[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:51:
[...]

Je ziet de statistieken van de matches maar ze worden niet meegenomen in ranking en overall statistieken. Dat zag je met de vorige event matches ook, geen impact op ranking.
Ik kijk zowizo niet naar de ranking,
Zag het puur toeval er bij staan die event's

Vaak genoeg yolo game's waarbij je vervolgens kip haalt.
Alleen maar looten is ok niet leuk 8)7

En met deze event kan je even mooi je close combat opkrikken

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
What the f?
Rolling Back Recent Blue Zone Changes self.PUBATTLEGROUNDS

Good evening,
Yesterday we released an update that included some drastic changes to the delay and speed of our blue zones in each phase of the game. Your reactions to this change have been mixed, but we’ve ultimately decided to roll back this change and return to the drawing board. We feel there are some necessary changes we need to make to the blue zone, but we want those changes to be subtle in the spirit of finding the right balance.

Our current schedule for this rollback is unclear, but we anticipate that it will happen in the next 4-8 hours. Please note that this rollback will not require any downtime.

Thank you for all the feedback you've given us regarding this change. We appreciate it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb gisteren niet kunnen spelen en nu alweer terug gedraaid... waar zijn ze mee bezig? 8)7 Op basis van iets meer dan 24 uur gelijk een hele wijziging terug draaien, zo ga je nooit iets kunnen releasen. Spelers hebben al meer dan een avondje nodig om er überhaupt aan te kunnen wennen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:14:
[...]

Ik heb gisteren niet kunnen spelen en nu alweer terug gedraaid... waar zijn ze mee bezig? 8)7 Op basis van iets meer dan 24 uur gelijk een hele wijziging terug draaien, zo ga je nooit iets kunnen releasen. Spelers hebben al meer dan een avondje nodig om er überhaupt aan te kunnen wennen.
Ik heb toevallig 1 potje gedaan maar vond vooral early game de cirkel te snel kleiner worden, waardoor je vrij weinig tijd krijgt om te looten. Late game vond ik het wel prima gaan, en is het ook relaxed dat je lopend verder kan.

Wat ze natuurlijk wel beter kunnen doen is dit geleidelijk invoeren over meerdere maanden verspreid zodat iedereen even kan wennen aan de veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeltedForest schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:17:
[...]

Ik heb toevallig 1 potje gedaan maar vond vooral early game de cirkel te snel kleiner worden, waardoor je vrij weinig tijd krijgt om te looten. Late game vond ik het wel prima gaan, en is het ook relaxed dat je lopend verder kan.
Daarom vind ik het gek dat ze niet de eerste cirkels wat aanpassen maar direct de gehele update terug trekken.
Wat ze natuurlijk wel beter kunnen doen is dit geleidelijk invoeren over meerdere maanden verspreid zodat iedereen even kan wennen aan de veranderingen.
Of de testserver gebruiken. Volgens mij heeft de build er maar een paar uur opgestaan?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:50
Ik vond het juist wel aardig dat de early game circles wat sneller kwamen. Geeft je meer stof tot nadenken voor waar je wil landen! Daarnaast de snelheid van de circles lager ook dikke prima, voor mij hadden ze het zo mogen houden.

En wat hierboven al gezegd is: na 1dag de zaak al terugdraaien is belachelijk. De groep die klaagt hoor je het meest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:14:
[...]

Heb een aantal games gedaan en het was geweldig. Het begin gaat inderdaad snel, daar moet iets getweaked worden. De laatste cirkels waren perfect, er blijven ook (meestal) meer spelers over.

Terug naar hotdrops of loot simulator.. Ik vind het echt bizar. Heel Reddit staat overigens op zijn kop. Er zijn altijd mensen die klagen bij veranderingen en na één dag kan je echt geen juiste feedback verzamelen bij zo een grote verandering.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
frack schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:32:
[...]

Heb een aantal games gedaan en het was geweldig. Het begin gaat inderdaad snel, daar moet iets getweaked worden. De laatste cirkels waren perfect, er blijven ook (meestal) meer spelers over.

Terug naar hotdrops of loot simulator.. Ik vind het echt bizar. Heel Reddit staat overigens op zijn kop. Er zijn altijd mensen die klagen bij veranderingen en na één dag kan je echt geen juiste feedback verzamelen bij zo een grote verandering.
De meest simpele oplossing lijkt mij om updates langer op de testserver te houden en spelers aan te trekken door BP's verdiend op de testserver na afloop met factor 1.5 te vermenigvuldigen en over te zetten naar de live servers.
Zo weet je zeker dat mensen uitgebreid gaan testen en kan je eenvoudig wijzigingen doorvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:40:
[...]

De meest simpele oplossing lijkt mij om updates langer op de testserver te houden en spelers aan te trekken door BP's verdiend op de testserver na afloop met factor 1.5 te vermenigvuldigen en over te zetten naar de live servers.
Zo weet je zeker dat mensen uitgebreid gaan testen en kan je eenvoudig wijzigingen doorvoeren.
Ik denk dat de begin cirkel wel iets langer mag duren, zodat je tenminste nog wat nut hebt aan wat verder weg landen en niet alleen maar op zoek hoeft te gaan naar een auto om dan met zijn allen naar de cirkel te gaan. Voor midgame lijkt het me wel prima dat dit sneller gaat sluiten met langzamere cirkel.

Wat ik niet snap is dat een dergelijke verandering gewoon in de server wordt gegooid na schijnbaar geen testing van hun kant of dit een beetje speelbaar ingesteld is... En dan draaien ze het na een dag weer terug.. 8)7 Schiet niet op zo inderdaad.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:23
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warmode is echt matig uitgewerkt. Het idee kan aardig zijn maar het is puur een kwestie van gebouwen campen met het gehele team en proberen zoveel mogelijk knocked te worden zodat je kan reviven. Werkt beter dan voor de kills gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:09
Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 19:23:
Warmode is echt matig uitgewerkt. Het idee kan aardig zijn maar het is puur een kwestie van gebouwen campen met het gehele team en proberen zoveel mogelijk knocked te worden zodat je kan reviven. Werkt beter dan voor de kills gaan.
Dat had ik idd ook al door :/

Beter revive geen punten geven, maar een death na knock wel -1

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een paar potjes gespeeld maar het is echt kansloos. Campen en kill stealen is enorm belangrijk, tactiek is haast niet toe te passen en het juiste wapen toegedeeld krijgen is cruciaal. Sommigen achter elkaar Scar-L of M416 en anderen enkel AKM of Mini...
Staat je team achter zonder spelers op de grond wordt je achter elkaar uit de lucht geschoten of ga je dood voor je goed en wel geland bent. En de engine is hier niet geschikt voor, veel te traag. Een tickrate van 20hz in TDM is veel te matig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:14
De warmode vind ik dus echt tof! Die mogen ze er van mij voor altijd in houden. Lekker vlot en gewoon flink knallen, mooi man!

En ja, het ligt soms erg aan welk wapen je krijgt, maar daar heeft iedereen wel een keer last van. Dus /care, gewoon lekker speulen.

Wat betreft kill stealen, boeiend... je speelt als team tot je 200 punten hebt. Wie de kill pakt, boeit totaal niet in mijn ogen. Het gaat erom dat je de +3 er bij krijgt :)

Campen kan, gebeurt ook elke keer wel. Maar wat maakt het uit, onderdeel van het spel zullen we maar zeggen. Als je weet dat mensen ergens campen, dan landt je toch ergens anders of zorg je dat je met 5 man tegelijk dat huis bestormd met al het geweld wat je maar kan bedenken.

Het gaat om het plezier, niet om elke keer die chicken diner te pakken, tenminste dat is voor mij zo en denk (en hoop) voor vele anderen ook zo.

Lang verhaal kort: warmode is vet en mag er wat mij betreft in blijven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aardappelbakker schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:14:
De warmode vind ik dus echt tof! Die mogen ze er van mij voor altijd in houden. Lekker vlot en gewoon flink knallen, mooi man!

En ja, het ligt soms erg aan welk wapen je krijgt, maar daar heeft iedereen wel een keer last van. Dus /care, gewoon lekker speulen.
Het vervelende is dat je binnen een ronde zo een enorme bias kan hebben. De ene persoon achter elkaar de AKM en de ander achter elkaar de M416, dat maakt zulke potjes oneerlijk. En Battle Royale mag oneerlijk zijn, TDM liever niet. Dan liever dat je een loadout zelf kan kiezen en dus nog wat invloed kan hebben.
Wat betreft kill stealen, boeiend... je speelt als team tot je 200 punten hebt. Wie de kill pakt, boeit totaal niet in mijn ogen. Het gaat erom dat je de +3 er bij krijgt :)
Het is niet elkaars kill stelen binnen het team maar juist andere teams die de persoon killen die jij knocked hebt zodat jij maar +1 krijgt en zij die +3. Dat vind ik een wat jammer mechanisme. Het zorgt er voordat anderen elkaar laten knocken en dan de kill pakken effectiever is dan zelf het gevecht aangaan.
Campen kan, gebeurt ook elke keer wel. Maar wat maakt het uit, onderdeel van het spel zullen we maar zeggen. Als je weet dat mensen ergens campen, dan landt je toch ergens anders of zorg je dat je met 5 man tegelijk dat huis bestormd met al het geweld wat je maar kan bedenken.
Campen binnen de Battle Royale modus snap ik maar het hoort mijn inziens niet in TDM thuis. Althans, het maakt voor mij een TDM modus een stuk minder leuk. Ik zou dan liever in de bossen ten noorden van Mansion spelen dan in Primorsk bijvoorbeeld.

Ik moet zeggen ik vind het idee leuk maar de uitvoering verre van top. Dan zijn er games die in mijn ogen TDM een stuk beter uitvoeren en blijf ik dus liever bij de Battle Royale modus zelf. De game is er ook net niet helemaal geschikt voor merk ik, iets te houterig.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 13-04-2018 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:22:
[...]

Het vervelende is dat je binnen een ronde zo een enorme bias kan hebben. De ene persoon achter elkaar de AKM en de ander achter elkaar de M416, dat maakt zulke potjes oneerlijk. En Battle Royale mag oneerlijk zijn, TDM liever niet. Dan liever dat je een loadout zelf kan kiezen en dus nog wat invloed kan hebben.

[...]

Het is niet elkaars kill stelen binnen het team maar juist andere teams die de persoon killen die jij knocked hebt zodat jij maar +1 krijgt en zij die +3. Dat vind ik een wat jammer mechanisme. Het zorgt er voordat anderen elkaar laten knocken en dan de kill pakken effectiever is dan zelf het gevecht aangaan.

[...]

Campen binnen de Battle Royale modus snap ik maar het hoort mijn inziens niet in TDM thuis. Althans, het maakt voor mij een TDM modus een stuk minder leuk. Ik zou dan liever in de bossen ten noorden van Mansion spelen dan in Primorsk bijvoorbeeld.

Ik moet zeggen ik vind het idee leuk maar de uitvoering verre van top. Dan zijn er games die in mijn ogen TDM een stuk beter uitvoeren en blijf ik dus liever bij de Battle Royale modus zelf. De game is er ook net niet helemaal geschikt voor merk ik, iets te houterig.
om de war mode gewoon perfect te maken imho:

- groter gebied of zelfde gebied met minder spelers
- kleinere squads of gewoon allemaal solo met minder spelers
- kiezen van loadout en attachments
- supermageuberveel ammo
- dbno gewoon eruit
- insta respawnen, niet via vliegtuig, gewoon direct in de game

campen mag van mij wel in tdm, alleen moet het zo ingericht zijn dat het niet uitmaakt dat je gekilled wordt door een camper. dus insta respawns met een gekozen loadout. dus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:04

Secsytime

Automagisch

gotfurrr schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:28:
[...]

- supermageuberveel ammo
- dbno gewoon eruit

campen mag van mij wel in tdm, alleen moet het zo ingericht zijn dat het niet uitmaakt dat je gekilled wordt door een camper. dus insta respawns met een gekozen loadout. dus.
Je omschrijft dus gewoon een Call Of Duty game nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@gotfurrr preciess, dan speel ik dus liever een TDM in Battlefield 4 of een van de andere games met 60hz servers, die hebben al die punten al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:53
Ik voeg me bij @Aardappelbakker wat betreft War-mode. Gewoon lekker om tussendoor af en toe wat van die potjes te spelen. Beetje de aim en dergelijke oefenen zonder dat er consequenties aan kleven. In een normale match gaat dat toch al meteen een stuk lastiger. Het enige wat ik een leuke toevoeging zou vinden is wat meer perks als je wint. Nu maakt het qua punten vaak niet heel veel uit of je 1e, 2e of 3e wordt. Het gevoel van WWCD is dus ook véél minder aanwezig.

Heel het random-wapen gebeuren vind ik prima @Tsurany . Soms heb je een prettig wapen, soms niet, maar dat heeft iedereen. En met een beetje geluk kun je een ander (beter) wapen van de grond plukken. En campen heb ik persoonlijk niet heel erg last van. Iedereen zit wel eens stil op een plekje maar omdat je met 30 man bent in een relatief klein gebied blijft er beweging in zitten. Ook kills stealen heb ik nog niet echt hinder aan ondervonden. Gewoon meteen iemand afmaken als ie down is :+

Overigens is het niet gek dat er games zijn waarin TDM beter uitgevoerd is. Waarschijnlijk hebben die games ook geen (goede) BR-mode :D

Ja, War-mode kan nog wat bijgeschaafd worden maar ik vind 'm leuk as is. Als ik een doorontwikkelde TDM-game wil spelen start ik Counter Strike GO wel op. Ook de tickrate boeit me eigenlijk niet zoveel. PUBG haalt trouwens gewoon ~30Hz als er nog zo'n 40-50 spelers in leven zijn. Dus, grote kans dat War-mode gewoon op 30Hz draait omdat er maar 30 man in de server zitten.

Overigens is, zoals vaker aangehaald, UE4 simpelweg niet gemaakt voor Battle Royale en Epic is hard aan het werk om alles te verbeteren. Dice had er een paar jaar terug ook flink wat moeite mee om alles vloeiend aan de praat te krijgen en daarvoor hebben ze flink moeten sleutelen aan de Frostbite-engine. Inmiddels draait Fortnite gedurende heel de match stabiel op 20Hz, dus grote kans dat die verbeteringen uiteindelijk doorgevoerd gaan worden in aankomende UE4-updates, waar dus ook PUBG profijt van heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door SomerenV op 13-04-2018 23:32 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:33:
@gotfurrr preciess, dan speel ik dus liever een TDM in Battlefield 4 of een van de andere games met 60hz servers, die hebben al die punten al ;)
ik speel alleen deathmatch om gunplay te oefenen, dat wil niet zeggen dat dat zo voor iedereen moet zijn uiteraard. maar nu is er gewoon teveel downtime om efficient te kunnen schieten, bovendien kan je niet met alles oefenen aangezien veel attachments missen, ammo en scopes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Prima gamemode dat War! Op wat kleine tweaks na niet veel mis mee imho.

Omdat je maar met 24p bent is de tickrate dik in orde en ik heb geen 1 keer last gehad van een foutieve hitbox oid.

Fijne toevoeging om lekker de wapens te testen. Daarom zou het wel handiger zijn als je gewoon je wapens fully stacked kunt kiezen. Dus ook hoe je ze richting midgame vaak hebt. Dan heeft iedereen toegang tot dezelfde voordelen.

Niet te vergelijken met echte TDM games. Maar die games zijn met hun LMS od BR gamemodes weer niet met PUBG te vergelijken. Dus dat doe ik dan ook niet 😊.

Wel kansloos dat ze die cirkel patch zo aanpakken. Ok. Perfect was het niet, maar ik vond het echt wel een leuke aanpassing en zorgde direct voor andere en snellere gameplay. Had gewoon hier en daar nog wat aangepast, dan was het ook goed geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-04-2018 07:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
Gisteren weer een mooie chicken gescored, mijn beste game tot nu toe kwa kills gehad:

Het eerste stukje (eerste twee kills) paste niet meer op mijn shadowplay buffer, dus die heb ik even uit de replay gehaald, die twee gasten hadden de jeep gepakt die ik wilde pakken, en toen ze kort erna mijn kant weer op kwamen rijden kon ik wraak nemen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 08:16
gotfurrr schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:28:
[...]

Ja
Juist
nee, maar niet de ene een trage, schokkende sks (ik kan er niks mee) en de ander een M416. Allemaal een SMG of full auto wapen.
- supermageuberveel ammop
Dat vind ik nou gewoon het mooie, je kan niet onbeperkt campen, op een gegeven moment moet je wel gaat looten om nog aan ammo te komen.
- dbno gewoon eruit
Nee. das nou juist het mooie.
Dit ook houden, nu kun je nog enigszins je positie zelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 23:50
Het leukste van de war mode is juist dat het zo klein en random is. Dood gaan hoort nou eenmaal bij de game, al deze aanpassingen zouden ervoor zorgen dat je langer leeft en dat het 'eerlijker' is. Dat is nou juist niet het punt van PUBG, het is oneerlijk, chaos en random. Daarom is het zo leuk als je een kill streak krijgt met een SKS bijvoorbeeld

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Smoke zorgt dat je echt niks meer kan zien, kan tot rare situaties leiden.

Kwaliteit is matig, ging wat mis met Shadowplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
Kaaswagen schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:24:
Het leukste van de war mode is juist dat het zo klein en random is. Dood gaan hoort nou eenmaal bij de game, al deze aanpassingen zouden ervoor zorgen dat je langer leeft en dat het 'eerlijker' is. Dat is nou juist niet het punt van PUBG, het is oneerlijk, chaos en random. Daarom is het zo leuk als je een kill streak krijgt met een SKS bijvoorbeeld
Of met een VSS :+ Niks zo prettig als dat ding op auto zetten en dan point black iemand volpompen met lood. En daarna vloekend in paniek raken als de kogels op zijn terwijl er nog een vijand zit :D Dat is wel het enige wat ik mis, namelijk sommige attachments. Zo zou een extended mag voor de SKS, VSS of Mini14 een welkome toevoeging zijn. Ook zijn de submachineguns welkom :) Of af en toe een random mutator zoals pistols only, submachine only, alle wapens op single shot, dat soort ongein. Beetje variatie in de potjes los van de locaties.

Maar War-mode is chaos en als je geluk hebt zit je in een team dat een beetje elkaar steunt. Korte potjes vol actie en alles lekker random. Helemaal prima _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door SomerenV op 15-04-2018 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:38
Ik vond het ook prima de war mode, lekker chaos!
Ik zou wel de balans beter willen hebben..
De vss is bijv zwaker vs de rest - is ook de enige wapen met 9mm, lijkt me niet echt fair.
Mss dan std een ext mag op de vss?
De sks kan mss een cheekpad of foregrip gebruiken.
De AK een compensator.
De rest is prima zo denk ik.

Ik zou dus niet richting zelf wapen kiezen, of fully loaded wapen, maar meer zoeken naar balans - ook is het nog steeds random wat voor wapen je gaat krijgen.

Ook is het wellicht leuk om elke keer andere soort wapen (per potje dan en niet mid-game veranderen). Bijv SMG potje (nogmaals moet wel in balans, dus uzi met stock, vector met ext mag) of potje Kar98 (lijkt me echt lachen).

Wat betreft spawnen is het mss beter om standaard 10s te laten wachten en gelijk vliegtuig in, ipv de 40s regel volgen. Tis echt te vaak dat het net de 40s voorbij is en dus 38s wachten tot spawn.......

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 11:36

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

gergs schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:21:
De vss is bijv zwaker vs de rest - is ook de enige wapen met 9mm, lijkt me niet echt fair.
De AK een compensator.

Ik zou dus niet richting zelf wapen kiezen, of fully loaded wapen, maar meer zoeken naar balans - ook is het nog steeds random wat voor wapen je gaat krijgen.

Ook is het wellicht leuk om elke keer andere soort wapen (per potje dan en niet mid-game veranderen). Bijv SMG potje (nogmaals moet wel in balans, dus uzi met stock, vector met ext mag) of potje Kar98 (lijkt me echt lachen).

Wat betreft spawnen is het mss beter om standaard 10s te laten wachten en gelijk vliegtuig in, ipv de 40s regel volgen. Tis echt te vaak dat het net de 40s voorbij is en dus 38s wachten tot spawn.......
De VSS is echter ook het enige wapen met een 4x scope en demper! Ding is niet zo slecht hoor! Erg weinig recoil ook. Zonder attachments schiet dat ding echt prima.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
gergs schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:21:
De AK een compensator.

volgens mij zien sommigen deathmatch als een aparte gamemode die ook balanced moet zijn etc. daar is niks mis mee natuurlijk.prima als zo iets er komt.

maar zelf vind ik het vooral handig om gewoon gunfights te kunnen oefenen met wapens en attachments waarvan ik zelf vind dat dat nodig is, dan wil ik niet eerst met een vss beginnen, dan 30 seconden moeten wachten op een respawn in de hoop dat je een m4 krijgt en dan toch tevreden moet zijn met een sks zonder attachments. ook speel je in deze mode zelden met een echte scope (meestal dot of 2x)

gewoon een deathmatch mode dus ipv tdm

- maak het gebied 2x zo groot
- drop daar 30 spelers in
- kies zelf je wapen en attachments
- insta respawn random met paar seconden geen damage.

[ Voor 5% gewijzigd door gotfurrr op 16-04-2018 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik vond die warmode landing wel tof, als je op (bijna) topsnelheid was en naar beneden keek was je parachute tijd tot voetjes op de grond maar een paar seconden. Als dat nou een optionele vorm van landen wordt afhankelijk van je snelheid + oriëntatie t.o.v. het altijd nog bestaande longchuten door vooruit te kijken - sign me up :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag veel last van de-sync. Net iemand 5x met een AKM gepenetreerd en hij ging niet neer (geen helm of vest aan).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
Gisteren een paar leuke potjes Warmode gehad. Het is echt een stuk leuker als je in een oké team zit waarin men serieus samenwerkt. Vaker gewonnen dan verloren ook :D

Dat soort chaos maakt Warmode leuk. Dat het maar snel terugkomt :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 21:37
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:05:
Net iemand 5x met een AKM gepenetreerd en hij ging niet neer (geen helm of vest aan).
Dit geeft een heel bijzondere draai aan de 18+ ranking van PUBG :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
floriz87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:42:
[...]

Kwestie van je ping omhoog gooien naar 400 (download ping)
dan krijg je dit soort actie's

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriz87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:42:
[...]

-1
:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Zelf vind ik de warmode niet zoveel aan, het is veels te chaotisch en veels te random (als je solo Qed). Ik zou het leuker gevonden hebben als ze de kern van PUBG erin hadden gehouden: survival. Dus ipv elke 30 seconden droppen, iedereen weer droppen als iedereen dood is. Zo duren de potjes langer, maar blijft het wel spannend.

Ook dit concept is natuurlijk niet nieuw, soort van search en destroy zonder bom. Maarja.. als ik TDM wil spelen pak ik wel een (betere) shooter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frackz
Ik vind de warmode enkel leuk om een kwartier of halfuur op te warmen met wat muziek op de achtergrond..maar niet om uren gefocussed te spelen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Nu vanavond al twee keer een Corrupted data error gehad.. Meer mensen ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 07:44
Maatje van mij, 'darkrider', is gebanned op Discord, iemand met authority die hem kan unbannen? Volgens mij heeft hij niets verkeerds gedaan. Alvast bedankt!

Verder laatste dagen genoten van War Event, flink wat kip gehaald met verschillende Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Dark-Mist schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:51:
Maatje van mij, 'darkrider', is gebanned op Discord, iemand met authority die hem kan unbannen? Volgens mij heeft hij niets verkeerds gedaan. Alvast bedankt!

Verder laatste dagen genoten van War Event, flink wat kip gehaald met verschillende Tweakers!
Buiten dat jij dus blijkbaar niet zeker weet of hij wel of niet wat fout gedaan heeft is het aan hem om het op te lossen. Normaal word je niet zomaar gebanned (al zit ik niet in die groep, dus kan niet specifiek daar wat over zeggen) dus het lijkt me dat er wel wat voorgevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-Mist
SomerenV schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:10:
[...]

Buiten dat jij dus blijkbaar niet zeker weet of hij wel of niet wat fout gedaan heeft is het aan hem om het op te lossen. Normaal word je niet zomaar gebanned (al zit ik niet in die groep, dus kan niet specifiek daar wat over zeggen) dus het lijkt me dat er wel wat voorgevallen is.
Ik snap je gedachtegang maar hij heeft zelf geen account op Tweakers en kan via Discord niet meer reageren, dus ik dacht; probeer het wel op deze manier ;)

Zal kijken of ik een mod of admin te pakken kan krijgen in een channel, zal idd wel iets zijn voorgevallen maar vast niet ernstig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Dark-Mist schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:19:
[...]

Ik snap je gedachtegang maar hij heeft zelf geen account op Tweakers en kan via Discord niet meer reageren, dus ik dacht; probeer het wel op deze manier ;)

Zal kijken of ik een mod of admin te pakken kan krijgen in een channel, zal idd wel iets zijn voorgevallen maar vast niet ernstig
Of laat hem een account aan maken O-) Misschien is ie wel gebanned omdat ie geen Tweaker is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-Mist
SomerenV schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:20:
[...]

Of laat hem een account aan maken O-) Misschien is ie wel gebanned omdat ie geen Tweaker is :+
Lazy people don't want to make accounts |:( Klinkt ergens ook wel logisch, heb het iig even aan de serveradmin gevraagd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut

http://www.playbattlegrounds.com/news/151.pu

Hey friends,

Later tonight, Codename: Savage will return to the Closed Experimental Server for a 48-hour testing window. Below you can find all the details about the event, including patch notes showing what’s changed since the previous round of testing.

CODENAME: SAVAGE TESTING WINDOW

OPENS: Mon, April 16, 6pm PDT / Tues, April 17, 3am CEST / April 17, 10am KST
CLOSES: Wed, April 18, 6pm PDT / Tues, April 19, 3am CEST / April 19, 10am KST

HOW TO GET ACCESS

If you do not already have accessto the Closed Experimental Server, you can get one from this website: http://mapbeta.playbattlegrounds.com/

Keys are limited, so hurry if you want one!

If you already have a keyfor the CES, you don’t need to sign up again?just use the same Closed Experimental Server launcher from last time.

PATCH NOTES (WHAT’S CHANGED SINCE LAST TIME)

Redzone
- The redzone’s size and duration have both been decreased.

Bluezone
- A new feature enables the bluezone to calculate and adjust its waiting time based on the number of players left alive.

Spawn Balance
- Grenades now spawn more often.
- The strongest scope which can be obtained from care packages is now the 8x scope.
- Total numbers of boats spawned has been decreased, but boats now spawn more predictably along the towns near the sea.

Map Changes
Three new areas have been added:

- Banyan Grove, middle of the island
Afbeeldingslocatie: https://content.invisioncic.com/r273030/monthly_2018_04/Savage_2_banyan.jpg.3586c5157649837e32b39ceddb38bfe6.jpg

- Abandoned Quarry, middle of the island
Afbeeldingslocatie: https://content.invisioncic.com/r273030/monthly_2018_04/savage_2_quarry.jpg.bbbc2bb9fbcc0527c70fa25ceeeed6db.jpg

- Dock, southeast side of the island
Afbeeldingslocatie: https://content.invisioncic.com/r273030/monthly_2018_04/savage_2_dock.jpg.e0aa1bdff5492f618830fa949e66b853.jpg

- Improved object placement on bridges to better facilitate movement.
- Improved the surrounding terrain to make it easier to climb up to the land from the river.
- Some hard-to-see doors are now more visible (less dark).

Weather
- Dynamic weather now changes in real time throughout each match (it used to change just once during each match).
- Wet ground now looks less shiny.

Sound
- Improved issue of hearing footsteps late or from incorrect locations.
- Rain sounds have been slightly increased
- A seaside ambient sound effect has now been implemented.
- An inland swamp ambient sound effect has now been implemented.

UI
- Minimap grid marking has been adjusted to match the smaller map size.

Effects
- We improved an issue causing the blood effect to block the player's sight after getting hit in FPP mode.

Bug Fixes
- We fixed an issue causing boats to not consume gas while driving.
- We fixed an issue causing Savage's world map and minimap to look blurry.
- Fixed an issue which sometimes prevented players from moving immediately after using the item quantity pop up menu.
- We fixed an issue causing the minimap to show as blank when viewing the Death Cam.
- Fixed an issue that sometimes caused players to take no damage when exiting a moving vehicle.
- Killer Spectating mode now works properly even when the killer died shortly after killing the viewing player.
- The camera should now function properly after players are knocked out by fall damage.
- We fixed an issue causing the blood effect to not up properly when shooting other players.

Known Issues (Investigating)
- Sometimes in FPP, if the player was vaulting at the time when the game starts, the player doesn't get on board in the plane and instead flies straight to the final destination of the plane. (LOL)
- Sometimes other players appear as zombies.

PLANS FOR FUTURE TESTING
- The feedback you guys gave us during the first round of testing taught us a lot about how to improve Codename: Savage.

The map won’t be ready for a full release for a few more months. But in the meantime, we’ll keep using these super short testing windows to drive development?we believe that working with players in an “open development” process is the best way to make a map that players love. So please keep the feedback coming!

We’ll post an announcement later today once Codename: Savage has gone live on the Closed Experimental Server

Love,

PUBG Corp.

Weer genoeg stof om hem opnieuw te gaan testen! Ik ga er vanavond mee aan de slag in ieder geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De enige teleurstelling is dat het nog maanden gaat duren :'( . Ervaring met de vorige versie waren erg goed, moet nog wel heel wat aan gedaan worden maar de basis layout was erg sterk en het sfeertje zat er goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:14:
De enige teleurstelling is dat het nog maanden gaat duren :'( . Ervaring met de vorige versie waren erg goed, moet nog wel heel wat aan gedaan worden maar de basis layout was erg sterk en het sfeertje zat er goed in.
Helemaal eens, echt een ruwe diamant! Heb me erg vermaakt op deze kleine map. Wat mij betreft gooien ze em live (inclusief de mogelijkheid om een map te kiezen) en doen ze iteraties terwijl ie live is :)
Of maken ze er een event van oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Patch 11

Hi everybody,

Patch #11 will hit test servers soon. Please leave your feedback on the [test server][forums.playbattlegrounds.com] feedback board.
If the patches made to the test servers are proven to be stable enough, they will be deployed to the live servers within the week. Live server update schedules will be announced later.

UI / UX
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/31da751dce2d088bd799c0f3cc57ff8049ff9856.jpg
  • A marker has been added to the map that allows players to check the flight path of the plane.
  • The path is visible from when players are at the waiting lobby up until the point when they fall down to their final drop destination.
Bugs Fixes
  • There should no longer be excessive blood effects when you’re getting shot in FPP mode or while aiming down sights.
  • Fixed issue that sometimes caused blood effects to not show up when shooting other players.
  • Fixed an issue that was causing character silhouettes to remain visible while inside smoke
  • Switching weapons while prone should no longer cause certain animations to break
Custom game real-time spectating
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/cb42c8599fc649c18e80af485a4fcc71e08c580f.jpg
  • In the lobby's custom match list, you can select an ongoing game and watch it in real time.*
  • Games that have the Public Spectating option set to “On” can be watched in Custom Match.
  • For private matches, you can spectate the game by entering a given password.
  • * The custom game real-time spectating function is still in an early development stage, and some functions may be unstable. We appreciate your patience while we work out the kinks.
New crates
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/f5d778da742632949cac895c844e70fa6258c8b4.jpg
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/6fc74ddbf5b3b439890c684ff912b6b8a4c911fd.jpg
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/7193c4b2d54fd8444e32c7f793234a9d034bfc57.jpg
  • One new paid crate and one new frying pan skin has been added.
  • For the purpose of security verification, Equinox crate x10, Weapon Skin Key x20, Early Bird Key x20, 100K BP will be distributed to all accounts.( Test server only )
  • The frying pan skin, "Target Practice", can be purchased separately as an individual item for 5,000 BP. It can be purchased only once per account.
  • New paid crate, "Equinox Crate", will offer weapons skins. It can be earned with 25% chance as a Weekly Random Crate.
  • "Equinox Crate" can be opened with Weapon Skin Key, which can be purchased at the Steam store.
  • There is one bonus item. If you’re really lucky, you can get that skin as a bonus on top of the crate’s normal reward items
  • The chances of getting each item in the new paid crate are as follows.
  • The chances of getting each crate as a Weekly Random Crate are as follows.
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/4e38f73a2cbb412bcd8031ce4b072e42a281e0ff.jpg

Crate system
  • Weekly random crate reset date is changed to every Thursday, 00:00 UTC
  • This change will be applied from this week
https://steamcommunity.co...etail/3229520292629848297

[ Voor 95% gewijzigd door Tsurany op 17-04-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 00:17
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:21:
Patch 11

Hi everybody,

Patch #11 will hit test servers soon. Please leave your feedback on the [test server][forums.playbattlegrounds.com] feedback board.
If the patches made to the test servers are proven to be stable enough, they will be deployed to the live servers within the week. Live server update schedules will be announced later.

UI / UX
[afbeelding]
  • A marker has been added to the map that allows players to check the flight path of the plane.
  • The path is visible from when players are at the waiting lobby up until the point when they fall down to their final drop destination.
Bugs Fixes
  • There should no longer be excessive blood effects when you’re getting shot in FPP mode or while aiming down sights.
  • Fixed issue that sometimes caused blood effects to not show up when shooting other players.
  • Fixed an issue that was causing character silhouettes to remain visible while inside smoke
  • Switching weapons while prone should no longer cause certain animations to break
Custom game real-time spectating
[afbeelding]
  • In the lobby's custom match list, you can select an ongoing game and watch it in real time.*
  • Games that have the Public Spectating option set to “On” can be watched in Custom Match.
  • For private matches, you can spectate the game by entering a given password.
  • * The custom game real-time spectating function is still in an early development stage, and some functions may be unstable. We appreciate your patience while we work out the kinks.
New crates
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
  • One new paid crate and one new frying pan skin has been added.
  • For the purpose of security verification, Equinox crate x10, Weapon Skin Key x20, Early Bird Key x20, 100K BP will be distributed to all accounts.( Test server only )
  • The frying pan skin, "Target Practice", can be purchased separately as an individual item for 5,000 BP. It can be purchased only once per account.
  • New paid crate, "Equinox Crate", will offer weapons skins. It can be earned with 25% chance as a Weekly Random Crate.
  • "Equinox Crate" can be opened with Weapon Skin Key, which can be purchased at the Steam store.
  • There is one bonus item. If you’re really lucky, you can get that skin as a bonus on top of the crate’s normal reward items
  • The chances of getting each item in the new paid crate are as follows.
  • The chances of getting each crate as a Weekly Random Crate are as follows.
[afbeelding]

Crate system
  • Weekly random crate reset date is changed to every Thursday, 00:00 UTC
  • This change will be applied from this week
https://steamcommunity.co...etail/3229520292629848297
Nice nice! Vind dat ze best lekker gaan bij Bluehole laatste weken. Hoop dat ze dit door kunnen blijven zetten en nog wat vooruitgang kunnen boeken met stability/netcode.

Would love that sharkbite Kar! ===D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
mouzetc schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:14:
[...]

Nice nice! Vind dat ze best lekker gaan bij Bluehole laatste weken. Hoop dat ze dit door kunnen blijven zetten en nog wat vooruitgang kunnen boeken met stability/netcode.

Would love that sharkbite Kar! ===D
Dat is het net, ze gaan erop vooruit behalve dan op het vette in jou tekst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
kazzzdafke schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:25:
[...]

Dat is het net, ze gaan erop vooruit behalve dan op het vette in jou tekst :)
Na de eerste paar minuten is dit imho dikke prima. Niet ideaal, maar ik houd er rekening mee en loot eerst ergens anders voordat ik een gevecht aan ga.

En als ik dan toch een gevecht heb in de early game, gaat het in 90% van de gevallen echt prima zonder last van allerlei zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
komen die kistjes nou deze week er al in of bij reset van volgende week?:X

hoop namelijk aankomende maandag/dinsdag pas... kan ik nog even een weekje sparen aan BP's aangezien ik deze week al wat crates gekocht heb...(lees laffe desperado crates mogen ontvangen...:S)

[ Voor 56% gewijzigd door mfneed op 17-04-2018 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:40:
[...]

Na de eerste paar minuten is dit imho dikke prima. Niet ideaal, maar ik houd er rekening mee en loot eerst ergens anders voordat ik een gevecht aan ga.

En als ik dan toch een gevecht heb in de early game, gaat het in 90% van de gevallen echt prima zonder last van allerlei zaken.
Het latency verschil en de lage tickrate samen zorgen er wel voor dat peakers advantage echt enorm is in dit spel. Na de eerste minuten is het wel stabiel 20hz maar dat is voor mij het minimale dat acceptabel is, een "dikke prima" zou ik dat zeker niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 00:17
mfneed schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:58:
Test builds gaan vaak binnen 1 max 2 dagen live.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
mouzetc schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:59:
[...]

Test builds gaan vaak binnen 1 max 2 dagen live.
Hm, dus kan idd volgende week verwachten dan, aangezien deze nog niet online staat:X (fingers crossed)

Vind het namelijk (zoals vorige crate release) een beetje krom dat die nieuwe crates een dag na reset komen xD

[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 17-04-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Waar is de circel op de experimental server als je in het vliegtuig nog zit naartoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:01:
[...]

Hm, dus kan idd volgende week verwachten dan, aangezien deze nog niet online staat:X (fingers crossed)

Vind het namelijk (zoals vorige crate release) een beetje krom dat die nieuwe crates een dag na reset komen xD
Dat gebeurde de vorige keer ook. Velen hadden op maandag de crates gekocht terwijl op dinsdag de patch uit kwam. Als je weet dat er op korte termijn een patch uit komt kan je het beste genoeg BP's bewaren aangezien die items en crates direct na release het meeste waard zijn en dan enkel zakken in waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:06:
[...]

Dat gebeurde de vorige keer ook. Velen hadden op maandag de crates gekocht terwijl op dinsdag de patch uit kwam. Als je weet dat er op korte termijn een patch uit komt kan je het beste genoeg BP's bewaren aangezien die items en crates direct na release het meeste waard zijn en dan enkel zakken in waarde.
precies dit, heb ook nog 9 keys in mijn invent zitten... zodat ik direct kan profiteren van de absurde prijzen die mensen willen betalen xD gebeurd me niet nog eens dat ik een jas van 800-900 zie droppen naar 125 wanneer ik hem mag/kan verkopen xD

dacht, deze week kan nog wel, als ik het goed hebt loopt dit seizoen ook aan zn einde volgende week. dus dacht, ga nu nog voor 3 crates en dan sparen voor volgende week:P fingers crossed op volgende week dan!!

[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 17-04-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
mfneed schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:58:

hoop namelijk aankomende maandag/dinsdag pas... kan ik nog even een weekje sparen aan BP's aangezien ik deze week al wat crates gekocht heb...(lees laffe desperado crates mogen ontvangen...:S)
Ik gok donderdag?
Crate system
Weekly random crate reset date is changed to every Thursday, 00:00 UTC
This change will be applied from this week

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

De CES is ontzettend stabiel, zeker vergeleken met de vorige keer! Het is nu een genot om op de nieuwe map te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
frack schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:32:
[...]

Ik gok donderdag?

[...]
hopen dat ze dan ook de kosten resetten! dan zitten we goed ^^ excuus, dit staat er eigenlijk ook:X

@Secsytime vanavond maar eens proberen! zeer benieuwd:)

[ Voor 19% gewijzigd door mfneed op 17-04-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Zijn er al textures op de experimental?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 109% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:59:
[...]

Het latency verschil en de lage tickrate samen zorgen er wel voor dat peakers advantage echt enorm is in dit spel. Na de eerste minuten is het wel stabiel 20hz maar dat is voor mij het minimale dat acceptabel is, een "dikke prima" zou ik dat zeker niet noemen.
30Hz, min of meer stabiel als er nog zo'n 40/50 man over is. Fortnite zit op 20Hz. Eerst vanaf de eerste paar minuten maar nu vanaf het prille begin, en wat stabieler dan PUBG. Maar dat komt door een UE4-update en staat in principe los van Fortnite zelf. Ze zijn bij Epic volop bezig de engine te optimaliseren voor games als Fortnite en PUBG. Uiteraard krijgt Fortnite de primeur, maar die verbeteringen van de engine kunnen uiteindelijk ook geïmplementeerd worden in PUBG. Voor een deel ligt het issue ook bij de servers, maar da's niet heel gek. Zeker in het begin worden er op hoog tempo bergen aan data verstuurd en ontvangen waardoor je een gigantische piek krijgt in zeer korte tijd. Daarna vlakt dat af. Maar nu zijn ze bij Epic dus bezig om dat proces flink te optimaliseren op engine-niveau. Dat lijkt nu (in ieder geval op een stabiele 20Hz) gelukt te zijn. Volgende stap is het opkrikken naar een stabiele 30Hz and so on. Maar PUBG loopt op dat gebied wat achter op Fortnite.

Maar vuurgevechten zijn de laatste tijd eigenlijk wel prima. Natuurlijk kan het beter, maar het is een stuk beter dan wat het een paar maanden terug was. Heel soms gebeurt het nog dat ik geraakt word terwijl ik al achter cover zit, maar dat is echt maar sporadisch. Meestal heb ik het idee dat het min of meer klopt allemaal. Alleen in het begin is het meer geluk dan wijsheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pan skins, serieus! :D
Afbeeldingslocatie: https://www.roadkilltshirts.com/Assets/ProductImages/PS_0357_TOUGH_COOKIE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:41:
[...]

30Hz, min of meer stabiel als er nog zo'n 40/50 man over is.
Ja bij 40 spelers over is het 30Hz maar zelfs dan is het nog matig, verre van een "dikke prima". Bij Battlefield hebben we jaren lang gezeurd om 60Hz omdat het veel beter is, laten we nu niet doen alsof 30Hz opeens prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:10:
[...]

Ja bij 40 spelers over is het 30Hz maar zelfs dan is het nog matig, verre van een "dikke prima". Bij Battlefield hebben we jaren lang gezeurd om 60Hz omdat het veel beter is, laten we nu niet doen alsof 30Hz opeens prima is.
Ja, dus het is in ieder geval geen 20Hz ;) Ik zeg ook niet 'dikke prima' maar 'wel prima', toch een iets andere nuance. "Maar vuurgevechten zijn de laatste tijd eigenlijk wel prima. Natuurlijk kan het beter, maar het is een stuk beter dan wat het een paar maanden terug was"

Ik kan dat ook anders zeggen: inmiddels gaat het schieten een stuk beter dan een paar maanden terug maar er is nog voldoende ruimte voor verbetering. Maar goed, dit issue heeft dus voor een groot deel met Unreal Engine 4 te maken, iets dat ik al een hele poos terug meermaals aangekaart heb. Die engine was nooit gebouwd om games als Fortnite en PUBG te faciliteren. Enerzijds staat UE van origine niet bekend om zijn games met grote levels, anderzijds is de engine niet geoptimaliseerd om grote aantallen spelers vlot te verwerken zonder problemen. Ja, het is kut, maar het is voor nu gewoonweg niet anders. Kwestie van wachten tot ze bij Epic hun engine op orde hebben, en wachten tot PUBG die nieuwe features gaat implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:49:
[...]

Ja, dus het is in ieder geval geen 20Hz ;) Ik zeg ook niet 'dikke prima' maar 'wel prima', toch een iets andere nuance. "Maar vuurgevechten zijn de laatste tijd eigenlijk wel prima. Natuurlijk kan het beter, maar het is een stuk beter dan wat het een paar maanden terug was"
Die "dikke prima" was van de persoon waar ik in eerste instantie op reageerde.
Ik kan dat ook anders zeggen: inmiddels gaat het schieten een stuk beter dan een paar maanden terug maar er is nog voldoende ruimte voor verbetering. Maar goed, dit issue heeft dus voor een groot deel met Unreal Engine 4 te maken, iets dat ik al een hele poos terug meermaals aangekaart heb. Die engine was nooit gebouwd om games als Fortnite en PUBG te faciliteren. Enerzijds staat UE van origine niet bekend om zijn games met grote levels, anderzijds is de engine niet geoptimaliseerd om grote aantallen spelers vlot te verwerken zonder problemen. Ja, het is kut, maar het is voor nu gewoonweg niet anders. Kwestie van wachten tot ze bij Epic hun engine op orde hebben, en wachten tot PUBG die nieuwe features gaat implementeren.
Ik verwacht ook niet dat het veel zal verbeteren, het blijft alleen wel behelpen en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:54:
[...]

Die "dikke prima" was van de persoon waar ik in eerste instantie op reageerde.
Dan moet je dat bij die quote stoppen en niet bij mijn quote. Maar ik had dat dus verkeerd begrepen.
Ik verwacht ook niet dat het veel zal verbeteren, het blijft alleen wel behelpen en dat is jammer.
Begrijpend lezen is ook niet jouw sterkste punt of wel :+ Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat ze bij Epic weten wat ze doen en dat ze de problemen die er nu nog spelen goed op zullen lossen. Uiteindelijk is UE4 toch hun paradepaardje, dus dat moet tip top in orde zijn.

Vergeet ook niet dat Battlefield maps heeft die héél wat kleiner zijn met 36 spelers minder. Dat scheelt ook aanzienlijk. En de Frostbite Engine is vanaf dag 1 ontworpen voor games als Battlefield, dus met grote spelersaantallen in het achterhoofd. En zelfs zij liepen tegen nogal wat problemen aan in de begindagen van Battlefield 3 en 4.

Dus als je alles in perspectief plaatst doet de Unreal Engine het nog niet eens zo heel slecht. Er is alleen nog heel veel ruimte voor verbetering, maar dat komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Na 500 uur in Pubg rond te hebben gehangen was ik opzoek naar wat verfrissing. Die heb ik gevonden in Ring of Elysium (pubg ripoff van Bluehole partnerTencent). Wat doen ze daar toch een hoop dingen goed hoor! Met Q kan je spotten/marken voor het hele squad. Meer details in de map, betere textures en omgevingen. Beter weer en licht effecten en vooral, attachements die automatisch mounten, en blijven zitten als je een andere gun in je slot sleept. Ik hoop echt dat Bluehole eens kijkt naar de opzet van z'n Partner Tencent. PubG voelt nu nog beter aan in algemeen (Audio vooral), maar met wat tijd denk ik dat RoE een pubg killer kan worden. Iemand anders ook die ervaring?

Verder kan ik niet wachten op de nieuwe map, afgelopen nacht al weer heerlijk mogen rondknallen, heel fijn. Nu op naar Live!

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SomerenV schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 20:00:
Begrijpend lezen is ook niet jouw sterkste punt of wel :+ Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat ze bij Epic weten wat ze doen en dat ze de problemen die er nu nog spelen goed op zullen lossen. Uiteindelijk is UE4 toch hun paradepaardje, dus dat moet tip top in orde zijn.

Vergeet ook niet dat Battlefield maps heeft die héél wat kleiner zijn met 36 spelers minder. Dat scheelt ook aanzienlijk. En de Frostbite Engine is vanaf dag 1 ontworpen voor games als Battlefield, dus met grote spelersaantallen in het achterhoofd. En zelfs zij liepen tegen nogal wat problemen aan in de begindagen van Battlefield 3 en 4.

Dus als je alles in perspectief plaatst doet de Unreal Engine het nog niet eens zo heel slecht. Er is alleen nog heel veel ruimte voor verbetering, maar dat komt vanzelf wel.
Wat je hier zegt heb ik zelf al zo ontzettend vaak gepost in dit topic. Veranderd alleen niks aan het feit dat 30Hz nog steeds het minimale is en niet prima te noemen is in vuurgevechten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren de nieuwe map redelijk goed getest! Pluspunten:

- Mapdesign. Wat een topmap is dit! Dan niet het formaat, maar gewoon het design en layout. Echt geweldig.
- Formaat. Je merkt meteen wat een beetje kleiner formaat met de actie doet. Overal (ja echt overal) waar je landt kom je minimaal 1 iemand (of squad) tegen. En in onze potjes was dit vaak prima en soms ook wel lastig. Maar op zich leuk voor de actie!
- Geluid en effects. Het geluid van een granaatinslag bijvoorbeeld is echt veel beter geworden. Ook het beeld (het beeld schudt een beetje) is aangepast. De dynamische weersomstandigheden is ook een leuke toevoeging met de regendruppels op de camera. Gaaf!
- Cirkel. Je blijft hem nu (weer) rennend voor en dat is echt heel erg fijn. Je wordt gedwongen om te moven, maar wel op een leuke en haalbare manier. Je hebt nog tijd om hier en daar wat te schieten, voordat je doorgaat.

Wat nog beter moet:
- Airplane geluid is echt niet goed geplaatst en veel te hard. Maar dit zal zeker aangepast gaan worden.
- Als je buiten 1 van de aangegeven plaatsen landt, ben je qua loot redelijk snel klaar. De kans is namelijk erg groot dat er iemand in jouw omgeving al jouw volgende of de huisjes daarna heeft geloot en dezelfde route bewandelt als jij. Dit komt door de kleinere map, maar ik merk dat dit soms wel ergerlijk is. Zeker als straks de loot wat naar beneden wordt geschroefd (denk ik dan, nu is het in de grote plaatsen echt wel overkill).
- Hier en daar nog wat kleine puntjes, maar dit zal vast en zeker opgelost gaan worden in een volgende stage.

Al met al een leuke verfrissende avond gehad!
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:59:
[...]

Dat zal zeker allemaal wel zo zijn en ik geloof het direct. Maar als ik niet in een crowded place land, heb ik na de eerste paar minuten gewoon nergens last van. Iedereen (zeker 90%) die ik zie en beschiet is ook gewoon dood als ik het goed doe. Daarom is het voor mij gewoon echt prima te noemen.

Het is ook geen shooter waar je head-on mensen tegenkomt. In 80% van de gevallen ga je doodt omdat een andere jou eerder spot dan jij hem :+ . Bij mij tenminste.

[ Voor 19% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-04-2018 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
StealthyPeanut schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:09:
Dat zal zeker allemaal wel zo zijn en ik geloof het direct. Maar als ik niet in een crowded place land, heb ik na de eerste paar minuten gewoon nergens last van. Iedereen (zeker 90%) die ik zie en beschiet is ook gewoon dood als ik het goed doe. Daarom is het voor mij gewoon echt prima te noemen.

Het is ook geen shooter waar je head-on mensen tegenkomt. In 80% van de gevallen ga je doodt omdat een andere jou eerder spot dan jij hem :+ . Bij mij tenminste.
Ook als je niet op een crowded plek landt, is de hitreg nog zo inconsistent als het maar zijn kan van potje tot potje. Voor de DayZ-type speler geen ramp, maar voor hardcore shooter spelers behoorlijk vervelend. Gunplay is toch een groot gedeelte van de lol voor velen in zo'n game, niet aankomende kogels helpen niet mee wat dat betreft.

Bovendien is die netcode nu de voornaamste reden dat je zovaak dood gaat als je gespot wordt, tegen de tijd dat je begint met orienteren waar vandaan heb je de damage van de eerste zeg 4 kogels al in 1 tick geïncasseerd en heb je nog amper health over. Als je direct na de eerste kogel kan reageren, wordt het spelletje een heel stuk leuker en kan het speeltempo nog een stukje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:52:
[...]

Ook als je niet op een crowded plek landt, is de hitreg nog zo inconsistent als het maar zijn kan van potje tot potje. Voor de DayZ-type speler geen ramp, maar voor hardcore shooter spelers behoorlijk vervelend. Gunplay is toch een groot gedeelte van de lol voor velen in zo'n game, niet aankomende kogels helpen niet mee wat dat betreft.

Bovendien is die netcode nu de voornaamste reden dat je zovaak dood gaat als je gespot wordt, tegen de tijd dat je begint met orienteren waar vandaan heb je de damage van de eerste zeg 4 kogels al in 1 tick geïncasseerd en heb je nog amper health over. Als je direct na de eerste kogel kan reageren, wordt het spelletje een heel stuk leuker en kan het speeltempo nog een stukje omhoog.
Noem mezelf geen hardcore shooter (Wel honderden uren BF2 en 3 gespeeld, maar dat is zolang geleden O-)), maar als in 90% van de gevallen iedereen doodgaat die ik gewoon raak, vind ik het nu prima en heb ik er nog plezier aan. . Uiteraard mag en moet dit beter, maar het bederft nu nog niet het plezier.

Hoe willen of kunnen ze dit überhaupt aan gaan passen denken jullie?

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-04-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik ga het spel binnenkort een 2e kans geven, kijken of de optimalisatie beter is :+ Heb er wel weer zin in om alle copyrights van de dev te zien waarvan hij denkt alles te bezitten 8(7

Even buiten alle gekheid, is het spel nog een beetje te spelen als shooting noob (Super casual PC Overwatch, Console CoD met m'n vrouw en dat soort prut)

Wil nou wel eens goed proberen waarom dit spel zoveel fans en mensen ertegen heeft :D

Even als beeld, enige tijd geleden gekocht, en het was niet speelbaar met:

i5-6600
MSI 1070
16GB Memory

Gewoon vanwege infinite loading screens, of pre game lobby met zwart scherm maar het geluid ging wel door.

En toen riepen mensen "ehmagerd het ligt aan juh PC want je weet toch gozert! mijn vrienden en ik hebben 0 problemen! dus het spel is perfect", terwijl steam + reddit vol stond met deze problemen.

[ Voor 32% gewijzigd door corset op 18-04-2018 14:26 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13:31

Jorissie87

No diggity

corset schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:25:
Ik ga het spel binnenkort een 2e kans geven, kijken of de optimalisatie beter is :+ Heb er wel weer zin in om alle copyrights van de dev te zien waarvan hij denkt alles te bezitten 8(7

Even buiten alle gekheid, is het spel nog een beetje te spelen als shooting noob (Super casual PC Overwatch, Console CoD met m'n vrouw en dat soort prut)

Wil nou wel eens goed proberen waarom dit spel zoveel fans en mensen ertegen heeft :D

Even als beeld, enige tijd geleden gekocht, en het was niet speelbaar met:

i5-6600
MSI 1070
16GB Memory

Gewoon vanwege infinite loading screens, of pre game lobby met zwart scherm maar het geluid ging wel door.

En toen riepen mensen "ehmagerd het ligt aan juh PC want je weet toch gozert! mijn vrienden en ik hebben 0 problemen! dus het spel is perfect", terwijl steam + reddit vol stond met deze problemen.
Qua optimalisatie heeft het spel zeker een verbetering doorgemaakt dus dat ga je vast merken (afhankelijk van wanneer je het spel een "eerste kans" hebt gegeven natuurlijk). Wat shooternoob betreft kan het je nog wel tegen gaan vallen. Er zijn veel mensen (met name tieners met veel vrije tijd naast school) die ieder vrije uurtje in dit spel hebben gestopt en inmiddels erg goed zijn geworden in het spel. Aangezien je willekeurig in lobby's terecht komt (dus niet alleen met je eigen skillniveau) kom je dus ook bij dit soort figuren in de game. Je wordt aan alle kanten weggespeeld. Voor mij een van de redenen waarom ik het eigenlijk niet meer speel. Als ik 5 uur per week kan gamen tussen alle sociale verplichtingen, afspraken en werk door is het veel. Dan heb ik geen zin om die tijd als spectator naar mn teammates te gaan zitten kijken omdat ik weer binnen 1 minuut na landing outplayed ben :+

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
StealthyPeanut schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:43:
[...]
Noem mezelf geen hardcore shooter (Wel honderden uren BF2 en 3 gespeeld, maar dat is zolang geleden O-)), maar als in 90% van de gevallen iedereen doodgaat die ik gewoon raak, vind ik het nu prima en heb ik er nog plezier aan. . Uiteraard mag en moet dit beter, maar het bederft nu nog niet het plezier.

Hoe willen of kunnen ze dit überhaupt aan gaan passen denken jullie?
Het is maar wat je in de game zoekt natuurlijk, ik beschouw mezelf wel als shooter purist en de matige en inconsistente hitreg is voor mij wel een reden om PUBG niet meer in m'n eentje op te starten. Het tactische spelletje met non-stop callouts en strategiën uitdenken (én snel uitvoeren) blijft leuk, maar het schieten zelf of keer op keer hetzelfde doen (landen, auto, high loot, verre kant cirkel, top 10, uitzingen en beetje mazzel hebben) vind ik zelf niet zo spannend en het gaat zoooooooooo traag allemaal zonder confrontaties of strakke teamplay.

Hoe ze het aan moeten passen, voornamelijk optimalisaties en de zaak eerst stabiel krijgen, het verhogen van de tickrate komt later wel.
Jorissie87 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:34:
[...]

Qua optimalisatie heeft het spel zeker een verbetering doorgemaakt dus dat ga je vast merken (afhankelijk van wanneer je het spel een "eerste kans" hebt gegeven natuurlijk). Wat shooternoob betreft kan het je nog wel tegen gaan vallen. Er zijn veel mensen (met name tieners met veel vrije tijd naast school) die ieder vrije uurtje in dit spel hebben gestopt en inmiddels erg goed zijn geworden in het spel. Aangezien je willekeurig in lobby's terecht komt (dus niet alleen met je eigen skillniveau) kom je dus ook bij dit soort figuren in de game. Je wordt aan alle kanten weggespeeld. Voor mij een van de redenen waarom ik het eigenlijk niet meer speel. Als ik 5 uur per week kan gamen tussen alle sociale verplichtingen, afspraken en werk door is het veel. Dan heb ik geen zin om die tijd als spectator naar mn teammates te gaan zitten kijken omdat ik weer binnen 1 minuut na landing outplayed ben :+
Afgezien van mapkennis en iets meer ervaring met verschillende wapens/attachment combinaties, zie ik niet waar het verschil zit tussen zeg 100 uur en 1000 uur. Recoil control is in alle gevallen gewoon muis naar beneden trekken en het peeken is misschien even wennen, maar verder? Belangrijkste skills die ik kan bedenken zijn geduld hebben en het terrein in je voordeel gebruiken. Zeker met de tweak dat de sensitivity voor verticaal en horizontaal aim identiek zijn, kan je met gelijke sens het aimen zoals je gewend bent uit andere games toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13:31

Jorissie87

No diggity

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:59:
[...]

Het is maar wat je in de game zoekt natuurlijk, ik beschouw mezelf wel als shooter purist en de matige en inconsistente hitreg is voor mij wel een reden om PUBG niet meer in m'n eentje op te starten. Het tactische spelletje met non-stop callouts en strategiën uitdenken (én snel uitvoeren) blijft leuk, maar het schieten zelf of keer op keer hetzelfde doen (landen, auto, high loot, verre kant cirkel, top 10, uitzingen en beetje mazzel hebben) vind ik zelf niet zo spannend en het gaat zoooooooooo traag allemaal zonder confrontaties of strakke teamplay.

Hoe ze het aan moeten passen, voornamelijk optimalisaties en de zaak eerst stabiel krijgen, het verhogen van de tickrate komt later wel.

[...]

Afgezien van mapkennis en iets meer ervaring met verschillende wapens/attachment combinaties, zie ik niet waar het verschil zit tussen zeg 100 uur en 1000 uur. Recoil control is in alle gevallen gewoon muis naar beneden trekken en het peeken is misschien even wennen, maar verder? Belangrijkste skills die ik kan bedenken zijn geduld hebben en het terrein in je voordeel gebruiken. Zeker met de tweak dat de sensitivity voor verticaal en horizontaal aim identiek zijn, kan je met gelijke sens het aimen zoals je gewend bent uit andere games toepassen.
Absoluut wel dat meer uren een groot verschil maakt. Sowieso vanwege het stukje map- en wapenkennis wat je zelf noemt maar ook in de zin van gamesense en weten hoe andere spelers (kunnen) spelen. Zet een willekeurige speler met 100 vlieguren tegenover iemand met 1000 uur en ik garandeer je dat de speler met 1000 uur significant vaker wint. Iemand met 1000 uur weet precies waar hij heen moet, hoe hij moet rotaten en wanneer, weet tegenstanders sneller te vinden wanneer (en of) hij de confrontatie aan moet gaan. Ook weet zo iemand welke wapens in welke situatie gunstiger is en met welke wapens (en attachment) hij/zij beter speelt. Ook maken zulke spelers minder snel fouten als te lang blijven looten, een wapen dat nog op single staat of ergens zonder dekking/ammo komen te zitten. Allemaal aspecten die je krijgt door gewoon heel veel te spelen. En wat betreft ervaring uit andere spellen is dat deels waar maar toch niet helemaal. Ik speel al enkele jaren CS:GO en zit altijd rond de rank LEM/Supreme (de op een- en twee na hoogste ranks) maar in PUBG ga ik gewoon gruwelijk nat. Andersom ook bij vrienden van mij die veel PUBG spelen en met regelmaat chicken dinners pakken maar die bij andere games het weer afleggen tegen mij.

Wat trouwens ook mee speelt is dat er een groep spelers alweer is afgehaakt. Dit zijn de casual gamers die het spel even bekeken en geproeft hebben en weer door zijn gegaan naar iets nieuws. De die hards en fanatiekelingen blijven over en die zijn nu eenmaal beter.

Anyway dit was ook helemaal niet het punt dat ik probeerde te maken. Wat ik in essentie in mijn vorige post wilde zeggen is dat er gewoon een groot verschil zit in het niveau van spelers en dat als jij als "shooternoob" gematched wordt met mensen die jou aan alle kanten wegspelen dat het spel erg snel gaat vervelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Jorissie87 op 18-04-2018 15:22 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
Onder het rijtje PUBG physics, had perfecte gear, helemaal voorzien. Goede kansen om te winnen en wilde alleen maar snel mijn auto parkeren met een handbrake-turn... :(

PUBG dacht blijkbaar dat het logischer was om mijn auto klem te zetten in de grond en het huisje en daarmee te laten exploderen. Uitstappen mocht ik van de game ook niet. Dus dat was einde van een potje dat net leuk werd ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Jorissie87 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:34:
[...]

Daar was ik al bang voor. Dat en de playerbase.. zeg iets slechts over het spel en je bent gelijk de lul (Zie een Jim Sterling, of dat soort youtubers die de onzin van de copyright over PUBG aankaarten). Ik durf niet te zeggen of ik in dat niveau spelers terecht wil komen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
corset schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:30:
[...]

Daar was ik al bang voor. Dat en de playerbase.. zeg iets slechts over het spel en je bent gelijk de lul (Zie een Jim Sterling, of dat soort youtubers die de onzin van de copyright over PUBG aankaarten). Ik durf niet te zeggen of ik in dat niveau spelers terecht wil komen
Daar heb je verder toch geen last van? Doe gewoon je ding in het spel. Het draait tegenwoordig prima op een beetje hedendaagse hardware (jouw 1070 kan dit prima aan).
Je hebt het spel toch gekocht omdat het je leuk leek? Dan zou ik het op zijn minst proberen om te spelen.
Ik vind het in ieder geval nog steeds leuk (speel het zelf niet te vaak en te lang, dat hou ik met geen enkele game vol) en ben zelf ook echt geen hoogvlieger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Grotman schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:36:
[...]

Daar heb je verder toch geen last van? Doe gewoon je ding in het spel. Het draait tegenwoordig prima op een beetje hedendaagse hardware (jouw 1070 kan dit prima aan).
Je hebt het spel toch gekocht omdat het je leuk leek? Dan zou ik het op zijn minst proberen om te spelen.
Ik vind het in ieder geval nog steeds leuk (speel het zelf niet te vaak en te lang, dat hou ik met geen enkele game vol) en ben zelf ook echt geen hoogvlieger.
Dit.

Waarom maak je je druk over randzaken die niks met de gameplay te maken hebben? Er zijn nog ruim een miljoen spelers dagelijks op de servers te vinden. Die paar youtubers zijn niet representatief voor de gameplay die ik ervaar.

Ik ben alles behalve de beste, maar heb meerdere kippies gehaald solo, duo, trio of squad door slim en soms beter te spelen. Cheaters zie ik al helemaal nooit meer.

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-04-2018 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 14:32
StealthyPeanut schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:48:
[...]

Dit.

Waarom maak je je druk over randzaken die niks met de gameplay te maken hebben? Er zijn nog ruim een miljoen spelers dagelijks op de servers te vinden. Die paar youtubers zijn niet representatief voor de gameplay die ik ervaar.

Ik ben alles behalve de beste, maar heb meerdere kippies gehaald solo, duo, trio of squad door slim en soms beter te spelen. Cheaters zie ik al helemaal nooit meer.
Precies dit.. ik ben ook echt geen hoogvlieger met deze game. Sommige potjes raak ik niks, anderen weer wel. Gister gewoon 3 kipjes op rij in duo met beide meer dan 6 kills. Kijk ook dat kan gewoon. maar het is wel even weten waar je niet moet landen en waar wel, welke wapens chill zijn en welke niet etc. Dan kan iedereen dit spel spelen hoor :*)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vannacht dus de test server naar de live server toe. Morgen ochtend dus nieuwe crates kopen voor maximaal rendement :)

https://mobile.twitter.co...status/986552585392832512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:37
Waar verkoop je dan de inhoud? Nieuwe wereld voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jopie schreef op woensdag 18 april 2018 @ 23:30:
Waar verkoop je dan de inhoud? Nieuwe wereld voor mij.
Steam market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Tsurany schreef op woensdag 18 april 2018 @ 18:14:
Vannacht dus de test server naar de live server toe. Morgen ochtend dus nieuwe crates kopen voor maximaal rendement :)

https://mobile.twitter.co...status/986552585392832512
droprate is om te huilen... 5 gekocht 0 drops. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:57:
[...]

droprate is om te huilen... 5 gekocht 0 drops. -_-
Hier twee nieuwe crates, beiden verkocht voor 3,35 winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Tsurany schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:08:
[...]

Heb nog keys die ik er voor wil gebruiken... deze week maar even wat bp's grinden! deze week en volgende week kijken wat de prijzen doen, anders lekker tot de nieuwe kistjes grinden om ze de meeste winst te scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Tsurany schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:08:
[...]

Geniet er maar van, de kans is aanwezig dat het binnenkort niet meer mag / kan nieuws: Nederlandse Kansspelautoriteit: games met verhandelbare lootboxes zij...

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slechte ontwikkeling :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Je bedoelt natuurlijk slecht voor jou, omdat je dan geen geld meer er mee kan verdienen.

Ok... en voor mij ook, heb al meer dan 60 euro verdiend aan loot uit lootboxes. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:13:
[...]

Je bedoelt natuurlijk slecht voor jou, omdat je dan geen geld meer er mee kan verdienen.

Ok... en voor mij ook, heb al meer dan 60 euro verdiend aan loot uit lootboxes. :-(
Slecht voor iedereen omdat lootboxes voor een ontwikkelaar een enorme inkomstenbron zijn en dat op een andere manier opgevangen zal moeten worden als ze niet meer toegestaan zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
Tsurany schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:16:
[...]

Slecht voor iedereen omdat lootboxes voor een ontwikkelaar een enorme inkomstenbron zijn en dat op een andere manier opgevangen zal moeten worden als ze niet meer toegestaan zijn.
[video]
Want voorheen bestonden er ook lootboxes en betaalbare dlc? Vind het een manier om meer en meer geld uit de consument te persen, of het perse nodig is als bedrijf vraag ik me sterk af. Ik vind de lootboxjes en ook de betaalbare dlc voor achterlijke prijzen gewoon onzin. Maargoed iedereen trapt erin dus de euros vliegen binnen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Korkss schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:05:
[...]

Want voorheen bestonden er ook lootboxes en betaalbare dlc? Vind het een manier om meer en meer geld uit de consument te persen, of het perse nodig is als bedrijf vraag ik me sterk af. Ik vind de lootboxjes en ook de betaalbare dlc voor achterlijke prijzen gewoon onzin. Maargoed iedereen trapt erin dus de euros vliegen binnen.
Video bekeken? Daar wordt beargumenteerd dat ontwikkelprijzen stijgen terwijl game prijzen dat niet doen.

Ik vind juist lootboxen ideaal omdat het volledig optioneel is als het puur om cosmetics gaat. DLC is lastig te negeren, zeker in een multiplayer game, maar lootboxes kan je negeren en er geen geld aan uitgeven.
Liever constante gratis content bekostigd door lootboxes dan betaalde DLC die de community splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Tsurany schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:30:
[...]

Video bekeken? Daar wordt beargumenteerd dat ontwikkelprijzen stijgen terwijl game prijzen dat niet doen.

Ik vind juist lootboxen ideaal omdat het volledig optioneel is als het puur om cosmetics gaat. DLC is lastig te negeren, zeker in een multiplayer game, maar lootboxes kan je negeren en er geen geld aan uitgeven.
Liever constante gratis content bekostigd door lootboxes dan betaalde DLC die de community splitsen.
Ik snap je punt en vanaf dlc vs lootbox oogpunt ben ik het daar volledig met je eens. Vind het alleen jammer dat ik vaak omzetten van miljarden zie waarbij ook nog eens wat dlc door onze strot wordt geduwd. Maargoed heel veel verstand heb ik daar niet van. Ik koop gewoon de games en dlc waarvan ik weet dat ze het voor mij waard zijn. En lootboxen die ik gratis kan verdienen open ik met liefde, betaalbare laat ik lekker dicht zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Korkss schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:05:
[...]

Onzin vind ik.

Een game ontwikkelen kost bakken en bakken meer geld dan 10 jaar geleden. Maar de prijzen zijn haast gelijk gebleven.

Bekijk de video even. Lootboxen zijn volledig optioneel en ik ben het helemaal met @Tsurany eens. Dit is gewoon een prima oplossing, zonder mensen te verplichten om er een pay2win of verplichting van te maken. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Maar waarom MOETEN het dan lootboxen zijn? En niet gewoon een skin shop wat je voor vaste bedragen de skins/cosmetische items kan kopen die jij wilt?

Dat lijkt mij een goede middenweg, toch inkomsten uit (nieuwe) skins en cosmetica, maar niet het beruchte gok element. Dat je voor 2,50 euro inzit 0,01 kan winnen of 600 (afhankelijk van het item wat uit de kist komt).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:14
Nou dames en heren! Map selection is in aantocht _/-\o_

The UI of this feature may be different when implemented in the actual game, but here’s the basic explanation of how it works:

- You can select the maps you want to play with a click.
- If you don’t want to play a map, simply unselect it.
- If you’ve selected more than one map, the game will randomly pick one for you each time you start a match.

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/7dfb46a1d580ab71d8ccd8a2a545cf554f2886ba.jpg

Meer info en bron: https://steamcommunity.co...etail/3229520292645744467

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreanor schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:08:
Maar waarom MOETEN het dan lootboxen zijn? En niet gewoon een skin shop wat je voor vaste bedragen de skins/cosmetische items kan kopen die jij wilt?

Dat lijkt mij een goede middenweg, toch inkomsten uit (nieuwe) skins en cosmetica, maar niet het beruchte gok element. Dat je voor 2,50 euro inzit 0,01 kan winnen of 600 (afhankelijk van het item wat uit de kist komt).
Dat gok element verhoogt juist de omzet enorm. Het zorgt er voor dat zeldzaamheid gecreëerd wordt, items onderling verhandeld worden en daar dus een flink percentage op gepakt wordt.
Spelers zullen veel sneller 100 euro neerleggen voor een heel zeldzaam item met beperkte oplage dan dat ze 100 euro neerleggen voor een skin die iedereen gewoon rechtstreeks kan kopen.
Aardappelbakker schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:13:
Nou dames en heren! Map selection is in aantocht _/-\o_

The UI of this feature may be different when implemented in the actual game, but here’s the basic explanation of how it works:

- You can select the maps you want to play with a click.
- If you don’t want to play a map, simply unselect it.
- If you’ve selected more than one map, the game will randomly pick one for you each time you start a match.

[afbeelding]

Meer info en bron: https://steamcommunity.co...etail/3229520292645744467
Dit is echt te triest voor woorden _O- _O- _O-
Maanden lang hebben ze lopen zeveren dat map selection erg ingewikkeld is om te implementeren en uiteindelijk hebben ze voor de meest simpele oplossing gekozen die vrijwel elke game gebruikt in z'n server browsers _O-

Pagina: 1 ... 114 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord