[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Beun de Haas BV schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:54:
Na landing snel een UMP pakken en à la John Rambo gun blazing een gebouw binnenstormen, om vervolgens erachter te komen dat 'ie nog op single shot staat.
De UMP is dan tot daar aan toe, maar elke keer als ik metde micro uzi (die je alleen oppakt in uiterste nood) richting vijand sprint, er tegenaan sta en dat ding open willen trekken en dan die 'klik' horen na 1 kogel....

WAAROM STAAT DAT DING OP SINGLE SHOT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:43:
[...]

De UMP is dan tot daar aan toe, maar elke keer als ik metde micro uzi (die je alleen oppakt in uiterste nood) richting vijand sprint, er tegenaan sta en dat ding open willen trekken en dan die 'klik' horen na 1 kogel....

Uiteraard de enige valide reden: om 200m headshots te kunnen maken met de UZI :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:50

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Insehh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:38:
Nog meer mensen die gisteren flinke serverproblemen hadden ? (tussen 3 & 6) waren zo weinig mensen in de servers dat ik in de queue ging, even naar het toilet rende, en vervolgens in het vliegtuig zat met 3 squads. 8)7 8)7 8)7
De squad had nergens last van.
Net toen ik joinde opeens 1x vastloper op loading scherm. Ctrl alt del.

1x vastloper oude map bij spawn

Dat was het. Dacht dat het aan mij lag.
Nooit eerder gehad.

Wel een update op de testserver die zelfde avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
[...]

Zo'm uzi doet het anders best leuk hoor :)
YouTube: PUBG - Moments Pt. 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Insehh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:38:
Nog meer mensen die gisteren flinke serverproblemen hadden ? (tussen 3 & 6) waren zo weinig mensen in de servers dat ik in de queue ging, even naar het toilet rende, en vervolgens in het vliegtuig zat met 3 squads. 8)7 8)7 8)7
Gisterenavond zeker 4 games gehad waar de server bleef hangen.
[...]

Micro Uzi met Compensator/Suppressor, Extended Quickdraw en Stock is het echt wel een prima wapen. Niet te vergelijken met type AR of SR, maar voor een SMG echt wel killing hoor. Met een beetje recoil control zelfs dodelijk op een redelijke afstand.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 07-03-2018 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 15:46

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Micro Uzi is toch echt wel mijn favo early game close combat wapen!

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:09
StealthyPeanut schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:04:

Dan lig ik echt in bed te balen van sommige keuzes of acties.... Dat is ook echt de kracht van dit spel. Een deaths stelt echt wat voor. Bij BF of COD niet. Volgende keer beter!
Dat had ik vroeger ook, laatste tijd wat minder gelukkig :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
Wie kan me uitleggen waarom dit niet beter registreert? Gewoon 1 voorbeeld maar wel wat ik sinds de patch merk... maar gisteren ook een AKM op 5m op auto, waren zeker 15 hits, en maar 6 hitpoints...

[YouTube: https://youtu.be/j2KHCC8UnM4]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
kazzzdafke schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:44:
Wie kan me uitleggen waarom dit niet beter registreert? Gewoon 1 voorbeeld maar wel wat ik sinds de patch merk... maar gisteren ook een AKM op 5m op auto, waren zeker 15 hits, en maar 6 hitpoints...

[video]
D to the sync.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Klopt, het hangt echt mijn kl*te uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
kazzzdafke schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:51:
[...]

Klopt, het hangt echt mijn kl*te uit!
mjah ik ben ook maar gestopt voor nu, totdat er echt een beetje goed te spelen valt. Net bij shroud nog even aan het kijken, meerdere keren alweer dat er een complete no logic down is gebeurd, geeft ook aan dat op dit moment er 800k aan het spelen zijn vs 3 mil maand of wat geleden... Ze moeten snel wat stappen gaan maken want ze gaan nu een enorme massieve platina plated cashcow de put in flikkeren zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:11:
[...]

mjah ik ben ook maar gestopt voor nu, totdat er echt een beetje goed te spelen valt. Net bij shroud nog even aan het kijken, meerdere keren alweer dat er een complete no logic down is gebeurd, geeft ook aan dat op dit moment er 800k aan het spelen zijn vs 3 mil maand of wat geleden... Ze moeten snel wat stappen gaan maken want ze gaan nu een enorme massieve platina plated cashcow de put in flikkeren zo.
Ik speel ook minder de laatste tijd maar m'n alternatieve games zijn wel RPG's en RTS games, geen shooters. Er is vooralsnog geen shooter die de spanning van PUBG kan leveren helaas. Ze hebben nog wel wat tijd om de boel te fixen, duurt nog wel even voordat er echte concurrentie komt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik denk dat er in de keukens van de big boys zoals EA, Activision en Ubisoft al hard gewerkt aan BR games. Zo’n populaire markt kun je gewoon niet links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Geen idee wat er gebeurt is met de laatste update, maar het ziet er naar uit dat er bijna geen wapens meer liggen. Op 5 potjes echt maar 1 AR kunnen vinden, de rest enkel Tommy Guns, Uzi's of P1911s. Pure bagger dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
unfor schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:40:
Ik denk dat er in de keukens van de big boys zoals EA, Activision en Ubisoft al hard gewerkt aan BR games. Zo’n populaire markt kun je gewoon niet links laten liggen.
Het lijkt er in ieder geval op dat veel streamers overschakelen naar nr. 2 fortnite. Constant updates, snellere gameplay, bouwelement wat veel hilarische momenten kan op leveren, goede framerate en hitreg. Enige wat nog wel veel mensen tegenhoudt is de 3rd person en cartoony en minder realistische insteek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Andypyro is dan ook wel een van de betere spelers :) maar sick kill ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Wat mij vooral verrast: hoe snel loopt die die berg op???? En geen damage bij het neerkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
kazzzdafke schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:00:
Wat mij vooral verrast: hoe snel loopt die die berg op???? En geen damage bij het neerkomen?
Kill is mid-air, dus ronde is al voorbij zodra hij neer komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
kazzzdafke schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:00:
game was over voordat die damage pakt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:40:
En wellicht redden ze dit jaar nog maar ik denk pas na de zomer als er echt iets komt. Zo'n game ontwikkel je niet in een jaar tijd als je daadwerkelijk beter wilt zijn dan PUBG.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Blijkbaar heeft Blueballs nu een kantoor in Amsterdam.
Morgen publiceren ze de roadmap update..hier ben ik heel benieuwd naar. Hopelijk niet alleen nieuwe crates.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:49:
[...]

Het lijkt er in ieder geval op dat veel streamers overschakelen naar nr. 2 fortnite. Constant updates, snellere gameplay, bouwelement wat veel hilarische momenten kan op leveren, goede framerate en hitreg. Enige wat nog wel veel mensen tegenhoudt is de 3rd person en cartoony en minder realistische insteek.
Volgens mij is de tickrate in fortnite hetzelfde of zelfs lager, dan vraag ik me af hoe de hitreg beter kan zijn. Het oogt allemaal in ieder geval veel vlotter. Maargoed, als je kijkt naar de beta video's van PUBG dan weet je waar ze vandaan komen.

[ Voor 67% gewijzigd door frackz op 08-03-2018 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Net paar potjes CS:GO gespeeld... Oh ja, het ligt niet aan mij :D
Die hitreg is tenminste GOED!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 16:37
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 11:23
Hier een custom made map voor PUBG.
Kwam deze tegen en wilde hem graag even delen.

Link

Idee ziet er goed uitgewerkt. Nieuwe map mag wat mij betreft wel, ben op de woestijn map helemaal uit gekeken. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 19:00
Gister een geweldig einde gehad van een potje duo FPP, ik zat met een vriend aan het begin te trollen en hij gooide een nade naar mij waardoor ik gelijk al 1x gerezzed moest worden. Uiteindelijk met vector/vss combo in laatste cirkels gekomen. 3 teams nog tegen ons. Wij killen 1 team. We zien dat een andere gast in een huisje het andere team killed.

We eindigen op een 2v1 scenario, net voordat we willen opstaan krijgen we opeens een scherm met wwcd. Blijkt dat de laatste gast op de granaat is gestapt van de enemy die hij had neergeschoten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:23:
Hier een custom made map voor PUBG.
Kwam deze tegen en wilde hem graag even delen.

Link

Idee ziet er goed uitgewerkt. Nieuwe map mag wat mij betreft wel, ben op de woestijn map helemaal uit gekeken. :O
Het bananenpak lijkt me geen goede camouflage voor dit level :P

Wat is er trouwens in de update vandaag veranderd? Ik kan de patch notes niet vinden, or I must be blind :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
SouLLeSSportal schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:49:
[...]

3rd person is inderdaad bagger en het cartoon-gebeuren spreekt me gewoon niet aan. Was ook met BF toendertijd; BF2 vond ik geweldig, BF Heroes vond ik niks.

Fortnite staat ondertussen wel op mijn pc, dus als het in PUBG niet loopt door de game zelf, dan schakelen we zeker wel over. Mooi meegenomen dat hij gratis is ook nog!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rickuss
  • Laatst online: 15-09 17:54
Wat zit iedereen te zeuren? Het is toch bekend dat de game (nog) niet goed geoptimaliseerd is? Vergelijkingen met Fortnite gaan wat mij betreft scheef, het BR concept komt overeen maar voor de rest zijn er enorme verschillen in gameplay.

Gisteren weer 3 chickens gehaald uit 5 potjes :*) Afgelopen maandag was dan weer compleet drama, maar die ups&downs horen erbij.

Sinds kort stream ik ook: www.twitch.tv/rickuss. We spelen semi-serieus en gaan voor de top 500 dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Weet iemand trouwens een goede, overzichtelijke site voor in-game PUBG statistieken? Eentje die niet alleen up to date is, maar ook eentje die all time stats heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Beun de Haas BV schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:38:
Weet iemand trouwens een goede, overzichtelijke site voor in-game PUBG statistieken? Eentje die niet alleen up to date is, maar ook eentje die all time stats heeft?
de enige die ik nog gebruik is https://pubg.op.gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatyYe
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-07 18:37
rickuss schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:17:
Wat zit iedereen te zeuren? Het is toch bekend dat de game (nog) niet goed geoptimaliseerd is? Vergelijkingen met Fortnite gaan wat mij betreft scheef, het BR concept komt overeen maar voor de rest zijn er enorme verschillen in gameplay.

Gisteren weer 3 chickens gehaald uit 5 potjes :*) Afgelopen maandag was dan weer compleet drama, maar die ups&downs horen erbij.

[video]

Sinds kort stream ik ook: www.twitch.tv/rickuss. We spelen semi-serieus en gaan voor de top 500 dit seizoen.
Heerlijk kippetje hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe update gaat gepaard met een flinke banwave. Helaas allemaal aan legitieme spelers |:(
Vraag me echt af of ze deze puinhoop ooit nog onder controle krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:00:
Nieuwe update gaat gepaard met een flinke banwave. Helaas allemaal aan legitieme spelers |:(
Ben je gebannend?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Het kan altijd voorkomen dat er false positives tussenzitten. Als ze dat maar netjes terugdraaien anders is het sneu.

Al.zal het mij niks verbazen dat een hoop "legitieme" spelers niet heel legitiem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, las het op Reddit en zag een statement op Twitter.
Uthog schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:25:
[...]

Het kan altijd voorkomen dat er false positives tussenzitten. Als ze dat maar netjes terugdraaien anders is het sneu.

Al.zal het mij niks verbazen dat een hoop "legitieme" spelers niet heel legitiem zijn.
Het probleem zit in de meest recente patch, die detecteert false positives op grote schaal. Weer een voorbeeld van een patch die weinig toevoegt behalve nieuwe problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Tsurany schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:29:
[...]

[...]

Het probleem zit in de meest recente patch, die detecteert false positives op grote schaal. Weer een voorbeeld van een patch die weinig toevoegt behalve nieuwe problemen.
Je zou verwachten dat ze het nu wel.een beetje zouden snappen. Helemaal nu ze uit EA zijn geld dat excuus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
[...]

[...]

Ik lees het ook. Onvoorstelbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
[...]

[...]

Wat zijn die false positives dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Wat zijn die false positives dan?
PC players, we are aware of a detection logic related bug that occurred after today's anti-cheat update and is temporarily preventing some players from accessing our game. Please accept our apologies. We are working on a fix as fast as we can.
https://mobile.twitter.co...status/971661966472372224

Meer details zelf niet gezien, wellicht vind je op Reddit meer info over dit probleem. Ik heb er zelf niet teveel aandacht aan besteed, het is gewoon weer een van de zoveelste issues in hun patch beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:07:
[...]

L
PC players, we are aware of a detection logic related bug that occurred after today's anti-cheat update and is temporarily preventing some players from accessing our game. Please accept our apologies. We are working on a fix as fast as we can.

Meer details zelf niet gezien, wellicht vind je op Reddit meer info over dit probleem. Ik heb er zelf niet teveel aandacht aan besteed, het is gewoon weer een van de zoveelste issues in hun patch beleid.
Ja kort iets gelezen dat "de community" dit niet wil laten passeren... Testing is key en dat dit gebeurd, ook in 1.0 kan niet blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
Tja, de community liep te zeuren dat het eens tijd werd om het spel "volledig" uit te brengen, omdat het al een ruime tijd in een beta fase zat ondanks de hoeveelheid spelers en dus cashflow binnen kwam. Ze hadden het gewoon veel langer in beta moeten houden. Nu komt het gezeur dat het spel niet meer in beta is, dus dit mag allemaal niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:30
Tsurany schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:07:
[...]

Kan het zijn dat dit vorige week al actief was?

Een speelmaatje is dus 1 van de slachtoffers, kan met 100% zekerheid zeggen dat hij geen cheater is, zijn stats zijn ook, net zoals de rest van het team, totaal niet indrukwekkend genoeg om een cheater te zijn. HIj heeft een ticket aangemaakt, het meest trieste is nog wel de reactie daarop:
Thank you for writing to PUBG Support.

It looks like you are writing back about the restriction on your account.

The account has been double checked and there is evidence of breaking the terms and services of the game.

Our team constantly checks for any false positives and if found, we handle those accordingly. Therefore, we do not provide any retests or rechecks of restrictions.

We apologize but there is nothing more we can do in this situation.

Also, please understand that we cannot provide any exact details on what caused the infraction due to security reasons.

We understand that this is an unfortunate situation, but this is the most amount of information that we are able to provide you with.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
---------------------------------------------
NOT JUST A GAME, THIS IS BATTLE ROYALE
Automatisch mailtje :O

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tijgertje schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:11:
Tja, de community liep te zeuren dat het eens tijd werd om het spel "volledig" uit te brengen, omdat het al een ruime tijd in een beta fase zat ondanks de hoeveelheid spelers en dus cashflow binnen kwam. Ze hadden het gewoon veel langer in beta moeten houden. Nu komt het gezeur dat het spel niet meer in beta is, dus dit mag allemaal niet meer 8)7
ze zijn gewoon aan het falen, keihard; en op verschillende fronten tegelijk.

- communicatie
- content
- server performance
- cheats
- balancing

helemaal geen ramp, want ik vind het spel nu nog steeds leuk en vermaak me ook de komende tijd er nog wel mee. maar ondanks dat is het gewoon helemaal niet goed wat blue dinges laat zien op dit moment.

Ookal zou het nog een beta status hebben, dan zou het nog steeds slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Fixed:
PC players, the detection logic related bug that occurred after today's anti-cheat update has been fixed and all the temp bans caused by it were lifted. Thank you for your patience.

[ Voor 11% gewijzigd door Darkvisje op 08-03-2018 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
Tijgertje schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:11:
De enige reden dat de game is uitgekomen eind 2017 is voor de Christmas sales. Dat heeft niets met de community te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:48
Ondertussen schijnt dit gefixed te zijn:

PC players, the detection logic related bug that occurred after today's anti-cheat update has been fixed and all the temp bans caused by it were lifted. Thank you for your patience.

Aan de ene kant erg slordig dat dit soort problemen blijven opduiken, aan de andere kant heb ik wel de indruk dat men daar wel direct paraat staat om te werken aan een oplossing (mag/moet natuurlijk eigenlijk ook wel, maar is niet altijd een gegeven!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

Zijn er eigenlijk patch notes van de update die we vandaag mochten binnen hengelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Alleszins was mijn hitreg daarstraks gewoon normaal. Hits kwamen aan zonder rare dsync, geen hits achter cover. Hopelijk blijft het even zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

kazzzdafke schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:14:
Alleszins was mijn hitreg daarstraks gewoon normaal. Hits kwamen aan zonder rare dsync, geen hits achter cover. Hopelijk blijft het even zo...
Hier idem.
Werkt prima. Het falen was alleen onszelf. De hits kwamen gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
En hun roadmap:

https://www.playbattlegrounds.com/news/130.pu

Emote system...

Say What?? Emote? Roflol...

En de stupiditeit gaat verder:

https://www.reddit.com/r/...mous_hacker_streamer_got/

Een gebanned cheater is terug unbanned door de laatste patch issues 😂😂
Dus wss terug meer cheaters ingame 😡
Wat een f€ckups

[ Voor 84% gewijzigd door kazzzdafke op 08-03-2018 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een 4x4 map, dat kan nog wel eens lekker drukke gameplay opleveren! Miramar had ook niet groter dan 6x6 moeten zijn net zoals Erangel.

@kazzzdafke ook eindelijk een wapen uit België, ook leuk toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 08-03-2018 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:44:

@kazzzdafke ook eindelijk een wapen uit België, ook leuk toch?
Vanwaar komt de SCAR denk je? En nog andere trouwens ook al in de game hoor :D

[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 08-03-2018 20:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:52:
[...]

Vanwaar komt de SCAR denk je? En nog andere trouwens ook al in de game hoor :D
Ohja, dat crap ding komt ook bij jullie vandaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:54:
[...]

Nog andere ook hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:29
Kwam eerst amper cheaters tegen, maar vanavond gewoon in 3 potjes door een cheater. Allemaal in duo’s fpp.
Soort van aim bot ofzo, zonder ADS mij plat leggen vanaf ziekelijk ver. De andere stond acterin een pickup truck die reed, bam gaf ons beide headshots zonder ADS. Moet je eens proberen iemand te raken uit een rijdende auto.
De andere ook hetzelfde recept, alleen nu werd ik niet gekilled maar mn partner.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hier komen alle shots aan.. Daarnet dan ook maar direct met Duo maatje KIP gepakt. Leuk als het werkt zoals het ongeveer zou moeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frackz
kazzzdafke schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:21:
En hun roadmap:

https://www.playbattlegrounds.com/news/130.pu

Emote system...

Say What?? Emote? Roflol...

En de stupiditeit gaat verder:

https://www.reddit.com/r/...mous_hacker_streamer_got/

Een gebanned cheater is terug unbanned door de laatste patch issues 😂😂
Dus wss terug meer cheaters ingame 😡
Wat een f€ckups
Ik vind het een mooie roadmap. Ben benieuwd naar de 4x4 map.
Wat maken emotes nu uit. Ik lig er niet wakker van. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
frack schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:30:
[...]

Ik vind het een mooie roadmap. Ben benieuwd naar de 4x4 map.
Wat maken emotes nu uit. Ik lig er niet wakker van. :9
Wakker lig ik er niet van :)
Wel dat ze hun tijd in constructievere zaken mogen steken wat gameplay positief zou kunnen beïnvloeden. Daar is emotes geentje van :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ahh emotes.

"You knocked yourself by waving"

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 13:13

Soggney

Zeekomkommer

Als de emotes nu geïmplementeerd worden als je knocked bent, zou het leuk zijn om toch even af te zwaaien, of een gebaar te maken naar degene die je afschoot. Maar uiteindelijke meer dan een gimmick is het niet.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Leuk die Emotes. Maar ik vraag me altijd af; Kunnen die resources niet op veel belangrijkere en betere manieren worden gebruikt op dit moment? Er zijn problemen genoeg, maar dan gaan er toch al mensen werken aan zo'n project.

Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:39:
Leuk die Emotes. Maar ik vraag me altijd af; Kunnen die resources niet op veel belangrijkere en betere manieren worden gebruikt op dit moment? Er zijn problemen genoeg, maar dan gaan er toch al mensen werken aan zo'n project.

Of zie ik dat verkeerd?
Dit wordt gedaan door een scripting en animatie team, die zullen niet snel aan andere taken werken zoals anticheat of stabiliteit. Denk dat ze dit hebbem opgepakt nadat vaulting af was.

Ik ben er wel blij mee, laat mensen maar domme emotes maken. Dan staan ze klaar om afgeschoten te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 16:46
Tsurany schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Dit wordt gedaan door een scripting en animatie team, die zullen niet snel aan andere taken werken zoals anticheat of stabiliteit. Denk dat ze dit hebbem opgepakt nadat vaulting af was.

Ik ben er wel blij mee, laat mensen maar domme emotes maken. Dan staan ze klaar om afgeschoten te worden :)
Ik denk dat ze die emotes vooral hebben gedaan om er centjes aan te kunnen verdienen, want mensen zijn er gek op zulke dingen te kopen. Uiteraard is het ook zo, ooh Fornite heeft emotes dan moeten wij het ook hebben! :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
[...]

Als er een Teabag emote bij zit dan zou het helemaal compleet zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:22:
[...]

Ik denk dat ze die emotes vooral hebben gedaan om er centjes aan te kunnen verdienen, want mensen zijn er gek op zulke dingen te kopen. Uiteraard is het ook zo, ooh Fornite heeft emotes dan moeten wij het ook hebben! :z
Ook niet erg, laat anderen maar betalen. Game development en servers kosten geld, liever dat dit uit micro transacties komt dan uit abonnementen of duurdere games.

Echter moet daar wel een stabielere game tegenover staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
[...]

Zie nu al voor me hoe er een emote is die veel met het hoofd beweegd. Gaat iedereen dat gebruiken tijdens het looten ipv ADADADADADADAD (of iets dergelijks) te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Nivve schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Zie nu al voor me hoe er een emote is die veel met het hoofd beweegd. Gaat iedereen dat gebruiken tijdens het looten ipv ADADADADADADAD (of iets dergelijks) te spammen.
Zolang de hitbox maar gewoon blijft maakt het niet uit. Of als een emote doet je de standaard hitbox van gewoon stilstaan krijgt. Dan word het prijsschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivve schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Ik neem aan dat een character niks anders kan doen tot die emote is afgelopen. Anders zou het wel een erg matige implementatie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:52:
[...]

Ik neem aan dat een character niks anders kan doen tot die emote is afgelopen. Anders zou het wel een erg matige implementatie zijn.
Tja, ik neem dat ook aan (voordeel van de twijfel). Maar er zijn wel meer dingen die ik aannam en die uiteindelijk niet waar bleken te zijn O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
Tijgertje schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Als er een Teabag emote bij zit dan zou het helemaal compleet zijn :9~
Met een Dab emote ben ik al tevreden. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:01

Jorissie87

No diggity

In Delta Force Black Hawk Down (2003) zaten ook Emotes. Daar kon je fake dood neervallen en dan lag je vervolgens prone op de grond om je aanvaller af te maken. Lijkt me wel vet als zoiets hier ook kan. Dat iemand dan stopt met schieten omdat hij denkt de kill te hebben en vervolgens door zijn "slachtoffer" vanaf de grond alsnog gepakt wordt. Enige is wel dat er bij PUBG midden in je scherm komt te staan dat iemand knocked of killed is en dat spelers vooral daarop letten en niet op de beweging (neervallen) van de tegenstander.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er af en toe wel eens last van, dat mijn microfoon het niet doet in game. Dit ligt overigens niet aan PUBG.
Als ik dan een potje join en ik kom erachter dat mijn microfoon het niet doet, zou ik graag op een andere manier willen communiceren.
Toen ik las dat ze emotes toe hadden gevoegd, dacht ik .. Ah fijn, eindelijk een soort van communicatie met je team-maten.
Hoe speel je bijv. als je doof of stom bent, of beide?
Krijg je deze onzin.... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Test server:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FjiKUs59BoMZzYruydWlJ0GC/full.png

Kunnen die mannen IETS goed doen??

EDIT: Started matchmaking blijft zoals de afgelopen 3 maanden op de test server nog altijd hangen.. ik kan dus geen enkele game spelen..

[ Voor 34% gewijzigd door kazzzdafke op 09-03-2018 11:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Niemand hyped over de nieuwe, kleinere map?

https://content.invisionc...1978898a362d0df9d6af4.jpg

Zo te zien heeft het de setting van een tropisch eiland. Ik zie om te beginnen veel beplanting, dus dat zullen de Miramar-liefhebbers met een fetisj voor open vlaktes met weinig beschutting niet leuk vinden. Naast een paar stadjes vallen daarnaast vooral de 'treden' in het landschap op. Die doen me een beetje denken aan de Aziatische rijstenvelden of Zuid-Amerikaanse Inca-nederzettingen ofzo. Zorgen hoe dan ook voor de nodige verticaliteit. Eiland is daarnaast opgedeeld in drie eilandjes, dus dat belooft hopelijk de nodige bruggevechten.

Kan in ieder geval niet wachten op een kleinere map met kortere, maar intensievere gameplay.

[ Voor 3% gewijzigd door Beun de Haas BV op 09-03-2018 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:01

Jorissie87

No diggity

Beun de Haas BV schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:50:

Zo te zien heeft het de setting van een tropisch eiland. Ik zie om te beginnen veel beplanting, dus dat zullen de Miramar-liefhebbers met een fetisj voor open vlaktes met weinig beschutting niet leuk vinden. Naast een paar stadjes vallen daarnaast vooral de 'treden' in het landschap op. Die doen me een beetje denken aan de Aziatische rijstenvelden of Zuid-Amerikaanse Inca-nederzettingen ofzo. Eiland is daarnaast opgedeeld in drie eilandjes, dus dat belooft hopelijk de nodige bruggevechten.

Kan in ieder geval niet wachten op een kleinere map met kortere, maar intensievere gameplay.
Betekent ook minder achter de blauwe cirkel aanrennen omdat je geen auto kan vinden _/-\o_
Ben wel benieuwd of het niet te intensief wordt, ik zie maar 5 dorpjes/groepjes huizen. Als je daar gaat droppen met 100 man zit je met 5 squads per dorpje (wellicht meer afhankelijk van hoe het vliegtuig vliegt). Zal een mayhem worden! Het kan natuurlijk ook zijn dat er nog veel kleine gebouwtjes zijn die je op deze plattegrond niet ziet maar die zijn over het algemeen niet interessant als je met een 4-man squad bent.

Gezien de junglesetting en de breedte van de rivieren kan ik trouwens ook voorstellen dat er helemaal geen bruggen zijn! Misschien wat touwbruggen? Ik zie namelijk ook geen wegen voor de voertuigen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorissie87 op 09-03-2018 11:59 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 111% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Toch wel nice :).

[ Voor 39% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-03-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beun de Haas BV schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:50:

Zo te zien heeft het de setting van een tropisch eiland. Ik zie om te beginnen veel beplanting, dus dat zullen de Miramar-liefhebbers met een fetisj voor open vlaktes met weinig beschutting niet leuk vinden. Naast een paar stadjes vallen daarnaast vooral de 'treden' in het landschap op. Die doen me een beetje denken aan de Aziatische rijstenvelden of Zuid-Amerikaanse Inca-nederzettingen ofzo. Zorgen hoe dan ook voor de nodige verticaliteit. Eiland is daarnaast opgedeeld in drie eilandjes, dus dat belooft hopelijk de nodige bruggevechten.

In theorie kan het een erg leuke map zijn maar voor ik hyped raak wil ik wel wat meer screenshots of video's zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 30-09 00:18
kazzzdafke schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:50:
Test server:

[afbeelding]

Kunnen die mannen IETS goed doen??

EDIT: Started matchmaking blijft zoals de afgelopen 3 maanden op de test server nog altijd hangen.. ik kan dus geen enkele game spelen..
Kazz relax man! Haha.

Zie je afgelopen weken ook alleen maar over desync praten. Het is part of the game helaas.. Natuurlijk, het iriteert idereen regelmatig, maar we hoeven het niet allemaal 15x te herhalen denk ik! Try to focus on the fun part of the game, tijd voor leuke filmpjes.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:54:
[...]

de 249 is feitelijk ook niets anders dan een adopted versie van de fn minimi :>

Voor de emotes *HOOP* ik dat ze dat niet als 3rd person action gaan toevoegen zoals in fortnite, en ook mogelijk zal zijn in fpp. Dat gaat namelijk keiharde abuse van die optie in de hand werken doordat je dan achter een boom ofzo emote doet, 3rd person view krijgt en daar spelen we juist fpp voor om dat niet als optie te hebben... :X

[ Voor 40% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-03-2018 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
mouzetc schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Kazz relax man! Haha.

Zie je afgelopen weken ook alleen maar over desync praten. Het is part of the game helaas.. Natuurlijk, het iriteert idereen regelmatig, maar we hoeven het niet allemaal 15x te herhalen denk ik! Try to focus on the fun part of the game, tijd voor leuke filmpjes.
Mja frustratie is er als je elk potje het loodje moet leggen doordat je gepakt wordt door die dsync. Echt frustrerend. En ook het feit dat ik het spelletje leuk vind, maar er geen alternatief is.
Effe Fortnite gespeeld, bah..
Dus nu maar even terug CS:GO maar das toch weer een heel ander concept..

Ik snap gewoon niet dat ze het niet goed krijgen, maar dan wel leuk blijven verder doen alsof emotes etc.. de boel gaat redden. Hun core is crap en dat blijft zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof de cirkel achterna rennen nog niet erg genoeg was. Kreeg ik nu ineens last van maar liefst 8x (!) een bug waarop ik ineens niet meer kon lopen/ healen etc.
Vervolgens leek het alsof ik 13x achter elkaar geraakt werd door iemand met een seconde er tussen en ging ik dood.

Of je staat achter een boom te gluren, kunt 1 minuut niets doen, en ineens hoor je "Splat" en ben je blijkbaar ook dood 8)7 Het begint nu wel hele rare vormen aan te nemen...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
kazzzdafke schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:18:
[...]

Mja frustratie is er als je elk potje het loodje moet leggen doordat je gepakt wordt door die dsync. Echt frustrerend. En ook het feit dat ik het spelletje leuk vind, maar er geen alternatief is.
Effe Fortnite gespeeld, bah..
Dus nu maar even terug CS:GO maar das toch weer een heel ander concept..

Ik snap gewoon niet dat ze het niet goed krijgen, maar dan wel leuk blijven verder doen alsof emotes etc.. de boel gaat redden. Hun core is crap en dat blijft zo :(
Umadbrah? Dit spel is slecht voor je hart. :P Het is zoals het is...Bluehole is geen AAA company.
Ik vind de Roadmap veelbelovend. Je spreekt alsof er alleen Emotes komen, heb je't wel gelezen?
Ik ben benieuwd naar de 4x4 map. Ik vrees wel voor de performance, veel mensen bij elkaar en zo te zien een natuurrijk gebied. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
Jawel gelezen... En de 4x4 map, daar kijk ik ook naar uit.
Maar ik zie weinig structiefs om de huidige bugs weg te werken of aan te pakken.
Er wordt geen woord meer gerept over de tikrate of dsync. Da's jammer.

Maar voorlopig klaag ik niet hoor. De hits komen goed aan, enkel is het wachten voor hoe lang :(

Hier nog een kipje net, met een nade of death :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TyNwzWvS17M]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
kazzzdafke schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:40:
Jawel gelezen... En de 4x4 map, daar kijk ik ook naar uit.
Maar ik zie weinig structiefs om de huidige bugs weg te werken of aan te pakken.

Maar voorlopig klaag ik niet hoor. De hits komen goed aan, enkel is het wachten voor hoe lang :(

Hier nog een kipje net, met een nade of death :D

[video]
Ze zijn er weldegelijk mee bezig volgens de roadmap. Gewoon afwachten.
Stability, Optimization, Security

We have not forgotten about our core responsibility to our players - to provide a stable, smooth and secure environment for enjoying a great Battle Royale experience. We are continuing our daily work to combat cheaters, improve server stability and further optimize our servers and clients. It is impossible to solve these problems once and for all, but our goal is to continuously improve in this regard.

Due to the sensitive nature of this subject and to maximize the impact we can have, I won’t be able to go into specific plans. However, we’re planning to keep you more up-to-date about our efforts as we have major victories to share.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 109% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 12:17

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

kazzzdafke schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:40:
Omdat als ze aangeven dat het dit jaar gefixt wordt, dat er vervolgens nog meer mensen gaan zeuren als ze er niet aan hebben voldaan.

Dit soort issues is trial en error, je kunt niet zeggen dat het probleem voor juni gefixed is bijvoorbeeld. Want dan schiet je jezelf in de voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Laten we in een FPS lekker pixel skipping stoppen,gewoon om het net ff wat spannender te maken EN omdat het kan. want ja. waarom niet? |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

testserver trouwens, heb het op live ook af en toe. soms wel last van, soms niet. ligt niet aan muis. Hogere dpi verzacht de pixelskipping wel iets, maar dit is gewoon totaal kaput.

op 400 dpi - meest opvallend
op 800 dpi - nog steeds opvallend
op 1600 dpi - nog steeds skipping, maar minder grote stapjes

En nee, ook op 400 dpi zou er geen pixelskipping moeten zijn op 1080p. en al helemaal niet met 800 dpi.
(getest met een g303, fk2, g203, ec2-b, in het filmpje is het een g203)

Meest interessante 27 seconden van je leven: maar wel bewijs:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3ibctCO6ykA&feature=youtu.be]

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 09-03-2018 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

gotfurrr schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:58:
Laten we in een FPS lekker pixel skipping stoppen,gewoon om het net ff wat spannender te maken EN omdat het kan. want ja. waarom niet? |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

testserver trouwens, heb het op live ook af en toe. soms wel last van, soms niet. ligt niet aan muis. Hogere dpi verzacht de pixelskipping wel iets, maar dit is gewoon totaal kaput.

En nee, ook op 400 dpi zou er geen pixelskipping moeten zijn op 1080p. en al helemaal niet met 800 dpi.

[video]
Ten eerste zijn de aantal smileys niet echt nodig lijkt me.

Ten tweede kon ik dit precies nabootsen met mijn laptop muis op de eiken keuken tafel (oftewel zonder de logitech muismat) met spelletjes vroeger.

Weet je heel zeker dat dit niet aan je muis of ondergrond ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ApC_IcE schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:14:
[...]

Ten eerste zijn de aantal smileys niet echt nodig lijkt me.

Ten tweede kon ik dit precies nabootsen met mijn laptop muis op de eiken keuken tafel (oftewel zonder de logitech muismat) met spelletjes vroeger.

Weet je heel zeker dat dit niet aan je muis of ondergrond ligt?
ja ik weet heel zeker (nou ja, uitsluiten kan natuurlijk nooit helemaal) dat dit niet aan muis of ondergrond ligt, het is ook alleen met de 4x dat dit af en toe zo is, niet met 8x en ook niet met dot/holo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:29
gotfurrr schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:58:

[video]
Ik heb hier echt totaal geen last van. Lijkt me dus meer aan jouw materiaal te liggen ofzo?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Korkss schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:24:
[...]

Ik heb hier echt totaal geen last van. Lijkt me dus meer aan jouw materiaal te liggen ofzo?
het is ook niet altijd zo, en natuurlijk zou het zo kunnen zijn dat het aan mijn materiaal ligt, maar het is alleen met de 4x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:24:
[...]

Speel met een Wireless mobile mouse 3000
Die heeft er altijd last van :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deleon78 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:21:
Volledige notes voor testserver:
http://steamcommunity.com...etail/1653257072163725514

Paar mooie verbeteringen wat mij betreft:
  • Improved real-time response by reducing input lag
  • Mitigated the frame drop issue caused by the map loading process
  • Reduced burden on GPU by optimizing buildings in Erangel
  • Optimized server network performance
  • Fixed the blue blood effect being more visible than the red blood effect when player gets shot
  • Fixed an issue where a player could die instantly when vaulting and climbing
  • Fixed an issue that allowed a character to crawl quickly through a certain combination of controls
  • Improved an issue where three-wheeled motorbikes would suddenly flip whenever the server performance deteriorated
  • Fixed an issue where the adjusted zoom level in 8x scope reset after swapping to your other weapon(s)
Ze hebben m'n probleem met starten van de game opgelost: geen filmpje meer en direct door naar lobby ipv zwart scherm en raar hardware-geluid tot ik op knop duw :P
Hopelijk halen ze ook de performance loss er uit die met de patch van vandaag is meegekomen :(

Oh en wat er ook aan komt, weapon skins! https://skin-tracker.com/pubg/datamining/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Jun0DBnBsi9KR70TvmMKnmSD/full.png

Emotes:

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 09-03-2018 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ja zag het net al on stream dat de emotes gewoon fpp zijn en niet tpp. Dat scheelt tenminste maar wat dan de toegevoegde waarde echt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Zeg maar wie van jullie kan de testmap spelen??? Al meer dan 3 patches blijft hij op matchmaking staan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:35

Secsytime

Automagisch

Tsurany schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 22:08:
[...]

Hopelijk halen ze ook de performance loss er uit die met de patch van vandaag is meegekomen :(

Oh en wat er ook aan komt, weapon skins! https://skin-tracker.com/pubg/datamining/
[afbeelding]

Emotes:
[video]
Hopen dat die wapenskins uit bestaande boxes komen! Heb ik ze niet voor niets gehoard xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Voor mijn gevoel zijn de hitboxes en hitreg flink verbeterd. In 5 potjes ongeveer 15 kills gemaakt op een manier die eerder een stuk minder makkelijk ging. Ook al raakte ik ze vaak op dezelfde plekken.

Ook een solo potje net 2e geworden, terwijl ik redelijk makkelijk had kunnen winnen eigenlijk.... Zuur!
Pagina: 1 ... 106 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord