[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 14:38

TrekDr0p

QR niet scannen

Ga ik hem hier toch schaamteloos spammen.
Ben nu al twee dagen aan de squad, en gaat rete goed. Waarschijnlijk ook omdat ik pas lvl 11 ben en nog met noobgenotrn word ingedeeld.
Vanmorgen 7 kills, en was MVP van ons team.

Char name: TrekDr0p
Char id: 512773132

Misschien dat we een keertje samen kunnen spelen. Nog even kijken hor dat voice chat gaat. Dan zal het nog makkelijker gaan.

Wel vermakelijk spel, zeker omdat het geen p2w is.

Maar die coins die je krijgt, daar kan jr alleen kratjes mee kopen toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:17
Geclipped door mijn trouwe kijkers:

[YouTube: https://youtu.be/pY_oLpRO7qY]

Oeh babeh haha.

[ Voor 38% gewijzigd door mouzetc op 31-03-2018 13:31 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Begint nu wel extreem te worden met de loot. 5 landings en gemiddeld niks meer dan een pistol de eerste 5 complete huizen. En dan landings in medium steden :(.

Gisteravond in heel Impala niet 1 AR of SR. Alle gebouwen gehad. Wel een gepimpte UMP en S686.... jeeej. Ook niet gewonnen uiteraard tegen een M4 en M16.

Randomness is prima maar dit slaat nergens op.

[ Voor 43% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-03-2018 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-10 08:58
Die event is wel lachen.. kan alleen geen flare gun vinden hahaha..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 18:11
Korkss schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:58:
Die event is wel lachen.. kan alleen geen flare gun vinden hahaha..
Das niet moeilijk.. Google en gij zult de vaste spawnplaatsen vinden :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:10
mouzetc schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 13:29:
Geclipped door mijn trouwe kijkers:

[video]

Oeh babeh haha.
Is het op de pc ook, net zoals op de X1, dat maar 1 iemand een bepaalde naam kan hebben? Dus #unknown in dit geval?
Want dan heb je namelijk Fugglet, een van mijn favoriete YT'ers en mijns inziens een erg goede speler gekilld!
Zie: YouTube: Road to Rank #1 | PUBG

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AntraXxX schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:19:
[...]

Is het op de pc ook, net zoals op de X1, dat maar 1 iemand een bepaalde naam kan hebben? Dus #unknown in dit geval?
Want dan heb je namelijk Fugglet, een van mijn favoriete YT'ers en mijns inziens een erg goede speler gekilld!
Zie: YouTube: Road to Rank #1 | PUBG
Je krijgt #unknown als er server issues zijn en ze daardoor je character gegevens niet goed kunnen inladen. De halve server loopt nu met #unknown rond.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39
Wel geinig dat ze nu events houden op bepaalde dagen :) We hebben nu in totaal misschien een uurtje gespeeld maar nog geen flaregun gevonden. Wel een beetje jammer dat het perse squad is. Opzich is dat niet zo heel erg ware het niet dat de meeste mensen óf niet praten óf vrolijk hun eigen taal blijven lullen :+ Dan vraag je waar we heen gaan, begint zo'n random opeens Turks te praten :X

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/235/520/c21.gif

Trouwens, wat voelt 3rd person traag aan zeg als je 1st person gewend bent :X Maar hey, nieuwe features dus lang leve de lol!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:09:
[...]

Gokken moet je niet doen is niet goed voor je.
Wat is je ingame naam dan zoek ik even de stats van de pc er bij? :>
Trots zijn dat je op een mobile game met een tobo en muis 20 kills haalt.... :F :')

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
TrekDr0p schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 08:25:
Ga ik hem hier toch schaamteloos spammen.
Ben nu al twee dagen aan de squad, en gaat rete goed. Waarschijnlijk ook omdat ik pas lvl 11 ben en nog met noobgenotrn word ingedeeld.
Vanmorgen 7 kills, en was MVP van ons team.

Char name: TrekDr0p
Char id: 512773132

Misschien dat we een keertje samen kunnen spelen. Nog even kijken hor dat voice chat gaat. Dan zal het nog makkelijker gaan.

Wel vermakelijk spel, zeker omdat het geen p2w is.

Maar die coins die je krijgt, daar kan jr alleen kratjes mee kopen toch?
Volgens mij maakt je level niets uit voor wie je tegenstanders zijn, dat is gewoon random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SomerenV schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:37:
Trouwens, wat voelt 3rd person traag aan zeg als je 1st person gewend bent :X Maar hey, nieuwe features dus lang leve de lol!
Na maanden first person te spelen werd ik serieus een beetje misselijk weer third person te spelen.
Daarom sla ik deze events maar over, hoop dat ze een beetje op schieten met first person events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:03:
[...]

Volgens mij maakt je level niets uit voor wie je tegenstanders zijn, dat is gewoon random.
Ow dus je kan bijvoorbeeld dus gewoon met lvl 30 gold squad ranked players samen komen..
Achja ben benieuwd. Voor alsnog is het leuk om te spelen omdat je er geen geld in hoeft te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
TrekDr0p schreef op zondag 1 april 2018 @ 00:27:
[...]

Ow dus je kan bijvoorbeeld dus gewoon met lvl 30 gold squad ranked players samen komen..
Achja ben benieuwd. Voor alsnog is het leuk om te spelen omdat je er geen geld in hoeft te steken.
Level 30 Gold Ranked? Wat? :+ PUBG heeft in principe geen levels, ranks of progressie. Op basis van stats kun je wel op een bepaalde plek staan maar dat zegt nul komma nada. In de game zelf is iedereen gelijk. Iedereen begint met niks, behalve een parachute. Ieder potje opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harpoontje073
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08-2024
SomerenV schreef op zondag 1 april 2018 @ 00:36:
[...]

Level 30 Gold Ranked? Wat? :+ PUBG heeft in principe geen levels, ranks of progressie. Op basis van stats kun je wel op een bepaalde plek staan maar dat zegt nul komma nada. In de game zelf is iedereen gelijk. Iedereen begint met niks, behalve een parachute. Ieder potje opnieuw.
in pubg mobile wwel matsko

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Toch maar verwarrend dat mobile gedoe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:52
Meer mensen die sinds dit weekend veel last van lag spikes e.d?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Die gaten in de gebouwen zijn ook prima om omhoog te komen :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DppUclTONh5vgSpG4c9KOe9s/full.jpg

Vandaag voor het eerst 10 kills :-)
Was al vroeg met maar 1, waren disconnected of offline gegaan.
Uit eindelijk was het 3 tegen 1 had er 2 neer geschoten, laatste had mij net te pakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oSN5iIfBDMnN7fM8rbDVeuGJ/full.jpg
Eerste winst

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AjwByrzEs9cSW7bt9AyJww6H/full.jpg

Toch een beetje trots :+

[ Voor 27% gewijzigd door TrekDr0p op 02-04-2018 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Registreren beta 4x4 map: https://mapbeta.playbattlegrounds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Gedaan!
Als ik het goed berekend heb, is het vanaf morgen 04:00 te spelen :p

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11
Geregistreerd, staat nu te downloaden, morgen spelen waarschijnlijk.
En een countdown: https://countle.com/LTlg169649

Lees ook op reddit dat het waarschijnlijk voor 100 man wordt op de kleinere map. Dus dat wordt goed druk :P
Over de modus:
FPP in NA and EU, TPP in other regions. And we'll experiment with different configs in future tests.

[ Voor 18% gewijzigd door StygMa op 02-04-2018 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:24

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

bugs

Altijd erg fijn.
Wij konden erin maar de rest niet. toch 3 kills :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

ApC_IcE schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:34:
[afbeelding]

Altijd erg fijn.
Een glitch in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApC_IcE schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:34:
[afbeelding]

Altijd erg fijn.
Je weet dat het abusen van dit soort glitches een ban waard is?

On another note, highress minimap:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/3rfchfyynip01.png

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 02-04-2018 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:24

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ja ach, er is abusen en er is 1x iets voorkomen.
Maar je moet er niet te veel mee prutsen.
Dit is de eerste keer dat ik deze zag iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Tsurany schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:41:
[...]

Je weet dat het abusen van dit soort glitches een ban waard is?
Ik erger me vooral aan het feit dat die glitch al van de release bestaat, en bluehole er niks aan doet..ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frack schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 00:07:
[...]

Ik erger me vooral aan het feit dat die glitch al van de release bestaat, en bluehole er niks aan doet..ongelofelijk.
Ze zijn te druk met het creëren van een hype voor hun nieuwe map om de aandacht af te leiden van de huidige staat van de game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 00:33:
[...]

Ze zijn te druk met het creëren van een hype voor hun nieuwe map om de aandacht af te leiden van de huidige staat van de game.
Ja, want de game is ook echt zó een erg glitchfest :+ Gamebreaking glitches kom ik in ieder geval zelden tegen. Daarbij is het 8x8 kilometer dus de kans dat daar hier en daar een glitch in sluipt is gewoon aanwezig.

Dat jij de game nog speelt trouwens :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Je begint welnde merken dan bluehole geennervaring heeft met dit soort games. Waar de comminicatie in het begin steeds beter ging blijft die nu steken. Er komen steeds meer bugs bij die niet opgelost worded.

Daar komt nog bij dat ze in de nek gehijgt worden door fortnite die ongetwijfeld een aanzienlijke aantal spelers gekaapt zal hebben.

En dan gaan ze tijd en geld investeren in cosmetics en emotes het is een ander team die het maakt klopt maar het geld wat ze daarin steken hadden ze ook het dev team van kunne uitbereiden.

Mijn verwachting ia dat als als bluehole niet iets gaat doen aan de stabiliteit en de bugs die zich voordoen deze game langzaam zal.afsterven. De game is uit EA dus de verwachtingen liggen nou eenmaal veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Microkid op 03-04-2018 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Uthog schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 04:28:
Je begint welnde merken dan bluehole geennervaring heeft met dit soort games. Waar de comminicatie in het begin steeds beter ging blijft die nu steken. Er komen steeds meer bugs bij die niet opgelost worded.

Daar komt nog bij dat ze in de nek gehijgt worden door fortnite die ongetwijfeld een aanzienlijke aantal spelers gekaapt zal hebben.

En dan gaan ze tijd en geld investeren in cosmetics en emotes het is een ander team die het maakt klopt maar het geld wat ze daarin steken hadden ze ook het dev team van kunne uitbereiden.

Mijn verwachting ia dat als als bluehole niet iets gaat doen aan de stabiliteit en de bugs die zich voordoen deze game langzaam zal.afsterven. De game is uit EA dus de verwachtingen liggen nou eenmaal veel hoger.
Klopt, waar ik eigenlijk een sterke voorstander was en telkens hen (Bluehole) ging verdedigen (hier of op Reddit) heb ik dit weekend mijn eerste "wtf" weekend gehad.
Vrijdag en zaterdag kon ik nauwelijks spelen vanwege de "servers busy" en als ik toen kon spelen kon ik nauwelijks markers plaatse en waren de namen van mijn vrienden null en unknown. Eénmaal in game dan 2 x gecrasht met die motorbike.
Toen had ik van goed, laten we zoeken naar een alternatief. Far Cry 5 of Rainbow Six? Jammer genoeg zijn het geen echte alternatieven :(

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Even de nieuwe map getest. Is inderdaad zoals verwacht veel snellere gameplay. Je kunt zonder early chute het gehele gebied bestrijken. Om de volgende cirkel te behalen heb je niet echt een voertuig nodig.

Wat mij opviel is dat er heel snel een fatsoenlijke uitrusting bij elkaar te sprokkelen is. Ik had binnen een paar minuten een volledig uitgebouwde M4 en SKS en een shitload aan meds. Kon boosters blijven gebruiken, want in het volgende huisje lagen ze er toch wel weer voor het grijpen.

De laatste paar cirkels gingen wel heel hard. Zowel qua snelheid als opeenvolging.

Het spel wordt door de snelle loot en de beperkte ruimte die je in de map hebt wel wat meer als Fortnite. Een potje kost je nu niet meer dan 20 minuten of zo. Kan leuk zijn, maar de spanning van een jaar geleden met een enorm uitgestrekte map en niet weten wanneer je volgende vuurgevecht kwam, is daarmee wel een beetje weg. Het wordt op deze manier wat meer arcade. Leuk voor de liefhebbers, maar de ziel van PUBG is daarmee wel een beetje gemangeld. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Gister mijn laatste potje toch wel lekker afgesloten! Iemand uit een UAS geheadshot over +- 400m!!!

YouTube: Pubg moving target Kar98 headshot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SomerenV schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:00:
[...]

Ja, want de game is ook echt zó een erg glitchfest :+ Gamebreaking glitches kom ik in ieder geval zelden tegen. Daarbij is het 8x8 kilometer dus de kans dat daar hier en daar een glitch in sluipt is gewoon aanwezig.

Dat jij de game nog speelt trouwens :X
Het zijn wel glitches die al vanaf de release van de map in zitten en tot nu toe niet opgelost zijn. Wat mij betreft hoort dit gewoon bij de quality control aangepakt te worden en anders kort er na. Ik kan je zo een paar plekken aanwijzen waar ditzelfde mogelijk is.
Daarnaast waren de servers de laatste dagen drama, constant connection problemen en games vol met #unknown en invites van "null". Ook daar hoor je gewoon te weinig over.
En nu zit alle aandacht op de nieuwe map en richten de community managers zich ook enkel op die nieuwe map. Beperkte hoeveelheid keys zorgt ook altijd voor een extra hype. Kortom het is de aandacht afleiden in plaats van focus op de langer bestaande issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dit weekend 2 x 2 uur kunnen spelen zonder connectie problemen. Wel een keer een rare death, terwijl ik iemand zeker in zijn rug schoot. Maar dat hoort er helaas bij met tijd en wijlen. Glitches en cheaters heb ik geen last van. Zeker geen perfecte game, maar er is op dit moment geen andere game die me hetzelfde gevoel geeft. En die is er eigenlijk ook nog nooit echt geweest.
Rexomnium schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:50:
Even de nieuwe map getest. Is inderdaad zoals verwacht veel snellere gameplay. Je kunt zonder early chute het gehele gebied bestrijken. Om de volgende cirkel te behalen heb je niet echt een voertuig nodig.

Wat mij opviel is dat er heel snel een fatsoenlijke uitrusting bij elkaar te sprokkelen is. Ik had binnen een paar minuten een volledig uitgebouwde M4 en SKS en een shitload aan meds. Kon boosters blijven gebruiken, want in het volgende huisje lagen ze er toch wel weer voor het grijpen.

De laatste paar cirkels gingen wel heel hard. Zowel qua snelheid als opeenvolging.

Het spel wordt door de snelle loot en de beperkte ruimte die je in de map hebt wel wat meer als Fortnite. Een potje kost je nu niet meer dan 20 minuten of zo. Kan leuk zijn, maar de spanning van een jaar geleden met een enorm uitgestrekte map en niet weten wanneer je volgende vuurgevecht kwam, is daarmee wel een beetje weg. Het wordt op deze manier wat meer arcade. Leuk voor de liefhebbers, maar de ziel van PUBG is daarmee wel een beetje gemangeld. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.
Wij gaan hem vanavond aan de tand voelen met onze gamegroep! Het lijkt mij echt een leuke map om solo aan de gang te gaan of als duo. Ik heb helaas geen uren de tijd achter elkaar om te gamen, dus voor de snellere potten lijkt het me echt wel gaaf. Als je op Miramar of Erangel landt, moet je gewoon 30 minuten rekenen wil je serieus voor de winst gaan. Die zekerheid van tijd heb ik niet altijd, dus dan land ik maar op School of Hachienda voor wat snelle actie.

Hij lijkt mij in een map rotatie erg leuk als afwisseling. Lijkt me heerlijk om Erangel-Miramar-Savage als rotatie te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-04-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@StealthyPeanut het is wel enkel solo momenteel, duo en squad komen pas in een latere fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:37:
@StealthyPeanut het is wel enkel solo momenteel, duo en squad komen pas in een latere fase.
:| . Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmm zoals hierboven al gezegd: de actie is er direct. Tijd om ergens rustig te campen is voltooid :)
Het voelt inderdaad wat meer arcade aan, en de factor geluk komt hier nog iets meer mee kijken. Doordat je redelijk op elkaar gepakt zit, valt het wel eens voor dat je makkelijk door 3 of 4 andere wordt beschoten, die dan uiteindelijk elkaar beschieten en na 30 sec er van de 5 man nog 1 lucky basterd overblijft. Dus tactiek etc is heel wat minder nodig atm.

Het is fast pace voor PUBG, iemand zien en er op af gaan, want anders loop je in de val van 3 andere :)

Qua map: duidelijke mix van de 2 andere: heel veel relief dmv bergen, maar de bergflanken zelf hebben dan weer geen groeven etc.. maar meer de openheid van de vorige map :)

[ Voor 13% gewijzigd door kazzzdafke op 03-04-2018 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 13:24

Meneer iCy

swarma

Van het weekend mijn eerste chicken dinner, niet op de pc maar op de xbox.

Kon letterlijk niemand vinden en had ik iemand in het vizier, dan werd die voor mijn neus gegapt. Eindresultaat, 1 kill voor een chicken dinner.

Ander potje had ik 7 kills en werd 2e grrrr.

De rest hebben we het maar niet over :P

Gisteravond op de PC niet verder gekomen dan 11. Wel leuke loots, maar nergens een scope en natuurlijk van afstand gescoped :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 03-04-2018 10:08 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
icy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:07:
Van het weekend mijn eerste chicken dinner, niet op de pc maar op de xbox.

Kon letterlijk niemand vinden en had ik iemand in het vizier, dan werd die voor mijn neus gegapt. Eindresultaat, 1 kill voor een chicken dinner.

Ander potje had ik 7 kills en werd 2e grrrr.

De rest hebben we het maar niet over :P

Gisteravond op de PC niet verder gekomen dan 11. Wel leuke loots, maar nergens een scope en natuurlijk van afstand gescoped :'(
Heb je niet dat als je vanaf je pc de xbox versie opstart, je eigenlijk meteen die xbox uit het raam wilt gooien nadat je jouw eigen ogen eerst hebt uitgekrabd?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:06
Wat me opvalt is hoeveel water er is in de nieuwe 4x4 map. Van de 16km² hou je ongeveer 10km² over aan land. Het aspect water is leuk met de boten enzo, maar de mogelijkheden zijn dusdanig beperkt dat ik dit niet echt als speelveld meetel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 13:24

Meneer iCy

swarma

Korkss schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:18:
[...]

Heb je niet dat als je vanaf je pc de xbox versie opstart, je eigenlijk meteen die xbox uit het raam wilt gooien nadat je jouw eigen ogen eerst hebt uitgekrabd?
Naah, met wat friends gamen is ook fijn (of solo vanaf de bank). Maar kwaliteit is op de PC idd stukken beter, alleen wat minder pc gamers in mijn vriendenkring :+

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 03-04-2018 11:07 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Al een poosje hopeloos uit vorm. Iemand hier ervaring mee?

Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar ik raak echt geen knikker. Nu speel ik niet zo vaak meer als voorheen - wat toen op dagelijks neerkwam - maar mijn K/D-ratio komt dit seizoen in Squad maar net boven de 1 uit. Niet dat ik normaliter pro ben, maar matches met meer dan 3+ kills zijn inmiddels zeldzaam geworden.

Natuurlijk gaat het teambelang voor. Natuurlijk gaat het ook om de lol. Maar het wordt frustrerend wanneer je mensen waar je regelmatig mee speelt wel allemaal progressie ziet maken. Heb steeds meer het gevoel dat ik voor spek en bonen mee doe.

Ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben en eventueel goede tips om de aim/focus weer in orde te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 17:14
Beun de Haas BV schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:18:

Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar ik raak echt geen knikker. Nu speel ik niet zo vaak meer als voorheen - wat toen op dagelijks neerkwam - maar mijn K/D-ratio komt dit seizoen in Squad maar net boven de 1 uit. Niet dat ik normaliter pro ben, maar matches met meer dan 3+ kills zijn inmiddels zeldzaam geworden.

Natuurlijk gaat het teambelang voor. Natuurlijk gaat het ook om de lol. Maar het wordt frustrerend wanneer je mensen waar je regelmatig mee speelt wel allemaal progressie ziet maken. Heb steeds meer het gevoel dat ik voor spek en bonen mee doe.

Ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben en eventueel goede tips om de aim/focus weer in orde te krijgen.
Yes! Minder chicken dinners dan vroeger, ik had steeds meer het idee last te hebben van dsync en af en toe ook dat mijn single fire niet vuurde. Zwaar irritant! Ontdekte gisteren dat het spel plots op 'fullscreen windowed' stond. Dit terugzetten naar 'fullscreen' lijkt in ieder geval wat beter te gaan! Misschien helpt het jou ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Zojuist een paar potjes op de nieuwe map gespeeld.

Mijn bevindingen zijn positief. Snellere gameplay, maar niet too much. Je kan rustig landen en looten, om vervolgens vrij snel de confrontatie te zoeken. Niet zoals bij de andere mappen dat het een kwartier kan duren voordat je uberhaupt een tegenstander tegenkomt.

Daarbij moet ik zeggen dat ik het idee heb dat de hoeveelheid loot erg hoog staat. Elk potje heb ik een AR + Sniper met (bijna) volledige attachment kunnen vinden.

De map is helaas nog wel half af. Gebouwen zijn compleet zonder inrichting en sommige gebouwen zijn nog zonder textures

Als laatste heb ik het idee dat de cirkels sneller gaan, de potjes waren met een kwartier bijna klaar.

Al met al ben ik zeer positief over de map, veel spannender dan de andere twee.

[ Voor 4% gewijzigd door MurtnR op 03-04-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47

Aim consistent houden is een kwestie van sensitivity zo laag mogelijk zetten als je zelf nog comfortabel vindt.

Lage sensitivity is niet perse beter dan een hoge, maar het is wel een feit dat het veel makkelijker is om consistent te kunnen spelen met een lage sense. Daarmee bedoel ik dat als je een week niet speelt, een lage sense veel makkelijker is om mee te spelen en een hoge weer ff wennen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
MurtnR schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:22:
Zojuist een paar potjes op de nieuwe map gespeeld.

Mijn bevindingen zijn positief. Snellere gameplay, maar niet too much. Je kan rustig landen en looten, om vervolgens vrij snel de confrontatie te zoeken. Niet zoals bij de andere mappen dat het een kwartier kan duren voordat je uberhaupt een tegenstander tegenkomt.

Daarbij moet ik zeggen dat ik het idee heb dat de hoeveelheid loot erg hoog staat. Elk potje heb ik een AR + Sniper met (bijna) volledige attachment kunnen vinden.

De map is helaas nog wel half af. Gebouwen zijn compleet zonder inrichting en sommige gebouwen zijn nog zonder textures

Als laatste heb ik het idee dat de cirkels sneller gaan, de potjes waren met een kwartier bijna klaar.

Al met al ben ik zeer positief over de map, veel spannender dan de andere twee.
Mooi om te lezen!

Wat bij mij bij een solo potje helaas te vaak voorkomt; ik land bij een medium stad met een paar anderen. Soms maar 1, anders een paar meer. Ik loot, vecht wat en ben dan klaar daar. In meer dan 60% van de gevallen, moet je voor de cirkel een aardig stuk moven. De keren dat ik geen vervoer vond, was toch echt vaker dan dat ik wel vervoer vond. Dus dan moest ik echt een aardig stukje rennen. Dit resulteerde vaak wel in een top15 potje, omdat ik zolang aan het rennen was dat voordat ik weer een beetje wat mensen tegenkwam, het spel alweer een stuk verder was.

Met de nieuwe map is de uiteinde van de map alsnog binnen ren-afstand voor de eerste cirkel. Dus je bent minder afhankelijk van het geluk van voertuigen. Dat bevalt me wel.

Minder loze minuten auto-rennen en meer sluipen en op je hoede zijn. Me like! O+

Ik heb het gevoel dat de nieuwe map mij meer als solo of duo gaat trekken. Als squad zijn Erangel en Miramar prima geschickt.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-04-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Net 2e geworden op de nieuwe map. 4 kills wat er zeker 6 moesten zijn, inclusief de laatste. Enorm veel hits dat niet registreerden :(

Voorbeeldje van dsync:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=y7YptdP8_hU]

[ Voor 24% gewijzigd door kazzzdafke op 03-04-2018 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
gotfurrr schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:55:
[...]

Aim consistent houden is een kwestie van sensitivity zo laag mogelijk zetten als je zelf nog comfortabel vindt.

Lage sensitivity is niet perse beter dan een hoge, maar het is wel een feit dat het veel makkelijker is om consistent te kunnen spelen met een lage sense. Daarmee bedoel ik dat als je een week niet speelt, een lage sense veel makkelijker is om mee te spelen en een hoge weer ff wennen is
Niet persé..ik kom er pas na 1000u achter dat mijn sens een stuk te laag stond.
Niet alleen general/targetting maar ook van de scopes. Ik raad aan om niet te gewend te geraken aan een te lage sens..dit spel is geen counter-strike. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
frack schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:38:
[...]

Niet persé..ik kom er pas na 1000u achter dat mijn sens een stuk te laag stond.
Niet alleen general/targetting maar ook van de scopes. Ik raad aan om niet te gewend te geraken aan een te lage sens..dit spel is geen counter-strike. O-)
Daarom zei ik ook niet zo laag als mogelijk of net zo laag als in csgo ;) maar als je niet elke dag speelt dan is een sense aan de lage kant makkelijker dan een die hoog is. Laag en hoog is allemaal relatief, maar daar moet iedereen dus zelf achter komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

kazzzdafke schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:18:
Net 2e geworden op de nieuwe map. 4 kills wat er zeker 6 moesten zijn, inclusief de laatste. Enorm veel hits dat niet registreerden :(

Voorbeeldje van dsync:

[video]
Waar zijn jou textures gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
MeltedForest schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:49:
[...]

Ik wilde het net vragen, wat ziet dit er beroerd uit zeg :o

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
teupje schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:52:
[...]

Ik wilde het net vragen, wat ziet dit er beroerd uit zeg :o
testmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeltedForest schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:49:
[...]

Op de nieuwe map zijn een aantal delen nog echt WIP waardoor ze geen textures hebben of bepaalde afwerking volledig ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:15

Secsytime

Automagisch

Vermoeiend hoeveel cheaters er op de experimental servers zijn, dacht dat dit juist minder was in fpp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Tsurany schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:06:
[...]

Op de nieuwe map zijn een aantal delen nog echt WIP waardoor ze geen textures hebben of bepaalde afwerking volledig ontbreekt.
Wist ik dus niet dat ze dan ook textures weglaten enz. Lijkt me niet dat je dan de performance enz goed kan testen toch?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teupje schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:42:
[...]

Wist ik dus niet dat ze dan ook textures weglaten enz. Lijkt me niet dat je dan de performance enz goed kan testen toch?
Ik denk dat performance niet een belangrijk doel is deze test. Gameplay (cirkel snelheid, dynamisch weer,...) en map design (lootdichtheid, locaties, algehele layout,...) is wat ze nu het eerste willen testen.

Ze hebben aangegeven in meer fasen te willen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 00:17
Hmm..

Mooie map.. lots of action, maar dat is tevens ook weer t nadeel. Voelt alsof je geen gevecht aan kunt gaan of er staan er alweer 2 op je te wachten. Potjes duren ook niet zo lang, dus dat scheelt. Grootste nadeel vind ik: blood. Ik zie echt niets opspatten op 20 meter of verder, dus geen idee hoe ik daarop moet anticiperen. Had net 2 kills en 90 hitpoints, terwijl ik naar mij idee alles mistte en dus passief ging spelen.

Regelmatig krakende of 'fake-hits' geluiden als iemand verderop schiet. Meer last van?

Nog een paar proberen! Evt live op https://www.twitch.tv/mouzetc =D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Krijg een beetje vietnam idee.. me like! Verder vind ik het wel vet, vind de map nog best groot eigenlijk haha..
wel jammer dat het(nog) solo is. Dan ben ik er na een paar potjes alweer klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
leuke map, maar misschien weer iets te veel van het goede
1x schieten en meteen 3 man uit de bosjes die op het geluid af komen :P

Denk dat het voor duo's een erg leuke map is

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

De spelers die er niks van bakken of te weinig presteren zijn er uit, de groep die nog speelt is redelijk bekend met wat te doen en doet ofwel actie zoeken of voor de kip campen. De laatste 20 games ofzo sta ik met meer dna 50% in de top tien maar geen wwcd kunnen verkrijgen. Ik lijk elke keer maar van die aimkings tegenover me te hebben die elke keer net meer raken dan ik hun.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ben nog niet zo positief over de nieuwe map eigenlijk. Het kan leuk zijn voor een tijdje maar sommige dingen mogen toch echt beter...

1. De loot is te veel vind ik. Iets meer loot mag wel (mag best wat minder voorkomen dat je met een pan rondloopt na 3 huizen terwijl iemand je achterna zit met een kar+m4), maar dit is erg overdreven. Na 2 huizen ben je eigenlijk wel klaar. Andere spelers looten is nutteloos, je hebt toch al alles.

2. Red zones!!!!! In normale maps vind ik ze nog wel ok, kan er mee leven, maar op deze map? Doe normaal zeg... 2 van de 4 potjes dood gegaan in een red zone. Beide keren moest ik bewegen voor de cirkel en kon ik dus niet schuilen, moest de gok nemen. Maar vergeleken met de map size is de red zone nu zo ontzettend groot en continu dat het veel te veel is. Mag van mij een factor 4 minder en de zone zelf mag ook echt VEEL kleiner, dan is het acceptabel. Of gewoon helemaal weg. Ik heb het gevoel dat ik 90% van de tijd of midden in of vlak naast een redzone zit. Serieus m'n volume omlaag gedaan werd er gek van.

3. Het is wel erg saai, alle huizen zijn zowat hetzelfde. Een stadje hier en daar is nog wel iets anders maar voor de rest lijkt alles op elkaar.

Verder wel een dikke plus voor de cirkel die je nu rennend voor kan blijven! Maakt het veel leuker.

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 03-04-2018 22:14 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Loot is wel veel op sommige plekken.
Was in die grote stad in het midden en heb wel 5 M416's gevonden en nog een paar scars...

Maar het is een beta van een test map, wij testen zodat het straks grotendeels goed moet zijn als het officiële uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
NickThissen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:13:
Ben nog niet zo positief over de nieuwe map eigenlijk. Het kan leuk zijn voor een tijdje maar sommige dingen mogen toch echt beter...

1. De loot is te veel vind ik. Iets meer loot mag wel (mag best wat minder voorkomen dat je met een pan rondloopt na 3 huizen terwijl iemand je achterna zit met een kar+m4), maar dit is erg overdreven. Na 2 huizen ben je eigenlijk wel klaar. Andere spelers looten is nutteloos, je hebt toch al alles.
Ze hebben de loot juist omhoog geschroefd om veel actie te hebben op de map om zoveel mogelijk te kunnen testen. Beperkte loot zorgt ook voor beperkte situaties. Elkaar achterna rennen met een pan wordt niemand wijzer van.
2. Red zones!!!!! In normale maps vind ik ze nog wel ok, kan er mee leven, maar op deze map? Doe normaal zeg... 2 van de 4 potjes dood gegaan in een red zone. Beide keren moest ik bewegen voor de cirkel en kon ik dus niet schuilen, moest de gok nemen. Maar vergeleken met de map size is de red zone nu zo ontzettend groot en continu dat het veel te veel is. Mag van mij een factor 4 minder en de zone zelf mag ook echt VEEL kleiner, dan is het acceptabel. Of gewoon helemaal weg. Ik heb het gevoel dat ik 90% van de tijd of midden in of vlak naast een redzone zit. Serieus m'n volume omlaag gedaan werd er gek van.
Eens! De red zone mag er voor mij helemaal wel uit. Ik vind het een kansloze kunstmatige manier om op een totaal willekeurige manier de game dwars te zitten.
3. Het is wel erg saai, alle huizen zijn zowat hetzelfde. Een stadje hier en daar is nog wel iets anders maar voor de rest lijkt alles op elkaar.
Dat komt denk ik, doordat je de map nog niet goed kent. Miramar en Erangel zijn op het eerste gezicht ook erg veel van hetzelfde. Nadat je de map een paar keer hebt gespeeld weet je eigenlijk pas echt hoe de map in elkaar zit.

En heel veel huisjes en zaken zijn nog niet af. Dit is een map in Alpha stage en dus nog niet voor 50% klaar denk ik. Maar ze willen feedback van ons over de map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:44
Is er eigenlijk ooit eens een officieel statement gekomen van BlueHole mbt de red zones? De red zones staan eigenlijk lijnrecht tegenover hetgeen de game probeert uit te stralen. Daarom snap ik die red zones echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Red zones zouden moeten vallen op mensen die in het blue zitten, om hen wat aan te moedigen te moven. En ze geven tegelijkertijd hun locatie prijs...
Ik ben iemand die geregeld nog lang in het blauw durft staan looten op campo. Op deze manier verplicht je mensen zoals ik te moven, aangezien je anders gewoon tegen enkele circle huggers zegt vanwaar we gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Terwijl ik ook gehoord heb dat red zones op spelers vallen die te lang blijven zitten de campers dus.

Volgens mij heb ik nog nooit een uitspraak van bluehole hierover gehoord behalve its random

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uthog schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:32:
Terwijl ik ook gehoord heb dat red zones op spelers vallen die te lang blijven zitten de campers dus.

Volgens mij heb ik nog nooit een uitspraak van bluehole hierover gehoord behalve its random
PUBG Corp heeft aangegeven dat de red zone volledig willekeurig is en geen spelers of patroon volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Maar dat bereik je er juist niet mee. Je zoekt juist beschutting op om de rode zone uit te campen.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:55

Jorissie87

No diggity

Heb hetzelfde maar denk zelf dat het komt omdat het spel nu een jaar uit is. Je gaat nu het verschil merken tussen de mensen die het dagelijks en de mensen die het wekelijks spelen. De eerste groep zal natuurlijk wat behendiger zijn en meer gamesavvy hebben. Toen het spel net uit was, was iedereen qua ervaring gelijk. Natuurlijk hielp het als je al regelmatig shooters speelde maar weten wat je wanneer moet doen en welk wapen in welke situatie beter is leer je vooral door veel te spelen. Het verschil is momenteel enorm. Er zijn veel tieners die iedere middag uit school kunnen spelen en zo de 1000 uur aantikken. Ik moet het van de zeldzame vrije avonden hebben en kom krap aan de 200 uur. En geloof me, die 800 uur maakt veel verschil :+
Daarnaast wat eerder ook gezegd is. Een aantal van mijn vrienden die er niets van bakten zijn alweer gestopt met spelen. Van de vrienden met wie ik regelmatig speel ben ik de "slechtste". Dat scheelt ook wel veel. Zolang je niet met gelijkwaardige spelers in een match komt zul je altijd het onderspit delven als ondergemiddelde speler (of veel geluk moeten hebben!). Voor je leercurve daarentegen is het wel gunstig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Jorissie87 op 04-04-2018 10:04 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
StealthyPeanut schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:00:
[...]

Ze hebben de loot juist omhoog geschroefd om veel actie te hebben op de map om zoveel mogelijk te kunnen testen. Beperkte loot zorgt ook voor beperkte situaties. Elkaar achterna rennen met een pan wordt niemand wijzer van.
Nee ok, maar het idee van deze test is volgens mij om te kijken of de map "leuk speelt". Of de layout enzo leuk is etc. Om dan nu de loot met opzet omhoog te schroeven lijkt me niet handig, dan verander je compleet een fundamenteel onderdeel van het spel. Als ze straks de loot weer terugdraaien is de test dus eigenlijk nutteloos.
StealthyPeanut schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:00:
[...]

Dat komt denk ik, doordat je de map nog niet goed kent. Miramar en Erangel zijn op het eerste gezicht ook erg veel van hetzelfde. Nadat je de map een paar keer hebt gespeeld weet je eigenlijk pas echt hoe de map in elkaar zit.

En heel veel huisjes en zaken zijn nog niet af. Dit is een map in Alpha stage en dus nog niet voor 50% klaar denk ik. Maar ze willen feedback van ons over de map.
Misschien... Zoals ik al zei, de grotere steden zijn wel redelijk uniek, maar tussen de steden in lijken alle huisjes exact hetzelfde. Allemaal dezelfde hutjes. Het lijkt gewoon alsof ze een leuk landschap gepakt hebben, paar steden gemaakt hebben en toen een groepje van die hutjes random random 80 keer gekopieerd hebben. Het zal nog wel beter worden maar op dit moment lijkt het wel allemaal erg saai tussen de steden in.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Jorissie87 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:55:
[...]

Heb hetzelfde maar denk zelf dat het komt omdat het spel nu een jaar uit is. Je gaat nu het verschil merken tussen de mensen die het dagelijks en de mensen die het wekelijks spelen. De eerste groep zal natuurlijk wat behendiger zijn en meer gamesavvy hebben. Toen het spel net uit was, was iedereen qua ervaring gelijk. Natuurlijk hielp het als je al regelmatig shooters speelde maar weten wat je wanneer moet doen en welk wapen in welke situatie beter is leer je vooral door veel te spelen. Het verschil is momenteel enorm. Er zijn veel tieners die iedere middag uit school kunnen spelen en zo de 1000 uur aantikken. Ik moet het van de zeldzame vrije avonden hebben en kom krap aan de 200 uur. En geloof me, die 800 uur maakt veel verschil :+
Die extra uurtjes zijn minder belangrijk dan het trucje door hebben en die kent ondertussen bijna iedereen wel, zoals eerder gezegd:

Jump naar voertuig -> weg rijden uit baan van de airdrops richting high loot drop -> vanaf een verre kant (t.o.v. de flight path) de cirkel in -> de verre kant volgen en je zit praktisch al in de top 10, nog geen shot gelost. Vanaf dat moment de ogen open houden, positioneren en een beetje mazzel hebben met de latere cirkels.

Hoe meer mensen zo spelen, hoe lastiger het wordt om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Zal makkelijk zijn als er een goede chat functie is in de mobile versie.
Nu kon ik MDJ.. niet vertellen dat ik net aangekomen ben op me werk dus niet samen kan spelen....

Eerst goed kijken voordat je iets post 7(8)7

Begin wel verslaafd te worden aan het spel. Gaat ook steeds beter :)

[ Voor 10% gewijzigd door TrekDr0p op 04-04-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:09:
[...]

Die extra uurtjes zijn minder belangrijk dan het trucje door hebben en die kent ondertussen bijna iedereen wel, zoals eerder gezegd:

Jump naar voertuig -> weg rijden uit baan van de airdrops richting high loot drop -> vanaf een verre kant (t.o.v. de flight path) de cirkel in -> de verre kant volgen en je zit praktisch al in de top 10, nog geen shot gelost. Vanaf dat moment de ogen open houden, positioneren en een beetje mazzel hebben met de latere cirkels.

Hoe meer mensen zo spelen, hoe lastiger het wordt om te winnen.
Je krijgt uiteindelijk te maken met twee type spelers in de laatste cirkels:
- Veilige looters die de strategie gebruiken die jij benoemd
- Agressieve spelers die op hotspots droppen en daar als winnaar uit willen komen

Spelers die de eerste strategie gebruiken zijn doorgaans ervaren spelers die keihard voor de winst willen gaan. Vaak bedreven in tactiek en soms met de combat skills die daar bij passen, al is dat laatste vaak niet nodig om in de top 10 te komen.
Spelers die de tweede strategie gebruiken zijn tactisch erg sterk maar moeten ook de juiste combat skills hebben om die vuurgevechten te winnen.

Kortom, in de laatste cirkels kom je eigenlijk doorgaans enkel de sterkere spelers van die ronde tegen, uitzonderingen daargelaten. Wil je veel kills halen moet je die ofwel in het begin halen op de zwakke spelers die snel het onderspit delven of echt een van de betere spelers zijn waardoor je zowel tactisch als qua combat skills echt beter bent dan een groot deel van de server en in die laatste fase alsnog kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren weer een voorbeeld waarom ik echt toe ben aan een nieuwe map! Miramar moet weg met al z'n bizarre open vlaktes.....

Laatste cirkel met 14 anderen over met onze squad, maar wij moeten vanwege de cirkel een berg af, weg over en dan naar huisjes toe om in de cirkel te komen...... hoe goed je dan ook bent, dit is gewoon niet te doen. We hadden beter gewoon "exit to lobby" kunnen doen. Had een hoop frustratie gescheeld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

StealthyPeanut schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:59:
Gisteren weer een voorbeeld waarom ik echt toe ben aan een nieuwe map! Miramar moet weg met al z'n bizarre open vlaktes.....

Laatste cirkel met 14 anderen over met onze squad, maar wij moeten vanwege de cirkel een berg af, weg over en dan naar huisjes toe om in de cirkel te komen...... hoe goed je dan ook bent, dit is gewoon niet te doen. We hadden beter gewoon "exit to lobby" kunnen doen. Had een hoop frustratie gescheeld!
Of beter vooruit plannen zodat je niet in deze situatie terecht komt.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Nu ik jullie reacties een beetje doorgenomen heb, denk ik dat de conclusie heel simpel is: het algemene niveau ligt aanzienlijk hoger t.o.v. een jaar geleden.

De totale noobs zijn óf allang afgehaakt óf inmiddels taaie tegenstanders geworden. Iedereen heeft inmiddels ook een miljoenmiljard filmpjes gekeken, artikels gelezen of op fora ervaringen met elkaar gedeeld. Beginnersfouten zijn voor het gros van de spelers nu uitzonderingen in plaats van regelmaat. Dat moet ik dan simpelweg accepteren, aangezien ik geen tijd heb om elke avond voor de nodige vlieguren in te loggen. Helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:02
TrekDr0p schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:35:
Zal makkelijk zijn als er een goede chat functie is in de mobile versie.
Nu kon ik MDJ.. niet vertellen dat ik net aangekomen ben op me werk dus niet samen kan spelen....
spelen wel een ander keertje ;-)

Misschien leuk om een PUBG Mobile [Tweakers] crew te starten?

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Potjes zijn makkelijker te winnen met een goede positie tov (en uiteraard in) de cirkel. Gisterenavond een ruk loot gevonden en met een UMP met red dot en M16 zonder scopes in de top 10 terecht gekomen, geen gevecht gehad, alleen maar lopen en positie zoeken tov de cirkel. Uiteraard ook mazzel gehad met de plaatsing van de cirkel, hoefde de laatste 2 malen erg weinig te bewegen.

Rustig zag ik iedereen om me heen worden afgeknald, nummer 2 en 3 stonden voor mij op elkaar te schieten, nummer 3 alleen niet in mijn zicht. De speler die dat gevecht won stond goed in m'n zicht en was een seconde later ook afgeschoten.

Heb ik een dikke uitrusting, dan gaat het onderweg ergens mis, loop ik met een matige loot de halve map af, heb je kip :+

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

marsman schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:22:
[...]

spelen wel een ander keertje ;-)

Misschien leuk om een PUBG Mobile [Tweakers] crew te starten?
Die is er al. Werd uitgenodigd door 4rjan, bij de luchtmobiele brigade.
Weet eigenlijk niet zeker of dat wel een tweaker member is, maar volgens mij wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrekDr0p schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:01:
[...]

Of beter vooruit plannen zodat je niet in deze situatie terecht komt.. :+
Soms lukt dat maar soms lukt dat ook echt niet. Al een paar keer gehad dat het midden van de cirkel een open veld is zonder noemenswaardige dekking en alle teams aan de rand van de cirkel positie hebben ingenomen. Het team dat dan de cirkel aan zijn kant krijgt heeft een flink voordeel. Daar kan je erg weinig aan plannen afgezien van het hebben klaarstaan van voertuigen.

Zo heb je op Erangel ook locaties op military op de zuid en west kant van het eiland waar enorm grote open grasvlaktes zitten. De enige optie die je dan hebt is je aan de rand van die cirkel begeven en hopen dat de cirkel jouw kant op komt of het geluk hebben dat de vijanden te druk zijn met elkaar waardoor je relatief veilig kan bewegen.

Sommige plekken hebben simpelweg veel meer vormen van dekking nodig in squad matches aangezien je dan veel minder goed kan sluipen dan in solo games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kan ook niet elk potje met elkaar vergelijken. Er is zo enorm veel randomness in dit spel dat je niet kan verwachten dat elke top 10 situatie tegen vergelijkbare spelers is. Van de 100 spelers zijn er misschien 10 heel slecht, maar ook die hebben soms geluk met de cirkel of met loot in het begin waardoor ze toch ver komen. Of juist niet.

Laatst nog twee potjes achter elkaar gespeeld waarbij ik beide tot het eind kon komen. In het eerste potje werd ik totaal uitgespeeld zowel door betere positionering als betere aim, veel mensen die gewoon erg goed waren en ik had veel geluk dat ik het nog tot P2 schopte, maar die kreeg ik helaas niet verslagen.

Potje daarna speelde ik werkelijk tegen de slechtste spelers die ik ooit heb gezien. Zit iemand te looten in een huis terwijl ik op 3 meter afstand langs ren en hij hoort me gewoon niet. Mensen rijden op me af in een auto en zigzaggen niet eens waardoor ik alle tijd had om ze eruit te schieten. En het toppunt... Met nog 3 alive begonnen de andere twee elkaar te beschieten. Ik kon het rustig bekijken van een afstandje op een heuvel en besloot af te wachten. Uiteindelijk ging er eentje dood, en de ander begon doodleuk te looten midden in een open veld met 2 alive :X Ik ga er maar even vanuit dat hij letterlijk al z'n ammo kwijt had en dus geen optie had maar jezus denk even na :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11
Vind de nieuwe updates voor de nieuwe map wel een goede. De blauwe cirkels gaan een stuk sneller nu, minder dodelijke red zone. Je wordt nu al iets meer gepusht, alhoewel dat van mij nog wel meer kan zijn. Ook is de map wel een goeie opwarmer voor een van de reguliere mappen.

Ook mijn chicken dinner op de nieuwe map al binnen, terwijl ik normaal gesproken niet zo heel vaak chicken heb.

-Increased the item and weapon spawn rates inside residential buildings and small cabins to improve the looting experience along the outskirts of the map.
-The first blue zone circle will show up right at the beginning of the match so players can plan their strategy before parachuting.
-Blue zone time adjusted to speed up gameplay during the first phase of the match.
-Red zone frequency has been lowered
-There are now fewer explosions inside each red zone. The size of the red zone remains the same.
-Vans now spawn less often. The two-wheeled motorcycle spawns more often. Motorbikes with sidecars have been removed from Codename: Savage.

[ Voor 3% gewijzigd door StygMa op 04-04-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StygMa schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:37:
-Increased the item and weapon spawn rates inside residential buildings and small cabins to improve the looting experience along the outskirts of the map.
-The first blue zone circle will show up right at the beginning of the match so players can plan their strategy before parachuting.
Vraag me af of dit juist niet in de hand werkt dat mensen heel erg op de randen van de map gaan spelen. Voorheen was het gokken of je dan de cirkel makkelijk haalde en of je loot goed was maar dat is nu niet meer het geval. Voor squads zal edge dropping erg bevorderlijk zijn voor het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:41:
[...]

Vraag me af of dit juist niet in de hand werkt dat mensen heel erg op de randen van de map gaan spelen. Voorheen was het gokken of je dan de cirkel makkelijk haalde en of je loot goed was maar dat is nu niet meer het geval. Voor squads zal edge dropping erg bevorderlijk zijn voor het eindresultaat.
Aan de ene kant wel, omdat iedereen weet waar de zone komt. Maar dan nog gaan mensen buiten de zone landen voor goede loot, om op tijd nog in de cirkel te komen.

Maar aan de andere kant: iedereen heeft dezelfde kaarten en de randomness van de cirkel is eruit gehaald. Dus het geluk of pech wat de zone met je kan doen is een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Tsurany schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:41:
[...]

Uiteindelijk willen ze dat er meer mensen gaan overblijven voor een betere midgame, dit is wel een manier daarvoor denk ik.

Ik heb gisteren maar 1 game gespeeld (12 kills :9 ), en het ziet er echt wel goed uit. De Update van vandaag ziet er ook OK uit. Ben benieuwd hoe de gameplay met Squads is straks. :) ( http://steamcommunity.com...etail/1651007810289060606 )

[ Voor 3% gewijzigd door frackz op 04-04-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:39
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke

Dit is getest geweest met 100 man ergens op de map te campen... Cirkels en red zones kwamen nog altijd volledig random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Klopt, redzones zijn random. Dit is door meerdere youtubers met eigen servers getest door met de gehele server ergens te campen of rond te lopen e.d.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
kazzzdafke schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:49:
[...]

Dit is getest geweest met 100 man ergens op de map te campen... Cirkels en red zones kwamen nog altijd volledig random.
Ik heb me er nooit echt in verdiept of naar om gekeken, just saying what i heard about it:)

mooi dat het getest is dat het compleet random is voegt wel wat eerlijkheid toe aan een game gebaseerd op meer dan de helft RNG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:13:
[...]

Aan de ene kant wel, omdat iedereen weet waar de zone komt. Maar dan nog gaan mensen buiten de zone landen voor goede loot, om op tijd nog in de cirkel te komen.

Maar aan de andere kant: iedereen heeft dezelfde kaarten en de randomness van de cirkel is eruit gehaald. Dus het geluk of pech wat de zone met je kan doen is een stuk minder.
True maar het zal dan een calculated risk zijn. Van te voren weet je al hoe lang je onderweg gaat zijn dus je kan veel beter plannen. Je komt minder "oh fuck we moeten naar military en zitten in Zharki" situaties tegen. Juist dat element was toch wel interessant.
frack schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:24:
[...]

Uiteindelijk willen ze dat er meer mensen gaan overblijven voor een betere midgame, dit is wel een manier daarvoor denk ik.

Ik heb gisteren maar 1 game gespeeld (12 kills :9 ), en het ziet er echt wel goed uit. De Update van vandaag ziet er ook OK uit. Ben benieuwd hoe de gameplay met Squads is straks. :) ( http://steamcommunity.com...etail/1651007810289060606 )
Als ze dat doel nastreven kunnen ze beter opgeven, dat ga je toch niet veranderen. Veel spelers hebben gewoon zin in actie en droppen daarom op drukke plekken. Ik denk dat weinig nu opeens voor een edge drop gaan.

Ik zie wel dat ze vanuit PUBG Corp de laatste tijd steeds meer op Reddit posten, dat is toch wel positief. Ze bevestigen ook min of meer dat we een Tuk Tuk krijgen in reacties op hun locatiebezoek aan Thailand als inspiratie voor de nieuwe map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:31:
[...]

True maar het zal dan een calculated risk zijn. Van te voren weet je al hoe lang je onderweg gaat zijn dus je kan veel beter plannen. Je komt minder "oh fuck we moeten naar military en zitten in Zharki" situaties tegen. Juist dat element was toch wel interessant.

[...]

Als ze dat doel nastreven kunnen ze beter opgeven, dat ga je toch niet veranderen. Veel spelers hebben gewoon zin in actie en droppen daarom op drukke plekken. Ik denk dat weinig nu opeens voor een edge drop gaan.

Ik zie wel dat ze vanuit PUBG Corp de laatste tijd steeds meer op Reddit posten, dat is toch wel positief. Ze bevestigen ook min of meer dat we een Tuk Tuk krijgen in reacties op hun locatiebezoek aan Thailand als inspiratie voor de nieuwe map.
Ik hoop dat ze gelijk de map keuze implementeren. De mensen die elke game actie willen zitten dan continue op Savage en als ze Erangel of Miramar joinen zijn ze minder geneigd School of Milbase te droppen (gezien je dan bewust kiest voor potentieel een langere game) en maakt dus de game voor de 'gewone man' ook een stuk leuker op die mappen omdat de midgame dan niet al uitgestorven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Gister wel een lekker solo chickentje gepakt.
zeer lucky met die gast achter me die mij niet zag en die gast op het eind die ineens stopt met schieten ?

Wel 5 van de laatste 7 personen gekilld.

https://www.twitch.tv/videos/246246873?t=27m51s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:33

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Deleon78 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:47:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar bij mij gaat het de laatste weken verdomd lekker! Zou er dan toch op de achtergrond eea verbeterd worden?
Solo vs Squad fpp dinners, solo fpp dinners, zo gek heb ik het eerdere seizoenen nog niet gehad (ook al was rank toen hoger).
Bij mij gaat het ook een stuk beter inderdaad, potjes zijn leuk, gaan goed en voelen meer gebalanceerd.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9f0AvJL.png

iets daarvoor stonden 4 squad chicken dinners op 1 dag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 11:57
Pffffff, gisteren zooo close bij mijn eerste chicken dinner. Helaas schoot de ander net wat beter.

Hmpf. Ooit gaat het mij lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:39
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

PdeBie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:04:
Pffffff, gisteren zooo close bij mijn eerste chicken dinner. Helaas schoot de ander net wat beter.

Hmpf. Ooit gaat het mij lukken :(
Ik speel al sinds het spel uit is op de Xbox, gisteren ook pas m'n eerste solo chicken dinner binnen.
Duo en squad was al binnen, solo wilde steeds net niet lukken. Je moet gewoon ook best wat mazzel heben, zeker met mijn aim skills :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Squad gameplay ook mogelijk op de experimental server, slim van ze! Vanavond even uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Ik lees her en der op Reddit dat de community managers sinds dit weekend plots heel actief zijn en dat ze ook sneller willen ingrijpen op bugs die gepost worden op fora.. Ben benieuwd of het zo doorgaat, zou leuk zijn. :)

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:37
Tsurany schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:51:
Squad gameplay ook mogelijk op de experimental server, slim van ze! Vanavond even uitproberen :D
Dat is niet de test server toch? Is er nog een manier om de nieuwe 4x4 map uit te proberen?
Pagina: 1 ... 111 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord