[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Grotman schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:21:
CS:GO speelt lekker omdat het een oude engine en game is, en vooral erg simpel en lelijk in vergelijking met modernere games, zoals PUBG. Er is geen andere game dat soepeltjes draait en de hitreg van CS:GO heeft met 100 spelers op een enorme map, met die hoeveelheid textures en objecten als PUBG.

Ik vind het prima spelen hoor, maar ik gebruik ook andere standaarden dan CS:GO voor deze game. Of ik moet steeds geluk hebben, maar ik speel het met veel plezier nog en heb weinig tot niks te klagen. Ik moet wel eens reconnecten als de servers te vol zitten, maar dat kost me dan een keer 20 seconden.
Het gaat er niet om of iets lelijk of simpel is, het gaat er om dat je een betrouwbare hitreg hebt in dit geval.

Mijn vergelijking met CSGO is dat CSGO public servers relatief matig zijn ingesteld en toch niet snel een oneerlijk gevoel geven.

Zo is bij mijn weten peekersadvantage nog steeds aanwezig op public CSGO servers en is de tickrate 64 ipv 128.

ESEA draaide bijvoorbeeld met settings die peekersadvantage minimaliseerde en 128 tickrate. (dat zijn 2 afzonderlijke dingen in csgo)

PUBG geeft met de huidige netcode vaak wel een oneerlijk gevoel:

- damage krijgen terwijl je denkt in cover te zijn achter hard cover
- damage krijgen terwijl je denkt dat je prone bent of crouched, terwijl de server vind dat je dat nog niet bent
- damage die je in bursts krijgt ipv in een goede volgorde. Ooit insta doodgegaan door supersnelleonmogelijke double taps? dat dus.
- spelers die stutteren/warpen
- peeking advantage

natuurlijk zal het niet snel 128 tick CSGO kwaliteit worden, maar de beleving zou wel veel eerlijker moeten aanvoelen imho. of dat nou op 20tick, 30 of 128 tick is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
gotfurrr schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:57:
[...]

Het gaat er niet om of iets lelijk of simpel is, het gaat er om dat je een betrouwbare hitreg hebt in dit geval.

Mijn vergelijking met CSGO is dat CSGO public servers relatief matig zijn ingesteld en toch niet snel een oneerlijk gevoel geven.

Zo is bij mijn weten peekersadvantage nog steeds aanwezig op public CSGO servers en is de tickrate 64 ipv 128.

[...]
Ja, dat snap ik allemaal wel en ik ben het ook met je eens dat het gewenst is. Maar het is echt geen toeval dat CS:GO aan de ene kant kleine maps, slechts 10 spelers en lelijke textures heeft, en aan de andere kant dus goed loopt en goede hitreg heeft.

Ik ken geen game met grote maps en veel spelers in een server die de hitreg en prestaties van CS haalt.
Je hebt namelijk ook met 100 spelers te maken waarvan een aantal inferieure machines en internetverbindingen hebben. Dat zorgt er namelijk ook gewoon voor dat het voor jou minder goed oogt qua hitreg.

[ Voor 11% gewijzigd door Grotman op 09-04-2018 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:57:
[...]

natuurlijk zal het niet snel 128 tick CSGO kwaliteit worden, maar de beleving zou wel veel eerlijker moeten aanvoelen imho. of dat nou op 20tick, 30 of 128 tick is.
De enige manier om eerlijke gameplay te krijgen is een hoge tickrate (>60) en een lage latency (<40). Je kan een game met een tickrate van 20hz nooit eerlijk laten aanvoelen maar ook de tickrate verhogen naar 120hz zal nog niet eerlijk aanvoelen als latency boven de 40ms toegestaan wordt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Grotman schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:21:
CS:GO speelt lekker omdat het een oude engine en game is, en vooral erg simpel en lelijk in vergelijking met modernere games, zoals PUBG. Er is geen andere game dat soepeltjes draait en de hitreg van CS:GO heeft met 100 spelers op een enorme map, met die hoeveelheid textures en objecten als PUBG.
Ik verbaas me dan ook elke keer waarom er altijd de vergelijking wordt gemaakt met CSGO. Op alle fronten totaal verschillende games (playercount, mapgrootte, interactie, graphics, variatie etc etc).

Vergelijk het dan met BF1 (maps niet echt in vergelijking met PUBG, maar meer in dezelfde richting).
Ik vind het prima spelen hoor, maar ik gebruik ook andere standaarden dan CS:GO voor deze game. Of ik moet steeds geluk hebben, maar ik speel het met veel plezier nog en heb weinig tot niks te klagen. Ik moet wel eens reconnecten als de servers te vol zitten, maar dat kost me dan een keer 20 seconden.
Helemaal mee eens. Ik begrijp dat de game alles behalve perfect is, maar een 5/10 vind ik de game echt afdoen. Voor mij echt een hele dikke 7. Zeker het gevoel wat de game teweeg brengt is ongeëvenaard.

Maar ik drop dan ook maar 2 op de 10 in een Pecado, School of Hacienda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 11:36

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

StealthyPeanut schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:24:
[...]

Ik verbaas me dan ook elke keer waarom er altijd de vergelijking wordt gemaakt met CSGO. Op alle fronten totaal verschillende games (playercount, mapgrootte, interactie, graphics, variatie etc etc).

Vergelijk het dan met BF1 (maps niet echt in vergelijking met PUBG, maar meer in dezelfde richting).

[...]

Helemaal mee eens. Ik begrijp dat de game alles behalve perfect is, maar een 5/10 vind ik de game echt afdoen. Voor mij echt een hele dikke 7. Zeker het gevoel wat de game teweeg brengt is ongeëvenaard.

Maar ik drop dan ook maar 2 op de 10 in een Pecado, School of Hacienda.
Ik doe de hitreg af met een 5, niet de game. Ik ben in jaren niet meer zo verslaafd aan een spel geweest als aan PUBG. Ik vind PUBG een fantastische game, ondanks zijn onvolkomenheden. Niet voor niks heb ik er bijna 600 uur in zitten. Sinds ik werk (nu een jaar of 8 ) heeft geen enkele game mij zo gegrepen.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flimovic schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:30:
[...]

Ik doe de hitreg af met een 5, niet de game. Ik ben in jaren niet meer zo verslaafd aan een spel geweest als aan PUBG. Ik vind PUBG een fantastische game, ondanks zijn onvolkomenheden. Niet voor niks heb ik er bijna 600 uur in zitten. Sinds ik werk (nu een jaar of 8 ) heeft geen enkele game mij zo gegrepen.
Ik deel je ervaring, heb er zelf inmiddels ook een 300 + uur op zitten. Met uitzondering van de onvolkomenheden vind ik de gameplay erg sterk en blijf ik het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13:31

Jorissie87

No diggity

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
[Video: https://www.twitch.tv/videos/248120568?t=00h44m54s]

Actie vanaf 45 min. Dat shotgun event leverde toch wel wat hilarische momenten op, leuke afwisseling wat mij betreft. Nu hopen op een crossbow of kar98 no scope event :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22

TrekDr0p

QR niet scannen

rickuss schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:16:
[video]

Actie vanaf 45 min. Dat shotgun event leverde toch wel wat hilarische momenten op, leuke afwisseling wat mij betreft. Nu hopen op een crossbow of kar98 no scope event :+
Kar98 no scope event.. dat deden we vroeger ook met mohaa of met de eerst CoD. Brings back memories.

Ik hoop wel dat ze ook nieuwe maps gaan releasen voor de mobile versie. Weet niet hoeverl mb zo een map is, maar zal wel leuk zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

TrekDr0p schreef op woensdag 11 april 2018 @ 06:56:
[...]

Kar98 no scope event.. dat deden we vroeger ook met mohaa of met de eerst CoD. Brings back memories.

Ik hoop wel dat ze ook nieuwe maps gaan releasen voor de mobile versie. Weet niet hoeverl mb zo een map is, maar zal wel leuk zijn :)
Goeie ouwe tijd idd. Next step: Freeze Tag Objective! :+

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Laatste tijd wat meer last van Desyncs.... Komt wss doordat ik solo vaak drop op School of hacienda... maar mensen die mij neerschieten wanneer ik al een goeie seconde achter een hoekje sta... dat vervolgens ook op de Deathcam te zien is blijft toch verlept... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:27
mfneed schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:05:
Laatste tijd wat meer last van Desyncs.... Komt wss doordat ik solo vaak drop op School of hacienda... maar mensen die mij neerschieten wanneer ik al een goeie seconde achter een hoekje sta... dat vervolgens ook op de Deathcam te zien is blijft toch verlept... :(
Je bent niet de enigste, heb er ook last van. Merkte het eerst met dat direct na een landing er nog 3-4 seconden geen loot gespawned was. Voorheen nooit last van gehad maar heeft me nu al meermaals het leven gekost.

Gister tijdens het spelen werd ik neergeschoten, kroop een huis in zodat mijn teammate mij kon rezzen. Terwijl ik al 1-2 seconden geheel binnen lag kreeg ik nog 3 schoten op mijn pan te verduren. Dit terwijl er alleen muren om mij heen waren en ik geheel buiten zicht lag 8)7 . Weet niet wat er in de laatste patch veranderd is, maar desyncing is terug van weggeweest ;w .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 21:29
Gisteren voor het eerst sinds lang nog eens een WWCD gehaald in solo _/-\o_

Had net de nummer 5 uitgeschakeld wanneer ik een vuurgevecht hoor aan de andere kant van de cirkel. Ik neem positie in en zie plots iemand achter een rots gaan liggen om te healen, schiet hem neer met 1 bullet headshot met m416+4x scope en plots WWCD-scherm. Had niet eens door dat hij die andere 2 net had uitgeschakeld en dat het enkel nog maar ons 2 was. Best wel verassend als je nog helemaal klaar bent om weer in cover te gaan en het volgende gevecht aan te gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Insehh schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:23:
[...]

Het is aan de andere kant heerlijk om de drie-zits bike te pakken en random over het asfalt plots te flippen en salto's te maken. Blijft lekker spannend. 8)7
Houdt je scherp :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren net geen WWCD, ondanks alle dsync etc.. maar dat had er deze keer niets mee te maken.

We kwamen een 1 vs 1, nadat ik de andere 3 had uitgeschakeld. Ik in de cirkel, hij niet, dus ... Kippie tijd! Maar... toen zag ik dat ik nog 1 bullet had in de M16. Game over dus :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren helaas ook net een 2e plek! Ik in het plaatsje naast Prison geland en helemaal alleen dat kunnen looten. Daarna kwamen er 2 van Prison naar me toe, welke ik beide redelijk eenvoudig uitschakelde. De cirkel zat mee, waardoor ik alleen maar naar de brug hoefde te rijden. Daar nog 2 man uitgeschakeld. Daarna zat de cirkel net over het water en ben ik gaan zwemmen. Daar een M24 opgehaald bij een crate en weer 2 uitgeschakeld. 1v1......

Mooie shootout gehad en hem 3 keer geraakt, hij mij ook 2 keer. Daarna ging ik met mijn stomme hoofd healen, terwijl hij mij flankte. Dus eigenlijk te voorzichtig gespeeld, want ik had hem gewoon kunnen doodden als ik was blijven kijken.

Spannende en gave 2e plek, maar weer een belangrijk leermoment dat ik niet te bang moet zijn tijdens een vuurgevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen datacapture, maar ingame data!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Als ik dat zie zou ik toch beter de mini verkiezen boven de M16 om te 4x'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
BobbyDgtl schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:22:
Als ik dat zie zou ik toch beter de mini verkiezen boven de M16 om te 4x'en.
Mini + Comp wel ja, maar zonder is de recoil echt dusdanig aanwezig dat dan een M16 wel weer fijner is vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
  • Laatst online: 07-09 15:37
Ik merk ook weer een stuk meer desync op de laatste dagen.
De Vertical sensitivity fix kan ik trouwens iedereen aanraden. Het was voor mij een game of 20 wennen, maar daarna wel de moeite waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:14
Even een ideetje wat laatst in mij op kwam, en ongetwijfeld ook al bij vele anderen. Dus excuus als het al eens besproken is hier :D

Hoe zouden jullie er tegenover staan als er een event of een spelmodus komt waarin je geen HUD hebt (enkel je inventory)? Mij lijkt dat dus echt stukken intenser dan nu. Of al zou alleen de killfeed en de playercount weggehaald worden. Dan heb je dus echt geen flauw idee hoe veel players er nog in leven zijn en welke wapens zij hebben. Zeker in de laatste paar cirkels kan dat interessant (en intens) worden.

Je moet dan echt gaan trainen in het herkennen van wapengeluid en dat ook kunnen analyseren in de zin "schoten op ongeveer 200 a 300 meter" enzovoorts.

Het lijkt me enorm lastig, maar gewoon zo vet!

Edit: je kan met CTRL-U de hud uitschakelen, maar dan heb ik als enige het "nadeel" :9

[ Voor 5% gewijzigd door Aardappelbakker op 11-04-2018 13:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
kazzzdafke schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:57:
Gisteren net geen WWCD, ondanks alle dsync etc.. maar dat had er deze keer niets mee te maken.

We kwamen een 1 vs 1, nadat ik de andere 3 had uitgeschakeld. Ik in de cirkel, hij niet, dus ... Kippie tijd! Maar... toen zag ik dat ik nog 1 bullet had in de M16. Game over dus :)
En dit is dus waarom ik altijd een pistol met extended mag meeneem met genoeg ammo om 1x te reloaden. Heeft mij al meermaals gered toen ik met ammo schaarste zat :p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Voor degene die van een uitdaging houden maar niet veel op de frontpage komen:

plan: Speel Fortnite en PUBG samen met Tweakers en HP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:38
IdieEasy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:04:
Voor degene die van een uitdaging houden maar niet veel op de frontpage komen:

plan: Speel Fortnite en PUBG samen met Tweakers en HP
Fortnite, wat is dat :+

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Je gebruikt een adblocker en daarom kun jij niet meedoen aan deze actie. Lees over ons
verdienmodel en waarom jouw steun voor ons belangrijk is.
Ahhhh....zielige ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je weet dat een adblocker draaien op Tweakers banwaardig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
418O2 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:09:
[...]

O, dat zou echt zielig zijn... maar goed dan is dat maar zo, al betwijfel ik dat...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:29
[...]

**offtopic**

Uhhhhh.... zo erg is het gelukkig niet...

"Ik mag zelf bepalen of ik advertenties wil zien of niet"

Uiteindelijk bepaalt iedere bezoeker zelf wat hij of zij op het scherm te zien krijgt. In onze algemene voorwaarden staat echter dat Tweakers zich het recht voorbehoudt bezoekers die banners blokkeren te weigeren. In de praktijk doen we dit niet, maar is het vooral bedoeld om een signaal af te geven. Heel Tweakers is gratis te gebruiken en in ruil daarvoor verwachten we dat onze bezoekers ons de mogelijkheid bieden via advertenties geld te verdienen.

https://tweakers.net/info/over_tweakers/verdienmodel/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ga dan even op je telefoon naar de pagina :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:47
Aardappelbakker schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:03:
Even een ideetje wat laatst in mij op kwam, en ongetwijfeld ook al bij vele anderen. Dus excuus als het al eens besproken is hier :D

Hoe zouden jullie er tegenover staan als er een event of een spelmodus komt waarin je geen HUD hebt (enkel je inventory)? Mij lijkt dat dus echt stukken intenser dan nu. Of al zou alleen de killfeed en de playercount weggehaald worden. Dan heb je dus echt geen flauw idee hoe veel players er nog in leven zijn en welke wapens zij hebben. Zeker in de laatste paar cirkels kan dat interessant (en intens) worden.

Je moet dan echt gaan trainen in het herkennen van wapengeluid en dat ook kunnen analyseren in de zin "schoten op ongeveer 200 a 300 meter" enzovoorts.

Het lijkt me enorm lastig, maar gewoon zo vet!

Edit: je kan met CTRL-U de hud uitschakelen, maar dan heb ik als enige het "nadeel" :9
I'm in! Vooral het niet weten hoeveel spelers er nog zijn lijkt me echt vet. Dan heb je dus echt geen flauw idee wat je kunt verwachten en moet je wel bouwen op je zintuigen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Laatst online: 13:10
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/d90a10f12a40aa8abc4b00326a3413f1c4aed050.jpg
  • Blue zone delay time has been reduced. You’ll be given less time to linger between phases.
  • The maximum movement speed of the blue zone has been reduced. The blue zone will move more slowly toward the end of the game.
  • The damage inflicted by 7th, 8th, and 9th blue zones has been increased.
  • Except for the first blue zone, the probability of creating an extreme safe zone (one far away from the center of the previous circle) has been reduced by 30%.
  • The final blue zone will narrow down to the center instead of narrowing down to a random spot, and the total wait time including the blue zone inactive time has been reduced. (195 seconds to 90 seconds)
  • As the end of the match approaches, the safe zone will increasingly favor areas with land over areas with water.
  • On Erangel specifically, the first safe zone will now be revealed 30 seconds earlier.
  • On Miramar specifically, players can now see the first safe zone while flying in the airplane. (We may or may not carry this over to the next live update. We want your feedback about this change.)
  • In-game clothing spawns have been removed from all maps. Other item spawn balance remains the same.
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/77c1b0873c6d0d5b8c70fb1c36994b4711566225.jpg
  • The Oasis can now be found in the north, and Alcantara village has been added to the northwest.
  • We’ve added more roads, off-road paths, and car spawning positions to facilitate easy travel into and out of the area.
  • Higher-tier loot is now more likely to spawn in specific areas of the north of Miramar.
  • We’ve optimized the GPU performance of buildings seen from mid-range (all maps).
Improvements to teams
  • You can now send requests for invitations by clicking the invite button on another player’s career screen.
  • If you are a team leader, you can now kick your team members.
  • You can also kick any team member using “Team” tab in the friends list, found at the bottom right corner of the screen..
Bug Fixes
  • Footsteps should now always make sound when walking on tarp, carpet
  • Fixed an issue causing some objects to become invisible at particular distances
  • Indoor plants should no longer block bullets
  • Fixed and removed some weirdly-placed road signs, plants, and stairs
  • Fixed an issue that broke the killer spectating function whenever the killer died too quickly after taking out the spectating player
  • Fixed an issue that sometimes caused players to take no damage when exiting a moving vehicle

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
[...]

Dat zou echt hilarisch zijn. Hoe tegenstrijdig kan je het krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door sassymousasi op 11-04-2018 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:18

KipCurreh

Nightcrawler

Ziet er wel een goede update uit ! Eindelijk die nutteloze kleding eruit..

Alleen de cirkel al zien vanuit het vliegtuig in Miramar ben ik niet echt een voorstander van, maar de kans bestaat dat dit het niet haalt afhankelijk van de feedback..

Het werd ook tijd dat het team management werd aangepakt.. Hoe vervelend was het als iemand die ging stoppen vergat het team te leaven.. :D

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KipCurreh schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:49:
Ziet er wel een goede update uit ! Eindelijk die nutteloze kleding eruit..

Alleen de cirkel al zien vanuit het vliegtuig in Miramar ben ik niet echt een voorstander van, maar de kans bestaat dat dit het niet haalt afhankelijk van de feedback..

Het werd ook tijd dat het team management werd aangepakt.. Hoe vervelend was het als iemand die ging stoppen vergat het team te leaven.. :D
Ik ben daar ook geen voorstander van, ik vind het juist leuk/ spannend om er (te) laat achter te komen dat ik ineens moet verkassen. Hoe vaak dat wel niet wordt geroepen door de microfoon.
Loot quickleh en get to the batmobile! :P

De laatste cirkel gaat nu ook in het midden i.p.v. naar een random spot, random is toch juist wat dit spel zo leuk maakt?

Nutteloze kleding eruit is ook fijn, zal vast ook wel wat performance schelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
sassymousasi schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:10:
[...]
Dat zou echt hilarisch zijn. Hoe tegenstrijdig kan je het krijgen.
Refresh Ip/Host Address probleem opgelost (Lang leve ziggo)
Hier ook Zero reclame op mijn gehele pc(Mob)/internetgebruik.

Offtopic ::/ Zat vandeweek ergens anders op een pc en kijk je op tweakers, de gehele achtergrond is een reclame + boven een banner van je halve scherm, begrijp niet dat tweakers dit toe laat 8)7

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:29:
[...]
Inderdaad constant ook kleding oppakken, blij dat het er uit is :)

[ Voor 20% gewijzigd door PatRamon op 12-04-2018 09:41 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:29:
[...]

Ik ben daar ook geen voorstander van, ik vind het juist leuk/ spannend om er (te) laat achter te komen dat ik ineens moet verkassen. Hoe vaak dat wel niet wordt geroepen door de microfoon.
Loot quickleh en get to the batmobile! :P

De laatste cirkel gaat nu ook in het midden i.p.v. naar een random spot, random is toch juist wat dit spel zo leuk maakt?

Meer naar het midden, niet compleet centered, nu heb je soms dat mensen 3x de cirkel op zich krijgen en gewoon een turkey shoot in hun schoot krijgen. Vooral in de laatste cirkel is moeten verplaatsen gewoon dodelijk. Dit maakt dat het wat gelijker wordt en mits je niet al in het midden zit, erheen moet en je minder van die snakewars krijgt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatRamon schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:39:
[...]

Refresh Ip/Host Address probleem opgelost (Lang leve ziggo)
Hier ook Zero reclame op mijn gehele pc(Mob)/internetgebruik.

Offtopic ::/ Zat vandeweek ergens anders op een pc en kijk je op tweakers, de gehele achtergrond is een reclame + boven een banner van je halve scherm, begrijp niet dat tweakers dit toe laat 8)7

[...]

Inderdaad constant ook kleding oppakken, blij dat het er uit is :)
Stacked M4 van je teammaat op willen pakken en vervolgens in een halter topje naar buiten rennen om de vijand af te schieten :D
SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:42:
[...]

Meer naar het midden, niet compleet centered, nu heb je soms dat mensen 3x de cirkel op zich krijgen en gewoon een turkey shoot in hun schoot krijgen. Vooral in de laatste cirkel is moeten verplaatsen gewoon dodelijk. Dit maakt dat het wat gelijker wordt en mits je niet al in het midden zit, erheen moet en je minder van die snakewars krijgt.
Oh zo! Dat heb ik dan verkeerd gelezen of geïnterpreteerd. Dat lijkt me inderdaad beter.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:46:
[...]
Stacked M4 van je teammaat op willen pakken en vervolgens in een halter topje naar buiten rennen om de vijand af te schieten :D
Inderdaad ;)

Btw.
Ik had vorige week een bug/glitch dat ik door de grond zakte.
Ik zei al tegen het team, gasten ik ga exit to lobby ivm dat ik onder de map kon zwemmen.

Maar als je onder de map komt en je beland in het water, wordt je gewoon in 10sec terug geteleporteerd naar boven en je staat weer in de map, Thx Bluehole

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 15:27
Al een paar weken niet meer gespeeld maar serieus wat updates gekregen. Tijd om de boel weer in gang te trekken en iedereen een poepje laten ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatRamon schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:50:
[...]

Inderdaad ;)

Btw.
Ik had vorige week een bug/glitch dat ik door de grond zakte.
Ik zei al tegen het team, gasten ik ga exit to lobby ivm dat ik onder de map kon zwemmen.

Maar als je onder de map komt en je beland in het water, wordt je gewoon in 10sec terug geteleporteerd naar boven en je staat weer in de map, Thx Bluehole
Haha! Zo'n oplossing gebruik ik als amateur programmeur ook, maar dan in de vorm van een "plane" die bij een hit de speler terug terug zet :P

Hoe zit het trouwens met shotguns en pellets? Ik heb net iemand van relatief korte afstand (3 meter) met een pump-action in zijn borst geraakt terwijl hij geen vest of helm aan had, en hij ging niet neer. Hij had bij het spectaten wel weer full health dus misschien desync (of laptop gebruikt).
Moeten alle pellets iemand raken om deze damage chart accuraat te maken?
https://www.reddit.com/r/...apons_does_lethal_damage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
@Verwijderd Ik zie dat niet terug in de patchnotes, is dat echt zo? :D Zou heel erg fijn zijn als we daar eindelijk vanaf zijn. Dat het zo lang heeft moeten duren is al te gek voor woorden eigenlijk. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:01:
[...]

Haha! Zo'n oplossing gebruik ik als amateur programmeur ook, maar dan in de vorm van een "plane" die bij een hit de speler terug terug zet :P

Hoe zit het trouwens met shotguns en pellets? Ik heb net iemand van relatief korte afstand (3 meter) met een pump-action in zijn borst geraakt terwijl hij geen vest of helm aan had, en hij ging niet neer. Hij had bij het spectaten wel weer full health dus misschien desync (of laptop gebruikt).
Klopt, shotgun damage is per pellet berekend. Dus als je de helft van de pellets mist doe je een stuk minder damage. Er zijn betere damage stat sites voor pubg tegenwoordig. Diegene welke ik gebruik is: https://battlegrounds.par...tance=10&htk=dmg&pel=true

Op deze site zie je ook hoeveel pellets de shotguns schieten en hoeveel damage per pellet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:01:
[...]

Nee elke pellet doet damage en je moet voldoende damage doen dat je iemand killed, in dit geval is het echter door de desync dat jij alleen maar een gat in de lucht schiet volgens de server ipv hit op de andere player hitbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:02:
@Verwijderd Ik zie dat niet terug in de patchnotes, is dat echt zo? :D Zou heel erg fijn zijn als we daar eindelijk vanaf zijn. Dat het zo lang heeft moeten duren is al te gek voor woorden eigenlijk. :P
Patch notes hier:
https://steamcommunity.co...etail/1651007810318992139

Ik weet alleen niet zeker of dat voor de test server is.

@Bloodhoundje
Thanks man! Mooie site :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:05:
[...]

Patch notes hier:

@Bloodhoundje
Thanks man! Mooie site :)
Komt eerst op de testserver idd. Daarna doorvoeren naar live indien akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Ik zie dat vanaf de 2e cirkel de tijd ertussen ferm is geminderd. Wilt dat zeggen dat in die verloren tijd de cirkel trager aan het bewegen is, of willen ze gewoon het tempo opdrijven? Of de combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:05:
[...]

Patch notes hier:

Nee is voor live :) (nu test, straks Live)

Heb er blijkbaar overheen gelezen! Awesome in ieder geval dat het aangepast wordt.

Die Blue Zone aanpassingen zijn best behoorlijk overigens. Ze komen sneller en bewegen sneller in het begin, maar daarna bewegen ze dus wel trager. Dus de chaos bij de 3e/4e cirkel is ineens veel minder
BobbyDgtl schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:07:
Ik zie dat vanaf de 2e cirkel de tijd ertussen ferm is geminderd. Wilt dat zeggen dat in die verloren tijd de cirkel trager aan het bewegen is, of willen ze gewoon het tempo opdrijven? Of de combinatie?
Cirkel komt sneller en beweegt sneller (cirkel 1&2), maar daarna komt hij wel sneller maar beweegt hij trager. Dat zorgt er voor dat het herpositioneren in cirkel 3+ wat eenvoudiger moet zijn. Je hebt wel minder tijd maar je kunt het in ieder geval beter bijbenen omdat de cirkel meer dan 2x zo langzaam gaat.

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 12-04-2018 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Angeloonie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:07:
[...]

Nee is voor live :) (nu test, straks Live)

Heb er blijkbaar overheen gelezen! Awesome in ieder geval dat het aangepast wordt.

Die Blue Zone aanpassingen zijn best behoorlijk overigens. Ze komen sneller en bewegen sneller in het begin, maar daarna bewegen ze dus wel trager. Dus de chaos bij de 3e/4e cirkel is ineens veel minder

[...]

Cirkel komt sneller en beweegt sneller (cirkel 1&2), maar daarna komt hij wel sneller maar beweegt hij trager. Dat zorgt er voor dat het herpositioneren in cirkel 3+ wat eenvoudiger moet zijn. Je hebt wel minder tijd maar je kunt het in ieder geval beter bijbenen omdat de cirkel meer dan 2x zo langzaam gaat.
Negatory: Please leave us feedback about these changes! If the changes are working as intended, we’ll bring them over to the live server this week.

edit: sneaky aanpasser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:21
Toch zit mijn steam deze ochtend ca 5GB aan updates binnen te trekken terwijl ik gister avond nog gespeeld heb. Daarbij zijn de patchnotes op de PUBG website (https://playbattlegrounds.com/news/144.pu) van 2 dagen geleden, dus het lijkt me wel plausibel dat ze de update nu uitrollen op de live servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:14
Hey buds,

Codename: Savage is coming back for a second round of testing on the Closed Experimental Server. We’re also re-opening our signup website and giving out more keys. If you already got a key for the CES last time around, you’re good to go.

Dates for both below:

Signup Website:
OPENS: Sat, April 14, 5am PDT / April 14, 2pm CEST / April 14, 9pm KST
CLOSES: Tues, April 17, 5am PDT / April 17, 2pm CEST / April 17, 9pm KST

Codename: Savage on the Closed Experimental Server:
OPENS: Mon, April 16, 6pm PDT / Tues, April 17, 3am CEST / April 17, 10am KST
CLOSES: Wed, April 18, 6pm PDT / Thur, April 19, 3am CEST / April 19, 10am KST

We’ll publish another post this coming Monday to share our plans for testing Savage over the next couple of months.

See you soon!

Love,
PUBG Corp.
Bron: https://playbattlegrounds.com/news/145.pu

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:07:
Op de eerste twee cirkels na kan je nu rennend altijd de cirkel voorbij blijven. Je hebt zelfs tijd om tussendoor te schieten. Dit tezamen met een meer geconcentreerde cirkel moet spelers rustiger bij elkaar drijven en meer tijd geven om echt te vechten, vind het een positieve ontwikkeling d:)b
_/-\o_ _/-\o_
Hopelijk met flink wat nieuwe features :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net het eerste potje gespeeld, patch zit op de live servers. Het eerste potje meteen chicken dinner! De eerste paar cirkels beginnen al heel erg snel met kleiner worden, de laatste paar cirkels zijn qua kleiner worden een stuk langzamer. Dat maakt het spel een stuk intenser, vooral de laatste cirkels dat het zo langzaam gaat, heb je net ff wat langer de tijd om fatsoenlijk te positioneren i.p.v. dat je als een wilde koe rond moet gaan rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
In-game clothing spawns have been removed from all maps. Other item spawn balance remains the same.

Vreemd om dat nu plots te doen. Het heeft natuurlijk geen impact op het spel, maar zag er ook de noodzaak niet van in.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Dreifarben schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:44:
In-game clothing spawns have been removed from all maps. Other item spawn balance remains the same.

Vreemd om dat nu plots te doen. Het heeft natuurlijk geen impact op het spel, maar zag er ook de noodzaak niet van in.
Het heeft wel degelijk impact op het spel, dit spaart ontzettend veel resources uit die ingeladen moeten worden. Dus levert weer een positieve impact op de performance.
Toen ze op "spawn island" de prespawned wapens verwijderde leverde dit ook veel voordeel op kwa snelheid. Stel je nu voor dat je over de hele map duizenden resources minder hoeft in te laden in de omgeving van de spelers. Dat scheelt aanzienlijk in de hoeveelheid data welke door de server wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter

:X :X :X

Wat???

Dus jij was er blij mee dat je bij het droppen een t-shirt oppakt en de andere speler wel de shotgun te pakken heeft?

Of dat je duidelijk op een item aan het aimen bent maar het spel bepaald dat je per sé die broek moet oppakken?

Ik vind het lachwekkend dat de kleding überhaupt in het spel zat bij de launch. Als je ze nou moest unlocken door op te pakken had het nog zin, maar het heeft werkelijk 0 nut gehad sinds het spel te spelen is. Het is enkel ballast voor de server, want al die items moeten gegenereerd en gespawned worden, en dat zijn er behoorlijk veel in een game. (honderden zo niet duizenden items)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 12-04-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44

Is dat zo? bespaard wel weer het berekenen van de spawn points voor kleren. Daarnaast word het loote ook wel overzichtelijker.

Plus je weet nu of iemand een helm heeft opgepakt als er ineens een petje ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:46:
[...]

Het heeft wel degelijk impact op het spel, dit spaart ontzettend veel resources uit die ingeladen moeten worden. Dus levert weer een positieve impact op de performance.
Toen ze op "spawn island" de prespawned wapens verwijderde leverde dit ook veel voordeel op kwa snelheid. Stel je nu voor dat je over de hele map duizenden resources minder hoeft in te laden in de omgeving van de spelers. Dat scheelt aanzienlijk in de hoeveelheid data welke door de server wordt verwerkt.
Ze hebben het op spawn island verwijderd omdat hier alle spelers bij elkaar stonden. Het afschieten van een wapen moest tussen 100 spelers gesynchroniseerd worden en dat veroorzaakte zware load.

Ik vermoed dat kleding verwijdert is puur om spelers een plezier te doen. Er wordt constant over geklaagd en het ontbreken op de nieuwe map werd als heel welkom gezien. Denk dat er geen technische reden achter zit.
En wellicht hopen ze dat dit micro transacties boost doordat mensen bepaalde items wel gaan kopen. Ik pakte altijd de ballistic mask dus misschien dat ik die nu maar moet kopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:49:
[...]

Ze hebben het op spawn island verwijderd omdat hier alle spelers bij elkaar stonden. Het afschieten van een wapen moest tussen 100 spelers gesynchroniseerd worden en dat veroorzaakte zware load.

Ik vermoed dat kleding verwijdert is puur om spelers een plezier te doen. Er wordt constant over geklaagd en het ontbreken op de nieuwe map werd als heel welkom gezien. Denk dat er geen technische reden achter zit.
En wellicht hopen ze dat dit micro transacties boost doordat mensen bepaalde items wel gaan kopen. Ik pakte altijd de ballistic mask dus misschien dat ik die nu maar moet kopen :'(
Het zal nooit negatief zijn voor de performance dat minder items gespawned worden, of het veel uit maakt, denk dat ook niet echt maar het is wel quality of life improvement, geen irritante kleding switching meer als je iets op wilt pakken bij een broek ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:52:
[...]

Het zal nooit negatief zijn voor de performance dat minder items gespawned worden, of het veel uit maakt, denk dat ook niet echt maar het is wel quality of life improvement, geen irritante kleding switching meer als je iets op wilt pakken bij een broek ofzo.
Klopt, negatief zal het zeker niet zijn. Maar de achterliggende reden zal volgens mij inderdaad puur een quality of life improvement zijn. Ik vind het zelf ook prima, het was ontzettend irritant om telkens van broek te wisselen terwijl je gewoon die ene painkiller wilde. Je werd geforceerd via TAB te looten ook al lag er een enkel nuttig item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:49:
[...]
Dit dus. Ben benieuwd of je wel nog kleding kan oppikken van anderen eens ze dood zijn.

Had trouwens verder niet nagedacht over impact op serverload, ben benieuwd of dat echt gaat schelen.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik heb me nooit zo gestoord aan de kleding. Ik vond het zelfs wel handig, want als je ergens kleding ziet liggen weet je dat daar loot kan spawnen. Als er alleen maar kleding ligt kun je inschatten of er misschien iemand al geweest is. Zonder kleding kom je plekken tegen waar het helemaal leeg is. Je weet nu niet of op die plek loot kan spawnen maar iemand het al opgepakt heeft, of dat daar gewoon niks spawnt...

Goed, na genoeg tijd weet je over de hele map wel waar loot kan spawnen en waar niet, maar af en toe kom ik nog wel eens een plekje tegen waar ik het niet zeker weet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

NickThissen schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:54:
Ik heb me nooit zo gestoord aan de kleding. Ik vond het zelfs wel handig, want als je ergens kleding ziet liggen weet je dat daar loot kan spawnen. Als er alleen maar kleding ligt kun je inschatten of er misschien iemand al geweest is. Zonder kleding kom je plekken tegen waar het helemaal leeg is. Je weet nu niet of op die plek loot kan spawnen maar iemand het al opgepakt heeft, of dat daar gewoon niks spawnt...

Goed, na genoeg tijd weet je over de hele map wel waar loot kan spawnen en waar niet, maar af en toe kom ik nog wel eens een plekje tegen waar ik het niet zeker weet.
Beste indicator voor dat er mensen zijn geweest, is als er guns zonder ammo liggen. En deuren die open staan natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Flimovic schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:55:
[...]

Beste indicator voor dat er mensen zijn geweest, is als er guns zonder ammo liggen. En deuren die open staan natuurlijk.
Dat snap ik ook wel. Stel dat je ergens komt waar je bijna nooit komt (genoeg plekken op Miramar waar ik gewoon nog nooit geweest ben) en je ziet een stapel van die houten dozen ofzo. Soms ligt daar loot, soms niet. Als je kleding ziet weet je dat er in ieder geval iets zou kunnen spawnen en kun je gaan zoeken. Als er geen kleding meer spawnt kun je dat veel lastiger zien. Vooral als al iemand langs is geweest zou kunnen dat (bijna) alle loot weg is en kun je de verkeerde conclusie trekken ("er spawnt geen loot" vs "er spawnt loot maar er ligt alleen nog kleding dus misschien is er iemand geweest").

Ik zal er niet wakker van liggen hoor, komt zelden voor, maar ik heb wel eens gehad dat ik aan aanwezigheid van kleding (en geen andere loot) correct had gegokt dat er iemand in de buurt was.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Zit de vertical mouse sens adjustment ook in deze patch?

https://www.reddit.com/r/..._sensitivity_fix/dws4q0f/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Iets wat ze ook eens mogen verbeteren wat de fun van het spel serieus zou verhogen is dat als het spel gedaan is dat je nog iets kan zeggen tegen de tegenstander... Al is het maar een chat of een bepaalde boodschap nalaten.
Soms wil ik nog de tegenstander feliciteren met de winst of wil ik hem f*$****.
De interactie met de tegenspelers kan een pak beter.
Als je dood bent zou je ook moeten kunnen zien wie je nog aan het volgen is.
Ik zou het zien dat als je na de wedstrijd op je hoofdscherm komt dat er aantal boodschappen staat van de tegenstanders + wie je gevolgd heeft met een aantal statistieken.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Hebben ze de test server overgeslaan deze keer?
Zover ik kan zien niet.

[ Voor 76% gewijzigd door frackz op 12-04-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Nutellaah schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:09:
Iets wat ze ook eens mogen verbeteren wat de fun van het spel serieus zou verhogen is dat als het spel gedaan is dat je nog iets kan zeggen tegen de tegenstander... Al is het maar een chat of een bepaalde boodschap nalaten.
Ik zou het zien dat als je na de wedstrijd op je hoofdscherm komt dat er aantal boodschappen staat van de tegenstanders + wie je gevolgd heeft met een aantal statistieken.
In CSGO kon je voorheen tijden de halftime en endgame via voicechat met je tegenstanders praten. Omdat dat zwaar abused werd (scheldpartijen en dreigementen) hebben ze dat er weer uitgehaald. Via de textchat kan dit nog wel steeds maar het is vaker "enjoy ban" of "haha sure!" dan "nice shot". Weet dus niet of dit echt gaat werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
frack schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:11:
Hebben ze de test server overgeslaan deze keer?

[...]

Zover ik kan zien niet.
Jammer, maar either way... ze luisteren wel degelijk naar de mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nutellaah schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:09:
Mijn ervaring is dat dit aardig negatief gaat uitpakken. Teveel mensen gebruiken de chat om elkaar af te zeiken, uit te schelden of te beschuldigen van cheaten. Ik vind het wel verfrissend dat er geen interactie is buiten je eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Jorissie87 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:15:
[...]

In CSGO kon je voorheen tijden de halftime en endgame via voicechat met je tegenstanders praten. Omdat dat zwaar abused werd (scheldpartijen en dreigementen) hebben ze dat er weer uitgehaald. Via de textchat kan dit nog wel steeds maar het is vaker "enjoy ban" of "haha sure!" dan "nice shot". Weet dus niet of dit echt gaat werken :+
EZ Win GG
BobbyDgtl schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:16:
[...]

Jammer, maar either way... ze luisteren wel degelijk naar de mensen.
Je kan het al manueel doen via de .ini. Dan hoef je er alvast niet aan te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Jorissie87 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:15:
[...]

Ja ik heb het voornamelijk op die chat. Waar ik speel in csgo (faceit) wordt er meestal nog vriendelijk gedaan (vorig jaar speelde ik daar toch).
Ik heb toch meestal het gevoel dat het in PUBG er iets vriendelijker aan toe gaat dan in CSGO.

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Nutellaah schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:49:
[...]

Ja ik heb het voornamelijk op die chat. Waar ik speel in csgo (faceit) wordt er meestal nog vriendelijk gedaan (vorig jaar speelde ik daar toch).
Ik heb toch meestal het gevoel dat het in PUBG er iets vriendelijker aan toe gaat dan in CSGO.
Ik word nochtans vrij veel uitgekafferd via de microfoon :-)

Ik denk dat het vooral komt omdat 99% van het contact met anderen voor de match is ipv na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Nutellaah schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:49:
[...]

ik vind de community in pubg anders juist minder vriendelijk dan in CSGO. Nou speelde ik wel alleen op ESEA en niet in public games, maar op ESEA was er gewoon respect voor elkaars skill (heb alleen in de beginjaren er gespeeld, misschien is het later slechter geworden...).

Als je op ESEA in CSGO door je hoofd werd geschoten met een aimbot achtige flickshot, dan was het gewoon nice shot en weer door naar de volgende ronde. Er was in je team gewoon geen gehuil over dat soort dingen. Er werd door de tegenstander zelfs positieve feedback op je profiel geplaatst als je goed bezig was :+

Als je teamgenoot even niet zn aim lekker op een hoofd kreeg en daardoor een 1v1 verloor, dan was het gewoon gg en door. Als een teamgenoot een 1v4 speelde, dan hield iedereen gewoon zn muil en liet men diegene gewoon zijn/haar ding doen. Als een teamgenoot constant faalde om een bepaalde bombspot te coveren, dat werd er gewoon gevraagd of hij liever op een andere positie wilde spelen.

Klinkt allemaal ideaal he, dat was het ook voor zover dat mogelijk is. Er zijn natuurlijk ook zat negatieve dingen te melden over de CSGO community en ESEA, uiteraard.

Maar in pubg is er bijna 0% respect voor andere spelers (het zijn of allemaal !#@ noobs of hackers, wordt er gemiept/gehuild als een teamgenoot iets doms doet of men ragequit na 1 game, en in pubg is de backseatgaming zo vaak aanwezig dat ik alleen al daarom vaak na 1 game met onbekenden quit of er maar niet eens aan begin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
gotfurrr schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:14:
[...]

ik vind de community in pubg anders juist minder vriendelijk dan in CSGO. Nou speelde ik wel alleen op ESEA en niet in public games, maar op ESEA was er gewoon respect voor elkaars skill (heb alleen in de beginjaren er gespeeld, misschien is het later slechter geworden...).

Als je op ESEA in CSGO door je hoofd werd geschoten met een aimbot achtige flickshot, dan was het gewoon nice shot en weer door naar de volgende ronde. Er was in je team gewoon geen gehuil over dat soort dingen.

Als je teamgenoot even niet zn aim lekker op een hoofd kreeg en daardoor een 1v1 verloor, dan was het gewoon gg en door. Als een teamgenoot een 1v4 speelde, dan hield iedereen gewoon zn muil en liet men diegene gewoon zijn/haar ding doen. Als een teamgenoot constant faalde om een bepaalde bombspot te coveren, dat werd er gewoon gevraagd of hij liever op een andere positie wilde spelen.

Klinkt allemaal ideaal he, dat was het ook voor zover dat mogelijk is. Er zijn natuurlijk ook zat negatieve dingen te melden over de CSGO community en ESEA, uiteraard.

Maar in pubg is er bijna 0% respect voor andere spelers (het zijn of allemaal !#@ noobs of hackers, wordt er gemiept/gehuild als een teamgenoot iets doms doet of men ragequit na 1 game, en in pubg is de backseatgaming zo vaak aanwezig dat ik alleen al daarom vaak na 1 game met onbekenden quit of er maar niet eens aan begin :D
Je kan ESEA/Face it/... dan ook niet vergelijken met random matchmaking in een ander spel...appelen en peren. Dat kan je enkel vergelijken met de toekomstige competitive skrims genaamd "hotdrop.gg".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
frack schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:19:
[...]

Je kan ESEA/Face it/... dan ook niet vergelijken met random matchmaking in een ander spel...appelen en peren. Dat kan je enkel vergelijken met de toekomstige competitive skrims genaamd "hotdrop.gg".
je kan de spelers toch nog steeds vergelijken? daarmee bedoel ik gewoon hoe mensen zich gedragen. Ook de top 50 zit vol met het soort spelers dat ik beschreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-06 18:05
Bloodhoundje schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:04:
[...]

Klopt, shotgun damage is per pellet berekend. Dus als je de helft van de pellets mist doe je een stuk minder damage. Er zijn betere damage stat sites voor pubg tegenwoordig. Diegene welke ik gebruik is: https://battlegrounds.par...tance=10&htk=dmg&pel=true

Op deze site zie je ook hoeveel pellets de shotguns schieten en hoeveel damage per pellet :) .
Gister keek ik op Twitch naar de stream van TSM_Viss en hij had het er met een andere streamer (Chocotaco) over dat hun geruchten hadden gehoord dat de shotguns een beetje bugged zijn.
Het gerucht is dat 1 van je pellets 70% van de DMG doet en de andere de overige 30%, soort van magic pellet dus. Niks bevestigd door iets of iemand, maar onder pro's dus wel discussie erover.

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Ronline77 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:26:
[...]

Gister keek ik op Twitch naar de stream van TSM_Viss en hij had het er met een andere streamer (Chocotaco) over dat hun geruchten hadden gehoord dat de shotguns een beetje bugged zijn.
Het gerucht is dat 1 van je pellets 70% van de DMG doet en de andere de overige 30%, soort van magic pellet dus. Niks bevestigd door iets of iemand, maar onder pro's dus wel discussie erover.
ik heb altijd het idee gehad dat je met de shotgun de center pellet goed moet aimen, doe je dat niet, dan is het totaal random of je wel damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ronline77 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:26:
[...]

Lijkt me sterk, denk dat dit komt omdat je soms van die vage long range headshots maakt, is wel vaker bij Viss dat hij dit soort theorieën heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

gotfurrr schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:14:
[...]

Als je op ESEA in CSGO door je hoofd werd geschoten met een aimbot achtige flickshot, dan was het gewoon nice shot en weer door naar de volgende ronde. Er was in je team gewoon geen gehuil over dat soort dingen. Er werd door de tegenstander zelfs positieve feedback op je profiel geplaatst als je goed bezig was :+

Ik denk dat dit ook afhangt van de perceptie van persoon tot persoon. Persoonlijk speel ik geen CS:GO meer omdat ik voelde dat iedereen ofwel elkaar ophemelde als ze 2 rondes goed speelden of ze echt verweten indien er iets fout ging... Sfeer vond ik daar enorm toxic.
In PUBG heb ik nog maar weinig last gehad van verwijten en indien die er zijn, dan is een CTRL + T niet ver weg.
Voordeel in PUBG is dan dat je nog ergens anders gaan op de map waar je team niet zit. In CS:GO spawn je telkens op dezelfde plaats.

Nu is het wel zo dat ik (eerlijk) meestal in team speel met enkele vrienden.
Daarnaast wil ik wel es samen spelen met enkele mensen van het forum hier, zie ik wel zitten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Nutellaah schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:31:
[...]

Ik denk dat dit ook afhangt van de perceptie van persoon tot persoon. Persoonlijk speel ik geen CS:GO meer omdat ik voelde dat iedereen ofwel elkaar ophemelde als ze 2 rondes goed speelden of ze echt verweten indien er iets fout ging... Sfeer vond ik daar enorm toxic.
In PUBG heb ik nog maar weinig last gehad van verwijten en indien die er zijn, dan is een CTRL + T niet ver weg.
Voordeel in PUBG is dan dat je nog ergens anders gaan op de map waar je team niet zit. In CS:GO spawn je telkens op dezelfde plaats.

Nu is het wel zo dat ik (eerlijk) meestal in team speel met enkele vrienden.
Daarnaast wil ik wel es samen spelen met enkele mensen van het forum hier, zie ik wel zitten! :)
Link naar de Discord waar veel Tweakers op zitten staat in de Topic warning. Wees welkom :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Flimovic schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:33:
[...]

Link naar de Discord waar veel Tweakers op zitten staat in de Topic warning. Wees welkom :)
Jep, dat weet ik. Deze avond kom ik eens langs _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
  • Laatst online: 13:10
.

[ Voor 180% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

Wel zwaar wennen aan die nieuwe cirkels steeds. De hele dynamiek van het spel is nu anders, wat niet erg is hoor. Geef het even de tijd. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Steefanus op 12-04-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Steefanus schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:42:
Wel zwaar wennen aan die nieuwe cirkels steeds. De hele dynamiek van het spel is nu anders, wat niet erg is hoor. Geef het even de tijd. :P
Hebben ze gewoon midgame verkort? Of kan je nu gewoon makkelijker de cirkel huggen?
Duurt een gemiddelde win nog steeds 30 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steefanus schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:42:
Wel zwaar wennen aan die nieuwe cirkels steeds. De hele dynamiek van het spel is nu anders, wat niet erg is hoor. Gewoon even aan wennen.
Ja klopt, al veel momenten gehad waar ik dacht.. K*t ik moet snel rennen O-)
Ook als je teammates net binnen de cirkel dood gaan, snel reviven en healen en meteen door anders red je het niet bij de eerste (2?) cirkels.

3x in de rook granaten een headshot gekregen

Hmmmmm :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

BobbyDgtl schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:51:
[...]

Hebben ze gewoon midgame verkort? Of kan je nu gewoon makkelijker de cirkel huggen?
Duurt een gemiddelde win nog steeds 30 minuten?
De cirkels sluiten binnen een kortere tijd dus je wordt gedwongen of goed positie te kiezen of de cirkel te huggen. Hij sluit minder snel zodra hij gaat sluiten dus je hebt wat meer mogelijkheden qua speelstijl. Vandaag 3 wins gehad, waarvan er twee 30 minuten of meer waren en eentje was 28 minuten. Valt niet echt iets over te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paar potjes en ik vond dat we nu constant aan het rennen, rijden, ... waren.
Hmmm.... de cirkels op savage map zijn veel beter. De 2 oude mappen zijn er te groot voor simpelweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 21:29
Inderdaad, de tijd tussen het beginnen sluiten van de 1e en 2e (en misschien ook wel de 3e cirkel) is net wat te kort gemaakt naar mijn gevoel. Nadien lijkt het wel mee te vallen aangezien de cirkels dan echt wel een pak trager bewegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:44

ronalddus

Buffalo77

Het volgende Event is bekend:
Dat is wel even iets anders dan we gewend zijn :> Ik ben benieuwd

https://steamcommunity.co...etail/3229520292611743068
Event Mode: War

War is PUBG’s most deadly Event Mode yet. Join one of three 10-man squads to compete for dominance over a small slice of Erangel. Whenever you die, you’ll reappear in a plane and plummet once again into the mayhem. First team to get 200 points wins. (Click HERE to see the promo video)

Check below for the full details, and let us know what you think!

EVENT SCHEDULE

STARTS: April 12, 7pm PDT / April 13, 4am CEST / April 13, 11AM KST
ENDS: April 15, 7pm PDT / April 16, 4am CEST / April 16, 11AM KST

AVAILABLE QUEUES

10-Man Squads on Erangel (All Regions)
NA/EU/AS/SEA/OC: TPP & FPP
KR/JP/SA: TPP

GENERAL EVENT RULES

All players are grouped up in teams of 10. Each game will have a max of 30 players (three full teams).
Please note that there can be a team with less than 10 players depend on the matchmaking situation.
Immediately after the plane gets into the air, the safe zone is visible on the map.
The safe zone is extremely small and never closes in or changes location throughout the duration of the game.

Getting kills earns points for your team. The first team to get 200 points wins.

Kill: +3 points
DBNO: +1 point
Revive: +1 point
Team kill / Team DBNO: -5 points

If no team reaches 200 points before the 15-minute time limit, the team with the highest score will be declared the winner (winner).
Every time you’re killed, you’ll respawn in another plane.

LOADOUTS, LOOT, AND CARE PACKAGES

All players are guaranteed to spawn with the equipment below:
One random AR or DMR equipped
One random pistol
Level one helmet
Level one vest
One grenade
Additional loot can be found in buildings and in care packages which drop every 90 seconds.

OTHER EVENT RULES

Weather is locked at “sunny.”
You can invite up to 10 players from your friends list to your party before jumping into game.
The rest of team slots will be filled by auto matching system.
Killer spectating is disabled.
Redzone is disabled.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-06 18:05
EliHiel schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:52:
Inderdaad, de tijd tussen het beginnen sluiten van de 1e en 2e (en misschien ook wel de 3e cirkel) is net wat te kort gemaakt naar mijn gevoel. Nadien lijkt het wel mee te vallen aangezien de cirkels dan echt wel een pak trager bewegen.
Ik denk een extra 30 seconden zeker niet verkeerd zou zijn inderdaad

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

ronalddus schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:53:

[...]
Volgens mij de beste event mode die er is. Veel actie, teamplay is nodig en squads tot 10 mensen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Ik vraag me alleen af na hoeveel minuten je het geluid van het vliegtuig zat bent, dat ding komt continue over natuurlijk, verder vette modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronalddus schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:53:

[...]
Heeft nog weinig met Battle Royale te maken maar het klinkt wel erg leuk als een opwarmertje voor een paar normale potjes :) Ik hoop dat de 20hz niet teveel merkbaar gaat zijn, dat zou wel een kleine domper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:22
Flimovic schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:05:
Ik vraag me alleen af na hoeveel minuten je het geluid van het vliegtuig zat bent, dat ding komt continue over natuurlijk, verder vette modus.
Als je daardoor iedere keer personen uit de lucht kunt schieten wordt het wel leuk wellicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemm schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:29:
[...]

Als je daardoor iedere keer personen uit de lucht kunt schieten wordt het wel leuk wellicht :P
Hahaha, gisteren nog wat mensen uit de lucht geschoten (AFK-ers) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:38
Dit is team deathmatch op zijn pubg :D
Lijkt me wel leuk als opwarmpotje, als het maar niet telt voor je k/d of rankings

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
gergs schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:14:
Dit is team deathmatch op zijn pubg :D
Lijkt me wel leuk als opwarmpotje, als het maar niet telt voor je k/d of rankings
Volgens mij wel via pubg.op.gg, zie daar wel stats staan van de event potjes
-
Wel erg leuke en snelle potjes zo :)

[ Voor 6% gewijzigd door PatRamon op 13-04-2018 11:21 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:21:
[...]

Volgens mij wel via pubg.op.gg, zie daar wel stats staan van de event potjes
-
Wel erg leuke en snelle potjes zo :)
Je ziet de statistieken van de matches maar ze worden niet meegenomen in ranking en overall statistieken. Dat zag je met de vorige event matches ook, geen impact op ranking.

Pagina: 1 ... 113 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord