[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
beany schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:49:
[...]

Er vanuit gaande dat je dan gaat samenspelen: Kan, maar is tegen de regels. Als ze je betrappen (log analyse of iemand doet een report) kan je een ban krijgen.

Gelijktijdig op dezelfde server terecht komen gebeurt vrij makkelijk. Zag laatst nog een twitch waar ze dat met 50 man deden...
die aanname is niet correct. Ik heb namelijk een bloed schurft m*therf*cking hekel aan samenspelers.
Maar meer om op elkaar te jagen terwijl je wel met elkaar op TS zit o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:18

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Ik blijf vaak enorme vastlopers hebben dat terwijl ik toch een nieuwe machiene heb met niet de meest lullige specs.

Intel Core i5-7600K
16 GB
MSI Z270 Tomahawk moederbord
Radeon RX480 8G

Heb inmiddels Bios geupdate van moederbord en mijn RX480, de laatste drivers van zo ongeveer alles.
En soms speel ik 1 a 2 rondes prima .. en het andere moment loopt hij compleet vast na 5 a 10 minuten.

Temperaturen blijven gewoon netjes, heb heel mijn machine al 10 stressloops met 3D mark laten lopen zonder enig probleem.
Oohja inmiddels ook al 3 keer de game opnieuw geinstalleerd .. ook dat mocht niet baten.

Ik snap er niets van .. herkent iemand dit ?

[ Voor 7% gewijzigd door cyclone op 01-06-2017 14:59 ]

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:54
cyclone schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:57:
Ik blijf vaak enorme vastlopers hebben dat terwijl ik toch een nieuwe machiene heb met niet de meest lullige specs.

Intel Core i5-7600K
16 GB
MSI Z270 Tomahawk moederbord
Radeon RX480 8G

Heb inmiddels Bios geupdate van moederbord en mijn RX480, de laatste drivers van zo ongeveer alles.
En soms speel ik 1 a 2 rondes prima .. en het andere moment loopt hij compleet vast na 5 a 10 minuten.

Temperaturen blijven gewoon netjes, heb heel mijn machine al 10 stressloops met 3D mark laten lopen zonder enig probleem.
Oohja inmiddels ook al 3 keer de game opnieuw geinstalleerd .. ook dat mocht niet baten.

Ja, niet bij me zelf maar bij een vriend met een FX8350 16Gb ram en Gtx 970, zelf met een I7 6950x @4.5Ghz 64Gb Ram en 2x Gtx 1080 MSI EK nergens last van.

Wat ik heb gelezen kan het helpen door in windows je swapfile naar +7Gb te zetten, probeer dat eens ?
(Bij hem was dit niet de oplossing, een clean windows instal heeft voor hem het issue opgelost tot zo ver...)

[ Voor 5% gewijzigd door dylan111111 op 01-06-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Vergeet ook niet dat het nog steeds EA is, hoewel slecht excuus. Zitten toch nog een hele berg bugs in. Ik denk dat het verder weinig met je systeem te maken heeft.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
cyclone schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:57:

Ook je settings van de game een keer verwijderd? Las ergens dat dit mogelijk ook een keer kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone

cyclone

@dylan111111 thanks Swapfile ga ik aanpassen

@Ebayzo Ja ben ik me terdege bewust van maar zo ongeveer 50% van al mijn rounds zijn dus vastgelopen terwijl ik ook vrienden heb die het probleemloos spelen.
Alle settings heb ik ook al geprobeerd, maar zelfs op "Ultra Low" krijg ik gewoon vastlopers.

@Thijmen Settings verwijderd nee .. geen idee hoe / waar ik dat kan doen.

[edit]
Pagefile aangepast, maar ook nu weer na +\- 10 minuten een vastloper :(

[ Voor 10% gewijzigd door cyclone op 02-06-2017 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Gisteren kon ik gelijk merken dat de nieuwe patch live was gegaan. Ik had nog af en toe dat de game crashte of uitviel, maar gisteren totaal niets van gemerkt. Zowel ik als een andere persoon waarmee ik PUBG mee speelde hadden last van "korte vastlopers". Ik heb nu 2 soorten korte vastlopers:

- Wanneer de timer in de begin area op 2/3 seconden staat loopt het spel vast. Enkele seconden daarna zit ik in het vliegtuig zonder dat ik het vliegtuig zelf hoor. Verder zorgt dit gelukkig voor geen problemen, alleen dat je dat irritante vliegtuig geluid niet hoort :D.
- 2e korte vastloper is wanneer je net in het vliegtuig zit. Dan lijkt de game ook voor enkele seconden vast te lopen, maar daarna kan je gewoon verder.

Beide bugs zijn gelukkig geen groot probleem, dan alleen het vastlopen. In het vliegtuig krijg ik in het begin soms ook de melding "Network lag detected". Deze melding heb ik ook verder nog nooit gehad.

De ranks zijn ook gereset, dus iedereen begint weer bij 0. Ik meende zelfs dat gisteren nog niet mee telde als je een win/lose had. Had zelf gisteren al 1 win, maar heb verder nog niet bij de leaderbords gekeken.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
Diigii schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:00:

- Wanneer de timer in de begin area op 2/3 seconden staat loopt het spel vast. Enkele seconden daarna zit ik in het vliegtuig zonder dat ik het vliegtuig zelf hoor. Verder zorgt dit gelukkig voor geen problemen, alleen dat je dat irritante vliegtuig geluid niet hoort :D.
- 2e korte vastloper is wanneer je net in het vliegtuig zit. Dan lijkt de game ook voor enkele seconden vast te lopen, maar daarna kan je gewoon verder.

Beide bugs zijn gelukkig geen groot probleem, dan alleen het vastlopen. In het vliegtuig krijg ik in het begin soms ook de melding "Network lag detected". Deze melding heb ik ook verder nog nooit gehad.
Gisteravond ook aantal potjes gespeeld en ervaar hetzelfde als wat jij beschrijft. Verder tijdens de game gaat het goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LordKnox
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Godsamme, gisteren eindelijk mijn eerste solo Chicken Diner. Het potje begon rampzalig met een slechte drop (ik hoopte een rustig gebied te landen maar dat dachten er meer) slechte loot (mede door de grote hoeveelheid mensen). Ik had een shotty en 5 bandages. Gelukkig zat ik wel in de cirkel. Ik hoorde de rest elkaar uitmoorden waarna er 1 persoon overbleef. Die ging alles looten inclusief mijn verstopplek (enige huis met gesloten deuren). Toen de WC-deur openging heeft hij zich de tering geschrokken want er zaten gelijk 2 shotgun-kogels in zijn bakkes. Toen kon ik rustig alles looten en had ik een redelijke gear.

Helaas kwam ik er toen achter dat ik ver uit de cirkel zat en we al op de 3e cirkel zaten. Rennend zou ik het niet gaan redden en ik had al aardig wat buggies voorbij zien komen. Voertuigen zouden op zijn was mijn gedachte en ik zou het dus niet redden. Tot ik wonder boven wonder een motor tegenkwam na 5 meter. Hup, scheren naar precies het midden van de cirkel en toen was het een kwestie van overleven. Op een gegeven moment waren er nog 8 mensen alive inclusief yours truly. Door te flanken en net aan de binnenzijde van de blauwe cirkel te blijven, kon ik er 7 afmaken. Result: Winner Winner, Chicken Diner met 8 kills. Heerlijk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Marcosw87 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:06:
[...]

Gisteravond ook aantal potjes gespeeld en ervaar hetzelfde als wat jij beschrijft. Verder tijdens de game gaat het goed.
Hmm, dan heb je meer geluk gehad dan ik (en de andere 2 in mijn squad).
Wij hadden meerdere freezes van 2~3 seconde tijdens het looten en 1x tijdens een gevecht.
Speciaal was dat we allemaal (soms met 1 seconde verschil) tegelijk de freezes kregen.
Het leek dus echt serverside te zijn.
Er leek overigens wel wat door te lopen, regelmatig zaten we "ineens" in een gebouw, of onderaan een klif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
LordKnox schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:14:
Godsamme, gisteren eindelijk mijn eerste solo Chicken Diner. Het potje begon rampzalig met een slechte drop (ik hoopte een rustig gebied te landen maar dat dachten er meer) slechte loot (mede door de grote hoeveelheid mensen). Ik had een shotty en 5 bandages. Gelukkig zat ik wel in de cirkel. Ik hoorde de rest elkaar uitmoorden waarna er 1 persoon overbleef. Die ging alles looten inclusief mijn verstopplek (enige huis met gesloten deuren). Toen de WC-deur openging heeft hij zich de tering geschrokken want er zaten gelijk 2 shotgun-kogels in zijn bakkes. Toen kon ik rustig alles looten en had ik een redelijke gear.

Helaas kwam ik er toen achter dat ik ver uit de cirkel zat en we al op de 3e cirkel zaten. Rennend zou ik het niet gaan redden en ik had al aardig wat buggies voorbij zien komen. Voertuigen zouden op zijn was mijn gedachte en ik zou het dus niet redden. Tot ik wonder boven wonder een motor tegenkwam na 5 meter. Hup, scheren naar precies het midden van de cirkel en toen was het een kwestie van overleven. Op een gegeven moment waren er nog 8 mensen alive inclusief yours truly. Door te flanken en net aan de binnenzijde van de blauwe cirkel te blijven, kon ik er 7 afmaken. Result: Winner Winner, Chicken Diner met 8 kills. Heerlijk potje.
Heel erg netjes! Als soms de kleine dingen mee zitten dan wil het soms wel goed gaan :). Had gisteren mijn win helemaal geen scope, dus afstandsschoten werd hem niet. Helaas had ik zelf maar 3 kills omdat het gewoon onmogelijk was om mensen van een afstand te schieten (terwijl ik wel die SKS rifle had).

Persoonlijk vindt ik dat ze de timer van de cirkel verder mogen Tweaker. PUBG geeft aan dat ze de laatste 2 cirkels verlengd hebben van hoe snel je moet lopen, maar daar merk je niets van.

Wat mij eigenlijk het meest opvalt is als je moet rennen naar bijv. de 3e/4e cirkel, en je komt in een vuurgevecht terecht, dan heb je daarna zo goed als geen tijd meer om uberhaupt iets te looten. Ik heb vaak genoeg dat je een gevecht wint, maar dan moet je gelijk doorrennen. En dat lukt soms helemaal niet, want je bent vaak al geraakt, dan moet je nog healen, en je moet nog rennen. Uiteindelijk leer je er mee leven, want je zorgt er gewoon voor dat je sneller naar het midden rent mocht je mensen tegen komen. Maar als ze dit verbeteren, dan heb je nog meer een gevoel van dat je mensen beter kan neerschieten zonder continue naar die timer te kijken :).

IdieEasy schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:39:
[...]

Wij hadden meerdere freezes van 2~3 seconde tijdens het looten en 1x tijdens een gevecht.
Speciaal was dat we allemaal (soms met 1 seconde verschil) tegelijk de freezes kregen.
Er leek overigens wel wat door te lopen, regelmatig zaten we "ineens" in een gebouw, of onderaan een klif.
Die dingen die jij beschrijft gelukkig niet gehad, alhoewel je wel kan merken dat de serverside performance nog niet optimaal is. En wat ik las op Reddit is dat mensen soms continue de melding van "hoge ping" krijgen, terwijl ze helemaal geen slechte ping hebben. Maar dit zal ook wel liggen aan de gebruiker in combinatie met de server waar hij/zij op speelt. Als het goed is wordt deze maand een patch uitgebracht om de serverside performance grotendeels op te lossen!

[ Voor 16% gewijzigd door Diigii op 02-06-2017 09:42 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Diigii schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:00:
Gisteren kon ik gelijk merken dat de nieuwe patch live was gegaan. Ik had nog af en toe dat de game crashte of uitviel, maar gisteren totaal niets van gemerkt. Zowel ik als een andere persoon waarmee ik PUBG mee speelde hadden last van "korte vastlopers". Ik heb nu 2 soorten korte vastlopers:

De ranks zijn ook gereset, dus iedereen begint weer bij 0. Ik meende zelfs dat gisteren nog niet mee telde als je een win/lose had. Had zelf gisteren al 1 win, maar heb verder nog niet bij de leaderbords gekeken.
Gister schrokken wij even halverwege het spel, toen hadden wij exact die lag van het vliegtuig in het spel, en ook alle vier, hoewel dit gelukkig maar een paar seconde was. Zou best nog wel eens vaker kunnen voorkomen buiten het vliegtuig om.

Gister dan eindelijk eens de chicken dinner te pakken gehad met squad :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Marcosw87 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:06:
[...]

Hier niet. We zaten met het squad in een waggie en ik reed. Lag... En toen ik er weer was stonden we stil tegen de enige steen in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:36

Jorissie87

No diggity

Heb dit spel ook maar eens gekocht om te proberen. Beviel me erg goed. Daar waar ik H1Z1 snel zat was kan dit mij wel boeien! Goed ben ik zeker nog niet. Speel normaal CSGO en weet daar precies wat ik moet doen en hoe ik matches moet winnen. Hier loop ik vaak nog ongecoördineerd rond en wordt random gedood doordat ik nog teveel inzicht mis, komt vanzelf en tot die tijd gewoon oefenen! Hoogst behaalde plek tot nog toe 10. Wat ik vooral wennen vind is hoe vaak ik iemand moet raken, soms schiet ik voor mijn gewoon echt 10 keer op iemand maar krijg ze gewoon niet dood. Heb door CS ook de stomme neiging om te compenseren voor recoil en trek mijn croshair naar beneden in een spray, helpt ook niet echt mee :D. Discord maar eens uitproberen want vind met duo of squad spelen wel een stuk leuker (en leerzamer)

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Discord is n00btip #1. Je krijgt veel tips en kan alles vragen. Daarbij zijn er ook veel youtubefilmpjes met tips en tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
cyclone schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:29:

@Ebayzo Ja ben ik me terdege bewust van maar zo ongeveer 50% van al mijn rounds zijn dus vastgelopen terwijl ik ook vrienden heb die het probleemloos spelen.
Alle settings heb ik ook al geprobeerd, maar zelfs op "Ultra Low" krijg ik gewoon vastlopers.

[edit]
in een van de tweak guides stond dat je superfetch service zou moeten uitzetten, nadat ik dat gedaan had kreeg ik ook constant crashes. Daarna superfetch weer gewoon aangezet, geen problemen meer gehad (nog wel steeds af en toe een crash, maar niet meer zo vaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
Jorissie87 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:05:
Heb dit spel ook maar eens gekocht om te proberen. Beviel me erg goed. Daar waar ik H1Z1 snel zat was kan dit mij wel boeien! Goed ben ik zeker nog niet. Speel normaal CSGO en weet daar precies wat ik moet doen en hoe ik matches moet winnen. Hier loop ik vaak nog ongecoördineerd rond en wordt random gedood doordat ik nog teveel inzicht mis, komt vanzelf en tot die tijd gewoon oefenen! Hoogst behaalde plek tot nog toe 10. Wat ik vooral wennen vind is hoe vaak ik iemand moet raken, soms schiet ik voor mijn gewoon echt 10 keer op iemand maar krijg ze gewoon niet dood. Heb door CS ook de stomme neiging om te compenseren voor recoil en trek mijn croshair naar beneden in een spray, helpt ook niet echt mee :D. Discord maar eens uitproberen want vind met duo of squad spelen wel een stuk leuker (en leerzamer)
Zoals door Catch 22 gezegd - kom bij onze Discord: https://discordapp.com/invite/0ezBMpYOe80zlpeP.

Kun je met anderen meespelen en leer je het spel veel sneller en is bovendien veel gezelliger dan in je uppie of met vreemden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
En de beste tip voor alle newbies: doe geen schoenen aan (behalve solo misschien).

Ok nog even toelichten: hierdoor klinken je voetstappen anders dan met schoenen aan. Als je dus in squad allemaal op blote voeten loopt en een tegenstander niet, dan hoor je direct dat het dus geen teammate is.

[ Voor 58% gewijzigd door Angeloonie op 02-06-2017 13:12 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
IdieEasy schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:39:
[...]

Ik had voorheen geen grote problemen met streamen en spelen van pubg, maar sinds gisteren om de 2 seconden een lagstootje, oftewel gewoon vrijwel onspeelbaar. Stream uit en dan ging het wel redelijk maar ten koste van betere fps hebben we nu wel zwaar matige netwerkcode gekregen lijkt het.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Jorissie87 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:05:
wapens staan standaard op 100 meter gezero'd, dus als je scope van dichtbij gebruikt kan je nog wel eens over iemand heen schieten bij een headshot tenzij je ongeveer op de hals richt. Voornaamste is je gevechten te kiezen die je kan winnen, soms ontkom je niet aan een onverwacht gevecht maar als je maar zoveel mogelijk gevechten aangaat die je ook goede kans heb te winnen slaag je al een stuk vaker om hoger te eindigen. Auto voor de early game cirkels is ook aan te raden, dan loop je niet constant achter de feiten (cirkel) aan en ben je op tijd zonder schade of neergeschoten te worden in open veld het bokje. Je hebt ook bullit travel time, dus je moet bewegende targets 'leaden' door ervoor te richten en waar op moment van kruisende paden de kogel zal raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:22:
[...]

wapens staan standaard op 100 meter gezero'd, dus als je scope van dichtbij gebruikt kan je nog wel eens over iemand heen schieten bij een headshot tenzij je ongeveer op de hals richt.
Dit klopt niet.... In ieder geval, het zou niet zo moeten zijn. Als het wel zo is dan klopt de bullet drop logica in de game niet.

Als je scope op 100m gezero'd is en je schiet op een target dat dichterbij staat, dan valt je kogel onder het punt waar je mikt. Dit is omdat de kogel in de eerste 100 meter nog omhoog aan het vliegen is. Hij bereikt de apex van z'n parabool precies op de 100 m (daar valt hij dus precies waar je mikt), en verder dan 100 m begint hij weer te zakken. Maar bij minder dan 100 m is de kogel dus nog omhoog aan het gaan en zul je dus ONDER je aim point raken.

Afbeeldingslocatie: https://demigodllc.com/~zak/firearms/optics_1.png

Edit
De reden dat je "omhoog schiet" is omdat de scope een beetje omlaag gemikt is. Als je de scope dan recht houdt (om op je target te mikken) staat de loop van het geweer dus een klein beetje omhoog. De kogel heeft 100 meter nodig om op dezelfde hoogte te komen als waar je mikt, daarna begint hij pas weer te vallen.

[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 02-06-2017 14:01 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NickThissen schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:59:
[...]

Dit klopt niet.... In ieder geval, het zou niet zo moeten zijn. Als het wel zo is dan klopt de bullet drop logica in de game niet.

Als je scope op 100m gezero'd is en je schiet op een target dat dichterbij staat, dan valt je kogel onder het punt waar je mikt. Dit is omdat de kogel in de eerste 100 meter nog omhoog aan het vliegen is. Hij bereikt de apex van z'n parabool precies op de 100 m (daar valt hij dus precies waar je mikt), en verder dan 100 m begint hij weer te zakken. Maar bij minder dan 100 m is de kogel dus nog omhoog aan het gaan en zul je dus ONDER je aim point raken.

[afbeelding]

Edit
De reden dat je "omhoog schiet" is omdat de scope een beetje omlaag gemikt is. Als je de scope dan recht houdt (om op je target te mikken) staat de loop van het geweer dus een klein beetje omhoog. De kogel heeft 100 meter nodig om op dezelfde hoogte te komen als waar je mikt, daarna begint hij pas weer te vallen.
Hoe dat plaatje van jou het laat zien klopt dan dus niet voor de wapens, je punt van aim binnen die 100 meter zal lager staan (beetje zoals die van 200 meter laat zien) dan waar de kogel gaat. Dus als je de punt van de 4x precies op zijn bolletje richt en schiet,zegge op 50 meter, mis je hem compleet, dus ook geen body shot. Daarom beter op zijn nek te richten binnen die 100 meter, daarna inschatten wat de afstand is en de scope navenant wat hoger richten.

Grote kans dat onderstaande shot zal ofwel de helm raken of de speler missen. in beide gevallen geen shot wat je wil maken. beter onder de kin richten, dan raak je in ieder geval onder de helm en zeker weten zijn hoofd.
Afbeeldingslocatie: http://www.en.magicgameworld.com/wp-content/uploads/2017/03/1B79388F-7DBD-4136-9923-22F2EB33637E-1700-000001B5F9BFCF03.jpeg

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-06-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als de kogel boven het aim point komt binnen 100 m dan klopt de game niet.

Nu laat je echter een 4x ACOG scope zien, en daar is nogal wat discussie over hoe deze precies werkt. In de meeste games (vooral die zonder bullet drop) moet je richten op de punt van het driehoekje (bovenaan dus). In deze game echter lijkt het dat je met de centerline moet richten, oftewel op hoogte van die horizontale lijnen; dat is dus onder / in het driehoekje. Dit hangt echter ook weer af van je zeroing.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind maar verwarrend werken; pak wel shotgun :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NickThissen schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:19:
Als de kogel boven het aim point komt binnen 100 m dan klopt de game niet.

Nu laat je echter een 4x ACOG scope zien, en daar is nogal wat discussie over hoe deze precies werkt. In de meeste games (vooral die zonder bullet drop) moet je richten op de punt van het driehoekje (bovenaan dus). In deze game echter lijkt het dat je met de centerline moet richten, oftewel op hoogte van die horizontale lijnen; dat is dus onder / in het driehoekje. Dit hangt echter ook weer af van je zeroing.
Ja ik doelde wel op de 4x scope idd, daar specifiek voor, de rest lijkt wel goed te werken.
himlims_ schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:22:
vind maar verwarrend werken; pak wel shotgun :+
Hebben nu wel minder pellets dus minder kans op insta kill :o

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-06-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:22:
[...]

Ja ik doelde wel op de 4x scope idd, daar specifiek voor, de rest lijkt wel goed te werken.
De discussie over de 4x gaat voor zover ik begrijp alleen over waar het daadwerkelijke aim point ligt (op de punt van de driehoek of juist er onder, zeg maar "in" de driehoek).

Ook voor de 4x moet gewoon gelden: als je zero'd op 100 meter en je schiet op minder dan 100 meter, dan is de kogel de hele tijd onder je aim point, en nooit er boven. Als je dus in jouw plaatje inderdaad de helm of hoger raakt klopt er iets niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NickThissen schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:24:
[...]

De discussie over de 4x gaat voor zover ik begrijp alleen over waar het daadwerkelijke aim point ligt (op de punt van de driehoek of juist er onder, zeg maar "in" de driehoek).

Ook voor de 4x moet gewoon gelden: als je zero'd op 100 meter en je schiet op minder dan 100 meter, dan is de kogel de hele tijd onder je aim point, en nooit er boven. Als je dus in jouw plaatje inderdaad de helm of hoger raakt klopt er iets niet.
Zou zeker kunnen dat het in de scope zit dat die niet de punt van de chefron aanhoudt maar die middellijn ofzo. Gameplay technisch moet je die uberhaupt niet op dergelijke afstand gebruiken en met rds wisselen maar goed.

EDIT: onderstaande lijkt dat punt aan te geven maar naar mijn ervaring is dat je hits vaak erboven gaan. Geen idee waar dit dan inzit, ik zit dan in ieder geval niet aan die zero up of down knopjes, gebruik ik nooit.

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/r1Y3zT9lA933r5g47ICQ6XpxEV9ASaf7o7PB7dLf8zs.png?w=534&s=d90a960385c5729ba66ad6d7f1499ce1

[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-06-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:34
Hebben mensen deze informatie ook al gevonden voor de VSS? Naar mijn herinnering hadden wapens met vergelijkbare scopes in ArmA de losse pijltjes gezeroed op 300 500 en 700 meter, maar merkende hoe sterk de bulletdrop met de VSS is in PUBG kan dat bijna niet kloppen.

Edit: even googlen en het is blijkbaar al getest, met zeroing op 100m zijn de pijltjes respectievelijk voor 100, 200 en 300 meter.

[ Voor 20% gewijzigd door Flamesz op 02-06-2017 19:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik moet nog iets beter oefenen op mijn kwaadaardige lach...

Een squad wilde met de boot weg die wij ook wilde nemen. Ik had er een uit de boot geschoten en de ander had ik neergeschoten toen hij weer het land op wilde rennen. Zijn twee maatjes gingen er met de boot vandoor en werden door mijn teammates aan flarden geschoten.
Enkel een van hun dacht veilig knocked out te zijn in het water... niet dus!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
Soms zit ik in een match/server waar wij (een maat en ik) enorm veel lag hebben. De ene keer is de game super smooth en de andere keer zie je de mensen alle kanten op laggen. Hebben meerdere hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:01
Ik twijfel nog steeds of ik het moet kopen. De gameplay schijnt erg leuk te zijn, maar te veel mensen hebben nog last van rare bugs of crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:47

Louw Post

Cerenas

Baelrog schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 10:47:
Ik twijfel nog steeds of ik het moet kopen. De gameplay schijnt erg leuk te zijn, maar te veel mensen hebben nog last van rare bugs of crashes.
Ik kan het zeker aanraden, zeker samenspelen met andere Tweakers, erg leuk. Persoonlijk heb ik niet veel last van bugs en ook nog geen crashed gehad. De enige bug waar ik wel eens last van heb is dat met die deur, dat hij visueel dicht of open zit en je er wel/niet doorheen kan (maar dat is geen groot probleem imo).

Verder zal de game alleen beter worden lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

NickThissen schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:24:
[...]

Hmm, maar als je zeroed op 100m, dan mik je de loop dus iets hoger om de val van de kogel te compenseren. Als je dan dichterbij schiet, valt de kogel minder, kom je dus toch bóven je sight uit?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EM2mYhL.jpg

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
steveman schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:29:
[...]

Hmm, maar als je zeroed op 100m, dan mik je de loop dus iets hoger om de val van de kogel te compenseren. Als je dan dichterbij schiet, valt de kogel minder, kom je dus toch bóven je sight uit?

[afbeelding]
Zoals je op je eigen plaatje ook ziet: de kogel begint ONDER de 'line of sight'. Met een zero op 100 m is de baan van de kogel alleen maar omhoog aan het gaan tot 100 meter, daarna begint hij pas te vallen. Er is dus geen spraken van "valt de kogel minder", hij valt helemaal niet.

Jouw plaatje is zero op 200 m, dat is een ander verhaal. In dat geval heb je inderdaad een deel (50 - 200 m) waar de kogel boven je line of sight uit komt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

NickThissen schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:52:
[...]

In dat geval heb je inderdaad een deel (50 - 200 m) waar de kogel boven je line of sight uit komt.
Vervang nu de zero van 200 eens met 100... Zelfde idee, maar wat afgevlakt omdat de kogel minder tijd heeft om te vallen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Dat plaatje geeft niet eens aan hoe de zeroing staat ingesteld.. vrij lastig om daar een discussie over te voeren? Enigste wat je hier ziet is dat er met de gun die hier gebruikt wordt je met deze hoek die je omhoog schiet er een bullet drop plaatsvind na circa 60m? Dit verschilt ook nog eens per gun..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

mouzetc schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:17:
Dat plaatje geeft niet eens aan hoe de zeroing staat ingesteld.. vrij lastig om daar een discussie over te voeren? Enigste wat je hier ziet is dat er met de gun die hier gebruikt wordt je met deze hoek die je omhoog schiet er een bullet drop plaatsvind na circa 75m? Dit verschilt ook nog eens per gun..
Bullet drop vindt gelijk plaats natuurlijk!

Alhier dan, 200m zero, schiet je korter, komt je kogel hoger.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9O50Ygx.jpg
http://www.rifleshooterma...ing_tips_ballistics_0303/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
steveman schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Vervang nu de zero van 200 eens met 100... Zelfde idee, maar wat afgevlakt omdat de kogel minder tijd heeft om te vallen.
Nee...

Als ik jouw logica goed begrijp denk je dat de kogel altijd een parabool maakt en van bovenaf op je target 'valt' op de zero afstand. Trek deze logica eens door naar zero op 50 meter... En dan op 10 meter? Dit gaat natuurlijk niet op.

Hier een overdreven tekening van hoe het volgens jouw logica werkt, wat uiteraard nergens op slaat want dan zou je zowat de lucht in moeten mikken om iemand dichtbij te kunnen raken:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RYwuVG1.png

Een 'zero' van 0 meter betekend dat je geen correctie toepast. De kogel zou dan vanuit de loop rechtdoor vliegen en altijd onder je target blijven.

Een 'zero' van 1000 meter betekend dat je kogel flink boven je target komt, maar uiteindelijk weer gaat vallen en precies op 1000 meter op je target valt.

Ergens hier tussenin moet er een punt zijn waar de kogel alleen maar omhoog vliegt en precies op de zeroing distance de apex van z'n parabool haalt en je target raakt. Dit is voor scopes vrijwel altijd op 100 meter; dit is voor zover ik weet gewoon een conventie...

Nogmaals dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://demigodllc.com/~zak/firearms/optics_1.png

Dit is hoe het in het echt werkt, en voor zover ik begrijp ook in PUBG (min of meer correct). De scope is zo gemaakt dat hij op 100 meter zeroing altijd onder de line of sight blijft, en pas op de 100m de line of sight raakt. Dit zou je ook op 200 meter kunnen doen, of op 1000 meter, maar dat is nou eenmaal niet zo.
mouzetc schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:17:
Dat plaatje geeft niet eens aan hoe de zeroing staat ingesteld.. vrij lastig om daar een discussie over te voeren? Enigste wat je hier ziet is dat er met de gun die hier gebruikt wordt je met deze hoek die je omhoog schiet er een bullet drop plaatsvind na circa 60m? Dit verschilt ook nog eens per gun..
De zero in het plaatje van steveman staat op 200 m. Dat zie je omdat de kogel daar precies op je line of sight valt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

steveman schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:22:
[...]

Bullet drop vindt vanaf schietmoment plaats natuurlijk!

[afbeelding]
Ftfy.

Kogel neemt af in snelheid en zal naarmate hij langer in de lucht hangen meer dalen per meter dan in de eerste meters na het schot. De draaiingen in de loop zorgen er voor dat de bullet een twist krijgt als de loop verlaat, waardoor hij meer door de lucht heen snijdt en dus iets minder snel daalt dan een niet roterende kogel.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
steveman schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:22:
[...]

Bullet drop vindt gelijk plaats natuurlijk!

[afbeelding]
Voor 200 meter zero klopt wat je zegt; schiet je tussen de 50 - 200 meter dan zit je kogel boven je line of sight. Schiet je onder de 50 meter dan is je kogel nog omhoog aan het vliegen en schiet je dus ONDER je line of sight. Oftewel: zero op 200 m en je schiet op iemand vlak voor je, dan zal de kogel ONDER je mik punt komen, wat ook logisch is omdat de loop nou eenmaal onder je scope zit.

Voor 100 meter zero klopt wat je zegt NIET, daar zit de kogel ALTIJD onder de line of sight.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kunt het ook zo zien...

In jouw voorbeeld met 200 m zero komt de kogel TWEE KEER door je line of sight: een keer op 200 m (waar je als het goed is aan het mikken bent), en nog een keer eerder op ongeveer 40-50 meter. Dit is ook gewoon op je plaatje te zien.

Je kunt deze twee crossings natuurlijk niet eindeloos door redeneren als je naar minder zeroing gaat. Voor 10 meter zero (als dat zou bestaan, onzin natuurlijk) zou de kogel dan binnen 10 meter eerst boven je scope moeten uitkomen en daarna weer er onder. De enige manier waarop dat kan (zonder de kogel te vertragen) is door hem bijna loodrecht omhoog te schieten.

Dit is natuurlijk onzin, dus er moet ergens een punt zijn waar er nog maar een crossing is. Dit is gekozen op 100 meter zeroing.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik zal vanavond waarschijnlijk eens joinen voor een eerste potje duo of squad. Discord ook maar even geïnstalleerd onder de naam aeonfast. Dus vinom hier, is aeonfast daar en ook ingame :)

Ik moet zeggen dat ik gisteren en beduidend minder stuttering had of framedrops, het liep echt allemaal veel soepeler! Volgens mij was er ook een server patch geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Laatst online: 17:40
Ik heb sinds vorige week wel last van random alt-tabs... mensen waar ik mee speel hebben hier ook last van en soms is het nogal irritant, helemaal als je net in een vuurgevecht zit. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en/of een oplossing weten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PotatoChip schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:16:
Ik heb sinds vorige week wel last van random alt-tabs... mensen waar ik mee speel hebben hier ook last van en soms is het nogal irritant, helemaal als je net in een vuurgevecht zit. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en/of een oplossing weten?
Heb je heel toevallig Office 365?

https://tweakers.net/nieu...p-van-command-prompt.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PotatoChip
Ik heb inderdaad Office 365. Ik snapte ook al niks van die rare pop-up maar dan weten we dat ook weer en heeft het dus niks met het spel te maken. Thx voor de info :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

NickThissen schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:34:
[...]

Hier een overdreven tekening van hoe het volgens jouw logica werkt, wat uiteraard nergens op slaat want dan zou je zowat de lucht in moeten mikken om iemand dichtbij te kunnen raken:
[afbeelding]
Als je me niet wil snappen vind ik dat prima, maar ga me geen achterlijke grafieken in de schoenen schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ok, dan niet.

Volgens jou schiet je dus over mensen heen als je op 100m zero'd en op point blank range schiet. Top :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
Deze game toch gekocht. Snap er heeeelemaal niks van.
Als de game begint sta je met 100 man op de grond, iedereen loopt met guns enzo, ik heb niks.
Dan ga je dat vliegtuig in, spring je eruit ergens. Dan voordat ik uberhaupt geland ben worden er al mensen gekilled, hoe dan? Ik heb nog niet eens loot en guns.
Dan ga ik effe wat rond lopen, vind wat guns. Pats dood.
Nu 3 games gespeeld, 3x dood, 3x niet eens iemand gezien!

Ohja en wat is die rode cirkel op de map? Die verplaatst en daar ontploft de boel ofzo??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Korkss schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:43:
Als de game begint sta je met 100 man op de grond, iedereen loopt met guns enzo, ik heb niks.
Dan ga je dat vliegtuig in, spring je eruit ergens. Dan voordat ik uberhaupt geland ben worden er al mensen gekilled, hoe dan? Ik heb nog niet eens loot en guns.

Ohja en wat is die rode cirkel op de map? Die verplaatst en daar ontploft de boel ofzo??
Kijk even wat beginners filmpjes op YouTube :) dan snap je het beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40
Ivm bullet trajectory:

Download deze soft eens:

http://eu.hawkeoptics.com/chairgun.html

Hier kan je gewoon makkelijk een baan van kogel/pellet bekijken adhv scopes, mondingsnelheden, wind, ...

Ik heb mijn verlof en heb dit al gebruikt (als app) om mijn hawke scope te zero'en alvorens een schot op 100m tot 800m te nemen, telkens quasi death centre.

Never ever financial advice...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 13:07
Dit gedeelte heet de lobby, daar kom je terecht voordat de ronde echt begint. Die guns snapte ik in het begin ook niet, maar kwam er via YT achter dat die tafeltjes (educated guess:) naar het oosten, daar liggen guns op in het begin. Dus als je vroeg in de lobby komt, dan kun je daar een gun vandaan pakken en wat aankloten.
Dit zijn dan spelers die eerder uit het vliegtuig gesprongen zijn. Deze landen uiteraard eerder dan jij en kunnen dus ook eerder killen/gekilled worden.
Tsjah, enige dat ik hierop kan antwoorden: Het is geen casual game a la Cod of Battlefield, geen killcam oid. Dus als je gekilled wordt door iemand die je niet hebt gezien zul je er waarschijnlijk ook niet achter komen waar ie zat. Voorzichtigheid en niet als een kip zonder kop rondrennen zijn geboden om dit soort gebeurtenissen tot een minimum te beperken.
Daar vinden bombardementen plaats. Maar het is niet zo dat de hele cirkel plotsklaps een instant death betekent voor iedereen die erin staat. De ontploffingen zijn random binnen de cirkel. Je kan makkelijk van huisje naar huisje sprinten gedurende zo'n bombardement, het geluid van je voetstappen worden dan mooi gemaskeerd door de ontploffingen!

Ik heb sinds de laatste patch eigenlijk zo goed als altijd dat bij het eerste potje van mijn speelsessie het beeld blijft steken op het ladingscherm. Mijn player komt wel in de lobby terecht, ook in het vliegtuig en ik kan zelfs uit het vliegtuig springen. Dit is allemaal te horen dmv geluid. Maar mijn scherm staat dan nog op het laadscherm. De game kan ik dan enkel afsluiten via taskmanager en als ik dan opnieuw opstart gaat het meestal prima. Iemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom op onze Discord meespelen, kunnen we alles uitleggen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Zo.. paar potten verder. Snap nu wat er moet gebeuren. Zelf kies ik vaak nog voor wat rustiger "land" gebied zodat ik niet gelijk in de actie zit. Al heb ik hierdoor ook vaak amper actie, totdat ik uit het niets gekilled word.

De spanning is eigenlijk het leukst, constant op je hoede zijn.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Toch maar de game aangeschaft, na het zien van veel streamers en youtubers
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/w9Q09/06050c8c3b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Tering wat vreet deze game je pc op. Gemiddeld 60 a 70 fps (meeste instellingen op low/medium) maar in een stad dropt ie zo naar de 40 a 50. Sowieso vaak drops die richting de 30 gaan. Echt bizar.
Zullen ze zoiets uberhaupt kunnen patchen?
Maat van me heeft een i7 7700K met een gtx 1080 en ervaart hetzelfde, al heeft hij wel hogere fps dan mij. Maar ook hij kan zeker niet op ultra knallen.

De game begrijp ik nu, ben wat gewend en al paar keer top10 gekomen in duo. Dacht dat 4e of 5e de top was!
Maar de spanning is zo lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Ik weet niet wat er veranderd is, maar voor mij is het spel onspeelbaar geworden. Ik start het spel op en dan krijg ik zeker een dikke minuut onderstaande te zien. Ik hoor de lobby, ik hoor het vliegtuig vertrekken en ik hoor zelfs mensen uit het vliegtuig springen. Als ik dan eindelijk beeld heb, duurt het nog zeker 10 seconden voordat ik een relatief stabiel beeld heb. Dan is het vliegtuig als op 3/4 van zijn route en zijn er weinig opties om te springen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/M7ZxuyM.jpg
Gisteren had ik daardoor een waardeloze pot met waardeloze loot. Desondanks had ik het toch tot de top 3 gered. Ik moest ontieglijk veel rennen, healen en boosten omdat de cirkels steeds aan de verkeerde kant zat voor mij waardoor ik in de endgame met onderstaande gear zat.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9UVlXNP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GXM6PoT.jpg
3 players. Ik wist eentje te vinden maar de tweede zat op een heuvel achter mij. Ik kon dus niet veel en werd ook redelijk snel neergemaaid.

Dit was overigens mijn WWCD van een paar dagen geleden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rkIiI44.jpg

En hier 's werelds slechtste roadblock die ik samen met Ithric, Kobacabana en dr-doctrine had neergezet. Heeft ons waanzinnig veel tijd gekost (we hadden nog 2 auto's als reserve die we moesten halen) en toen de volgende cirkel kwam heeft niemand gebruik gemaak van de brug. Verkwiste tijd dus
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TphrnvK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Dit is overigens hoe de gebouwen er voor mij uitzien. Hierdoor kom ik een gebouw niet in en ben ik al drie potjes in de 90+ gestorven. Systeem kan het niet aan liggen (MSI GTX 970) en speel op LOW settings.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ei0FeEz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Nu online
LordKnox schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:41:
Dit is overigens hoe de gebouwen er voor mij uitzien. Hierdoor kom ik een gebouw niet in en ben ik al drie potjes in de 90+ gestorven. Systeem kan het niet aan liggen (MSI GTX 970) en speel op LOW settings.

[afbeelding]
Sommige settings moet je juist wat hoger zetten, alles op LOW is juist behoorlijk CPU intensief en niet GPU intensief, probeer eens textures oid eens op medium te gooien.

Monitor even hoe de GPU/CPU belasting eens en speel eens met de settings.

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

LordKnox schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:41:

[afbeelding]
Mwa, er zitten zeker nog glitches in... Ik zag vanmiddag dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eMX50C89Iin7aknibpnsSWR1/full.png

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
Ik heb nog niet eerder met Discord gewerkt. Hoe gaat dat? Ik heb mij aangemeld op de link uit de TS. Ik zie verschillende channels die leeg, dan wel gevuld zijn. Heb net een post geplaatst in de matchmaking channel, en dan is het wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Marcosw87 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:32:
Ik heb nog niet eerder met Discord gewerkt. Hoe gaat dat? Ik heb mij aangemeld op de link uit de TS. Ik zie verschillende channels die leeg, dan wel gevuld zijn. Heb net een post geplaatst in de matchmaking channel, en dan is het wachten?
Ja. Je kan ook in een lege channel gaan zitten en wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marcosw87 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:32:
Als je ziet dat ergens 1, 2 of 3 man in zit kan je ook het kanaal in gaan en vragen of er ruimte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
418O2 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:33:
[...]

Ja. Je kan ook in een lege channel gaan zitten en wachten
Thanks, ga ik even wat proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De laatste 2-3 dagen word ik echt te vaak met een enkel schot neer geschoten... ik snap er niks van. Level 2 helmet en dan een headshot met M4 of Scar in een keer dood? Dat kan toch helemaal niet? Denk ook niet dat het lag is want ik stapte net pas uit cover en was meteen instant dood, geen eens tijd om meerdere schoten te lossen laat staan allemaal headshots te raken.

Nu net weer, ik zat in cover, zag iemand aankomen, kom uit cover, hij ziet me en ik ben instant dood, nog voordat ik meer dan 1 schot heb kunnen lossen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
NickThissen schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:02:
De laatste 2-3 dagen word ik echt te vaak met een enkel schot neer geschoten... ik snap er niks van. Level 2 helmet en dan een headshot met M4 of Scar in een keer dood? Dat kan toch helemaal niet? Denk ook niet dat het lag is want ik stapte net pas uit cover en was meteen instant dood, geen eens tijd om meerdere schoten te lossen laat staan allemaal headshots te raken.

Nu net weer, ik zat in cover, zag iemand aankomen, kom uit cover, hij ziet me en ik ben instant dood, nog voordat ik meer dan 1 schot heb kunnen lossen.
Klinkt als enemies met MAD SKILLSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Volgens mij is headshot met scar instant tot en met Level 2 helmet, alleen level 3 beschermt. Dit heb ik echter ook alleen maar van een streamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 09-09 23:24
moet zeggen het loopt niet echt optimaal nee, krijg rond de 70 fps op medium 1440p en dat is met een 6700k en sli 1080ti's(game heeft geen sli ondersteuning). kijken of ik een inspector profile kan maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
IdieEasy schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:51:
[...]

Volgens mij is headshot met scar instant tot en met Level 2 helmet, alleen level 3 beschermt. Dit heb ik echter ook alleen maar van een streamer.
Echt?
Volgens deze video is voor level 2 helmet op point blank range met M16 al 2 schoten nodig: YouTube: MYTHBUSTERS + Damage Stats - Battlegrounds

Ik zat op veel langere range. Doen de scar en m4 dan zoveel meer damage? Volgens mij is dat redelijk gelijk toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
http://battlegrounds.game...UNKNOWN%27s_BATTLEGROUNDS

Alle wapens die 5.56 schieten doen evenveel damage (behalve M249). Dus die streamer zat simpelweg fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Dan is het simpel, hij zat fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Snap ik nog steeds niet hoe ik met 1 schot dood ging dan... En potje wat net klaar is had iemand 4 schoten met Kar89 nodig 8)7

Ik kon trouwens in dat potje net niet bewegen in de lucht voordat ik m'n parachute open trok... Iemand dit al eerder gehad? Ik kon alleen maar naar links en rechts "hangen" wat voor zover ik kon zien geen effect had op waar ik heen ging. Kwam ergens in de middle of nowhere uit en kon pas weer sturen toen ik de parachute open deed

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
NickThissen schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:45:

Ik kon trouwens in dat potje net niet bewegen in de lucht voordat ik m'n parachute open trok... Iemand dit al eerder gehad? Ik kon alleen maar naar links en rechts "hangen" wat voor zover ik kon zien geen effect had op waar ik heen ging. Kwam ergens in de middle of nowhere uit en kon pas weer sturen toen ik de parachute open deed
Alt een keer indrukken, heb ik ook heel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
NickThissen schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:45:
Snap ik nog steeds niet hoe ik met 1 schot dood ging dan... En potje wat net klaar is had iemand 4 schoten met Kar89 nodig 8)7

Soms is dat toch lastig om te zeggen. Soms zit ik ook in potjes waar lui super goed schieten, en dan wordt je zomaar in 1 schot met een Kar neergeschoten.

Vandaag ook niet heel veel geluk gehad in al mijn potjes. Totaal nog steeds maar 1 win dit seizoen (1 week oud :P). Elke keer geen geluk met de locaties (3 potjes achter elkaar het eiland als eindlocatie >.<), en soms heb je ook gewoon pech met het ingaan van huizen en het vinden van loot. Vanmiddag had ik zelfs dat ik iemand niet aan hoorde komen. Ik zat boven te schieten met een Kar, en toen stond hij plotseling achter mij (boven). Ik snap er niets van, ik hoor normaal gesproken elk kraakgeluidje, en helemaal al de deuren. Ik weet dat je erg stil kan lopen (met CTRL), maar dit sloeg nergens op :P.

Helaas het hoogste van vandaag 2e, maar dat kwam omdat iemand ergens op de berg stond en ik moest nog lopen :(. Volgende keer gewoon maar proberen te schieten.

Wat ik ook af en toe heb, en volgens mij heeft dat ook met de server performance te maken, en dat is het automatisch schieten (dus full auto). Soms dan stopt je wapen ineens met schieten, en dan moet je ineens weer je linkermuisknop loslaten en dan moet je nog maar weer een keer je linkermuisknop indrukken. Ik had een UMP + Silencer, en ik wou iemand neerschieten. Ik dus full automatisch schieten, stopt mijn wapen met schieten, ik dus linkermuisknop opnieuw indrukken en toen was ik dood :O. Heb dit wel vaker gehad, ook met bijv. een Scar-L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Bohh wat een spel! Ik vind die spanning zo leuk. Vandaag met zn 3e en steeds een random gezeten. 4 man squad is wel gaaf! Al vind ik duo denk ik leuker.
Vind de SCAR en M16 met een 4x scope zo fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PotatoChip
Vandaag weer 4 keer eerste geworden :D soms word ik wel echt gek van het knock-down systeem. Schiet ik er 3 neer en vervolgens worden ze door de laatste teammate gerevived en rennen ze weer vrolijk rond om mij vervolgens overhoop te schieten.

[ Voor 8% gewijzigd door PotatoChip op 06-06-2017 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Diigii schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:42:
[...]
Ik had een UMP + Silencer, en ik wou iemand neerschieten. Ik dus full automatisch schieten, stopt mijn wapen met schieten, ik dus linkermuisknop opnieuw indrukken en toen was ik dood :O. Heb dit wel vaker gehad, ook met bijv. een Scar-L.
Je weet dat je af en toe moet reloaden?? ;)

Zonder gekheid: laatst ging mijn wapen spontaan af. Het was een shotgun, en ineens ging die af zonder dat ik maar aan welke muisknop dan ook zat. Gister had ik nog dat ik spontaan in first person view ging, terwijl ik niet op V of de rechtermuis knop drukte. Heel vaag. Lijkt wel of de server commando's vanaf de client soms niet goed interpreteert...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
PotatoChip schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 01:39:
Vandaag weer 4 keer eerste geworden :D soms word ik wel echt gek van het knock-down systeem. Schiet ik er 3 neer en vervolgens worden ze door de laatste teammate gerevived en rennen ze weer vrolijk rond om mij vervolgens overhoop te schieten.
Vind dat juist heerlijk, 2 of 3 knockout, daarna wachten tot de andere voor de revive komt. Pats die ook neer, mooi alle loot mee met mijn squad en weer door!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11-09 14:46

Een helm beschermt niet heel je gezicht. Een shot in het aangezicht en het is RIP.

Gisteren 3e en eens 2e geworden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
SmokingSig schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:09:
[...]

Een helm beschermt niet heel je gezicht. Een shot in het aangezicht en het is RIP.

Gisteren 3e en eens 2e geworden :'(
Een helm beschemt de hitbox 'Head'.
Maakt niet uit waar je hem raakt, voorhoofd, kin of achterkant.

Sacriel heeft laatst een aantal tests gedaan. Met helmen en bodyarmor. Over hoeveel ze beschermen en of durability nog wat uitmaakt.

In tegenstelling tot veel reddit posts maakt het niet uit hoeveel durability een stuk armor heeft het beschermt net zo veel als een gloednieuwe.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Gisteren mijn eerste potje gewonnen :+ Squad, met 2 vrienden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d5tIPzeaxFh0J2FLGmqurnmj/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Dit weekend ook ontdekt dat Friendly Fire headshots met een Kar 1 shots zijn zonder dat iemand down gaat eerst...

Sorry F3 :+

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

foekie01 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:14:
Gisteren mijn eerste potje gewonnen :+ Squad, met 2 vrienden.

[afbeelding]
...screenshot van TV, kom op, is geen facebook; F12 ofzo voor screenshot vanuit steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Wel vet dat iedereen lekker eerste wordt :). Zelf moet ik ook zeggen dat DUO's of SQUADS toch het leukste is. Als Solo kom je toch vaak tegen irritante bugs aan, of je krijgt geen goede loot waarbij je met DUO en SQUAD toch elkaar kan voorzien. Had zelfs in een solo match dat ik wel 10 huizen geloot had (ook een paar van die grote flats), en het enige wat ik vond was een silenced attachment voor de AK en een pistool. Verder dus geen 1 machine geweer gevonden :P. Met een team is het natuurlijk ook ideaal dat iemand een silenced wapen heeft, en de andere een sniper. Werd zelfs gisteren doodgereden door een gast in solo terwijl hij mij niet raakte met de auto :9, dus dat is wel zuur.

Toch wordt er aangegeven dat er nog niet echt een soort van Ranked matchmaking in zit, maar toch heb ik het gevoel dat de solo games bij mij moeilijker worden. Gisteren werd ik zelfs door iemand met een UMP van m'n motor gesniped. Op de motor ben je een redelijk makkelijk doelwit, maar ik denk dat ik daar nog problemen mee krijg om iemand van een motor af te schieten met een UMP.

Op dit moment in solo trouwens rank 800 dus dat gaat wel lekker. Mijn potjes vond ik trouwens best slecht gaan, maar ik kom wel vaak in de top 10. Deze week maar is meer DUO's en SQUADS gaan spelen. In solo speel je toch een stuk veiliger omdat je geen gekke dingen hoeft te doen om snel dood gegaan. Soms wordt je wel een beetje zat van die campers die je op het verkeerde moment tegen komt, maar dat is PUBG :D.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/02vrJO2.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
himlims_ schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:36:
[...]

...screenshot van TV, kom op, is geen facebook; F12 ofzo voor screenshot vanuit steam
Waar maak jij je druk om 8)7 En om dan helemaal in het mieren ziften mee te gaan; het is geen TV, het is een monitor ;w

Ik zal me even rechtvaardigen :+ ik had dit plaatje gemaakt om naar onze whatsapp game groep te sturen en in alle opwinding van de winst vergeten F12 te drukken. Dus ja, dan heb je alleen dit. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Diigii schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:59:
Wel vet dat iedereen lekker eerste wordt :).
Iedereen post zijn wwcd's, maar die tig potjes dat het compleet misloopt en men dood is voor ze uberhaupt een AR hebben lees je niet natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Vanavond maar even claimen :). Gauw even de 7 dagen free trial geactiveerd en hopen dat het hiermee werkt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

418O2 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Iedereen post zijn wwcd's, maar die tig potjes dat het compleet misloopt en men dood is voor ze uberhaupt een AR hebben lees je niet natuurlijk ;)
Ja true, vind het ook niet echt relevant om hier screenshots van Chicken Dinners neer te zetten. Daar is Twitter voor.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

418O2 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Als je wilt kan ik die in overvloed posten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch wordt er aangegeven dat er nog niet echt een soort van Ranked matchmaking in zit, maar toch heb ik het gevoel dat de solo games bij mij moeilijker worden. Gisteren werd ik zelfs door iemand met een UMP van m'n motor gesniped. Op de motor ben je een redelijk makkelijk doelwit, maar ik denk dat ik daar nog problemen mee krijg om iemand van een motor af te schieten met een UMP.
Zit er niet in. Je had gewoon pech iemand tegen te komen die goed kan mikken. Net als de loot zijn je tegenstanders ook random, kan best een goed iemand zijn dus.
Op dit moment in solo trouwens rank 800 dus dat gaat wel lekker. Mijn potjes vond ik trouwens best slecht gaan, maar ik kom wel vaak in de top 10. Deze week maar is meer DUO's en SQUADS gaan spelen. In solo speel je toch een stuk veiliger omdat je geen gekke dingen hoeft te doen om snel dood gegaan. Soms wordt je wel een beetje zat van die campers die je op het verkeerde moment tegen komt, maar dat is PUBG :D.
Grote voordeel van solo is dat je redelijk snel de juiste loot hebt en dus wat veiliger de rustigere dorpjes kan pakken. In solo in de top 10 komen is dan ook relatief eenvoudig te bereiken met een rustige speelstijl.

Zelf speel ik het liefst DUO of SQUAD en dan het liefst nog met een groep waar ik vaker mee speel en waarvan ik weet wat hun speelstijl is en of dat bij mij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone

cyclone

cyclone schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:29:

[edit]
Nou na ALLES 10 keer nagekeken te hebben toch maar besloten om Win10 opnieuw te installeren.
Bleek achteraf allemaal mee te vallen en binnen 3 kwartier was ik weer up and running. Vastlopers heb ik nog wel gehad maar VEEL minder.
Aantal memory failures (TSLGAME.exe) en 1 keiharde reset. Maar heb ook zeker 5 potjes zonder problemen achter elkaar gespeeld.

Mijn conclusie hardware in orde, zat een issue ergens in mijn Win10 installatie en verder blijft de game Early Access dus behoorlijk buggy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

foekie01 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:08:
[...]

Waar maak jij je druk om 8)7 En om dan helemaal in het mieren ziften mee te gaan; het is geen TV, het is een monitor ;w

Ik zal me even rechtvaardigen :+ ik had dit plaatje gemaakt om naar onze whatsapp game groep te sturen en in alle opwinding van de winst vergeten F12 te drukken. Dus ja, dan heb je alleen dit. :+
is alleen een suggestie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:36

Jorissie87

No diggity

Toch wordt er aangegeven dat er nog niet echt een soort van Ranked matchmaking in zit, maar toch heb ik het gevoel dat de solo games bij mij moeilijker worden.
Spel is inmiddels alweer wat ouder en mensen hebben alweer weer meer uren ingame dus iedereen is over het algemeen waarschijnlijk ook beter geworden.

Dit weekend in duo 3e geworden (voor mij het hoogste tot dusver) geeft wel echt een kick. Kerel met wie ik speelde had 8 kills, ik maar 1 maar wel 3x meer hitpoints nadien (had een scar met x4 en schoot iedereen best hard maar hij maakte het steeds net af).
Waren in het laatste deel van de match doordat we beschoten waren uit elkaar geraakt in de cirkel. Er waren er nog 4 levend waaronder wij 2, hij werd beschoten en moest schuilen achter een huisje. Ik had een goede positie en probeerde te flanken en zo cover te geven. Dacht dat het een ander duo was, bleken dus 2 "losse" spelers te zijn. Die 4e speler lag dus lekker in een bosje te wachten en die kwam ik helaas tegen. Mijn teammate werd een seconde later ook alsnog neergeschoten. Snel maar weer proberen want die chicken dinners klinken wel goed!

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:51

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Tsurany schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:53:
[...]

Zelf speel ik het liefst DUO of SQUAD en dan het liefst nog met een groep waar ik vaker mee speel en waarvan ik weet wat hun speelstijl is en of dat bij mij past.
Dat is wel het mooie van Discord dat je regelmatig met bekende aan het spelen bent, en waar de ene persoon graag blind military induikt wil de andere het liefste 1 huis met 4 man delen :)

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

The_Marsmellow schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:14:
[...]

Dat is wel het mooie van Discord dat je regelmatig met bekende aan het spelen bent, en waar de ene persoon graag blind military induikt wil de andere het liefste 1 huis met 4 man delen :)
MILITARY? oOo oOo oOo

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Novorepnoye *O* *O* *O*

Zelfde kwaliteit loot maar een stuk chiller d:)b
The_Marsmellow schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:14:
[...]

Jup, je moet even kijken wie wel en wie niet bij je past.

[ Voor 45% gewijzigd door Tsurany op 06-06-2017 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgertje
Tsurany schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:16:
[...]

Novorepnoye *O* *O* *O*

Zelfde kwaliteit loot maar een stuk chiller d:)b

[...]

Jup, je moet even kijken wie wel en wie niet bij je past.
Doe mij toch maar de apartments + School _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015

DikkeBMW

Live '25

WhiteTiiger schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:19:
[...]

En als het rustig is erna door naar school :9

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhiteTiiger schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:19:
[...]

Wel een kwestie van geluk hebben. Soms is het echt kansloze loot en moet je al die appartementen door terwijl je de andere keer al volledige gear hebt na het eerste gebouw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11-09 14:46
Gisteren iemand neergemept met zo een springende vuistslag. Was best epic.
Pagina: 1 ... 15 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord