Nee dat klopt. Geen idee wat ik dan zou kunnen verwachten, maar ik ga nu uit van 400DPI met ingame aanpassingen. Mocht ik er dan niet uitkomen kan ik altijd nog DPI aan gaan passengotfurrr schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:23:
[...]
aha ok, dat je nu merkbaar beter schiet heeft niet te maken met de 400 dpi op zich. maar gewoon omdat 400dpi icm je nieuwe ingame settings gewoon beter voor je werkt, maar als je dat zou vertalen naar waardes die hetzelfde zijn op 800 dpi dan komt dat op hetzelfde neer.
ik was even benieuwd of de ue4 engine lage dpi + hoge ingame waardes beter trok, dat lijkt dus niet zo te zijn zoals ik al dacht.
Ik heb hier ook lang mee zitten pielen. Heb nu op mijn muis 1000dpi volgens mij en ingame de sensitivity naar beneden geschroefd. En dan nog per scope etc verschillend. Kostte wat tijd, maar speel nu heerlijkStealthyPeanut schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:38:
[...]
Nee dat klopt. Geen idee wat ik dan zou kunnen verwachten, maar ik ga nu uit van 400DPI met ingame aanpassingen. Mocht ik er dan niet uitkomen kan ik altijd nog DPI aan gaan passen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Zeker een kleine moeite om even te proberen. Meer tips zijn nog welkomfloriz87 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:20:
[...]
Enige advies dat ik je kan geven is de game opnieuw installeren.
Iemand nog meer last van vliegende voertuigen?
Gister op een motor met een maatje van me, rijden we midden in een veld vliegt dat ding ineens 50 meter de lucht in. Gelukkig landde die goed waardoor we niet dood waren. 200 meter verderop deed die weer een onverklaarbare salto. Toch maar even afgestap allebei. Ding leek wel behekst.
Overigens heel hard om moeten lachen.
Gister op een motor met een maatje van me, rijden we midden in een veld vliegt dat ding ineens 50 meter de lucht in. Gelukkig landde die goed waardoor we niet dood waren. 200 meter verderop deed die weer een onverklaarbare salto. Toch maar even afgestap allebei. Ding leek wel behekst.
Overigens heel hard om moeten lachen.
[ Voor 5% gewijzigd door Whiteflashh op 19-03-2018 12:16 ]
Ik word helemaal strontziek van het aantal crashes, het is echt niet normaal. Zo goed als elke game crasht-ie 1 of 2 keer. Gebruik MSI afterburner om m'n videokaart over te klokken, ze raden her en der aan om dat niet te doen. Das leuk gezegd.. maar dan presteert dat ding gewoon ondermaats.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Heb je al een beetje gemonitord of dat het is? Schakel AB eens uit en speel wat potjes op lagere instellingen. Als het dan niet meer is, weet je zeker dat het aan jouw kaart ligt.KhaZ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:19:
Ik word helemaal strontziek van het aantal crashes, het is echt niet normaal. Zo goed als elke game crasht-ie 1 of 2 keer. Gebruik MSI afterburner om m'n videokaart over te klokken, ze raden her en der aan om dat niet te doen. Das leuk gezegd.. maar dan presteert dat ding gewoon ondermaats.
Prachtig dit, je crashed steeds maar wil niet dingen uitsluiten voor het troubleshooten.KhaZ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:19:
Ik heb er al last van sinds het spel uit is, ik gebruik afterburner pas sinds een paar maanden voor meer fps. Alle andere spellen draaien moeiteloos, niets crasht, alles is zeer stabiel.unfor schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:30:
[...]
Prachtig dit, je crashed steeds maar wil niet dingen uitsluiten voor het troubleshooten.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
ik zou dan de OC eerst even ongedaan maken. mocht het daarna niet meer voorkomen dan weet je waar het aan ligt.KhaZ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:39:
[...]
Ik heb er al last van sinds het spel uit is, ik gebruik afterburner pas sinds een paar maanden voor meer fps. Alle andere spellen draaien moeiteloos, niets crasht, alles is zeer stabiel.
dat een OC voor andere zaken wel stabiel is, zegt vrij weinig. Als jij vind dat het spel maar moet werken met de door jou ingestelde OC, gewoon niks veranderen en zo door blijven gaan
Dus als ik het goed begrijp heb je een videokaart die eigenlijk ondermaats is voor PUBG. Je klokt hem over en komt hier klagen over crashes omdat je kaart instabiel is geworden?KhaZ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:19:

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Ik heb (hopelijk had) precies het zelfde en heb gisteren uiteindelijk PUBG opnieuw geïnstalleerd. Na de herinstallatie heb ik PUBG 2x zonder problemen kunnen opstarten. Ok, niet echt een test dus maar even een snelle voor het slapen gaan... meer niet.Nemm schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:10:
Even een vraagje of de mensen hier ook last hebben van het volgende.... Sinds de laatste patch heeft mijn game buddy last van crashes bij het opstarten van de game. Na +- 30 pogingen lukt het soms om in de game te komen. Hij kan dan 1 potje spelen, en als die pot is afgelopen crash de game weer direct. Op internet al van alles opgezocht en geprobeerd, maar niks helpt tot nu toe. Iemand anders die dit ook herkent en een goede tip heeft? Bij voorbaat dank
p.s. 2 weken terug zijn pc opnieuw geïnstalleerd en de laatste drivers erop gezet. Toen liep alles soepel tot de patch.
Ik kreeg gisteren na een paar potjes hem helemaal niet meer aan de gang en was het zo zat met die problemen en zeker het zoeken naar oplossingen ik maar voor een herinstallatie heb/had gekozen om die dan maar te proberen.
Een snellere optie is vanuit Steam je gamefiles laten controleren. Dan download hij enkel de files opnieuw die daadwerkelijk afwijken van de laatste release. Scheelt als je download snelheid niet heel hoog is en je wel direct wilt spelenNINjak schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:01:
[...]
Ik heb (hopelijk had) precies het zelfde en heb gisteren uiteindelijk PUBG opnieuw geïnstalleerd. Na de herinstallatie heb ik PUBG 2x zonder problemen kunnen opstarten. Ok, niet echt een test dus maar even een snelle voor het slapen gaan... meer niet.
Ik kreeg gisteren na een paar potjes hem helemaal niet meer aan de gang en was het zo zat met die problemen en zeker het zoeken naar oplossingen ik maar voor een herinstallatie heb/had gekozen om die dan maar te proberen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Natuurlijk meerdere keren gedaan en alles was steeds: OKTsurany schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:03:
[...]
Een snellere optie is vanuit Steam je gamefiles laten controleren. Dan download hij enkel de files opnieuw die daadwerkelijk afwijken van de laatste release. Scheelt als je download snelheid niet heel hoog is en je wel direct wilt spelen
Als je dat al gedaan hebt is een herinstallatie inderdaad de beste optie. Delete dan ook gelijk de gehele lokale directory incl config files, weet je zeker dat er niks achter blijft.NINjak schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:04:
[...]
Natuurlijk meerdere keren gedaan en alles was steeds: OK
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Inderdaad ook dit geprobeerd en telkens zeggen dat alles OK is. Maar niet alles is OK....NINjak schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:04:
[...]
Natuurlijk meerdere keren gedaan en alles was steeds: OK
Die configs directory had ik nog even behouden en de 2 snelle tests gingen gisteren avond goed. Ik zal het vanavond het wel verder/meer "testen" (de kans is redelijk klein dat ik niet ga spelen). Gaat het nu nog/weer fout dan zal ik die wel eens gaan verwijderen... tenminste. dat was mijn planTsurany schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:06:
[...]
Als je dat al gedaan hebt is een herinstallatie inderdaad de beste optie. Delete dan ook gelijk de gehele lokale directory incl config files, weet je zeker dat er niks achter blijft.
Hier heb ik ook last van sinds laatste patch, helaas geen goede oplossing gevonden.Nemm schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:10:
Even een vraagje of de mensen hier ook last hebben van het volgende.... Sinds de laatste patch heeft mijn game buddy last van crashes bij het opstarten van de game. Na +- 30 pogingen lukt het soms om in de game te komen. Hij kan dan 1 potje spelen, en als die pot is afgelopen crash de game weer direct. Op internet al van alles opgezocht en geprobeerd, maar niks helpt tot nu toe. Iemand anders die dit ook herkent en een goede tip heeft? Bij voorbaat dank
p.s. 2 weken terug zijn pc opnieuw geïnstalleerd en de laatste drivers erop gezet. Toen liep alles soepel tot de patch.
Ik heb al een reinstall gedaan van de game.
Ik verdenk overlays zoals shadowplay en afterburner, lijkt dat ik nu wel vaker de game kan starten als die uitstaan, maar ik heb nog wel altijd de crash als een game klaar is en het menu ingeladen moet worden.
Bij mijn maten crasht-ie ook constant, ook als ze Afterburner niet laten starten. Spelen jullie allemaal windowed ofzo?
Zelfde issue hier met MSI aftherburner, zo lang je de Overlay hebt uitstaan is er niks aan de hand.KhaZ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:35:
Bij mijn maten crasht-ie ook constant, ook als ze Afterburner niet laten starten. Spelen jullie allemaal windowed ofzo?
Zo snel ik deze weer aanzet is het binnen 2 rondjes weer raak, PUBG freezt en is niet meer af te sluiten
Met andere games en VR nooit een probleem gehad.
Ik gebruik helemaal geen shadowplay (heb een RX480) en afterburner.unfor schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:24:
[...]
Hier heb ik ook last van sinds laatste patch, helaas geen goede oplossing gevonden.
Ik heb al een reinstall gedaan van de game.
Ik verdenk overlays zoals shadowplay en afterburner, lijkt dat ik nu wel vaker de game kan starten als die uitstaan, maar ik heb nog wel altijd de crash als een game klaar is en het menu ingeladen moet worden.
EDIT: Hmmm, de Discord overlay eens checken! Die zou bij mij (nog steeds) uit moeten staan.
EDIT2: Die is het niet, staat nog steeds uit.
Ik speel de laatste tijd (aantal weken) wel weer fullscreen! Waar ik eerst "windowed fullscreen" speelde aangezien ik eerder met fullscreen crashes had.KhaZ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:35:
[ Voor 7% gewijzigd door NINjak op 19-03-2018 19:17 ]
Dit lijkt te werken bij mij:NINjak schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:42:
[...]
Ik gebruik helemaal geen shadowplay (heb een RX480) en afterburner.
EDIT: Hmmm, de Discord overlay eens checken! Die zou bij mij (nog steeds) uit moeten staan.
EDIT2: Die is het niet, staat nog steeds uit.
[...]
Ik speel de laatste tijd (aantal weken) wel weer fullscreen! Waar ik eerst "windowed fullscreen" speelde aangezien ik eerder met fullscreen crashes had.
Het uitzetten van HPET in bios was voor mij niet nodig.I was one of unlucky few who were completly unable to play after recent patch - game always crashed after startup logo. To my supprise, i was able to fix it by... disabling High Performance Timer.
How to do it:
Launch CMD as an Administrator
Disable BCD entry for HPET - bcdedit /set useplatformclock false
Restart
On boot, go to BIOS / UEFI and disable HPET here as well (not required on some platforms)
Voor de die-hards:
https://arstechnica.com/g...droid-and-dang-its-solid/
Voor iOS alleen te vinden in de US appstore. Gisteravond getest, ja ziet er best goed uit. Je hebt maar een arena (eiland) inclusief voertuigen.
https://arstechnica.com/g...droid-and-dang-its-solid/
Voor iOS alleen te vinden in de US appstore. Gisteravond getest, ja ziet er best goed uit. Je hebt maar een arena (eiland) inclusief voertuigen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb hem net ook gedownload op mijn iphone x. Draait goed, alleen net zoals met Fortnite is de besturing op zo'n scherm niet echt heel relaxed.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Niet geschikt voor je apparaat. Geen idee waarom niet.
Android 7.1.2 op OPO.
Android 7.1.2 op OPO.
Zag op Reddit alweer mensen voorbij komen die de Android versie via een emulator met keyboard en muis spelen, zo jammer dat mensen gelijk op die manier gaan spelen.
Edit: Denk niet direct dat je godlike bent omdat je zo makkelijk wint, schijnt dat alle matches in het begin tegen bots zijn en naarmate je meer wint de ratio tussen bots en spelers veranderd. Je komt dus pas na een tijd veel echte spelers tegen
Edit: Denk niet direct dat je godlike bent omdat je zo makkelijk wint, schijnt dat alle matches in het begin tegen bots zijn en naarmate je meer wint de ratio tussen bots en spelers veranderd. Je komt dus pas na een tijd veel echte spelers tegen
[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 20-03-2018 10:59 ]
Hoe heb je em kunnen downloaden, bij mij verwijs ie naar US appstore en kan em dus niet downloaden.m0nk schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:33:
Heb hem net ook gedownload op mijn iphone x. Draait goed, alleen net zoals met Fortnite is de besturing op zo'n scherm niet echt heel relaxed.
Life is too short to drive boring cars
US account aanmaken, adres van een mcdonalds oid gebruiken en dan even met dat account inloggen op de playstore en downloaden. Daarna weer met je normale itunes account inloggen op de playstore eventueel. Dan kan je hem spelen.gergs schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:18:
[...]
Hoe heb je em kunnen downloaden, bij mij verwijs ie naar US appstore en kan em dus niet downloaden.
Je kan hem nu ook vanuit de europese play store binnen halen. (niog niet voor iedereen beschikbaar geloof ik)
Ik ben hem nu aan het installeren op mijn OPO
Ik ben hem nu aan het installeren op mijn OPO
Burp
Ik zie de EU servers er nu ook tussen staan, alleen nog Not Available. Zal in de loop van de dag wel komen denk ik..
Ik zie hem nu ook om te downloaden (Android 8.1), was vanmorgen nog niet. Zal straks eens kijken hoe het loopt. Ik las nog aardig goed, ook in vergelijking met de huidige Xbox versie

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik heb mn eerste kill gemaakt.m0nk schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:50:
Ik zie de EU servers er nu ook tussen staan, alleen nog Not Available. Zal in de loop van de dag wel komen denk ik..
Loopt best soepel...
alleen op je mobiel kijken en schieten is best pittig....
Burp
Zelfde voor mij. Mijn csgo sens was 1.95 op 400 dpi. Ik heb dit getest in PUBG en werkt voor geen meter. Ben geleidelijk mijn sens aan het verhogen tot dat ik merk dat ik mis schiet. Het looten etc is in ieder geval wat dragelijker.kazzzdafke schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:24:
Een erg lage sensitivity werkt voor mij in PUBG niet goed.
In CS bv werkt dat prima, omdat je daar niet moet looten en vrij "rechtdoor" beweegt.. In pubg is dat looten met een low sens echt bullcrap en is het lopen veel dynamischer, ik zou hier bewegingen van +50cm constant moeten maken met de muis, wat niet haalbaar is... Maar ik merk het wel aan mijn aim, maar ja...
Ik kan me niet echt voorstellen hoe laag zo'n sens is. Hoeveel cm is een 180? In pubg en in CS.frack schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:53:
[...]
Zelfde voor mij. Mijn csgo sens was 1.95 op 400 dpi. Ik heb dit getest in PUBG en werkt voor geen meter. Ben geleidelijk mijn sens aan het verhogen tot dat ik merk dat ik mis schiet. Het looten etc is in ieder geval wat dragelijker.Het blijft een kwestie van aanpassen en spelen aangezien Blueballs geen shooting range of aim map ter beschikking stelt.
Bij mij altijd zo'n 20cm, speelt perfect in elk spel.
Het valt allemaal wel mee hoor, 1.95@400 dpi is ongeveer 53cm voor 360. Komt ongeveer overeen met 43 ingame in pubg @ 400dpi. In pubg is dat dan ongeveer 55cm voor 360BobbyDgtl schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:36:
[...]
Ik kan me niet echt voorstellen hoe laag zo'n sens is. Hoeveel cm is een 180? In pubg en in CS.
Bij mij altijd zo'n 20cm, speelt perfect in elk spel.
Jouw sense komt overeen met ongeveer 2.6@400dpi in csgo. Niet hoog, de meeste pro’s zitten daar ook in de buurt van
Je kan trouwens niet zomaar 360 afstand vergelijken tussen games, vanwege verschillende fov
Heb 'm op m'n OP5 geïnstalleerd en gelijk paar potjes gespeeld. Al aardig wat kills gemaakt, maar in 't begin duidelijk bots. Super easy kills.
Eerste potje tweede geworden, laatste fight was duidelijk tegen een ander persoon.
Tof dit voor onderweg!
Eerste potje tweede geworden, laatste fight was duidelijk tegen een ander persoon.
Tof dit voor onderweg!
Solliciteer een keer bij ze, je bent de alwetende, kunnen ze gebruikenTsurany schreef op zondag 11 maart 2018 @ 08:50:
[...]
Het is positief als ze het in eerste instantie niet uit brengen, zelf beter testen en niet zomaar snel iets live gooien. Twee dagen later pas terugdraaien is wel het minste wat ze kunnen doen.
En het gaat de laatste tijd enkel op deze manier, elke patch heeft wel een rollback of hotfix nodig.,

Toch wel close 1x1 map
*Dan nog met de boot naar zarki, en met weinig loot.. jolo gameplay en nog 6e worden (eindcircle tussen rozhok en ysnaya)
1ste keer PUBG op mobiel gedaan en ja beetje makkelijk?
Zie link
https://tweakers.net/ext/f/8TOUyOZT7lGWQ2nWC92GVjeu/full.jpg
Zie link
[ Voor 16% gewijzigd door erwin26 op 20-03-2018 23:53 ]
https://www.reddit.com/r/...ou_off_against_bots_dont/erwin26 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:52:
1ste keer PUBG op mobiel gedaan en ja beetje makkelijk?
Zie link
Signature
Twijfel aan dat bericht hoor. Veel spelers hebben gewoon voicechat aanstaan en die hoor je praten in de game. Lijkt me sterk dat dit ook een bot is/
Het is een mix van spelers en bots, naarmate je level stijgt komen er meer spelers en minder (geen) bots in je game terecht.erwin26 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:38:
[...]
Twijfel aan dat bericht hoor. Veel spelers hebben gewoon voicechat aanstaan en die hoor je praten in de game. Lijkt me sterk dat dit ook een bot is/
Wordt dit nu de multi van PUBG? Of krijgt de mobile variant zijn eigen topic?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Zou het gewoon in 1 topic houden, zoveel Xbox en Mobile zal er niet tussendoor komen.
Amai, mobile speelt moeilijk. Ik duw meer naast de schietknop dan er op. Eerste human die ik tegen ben gekomen had me uiteraard... #4 geworden.
4x lijkt me wel een must op een smartphone scherm.
4x lijkt me wel een must op een smartphone scherm.
https://www.playbattlegrounds.com/news/133.pu
Nieuwe modus komt eraan, de Event Mode en dus teams van 8
Nieuwe modus komt eraan, de Event Mode en dus teams van 8
Wel 1 nadeel met teams van 8, is dat het 4 onbekende zijn. Game hub kan max maar 4 man in een team aan blijkbaar.Tijgertje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:22:
Nieuwe modus komt eraan, de Event Mode en dus teams van 8![]()
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Het lijkt mij dat ze er wel voor zullen zorgen dat uitgebreid wordt tot 8.Ankh schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:27:
[...]
Wel 1 nadeel met teams van 8, is dat het 4 onbekende zijn. Game hub kan max maar 4 man in een team aan blijkbaar.
Third Person only helaas. Snap niet dat het zo ontzettend lastig is dit ook even voor FPP te implementeren. Nu heeft een groot deel van de community er helemaal niks aan.Tijgertje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:22:
Nieuwe modus komt eraan, de Event Mode en dus teams van 8![]()
Ze zijn aan het experimenteren, het is niet alsof het al volledig geïmplementeerd is...Tsurany schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:33:
[...]
Third Person only helaas. Snap niet dat het zo ontzettend lastig is dit ook even voor FPP te implementeren. Nu heeft een groot deel van de community er helemaal niks aan.

"Please keep in mind that the first iteration will only feature TPP on Erangel to ensure effective matchmaking." (http://steamcommunity.com...3258341495062267%E2%80%AC)
Precies wat @Aardappelbakker zegt, het is iets wat ze uit aan het testen zijn. Als je experimenteert dan doe je dat het liefste wat kleinschaliger zodat je makkelijker kunt troubleshooten. Ik vind het al tof genoeg dat ze überhaupt dit soort dingen publiekelijk willen testen in plaats van dat ze het intern doen. Nu kun je feedback geven als speler zijnde, kunnen bugs makkelijker gespot worden en kan de feature nog bijgeschaafd worden vóór het live gaat voor het grote publiek (op de live-servers).Tsurany schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:33:
[...]
Third Person only helaas. Snap niet dat het zo ontzettend lastig is dit ook even voor FPP te implementeren. Nu heeft een groot deel van de community er helemaal niks aan.
Dus niet zo zeuren en gewoon rustig wachten tot het op de live-servers staat als je de huidige implementatie niks vindt.
Squads van acht spelers zijn toch juist om heel veel gein uit te halen en plezier te hebben? Of dat nou in third of first person is, boeit geloof ik niet zo heel erg veel. Het is toch juist al leuk dat het mogelijk is?
Maar als ik dit draadje volg, ga jij overal vol tegenin en is niets goed wat Bluehole produceert. Ben nu wel erg benieuwd of jij het niet in third person gaat spelen, maar je kan altijd nog met de rest van de community first person spelen
Maar als ik dit draadje volg, ga jij overal vol tegenin en is niets goed wat Bluehole produceert. Ben nu wel erg benieuwd of jij het niet in third person gaat spelen, maar je kan altijd nog met de rest van de community first person spelen
Natuurlijk kan je TPP spelen maar dat is een game mode die velen verfoeien en weigeren te spelen. Het zou amper extra werk zijn om ook FPP beschikbaar te maken echter wordt dat kennelijk niet gedaan. Het is nu eenmaal een gegeven dat er een tweedeling is tussen TPP en FPP en het is dan mijn inziens zeer onverstandig om dan op deze manier een groot deel van de community buiten te sluiten.Aardappelbakker schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:39:
[...]
Ze zijn aan het experimenteren, het is niet alsof het al volledig geïmplementeerd is...Je moet niet overdrijven alsof een groot deel van de community er niks aan heeft, iedereen kan FPP spelen en lekker mee testen/spelen.
"Please keep in mind that the first iteration will only feature TPP on Erangel to ensure effective matchmaking." (http://steamcommunity.com...3258341495062267%E2%80%AC)
Dit gaat precies dezelfde kant op als toen ze bij Battlefield kwamen met zulke tijdelijke custom modes. Ze richten zich sterk op een bepaalde doelgroep en vervreemden daarmee iedereen die andere voorkeuren heeft.
Maak het niet groter dan het is, deze gamemodes worden al vele maanden gespeeld op custom servers. Ze hebben dus ervaring genoeg, het enige wat ze nu doen is matchmaking beschikbaar maken waardoor je niet toegang hoeft te hebben tot custom servers.SomerenV schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:50:
[...]
Precies wat @Aardappelbakker zegt, het is iets wat ze uit aan het testen zijn. Als je experimenteert dan doe je dat het liefste wat kleinschaliger zodat je makkelijker kunt troubleshooten. Ik vind het al tof genoeg dat ze überhaupt dit soort dingen publiekelijk willen testen in plaats van dat ze het intern doen. Nu kun je feedback geven als speler zijnde, kunnen bugs makkelijker gespot worden en kan de feature nog bijgeschaafd worden vóór het live gaat voor het grote publiek (op de live-servers).
Dus niet zo zeuren en gewoon rustig wachten tot het op de live-servers staat als je de huidige implementatie niks vindt.
Het is dus al maanden mogelijk op custom servers (die ze enkel aan zeer kleine groepen beschikbaar stellen). Nu willen ze een groter publiek aanspreken maar kiezen er bewust voor om een heel groot deel uit te sluiten.steffeh schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:53:
Squads van acht spelers zijn toch juist om heel veel gein uit te halen en plezier te hebben? Of dat nou in third of first person is, boeit geloof ik niet zo heel erg veel. Het is toch juist al leuk dat het mogelijk is?
Het boeit namelijk juist enorm of je TPP of FPP speelt, dat is een van de grootste verdeling binnen de PUBG fanbase juist.
Ze waren tot versie 1.0 juist ontzettend goed bezig. Echter laten ze het de afgelopen tijd ontzettend afweten qua content en introduceren ze eerder issues dan dat ze opgelost worden. En dan komen ze eindelijk met iets en dan blijkt dat ze het voor slechts een deel van de community open willen stellen. Dan ben ik wel enorm teleurgesteld.Maar als ik dit draadje volg, ga jij overal vol tegenin en is niets goed wat Bluehole produceert. Ben nu wel erg benieuwd of jij het niet in third person gaat spelen, maar je kan altijd nog met de rest van de community first person spelen
Tja door het nu deels te implementeren komt er iets nieuws. Als ze het over 3 maanden volledig invoeren is het ook niet goed, want dan hebben we 3 maanden niks nieuws gehad.
Geef het even de tijd voordat FPP er is. Kennelijk is er iets meer voor nodig om dat ook daarop beschikbaar te krijgen, anders hadden ze dat nu wel meteen ingevoerd.
Geef het even de tijd voordat FPP er is. Kennelijk is er iets meer voor nodig om dat ook daarop beschikbaar te krijgen, anders hadden ze dat nu wel meteen ingevoerd.
Volgens mij vergeet je dat dit een first itteration is, experimenteel, testfase, op de testservers. Het is niet zo dat ze een modus maar half introduceren op de live servers. En als jij van mening bent dat het allemaal zo makkelijk breed uit te rollen is, waarom meld je je dan niet aan als developer?Tsurany schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:58:
[...]
Natuurlijk kan je TPP spelen maar dat is een game mode die velen verfoeien en weigeren te spelen. Het zou amper extra werk zijn om ook FPP beschikbaar te maken echter wordt dat kennelijk niet gedaan. Het is nu eenmaal een gegeven dat er een tweedeling is tussen TPP en FPP en het is dan mijn inziens zeer onverstandig om dan op deze manier een groot deel van de community buiten te sluiten.
Dit gaat precies dezelfde kant op als toen ze bij Battlefield kwamen met zulke tijdelijke custom modes. Ze richten zich sterk op een bepaalde doelgroep en vervreemden daarmee iedereen die andere voorkeuren heeft.
Weten wij veel wat zij nu anders doen dan op de custom servers. En dat ze genoeg ervaring hebben wil niet zeggen dat ze niet eerst willen testen. Wij weten alleen dat ze hiermee nu experimenteren, that's it. Maar jij lijkt, net als toen met dat anti-cheat gebeuren, over meer kennis te beschikken. Nou, vertel, hoe zit alles precies in elkaar?Maak het niet groter dan het is, deze gamemodes worden al vele maanden gespeeld op custom servers. Ze hebben dus ervaring genoeg, het enige wat ze nu doen is matchmaking beschikbaar maken waardoor je niet toegang hoeft te hebben tot custom servers.
Nogmaals. TEST-SERVER. Ze sluiten niemand buiten. Of ze sluiten ze Europeanen ook buiten als je in de test-servers alleen op NA-servers kunt spelen? Ik speel alleen FPP maar als ze iets willen testen in TPP, prima. Zou een ander verhaal zijn als ze het zo launchen op de live-servers maar dat is niet het geval.Het is dus al maanden mogelijk op custom servers (die ze enkel aan zeer kleine groepen beschikbaar stellen). Nu willen ze een groter publiek aanspreken maar kiezen er bewust voor om een heel groot deel uit te sluiten.
Krijgen we deze discussie weerZe waren tot versie 1.0 juist ontzettend goed bezig. Echter laten ze het de afgelopen tijd ontzettend afweten qua content en introduceren ze eerder issues dan dat ze opgelost worden. En dan komen ze eindelijk met iets en dan blijkt dat ze het voor slechts een deel van de community open willen stellen. Dan ben ik wel enorm teleurgesteld.

Natuurlijk is die tweedeling er, maar lees je überhaupt wel de reden waarom ze het nu op deze manier hebben gedaan?Tsurany schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:58:
[...]
Natuurlijk kan je TPP spelen maar dat is een game mode die velen verfoeien en weigeren te spelen. Het zou amper extra werk zijn om ook FPP beschikbaar te maken echter wordt dat kennelijk niet gedaan. Het is nu eenmaal een gegeven dat er een tweedeling is tussen TPP en FPP en het is dan mijn inziens zeer onverstandig om dan op deze manier een groot deel van de community buiten te sluiten.
De ene keer testte ze enkel met FPP en de andere keer met TPP, werkt het prima? Dan zullen ongetwijfeld beide modi beschikbaar komen voor iedereen.
Geef het wat tijd joh... Het is maar een spelletje van €30 waar je ongetwijfeld enorm veel plezier aan hebt beleefd en nog steeds beleeft hoop ik! Het is niet alsof we door €30 te betalen ineens een dikke SLA met ze hebben afgesloten
F1 2018 brengt 11 of 12 kleine patches uit en daarna stoppen ze de ondersteuning... Game van ruim €60. Hoor je amper wat over. PUBG krijgt al een jaar bijna elke week minimaal één en soms wel meerdere updates per week, en de halve wereld is te klein

Het kost geen drie maanden om dit ook even voor FPP beschikbaar te maken. Ik heb zelf het vermoeden dat dit een krampachtige reactie is op het succes van Fortnite waar dit soort custom games continue wisselen. Snel iets willen pushen met minimale effort om weer wat aandacht bij PUBG te krijgen. Ze merken zelf ook dat de populariteit buiten China daalt.Tijgertje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:01:
Tja door het nu deels te implementeren komt er iets nieuws. Als ze het over 3 maanden volledig invoeren is het ook niet goed, want dan hebben we 3 maanden niks nieuws gehad.
Dus je mag geen verwachting meer hebben of kritiek leveren? Ik vind dat altijd zo'n zwakte bod.Aardappelbakker schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:07:
[...]
Natuurlijk is die tweedeling er, maar lees je überhaupt wel de reden waarom ze het nu op deze manier hebben gedaan?
De ene keer testte ze enkel met FPP en de andere keer met TPP, werkt het prima? Dan zullen ongetwijfeld beide modi beschikbaar komen voor iedereen.
Geef het wat tijd joh... Het is maar een spelletje van €30 waar je ongetwijfeld enorm veel plezier aan hebt beleefd en nog steeds beleeft hoop ik! Het is niet alsof we door €30 te betalen ineens een dikke SLA met ze hebben afgesloten
Weet je waarom we meerdere updates per week krijgen? Omdat ze allerlei issues moeten fixen die in hun half-bakken updates zitten. Eerste een update om anti-cheat aan te zetten en dan een aantal updates om het spel weer werkbaar te krijgen. Dat is in mijn ogen niet bewonderenswaardig.F1 2018 brengt 11 of 12 kleine patches uit en daarna stoppen ze de ondersteuning... Game van ruim €60. Hoor je amper wat over. PUBG krijgt al een jaar bijna elke week minimaal één en soms wel meerdere updates per week, en de halve wereld is te klein
Misschien ben ik wel te veeleisend maar ik vind het ontzettend treurig dat de ontwikkeling vrijwel stil lijkt te staan, bug fixes juist veel meer bugs introduceren en de focus lijkt te liggen op allerlei randzaken (cosmetics om geld te verdienen, emotes,...) in plaats van op de core gameplay. Simpelweg region en gamemode onthouden lijkt al te lastig en een map selectie optie hebben we ook nog steeds tegoed.
We hebben wel een roadmap maar ook die vind ik toch redelijk beperkt. Het enige interessante wat er aan komt is de 4x4 map en ik hoop echt dat die gaat slagen.
@Tsurany Kritiek hebben is oké maar dat gejank van jou ben ik persoonlijk klaar mee. Constant doen alsof je het allemaal beter weet. Constant doen alsof je wel even de oplossing hebt en van elke mug een olifant maken. Als jij lekker in je bubbel blijft zitten gaan de rest van ons verder met plezier beleven aan deze game.
Natuurlijk kun je kritiek en verwachtingen hebben maar je weet het hier vaak te verkopen alsof het een compleet rukspel is waarbij de ontwikkelaars altijd zomaar wat doen zonder na te denken. We moeten niet vergeten dat het ons maar 30 euro gekost heeft voor een hoop uren lol. Ik neem aan dat jij er inmiddels ook al heel wat uur aan hebt besteed (1000+?) misschien dat je dan inderdaad meer features nodig hebt om het leuk te blijven vinden maar voor mij is het nog steeds prima zo met af en toe een update.Tsurany schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:24:
[...]
Het kost geen drie maanden om dit ook even voor FPP beschikbaar te maken. Ik heb zelf het vermoeden dat dit een krampachtige reactie is op het succes van Fortnite waar dit soort custom games continue wisselen. Snel iets willen pushen met minimale effort om weer wat aandacht bij PUBG te krijgen. Ze merken zelf ook dat de populariteit buiten China daalt.
[...]
Dus je mag geen verwachting meer hebben of kritiek leveren? Ik vind dat altijd zo'n zwakte bod.
[...]
Weet je waarom we meerdere updates per week krijgen? Omdat ze allerlei issues moeten fixen die in hun half-bakken updates zitten. Eerste een update om anti-cheat aan te zetten en dan een aantal updates om het spel weer werkbaar te krijgen. Dat is in mijn ogen niet bewonderenswaardig.
Misschien ben ik wel te veeleisend maar ik vind het ontzettend treurig dat de ontwikkeling vrijwel stil lijkt te staan, bug fixes juist veel meer bugs introduceren en de focus lijkt te liggen op allerlei randzaken (cosmetics om geld te verdienen, emotes,...) in plaats van op de core gameplay. Simpelweg region en gamemode onthouden lijkt al te lastig en een map selectie optie hebben we ook nog steeds tegoed.
We hebben wel een roadmap maar ook die vind ik toch redelijk beperkt. Het enige interessante wat er aan komt is de 4x4 map en ik hoop echt dat die gaat slagen.
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
De game zelf is prima, een van de weinige games die qua gameplay nog echt boeiend blijft. Echter de ontwikkeling van de laatste drie maanden vind ik ontzettend tegenvallen. Sinds 1.0 lijken ze niet doorgepakt te hebben en aardig de weg kwijt te zijn. Dit uit zich in patches die amper getest lijken te zijn of anti-cheat maatregelen die juist de legitieme spelers in de weg zitten. Ze hebben het spel uit early access gehaald en lijken daarmee ook de ontwikkelsnelheid flink teruggeschroefd te hebben.Jorissie87 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:32:
[...]
Natuurlijk kun je kritiek en verwachtingen hebben maar je weet het hier vaak te verkopen alsof het een compleet rukspel is waarbij de ontwikkelaars altijd zomaar wat doen zonder na te denken. We moeten niet vergeten dat het ons maar 30 euro gekost heeft voor een hoop uren lol. Ik neem aan dat jij er inmiddels ook al heel wat uur aan hebt besteed (1000+?) misschien dat je dan inderdaad meer features nodig hebt om het leuk te blijven vinden maar voor mij is het nog steeds prima zo met af en toe een update.
En dat vind ik zelf ontzettend jammer om te zien, juist omdat 1.0 een grote stap voorwaarts was en echt liet zien dat ze de ontwikkeling zeer serieus namen en ook actief bezig waren met het fixen van bugs.
hij was ooit net zoals jij, mensen die kritiek hadden werden moeiteloos neergesabeld met kreten als "het is early access", "denk je nou echt dit dat zus zo", "ik geloof nog steeds in bluehole", "je hebt al waar voor je geld". etcetc.SomerenV schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:29:
@Tsurany Kritiek hebben is oké maar dat gejank van jou ben ik persoonlijk klaar mee. Constant doen alsof je het allemaal beter weet. Constant doen alsof je wel even de oplossing hebt en van elke mug een olifant maken. Als jij lekker in je bubbel blijft zitten gaan de rest van ons verder met plezier beleven aan deze game.
Over 2 maanden ben jij aan de beurt, dan zit jij ook lekker zuur te tikken achter je scherm terwijl je af en toe een hapje uit je toetsenbord neemt vanwege pubg vraagstukken.
Ik denk dat daar ook de grootste teleurstelling uit voort komt. Ze hebben tijdens early access een heel mooi product neergezet en daarom is het juist zo jammer dat ze het nu voor mijn gevoel in de steek laten. Waar in early access mislukte patches te verdedigen zijn vind ik dat dit nu toch niet meer hoort te gebeuren.gotfurrr schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:50:
[...]
hij was ooit net zoals jij, mensen die kritiek hadden werden moeiteloos neergesabeld met kreten als "het is early access", "denk je nou echt dit dat zus zo", "ik geloof nog steeds in bluehole", "je hebt al waar voor je geld". etcetc.
Over 2 maanden ben jij aan de beurt, dan zit jij ook lekker zuur te tikken achter je scherm terwijl je af en toe een hapje uit je toetsenbord neemt vanwege pubg vraagstukken.
Hopen dat map selection en de 4x4 map flink wat goed gaan maken
Nu ongeveer een 1400 uur in het spel zitten en.. het begint eindelijk te vervelen 
Ik heb me er kostelijk mee geamuseerd, maar bij de laatste 10 of 5 zitten is niet echt moeilijk, en de adrenaline rush die ik kreeg als er nog maar 2 of 3 over waren om de kip te krijgen is ook weg.
Ik hoop echt op dat je custom servers snel zelf kan opstellen, en max 1 custom server per persoon per dag ofzo, om de matchmaking niet teveel te versturen, maar ik zou graag gewoon op de 4x4 map tegen vrienden van discord of hier op tweakers willen knallen. Dat lijkt me leuk.
Ik vermaak me weer heel erg met CS:GO (hitreg is gewoon AF) en IronSight (leuke fast pace shooter).
Als je dan terug naar PUBG keert merk je toch wel erg de mankementen en "traagheid" van het spel.
Let op, dit is geen verwijt naar iemand of iets, enkel een vaststelling. Ik dacht dat ik het nooit moe zou worden, maar helaas
Al is dit wel de game die me het langst heeft kunnen boeien.
Ik vermoed dat wanneer er nu AAA uitgevers mee komen opdraven, de hype veel minder groot zal zijn.
Ik heb me er kostelijk mee geamuseerd, maar bij de laatste 10 of 5 zitten is niet echt moeilijk, en de adrenaline rush die ik kreeg als er nog maar 2 of 3 over waren om de kip te krijgen is ook weg.
Ik hoop echt op dat je custom servers snel zelf kan opstellen, en max 1 custom server per persoon per dag ofzo, om de matchmaking niet teveel te versturen, maar ik zou graag gewoon op de 4x4 map tegen vrienden van discord of hier op tweakers willen knallen. Dat lijkt me leuk.
Ik vermaak me weer heel erg met CS:GO (hitreg is gewoon AF) en IronSight (leuke fast pace shooter).
Als je dan terug naar PUBG keert merk je toch wel erg de mankementen en "traagheid" van het spel.
Let op, dit is geen verwijt naar iemand of iets, enkel een vaststelling. Ik dacht dat ik het nooit moe zou worden, maar helaas
Ik vermoed dat wanneer er nu AAA uitgevers mee komen opdraven, de hype veel minder groot zal zijn.
Never ever financial advice...
Ah das mooi, dan heb ik nog 1200 uur te gaan!
Wow, het spel is krap een jaar uit. Met 1400 uur betekent dat meer dan 3,5 uur per dag gemiddeld. Kan me goed voorstellen dat je dan (pas?) verveeld raakt en dat spelen tegen mensen zoals ik (nog geen 200 uur) een makkie is ja!kazzzdafke schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:43:
Nu ongeveer een 1400 uur in het spel zitten en.. het begint eindelijk te vervelen
Let op, dit is geen verwijt naar iemand of iets, enkel een vaststelling. Ik dacht dat ik het nooit moe zou worden, maar helaasAl is dit wel de game die me het langst heeft kunnen boeien.
Wat je zegt over hitreg herken ik wel. CSGO heeft wat dat betreft ook mijn voorkeur. PUBG is vooral leuk omdat je met vrienden zoveel vrijheid hebt. Een custom server zou idd leuk zijn, weet ook zeker dat dat het spel interessant kan houden!
[ Voor 7% gewijzigd door Jorissie87 op 22-03-2018 17:16 ]
Ben er weer even om mijn gal te spuwen, maar wat een ongelofelijk ** spel is dit af en toe zeg.
Echt een stel debeielen bij elkaar daar bij bluehole.
https://plays.tv/video/5ab4059861e9a8d50e/fuck-bluehole-pubg
Ooit een klapband op een motor gehad met 120km/u+?rdlfcuboy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:37:
Ben er weer even om mijn gal te spuwen, maar wat een ongelofelijk ** spel is dit af en toe zeg.
Bluehole zet hier een heel realistisch beeld neer van die situatie. Zeker gezien je geen motorkleding draagt.
Dus wat is je punt?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Haha is toch te beroerd voor woorden dit. Motors zijn tegenwoordig halve helicopters.Korkss schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:42:
[...]
Ooit een klapband op een motor gehad met 120km/u+?
Bluehole zet hier een heel realistisch beeld neer van die situatie. Zeker gezien je geen motorkleding draagt.
Dus wat is je punt?
Haha ik moest hardop lachen.rdlfcuboy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:37:
Hebben wij ook wel eens.
Vloeken en opnieuw beginnen
Wel zeer frustrerend als je voor rating aan het spelen bent though. Is niet de eerste keer dat dit gebeurt.ApC_IcE schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:17:
[...]
Haha ik moest hardop lachen.
Hebben wij ook wel eens.
Vloeken en opnieuw beginnen
.
[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]
Die slaan we voortaan lekker overDeleon78 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:39:
Denk maar zo: dat heeft iedereen![]()
En zeker de driewieler... Van alle vehicles.. Dat zou je inmiddels kunnen weten
Ach ja, tenminste nog een soort van logische reden. Ik reed gewoon nog niet eens halve snelheid in pochinki en de motor flipt de pan uit op een compleet recht stuk... niks te zien op de weg whatsoever.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
SomerenV schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:29:
On topic: erg leuk dat ze weer wat nieuws proberen. Kom maar op!
Met kritiek is in mijn ogen weinig mis hoor. Ik heb ook het liefste dat bugs gefixed worden en dat we om de zoveel tijd blij gemaakt worden met nieuwe features/maps/wapens in de game. Dat heeft iedereen denk ik wel. Maar vergeleken met veel andere ontwikkelaars is Bluehole nog steeds een stuk transparanter én ze doen nog altijd voldoende met feedback vanuit de community. Dat een nieuwe feature of aanpassing soms de game over de zeik brengt kan gebeuren, en in dat soort gevallen zijn ze eigenlijk meestal wel open én wordt het zo snel mogelijk opgelost. Dus heb ik echt wat te klagen? Niet echt. Ik beleef plezier aan de game en dat er soms een vervelende bug is... tja, dat heb je in iedere game wel. En ik vind het nog steeds bewonderenswaardig hoe ver ze binnen minder dan een jaar zijn gekomen.gotfurrr schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:50:
[...]
hij was ooit net zoals jij, mensen die kritiek hadden werden moeiteloos neergesabeld met kreten als "het is early access", "denk je nou echt dit dat zus zo", "ik geloof nog steeds in bluehole", "je hebt al waar voor je geld". etcetc.
In de steek laten? Seriously?Tsurany schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:14:
[...]
Ik denk dat daar ook de grootste teleurstelling uit voort komt. Ze hebben tijdens early access een heel mooi product neergezet en daarom is het juist zo jammer dat ze het nu voor mijn gevoel in de steek laten. Waar in early access mislukte patches te verdedigen zijn vind ik dat dit nu toch niet meer hoort te gebeuren.
Hopen dat map selection en de 4x4 map flink wat goed gaan maken
Stel Bluehole helpt de game daadwerkelijk om zeep op wat voor manier dan ook de komende maanden, dan is het jammer maar helaas. Ik heb per uur plezier belachelijk weinig hoeven betalen en hoe meer ik speel, hoe beter die ratio wordt. Dus met elk uur plezier extra is het in mijn ogen minder erg als iets minder leuk wordt. Zo heb ik iets van 350 uur in GTA Online zitten. 60 euro voor betaald. Op een gegeven moment was ik er gewoon klaar mee. De richting die het op ging vond ik niks, enorm veel cheaters, lange laadtijden en nog wat andere issues. Maar relatief gezien heb ik 17 cent per uur plezier betaald dus ik vond het wel prima. Jammer dat ik het niks meer aan vindt, maar ik heb totaal geen recht om dingen op te gaan eisen zodat het meer in mijn straatje past. En dan kan ik wel gaan klagen op fora maar zolang anderen wél plezier beleven aan een game wil ik niet over komen als die ene zure gast die nooit tevreden is.
Dus, niks mis met feedback, maar een beetje zuur gaan doen omdat Bluehole niet naar je pijpen danst vind ik persoonlijk wat kansloos. Mijn point of reference is altijd de bioscoop. Daarbij betaal je ongeveer 7 euro per uur vermaak. Die prijs deel ik door 2, dus 3,5 euro per uur vermaak. Als een game minimaal dat biedt dan ben ik tevreden. Alle extra uren vermaak zijn mooi meegenomen. Als je die denkwijze hanteert dan zul je niet snel meer teleurgesteld zijn. Je zult soms iets hooguit jammer vinden, maar dan denk je aan het bovenstaande riedeltje en haal je je schouders op.
Je moet het wiel vd zijspan lek schieten, dan rijdt ie prima! Serieus geen grap
Ik heb volgens mij 300 uur erin zitten.
Tevens heb ik €18,- aan kratjes verdient ongeveer. Dus het spel kostte me €11,-
11,- delen door 300 = 0.037 per uur.
Verder totaal onbelangrijk voor me maar de rekensom is wel leuk zo.
Ik speel het spel met vrienden of tweakers met plezier.
Soms gaan er 10 potjes goed. En soms 5/6 potjes helemaal niet.
Tevens heb ik €18,- aan kratjes verdient ongeveer. Dus het spel kostte me €11,-
11,- delen door 300 = 0.037 per uur.
Verder totaal onbelangrijk voor me maar de rekensom is wel leuk zo.
Ik speel het spel met vrienden of tweakers met plezier.
Soms gaan er 10 potjes goed. En soms 5/6 potjes helemaal niet.
Die vergelijking met cent per uur vind ik echt niet goed. Dat wil zeggen dat iemand dat veel speelt minder mag “zeuren” dan iemand dat weinig speelt?
Dus als ik nu omgerekend 3 cent per uur heb betaald, maar ik 2x minder zeuren dan jou die 6 cent per uur heeft betaald? En iemand met minder dan 100u ingame mag dan wel eens goed los gaan?
Sorry, feit is dat er heel wat verandert is op alle gebied sinds de 1.0
- Test server die nog altijd niet speelbaar is, dus ik snap niet waarom en hoe ze zaken testen (voor NA mss wel??!).
- Elke, maar ook elke patch tegenwoordig heeft 2 tot 3 kleinere patches nodig voor performance issues, nieuwe bugs of crashes
- feedback over belangrijke bugs etc wordt niet over gecommuniceerd qua roadmap/aanpak
- server upgrades ivm netcode/dsync?
En dat andere uitgevers ik weet niet wat doen, maakt me helemaal niets uit. Zij hebben tijdens EA heel veel beloftes gemaakt, heel veel verwachtingen geschept die voor maar 50 of 60% zijn ingelost of volgehouden. Mja, dan mag je kritiek verwachten.
Ik weet nog goed dat @Tsurany alleen maar rozengeur en maneschijn kon verkondigen over blueballs en ik regelmatig van mening verschilde.
Hij dacht toen en hoopte dat alles met 1.0 ging goedkomen zoals zovelen maar... dat is het helaas niet geworden.
Terecht dat hij dan ook een beetje teleurgesteld is als de maker zelf hoge verwachtingen schept en niet volledig inlost.
Soit, bottomline, speel je het spel nog steeds supergraag, boeien wat iedereen hier lult, toch? Laat ze maar doen, jij hebt plezier dus...!?
Maar gezonde kritiek mag ook gegeven worden, anders moet je het topic anders gaan noemen
Dus als ik nu omgerekend 3 cent per uur heb betaald, maar ik 2x minder zeuren dan jou die 6 cent per uur heeft betaald? En iemand met minder dan 100u ingame mag dan wel eens goed los gaan?
Sorry, feit is dat er heel wat verandert is op alle gebied sinds de 1.0
- Test server die nog altijd niet speelbaar is, dus ik snap niet waarom en hoe ze zaken testen (voor NA mss wel??!).
- Elke, maar ook elke patch tegenwoordig heeft 2 tot 3 kleinere patches nodig voor performance issues, nieuwe bugs of crashes
- feedback over belangrijke bugs etc wordt niet over gecommuniceerd qua roadmap/aanpak
- server upgrades ivm netcode/dsync?
En dat andere uitgevers ik weet niet wat doen, maakt me helemaal niets uit. Zij hebben tijdens EA heel veel beloftes gemaakt, heel veel verwachtingen geschept die voor maar 50 of 60% zijn ingelost of volgehouden. Mja, dan mag je kritiek verwachten.
Ik weet nog goed dat @Tsurany alleen maar rozengeur en maneschijn kon verkondigen over blueballs en ik regelmatig van mening verschilde.
Hij dacht toen en hoopte dat alles met 1.0 ging goedkomen zoals zovelen maar... dat is het helaas niet geworden.
Terecht dat hij dan ook een beetje teleurgesteld is als de maker zelf hoge verwachtingen schept en niet volledig inlost.
Soit, bottomline, speel je het spel nog steeds supergraag, boeien wat iedereen hier lult, toch? Laat ze maar doen, jij hebt plezier dus...!?
Maar gezonde kritiek mag ook gegeven worden, anders moet je het topic anders gaan noemen
Gisteren een lekkere match gehad die voor mij maar weer eens bewees waarom ik zo'n fan ben van de Vector. We waren met ons squad geland in Pecado, lekker in de drukte. Uiteindelijk komen we daar weg met 16 kills en alle squad mates nog levend, lekker begin dus. Cirkel helemaal aan de west kant dus lekker in een voertuig en karren maar. Uiteindelijk ik in een Hippie Busje en de andere drie in een Bronco. Tot we langs een heuvel rijden, hun Bronco vol onder vuur genomen wordt en de lucht in vliegt. Whoops, ik sta er nu alleen voor...
Ik rij nog even door en ren een huis in midden in de cirkel. Ik steel nog twee long-range kills met de mini en verstop me vervolgens in een badkamer achter het douchegordijn. Er komt nog een squad in mijn huis maar die vinden mij niet en lopen uiteindelijk door naar de cirkel. Ik sluip er achteraan rond een heuveltje om de laatste twee van dat squad neer te halen met de Vector. Vervolgens is het 1v2 en ik maak ze beiden af weer met de Vector. Zelf ook een paar keer flink damage gepakt maar alhoewel andere wapens in de buurt komen van de TTK van een Vector* is er geen enkel wapen dat daadwerkelijk een lagere TTK heeft. Daardoor weet ik telkens net te winnen.

Laat voor mij toch weer zien dat het type wapen echt heel belangrijk kan zijn in PUBG, zeker als je geen top speler bent met het beste gehoor of de beste reflexen. Close range is de Vector echt onverslaanbaar.
http://battlegrounds.part...tance=10&htk=ttk&pel=true
Zelfs een Groza heeft een hogere TTK*.
*Uitgaande van enkel torso hits
Ik rij nog even door en ren een huis in midden in de cirkel. Ik steel nog twee long-range kills met de mini en verstop me vervolgens in een badkamer achter het douchegordijn. Er komt nog een squad in mijn huis maar die vinden mij niet en lopen uiteindelijk door naar de cirkel. Ik sluip er achteraan rond een heuveltje om de laatste twee van dat squad neer te halen met de Vector. Vervolgens is het 1v2 en ik maak ze beiden af weer met de Vector. Zelf ook een paar keer flink damage gepakt maar alhoewel andere wapens in de buurt komen van de TTK van een Vector* is er geen enkel wapen dat daadwerkelijk een lagere TTK heeft. Daardoor weet ik telkens net te winnen.

Laat voor mij toch weer zien dat het type wapen echt heel belangrijk kan zijn in PUBG, zeker als je geen top speler bent met het beste gehoor of de beste reflexen. Close range is de Vector echt onverslaanbaar.
Ik neem de laatste tijd ook vaker de vector mee i.p.v. een ump, extended mag is wel een must, maar verder een heerlijk wapen!
Ik vind het wel degelijk een valide punt. Veel mensen klagen vaak over een spel (terecht of ontrecht even niet aan de orde), maar de uiting is vaak in vergelijking met andere uitgaves totaal uit zijn verband gerukt.kazzzdafke schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:18:
Die vergelijking met cent per uur vind ik echt niet goed. Dat wil zeggen dat iemand dat veel speelt minder mag “zeuren” dan iemand dat weinig speelt?
Ga eens...
Uit eten: Al snel € 50,- kwijt.
Naar de bios: Al snel € 20,- kwijt.
Ergens lunchen: Al snel € 20,- kwijt
Avondje stappen: Al snel € 50,- kwijt.
En dit is allemaal in een paar uren tijd uitgegeven. Natuurlijk is 30, 40 of 50 euro voor een game best wat geld, maar als ik zie dat ik nu al 100 uur in deze game heb zitten en ik € 27,- heb betaald.....tja, de game is alles behalve perfect. Maar ik heb nog steeds elke keer als ik de game opstart veel plezier. En ik merk dat geen andere game mij hetzelfde gevoel kan geven. En dan heb ik tot nu toe € 0,27 per uur betaald. Terwijl ik bij een bioscoop avondje al bijna hetzelfde kwijt ben.
Het zet de zaken wel altijd even in perspectief vind ik. Buiten dat, moet de game gewoon goed speelbaar zijn met goede ondersteuning. En ja; dit doet Bluehole in mijn ogen voldoende. Niet perfect, maar voldoende imho.
Ervan uitgaande dat je alles raakt wel, je moet wel daadwerkelijk meer shots landen dan met een AR voor kills, dus ook die vergelijking gaat niet helemaal op natuurlijk in de meeste situaties wint een AR het gewoon van een Vector. ( Ja ik vind de vector ook nice en als je dan wat hit dan is het ook zeker een fijn wapen ) daarnaast is je range en je accuacry op langere afstand matig. Als secondary prima, maar met een mini als combo denk ik niet dat je dit resultaat vaak zult evenarenTsurany schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:02:
Gisteren een lekkere match gehad die voor mij maar weer eens bewees waarom ik zo'n fan ben van de Vector. We waren met ons squad geland in Pecado, lekker in de drukte. Uiteindelijk komen we daar weg met 16 kills en alle squad mates nog levend, lekker begin dus. Cirkel helemaal aan de west kant dus lekker in een voertuig en karren maar. Uiteindelijk ik in een Hippie Busje en de andere drie in een Bronco. Tot we langs een heuvel rijden, hun Bronco vol onder vuur genomen wordt en de lucht in vliegt. Whoops, ik sta er nu alleen voor...
[afbeelding]
Ik heb zelf een fight gehad dat ik tegelijk schoot met iemand met een AR, ik alles raakte hij alles raakte maar ik toch verloor omdat hij een hogere damage deed. Uiteindelijk had die gast 1hp over maar toch
Als iemand je niet opmerkt dan is de vector inderdaad nice omdat ze zo neer zijn, als je zeer dichtbij bent. Maar als je echt een normaal vuurgevecht hebt dan zal een AR eigenlijk altijd de bovenhand houden.
Daarnaast is een vector ook heel onvergevend, als je de eerste 5 shots mist dan ben je eigenlijk al de pineut, het is dus eigenlijk een wapen voor mensen die goed kunnen aimen

dat hoor je mij niet zeggen.kazzzdafke schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:18:
-knip- heel verhaal
Iedereen mag hier zoveel zeuren of juichen als ze willen.. ik lees redelijk selectief
En als je aan het spel verdiend heb, mag je dan nog klagen?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik blijf het gewoon apart vinden dat mensen meer dan 1000 uur in een spel kunnen stoppen (nogmaals, gemiddeld 3 uur per dag, een jaar lang) en desondanks blijven klagen dat het niet innoverend/goed genoeg is. Dan ga je toch lekker wat anders spelen! Niemand dwingt jou om dit spel te spelen en voor een eenmalige uitgave van 30 euro kun je inderdaad hopen dat het spel goed onderhouden wordt en verbeterd waar mogelijk maar ga er alsjeblieft niet over klagen. Het voelt nu hetzelfde als mijn collega's die de hele dag koffie uit de automaat lopen te drinken maar wel klagen dat het zo ranzig is.
Je moet inderdaad wel raken, maar met de Vector vind ik dat op korte afstand niet heel lastig. In steden of tussen de rotsen is het een prima optie voor mij. Je hebt wel alle attachments nodig (compensator, vertical grip, extended mag, tack stock) maar dan is het een heel nauwkeurig wapen op die afstand. Als je iemand met een AR tegen komt en je beiden tegelijk schiet en van beiden alle kogels raak gaan zal de Vector altijd winnen simpelweg omdat de TTK lager is. Enige reden dat je kan verliezen is latency eigenlijkjantje 2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:20:
[...]
Ervan uitgaande dat je alles raakt wel, je moet wel daadwerkelijk meer shots landen dan met een AR voor kills, dus ook die vergelijking gaat niet helemaal op natuurlijk in de meeste situaties wint een AR het gewoon van een Vector. ( Ja ik vind de vector ook nice en als je dan wat hit dan is het ook zeker een fijn wapen ) daarnaast is je range en je accuacry op langere afstand matig. Als secondary prima, maar met een mini als combo denk ik niet dat je dit resultaat vaak zult evenaren![]()
Ik heb zelf een fight gehad dat ik tegelijk schoot met iemand met een AR, ik alles raakte hij alles raakte maar ik toch verloor omdat hij een hogere damage deed. Uiteindelijk had die gast 1hp over maar toch![]()
Als iemand je niet opmerkt dan is de vector inderdaad nice omdat ze zo neer zijn, als je zeer dichtbij bent. Maar als je echt een normaal vuurgevecht hebt dan zal een AR eigenlijk altijd de bovenhand houden.
Daarnaast is een vector ook heel onvergevend, als je de eerste 5 shots mist dan ben je eigenlijk al de pineut, het is dus eigenlijk een wapen voor mensen die goed kunnen aimen
Vergeet ook niet dat de schade veel geleidelijker aan komt, met een Vector is het een stuk minder problematisch als je een kogel mist dan met een AR simpelweg omdat de schade per kogel een stuk lager is en het vooral de hoeveelheid kogels is die de kill maken.
Ik zou wel enkel aanbevelen op de afstand waar je ook met een AR full auto schiet, niet op een afstand waar je eigenlijk liever in single shot zal schieten. Dus als secondary weapon naast een scoped AR of DMR/Sniper is het echt een heerlijk wapen.
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 23-03-2018 10:14 ]
Dat heet passie, de mensen die klagen willen juist dat het spel beter wordt. Ze klagen niet omdat ze het niet leuk vinden, ze klagen omdat ze willen dat de slechte dingen verbeterd worden. Als je je stem niet laat horen en men niet weet wat er speelt dan worden de problemen ook niet gefixed. Zolang je maar hard genoeg schreeuwt wordt je vanzelf een keer gehoord.Jorissie87 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:04:
Ik blijf het gewoon apart vinden dat mensen meer dan 1000 uur in een spel kunnen stoppen (nogmaals, gemiddeld 3 uur per dag, een jaar lang) en desondanks blijven klagen dat het niet innoverend/goed genoeg is. Dan ga je toch lekker wat anders spelen! Niemand dwingt jou om dit spel te spelen en voor een eenmalige uitgave van 30 euro kun je inderdaad hopen dat het spel goed onderhouden wordt en verbeterd waar mogelijk maar ga er alsjeblieft niet over klagen. Het voelt nu hetzelfde als mijn collega's die de hele dag koffie uit de automaat lopen te drinken maar wel klagen dat het zo ranzig is.
Of zoals je zegt, is het misschien net zoals bij het koffieautomaat, gebrek aan beter en is er geen goed alternatief beschikbaar die in de kern hetzelfde biedt als PUBG kan bieden. Dat de kern goed is wil niet zeggen dat het een plezierige spelervaring geeft, maar net voldoende om het toch telkens weer opnieuw te proberen.
Weet jij een goed alternatief? Nee Fortnite is geen goed alternatief, dus het klopt. Die zijn er simpelweg niet.
Alleen is de mag van een vector leeg voordat je het überhaupt doorhebt waardoor het wel lastiger is om controlled te sprayen wat met een AR wel weer kan. Close range of in een huis maakt dat inderdaad vrij weinig uit en is de vector ook super nice als je hem fully equiped heb. Als je iemand kan rushen of in een huisje kan opwachten is altijd wel een heerlijk gevoel om iemand met de vector neer te sprayenTsurany schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:12:
[...]
Vergeet ook niet dat de schade veel geleidelijker aan komt, met een Vector is het een stuk minder problematisch als je een kogel mist dan met een AR simpelweg omdat de schade per kogel een stuk lager is en het vooral de hoeveelheid kogels is die de kill maken.
Ik zou wel enkel aanbevelen op de afstand waar je ook met een AR full auto schiet, niet op een afstand waar je eigenlijk liever in single shot zal schieten. Dus als secondary weapon naast een scoped AR of DMR/Sniper is het echt een heerlijk wapen.
Maar vaak kies ik toch liever voor de AR + DMR combo omdat het toch net wat flexibeler is. Vooral met de huidige staat van de M4 die je al heel snel veel auto kan sprayen waarbij de range voor een SMG eigenlijk net te lang is.
[ Voor 29% gewijzigd door jantje 2 op 23-03-2018 10:31 ]
Je kan klagen wat je wil maar zolang mensen het spel blijven kopen en (veel) spelen heeft het weinig impact op de haast die Bluehole maakt in het verbeteren/optimaliseren van het spel. Pas als de playerbase af gaat nemen zullen ze het echt warm gaan krijgen. Denk dat ze (de spelers die overstappen naar) Fortnite als een grotere bedreiging zien dan de gemiddelde klagende speler die toch wel blijft spelen.jantje 2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:28:
[...]
Dat heet passie, de mensen die klagen willen juist dat het spel beter wordt. Ze klagen niet omdat ze het niet leuk vinden, ze klagen omdat ze willen dat de slechte dingen verbeterd worden. Als je je stem niet laat horen en men niet weet wat er speelt dan worden de problemen ook niet gefixed. Zolang je maar hard genoeg schreeuwt wordt je vanzelf een keer gehoord.
Of zoals je zegt, is het misschien net zoals bij het koffieautomaat, gebrek aan beter en is er geen goed alternatief beschikbaar die in de kern hetzelfde biedt als PUBG kan bieden. Dat de kern goed is wil niet zeggen dat het een plezierige spelervaring geeft, maar net voldoende om het toch telkens weer opnieuw te proberen.
Weet jij een goed alternatief? Nee Fortnite is geen goed alternatief, dus het klopt. Die zijn er simpelweg niet.
Ik ben het overigens met iedereen eens dat het spel verbetering en optimalisatie kan gebruiken (en misschien wel nodig heeft) maar er zit een verschil in de manier waarop je deze wens kan uiten. Veel mensen klagen en doen alsof Bluehole nalatig is en het spel slecht/ niet af is.
Je hebt de extended quickdraw nodig inderdaad. Sowieso omdat 25 kogels al minimaal is en je dus ook nog snel wilt kunnen reloaden.jantje 2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:28:
Alleen is de mag van een vector leeg voordat je het überhaupt doorhebt waardoor het wel lastiger is om controlled te sprayen wat met een AR wel weer kan. Close range of in een huis maakt dat inderdaad vrij weinig uit en is de vector ook super nice als je hem fully equiped heb. Als je iemand kan rushen of in een huisje kan opwachten is altijd wel een heerlijk gevoel om iemand met de vector neer te sprayen
Het hangt voor mij ook sterk van de map en de cirkel af. Op open vlaktes is een AR met compensator en 2x scope inderdaad wat fijner. Maar aangezien de non-crate DMR's toch relatief zwak zijn kies ik ook wel eens voor een AR waarbij ik scope/grip/tip kan wisselen (snel wisselen tussen close range en long range) en dan een situation specific wapen erbij neem zoals een Vector of de VSS.Maar vaak kies ik toch liever voor de AR + DMR combo omdat het toch net wat flexibeler is. Vooral met de huidige staat van de M4 die je al heel snel veel auto kan sprayen waarbij de range voor een SMG eigenlijk net te lang is.
VSS is ook zo'n wapen die in sommige situaties zo ontzettend fijn is. Vooral op medium afstand (20 tot 100 meter) waar je snel opvolgende schoten kan lossen zonder dat de vijand weet waar je vandaan schiet.
Precies dat. Had laatst een potje dat ik in het relatief open terrein stond, even snel mijn slachtoffer looten (moest wel want had echt geen ammo meer). Werd ik geknocked door een KAR, mijn teammates schoot die gast neer maar in het vuurgevecht werd ik (terwijl ik dus knocked was) beschoten door iemand met een VSS. Geen idee waar die kerel zat, hoorde alleen maar impacts. Kon wel achter onze UAZ schuilen maar dan moet ik wel weten aan welke kant! Uiteindelijk pijnlijk doodgegaan door een VSS terwijl ik alles LVL 3 had.Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:38:
VSS is ook zo'n wapen die in sommige situaties zo ontzettend fijn is. Vooral op medium afstand (20 tot 100 meter) waar je snel opvolgende schoten kan lossen zonder dat de vijand weet waar je vandaan schiet.
Persoonlijk ben ik wel fan van de VSS en is het wel een van me favoriete wapens, alleen is het vaak lastig er één te vinden. Een KAR is minder rare dan een VSS lijkt het welTsurany schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:38:
[...]
Je hebt de extended quickdraw nodig inderdaad. Sowieso omdat 25 kogels al minimaal is en je dus ook nog snel wilt kunnen reloaden.
[...]
Het hangt voor mij ook sterk van de map en de cirkel af. Op open vlaktes is een AR met compensator en 2x scope inderdaad wat fijner. Maar aangezien de non-crate DMR's toch relatief zwak zijn kies ik ook wel eens voor een AR waarbij ik scope/grip/tip kan wisselen (snel wisselen tussen close range en long range) en dan een situation specific wapen erbij neem zoals een Vector of de VSS.
Dat is precies wat ik er zo geweldig aan vind. Heerlijk iemand beschieten terwijl hij geen idee heeft welke kant hij op moet vluchten. Het enige wat hij kan doen is verschillende posities proberen om te kijken wanneer de kogels ophouden.Jorissie87 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:56:
[...]
Precies dat. Had laatst een potje dat ik in het relatief open terrein stond, even snel mijn slachtoffer looten (moest wel want had echt geen ammo meer). Werd ik geknocked door een KAR, mijn teammates schoot die gast neer maar in het vuurgevecht werd ik (terwijl ik dus knocked was) beschoten door iemand met een VSS. Geen idee waar die kerel zat, hoorde alleen maar impacts. Kon wel achter onze UAZ schuilen maar dan moet ik wel weten aan welke kant! Uiteindelijk pijnlijk doodgegaan door een VSS terwijl ik alles LVL 3 had.
Hij is helaas lastig te vinden ja, zeker omdat weinig anderen hem gebruiken en je hem dus ook niet op je slachtoffers terug vind. Ook endgame kan hij heerlijk zijn om vijanden te beschieten zonder je locatie weg te geven. En zodra ze je gevonden hebben snel naar je AR wisselen om ze af te makenjantje 2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:59:
[...]
Persoonlijk ben ik wel fan van de VSS en is het wel een van me favoriete wapens, alleen is het vaak lastig er één te vinden. Een KAR is minder rare dan een VSS lijkt het welOf dan vind ik wel een VSS maar geen extended mag. Dat vind ik dan wel een must om te hebben. Nadeel is wel dat hij aardig situationeel blijft ja en vooral in de midgame redelijk kan werken. Endgame schakel ik toch weer snel naar me AR.
Waar is de tijd de je mij ermee uitlachte omdat ik de VSS wel goed vond en heel de playerbase niet?Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:38:
Boeien, maar het blijft dat dit wel een goede Leuke keuze is. Altijd geweten
Krijg bij de VSS altijd zo'n gevoel alsof ik met een luchtdrukpistool schiet, ze gaan gewoon niet dood
Zelfde als met de mini tegenwoordig, maar die maakt tenminste nog een echt geluid 
Ik verkies ook graag de vector boven een UMP, maar in de praktijk beland ik altijd met een UMP aangezien ik pas een vector ga meenemen als ik minimaal de extended mag heb. Ik pak uit voorzorg vaak al wel wat .45 op zodat ik iig meer dan 2 clips heb als ik er dan een vind
Vector met een holo vind ik echt ideaal spelen, maar bij gebrek aan beter vind ik m'n UMP ook lief
(gisteren nog een 3 man squad mee opgerold binnen een halve minuut)

Ik verkies ook graag de vector boven een UMP, maar in de praktijk beland ik altijd met een UMP aangezien ik pas een vector ga meenemen als ik minimaal de extended mag heb. Ik pak uit voorzorg vaak al wel wat .45 op zodat ik iig meer dan 2 clips heb als ik er dan een vind
[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 23-03-2018 11:25 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
jij vindt de vector nauwkeurig? damn. ik vind full auto 40 kogels met een 4x on target schieten makkelijker dan de 25 kogels van een vector full auto. dat komt omdat na de eerste 10/12 kogels de vector gaat zweven, waarbij je de recoil nauwelijks gecontroleerd kan compenseren, ik iig niet.Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:12:
[...]
Je moet inderdaad wel raken, maar met de Vector vind ik dat op korte afstand niet heel lastig. In steden of tussen de rotsen is het een prima optie voor mij. Je hebt wel alle attachments nodig (compensator, vertical grip, extended mag, tack stock) maar dan is het een heel nauwkeurig wapen op die afstand. Als je iemand met een AR tegen komt en je beiden tegelijk schiet en van beiden alle kogels raak gaan zal de Vector altijd winnen simpelweg omdat de TTK lager is. Enige reden dat je kan verliezen is latency eigenlijk![]()
Bovendien is de .45 ammo echt super slecht op bewegende doelen die iets verder weg lopen dan 20 meter.
VSS, shotguns, smg's, sniper rifles zijn allemaal in een zeer beperkt aantal scenario's beter dan een AR, dus het is zeker zinnig om een vector mee te nemen icm met een AR. of een AR met een sniper rifle, of een shotgun. maar om nou te zeggen dat een vector het goed doet tegen een ar....
Kritiek, mits onderbouwd en terecht, is geen enkel punt, ook als je prijs eruit hebt. Zou wat zijn dat je geen kritiek mag geven op een gratis game omdat die gratis is?Angeloonie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:43:
En als je aan het spel verdiend heb, mag je dan nog klagen?
Nogmaals, de reden dat men vooral hier klaagt over de game zelf die niet goed werkt of de zoveelste keer dat een bug of glitch je dood heeft veroorzaakt is dat de game zelf supertof wordt gevonden maar men niet door zulke bullshit dood wil gaan. Andere speler, mits legit, geen probleem, onzichtbare barrier die mijn bike laat flippen, of stuck in een of andere corner/kast etc (even als voorbeeld) not so much. Dat is niet meer dan terecht om niet blij mee te zijn, vooral als het een full release game (zou moeten zijn) is.
Elk wapen heeft een plek in de game en werkt ook prima mits je de kracht van het wapen benut, VSS is goed op midrange en sneaky iemand te beschieten, of in nood dichtbij te sprayen maar dan heb je eigenlijk met de meeste wapens een beter alternatief.
Vector is voor short range prima, bursts van 4-8 schoten kun je prima on target krijgen. verder dan 50 meter wordt al lastig. Zelfde voor de ump eigenlijk al is die iets beter voor wat langere afstanden.
DP28 is ook een beest dichtbij en accuraat voor die house to house headshots, vergelijkbaar met een akm met 47 kogels.
Enige waar ik nog steeds problemen mee heb is de inconsistentie van shotguns. De ene keer schiet je op 100 meter bij wijze van met een pellet een headshot en de andere keer schiet je vol alles in een hit en doe je 40dmg.
[ Voor 31% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-03-2018 11:45 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik stel de vraag nog eens, omdat ik EVENT wou testen maar helaas:
Is er iemand dat voorbij "started matchmaking" geraakt op de test server???
EDIT: en als bij wonder: de eerste keer in maanden dat het lukt
Is er iemand dat voorbij "started matchmaking" geraakt op de test server???
EDIT: en als bij wonder: de eerste keer in maanden dat het lukt
[ Voor 19% gewijzigd door kazzzdafke op 23-03-2018 11:38 ]
Hooguit 1 kogel extra ten opzichte van een AR dus het valt op zich nog wel mee. Maar het voelt inderdaad wel erg slap, amper geluid en een zeer trage kogel geeft het idee dat je net zo goed de kogels zelf kan gaan gooienAngeloonie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:25:
Krijg bij de VSS altijd zo'n gevoel alsof ik met een luchtdrukpistool schiet, ze gaan gewoon niet doodZelfde als met de mini tegenwoordig, maar die maakt tenminste nog een echt geluid
Je hoeft niet meer dan 10 kogels af te vuren om die kill te krijgen dus het is belangrijk om te zorgen dat die eerste kogels raak zijn. Daarna krijg je inderdaad last van de recoil maar de vijand moet tegen die tijd eigenlijk al dood zijn. En anders even inhouden en een nieuw salvo.gotfurrr schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:31:
[...]
jij vindt de vector nauwkeurig? damn. ik vind full auto 40 kogels met een 4x on target schieten makkelijker dan de 25 kogels van een vector full auto. dat komt omdat na de eerste 10/12 kogels de vector gaat zweven, waarbij je de recoil nauwelijks gecontroleerd kan compenseren, ik iig niet.
Bovendien is de .45 ammo echt super slecht op bewegende doelen die iets verder weg lopen dan 20 meter.
Snel bewegende doelen zijn inderdaad lastiger, je moet vooral vijanden in een stilstaande positie hebben of vijanden die min of meer op je af komen.
Puur in TTK is een Vector beter dan elke andere AR. Wel een stuk minder veelzijdig maar daarom zou ik er ook altijd een AR naast nemen. Maar 1v1 in een situatie dat beide partijen vanuit een stilstaande positie vuren is een Vector in het voordeel op TTK gebied.VSS, shotguns, smg's, sniper rifles zijn allemaal in een zeer beperkt aantal scenario's beter dan een AR, dus het is zeker zinnig om een vector mee te nemen icm met een AR. of een AR met een sniper rifle, of een shotgun. maar om nou te zeggen dat een vector het goed doet tegen een ar....
Ik zou ook altijd een AR pakken en daarnaast dan een extra wapen zoals een KAR98k of juist iets als de VSS of Vector. AR blijft gewoon het meest veelzijdige wapen inderdaad.
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |