Vector is al een hele lang tijd mijn favo wapen, ik speel eigenlijk altijd met m416+sniper tot ik een vector vindt. Dan speel ik Vector+sniper. Ik prefereer met de vector een silencer boven de compensator in de meeste gevallenTsurany schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:38:
[...]
Hooguit 1 kogel extra ten opzichte van een AR dus het valt op zich nog wel mee. Maar het voelt inderdaad wel erg slap, amper geluid en een zeer trage kogel geeft het idee dat je net zo goed de kogels zelf kan gaan gooien![]()
[...]
Je hoeft niet meer dan 10 kogels af te vuren om die kill te krijgen dus het is belangrijk om te zorgen dat die eerste kogels raak zijn. Daarna krijg je inderdaad last van de recoil maar de vijand moet tegen die tijd eigenlijk al dood zijn. En anders even inhouden en een nieuw salvo.
Snel bewegende doelen zijn inderdaad lastiger, je moet vooral vijanden in een stilstaande positie hebben of vijanden die min of meer op je af komen.
[...]
Puur in TTK is een Vector beter dan elke andere AR. Wel een stuk minder veelzijdig maar daarom zou ik er ook altijd een AR naast nemen. Maar 1v1 in een situatie dat beide partijen vanuit een stilstaande positie vuren is een Vector in het voordeel op TTK gebied.
Ik zou ook altijd een AR pakken en daarnaast dan een extra wapen zoals een KAR98k of juist iets als de VSS of Vector. AR blijft gewoon het meest veelzijdige wapen inderdaad.
Een m416 inruilen voor een vector vind ik nu toch wel een beetje teveel van het goedeBloodhoundje schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:44:
[...]
Vector is al een hele lang tijd mijn favo wapen, ik speel eigenlijk altijd met m416+sniper tot ik een vector vindt. Dan speel ik Vector+sniper. Ik prefereer met de vector een silencer boven de compensator in de meeste gevallen.

Kritiek geven mag altijd, zeuren mag ook altijd. Ik zeg alleen maar dat je bepaalde zaken eenvoudig in perspectief kunt plaatsen. De hoeveelheid uur die je gespeeld hebt zegt ook niks over of je wel of geen kritiek mag geven, en hoeveel. Dat is aan de individu en daar heb ik vrij weinig over te zeggen. Zelf was ik eerst ook een beetje zoals Tsurany nu is. Paar honderd uur in een game zitten, er werden wat dingen gewijzigd en SomerenV werd boos want de game werd om zeep geholpen.kazzzdafke schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:18:
Die vergelijking met cent per uur vind ik echt niet goed. Dat wil zeggen dat iemand dat veel speelt minder mag “zeuren” dan iemand dat weinig speelt?
Dus als ik nu omgerekend 3 cent per uur heb betaald, maar ik 2x minder zeuren dan jou die 6 cent per uur heeft betaald? En iemand met minder dan 100u ingame mag dan wel eens goed los gaan?
Sorry, feit is dat er heel wat verandert is op alle gebied sinds de 1.0
- Test server die nog altijd niet speelbaar is, dus ik snap niet waarom en hoe ze zaken testen (voor NA mss wel??!).
- Elke, maar ook elke patch tegenwoordig heeft 2 tot 3 kleinere patches nodig voor performance issues, nieuwe bugs of crashes
- feedback over belangrijke bugs etc wordt niet over gecommuniceerd qua roadmap/aanpak
- server upgrades ivm netcode/dsync?
En dat andere uitgevers ik weet niet wat doen, maakt me helemaal niets uit. Zij hebben tijdens EA heel veel beloftes gemaakt, heel veel verwachtingen geschept die voor maar 50 of 60% zijn ingelost of volgehouden. Mja, dan mag je kritiek verwachten.
Ik weet nog goed dat @Tsurany alleen maar rozengeur en maneschijn kon verkondigen over blueballs en ik regelmatig van mening verschilde.
Hij dacht toen en hoopte dat alles met 1.0 ging goedkomen zoals zovelen maar... dat is het helaas niet geworden.
Terecht dat hij dan ook een beetje teleurgesteld is als de maker zelf hoge verwachtingen schept en niet volledig inlost.
Soit, bottomline, speel je het spel nog steeds supergraag, boeien wat iedereen hier lult, toch? Laat ze maar doen, jij hebt plezier dus...!?
Maar gezonde kritiek mag ook gegeven worden, anders moet je het topic anders gaan noemen
Maar sinds ik mijn rekensommetje hanteer heb ik dan al snel zoiets van, jammer dan, heb er méér dan genoeg plezier aan beleefd dus ik zoek wel weer wat anders wat de komende paar honderd uur fun is. Of iets dat maar 10 uur leuk is, maar net waar ik zin in heb. GTA Online heb ik links laten liggen na ~350 uur. Forza Horizon 3 speel ik nog maar zelden na ~300 uur. En nu is er PUBG waar ik inmiddels 400+ uur in heb zitten. Grote kans dat ik straks meer tijd ga steken in Sea of Thieves en minder in PUBG. Vind ik dat erg? Totaal niet, want ik heb me kostelijk vermaakt (en ik vermaak me nog steeds). Uiteindelijk wil ik wel dat PUBG gewoon goed doorontwikkeld wordt en ik hoop dat er nog vele uren speelplezier in gaan zitten, maar zo niet dan kan het me écht niet boeien.
.
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]
Vraag me af hoe hij in squad gaat spelen. Denk veel squads op de kleine hoeveelheid dorpjes en dan snel de eerste 50 man dood. Ziet er wel goed uit, hot and heavy
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik denk dat je het filmpje nog een keer moet kijken als je die info uit het filmpje haalt.
http://steamcommunity.com...etail/1653258341495062267
Event is third person only en je kan nog steeds geen eigen squad van 8 maken.
Event is third person only en je kan nog steeds geen eigen squad van 8 maken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gisteren een keer geprobeerd maar.. als je “team” niet communiceerde is het al game over.
Je kan een paar kills maken maar that’s It. Nog saaier (voorlopig) dan normaal mode
Je kan een paar kills maken maar that’s It. Nog saaier (voorlopig) dan normaal mode
Never ever financial advice...
Ah inderdaad, kijk / luister meestal nooit dat geouwehoer uit de video's, omdat de helft al Koreaans/chinees is.unfor schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 00:35:
[...]
Ik denk dat je het filmpje nog een keer moet kijken als je die info uit het filmpje haalt.
Raar dat ze het laten zien btw dan.
Eerste potje met 3 man in EVENT 8 squad gegaan.. We hadden met een 6-tal goeie communicatie, en direct kip gepakt...
Als je in de nieuwe modus wint krijg je de solo chicken dinner achievement. Zit lekker in elkaar dus
Gisteren nog wat de event mode gespeeld. Eerste keer dat ik het gevoel had echt te kunnen oefenen op mijn aim in PUBG. Waar ik normaal in zo'n 10 spelletjes gemiddeld 2 - 5 kills haal per ronde had ik er nu snel 8 - 10.
Voor mij leuk zo'n afwisseling, mag zeker meer komen
Voor mij leuk zo'n afwisseling, mag zeker meer komen
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Afgelopen weekend weer leuk momentje met de motor gehad
Filmpje is niet heel fijn bewerkt en ik ben zwaar verkouden dus lekker aan het snuiven.
Filmpje is niet heel fijn bewerkt en ik ben zwaar verkouden dus lekker aan het snuiven.
Money money money!
http://steamcommunity.com...etail/1653258341515442673
Properly formatted patch notes
Players,
We are always working towards improving the gameplay environment. This includes providing stable network experience for our players. You all know that we have implemented ping based matchmaking system that has shown great results but we didn't want to stop there.
One of the solutions we are considering is operating servers so that only those players who reside in that region can connect and play. These servers will be made invisible to players residing in other regions. But, at the same time, if a player in an exclusive server region forms a team with a player from another region, they can connect to and play on any of the servers available to either of them.
Through this new approach we are aiming to provide a better gameplay experience as it will improve network issues and help with linguistic barriers. We are going to run a limited test of this approach as more detailed research and analysis should come before global application.
After the updates made to this test build are proven to be stable, they will be applied to the live servers. We will announce the timeline for the live server update soon.
Please leave your feedback in the relevant section on our Official Forum: forums.playbattlegrounds.com
Lobby
• KR/JP joint server is now separated into KR server and JP server
• Leaderboard for both KR Server and JP server are added
• KR/JP players will be able to see and play on the server for their respective regions
• Those who can see neither KR sever, nor JP server, can only play in KR/JP server if they team up with a player who can see KR/JP server
Weapon Skin System
• Players can select skins for each weapon
• Weapon skin system UI
• Each weapon category is arranged in alphabetical order
• Weapons can be categorized as follows:
• Acquired: arranged in chronological order of acquisition
• Equipped: arranged in chronological order of last time equipped
• Tier: arranged according to skin tier (descending order)
• You can check details about the equipped skin using VIEW MORE button
• How to equip weapon skins
• You can use WEAPONS section in CUSTOMIZATION menu to equip the skin of your choice
• The ways to acquire weapon skins
• You can acquire weapon skins either through paid crate (“Triumph Crate”), which is a weekly random crate or “Raider crate”, which is a free non-random crate
New Crates
• New free/paid weapon skin crates are added
• We will be providing 100,000 BP, 20x Weapon Cosmetic keys, 20x Early Bird keys, 10x Triumph Crates to all test accounts to test the stability of the system
• New paid crate “Triumph” is a weekly random crate, and the drop rate is 20%.
• Triumph Crate can be unlocked using Weapon Cosmetic Key, which can be purchased through Steam market
• There are 2 rare bonus sets that can also be an acquired alongside single skins
The drop rate of each crate is as follows
• Survivor: 10%
• Wanderer: 10%
• Biker: 20%
• Desperado: 10%
• Militia: 20%
• Fever: 10%
• Triumph: 20%
• Players can get the new free crate (“Raider”) separately with 100% drop rate
• "Raider" doesn't need a key to unlock
• The drop rate for the new free/paid crate are as follows:
### FIXED! ### - Drop rate of each items for the new paid crate Triumph
• Rugged (Orange) - UMP9: 15%
• Rugged (Orange) - SCAR-L: 10%
• Rugged (Orange) - M416: 10%
• Rugged (Orange) - AKM: 10%
• Rugged (Orange) - Kar98k: 10%
• Gold Plate - Win94: 5%
• Trifecta - P92: 5%
• Desert Digital - Mini14: 4.5%
• Trifecta - Micro UZI: 4.5%
• Gold Plate - Sawed-Off: 4.5%
• Desert Digital - Kar98k: 2.5%
• Trifecta - SCAR-L: 1.3%
• Desert Digital - M416: 1.3%
• Gold Plate - SKS: 0.6%
• Glory - UMP9: 0.32%
• Gold Plate - S12K: 0.32%
• Glory - AKM: 0.16%
Drop rate of each items for the new free crate Raider
• Rugged (Beige) - Crossbow: 20%
• Rugged (Beige) - M16A4: 20%
• Rugged (Beige) - S686: 20%
• Rugged (Beige) - SKS: 20%
• Rugged (Beige) - Kar98k: 6.5%
• Rugged (Beige) - S12K: 6.5%
• Silver Plate - R1895: 3%
• Jungle Digital - P18C: 1.4%
• Silver Plate - DP-28: 1.4%
• Silver Plate - S189: 0.4%
• Jungle Digital - SKS: 0.28%
• Silver Plate - Vector: 0.28%
• Turquoise Delight - P1911: 0.08%
• Jungle Digital - AWM: 0.05%
• Silver Plate - SCAR-L: 0.05%
• Turquoise Delight - Tommy Gun: 0.028%
• Turquoise Delight - Kar98k: 0.0128%
• Turquoise Delight - M16A4: 0.0128%
• Gold Plate - S686: 0.0064%
Bug Fixes
• Fixed an issue where the refresh button on the friends list would take you to the team tab when players are in a team
• Fixed an issue where when players leave the vehicle and the vehicle is positioned right next to the window of a building, players would go into the building through the window when getting out off the vehicle
• Fixed an issue where during server instability, when exiting a slow moving vehicle, the players would be treated as if they were hit by their own vehicle
Thank you, The PUBG Development & Community Team
http://steamcommunity.com...etail/1653258341515442673
Properly formatted patch notes
Players,
We are always working towards improving the gameplay environment. This includes providing stable network experience for our players. You all know that we have implemented ping based matchmaking system that has shown great results but we didn't want to stop there.
One of the solutions we are considering is operating servers so that only those players who reside in that region can connect and play. These servers will be made invisible to players residing in other regions. But, at the same time, if a player in an exclusive server region forms a team with a player from another region, they can connect to and play on any of the servers available to either of them.
Through this new approach we are aiming to provide a better gameplay experience as it will improve network issues and help with linguistic barriers. We are going to run a limited test of this approach as more detailed research and analysis should come before global application.
After the updates made to this test build are proven to be stable, they will be applied to the live servers. We will announce the timeline for the live server update soon.
Please leave your feedback in the relevant section on our Official Forum: forums.playbattlegrounds.com
Lobby
• KR/JP joint server is now separated into KR server and JP server
• Leaderboard for both KR Server and JP server are added
• KR/JP players will be able to see and play on the server for their respective regions
• Those who can see neither KR sever, nor JP server, can only play in KR/JP server if they team up with a player who can see KR/JP server
Weapon Skin System
• Players can select skins for each weapon
• Weapon skin system UI
• Each weapon category is arranged in alphabetical order
• Weapons can be categorized as follows:
• Acquired: arranged in chronological order of acquisition
• Equipped: arranged in chronological order of last time equipped
• Tier: arranged according to skin tier (descending order)
• You can check details about the equipped skin using VIEW MORE button
• How to equip weapon skins
• You can use WEAPONS section in CUSTOMIZATION menu to equip the skin of your choice
• The ways to acquire weapon skins
• You can acquire weapon skins either through paid crate (“Triumph Crate”), which is a weekly random crate or “Raider crate”, which is a free non-random crate
New Crates
• New free/paid weapon skin crates are added
• We will be providing 100,000 BP, 20x Weapon Cosmetic keys, 20x Early Bird keys, 10x Triumph Crates to all test accounts to test the stability of the system
• New paid crate “Triumph” is a weekly random crate, and the drop rate is 20%.
• Triumph Crate can be unlocked using Weapon Cosmetic Key, which can be purchased through Steam market
• There are 2 rare bonus sets that can also be an acquired alongside single skins
The drop rate of each crate is as follows
• Survivor: 10%
• Wanderer: 10%
• Biker: 20%
• Desperado: 10%
• Militia: 20%
• Fever: 10%
• Triumph: 20%
• Players can get the new free crate (“Raider”) separately with 100% drop rate
• "Raider" doesn't need a key to unlock
• The drop rate for the new free/paid crate are as follows:
### FIXED! ### - Drop rate of each items for the new paid crate Triumph
• Rugged (Orange) - UMP9: 15%
• Rugged (Orange) - SCAR-L: 10%
• Rugged (Orange) - M416: 10%
• Rugged (Orange) - AKM: 10%
• Rugged (Orange) - Kar98k: 10%
• Gold Plate - Win94: 5%
• Trifecta - P92: 5%
• Desert Digital - Mini14: 4.5%
• Trifecta - Micro UZI: 4.5%
• Gold Plate - Sawed-Off: 4.5%
• Desert Digital - Kar98k: 2.5%
• Trifecta - SCAR-L: 1.3%
• Desert Digital - M416: 1.3%
• Gold Plate - SKS: 0.6%
• Glory - UMP9: 0.32%
• Gold Plate - S12K: 0.32%
• Glory - AKM: 0.16%
Drop rate of each items for the new free crate Raider
• Rugged (Beige) - Crossbow: 20%
• Rugged (Beige) - M16A4: 20%
• Rugged (Beige) - S686: 20%
• Rugged (Beige) - SKS: 20%
• Rugged (Beige) - Kar98k: 6.5%
• Rugged (Beige) - S12K: 6.5%
• Silver Plate - R1895: 3%
• Jungle Digital - P18C: 1.4%
• Silver Plate - DP-28: 1.4%
• Silver Plate - S189: 0.4%
• Jungle Digital - SKS: 0.28%
• Silver Plate - Vector: 0.28%
• Turquoise Delight - P1911: 0.08%
• Jungle Digital - AWM: 0.05%
• Silver Plate - SCAR-L: 0.05%
• Turquoise Delight - Tommy Gun: 0.028%
• Turquoise Delight - Kar98k: 0.0128%
• Turquoise Delight - M16A4: 0.0128%
• Gold Plate - S686: 0.0064%
Bug Fixes
• Fixed an issue where the refresh button on the friends list would take you to the team tab when players are in a team
• Fixed an issue where when players leave the vehicle and the vehicle is positioned right next to the window of a building, players would go into the building through the window when getting out off the vehicle
• Fixed an issue where during server instability, when exiting a slow moving vehicle, the players would be treated as if they were hit by their own vehicle
Thank you, The PUBG Development & Community Team
[ Voor 96% gewijzigd door Tsurany op 26-03-2018 16:35 ]
En daar zijn de (betaalde) wapenskins! Blueballs ziet volgens mij alleen maar geld en laat de optimalisaties links liggen.
Linkje: http://steamcommunity.com...etail/1653258341515442673
Tjah. Lootcrates. Zullen we die maar meteen aan banden leggen? Want dat kan natuurlijk niet dit zet aan tot gokken.
Maar dit was te verwachten natuurlijk dat ze dit gingen doen. Er moet nou eenmaal geld verdiend worden.
Maar dit was te verwachten natuurlijk dat ze dit gingen doen. Er moet nou eenmaal geld verdiend worden.
Het is per definitie gokken in de PUBG implementatie. Je koopt keys in de hoop een duur item te unlocken en dat is dus eigenlijk niets anders dan hoe een slot machine werkt.Uthog schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:34:
Tjah. Lootcrates. Zullen we die maar meteen aan banden leggen? Want dat kan natuurlijk niet dit zet aan tot gokken.
Mijn inziens is hier niets mis mee mits we daadwerkelijk (via Steam) valideren dat iemand de juiste leeftijd bereikt heeft en dus legaal mag gokken
Natuurlijk is het te verwachten. En zolang ze het op de juiste manier toepassen (met wetgeving in het achterhoofd) zie ik het ook niet als een probleem. Liever dat een paar walvissen flink betalen en ik met normale kosten mijn spel kan spelen dan dat de kosten van games omhoog gaan.Maar dit was te verwachten natuurlijk dat ze dit gingen doen. Er moet nou eenmaal geld verdiend worden.
Helemaal mooi als ik hier zelf nog wat aan kan verdienen ook natuurlijk. Mijn camo skirt ging voor een mooi prijsje weg
Wat ik wel jammer vind is de opvallende oranje skins, dat ziet er in mijn ogen vrij onrealistisch uit en past niet echt bij de game. Ik had het liever beperkt gezien tot (semi)realistische skins. Ik hoop dus wel dat, als je een wapen van een vijand oppakt, je eigen skin toegepast wordt en je niet vast zit aan oranje wapens als je slachtoffer dat mooi vond.
Ah jah, tis altijd wat he. Of de game wordt saai omdat er geen nieuwe content komt.. of de game blijft ruk omdat er geen optimalisaties worden aangevoerd. Volgens mij zijn ze met beiden gewoon prima bezig, maar duurt het ook nog wel even voordat volledige optimalisatie bereikt is voor zover de engine toelaat.Spire21 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:31:
En daar zijn de (betaalde) wapenskins! Blueballs ziet volgens mij alleen maar geld en laat de optimalisaties links liggen.
Signature
Nope, dat hoop ik nu net niet. Als jij als eerste een wapen oppakt, dan blijft jou skin erop. Lekker rondhossen met een oranje M16Tsurany schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:43:
Ik hoop dus wel dat, als je een wapen van een vijand oppakt, je eigen skin toegepast wordt en je niet vast zit aan oranje wapens als je slachtoffer dat mooi vond.
Tof! Skins die geen voordeel geven, maar mensen die willen dokken laten dokken.
Zodra het pay to win wordt ben ik namelijk helaas klaar met spelen. Pay2lookRetarded boeit me dan weer weinig
Zodra het pay to win wordt ben ik namelijk helaas klaar met spelen. Pay2lookRetarded boeit me dan weer weinig
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Al de hele avond word ik op drukke punten gekilled door mensen die direct een wapen weten te pakken terwijl de wapens bij mij nog niet eens gerendered/gespawned zijn..
Kan ik iets aan de instellingen veranderen om sneller de boel gespawnd te krijgen?
Kan ik iets aan de instellingen veranderen om sneller de boel gespawnd te krijgen?
ach tegen die tijd dat die skin rendered dat je hem ook daadwerkelijk kan onderscheiden zie de speler veel eerder dan het wapen. Laten ze eerst maar zaken fixen zoals de zijspan die mij wederom weer een potje door de neus boort door een random flip en eject to mainscreen.Tsurany schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:43:
[...]
Het is per definitie gokken in de PUBG implementatie. Je koopt keys in de hoop een duur item te unlocken en dat is dus eigenlijk niets anders dan hoe een slot machine werkt.
Mijn inziens is hier niets mis mee mits we daadwerkelijk (via Steam) valideren dat iemand de juiste leeftijd bereikt heeft en dus legaal mag gokken
[...]
Natuurlijk is het te verwachten. En zolang ze het op de juiste manier toepassen (met wetgeving in het achterhoofd) zie ik het ook niet als een probleem. Liever dat een paar walvissen flink betalen en ik met normale kosten mijn spel kan spelen dan dat de kosten van games omhoog gaan.
[video]
Helemaal mooi als ik hier zelf nog wat aan kan verdienen ook natuurlijk. Mijn camo skirt ging voor een mooi prijsje weg
Wat ik wel jammer vind is de opvallende oranje skins, dat ziet er in mijn ogen vrij onrealistisch uit en past niet echt bij de game. Ik had het liever beperkt gezien tot (semi)realistische skins. Ik hoop dus wel dat, als je een wapen van een vijand oppakt, je eigen skin toegepast wordt en je niet vast zit aan oranje wapens als je slachtoffer dat mooi vond.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
'nuf said...
niet stoppen bij de eerste...
Maar ja, weapon skins zijn belangrijker..
[YouTube: https://youtu.be/AO69JGEK2_8]
niet stoppen bij de eerste...
[YouTube: https://youtu.be/AO69JGEK2_8]
[ Voor 52% gewijzigd door kazzzdafke op 26-03-2018 23:40 ]
.
[ Voor 155% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]
holy snit. eerste zoveel seconden heb ik echt geen idee waar ik naar aan het kijken ben hahaSteefanus schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:44:
Afgelopen weekend weer leuk momentje met de motor gehad![]()
Filmpje is niet heel fijn bewerkt en ik ben zwaar verkouden dus lekker aan het snuiven.![]()
[video]
Zolang het crates zijn met optische zaken en gimmicks is het wat mij betreft prima. Laten we niet vergeten dat het ook gewoon een bedrijf is dat geld moet verdienen. Beter dan EA met zijn 60 euro en Premium pakket en DLC en season pass en mappacks etc etc.... dan liever gewoon wat crates en andere ingame zaken die je geen geld hoeven te kosten.
En met region lock scheelt het ons weer in cheaters
.
En met region lock scheelt het ons weer in cheaters
Eerste potje direct achter elkaar network lag detected en opeens dood. Lekker begin...
Vanaf wanneer komen die skins? Me like :-p
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Tweede potje solo chicken dinner, das een echt lekker begin
Land in Pecado, maak drie kills maar heb helemaal geen loot. Vind gelukkig wel een auto. Stukje rijden, zie ik twee gasten tegen elkaar vechten. Snel even stoppen, de laatste afschieten en jackpot! Oneindig heals, ammo en sniper+AR silencer! Weer stukje rijden, zie nog een vijand. Schiet hem af en weer jackpot! M24 baby! Vervolgens een huisje op de rand van de cirkel, zit nog een vijand in. Schiet hem af, MK14 en weer sniper silencer 
Uiteindelijk sneaky via het water de laatste vijand besloten en voila!
Uiteindelijk sneaky via het water de laatste vijand besloten en voila!
Zo'n twee uur geleden.Korkss schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:06:
Vanaf wanneer komen die skins? Me like :-p
Oui, maintenance was vannacht van 4 tot 8. Ik heb nu die Scar-L anniversary skin die iedereen krijgt en twee keer een saaie SKS skin en twee keer een saaie crossbow skin. Staat wel bij dat ze niet marketable zijn.BobbyDgtl schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:32:
Al op de live?
Amai, ze gaan snel!Tsurany schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:42:
[...]
Oui, maintenance was vannacht van 4 tot 8. Ik heb nu die Scar-L anniversary skin die iedereen krijgt en twee keer een saaie SKS skin en twee keer een saaie crossbow skin. Staat wel bij dat ze niet marketable zijn.
Waren een gratis packs? Of gaan skins nooit verkoopbaar zijn?
Even een video gemaakt 
In het kader van nieuwe drivers en een game update:

Nieuwe update! En weer nieuwe bugs! Wat een spel is het toch 
M24 + Ghillie + silenced AR op een motor onderweg. Worden beschoten en parkeren achter een bus. Teamgenoot die aan het rijden was stapt af en kan niet meer schieten (muisklikken als een gek, gebeurde niks). Ik kon niet eens afstappen. Motor viel langzaam om met mij achterop en ik zag alleen doodleuk de tekst "cannot get out of vehicle". Echt top dit.
M24 + Ghillie + silenced AR op een motor onderweg. Worden beschoten en parkeren achter een bus. Teamgenoot die aan het rijden was stapt af en kan niet meer schieten (muisklikken als een gek, gebeurde niks). Ik kon niet eens afstappen. Motor viel langzaam om met mij achterop en ik zag alleen doodleuk de tekst "cannot get out of vehicle". Echt top dit.
meer mensen het idee dat bullet drop is aangepast? heb het idee dat vooral met de kar de bulletdrop minder is geworden, maar ook met de andere wapens. of placebo?
#unknown
Ik snap niet dat zo'n kleine update zoveel nieuwe bugs kan introduceren. De skins worden duur betaald op deze manier.
Ik snap niet dat zo'n kleine update zoveel nieuwe bugs kan introduceren. De skins worden duur betaald op deze manier.
Shhhhhht... we mogen hier niet meer klagen want we hebben teveel uren al gespeeld en prijs/uur is zo laag dat het bug-g mag blijven!
Maatje van me gisteren:
[YouTube: https://youtu.be/YLc6QtAVjVs]
Werd uit de auto gelanceerd.
soort van tijdelijke oplossing.
Ik dacht dat het altijd al zo was en dat het aan mij lag. niet dus
[YouTube: https://youtu.be/YLc6QtAVjVs]
Werd uit de auto gelanceerd.
Die Cannot get out of vehicle had ik ook. Dan moet je naar driver position CTRL+1 doen en dan kan het wel.NickThissen schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:45:
soort van tijdelijke oplossing.
Ik dacht dat het altijd al zo was en dat het aan mij lag. niet dus
[ Voor 78% gewijzigd door ApC_IcE op 28-03-2018 08:59 ]
Gisteren dit ook voor het eerst meegemaakt. Ik zat achterop en kon niet meer afstappen terwijl de tegenstander op mij af komt lopen!NickThissen schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:45:
...
Ik kon niet eens afstappen. Motor viel langzaam om met mij achterop en ik zag alleen doodleuk de tekst "cannot get out of vehicle". Echt top dit.
Interessante work-around door eerst naar positie1 op de motor te gaan, dit ga ik in mijn achterhoofd houden!
Nee, ik had niet het gevoel dat er iets aan de wapens is aangepast. Ik heb gisteren elk wapen in handen gehad behalve de Kar98K en de AWM en aan die wapens voelde ik weinig verschil. Wellicht dat ze enkel de Kar98K hebben aangepast of dat ik niet goed genoeg ben om de wijzigingen te merkengotfurrr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:46:
meer mensen het idee dat bullet drop is aangepast? heb het idee dat vooral met de kar de bulletdrop minder is geworden, maar ook met de andere wapens. of placebo?
Het is al een wat oudere bug volgens mij, ik heb hem ook een paar keer gehad. Soms helpt wachten even en soms helpt positie switchen. Ik heb het idee dat het aan desync ligt waardoor de server niet helemaal begrijpt wat er gebeurt en denkt dat je voertuig niet op een locatie zit waar uitstappen mogelijk is.MRTNbos schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:54:
[...]
Gisteren dit ook voor het eerst meegemaakt. Ik zat achterop en kon niet meer afstappen terwijl de tegenstander op mij af komt lopen!
Interessante work-around door eerst naar positie1 op de motor te gaan, dit ga ik in mijn achterhoofd houden!
[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 28-03-2018 10:51 ]
Leuk filmpje en netjes gespeeld!
Ik had hier gisteravond ook last van, maar dat gebeurde al in het begin in de plane. Oftewel ik kon er pas uit toen je er automatisch uit werd gegooid. Gelukkig hadden we een locatie vlakbij afgesproken zodat ik niet te ver van het team was verwijderdMRTNbos schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:54:
[...]
Gisteren dit ook voor het eerst meegemaakt. Ik zat achterop en kon niet meer afstappen terwijl de tegenstander op mij af komt lopen!
Thnx!Nemm schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:13:
Leuk filmpje en netjes gespeeld!
Dat is ook een vervelende ja. Je hebt dan geen geluid in het vliegtuig en kan er niet uitspringen. Vroeger hadden we die bug als je in de lobby crashte en reconnecte, nu krijg je hem willekeurigIk had hier gisteravond ook last van, maar dat gebeurde al in het begin in de plane. Oftewel ik kon er pas uit toen je er automatisch uit werd gegooid. Gelukkig hadden we een locatie vlakbij afgesproken zodat ik niet te ver van het team was verwijderd
Laatste 2 patches 0 crashes gehad, nu op 5 games al 2.
Voor de rest merk ik weinig verandering
Voor de rest merk ik weinig verandering
Ze hebben weer een anticheat feature toegevoegd aan de .exe. Veroorzaakt soms crashes en vreet blijkbaar ook wat fps weg in steden, maar heb er niet zoveel van gemerkt of er niet op gelet.
Gisteren weer iets ontdekt..hold right click voor hipfire? Nog nooit gebruikt..ik vroeg me al af hoe sommige streamers zo een accurate hipfire hadden met sommige wapens. Achja zo leer je nog wat bij na 1000 uur.
Mijn damage stats ook eens bekeken volgens pubg.op.gg: S1: 294 S2: 324 S3: 350. Nu ga ik gewoon voor de 500.
. Ik raad iedereen in ieder geval aan om je 4x sens hetzelfde te zetten als Targetting / ADS / 2X. Heeft bij mij enorm geholpen afgelopen weken.
Gisteren weer iets ontdekt..hold right click voor hipfire? Nog nooit gebruikt..ik vroeg me al af hoe sommige streamers zo een accurate hipfire hadden met sommige wapens. Achja zo leer je nog wat bij na 1000 uur.

Mijn damage stats ook eens bekeken volgens pubg.op.gg: S1: 294 S2: 324 S3: 350. Nu ga ik gewoon voor de 500.
[ Voor 12% gewijzigd door frackz op 28-03-2018 12:58 ]
echt de beste verandering in deze patch is dat je de verticale sensitivity kan aanpassen in input.ini
Standaard is de verticale sensitivity 70% van de horizontale sensitivity. nu kan je die dus gelijk maken, erg handig als je CSGO gewend bent en ook weer ff wennen. vroeg me al tijden af waarom mijn aim in pubg zo vreemd aanvoelde vergeleken met csgo.
Standaard is de verticale sensitivity 70% van de horizontale sensitivity. nu kan je die dus gelijk maken, erg handig als je CSGO gewend bent en ook weer ff wennen. vroeg me al tijden af waarom mijn aim in pubg zo vreemd aanvoelde vergeleken met csgo.
Soms heb je van die potjes waarin alles goed lijkt te gaan. Je hebt het allemaal. Vanaf het vliegtuig direct een auto vinden en daarmee een flink eind uit de buurt van de cirkel rijden. Onderweg een kratje oppikken die vlak voor je landt met daarin een Groza. Dan in een stadje excellente loot vinden en op de terugweg naar de cirkel nóg een kratje vinden (met een kleine schermutseling). Daarin een M24 met 8x scope vinden en je opmaken voor de eindcirkel.
De Groza voorzien van een supressor is goddelijk. Dat ding doet ieder mannetje of vrouwtje wegsmelten. Hij lijkt een beetje op de oude Pulse Cannon van Unreal Tournament.
Met die Groza en soms een beetje hulp van de M24 help je nog 4 medestrijders naar de eeuwige jachtvelden... Bij de laatste spendeer je íets te veel tijd met het re-arrangeren van je spullen en let niet op de cirkel. Dan zie je in de reply achteraf duidelijk de paniek in je handelen...
[YouTube: https://youtu.be/stm3QzV2Pfo]
O, en het begin is ook niet echt heel profi... waslijnpaaltje over het hoofd gezien, buggy die daarvan terugveert en mijn halve leven meeneemt en als klap op de vuurpijl een touchpad van mijn laptop dat nog aanstond en mij even waarschuwingsschot liet lossen.
De Groza voorzien van een supressor is goddelijk. Dat ding doet ieder mannetje of vrouwtje wegsmelten. Hij lijkt een beetje op de oude Pulse Cannon van Unreal Tournament.
Met die Groza en soms een beetje hulp van de M24 help je nog 4 medestrijders naar de eeuwige jachtvelden... Bij de laatste spendeer je íets te veel tijd met het re-arrangeren van je spullen en let niet op de cirkel. Dan zie je in de reply achteraf duidelijk de paniek in je handelen...
[YouTube: https://youtu.be/stm3QzV2Pfo]
O, en het begin is ook niet echt heel profi... waslijnpaaltje over het hoofd gezien, buggy die daarvan terugveert en mijn halve leven meeneemt en als klap op de vuurpijl een touchpad van mijn laptop dat nog aanstond en mij even waarschuwingsschot liet lossen.
[ Voor 15% gewijzigd door Rexomnium op 28-03-2018 13:41 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Goed gespeeld vind ik!!Rexomnium schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:31:
Soms heb je van die potjes waarin alles goed lijkt te gaan. Je hebt het allemaal. Vanaf het vliegtuig direct een auto vinden en daarmee een flink eind uit de buurt van de cirkel rijden. Onderweg een kratje oppikken die vlak voor je landt met daarin een Groza. Dan in een stadje excellente loot vinden en op de terugweg naar de cirkel nóg een kratje vinden (met een kleine schermutseling). Daarin een M24 met 8x scope vinden en je opmaken voor de eindcirkel.
[video]
Echter is 4.57 exact de reden waarom ik fpp speel. Jij kan over de steen kijken dmv tpp. En de enemy heeft geen idee.
Verder mooie gameplay!
Aha, dat kan wel verklaren waarom het aimen nooit goed aanvoelde in deze game!gotfurrr schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:04:
echt de beste verandering in deze patch is dat je de verticale sensitivity kan aanpassen in input.ini
Wie verzint zoiets in godsnaam?
WTF, speel ik CSGO, van ellende maar weer/meer gaan spelen, dan "klopt" mijn aim weer/betergotfurrr schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:04:
Ik zal eens kijken naar die input.ini. Op die 70% zijn ze zeker gekomen door de (een) verhouding tussen de horizontale en verticale pixels.
gotfurrr schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:04:

Ik speel met een hele lage sens (2x de hele Qck+ mat af voor een 360 denk ik, dus in praktijk vaak 4x "swipen"). Recoil control wordt dan ook best werken, maar met 70% vertical sens dus nog meer dan eigenlijk nodig is...
Nou speel ik best wel lekker de laatste tijd in PUBG en ook in Insurgency (ook source engine, dus ik verwacht vergelijkbaar met CSGO).
Het liefst zou ik die spellen allemaal gelijk hebben wat sensitivity betreft, maar weet niet of dat nu een goed idee is nu ik eindelijk het gevoel heb een beetje te kunnen aimen in PUBG.
Er bestaat een site (ik weet die wel niet meer) waar je kan zeggen welke spellen je speelt en hij toont een config voor elk spel die exact hetzelfde instelt voor elk spel.Sharkware schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:15:
[...]
Ik dacht altijd dat het aan mij lag...
Ik speel met een hele lage sens (2x de hele Qck+ mat af voor een 360 denk ik, dus in praktijk vaak 4x "swipen"). Recoil control wordt dan ook best werken, maar met 70% vertical sens dus nog meer dan eigenlijk nodig is...
Nou speel ik best wel lekker de laatste tijd in PUBG en ook in Insurgency (ook source engine, dus ik verwacht vergelijkbaar met CSGO).
Het liefst zou ik die spellen allemaal gelijk hebben wat sensitivity betreft, maar weet niet of dat nu een goed idee is nu ik eindelijk het gevoel heb een beetje te kunnen aimen in PUBG.
Na ff te zoeken: https://www.mouse-sensitivity.com/
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
True, die gebruik ik ook regelmatig. Maar door de afwijking in horizontaal/verticaal werkte die niet perfect bij CS:GO naar PUBG destijds. Nu kunnen we het dus wel 1:1 overnemen (met wat handmatig geklooi in de .ini file).Nutellaah schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:56:
[...]
Er bestaat een site (ik weet die wel niet meer) waar je kan zeggen welke spellen je speelt en hij toont een config voor elk spel die exact hetzelfde instelt voor elk spel.
Na ff te zoeken: https://www.mouse-sensitivity.com/
Waarom is dit beter, niet dat ik het niet geloof maar ik wil graag de beweegreden begrijpen? Ik had zelf het gevoel (bij initieel instellen al een hele tijd geleden) dat ik juist naarmate de zoomlevels groter werden de sensitivity iets moest verlagen... Maar dat was maar een gevoel en dus niet echt vanuit goede argumenten.frack schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:57:
Ik raad iedereen in ieder geval aan om je 4x sens hetzelfde te zetten als Targetting / ADS / 2X. Heeft bij mij enorm geholpen afgelopen weken.
Wow super annoying, sinds de patch is de default positie van mijn muis altijd linksboven ipv waar de muis was voor ik een scherm wisselde
Hmm, goed om te weten, maar geen idee of ik hier nu nog aan wil 'kloten'.gotfurrr schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:04:
het is niet beter, als je sensitivities gelijk zet in pubg dan is er een 100% monitor match tussen de scopes. het is ook niet slechter, het is gewoon wat je gewent bent. ik denk wel dat het het best is om een vast percentage te gebruiken tussen alle fov's (dus scopes), maar zonder mouse-sensitivity.com reken je die niet makkelijk uit.Sharkware schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:35:
[...]
True, die gebruik ik ook regelmatig. Maar door de afwijking in horizontaal/verticaal werkte die niet perfect bij CS:GO naar PUBG destijds. Nu kunnen we het dus wel 1:1 overnemen (met wat handmatig geklooi in de .ini file).
[...]
Waarom is dit beter, niet dat ik het niet geloof maar ik wil graag de beweegreden begrijpen? Ik had zelf het gevoel (bij initieel instellen al een hele tijd geleden) dat ik juist naarmate de zoomlevels groter werden de sensitivity iets moest verlagen... Maar dat was maar een gevoel en dus niet echt vanuit goede argumenten.
100% monitor match betekent dat de sensitivity bij scope1 gelijk is bij scope2 als je van het midden van je scherm in 1 keer naar het uiteinde links of rechts beweegt. alles daar tussen is je sensitivity niet gelijk.
Dit werkt voor alle percentages monitor match. Meestal wordt 100% monitor match inderdaad als te snel ervaren door veel mensen, CSGO gebruikt bijvoorbeeld 75%. maar ook daarbij is dus je sensitivity tussen scopes/hipfire nooit altijd hetzelfde.
de reden dat de sensitivity setting ingame van pubg slecht is, is omdat je wel 50 kan invullen, maar de game er dan zo maar 50.5 van maakt. waauw. ja. maar toch verschil he.
Kun je misschien uitleggen hoe dit werkt? Mijn input.ini is leeg en ik kan zo snel op inet ook niet vinden hoe ik de vertical sensitivity kan aanpassen.gotfurrr schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:04:
Deze noobs hadden mijn squadmates gekilled...
Dat is toch wel een beetje schandalig als je ziet hoe snel ze neer gaan
Vervolgens mezelf maar met een granaat opgeblazen, zonde van de ranking
Dat is toch wel een beetje schandalig als je ziet hoe snel ze neer gaan
NiceTsurany schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:48:
[video]
Dat is toch wel een beetje schandalig als je ziet hoe snel ze neer gaanVervolgens mezelf maar met een granaat opgeblazen, zonde van de ranking
Ik had gister een potje waar het leek of ik gewoon niet fataal geraakt kon worden...... zo veel geluk:
Helaas verpeste ik het zelf met de cirkel onderschatten bij de laatste 4.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
zet dit in je input ini, maak je input.ini en gameusersettings,ini daarna wel even read only. (dit is de voorlopig best bekende waarde, kan nog verandering in komen)Sharkware schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:44:
[...]
Kun je misschien uitleggen hoe dit werkt? Mijn input.ini is leeg en ik kan zo snel op inet ook niet vinden hoe ik de vertical sensitivity kan aanpassen.
[/Script/Engine.InputSettings]
AxisMappings=(AxisName="Turn",Key=MouseX,Scale=1.000000)
AxisMappings=(AxisName="LookUp",Key=MouseY,Scale=-1.428571)
AxisMappings=(AxisName="WorldMapZoom",Key=MouseWheelAxis,Scale=1.000000)
Heb je nu groen/blauw bloed?Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:48:
[video]
Dat is toch wel een beetje schandalig als je ziet hoe snel ze neer gaanVervolgens mezelf maar met een granaat opgeblazen, zonde van de ranking
Ja, via de korean rating launch option. Was bii de vorige patch beter zichtbaar dan rood, nu wel gefixt maar heb het nog niet uit gezet.
Is rood tegenwoordig net zo goed zichtbaar als blauw dan?
.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]
Weetje zeker dat je dit mag aanpassen in de .ini?
Volgens mij waren er veel mensen voorheen gebanned die gingen rommelen in de .ini file?
Volgens mij waren er veel mensen voorheen gebanned die gingen rommelen in de .ini file?
gotfurrr schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:10:
[...]
zet dit in je input ini, maak je input.ini en gameusersettings,ini daarna wel even read only. (dit is de voorlopig best bekende waarde, kan nog verandering in komen)
[/Script/Engine.InputSettings]
AxisMappings=(AxisName="Turn",Key=MouseX,Scale=1.000000)
AxisMappings=(AxisName="LookUp",Key=MouseY,Scale=-1.428571)
AxisMappings=(AxisName="WorldMapZoom",Key=MouseWheelAxis,Scale=1.000000)
Als je bij je squadmates in de buurt was gebleven waren ze niet doodTsurany schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:48:
[video]
"Don't let your dreams be memes"
Helaas had ik dat niet helemaal in de hand vanwege een game crash. Anders waren we überhaupt die kant niet op gegaan. Ik kwam terug in het spel 20 meter boven de grond.Wootlock schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:24:
[...]
Als je bij je squadmates in de buurt was gebleven waren ze niet dood
lolIk kwam terug in het spel 20 meter boven de grond.
Dus als de game crasht vlak nadat je uit vliegtuig springt ben je de sjaak?
[ Voor 8% gewijzigd door Rappa1985 op 29-03-2018 16:45 ]
Hangt er vanaf waar je je bevind. De parachute ging wel open dus ik kwam normaal neer, ik kon echter niet ver zweven en haalde prison dus niet. Echter als je in het water land verdrink je wel langzaam en moet je wel op tijd terug zijn.Rappa1985 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:43:
[...]
lol
Dus als de game crasht vlak nadat je uit vliegtuig springt ben je de sjaak?
Owh parachute opent wel gewoon. Dacht dat je dan gewoon op de hoogte spawnt waar je gecrasht wasTsurany schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:49:
[...]
Hangt er vanaf waar je je bevind. De parachute ging wel open dus ik kwam normaal neer, ik kon echter niet ver zweven en haalde prison dus niet. Echter als je in het water land verdrink je wel langzaam en moet je wel op tijd terug zijn.

ook wel benieuwd napotag schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:08:
Weetje zeker dat je dit mag aanpassen in de .ini?
[...]
Ini aanpassen kan zonder problemen. (Niet dat er nog heel veel valt aan te passen, veel ini commands worden geblokkeerd door Bluehole en hebben geen effect ingame).
Geen idee wat er is veranderd, maar alle potjes vanavond gaan ruk. Naar mijn idee kom ik nu ineens veel meer cheaters tegen, wat daarvoor zo nu en dan gebeurde. Daarnaast veel bad luck met looten, zoals in een dorp landen en geen wapens vinden, uiteraard tegenstanders allemaal wel...
Als dit zo nu en dan gebeurde, maar alle potjes van vanavond (stuk of 15) hebben allemaal 0 kills (mijn k/d was goed).
Uiteraard, na dit typen kom ik op een server terecht waarbij ik 2 kills haal en uit eindelijk 3e wordt. Het blijft een vreemd iets...
Als dit zo nu en dan gebeurde, maar alle potjes van vanavond (stuk of 15) hebben allemaal 0 kills (mijn k/d was goed).
Uiteraard, na dit typen kom ik op een server terecht waarbij ik 2 kills haal en uit eindelijk 3e wordt. Het blijft een vreemd iets...
[ Voor 14% gewijzigd door Ankh op 29-03-2018 22:03 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Sorry dat ik jullie topic vervuil, maar zijn er ook members die PUBG mobile spelen?
En is er al een topic over? Kon hem met mijn brakke search skills
op het forum iig niet vinden.
En is er al een topic over? Kon hem met mijn brakke search skills
Toeval misschien, maar had hetzelfde gisteren. Vier potjes, vier keer best ver geraakt qua positie maar elk duel resulteerde in een "nederlaag"Ankh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:30:
Geen idee wat er is veranderd, maar alle potjes vanavond gaan ruk. Naar mijn idee kom ik nu ineens veel meer cheaters tegen, wat daarvoor zo nu en dan gebeurde. Daarnaast veel bad luck met looten, zoals in een dorp landen en geen wapens vinden, uiteraard tegenstanders allemaal wel...
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Er staat wel [PC] in de titel, maar het is een algemeen PC/ mobile / Xbox topic geworden, dus je zit helemaal goed hierTrekDr0p schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:30:
Sorry dat ik jullie topic vervuil, maar zijn er ook members die PUBG mobile spelen?
En is er al een topic over? Kon hem met mijn brakke search skillsop het forum iig niet vinden.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Haha eergisteren nog eens de bug gehad dat niemand uit het vliegtuig kon springen...
Helemaal tot het einde gaan en dan dropte iedereen, al waren er enkelingen die enkele seconden vroeger er al uit konden..
Gelukkig had men maat snel een voertuig gevonden en konden we de lege map helemaal oversteken om daar dan pas te beginnen looten..
1ste cirkel was er nog niet en de teller stond nog op 20-30 overlevenden
Jammer genoeg 2de geworden in dat potje, op 't eind zaten we beide gepinned tussen 2 enkelingen..
Helemaal tot het einde gaan en dan dropte iedereen, al waren er enkelingen die enkele seconden vroeger er al uit konden..
Gelukkig had men maat snel een voertuig gevonden en konden we de lege map helemaal oversteken om daar dan pas te beginnen looten..
1ste cirkel was er nog niet en de teller stond nog op 20-30 overlevenden
Jammer genoeg 2de geworden in dat potje, op 't eind zaten we beide gepinned tussen 2 enkelingen..
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Zie mijn post van paar pagina’s terug met 4 wins achter elkaar. Gisteren 3 potjes 1 killAnkh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:30:
Damn je had echt veel geluk met die Ater-Corvus gast op 5:20, die gast was echt blind..Rexomnium schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:31:
[video]
Snap ook niet waarom je op 6:14 die rots in duikt, je zie top de map toch dat je a) geen kant op kan en b) het niet binnen de cirkel lag? Als je dat niet gedaan had had je de cirkel mogelijk net gehaald.
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 30-03-2018 11:14 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ik speel pubg mobile op de pc met muis en toetsenbord, via bluestacks n android emulator. f1 drukken en je hebt muis control, 20kill wins zijn geen zeldzaamheid meerTrekDr0p schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:30:
En is er al een topic over? Kon hem met mijn brakke search skillsop het forum iig niet vinden.
Valt dit niet onder cheaten?Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:43:
[...]
ik speel pubg mobile op de pc met muis en toetsenbord, via bluestacks n android emulator. f1 drukken en je hebt muis control, 20kill wins zijn geen zeldzaamheid meer![]()
Een paar pagina's terug had ik gevraagd of er nog meer mensen zijn die last hebben van crashes tijdens het opstarten (40+ poging zijn nodig, en na elk potje crasht hij weer). Na alles al te hebben geprobeerd, tot en met de pc opnieuw installeren hebben we nu mogelijk een "tijdelijke/aparte" oplossing gevonden. Hopelijk hebben andere hier wat aan....
Ik kwam er achter als volgt.... Een enkele keer crasht het spel bij mij en krijg ik een popup te zien dat ik Framework .NET 3.5 moet installeren. Dit terwijl alle versies van 2.0 tot 4.7 er ook gewoon op staan. Deze skip ik dus telkens over. Bij een maat van mij die het spel niet meer opgestart kreeg stond .NET 3.5 wel geïnstalleerd en hebben we die nu disabled.... en hopa, het spel start weer op!
Deze oplossing is geen garantie, en heel soms crasht hij alsnog wel, maar het is met 95% afgenomen.
Wellicht dat iemand hier meer licht op kan schijnen met een logische verklaring, maar hopelijk helpt dit mogelijk ook ander met hetzelfde probleem.
Just my 2 cents
Ik kwam er achter als volgt.... Een enkele keer crasht het spel bij mij en krijg ik een popup te zien dat ik Framework .NET 3.5 moet installeren. Dit terwijl alle versies van 2.0 tot 4.7 er ook gewoon op staan. Deze skip ik dus telkens over. Bij een maat van mij die het spel niet meer opgestart kreeg stond .NET 3.5 wel geïnstalleerd en hebben we die nu disabled.... en hopa, het spel start weer op!
Deze oplossing is geen garantie, en heel soms crasht hij alsnog wel, maar het is met 95% afgenomen.
Wellicht dat iemand hier meer licht op kan schijnen met een logische verklaring, maar hopelijk helpt dit mogelijk ook ander met hetzelfde probleem.
Just my 2 cents
Ja.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Natuurlijk. Ik gok dat hij in de pc versie niet heel ver komt dus dan maar gaat cheaten in de mobile versie.
Lijkt mij ook het beste ja. Ik heb de titel aangepast en [PC] verwijderd.janvanduschoten schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:04:
[...]
Er staat wel [PC] in de titel, maar het is een algemeen PC/ mobile / Xbox topic geworden, dus je zit helemaal goed hier
Dat je cheat is 1 ding maar dat je dat hier nog vol trots durft te verkondigen is ronduit brutaal. Je weet wel dat je hiermee het spel voor een hoop andere spelers verpest?Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:43:
[...]
ik speel pubg mobile op de pc met muis en toetsenbord, via bluestacks n android emulator. f1 drukken en je hebt muis control, 20kill wins zijn geen zeldzaamheid meer![]()
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Is bij jullie de pubg.op.gg tracker ook down? Nvm hij stond op AS ineens)
Sinds de nieuwe patch merk ik wel iets meer early game lag dan eerst. Hij crasht gelukkig wel een stuk minder.
Sinds de nieuwe patch merk ik wel iets meer early game lag dan eerst. Hij crasht gelukkig wel een stuk minder.
[ Voor 9% gewijzigd door StygMa op 30-03-2018 12:25 ]
Heeft iemand die vertical sens in de .ini al aangepast? Bevindingen?
Tweede event, weer third person. Wel jammer Flare Gun wilde ik wel eens proberen in de praktijk.
Yep, maar nog maar 5 min kunnen testen. En enkel met de M16. Eerste wat me opviel bij de kill: ik blijf beter on targetfrack schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:45:
That's all for now
ja al sinds het bekend is, ik weet nog niet helemaal zeker of de waardes echt kloppen, maar het is iig veel beter dan de standaard instelling voor mij.frack schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:45:
als je vooral veel cs hebt gespeeld of speelt, dan is dit echt een hele grote verbetering.
Laatste tijd solo wat verschillende speelstijlen gedaan. Heel veel druk gedropt maar daar ben ik nu wel echt klaar mee. Zoveel geluk nodig en echt een Russisch roulette wat je speelt. Heeft weinig met skill of tactiek te maken. In combinatie met de lage tickrate ben ik hier mee gestopt.
Ik drop tegenwoordig bij middelgrote stadjes waar een mannetje of 5 a 10 totaal land gemiddeld. Zo heb je even wat ruimte en tijd om wat wapens en armor te looten. Dan heb je in ieder geval meer kans en is de strijd eerlijker. Ook een stuk leuker om als enige een stadje vrij te maken van enemies.
Top10 is tegenwoordig redelijk standaard, mits ik de tijd ervoor neem. Soms ben ik gewoon ongeduldig en ben ik te snel met schieten of rijden/lopen en wordt ik door iemand gespot.
Dit is ook meteen de valkuil van het spel. Als je ergens land, AFK bent en na 20 minuten dood gaat krijg je meer rating score dan dat je 5 kills hebt in School, maar daarna dood gaat early game.
Ik drop tegenwoordig bij middelgrote stadjes waar een mannetje of 5 a 10 totaal land gemiddeld. Zo heb je even wat ruimte en tijd om wat wapens en armor te looten. Dan heb je in ieder geval meer kans en is de strijd eerlijker. Ook een stuk leuker om als enige een stadje vrij te maken van enemies.
Top10 is tegenwoordig redelijk standaard, mits ik de tijd ervoor neem. Soms ben ik gewoon ongeduldig en ben ik te snel met schieten of rijden/lopen en wordt ik door iemand gespot.
Dit is ook meteen de valkuil van het spel. Als je ergens land, AFK bent en na 20 minuten dood gaat krijg je meer rating score dan dat je 5 kills hebt in School, maar daarna dood gaat early game.
[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-03-2018 17:05 ]
Nee, nee, nee, dat zie je verkeerd. Geluk dwing je af, om met een groot Nederlands denker te spreken. Ik heb dat namelijk vaker. Net nog een potje waarin kip het resultaat was van mijn bril-jante tactische beslissing om hoog in een uitkijkpost te gaan zitten.Angeloonie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:12:
[...]
Damn je had echt veel geluk met die Ater-Corvus gast op 5:20, die gast was echt blind..
Snap ook niet waarom je op 6:14 die rots in duikt, je zie top de map toch dat je a) geen kant op kan en b) het niet binnen de cirkel lag? Als je dat niet gedaan had had je de cirkel mogelijk net gehaald.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=a0KfQJ0fVfk]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Top, dan kan ik hier gewoon mijn klaagzang en friendcode spammenjanvanduschoten schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:04:
[...]
Er staat wel [PC] in de titel, maar het is een algemeen PC/ mobile / Xbox topic geworden, dus je zit helemaal goed hier
Ga niet met vier man op de airdrop af, dan gebeurt er dit:
Had het zelf niet eens door tot ik later zag dat ik opeens 3 kills had
Had het zelf niet eens door tot ik later zag dat ik opeens 3 kills had
Gokken moet je niet doen is niet goed voor je.Tsurany schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:04:
[...]
Natuurlijk. Ik gok dat hij in de pc versie niet heel ver komt dus dan maar gaat cheaten in de mobile versie.
Als je hier komt vertellen dat je op een, op zijn zachts gezegd, dubieuze manier veel kills haalt in een spelletje dan moet je ook niet raar opkijken dat mensen je daar op aanvallen. Je verpest waarschijnlijk toch voor een aantal mensen de game op die manier.Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:09:
[...]
Gokken moet je niet doen is niet goed voor je.
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |