Dit gedeelte heet de lobby, daar kom je terecht voordat de ronde echt begint. Die guns snapte ik in het begin ook niet, maar kwam er via YT achter dat die tafeltjes (educated guess:) naar het oosten, daar liggen guns op in het begin. Dus als je vroeg in de lobby komt, dan kun je daar een gun vandaan pakken en wat aankloten.
Dan ga je dat vliegtuig in, spring je eruit ergens. Dan voordat ik uberhaupt geland ben worden er al mensen gekilled, hoe dan? Ik heb nog niet eens loot en guns.
Dit zijn dan spelers die eerder uit het vliegtuig gesprongen zijn. Deze landen uiteraard eerder dan jij en kunnen dus ook eerder killen/gekilled worden.
Dan ga ik effe wat rond lopen, vind wat guns. Pats dood.
Nu 3 games gespeeld, 3x dood, 3x niet eens iemand gezien!
Tsjah, enige dat ik hierop kan antwoorden: Het is geen casual game a la Cod of Battlefield, geen killcam oid. Dus als je gekilled wordt door iemand die je niet hebt gezien zul je er waarschijnlijk ook niet achter komen waar ie zat. Voorzichtigheid en niet als een kip zonder kop rondrennen zijn geboden om dit soort gebeurtenissen tot een minimum te beperken.
Ohja en wat is die rode cirkel op de map? Die verplaatst en daar ontploft de boel ofzo??
Daar vinden bombardementen plaats. Maar het is niet zo dat de hele cirkel plotsklaps een instant death betekent voor iedereen die erin staat. De ontploffingen zijn random binnen de cirkel. Je kan makkelijk van huisje naar huisje sprinten gedurende zo'n bombardement, het geluid van je voetstappen worden dan mooi gemaskeerd door de ontploffingen!
Ik heb sinds de laatste patch eigenlijk zo goed als altijd dat bij het eerste potje van mijn speelsessie het beeld blijft steken op het ladingscherm. Mijn player komt wel in de lobby terecht, ook in het vliegtuig en ik kan zelfs uit het vliegtuig springen. Dit is allemaal te horen dmv geluid. Maar mijn scherm staat dan nog op het laadscherm. De game kan ik dan enkel afsluiten via taskmanager en als ik dan opnieuw opstart gaat het meestal prima. Iemand anders hier last van?