Sinds laatste patch veel last van stutters en fps drops, vooral early game. Anderen ook last van?
Wss gewoon de dsync dat weg is. Heb ik ook.StealthyPeanut schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 07:15:
Voor mijn gevoel zijn de hitboxes en hitreg flink verbeterd. In 5 potjes ongeveer 15 kills gemaakt op een manier die eerder een stuk minder makkelijk ging. Ook al raakte ik ze vaak op dezelfde plekken.
Ook een solo potje net 2e geworden, terwijl ik redelijk makkelijk had kunnen winnen eigenlijk.... Zuur!
Never ever financial advice...
.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]
Er lijkt ongeacht je PC-specs een redelijke stutter in te zitten. Voornamelijk als je nieuwe gebieden rendert (kan dat zo?) en als er wat meer mensen dicht bij elkaar lijken te zijn. Je merkt het voornamelijk in de auto, aangezien je dan een monotoom geluid hebt wat ook gewoon even een x aantal miliseconden stopt; net als je beeld. Soms onspeelbaar, maar zeker wat later in de game meestal wel weg. Desync/lag lijkt me nog van hetzelfde niveau..
[ Voor 20% gewijzigd door mouzetc op 10-03-2018 10:48 ]
Signature
Gisteravond een mooie chicken binnengesleept. VSS is en blijft één van mijn favoriete snipers:
De laatste gast had geen flauw idee waar ik zat omdat ik de 2 ervoor met de VSS neerschoot. Mensen onderschatten dat wapen echt enorm.
De laatste gast had geen flauw idee waar ik zat omdat ik de 2 ervoor met de VSS neerschoot. Mensen onderschatten dat wapen echt enorm.
Ook bij mij heeft de update niets verbeterd qua performance, 2(?) patches geleden draaide pubg prima, maar de laatste paar patchrondes heeft veel framestutters en fps verlies veroorzaakt, in zo'n mate dat ik liever fortnite opstart. (Ja, heb deathcam en replay uit, iedere patch weer settings zitten tweaken, wordt er een beetje moe van)
Ik wacht wel weer op de volgende update (maar bluehole, concentreer vooral op emotes
)
Ik wacht wel weer op de volgende update (maar bluehole, concentreer vooral op emotes

Tering, hoe krijg jij het voor elkaar om zo te sprayen en nog wat te rakenBloodhoundje schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:10:
Gisteravond een mooie chicken binnengesleept. VSS is en blijft één van mijn favoriete snipers:
[video]
Lekker, ik pak em ook geregeld op en maak er ook kills meeBloodhoundje schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:10:
[video]
Alleen mogen ze jou niet in het vizier krijgen
Prima ding idd alleen wel met de eis dat je een extended mag erop knalt. En laat ik die nou zelden tegenkomenBloodhoundje schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:10:
[video]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Hier hetzelfde verhaal. Voor de laatste patch FPS tussen de 100-140, nu tussen de 40 en 130. GPU gebruik zweeft rond de 40-60% CPU usage zit tussen de 35-45%Welja schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:30:
Ook bij mij heeft de update niets verbeterd qua performance, 2(?) patches geleden draaide pubg prima, maar de laatste paar patchrondes heeft veel framestutters en fps verlies veroorzaakt, in zo'n mate dat ik liever fortnite opstart. (Ja, heb deathcam en replay uit, iedere patch weer settings zitten tweaken, wordt er een beetje moe van)
Ik wacht wel weer op de volgende update (maar bluehole, concentreer vooral op emotes)

Iedereen kan hier op de test server spelen?kazzzdafke schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 23:17:
Zeg maar wie van jullie kan de testmap spelen??? Al meer dan 3 patches blijft hij op matchmaking staan..?
.
[ Voor 95% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]
Ze hebben de anti cheat weer aangezet, wat deze stutters oplevert. Heel irritant.
Test server erg cool trouwens. Veel gefixt zoals ambient track, wat was dat vervelend zeg. Helaas nog wel nodig om met Loudness Equalization te spelen.
Test server erg cool trouwens. Veel gefixt zoals ambient track, wat was dat vervelend zeg. Helaas nog wel nodig om met Loudness Equalization te spelen.
Van 130/150fps in de City's naar 30/50fps
Hopelijk komt er snel een update want dit is niet te doen helaas.
*Sinds de laatste update
Hopelijk komt er snel een update want dit is niet te doen helaas.
*Sinds de laatste update
Bij mij start de game al 2 dagen niet op (sinds de march update). Op reddit en google kom ik het probleem overal tegen, mij verbaast het dat hier niemand er last van heeft?
Ik hoop dat er snel een fix voor komt.
youtube.com/@hisrep
Zeker een Xenuine related error ?DeNachtwacht schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:48:
Bij mij start de game al 2 dagen niet op (sinds de march update). Op reddit en google kom ik het probleem overal tegen, mij verbaast het dat hier niemand er last van heeft?
https://forums.playbattle...latest-anti-cheat-update/
Extreem zelfs... Haal altijd 100fps en nu nog de helft gemiddeld met drops naar 20fps. Onspeelbaar.floriz87 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 07:42:
Sinds laatste patch veel last van stutters en fps drops, vooral early game. Anderen ook last van?
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Mooie M416 4x spray kill vandaag:
https://www.twitch.tv/videos/237431025
M16 begin ik ook weer te appreciëren. (Ook wel wat geluk met hp
)
https://www.twitch.tv/videos/237423850
Ik zat verstrikt in de Spaghetti code...gelukkig was er een Tweaker in de buurt.
https://www.twitch.tv/videos/237435733
https://www.twitch.tv/videos/237431025
M16 begin ik ook weer te appreciëren. (Ook wel wat geluk met hp
https://www.twitch.tv/videos/237423850
Ik zat verstrikt in de Spaghetti code...gelukkig was er een Tweaker in de buurt.
https://www.twitch.tv/videos/237435733
En de laatste patch is weer teruggedraaid. Kennelijk zijn wij hun test panel.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Je draait het naar het negatieve toe, het is juist positief dat ze iets terug draaien als het voor de grote massa niet goed werkt niet?Tsurany schreef op zondag 11 maart 2018 @ 08:35:
FPS drops had ik hier ook last van, maar niet zo storend dat het onspeelbaar is geworden. Cheaters kom ik sowieso niet tegen want patato aim
Het is positief als ze het in eerste instantie niet uit brengen, zelf beter testen en niet zomaar snel iets live gooien. Twee dagen later pas terugdraaien is wel het minste wat ze kunnen doen.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 08:47:
[...]
Je draait het naar het negatieve toe, het is juist positief dat ze iets terug draaien als het voor de grote massa niet goed werkt niet?![]()
FPS drops had ik hier ook last van, maar niet zo storend dat het onspeelbaar is geworden. Cheaters kom ik sowieso niet tegen want patato aim
En het gaat de laatste tijd enkel op deze manier, elke patch heeft wel een rollback of hotfix nodig.,
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ok prima, daarmee dat ik weer geen hits geregisteerd krijgTsurany schreef op zondag 11 maart 2018 @ 08:35:
Het zou enkel beperkt moeten zijn tot de anti-cheat maatregelen.kazzzdafke schreef op zondag 11 maart 2018 @ 10:58:
[...]
Ok prima, daarmee dat ik weer geen hits geregisteerd krijg
Verwijderd
Je geeft er je eigen negatieve draai aan dat niet is gebaseerd op feiten. Wat je zegt is wat je aannames zijn, en niet wat er daadwerkelijk gebeurt.Tsurany schreef op zondag 11 maart 2018 @ 08:50:
[...]
Het is positief als ze het in eerste instantie niet uit brengen, zelf beter testen en niet zomaar snel iets live gooien. Twee dagen later pas terugdraaien is wel het minste wat ze kunnen doen.
En het gaat de laatste tijd enkel op deze manier, elke patch heeft wel een rollback of hotfix nodig.,
Waar haal je de informatie vandaan dat ze zomaar iets snel live gooien?
Wie zegt dat ze het niet goed testen? Patches op test servers die uiteindelijk op live servers komen, brengen vaak problemen met zich mee, take it or leave it.
Moet het "beter getest" worden omdat jij en een paar (duizend) anderen dit zeggen?
de beste stuurlui staan aan wal Veel geklaag en niemand die een white paper kan schrijven over hoe Bluehole binnen 3 dagen zijn game van a tot z geoptimaliseerd heeft en iedereen tevreden houd
Als er iets fout is wordt het vaak binnen enkele minuten van daken geschreeuwd.
Speel voor je plezier, of zoek een andere game of hobby waar je wel plezier uit kunt halen!
Natuurlijk weten we niet of iets zomaar live wordt gezet, maar wat wel een feit is, is dat de laatste paar patches alleen maar problemen hebben veroorzaakt (zie eerdere reacties over fps drops ed), dus goed wordt er in ieder geval niet getest.
Als de testserver zelfs nog niet werkt...Welja schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:41:
Natuurlijk weten we niet of iets zomaar live wordt gezet, maar wat wel een feit is, is dat de laatste paar patches alleen maar problemen hebben veroorzaakt (zie eerdere reacties over fps drops ed), dus goed wordt er in ieder geval niet getest.
En daar gaat het dus mis, dit soort praktijken moeten niet geaccepteerd worden. Problemen meenemen van de test server naar de live server duid op slecht ontwikkelwerk en slecht testwerk. Dat betekent dat de test servers er niet zijn om problemen op te lossen maar puur om te kijken in hoeverre de nieuwe problemen acceptabel zijn en of ze er mee weg komen. Vanuit het bedrijf begrijpelijk maar klant zijnde accepteer ik dit niet.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:36:
[...]
Je geeft er je eigen negatieve draai aan dat niet is gebaseerd op feiten. Wat je zegt is wat je aannames zijn, en niet wat er daadwerkelijk gebeurt.
Waar haal je de informatie vandaan dat ze zomaar iets snel live gooien?
Wie zegt dat ze het niet goed testen? Patches op test servers die uiteindelijk op live servers komen, brengen vaak problemen met zich mee, take it or leave it.
Dat je iets voor je plezier doet betekent niet dat je er geen eisen aan mag stellen. En als klant zijnde moet je toch een duidelijk signaal afgeven dat je dit soort gepruts niet accepteert. PUBG is succesvol vanwege de formule maar als ze spelers niet betrokken houden dan zal de eerstvolgende concurrent veel spelers overnemen.Moet het "beter getest" worden omdat jij en een paar (duizend) anderen dit zeggen?
de beste stuurlui staan aan wal Veel geklaag en niemand die een white paper kan schrijven over hoe Bluehole binnen 3 dagen zijn game van a tot z geoptimaliseerd heeft en iedereen tevreden houd
Als er iets fout is wordt het vaak binnen enkele minuten van daken geschreeuwd.
Speel voor je plezier, of zoek een andere game of hobby waar je wel plezier uit kunt halen!
En de stuurlui aan wal is in dit geval ook gewoon een software ontwikkelaar. Eentje die wel iets hogere belangen heeft dan PUBG corp zelfs
floriz87 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 07:42:
Gelukkig is het weer terug gedraaid.Tsurany schreef op zondag 11 maart 2018 @ 08:35:
Kunnen weer fatsoenlijk normaal gamen zonder stuttering en hoge fps drop.
hebben ze blijkbaar niet gedaan.PatRamon schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:33:
[...]
[...]
Gelukkig is het weer terug gedraaid.![]()
Kunnen weer fatsoenlijk normaal gamen zonder stuttering en hoge fps drop.
http://store.steampowered...gamer/2363699913378749890
PUBG's latest anti-cheat update causing crashes and wild FPS fluctuations for some players
By Samuel Horti 20 hours ago
"We will not be removing our recent patch in order to keep blocking cheats effectively."
ik heb nogsteeds met BattleEye crash sinds de laatste update en dat is 1 van de meest vervelende want je komt het spel niet meer in daarna.

Steam game->Pubg-> Eigenschappen -> Lokale Bestanden -> integriteit van spelbestanden controlerenApC_IcE schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:53:
[...]
hebben ze blijkbaar niet gedaan.
PUBG's latest anti-cheat update causing crashes and wild FPS fluctuations for some players
"We will not be removing our recent patch in order to keep blocking cheats effectively."
ik heb nogsteeds met BattleEye crash sinds de laatste update en dat is 1 van de meest vervelende want je komt het spel niet meer in daarna.![]()
Voor mij ook een paar keer goed uitgepakt. (denk een corrupt file ergens)
Hopelijk mag het bij jou ook werken of je hebt het reeds al gedaan
Lekker!! Pak net een SOLO FPP chicken dinner met 5 kills, en allemaal met een AKM
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
heb het hele spel al gedeinstalleerd met user folder en allesPatRamon schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:03:
[...]
Steam game->Pubg-> Eigenschappen -> Lokale Bestanden -> integriteit van spelbestanden controleren
Voor mij ook een paar keer goed uitgepakt. (denk een corrupt file ergens)
Hopelijk mag het bij jou ook werken of je hebt het reeds al gedaan
en het is gewoon weer terug.
de anti cheat dingen dus nietWelja schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:22:
[...]
Wel hoor, heb net de patch binnen en ik heb mijn FPS weer terug!![]()
[ Voor 20% gewijzigd door ApC_IcE op 11-03-2018 16:35 ]
Die test server update. OMG.
Mochten ze wel wat eerder doen, maar toch. Speelt een stuk lekkerder zonder al die herrie op de achtergrond.
Mochten ze wel wat eerder doen, maar toch. Speelt een stuk lekkerder zonder al die herrie op de achtergrond.
PC players, despite its effectiveness in blocking cheats, we have decided to roll back our latest live server update.ApC_IcE schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:53:
[...]
hebben ze blijkbaar niet gedaan.
ik heb nogsteeds met BattleEye crash sinds de laatste update en dat is 1 van de meest vervelende want je komt het spel niet meer in daarna.![]()
We will continue to resolve some compatibility issues caused by it. There will be a small patch to download. We apologize for the inconvenience.
https://twitter.com/pubg_help/status/972729991724240896?s=21
Iets recenter bericht.
Verwijderd
"Ze testen slecht, ze nemen problemen mee, slecht ontwikkelwerk, test servers zijn er niet om problemen op te lossen, ze willen er alleen maar mee weg komen" het zijn nogal uitspraken die je doet voor iemand die niet bij de ontwikkeling van PUBG betrokken is.Tsurany schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:20:
[...]
En daar gaat het dus mis, dit soort praktijken moeten niet geaccepteerd worden. Problemen meenemen van de test server naar de live server duid op slecht ontwikkelwerk en slecht testwerk. Dat betekent dat de test servers er niet zijn om problemen op te lossen maar puur om te kijken in hoeverre de nieuwe problemen acceptabel zijn en of ze er mee weg komen. Vanuit het bedrijf begrijpelijk maar klant zijnde accepteer ik dit niet.
[...]
Dat je iets voor je plezier doet betekent niet dat je er geen eisen aan mag stellen. En als klant zijnde moet je toch een duidelijk signaal afgeven dat je dit soort gepruts niet accepteert. PUBG is succesvol vanwege de formule maar als ze spelers niet betrokken houden dan zal de eerstvolgende concurrent veel spelers overnemen.
En de stuurlui aan wal is in dit geval ook gewoon een software ontwikkelaar. Eentje die wel iets hogere belangen heeft dan PUBG corp zelfs
Klanten kunnen stoppen met gebruik te maken van een product, niemand verplicht je om bijv. PUBG te spelen (of... vul maar in).
Men zoekt een alternatief, als dat er dan niet is staat niemand je in de weg om voor dat alternatief te zorgen of iets anders te zoeken wat wel bij je past.
Men blijft er echter tegenaan schoppen, alsof ze een fysiek slecht product hebt gekocht en het toch eigenwijs iedere keer blijven gebruiken terwijl er genoeg alternatieven zijn. Bijv. plastic lepels i.c.m. aardappelpuree
Je kunt dan wel ala knipoog vertellen dat je iets hogere belangen hebt dan Bluehole( kots
Al was je John Carmack, je staat aan wal, pas als je bij Bluehole in het PUBG team zit kun je mee varen.
Mooi man! Ik stond gisteren met een AKM iemand te beschieten die zowat stil stond een meter of 20 voor me.. Ruim 40 kogels verder en geen enkele raakm0nk schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:28:
Lekker!! Pak net een SOLO FPP chicken dinner met 5 kills, en allemaal met een AKM
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2018 10:46 ]
Niet per se... We hebben een product in ontwikkeling gekocht waarbij stappen in de juiste richting beloofd werden. Regelmatig nemen ze een stap achteruit en de de positieve ontwikkelingen zijn te traag en te weinig. Als klant mogen wij daarover klagen (binnen bepaalde grenzen uiteraard).
Had het spel niet zo goed/leuk geweest waren ze hun klantenbasis al kwijt. Maar ik heb er nog vertrouwen in
Had het spel niet zo goed/leuk geweest waren ze hun klantenbasis al kwijt. Maar ik heb er nog vertrouwen in
Thanks! En ja, dat had ik ook altijd tot ik een filmpje op youtube zag van WackyJacky ofzo. Ging gelijk een stuk beter. Alle 5 de kills waren ook in de top10. Moest daarna even 10 min bijkomen van die adrenaline kick..Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:45:
[...]
Mooi man! Ik stond gisteren met een AKM iemand te beschieten die zowat stil stond een meter of 20 voor me.. Ruim 40 kogels verder en geen enkele raak
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zijn er nog mensen die (soms) nog wel eens solo spelen?
Aangezien ik gisteren moederziel alleen was - ja, heel ontroerend verhaal - besloot ik mijn honger naar kip weer eens ouderwetsch als lone wolf te stillen. Maar wat een deceptie. Hoewel ik soms een beetje moe van het theekransje-gehalte van mijn partners in crime wordt, mis ik stiekem toch het slappe geouwehoer van mijn maten. Het sleept je namelijk door de passages heen waar je qua loot verzadigd bent en er op dat moment simpelweg geen actie is.
Nu snap ik dat je in je Remi een stuk behoedzamer moet zijn - want minder oren en ogen - maar de passiviteit van het gros van de spelers viel me zwaar tegen. Los van interessante clashes vlak na de landing kampeert zo'n beetje iedereen zich een weg naar de laatste overlevenden. Misschien had ik gisteren mede dankzij de zaterdagavondactiviteiten een spanningsboog van een goudvis, maar mijn grootste tegenstander in solo is toch gebrek aan actie.
Kortom: once you go duo or squad, you never go ... euh ... back. Wat zijn jullie ervaringen?
Aangezien ik gisteren moederziel alleen was - ja, heel ontroerend verhaal - besloot ik mijn honger naar kip weer eens ouderwetsch als lone wolf te stillen. Maar wat een deceptie. Hoewel ik soms een beetje moe van het theekransje-gehalte van mijn partners in crime wordt, mis ik stiekem toch het slappe geouwehoer van mijn maten. Het sleept je namelijk door de passages heen waar je qua loot verzadigd bent en er op dat moment simpelweg geen actie is.
Nu snap ik dat je in je Remi een stuk behoedzamer moet zijn - want minder oren en ogen - maar de passiviteit van het gros van de spelers viel me zwaar tegen. Los van interessante clashes vlak na de landing kampeert zo'n beetje iedereen zich een weg naar de laatste overlevenden. Misschien had ik gisteren mede dankzij de zaterdagavondactiviteiten een spanningsboog van een goudvis, maar mijn grootste tegenstander in solo is toch gebrek aan actie.
Kortom: once you go duo or squad, you never go ... euh ... back. Wat zijn jullie ervaringen?
[ Voor 4% gewijzigd door Beun de Haas BV op 12-03-2018 11:07 ]
Als je inhoudelijk verder niks toe te voegen hebt laat ik het hier bij. Als jij geen kritiek wilt lezen op dit spel of op PUBG Corp kan je die posts overslaan. Ik blijf gewoon kritiek uiten als ik vind dat die kritiek terecht is, daar is het een discussie forum voor.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:45:
[...]
"Ze testen slecht, ze nemen problemen mee, slecht ontwikkelwerk, test servers zijn er niet om problemen op te lossen, ze willen er alleen maar mee weg komen" het zijn nogal uitspraken die je doet voor iemand die niet bij de ontwikkeling van PUBG betrokken is.
Klanten kunnen stoppen met gebruik te maken van een product, niemand verplicht je om bijv. PUBG te spelen (of... vul maar in).
Men zoekt een alternatief, als dat er dan niet is staat niemand je in de weg om voor dat alternatief te zorgen of iets anders te zoeken wat wel bij je past.
Men blijft er echter tegenaan schoppen, alsof ze een fysiek slecht product hebt gekocht en het toch eigenwijs iedere keer blijven gebruiken terwijl er genoeg alternatieven zijn. Bijv. plastic lepels i.c.m. aardappelpureeKoop een andere lepel of eet soep.
Je kunt dan wel ala knipoog vertellen dat je iets hogere belangen hebt dan Bluehole( kots), je staat alsnog buiten het kantoor van Bluehole te vertellen wat ze allemaal fout doen.
Al was je John Carmack, je staat aan wal, pas als je bij Bluehole in het PUBG team zit kun je mee varen.
Ik speel nog geregeld solo, squads/duo is leuk maar solo is voornamelijk spannend vanwege het dood=dood verhaal. Geen gezeur met revives van mensen. Verder doe ik ook geregeld solo squads games (dus 1-man-team vs squads), dit is voor mij voornamelijk oefenen van mijn trigger-control. Het slim afwachten van de juiste momenten om in een 1v4 scenario gebruik te maken van andere teams/omgeving om te winnen (VSS is hierbij een wapen dat heilig is als je run/hide tactiek wil gebruikenBeun de Haas BV schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:03:
Ik speel in de regel bijna altijd avonds en minimaal in duo, vaak in squad met vrienden. Vooral erg gezellig, maar met tijden ook goede teamplay en leuke momenten. Soms ook enorm frustrerend, maar dat hoort erbij.Beun de Haas BV schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:03:
Als ik echter overdag in het weekend, avonds laat of ochtends een vrij half uurtje vind, dan ga ik solo. Direct drukke gebieden opzoeken zorgt wel voor leuke en actievolle momenten, maar is te vaak afhankelijk van geluk. Met de lage tickrate, maar ook lage kans op guns is het gewoon een kwestie van geluk. Leuk voor een paar keer, maar vaak ook te frustrerend.
Daarom ga ik tegenwoordig veel crate-hunten voor de afwisseling. Ik land redelijk centraal in een klein dorpje voor wat basic loot (vest, helm, backpack, gun) en zoek zsm een voertuig. Dan ga ik naar het centrale punt van de map en zorg dat ik de eerste lootcrate te pakken krijg! Dit zorgt en voor actie, maar ook voor leuke wapens en afwisselende momenten. Elke crate zorgt weer voor een andere strategie en je moet constant reageren op de situatie.
Meestal is de speelstijd in duo/squads wat meer aggressiever, ook dankzij het feit dat je kan reviven. Als ik ff geen zin heb in gezeik of rekening houden met teammates (reviven, loot delen etc.) en wat rustiger wil spelen doe ik een solo game. Ik speel solo ook TPP en duo/squads in FPP. Deze afwisseling vind ik wel lekker af en toeBeun de Haas BV schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:03:
Het gaat hier ook vooral om dat men dit blijft spelen omdat het in essentie wel een erg gaaf spel blijft. De uitvoering is echter niet echt denderend nog, relatief gezien. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat men aangeeft of 'klaagt' als bepaalde zaken niet werken, te laat dan beloofd worden gedaan of gewoonweg langlopende problemen blijven bestaan.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:45:
[...]
"Ze testen slecht, ze nemen problemen mee, slecht ontwikkelwerk, test servers zijn er niet om problemen op te lossen, ze willen er alleen maar mee weg komen" het zijn nogal uitspraken die je doet voor iemand die niet bij de ontwikkeling van PUBG betrokken is.
Men blijft er echter tegenaan schoppen, alsof ze een fysiek slecht product hebt gekocht en het toch eigenwijs iedere keer blijven gebruiken terwijl er genoeg alternatieven zijn. Bijv. plastic lepels i.c.m. aardappelpureeKoop een andere lepel of eet soep.
Je kunt dan wel ala knipoog vertellen dat je iets hogere belangen hebt dan Bluehole( kots), je staat alsnog buiten het kantoor van Bluehole te vertellen wat ze allemaal fout doen.
[...]
Mooi man! Ik stond gisteren met een AKM iemand te beschieten die zowat stil stond een meter of 20 voor me.. Ruim 40 kogels verder en geen enkele raak
Elk bedrijf wil klachten horen als die er zijn. Daar is bluehole niet anders in, en ook al komt het hier ook naar buiten op het forum is dat niet raar of onterecht. Zolang het maar geen bluehole is shit bla bla bla zonder inhoud is.
Men is hier omdat ze het een tof spel vinden en het JUIST willen zien slagen en beter worden. Als ze er geen binding mee hadden waren ze wel bij fortnite of andere game uitgekomen.
Verder gisteren nog leuke duo gewonnen boven hacienda, beetje geluk met de heuvels waar besloten te stoppen en de cirkel ons hielp en iedereen heen moest door het veld. Prijs schieten ftw

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-03-2018 11:51 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Even iets anders: wat is de M16 een beest trouwens! Ik heb hem in het begin totaal verkeerd gebruikt en daardoor links laten liggen.
Sinds kort pak ik hem altijd op: Muzzle erop (liefst Suppressor, maar Flash Hider of Compensator ook prima), Red Dot en Extended QD -> Geweldig wapen! Zelfs als je 1v1 komt tegen een fullauto sprayer op iets meer afstand, dan pak je met singletap gewoon de kill. Wel snel klikken, maar door de lage recoil in ADS-Red Dot is het gewoon een genot.
Burst zet ik alleen early game aan, die komt daarna eigenlijk niet meer in aanmerking.
Sinds kort pak ik hem altijd op: Muzzle erop (liefst Suppressor, maar Flash Hider of Compensator ook prima), Red Dot en Extended QD -> Geweldig wapen! Zelfs als je 1v1 komt tegen een fullauto sprayer op iets meer afstand, dan pak je met singletap gewoon de kill. Wel snel klikken, maar door de lage recoil in ADS-Red Dot is het gewoon een genot.
Burst zet ik alleen early game aan, die komt daarna eigenlijk niet meer in aanmerking.
ik vind solo's super leuk, alleen ik stop er meestal na een paar games weer mee vanwege het gevoel dat je te vaak dood gaat zonder dat je er iets aan kan doen. In de basis is pubg gewoon een slechte shooter imho.Beun de Haas BV schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:03:
duo's en squads geven je een kans om dit soort ongein te verzachten, aangezien je nog een revive kan krijgen en je meer zicht hebt.
Het is een prima wapen als je hem goed weet te gebruiken, enige wat je mist is full auto wat met bv m416 met een voertuig spraydown makkelijker is.StealthyPeanut schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:50:
Even iets anders: wat is de M16 een beest trouwens! Ik heb hem in het begin totaal verkeerd gebruikt en daardoor links laten liggen.
Zelfde geldt voor akm, gebruik die vaak in begin vooral met close quarters, comp en rds, en gaan!
M16 heeft hoogste DPS van alle AR's volgens mij in burst fire modeSouLLeSSportal schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:55:
[...]
Het is een prima wapen als je hem goed weet te gebruiken, enige wat je mist is full auto wat met bv m416 met een voertuig spraydown makkelijker is.
Zelfde geldt voor akm, gebruik die vaak in begin vooral met close quarters, comp en rds, en gaan!
Klopt dps is hoogste maar je moet dan wel zelf klikken dus recoil management is wat lastiger, ipv alleen de muis naar beneden te trekken moet je nu ook rekening houden met op tijd klikken. Blijft doable maar tov de m416 iets lastiger. AKM met 8x kan wel maar dan zullen ze wel moten stilstaan en moet je eigenlijk wel de headshot maken, anders is het een verspilling van ammo over het algemeen. mini14 is goed voor de ammo die erbij ligt, voor de rest zijn AR's idd gewoon beter, de voordelen zijn gewoonweg te laag. Wil je een sniper dan pak je een sks of kar ofzo.Bloodhoundje schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:57:
[...]
M16 heeft hoogste DPS van alle AR's volgens mij in burst fire mode. AKM gebruik ik heel vaak als makeshift sniper op single fire met een 4x of 8x. Wapen heeft hoge damage en lage bulletdrop. Ik verkies een AK-sniper boven een mini-14 (Die hebben ze echt te hard de grond in generfed).
Update:
PC players, there will be a 3 hours maintenance period on our live servers starting at Mar 12 7PM PDT / Mar 13 3AM CET / Mar 13 11AM KST. We will be moving our current test build over to live. You can read the detailed patch notes here: https://t.co/RldMCHRHNY?amp=1
PC players, there will be a 3 hours maintenance period on our live servers starting at Mar 12 7PM PDT / Mar 13 3AM CET / Mar 13 11AM KST. We will be moving our current test build over to live. You can read the detailed patch notes here: https://t.co/RldMCHRHNY?amp=1
[ Voor 9% gewijzigd door Darkvisje op 12-03-2018 14:55 ]
Nice! Morgenavond weer een game-avond, dus dan even goed aan de tand voelen!
Gisteren wel gemerkt dat ik de 8x scope alleen in nood moet gebruiken en niet als vervanger voor de 4x. Ik denk; pak hem op en gaf de 4x scope aan mijn broer. Je merkt meteen hoe beperkt je bent met dat ding. Totaal geen overzicht en even snel scopen om te schieten; staat hij op 8x ipv 4x, terwijl je veel te dichtbij staat.
Leuk voor midgame als je nog veel afstand hebt tot enemies, maar verder niet mijn ding!
Gisteren wel gemerkt dat ik de 8x scope alleen in nood moet gebruiken en niet als vervanger voor de 4x. Ik denk; pak hem op en gaf de 4x scope aan mijn broer. Je merkt meteen hoe beperkt je bent met dat ding. Totaal geen overzicht en even snel scopen om te schieten; staat hij op 8x ipv 4x, terwijl je veel te dichtbij staat.
Leuk voor midgame als je nog veel afstand hebt tot enemies, maar verder niet mijn ding!
Als die 8x scope zijn zoom level onthoud als je tussen wapens wisselt is het wel een prima scope. Ben benieuwd hoeveel hij deze patch zal veranderen. Denk wel dat de 2x scope in ieder geval nuttiger wordt, was altijd een wat vreemde scope.StealthyPeanut schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:16:
Nice! Morgenavond weer een game-avond, dus dan even goed aan de tand voelen!
Patch ziet er verder goed uit, Miramar zal leuker worden als je wat makkelijker door de gebouwen kan navigeren anders dan enkel via de trap. Scopes worden iets minder sterk, performance moet verbeteren, blauw bloed is niet meer OP en wat bugs gefixt.
Emotes zijn in mijn ogen vrij zinloos maar als andere mensen ze graag gebruiken vind ik het geen probleem als ze even stil blijven staan en ik ze kan afschieten.
Het lobby systeem is leuk voor mensen die geen Discord gebruiken, zal het zelf nooit gebruiken. Discord werkt zoveel fijner en je speelt altijd met min of meer dezelfde mensen.
[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 12-03-2018 15:25 ]
Als je ergens in de bergen ligt, is het toch wel een feest als je een sniper + 8x scope hebt. En al helemaal met een suppressor erop.
Laatst lag ik met een maat als een ware voyeur naar een tweetal gasten te gluren, die in een open veld op een lootbox afstormen. Denk een metertje of 800 verderop. Die blinde paniek wanneer kogels links en recht om zich heen inslaan, zonder ook maar een flauw benul te hebben waar het vandaan komt: priceless.
Maar ik begrijp die irritatie van telkens opnieuw moeten uitzoomen. Want om nou iemands poriën te tellen als hij om de hoek komt zeilen...
Laatst lag ik met een maat als een ware voyeur naar een tweetal gasten te gluren, die in een open veld op een lootbox afstormen. Denk een metertje of 800 verderop. Die blinde paniek wanneer kogels links en recht om zich heen inslaan, zonder ook maar een flauw benul te hebben waar het vandaan komt: priceless.
Maar ik begrijp die irritatie van telkens opnieuw moeten uitzoomen. Want om nou iemands poriën te tellen als hij om de hoek komt zeilen...
Lage bulletdrop voor de AKM??Bloodhoundje schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:57:
[...]
M16 heeft hoogste DPS van alle AR's volgens mij in burst fire mode. AKM gebruik ik heel vaak als makeshift sniper op single fire met een 4x of 8x. Wapen heeft hoge damage en lage bulletdrop. Ik verkies een AK-sniper boven een mini-14 (Die hebben ze echt te hard de grond in generfed).
Heeft net de laagste bulletvelocity van alle AR’s en de hoogste recoil, wat dus samen niet geschikt is om er een sniper “van te maken”.
Trouwens, Wacky heeft er net een video’tje over gemaakt.
AKM wist ik al, maar dat de M16 het minder goed doet op lange range dan de M4, dat wist ik dan weer niet.
Wel de laagste bullet velocity inderdaad maar door de hogere damage heb je wel een kogel minder nodig. Maakt de AK niet heel verkeerd op afstand. Recoil is wat minder relevant als je single shot schiet.kazzzdafke schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:05:
[...]
Lage bulletdrop voor de AKM??
Heeft net de laagste bulletvelocity van alle AR’s en de hoogste recoil, wat dus samen niet geschikt is om er een sniper “van te maken”.
AKM wist ik al, maar dat de M16 het minder goed doet op lange range dan de M4, dat wist ik dan weer niet.
Verwijderd
AK is juist totaal ruk op afstand. Zeker op moving targets, en dat mede door de bullet velocity. En dat staat dan nog los van de gruwelijk irritante recoil dat dat ding heeft. Je 4x bounced letterlijk over je scherm heen. Fijn wapen voor short-medium range. Maar absoluut een draak van een gun op long range.Tsurany schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:40:
[...]
Wel de laagste bullet velocity inderdaad maar door de hogere damage heb je wel een kogel minder nodig. Maakt de AK niet heel verkeerd op afstand. Recoil is wat minder relevant als je single shot schiet.
Wacky laat het perfect zien op meerdere fronten in dit filmpje:
YouTube: GUIDE: How to PROPERLY use the AKM Assault Rifle (It's not that ...
Voor long range zijn er teveel betere alternatieve, dus doe jezelf een plezier en pak gewoon je 5.56 gun als je op long range schiet. (En anders een van je sniper rifles).
Wist ik ook niet. Dus de M16 heeft helemaal geen nut meer dan? Ik gebruikte hem nog steeds zoals de pre-nerf situatie met een 4x erop als sniper en de M4/Scar als close range. Ik moet dus alles met de M4/Scar beginnen doen?kazzzdafke schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:05:
[...]
M4, Scar heeft ook te lage bullet veloBobbyDgtl schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:49:
[...]
Wist ik ook niet. Dus de M16 heeft helemaal geen nut meer dan? Ik gebruikte hem nog steeds zoals de pre-nerf situatie met een 4x erop als sniper en de M4/Scar als close range. Ik moet dus alles met de M4/Scar beginnen doen?
Er zijn betere wapens inderdaad maar dat betekent niet dat de AKM direct ruk is. Je hebt gewoon een kogel minder nodig en dat kan zeker helpen. Met een silencer en 4x is het niet direct een slecht wapen als je tegenover vijanden staat die in dekking zitten. Een enkele rake kogel heeft dan gewoon meer impact.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:38:
[...]
AK is juist totaal ruk op afstand. Zeker op moving targets, en dat mede door de bullet velocity. En dat staat dan nog los van de gruwelijk irritante recoil dat dat ding heeft. Je 4x bounced letterlijk over je scherm heen. Fijn wapen voor short-medium range. Maar absoluut een draak van een gun op long range.
Wacky laat het perfect zien op meerdere fronten in dit filmpje:
YouTube: GUIDE: How to PROPERLY use the AKM Assault Rifle (It's not that ...
Voor long range zijn er teveel betere alternatieve, dus doe jezelf een plezier en pak gewoon je 5.56 gun als je op long range schiet. (En anders een van je sniper rifles).
De M416 is voor zowel long range als close range in mijn ogen de beste non-crate AR. Met een silencer/flash hider, vertical en 8x voor afstand en een compensator, angled en 2x voor close range.BobbyDgtl schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:49:
[...]
Wist ik ook niet. Dus de M16 heeft helemaal geen nut meer dan? Ik gebruikte hem nog steeds zoals de pre-nerf situatie met een 4x erop als sniper en de M4/Scar als close range. Ik moet dus alles met de M4/Scar beginnen doen?
Haha ok ok.
Kunnen we even samenvatten? :-)
Long range: M4 > M16 > SCAR?
--> waar passen de SKS en Mini in het rijtje? Ik schiet nooit meer met deze guns, voor mij staan ze echt vanonder op de food chain.
--> KAR zet ik er niet bij aangezien dat in mijn ogen een no-brainer als secondary is.
Short range: M4 > SCAR > M16 > AKM?
Cheaters worden toch niet echt snel gepakt :
https://steamcommunity.co...ns/1/1698293255134829219/
EDIT:
Nieuwe update van 9.1GB op de live.
Maar.. Alles ziet er zo scherp uit
https://steamcommunity.co...ns/1/1698293255134829219/
EDIT:
Nieuwe update van 9.1GB op de live.
Maar.. Alles ziet er zo scherp uit
[ Voor 26% gewijzigd door kazzzdafke op 13-03-2018 10:18 ]
Als je sks fully decked hebt is dat prima alternatief voor kar, dan douw je daar je LR scope op en rds op je m4 of andere 5.56. Wat ik ook vaak doe is eerst hit met sks ofzo als je een headshot kan maken of goede body shot, dan swap scope to m4 en tap tap tap tap, meestal heb je dan wel een down of kill. Je kan wel sks vaker schieten maar ik merk dat ik dan gewoon te weinig raak en makkelijker die finisher hit maak met de m4.BobbyDgtl schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:13:
[...]
Haha ok ok.
--> waar passen de SKS en Mini in het rijtje? Ik schiet nooit meer met deze guns, voor mij staan ze echt vanonder op de food chain.
--> KAR zet ik er niet bij aangezien dat in mijn ogen een no-brainer als secondary is.
SKS moet je idd volledig uitbouwen wil je er echt plezier van hebben. Compensator, vertical foregrip en en cheek pad maken echt het verschil. Beste is bij eerste schot je rust te nemen en gelijk voor een headshot te gaan, want als je meerdere schoten achter elkaar lost wordt het vaak niks. Goede tip trouwens van je om direct te switchen naar bijv. een M4. I'll keep that in mind.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:26:
Als je sks fully decked hebt is dat prima alternatief voor kar, dan douw je daar je LR scope op en rds op je m4 of andere 5.56. Wat ik ook vaak doe is eerst hit met sks ofzo als je een headshot kan maken of goede body shot, dan swap scope to m4 en tap tap tap tap, meestal heb je dan wel een down of kill. Je kan wel sks vaker schieten maar ik merk dat ik dan gewoon te weinig raak en makkelijker die finisher hit maak met de m4.
Jammer overigens dat ze de Mini-14 poosje geleden helemaal verkracht hebben, want ik prefereer nu zo'n beetje elke AR boven de Mini-14.
Bij CS:GO zijn ze bij Valve nog steeds aan het tweaken met de wapens (prijzen, spraypaterns, magazijncapaciteit, damage, etc) en dat voor een spel dat al 6 jaar oud is. Verwacht dat ze met PUBG ook nog wel even bezig zijn voordat ze een goede balans hebben gevonden.
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
SKS is leuk mits attachments. Niet heel ideaal tegenover bewegende vijanden maar doet wel meer damage wat echt handig kan zijn. Mini is leuk als je niks naders kan vinden. Geen slecht wapen maar tegen bewegende vijanden verre van fijn en niet meer zo goed te spammen als voorheen.BobbyDgtl schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:13:
[...]
Haha ok ok.
En wellicht als je toch een M4 hebt kan je er een VSS bij nemen. Voor je M4 hoef je enkel de scope te wisselen om hem zowel short als long range te gebruiken en de VSS is ideaal als je heel stil iemand wilt uitschakelen of juist een vijandige squad dekking wilt laten zoeken zonder je positie te verraden.
Short range zou ik denk ik liever een Vector nemen dan een AKM simpelweg omdat die in full auto een stuk nauwkeuriger is. Vector is wel sterk afhankelijk van attachments maar die zijn erg goed te vinden.
Verwijderd
Houd er even rekening mee dat dit echt slechts in hele specifieke gevallen zo is:Tsurany schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:10:
[...]
Er zijn betere wapens inderdaad maar dat betekent niet dat de AKM direct ruk is. Je hebt gewoon een kogel minder nodig en dat kan zeker helpen. Met een silencer en 4x is het niet direct een slecht wapen als je tegenover vijanden staat die in dekking zitten. Een enkele rake kogel heeft dan gewoon meer impact.
https://docs.google.com/s...GFMNj4/htmlview?sle=true#
Zoals je daar kunt zien heb je met een AKM in vrijwel ieder scenario net zoveel bullets nodig. AKM word gewoon outclassed door teveel andere wapens. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de statistieken en de manier waarop dat wapen handeled liegen er niet bepaald om. Met zoveel andere wapens tot je beschikking valt ie naar mijn mening voorlopig in het klassement ruk.
Edit: kans bestaat wel dat de data in dat bestand vrij oud is, al kan ik me niet herinneren dat ze in de tussentijd nog iets aan de dmg veranderd hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 12:51 ]
Ik heb het liefst een SCAR of M4, hoe dat nu is geen idee. Maar kan daar zelfhet fijnst mee overweg.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Volgens die lijst heb je bij een body shot altijd een kogel minder nodig, uitgaande van full health. Bij een headshot is het enkel bij een level 3 helm zo dat je een schot minder nodig hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:48:
[...]
Houd er even rekening mee dat dit echt slechts in hele specifieke gevallen zo is:
https://docs.google.com/s...GFMNj4/htmlview?sle=true#
Zoals je daar kunt zien heb je met een AKM in vrijwel ieder scenario net zoveel bullets nodig. AKM word gewoon outclassed door teveel andere wapens. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de statistieken en de manier waarop dat wapen handeled liegen er niet bepaald om. Met zoveel andere wapens tot je beschikking valt ie naar mijn mening voorlopig in het klassement ruk.
Edit: kans bestaat wel dat de data in dat bestand vrij oud is, al kan ik me niet herinneren dat ze in de tussentijd nog iets aan de dmg veranderd hebben
Wellicht is dat recentelijk aangepast, vrijwel geen enkele site geeft dat weer behalve de URL die jij post. Ik had www.pubgdmgstats.com gebruikt maar die is dan wellicht ook niet up to date.
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 13-03-2018 13:18 ]
Verwijderd
Alleen op level 1 armor bedoel je. Want in alle overige gevallen dien je met een AK net zoveel kogels te raken als met een andere AR. *body heb ik het dan overTsurany schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:16:
[...]
Volgens die lijst heb je bij een body shot altijd een kogel minder nodig, uitgaande van full health. Bij een headshot is het enkel bij een level 3 helm zo dat je een schot minder nodig hebt.
Wellicht is dat recentelijk aangepast, vrijwel geen enkele site geeft dat weer behalve de URL die jij post.
De informatie van pubgdmg is nog ouder dan die van mijn link. Dus dat zou het kunnen verklaren. De informatie van mijn link is van 30/12/17. Beide links van jouw zijn ouder. Wellicht dat er in de tussentijd een modifier veranderd is, dat kan het verschil verklaren.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 13:23 ]
In die lijst zie ik wel dat een M16 meer bullet velocity en range heeft dan een M4. Wat zijn dan de argumenten waarom de M4 beter zou zijn long range?
Verwijderd
Ik persoonlijk denk niet dat de M4 noodzakelijk beter is dan een M16 long range. Het zit zich meer in het feit dat de M4 all-round beter is dan de M16. Vergeet niet, dat recoil een grote factor is. Je bullet velocity en range kunnen wel optimaal zijn, maar als je 4x scope loopt te bouncen als een gek word je daar ook niet vrolijk van. De M4 full equiped veranderd more or less in een laser gun. Vrijwel geen recoil en de recoil die je hebt is zeer eenvoudig te counteren.BobbyDgtl schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:23:
In die lijst zie ik wel dat een M16 meer bullet velocity en range heeft dan een M4. Wat zijn dan de argumenten waarom de M4 beter zou zijn long range?
M16 an sich blijft geen slecht wapen, ik ben er nog altijd een voorstander van dat dat ding op burst op short/medium range echt bruut is.
Vergeet ook niet dat je op een M16 geen 8x scope kunt plaatsen, voor de echte long range shots. Wat ik overigens terecht vind, zouden ze naar mijn mening moeten doortrekken op iedere AR zodat de snipers weer een degelijke plek krijgen in de game.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 13:29 ]
Precies.. Beetje een dom gegeven dat je de x8 niet op de M16 kan gebruiken, maar wel op elke andere AR..Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:26:
[...]
Vergeet ook niet dat je op een M16 geen 8x scope kunt plaatsen, voor de echte long range shots. Wat ik overigens terecht vind, zouden ze naar mijn mening moeten doortrekken op iedere AR zodat de snipers weer een degelijke plek krijgen in de game.
Trek toch gewoon die lijn door, x8 enkel voor SR

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Recoil recovery/jump( Of hoe het dan ook heet ) van de M16 is ook hoger dan die van de M4 en Scar waardoor het tappen op lange afstand moeilijker is dan met een M4 doordat je meer moet re aimen. Volgens mij heeft die Wackyjacko daar ook een filmpje van ergens.BobbyDgtl schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:23:
Dit is eigenlijk pas gebeurd nadat ze de M16 generfed hebben want in het begin was dit wel het wapen voor longrange.
Dat zou goed kunnen, vreemd dat de meeste sites dan nog zo achter blijven. Kennelijk zijn de 5.56 AR's iets gebumpt qua damage.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:19:
[...]
Alleen op level 1 armor bedoel je. Want in alle overige gevallen dien je met een AK net zoveel kogels te raken als met een andere AR. *body heb ik het dan over
De informatie van pubgdmg is nog ouder dan die van mijn link. Dus dat zou het kunnen verklaren. De informatie van mijn link is van 30/12/17. Beide links van jouw zijn ouder. Wellicht dat er in de tussentijd een modifier veranderd is, dat kan het verschil verklaren.
Dit zou eigenlijk of voor elke AR niet moeten kunnen of allemaal wel, het slaat nergens op dat dit alleen op de m16 niet zou kunnen, wat nu juist eigenlijk hét wapen is waar je wél een 8x op wil gebruiken.KipCurreh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:44:
[...]
Precies.. Beetje een dom gegeven dat je de x8 niet op de M16 kan gebruiken, maar wel op elke andere AR..
Trek toch gewoon die lijn door, x8 enkel voor SR

Op de mini14 en de oude revolver na heeft elk wapen wel zijn plek, de mini omdat er weinig in het voordeel spreekt, de revolver omdat je 2 cirkels nodig hebt qua tijd om te reloaden. De rest is imho best goed toegespitst voor de rol waar die het beste voor werkt.
Shotgun voor cqb evt de vector en uzi hier ook voor.
SMG, akm en scar/m4, groza m249 voor dichtbij tot mid 50-100m
scar m4, aug en m16 voor midrange tot lang 100-300
en de rest voor mid tot lange afstanden >100m
Verwijderd
Gewoon in z'n geheel niet op AR's. Zo krijgt de Mini ook weer een bepaald plekje, net als de SKS. 90% van de tijd runnen mensen of double AR of AR / Kar98K. Even de box weapons buiten beschouwing gelaten.
De 8x is destijds van de M16 gehaald precies om de reden die je nu bij de M4 aantreft. Het is by far het go-to wapen in de game die op alle fronten / afstanden goed tot uitermate goed presteert. Ze hebben er alleen niet echt rekening mee gehouden dat ze het probleem nu gewoon verschoven hebben naar een ander wapen, wat in de tussentijd ook nog eens beter is geworden.
Haal die 8x gewoon van alle assaults af, heb je daar geen probleem meer mee. Krijgt de AR zijn welverdiende plek waar hij hoort zonder dat je daarmee de snipers outclassed. Pak dan gelijk de recoil op de M4 nog wat aan, zodat het fully kitted niet in een laser gun veranderd en je breekt het speelveld voor AR's weer redelijk open. AKM hebben ze mijn insziens een beetje in overdreven en mag wel weer ietswat terug naar zijn oude staat. En dan denk ik dat de AR's weer best netjes gebalanced zijn.
Neemt niet weg dat balancing nooit 100% klopt. Ongeacht welke game je speelt, of welke fase je zit. In iedere meta is er wel een gun die om een bepaalde reden het meest gepicked zal worden.
De 8x is destijds van de M16 gehaald precies om de reden die je nu bij de M4 aantreft. Het is by far het go-to wapen in de game die op alle fronten / afstanden goed tot uitermate goed presteert. Ze hebben er alleen niet echt rekening mee gehouden dat ze het probleem nu gewoon verschoven hebben naar een ander wapen, wat in de tussentijd ook nog eens beter is geworden.
Haal die 8x gewoon van alle assaults af, heb je daar geen probleem meer mee. Krijgt de AR zijn welverdiende plek waar hij hoort zonder dat je daarmee de snipers outclassed. Pak dan gelijk de recoil op de M4 nog wat aan, zodat het fully kitted niet in een laser gun veranderd en je breekt het speelveld voor AR's weer redelijk open. AKM hebben ze mijn insziens een beetje in overdreven en mag wel weer ietswat terug naar zijn oude staat. En dan denk ik dat de AR's weer best netjes gebalanced zijn.
Neemt niet weg dat balancing nooit 100% klopt. Ongeacht welke game je speelt, of welke fase je zit. In iedere meta is er wel een gun die om een bepaalde reden het meest gepicked zal worden.
Haal die 8x scope gewoon van de AR's af, problem solved
.
Precies wat @Verwijderd zegt. Dan houdt je ook de speelvelden gescheiden en worden wapens veel minder snel "overbodig".
Precies wat @Verwijderd zegt. Dan houdt je ook de speelvelden gescheiden en worden wapens veel minder snel "overbodig".
Verwijderd
Nog iemand problemen met de communicatie? De voice-chat in game lijkt er willekeurig mee te stoppen. Het eerste potje werkt hij gewoon, en daarna ineens niet meer.
Alleen een reboot helpt (soms).
Gelukkig heb ik geen ouderwetse HDD meer
Alleen een reboot helpt (soms).
Gelukkig heb ik geen ouderwetse HDD meer
Het heeft zijn voor- en nadelen, de 8x enkel voor SR toelaten.
Wat als je dan geen SR tegen komt? Nu kan je je behelpen met een AR, hetzij wel met mindere damage.
Anders is het maar droevig, met die 8x daar zitten en op geen enkele AR kunnen schroeven.
Maar feit is wel dat als ze toch blijven toelaten op de AR’s, ze hem weer op de M16 moeten laten ook. Beetje belachelijk nu.. aan de andere kant is dat de reden dat ik nu een mini toch opraap als ik geen sniper vind en enkel een scar heb (en geen M4) en een 8x.
Wat als je dan geen SR tegen komt? Nu kan je je behelpen met een AR, hetzij wel met mindere damage.
Anders is het maar droevig, met die 8x daar zitten en op geen enkele AR kunnen schroeven.
Maar feit is wel dat als ze toch blijven toelaten op de AR’s, ze hem weer op de M16 moeten laten ook. Beetje belachelijk nu.. aan de andere kant is dat de reden dat ik nu een mini toch opraap als ik geen sniper vind en enkel een scar heb (en geen M4) en een 8x.
Verwijderd
Dan heb je altijd nog een 4x die je kunt gebruiken. Tis niet het einde van de wereld. Het is niet zo dat je perse een sniper nodig hebt om je game te winnen? Dan komt het meer op aan op logische keuzes maken wanneer je welk gevecht wel aan wilt gaan, en wanneer niet. Je hoeft niet alle overe 99 spelers te killen om een potje te winnen. Vind overigens niet dat ze moeten gaan balancen op basis van ja en dalijk vinden ze een 8x maar niet het correcte wapen kunnen ze dat ding niet gebruiken. Das in mijn ogen puur een non-issue.kazzzdafke schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:22:
De mindere damage is in dit geval niet eens een issue, je mogelijkheid om met vrijwel geen recoil (lees M4) meerdere kogels vlug achter elkaar te kunnen raken is namelijk groot. Raak je er 1 dan schiet je de volgende 2-3 vrijwel zeker raak in de meeste gevallen. En ik heb zelden tot nooit een 8x op m'n M4 zitten.
Ik pak momenteel in 80% van de games zelfs maar 1 wapen op, dat is de M4, stack dat ding met alle attachments, pak 300 bullets mee en de rest wat meds/nades en ik ben klaar. Persoonlijk zou ik toch wat meer redenen willen hebben om toch die Kar98K op te pakken, of de SKS, w/e floats your boat.
En ja: als we hier bezig zijn: Zorg dat je ook 2 type verrekijkers kunt vinden! Lijkt me ook top. Ik gebruik de 8x vaak om te scouten.
Verwijderd
Ik persoonlijk hoop nog altijd op de Range Finder van bijv. Arma. Dat zou het stukje weapons zero-en ook meer viable maken. Meeste mensen laten 'm nu gewoon op 100 staan en kijken bij hun eerste shot hoe de bullet drop is en passen vervolgens hun aim punt aan. Doormiddel van een rangefinder maak je en weapons zero-en meer viable en je kunt ze gebruiken om verder voor je uit te scouten.StealthyPeanut schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:41:
En ja: als we hier bezig zijn: Zorg dat je ook 2 type verrekijkers kunt vinden! Lijkt me ook top. Ik gebruik de 8x vaak om te scouten.
Ik zeg toch niet dat dat het einde van de wereld is?Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:35:
[...]
Dan heb je altijd nog een 4x die je kunt gebruiken. Tis niet het einde van de wereld.
Persoonlijk zou ik toch wat meer redenen willen hebben om toch die Kar98K op te pakken, of de SKS, w/e floats your boat.
Ik geef maar aan dat het voor- en nadelen heeft.
En om die nette headshot te geven met een kar of sks is die 8x wel handig.
En kan je echt geen redenen vinden voor de Kar?
Persoonlijk: solo/duo: altijd kar. Meestal directe kill en/of maatje dat er geressed moet worden, wat dan voor jou taktisch voordeel kan opleveren.
In Squad pak ik em zelden...
[ Voor 5% gewijzigd door kazzzdafke op 13-03-2018 17:51 ]
Net een aparte Chicken Dinner gewonnen. We hadden een matig potje qua loot, paar keer op het randje van de dood gezeten, maar we bleven steeds leven. Uiteindelijk zag ik dat we nog 4 tegenstanders hadden en gingen we naar de cirkel toe met die gedachte. In een hutje gekropen, maat werd neergeschoten, ik schoot die dude neer, sprong uit het hutje, schoot nog iemand neer en opeens... gewonnen
Bleek dat één team het andere team had vermoord in de tijd dat wij naar het hutje waren gelopen maar dat hadden we helemaal niet in de gaten
Bleek dat één team het andere team had vermoord in de tijd dat wij naar het hutje waren gelopen maar dat hadden we helemaal niet in de gaten
Verwijderd
Het is handig, wellicht. Maar absoluut geen noodzaak. Daarbij hadden we het over het removen van een 8x op een AR. Om zo de snipers weer een solide plaats tegeven in de huidige meta. Dus gewoon beschikbaar laten voor de SR (logisch).kazzzdafke schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:51:
[...]
En om die nette headshot te geven met een kar of sks is die 8x wel handig.
En kan je echt geen redenen vinden voor de Kar?
Persoonlijk: solo/duo: altijd kar. Meestal directe kill en/of maatje dat er geressed moet worden, wat dan voor jou taktisch voordeel kan opleveren.
In Squad pak ik em zelden...
Persoonlijk speel ik liever met de M4, de keren dat ik een Kar98K draag gebruik ik hem vaak zelden. Ik persoonlijk jas liever 4 kogels naar je hoofd met een AR, dan dat ik ga hopen dat je lang genoeg met je hoofd tevoorschijn blijft voor die 1-shot kill met de Kar (en dat is dan op een level 2 helmet), level 3 helmet schiet ik sowieso niet op met een Kar. En sinds ik dat doe is m'n overall performance behoorlijk toegenomen. De enkele keer dat ik een Kar oid gebruik is puur en alleen op stilstaande targets met een level 2 helmet waarmee je het in een instant een voordeel kan opleveren. Maar dat komt zo zelden voor dat ik nou niet echt iets heb van ik moet en zal een Kar oppakken. Kan ook niet zeggen dat ik me benadeeld voel als iemand me met een Kar begint te beschieten, in de meeste gevallen heeft ie sneller 3 kogels ergens in z'n lichaam hangen en schijt ie al in z'n broek alvorens hij me weet te raken.
Hoezee!
Sinds de update vandaag - en gebaseerd op een paar potjes - heb ik het idee dat mijn framerate weer fijn is en heb het gevoel dat er flink minder framedrops zijn.
Nu nog beter geluid (ben net weer in mijn rug geschoten terwijl ik hem voor me hoorde) en iets fijnere loot. Nu is het vaak zo dat je in een dorpje maar 1 AR vind en verder alleen wat pistolen. Dan is er natuurlijk weinig weerstand voor degene die de AR heeft. (Hoewel sommigen wel heel erg raak kunnen schieten met een p92
)
Sinds de update vandaag - en gebaseerd op een paar potjes - heb ik het idee dat mijn framerate weer fijn is en heb het gevoel dat er flink minder framedrops zijn.
Nu nog beter geluid (ben net weer in mijn rug geschoten terwijl ik hem voor me hoorde) en iets fijnere loot. Nu is het vaak zo dat je in een dorpje maar 1 AR vind en verder alleen wat pistolen. Dan is er natuurlijk weinig weerstand voor degene die de AR heeft. (Hoewel sommigen wel heel erg raak kunnen schieten met een p92
[ Voor 31% gewijzigd door Welja op 13-03-2018 18:46 ]
De laatste tijd merk ik ook verschil in hoeveelheid (goede) loot wat overal ligt. Soms vind je echt bizar veel en soms ga je compound na compound af en vind je helemaal niks, buiten een pistol en wat shotgunsWelja schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:41:
Hoezee!
Nu nog beter geluid (ben net weer in mijn rug geschoten terwijl ik hem voor me hoorde) en iets fijnere loot. Nu is het vaak zo dat je in een dorpje maar 1 AR vind en verder alleen wat pistolen. Dan is er natuurlijk weinig weerstand voor degene die de AR heeft. (Hoewel sommigen wel heel erg raak kunnen schieten met een p92)

Muv de AWM vind ik de rol van snipers eigenlijk ook te minimaal, pak liever een m4 op.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:07:
[...]
Het is handig, wellicht. Maar absoluut geen noodzaak. Daarbij hadden we het over het removen van een 8x op een AR. Om zo de snipers weer een solide plaats tegeven in de huidige meta. Dus gewoon beschikbaar laten voor de SR (logisch).
Persoonlijk speel ik liever met de M4, de keren dat ik een Kar98K draag gebruik ik hem vaak zelden. Ik persoonlijk jas liever 4 kogels naar je hoofd met een AR, dan dat ik ga hopen dat je lang genoeg met je hoofd tevoorschijn blijft voor die 1-shot kill met de Kar (en dat is dan op een level 2 helmet), level 3 helmet schiet ik sowieso niet op met een Kar. En sinds ik dat doe is m'n overall performance behoorlijk toegenomen. De enkele keer dat ik een Kar oid gebruik is puur en alleen op stilstaande targets met een level 2 helmet waarmee je het in een instant een voordeel kan opleveren. Maar dat komt zo zelden voor dat ik nou niet echt iets heb van ik moet en zal een Kar oppakken. Kan ook niet zeggen dat ik me benadeeld voel als iemand me met een Kar begint te beschieten, in de meeste gevallen heeft ie sneller 3 kogels ergens in z'n lichaam hangen en schijt ie al in z'n broek alvorens hij me weet te raken.
Volgens mij net gekilled door een cheater in FPS.
Hij wist precies waar ik zat en zijn wapen snapte supersnel naar me toe. Ook bijzondere stats: https://pubg.op.gg/user/Index_26?server=eu
Ik snap die ranking dan ook niet, ik zit beduidend lager in ranking dan mr cheat. Zet die godlike mensen lekker bij elkaar.
Hij wist precies waar ik zat en zijn wapen snapte supersnel naar me toe. Ook bijzondere stats: https://pubg.op.gg/user/Index_26?server=eu
Ik snap die ranking dan ook niet, ik zit beduidend lager in ranking dan mr cheat. Zet die godlike mensen lekker bij elkaar.
[ Voor 24% gewijzigd door Welja op 13-03-2018 23:39 ]
.
[ Voor 102% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]
Verwijderd
Hoe kun je eigenlijk als je achter een gebouw staat om het hoekje kijken met je wapen op de Xbox?
Ik ben er toch ook voor om de 8x enkel voor snipers toe te laten.kazzzdafke schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:22:
En wat is de kans dat je wel een 8x vindt, maar geen enkele sniper (mini14/SKS/kar98) en zelfs dan kan je de 8x bijhouden en hopen dat iemand die je gekilled hebt wel een sniper heeft. Ik heb in elk geval vaker wel een sniper en geen 8x dan omgekeerd.
Heb je dan enkel een AR en geen sniper, dan moet je maar proberen de afstand te verkleinen tot je het gevecht kan aangaan met je AR met 4x/2x of RD/holo. Op deze manier heeft elk wapen zijn optimale range, en ga je een gevecht aan buiten de optimale range dan weet je dat je in het nadeel bent.
Eens.EliHiel schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:01:
[...]
Ik ben er toch ook voor om de 8x enkel voor snipers toe te laten.
En wat is de kans dat je wel een 8x vindt, maar geen enkele sniper (mini14/SKS/kar98) en zelfs dan kan je de 8x bijhouden en hopen dat iemand die je gekilled hebt wel een sniper heeft. Ik heb in elk geval vaker wel een sniper en geen 8x dan omgekeerd.
Heb je dan enkel een AR en geen sniper, dan moet je maar proberen de afstand te verkleinen tot je het gevecht kan aangaan met je AR met 4x/2x of RD/holo. Op deze manier heeft elk wapen zijn optimale range, en ga je een gevecht aan buiten de optimale range dan weet je dat je in het nadeel bent.
Geluidsdempers en magazijnen zijn ook specifiek voor SR of AR. Ja het is zonde als je geen SR vindt terwijl je zo'n ding in je rugzak heb, maar zie niet in waarom hetzelfde niet gewoon voor de scopes kan gelden.
Een silencer of magazijn heeft wat minder impact dan een scope. Zeker op Miramar moet je soms wel een scope hebben om kans te maken. Door het aantal mogelijkheden te beperken zal de kans op wapen+scope afnemen waardoor je vaker in een situatie terecht kan komen dat een van de teams wel de juiste loot heeft en het andere team niet.Nivve schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:26:
[...]
Eens.
Geluidsdempers en magazijnen zijn ook specifiek voor SR of AR. Ja het is zonde als je geen SR vindt terwijl je zo'n ding in je rugzak heb, maar zie niet in waarom hetzelfde niet gewoon voor de scopes kan gelden.
Ik zie niet in waarom een 8x niet op een AR zou kunnen. Waar mijn inziens het probleem zit is dat de snipers gewoon vrij matig zijn. De SKS en de Mini14 zijn gewoon geen top wapens, ook de Kar98k is een oud model sniper. Vervang die voor een paar modernere wapens en het verschil tussen AR en Sniper zal een stuk groter zijn.
Gisteren een paar lekkere sessie gehad. Ook een squad chicken! Merkbare verbeteringen:
- Het geluid van het vliegtuig is stukken beter!
- Kleine vertraging in scopen (zwart gedeelte in scope)
- 8x Scope is geen tunnel meer en de 2x scope is ook stukken beter.
- Soort van blurry effect bij bewegen met scope.
- Als je geraakt wordt zie je het bloed van je afspatten (hierdoor heeft het "geraakt worden" nu meer impact, net als in real-life)
Emotes zijn prima, maar ik gebruik ze nooit. Alleen leuk in de lobby om even te kloten, meer niet.
Headshot 51.6%
K/D 12.20
- Het geluid van het vliegtuig is stukken beter!
- Kleine vertraging in scopen (zwart gedeelte in scope)
- 8x Scope is geen tunnel meer en de 2x scope is ook stukken beter.
- Soort van blurry effect bij bewegen met scope.
- Als je geraakt wordt zie je het bloed van je afspatten (hierdoor heeft het "geraakt worden" nu meer impact, net als in real-life)
Emotes zijn prima, maar ik gebruik ze nooit. Alleen leuk in de lobby om even te kloten, meer niet.
Dat lijkt verdacht veel op een cheater inderdaad;Welja schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:36:
Volgens mij net gekilled door een cheater in FPS.![]()
Headshot 51.6%
K/D 12.20
[ Voor 34% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-03-2018 10:00 ]
Meer of minder impact is nogal subjectief of iig afhankelijk van de situatie. Als ik moest kiezen zou ik in praktisch alle gevallen liever een silencer hebben dan de perfecte scope. Voor compensator of extended mag zou ik het wel met je eens zijn dat die geen dealbreakers zijn.Tsurany schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:47:
[...]
Een silencer of magazijn heeft wat minder impact dan een scope. Zeker op Miramar moet je soms wel een scope hebben om kans te maken. Door het aantal mogelijkheden te beperken zal de kans op wapen+scope afnemen waardoor je vaker in een situatie terecht kan komen dat een van de teams wel de juiste loot heeft en het andere team niet.
Ik zie niet in waarom een 8x niet op een AR zou kunnen. Waar mijn inziens het probleem zit is dat de snipers gewoon vrij matig zijn. De SKS en de Mini14 zijn gewoon geen top wapens, ook de Kar98k is een oud model sniper. Vervang die voor een paar modernere wapens en het verschil tussen AR en Sniper zal een stuk groter zijn.
Eigenlijk ben ik het wel met je eens; Het klopt wel dat de SRs beter maken het echte probleem oplost en het limiteren van scopes voor bepaalde wapens slechts een workaround daarvoor is. Ik heb ook liever een echte oplossing, maar gezien de beslissing om de x8 te verbannen van de m16 heb ik daar weinig vertrouwen in bij Bluehole. Als ze dan toch workarounds gaan doen dan zie ik dat liever op een consequente manier toegepast en dus dat alle ARs dan geen 8x kunnen dragen, ipv alleen de m16.
Sinds de nieuwe update (of toch terugdraaien anti-cheat) draait alles inderdaad vlotter dan voor de originele update. Ben wel tevreden.
Hopelijk gaan ze nu zonder testing die anti-cheat niet weer zomaar in productie gooien.
Hopelijk gaan ze nu zonder testing die anti-cheat niet weer zomaar in productie gooien.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Verwijderd
Dat je een scope nodig hebt is wat overdreven, al maakt het wel een hele impact op je manier van spelen. Zonder scope ook genoeg potjes gewonnen, echter moet je dan vele male verder nadenken over je positioning en welke fights je wilt aan gaan. In de meeste gevallen niet de meest spannende potjes (3-4 kills) aangezien je de meeste fights niet aan kunt gaan, maar winnen ligt nog steeds binnen je mogelijkheden.Tsurany schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:47:
[...]
Een silencer of magazijn heeft wat minder impact dan een scope. Zeker op Miramar moet je soms wel een scope hebben om kans te maken. Door het aantal mogelijkheden te beperken zal de kans op wapen+scope afnemen waardoor je vaker in een situatie terecht kan komen dat een van de teams wel de juiste loot heeft en het andere team niet.
De mogelijkheden om alsnog een scope te hebben zijn er verder voldoende, de nieuwe 2x is decent op een medium range, althans niet meer zo ruk als voorheen en de 4x vind je over het algemeen ook wel ergens. Ik heb in mijn 800+ uur nog geen potje meegemaakt waar niemand in je squad een 4x heeft.
Daarnaast ben ik nog altijd heel simpel in een feit; 'kan ik het niet looten? dan trek ik het wel van iemand z'n lijk af'.
In 75% van de potjes laat ik de mensen het lootwerk voor me doen. Werkt een stuk makkelijker in de early game als je je niet te zwaar focussed op zelf looten, maar meer op de mensen die het lootwerk voor je doet en ervoor zorgt dat je die gewoon killed.
Overigens blijf ik van mening dat de 8x geen plaats heeft op een AR. Maakt niet uit hoeveel wapens je toevoegt. Mijn insziens is dat ook geen balance reply; voeg nieuwe wapens toe dan is het probleem opgelost. Dus met andere woorden de huidige snipers hebben al niet echt een plek, laten we die nog verder wegstoppen en de nieuwere wapens wel een kans geven. Pak gewoon de 8x van die AR's af, buff de Mini14 een beetje, SKS mag an sich wel een buff hebben, dat ding gaat van ruk naar semi-ruk als ie fully kitted is. En je hebt de snipers wel weer redelijk op een lijn, met een degelijke spot in de huidige meta. Kar98K is prima verder, net als de snipers uit de crates, niets mis mee.
Dat je een mogelijkheid weggenomen word op een bepaalde combinatie vind ik geen minpunt. Het forceert je keuzes te maken. Het is notabene een Battle Royale, niet een TDM waarbij iedereen met een gelijke kit rondloopt. Tot in de laatste circel heeft ieder gevecht wel een team dat qua firepower er beter voorstaat, neemt niet weg dat ze dan nog altijd raak moeten schieten. En dat blijft het mooie aan dit spel, iemand kan nog zo'n goeie gear hebben, het maakt je niet gelijk godlike. Slim spelen is het halve werk.
Overigens silencer = beast. Scheelt je behoorlijk qua keuzes maken, waar je in veel gevallen bepaalde shots niet kunt nemen omdat je geen silencer hebt (lees: hele server op je dak), geeft een silencer tot een bepaalde hoogte je wel die vrijheid, waardoor je bepaalde surroundings kan clearen (zeker in de wat latere circels) zonder dat 3 teams opduiken.
2x kip gisteren \o/
Eerst een rondje solo waar ik dikke crap loot kreeg telkens, maar wel iedere keer een goede positie kon pakken.
En vervolgens mijn beste game ooit, waarbij ik solo over was in de laatste ~15. Vervolgens een duo, nog een duo, en een volle squad gekilled
Laatste 2 kills van die squad:
Eerst een rondje solo waar ik dikke crap loot kreeg telkens, maar wel iedere keer een goede positie kon pakken.
En vervolgens mijn beste game ooit, waarbij ik solo over was in de laatste ~15. Vervolgens een duo, nog een duo, en een volle squad gekilled
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |