[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Net als hierboven gisteren ook het spel gekocht (was toch veel te warm om buiten te zijn :+).

Paar potjes gedaan, 1x 8e geworden, 1x 12e (solo). Nog een paar duo en paar squad gedaan, en toen gingen de servers neer. Tsja, dat krijg ik als ik early acces koop (wat ik gezegd had wat ik niet zou doen...).

Ik mis nog heel erg de finesse om in een gevecht raak te schieten. Damn, zelfs een 1v1 terwijl ik een shotgun had krijg ik het voor elkaar om ALLES te missen.

Hoe hebben jullie je schiet skills geoefend? Veel in drukke stukken jumpen, en dan snel vechten -> snel resetten, of juist de rustige gedeeltes opzoeken, en rustig de tijd nemen voor alles?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@IdieEasy regelmatig spelen - in mijn beleving is het hitbox registratie sterk afhankelijk van sessie; ene keer gaat shotgun perfect, andere keer schiet ik alles mis.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:29:
Net als hierboven gisteren ook het spel gekocht (was toch veel te warm om buiten te zijn :+).

Paar potjes gedaan, 1x 8e geworden, 1x 12e (solo). Nog een paar duo en paar squad gedaan, en toen gingen de servers neer. Tsja, dat krijg ik als ik early acces koop (wat ik gezegd had wat ik niet zou doen...).

Ik mis nog heel erg de finesse om in een gevecht raak te schieten. Damn, zelfs een 1v1 terwijl ik een shotgun had krijg ik het voor elkaar om ALLES te missen.

Hoe hebben jullie je schiet skills geoefend? Veel in drukke stukken jumpen, en dan snel vechten -> snel resetten, of juist de rustige gedeeltes opzoeken, en rustig de tijd nemen voor alles?
Ik denk dat het goed is om eerst te kijken welke manier van schieten je het fijnst vindt, en natuurlijk met welk wapen. Ik zou bijv. zelf met een shotgun nooit ingezoomed schieten (dus echt 1x klikken met rechtermuisknop waarbij je de loop van dichtbij ziet). Je kan natuurlijk ook met rechtermuisknop ingedrukt goed schieten, en dit doe ik vaak met de submachine guns. Persoonlijk schiet een vector behoorlijk goed wanneer je alleen inzoomed met rechtermuisknop. Met een Assault Rifle schiet ik meestal wanneer ik ingezoomed ben met een scope, aangezien je vaak zo'n wapen gebruikt voor de iets langere afstandsschoten.

Maar zelfs het bovenstaande is afhankelijk van welke wapens je hebt, welke scopes je hebt, en wellicht welke attachments je hebt. Wanneer je bijv. een Vector hebt (die standaard erg weinig kogels in het magazijn heeft), en je begint leuk raak te schieten, dan ben je binnen 1-2 seconden door je magazijn heen.

Als ik een goede bui heb en bijv. 14 kills krijg, dan speel ik heel erg agressief, maar ik neem dan wel de tijd. Laatst een keer in mijn eentje 2 teams van 4/5 personen uitgeschakeld met een Vector. 1 team dat op me afkwam probeerde mij neer te schieten toen ik achter een steen zat. Mijn tactiek was om alleen even die lui neer te schieten (maar nog niet gelijk af te maken). Vervolgens herladen en kijken wat de andere spelers doen. Vaak breekt er wel paniek los waarbij ze hun teammate graag willen helpen, maar ze willen jou ook graag afmaken. Dus dan komen ze eraan, ik kom weer achter de steen vandaan, schiet er weer 1 neer en vervolgens verberg ik me weer achter de steen om weer te herladen. Ondertussen houdt ik wel alles in de gaten, en na het herladen ga ik gelijk de actie weer in.

Het mooie aan PUB is dat elk gevecht weer anders in, maar het belangrijkste is om het gevecht te observeren, en om vooral dingen te doen die ze niet verwachten. Enkele dagen nog een game gewonnen waarbij het eindigde in zo'n granenveld. Door niet te panieken gingen we al kruipend het veld door zodat we net binnen de cirkel bleven. Mensen verwachten niet zo snel dat je rechtstreeks door het veld kruipt. Op het einde was het 2 vs 2 waarbij we de andere hadden ingemaakt.

Bij PUB wordt je soms wel hard gestraft door verkeerde beslissingen te maken. Je moet goed weten wanneer je een teammate moet laten liggen. Zoals bij de alinea hierboven schoot ik 1 van de 2 personen al neer, maar de levende teammate wilde de andere graag weer overeind helpen, maar dat is de grootste fout die je kan maken (tenzij je natuurlijk veilig zit). Als je 1 vs 2 bent en je gaat ook nog je teammate ressen, dan kan je de winst 9 van de 10 keer op je buik schrijven. Hetzelfde geldt als je teammate net buiten de cirkel gedowned wordt. Vaak wordt er al op je geschoten, en de cirkel wordt aan het einde erg snel kleiner, en de damage is een stuk hoger dan in het begin. Natuurlijk is het mooi dat je beide het overleeft, maar soms heb je geen andere keuze :P.

Maar de game heeft zoveel variabelen en dat maakt het super tof :D. Maar ervaring komt over tijd, evenals het schieten. Vaak heb ik in de meeste areas ook nog niet de hoogste FPS (vooral bij de zee), dus dat speelt ook nog wel een rol. Ik denk wel dat als je ervaring hebt met bepaalde shooters (o.a. H1Z1) dan pak je de mechanics in deze game wel makkelijker op.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmmz is een baas! al 2 x chicken winner dinner achter mekaar. Duo tegen squads!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Tsurany schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:23:
Ik pak gelijk de Chicken Dinner in solo. Ook een paar leuke momenten gehad.

Kill nr 2, hij dacht veilig te zijn achter de muur. Toen bedacht ik wat slims :D
[video]

Kill nr 5, ik had dood moeten zijn maar hij was wel heel stupid :+
[video]

En dan pak je zo de Chicken Dinner *O*
[video]
Lekker bezig teammaat !

wat vind je van mijn solo skills :
[Video: https://clips.twitch.tv/BoredBenevolentJuiceWOOP]

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Gisteren met een eerste potje van de dag ook even een solo win binnengesleept.
7 kills waarvan 5 in de endgame. Laatste kill was met een granaat haha, ik zag net een helmpje door het gras kruipen. Die kon een fragnade terugkoppen :)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Helaas, we zitten niet bij de eerste selectie voor de Custom Game access.
wel vragen ze welke specifieke plannen we hebben, wat gaan zouden wij als community organiseren etc.

Graag hoor ik vanuit jullie feedback zodat ik hier een mooi verhaal van kan maken zodat wij hopelijk bij de volgende groep wel toegang krijgen!

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:54
Deze game trekt me aan, maar telkens als ik beelden bekijk denk ik mwah mwah. Kan iemand me over de streep trekken?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:34

DikkeBMW

Live '25

prestige93 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:46:
wel vragen ze welke specifieke plannen we hebben, wat gaan zouden wij als community organiseren etc.

Graag hoor ik vanuit jullie feedback zodat ik hier een mooi verhaal van kan maken zodat wij hopelijk bij de volgende groep wel toegang krijgen!
Gewoon even en ideetje. We zijn met een redelijke groep, misschien eens een proef met 2 teamsmaken? Dus veel spelers per groep, beide aan een andere kant droppen. Is maar een idee he, maar als je toch wil gaan expirementeren :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
DikkeBMW schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:15:
[...]

Gewoon even en ideetje. We zijn met een redelijke groep, misschien eens een proef met 2 teamsmaken? Dus veel spelers per groep, beide aan een andere kant droppen. Is maar een idee he, maar als je toch wil gaan expirementeren :P
Het belangrijkste is dat we de Dev's akkoord krijgen met toestemming tot de Custom games.
Jou idee is zeker iets om mee te nemen.

Op YT zie je veel gespeelde scenario's zoals deze in ArmA veel voorkomen.
denk bijvoorbeeld aan de Zombie game mode, Marines vs Insurgents.

Maar wat kunnen wij als Tweakers bedenken zodat wij boven de rest uitsteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

prestige93 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:46:

"Wij zijn een groep dat zich verzamelt op het grootste tech forum van de Benelux. Op google zijn wij de 3e hit op de zoekterm "player unknown battlegrounds nederland"

Wij zijn van plan meerdere custom game events te doen en hiervan videos te maken en te plaatsen op een forum waar iedereen bij kan. De site waar wij ons op verzamelen en deze video's op plaatsen wordt door ongeveer 4 miljoen mensen per maand bezocht."

En dan nog wat info over wat voor custom games je wilt doen :*)

Voorbeelden ->
Standaard:
Melee only
Pistol only
Car only
2x speed

[ Voor 3% gewijzigd door IdieEasy op 29-05-2017 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prestige93
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:18:
[...]

"Wij zijn een groep dat zich verzamelt op het grootste tech forum van de Benelux. Op google zijn wij de 3e hit op de zoekterm "player unknown battlegrounds nederland"

Wij zijn van plan meerdere custom game events te doen en hiervan videos te maken en te plaatsen op een forum waar iedereen bij kan. De site waar wij ons op verzamelen en deze video's op plaatsen wordt door ongeveer 4 miljoen mensen per maand bezocht."

En dan nog wat info over wat voor custom games je wilt doen :*)
Deze info had ik zelf ook al aangedragen! hier waren ze zeker van onder de indruk maar ze zoeken wat meer gestructureerde plannen als in events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Wat zijn überhaupt de mogelijkheden als je een Custom Server hebt?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Korkss schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:12:
Deze game trekt me aan, maar telkens als ik beelden bekijk denk ik mwah mwah. Kan iemand me over de streep trekken?
Nah, gewoon lekker afwachten tot het spel uit is. Momenteel zijn er af en toe nog problemen (gisteravond kon je bijna niet in een game komen).

Als je dan toch echt wat wilt zien, kijk even op twitch bij Edberg. Dit is een partner van PUBG en maakt leuke content met de ZF clan. Hij weet het spel leuk te houden, maar toch soms te winnen :+

----------------------

Meer ideeën:
Fox hunt:

1 iemand in opvallende kleding, dropped aan 1 kant van eiland (in het begin). De rest dropped aan de andere kant. Fox dood -> FFA! (ze hebben gewonnen maar moeten toch dood) :+

Fox hunt kan natuurlijk ook FFA aan de kant van de hunters.

Een race doen op motoren (zonder zijspan). Van Punt A naar B. 4 minuten om een motor te vinden en de start plek te bereiken. (evt spawns op 200% zetten). Daarna racen naar een bepaald punt. Mits mogelijk daar 4-5 airdrops laten neerkomen zodat het ook wat waard is.

Manhunt (discovery channel style).

Persoon moet van punt A naar punt B. De hunters weten wie wat waar, maar niet de precieze locaties (zeg, noord oostelijk deel van eiland). 2 squads van 8 hebben xx:xx tijd om persoon te vinden en uit te schakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door IdieEasy op 29-05-2017 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prestige93
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:28:
[...]

Nah, gewoon lekker afwachten tot het spel uit is. Momenteel zijn er af en toe nog problemen (gisteravond kon je bijna niet in een game komen).

Als je dan toch echt wat wilt zien, kijk even op twitch bij Edberg. Dit is een partner van PUBG en maakt leuke content met de ZF clan. Hij weet het spel leuk te houden, maar toch soms te winnen :+

----------------------

Meer ideeën:
Fox hunt:

1 iemand in opvallende kleding, dropped aan 1 kant van eiland (in het begin). De rest dropped aan de andere kant. Fox dood -> FFA! (ze hebben gewonnen maar moeten toch dood) :+

Fox hunt kan natuurlijk ook FFA aan de kant van de hunters.

Een race doen op motoren (zonder zijspan). Van Punt A naar B. 4 minuten om een motor te vinden en de start plek te bereiken. (evt spawns op 200% zetten). Daarna racen naar een bepaald punt. Mits mogelijk daar 4-5 airdrops laten neerkomen zodat het ook wat waard is.
Het Hunt idee is zeker leuk! maar in plaats van opvallende kleding voor de "Fox" in op vallende kleding deze juist een voordeel geven tegenover de hunters anders maak je nooit een kans.

Race met squads in voertuigen + wapens lijkt me ook wel een grappige variant. Mario kart met shotguns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

prestige93 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:32:
[...]

Het Hunt idee is zeker leuk! maar in plaats van opvallende kleding voor de "Fox" in op vallende kleding deze juist een voordeel geven tegenover de hunters anders maak je nooit een kans.

Race met squads in voertuigen + wapens lijkt me ook wel een grappige variant. Mario kart met shotguns?
Je moet ook niet winnen, maar zolang mogelijk overleven :+

Als je kan winnen wordt het heel snel heel saai voor de hunters en ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Angeloonie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:27:
Wat zijn überhaupt de mogelijkheden als je een Custom Server hebt?
veel settings kunnen worden aangepast:
Spawn rates van alles
Snelheid van de circle
Damage van de circle
Spawns compleet deactiveren
First-person only mode
Spectator mode

voor zover ik weet is dat het zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Pff wat willen ze dan nog voor variatie hebben? Alles wordt uiteindelijk een variant van kloten met wapens en cirkel :P

Kun je ook dingen als in/uitstappen disablen en teams forceren? (bijv. 1 tegen 99)?
Als dat soort dingen niet kan is het al mislukt.. dan ga je zo'n Fox Hunt nooit kunnen doen en een race-mode ook niet.

Als dat wel kan dan Death Race, 4 man in UAZ met Uzi's en dan racen en elkaar slopen :P

Of iets met extreem weer (nog veel erger dan de regen) of life drain als je niet beweegt oid. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Capture the flag;
Willekeurige player spawn in de map;
Alleen lootboxes aanwezig in redzones;
Items zijn alleen verkrijgbaar uit lootboxes die vanaf het begin spawnen;
Pro-mode. Alleen first person en zonder hud of lokatie weergave op de map;
Assasin's mode. Iedereen krijgt een speler aangewezen die hij/zij moet ombrengen met een lokatie van diegene.

Zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

kokkie1 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:41:
Capture the flag;
Assasin's mode. Iedereen krijgt een speler aangewezen die hij/zij moet ombrengen met een lokatie van diegene.

Zo iets?
Alleen first person kan al met custom games. Geen HUD is een kwestie van CTRL-U indrukken.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
kokkie1 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:41:
Capture the flag;

Zo iets?
Dat zijn wel leuke iedeen maar volgens mij kan je alleen aanpassen wat Prestige93 in zijn post zei.

Je bent dus gebonden aan een spawn via vliegtuig, je kan niet lootboxes aan redzones koppelen en ik weet niet of je kan forceren dat de HUD uit moet.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Het aanpassen van de grootte van de teams? Twee teams van 50? Vier teams van 25? Iets in die richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
Wat mij echt tof lijkt is om zo nu en dan een potje van 2 uur te kunnen doen. Dus de cirkel echt met 4x vertragen ofzo.

@hieronder :P.
Ja het gaat mij niet om de hoeveelheid gear. Maar meer dat je echt super stealth en rustig kan spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door toos87 op 29-05-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
toos87 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:54:
Wat mij echt tof lijkt is om zo nu en dan een potje van 2 uur te kunnen doen. Dus de cirkel echt met 4x vertragen ofzo.
en dan de spawn van spullen te verminderen, niet dat je de hele tijd met een fully stocked AR + sniper loopt ofzo, maar dat je echt moet overleven met alleen een pistool ofzo

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Angeloonie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:40:
Pff wat willen ze dan nog voor variatie hebben? Alles wordt uiteindelijk een variant van kloten met wapens en cirkel :P

Kun je ook dingen als in/uitstappen disablen en teams forceren? (bijv. 1 tegen 99)?
Als dat soort dingen niet kan is het al mislukt.. dan ga je zo'n Fox Hunt nooit kunnen doen en een race-mode ook niet.

Als dat wel kan dan Death Race, 4 man in UAZ met Uzi's en dan racen en elkaar slopen :P

Of iets met extreem weer (nog veel erger dan de regen) of life drain als je niet beweegt oid. :P
De Custom games zijn nog in ontwikkeling dus veel opties zijn er nog niet, het gedeelte teams forceren zit er deels in squads tot 8 man? hopelijk hogen ze dit nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

prestige93 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:01:
[...]

De Custom games zijn nog in ontwikkeling dus veel opties zijn er nog niet, het gedeelte teams forceren zit er deels in squads tot 8 man? hopelijk hogen ze dit nog op.
Hmm, in dat geval 4 squads van 8, en de cirkel op 2x snelheid zetten? High loot, low snipers. Denk dat je dan best een leuke "gang" fight krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prestige93
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:03:
[...]

Hmm, in dat geval 4 squads van 8, en de cirkel op 2x snelheid zetten? High loot, low snipers. Denk dat je dan best een leuke "gang" fight krijgt!
2x speed is behoorlijk en onmogelijk haha.
1.2x speed is al een behoorlijke verhoging in het tempo.

zeker als je met grotere squads speelt is de kans aanwezig dat een vuurgevecht lang duurt en zul je mogelijk eerder de snelheid moeten verlagen.

edit: ik heb een mooi lang verhaal met heel wat van de bovengenoemde ideen de deur uit gedaan.
nu hopen dat ze ons nog willen overwegen!

[ Voor 12% gewijzigd door prestige93 op 29-05-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
prestige93 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:11:
[...]

edit: ik heb een mooi lang verhaal met heel wat van de bovengenoemde ideen de deur uit gedaan.
nu hopen dat ze ons nog willen overwegen!
Lijkt me leuk om te lezen, zou je die ook hier willen posten.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:03:
[...]

Gewoon een Koekenpan only server :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• prestige93
Hi Chris,

Thanks for your reply, I'm sorry to hear that we are not with the lucky few to gain access to the Custom Games.
Since my application, I've received a lot of suggestions from our community.

To give you a general overview of the plans that have developed in the last couple of days here is a list:
- Manhunt (like the discovery channel series): A small group or individual gets dropped in a random place with a destination (example: Georgopol -> Gatka) hunters get XX: XX amount of time to hunt and kill them.
- Death Race (movie 1 through eh... 4?): Each squad will have a set amount of time to loot the area near the start, after the looting period has ended (no killing) squads will proceed to their vehicles and race to their destination, killing each other in the process, winner takes all.
- Realistic survival: this one may be a bit different, the community suggested removing the players HUD and forcing first-person view as well as lowering the spawns of high power weapons.

Some of the more basic ideas like only this or that item or these do not spawn of course are present in the proposed ideas from our community.
Another thing they seem to ask for a lot is rigging spawn locations or force large squads like 5v90 or large 10 man squads.

I hope I was able to give some more insight in what we are planning to do with the Custom game option.

Thanks again for your time,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
zodra we Realistic Survival gaan doen doe ik graag mee :9~

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ollievssn schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:32:
zodra we Realistic Survival gaan doen doe ik graag mee :9~
FOV is op dit moment bijzonder onprettig, en niet hoger te zetten. FOV zit op 60-70 naar mij gevoel :(

Probeer dit zelf eerst even 10 minuten, ik werd er vrij snel misselijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Is dit waar je voor aanmeld?
http://www.playbattlegrounds.com/partners.pu
Lijkt mij dat ze meer bekendheid willen hebben dan de game modes die jij in het bericht stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
kokkie1 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:40:
Is dit waar je voor aanmeld?
http://www.playbattlegrounds.com/partners.pu
Lijkt mij dat ze meer bekendheid willen hebben dan de game modes die jij in het bericht stuurt.
nee partners is een ander onderdeel.
dit is echt gericht op communities zoals hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015

DikkeBMW

Live '25

Goede brief lijkt me :)

Ik bedacht me net dat de iRacing community hier erg groot is. Ook eigen races/toernooien etc. Nu weet ik niet of zij extra acces/support hebben, maar wellicht is het een ideetje om eens contact met een van hen te zoeken of zij nog tips hebben? Of misschien hierna verwijzen in de mail, om te laten zien dat het hier op GoT wel goed kan werken?

fookin mad fer it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
DikkeBMW schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:13:
Goede brief lijkt me :)

Ik bedacht me net dat de iRacing community hier erg groot is. Ook eigen races/toernooien etc. Nu weet ik niet of zij extra acces/support hebben, maar wellicht is het een ideetje om eens contact met een van hen te zoeken of zij nog tips hebben? Of misschien hierna verwijzen in de mail, om te laten zien dat het hier op GoT wel goed kan werken?
Toevallig help ik daarin mee :) Binnen iRacing zelf hebben we echter weinig "extra access". Wel worden races die wij organiseren uitgezonden op de "live" website van iRacing zelf. We betalen echter wel gewoon de mensen die deze uitzendingen op youtube gooien maar het geeft wel een flinke boost in kijkers door op de iRacing site een "highlight" te krijgen.

Ook hebben we een (grote) teamspeak server weten te regelen, wat alleen kan als je kunt laten zien dat je een actieve community hebt die niet op winst uit is. Dat heeft flink wat tijd gekost, onder andere opzetten van een aparte website (een forum draadje is echt niet genoeg).

Toevallig hebben we wel af en toe wat intiemer contact met de developers, maar iRacing is maar een klein bedrijfje met nog niet eens 100.000 spelers denk ik, dus dat ligt wat makkelijker. We hebben ooit aangevraagd om als community toegang te krijgen tot alpha-builds om te testen maar daar zijn ze nooit op ingegaan voor zover ik weet. Wel jammer, want we organizeren wekelijks een race en we hadden die prima op test builds kunnen doen en daarmee meteen feedback kunnen geven.

Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar ik zag je post toevallig :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

zowaar gisteren eerste potje Full Squad met 2 first time players.... en meteen de Win in de wacht slepen.
Way to Go !

Squad en Duo vind ik toch echt leuker dan Solo.....

Op naar de volgende win(s) !

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren twee keer tweede geworden. Eerste potje was op het eind een 1v1 tussen mij en een enemy. Was bij de ruïnes en hij zat op een hoger stuk. Ik kon vanwege de cirkel niet bij hem komen en hij wilde mij niet aanvallen. Wat granaten hielpen ook niet. Uiteindelijk heeft hij gewoon de cirkel afgewacht en ging ik dood.

Slimme manier om te winnen maar wel erg jammer zo :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:42
R.plas schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:48:
zowaar gisteren eerste potje Full Squad met 2 first time players.... en meteen de Win in de wacht slepen.
Way to Go !

Squad en Duo vind ik toch echt leuker dan Solo.....

Op naar de volgende win(s) !
Volgens mij was ik daar ook bij, weet niet precies welke naam je op Discord hebt.
Mocht dat het geval zijn kan je het terugkijken, via de stream (in mijn sig.).

Het zal denk ik de laatste 30 minuten zijn, aangezien dit mijn laatste potje van de avond was.
Helaas ging ik voor de eind battle al dood, beetje dom maar ja.

Potje daarvoor waren we ook erg dichtbij, toen was ik last man standing en nam wat teveel risico.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik gebruik solo mode vooral om in de hotzones te springen om zo onder druk het looten en schieten te oefenen. In squads worden de hotzones vaak vermeden en wil men liever in rust gaan looten en dit deed ik eerst ook in solo (voordat ik tweakers discord ontdekte). Alleen het werd frustrerend dat je in een rustige zone aan het looten bent om vervolgens bij de eerste de beste tegenstander dood te gaan...

Daar had ik geen plezier meer in omdat ik feitelijk voor een ander aan het looten was! Dus ik bedacht dat het beter is (en ook leuker) om de confrontatie early game op te zoeken. Daarmee oefen ik looten, schieten en positionering onder druk en als ik doodga early game geef ik nauwelijks loot aan een ander! ;)

Daarna start je zo weer een nieuwe game op en voor mijn gevoel verbetert dit echt mijn "skills".

Gisteren in squad game had ik in mijn eentje een vier man squad afgeschoten (in de game met Angelonie, Itrics en Ductape144). Iets wat mij nog nooit eerder gelukt is! *O*

Ik merk dat ik in gevecht rustiger blijf dan voorheen en daardoor vaker een gevecht overleef omdat ik de rust heb om mijn positie te kiezen, reload moment te bepalen en op het juiste moment aanval (als de ander reload bijv.).

Een ander voorbeeld; Ik werd besprongen door een vijand in een huis die volop het vuur opende. Ik crouch achter een tafel met stoel en hij leegt zijn volledige magazijn op de stoel zonder mij te raken. Daarna was het een easy kill voor mij. Puur doordat ik de rust wist te bewaren om zijn salvo af te wachten en mijn positie aan te passen!

Een week of wat geleden zou ik in de "paniek" terug gesprayed hebben en waarschijnlijk het loodje gelegd hebben! :o

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Tsurany schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:05:
Gisteren twee keer tweede geworden. Eerste potje was op het eind een 1v1 tussen mij en een enemy. Was bij de ruïnes en hij zat op een hoger stuk. Ik kon vanwege de cirkel niet bij hem komen en hij wilde mij niet aanvallen. Wat granaten hielpen ook niet. Uiteindelijk heeft hij gewoon de cirkel afgewacht en ging ik dood.

Slimme manier om te winnen maar wel erg jammer zo :(
Dat was wel lame ja. Maar dat potje liep verder wel lekker had ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:13:
[...]

Dat was wel lame ja. Maar dat potje liep verder wel lekker had ik het idee
Zeker, daarom was het einde ook zo jammer. We lagen perfect op koers voor een win, enkel genaaid door de laatste cirkel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
Wat ideetjes voor custom events :

Scout Sniper : Iedereen een sniper, handgun en gilly suit. Instant kill circle. Wie is de sneakmaster en wie heeft de eagle eyes ? eventueel in duo's (sniper en spotter)

CQB squad van 4, hangt er wel vanaf of je endpoint cirkel kan instellen ? : Iedereen begint verspreid over de rand van de stad en begint met looten (enkel smg's en pistols enabled ?) en dan gebouwen clearen maar! last team standing wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0mcd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:44:
Wat ideetjes voor custom events :

Scout Sniper : Iedereen een sniper, handgun en gilly suit. Instant kill circle. Wie is de sneakmaster en wie heeft de eagle eyes ? eventueel in duo's (sniper en spotter)
Dat klinkt goed! En dan standaard met die loadout uit het vliegtuig springen :D

Military Vest
Ghillie suit
M24 met 8x scope, compensator en stock
M1911 met silencer en extended mag

Iets tragere cirkels zodat je lekker rustig kan sluipen. Geen verdere loot op het eiland te vinden.
Krijg je prachtige situaties waarbij sommigen niet durven te schieten uit angst dat zo'n Ghillie opeens 10 meter naast je op staat en je met een pistol door je hoofd schiet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Leuke ideeën allemaal!
Helaas kan men op dit moment maar een aantal dingen aanpassen:
prestige93 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:34:
[...]

veel settings kunnen worden aangepast:
Spawn rates van alles
Snelheid van de circle
Damage van de circle
Spawns compleet deactiveren
First-person only mode
Spectator mode

voor zover ik weet is dat het zo'n beetje.
Daar moeten we creatief mee zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Tsurany schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:53:
[...]

Dat klinkt goed! En dan standaard met die loadout uit het vliegtuig springen :D

Military Vest
Ghillie suit
M24 met 8x scope, compensator en stock
M1911 met silencer en extended mag

Iets tragere cirkels zodat je lekker rustig kan sluipen. Geen verdere loot op het eiland te vinden.
Krijg je prachtige situaties waarbij sommigen niet durven te schieten uit angst dat zo'n Ghillie opeens 10 meter naast je op staat en je met een pistol door je hoofd schiet :D
ik hoop dat dit opties worden voor latere versies van de custom gamemode zou echt hele mooie opties geven.

er is wel al de optie om alle spawns te deleten behalve sniper en attachments dus wie weet kan het zo gewoon :)

edit: als voorbeeld : de yogscast

[ Voor 7% gewijzigd door prestige93 op 30-05-2017 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
IdieEasy schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:55:
Leuke ideeën allemaal!
Helaas kan men op dit moment maar een aantal dingen aanpassen:

[...]

Daar moeten we creatief mee zijn :+
hmm dat maakt het lastiger, kan je wel per item een spawn kans aangeven ?
een spray en pray modus misschien ? alleen smg drops.
Of een caveman modus met hoge kans op melee wapens en een kleine kans op crossbows. Voor de rest geen guns.

stealth modus waar je een wapen pas mag gebruiken als er een silencer op zit, anders melee/crossbow/vss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
J0mcd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:38:
[...]

hmm dat maakt het lastiger, kan je wel per item een spawn kans aangeven ?
een spray en pray modus misschien ? alleen smg drops.
Of een caveman modus met hoge kans op melee wapens en een kleine kans op crossbows. Voor de rest geen guns.

stealth modus waar je een wapen pas mag gebruiken als er een silencer op zit, anders melee/crossbow/vss
zie mijn linkje boven je post, de Yogscast heeft vanalles gedaan ondertussen kwa uitsluiten van spawns of verhogen etc.

daar kun je soms een stukje van het menu voorbij zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 14:05
Vandaag mijn beste potje ooit gehad, 8 kills en chicken dinner.

De kick die je krijgt als je wint maakt het spel zo leuk.
Excuses voor de slechte foto, mijn handen trilden van opwinding :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z51A503ZgSdsyDq4FJvaPohH/thumb.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door CryRaven op 30-05-2017 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
CryRaven schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:47:
Vandaag mijn beste potje ooit gehad, 8 kills en chicken dinner.

De kick die je krijgt als je wint maakt het spel zo leuk.
Excuses voor de slechte foto, mijn handen trilden van opwinding :)

[afbeelding]
Een foto maken van je monitor in 2017? }:O Met steam kan je via F12 gewoon een screenshot maken.

Overigens wel net weer een leuk potje solo gehad, 20 in leven, mijn beide laatste cirkels zaten echt letterlijk precies aan de andere kant.

Als je het goed doet in dit spel is het echt geweldig, maar is ook wel het spel waar ik me het ergst aan irriteer. Zeker met die server lag laatste tijd. RNG bij die laatste cirkels zal er altijd zijn, maar ik hoop dat ze die server lag wel fixen. Heeft weinig zin om het te spelen als het 2 sec duurt voordat een deur open gaat 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Chaotische einde van potje van gister. Wel goed resultaat 😝

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Brogala schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 00:33:
[...]

Een foto maken van je monitor in 2017? }:O Met steam kan je via F12 gewoon een screenshot maken.

Overigens wel net weer een leuk potje solo gehad, 20 in leven, mijn beide laatste cirkels zaten echt letterlijk precies aan de andere kant.

Als je het goed doet in dit spel is het echt geweldig, maar is ook wel het spel waar ik me het ergst aan irriteer. Zeker met die server lag laatste tijd. RNG bij die laatste cirkels zal er altijd zijn, maar ik hoop dat ze die server lag wel fixen. Heeft weinig zin om het te spelen als het 2 sec duurt voordat een deur open gaat 8)7
Toch heb ik het idee dat ik meer lag heb sinds de update. Als je bijvoorbeeld een huis binnen gaat sta je opeens in een andere kamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
CryRaven schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:30:
[...]

Toch heb ik het idee dat ik meer lag heb sinds de update. Als je bijvoorbeeld een huis binnen gaat sta je opeens in een andere kamer :+
Ik ervaar hetzelfde. Het is eigenlijk alleen maar slechter geworden sinds de update, zowel netwerk technisch als systeem technisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

WhiteTiiger schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:43:
[...]

Ik ervaar hetzelfde. Het is eigenlijk alleen maar slechter geworden sinds de update, zowel netwerk technisch als systeem technisch.
Wauw, ik kan mij hier TOTAAL NIET in vinden! Wat betreft FPS is het echt verbeterd, zo'n 20-30 fps meer ten opzichte van voor de 2e maand patch.

Qua lag is het hit/miss ... maar over het algemeen ervaar ik geen lag, maar ik speel doordeweeks pas na 21.00 uur, misschien is het dan rustiger op de servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-08 13:58
Dreanor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:48:
[...]

Wauw, ik kan mij hier TOTAAL NIET in vinden! Wat betreft FPS is het echt verbeterd, zo'n 20-30 fps meer ten opzichte van voor de 2e maand patch.

Qua lag is het hit/miss ... maar over het algemeen ervaar ik geen lag, maar ik speel doordeweeks pas na 21.00 uur, misschien is het dan rustiger op de servers?
Mmmm... bij mij is het qua FPS inderdaad ook wel wat beter, maar ook ervaar ik zo nu en dan flinke lag. Wat nog het meest vervelende is dat ik sinds de update total client crashes ervaar. Het gebeurd op de meest vreemde momenten, wanneer er echt niks aan de hand is. Vrij frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Dreanor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:48:
[...]

Het verschilt wel eens, maar de laatste tijd is het een stuk erger.
Maar ja, mensen ervaren elk weer wat anders.
Een maat van mij kan bijvoorbeeld eerst geen huizen in omdat die bij hem nog geladen moeten worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Roydie13 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:58:
[...]

Mmmm... bij mij is het qua FPS inderdaad ook wel wat beter, maar ook ervaar ik zo nu en dan flinke lag. Wat nog het meest vervelende is dat ik sinds de update total client crashes ervaar. Het gebeurd op de meest vreemde momenten, wanneer er echt niks aan de hand is. Vrij frustrerend!
In de komende maand patch gaan ze lag te lijf. Het zal nooit helemaal opgelost kunnen worden, maar ze gaan er nu flink wat tijd aan besteden.

Wat betreft de crashes: In de komende week patch (donderdag volgens mij) hebben ze wat crash gerelateerde bugs geplet.
Hier de release notes voor de komende week patch: http://steamcommunity.com...etail/1271551010185341694

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-08 13:58
beany schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:03:
[...]

In de komende maand patch gaan ze lag te lijf. Het zal nooit helemaal opgelost kunnen worden, maar ze gaan er nu flink wat tijd aan besteden.

Wat betreft de crashes: In de komende week patch (donderdag volgens mij) hebben ze wat crash gerelateerde bugs geplet.
Hier de release notes voor de komende week patch: http://steamcommunity.com...etail/1271551010185341694
Mooi om te horen! Had sowieso wel vertrouwen er in dat ze het zouden gaan oplossen. Het is ultiem frustrerend als je net goede gear hebt gevonden en opeens ‘BOINK’ client crash!

Wanneer je door een sniper van 600 meter afstand door de kop geschoten wordt kan je het altijd nog relativeren tot; ‘damnit, waarom heb ik die dude niet gezien ‘

Both suck, maar de crash is toch het ergste :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Gisteravond weer iets nieuws meegemaakt... Iemand zat over voice chat het geluid af te spelen dat klonk alsof hij aan het rondlopen was. Eerste instantie trapte ik er in en probeerde ik hem te zoeken, maar gelukkig is de voice chat kwaliteit zo slecht dat het meteen begon op te vallen dat er iets niet klopte... Uiteindelijk lag hij iets van 5 meter van me vandaan achter een tractor. Ik liep langs, hij sprong op en begon te schieten, en kreeg meteen een shotgun in z'n gezicht, instakill :+ Hoe triest ben je dan als je zo'n soort tactieken gaat gebruiken lol...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:59
Ik had gisteren maar moeite met de potjes, ik bakte er weinig van. Wel een keer vierde geworden en dat was me nog niet eerder gelukt. Ook merkte ik meer lag gisteren, want deuren opende aanzienlijk trager dan de keren ervoor. Oh, ik kwam er ook achter dat van je motor afspringen als je nog volop aan het rijden bent niet zo'n slim idee is...died from falling :P Ik ben nog Battlefield 1 een beetje gewend.

Voor het eerst gisteren ook in de regen gespeeld. Tof! Goede geluiden en maakt het spel heel anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:06
Gisteren een aantal leuke a-typische potjes gespeeld met een aantal mensen dat ik al kende en nieuwe lui.
A-typisch in de zin van: niet de usual keuzes maken, maar eens in het water achter een boot campen, in een struikje net buiten het huisje wachten ipv in het huisje, ... Leverde boeiende actie en veel kills op.

Bijna dinner gepakt, maar echt een kut inschattingsfout gemaakt met de laatste 3 tegenstanders. Hele tijd op een rots waar 2 achter zit liggen knallen, de ene downen, de andere revived em en dan die ook downen maar had zijn maatje net weer revived etc.., maar er zat er nog een meer links achter een boom die ik niet kon zien maar wel wist dat hij er was.
Ineens kwam voor ons (was de laatste levende) de cirkel hard aan, dus volop smoken en gaan met die banaan. Ik moest naar die achter de rots gaan, maar ineens zag ik die gast achter de boom, vrij staan en mikken op een heel ander gebied dan mij. Dus ik schiet em dood, maar die 2 knakkers achter de rots pakten mij. Dus weer leermoment: die aan de boom mikte niet op mij, dus stay with the plan! 2e ipv 1e dus..

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Gisteren als een gek aan het rennen geweest omdat ik geen auto kon vinden. Prima, haal de cirkel net, zit redelijk safe omdat ik aan de kust zit.

Gaat die #$%^&%$# cirkel compleet op het eiland zitten (bij Novorepnoy).
Geen auto in zicht, te weinig tijd om om te lopen via brug....
Tijd voor een wanhoopsdaad:
2 red bull genomen en zo ver mogelijk via land gelopen. Direct het water in gesprongen, en richting de cirkel gezommen. Haalde net niet op tijd de cirkel maar bleef door healing redelijk op HP.

De volgende cirkel was weer kleiner richting Novorepnoye, en dan in het speciaal het haven/overslag gedeelte. Als een gek door gezwommen, veel risico genomen met ademen en door zwemmen. Net voor ik aan land kon komen zag ik iemand zich gaan verstoppen achter het muurtje aan het strand. Shit... Als hij me maar niet spot. Aan de andere kant, welke idioot gaat zo'n afstand zwemmen. (deze idioot)
Nog een laatste keer op adem gekomen, en duiken zover mogelijk was. Rustig uit het water gekomen en direct schieten toen ik mijn gun weer kon gebruiken. Kill!

Daarna ging het snel bergafwaarts, ik moest een flinke afstand oversteken voor de laatste cirkel, en daar zat iemand achter een container te wachten met een shotgun. Ik had geen tijd om uitgebreid te checken, want er werd al op mij geschoten.

Al met al 5e geworden die ronde. Not bad voor een wanhoopsdaad :+

De game erna tweede geworden, nadat ik de laatste 3 cirkels de max distance moest verplaatsen.
Was handiger geweest als ik ammo had meegenomen voor mijn vector, en een red dot voor mijn AR.... Nu was ik in de kleine cirkels aan het vechten met een 8x... Oh well.

Wat ik wel heb geleerd is dat je sneller zwemt als je onderwater zwemt. *Zucht* dat had me nog een hoop tijd kunnen besparen...

Oh, en dit was mijn derde dag in dit spelletje *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@IdieEasy Dat is het grote nadeel van solo games, te weinig voer- en vaartuigen om fatsoenlijk op military eiland te komen als de cirkel daar gaat eindigen. Met squad games heb je dat probleem een stuk minder.

Al heb ik regelmatig zwemmend overgestoken. Laatst nog een match waarbij we tijdens het zwemmen twee andere squads tegen kwamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
kazzzdafke schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:16:
Gisteren een aantal leuke a-typische potjes gespeeld met een aantal mensen dat ik al kende en nieuwe lui.
A-typisch in de zin van: niet de usual keuzes maken, maar eens in het water achter een boot campen, in een struikje net buiten het huisje wachten ipv in het huisje, ... Leverde boeiende actie en veel kills op.
Mee eens! Het was jammer dat onze scheme van achter de boot wachten niets opleverde.

We lagen namelijk met z'n 4 achter een boot, die dicht bij de kust lag. Het idee was dat naarmate de cirkel kleiner werd, er mensen over het strand of richting de boot zouden rennen.
In dat geval zouden er opeens 4 'navy seals' uit het water springen en het vuur openen.

Helaas verplaatste de cirkel zich niet richting onze boot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Tsurany schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:01:
@IdieEasy Dat is het grote nadeel van solo games, te weinig voer- en vaartuigen om fatsoenlijk op military eiland te komen als de cirkel daar gaat eindigen. Met squad games heb je dat probleem een stuk minder.

Al heb ik regelmatig zwemmend overgestoken. Laatst nog een match waarbij we tijdens het zwemmen twee andere squads tegen kwamen :+
Ja, dat was een leuk einde. :P

Wij het water in springen en van achteren worden we beschoten, dus duiken en zwemmen voor ons leven. Vervolgens zwemt dat squad achter ons en zien we rechtsvoor nog een squad zwemmen EN een squad op het eiland waar wij naar toe moesten...

Ik weet niet precies meer hoe het eindigde maar wij hebben een tijdje in het water gelegen, andere squads met elkaar in vuur gevecht en wij het strand op. Uiteindelijk liep het daar niet zo goed af door gebrek aan cover dacht ik haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lol wat een luckbox squadwipe had ik hier XD

http://plays.tv/video/592...ky-sucky-4-dead?from=user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
Ola! Speel sinds kort ook PUBG, heb er zo'n 5 uurtjes ingame op zitten en vind het erg vermakelijk! Gaat steeds beter, maar lijkt me ook leuk om eens een keer met anderen te spelen. Heb mijn gegevens toegevoegd aan de sheet, maar bij deze nog even de vraag wie het leuk vind om mij een beetje onder zijn vleugels te nemen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:41
Gisteravond 3 squad wins op een rij. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dellmorte
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:04
Ik vind het wel een geniale actie _/-\o_
NickThissen schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:23:
Gisteravond weer iets nieuws meegemaakt... Iemand zat over voice chat het geluid af te spelen dat klonk alsof hij aan het rondlopen was. Eerste instantie trapte ik er in en probeerde ik hem te zoeken, maar gelukkig is de voice chat kwaliteit zo slecht dat het meteen begon op te vallen dat er iets niet klopte... Uiteindelijk lag hij iets van 5 meter van me vandaan achter een tractor. Ik liep langs, hij sprong op en begon te schieten, en kreeg meteen een shotgun in z'n gezicht, instakill :+ Hoe triest ben je dan als je zo'n soort tactieken gaat gebruiken lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Kleine patch op de test server. Een potje getest en ging uitzonderlijk vlot precies..?
Alles voelde vloeiend, geen lag, geen drops.
Laten we hopen dat dit morgen ook zo is in de definitieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:54
Ok ik ga hem toch maar halen! Nu is het nog een soort beta toch? Wordt de fullgame duurder? En wanneer komt de fullgame uit?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
Korkss schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:13:
Ok ik ga hem toch maar halen! Nu is het nog een soort beta toch? Wordt de fullgame duurder? En wanneer komt de fullgame uit?
Het is een early acces game, en het is nog onbekend wanneer hij uitkomt en hoe duur hij dan zal zijn. Ik denk wel gewoon 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij sterk dat het hoger wordt dan 30 euro. Maar met mijn GTX 1070 haal ik meestal 60-90 FPS fwiw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik denk eerlijk gezegd dat de cpu er meer toe doet atm dan de gpu?
Ben van gtx970 naar 1070 gegaan en verschil is marginaal te noemen.
Maar als ik sommige mensen hoor met moeite 60 fps halen, ben ik wel tevreden met mijn i7 7700k die makkelijk 100fps aftikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
brainovic schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:15:
[...] maar bij deze nog even de vraag wie het leuk vind om mij een beetje onder zijn vleugels te nemen :)!
Welkom! Wat je volgens mij het beste kunt doen is de Discord joinen uit de topic start. Mijn ervaring is dat er elke dag wel mensen aan het spelen zijn en je snel genoeg in een squad zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
pimskie schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:18:
[...]

Welkom! Wat je volgens mij het beste kunt doen is de Discord joinen uit de topic start. Mijn ervaring is dat er elke dag wel mensen aan het spelen zijn en je snel genoeg in een squad zit.
mijn ervaring is dat er te veel mensen zijn :P maar inderdaad zijn altijd wel mensen online, helemaal vanaf 1830 tot 2300 uur

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
kazzzdafke schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:15:
Ik denk eerlijk gezegd dat de cpu er meer toe doet atm dan de gpu?
Ben van gtx970 naar 1070 gegaan en verschil is marginaal te noemen.
Maar als ik sommige mensen hoor met moeite 60 fps halen, ben ik wel tevreden met mijn i7 7700k die makkelijk 100fps aftikt.
CPU heeft het inderdaad zwaar vergeleken met vrijwel alle andere spellen. Zie hem toch vaak de 100% aantikken terwijl ik dat met andere spellen nooit gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Mijn CPU (6700K) zit echt uit zijn neus te vreten. Hangt rond de 30%. Bij mij is mijn 1070 to eerder de bottleneck :) Die zit qua usage tussen de 80 en 100%

[ Voor 19% gewijzigd door vinom op 01-06-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zo zie je maar hoe belangrijk spacing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
vinom schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:02:
Mijn CPU (6700K) zit echt uit zijn neus te vreten. Hangt rond de 30%. Bij mij is mijn 1070 to eerder de bottleneck :) Die zit qua usage tussen de 80 en 100%
Vind ik bijzonder, ik heb een i5 6600k(4.5GHz) en een 1070, speel je op 1080p of 1440p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
@WhiteTiiger Ik speel op een ultrawide monitor, 25610x1080, dus iets meer pixels van full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
vinom schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:00:
@WhiteTiiger Ik speel op een ultrawide monitor, 25610x1080, dus iets meer pixels van full HD.
ik heb ook een 21:9 2560x1080 scherm, merk dat ik ineens niet meer fullscreen windowed hoger kan als 1920x1080.

geeft een behoorlijk vertekend beeld op het moment, boven en onder in het scherm mis ik gewoon een deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Hoe zien jullie je FPS? Ik zag ingame er geen optie voor staan.
Zou wel mooi zijn als je fps/ping counter zou hebben. (weet je meteen wat serverside problemen waren, helpt ook nog eens met bug-reports).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

denk dat de meeste FPS tellertje gebruiks als fraps, of 'gewoon' vanuit steam zelf; even bij steam settings kijken, in-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 01:01:
Het lijkt mij sterk dat het hoger wordt dan 30 euro. Maar met mijn GTX 1070 haal ik meestal 60-90 FPS fwiw.
Moet wel hierbij zeggen dat ik op 1440p speel en i7 4790k @4.7ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
IdieEasy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:22:
Hoe zien jullie je FPS? Ik zag ingame er geen optie voor staan.
Zou wel mooi zijn als je fps/ping counter zou hebben. (weet je meteen wat serverside problemen waren, helpt ook nog eens met bug-reports).
Ik gebruik hiervoor de Nvidia Experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
k heb de steamoverlay aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

WhiteTiiger schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:33:
[...]

Ik gebruik hiervoor de Nvidia Experience.
Hmm, dat gaat lastig worden met een Asus Radeon kaart :+
418O2 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:34:
k heb de steamoverlay aangezet.
himlims_ schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:24:
denk dat de meeste FPS tellertje gebruiks als fraps, of 'gewoon' vanuit steam zelf; even bij steam settings kijken, in-game
Ah, ik wist niet dat steam die optie bood. Ga ik dat vanavond even aanzetten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

himlims_ schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:24:
Ik gebruik die van Nvidia die in shadowplay / stream opties zit.

Ik loop met mijn 970 op gemiddeld 50 fps met redelijk hoge settings.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Waarom kom ik dit soort teams nooit meer tegen, ze hebben echt letterlijk geen idee wat er aan de hand is. Sealclubbing 2.0 :+ :9~

Wat vinden jullie trouwens van de huidige (skill/rating based) matchmaking in pubg?

[ Voor 10% gewijzigd door gotfurrr op 01-06-2017 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
IdieEasy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:36:
[...]

Hmm, dat gaat lastig worden met een Asus Radeon kaart :+

[...]

[...]

Ah, ik wist niet dat steam die optie bood. Ga ik dat vanavond even aanzetten _/-\o_
Veel mensen claimen dat de steam overlay een hoge impact heeft op je fps. Just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gotfurrr schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:43:
[...]

Veel mensen claimen dat de steam overlay een hoge impact heeft op je fps. Just saying.
al die gay overlays:
- steam
- discord
- nvidia
- gpuinfo

wordt er allemaal niet beter op, dat die dingen ook permanent uitgeschakeld blijven als je dat aangeeft ... al die overlays voelt beetje aan als die "werkbalken in IE"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
gotfurrr schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:42:
[...]

Waarom kom ik dit soort teams nooit meer tegen, ze hebben echt letterlijk geen idee wat er aan de hand is. Sealclubbing 2.0 :+ :9~

Wat vinden jullie trouwens van de huidige (skill/rating based) matchmaking in pubg?
Is er nu überhaupt skill based matchmaking? Lijkt me niet aangezien het spel meestal in een seconde je in een game kan gooien met 99 andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Jammer dat de nieuwe maps nog ff op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
ghighoegha schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:55:
[...]

Jammer dat de nieuwe maps nog ff op zich laten wachten.
Vind ik niet meer dan logisch eigenlijk. Je kan gedurende easrly acces wel veel nieuwe dingen toevoegen maar als de basis van de game code bijvoorbeeld zoals hij zelf aangeeft nog niet goed is. Krijg je beetje DayZ SA 2.0. Ik ben blij dat hij echt gemotiveerd is om de game snel uit early acces te krijgen en het team zit naar mijn weten er bovenop met een wekelijkse en maandelijkse patches. Ik vermaak me nu al prima. Als netcode beter wordt en minder rare lag ingame is het helemaal top.

Nieuwe maps kunnen altijd nog wel :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Ben ik helemaal met je eens. Maar vind het nog steeds jammer haha. Hoopte stiekem op een paar maandjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 12:31
Flamesz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:03:
[...]

Is er nu überhaupt skill based matchmaking? Lijkt me niet aangezien het spel meestal in een seconde je in een game kan gooien met 99 andere spelers.
In duo (top 100) merken we wel degelijk iets van die queue time. Daar zitten we soms 5 min. te wachten voordat we in een game komen. En dan maar wachten tot er 90+ players in zitten. Meeste games beginnen daar tussen de 70 en 80 players.

Hopelijk is dat met die update van vandaag wat minder.

Daarnaast hebben we een tijdje de top 10 spelers van onze potjes bijgehouden en opgezocht via https://pubg.me om te kijken welke ranks ze hebben. Dat varieerde van rank 50 tot 6000.
Zal ongetwijfeld te maken hebben met beschikbaarheid van players op bepaalde tijden.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Ik zou het wel fijn vinden om een playerlist te hebben tijdens een game.
Kan met alleen namen, zodat je weet tegen wie je speelt, maar het kan ook aangevuld worden met k/d cijfers.

Ik wil nog een keer proberen om solo te doen, dan met 4 vrienden (of meer) tegelijk op play klikken en kijken of we in dezelfde game komen. Ben wel benieuwd hoevaak dat gebeurd of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

beebie121 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:47:
Ik wil nog een keer proberen om solo te doen, dan met 4 vrienden (of meer) tegelijk op play klikken en kijken of we in dezelfde game komen. Ben wel benieuwd hoevaak dat gebeurd of niet.
Er vanuit gaande dat je dan gaat samenspelen: Kan, maar is tegen de regels. Als ze je betrappen (log analyse of iemand doet een report) kan je een ban krijgen.

Gelijktijdig op dezelfde server terecht komen gebeurt vrij makkelijk. Zag laatst nog een twitch waar ze dat met 50 man deden...

Pagina: 1 ... 14 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord