Gisteren de nieuwe map redelijk goed getest! Pluspunten:
- Mapdesign. Wat een topmap is dit! Dan niet het formaat, maar gewoon het design en layout. Echt geweldig.
- Formaat. Je merkt meteen wat een beetje kleiner formaat met de actie doet. Overal (ja echt overal) waar je landt kom je minimaal 1 iemand (of squad) tegen. En in onze potjes was dit vaak prima en soms ook wel lastig. Maar op zich leuk voor de actie!
- Geluid en effects. Het geluid van een granaatinslag bijvoorbeeld is echt veel beter geworden. Ook het beeld (het beeld schudt een beetje) is aangepast. De dynamische weersomstandigheden is ook een leuke toevoeging met de regendruppels op de camera. Gaaf!
- Cirkel. Je blijft hem nu (weer) rennend voor en dat is echt heel erg fijn. Je wordt gedwongen om te moven, maar wel op een leuke en haalbare manier. Je hebt nog tijd om hier en daar wat te schieten, voordat je doorgaat.
Wat nog beter moet:
- Airplane geluid is echt niet goed geplaatst en veel te hard. Maar dit zal zeker aangepast gaan worden.
- Als je buiten 1 van de aangegeven plaatsen landt, ben je qua loot redelijk snel klaar. De kans is namelijk erg groot dat er iemand in jouw omgeving al jouw volgende of de huisjes daarna heeft geloot en dezelfde route bewandelt als jij. Dit komt door de kleinere map, maar ik merk dat dit soms wel ergerlijk is. Zeker als straks de loot wat naar beneden wordt geschroefd (denk ik dan, nu is het in de grote plaatsen echt wel overkill).
- Hier en daar nog wat kleine puntjes, maar dit zal vast en zeker opgelost gaan worden in een volgende stage.
Al met al een leuke verfrissende avond gehad!
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:59:
[...]
Het latency verschil en de lage tickrate samen zorgen er wel voor dat peakers advantage echt enorm is in dit spel. Na de eerste minuten is het wel stabiel 20hz maar dat is voor mij het minimale dat acceptabel is, een "dikke prima" zou ik dat zeker niet noemen.
Dat zal zeker allemaal wel zo zijn en ik geloof het direct. Maar als ik niet in een crowded place land, heb ik na de eerste paar minuten gewoon nergens last van. Iedereen (zeker 90%) die ik zie en beschiet is ook gewoon dood als ik het goed doe. Daarom is het voor mij gewoon echt prima te noemen.
Het is ook geen shooter waar je head-on mensen tegenkomt. In 80% van de gevallen ga je doodt omdat een andere jou eerder spot dan jij hem

. Bij mij tenminste.
[
Voor 19% gewijzigd door
StealthyPeanut op 18-04-2018 08:21
]