[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Tsurany schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:44:
[...]

Tenzij je in een open veld zit, dan is de meest donkere kleding weer niet het beste. Daarnaast is huidskleur vrij effen, dat valt meer op in bosjes vergeleken met camo broeken.
Daarom ben ik benieuwd wat de maps doen. Dan wordt het mss nog handig om bijvoorbeeld wit te dragen met winter maps :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Kleding, op het vest en rugzak na, geeft geen extra storage ruimte. Volgens mij staat er bij een vest en rugzak een + getal (zoals +50), en bij kleding stukken een getal zonder een + (zoals 50).

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
beany schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:47:
Kleding, op het vest en rugzak na, geeft geen extra storage ruimte. Volgens mij staat er bij een vest en rugzak een + getal (zoals +50), en bij kleding stukken een getal zonder een + (zoals 50).
Ik zal het wel mis hebben hoor :) Maar waar staat die "getal zonder een +" dan voor?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:00:
[...]

Ik zal het wel mis hebben hoor :) Maar waar staat die "getal zonder een +" dan voor?
Geen idee. Wellicht de capaciteit die het inneemt om eventueel mee te kunnen nemen?

Ik heb het gevoel dat ze ooit met het kleding systeem zijn begonnen, maar het nog af hebben gemaakt.

Maar ja kan het simpel testen: Kijk wat je capaciteit is, trek een kledingstuk uit en kijk wederom wat je capaciteit is. Volgens mij veranderd er niets.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Kwam deze link tegen:

https://pubg.me/blog/post...erunknown-s-battlegrounds

Uitgebreide stats voor alle wapens.
Volgens mij waren die hier nog niet gepost.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:42
pimskie schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:12:
[...]
Nee jo, dat meen je niet?! Ik dacht dat je bedoelde dat je wellicht bij ons in de squad zat, maar dit is helemaal grappig 8)7

We zaten alle 4 te schreeuwen en te panieken toe we jou (in dat geval) zagen.
Haha, ik vond wat beschreven werd al bekent in de oren klinken.
Dat is wel erge toeval zeg.

Ik zei nog, als we niet allemaal dood waren had je er ook nog ingetrapt. (misschien had de andere persoon hetzelfde) :+

Het lijkt me nog wel eens mooi om meerdere squads in een server te hebben en dan tegen elkaar in battle te gaan.
Maar dan moet je precies gelijk joinen, tevens dan natuurlijk niet samenwerken anders wordt je gebanned. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ithric schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:19:
[...]

Haha, ik vond wat beschreven werd al bekent in de oren klinken.
Dat is wel erge toeval zeg.

Ik zei nog, als we niet allemaal dood waren had je er ook nog ingetrapt. (misschien had de andere persoon hetzelfde) :+

Het lijkt me nog wel eens mooi om meerdere squads in een server te hebben en dan tegen elkaar in battle te gaan.
Maar dan moet je precies gelijk joinen, tevens dan natuurlijk niet samenwerken anders wordt je gebanned. :+
Er is iemand bezig om custom server acces te krijgen. Mocht dat lukken dan is dit mogelijk!
Als de game uitkomt zal het er waarschijnlijk standaard wel in zitten :+
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:17:
Kwam deze link tegen:

https://pubg.me/blog/post...erunknown-s-battlegrounds

Uitgebreide stats voor alle wapens.
Volgens mij waren die hier nog niet gepost.
Is er ook een plek waar ik terug kan vinden wat attachments doen? Vertical stock en normal stock snap ik namelijk nog steeds niet, en cheeck pad heb ik nog niet eens gebruikt....

EDIT:
Oh, de links zijn clickable... I'm an idiot...

[ Voor 27% gewijzigd door IdieEasy op 08-06-2017 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
IdieEasy schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:31:
[...]

Er is iemand bezig om custom server acces te krijgen. Mocht dat lukken dan is dit mogelijk!
Als de game uitkomt zal het er waarschijnlijk standaard wel in zitten :+
helaas nog weining reactie vanuit de devs omtrent de Custom games toegang.
hopelijk maken ze hier binnekort weer wat meer over bekend.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IdieEasy schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:31:
Is er ook een plek waar ik terug kan vinden wat attachments doen? Vertical stock en normal stock snap ik namelijk nog steeds niet, en cheeck pad heb ik nog niet eens gebruikt....
Even verder kijken op diezelfde website...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:49
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:42:
[...]

Ik zat in het gebouw er tegenover, volgens mij had je DuctTape123 (o.i.d) neer genaded ;)

Maar was zeker een potje met meer potentie. We zaten daar goed.
Nee we waren te lang met de andere Squad bezig en ineens, net voor de nade, kwam de cirkel het huis al binnen en werden we buiten vakkundig omgelegd :)
Hadden we vroeger gegaan, had die suppressed sks ons uitgeschakeld op de berg.
We hebben het max eruit gehaald denk ik :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Camping is the best tactic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pffffffffff.... Spring uit een auto die 3 km/h rijd, met 90% health... died from falling. Top!

Was een leuke pot, cirkel kwam in een keer op military island dus iedereen moest over de brug. Ik had geen auto dus ging maar lopen... wonderbaarlijk niemand op de brug te zien, tot er een auto achter me kwam. Kon hem neer schieten en kwam toen in gevecht met iemand aan de andere kant van de brug die achter cover zat verstopt. Toen de cirkel kwam in de auto gesprongen en op hem af gereden, wist dat ik hem niet voorbij kon rijden dus wilde uit stappen achter cover. Maar dat lukte dus niet....

Is dit nou gewoon lag of kun je echt niet uit een auto stappen die stapvoets gaat? Erg jammer zeg. Het ene potje spring ik uit een auto die over de kop vliegt en krijg ik 10% damage, het andere potje ben ik instant dood. Snap niet waarom er zoveel verschil in zit, dit is toch gewoon allemaal lokaal, hoe kan dat met lag te maken hebben?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:40
Zonet ook weer zoiets geinigs. We zaten te campen in een torentje terwijl er een of andere amerikaan onder in ons torentje kwam zitten. Ging ie vragen of we vrienden konden zijn dus we hebben samen met hem wat andere enemies gekilled terwijl we aan het overleggen waren.... random dingen online, ik hou ervan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
PotatoChip schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:47:
Zonet ook weer zoiets geinigs. We zaten te campen in een torentje terwijl er een of andere amerikaan onder in ons torentje kwam zitten. Ging ie vragen of we vrienden konden zijn dus we hebben samen met hem wat andere enemies gekilled terwijl we aan het overleggen waren.... random dingen online, ik hou ervan :D
Volgens mij valt dit onder samenwerking met andere spelers behalve je squad en is dit tegen de richtlijnen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

beebie121 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:55:
[...]

Volgens mij valt dit onder samenwerking met andere spelers behalve je squad en is dit tegen de richtlijnen in het spel.
Deze vind ik discutabel. Dit is random en meer grappig bedoelt. Niet vooraf gepland.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:00:
[...]
Deze vind ik discutabel. Dit is random en meer grappig bedoelt. Niet vooraf gepland.
Maakt niet uit, zulke afspraken kunnen je een ban opleveren. Hoe weet de tegenstander dat dit vooraf gepland is of niet? Hoe weet het customer service team dat? Enige wat ze kunnen zien is een video waarbij meer dan X spelers hetzelfde huis verdedigen.

Zulke dingen kunnen onschuldig bedoeld zijn maar pas er wel goed mee op want het wordt (terecht) afgestraft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

[...]
Is het ook wel, maar iemand die het tegen komt zal het nog steeds rapporteren als zijnde een overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
[...]
Dan nog is het samenwerken ten behoeve van ver komen d.m.v. iets wat niet volgens de regels is.

Het principe van ongeplande dingen kan heel leuk zijn in een game en dat maakt vaak ook dat je een goed gevoel hebt bij een community bijvoorbeeld.
Echter in dit spel is het de bedoeling dat je (of als team) alleen overblijft. En samen andere mensen afknallen terwijl je eigenlijk tegen elkaar bent vind ik nog steeds samenwerken en dat mag niet.

Stel ik speel solo. Jij zit er ook in, en we komen in de lobby aan de praat of we komen elkaar direct tegen en spreken dan af om samen verder te gaan. Is het dan ook toegestaan? Volgens mij niet, het is wel ongepland dan.

Laat ik het zo zeggen: ik hou er niet van. Maar goed dat is mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
beebie121 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:04:
[...]
Dan nog is het samenwerken ten behoeve van ver komen d.m.v. iets wat niet volgens de regels is.

Het principe van ongeplande dingen kan heel leuk zijn in een game en dat maakt vaak ook dat je een goed gevoel hebt bij een community bijvoorbeeld.
Echter in dit spel is het de bedoeling dat je (of als team) alleen overblijft. En samen andere mensen afknallen terwijl je eigenlijk tegen elkaar bent vind ik nog steeds samenwerken en dat mag niet.

Stel ik speel solo. Jij zit er ook in, en we komen in de lobby aan de praat of we komen elkaar direct tegen en spreken dan af om samen verder te gaan. Is het dan ook toegestaan? Volgens mij niet, het is wel ongepland dan.

Laat ik het zo zeggen: ik hou er niet van. Maar goed dat is mijn mening.
https://www.playbattlegrounds.com/rulesOfConduct.pu

10.
No teaming: Teaming is defined as two or more players in the same match working together in a larger group than is intended for the selected game mode. Teaming is a form of cheating and is not allowed.

Duidelijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TheRecklezz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:51:
[...]

https://www.playbattlegrounds.com/rulesOfConduct.pu

10.
No teaming: Teaming is defined as two or more players in the same match working together in a larger group than is intended for the selected game mode. Teaming is a form of cheating and is not allowed.

Duidelijk lijkt me.
dat kan allemaal wel zo zijn; maar als 'slachtoffer' kun je er zo verrektes weinig mee; kan niemand reporten, toch?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NickThissen schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:59:
Pffffffffff.... Spring uit een auto die 3 km/h rijd, met 90% health... died from falling. Top!

Was een leuke pot, cirkel kwam in een keer op military island dus iedereen moest over de brug. Ik had geen auto dus ging maar lopen... wonderbaarlijk niemand op de brug te zien, tot er een auto achter me kwam. Kon hem neer schieten en kwam toen in gevecht met iemand aan de andere kant van de brug die achter cover zat verstopt. Toen de cirkel kwam in de auto gesprongen en op hem af gereden, wist dat ik hem niet voorbij kon rijden dus wilde uit stappen achter cover. Maar dat lukte dus niet....

Is dit nou gewoon lag of kun je echt niet uit een auto stappen die stapvoets gaat? Erg jammer zeg. Het ene potje spring ik uit een auto die over de kop vliegt en krijg ik 10% damage, het andere potje ben ik instant dood. Snap niet waarom er zoveel verschil in zit, dit is toch gewoon allemaal lokaal, hoe kan dat met lag te maken hebben?
probeer het eens IRL; uit uito stappen die 5kmu rolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Gisteren stond er een auto blokkade op de brug naar het eiland. Ik kwam aangereden los doorgevlamd en de camper nog omvergereden ook bhahaha.

Maar gisteren echt overal campers niet normaal. |:(

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingSig op 09-06-2017 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
himlims_ schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:56:
[...]

dat kan allemaal wel zo zijn; maar als 'slachtoffer' kun je er zo verrektes weinig mee; kan niemand reporten, toch?
Jawel hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zc2udQLrRw3SEqSz8Q0y4ubp/full.png

Support site: http://support.enmasse.com/playerunknown-s-battlegrounds
Instructies: http://forums.playbattleg...ng-a-player-step-by-step/

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
[...]

Tja dat klopt inderdaad het is vervelend als het je overkomt.
En er is volgens mij inderdaad nog geen (ingame) report functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]
probeer het eens IRL; uit uito stappen die 5kmu rolt
Ehh, ok, en dan? Overleef ik dat niet denk je?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

God god god, zure gasten.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Zijn er effectief al mensen gestraft voor zulke teaming ?

Ik vind het eigenlijk normaal (en logisch = meer overlevingskans) dat dit bestaat. In Dayz was dit ook leuk.

Of ze moeten de voicechat er uithalen in solo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 12:31
Misschien, ik vind het zuur dat ze teamen. Geinig of niet, verpest gameplay wel een beetje.
Ga dan lekker samen queuen.
SmokingSig schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:39:

Ik vind het eigenlijk normaal (en logisch = meer overlevingskans) dat dit bestaat. In Dayz was dit ook leuk.

Sowieso, Reddit staat er vol van.

Ik snap die logica niet. Als je samen wilt spelen = samen queuen.

Teamen in Solo/Duo/Squad is gewoon lame. Daarnaast verwacht je het ook niet als tegenstander.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
oViechiel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:43:

Sowieso, Reddit staat er vol van.

Ik snap die logica niet. Als je samen wilt spelen = samen queuen.

Teamen in Solo/Duo/Squad is gewoon lame. Daarnaast verwacht je het ook niet als tegenstander.
Ja ok maar dan is iederen duo. In solo is het juist leuk want je vertrouwt niemand, om dan toch een vertrouwsband te maken met iemand (en later waarschijnlijk in de rug te worden afgeschoten) is een leuke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik snap wel dat jullie als pro-gamers het vervelend vinden. Het is tenslotte geen spelletje. Plus dat dit continu gebeurt!

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
SmokingSig schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:49:
[...]

Ja ok maar dan is iederen duo. In solo is het juist leuk want je vertrouwt niemand, om dan toch een vertrouwsband te maken met iemand (en later waarschijnlijk in de rug te worden afgeschoten) is een leuke ervaring.
Daar heb je dayz voor, dit is specifiek opgezet voor bepaalde aantallen spelers in een team of alleen in solo. Wil je toch samenspelen met lui die je niet kent? ga dan lekker in een teamgame solo que zitten. Samen spelen in solo game, klinkt me toch vrij duidelijk als regels omzeilen, NAAST dat het gewoon keihard door de devvers wordt aangegeven als zijnde cheaten...
Het is een game opgezet om competitief te zijn, niet een survival game als dayz.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:54:
[...]

Daar heb je dayz voor, dit is specifiek opgezet voor bepaalde aantallen spelers in een team of alleen in solo. Wil je toch samenspelen met lui die je niet kent? ga dan lekker in een teamgame solo que zitten. Samen spelen in solo game, klinkt me toch vrij duidelijk als regels omzeilen, NAAST dat het gewoon keihard door de devvers wordt aangegeven als zijnde cheaten...
Het is een game opgezet om competitief te zijn, niet een survival game als dayz.
Hebben jullie überhaupt nog wel plezier tijdens het spelen van spelletjes? Of alleen maar bezig met winnen en reporten als iemand iets afwijkt van de regeltjes? |:(

Default blanke hetero

Acties:
  • +5 Henk 'm!
SmokingSig schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:39:

Ja er zijn zeker mensen voor gestraft.

Je moet dit spel niet gaan vergelijken met Day-Z, dat is echt een survival game waar je alles moet doen om te kunnen overleven en is meer een sandbox dan een game met een vast doel en echte regels. PUBG is dat duidelijk niet, het is een shooter met een looting component. De focus ligt op het eindigen als winnaar in de laatste cirkel door alleen of samen met vaste teamleden langer te blijven leven dan de rest.

Daarnaast zou alle uitdaging verloren gaan als mensen massaal gaan samenwerken. Dan kunnen communities zoals de onze gewoon met vier squads een server gaan domineren waardoor ten eerste verder niemand een kans gaat maken en ten tweede wij gegarandeerd bovenaan komen te staan. Dat is voor niemand echt leuk.
Ebayzo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:50:
Ik snap wel dat jullie als pro-gamers het vervelend vinden. Het is tenslotte geen spelletje. Plus dat dit continu gebeurt!
Ebayzo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:58:
[...]
Hebben jullie überhaupt nog wel plezier tijdens het spelen van spelletjes? Of alleen maar bezig met winnen en reporten als iemand iets afwijkt van de regeltjes? |:(
Stel je niet zo aan, je bent toch geen klein kind meer?

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Tsurany schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:58:
[...]

[...]

[...]

Stel je niet zo aan, je bent toch geen klein kind meer?
Laten we het wat vriendelijker en minder trollerig houden .

[ Voor 22% gewijzigd door Ircghost op 09-06-2017 14:51 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
[...]
Gewoon discussie over iets wat tegen de regels is. Wat probeer je hier nu mee uit te lokken dan? -_-

Iedereen speelt zn eigen spel. Als je iets meer fanatiek bent kan dat toch? Het is gewoon tof om te winnen :D

[ Voor 12% gewijzigd door FlyLight3r op 09-06-2017 11:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prestige93
Het is heel simpel, er worden regels gesteld hier dient men zich aan te houden. fair play heet dat volgens mij?

Goed bedoeld advies, maar volende keer graag TR indienen. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Ircghost op 09-06-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
Ebayzo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:50:
Beetje kinderachtig en onnodig.
[...]
Winnen = plezier in mijn ogen. Reporten doe ik met alle plezier.
Even samenvatten, als jij wordt neergeschoten door teamers begin jij te lachen omdat je het leuk / niet erg vindt?

Apart.

[ Voor 8% gewijzigd door Ircghost op 09-06-2017 14:54 ]

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand mag plezier hebben, echter zodra iemand zijn plezier (bewust of onbewust) haalt uit het overtreden van regels en daarmee een negatieve invloed heeft op het plezier van anderen mag daar best wat van gezegd worden.

Ik geloof oprecht dat hij in eerste instantie niet door had dat zulk gedrag tegen de regels was en dat hij er nooit op uit was om op deze manier de regels te overtreden. Echter wil ik, tezamen met de anderen hier, wel aangeven dat het voor buitenstaanders lastig te beoordelen is of samenwerking het oorspronkelijke plan was of niet en hij dus op moet passen voor zulk gedrag.

Daarna geef jij aan dat je het geen enkel probleem ziet tegen het overtreden van de regels die bij een spel horen. Dan moet je het niet vreemd vinden dat mensen daar op reageren. En dat heeft niks te maken met zuur zijn of jezelf "pro gamer" noemen.
Gamers spelen zulke shooters vaak om zichzelf uit te dagen en de strijd aan te gaan met andere gamers. Competitie is nu eenmaal vermakelijk. Echter zodra deze strijd oneerlijk wordt, vanwege andere redenen dan puur het verschil in vaardigheden tussen spelers, neemt het plezier in het spel aanzienlijk af.

Ik weet niet of je dit zult begrijpen. Gezien het feit dat je direct naar verwensingen grijpt om andere mensen aan te vallen zal je wellicht ook het type speler zijn dat weinig geeft om het plezier van zijn medespelers.

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 09-06-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ja, dit ga ik niet allemaal quoten..
Het is heel simpel, er worden regels gesteld hier dient men zich aan te houden. fair play heet dat volgens mij?

ten 2e pas je taalgebruik aub aan dit is niet hoe we hier met elkaar om gaan.
discussie is altijd goed maar hou respect voor elkaar.
Heel zwart, wit heb je gelijk qua regels. Maar zie onder. Qua taalgebruik, zie onder...
Winnen = plezier in mijn ogen. Reporten doe ik met alle plezier.
Even samenvatten, als jij wordt neergeschoten door teamers begin jij te lachen omdat je het leuk / niet erg vindt?
Zal me mijn reet roesten of ik win of verlies. Ik speel het voor de lol en wordt niets beter of slechter van winst of verlies. Winnen is leuk, verliezen maakt me niets uit.
Daarna geef jij aan dat je het geen enkel probleem ziet tegen het overtreden van de regels die bij een spel horen. Dan moet je het niet vreemd vinden dat mensen daar op reageren.
Zo kan je het opvatten, maar ik reageerde op de poster welke, volledig willekeurig, een gesprek aanging met iemand en even samen speelde. Nou nou, wat verschrikkelijk. Dit vind ik iets heel anders dan met een aantal man tegelijk, bewust, queuen en dan samen gaan spelen voor de winst.
Ik weet niet of je dit zult begrijpen. Gezien het feit dat je direct naar verwensingen grijpt om andere mensen aan te vallen zal je wellicht ook het type speler zijn dat weinig geeft om het plezier van zijn medespelers.
Ach, verwensingen, als je hier niet tegen kan, succes. Butthurt much ?

[ Voor 12% gewijzigd door Ebayzo op 09-06-2017 11:16 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oViechiel
Ebayzo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:14:

[...]
Zit je al zo lang op Tweakers en dan nog zo gedragen... *clap clap*

In ieder geval, iedereen heeft een andere mening over hoe je een spelletje moet spelen / de regels moet volgen. Als iemand het niet met je eens is kan je dit normaal verwoorden. Communicatie 1.0

Laten we weer verder gaan met de dag.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prestige93
Ebayzo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:14:
Ja, dit ga ik niet allemaal quoten..

[...]
Heel zwart, wit heb je gelijk qua regels. Maar zie onder. Qua taalgebruik, zie onder...

[...]

[...]

Zal me mijn reet roesten of ik win of verlies. Ik speel het voor de lol en wordt niets beter of slechter van winst of verlies. Winnen is leuk, verliezen maakt me niets uit.

[...]
Zo kan je het opvatten, maar ik reageerde op de poster welke, volledig willekeurig, een gesprek aanging met iemand en even samen speelde. Nou nou, wat verschrikkelijk. Dit vind ik iets heel anders dan met een aantal man tegelijk, bewust, queuen en dan samen gaan spelen voor de winst.

[...]
*knipje*

[ Voor 6% gewijzigd door prestige93 op 09-06-2017 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
oViechiel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:21:
[...]Laten we weer verder gaan met de dag.
Wedstrijdje wie vanavond de meeste chicken dinners pakt? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
WhiteTiiger schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:43:
[...]

Solo speel ik niet.

Duo is challenge accepted hoor, kies ik wel m'n eigen teammate O-)

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

WhiteTiiger schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:43:
[...]

Ik kan er maar 1 op per avond hoor... Kip vult zo :+

Misschien dat ik vanavond eens langskom op discord, mijn vaste maat kan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgertje
oViechiel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:45:
[...]

Solo speel ik niet.

Duo is challenge accepted hoor, kies ik wel m'n eigen teammate O-)
Duo is goed - even kijken of mijn maat vanavond kan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:54
Even in mijn settings lopen pielen.. draait nu een stuk lekkerder voor mij. Was in staat om mn pc te upgraden voor deze game. Maar das zonde gezien het aan de game ligt ghehe

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik speel de laatste 2 dagen nu met Pjotter. Jonge weet wat die doet :D Elk potje is veel leuker met Discord + squad games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:54:
Even in mijn settings lopen pielen.. draait nu een stuk lekkerder voor mij. Was in staat om mn pc te upgraden voor deze game. Maar das zonde gezien het aan de game ligt ghehe
Zou inderdaad niet voor dit spel gaan upgraden gezien er nog vele optimalisaties moeten komen.

Ze zijn ook druk bezig met het aannemen van nieuwe ontwikkelaars, hopelijk kunnen ze een paar talenten vinden. En met zo'n grote groep spelers moeten ze ook wel wat meer hulp kunnen krijgen van de Unreal ontwikkelaars.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Tsurany schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:04:
[...]

Zou inderdaad niet voor dit spel gaan upgraden gezien er nog vele optimalisaties moeten komen.
Stiekem toch aan het doen hier (van 3470 naar 7700K)

Kreeg gisteren een tip van @spartacusNLD om de graphics juist niet op Low te zetten maar op Ultra, omdat schijnbaar bij Low de CPU het doet ipv de GPU. Dus aangepast en nu én een mooiere game, én ineens veel meer FPS :D Waar ik voorheen tot max 60 ging en bij wat drukte soms naar 30 dook zit ik nu soms gewoon op 80 en dropt het nauwelijks onder de 50. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ja ik heb AA en post processing op High gezet, shadows op Low, Foliage op Low, view distance op Medium, effects op medium, vergeet ik nu iets??

Ik heb nu een i5 7400, maar wil sowieso naar een i7 toe. Heb mijn i5 te koop staan, maar geen reacties nog. Wacht daar wel op, vind zonde om die i5 in het doosje te stoppen en weg te leggen.
Verder doet mn rx480 het prima. Dus verder upgraden ga ik idd nog niet doen!!

[ Voor 48% gewijzigd door Korkss op 09-06-2017 12:32 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Post process kun je het beste op very low zetten tenzij je blur en bloom geweldig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

unfor schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:51:
Post process kun je het beste op very low zetten tenzij je blur en bloom geweldig vind.
*kuch* https://reshade.me/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Nog wat super waardevolle tips die je vast niet allemaal al kende

- extra snel healen door bandages
- Snel naar beneden springen zonder val damage
- hud uitschakelen voor mikken op een vijand die je dode teamate loot
- uitleg over zwemmen duiken en omhoog
- liggen buiten de zone vermindert damage
- hoger springen door W, springen en Crouch
- items gebruiken als lokaas
- granaten gooien
- keybindings
- scoped blijven tijdens snipen
- items oprapen tijdens jumps
- uitleg over uit auto's stappen aan de bijrijder kant
- sneller weg rijden met auto's met shift + W + spatie
- uitleg over de map qua afstanden
- alle land voertuigen spawnen met de neus naar oost
- alle water voertuigen spawnen met de neus naar west.
- M249 heeft weinig recoil als je prone ligt
- sneller de game laden door de Bluehole animatie te verwijderen

En het topic op het BuG forum + de spelers voor als je mee wilt doen: alhier klikt men

[ Voor 11% gewijzigd door gertjanvdheuvel op 09-06-2017 13:17 . Reden: Video integratie + invoeging linkje ]

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
gertjanvdheuvel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:15:
Nog wat super waardevolle tips die je vast niet allemaal al kende

- extra snel healen door bandages
- Snel naar beneden springen zonder val damage
- hud uitschakelen voor mikken op een vijand die je dode teamate loot
- uitleg over zwemmen duiken en omhoog
- liggen buiten de zone vermindert damage
- hoger springen door W, springen en Crouch
- items gebruiken als lokaas
- granaten gooien
- keybindings
- scoped blijven tijdens snipen
- items oprapen tijdens jumps
- uitleg over uit auto's stappen aan de bijrijder kant
- sneller weg rijden met auto's met shift + W + spatie
- uitleg over de map qua afstanden
- alle land voertuigen spawnen met de neus naar oost
- alle water voertuigen spawnen met de neus naar west.

- M249 heeft weinig recoil als je prone ligt
- sneller de game laden door de Bluehole animatie te verwijderen

[video]

En het topic op het BuG forum + de spelers voor als je mee wilt doen: alhier klikt men
Fixed that for you :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

@Angeloonie LOLZ, kijk , thank you sir :)

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Is nadat dat filmpje gemaakt is aangepast :P

Makkelijkste om te onthouden is simpelweg dat voertuigen altijd aan de weg staan of in een garage. Ik heb volgens mij nog nooit een spawn gezien waarbij hij binnen 5 meter van een #random huis geparkeerd stond. :P
M.a.w.: staat een voertuig niet langs een weg of in een garage: opletten! :+

Gisteren nog een bizar einde van een goede pot.. Waren met 3 man over in de laatste 10 oid en lagen ergens in een graanveld plat. Er zat zo'n 30 meter tussen ons 3 in. De meest linker speler schoot op wat enemies die een stuk verderop (~150-200m) achter een boom zaten, maar op dezelfde hoogte.
Vervolgens worden de andere 2 spelers, die plat op hun buik in het graan lagen en niets deden met bizarre precisie bijna geoneshot. Hoe de f*ck kan dat.. Hoe zagen ze ons ooit? Kijk degene die schoot zat gecrouched dus die zie je wel ja, maar wij lagen helemaal plat ffs. En dus ook nog zeker 30 meter van elkaar af.

[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 09-06-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:40
Tsurany schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:03:
[...]

Maakt niet uit, zulke afspraken kunnen je een ban opleveren. Hoe weet de tegenstander dat dit vooraf gepland is of niet? Hoe weet het customer service team dat? Enige wat ze kunnen zien is een video waarbij meer dan X spelers hetzelfde huis verdedigen.

Zulke dingen kunnen onschuldig bedoeld zijn maar pas er wel goed mee op want het wordt (terecht) afgestraft.
Je hebt wel eens vaker dat er op de begane grond en 1ste verdieping een team zit dat zou dus ook al kunnen vallen onder samenwerking. Ik was ook niet direct uit op teamen maar als er onder mij in het huis een andere speler bevind die ik op geen enkele manier kan killen zonder zelf veel risico te nemen dan kan ik hem gewoon beter laten gaan. We hebben daar ook maar 3 minuten gezeten om vervolgens gefucked te worden door de cirkel maar toch.

Het is niet zo dat ik bewust erop uit was om te teamen met een andere speler, het was gewoon toeval dat er ineens iemand onder in mijn torentje op de begane grond zat.

Soms gebeuren zulke dingen en doe je er aan mee zonder over eventuele consequenties na te denken.

[ Voor 7% gewijzigd door PotatoChip op 09-06-2017 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerd1979
  • Laatst online: 06-07 13:20
kazzzdafke schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:30:
Nog een extra met die nades gisteren:

In een huis beneden aan de trap gooi ik een nade links naar boven. Ik zie hem gaan, maatje beneden aan de trap ook.
Ineens @BobbLeeSwaggr friendly fire knocked down buiten rechts beneden!
Wtf 😳
Nog bedankt daarvoor 8)7 POVSniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
unfor schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:51:
Ik vind de blur en bloom reuze meevallen hoor. Dus laat m mooi staan zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remsporium
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-09 16:52
Opzich goed bedoeld, maar dit is gewoon spam op zo'n manier.

[ Voor 81% gewijzigd door Ircghost op 09-06-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

[b]*knip*
Gelieve de volgende keer gewoon een TR indienen, dit soort opmerkingen zorgt alleen maar voor onrust in het topic.

[ Voor 103% gewijzigd door Ircghost op 12-06-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remsporium
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-09 16:52
Uhm, fanatieke lezer maar niet actief op mijn account m.u.v. inventaris. Join, speel een potje mee en oordeel zelf! #NoSpamRealInternet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
Remsporium schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:07:
Uhm, fanatieke lezer maar niet actief op mijn account m.u.v. inventaris. Join, speel een potje mee en oordeel zelf! #NoSpamRealInternet
Denk dat de meeste van ons al in de Discord van dit topic zitten. Maar als is een keer niemand kan vinden daar kom ik misschien wel eens koekeloeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Tijgertje schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:10:
[...]

Denk dat de meeste van ons al in de Discord van dit topic zitten. Maar als is een keer niemand kan vinden daar kom ik misschien wel eens koekeloeren.
Dat komt nooit voor dat er niemand te vinden is in de Discord van dit topic! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Bedankt voor de TR's, ik heb wat opgeschoont. Laten we vriendelijk houden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:30:
Ja ik heb AA en post processing op High gezet, shadows op Low, Foliage op Low, view distance op Medium, effects op medium, vergeet ik nu iets??

Ik heb nu een i5 7400, maar wil sowieso naar een i7 toe. Heb mijn i5 te koop staan, maar geen reacties nog. Wacht daar wel op, vind zonde om die i5 in het doosje te stoppen en weg te leggen.
Verder doet mn rx480 het prima. Dus verder upgraden ga ik idd nog niet doen!!
AA op Ultra of Very Low, anders krijg je echt veel meer blur. Post Processing sowieso helemaal uit, maakt het enkel meer blurry.
Reshade heb je naar mijn idee sowieso wel nodig voor sharpening, echter zelfs dat kan niet genoeg compenseren.
PotatoChip schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:38:
[...]

Je hebt wel eens vaker dat er op de begane grond en 1ste verdieping een team zit dat zou dus ook al kunnen vallen onder samenwerking. Ik was ook niet direct uit op teamen maar als er onder mij in het huis een andere speler bevind die ik op geen enkele manier kan killen zonder zelf veel risico te nemen dan kan ik hem gewoon beter laten gaan. We hebben daar ook maar 3 minuten gezeten om vervolgens gefucked te worden door de cirkel maar toch.

Het is niet zo dat ik bewust erop uit was om te teamen met een andere speler, het was gewoon toeval dat er ineens iemand onder in mijn torentje op de begane grond zat.

Soms gebeuren zulke dingen en doe je er aan mee zonder over eventuele consequenties na te denken.
Klopt, ik wil ook zeker niet beweren dat het opzettelijk was. Echter kan het door anderen wel zo gezien worden en kan je dus gereport worden.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
Tsurany schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:00:
[...]
Reshade heb je naar mijn idee sowieso wel nodig voor sharpening, echter zelfs dat kan niet genoeg compenseren.
Is dat Reshade heel erg intensief op het systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Tijgertje schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:10:
[...]

Is dat Reshade heel erg intensief op het systeem?
gebruik het zelf en merk er niet veel van in FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
PotatoChip schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:38:
[...]

Dat is ook niet gelijk hetzelfde, wat er met teamen bedoeld wordt is dat je bewust met meer dan de toegestane hoeveelheid spelers in een team per mode gaat samenwerken. Dus met 2 of meer in solo of 2 teams in duo/squad. Vergelijk het met een situatie als in een counterstrike matchmaking pot. Als er 1 speler daar niet meedoet in je team qua teamplay of anderzijds niet bijdraagt verlaagd dat over het algemeen ook de funfactor voor de rest. Maar het is gewoon heel simpel, het is niet toegestaan. punt. Het is een minor offence net als griefing is in csgo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Ga zelf dit weekend ook maar eens even met Reshade klooien.
Zie ook deze reddit voor andere tweaks: https://www.reddit.com/r/...qbm/ultimate_tweak_guide/

Iemand een idee wat nu de beste kleur Camo is?
Loop nu zelf met een Bloody Shirt omdat die licht groen is.

Voor een paar cent kan je op steam ook bijvoorbeeld een zwart shirt kopen.

https://steamcommunity.com/market/search?appid=578080

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Je komt volgens mij in zowat iedere zone het beste weg met iets bruins.
Qua pants blijf ik bij de Combat Pants - Brown, en qua shirt loop ik momenteel met Long Sleeved T-shirt (Black). Maar ik denk dat ik naar een Dirty Tank-top (Grey) of Tank-top (Charcoal) switch. Zo zijn mijn armen wat lichter en dat blend weer een beetje zoals bruin/houtkleur.

Bloody Shirt komt bij mij als wit over en wit is de enige kleur die écht nergens kan zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
De enige kleur die echt slecht is, is zwart. Verder wil je in principe een patroon in je kleuren hebben, dus bijvoorbeeld de camo pants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
gotfurrr schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:42:
De enige kleur die echt slecht is, is zwart. Verder wil je in principe een patroon in je kleuren hebben, dus bijvoorbeeld de camo pants.
Zie niet hoe zwart slecht is, enkel op de zandondergronden is hij misschien niet ideaal. In gebouwen werkt hij goed en ook op groene ondergrond en achter bomen of in de schaduw werkt hij. Wit daarintegen blend nergens mee. :P Qua shirts is het gewoon een beetje karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ahjoh die pixels die je ziet bewegen op afstand zie je toch wel. Of het nou paar, rood, zwart of wit is. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:29:
[...]
Gisteren nog een bizar einde van een goede pot.. Waren met 3 man over in de laatste 10 oid en lagen ergens in een graanveld plat. Er zat zo'n 30 meter tussen ons 3 in. De meest linker speler schoot op wat enemies die een stuk verderop (~150-200m) achter een boom zaten, maar op dezelfde hoogte.
Vervolgens worden de andere 2 spelers, die plat op hun buik in het graan lagen en niets deden met bizarre precisie bijna geoneshot. Hoe de f*ck kan dat.. Hoe zagen ze ons ooit? Kijk degene die schoot zat gecrouched dus die zie je wel ja, maar wij lagen helemaal plat ffs. En dus ook nog zeker 30 meter van elkaar af.
Zelf heb ik wel eens iemand gespot, via 4x scope vanaf minstens 150m, die door het graanveld heen kroop. Als je ver genoeg staat en graphics op low hebt staan, dan is in de verte graan niet te zien.
Tegenstanders daarentegen zie je altijd...
Daarbij gelijk hoe het heeft kunnen gebeuren.

Dat is iets wat misschien wel gefixt wordt in de toekomst?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Angeloonie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:56:
[...]

Zie niet hoe zwart slecht is, enkel op de zandondergronden is hij misschien niet ideaal. In gebouwen werkt hij goed en ook op groene ondergrond en achter bomen of in de schaduw werkt hij. Wit daarintegen blend nergens mee. :P Qua shirts is het gewoon een beetje karig.
zwart is gewoon een hele slechte camo kleur in bosgebied/gras/zand. Kijk maar eens of er militaire camo is met zwart voor dit soort gebieden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik overweeg serieus om dit spel aan te schaffen, maar vroeg mij af in hoeverre deze game "casual friendly" is? In het verleden wel eerder shooters gespeeld (met name CS:Source en recentelijk Overwatch), maar niet van deze survival spellen. Is het meteen al leuk voor de meer casual speler of heeft het spel een steile leercurve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
gotfurrr schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:22:
[...]

zwart is gewoon een hele slechte camo kleur in bosgebied/gras/zand. Kijk maar eens of er militaire camo is met zwart voor dit soort gebieden
In zand wel ja, in bos valt het best mee als je achter een boom zit of in de schaduw :) Daar wil je met wit niet zitten.

Maar goed, een echt ideale kleur is er niet helaas :/
Voluptas85 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:46:
Ik overweeg serieus om dit spel aan te schaffen, maar vroeg mij af in hoeverre deze game "casual friendly" is? In het verleden wel eerder shooters gespeeld (met name CS:Source en recentelijk Overwatch), maar niet van deze survival spellen. Is het meteen al leuk voor de meer casual speler of heeft het spel een steile leercurve?
Tsja leercurve is wel steil ja. 1 fout en je bent dood bij wijze van spreken. Je kunt ook niet ff rustig leren ofzo :P Maar je hebt vrij snel door hoe het werkt, 3-4 games zou voldoende moeten zijn om het door te krijgen, zeker als je via Discord in squad speelt.

[ Voor 47% gewijzigd door Angeloonie op 09-06-2017 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Prima te doen.. ik game pas 4 maand op pc. En kom er prima in hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Easy to play hard to master, het concept is niet moeilijk, spring uit vliegtuig, loot gebouwtjes en overleef de steeds kleiner wordende cirkel.
Kleinere dorpjes zijn vaak rustiger en minder kans dat je gelijk dood gaat maar ook vaak minder (goede) loot dan de grote steden en military base. Risk vs reward is waar het om draait. Goed keuzes maken wanneer je wel en wanneer niet iemand aanvalt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:12

Niellie41

[object Object]

BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:06:
Ga zelf dit weekend ook maar eens even met Reshade klooien.
Zie ook deze reddit voor andere tweaks: https://www.reddit.com/r/...qbm/ultimate_tweak_guide/

Iemand een idee wat nu de beste kleur Camo is?
Loop nu zelf met een Bloody Shirt omdat die licht groen is.

Voor een paar cent kan je op steam ook bijvoorbeeld een zwart shirt kopen.

https://steamcommunity.com/market/search?appid=578080
Bedankt voor de tip! Ik heb gisteravond wat met de instellingen zitten spelen en het loopt nu veel soepeler.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Netsrek schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:01:
[...]

Zelf heb ik wel eens iemand gespot, via 4x scope vanaf minstens 150m, die door het graanveld heen kroop. Als je ver genoeg staat en graphics op low hebt staan, dan is in de verte graan niet te zien.
Tegenstanders daarentegen zie je altijd...
Daarbij gelijk hoe het heeft kunnen gebeuren.

Dat is iets wat misschien wel gefixt wordt in de toekomst?!
Het lastige is dat de draw distance van onderdelen zoals beplanting en schaduwen ernstig gelimiteerd wordt om mensen met crappy computers ook nog een kans te geven het spel te spelen. Dat is wel erg jammer aangezien je daardoor jezelf veilig kan voelen in het gras terwijl de tegenstander jouw gewoon ziet staan. Wat mij betreft zou dit dan ook flink opgeschroefd moeten worden, dan hebben mensen met crappy computers maar pech.

Echter is dat financieel gezien natuurlijk niet verstandig dus zal het niet snel gebeuren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:59
Tsurany schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:49:
[...]

Het lastige is dat de draw distance van onderdelen zoals beplanting en schaduwen ernstig gelimiteerd wordt om mensen met crappy computers ook nog een kans te geven het spel te spelen. Dat is wel erg jammer aangezien je daardoor jezelf veilig kan voelen in het gras terwijl de tegenstander jouw gewoon ziet staan. Wat mij betreft zou dit dan ook flink opgeschroefd moeten worden, dan hebben mensen met crappy computers maar pech.

Echter is dat financieel gezien natuurlijk niet verstandig dus zal het niet snel gebeuren...
Eens,maar zou de draw distance van enkel en alleen foliage verhogen zoveel impact hebben? Op sommige momenten is het echt wel bijna game-breaking om gezien te worden terwijl je eigenlijk onzichtbaar bent in het gras.Helemaal omdat in Battlegrounds erg veel open vlakten zijn waar de enige dekking het gras is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeRyZ schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:04:
[...]

Eens,maar zou de draw distance van enkel en alleen foliage verhogen zoveel impact hebben? Op sommige momenten is het echt wel bijna game-breaking om gezien te worden terwijl je eigenlijk onzichtbaar bent in het gras.Helemaal omdat in Battlegrounds erg veel open vlakten zijn waar de enige dekking het gras is :)
Ik denk dat het wel aardig impact heeft. Op open stukken zie je nu misschien 10% van al het gras dat je zou moeten zien. Ik weet dat dit in games zoals Skyrim en Oblivion altijd zeer intensief was en een dubbele draw distance kon je framerate laten kelderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:59
Tsurany schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:38:
[...]

Ik denk dat het wel aardig impact heeft. Op open stukken zie je nu misschien 10% van al het gras dat je zou moeten zien. Ik weet dat dit in games zoals Skyrim en Oblivion altijd zeer intensief was en een dubbele draw distance kon je framerate laten kelderen.
Dat klopt, echter na de patch waarbij de foliage default aan stond heb ik niks gemerkt van een echte framedrop. (speel op een GL702VM, dus geen zware machine, tussen de 55 en 75 frames). Ook als ik de distance verander scheelt dit 5 frames ofzo. Misschien moeten ze hem gewoon iets uppen...

Maar ik wil geenszins een welles nietes discussie voeren of het wel of geen performance issues geeft :) Wat ik wel weet is dat het iets is waar aandacht aan besteedt moet worden, en dat zal echt wel gebeuren. Wat trouwens wel vreemd is, is dat deze dingen bij elke open world game een probleem zijn, dus ik vind het raar dat het iedere keer weer naar voren komt als 'issue'. In SP games als Skyrim is dit niet zo'n probleem, het ziet er alleen minder uit. In een MP game is dit wel een issue omdat mensen er last van hebben.

Ik ga ervan uit dat in de maanden die nog komen er voldoende geoptimaliseerd wordt waardoor dit soort dingen geen problemen meer vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Vandaag ook bug gehad dat de autofire zomaar stopt :(

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• unfor
1 man army :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Vandaag had mijn pc (en de servers) wat last van de warmte dat resulteerde in een soort Tesla..

https://gfycat.com/HarmlessPeskyGroundhog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Lekker casual ''jup''! Nice >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
  • Laatst online: 11-09 20:51
Ik heb PUBG nu een aantal dagen en heb regelmatig last van crashes. Zomaar mid game freezed de game en dan crasht hij naar de desktop. Er lijkt geen verband te zijn met een bepaalde handeling als inventory openen, het gebeurt op willekeurige momenten. Iemand een idee :?

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
MazzaG schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:50:
Ik heb PUBG nu een aantal dagen en heb regelmatig last van crashes. Zomaar mid game freezed de game en dan crasht hij naar de desktop. Er lijkt geen verband te zijn met een bepaalde handeling als inventory openen, het gebeurt op willekeurige momenten. Iemand een idee :?
Soms crasht hij achter elkaar. Wat ik op reddit las was dat fullscreen mode wel eens voor problemen kan zorgen alhoewel ik hem nu een week op fullscreen draai. Zet hem even op Windowd mode ipv Fullscreen windowed of Fullscreen. en probeer nogmaals.
Zet de settings ook laag. Game is nog niet geoptimaliseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgertje
MazzaG schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:50:
Groot gedeelte van de spelers heeft daar last van. Gebeurt bij mij ook heel willekeurig, de ene week geen crash en de andere week weer 10 keer.

Voor alsnog lijkt er niet echt een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 11-09 12:31
Heb zelfs sinds de laatste paar updates geen last meer van crashes. Op Reddit wel een keer een post gevonden waar iemand de launcher als Administrator uitvoerde (dat standaard aanzetten bij eigenschappen), maar verder heb ik er verder nog niets mee gedaan. Bij mij crashte de game gelukkig niet echt als ik in een game zat, maar wel bij het wachten in de lobby. Mijn game crashte voornamelijk door "teveel" effecten zoals een molotov. Dus wat com2 aangeeft zou je kunnen proberen om de settings te verlagen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belangrijkste is om altijd de crash reports te verzenden voor zover dat lukt. Hoe meer ze er binnen krijgen hoe makkelijker ze het kunnen oplossen. Soms heb ik dagen lang geen crashes, soms twee per dag. Het is wisselend. Met elke nieuwe patch wel steeds minder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
  • Laatst online: 11-09 20:51
Tsurany schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:08:
Belangrijkste is om altijd de crash reports te verzenden voor zover dat lukt. Hoe meer ze er binnen krijgen hoe makkelijker ze het kunnen oplossen. Soms heb ik dagen lang geen crashes, soms twee per dag. Het is wisselend. Met elke nieuwe patch wel steeds minder problemen.
Dat doe ik ook constant. Ik lijk er wel meer last van te hebben dan anderen hier. Ik heb namelijk regelmatig wel 5 crashes per 2 uur |:(

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Ik heb 1x een crash gehad tijdens het oppakken van loot. Verder nog niets (in 32 uur). Maargoed; inderdaad reports zenden, dan is het niet in elk geval niet voor niets geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ik had het spel gekocht en een aantal potjes gespeeld, maar m'n PC trekt het echt niet. CPU en Memory tussen de 80-100%, maar ook m'n videokaart is er te oud voor gok ik.

i5-2500k @ 4.4GHz
8GB Mem
HD6950 (geflashed naar 6970)

Ook de 2GB vRam zal niet echt bijdragen aan een stabiele framerate. Zelfs op 1440x900 met zo'n lage instellingen dat het spel er echt niet meer uit ziet blijft de FPS zo laag dat het onspeelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je zit onder de min requirements, tijd voor een gpu upgrade.
Die 2500k kan nog wel even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Montaner schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:48:
Ik had het spel gekocht en een aantal potjes gespeeld, maar m'n PC trekt het echt niet. CPU en Memory tussen de 80-100%, maar ook m'n videokaart is er te oud voor gok ik.

i5-2500k @ 4.4GHz
8GB Mem
HD6950 (geflashed naar 6970)

Ook de 2GB vRam zal niet echt bijdragen aan een stabiele framerate. Zelfs op 1440x900 met zo'n lage instellingen dat het spel er echt niet meer uit ziet blijft de FPS zo laag dat het onspeelbaar is.
ik merkte dat de game bij mij hier en daar wat ram issues had, upgrade van 8 naar 16 gedaan en nu zie ik dat hij 8,3GB standaard gebruikt mogelijk haal je hier nog wat stabiliteit uit.

daarnaast:
Low settings - CPU heavy
High settings - GPU heavy

4GB op je GPU is wel aan te raden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik vind deze game geweldig, lekker vernieuwend. Helaas merk ik dat mijn pc m niet voor de volle 100% kan draaien. Wel kan ik gelukkig het spel spelen, al merk ik soms een beetje hapering.

De minimale systeemeisen werden gegeven in de openingspost:

Operating System 64-Bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor intel i-3 4340, AMD FX-6300
Memory 6GB RAM
Graphics Card nVidia GeForce® GTX 660 2GB, AMD Radeon™ HD 7850 2GB
DirectX 11.1 Compatible Video Card or Equivalent
Hard Drive Space 30GB

Dit zijn mijn specs:
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/dp72p0.jpg
Ik heb de R9 290X videokaart met 4gb
Verder heb ik 2 TB aan harde schijf en volgensmij rond de 120 GB aan flash geheugen (in ieder geval ruim voldoende)

Mijn logitech toetsenbord geeft aan dat de CPU tijdens een potje rond de 95% draait. Ik vind dit heel raar aangezien de minimale specs een i3 zijn en ik heb een i5..

Ik moet helaas toegeven dat ik niet heel veel verstand hebt van pc's, dus vandaar deze post.

Ik zou graag van jullie willen weten of mijn pc goed genoeg is om dit spel te draaien. Voornamelijk met de CPU en videokaart, want de rest zit wel goed volgensmij.

Wat moet ik upgraden, want het spel is op dit moment speelbaar met ultra low, maar nog niet 100% soepel.

Alvast bedankt voor jullie moeite!

[ Voor 8% gewijzigd door N.Uckerman op 12-06-2017 10:04 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord