[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Tsurany schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:21:
[...]

Wel een kwestie van geluk hebben. Soms is het echt kansloze loot en moet je al die appartementen door terwijl je de andere keer al volledige gear hebt na het eerste gebouw.
Gisteren 2 gebouwen doorgegaan met zijn tweetjes. Het beste wat we vonden was een vector, geen enkele AR :(

Daarna nog een ambush gelegd in een derde gebouw voor mensen die er al waren, en die kwamen naar beneden met 2x AR en level 3 helmet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:51

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ik ben er wel achter dat het niets uitmaakt waar je land de cirkel is toch altijd ruk.... toch zijn de containerlocaties altijd wel favoriet

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IdieEasy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:23:
[...]

Gisteren 2 gebouwen doorgegaan met zijn tweetjes. Het beste wat we vonden was een vector, geen enkele AR :(

Daarna nog een ambush gelegd in een derde gebouw voor mensen die er al waren, en die kwamen naar beneden met 2x AR en level 3 helmet :(
Jup, het is echt heel random. En dan loop ik liever door Novo aangezien je daar wat meer bewegingsruimte hebt.
The_Marsmellow schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:23:
Ik ben er wel achter dat het niets uitmaakt waar je land de cirkel is toch altijd ruk.... toch zijn de containerlocaties altijd wel favoriet
Dat is natuurlijk niet helemaal juist. Spawn je in het midden van de map is de kans relatief groot dat je in de cirkel zit of eenvoudig naar de cirkel toe kan. Plekken zoals Novo of Zharki zijn wat dat betreft wel een risico. Zeker military island omdat je maar twee bruggen hebt en een boot ook weinig dekking bied.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Pfff ik besef altijd te laat dat ik naar de cirkel moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:34

tha_crazy

Mafketel

Zo, ben ook eens toe aan een nieuwe game, dus deze maar eens gekocht na er al aardig wat van gezien te hebben.
Zo maar eens kijken hoe en wat denk ik zo.

Edit:
En eerste poging in 1 minuut dood :P

[ Voor 13% gewijzigd door tha_crazy op 06-06-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:49
tha_crazy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:33:

Edit:
En eerste poging in 1 minuut dood :P
Terecht :D

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:34

tha_crazy

Mafketel

2e poging was net een running sim.
3e poging iets langer geleeft maar net te langzaam met schieten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Dit weekend na een week niet gespeeld te hebben weer wat potjes Squad en Duo gedaan, patches lijken bij mij qua performance al behoorlijk geholpen te hebben. Alleen nu wel even een framedrop als ik een gebouw in ga.

Game blijft een aan aaneenknoping van high(fun/low)lights :D

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Leuke nieuwe features die er aan komen:
[YouTube: https://youtu.be/UzwtOBdCMsw]

Vooral dat verbeterde rennen en springen lijkt me wel wat. Nu voelt het allemaal zo verschrikkelijk houterig en DayZ-achtig :)

Overigens kun je hier de notities vinden die gebaseerd zijn op die Dev Stream: https://gamingcrisis.com/...ds-dev-stream-march-2017/

[ Voor 9% gewijzigd door Rexomnium op 07-06-2017 09:33 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Rexomnium Dat is nieuws uit maart 2017. Een deel kan al aardig achterhaald zijn of juist al geïmplementeerd.

Leuke website: http://planepath.net/

Kan je zelf aangeven hoe het vliegtuig vloog en zien wat de kansen zijn dat spelers in een bepaald gebied springen. Handig voor iedereen die het vergeet :+

De ontwikkelaar van https://pubgmap.io/erangel.html#3/-127.00/127.00 wilt het ook inbouwen in zijn kaart, hopelijk einde van de week.

[ Voor 64% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2017 09:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam/reclame is hier niet toegestaan

[ Voor 91% gewijzigd door Grotman op 07-06-2017 10:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Verwijderd We hebben Discord en dit forum, wat voegt deze Facebook toe dat we nog niet hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Rappa1985 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:09:
Dit weekend na een week niet gespeeld te hebben weer wat potjes Squad en Duo gedaan, patches lijken bij mij qua performance al behoorlijk geholpen te hebben. Alleen nu wel even een framedrop als ik een gebouw in ga.

Game blijft een aan aaneenknoping van high(fun/low)lights :D

[video]
Leuk filmpje!

------------

Gisteren mijn eerste "echte" chicken dinner. Eerder al eentje gehad in een squad, maar toen was ik in de eerste 3 minuten dood |:(

Nu in een duo, met 2 kills en 2 kills op mijn teammate. We hadden enkel een 2x scope en red dots, maar ammo genoeg. En een silencer op een AR doet wonderen als je nog een beetje probeert te verstoppen :+
Was een mooie afsluiter van de dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Thx :)
[b][message=51486471,noline]
Gisteren mijn eerste "echte" chicken dinner. Eerder al eentje gehad in een squad, maar toen was ik in de eerste 3 minuten dood |:(
Oef dat was lang wachten dan XD

Had gister weer drie potjes waarbij elke beslissing die we namen de verkeerde leek te zijn. In alle drie de potjes geen schot gelost 8)7

Raar hoe random het speelt, wat natuurlijk ook de kracht van de game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Rappa1985 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:34:
[...]

Thx :)

[...]

Oef dat was lang wachten dan XD

Had gister weer drie potjes waarbij elke beslissing die we namen de verkeerde leek te zijn. In alle drie de potjes geen schot gelost 8)7

Raar hoe random het speelt, wat natuurlijk ook de kracht van de game is.
Ja is echt bijzonder random. Eerste squad ronde van de avond bijzonder makkelijk chicken dinner, de 4-5 ronde erna gewoon compleet ingemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik haat squad games met members die je neerschieten omdat je beter loot hebt gevonden.
Ze moeten friendly fire uit zetten ofzo. gisteren gewoon in 3 verschillende squads meegemaakt.
communicatie is ook iets wat mag komen! een chatbox of verplichting tot mic :D
Helaas geen vrienden op steam die PUBG spelen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mirr0r schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:12:
Ik haat squad games met members die je neerschieten omdat je beter loot hebt gevonden.
Ze moeten friendly fire uit zetten ofzo. gisteren gewoon in 3 verschillende squads meegemaakt.
WTF, nog nooit meegemaakt! :o

Maar ik speel ook nooit met random gasten. Ga naar discord en join tweakers channel, denk niet dat je nog een keer (moedwillig) zal geteamkilled worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Gewoon naar de discord komen die in Topic start staat. Altijd wel mensen in voor squads en mensen die je niet neerschieten :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Dat is wel heel kansloos, het leek mij al geen game om met randoms te spelen maar dit is dan wel weer heel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Bwhaha, wij hebben dat wel eens gedaan, met 4 man droppen en vechten om de beste loot. De laatste blies zichzelf op met een gestolen granaat, zodat we snel een nieuw potje konden starten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Friendly fire zeker niet uit zetten, dat risico hoort gewoon bij dit type spel. Als je met betrouwbare mensen wilt spelen moet je gewoon op zoek naar een community (zoals hier op GoT) waar je met elkaar kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
IdieEasy schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:51:
[...]

Bwhaha, wij hebben dat wel eens gedaan, met 4 man droppen en vechten om de beste loot. De laatste blies zichzelf op met een gestolen granaat, zodat we snel een nieuw potje konden starten :+
Ja ik heb het even geprobeerd, mixed succes, een groepje was superchill, ook mee gewonnen gelijk, andere groepjes zijn doofstom, idioot en ook al 3x gehad dat ze mij afschoten voor loot, of gewoon achterlaten en dan lol hebben dat ik (pas) na 3 kills dood ga 8)7

Nee dit moet je met gelijkgestemden spelen.

Daarbij had ik gister wel een heel aparte death. Halve health, armor en helm lvl 2, 1 hit van scar-l en ik was insta killed. Dit van een schot van dik meer dan 100 meter van mij af. volgens mij vrijwel onmogelijk, was ook geen headshot.

Wel weer een double boatkill toen ze net voor ons op het strand vaarden en ik over dat duo heen denderde met onze boot :+ 8)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:04:
[...]

Friendly fire zeker niet uit zetten, dat risico hoort gewoon bij dit type spel. Als je met betrouwbare mensen wilt spelen moet je gewoon op zoek naar een community (zoals hier op GoT) waar je met elkaar kan spelen.
Dit inderdaad. Het beïnvloed teveel elementen van de game om dit te verwijderen, ook zonde als je het mij vraagt.

Klopt het dat frag grenades echt amper schade op "afstand" doen? De omtrek van de schade zeg maar. Van het weekend tot twee keer toe een granaat naar binnen gegooid waar ik 2 a 3 meter vandaan zat en 0% schade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triskin
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-12-2023
aargh gister ook weer een game , drop in pochinki, eerste 2 die ik tegenkom gaan eraan met de shotgun , loot een sniper + sup en scope en een AK + sup dus ik denk dat gaat lekker...

op naar de volgende circle in een UAZ, zie in de verte iemand rennen in een ghillie , rij hem aan en ben dan iets te snel met uitstappen

you killed yourself.....grrmbl

en op naar de volgende match... love this game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Rappa1985 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:45:
[...]

Dat is wel heel kansloos, het leek mij al geen game om met randoms te spelen maar dit is dan wel weer heel extreem.
je mag me altijd toevoegen op steam.

Clavenger of Beebie of beebsel (ik weet het niet meer haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
https://discordapp.com/invite/0ezBMpYOe80zlpeP - hup joinen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:51

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ik zou het wel tof vinden als ze ook gasgranaten gaan toevoegen (dan krijgen de gasmaskers in het spel ook een functie.)

Moet dan niet zoals in BF1 worden waar je continue door een grote gaswolk aan het lopen bent.
Tenzij je natuurlijk in een green circle terecht komt dan is een gasmasker wel handig.

Hopelijk vanavond wel weer eens succes iets teveel net niets afgelopen week gehad :(

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Vanavond kom ik wel op de Discord groep even kijken of er een leuke squad game te joinen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
The_Marsmellow schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:39:
Ik zou het wel tof vinden als ze ook gasgranaten gaan toevoegen (dan krijgen de gasmaskers in het spel ook een functie.)
Dat gaat op dit moment wel moeilijk worden omdat gasmaskers nu cosmetic items zijn. Sommige spelers hebben ze al standaard dus kunnen ze equipen in begin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirr0r
C4 of claymore zou een mooie toevoeging zijn voor als je in een huis zit verstopt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mirr0r op 07-06-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Zoals in de nieuwe FAQ die @Tsurany hierboven heeft gepost:

I suspect a player is cheating/playing unfairly what should I do?

We believe in fair play for everyone and understand how frustrating it can be when you encounter cheaters. Please be assured that together with BattlEye, we are actively enforcing our rules of conduct and taking the necessary actions to fight against those who ruin your gaming experience. This also applies to players who purposely kill their teammates, as well as players who are teaming.

If you believe you encountered a cheater in-game we will review all reports on a case by case basis and take the appropriate steps in order to punish the players involved. To do so please contact Enmasse We have provided a step by step guide on how to fill the online form here

We are also working on an ingame report feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:34

DikkeBMW

Live '25

Jammer dat ze zeggen dat helmen en vest niet mee te nemen zijn. Dat mis ik nu wel. Vanmijpart nemen ze veel ruimte in beslag, maar ik vind het niet onlogisch dat dit zou kunnen. Zeker in de beginfase als je met een squad aan het looten bent.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
DikkeBMW schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:21:
[...]

Jammer dat ze zeggen dat helmen en vest niet mee te nemen zijn. Dat mis ik nu wel. Vanmijpart nemen ze veel ruimte in beslag, maar ik vind het niet onlogisch dat dit zou kunnen. Zeker in de beginfase als je met een squad aan het looten bent.
Volstrekt logisch en ook de verklaring is logisch. Zit jij te wachten op tegenstanders die 4 helmen en 5 vests bij zich hebben en dus nauwelijk neer te krijgen zijn?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:22:
[...]

Volstrekt logisch en ook de verklaring is logisch. Zit jij te wachten op tegenstanders die 4 helmen en 5 vests bij zich hebben en dus nauwelijk neer te krijgen zijn?
Dan zit je letterlijk te wachten ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
[...]

zou opzich wel grappig zijn om met een kar helm na helm na helm af te schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik ben er ook geen fan van maar het is soms wel balen dat je geen wapen/gear kan meenemen voor een teamgenoot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Interesting:
Are you adding more maps?

Yes. There are two maps currently in development. One is an 8x8 kilometer map (same size as the original island map, Erangel) located on an island in the Adriatic Sea. Part of the map is enveloped in dense forest, another aspect of the map is its Mediterranean coastline and snowy mountains in the central area of the map.

The second map is of a smaller scale, 4x4 kilometers in size and based in a desert city. There will be slums and a canyon with a river running through it, as well as villages throughout the island.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
[...]

Moet je idd niet willen, ttk is nu met armor al best wel hoog zonder hs.
We are thinking about distinct impact sounds when shots connect – maybe just for headshots.
please god no bf dink sounds plz. Zou het raken of niet veel te veel simplistisch maken, die rode hitmist is al super duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
SouLLeSSportal schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:35:

please god no bf dink sounds plz. Zou het raken of niet veel te veel simplistisch maken, die rode hitmist is al super duidelijk.
Ja precies, aan de hoeveelheid damage zie je wel waar je geraakt bent en als het een kill is zie je terug in de killfeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Rappa1985 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Ja precies, aan de hoeveelheid damage zie je wel waar je geraakt bent en als het een kill is zie je terug in de killfeed.
Niet op die manier, je zou dan horen of je iemand in de benen/armen, torso of hoofd raakt. Headshot is dan zo'n *tink* geluid als in battlefield of andere games. Dat zou de tegenstander imho veel te veel info geven, en dus onzekerheid wegnemen waar je iemand raakt. Dat maakt het juist spannend, was het nu wel of niet een headshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
SouLLeSSportal schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:42:
[...]

Niet op die manier, je zou dan horen of je iemand in de benen/armen, torso of hoofd raakt. Headshot is dan zo'n *tink* geluid als in battlefield of andere games. Dat zou de tegenstander imho veel te veel info geven, en dus onzekerheid wegnemen waar je iemand raakt. Dat maakt het juist spannend, was het nu wel of niet een headshot?
Owh feedback voor de aanvaller, got it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgertje

Yes. There are two maps currently in development. One is an 8x8 kilometer map (same size as the original island map, Erangel) located on an island in the Adriatic Sea. Part of the map is enveloped in dense forest, another aspect of the map is its Mediterranean coastline and snowy mountains in the central area of the map.

The second map is of a smaller scale, 4x4 kilometers in size and based in a desert city. There will be slums and a canyon with a river running through it, as well as villages throughout the island.

Komt u maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
De reacties onder patch notes, altijd weer de zelfde domme mensen / trolls die de zelfde opmerkingen maken.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:35:

Het zou mooi zijn als je op basis van geluid kon horen waar je iemand raakt. Dus een plink geluid als je een stalen helm raakt, een ander geluid als je body armor raakt. En dan is de bron van het geluid de speler zelf dus op grote afstand hoor je het alsnog niet.
prestige93 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:47:
[...]

De reacties onder patch notes, altijd weer de zelfde domme mensen / trolls die de zelfde opmerkingen maken.
Klopt, de wereld zit vol met retards.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
prestige93 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:47:
[...]

Ja jo wat een giftigheid, stomme is ook dat dit de gasten zijn die het dag en nacht spelen en maar klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Rappa1985 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:49:
[...]

Ja jo wat een giftigheid, stomme is ook dat dit de gasten zijn die het dag en nacht spelen en maar klagen..
het vervelende is dat deze mensen vaak geen idee hebben van game development.
"Fix performance voordat je extra voertuigen toevoegd" alsof alles door de zelfde mensen gedaan wordt.

iedereen vergeet ook dat het een ea games is, dit hoort bij het process

daarnaast is dit een weekly patch en niet de monthly, groot verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door prestige93 op 07-06-2017 14:52 ]

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Speel nu sinds een paar dagen.
Wisselende ervaringen.

Als ik zeg dat het goed ga mis ik close met een shotgun, en als je niks verwacht heb je opeens een chicken dinner.

Ah vooral dit is iets waar ik echt op zit te wachten: (uit FAQ thanks Tsurany)

https://twitter.com/_psmk_/status/869125200087990273

eindelijk over muurtjes klimmen

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
prestige93 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:51:
[...]

het vervelende is dat deze mensen vaak geen idee hebben van game development.
"Fix performance voordat je extra voertuigen toevoegd" alsof alles door de zelfde mensen gedaan wordt.

iedereen vergeet ook dat het een ea games is, dit hoort bij het process
Zulke mensen heb je met elk spel, ontkom je niet aan. Zijn altijd wel mensen die wat te zeuren hebben, hoe geweldig het spel ook is. Ik maak mij er in ieder geval niet druk om, zal ze toelachen wanneer ik hun dode lichamen loot O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:52:

Ah vooral dit is iets waar ik echt op zit te wachten: (uit FAQ thanks Tsurany)

https://twitter.com/_psmk_/status/869125200087990273

eindelijk over muurtjes klimmen
Yes

#nomorehumpingfences #neverforget

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triskin
het is net of sommige mensen verwachten dat het patchen van zo'n spel niet meer inhoud dan het aanvinken van een performance mode ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

[...]

Ik begrijp je punt hoor, en het is voor mij ook echt geen must, of rage dat het er niet is. Ik merk gewoon dat ik het in de beginfase met looten erg handig vind. Tuurlijk is het late game en zoals jij het zegt niet handig, maar het was ook meer iets wat mij verbaasde. Uiteraard zou het (hypothesis) aan banden gelegd kunnen worden he. Maximaal 1 stuks armor bijvoorbeeld. Om in het begin loot voor teammates mee te kunnen nemen zou dat al voldoende zijn.

Maar ik begrijp jullie reacties. Ik vind het dan ook niet erg dat het niet komt, maar had er alleen over nagedacht.

Ik kijk overigens wel erg uit naar nieuwe mappen, dan krijg je weer hele nieuwe tactieken 8) Het zou tof zijn als ze er "geheimen" in stoppen die niet meteen vindbaar zijn. Een keldertje in een specifiek huis, of een bunker die niet opvalt. Dat soort kleine dingetjes, zodat je na uren spelen alsnog nieuwe dingen op de map kunt ontdekken.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:47:
[...]

Het zou mooi zijn als je op basis van geluid kon horen waar je iemand raakt. Dus een plink geluid als je een stalen helm raakt, een ander geluid als je body armor raakt. En dan is de bron van het geluid de speler zelf dus op grote afstand hoor je het alsnog niet.
Dat zou op zich nog wel ok zijn, dan is het materiaal afhankelijk wat in het echt ook wel (soort van) kan. helemaal als het alleen gehoorsafstand technisch wordt gedaan maar of dat ook gebeurt/kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

DikkeBMW schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:25:
[...]
Het zou tof zijn als ze er "geheimen" in stoppen die niet meteen vindbaar zijn. Een keldertje in een specifiek huis, of een bunker die niet opvalt. Dat soort kleine dingetjes, zodat je na uren spelen alsnog nieuwe dingen op de map kunt ontdekken.
Nah, geheimen zijn altijd snel gevonden. Binnen 1 dag weet iedereen ze.

Ik zie liever dat bepaalde zaken op de map per ronde veranderen. Zoals: soms heeft een bepaald huis een kelder. Of soms zit er ergens een bunker. Of soms staat een bepaald huis er niet, of soms juist wel. Dit soort dingen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:54
Zooo mijn werste win met squad! Super intens.
Vandaag 2x 15e
1x gewonnen
3e en 5e

Best ok :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
DikkeBMW schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:25:
[...]

Ik begrijp je punt hoor, en het is voor mij ook echt geen must, of rage dat het er niet is. Ik merk gewoon dat ik het in de beginfase met looten erg handig vind. Tuurlijk is het late game en zoals jij het zegt niet handig, maar het was ook meer iets wat mij verbaasde. Uiteraard zou het (hypothesis) aan banden gelegd kunnen worden he. Maximaal 1 stuks armor bijvoorbeeld. Om in het begin loot voor teammates mee te kunnen nemen zou dat al voldoende zijn.
wat je dan krijgt is dat je gear kan meenemen puur en alleen omdat een ander het dan niet heeft. Wordt het niet leuker van denk ik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:40
Zonet echt een raar potje... de hele squad al dood in het begin op mij na, dus ik begin maar wat rond te rijden. Besloot toch maar in een graanveld te gaan liggen en opeens lag er een airdrop naast mij met een awm en een ghilliesuit, ik had gelukkig al een sniper suppressor dus die er ook maar opgegooid. Vervolgens ook nog eens gewonnen met 10 kills door te flanken en een granaat richting de laatste player to gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 19:14
Al een tijdje aan het meelezen in het topic. Maar ik heb even gewacht met de aanschaf onder andere door schoolopdrachten die afgewerkt moesten worden.

Zal tzt wel eens op Discord verschijnen om eventueel als squad te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 07:49
Net een leuke pot gehad via de Discord in de OP. Squad met 4 man. De eerste viel helaas vrij snel af, door een crash :(.

Daarna met z'n 3en een heel eind met 2 buggy's. We zaten redelijk goed qua loot, tot er iemand riep: "Ik neem deze auto wel mee". Die reed een berg op en lande rechtstreeks op een team-mate. Toen werd ik down gebracht, maar ook weer gerevived. Ondertussen team-mate dood.

Wij dachten snel in een auto te springen en weg te rijden.... benzine op. Op dat moment jump ik aan de verkeerde kant uit de auto en wordt weer down gebracht.

Ik was op het laatst dood door de circel, maar uiteindelijk hebben we toch nog een chicken dinner gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik speelde vandaag met een squad en we hadden ook een paar crashes. Leek erger dan normaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dellmorte
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 12:04
yea baby !
WhiteTiiger schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:46:

Komt u maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

418O2 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:19:
Ik speelde vandaag met een squad en we hadden ook een paar crashes. Leek erger dan normaal
ligt beetje in lijn met wat ik her en der zo hoor:

- ene moment draait game goed voor player A en niet voor B
- patched eea
- game draait beter voor B dan bij A
- patched eea
- game draait bij zowel A als B minder
- patched eea
- game draait bij A net zo ruk, maar B weer beter
- lang zaam bij beetje komen ze er wel, dat game bij zowel A als B prima draait :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 20:54
Ik speel al dagen met een 4 man squad en allemaal nooit echt erge bugs. Soms wel wat raars maar niks ergs! Hopen dat dit zo blijft.

Net het eind op de military base, met 4 man op een wc met shotgun op de deur gemikt. En nog niet winnen hahaha

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
Korkss schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:08:
Ik speel al dagen met een 4 man squad en allemaal nooit echt erge bugs. Soms wel wat raars maar niks ergs! Hopen dat dit zo blijft.

Net het eind op de military base, met 4 man op een wc met shotgun op de deur gemikt. En nog niet winnen hahaha
Grenade er in deur toe QUAD KILL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Wanneer je zo intens in een vuurgevecht zit, met meerdere squads, dat je volkomen vergeet op de circle te letten :F :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

DikkeBMW schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:16:
Wanneer je zo intens in een vuurgevecht zit, met meerdere squads, dat je volkomen vergeet op de circle te letten :F :P
Te vaak...

Veel te vaak...

Of de andere variant:

Jij rent nog voor de cirkel, maar een ander squad schiet liever op jou, om vervolgens jou te downen, maar zelf dood te gaan door de cirkel :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mirr0r
Gisteren met een aantal tweakers op Discord gespeelt. Oooh wat is het toch een stuk leuker met een team die je niet afschiet :P en communicatie maakt toch een heel verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Gisteren een goed 'WTF' momentje gehad. We speelde met een squad en eindigde in de laatste cirkel op de helling van een heuvel. Helaas bleef ik als enige over met 5 tegenstanders en wist dat zij om me heen zaten. Dus ik stil liggen met m'n level 1 helm en vest.

Kijk ik links van me, staat daar op een halve meter afstand een dude fully geared met een level 3 helm z'n AR bijna in m'n rug te prikken. Volgens mij had hij hetzelfde 'WTF' want voor een seconde gebeurde er niks.Totdat ik mijn AR op auto zette en 'm vol pompte met blauwe bonen >:)

Helaas werd ik na een paar seconde ook neergemaaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
pimskie schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:56:
Gisteren een goed 'WTF' momentje gehad. We speelde met een squad en eindigde in de laatste cirkel op de helling van een heuvel. Helaas bleef ik als enige over met 5 tegenstanders en wist dat zij om me heen zaten. Dus ik stil liggen met m'n level 1 helm en vest.

Kijk ik links van me, staat daar op een halve meter afstand een dude fully geared met een level 3 helm z'n AR bijna in m'n rug te prikken. Volgens mij had hij hetzelfde 'WTF' want voor een seconde gebeurde er niks.Totdat ik mijn AR op auto zette en 'm vol pompte met blauwe bonen >:)

Helaas werd ik na een paar seconde ook neergemaaid...
Hoelaat was dat? Ik heb namelijk hetzelfde moment gehad :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Gisteren op discord ook een aantal leuke potjes gespeeld, met een aantal regulars maar ook nieuwe onbekenden voor mij.
Was leuk! Een paar keer net niet door de domme k*tcirkel :) of inderdaad een squadje dat jou liever neer knalt dan een CCWD te halen.

En ik blijf erbij: veel mensen onderschatten nog altijd het gebruik van de bosjes... Werkt echt goed :)

PS2. lijkt wel of ze de goeie lootplek in GGP hebben generfd :(

[ Voor 25% gewijzigd door kazzzdafke op 08-06-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

kazzzdafke schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:42:
Gisteren op discord ook een aantal leuke potjes gespeeld, met een aantal regulars maar ook nieuwe onbekenden voor mij.
Was leuk! Een paar keer net niet door de domme k*tcirkel :) of inderdaad een squadje dat jou liever neer knalt dan een CCWD te halen.

En ik blijf erbij: veel mensen onderschatten nog altijd het gebruik van de bosjes... Werkt echt goed :)

PS2. lijkt wel of ze de goeie lootplek in GGP hebben generfd :(
Alleen de volgende keer oppassen met granaten gooien he :+ :D

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
DikkeBMW schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:03:
[...]

Alleen de volgende keer oppassen met granaten gooien he :+ :D
Mja raar weer want ik had dus effectief de mooie boog die de granaat ging volgen. Gooi ik em, knal tegen de vensterlijst boven :)
Mea Culpa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
kazzzdafke schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:05:
[...]

Mja raar weer want ik had dus effectief de mooie boog die de granaat ging volgen. Gooi ik em, knal tegen de vensterlijst boven :)
Mea Culpa!
nades gooien in pubg is zo verrekte inconsistent. Ene keer wel door de ruit, de andere keer ketst die af (zelfs vol recht van voren op zelfde hoogte) ik schiet nu de ruiten er wel uit om zeker te zijn dat die er tenminste in gaat.
Daarnaast raakt die nade vaak een object die totaal niet in de boog zit die je ziet die je gaat maken met de worp.
Ze moeten gewoon die verdomde tralie ramen vervangen voor normale ramen of de horizontale tralies op andere plek zetten zodat je tenminste uit een raam kan schieten.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-06-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nog een extra met die nades gisteren:

In een huis beneden aan de trap gooi ik een nade links naar boven. Ik zie hem gaan, maatje beneden aan de trap ook.
Ineens @BobbLeeSwaggr friendly fire knocked down buiten rechts beneden!
Wtf 😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
Denken jullie niet dat, tegen het spel helemaal af is de playerbase veel kleiner zal zijn omdat nu iedereen het al speelt. Een beetje hetzelfde als met elke Alpha Early Access ? En ik denk dat ze toch nog 1 a 2 jaar werk zullen hebben ?

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingSig op 08-06-2017 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

SmokingSig schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:30:
Denken jullie niet dat, tegen het spel helemaal af is de playerbase veel kleiner zal zijn omdat nu iedereen het al speelt. Een beetje hetzelfde als met elke Alpha Early Access ? En ik denk dat ze toch nog 1 a 2 jaar werk zullen hebben ?
Dat vroeg ik mij ook af. Je ziet nu veel Youtubers en streamers dit spel spelen, maar hoppen meestal na een paar weken/maanden naar een ander populair spel.
Ben benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

SmokingSig schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:30:
Ze hebben aangegeven niet langer dan een half jaar in early acces te blijven. Dus het spel "af genoeg voor release" gaat vrij snel zijn.

Wat de playerbase doet is niet te voorspellen, overwatch groeit nog steeds, teraria heeft ook enorme groeistuipen meegemaakt. Als ze genoeg nieuwe dingen blijven toevoegen blijft het leuk om te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
kazzzdafke schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:30:
Nog een extra met die nades gisteren:

In een huis beneden aan de trap gooi ik een nade links naar boven. Ik zie hem gaan, maatje beneden aan de trap ook.
Ineens @BobbLeeSwaggr friendly fire knocked down buiten rechts beneden!
Wtf 😳
Ik zat in het gebouw er tegenover, volgens mij had je DuctTape123 (o.i.d) neer genaded ;)

Maar was zeker een potje met meer potentie. We zaten daar goed.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

IdieEasy schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Ze hebben aangegeven niet langer dan een half jaar in early acces te blijven. Dus het spel "af genoeg voor release" gaat vrij snel zijn.

Wat de playerbase doet is niet te voorspellen, overwatch groeit nog steeds, teraria heeft ook enorme groeistuipen meegemaakt. Als ze genoeg nieuwe dingen blijven toevoegen blijft het leuk om te blijven spelen.
ze hebben aantal interresante wensen; Mod support, destructive envoirment - maar gene waar ik he-le-maal niets over leer/hoor or zie; is replay value.

Er is niet iets wat deze game bied, om terug te komen; groter/beter/sterker/nieuwer/etc. te worden; het is vrij "doelloes"

begirjp me niet verkeerd, vermaak me er prima mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

himlims_ schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:53:
[...]

ze hebben aantal interresante wensen; Mod support, destructive envoirment - maar gene waar ik he-le-maal niets over leer/hoor or zie; is replay value.

Er is niet iets wat deze game bied, om terug te komen; groter/beter/sterker/nieuwer/etc. te worden; het is vrij "doelloes"

begirjp me niet verkeerd, vermaak me er prima mee
Ik vermaak me al een flinke tijd in Dota, op 1 map. Ook in het verleden in FPS spelletjes heb ik me flink vermaakt op een limited map pool (2-5 maps). Aangezien ze er hier 3 willen maken komt dat al in de buurt.
Tel daarbij mod-support op (fanmade maps zijn een optie, onderschat modders niet) met kans op wapens, items en game modes en je hebt een game die jaren door zou kunnen.

In mijn ogen zal veel afhangen van de supports van goede mods, maar alleen de tijd zal het ons leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

deze game is ontstaan als MOD - de ontwikkelaar zelf geeft ook aan hoe belangrijk MOD-community kan zijn voor (levensduur en verkopen) van game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
IdieEasy schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Ze hebben aangegeven niet langer dan een half jaar in early acces te blijven.
Ah dit wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Approximately how long will the game spend in Early Access?

We plan for the duration of Early Access not to exceed six months.

Source omdat ik toch naar de FAQ wilde kijken :D

[ Voor 7% gewijzigd door IdieEasy op 08-06-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
toos87 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:23:
[...]

Hoelaat was dat? Ik heb namelijk hetzelfde moment gehad :P.
Was rond 21:30, 22:00. Het was ook m'n enige potje en ben daarna weg gegaan. Onder andere Ithric zat in de squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Over replay value, ik heb jaren counterstrike gespeeld op 1-2 maps en die rondes waren vele malen voorspelbaarder dan pubg. Een overload aan maps maakt het alleen maar gefragmenteerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Wat zijn de 'stilste' schoenen die je kan vinden ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
pimskie schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:47:
[...]

Was rond 21:30, 22:00. Het was ook m'n enige potje en ben daarna weg gegaan. Onder andere Ithric zat in de squad
Ik denk dat ik die harrienakkie was die jouw over het hoofd zag. En ik was rond die tijd volgens mij ook aan het gamen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

SmokingSig schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:19:
Wat zijn de 'stilste' schoenen die je kan vinden ?
There is no such difference concerning the footwear options.

You'll merely notice a single difference: moving with any kind of shoes and moving without. The sound will be different.
Some players go barefoot, so they can tell more easily if step sounds are theirs or those of an enemy approaching.

Your speed is influenced by your active weapon. Running with holstered weapons is the fastest option, while you will notice a difference between a drawn assault rifle and a drawn UZI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Raar op hun Q&A beweren ze van wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

SmokingSig schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:38:
Raar op hun Q&A beweren ze van wel :)
Ik neem aan dat je dit bedoelt?
Currently the only functional items are footwear which have different levels of loudness. Running speed remains unaffected.
Ik denk dat ze daarmee shoes/no shoes bedoelen. En daar hoor je inderdaad verschil in.

Mocht je een bron hebben van iets anders, dan ben ik benieuwd :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
toos87 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:22:
[...]

Ik denk dat ik die harrienakkie was die jouw over het hoofd zag. En ik was rond die tijd volgens mij ook aan het gamen. 8)7
Nee jo, dat meen je niet?! Ik dacht dat je bedoelde dat je wellicht bij ons in de squad zat, maar dit is helemaal grappig 8)7

We zaten alle 4 te schreeuwen en te panieken toe we jou (in dat geval) zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Niet online
speel altijd in ondergoed en de meest donkere huids en haarkleur genomen, dan ben je t beste gecamoufleerd. zeker in de bosjes. al die bonte kleren snap ik niet. verder op blote voeten, schoenen klinken super irritant voor mezelf over de luidsprekers. hoor dan de omgeving niet goed genoeg meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik liet de meeste kleding meestal ook links liggen, maar kwam er eigenlijk vrij recent pas achter dat jassen en zelfs een t-shirt ook een klein beetje capaciteit hebben om dingen mee te nemen. Een t-shirt bijvoorbeeld heeft capacity 50 dacht ik. Geen idee hoeveel dat precies is, maar alle beetjes helpen vooral aan het begin als je weer eens geen backpack kan vinden en loot moet laten liggen 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rappa1985
Maar wat draag je in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

NickThissen schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:34:
Ik liet de meeste kleding meestal ook links liggen, maar kwam er eigenlijk vrij recent pas achter dat jassen en zelfs een t-shirt ook een klein beetje capaciteit hebben om dingen mee te nemen. Een t-shirt bijvoorbeeld heeft capacity 50 dacht ik. Geen idee hoeveel dat precies is, maar alle beetjes helpen vooral aan het begin als je weer eens geen backpack kan vinden en loot moet laten liggen 8)7
Vreemd, ik weet dat bulletproof vests extra capacity geven, maar kleding lijkt me onlogisch... Dit zou een voordeel geven aan mensen die meer drops hebben geopend....

[qoute]Currently the only functional items are footwear which have different levels of loudness. Running speed remains unaffected. [/quote]
Dit lijkt het ook tegen te spreken

En het feit dat ze sommige cosmetics via micro transactions willen verkopen lijkt mij ook hier tegen in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm, ik zag het toch echt staan in-game... Hover over een t-shirt (wat je aan hebt) en er staat hoeveel capacity het heeft. Ik ga er vanuit dat dit betekend hoeveel spul je mee kan nemen maar misschien klopt dat niet?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
NickThissen schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:40:
Hmm, ik zag het toch echt staan in-game... Hover over een t-shirt (wat je aan hebt) en er staat hoeveel capacity het heeft. Ik ga er vanuit dat dit betekend hoeveel spul je mee kan nemen maar misschien klopt dat niet?
Volgens mij zorgen alles vests voor meer space. Capacity bij items geeft alleen maar aan hoeveel het inneemt als je het oppakt?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lipst3r schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:42:
[...]

Volgens mij zorgen alles vests voor meer space. Capacity bij items geeft alleen maar aan hoeveel het inneemt als je het oppakt?
Zou kunnen... maar dat is ook niet logisch want dingen die je "aan trekt" (ook vest, helm, etc) nemen toch geen ruimte in?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sugarlee89 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:30:
speel altijd in ondergoed en de meest donkere huids en haarkleur genomen, dan ben je t beste gecamoufleerd. zeker in de bosjes. al die bonte kleren snap ik niet. verder op blote voeten, schoenen klinken super irritant voor mezelf over de luidsprekers. hoor dan de omgeving niet goed genoeg meer.
Tenzij je in een open veld zit, dan is de meest donkere kleding weer niet het beste. Daarnaast is huidskleur vrij effen, dat valt meer op in bosjes vergeleken met camo broeken.

Pagina: 1 ... 16 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord