[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
floriz87 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:43:
[...]

Dat is niet de test server toch? Is er nog een manier om de nieuwe 4x4 map uit te proberen?
Wellicht komen er later nieuwe keys vrij. Zou hun social media volgen of via hun Discord.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb me net kunnen registreren via hun site (die hierboven ergens staat).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Je kan je opnieuw registeren sinds afgelopen nacht. Er zijn inderdaad ook squad games. Zal proberen waT duidelijker te zijn volgende keer.. :9
frack schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:24:
[...]
De Update van vandaag ziet er ook OK uit. Ben benieuwd hoe de gameplay met Squads is straks. :) ( http://steamcommunity.com...etail/1651007810289060606 )
Key vraag je hier aan: https://mapbeta.playbattlegrounds.com/

[ Voor 6% gewijzigd door frackz op 04-04-2018 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat extra potjes solo gespeeld en ik vind het een vrij wisselende ervaring tot nu toe. De eerste twee a drie minuten is een soort death match ervaring in de grotere gebieden terwijl als je daarbuiten springt het heel lang zoeken naar vijanden is omdat bijna iedereen direct dood is. Eerste cirkel continue nog maar 30 man levend. Hoop dat het vooral een kwestie is van geen leaderboards + locaties willen ontdekken.
Ik denk dat deze map vooral in squad mode erg sterk gaat zijn omdat je veel meer tactiek toe moet passen en het veel lastiger zal zijn om te overleven met slechte communicatie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:05
Duo squad potjes aan het doen in de nieuwe map, en moet zeggen: ja leuk! Moet de mening even bijstellen.
Wel is het nog steeds zo dat als je iemand killed, je direct gehunt wordt. Weinig tijd voor even op adem te komen. We springen op rustige plaatsen en hebben meestal na 10 min al ieder 5 kills.

Circel movement is veel beter. Je kan met de circel meelopen, maar je hebt minder tijd tussenin. Top zo..

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
kazzzdafke schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:49:
Duo squad potjes aan het doen in de nieuwe map, en moet zeggen: ja leuk! [...]
Circel movement is veel beter. Je kan met de circel meelopen, maar je hebt minder tijd tussenin. Top zo..
Speel ook weer sinds een tijdje. Toffe map zo :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 21:37
Leuk, maar die lag is onuitstaanbaar irritant de eerste 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klein bugje:

Uiteindelijk ook de winst gekost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Info over de nieuwe map van Wacky:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-10 16:01
Is de experimental server nou eigenlijk gratis te krijgen, ook als je eigenlijk de normale pubg niet heb?
Een paar potjes gisteren in de nieuwe map waarvan de eerste gelijk kip en daarna ging slechter.
Heb het idee toen wij de deathcam gingen bekeken dat aimbot wordt gebruikt.
Als het spel "gratis" is dan is dit natuurlijk gewoon zonder gevolgen te doen. Jammer.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:51

Meneer iCy

swarma

Eergister een baggeravond op de pc en gister een baggeravond met mijn makker op de xbox.

Eergister de ene keer leuke helm en vest, maar geen leuke wapen met scope kunnen vinden. Heb je een leuke scope gevonden, vind je geen leuke wapen en heb je beiden dan zit je zo ver van de cirkel en geen vervoersmiddel in de buurt, dood door de bluelightofdeath.

Gister op de xbox net zo dramatisch qua loot. Kan er op de xbox ook gecheat worden?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gergs schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:12:
Is de experimental server nou eigenlijk gratis te krijgen, ook als je eigenlijk de normale pubg niet heb?
Een paar potjes gisteren in de nieuwe map waarvan de eerste gelijk kip en daarna ging slechter.
Heb het idee toen wij de deathcam gingen bekeken dat aimbot wordt gebruikt.
Als het spel "gratis" is dan is dit natuurlijk gewoon zonder gevolgen te doen. Jammer.
Je moet PUBG gekocht hebben, dat controleren ze via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

icy schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:18:
Eergister een baggeravond op de pc en gister een baggeravond met mijn makker op de xbox.

Eergister de ene keer leuke helm en vest, maar geen leuke wapen met scope kunnen vinden. Heb je een leuke scope gevonden, vind je geen leuke wapen en heb je beiden dan zit je zo ver van de cirkel en geen vervoersmiddel in de buurt, dood door de bluelightofdeath.

Gister op de xbox net zo dramatisch qua loot. Kan er op de xbox ook gecheat worden?
Op de Xbox is (op dit moment) nog niet echt te cheaten, alleen zijn er enkele die met een mouse & keyboard spelen en dus beter / sneller kunnen aimen.
Zijn ze dacht ik mee bezig om dat niet meer mogelijk te maken.

Gisterenavond ook wat duo games gespeeld op de Xbox, elke keer dood door foute beslissingen / fout van duo partner. Het ligt toch wel vaak aan eigen fouten... :X

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 05-04-2018 09:28 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nog flink wat squad matches gespeeld op de nieuwe map en ik denk dat het wel leuke ervaringen gaat opleveren. Een cirkel die bij te benen is waardoor je ook op de rand nog kan vechten is een prima toevoeging. De cirkel doet wat het moet doen, je tot bewegen dwingen. Het straft je niet keihard. Daarnaast zijn er weinig open vlakten en zijn de losse groepjes huizen goed verspreid waardoor je ook onderweg nog loot kan tegen komen.

Wel moeten er nog wat aanpassingen gemaakt worden denk ik:

1. Zo snel mogelijk de grid reference aanpassen. De map is nog steeds 8x8 qua vierkanten enkel zijn ze nu 500x500 meter. Ik denk dat dit voor velen te verwarrend is waardoor ze slecht inschatten hoe ver ze kunnen springen vanuit het vliegtuig.

2. Eerste cirkel niet laten zien. Het concentreert de spelers teveel terwijl de cirkel makkelijk bij te houden is rennend en het geen probleem is als je ver van de rand land.

3. Kleuren en detaillering aanpassen. De map zit er te cartoony uit de door de kleuren en het gebrek aan detail op afstand. Ik neem aan dat dit nog WIP is.

4. Wat simpele speciale gebouwen toevoegen zoals een politiebureau of kleine marine haven in de buurt van groepen kleine huisjes. Dit zorgt er voor dat met een squad springen op een collectie kleine gebouwen met een enkel hoofd gebouw ook een goede optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:30:

1. Zo snel mogelijk de grid reference aanpassen. De map is nog steeds 8x8 qua vierkanten enkel zijn ze nu 500x500 meter. Ik denk dat dit voor velen te verwarrend is waardoor ze slecht inschatten hoe ver ze kunnen springen vanuit het vliegtuig.

2. Eerste cirkel niet laten zien. Het concentreert de spelers teveel terwijl de cirkel makkelijk bij te houden is rennend en het geen probleem is als je ver van de rand land.

3. Kleuren en detaillering aanpassen. De map zit er te cartoony uit de door de kleuren en het gebrek aan detail op afstand. Ik neem aan dat dit nog WIP is.

4. Wat simpele speciale gebouwen toevoegen zoals een politiebureau of kleine marine haven in de buurt van groepen kleine huisjes. Dit zorgt er voor dat met een squad springen op een collectie kleine gebouwen met een enkel hoofd gebouw ook een goede optie is.
1. Waarom? Dit is iets wat mensen snel zullen leren gok ik toch. Na mijn eerste potje had ik het direct door.. :)

2. Ik vind het een goeie toevoeging. Je kan een keuze maken.

3. Ik hoop het ook

4. Er zijn toch echt wel genoeg "specialere" gebouwen, maar ze zijn veel meer geconcentreerd in de hot spots. Dat mag ook, high risk, high reward!

Hier een review van Fugglet, exact wat ik er ook van denk (zeker vanaf 1:36):

- Lege buildings? Prima, ik kan er aan wennen
- High loot spawn? Prima, kan ik ook aan wennen, iedereen gelijke wapens, maar toch een keuze
- Dsycn, netcode: blijft een grote gamebreaker!!

[ Voor 6% gewijzigd door kazzzdafke op 05-04-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:39:
[...]

1. Waarom? Dit is iets wat mensen snel zullen leren gok ik toch. Na mijn eerste potje had ik het direct door.. :)
Veel spelers zullen het niet snappen, die zullen niet doorhebben dat je voorheen twee vakjes kon springen en nu vier vakjes. Zelfde geld voor het bepalen van afstand, velen zullen niet doorhebben dat 4 kleine vakjes nu slechts 200 meter is.
2. Ik vind het een goeie toevoeging. Je kan een keuze maken.
Het resultaat is wel dat teveel mensen de keuze maken om in de cirkel te springen waardoor de midgame nog leger is.
4. Er zijn toch echt wel genoeg "specialere" gebouwen, maar ze zijn veel meer geconcentreerd in de hot spots. Dat mag ook, high risk, high reward!
Dat is precies mijn punt. Alle speciale gebouwen zitten in de hotspots waardoor die erg druk bezocht worden en de gevechten daar vrij snel beslist zijn en daarna een relatief saaie ronde aanbreekt voor de overlevenden.

Een ronde waar na de eerste cirkel nog 30 man leeft is niet heel interessant. Zeker niet op een map waarbij de line of sight vaak beperkt is en je dus relatief lastig vijanden kan spotten om aan te vallen.
Gisteren zijn we maar op schoten af gegaan om nog een beetje actie te hebben want anders zit je echt heel lang te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:44:
[...]

Dat is precies mijn punt. Alle speciale gebouwen zitten in de hotspots waardoor die erg druk bezocht worden en de gevechten daar vrij snel beslist zijn en daarna een relatief saaie ronde aanbreekt voor de overlevenden.

Een ronde waar na de eerste cirkel nog 30 man leeft is niet heel interessant. Zeker niet op een map waarbij de line of sight vaak beperkt is en je dus relatief lastig vijanden kan spotten om aan te vallen.
Gisteren zijn we maar op schoten af gegaan om nog een beetje actie te hebben want anders zit je echt heel lang te wachten.
Andere ervaring dan mezelf.. We hebben telkens voldoende actie gehad! Ook inderdaad 30 overlevenden na de eerste ronde.
Soms gevechten opgezocht, soms proberen ontwijken maar in nieuwe enemies gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 09:51

Meneer iCy

swarma

janvanduschoten schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:23:
[...]
Gisterenavond ook wat duo games gespeeld op de Xbox, elke keer dood door foute beslissingen / fout van duo partner. Het ligt toch wel vaak aan eigen fouten... :X
Klopt, zelf ook fouten gemaakt, maar gisteravond vooral van mijn partner die een stuk beter aimed. Heb gisteren wel meer kills als hem gemaakt. mijn aiming begint wel beter te worden, maar zijn er hulpmiddelen die het makkelijker maken? Opzetstukjes op de controller of een ander type controller?

Geen keyboard/mouse uiteraard...

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

icy schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:54:
[...]

Klopt, zelf ook fouten gemaakt, maar gisteravond vooral van mijn partner die een stuk beter aimed. Heb gisteren wel meer kills als hem gemaakt. mijn aiming begint wel beter te worden, maar zijn er hulpmiddelen die het makkelijker maken? Opzetstukjes op de controller of een ander type controller?

Geen keyboard/mouse uiteraard...
Spelen, spelen en spelen, en dan op plekken waar je gegarandeerd in gevechten terecht komt. Ik heb ook wat zitten spelen met m'n settings, gebruik nu de settings uit het onderstaande filmpje en heb de indruk dat het net wat lekkerder speelt.

Het zijn ook vaak wat handige dingetjes die je beter / slimmer laten spelen, zoals bijvoorbeeld de juiste scope op je AR's (standaard bij mij een red dot of holo en ALTIJD standaard op automatisch), de 4x / 8x zet ik er pas op als ik hem nodig heb. Ook schuin leunen bij het schieten helpt, je schiet stabieler en je bent lastiger te raken omdat je arm meer voor je lichaam zit.
Kijk ook wat youtube filmpjes om te zien hoe anderen spelen en hoe ze zich gedragen in gevechten (wel / niet inzoemen, bewegingen, etc)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Heb één of andere sound glitch op de nieuwe map. De kogelinslagen zijn soms zo luid dat je alleen gekraak hoort. Hopelijk vinden ze daar wat voor want wil de map graag verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Tegenwoordig heb ik veel problemen met lag tijdens potjes (icoon komt dan ook in beeld). Zowel de testserver als wel op de reguliere. Internetverbinding getest en die lijkt 100% ok. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:39:
Het is niet dat je er niet aan kan wennen, maar dat het dus beter kan.
Het is dus nu gewoon inconsistent met de andere maps. Beetje alsof je een regel heb dat alle wapens op Single Shot beginnen, maar dan de Vector standaard op Burst laat spawnen. Ja je kan er makkelijk aan wennen, maar het is zeker voor verbetering vatbaar :P

Als ze een legenda hadden dan is het overigens prima ("Moet je maar lezen, git gud!"), maar zonder legenda kunnen ze op z'n minst consistent zijn met hoe ze dingen opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://steamcommunity.com...etail/1651007810293743014

Event Mode - Tequila Sunrise

Tequila Sunrise is a new Event Mode that’ll run for just 72 hours. TL;DR: It’s shotguns and melee weapons ONLY, on Miramar, for four-man squads.
Check below for the full details, including some spicy info on how we’ve customized the safe zone system for this mode.

EVENT SCHEDULE
STARTS: April 5th, 7pm PDT / April 6th, 4am CEST / April 6th, 11AM KST
ENDS: April 8th, 7pm PDT / April 9th, 4am CEST / April 9th, 11AM KST

AVAILABLE QUEUES
Squads (All Regions)

You can choose to turn Auto Matching either on or off in the main menu. The default state is "On"
NA/EU/AS: TPP & FPP
KR/JP/SA/SEA/OC : TPP only

LOOT SPAWN BEHAVIOR
Weapons

Shotguns (3x spawn rate)
Melee Weapons (3x spawn rate)
No other weapons
Items
Bag/Helmet/Armor Lv.3 (3x spawn rate)
Bag/Helmet/Armor Lv.1 (0.5x spawn rate)
Ammunition (3x spawn rate)

SAFE ZONE (WHITE CIRCLE) BEHAVIOR
Immediately after the plane gets into the air, the first safe zone is visible on the map.
The first safe zone will be smaller than its normal size.

OTHER EVENT RULES
Time of day is locked at sunrise.
Care packages are disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:32:
http://steamcommunity.com...etail/1651007810293743014

Event Mode - Tequila Sunrise

Tequila Sunrise is a new Event Mode that’ll run for just 72 hours. TL;DR: It’s shotguns and melee weapons ONLY, on Miramar, for four-man squads.
Check below for the full details, including some spicy info on how we’ve customized the safe zone system for this mode.

EVENT SCHEDULE
STARTS: April 5th, 7pm PDT / April 6th, 4am CEST / April 6th, 11AM KST
ENDS: April 8th, 7pm PDT / April 9th, 4am CEST / April 9th, 11AM KST

AVAILABLE QUEUES
Squads (All Regions)

You can choose to turn Auto Matching either on or off in the main menu. The default state is "On"
NA/EU/AS: TPP & FPP
KR/JP/SA/SEA/OC : TPP only

LOOT SPAWN BEHAVIOR
Weapons

Shotguns (3x spawn rate)
Melee Weapons (3x spawn rate)
No other weapons
Items
Bag/Helmet/Armor Lv.3 (3x spawn rate)
Bag/Helmet/Armor Lv.1 (0.5x spawn rate)
Ammunition (3x spawn rate)

SAFE ZONE (WHITE CIRCLE) BEHAVIOR
Immediately after the plane gets into the air, the first safe zone is visible on the map.
The first safe zone will be smaller than its normal size.

OTHER EVENT RULES
Time of day is locked at sunrise.
Care packages are disabled.
Dus updaten, (weegt 2.0gb)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:46:
[...]

Dus updaten, (weegt 2.0gb)
Die update is niet vanwege de events maar omdat de test build naar de live servers is gepusht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Tsurany schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:47:
[...]

Die update is niet vanwege de events maar omdat de test build naar de live servers is gepusht.
Met de nieuwe map ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 09:05

m0nk

16-09-2003 15.15

De nieuwe map zit niet in de test build maar in de experimental build. Nee dus.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
m0nk schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:30:
[...]

De nieuwe map zit niet in de test build maar in de experimental build. Nee dus.. :)
Akkoord, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die map is ook nog verre van af, hele compounds zonder textures en alle gebouwen compleet leeg. Zit nog heel wat werk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Tsurany schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:37:
[...]

Die map is ook nog verre van af, hele compounds zonder textures en alle gebouwen compleet leeg. Zit nog heel wat werk in.
Ik kon gister geen code meer downloaden want ze waren op. Echter zie ik dat ze nu weer over de toonbank gaan. Vanavond ook maar even een squadje optrommelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 17:01

ComputerHoed

Electronica <3

notgib schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:29:
Tegenwoordig heb ik veel problemen met lag tijdens potjes (icoon komt dan ook in beeld). Zowel de testserver als wel op de reguliere. Internetverbinding getest en die lijkt 100% ok. Meer mensen hier last van?
Yep! Hier heb ik de afgelopen 3 dagen erg veel last van. Voorheen vrijwel nooit.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

ComputerHoed schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:51:
[...]
Yep! Hier heb ik de afgelopen 3 dagen erg veel last van. Voorheen vrijwel nooit.
PUBG lijkt soms meer kapot te maken dan te repareren. Maar wellicht is het ook door de alsmaar toenemende aantallen spelers. Overigens had ik het ook met Fortnite... ppff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 21:37
Tsurany schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:30:
Gisteren nog flink wat squad matches gespeeld op de nieuwe map en ik denk dat het wel leuke ervaringen gaat opleveren. Een cirkel die bij te benen is waardoor je ook op de rand nog kan vechten is een prima toevoeging. De cirkel doet wat het moet doen, je tot bewegen dwingen. Het straft je niet keihard. Daarnaast zijn er weinig open vlakten en zijn de losse groepjes huizen goed verspreid waardoor je ook onderweg nog loot kan tegen komen.

1-3 eens
4 geen ervaring met squads in de nieuwe map tot dusver

Nieuwe map geeft mij heel erg een Fortnite-gevoel (cartoony), wat ervoor zorgt dat ik veel te veel rond ga rennen. Daar moet ik nog wel even aan wennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
notgib schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:57:
[...]

PUBG lijkt soms meer kapot te maken dan te repareren. Maar wellicht is het ook door de alsmaar toenemende aantallen spelers. Overigens had ik het ook met Fortnite... ppff.
Toenemend??

http://steamcharts.com/app/578080

Last 30 Days -3.27%
March 2018 -6.87%
February 2018 -12.23%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 21:39
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Iets wat zichzelf Steamcharts.com noemt zal alleen Steam in beschouwing nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-10 20:55

Jorissie87

No diggity

Voor mij begint het een beetje een vicieuze cirkel te worden. Ik vind het spel niet meer zo leuk als voorheen omdat ik nagenoeg ieder duel genadeloos verlies. Ik verlies ieder duel genadeloos omdat ik niet iedere dag (of week) dit spel speel. Persoonlijk heb ik erg de behoefte aan ranked games waarbij ik tegen/met mensen van mijn eigen vaardigheid speel. Nu pak ik PUBG nog af en toe op omdat vrienden van mij het nog wel fanatiek spelen maar als ik een tegenstander tegenkom delf ik in duels vaak het onderspit, zelfs als ik het voordeel van de verrassing had. Ik wordt gewoon outplayed en outaimed door mensen voor wie dit allemaal vanzelfsprekend is. Op CSGO ben ik Supreme en speel ik tegen mensen van mijn eigen niveau wat ik een veel prettigere game-ervaring vindt. Andersom weet ik ook vanuit CSGO hoe vervelend mensen het vinden om tegen een smurfer (iemand die dus ook veel beter dan zij zijn) te spelen. Hoop echt heel erg dat Bluehole dit snel kan/gaat implementeren want anders laat ik het spel ook straks liggen.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Jorissie87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:56:
Voor mij begint het een beetje een vicieuze cirkel te worden. Ik vind het spel niet meer zo leuk als voorheen omdat ik nagenoeg ieder duel genadeloos verlies. Ik verlies ieder duel genadeloos omdat ik niet iedere dag (of week) dit spel speel. Persoonlijk heb ik erg de behoefte aan ranked games waarbij ik tegen/met mensen van mijn eigen vaardigheid speel. Nu pak ik PUBG nog af en toe op omdat vrienden van mij het nog wel fanatiek spelen maar als ik een tegenstander tegenkom delf ik in duels vaak het onderspit, zelfs als ik het voordeel van de verrassing had. Ik wordt gewoon outplayed en outaimed door mensen voor wie dit allemaal vanzelfsprekend is. Op CSGO ben ik Supreme en speel ik tegen mensen van mijn eigen niveau wat ik een veel prettigere game-ervaring vindt. Andersom weet ik ook vanuit CSGO hoe vervelend mensen het vinden om tegen een smurfer (iemand die dus ook veel beter dan zij zijn) te spelen. Hoop echt heel erg dat Bluehole dit snel kan/gaat implementeren want anders laat ik het spel ook straks liggen.
Ik heb dezelfde ervaring, maar trek een andere conclusie: Ipv dat de ranking beter moet, kijk ik eerder uit naar kortere games. Ik vind het niet erg met (iets) betere spelers te spelen (ook een afslachting is een leermoment O-) ) alleen de frustratie wordt hoger dan bij andere spellen als je 20 minuten naar een kansloze firefight toewerkt.

Bij andere schietspellen heb je zoveel firefights per uur dat het niet echt uitmaakt dat 2/3 kansloos is, zolang je de positieve ervaring van die 1/3 er maar bij hebt.
Als je maar 5 engages hebt per avond dan is de kans zoveel groter dat je geen positieve ervaring hebt over de hele avond en dan wordt het inderdaad niet echt leuk meer.

Ik kijk dan ook heel erg uit naar de nieuwe map *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Ik was (1 jaar terug) ook Supreme in CSGO. Echter voel in PUBG net het omgekeerde... Elke game haal ik gemakkelijk 6 - 8 kills (tenzij ik in de eerste minuten sterf).
Graag zou ik ook ranked matches zien omdat ik nu heel wat tegenstanders zie die totaal geen inzicht hebben en te gemakkelijk neergeschoten kunnen worden.
Iets waar ik al een tijdje naar op zoek ben is een league zoals ESEA of Faceit waar er een aparte rank is.
Zelf heb ik al getwijfeld om zelf iets in elkaar te steken (ik ben een webdeveloper), maar dan zit ik verveeld dat ik geen officiële partner ben van PUBG en dus geen custom servers kan opzetten...

Ik heb al wat leagues gezien, maar deze zijn voornamelijk Amerikaans en zitten direct vol.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 21:39
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Nivve schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:33:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring, maar trek een andere conclusie: Ipv dat de ranking beter moet, kijk ik eerder uit naar kortere games. Ik vind het niet erg met (iets) betere spelers te spelen (ook een afslachting is een leermoment O-) ) alleen de frustratie wordt hoger dan bij andere spellen als je 20 minuten naar een kansloze firefight toewerkt.

Bij andere schietspellen heb je zoveel firefights per uur dat het niet echt uitmaakt dat 2/3 kansloos is, zolang je de positieve ervaring van die 1/3 er maar bij hebt.
Als je maar 5 engages hebt per avond dan is de kans zoveel groter dat je geen positieve ervaring hebt over de hele avond en dan wordt het inderdaad niet echt leuk meer.

Ik kijk dan ook heel erg uit naar de nieuwe map *O*
Ipv 5 firefights hou je er dan 15 op een avond op de nieuwe map... en daar word je automatisch beter van. Dus heeft enkel maar voordelen!

Enkele tips:
1) Als ik enkele vrienden volg via deathcam zie ik ze zo vaak op vijanden op 30-40m traag tappen. Tappen alsof je leven ervan afhangt!!!! Zo snel mogelijk! Bij een decked M4/Scar is dat bijna zelf gewoon een full auto spray.
2) Peak! Dit kan links of rechts zijn, maar ook boven een helling of rots. Hoe minder je toont in een gunfight, hoe minder ze kunnen raken. En als je peakt, niet gewoon blijven staan en wedstrijdje houden met de vijand wie elkaar het snelst kan afschieten. Peak en re-peak!
3) vermijd eenzijdige cover zoals bomen en rotsen (is veel beter dan niks uiteraard) maar probeer spots te vinden zoals een helling waar je continu op andere spots kan tevoorschijn komen, of kan gaan lopen...

Soit, ik ben zelf niet goed, maar dit proberen volgen zal je al iets minder laten sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-10 20:55

Jorissie87

No diggity

BobbyDgtl schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:03:
[...]

Ipv 5 firefights hou je er dan 15 op een avond op de nieuwe map... en daar word je automatisch beter van. Dus heeft enkel maar voordelen!

Enkele tips:
1) Als ik enkele vrienden volg via deathcam zie ik ze zo vaak op vijanden op 30-40m traag tappen. Tappen alsof je leven ervan afhangt!!!! Zo snel mogelijk! Bij een decked M4/Scar is dat bijna zelf gewoon een full auto spray.
2) Peak! Dit kan links of rechts zijn, maar ook boven een helling of rots. Hoe minder je toont in een gunfight, hoe minder ze kunnen raken. En als je peakt, niet gewoon blijven staan en wedstrijdje houden met de vijand wie elkaar het snelst kan afschieten. Peak en re-peak!
3) vermijd eenzijdige cover zoals bomen en rotsen (is veel beter dan niks uiteraard) maar probeer spots te vinden zoals een helling waar je continu op andere spots kan tevoorschijn komen, of kan gaan lopen...

Soit, ik ben zelf niet goed, maar dit proberen volgen zal je al iets minder laten sterven.
Dan heb je het over de situatie waarin je jezelf continue wilt verbeteren. Het is niet dat ik niet beter wil worden in dit spel hoor maar ik heb niet de illusie dat ik ooit zo goed ga zijn als vele anderen in de server. Daarvoor speel ik dit spel ook gewoon te weinig (mijn 200 uur vs andermans 1200 uur). Met genoeg andere verplichtingen kan ik dit spel ook niet veel vaker gaan spelen/oefenen. Mijn game avondjes zijn zeldzaam. Ik snap dat je bij een competitieve shooter als deze moet blijven ontwikkelen maar het is voor mij een stuk prettiger als ik dit kan doen zoals dat bijvoorbeeld in CSGO werkt. Je speelt tegen mensen van je eigen skill niveau, win je meer kom je in volgende potjes tegen betere spelers. Kom je niet ver, kom je tegen wat minder goede spelers. Ga je met een squad kom je tegen spelers die gemiddeld even goed zijn als jouw gemiddelde. Je kunt dit mogelijk doen op basis van het aantal BP wat je in een match krijgt. Dan heb je ook gelijk een balans tussen vee/weinig actie en vroeg/laat dood in de game. Enige nadeel dat ik hierin voorzie is dat mensen expres een aantal potjes op rij gaan verliezen om tegen "slechte" mensen te kunnen spelen zodat ze zich als een god tussen de mensen kunnen voelen (iets met E-peen) en vervolgens kunnen pochen met hun 30 kills chicken dinners.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorissie87 op 05-04-2018 16:53 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Nutellaah schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:43:
[...]

Ik was (1 jaar terug) ook Supreme in CSGO. Echter voel in PUBG net het omgekeerde... Elke game haal ik gemakkelijk 6 - 8 kills (tenzij ik in de eerste minuten sterf).
Graag zou ik ook ranked matches zien omdat ik nu heel wat tegenstanders zie die totaal geen inzicht hebben en te gemakkelijk neergeschoten kunnen worden.
Dan is je Average damage 600 a 800? Lijkt me wat hoog?

Een aantal mensen zijn achter de schermen bezig met een Face-It / Rank S achtige PUBG op te zetten voor competitieve scrims. Dit heet "hotdrop.gg". Veel streamers hebben dit de afgelopen gespeeld en ze klinken wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

kazzzdafke schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:49:
[...]
Toenemend??

http://steamcharts.com/app/578080

Last 30 Days -3.27%
March 2018 -6.87%
February 2018 -12.23%
Ok. Geen excuus voor lag dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

frack schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:00:
[...]

Dan is je Average damage 600 a 800? Lijkt me wat hoog?

Een aantal mensen zijn achter de schermen bezig met een Face-It / Rank S achtige PUBG op te zetten voor competitieve scrims. Dit heet "hotdrop.gg". Veel streamers hebben dit de afgelopen gespeeld en ze klinken wel positief.
Bedankt voor de link!
Mijn average damage in solo is vrij hoog, maar zeker niet 600-800. Soms speel ik ook met muziek op als ik wil ontspannen.
In ieder geval thx voor de link van hotdrop.gg, ik kijk er naar uit!

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 00:17
Nutellaah schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:43:
[...]

Bedankt voor de link!
Mijn average damage in solo is vrij hoog, maar zeker niet 600-800. Soms speel ik ook met muziek op als ik wil ontspannen.
In ieder geval thx voor de link van hotdrop.gg, ik kijk er naar uit!
https://pubg.op.gg/user/Nutellaah?server=eu niet zo overdrijven he ;) max 4 kills en vorig seizoen 3.

(volgens mij is dit je account, anders niks gezegd)

[ Voor 12% gewijzigd door mouzetc op 05-04-2018 23:11 ]

Signature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

mouzetc schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:05:
[...]

https://pubg.op.gg/user/Nutellaah?server=eu niet zo overdrijven he ;) max 4 kills en vorig seizoen 3.

(volgens mij is dit je account, anders niks gezegd)
Klopt, is inderdaad mijn account (ik zie wel games met meer dan 4 kills staan, dus klopt die max dan?) Ik moet mijn woorden terugnemen dan wat betreft het hoge gemiddelde als ik het zo zie op solo FPP. Ik verschiet er zelf van als ik het nu zie...
Bij deze ga ik mezelf toch nog wat verbeteren 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Nutellaah op 05-04-2018 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutellaah schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:46:
[...]

Klopt, is inderdaad mijn account (ik zie wel games met meer dan 4 kills staan, dus klopt die max dan?) Ik moet mijn woorden terugnemen dan wat betreft het hoge gemiddelde als ik het zo zie op solo FPP. Ik verschiet er zelf van als ik het nu zie...
Bij deze ga ik mezelf toch nog wat verbeteren 8)7
Die max is per seizoen. Vorige seizoenen tellen niet mee evenals matches in down-time tussen twee seizoenen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nutellaah schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:46:
[...]

Klopt, is inderdaad mijn account (ik zie wel games met meer dan 4 kills staan, dus klopt die max dan?)
Die 6 is niet in Solo dus wordt ook niet in SOLO bij max gerekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

kazzzdafke schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:21:
[...]

Die 6 is niet in Solo dus wordt ook niet in SOLO bij max gerekend..
Als ik Season 4 selecteer en kijk bij Solo FPP, dan zie ik vb. staan bij (a month ago) kill 7. Toch is mijn max bij Solo FPP (Most Kills) 4. Ofwel kijk ik echt helemaal verkeerd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nutellaah schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:27:
[...]

Als ik Season 4 selecteer en kijk bij Solo FPP, dan zie ik vb. staan bij (a month ago) kill 7. Toch is mijn max bij Solo FPP (Most Kills) 4. Ofwel kijk ik echt helemaal verkeerd...
Ik denk dat je verkeerd kijkt.. In S04 heb je maar 4 solo FPP gespeeld:

3 , 3 , 4 en 0 kills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

kazzzdafke schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:35:
[...]

Ik denk dat je verkeerd kijkt.. In S04 heb je maar 4 solo FPP gespeeld:

3 , 3 , 4 en 0 kills...
Ok, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22

TrekDr0p

QR niet scannen

Is er trouwens voor de mobile versie een stats waar je je laatste ronden kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 21:33

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

TrekDr0p schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:24:
Is er trouwens voor de mobile versie een stats waar je je laatste ronden kan zien?
oh excuus, voor de mobiele versie. Ik las als stats op mobiel :+

[ Voor 19% gewijzigd door Ircghost op 06-04-2018 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Die heeft alleen geen stats voor de mobile versie.. en dat is nou net @TrekDr0p zijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22

TrekDr0p

QR niet scannen

Je kan namelijk wel je totale stats zien.
Maar niet van je laatste game.. helaas, of ik kijk verkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-10 17:24

Ankh

|true

[YouTube: https://youtu.be/pWmG34YK5Fs]
Voor het eerst een speedhacker.. even een spray and pray momentje

[ Voor 13% gewijzigd door Ankh op 06-04-2018 13:32 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Het nieuwe Tequila event op de nieuwe map is maar.. meh...
Enkel shotguns, zou heel leuk kunnen zijn, maar die circel is veel te groot, duurt te lang en ze hadden dat moeten concentreren boven een stad ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
het vreemde is dat mensen allemaal (ik ook hoor af en toe) oeehhh en aaahhh gaan als er weer een of andere gast 234589i223 kills maakt en een ADR heeft van 900 of zo. of als je zelf 239823 dmg doet en 238732 kills maakt.

Terwijl als je dat in CSGO zou doen als pro (of goede speler) met een smurf account, je alleen maar wordt gehaat vanwege juist datgene waarvoor je in pubg wordt beloont met driewerf hoera en hulde etc. Volgens mij durven goede CSGO spelers niet eens games openbaar te maken met een smurf account O-)

wat mij betreft komt er een matchmaking systeem wat net als csgo de "casual" gamers beschermt tegen de goede spelers. Daarnaast zou ik het ook wel tof vinden als er een soort van ESEA/faceit komt voor pubg.

Het zou helemaal nice zijn als pubg dan de dedicated server optie ook vrij geeft aan dit soort partijen, zodat ze extra goede servers kunnen runnen met hoge tickrates.

De goede spelers gaan dan sowieso dat spelen, waardoor de rest van de casual gamers al minder snel genaaid worden door de pro-aimbot-like-zooi.

Het killen van spelers waarbij het overduidelijk is dat ze niet kunnen aimen of geen idee hebben wat er om hun heen allemaal gebeurd of kan gebeuren is gewoon niet leuk imho, dat moeten ze snel fixen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Event mode is best vermakelijk. Voertuig pakken en roadkills maken :D Hopen dat je snel genoeg bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

gotfurrr schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 18:03:
[...]

wat mij betreft komt er een matchmaking systeem wat net als csgo de "casual" gamers beschermt tegen de goede spelers. Daarnaast zou ik het ook wel tof vinden als er een soort van ESEA/faceit komt voor pubg.
Volgens mij is een deel van de "pro" community daarmee bezig. Hotdrop.gg moet het gaan heten dacht ik, volgens mij is dat hier ook wel eens gepost. Zag vanavond oa. BreaK daarin spelen met nog wat andere profi's.

[ Voor 49% gewijzigd door Steefanus op 06-04-2018 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 21:25
Tsurany schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:03:
Event mode is best vermakelijk. Voertuig pakken en roadkills maken :D Hopen dat je snel genoeg bent!
Tellen die ook mee voor de achievements die je kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bal130 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:11:
[...]

Tellen die ook mee voor de achievements die je kan halen?
Nee, vreemd genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 09:32
Is er weer een event op pc?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:18

KipCurreh

Nightcrawler

jup Tequila Sunrise, tot 8 april dacht ik zo..

- Shotguns & melee weapons only
- Miramar at sunrise (dawn) only
- Shotgun & melee drop rate x3
- Lvl 3 items (helm, armor, backpack) drop rate x 3
- Lvl 1 items drop rate x 0.5

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Voor de nerd-overlap van PUBG en D&D, dit weekend was op PAX een D&D sessie gebaseerd op PUBG, WIZARDUNKNOWN: https://www.twitch.tv/videos/247144049

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LOL. Soms denk ik echt dat de game eigenlijk nog het predicaat 'beta' moet hebben, naast dat de hitreg af en toe ruk is. ;)

Ik had VMWare Remote Console nog open staan, maar ipv eerst een warning te geven of zo, zodat ik het kon afsluiten, ben ik direct uit de game gekicked, voor het draaien van een 'unwanted application'. :')
Wanener je weer terug bent in de lobby (duurt even, want de servers zijn vaak 'busy'), krijg je de vraag of je wilt reconnecten. Prima, dat wil ik wel! Maar klik je, is het instantly 'connection failed'... Biedt dan gewoon de optie niet... 8)7 Wat dat betreft heeft PUBG (helaas) echt nog een lange weg te gaan voor het echt goed stable is.

EDIT:
Zo, dat moest ik even kwijt.

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 07-04-2018 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 09:32
Amen.. wat een geluk met die skin crates zeg. Had er een aantal opgespaard van mijn BP. Net wat keys gefixt, door geld wat ik verdiend heb met cosmetische items verkopen.
Trek ik de Glory AKM skin, desert digital M416, oranje Kar, en nog wat.
Dingen zijn lijp veel waard :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Iemand dit filmpje al gezien?

Zeker bijzonder te noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 11:36

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

StealthyPeanut schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:58:
Iemand dit filmpje al gezien?

[video]

Zeker bijzonder te noemen!
Dat IS gewoon PUBG, althans, het ziet er vrijwel exact hetzelfde uit! rip-off 8)7

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Flimovic schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:06:
[...]

Dat IS gewoon PUBG, althans, het ziet er vrijwel exact hetzelfde uit! rip-off 8)7
Heb je het filmpje helemaal bekeken en geluisterd naar wat er verteld word.........?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

StealthyPeanut schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:08:
[...]

Heb je het filmpje helemaal bekeken en geluisterd naar wat er verteld word.........?
Had geen geluid, maar heb 't wel gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:49
Flimovic schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:16:
[...]

Had geen geluid, maar heb 't wel gezien
Misschien nog maar even doen dan :*)

Conclusie: PUBG partner, dus (bijna) dezelfde makers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

JoowrusZ schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:45:
[...]

Misschien nog maar even doen dan :*)

Conclusie: PUBG partner, dus (bijna) dezelfde makers
Net gedaan:

Ok, ff op telefoon gekeken. Erg lang filmpje wat eigenlijk zegt:

Game in closded beta, gemaakt door Tencent (heeft de rechten van PUBG in China), de partner van Bluehole.
Filmert heeft een theorie: PUBG had eigenlijk maar 1 miljoen keer verkocht moeten worden, maar dat werd dus 30M+. Daar was het niet voor ontworpen en het spel/servers konden zoveel spelers niet aan. Nu gaan ze aan hun eigen succes ten onder en kunnen ze het eigenlijk niet meer fixen, zonder het hele spel opnieuw te ontwerpen. Deze nieuwe game is dus eigenlijk de opvolger van PUBG. Dat verklaart ook waarom het er vrijwel exact hetzelfde uit ziet, maar deze keer is de netcode wel goed en speel het veel stabieler.

Interessante theorie, maar ook als PUBG maar 1M keer was verkocht, was de netcode nog steeds brak. Maar het zou maar eens zo waar kunnen zijn wat meneer de YouTuber beweert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-10 16:01
Als ze toch zo veel hebben verkocht, kunnen ze niet een aparte team maken om de game opnieuw te schrijven, met zelfde inhoud qua gameplay & looks, maar "stabielere" netcode, voor wat het mag betekenen.
Ik vind daarom dat meneer de youtuber wellicht gelijk heb. Als ze het echt willen fixen dan is het wrs al lang gefixed.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
gergs schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:53:
Als ze toch zo veel hebben verkocht, kunnen ze niet een aparte team maken om de game opnieuw te schrijven, met zelfde inhoud qua gameplay & looks, maar "stabielere" netcode, voor wat het mag betekenen.
Ik vind daarom dat meneer de youtuber wellicht gelijk heb. Als ze het echt willen fixen dan is het wrs al lang gefixed.
Het zou zomaar kunnen dat dit dus al gebeurd is en dat deze "fixedPUBG" game nu in Beta getest wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Volgens mij is dat de "pubg" versie van Tencent en gaat die pubg vervangen op de chinese markt. Tenminste er staat mij iets van bij dat Tencent zelf iets ging maken. Of dat was enkel voor mobiel in china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik hoop dat het waar is wat hij zegt, en ook weer niet.

Dat wil zeggen dat Blueballs ons wel iets heeft voorgelogen. Ja we weten netcode, dsync etc.. en zijn hard aan het werken aan oplossingen etc..
Maar er komt geen oplossing voor, enkel kleine pleistertjes op een diepe wonde.

Het zou best kunnen dat deze wel beter ontwikkeld is voor zo een type spel, en de netcode idd goed is en dus PUBG 2.0 zou kunnen zijn.

Dat BH hier niet over wil communiceren kan ik nog begrijpen. En het lijkt ook plausibel te zijn mits ze ook echt geen f*ck meer communiceren over de dsync en netcode, terwijl het dé gamebreaker blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
kazzzdafke schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:24:
Ik hoop dat het waar is wat hij zegt, en ook weer niet.

Dat wil zeggen dat Blueballs ons wel iets heeft voorgelogen. Ja we weten netcode, dsync etc.. en zijn hard aan het werken aan oplossingen etc..
Maar er komt geen oplossing voor, enkel kleine pleistertjes op een diepe wonde.

Het zou best kunnen dat deze wel beter ontwikkeld is voor zo een type spel, en de netcode idd goed is en dus PUBG 2.0 zou kunnen zijn.

Dat BH hier niet over wil communiceren kan ik nog begrijpen. En het lijkt ook plausibel te zijn mits ze ook echt geen f*ck meer communiceren over de dsync en netcode, terwijl het dé gamebreaker blijft.
Juist dit is misschien de reden van deze nieuwe game. DIt is de oplossing die ze eigenlijk bedoelen. De game zal misschien zo brak zijn geschreven (geen idee, te weinig verstand van), maar dat het herschrijven of ombouwen van de game gewoon praktisch onmogelijk blijkt.

Ik kan me voorstellen dat je met 1 miljoen verkochte exemplaren rekent op een player base van 100.000 players max per keer op de servers. Dit is 30 x zoveel geworden dan ingeschat.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

StealthyPeanut schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:53:
[...]

Ik kan me voorstellen dat je met 1 miljoen verkochte exemplaren rekent op een player base van 100.000 players max per keer op de servers. Dit is 30 x zoveel geworden dan ingeschat.........
Dat is toch met name een kwestie van server-capaciteit? Na verloop van tijd moet dit opgelost zijn. Netcode heeft niet zo veel te maken met het totaal aantal spelers lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Total player count heeft inderdaad vrij weinig te maken met netcode, het gaat om het aantal spelers per server. Dus of je nu 100.000 spelers op 1000 servers hebt of 1.000.000 spelers op 10.000 servers maakt weinig uit. Het wordt pas een probleem als je qua server aantal niet kan opschalen en dus teveel game instances op dezelfde server draait. Echter gezien hun budget en de verdiensten aan micro transacties zal er geen budgettair probleem zijn. Dan is het puur de vraag of hun cloud platform genoeg kan opschalen of niet.

Het kan wel zo zijn dat hun code te complex is om aan te werken en een volledige rewrite uitgevoerd wordt. Dat lijkt me wel lastig te geloven aangezien dat echt een enorme impact gaat hebben en miljoenen gaat kosten.

Wat ik vooral opvallend vind is dat alles er volledig nieuw uit ziet. Andere wapens, scopes, items, voertuigen, gebouwen,... bij een rewrite zou je toch de assets hergebruiken tenzij je echt van engine wisselt. Maar zelfs dan moet er genoeg overlap zijn om assets te kunnen hergebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:17:
Total player count heeft inderdaad vrij weinig te maken met netcode, het gaat om het aantal spelers per server. Dus of je nu 100.000 spelers op 1000 servers hebt of 1.000.000 spelers op 10.000 servers maakt weinig uit. Het wordt pas een probleem als je qua server aantal niet kan opschalen en dus teveel game instances op dezelfde server draait. Echter gezien hun budget en de verdiensten aan micro transacties zal er geen budgettair probleem zijn. Dan is het puur de vraag of hun cloud platform genoeg kan opschalen of niet.

Het kan wel zo zijn dat hun code te complex is om aan te werken en een volledige rewrite uitgevoerd wordt. Dat lijkt me wel lastig te geloven aangezien dat echt een enorme impact gaat hebben en miljoenen gaat kosten.

Wat ik vooral opvallend vind is dat alles er volledig nieuw uit ziet. Andere wapens, scopes, items, voertuigen, gebouwen,... bij een rewrite zou je toch de assets hergebruiken tenzij je echt van engine wisselt. Maar zelfs dan moet er genoeg overlap zijn om assets te kunnen hergebruiken.
Ik zag genoeg skins die rechtstreeks uit PUBG lijken te komen. Containers, gras, rotsen, munitieboxen etc.

Waarschijnlijk veranderen ze net genoeg om te rechtvaardigen dat je een flink bedrag voor een game neerlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Eigenlijk is het natuurlijk raar om te zeggen: Pubg heeft te veel spelers en daar was het niet voor bedoelt en niet getest dus alle dsync etc.

Dan komen met een closed beta waar dan ook geen 30M spelers aan meedoen maar een select aantal en dan zeggen dat dit beter is?
Misschien moeten ze dit spel ook eens met zoveel spelers etc testen.

Ik vind het allemaal prima zolang ik (en mijn vrienden) ons vermaken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39
Was het niet zo dat er door de regels in onder andere China een aparte versie moest komen en dat Tencent dat op zich zou nemen? Daar staat me in ieder geval iets van bij. Heel dat gerucht over dat ze PUBG maar een miljoen keer wilde verkopen en dat daar alle problemen door komen geloof ik dan ook niet.

Wel kan het zo zijn dat door de explosieve groei er wat problemen zijn ontstaan. Alles gaat dan in een hogere versnelling en dat bijhouden qua team en ontwikkelingen is een stuk lastiger als je daar niet op voorbereid bent.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
StealthyPeanut schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:53:
[...]

Juist dit is misschien de reden van deze nieuwe game. DIt is de oplossing die ze eigenlijk bedoelen. De game zal misschien zo brak zijn geschreven (geen idee, te weinig verstand van), maar dat het herschrijven of ombouwen van de game gewoon praktisch onmogelijk blijkt.

ik denk dat het maken van een nieuwe game de enige mogelijke fix is om gewoon de basis shit goed te regelen.

wat mij betreft zetten ze de ontwikkeling op pubg helemaal stil en zetten ze vol in op pubg 2.0.

en elke keer als je denkt "ohh pubg loopt nu wel lekker", moet je voor de gein eens CSGO opstarten en een rondje deathmatch spelen op een brakke 64 tickrate server. conclusie: pubg netcode is echt super, super brak.

[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 09-04-2018 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApC_IcE schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:02:
Eigenlijk is het natuurlijk raar om te zeggen: Pubg heeft te veel spelers en daar was het niet voor bedoelt en niet getest dus alle dsync etc.

Dan komen met een closed beta waar dan ook geen 30M spelers aan meedoen maar een select aantal en dan zeggen dat dit beter is?
Misschien moeten ze dit spel ook eens met zoveel spelers etc testen.

Ik vind het allemaal prima zolang ik (en mijn vrienden) ons vermaken toch?
Het is dan ook erg vreemde argumentatie. Elke PUBG match is een eigen game sessie, die kan je oneindig schalen door machines bij te plaatsen. Dat is ook wat met PUBG gedaan wordt.
Het enige probleem kan de backend zijn waar door je dus problemen ervaart met het openen van crates, matchmaking,... maar zodra je in een game instance zit zou het niet uit moeten maken of op dat moment slechts 100 man speelt of 3 miljoen.
gotfurrr schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:17:
[...]

ik denk dat het maken van een nieuwe game de enige mogelijke fix is om gewoon de basis shit goed te regelen.

wat mij betreft zetten ze de ontwikkeling op pubg helemaal stil en zetten ze vol in op pubg 2.0.

en elke keer als je denkt "ohh pubg loopt nu wel lekker", moet je voor de gein eens CSGO opstarten en een rondje deathmatch spelen op een brakke 64 tickrate server. conclusie: pubg netcode is echt super, super brak.
Blijft een oneerlijke vergelijking natuurlijk. Een handjevol spelers op een mini map met amper interactie of de schaal van PUBG met honderd man en een interactieve map.
Je zou het met Battlefield moeten vergelijken, hoe lang heeft het daar geduurd tot de servers op 60hz zaten? Dat was ook echt een constant gevecht. En dan heb je het over een ontwikkelaar die met z'n eigen engine werkt.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 09-04-2018 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:18:
[...]

Het is dan ook erg vreemde argumentatie. Elke PUBG match is een eigen game sessie, die kan je oneindig schalen door machines bij te plaatsen. Dat is ook wat met PUBG gedaan wordt.
Het enige probleem kan de backend zijn waar door je dus problemen ervaart met het openen van crates, matchmaking,... maar zodra je in een game instance zit zou het niet uit moeten maken of op dat moment slechts 100 man speelt of 3 miljoen.

[...]

Blijft een oneerlijke vergelijking natuurlijk. Een handjevol spelers op een mini map met amper interactie of de schaal van PUBG met honderd man en een interactieve map.
Je zou het met Battlefield moeten vergelijken, hoe lang heeft het daar geduurd tot de servers op 60hz zaten? Dat was ook echt een constant gevecht. En dan heb je het over een ontwikkelaar die met z'n eigen engine werkt.
Klopt, maar dat het broken beyond fixing is, kan ik me ook wel in vinden. De problemen zijn pas echt op te lossen, door het helemaal vanaf de grond aan opnieuw op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:21:
[...]

Klopt, maar dat het broken beyond fixing is, kan ik me ook wel in vinden. De problemen zijn pas echt op te lossen, door het helemaal vanaf de grond aan opnieuw op te bouwen.
Dat is wel puur gebaseerd op speculatie en niet op feiten. Wij kunnen simpelweg niet weten of deze problemen opgelost kunnen worden of dat een nieuw spel op een nieuwe engine de enige oplossing is.

Ik vraag me nog altijd af welke engine een betere ervaring zou kunnen leveren. Ik denk dat enkel Frostbite nog een kans maakt maar ik heb geen idee of Frostbite goed werkt met 100 man en een 8x8 map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:23:
[...]

Dat is wel puur gebaseerd op speculatie en niet op feiten. Wij kunnen simpelweg niet weten of deze problemen opgelost kunnen worden of dat een nieuw spel op een nieuwe engine de enige oplossing is.

Ik vraag me nog altijd af welke engine een betere ervaring zou kunnen leveren. Ik denk dat enkel Frostbite nog een kans maakt maar ik heb geen idee of Frostbite goed werkt met 100 man en een 8x8 map.
het is geen pure speculatie, het is gebaseerd op wat je indirect kan halen uit wat bluehole heeft gedaan de afgelopen maanden. inderdaad niet de meest betrouwbare methode, maar het geeft wel een indicatie.

ik weet ook niet welke engine het wel zou kunnen en of het wel een engine issue is. het lijkt mij meer een combinatie van veel verschillende dingen die matig zijn en dat het zo'n onoverzichtelijke brei is van matige oplossingen dat ze maar beter gewoon iets nieuws kunnen maken wat wel goed in elkaar zit.

als je 55 minuten hebt:

YouTube: Optimizing UE4 for Fortnite: Battle Royale - Part 1 | GDC 2018 | Unr...

[ Voor 11% gewijzigd door gotfurrr op 09-04-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 11:00

Schuim

Sup?

Volgens mij zijn de games die meer dan 64 spelers op een 3th of 1st person manier laten spelen op 1 hand te tellen. Er zijn vast een heleboel redenen waarom dat nog niet vaak gedaan is, en waarom het in het verleden zo vaak mislukt is.

Vaak was het echter wel de server stabiliteit.

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:34:
[...]

het is geen pure speculatie, het is gebaseerd op wat je indirect kan halen uit wat bluehole heeft gedaan de afgelopen maanden. inderdaad niet de meest betrouwbare methode, maar het geeft wel een indicatie.
Dat is dus speculatie.
ik weet ook niet welke engine het wel zou kunnen en of het wel een engine issue is. het lijkt mij meer een combinatie van veel verschillende dingen die matig zijn en dat het zo'n onoverzichtelijke brei is van matige oplossingen dat ze maar beter gewoon iets nieuws kunnen maken wat wel goed in elkaar zit.
Dat zou kunnen maar dat weten we simpelweg niet. Ook Fortnite heeft een zeer matige netcode performance terwijl dat nota bene door Epic zelf ontwikkeld wordt.
Wellicht vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:47:
[...]

Dat is dus speculatie.

[...]

Dat zou kunnen maar dat weten we simpelweg niet. Ook Fortnite heeft een zeer matige netcode performance terwijl dat nota bene door Epic zelf ontwikkeld wordt.

[...]

Wellicht vanavond :)
Of het nu pure speculatie is of niet, ik krijg toch sterk de indruk dat ze het niet kunnen of willen fixen. Het is niet zo dat het totaal onspeelbaar is, maar echt lekker gaat het allerminst. Na tig aantal updates is het soms wel iets beter geworden, maar het blijven vaak lapmiddelen. Bijvoorbeeld het verdelen van de spelers in groepjes over de map, of het weghalen van guns op starters eiland. Is het beter geworden? Jazeker, maar voor mijn gevoel is het misschien van een 4 naar een 5 gegaan. Terwijl als je andere games bekijkt (CS:GO bijvoorbeeld) het een 9 is. Op basis van mij ervaring lijkt bluehole de problemen met lapmiddelen te bestrijden, ipv het echt bij de bron aan te pakken.

Juist daarom is de video die een stukje hierboven staat dus interessant. Misschien hebben ze wel een engine gevonden/gemaakt die wel om kan gaan met 100 man op een 8x8 gebied. Dat wil de maker van de video ons in ieder geval laten geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
CS:GO speelt lekker omdat het een oude engine en game is, en vooral erg simpel en lelijk in vergelijking met modernere games, zoals PUBG. Er is geen andere game dat soepeltjes draait en de hitreg van CS:GO heeft met 100 spelers op een enorme map, met die hoeveelheid textures en objecten als PUBG.

Ik vind het prima spelen hoor, maar ik gebruik ook andere standaarden dan CS:GO voor deze game. Of ik moet steeds geluk hebben, maar ik speel het met veel plezier nog en heb weinig tot niks te klagen. Ik moet wel eens reconnecten als de servers te vol zitten, maar dat kost me dan een keer 20 seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 01-10 18:20
Gister een mooie pot gespeeld, uiteindelijk meeste kills en hoogste dmg in de game gedaan in solo FPP. Jammer genoeg 4e geworden, had mijn 4x nog vast toen iemand dichtbij was en kon hem daardoor net niet snel genoeg raken.

Motorfiets (2 wieler) blijft mijn favo voertuig in pubg. Dat ding biedt zoveel vrijheid, nooit zorgen over de zone niet te kunnen outrunnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Grotman schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:21:
CS:GO speelt lekker omdat het een oude engine en game is, en vooral erg simpel en lelijk in vergelijking met modernere games, zoals PUBG. Er is geen andere game dat soepeltjes draait en de hitreg van CS:GO heeft met 100 spelers op een enorme map, met die hoeveelheid textures en objecten als PUBG.

Ik vind het prima spelen hoor, maar ik gebruik ook andere standaarden dan CS:GO voor deze game. Of ik moet steeds geluk hebben, maar ik speel het met veel plezier nog en heb weinig tot niks te klagen. Ik moet wel eens reconnecten als de servers te vol zitten, maar dat kost me dan een keer 20 seconden.
Ik vind het ook nog steeds een zeer vermakelijk game, maar met name de lag en dodgy hitreg die optreedt haalt zeker wat van het speelplezier weg. Ik snap ook dat CS:GO en PUBG totaal verschillende games zijn, mijn punt is dat de als je andere populaire games vergelijkt met PUBG op het gebied van netcode en hitreg, PUBG erg zwak presteert en dat Bluehole dat maar niet op orde lijkt te krijgen. Ik verwacht ook echt geen hitreg a la CS:GO, maar nu is het gewoon ondermaats. Overigens heb ik er prima mee leren leven hoor, maar het zou toch fijn zijn als dit zou worden verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tsurany schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:18:
[...]

Ahum, die 30Hz van BF was toch al vele malen beter dan die 8-30Hz die we (nu, nog steeds) in PUBG hebben of niet soms?

Gekker; met de 20Hz van Fortnite speelt "lekkerder" dan de "30hz" van PUBG. Vaak kunnen de servers van PUBG het niet aan en krijg je drops (in Hz) die er bv. in Fortnite niet zijn. Met 30hz is nog "best goed" te gamen alleen niet op PUBG. Het ligt er vaak helemaal aan op welke server je werkelijk terecht komt want de ene keer gaat het beter dan de andere keer (de hitreg). Unreal heeft het met de servers voor Fortnite het, volgens mij, beter op orde.

Er zijn de afgelopen tijd een 2-tal updates voor de Unreal Engine geweest (info van Battle(non)sence) maar die heeft BH nog niet voor PUBG (kunnen?) gebruikt!

Fortnite vind ik te veel cartoon, het bouwen vind ik niks en dus blijf ik (met nog een paar) nog best veel PUBG spelen maar met aardig wat CS:GO er naast (al is het maar om je aim te testen). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NINjak schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:03:
[...]

Ahum, die 30Hz van BF was toch al vele malen beter dan die 8-30Hz die we (nu, nog steeds) in PUBG hebben of niet soms?
PUBG draait, op de eerste minuten na, stabiel op 20hz. Battlefield 3 was 10hz, Battlefield 4 was 30hz en Battlefield 1 was 30hz of 60hz. Natuurlijk is 30hz beter dan 20hz maar vergeet niet dat het ontzettend lang heeft geduurd en er meerdere engine iteraties nodig waren om überhaupt 30hz te krijgen.

Persoonlijk verwacht ik niet dat we op korte termijn 30hz gaan zien voor PUBG of dat er een andere game komt die wel daadwerkelijk de 30hz kan halen. En dat is jammer maar ik vrees dat het wel de realiteit is.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 09-04-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:07:
[...]

PUBG draait, op de eerste minuten na, stabiel op 20hz. Battlefield 3 was 10hz, Battlefield 4 was 30hz en Battlefield 1 was 30hz of 60hz. Natuurlijk is 30hz beter dan 20hz maar vergeet niet dat het ontzettend lang heeft geduurd en er meerdere engine iteraties nodig waren om überhaupt 30hz te krijgen.

Persoonlijk verwacht ik niet dat we op korte termijn 30hz gaan zien voor PUBG of dat er een andere game komt die wel daadwerkelijk de 30hz kan halen. En dat is jammer maar ik vrees dat het wel de realiteit is.
Kan zijn, maar het is niet zo dat we pas een paar maand onderweg zijn of zo...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Bloodhoundje schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:30:
Motorfiets (2 wieler) blijft mijn favo voertuig in pubg. Dat ding biedt zoveel vrijheid, nooit zorgen over de zone niet te kunnen outrunnen :).
Het is aan de andere kant heerlijk om de drie-zits bike te pakken en random over het asfalt plots te flippen en salto's te maken. Blijft lekker spannend. 8)7

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 16:12

ronalddus

Buffalo77

Bloodhoundje schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:30:
Gister een mooie pot gespeeld, uiteindelijk meeste kills en hoogste dmg in de game gedaan in solo FPP. Jammer genoeg 4e geworden, had mijn 4x nog vast toen iemand dichtbij was en kon hem daardoor net niet snel genoeg raken.

[video]

Nice driving _/-\o_

Buffalo77 | Pokemon Unite

Pagina: 1 ... 112 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord