier om me heen zeggen :P

we vliegen meteen met zn 3en boven op je vraag :P
Elke keer een andere cirkel, andere loot en andere vliegroute. Het houdt het wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Korkss schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:05:
Lang geleden dat ik met een game zoveel plezier heb en weinig frustratie! Tuurlijk baal ik soms als ik gekilled word ofzo, maar binnen 1 minuut begin je weer opnieuw en ben ik alles vergeten wat eerder mis ging. Zeker mijn 30 euro waard dit!!
Weinig frustratie herken ik niet echt :P

Gisteren nog dood gegaan doordat ik uit mijn boot stapte die maar met 5km/h oid nog vaarde
|:(
Of doodgaan door 1 enkel schot terwijl je zelf 4 hits in iemand ramt. Of 30+ hits in iemand rammen en nog geen knocked out krijgen 8)7 Of met een motor over een niet-waarneembaar hobbeltje rijden waardoor je een frontflip maakt en dood gaat.. :')

:P Veel van dat soort irritante shit vaak. Maar goed het is ook nog EA..

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 13-06-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
De meeste frustatie ontstaat bij mij vooral door mijn pc, nieteens door de game. Mijn i3-4130 en GTX770 besluiten vaak in de slechtste momenten om tegen te gaan stribbelen. Freezes wanneer ik net voor een tegenspeler sta of textures die er een minuut over doen om te laden zijn er veel bij |:( . Alsnog blijft het een geweldig spel. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
MazzaG schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:47:
De meeste frustatie ontstaat bij mij vooral door mijn pc, nieteens door de game. Mijn i3-4130 en GTX770 besluiten vaak in de slechtste momenten om tegen te gaan stribbelen. Freezes wanneer ik net voor een tegenspeler sta of textures die er een minuut over doen om te laden zijn er veel bij |:( . Alsnog blijft het een geweldig spel. :9~
Tijd om het bankpasje te gebruiken voor wat nieuw spul O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
Tsurany schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:31:
[...]

Inderdaad, die ben ik stom genoeg vergeten 8)7

Daar kwamen we echt goed weg dankzij onze Belg :)B Die kerel had effe drie man knocked met z'n LMG :X
Zie op jouw video pas dat hij ook niet naast ons stond, dat is echt onze redding geweest _/-\o_ Gelukkig hebben we die match ook nog gewonnen *O*
Ja dat was wel een leuke pot, op het moment zelf had ik niet door dat jullie reeds knocked out waren, tot ik mij opnieuw draai , zie ik jullie daar allemaal liggen, best grappig zicht. Alleen jammer dat ik het niet heb opgenomen

Ik merk wel dat squad games eigenlijk het leukst van allemaal zijn, leuke gevechten, veel minder kans dat iemand toch nog in je rug komt, en wat gemakkelijker om te looten in het begin. Ik moet gewoon wat meer op de discord channel komen :D

Steam: ShApeBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisk
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-08 02:21
Wanneer worden de stats gereset, iedere maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Ik voel in deze game wel nog (bij mezelf) dat ik het snipen niet door heb.
Vaak heb ik het gevoel er recht op te zitten, maar dan zie ik geen bloed bij schieten...
Het is toch zo dat het rode pijltje op de 4 x scope de hit is?
Als het van erg ver is zie ik dat ik er op zit maar de kogel dwaalt precies af...
Het kan ook zijn aan mijn weinige speeluren natuurlijk (in CS:GO wel al aardig wat uren).

Hopelijk groeit deze game nog, van mij mogen er maps komen met 1000 man op een schaal van 20 op 20km :p

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Nutellaah schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:51:
Vaak heb ik het gevoel er recht op te zitten, maar dan zie ik geen bloed bij schieten...
Als het van erg ver is zie ik dat ik er op zit maar de kogel dwaalt precies af...
Het kan ook zijn aan mijn weinige speeluren natuurlijk (in CS:GO wel al aardig wat uren).
Er zit bullet drop in deze game, dus over langere afstand zal je moeten corrigeren. Als je de afstand kan inschatten kan je de scope daarvoor gebruiken (page up, page down).

Je kan ook eens met wat dan ook +4x scope op een boom schieten over lange afstand, en kijken hoeveel die dropped.
Hopelijk groeit deze game nog, van mij mogen er maps komen met 1000 man op een schaal van 20 op 20km :p
Oh hell no, wat wil je de server aan doen? De server, en mijn PC... Liever niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
Tijgertje schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:00:
[...]

Tijd om het bankpasje te gebruiken voor wat nieuw spul O-)
Tijd om een paar maanden burgers te maken bij de McDonald's bedoel je :P

Als 16 jarige duurt dat even. Het feit dat ik dingen met 3D modelling en dergelijke wil gaan doen later maakt het niet makkelijker aangezien ik dan bij Ryzen 7 uitkom... Met een GTX1080 erbij en natuurlijk nieuw moederbord + ram kom je dan al gauw bij de 1000,- :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

damn dit is echt moeilijk :D langste dat ik in leven bleef was 5 min oid en toen moest ik beginnen te lopen naar de cirkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Christiano007 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:43:
damn dit is echt moeilijk :D langste dat ik in leven bleef was 5 min oid en toen moest ik beginnen te lopen naar de cirkel.
Eerder vertrekken :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazzaG schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:15:
[...]

Tijd om een paar maanden burgers te maken bij de McDonald's bedoel je :P

Als 16 jarige duurt dat even. Het feit dat ik dingen met 3D modelling en dergelijke wil gaan doen later maakt het niet makkelijker aangezien ik dan bij Ryzen 7 uitkom... Met een GTX1080 erbij en natuurlijk nieuw moederbord + ram kom je dan al gauw bij de 1000,- :S
Dat kan ook gewoon op een langzamere computer. Het gaat dan alleen meer tijd kosten. Maar je hebt dus niet perse die Ryzen 7 en GTX 1080 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Yup.
Je land, je zoekt zo snel mogelijk wat redelijke gear bij elkaar, sprint vervolgens naar het middelste punt van de cirkel en kamperen maar! :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 07:49
ShApeBE schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:20:
[...]

Ja dat was wel een leuke pot, op het moment zelf had ik niet door dat jullie reeds knocked out waren, tot ik mij opnieuw draai , zie ik jullie daar allemaal liggen, best grappig zicht. Alleen jammer dat ik het niet heb opgenomen

Ik merk wel dat squad games eigenlijk het leukst van allemaal zijn, leuke gevechten, veel minder kans dat iemand toch nog in je rug komt, en wat gemakkelijker om te looten in het begin. Ik moet gewoon wat meer op de discord channel komen :D
Je was wel MVP die pot, dus ja, als je nog eens een pot doet, doe ik wel mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
Tsurany schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:48:
[...]

Dat kan ook gewoon op een langzamere computer. Het gaat dan alleen meer tijd kosten. Maar je hebt dus niet perse die Ryzen 7 en GTX 1080 nodig.
Ik snap dat dat kan.. Maar ik geef mijn geld liever uit aan iets dat niet binnen no-time vervangen hoeft te worden. Het moet wel even mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-08 10:54
met zijn 2en in squad's queuen is ook altijd hilarisch;

35 kills met zijn 2en.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wFata97.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NUkbsYw.jpg

Solo nu 8 wins uit 30 games, gemiddelde kda van 4.50

Gaat lekker :)

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Printscreen button stuk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
seezung schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:58:

35 kills met zijn 2en.

[afbeelding]
[afbeelding]

Keeerol.. hoe the fuck.. ik heb denk elk potje maar 1 of 2 kills. Maar vaker 0 zelfs :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Korkss schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:01:
[...]

Keeerol.. hoe the fuck.. ik heb denk elk potje maar 1 of 2 kills. Maar vaker 0 zelfs :-p
En dan ook nog met zo'n buro :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Dat is zeker een oud screenshot? Match ends duren nog maar 1 minuut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Is er ook een manier om het spel verder te bekijken als je zelf gedood bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Christiano007 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:19:
Is er ook een manier om het spel verder te bekijken als je zelf gedood bent?
In solo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Nog niet. Het terugkijken van een match en daarin mensen volgen gaat met zekerheid nog komen.

Developers overwegen ook het 'follow-your-killer'-idee waar je vanuit de ogen van jouw moordenaar door kunt kijken (late-game erg interessant natuurlijk).

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Family Guy schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:26:
Nog niet. Het terugkijken van een match en daarin mensen volgen gaat met zekerheid nog komen.
Gaat inderdaad komen. Wel pas als de gehele match voorbij is.
Developers overwegen ook het 'follow-your-killer'-idee waar je vanuit de ogen van jouw moordenaar door kunt kijken (late-game erg interessant natuurlijk).
Gaat er nooit komen. Veel te fraude gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Tsurany schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:33:
[...]

Gaat inderdaad komen. Wel pas als de gehele match voorbij is.

[...]

Gaat er nooit komen. Veel te fraude gevoelig.
Ze overwogen zoiets, maar enkel voor de solo games. Niet voor duo of squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
seezung schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:58:

35 kills met zijn 2en.

Donkerbruin vermoeden dat hier wel wat afkertjes bij zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IdieEasy schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:34:
[...]

Ze overwogen zoiets, maar enkel voor de solo games. Niet voor duo of squad.
Dat gaat alsnog niet werken. Dan ga je nog vaker zien dat mensen samen werken in solo games omdat het nog meer voordelen gaat bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Tsurany schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:42:
[...]

Dat gaat alsnog niet werken. Dan ga je nog vaker zien dat mensen samen werken in solo games omdat het nog meer voordelen gaat bieden.
Daarom zullen ze ook nog twijfelen, maar nu bied het ook al voordelen om samen te werken, en ik zie het gelukkig amper gebeuren (zelf nog niet gezien, en amper van gehoord).

Maar het is relatief lastig om bij elkaar in dezelfde lobby te komen, friendlist "verbieden" om in dezelfde lobby te komen? (is serverside te regelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IdieEasy schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:44:
[...]

Daarom zullen ze ook nog twijfelen, maar nu bied het ook al voordelen om samen te werken, en ik zie het gelukkig amper gebeuren (zelf nog niet gezien, en amper van gehoord).
Het gebeurt echter meer dan genoeg. En hoe meer het oplevert hoe vaker het gedaan zal worden. Gewoon wachten tot de match voorbij is en de replay downloaden.
Maar het is relatief lastig om bij elkaar in dezelfde lobby te komen, friendlist "verbieden" om in dezelfde lobby te komen? (is serverside te regelen)
Het is relatief simpel. Gewoon niet op de friendslist staan en op exact hetzelfde moment op ready drukken. Grote kans dat de matchmaker je in dezelfde game zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
Jaded schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:10:
Dat is zeker een oud screenshot? Match ends duren nog maar 1 minuut ;)
ye vorige patch denk ik, maar zag zojuist pas dit topic op Tweakers, dus denk nog even showen ;)

Dit seizoen solo 15 kills t meeste dat ik behaald heb maar wel stuk minder games gespeeld nog, average KD van 7.50 zie ik nu..

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

paar pagina's terug hele bende info over hoe de 4x scope werkt en waar je op welke afstand raakt tov waar je richt met de scope. Je zult moeten corrigeren voor beweging van je target, afstand voor bulletdrop en welke range je de scope op hebt gezero'd. (standaard staat dit op 100m zero op de middelste lijn, onder de chevron.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
Haha nah, moesten even foto maken voor de groeps Whatsapp want op Discord wilden aantal mensen ons niet geloven.

Ga binnenkort eens aantal matches streamen op twitch of recorden, veel games met minimaal 10 kills laatste tijd :D

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:01
Zijn er meer spelers die IRL bij een brommend vliegtuig aan het spel denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 11-09 18:41
Korkss schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:05:
Lang geleden dat ik met een game zoveel plezier heb en weinig frustratie!
Ik heb er onwijs veel plezier in, maar de frustratie is soms bij ook ontzettend hoog. 99 van de 100x ligt het aan mezelf...

Bijvoorbeeld achteruit met een auto een compound in en je teammaat plat rijden |:(
3 mensen killen, je vergapen aan hun loot 'oooh 4x scope, ooee 8x, aah med kits, FFFSS de cirkel' en dood gaan.
In de laatste cirkel 1op1 een granaat gooien. Wisselen naar je geweer en schieten en tot de conclusie komen dat je nog steeds met een nade in je handen zit.
Landen, geen loot en een dude met een pan achter je aan. Rennen voor m'n leven tot zijn maat me opeens dood rijdt.

Zomaar wat voorbeelden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

jopie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:45:
Zijn er meer spelers die IRL bij een brommend vliegtuig aan het spel denken?
Nee, maar tijdens het wandelen bedacht ik me wel dat ik een level 4 back-pack had, en dat die best uit een loot-drop mocht komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Valt het jullie ook op dat de laatste cirkels nooit in het noorden zijn? Ik heb het idee dat de cirkel altijd centraal of in het zuiden eindigt (70u in game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gemini NL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:48:
Valt het jullie ook op dat de laatste cirkels nooit in het noorden zijn? Ik heb het idee dat de cirkel altijd centraal of in het zuiden eindigt (70u in game).
De cirkels zijn puur random. Ze kunnen en zullen overal eindigen. Het is alleen wel zo dat logischerwijs een cirkel in het midden van de map vaker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Heel soms heb je ook gewoon mazzel met wapen locaties, niet vaak helaas XD

Les 1: Blijf liggen pannenkoek!

hmmmm weet nog niet echt of ik hier een fan van ben. Even wachten hoe ze het in de game verwerken.

[ Voor 38% gewijzigd door Rappa1985 op 13-06-2017 21:54 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Duo met random. Was een newbie dus wat dingen geleerd. Ging direct dood xD Heeft hij hele tijd meegekeken hoe ik 7e werd met 5 kills. Hij dacht dat ik pro was lol...
Rappa1985 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:53:

hmmmm weet nog niet echt of ik hier een fan van ben. Even wachten hoe ze het in de game verwerken.
Ik hoop dat dit een aprate mode wordt. Echt geen zin in :(

[ Voor 46% gewijzigd door SmokingSig op 13-06-2017 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
  • Laatst online: 21-08 07:01
Rappa1985 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:53:

[video]

[...]

Lijk mij wel fijn als optionele instelling. Mijn tactiek is vaak ver te weg blijven van de meute. Soms loop ik wel 20 min alleen om dan plots afgeknald te worden.

...

Worden die 20 min ook wat spannender, blijf je tenminste aldoor opletten. Waardoor andere spelers je ook niet zo snel meer verrassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmokingSig schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:04:

Wordt gewoon een aparte mode en de focus blijft op de normale Battle Royale mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:58
Zombie mode kan ik wel waarderen, maar dan als aparte modus wat dus ook gebeurt.

Al hoop ik wel dat ze meer aandacht geven aan optimalisatie en bug fixes, dan aan nieuwe features.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Blijkbaar weet niet iedereen het, maar soms kan je geen meds nemen. Dan moet je van wapen switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
ShApeBE schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:20:
[...]

Squad games zijn inderdaad super leuk, wel jammer dat ik vaak pas om 11 uur 's nachts kan spelen en dan kan ik geen geluid maken, dus dat wordt dan solo...

Overigens is dit wel een spel waar ik echt ' hate love relationship' mee heb. Potje dat ik solo 9 kills maakte was echt ontzettend leuk, of dat we met 3 man squad games wonnen zonder dat er ook maar eentje knocked out was geworden. Maar dan heb je ook weer games dat je door desync dood gaat als je uit een auto die 5km/u of helemaal stilstaand stapt, of dat het 3 sec duurt voordat je iets oppakt/een deur opent/in een auto komt.

Deze maand is toch 'server' update? Hoop echt dat ze dat dan fixen. Voor de rest is het imo allemaal speelbaar, tenzij je vanuit een raam schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
SmokingSig schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:04:
Duo met random. Was een newbie dus wat dingen geleerd. Ging direct dood xD Heeft hij hele tijd meegekeken hoe ik 7e werd met 5 kills. Hij dacht dat ik pro was lol...

[...]

Was dat het potje met mij? Je raakt iig meer schoten dan ik. Beetje jammer dat ik vrij vroeg dood ging idd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bram98
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 15:55
Goeie zaak dit, jump mechanics zijn zo af en toe toch wel een tikkie frustrerend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Die mist gaat wel voor leuke gameplay zorgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gisteren een win gehad op het military airfield, de drop was hoog noordelijk en onze squad ging snel naar het military airfield (onderaan bij de huisjes), waar we ook nog eens 2 drops recht op ons gebied kregen. Iedereen moest naar ons toekomen over een groot veld, dus we hadden een sterk tactisch voordeel.

Uiteindelijk met ons drieën tegen zo'n kleinere 4 squads stuk voor stuk gewonnen, slechts 1 man verloren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:25
Ik ben benieuwd hoe het klimmen verder gaat. Ik bedoel, je ziet dat ze het muurtje opklimt in het begin. Vervolgens is het dak van dat schuurtje binnen bereik... Zo zou je eventueel een huis kunnen beklimmen.

Ik ben benieuwd :) Nog meer dingen om in de gaten te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
kokkie1 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 06:19:
[...]

Was dat het potje met mij? Je raakt iig meer schoten dan ik. Beetje jammer dat ik vrij vroeg dood ging idd.
Hmmm hij was van Zweden, ik denk dus van niet :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Gister mijn eerste solo Chicken Dinner :D
Ging maar net goed omdat ik tot 2 keer toe liep te klooien.

Zit ook nog steeds met reshade een beetje te klooien.
Vind het nog iets te gesatureerd, en ook wat veel ''bloom'' om de bomen.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:32:
Gister mijn eerste solo Chicken Dinner :D
Ging maar net goed omdat ik tot 2 keer toe liep te klooien.

[video]

Zit ooknog steeds met reshade een beetje te klooien.
Vind het nog iets te gesatureerd, en ook wat veel ''bloom'' om de bomen.
je kan per preset ook intensiteit aanpassen in het reshade menu

Pagina: 1 ... 18 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord