Doe eens niet zo overdreven blij man!BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:32:
Gister mijn eerste solo Chicken Dinner![]()
Ging maar net goed omdat ik tot 2 keer toe liep te klooien.
[video]
Zit ooknog steeds met reshade een beetje te klooien.
Vind het nog iets te gesatureerd, en ook wat veel ''bloom'' om de bomen.
Haha ja had niet door dat me Mic nog aanstond
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Denk dat dit de meest ingetogen chicken dinner celebration ooit wasBobbLeeSwaggr schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:15:
[...]
Haha ja had niet door dat me Mic nog aanstond
Ik verwachtte na dit te lezen een "rip headphone users" situatie met allemaal geschreeuw. Viel toch vies tegen
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Merk toch wel dat mijn aim niks is vergeleken bij heeeeeel veel anderen. 1 op 1 verlies ik altijd, maak amper headshot, word heel vaak gekilled door headshots. Echt klote
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
practise makes perfect, kies je gevecht.Korkss schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:17:
Merk toch wel dat mijn aim niks is vergeleken bij heeeeeel veel anderen. 1 op 1 verlies ik altijd, maak amper headshot, word heel vaak gekilled door headshots. Echt klote
ik merkte in het begin ook dat ik er vaak last van had maar nu kan ik redelijk makkelijk range inschatten of schoten ver genoeg voor een enemy schieten in zijn loop zodat ze raken.
komt vanzelf!
Gister op de GOT Discourd server aangemeld. Maar hoe teamen jullie nu? Spreken jullie af op de server? Doen jullie dat hier? Zou wel eens mee willen doen met een squad.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Er kunnen 4 man in een squad, dus als er 3 of minder in een voice kanaal zitten dan kun je daar eens aankloppen om mee te doen.ChojinZ schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:09:
Gister op de GOT Discourd server aangemeld. Maar hoe teamen jullie nu? Spreken jullie af op de server? Doen jullie dat hier? Zou wel eens mee willen doen met een squad.
tx, duidelijk!unfor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:21:
[...]
Er kunnen 4 man in een squad, dus als er 3 of minder in een voice kanaal zitten dan kun je daar eens aankloppen om mee te doen.
Vond het nogal gek om zomaar in een kanaal met andere te gaan zitten. Maar dat kan dus gewoon? (mits het maximum aantal spelers nog niet bereikt is)
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Gewoon vragen. Soms spelen ze dan met 2 of 3, als je gewoon even vraagt of ze al zijn begonnen is het oké.ChojinZ schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:26:
[...]
tx, duidelijk!
Vond het nogal gek om zomaar in een kanaal met andere te gaan zitten. Maar dat kan dus gewoon? (mits het maximum aantal spelers nog niet bereikt is)
Je kan ook even een bericht in matchmaking gooien. Of in een lege gaan zitten.
Als je van tevoren zegt dat je newb bent helpt dat ook wel.
[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 14-06-2017 18:17 ]
Na lang wikken en wegen (of het wel mijn spel is) heb ik PUBG (net) gekocht en ben het aan het installeren.
Dus er is een kans dat ik (vanaf nu en vaker) op Discord kom om samen te gamen
[ Voor 5% gewijzigd door NINjak op 14-06-2017 19:03 ]
Ojee, hier ookNINjak schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:02:
Na lang wikken en wegen (of het wel mijn spel is) heb ik PUBG (net) gekocht en ben het aan het installeren.

Mensen die ook reshade gebruiken? Welke opties hebben jullie aan staan? Zit wat youtube filmpjes te kijken maar iedereen gebruikt wat anders, zie door de bomen het bos niet meer :-p
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Tja, blijft persoonlijke voorkeur. Ik heb Technicolor v2 en adaptive sharpening aan staan, is voor mij voldoende.Korkss schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:16:
Mensen die ook reshade gebruiken? Welke opties hebben jullie aan staan? Zit wat youtube filmpjes te kijken maar iedereen gebruikt wat anders, zie door de bomen het bos niet meer :-p
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Die heb ik nu ook aan staan met HDR erbij.. via een YT filmpje gedaan. Dacht misschien hebben mensen nog tips?!?!Tsurany schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:21:
[...]
Tja, blijft persoonlijke voorkeur. Ik heb Technicolor v2 en adaptive sharpening aan staan, is voor mij voldoende.
Net wat je zelf fijn vindt natuurlijk en hoe jouw monitor is afgesteld. Ik gebruik AdaptiveSharpen, HDR en Technicolor 2Korkss schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:16:
HDR vind ik er niet uit zien dus dat snel uit gezet. Wellicht gewoon alles installeren en dan de opties af gaan? Kijk wat elke optie doet en of dat iets is wat je wilt of niet.Korkss schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:24:
[...]
Die heb ik nu ook aan staan met HDR erbij.. via een YT filmpje gedaan. Dacht misschien hebben mensen nog tips?!?!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Yoooo ik speel dit spel al lang en zocht al mensen om regelmatig squads mee te spelen. Pooosstt. In game heet ik Burakius
Kijk even op de discord die in de opening post staatBurakius schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:41:
Yoooo ik speel dit spel al lang en zocht al mensen om regelmatig squads mee te spelen. Pooosstt. In game heet ik Burakius
Wat @unfor zegt, maar wat je ook kunt doen is het melden in de channel 'match making'.ChojinZ schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:09:
Daar geven mensen aan of ze nog mensen zoeken, of melden zich mensen die een team zoeken
Werkte best goed... gisteren mijn eerste PUBG vuurdoop gehad en zonder problemen samen gespeeld met on- en bekendenpimskie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:38:
[...]
Wat @unfor zegt, maar wat je ook kunt doen is het melden in de channel 'match making'.
Daar geven mensen aan of ze nog mensen zoeken, of melden zich mensen die een team zoeken
Ok, net begin deze week begonnen met spelen en ik moet zeggen dat ik nog niet mijn flow gevonden heb.
Maar toch, gisteravond leek eindelijk eens alles mee te zitten. Ik land met 3 anderen bij de koeltorens aan de oostzijde. Niet direct voor de big loot maar een paar hutjes aan de zijkant gepakt. In de verte hoor ik de andere drie elkaar afmaken tot het uiteindelijk stil is. Schichtig om mij heen kijkend zoek ik verder. Vind een lev. 2 headgear en vest. Prachtig, alleen geen wapens behalve een lame shotgun. Plots voetstappen, de winnaar van de shootout verder op rent mij voorbij en stopt precies voor mijn crosshair. Bam! Een mooie koffer vol met ammo, guns, en supplies.
Dat begint lekker!
In de buurt een buggy. Normaal loop ik wat met de battle area mee, maar dat werkt niet zo goed voor mij, dus dit keer scheur ik naar het centrum van de cirkel.
Een paar schermutselingen onderweg.
Aangekomen op bestemming, vol met goede gear, krijg ik de keuze, het dorpje of een vrij staande woning ergens in de omgeving. Ik kies voor het laatste. Ga naar binnen, vind nog wat gear. Prima hier blijf ik.
Ik neem mijn toevlucht op de eerste verdieping en kruip wat langs de ramen om te kijken of er nog wat aan komt via het open veld. Terwijl de battle arena als maar kleiner wordt zie ik vanuit mijn huis een crate landen. Spelers vechten in pure hebzucht rond de crate, geweren vuren, granaten exploderen, en langzaam zakt het aantal spelers van ca. 50 tot beneden de 10.
O, ik zit gebakken! Dit gaat hem worden. Free ticket to a chicken dinner!
De cirkel lijkt zich langzaam om mijn huisje te vormen.
Uiteindelijk aanschouw ik dat er nog een paar spelers over zijn op de paar vierkante meter waar mijn huisje ook in staat. Ik kijk uit ramen naar de omgeving en zie zo snel niks.
O hee, kijk, hier ligt nog een item in de hoek van de kamer. O, en er is nog een trapje naar zolder, die had ik nog niet gezien!
BAM! ... mooi uitzicht op het dak van het huisje.
... zat er dus al 15 minuten iemand op zolder boven mij ...
Maar toch, gisteravond leek eindelijk eens alles mee te zitten. Ik land met 3 anderen bij de koeltorens aan de oostzijde. Niet direct voor de big loot maar een paar hutjes aan de zijkant gepakt. In de verte hoor ik de andere drie elkaar afmaken tot het uiteindelijk stil is. Schichtig om mij heen kijkend zoek ik verder. Vind een lev. 2 headgear en vest. Prachtig, alleen geen wapens behalve een lame shotgun. Plots voetstappen, de winnaar van de shootout verder op rent mij voorbij en stopt precies voor mijn crosshair. Bam! Een mooie koffer vol met ammo, guns, en supplies.
Dat begint lekker!
In de buurt een buggy. Normaal loop ik wat met de battle area mee, maar dat werkt niet zo goed voor mij, dus dit keer scheur ik naar het centrum van de cirkel.
Een paar schermutselingen onderweg.
Aangekomen op bestemming, vol met goede gear, krijg ik de keuze, het dorpje of een vrij staande woning ergens in de omgeving. Ik kies voor het laatste. Ga naar binnen, vind nog wat gear. Prima hier blijf ik.
Ik neem mijn toevlucht op de eerste verdieping en kruip wat langs de ramen om te kijken of er nog wat aan komt via het open veld. Terwijl de battle arena als maar kleiner wordt zie ik vanuit mijn huis een crate landen. Spelers vechten in pure hebzucht rond de crate, geweren vuren, granaten exploderen, en langzaam zakt het aantal spelers van ca. 50 tot beneden de 10.
O, ik zit gebakken! Dit gaat hem worden. Free ticket to a chicken dinner!
De cirkel lijkt zich langzaam om mijn huisje te vormen.
Uiteindelijk aanschouw ik dat er nog een paar spelers over zijn op de paar vierkante meter waar mijn huisje ook in staat. Ik kijk uit ramen naar de omgeving en zie zo snel niks.
O hee, kijk, hier ligt nog een item in de hoek van de kamer. O, en er is nog een trapje naar zolder, die had ik nog niet gezien!
Altijd het gebouwtje helemaal clearen of niet naar boven gaan als je niet weet of er iemand is. Ik heb ook wel eens een 10 min boven een squad gezeten die toen weer naar buiten gingen, free kills
.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Je kunt gewoon niet boos worden op het spel zelf, dat is het mooie van de hele setup. Als je dood gaat is het jouw eigen fout, ben je onvoorzichtig geweest.
Totaal geen gevoel van onbalans zoals je bij veel AAA shooters tegen komt. Kan soms wel janken, maar gefrustreerd kan je er niet van worden.
Nieuw potje, en dit maal niet laten afleiden! Maar ja, ik heb de attentiespanne van een goudvis.
Totaal geen gevoel van onbalans zoals je bij veel AAA shooters tegen komt. Kan soms wel janken, maar gefrustreerd kan je er niet van worden.
Nieuw potje, en dit maal niet laten afleiden! Maar ja, ik heb de attentiespanne van een goudvis.
Minus de bugs en andere shit die de game soms bij je fliktBenVenNL schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:01:
Je kunt gewoon niet boos worden op het spel zelf, dat is het mooie van de hele setup. Als je dood gaat is het jouw eigen fout, ben je onvoorzichtig geweest.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
nou dat is dus echt niet altijd zo, als ik achter een boom sta wat naar links en rechts strafe maar opeens 2 meter rechts van de boom eindig doe ik dat echt zelf niet.BenVenNL schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:01:
Als ik een deur wil openen maar er is geen deur te zien, doe ik dat echt niet zelf.
Als ik een duidelijke hit met een shotgun maak maar er wordt geen hit geregistreerd doe ik dat echt niet zelf.
Ik game op een heerlijk rappe bak met een FTTH connectie. Nog geen zaken als jij omschrijft tegen gekomen.SouLLeSSportal schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:05:
[...]
nou dat is dus echt niet altijd zo, als ik achter een boom sta wat naar links en rechts strafe maar opeens 2 meter rechts van de boom eindig doe ik dat echt zelf niet.
Als ik een deur wil openen maar er is geen deur te zien, doe ik dat echt niet zelf.
Als ik een duidelijke hit met een shotgun maak maar er wordt geen hit geregistreerd doe ik dat echt niet zelf.
Wat ik mij wel moet aanleren is dat ik alle guns direct op full auto zet. Kom er veel te vaak in het midden van een gevecht achter dat ik dat vergeten ben.
Komt nog wel, hangt totaal niet van je pc af namelijk. Ik speel het al een tijdje en meestal geen grote problemen maar af en toe lagt je game gewoon de pan uit.BenVenNL schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:10:
[...]
Ik game op een heerlijk rappe bak met een FTTH connectie. Nog geen zaken als jij omschrijft tegen gekomen.
Hangt af van welke gun en wanneer je hem gebruikt, close range wapens wel, long range doe ik zelf niet tenzij nodig in stedelijke gebieden etc. Op lange afstand is autofire namelijk super irritant om tap shots te maken.Wat ik mij wel moet aanleren is dat ik alle guns direct op full auto zet. Kom er veel te vaak in het midden van een gevecht achter dat ik dat vergeten ben.
Is deze game ook goed te spelen als je (voorlopig) alleen bent ?
Overweeg namelijk om eens een Battle Royal game te spelen en deze spreekt mij het meest aan.
Speel zelf eigenlijk alleen maar RPG's en relatief weinig shooters. Wel om de single player maar niet echt online.
Overwatch is de enige shooter die ik wel regelmatig speel.
Overweeg namelijk om eens een Battle Royal game te spelen en deze spreekt mij het meest aan.
Speel zelf eigenlijk alleen maar RPG's en relatief weinig shooters. Wel om de single player maar niet echt online.
FUMES et CARNES
er zit een solo mode in zodat je alleen vs de 99 andere spelers speelt, die ook solo spelen.Iusedto schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:22:
Is deze game ook goed te spelen als je (voorlopig) alleen bent ?
Voor duo kan je nog niet alleen spelen, voor squad kun je que-en om bij ander squad van 2of 3 te komen of een squad van max 4 randoms.
Hebben ze de matchmaking voor duo er uit gehaald? Het is al een tijdje terug maar ik heb zeker een paar potjes met randoms gespeeld in duo via de matchmaking.
Als je voor wat voor reden dan ook in je eentje tegen duo's of squads wil kan je die gamemodes ook in je eentje joinen met auto matchmaking uit.
Als je voor wat voor reden dan ook in je eentje tegen duo's of squads wil kan je die gamemodes ook in je eentje joinen met auto matchmaking uit.
voorzover ik weet kan/kon dit niet, was dit niet een squad game met 2 man in een team?Flamesz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:29:
Hebben ze de matchmaking voor duo er uit gehaald? Het is al een tijdje terug maar ik heb zeker een paar potjes met randoms gespeeld in duo via de matchmaking.
Nee, want dan had auto-matchmaking wel een 3e en 4e persoon voor ons gevonden.
Yup werkte vrij goed. Cirkel positie is alleen iets wat maar niet werkt bij mijNINjak schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:28:
[...]
Werkte best goed... gisteren mijn eerste PUBG vuurdoop gehad en zonder problemen samen gespeeld met on- en bekenden
Op welke manier?Cramthabam schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:53:
[...]
Yup werkte vrij goed. Cirkel positie is alleen iets wat maar niet werkt bij mij
Ik vergeet er steeds naar te kijken en te bewegen
Matchmaking met Duo ken ik niet, heb nog nooit gehad dat we met een duo een 3e/4e man erbij kregen, enkel pas vanaf 3 man.Flamesz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:29:
Edit: ah wacht, je kan in het menu links natuurlijk wel kiezen voor solo/duo/squad. Als je in duo zit en daar dus voor Squad kiest werkt het wel.
[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 15-06-2017 12:05 ]
Je kan als duo queuen in Squads dan krijg je max 2 mensen erbijAngeloonie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:01:
[...]
Matchmaking met Duo ken ik niet, heb nog nooit gehad dat we met een duo een 3e/4e man erbij kregen, enkel pas vanaf 3 man.
Yuh zie editOllievssn schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:04:
[...]
Je kan als duo queuen in Squads dan krijg je max 2 mensen erbij
Mooi verhaal, en herkenbaar voor iedereen in het begin.BenVenNL schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:34:
Minuten looten, hersenloos, hoewel je weet dat het dom is, naar een huisje rennen.... BAM
Default blanke hetero
Ik merk de laatste tijd dat ik heel vaak hit ben als ik (imo) al lang achter een muurtje in cover zit... mijn lootcrate ligt vaak dan ook volledig in cover. Wellicht dat dit met lag te maken heeft? Het vreemde is dat ik van lag verder niets merk (deuren gaan meteen open, loot oprapen gaat soepel)
dit komt voornamelijk omdat niet jij lagged maar degene die op je schiet , hit detection is namelijk voor het grootste gedeelte client side. Als die andere persoon jou dus nog gewoon buiten cover ziet terwijl je er zelf al achter zit kun je er weinig aan doen.x3rius schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:21:
Ik merk de laatste tijd dat ik heel vaak hit ben als ik (imo) al lang achter een muurtje in cover zit... mijn lootcrate ligt vaak dan ook volledig in cover. Wellicht dat dit met lag te maken heeft? Het vreemde is dat ik van lag verder niets merk (deuren gaan meteen open, loot oprapen gaat soepel)
Heb t ff nagekeken, je kan als je alleen bent gewoon duo selecteren en dan krijg je er een maat bij.SouLLeSSportal schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:31:
[...]
voorzover ik weet kan/kon dit niet, was dit niet een squad game met 2 man in een team?

Daar gingen wij gisteren ook een paar keer de mist mee in.... te ver van de cirkel en te weinig tijd of soms maar net genoegCramthabam schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:01:
[...]
Ik vergeet er steeds naar te kijken en te bewegen
Ook een moment gehad van treuzelen en niet sneller in beweging komen en dus te laat op het laatst en dan doet het echt pijn.
Dinner van gisterenavond
Met @shroudster & Hemical & The_Marsmellow
Vanuit het oogpunt van @shroudster en vanaf 20:33 vanuit mijn (@Angeloonie) oogpunt.
Vanuit het oogpunt van @shroudster en vanaf 20:33 vanuit mijn (@Angeloonie) oogpunt.
Hmm, maar mijn 'client side' registreert in eerste instantie dan geen hit. Wie is dan de baas over wie wat naar de server gestuurd wordt? Dan zou je met een x aantal ms delay iedereen langer kunnen raken.Triskin schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:32:
[...]
dit komt voornamelijk omdat niet jij lagged maar degene die op je schiet , hit detection is namelijk voor het grootste gedeelte client side. Als die andere persoon jou dus nog gewoon buiten cover ziet terwijl je er zelf al achter zit kun je er weinig aan doen.
zoals ik het heb begrepen is de hitreg client side, dat betekent dat je als ontvangende partij geen enkele inbreng hebt.x3rius schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:50:
[...]
Hmm, maar mijn 'client side' registreert in eerste instantie dan geen hit. Wie is dan de baas over wie wat naar de server gestuurd wordt? Dan zou je met een x aantal ms delay iedereen langer kunnen raken.
Hit registratie is server side. Anders is het 1 groot cheat festijn!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Heb je daar een source voor? Want het laatste wat ik gehoord heb is dat het inderdaad client side is op het moment.beany schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:11:
Hit registratie is server side. Anders is het 1 groot cheat festijn!
100% client side , in het verleden was het mogelijk om je netwerkkabel er uit te trekken , iemand te killen , netwerkkabel er weer in en die persoon is dood zonder je gezien te hebben.
Dit wordt nu onderschept met een network lag detected melding.
Dit wordt nu onderschept met een network lag detected melding.
Okay, laat ik het anders zeggen: Battlegrounds is gemaakt met Unreal Engine 4. Zover ik weet werkt UE4 met client side hit registratie en server side validatie. Hiermee is het dus beide, maar de server bepaalt uiteindelijk of een hit valide is of niet. Dit maakt het dan server side.IdieEasy schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:14:
[...]
Heb je daar een source voor? Want het laatste wat ik gehoord heb is dat het inderdaad client side is op het moment.
Maar ehm, heb jij een source?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
maar dan zeggen we toch hetzelfde ? Client submit de hit en Server accepteert dit of niet.
de client van degene die geraakt wordt heeft het maar te accepteren daarna
de client van degene die geraakt wordt heeft het maar te accepteren daarna
Dit zou wel verklaren waarom sommige raken schoten ook niet geregistreerd worden. Als het puur en alleen cliënt is moet dat niet kunnen lijkt mij.beany schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:29:
[...]
Okay, laat ik het anders zeggen: Battlegrounds is gemaakt met Unreal Engine 4. Zover ik weet werkt UE4 met client side hit registratie en server side validatie. Hiermee is het dus beide, maar de server bepaalt uiteindelijk of een hit valide is of niet. Dit maakt het dan server side.
Maar ehm, heb jij een source?
Maar dit is ook puur logica, geen source
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Nee, want dat noem je dan server side validation.
Maargoed, symantisch geneuzel. Iedereen weet nu wel hoe het (ongeveer) werkt.
Het slechte nieuws is dat ik de terugtocht naar de cirkel niet overleefde..
Het goede nieuws is dat ik het spawn eiland gehaald heb, helemaal vanaf military Island
Mijn bevindingen:
- Ik was blijkbaar niet de enige met dit idee. Ik dacht eerst dat ik gek werd, maar er was zowaar iemand anders. Die heb ik makkelijk kunnen killen omdat hij niet iemand anders verwachtte, en met zijn wapens op zijn rug liep xD
- De wapens van de lobby liggen er niet meer, maar wel de loot net zoals op het military airfield. (in de grote kazernes).
Het goede nieuws is dat ik het spawn eiland gehaald heb, helemaal vanaf military Island
Mijn bevindingen:
- Ik was blijkbaar niet de enige met dit idee. Ik dacht eerst dat ik gek werd, maar er was zowaar iemand anders. Die heb ik makkelijk kunnen killen omdat hij niet iemand anders verwachtte, en met zijn wapens op zijn rug liep xD
- De wapens van de lobby liggen er niet meer, maar wel de loot net zoals op het military airfield. (in de grote kazernes).

Gisteren mijn eerste succesvolle "stress loot" gedaan.
Meestal drop ik vrij rustig, in de late game komen is voor mij meestal het doel. Merk dat ik mensen vaak niet zie though, dus de laatste tijd ben ik soms drukker aan het droppen om de 1v1 gevechten te oefenen.
Afijn, stress looten...
Ik drop Military baracks, stom als ik ben blijf ik boven de bergen, ipv boven de base. Dus mijn parachute gaat eerder open dan van de 6-8 anderen die hier ook dropten.....
Ik zie dan 4-5 man naar de loodsen gaan dus probeer nog snel als eerste in het huis bovenop de heuvel te komen.
Nope, ook daar is iemand me voor!
Snel check ik het schuurtje wat daar in de buurt staat, en doe ondertussen een schietgebedje voor een gun...
DENIED.
Leeg, echt leeg.... Ja, wat snoep papiertjes op de grond, maar die kan ik niet oprapen, laat staan iemand mee doodgooien...
Als een idioot van de heuvel af gesprongen, dan maar achteringang appartement en hopen dat ik sneller ben dan iemand anders.
Ben ik bijna onderaan de heuvel, zie ik iemand iets oppakken, recht naast de achteringang.
*shit* *shit* *shit*
Oh, links van mij staat nog een huisje, even snel daar kijken.
*Vector*
Als een soort heilige graal lag hij daar, een WAPEN!
Nog even snel checken voor armor/headgear en als een gek door naar de loodsen.
Inmiddels zijn overal vuurgevechten bezig, zo ook in de loods waar ik heen aan het lopen ben...
Oh well, dit moest een kort potje worden, dus LETS GO!
Nog 15 meter, het wordt stil... Ik verwacht ieder moment neergeknald te worden uit het appartement of een van de loodsen.
10 meter... 5 meter... Ik ben bij de loods...
Snel peeken, staat daar iemand (Doodstil) te looten, onder hem zie ik 2 kistjes liggen.
2 snelle headshots later liggen er 3 kistjes.
Niet dezelfde fout willen maken als kistje nummer 3 eerst even de hele loods gechecked. Niemand in de buurt en niemand in de loods.
*pfiew* momentje rust!
Snel looten, niet bijzonder goede loot (logisch, 1 minuut aan het looten geweest, waarvan 30 seconde vuur gevecht)...
S12k
(Dit is misschien wel mijn favoriete early/end game wapen. Ik kan er slecht mee missen
)
Terwijl ik hem op pak gooi ik nog wat andere dingetjes in mijn inventory...
Op eens zie ik iemand aan komen lopen. Niet wetende of hij me gezien heeft ga ik in cover...
Hij komt niet binnen, maar ik hoor geen voetstappen.. Hmmmpf snel er aan de andere kant uit en peeken om de hoekjes om te zien of hij probeert te flanken.
Niets te zien, dus weer naar binnen, in gedachten houdend dat hij nu wel binnen zal zijn.
Op dat moment valt het me op dat ik 10 ammo in mijn s12k heb. Er lag niet meer bij de eerder zo goed uitziende kistjes. Oh well, moet genoeg zijn om iemand te vermoorden!
Na dat we als een soort danspartners een minuut lang om elkaar heen hebben lopen draaien (elkaar soms wel rakend, maar slecht en absoluut niet lethal) krijg ik de overhand en kan ik hem in zijn rug pakken.
Kill nummer 2 is binnen!
Op dit moment voel ik me best goed. 2 kills in de eerste 5 minuten gebeurt mij niet zo vaak. Hell, ik denk dat dit de eerste keer is dat ik in een solo 2 kills pak.
Voorzichtig (doch snel) de andere 2 loodsen gescout, geen loot meer en geen mensen.
Shit, weg rennen voelt nog niet goed, dan heb ik straks mensen in mijn rug. En dat appartement zal vast nog "bewoond" zijn.
Dus, hop het appartement in.
Meteen hoor ik iemand lopen, waar kan ik niet vaststellen, maar ik moet ervan uitgaan dat hij gehoord heeft dat ik de deur opende (en dicht deed, macht der gewoonte).
Tsja, ik ben hier met een missie, en wachten tot meneer naar beneden komt zie ik niet zitten. Dit was een stress test, niet een geduld test...
Hop, eerste trap op. Geen tegenstander. Misschien in 1 van de kamers. Snel alle kamers gechecked (ik kan je vertellen, dit laat mijn hart flink sneller gaan, iedere kamer verwachtte ik dat hij in een hoekje zat met een shotgun, en tegelijkertijd in de volgende kamer toekeek hoe ik mijn rug naar hem draaide).
Alles was leeg. Echt leeg, geen meds geen vest helemaal niets.... Fine...
Op naar de tweede etage.
*leeg*
Grmbl, ik hoor hem al een tijdje niet meer, dus hij moet weten dat ik eraan kom....
Fine, bastard, dan kom ik ook.
Op naar de derde!
En ja hoor, daar zit hij bovenaan de trap op me te wachten.
Na twee schampschoten met de s12k (ja, ik kan er slecht mee missen, maar alle pellets raken is een ander verhaal) en 1 schot van hem op mij (75% van hp over) beseft hij dat hij in het nadeel is en rent hij het dak op.
Op dat moment besef ik dat ik nog 5 schoten over heb....
Oh well, loot ga ik hier niet meer vinden...
Dus erachteraan! Snel de trap op, rustig het hoekje om en even in de deur opening peeken.
Op dat moment krijg ik 2 kogels in mij gepompt, en draai ik als een idioot rond om hem te vinden.
Hoewel dit niet echt charmant of profesioneel was werkte dit wel! Had nog 3 schoten nodig om de beste man te raken en met nog 2 schoten over heb ik weer een nieuw kistje om te looten!
3 kills, beter dan verwacht!
Nou had de beste man niet echt geluk gehad met zijn lootingspree, en had hij niet echt leuke dingen.
Snel een AR van hem gepakt, nog wat 12 gauge mee en de rest van het terrein geloot.
Nog 2 kistjes gevonden van mensen die in de eerste minuut dood waren gegaan en niets speciaals hadden...
Daarna begon de lange trip naar een goede locatie om nog wat meer kistjes te maken, helaas vond iemand anders dat ik het volgende kistje was en was ik al snel een kistje in een bos. (Ik wist dat hij er was, ik wist alleen niet welk van de 4 bomen om mij heen hij gebruikte als cover. Ik gokte verkeerd
)
Al met al geslaagde stress loot test!
----------
Oh ja, voor iemand het vraagt: Ja het is rustig op het werk
Meestal drop ik vrij rustig, in de late game komen is voor mij meestal het doel. Merk dat ik mensen vaak niet zie though, dus de laatste tijd ben ik soms drukker aan het droppen om de 1v1 gevechten te oefenen.
Afijn, stress looten...
Ik drop Military baracks, stom als ik ben blijf ik boven de bergen, ipv boven de base. Dus mijn parachute gaat eerder open dan van de 6-8 anderen die hier ook dropten.....
Ik zie dan 4-5 man naar de loodsen gaan dus probeer nog snel als eerste in het huis bovenop de heuvel te komen.
Nope, ook daar is iemand me voor!
Snel check ik het schuurtje wat daar in de buurt staat, en doe ondertussen een schietgebedje voor een gun...
DENIED.
Leeg, echt leeg.... Ja, wat snoep papiertjes op de grond, maar die kan ik niet oprapen, laat staan iemand mee doodgooien...
Als een idioot van de heuvel af gesprongen, dan maar achteringang appartement en hopen dat ik sneller ben dan iemand anders.
Ben ik bijna onderaan de heuvel, zie ik iemand iets oppakken, recht naast de achteringang.
*shit* *shit* *shit*
Oh, links van mij staat nog een huisje, even snel daar kijken.
*Vector*
Als een soort heilige graal lag hij daar, een WAPEN!
Nog even snel checken voor armor/headgear en als een gek door naar de loodsen.
Inmiddels zijn overal vuurgevechten bezig, zo ook in de loods waar ik heen aan het lopen ben...
Oh well, dit moest een kort potje worden, dus LETS GO!
Nog 15 meter, het wordt stil... Ik verwacht ieder moment neergeknald te worden uit het appartement of een van de loodsen.
10 meter... 5 meter... Ik ben bij de loods...
Snel peeken, staat daar iemand (Doodstil) te looten, onder hem zie ik 2 kistjes liggen.
2 snelle headshots later liggen er 3 kistjes.
Niet dezelfde fout willen maken als kistje nummer 3 eerst even de hele loods gechecked. Niemand in de buurt en niemand in de loods.
*pfiew* momentje rust!
Snel looten, niet bijzonder goede loot (logisch, 1 minuut aan het looten geweest, waarvan 30 seconde vuur gevecht)...
S12k

Terwijl ik hem op pak gooi ik nog wat andere dingetjes in mijn inventory...
Op eens zie ik iemand aan komen lopen. Niet wetende of hij me gezien heeft ga ik in cover...
Hij komt niet binnen, maar ik hoor geen voetstappen.. Hmmmpf snel er aan de andere kant uit en peeken om de hoekjes om te zien of hij probeert te flanken.
Niets te zien, dus weer naar binnen, in gedachten houdend dat hij nu wel binnen zal zijn.
Op dat moment valt het me op dat ik 10 ammo in mijn s12k heb. Er lag niet meer bij de eerder zo goed uitziende kistjes. Oh well, moet genoeg zijn om iemand te vermoorden!
Na dat we als een soort danspartners een minuut lang om elkaar heen hebben lopen draaien (elkaar soms wel rakend, maar slecht en absoluut niet lethal) krijg ik de overhand en kan ik hem in zijn rug pakken.
Kill nummer 2 is binnen!
Op dit moment voel ik me best goed. 2 kills in de eerste 5 minuten gebeurt mij niet zo vaak. Hell, ik denk dat dit de eerste keer is dat ik in een solo 2 kills pak.
Voorzichtig (doch snel) de andere 2 loodsen gescout, geen loot meer en geen mensen.
Shit, weg rennen voelt nog niet goed, dan heb ik straks mensen in mijn rug. En dat appartement zal vast nog "bewoond" zijn.
Dus, hop het appartement in.
Meteen hoor ik iemand lopen, waar kan ik niet vaststellen, maar ik moet ervan uitgaan dat hij gehoord heeft dat ik de deur opende (en dicht deed, macht der gewoonte).
Tsja, ik ben hier met een missie, en wachten tot meneer naar beneden komt zie ik niet zitten. Dit was een stress test, niet een geduld test...
Hop, eerste trap op. Geen tegenstander. Misschien in 1 van de kamers. Snel alle kamers gechecked (ik kan je vertellen, dit laat mijn hart flink sneller gaan, iedere kamer verwachtte ik dat hij in een hoekje zat met een shotgun, en tegelijkertijd in de volgende kamer toekeek hoe ik mijn rug naar hem draaide).
Alles was leeg. Echt leeg, geen meds geen vest helemaal niets.... Fine...
Op naar de tweede etage.
*leeg*
Grmbl, ik hoor hem al een tijdje niet meer, dus hij moet weten dat ik eraan kom....
Fine, bastard, dan kom ik ook.
Op naar de derde!
En ja hoor, daar zit hij bovenaan de trap op me te wachten.
Na twee schampschoten met de s12k (ja, ik kan er slecht mee missen, maar alle pellets raken is een ander verhaal) en 1 schot van hem op mij (75% van hp over) beseft hij dat hij in het nadeel is en rent hij het dak op.
Op dat moment besef ik dat ik nog 5 schoten over heb....
Oh well, loot ga ik hier niet meer vinden...
Dus erachteraan! Snel de trap op, rustig het hoekje om en even in de deur opening peeken.
Op dat moment krijg ik 2 kogels in mij gepompt, en draai ik als een idioot rond om hem te vinden.
Hoewel dit niet echt charmant of profesioneel was werkte dit wel! Had nog 3 schoten nodig om de beste man te raken en met nog 2 schoten over heb ik weer een nieuw kistje om te looten!
3 kills, beter dan verwacht!
Nou had de beste man niet echt geluk gehad met zijn lootingspree, en had hij niet echt leuke dingen.
Snel een AR van hem gepakt, nog wat 12 gauge mee en de rest van het terrein geloot.
Nog 2 kistjes gevonden van mensen die in de eerste minuut dood waren gegaan en niets speciaals hadden...
Daarna begon de lange trip naar een goede locatie om nog wat meer kistjes te maken, helaas vond iemand anders dat ik het volgende kistje was en was ik al snel een kistje in een bos. (Ik wist dat hij er was, ik wist alleen niet welk van de 4 bomen om mij heen hij gebruikte als cover. Ik gokte verkeerd
Al met al geslaagde stress loot test!
----------
Oh ja, voor iemand het vraagt: Ja het is rustig op het werk

De wapens van de lobby zijn inderdaad weg, wat je wel kan doen als je van plan bent om naar het spawn eiland te gaan, is alle deuren open zetten in de lobby. Ze blijven tijdens de game open staan als je ze in de lobby open zet, waardoor je sneller kan lootenIrcghost schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:44:
Het slechte nieuws is dat ik de terugtocht naar de cirkel niet overleefde..
Mijn bevindingen:
[afbeelding]
Over stresstests gesproken ... .
Laatst een heerlijke shootout gehad mid game. Gast komt binnen en doet vrij voorzichtig, ik hoorde zijn voertuig aankomen dus geen verrassing.
Ik leg een trap met een lev 2. backpack en verschuil mij. M16 in de aanslag. Ja hoor, komt de trap op en duikt direkt op de rugzak. Ratatatata ... klaar.
Maar blijkbaar was er nog iemand in de buurt, terwijl ik zijn kistje leeg van nuttige zaken hoor ik beneden weer een deur open gaan.
Dit maal een meer ervaren speler want deze neemt zijn tijd. Hij komt dichter bij en ik zie de loop van zijn geweer om het hoekje komen. Hij check het hoekje met zijn 3rd person view.
Die gaat mij spotten! Ik ren, en blaas met 5 knallen als een wilde mijn shotgun leeg. Ik raak hem 1 keer en de rest zit in wand en plafond. (Ja, een echte spray en pray actie, lol).
Hij stompeld de trap omlaag, om te healen en ik ben me rot geschokken dat hij nog niet op de grond lag.
Nou hebben we de poppen aan het dansen!
Om toch maar de overhand te houden knal ik maar een magazijn uit de M16 het trapgat omlaag. FF laten zijn dat ik niet bang ben! Terwijl intussen het zweet al in de naad stond.
Ik ga hier niet het hele verhaal neer zitten maar wat volgde was een shoot out welke niet zou misstaan in menig hollywood actiefilm. Eerst naar de beneden verdieping, toen moest ik mij langzaam terug trekken naar zolder, vervolgens weer omlaag gevochten naar de tussenverdieping. Vaak onderbroken door een wederzijds staakt vuren om het hele arsenaal weer door te laden, healen en verbandjes leggen voor een volgende ronde.
Uiteindelijk hem gepakt met een soort van onhandige bunnyhop om het hoekje en een schot recht in het gezicht. We zaten net in een 'rustmomentje' maar ik had nog 4 shotgun schoten over en de rest zat intussen allemaal al in het intereur verzonken.
De hoeveelheid volle magazijnen en shotgun pallets die er door heen zijn gejaagd ... incluus granaten en molotov coctails ... als woningtoezicht daara een kijkje had genomen hadden ze de boel zo onbewoonbaar verklaard of het hele ding was spontaan ingestort met ons er nog in.
Tot nu toe de beste shootout die ik heb gehad. Helemaal vawege het happy end.
Laatst een heerlijke shootout gehad mid game. Gast komt binnen en doet vrij voorzichtig, ik hoorde zijn voertuig aankomen dus geen verrassing.
Ik leg een trap met een lev 2. backpack en verschuil mij. M16 in de aanslag. Ja hoor, komt de trap op en duikt direkt op de rugzak. Ratatatata ... klaar.
Maar blijkbaar was er nog iemand in de buurt, terwijl ik zijn kistje leeg van nuttige zaken hoor ik beneden weer een deur open gaan.
Dit maal een meer ervaren speler want deze neemt zijn tijd. Hij komt dichter bij en ik zie de loop van zijn geweer om het hoekje komen. Hij check het hoekje met zijn 3rd person view.
Die gaat mij spotten! Ik ren, en blaas met 5 knallen als een wilde mijn shotgun leeg. Ik raak hem 1 keer en de rest zit in wand en plafond. (Ja, een echte spray en pray actie, lol).
Hij stompeld de trap omlaag, om te healen en ik ben me rot geschokken dat hij nog niet op de grond lag.
Nou hebben we de poppen aan het dansen!
Om toch maar de overhand te houden knal ik maar een magazijn uit de M16 het trapgat omlaag. FF laten zijn dat ik niet bang ben! Terwijl intussen het zweet al in de naad stond.
Ik ga hier niet het hele verhaal neer zitten maar wat volgde was een shoot out welke niet zou misstaan in menig hollywood actiefilm. Eerst naar de beneden verdieping, toen moest ik mij langzaam terug trekken naar zolder, vervolgens weer omlaag gevochten naar de tussenverdieping. Vaak onderbroken door een wederzijds staakt vuren om het hele arsenaal weer door te laden, healen en verbandjes leggen voor een volgende ronde.
Uiteindelijk hem gepakt met een soort van onhandige bunnyhop om het hoekje en een schot recht in het gezicht. We zaten net in een 'rustmomentje' maar ik had nog 4 shotgun schoten over en de rest zat intussen allemaal al in het intereur verzonken.
De hoeveelheid volle magazijnen en shotgun pallets die er door heen zijn gejaagd ... incluus granaten en molotov coctails ... als woningtoezicht daara een kijkje had genomen hadden ze de boel zo onbewoonbaar verklaard of het hele ding was spontaan ingestort met ons er nog in.
Tot nu toe de beste shootout die ik heb gehad. Helemaal vawege het happy end.
[ Voor 4% gewijzigd door BenVenNL op 16-06-2017 12:49 ]
Ahh molotov.. My favorite suicide xD
De 2x dad ik dat ging gebruikt heb vloog hij niet netjes door het raamkozijn (zonder glas) maar besloot hij daar vlak voor al tegen de vensterrand ploffen.
Sindsdien geen molotov meer aangeraakt
De 2x dad ik dat ging gebruikt heb vloog hij niet netjes door het raamkozijn (zonder glas) maar besloot hij daar vlak voor al tegen de vensterrand ploffen.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 16-06-2017 13:00 ]
Gister avond na veel overwegen toch ook maar het spel gehaald.
Eerste potje vond ik meteen een sniper en assault rifle met ammo etc. Crash..... hele pc liep vast
2e potje alleen maar een pistol kunnen vinden, en na 15 min iemand neer kunnen schieten die naast mijn huis kwam parkeren
eindelijk wat betere wapens met scopes etc. Bij 18 left eindelijk weer iemand gevonden in de verte, maar ik kan echt nog niet goed aimen in dit spel dus helaas ging ik dood.
3e en 4e crashte het spel al binnen de eerste minuut
Laatste potje van de avond hele tijd niemand kunnen vinden, terwijl de cirkel al best klein aan het worden was, om uiteindelijk bij het laatste schuurtje dat nog binnen de cirkel was door een camper achter het deurtje met een shotgun neergehaald te worden. Mrja positie 11 bij mijn 2e echte potje is toch best netjes denk ik, ondanks dat ik niemand ben tegengekomen helaas.
Eerste potje vond ik meteen een sniper en assault rifle met ammo etc. Crash..... hele pc liep vast
2e potje alleen maar een pistol kunnen vinden, en na 15 min iemand neer kunnen schieten die naast mijn huis kwam parkeren
3e en 4e crashte het spel al binnen de eerste minuut
Laatste potje van de avond hele tijd niemand kunnen vinden, terwijl de cirkel al best klein aan het worden was, om uiteindelijk bij het laatste schuurtje dat nog binnen de cirkel was door een camper achter het deurtje met een shotgun neergehaald te worden. Mrja positie 11 bij mijn 2e echte potje is toch best netjes denk ik, ondanks dat ik niemand ben tegengekomen helaas.
Gister mooie game gehad, ging even met een maatje "snel" een potje doen.
Vond redelijk aan het begin 2x een VSS (wat een schijt wapen). Toen samen besloten we maar om er een VSS only game van te maken
, mooi alle scar's ak's en m4's de grond laten liggen. Het mooie was dat we het uiteindelijk voor elkaar kregen om de game ook gewoon nog te winnen
. dus het even snel uit verveling een potje doen, eindigde in een VSS only win
.
Vond redelijk aan het begin 2x een VSS (wat een schijt wapen). Toen samen besloten we maar om er een VSS only game van te maken

Er zijn op Military ook 4 hangars, op het veld tussen het main gedeelte van de fabriel en de torens op de berg. In de hangars ligt vaak goede loot en er gaan maar weinig mensen heen. Ik gebruik dit ook altijd als een uitwijkmogelijkheid wanneer ik merk dat iemand anders net voor mij land.IdieEasy schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:41:
Mega verhaal over military.
Van alle potjes dat ik de hangars ging lootten is er maar 1x iemand anders ook gelandt.
Die pijl indicators zijn nog slechter als bij de oude Fifa games. Ik krijg het ook niet voor elkaar een nade fatsoenlijk te gooien vanwege die indicator.Angeloonie schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:59:
[ Voor 32% gewijzigd door Hemical op 16-06-2017 15:40 ]
ik heb het idee dat je altijd iets hoger gooit dus compenseer ik daar voor, helpt niet altijd helaas.Hemical schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:38:
Die pijl indicators zijn nog slechter als bij de oude Fifa games. Ik krijg het ook niet voor elkaar een nade fatsoenlijk te gooien vanwege die indicator.
Even een solo gedaan omdat ik op wat mensen aan het wachten was om mee te doen...

Had een aantal slachtoffers gemaakt in de heuvels, allemaal vrij dicht bij elkaar. Een van de andere spelers was mijn slachtoffer aan het looten, hem een headshot gegeven en hij had een AWM bij zich met 8x scope. Thank you very much!

Had een aantal slachtoffers gemaakt in de heuvels, allemaal vrij dicht bij elkaar. Een van de andere spelers was mijn slachtoffer aan het looten, hem een headshot gegeven en hij had een AWM bij zich met 8x scope. Thank you very much!
Pfff moving target op een afstandje blijft mijn pain in the ass.. ik zit dichtbop zo'n punt dat ik denk FUCK IT ik probeer het niet eens meer :-p
Toch blijf ik het doen, puur om te oefenen
Toch blijf ik het doen, puur om te oefenen
Weer beetje mixed feelings vanavond...
Twee potjes achter elkaar gedowned met een enkel schot AR (M4 en Scar). Had level 2 helmet, en toen m'n teammate me overeind had geholpen zag ik dat hij zelfs nog niet eens weg was (half damaged). Dit kan helemaal niet... Level 2 helmet kan niet 1 shot met een AR.
Ik ga er maar weer vanuit dat het lag was en dat ik eigenlijk meerdere keren geraakt was maar dit is wel frustrerend... Als je nou op het eind een replay of op z'n minst soort report kreeg (wie heeft je geraakt, hoe vaak en hoeveel damage) dan kon ik er nog vrede mee hebben...
Laatste potje ging erg leuk!
Dubbele crate drop in het water tussen military base main eiland. Wij een boot zoeken maar niet kunnen vinden, ondertussen was iemand ons net voor. Dus maar op het strand gewacht. Ze kwamen als gepland precies op ons af, lande de boot voor m'n neus (ik zat op een rots) en ik kon ze allebei met 1 mag silenced UMP neerhalen. Ding ding ding gratis en voor niks M249, AWP, 8x, 15x, alles level 3 etc
Dat potje helaas net niet gewonnen, teammate werd in de rug geschoten en toen zat ik tussen twee groepen in. Een groep kunnen pakken, de tweede was te veel
Twee potjes achter elkaar gedowned met een enkel schot AR (M4 en Scar). Had level 2 helmet, en toen m'n teammate me overeind had geholpen zag ik dat hij zelfs nog niet eens weg was (half damaged). Dit kan helemaal niet... Level 2 helmet kan niet 1 shot met een AR.
Ik ga er maar weer vanuit dat het lag was en dat ik eigenlijk meerdere keren geraakt was maar dit is wel frustrerend... Als je nou op het eind een replay of op z'n minst soort report kreeg (wie heeft je geraakt, hoe vaak en hoeveel damage) dan kon ik er nog vrede mee hebben...
Laatste potje ging erg leuk!
Net weer twee potjes squad gewonnen. De eerste was het mooist, met crappy loot (level 1, geen AR) helemaal vanuit Georgopol met de boot naar military island om de cirkel te halen. Ondertussen nog een paar keer van boot gewisseld ivm fuel.
Uiteindelijk wat AR's en scopes kunnen vinden. Langzaam door de heuvels bewegen en squad na squad afgemaakt.
Flink hoogte voordeel in de laatste cirkel en dat dus uitgebuit voor de win.
Uiteindelijk wat AR's en scopes kunnen vinden. Langzaam door de heuvels bewegen en squad na squad afgemaakt.
Flink hoogte voordeel in de laatste cirkel en dat dus uitgebuit voor de win.
Heb eens zitten rekenen. Als de hele pot de betere helft van de spelers het zou winnen in 1vs1 dan krijg je het volgende.Tsurany schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:46:
Even een solo gedaan omdat ik op wat mensen aan het wachten was om mee te doen...
1 kill, 50 spelers over
2 kill, 25 spelers over
3 kill, 12 spelers over
4 kill, 6 spelers over
5 kill, 3 spelers over
6 kill, 2 spelers over
7 kill, win
Ik denk dat een kill aantal boven de 7 wel een chicken diner rechtvaardigd. Reken kundig gezien dan.
Dus 15 kills ... nou die heb je verdiend dan.
Zo laatste 2 dagen gaat het in solo best goed! Alleen de moving target kills zijn nog te laag. Speel veel voorzichtiger dan in het begin, goed om me heen kijken etc.
Nog steeds ziekelijk veel plezier hahaha
Nog steeds ziekelijk veel plezier hahaha
top tip, gebruik eerst even pistol voor de ruit inschieten en dan granaatje er in. Als je het timed met teammate werkt dat vaak wel goed, en altijd even cooken zodat die gelijk ontploft als die op de grond ligt.Angeloonie schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:59:
Vandaag last van lag als een malle, ook weer een geweldige hitreg, 2x kar98 vol op de borst, 2 hits met scar l op 100 meter ofzo, en meneer liep vrolijk verder. Bij mijn weten moet die al lang en breed down zijn dan. alle vier de schoten zag ik de bloedspray van een hit.
Zoals ik in m'n post al zei was de ruit er al uitSouLLeSSportal schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:39:
[...]
top tip, gebruik eerst even pistol voor de ruit inschieten en dan granaatje er in. Als je het timed met teammate werkt dat vaak wel goed, en altijd even cooken zodat die gelijk ontploft als die op de grond ligt.
Vandaag last van lag als een malle, ook weer een geweldige hitreg, 2x kar98 vol op de borst, 2 hits met scar l op 100 meter ofzo, en meneer liep vrolijk verder. Bij mijn weten moet die al lang en breed down zijn dan. alle vier de schoten zag ik de bloedspray van een hit.
molotov niet lang gecooked? werkt daar ook namelijk bij. Ik heb dat zelf nooit gehad maar wel dat granaten er niet in willen om welke reden dan ook.Angeloonie schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:42:
[...]
Zoals ik in m'n post al zei was de ruit er al uit
Allright ik heb Discord aangemaakt. Gebruikt men de teamspeak die daar op is, of gaat men voor Nehox?
Op Discord gebruiken we Discord... Volgens mij doet niemand wat met Teamspeak.
Misschien kan @GeoffLx die uit de OP halen?
Misschien kan @GeoffLx die uit de OP halen?
Tsurany, jij bent verdomme echt goed
Gooi eens een filmpje online, ben wel eens benieuwd hoe je zo veel kills maakt. Wellicht pik ik er iets van op!
fookin mad fer it
Hij had awm 
Das 1 shot 1 kill
Desalniettemin, je moet het toch nog doen, het maakt het alleen net iets makkelijker
Das 1 shot 1 kill
Desalniettemin, je moet het toch nog doen, het maakt het alleen net iets makkelijker
Never ever financial advice...
DikkeBMW schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:46:
Tsurany, jij bent verdomme echt goedGooi eens een filmpje online, ben wel eens benieuwd hoe je zo veel kills maakt. Wellicht pik ik er iets van op!
Let niet op het achtergrond geneuzel, was op anderen aan het wachten en zij zaten nog in een potje.
Je ziet wel dat de helft van de skills niet dankzij skills zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 18-06-2017 12:35 ]
Laatste tijd lukt echt niks
Pech met looten, baggere aim, pech met circle, onverwacht geflankt worden

fookin mad fer it
Wat voor headset / mic heb je?Tsurany schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:34:
[...]
[video]
Let niet op het achtergrond geneuzel, was op anderen aan het wachten en zij zaten nog in een potje.
Je ziet wel dat de helft van de skills niet dankzij skills zijn
Ter land, ter zee en in de kroeg
https://www.teufelaudio.n...02.c&delivery_country=118
+
https://www.bax-shop.nl/k...mrcWqfcPx44RaoaAj5t8P8HAQ
De koptelefoon was destijds rond de 70 euro toen ik hem kocht. Ik wilde graag een open koptelefoon waar een aparte microfoon in kon via de 3.5mm jack. De modmic leek me niet super dus vandaar deze oplossing.
Hebben jullie een TS of Discord voor deze game of doen jullie alles via ingame? Denk eraan de game aan te schaffen, maar lijkt me leuk om in groepsverband te spelen.
Discord, zie de topicstartEduardboon schreef op zondag 18 juni 2017 @ 17:25:
Hebben jullie een TS of Discord voor deze game of doen jullie alles via ingame? Denk eraan de game aan te schaffen, maar lijkt me leuk om in groepsverband te spelen.
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
De discord server kon ik niet in de OT vinden, zal nog eens kijken. Heb mezelf wel aan de Spreadsheet toegevoegd
De URL staat 1 regel boven de spreadsheetEduardboon schreef op zondag 18 juni 2017 @ 17:28:
[...]
De discord server kon ik niet in de OT vinden, zal nog eens kijken. Heb mezelf wel aan de Spreadsheet toegevoegd
Hier nog een keer: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Ik zie hem ja, heel erg blind overheen gelezen blijkbaarMazzaG schreef op zondag 18 juni 2017 @ 17:30:
[...]
De URL staat 1 regel boven de spreadsheet![]()
Hier nog een keer: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
Goed nieuws! Drie chicken dinners achter elkaar
En op video, dus jullie kunnen precies leren hoe je een game moet winnen!
Video 1 is behoorlijk wat geluk hebben met de cirkel. We hadden wel enorm veel crappy loot. Bobb had enkel een UMP dus kon niet mee schieten op die afstanden. Als die cirkel om dat huisje heen had gezeten hadden wij nooit gewonnen.
Video 2 is slim positioneren op het eind en domineren met de UMP. Zonder UMP hadden we deze niet gewonnen
En we hadden gelukkig snel een goede positie gekozen mbt de cirkel. Ook hier weer wat gevechten ontweken die we niet konden winnen.
Video 3 was echt pech dat ik nog alleen over bleef. Uiteindelijk kunnen winnen door de vijand het onderling uit te laten vechten. Mijn laatste kill was echt bizar. Er was nog vijf man levend, ik dood er eentje en opeens winner winner chicken dinner. Bleek dat er vier knocked down waren. De persoon die ik schoot had nooit geweten dat ik achter hem zat.
Video 1 is behoorlijk wat geluk hebben met de cirkel. We hadden wel enorm veel crappy loot. Bobb had enkel een UMP dus kon niet mee schieten op die afstanden. Als die cirkel om dat huisje heen had gezeten hadden wij nooit gewonnen.
Video 2 is slim positioneren op het eind en domineren met de UMP. Zonder UMP hadden we deze niet gewonnen
Video 3 was echt pech dat ik nog alleen over bleef. Uiteindelijk kunnen winnen door de vijand het onderling uit te laten vechten. Mijn laatste kill was echt bizar. Er was nog vijf man levend, ik dood er eentje en opeens winner winner chicken dinner. Bleek dat er vier knocked down waren. De persoon die ik schoot had nooit geweten dat ik achter hem zat.
Nou inderdaad, zelfs als ik mijn best zou doen, ik kom denk ik max 5-6 personen tegen tot aan de top 10, waarvan ik door menig beschoten wordt vanuit de verte en niet in de positie ben om iets terug te doen.DikkeBMW schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:46:
Tsurany, jij bent verdomme echt goedGooi eens een filmpje online, ben wel eens benieuwd hoe je zo veel kills maakt. Wellicht
pik ik er iets van op!
Ik post hier natuurlijk wel de mooie filmpjes. Die keer dat ik land en direct dood ben ga ik niet delenBenVenNL schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:53:
[...]
Nou inderdaad, zelfs als ik mijn best zou doen, ik kom denk ik max 5-6 personen tegen tot aan de top 10, waarvan ik door menig beschoten wordt vanuit de verte en niet in de positie ben om iets terug te doen.
Beste tweakers,
Ik denk ik plaats het in dit topic.
Ik speel nu ook zoals velen Player Unkown's Battlegrounds.
Ik speel alles op ultra op 1440p.
Ik speel met een GTX 1080 i7 6700k en 16gb ram.
Ik heb soms 70 fps en soms ineens 34.. mijn vraag is hebben jullie ook zulke fps drops?
Dank.
Ik heb soms 70 fps en soms ineens 34.. mijn vraag is hebben jullie ook zulke fps drops?
Dank.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Verwijderd
jongens is er een comunity waar ik een duo player of squad kan vinden? ik vind het een beetje saai steeds alleen te spelen
Het spel is nog early acces, dus je kan helaas ook geen geweldige performance verwachten op dit moment. Wel is het aan te raden om bijna alle settings op very low te zetten. Mensen met een potato pc hebben voordeel over mensen met een bakbeest van een pc vanwege de vele bosjes etc. Die weg worden gelaten in low graphics.JulianI-Intel schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:57:
Beste tweakers,
Dank.
In de openingspost staat een discord channel aangegeven, best een aantal tweakers maken hier gebruik van, en er is gewoon een channel waar je kan vragen om een squad, en meestal krijg je snel bericht dat ze ergens nog een plekje overhebben.Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 00:48:
jongens is er een comunity waar ik een duo player of squad kan vinden? ik vind het een beetje saai steeds alleen te spelen
Ik raad dan ook aan hier gewoon gebruik van te maken. In de paar dagen dat ik heb gespeeld, zat ik altijd wel in een gezellige groep van 4, gaat er iemand weg komt er weer een nieuwe bij. (iedereen is nl in die discord, niet iedereen komt vanaf tweakers maar wel net zo gezellig)
Neen, je moet enkel foiliage en shadows op very low zetten, de rest kan prima op ultra!Brandonvds schreef op maandag 19 juni 2017 @ 01:21:
[...]
Het spel is nog early acces, dus je kan helaas ook geen geweldige performance verwachten op dit moment. Wel is het aan te raden om bijna alle settings op very low te zetten. Mensen met een potato pc hebben voordeel over mensen met een bakbeest van een pc vanwege de vele bosjes etc. Die weg worden gelaten in low graphics.
denk niet dat je de eerste/enige bent, kijk eens op discordVerwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 00:48:
Is er een optie om FPS in game te zien?JulianI-Intel schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:57:
Beste tweakers,
Dank.
Niet alles op Ultra zetten helpt.JulianI-Intel schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:57:
Beste tweakers,
Dank.
Deze settings leveren mij de meeste FPS op:
Screen Scale: 100
Anti-Aliasing: Ultra
Post-Processing: Very Low
Shadows: Low
Texture: Ultra
Effects: Ultra
Foliage: Very Low
View Distance: Ultra
MotionBlur: Off
Zo heb ik ze ook, enkel post proc op high en screen scale op 120.Angeloonie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:01:
[...]
Niet alles op Ultra zetten helpt.
Waarom heb jij op low en 100?
Postprocessing is gewoon kut (bloom etc.), hou er niet van. Screenscale eerlijk gezegd niet geprobeerd.kazzzdafke schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:14:
[...]
Zo heb ik ze ook, enkel post proc op high en screen scale op 120.
Waarom heb jij op low en 100?
Zo heb ik het ook staan, foliage op high was funest voor de FPS in sommige gebieden, vooral de minimum FPS stijgt als je dat lager zet.Angeloonie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:01:
[...]
Niet alles op Ultra zetten helpt.
Post-proc op low maakt alles wat scherper, zit je niet met wazige blaadjes als je aimt, dat scheelt ook inderdaad.
Inderdaad, het voegt enkel effecten toe waar je als speler niks aan heeft. Het spel is zelf al blurry genoeg, dat hoeft niet versterkt te worden door nog meer post processing.Angeloonie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:37:
[...]
Postprocessing is gewoon kut (bloom etc.), hou er niet van. Screenscale eerlijk gezegd niet geprobeerd.
Ik kan het echt niet spelen zonder adaptive sharpening, veel te blurry. Zet post processing hoger of zet AA op de verkeerde setting en het is nog vele malen erger.
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |