Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-05 15:43

neolite

Immer kritisch

Nogmaals, het is "sketchy" er lijkt wel iets aan de hand te zijn, met name een optelling van zaken. Maar zoals ook vaak in een rechtszaak alleen indirect bewijs niet voldoende is, gaat verhaal hier wat mij betreft ook op. En hoever je in deze directe detectie mag gaan is al een discussie alleen, zie ook de reactie onder dit nieuwsbericht,

nieuws: Makers Apex Legends verbannen honderdduizenden spelers wegens valsspelen

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 03-05 11:47
floriz87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:57:
[...]

Moeilijke casus dit, maar gezien de vele reacties toch maar even het potje verder afgekeken. Z'n ooggedrag is wat merkwaardig, maar ik weet zijn schermorientatie niet. Ik vind de laatste kill (18kill WWCD uiteindelijk) toch wel opvallend, ik snap niet hoe hij hem opeens spot:

nevermind had geen geluid aan 8)7o
tja. Je hebt een punt. Ik heb een 42 inch en ik gok dat mijn ogen constant heen en weer springen :p maar waarom die links van zijn beeldscherm zitten?

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 03:51

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Staat op zijn twitch profiel hij heeft gewoon een 24.5" scherm.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KeesFluitman
DAMAGE schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:25:
Staat op zijn twitch profiel hij heeft gewoon een 24.5" scherm.
Mss kijkt ie steeds op zn minimap

• JDx
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21-05 13:03
Kan weer eens niet spelen...

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@JDx wat voor error krijg je? Maatje van mij heeft ook problemen om in de game te komen. Terwijl ik en een andere maat gewoon op hem zitten te wachten. heel vaag.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 24-05 11:01
JDx schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:59:
Kan weer eens niet spelen...
Had het gisteren ook om 12u, terwijl ik wel europeanen zag queue'en zonder problemen op twitch. Bizar.

Is er al iets meer geweten van de Erangel wijzigingen die er aan komen? Meer compounds en loot ging gewijzigd worden.
Lootbump in het algemeen? Of meer uzi/tommy zodat je geen 6 huizen moet looten om iets te vinden dat pew pew doet?

• JDx
BobbyDgtl schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:09:
[...]

Had het gisteren ook om 12u, terwijl ik wel europeanen zag queue'en zonder problemen op twitch. Bizar.

Is er al iets meer geweten van de Erangel wijzigingen die er aan komen? Meer compounds en loot ging gewijzigd worden.
Lootbump in het algemeen? Of meer uzi/tommy zodat je geen 6 huizen moet looten om iets te vinden dat pew pew doet?
Later lukte het wel weer.

Maar daarom speel ik Erangel ook amper nog, het is meer zoeken of geluk dat je meteen een wapen had dan echt gamen/skills. Ik ben vooral in Vikendi te vinden.

Wel vreemd dat ik in het begin best wel veel chicken dinners had met random squads, soms 3 per dag ofzo en nu al weken niet meer.

• JDx
Gratis te openen crates ook helemaal weg? Sjonge, dat vond ik juist zo sympathiek van ze.

Had je nog wat aan je BP.

• Helix
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 00:40
[...]

Zou mooi zijn als ze dat aanpassen. Erangel is imo nog steeds de beste map qua terrein etc. Als er iets meer loot in zit zou het fijn zijn.

• Whiteflashh
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 23-05 13:49
[...]

Ik heb gelezen dat ze meer buildings gingen plaatsen en de loot spawn gingen veranderen. Verder nog niks concreets gezien, maar ben erg benieuwd.

• EliHiel
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:55
Whiteflashh schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:14:
[...]

Ik heb gelezen dat ze meer buildings gingen plaatsen en de loot spawn gingen veranderen. Verder nog niks concreets gezien, maar ben erg benieuwd.
Ik zou erangel wel graag volledig herwerkt zien naar vikendi stijl. De map lay-out dus behouden, maar alles realistischer maken, de steden bijvoorbeeld dus omvormen tot steden die echt aanvoelen als steden en niet gewoon een verzameling huizen.

• JDx
Holy shit het lijkt wel alsof iedereen steeds beter en beter wordt, terwijl ik maar met mini stapjes beter ben geworden, heb nu een paar keer random maps gespeeld en het is alsof ze amper missen. Ik ren ergens, ze peaken en bam bam bam, ben dood.

Echt in 6 potjes geen damage gedaan.

Edit: nou ik speel al de hele middag en nog geen kill, is er een nieuwe cheat ofzo dat ze elke keer exact weten waar ik ben?

JDx wijzigde deze reactie 13-03-2019 15:09 (25%)

• JDx
Volgens mij is er gewoon een change in weapon physics gekomen een tijdje geleden ofzo, sprayen is veel effectiever, is me nu 2x gelukt, maar anderen zijn er echt veel beter in.

Waar je eerst nog een battle had is het nu zelfs met een level 3 vest en helm, iemand net niet spotten, prrrt en je bent dood voor je nog op je muis kan drukken. Ben er niet zo'n fan van.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sowieso snap ik de game soms niet. Gister schoot ik iemand in een raam van redelijk dichtbij met een SKS. Ik aimde recht op zijn harses. Was ook moeilijk te missen gezien hij in een raam stond natuurlijk. Dan zie je alleen zijn kop en als je dan wat raakt is het zijn kop. Geen een van mijn kogels kwam aan. Kijk je de deathcam, zie je dat alles blijkbaar in het houtwerk terecht komt.

Ga je vervolgens naar de training grounds, pak je wat wapens op om er mee te schieten blijkt alles behoorlijk accuraat te zijn.

Als je een paar van dat soort potjes achter elkaar hebt dan zakt de moed je wel in de schoenen ja. Echt bizar.

• KeesFluitman
JDx schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:26:
Volgens mij is er gewoon een change in weapon physics gekomen een tijdje geleden ofzo, sprayen is veel effectiever, is me nu 2x gelukt, maar anderen zijn er echt veel beter in.

Waar je eerst nog een battle had is het nu zelfs met een level 3 vest en helm, iemand net niet spotten, prrrt en je bent dood voor je nog op je muis kan drukken. Ben er niet zo'n fan van.
Mensen spelen goed de laatste tijd. Battles duren lang en iedereen schiet redelijk goed.

• JDx
KeesFluitman schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:34:
[...]

Mensen spelen goed de laatste tijd. Battles duren lang en iedereen schiet redelijk goed.
Klopt natuurlijk ook wel, want de mensen die meteen dood gaan elke keer zijn er snel flauw van en alleen de toppers blijven spelen.

• Ikkeooknog
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 30-03 11:43
Vorig jaar is er zelfs iemand geweest die t eerste prijs tournooi van pubg won door onderwater te blijven. Kogel worden niet geregistreerd dus dan kan jij niet 3 of 4 hits als gewoonte hebben lijkt me ar of een granaat t maakt niet uit 😆 al is er nu mischien na 2 jr verder te zijn wat verandert.
Family Guy schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:52:
[...]

3 hits top-body, 4 hits als je er twee keer wat legs bij hebt en long distance vaak 5 hits. Maar dat is volgens mij bij zowat elke AR.

Hoe bevalt bij jullie de AK?

Ikkeooknog wijzigde deze reactie 14-03-2019 22:06 (5%)

• JDx
Toch nog een leuk potje gehad vandaag, hele filmpje komt nog, maar die kijkt vast niemand (2:06 minuut).

Voor de liefhebbers het hele filmpje (jammer van het einde):

YouTube: PUBG Some Kills from a Nice squad Game

JDx wijzigde deze reactie 14-03-2019 23:00 (50%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDx
BP is nu echt useless he, behalve kratjes van 3 cent die je ermee kan kopen.

• MRTNbos
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 24-05 09:30
DAMAGE schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:37:
Sowieso snap ik de game soms niet. Gister schoot ik iemand in een raam van redelijk dichtbij met een SKS. Ik aimde recht op zijn harses. Was ook moeilijk te missen gezien hij in een raam stond natuurlijk. Dan zie je alleen zijn kop en als je dan wat raakt is het zijn kop. Geen een van mijn kogels kwam aan. Kijk je de deathcam, zie je dat alles blijkbaar in het houtwerk terecht komt.

Ga je vervolgens naar de training grounds, pak je wat wapens op om er mee te schieten blijkt alles behoorlijk accuraat te zijn.

Als je een paar van dat soort potjes achter elkaar hebt dan zakt de moed je wel in de schoenen ja. Echt bizar.
Klinkt niet heel vreemd. Ik heb de laatste tijd ook een aantal keer gehad dat ik een knocked speler wil finishen met een Kar98/SKS. De speler zit stil, en toch schiet ik eerst 2-3x mis voordat ik raak schiet. Dat terwijl de afstand <150meter is, de tegenstander niet beweegt en ik zeker weet dat de crosshair bovenop de target zit. Toch vliegt de kogel er dan opeens overheen (en scope zeroing staat gewoon op 100m).

• JDx
Als je trouwens wat raars hoorde op de achtergrond, ik luister ASMR tijdens gaming, helpt me te chillen en dus beter te gamen. Beetje weird misschien, maar het helpt wel.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 24-05 16:16

Oxigeon

En zo is dat!

Wordt deze game op de ps4 eigenlijk nog wat gespeeld of niet? Op mijn laptop draait hij niet. Wou hem dus misschien op de ps4 proberen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Schijnt erg slecht te lopen op de ps4 maar geef het eens een kans?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DAMAGE schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:53:
Schijnt erg slecht te lopen op de ps4 maar geef het eens een kans?
Ik ben dus zojuist de game mania ingelopen en heb deze als Used op de kop getikt. Vanavond maar eens proberen. Zal eerst wel een stapel updates moeten downloaden

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:41
(jarig!)
JDx schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 01:27:
Als je trouwens wat raars hoorde op de achtergrond, ik luister ASMR tijdens gaming, helpt me te chillen en dus beter te gamen. Beetje weird misschien, maar het helpt wel.
Straf in een game waar geluid ook een belangrijke factor is

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• JDx
kazzzdafke schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:49:
[...]

Straf in een game waar geluid ook een belangrijke factor is
Sommige mensen spelen met wiet, sommige mensen niet.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag dat ook mijn eerste potten gespeeld.

Begonnen in de trainingsmodus om wat aan de knoppen te wennen. Hier flink wat geleerd en toen maar voor het echt gaan spelen.

Ik wilde een pot solo spelen maar helaas drukte ik op de verkeerde knop omdat ik het menu niet echt snapte en toen zat ik ineens in een squad game. Nouja ook geen probleem. Gewoon landen waar de rest ook land.

Eenmaal geland meteen een fijn wapen gevonden en zag ik iemand lopen op ongeveer 50meter. Ineens hoorde ik voetstappen onder me. Ik zat mooi boven en hoorde op een gegeven moment geen voetstappen meer. Ik dacht die kan niet weg zijn. Dus het verrasingselement toegepast en me zo van de trap gesprongen. De kerel schrok zich kapot en zo mijn eerste kill gemaakt in PUBG.

Uiteindelijk een goede 26 minuten vol gehouden en toen zijn we 2e geworden met de squad.

Toen een pot solo gedaan waar ik 3 minuten heb geleefd en ik het met een pistooltje moest opnemen tegen een automatisch wapen.

Ik vind het trouwens wel vet dat er apps zijn die exact je locatie volgen en zo terug kan kijken wanneer je wat hebt gedaan. Wie je heeft beschoten etc Welke afstand...

Als iemand nog een noob zoekt om mee te spelen mag je me gewoon toevoegen op de ps4: Oxigeon

Edit: hoe zit het met die Premium pass. Die heb ik op het moment niet. Maar ik heb gelezen dat als je geen Premium hebt je het spul wat je unlockt niet houd. Klopt dit?

Maar holy crap. Hoeveel moet je wel niet spelen als je een level omhoog wil gaan. Ik kreeg voor bovenstaande pot maar 250xp ofzo

Oxigeon wijzigde deze reactie 16-03-2019 22:43 (10%)

• JDx
Oxigeon schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:41:
Vandaag dat ook mijn eerste potten gespeeld.

Begonnen in de trainingsmodus om wat aan de knoppen te wennen. Hier flink wat geleerd en toen maar voor het echt gaan spelen.

Ik wilde een pot solo spelen maar helaas drukte ik op de verkeerde knop omdat ik het menu niet echt snapte en toen zat ik ineens in een squad game. Nouja ook geen probleem. Gewoon landen waar de rest ook land.

Eenmaal geland meteen een fijn wapen gevonden en zag ik iemand lopen op ongeveer 50meter. Ineens hoorde ik voetstappen onder me. Ik zat mooi boven en hoorde op een gegeven moment geen voetstappen meer. Ik dacht die kan niet weg zijn. Dus het verrasingselement toegepast en me zo van de trap gesprongen. De kerel schrok zich kapot en zo mijn eerste kill gemaakt in PUBG.

Uiteindelijk een goede 26 minuten vol gehouden en toen zijn we 2e geworden met de squad.

Toen een pot solo gedaan waar ik 3 minuten heb geleefd en ik het met een pistooltje moest opnemen tegen een automatisch wapen.

Ik vind het trouwens wel vet dat er apps zijn die exact je locatie volgen en zo terug kan kijken wanneer je wat hebt gedaan. Wie je heeft beschoten etc Welke afstand...

Als iemand nog een noob zoekt om mee te spelen mag je me gewoon toevoegen op de ps4: Oxigeon

Edit: hoe zit het met die Premium pass. Die heb ik op het moment niet. Maar ik heb gelezen dat als je geen Premium hebt je het spul wat je unlockt niet houd. Klopt dit?

Maar holy crap. Hoeveel moet je wel niet spelen als je een level omhoog wil gaan. Ik kreeg voor bovenstaande pot maar 250xp ofzo
Dat is ook zwaar gereduceerd, vroeger als je een 1-man squad speelde had je al 60BP bij de landing.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Na vandaag nog wat door het menu gebladerd te hebben moet je het levelen hebben van de challenges die je moet doen. Hiermee is meer xp te behalen dan xp te halen valt in een potje

• MRTNbos
Maar waarom zou je willen levelen? Het brengt helemaal niets...probeer te focussen op de game om daar goed in te worden.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ja tuurlijk. Ik dacht daar unlock je wat shirts enzo mee. Maar die zie je ingame toch niet.

Wie speelt nog meer op Xbox op ps4?
Speel op dit moment met controller type A. Dat houd in dat je met de linker trigger bij 1x drukken via de heup schiet en dat je bij 2x drukken door de loop/scope kijkt. Bij type B schijnt dat andersom te zijn. Maar wat is er dan nog meer anders. Kan dit online niet vinden

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JDx
Whiteflashh schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:14:
[...]

https://www.pubg.com/2019...r-erangel-loot-rebalance/

• JDx
Hi everyone,

Update #27 is now on the PUBG: Test Server and is scheduled to hit Live Servers next week. We’ll keep you updated and make an announcement once it’s live!

First off, this update brings the brand new Survivor Pass 3: Wild Card! With up to 60 rewards available. In celebration of the PUBG 2 year anniversary, we’ll also be adding a free 2 YEAR ANNIVERSARY CAP to the store. Lots of changes included in this update, many of which were thanks in huge part to great player feedback.

Major changes have been made to the Flare Gun, including quality of life improvements. We’ve added the new MP5K SMG to Vikendi, bumped up the loot on Erangel, made lots of changes to weapon balance, including making the M16A4 stronger, and also reduced aim punch.

• BobbyDgtl
Ben benieuwd naar de Vector en UMP changes!

First Aid wijzigingen (dat hij niet insta healt, maar gespreid over 2 sec) zal niet zo impactvol zijn denk ik.

• KeesFluitman
BobbyDgtl schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:29:
Ben benieuwd naar de Vector en UMP changes!

First Aid wijzigingen (dat hij niet insta healt, maar gespreid over 2 sec) zal niet zo impactvol zijn denk ik.
Het duurt nu 2s langer voordat iemand weer full health is, niet veel, maar kan best relevant zijn.

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 24-05 09:04
KeesFluitman schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:26:
[...]

Het duurt nu 2s langer voordat iemand weer full health is, niet veel, maar kan best relevant zijn.
Dat lijkt mij ook.

Voorbeeld is bij het gebruik van granaten. Pleur een aantal granaten neer, persoon heeft (bijv.) nog maar 20% health over, dus moet een first aid kit poppen. Je had dan al 7 seconde (tijd van first aid) om te pushen en dat is nu zelfs 9 seconden. 2 seconde extra is een groot verschi (28% meer tijd)l ten opzichte van een oude situatie van 7 seconden.

Ik ben ook benieuwd naar het gebruik van de M16. Deze is eindelijk sterker gemaakt en lijkt nu een serieus alternatief voor een dmr/single tap weapon. In theorie klinkt het interresant, ben benieuwd hoe dit in de praktijk eruit gaat zien.

MurtnR wijzigde deze reactie 21-03-2019 11:32 (16%)

• neolite

neolite

Immer kritisch

Toevoeging van de tactical stock stock op de M16A4 en de MK47 Mutant zouden deze wapens beter moeten maken als keuze naast een AR of SMG. Ik heb alleen nog steeds het idee dat een DMR eigenlijk altijd de betere keuze is voor grotere afstanden en dat dat close-range een M4/QBZ beter is. Uiteindelijk geeft het wel meer opties indien er geen SR/DMR beschikbaar is.

Snipers worden met deze buff wel heel erg sterk, heb niet het idee dat daar nu een probleem mee is. SMG's kunnen zeker close-range een buff gebruiken om ze te verkiezen boven een AR, dus die buff is best logisch.

First Aid kits die 2 seconden nodig hebben na het toepassen geeft iets minder vrijheid als je na fase 4 nog buiten de cirkel bent. Daarnaast in gevecht zorgt het ervoor dat je langer nodig hebt om volledig jezelf volledig te healen, maakt pushen nog interessanter.

De increase in spawnrates op ment name Erangel is een uitstekende keuze, nu hoop ik dat ze de map flink onder handen nemen en wat gebouwen toe gaan voegen plus het terrein wat minder vlak en open maken op sommige plekken. Je kunt aan alles zien en merken dat dit de eerste map was.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• MRTNbos
Is zeker relevant op het moment dat je in een later stadium buiten de safezone loopt.

• BobbyDgtl
MurtnR schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:29:
[...]

Dat lijkt mij ook.

Voorbeeld is bij het gebruik van granaten. Pleur een aantal granaten neer, persoon heeft (bijv.) nog maar 20% health over, dus moet een first aid kit poppen. Je had dan al 7 seconde (tijd van first aid) om te pushen en dat is nu zelfs 9 seconden. 2 seconde extra is een groot verschi (28% meer tijd)l ten opzichte van een oude situatie van 7 seconden.

Ik ben ook benieuwd naar het gebruik van de M16. Deze is eindelijk sterker gemaakt en lijkt nu een serieus alternatief voor een dmr/single tap weapon.
Vaak popt men op dat moment nog een boostje. En is er dus geen verschil.

Maar in sommige gevallen gaat het inderdaad wel uitmaken. Ik denk dat vooral molotovs hierdoor sterker gaan worden.

• JDx
M16 met 4 scope raak ik ook flink wat lui op verre afstand in de loop.

Maar ze gaan bijna nooit dood voordat ze achter een boom kunnen schuilen.

• BobbyDgtl
JDx schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:38:
M16 met 4 scope raak ik ook flink wat lui op verre afstand in de loop.

Maar ze gaan bijna nooit dood voordat ze achter een boom kunnen schuilen.
Yip, doet zonder headshots te weinig damage. Maar zonder dat verschil zouden DMRs geen nut hebben...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Whiteflashh
Increased SR body shot damage from 110% of base damage to 150%

AWM one shot nu een level 2 vest..

Weet niet of ik het hiermee eens ben. Denk dat de dmg wat aan de hoge kant is.

• BobbyDgtl
Whiteflashh schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:01:

Wel enkel als het center chest is, maar dan nog...

AWM gaat wel een pak zeldzamer zijn door de verminderde crates; maar K98 en M24 worden weer wat meer viable. Momenteel verkies ik nooit meer een Bolt-action boven een SKS/SLR, daar komt mogelijks verandering in. Ben benieuwd!

Iemand al op de test gespeeld? is de verhoogde SR-damage nog speelbaar?

• KeesFluitman
Whiteflashh schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:01:

Idd. Iets te..t mag best een vest kapot maken, maar 1 shot body is te veel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 24-05 00:08

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

KeesFluitman schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:16:
[...]

Idd. Iets te..t mag best een vest kapot maken, maar 1 shot body is te veel.
Niet mee eens, AWM is een kanon. No way dat je nog staat als zo'n ding je raakt. Verder zijn er maar 1 a 2 per game van, dus ik ben helemaal voor.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Whiteflashh
Ik vond het juist mooi dat je een headshot nodig had met een single shot sniper.
Nu ga je tijdens het rennen pas echt vaak down.
Denk dat dit wel grote impact gaat hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-05 17:42
Flimovic schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:20:
[...]

Niet mee eens, AWM is een kanon. No way dat je nog staat als zo'n ding je raakt. Verder zijn er maar 1 a 2 per game van, dus ik ben helemaal voor.
helemaal mee eens, sterk betoog ook _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verder vind ik de mk14 ook nog wat te zwak, dus die zou ik graag high explosive rounds willen geven die on impact de killzone krijgen van een granaat.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

gotfurrr schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:49:
[...]

helemaal mee eens, sterk betoog ook _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verder vind ik de mk14 ook nog wat te zwak, dus die zou ik graag high explosive rounds willen geven die on impact de killzone krijgen van een granaat.
Wil je graag dat ik het in meer woorden voor je uitleg? Prima.

De AWM heeft het zwaarste kaliber van alle guns in de game. In mijn ogen zou een bodyshot op een lvl 2 vest dan fataal mogen zijn. Zeker omdat het een bolt action rifle is en er vaak maar 1 of 2 in de game voorkomen.

Beter zo? Doe toch niet zo fucking cynisch man, je kan toch ook normaal reageren?

• BobbyDgtl
Het was al een gun die iedereen kon 1-shotten, maar nu moest het headshot zijn ipv een body shot. Lijkt me inderdaad mss iets te makkelijk, maar de praktijk zal het wel uitwijzen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gotfurrr
Flimovic schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:25:
[...]

Wil je graag dat ik het in meer woorden voor je uitleg? Prima.

De AWM heeft het zwaarste kaliber van alle guns in de game. In mijn ogen zou een bodyshot op een lvl 2 vest dan fataal mogen zijn. Zeker omdat het een bolt action rifle is en er vaak maar 1 of 2 in de game voorkomen.

Beter zo? Doe toch niet zo fucking cynisch man, je kan toch ook normaal reageren?
Sorry voor mijn cynische reactie. Ik zal het anders verwoorden dan:

“Helemaal mee oneens! Wat een slecht betoog!”

En het is een slecht betoog omdat je voorbij gaat aan het feit dat je dus in een game 2 godmode guns toe laat, die 30 mensen kunnen oneshotten. Als je mid/endgame met zo’n gun loopt dan is het nu al een super krachtig wapen, straks is het een point-click-win-0-skill ding.

• gergs
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 24-05 14:06
gotfurrr schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:06:
[...]
point-click-win-0-skill ding.
nou nou nou beetje overdreven lijkt me...
ik ben indifference, maar zit wel wat in dat je na een kogel in je borst van een awm hoogwaarschijnlijk niet meer leeft nee.

Life is too short to drive boring cars

• BobbyDgtl
Met die logica sterf je wss van elke kogel van elke gun, ongeacht headshot of chest shot :)

• Rexomnium
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:32

Rexomnium

Vincemus

[...]

En het is een slecht betoog omdat je voorbij gaat aan het feit dat je dus in een game 2 godmode guns toe laat, die 30 mensen kunnen oneshotten. Als je mid/endgame met zo’n gun loopt dan is het nu al een super krachtig wapen, straks is het een point-click-win-0-skill ding.
Volgens mij gaat ie niet zo heel erg voorbij aan het door jou gestelde feit. Het is meer een argumentatie waarom dat "feit" zo zou moeten zijn: een zwaar kaliber, vooral zeldzaam, wapen dat dito schade zou moeten aanrichten. Wellicht geef je met het woord betoog een iets te zware lading aan Flimpies statement, maar volgens mij snijdt ie wel hout.

En qua skill: je moet nog steeds je kruisje op een setje pixels zetten dat vaak ook nog eens beweegt en dan op het juiste moment 1 keer klikken, in plaats van 2 keer. Heb je daar dan ineens geen vaardigheden meer voor nodig? Je bedoelt dat een willekeurig van straat geplukte geriatrische parkinsonpatient dat dan ook zou moeten kunnen?

Nu heb ik zelf al moeite om een stilstaand doelwit op 10 meter afstand te raken met een volledig uitgeruste M416, dus wellicht dat ik daar niet zo heel goed over kan oordelen, maar het lijkt me dat de soep uiteindelijk wat minder heet wordt gegeten dan dat jij hem nu zo opdient.

Kijk bijvoorbeeld naar een van de meest gebalanceerde e-sportsgames die er is: CS:GO. Daarin heb je ook zo'n fijne AWM. Kost een bom duiten, is daarom zeldzaam, maar het is wel bijna altijd instant kill als je je tegenstander raakt. En toch... en toch... wordt dat spel gespeeld door mensen die men toch wel beschouwt als vaardig, lijkt me. Ik heb in ieder geval weinig cynische forumklaagzangen gelezen dat de AWM daarin als een ordinaire pointclickwinzeroskilldamageding (mooi woord!) wordt beschouwd.

Te koop: babyschoentjes. Nooit gedragen.

• gotfurrr
Rexomnium schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 01:39:
[...]

Volgens mij gaat ie niet zo heel erg voorbij aan het door jou gestelde feit. Het is meer een argumentatie waarom dat "feit" zo zou moeten zijn: een zwaar kaliber, vooral zeldzaam, wapen dat dito schade zou moeten aanrichten. Wellicht geef je met het woord betoog een iets te zware lading aan Flimpies statement, maar volgens mij snijdt ie wel hout.

En qua skill: je moet nog steeds je kruisje op een setje pixels zetten dat vaak ook nog eens beweegt en dan op het juiste moment 1 keer klikken, in plaats van 2 keer. Heb je daar dan ineens geen vaardigheden meer voor nodig? Je bedoelt dat een willekeurig van straat geplukte geriatrische parkinsonpatient dat dan ook zou moeten kunnen?

Nu heb ik zelf al moeite om een stilstaand doelwit op 10 meter afstand te raken met een volledig uitgeruste M416, dus wellicht dat ik daar niet zo heel goed over kan oordelen, maar het lijkt me dat de soep uiteindelijk wat minder heet wordt gegeten dan dat jij hem nu zo opdient.

Kijk bijvoorbeeld naar een van de meest gebalanceerde e-sportsgames die er is: CS:GO. Daarin heb je ook zo'n fijne AWM. Kost een bom duiten, is daarom zeldzaam, maar het is wel bijna altijd instant kill als je je tegenstander raakt. En toch... en toch... wordt dat spel gespeeld door mensen die men toch wel beschouwt als vaardig, lijkt me. Ik heb in ieder geval weinig cynische forumklaagzangen gelezen dat de AWM daarin als een ordinaire pointclickwinzeroskilldamageding (mooi woord!) wordt beschouwd.
Inderdaad, in csgo heb je een awm die ook meestal instakilled en bovendien hitscan is, dus nog makkelijker....

Alleen kan je de games niet met elkaar vergelijken, de vergelijking die je maakt is gewoon appels/peren.

misschien het grootste verschil is wel dat in hoog niveau cs elk schot van je awm raak moet zijn, het risico is erg groot in die game dat als je mist als awp’er je zelf na dat schot gelijk dood bent. De game is gewoon sneller, afstanden zijn korter, hitscan.

Als je in pubg een snipershot mist, 9/10 gevallen boeiend - reload en try again. De game is veel trager, afstanden vaak veel verder en duels zijn minder vaak close range.

Een awp is gelet op bovenstaande in csgo high risk / high reward. In pubg is het low risk / high reward

Volgende verschil is positionering, in csgo weet je de posities van de tegenstanders min of meer. Je zal in het begin NOOIT (nee echt, nooit) zomaar onverwacht in je rug worden gesniperd terwijl je lekker achter een muurtje zit te wachten.

In pubg kan het zo zijn dat je als speler safe denkt te zitten, maar daarmee een sitting duck bent voor een 3d party speler die ff rustig een paar seconden zn red dot kan plaatsen en je insta killed.

Positionering in beide games is zo totaal verschillend, dat een insta kill wapen op lvl2 vest, totaal verschilt in impact op balance

Laatste punt (er zijn er vast nog meer, maar ben mobiel en heb kramp gan deze wall of onzin ;)) :

De game opzet. In csgo speel je voor mapwinst, een insta kill in 1 ronde (je speelt er in theorie max 29 en evt nog meet ivm overtime) heeft veel minder impact op de uitslag vqn de game dan pubg.

In pubg speel je 1 map 1 ronde. Een insta kill = verloren game.

Impact in pubg op gameresultaat is dus vele malen hoger dan in csgo

• KeesFluitman
gotfurrr schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:09:
[...]

Inderdaad, in csgo heb je een awm die ook meestal instakilled en bovendien hitscan is, dus nog makkelijker....

Alleen kan je de games niet met elkaar vergelijken, de vergelijking die je maakt is gewoon appels/peren.

misschien het grootste verschil is wel dat in hoog niveau cs elk schot van je awm raak moet zijn, het risico is erg groot in die game dat als je mist als awp’er je zelf na dat schot gelijk dood bent. De game is gewoon sneller, afstanden zijn korter, hitscan.

Als je in pubg een snipershot mist, 9/10 gevallen boeiend - reload en try again. De game is veel trager, afstanden vaak veel verder en duels zijn minder vaak close range.

Een awp is gelet op bovenstaande in csgo high risk / high reward. In pubg is het low risk / high reward

Volgende verschil is positionering, in csgo weet je de posities van de tegenstanders min of meer. Je zal in het begin NOOIT (nee echt, nooit) zomaar onverwacht in je rug worden gesniperd terwijl je lekker achter een muurtje zit te wachten.

In pubg kan het zo zijn dat je als speler safe denkt te zitten, maar daarmee een sitting duck bent voor een 3d party speler die ff rustig een paar seconden zn red dot kan plaatsen en je insta killed.

Positionering in beide games is zo totaal verschillend, dat een insta kill wapen op lvl2 vest, totaal verschilt in impact op balance

Laatste punt (er zijn er vast nog meer, maar ben mobiel en heb kramp gan deze wall of onzin ;)) :

De game opzet. In csgo speel je voor mapwinst, een insta kill in 1 ronde (je speelt er in theorie max 29 en evt nog meet ivm overtime) heeft veel minder impact op de uitslag vqn de game dan pubg.

In pubg speel je 1 map 1 ronde. Een insta kill = verloren game.

Impact in pubg op gameresultaat is dus vele malen hoger dan in csgo
Ik vind dat we t maar eens moeten zien. Insta lvl2 is wel ziek sterk.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 24-05 14:30
Van de week briljant momentje... speelde duo met maatje van me en bij het oproepen van een supply crate met mn flare gun kwamen er 2 kapers op de kist af. Bij het vuurgevecht sneuvelde mijn maatje maar ik kon de 2 kapers uitschakelen. Map was vikendi en vond een witte ghillie suit in de crate. Toch maar even doorspelen dan alleen. Cirkel wat kleiner en kon via een houten constructie en een aanloopje op t dak van een wat groter huis klimmen. Op t besneeuwde dak achter de schoorsteen had ik prima beschutting.

Beetje scopen met mn AWM maar nog geen targets. Proberen zo min mogelijk te bewegen. Even achter me kijken en... OEI komen er 2 aan! Kennelijk was mijn camouflage op t besneeuwde dak goed genoeg dat ik niet opviel. Snel maar voorzichtig naar de andere kant van t dak maar wel de 2 goed in de gaten houden. 1 van de 2 kreeg het idee om via dezelfde houten contstructie op mijn dak te springen. Dat was het moment om het vuur te openen! Zijn maatje rende in paniek richting een ander huis maar t was te ver voor hem dus kon m ook omleggen. Potje eindigde in een snipe festijn waar ik t verloor maar heb erg veel lol gehad met de snowman ghillie actie :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:31

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik speel ook vaak niet direct om te winnen (wel leuk als het lukt natuurlijk) maar dat soort momenten als hierboven vind ik het leuke van het spel. Gisterenavond nog een solo aan het spelen (Vikendi) met een AKM en VSS waarbij ik vlak bij een vuurgevecht hoorde en daar op af ging. Ik bleef achter een muur bij de buitenrand van een paar huizen staan en de winnaar schoot ik neer tijdens het looten. Er kwamen meer mensen op het geluid af en die begonnen ook weer op elkaar te schieten waardoor ik al snel 4 kills had met de VSS had, ze hadden geen idee wat er gebeurde :p

Ook afgelopen week een tegenstander met een supressed KAR uit een rijdende auto geschoten (MiraMar)
Van dat soort momenten geniet ik net zo veel als een WWCD, blijf het een erg leuk spel vinden :Y

You're mistaken me for someone who really cares.

• Insehh
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22-05 17:38

Insehh

Define good enough.

[...]

Je vergeet nog een vrij belangrijk ding: Ze moeten wel raak schieten. Verder volledig eens met Flimovic: Zwaarste gun uit de game, kans is al niet heel erg groot, net zoals de hoeveelheid ammo die erbij komt kijken. Prima zaak! Denk dat je een beetje erg overdrijft (en waarschijnlijk vaak zat gepakt wordt door iemand met een AWM). :)

De enige ekte... PUBG Discord hierrrr: https://discord.gg/CcHAx4W

• dwaas
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19-05 17:29
Zitten de pubg spelers op de tweakers discord?
Ik speel een paar keer per week; misschien leuk om eens wat andere spelers te ervaren naast het vaste groepje. Ik chute meestal wat verder en probeer slim de cirkel te pakken. (Af en toe hotdroppen voor de variatie)
https://pubg.op.gg/user/spuugvuur
janvanduschoten schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:01:
Ik speel ook vaak niet direct om te winnen (wel leuk als het lukt natuurlijk) maar dat soort momenten als hierboven vind ik het leuke van het spel. Gisterenavond nog een solo aan het spelen (Vikendi) met een AKM en VSS waarbij ik vlak bij een vuurgevecht hoorde en daar op af ging. Ik bleef achter een muur bij de buitenrand van een paar huizen staan en de winnaar schoot ik neer tijdens het looten. Er kwamen meer mensen op het geluid af en die begonnen ook weer op elkaar te schieten waardoor ik al snel 4 kills had met de VSS had, ze hadden geen idee wat er gebeurde :p

Ook afgelopen week een tegenstander met een supressed KAR uit een rijdende auto geschoten (MiraMar)
Van dat soort momenten geniet ik net zo veel als een WWCD, blijf het een erg leuk spel vinden :Y
Schiet je vss auto of single?
Ik tap single met vss a la dmr, maar ik hoor dat je beter kunt trainen op autofire en een snelle pulldown. ?

King for a day,... fool for a lifetime.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

dwaas schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:11:
Ik speel een paar keer per week; misschien leuk om eens wat andere spelers te ervaren naast het vaste groepje. Ik chute meestal wat verder en probeer slim de cirkel te pakken. (Af en toe hotdroppen voor de variatie)

[...]

Ik tap single met vss a la dmr, maar ik hoor dat je beter kunt trainen op autofire en een snelle pulldown. ?
Ik heb hem altijd op auto staan en mik op middel / borsthoogte. Met een half magazijn zit je circa op headshot hoogte door de recoil en is het al klaar. De VSS vuurt zo snel dat het bij een stilstaande tegenstander binnen een seconde al afgeschoten hebt.
Bij bewegende tegenstanders probeer ik voor ze uit te sprayen met tappen van 3 /5 kogels per keer. Soms blijven ze lopen en blijven tappen, regelmatig zoeken ze cover vol in m'n zicht omdat ze geen idee hebben waar het vandaan komt. Staan ze in cover, dan schiet ik er naast in de hoop dat ze denken dat ik ze zie en kan raken :p

• gergs
Ja er zijn 2 discord kanalen, de link moet ik wel even zoeken, heeft iemand het bij de hand? (zit op werk)
Als ik het zo zie dan ben je een safe speler? Je hebt niet heel veel kills maar best veel wins (10% win is zeker niet slecht)

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-05 09:37
dwaas schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:11:

[...]

https://discord.gg/CcHAx4W

• JDx
Zijn de gratis te openen lootboxes nu helemaal weg of alleen in NL?

• Whiteflashh
Ben heel benieuwd naar de ervaringen van de update.
Dus als er mensen zijn die hem al gespeeld hebben.. Brand los :D

• JDx
Whiteflashh schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:28:
Ben heel benieuwd naar de ervaringen van de update.
Dus als er mensen zijn die hem al gespeeld hebben.. Brand los :D
Ohjaaa... ik zwengel 'm aan!

• JDx
Ahhh echt WTF... een mission bijvoorbeeld purchase a random crate. Dat kan gewoon niet meer, we konden al geen keys kopen in NL, maar nu niet eens meer gratis te openen crates...

En alles is non tradeable, non marketable... dat vond ik juist leuk, effe wat BP scoren voor wat crates. Is dit op een of andere manier te omzeilen? Via een VPN ofzo? Zo ja, hoe?

JDx wijzigde deze reactie 28-03-2019 14:04 (33%)

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 21-05 13:29
Sinds de update crashed de game echt constant. Meer mensen last van?

• Flimovic

Flimovic

ghighoegha schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:08:
Sinds de update crashed de game echt constant. Meer mensen last van?
Vanmiddag 2 potjes gespeeld, toen geen last van

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ben benieuwd of deze zelfde update op de ps4 ook doorgevoerd gaat worden. Vind het persoonlijk jammer dat ik de Vikendi map vaak niet in de rotatie heb. De andere mappen krijg ik steeds vaker en met name de map die ik het minste vind (Die met die houten hutjes en Bootcamp.) Geen idee hoe die heet

• Whiteflashh
Oxigeon schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 07:19:
Ben benieuwd of deze zelfde update op de ps4 ook doorgevoerd gaat worden. Vind het persoonlijk jammer dat ik de Vikendi map vaak niet in de rotatie heb. De andere mappen krijg ik steeds vaker en met name de map die ik het minste vind (Die met die houten hutjes en Bootcamp.) Geen idee hoe die heet
Haha jij bedoeld Sanhok. Dit vind ik persoonlijk ook de minst leuke map.

Ik vind de update ook echt super goed. Het aantal flare guns is echt drastisch verminderd. In 8 potjes is ons team er geen 1 tegen gekomen. Je merkt wel dat de overall damage van sommige guns echt omhoog is gegaan. Heb 2 keer met een mini gespeeld, maar wat is dat ding nu dodelijk.

Al met al wel zeer tevreden :)

• JDx
Sanhok is qua uiterlijk ook niet goed ofzo, de andere 3 zijn realistisch, Sanhok lijkt snel in elkaar geflanst, de kleuren lijken ook niet te kloppen, veel te fel ofzo, rare kleur groen voor de vegetatie en erg simpele textures.

Net alsof de rest CS:GO is en Sanhok een import map uit CS:S of CS 1.6.

JDx wijzigde deze reactie 29-03-2019 09:18 (17%)

• ThaGamerdd
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19-05 11:33
Hallo allemaal,

Sorry voor mijn "domme vraag". Ik ben van oudsher een gamer, maar speel voornamelijk veel oudere spellen. Echter ben ik een beetje geobsedeerd geraakt door PUBG door het bij een kennis te hebben gespeeld. Daarna veel de mobiele versie gespeeld, maar ik weet alleen niet of het goed kan draaien op mijn laptop.

Ik heb een Lenovo Yoga 520 laptop, met touchscreen e.d. alleen zie ik wel dat pubg meerdere instellingen heeft zoals low - medium - high graphics.

Is er iemand die mij zo 1-2-3 kan vertellen of ik het hierop prima kan spelen of toch tzt een andere pc nodig ben?

Bedankt, Hopelijk tot snel in game :)

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23:46
ThaGamerdd schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 10:51:
Hallo allemaal,

Sorry voor mijn "domme vraag". Ik ben van oudsher een gamer, maar speel voornamelijk veel oudere spellen. Echter ben ik een beetje geobsedeerd geraakt door PUBG door het bij een kennis te hebben gespeeld. Daarna veel de mobiele versie gespeeld, maar ik weet alleen niet of het goed kan draaien op mijn laptop.

Ik heb een Lenovo Yoga 520 laptop, met touchscreen e.d. alleen zie ik wel dat pubg meerdere instellingen heeft zoals low - medium - high graphics.

Is er iemand die mij zo 1-2-3 kan vertellen of ik het hierop prima kan spelen of toch tzt een andere pc nodig ben?

Bedankt, Hopelijk tot snel in game :)
Op je laptop, open browser, ga naar google. Type can i run it. Open en zoek pubg. Dan zou je het moeten kunnen zien.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• ThaGamerdd
Korkss schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:44:
[...]

Op je laptop, open browser, ga naar google. Type can i run it. Open en zoek pubg. Dan zou je het moeten kunnen zien.
Kan aan mij liggen maar naast alle toeters en bellen van reclame wordt ik er helaas niet veel wijzer van #tochnietzo'ntechiealsikdacht

• JoowrusZ
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-05 09:47
ThaGamerdd schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:54:
[...]

Kan aan mij liggen maar naast alle toeters en bellen van reclame wordt ik er helaas niet veel wijzer van #tochnietzo'ntechiealsikdacht
Processor: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space

• ThaGamerdd
Heb uiteindelijk de test kunnen doen. Mijn pc hield het downloaden tegen kennelijk. De test geeft aan dat mijn cpu niet voldoende zou zijn terwijl ik een Intel Core i5-7200 cpu @ 2.50 GHz heb. Dit lijkt me meer dan de gevraagde i5-4430 of zie ik dit verkeerd?

De videokaart niet voldoende had ik verwacht, maar neem aan dat instellingen hier een hoop mee kunnen doen?

Feedback zeer welkom, zonde om te kopen als het niet draait natuurlijk ;)

Bedankt!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 00:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ThaGamerdd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:06:
Heb uiteindelijk de test kunnen doen. Mijn pc hield het downloaden tegen kennelijk. De test geeft aan dat mijn cpu niet voldoende zou zijn terwijl ik een Intel Core i5-7200 cpu @ 2.50 GHz heb. Dit lijkt me meer dan de gevraagde i5-4430 of zie ik dit verkeerd?

De videokaart niet voldoende had ik verwacht, maar neem aan dat instellingen hier een hoop mee kunnen doen?

Feedback zeer welkom, zonde om te kopen als het niet draait natuurlijk ;)

Bedankt!
Misschien is het een idee om de volledige specs van je laptop neer te zetten en welke configje hebt van hardware dus van de yoga.

Cpu
Videokaart
Ram

Om je te helpen hebben we zoveel info nodig als gewenst. En nee ik ga niet eerst zelf kijken wat je specs zijn, dan de minimum requirements opzoeken van pubg. Dan googlen naar yoga met pubg. Om maar even wat voorbeelden te noemen.
Wat heb je zelf gevonden?

• ThaGamerdd
Zoals hierboven aangegeven kreeg ik uit can inrun IT dit resultaat. De rest was allemaal groen licht op de cpu en videokaart na. Alleen als ik het zo lees vraag ik me af of het dan soepel speelt.

Ik weet dus alleen niet of mijn i5-7200u aanzienlijk trager is dan de gevraagde i5-4430 das vooral mijn vraag.

Bedankt voor je reactie

• MRTNbos
PUBG kan ook nogal wat vragen van je CPU. In dit overzicht zie je dat quadcore prestaties van de 4430 toch significant beter zijn dan de 7200U (de 4430 is een quadcore zonder HT, de 7200U is een dualcore met HT).

Als je alles op laag zet, niet te hoge resolutie gebruikt (max full-HD) en niet teveel FPS verwacht dan denk ik dat je systeem het wel zal draaien. (Onlangs heb ik een oude PC van een vriend opgeschoond, en daar draaide PUBG ook op terwijl het onder de minimale specs zat.)

Eventueel zou je aan die kennis kunnen vragen of hij zijn steam account tijdelijk als test op jou laptop zet zodat je het kan installeren en zien of het werkt?

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Je zou eventueel ook nog https://lite.pubg.com/ kunnen overwegen. Het is nu alleen nog maar officieel speelbaar in Azië, maar met VPN is dat ook te doen zag ik pas geleden op YouTube.
Dat is een wat meer uitgeklede versie voor PC's met lagere specs.

• ghighoegha
Hallo iedereen, misschien kunnen jullie mij helpen. Heb een vreemd probleem met pubg eigenlijk sinds de laatste update en kom er maar niet achter wat het probleem is.

Elke eerste game van pubg crashed mijn pc. Of blijft vast staan of valt gewoon helemaal uit. Alleen met een reset krijg ik hem weer aan de praat. Daarna kan ik gewoon pubg spelen zonder problemen. De volgende dag heb ik weer hetzelfde probleem.

Dingen die ik al heb geprobeerd:

Nieuwe videokaart drivers
Terug naar stuk oudere videokaardrivers
Integriteit van spelbestanden controleren
PUBG helemaal verwijdert en opnieuw geïnstalleerd
Event log van windows gechecked na de crashes. Hier staat niks bijzonders in. Niets over te hoge temperaturen oid in ieder geval.
Heb temperaturen van CPU en GPU ook gecontroleerd tijdens de crash zijn deze 30/35 graden en rond de 75 graden (gpu)

Ik heb hetzelfde probleem met apex legends trouwens. Dacht eerst dat het aan die game lag maar daar crash ik ook altijd de eerste game na een paar minuten. Met andere games heb ik het niet. Ik kan de witcher 3 en gtaV bijvoorbeeld lang spelen zonder crash.

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Mochten dit soort vragen niet gewenst zijn in het topic. Laat het ff weten dan plaats ik het ergens anders.

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21:58
Heb je al overwogen om je ram te testen met MemTest of ander programma.
Aangezien die ook bij apex crasht zou er best een kapotte ram module zijn (bad sector/error)

**

• ghighoegha
PatRamon schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:56:
[...]

Heb je al overwogen om je ram te testen met MemTest of ander programma.
Aangezien die ook bij apex crasht zou er best een kapotte ram module zijn (bad sector/error)
Heb met memtest m'n ram getest maar hier werden geen errors gevonden.

• Barth89
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23-05 12:27
Sinds gisteren, althans toen viel het ineens op, is mijn PUBG niet langer geinstalleerd zegt steam ('disk usage: none' in instellingen).
Maar als ik de local files check in C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common, staat ie er netjes tussen en is de map 43 gb groot... Enig idee hoe dit kan?

Barth89 wijzigde deze reactie 04-04-2019 20:15 (11%)

• EliHiel
Na een tijdje geen PUBG meer gespeeld te hebben, zag ik dat je met blauwe coupons nu ook keys kon kopen voor crates. Ik heb er dus al enkele gekocht, maar merk nu pas dat het openen van crates (heb zowel crate als key) geblokkeerd is voor België en Nederland. Iemand een idee hoe dit te omzeilen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

EliHiel schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:06:
Na een tijdje geen PUBG meer gespeeld te hebben, zag ik dat je met blauwe coupons nu ook keys kon kopen voor crates. Ik heb er dus al enkele gekocht, maar merk nu pas dat het openen van crates (heb zowel crate als key) geblokkeerd is voor België en Nederland. Iemand een idee hoe dit te omzeilen?
Ik denk dat het met een vpn wel moet lukken. Hoewel ik niet helemaal zeker weet of we dit hier op het forum mogen te bespreken.

• EliHiel
Flimovic schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:34:
[...]

Ik denk dat het met een vpn wel moet lukken. Hoewel ik niet helemaal zeker weet of we dit hier op het forum mogen te bespreken.
@ Mods: Moest dit niet toegelaten zijn, dan verwijder ik mijn berichten wel.

Aangezien ik dit nog nooit gedaan heb, heeft er iemand een goede software om een vpn op te zetten op zoek ik dit even via google?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:32

Rexomnium

Vincemus

EliHiel schreef op maandag 8 april 2019 @ 09:43:
[...]

@ Mods: Moest dit niet toegelaten zijn, dan verwijder ik mijn berichten wel.

Aangezien ik dit nog nooit gedaan heb, heeft er iemand een goede software om een vpn op te zetten op zoek ik dit even via google?
Ik denk dat je met het sleutelwoord VPN al een heel eind komt als je dat Googlet :)

Te koop: babyschoentjes. Nooit gedragen.

• EliHiel
Rexomnium schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:49:
[...]

Ik denk dat je met het sleutelwoord VPN al een heel eind komt als je dat Googlet :)
Ja dat weet ik wel, maar ik vroeg me gewoon af of er enkele waren die jullie konden aanraden.

• mouzetc
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 24-05 12:52
VPN werkt niet. Je moet je hele account dan faken naar een ander land, wat erg lastig gaat. Als Steam dit doorheeft (niet heel moeilijk denk ik), krijg je een steamban en ben je al je mooie items ineens helemaal kwijt 😭😉

PUBG Twitch: www.twitch.tv/mouzetc

• neolite

neolite

Immer kritisch

Vooralsnog lijken de meeste ontwikkelaars helaas voor de gemakkelijke weg te kiezen en deze lootboxes e.d. gewoon te verwijderen zonder er verder veel ruchtbaarheid aan te geven. Wat ook opvalt is dat de ontwikkelaars met name wijzen naar de lokale autoriteiten als iets in de game niet goed werkt, verantwoording afschuiven en doofstom het verslavende verdienmodel in stand houden. Lootboxes zijn een gezwel en kunnen wat mij betreft niet snel genoeg verdwijnen.

• gergs
Hmm zie opeens een officiele tweakers discord melding daaronder..
Moet dat niet hier PUBG Discord Discussie
O-)

• cmegens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 17:05
gergs schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:16:
Hmm zie opeens een officiele tweakers discord melding daaronder..
Moet dat niet hier PUBG Discord Discussie
O-)
Die is al even gesloten. Bovendien is de 'nieuwe' discord uit dat topic helaas ook al door enkelen getorpedeerd en bestaat niet meer... Tweakers heeft het nu opgelost door een eigen discord aan te maken en enkel deze te promoten. Prima oplossing, einde discussie en doorgamen!

• gergs
cmegens schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:51:
[...]

Die is al even gesloten. Bovendien is de 'nieuwe' discord uit dat topic helaas ook al door enkelen getorpedeerd en bestaat niet meer... Tweakers heeft het nu opgelost door een eigen discord aan te maken en enkel deze te promoten. Prima oplossing, einde discussie en doorgamen!
haha was niet de bedoeling dat mn post serieus genomen wordt :D

• DutchTaz
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22:25
gergs schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:12:
[...]

Je post is dus net als cmegens >:) ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 17:05
gergs schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:12:
[...]

Je post is dus net als cmegens >:) ;)
Zeker, dus laten we er maar mee ophouden. Trollen over discord wordt niet gewaardeerd, dus laten we het over PUBG hebben!

• BobbyDgtl
https://www.pubg.com/2019/04/17/update-28-patch-notes/

Ziet er niet slecht uit.

Vorige SR Buff ging van 110% dmg naar 150%, teruggedraaid naar 130%.
AWM base damage hebben ze verlaagd zodat je niet kan oneshotten op een lvl2 vest.

Gun challenges missies zijn gemakkelijker geworden. Hopelijk moet de eerste niet meer solo, want solo speel ik niet. Iemand een idee van de specifieke wijzigingen?

Weapon Mastery toegevoegd. Per kill/knock/damage krijg je XP voor het specifieke gun, waarmee je charms kunt vrijspelen. Leuke extra.

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:55
Wie spreekt er Russisch?
Wat zegt deze knakker over mij?

https://pubg.report/strea...98-0d3d6a5f8250/754974823

:)
Pagina: 1 ... 134 135 136 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True