[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
mouzetc schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:25:
[...]

Ik moet zeggen dat ik echt zeer regelmatig totaal niet zie of ik iemand hit of niet.. soms wel echt van belang, omdat dat je volgende actie kan bepalen. Ben dan ook wel een beetje kleurenblind /3 Blauw gaat idd wel erg ver, maar ga het toch eens proberen.. ga er een beetje vanuit dat het gewoon safe is om te gebruiken?
(ook kleurenblind) ik heb het even gebruikt gisteren, ik zie eindelijk of ik iemand raak op langere afstand. maar er zit voor mij een te groot nadeel aan, en dat is dat er een flash bij zit. als je close range full auto sprayed op iemand, zie ik te weinig meer. dus heb het maar weer uit gezet.

wat mij betreft copy pasten ze gewoon rood naar blauw en dan is het ok.

zelfde wat betreft de kleuren van de reticles, vooral die van de 4x op assaultrifles zie ik soms haast niet tegen een groene achtergrond

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Ging best lekker gisteren!

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/23ry1g.png

:D O+

We werken sinds een tijdje met een duidelijkere rollenverdeling. De ene is verantwoordelijk voor de cirkel, vervoer, strategie, plan en routing (dus deze houdt de map constant goed in de gaten, alsook de killfeed). De andere is medic. De andere zijn degene die top uitgerust zijn voor korte en lange afstand. Dat wil niet zeggen, dat de rest geen wapen heeft, maar het heeft prio 1 om de 2 "tanks" early game uit te rusten met een AR en SR, fully equiped. Daarna de rest. In de praktijk krijgt iedereen natuurlijk prima gear, maar de medic pakt de lvl3 backpack als eerste en we verdelen de meds verder. Iedereen heeft minimaal 2x2x2x2 (bandage, first aid, energy, painkiller) en zodra iemand laag komt, krijgt van de medic weer aangevuld. Dit vergt een hoop overleg, communicatie en samenspel. Maar een WIN is zo goed te doen :).

Ook spaart iedereen alle smokes op; dit zijn echt game changers. Gisteren hierdoor 3 potjes gewonnen. Zonder smokes waren we echt de lul, met smokes konden we goed wegkomen en flanken. Hierdoor namen wij zelfs het heft in handen en wonnen we deze games. Echt een dikke tip: SMOKES!

Daarnaast spreken we echt met 4en af wie welke richting de gaten houdt. Niet zomaar schieten zonder overleg (of je kunt niet anders natuurlijk) en zorgen dat je niet elke kill van 400+ meter weg moet willen hebben. Ik heb enkele potjes 0 kills, maar weet zeker dat we zonder mij (of 1 van de andere spelers) geen win hadden gehad.

Feels good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
ns! ik hoop alleen wel dat ze de rode bloedvlekken net als de blauwe maken en de blauwe niet mogelijk maken in EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
StealthyPeanut schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:53:

[afbeelding]

We werken sinds een tijdje met een duidelijkere rollenverdeling. De ene is verantwoordelijk voor de cirkel, vervoer, strategie, plan en routing (dus deze houdt de map constant goed in de gaten, alsook de killfeed). De andere is medic. De andere zijn degene die top uitgerust zijn voor korte en lange afstand. Dat wil niet zeggen, dat de rest geen wapen heeft, maar het heeft prio 1 om de 2 "tanks" early game uit te rusten met een AR en SR, fully equiped. Daarna de rest. In de praktijk krijgt iedereen natuurlijk prima gear, maar de medic pakt de lvl3 backpack als eerste en we verdelen de meds verder. Iedereen heeft minimaal 2x2x2x2 (bandage, first aid, energy, painkiller) en zodra iemand laag komt, krijgt van de medic weer aangevuld. Dit vergt een hoop overleg, communicatie en samenspel. Maar een WIN is zo goed te doen :).

Ook spaart iedereen alle smokes op; dit zijn echt game changers. Gisteren hierdoor 3 potjes gewonnen. Zonder smokes waren we echt de lul, met smokes konden we goed wegkomen en flanken. Hierdoor namen wij zelfs het heft in handen en wonnen we deze games. Echt een dikke tip: SMOKES!

Daarnaast spreken we echt met 4en af wie welke richting de gaten houdt. Niet zomaar schieten zonder overleg (of je kunt niet anders natuurlijk) en zorgen dat je niet elke kill van 400+ meter weg moet willen hebben. Ik heb enkele potjes 0 kills, maar weet zeker dat we zonder mij (of 1 van de andere spelers) geen win hadden gehad.

Feels good!
Mooi dit d:)b en hoe is het met de geestelijke gesteldheid van de medic? vind hij het nog wel leuk om het spel te starten? of zou hij liever een spel spelen waarbij die rolverdeling echt nodig is, zoals LoL of TF2 of Overwatch? O-) ;)

volgens mij maken jullie het veel te lastig voor jezelf? maar goed, als het werkt voor jullie dan heb ik niks gezegd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:01

Jorissie87

No diggity

Ik ben kleurenblind en heb vaak echt moeite om mensen te spotten! Pubg heeft een aantal colorblind settings waarmee ik wat aan het spelen ben maar heb nog niet echt de indruk dat dit het verschil maakt. In andere games heb ik hier nooit zo'n last van maar hier gebeurt het me regelmatig dat iemand (die spect) roept "Hij zit daar!" en ik gewoon niets zie! Blauw bloed gaat me weer te ver

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 16:46
gotfurrr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:38:
[...]

Mooi dit d:)b en hoe is het met de geestelijke gesteldheid van de medic? vind hij het nog wel leuk om het spel te starten? of zou hij liever een spel spelen waarbij die rolverdeling echt nodig is, zoals LoL of TF2 of Overwatch? O-) ;)

volgens mij maken jullie het veel te lastig voor jezelf? maar goed, als het werkt voor jullie dan heb ik niks gezegd *O*
Niet zo haten jij :X Je zou willen dat je zo'n dedicated medic in je team had die je altijd kwam reviven in het heetst van het vuur als je weer eens random wapens aan het wisselen bent :+ Of die je telkens voorziet van elke attachment en wapen je die nodig hebt....en vooooral SCOPES ;)

Als je zo'n systeem kan opzetten vergt natuurlijk ook best wel discipline van alle 4 de members, dat is op zich al bewonderingswaardig toch?

Ik denk wel dat als één speler zich vooral bezig houdt met de rearguard, het nog wel enigszins nut kan hebben terwijl die anderen trigger happy alles lopen weg te schieten :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
gotfurrr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:38:
[...]

Hij heet medic, maar is geen die-hard medic zoals de naam doet vermoeden. Het enige wat dit eigenlijk inhoudt:

- Je zorgt dat je niet voorop loopt.
- Je zorgt dat je mensen revived als ze dood gaan.
- Je houdt alle meds bij die teveel zijn voor de andere.
- Je zorgt dat iedereen de meds krijgt die hij wil.
- Je houdt de achterkant in de gaten. Altijd.

Daarnaast heb je gewoon een AR en maak je ook gewoon kills. Maar het is gewoon erg fijn dat niet 3 man tegelijk iemand gaat reviven of eraan hoeft te denken. Het wordt geregeld en jij kunt je focussen op de rest.

Een medic is dan ook minstens zo cruciaal als een assault. Bij ons ging iedereen teveel voor de kills, waardoor er altijd wel 1 iemand doodging. Dan is winnen gewoon steeds moeilijker; 3vs4 resulteert al snel in een lastige situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 23:45:
Ik speel al sinds het kon met blauw bloed. Rood bloed zie ik niet. Ik loop iedere keer als een debiel te schieten zonder te weten of ik iets raak (op lange afstand). Zo'n K9 is ook serieus rampzalig voor mij, dan blijf ik schieten tot het niet meer loopt... :9
Bedankt! Altijd leuk om te lezen. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 23:45:
Ik speel al sinds het kon met blauw bloed. Rood bloed zie ik niet. Ik loop iedere keer als een debiel te schieten zonder te weten of ik iets raak (op lange afstand). Zo'n K9 is ook serieus rampzalig voor mij, dan blijf ik schieten tot het niet meer loopt... :9
Ik speel sinds gisteren met het blauwe bloed. Voor medium en verre afstanden heel leuk. Maar inderdaad close range vooral nadelen wat mij betreft, gisteren toch twee keer doodgegaan omdat ik niet zeker wist waar ik aan het schieten was. :D
gotfurrr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:35:
[...]

lekker geschoten hoor, maar waarom gebruik je een kar als je een m4 hebt? :+ O-)
Ik schiet er gewoon (te) graag mee. :P
Darkvisje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:11:
[...]

ns! ik hoop alleen wel dat ze de rode bloedvlekken net als de blauwe maken en de blauwe niet mogelijk maken in EU.
Ik ga het weer uitschakelen. Zoals hierboven vernoemd close-range alleen maar nadelen naar mijn ervaring, maar misschien komt dat door mijn scherm instellingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Nice! De tegenstanders hadden wel net wat sneller kunnen reageren of schieten, maar verder goed gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Jorissie87 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:40:
Ik ben kleurenblind en heb vaak echt moeite om mensen te spotten! Pubg heeft een aantal colorblind settings waarmee ik wat aan het spelen ben maar heb nog niet echt de indruk dat dit het verschil maakt. In andere games heb ik hier nooit zo'n last van maar hier gebeurt het me regelmatig dat iemand (die spect) roept "Hij zit daar!" en ik gewoon niets zie! Blauw bloed gaat me weer te ver
Op dit moment doet colorblind modus volgens mij alleen de cirkel kleuren op de kaart veranderen en mogelijk de kleur van je hp bar/boosted bar. Volgens mij veranderd het niets anders (dit was iig zo tijdje terug). Mogelijk merk je daarom weinig verschil als je het inschakelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:29
Stats gereset zag ik. Gelijk mijn eerste solo potje een kippetje.
Was een pittige ook, liep 75% van de game met een M4 rond zonder sights. Daarnaast een VSS. Toch nog 5 kills en de winst :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online

Proberen mensen te lokken kan ook verkeerd uit de hand lopen :+
8m35s Timer staat al goed, wait for it...

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frackz
Vanavond (22u) vindt opnieuw de PUBG Twitch Charity event plaats, met o.a. shroud, Drdisrespect, ...
Vorige keer was het echt leuk om te zien, dus ik denk vanavond ook.
Meer info: https://www.reddit.com/r/...ubg_invitational_wed_feb/

[ Voor 4% gewijzigd door frackz op 28-02-2018 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:15

Appie

F1RST Racing

StealthyPeanut schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:53:

[afbeelding]

Feels good!
Mooie strategie. Wij hebben ook zoiets, maar moeten nog beter werken aan de uitwerking. het komt inderdaad erop neer dat je 2 mensen met een goede aim snel de best wapens geeft, 1tje die de meds in de gaten houdt, en 1tje die de aanwijzingen geeft en de cirkel in de gaten houdt.

Geeft altijd een voldoening om met de volledige groep te winnen.

Een andere "mode" die wij soms doen is "protect the president".
1 persoon krijgt hoogste armor (L3 helmet, L3 body en meds) en krijgt alle meds en granaten, maar speelt alleen met een handpistool. De rest is verantwoordelijk voor het beschermen van de president.

Klinkt natuurlijk als een nadeel, maar het geeft een andere dimensie aan het spelen, waardoor, geloof het of niet, iedereen op een andere manier het spel benadert en de nadruk meer legt op teamwork.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 16:37
.

[ Voor 129% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Deleon78 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:18:
Hebben degenen met Nvidia GTX10-series de nieuwste drivers al geprobeerd? 7% performance increase op hoge resoluties :D
Straks ff proberen!

https://www.geforce.com/w...?nvid=nv-int-flfsxv-33016
Nee nog niet geprobeerd.. zal er vd week eens naar kijken! Jij al getest?

Edit: maar 5% volgens de tabel voor mij

[ Voor 4% gewijzigd door Korkss op 28-02-2018 21:06 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 23:00

Khaine

Python liefhebber

Ja jeez, als ik zo zou kunnen schieten zou ik ook wel ver komen :D

Jij maakt een sloot aan headshots zeg. Netjes hoor.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:50
Wat ik vooral prima vond: ik hoor schoten, dus ik kom terug...
EN NIET LOOTEN!

ik denk dat 90% van iedereen hier die gasten wel zouden willen looten (al was het maar voor nades) :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49
Khaine schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:37:
[...]

Ik vond het ook heel netjes, maar die gasten bleven er ook wel goed voor staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Lekker gedaan maar 1vs4 is het natuurlijk niet :P Je teammate in de 2e video actief aan het surpressen en de 1e video zorgt hij volgens mij ook voor afleiding :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Leuk toernooi gisteren. Toch wel weer even met genot gekeken. E-sports ready wordt deze game nooit, maar de opzet van dit toernooi was wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

De eerste keer dat ik echt genoten heb van te kijken naar een PUBG match, beter dan de pro's vond ik zelf.
Jammer dat Shroud in zijn laatste game zo lullig dood ging (geen fuel meer in het voertuig).

Wat ik me wel afvroeg is dat als ze allemaal streamen, dan konden ze toch vrij gemakkelijk kijken naar elkaars stream waar ze zaten? Ik weet dat er wel vertraging op zat, maar dan was het nog te doen.
Natuurlijk gaan ze wel niet streamsnipen bij elkaar, maar toch.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Nutellaah schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:54:
De eerste keer dat ik echt genoten heb van te kijken naar een PUBG match, beter dan de pro's vond ik zelf.
Jammer dat Shroud in zijn laatste game zo lullig dood ging (geen fuel meer in het voertuig).

Wat ik me wel afvroeg is dat als ze allemaal streamen, dan konden ze toch vrij gemakkelijk kijken naar elkaars stream waar ze zaten? Ik weet dat er wel vertraging op zat, maar dan was het nog te doen.
Natuurlijk gaan ze wel niet streamsnipen bij elkaar, maar toch.
Klopt, dat zei shroud zelf ook wel. Maar volgens mij gaat het gewoon om het aantal viewers wat twitch krijgt met dit toernooi. Je zag ook wel dat de donaties vaak informatie gaven dat de doc bijvoorbeeld dood ging etc. Meeste streamers respecteren de setup van twitch wel en zullen niet kijken naar andere streams.

Dit vond ik persoonlijk lulliger dan die van shroud.

https://clips.twitch.tv/ObliqueCrowdedHyenaAllenHuhu

[ Voor 10% gewijzigd door Booyaa op 01-03-2018 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Booyaa schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Klopt, dat zei shroud zelf ook wel. Maar volgens mij gaat het gewoon om het aantal viewers wat twitch krijgt met dit toernooi. Je zag ook wel dat de donaties vaak informatie gaven dat de doc bijvoorbeeld dood ging etc. Meeste streamers respecteren de setup van twitch wel en zullen niet kijken naar andere streams.

Dit vond ik persoonlijk lulliger dan die van shroud.

https://clips.twitch.tv/ObliqueCrowdedHyenaAllenHuhu
Jep, maar het was zijn eigen fout blijkbaar. Shroud zijn visie hierop: https://clips.twitch.tv/BloodyBumblingPartridgeDendiFace

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Ik vond het ook interessant om te zien, heb alle 5 games zelfs gekeken tot half 2. :D
Jammer dat shroud de hele pubg-esports afdeling op zijn kap krijgt omdat hij zijn mening geeft.
Het scoresysteem trok helaas op veel minder. En dan nog de redzones...
Volgende keer misschien 4 games met de 'competitive' settings van IEM (die hopelijk ook naar de Live servers komen).
Khaine schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:37:
[...]

Niet altijd hoor :P. Maar met de Kar schiet ik vaak raak idd.
Angeloonie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:48:
[...]

Lekker gedaan maar 1vs4 is het natuurlijk niet :P Je teammate in de 2e video actief aan het surpressen en de 1e video zorgt hij volgens mij ook voor afleiding :+
1.5 tegen 4 dan :9. In de eerste video bleef mijn mate veel te ver achter..beweegt ook te traag.
Nutellaah schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:26:
[...]

Jep, maar het was zijn eigen fout blijkbaar. Shroud zijn visie hierop: https://clips.twitch.tv/BloodyBumblingPartridgeDendiFace
Dat is niet de volledige clip. Hij heeft eerst de rechter ruiten geprobeerd.
https://clips.twitch.tv/SmallStormySlothBrainSlug
Blijkbaar moet je volgens shroud een jump+vault key hebben om dit te vermijden.

[ Voor 17% gewijzigd door frackz op 01-03-2018 12:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
ik blijf me verbazen over de movement en aim van shroud, zelfs als hij gewoon aan het looten is -> alles is een snapshot naar de juiste richting :+

tot nu toe ook nog geen enkele andere speler gezien die hetzelfde niveau van bewegen en aimen heeft, er zijn zat betere pubg spelers, maar niet op die 2 zaken. not even close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
frack schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:29:
Ik vond het ook interessant om te zien, heb alle 5 games zelfs gekeken tot half 2. :D
Jammer dat shroud de hele pubg-esports afdeling op zijn kap krijgt omdat hij zijn mening geeft.
Het scoresysteem trok helaas op veel minder. En dan nog de redzones...
Volgende keer misschien 4 games met de 'competitive' settings van IEM (die hopelijk ook naar de Live servers komen).

[...]

Niet altijd hoor :P. Maar met de Kar schiet ik vaak raak idd.

[...]

1.5 tegen 4 dan :9. In de eerste video bleef mijn mate veel te ver achter..beweegt ook te traag.

[...]

Blijkbaar moet je volgens shroud een jump+vault key hebben om dit te vermijden.
Maar dat kan niet meer blijkbaar toch? Ik krijg het niet geregeld, terwijl het echt veeeel sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Laatst online: 30-09 14:54
frack schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:29:
[...]

Blijkbaar moet je volgens shroud een geen jump+vault key hebben om dit te vermijden.
ftfy

Heb zelf ook jumpen en vaulten apart en heb het gevoel dat het zeker zulke problemen voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
gotfurrr schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:42:
ik blijf me verbazen over de movement en aim van shroud, zelfs als hij gewoon aan het looten is -> alles is een snapshot naar de juiste richting :+

tot nu toe ook nog geen enkele andere speler gezien die hetzelfde niveau van bewegen en aimen heeft, er zijn zat betere pubg spelers, maar niet op die 2 zaken. not even close.
Ja dat is echt onvoorstelbaar.
StealthyPeanut schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:45:
[...]

Maar dat kan niet meer blijkbaar toch? Ik krijg het niet geregeld, terwijl het echt veeeel sneller is.
Ik bedoel niet de crouch jump, maar de jump key en vault key apart instellingen in de controls.
Er is een jump only en vault only mogelijkheid.
En als ik er bij stilsta heb ik al tientallen keer gevault terwijl het niet de bedoeling was, dus ergens wel logisch.
Flamesz schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:52:
[...]

ftfy

Heb zelf ook jumpen en vaulten apart en heb het gevoel dat het zeker zulke problemen voorkomt.
Ja ik bedoelde dus twee aparte jump en vault keys. :+

[ Voor 12% gewijzigd door frackz op 01-03-2018 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
gotfurrr schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:42:

Iedereen die ik op twitch volg haalt misschien betere win percentages, maar moest hij try-harden zonder streamen lijkt hij me toch wel #1. Hij speelt voor veel volk, en die willen geen games zien waar hij 15 minuten geen kill haalt.
Of hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
BobbyDgtl schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:47:
[...]

Iedereen die ik op twitch volg haalt misschien betere win percentages, maar moest hij try-harden zonder streamen lijkt hij me toch wel #1. Hij speelt voor veel volk, en die willen geen games zien waar hij 15 minuten geen kill haalt.
Of hoe bedoel je?
exact hetzelfde waarom hij in csgo geen top speler was, zijn aim is altijd super goed geweest, maar zijn inzicht in hoe een game verloopt, tactische beslissingen etc zijn nooit zijn sterkste punten geweest, ook het presteren onder zware druk is hem nooit echt goed gelukt.

Daarmee wil ik niet zeggen dat hij slecht is of was, helemaal niet. maar bijvoorbeeld de "echte" pro spelers zijn objectief gezien bijna allemaal betere pubg spelers omdat ze het spel verloop, timing, positie, teamplay, presteren onder druk etc beter doen of beter door hebben.

het mooie aan shroud is, en daarom vind ik het zelf de beste pubg speler, is dat hij met heel veel slechte beslissingen weg komt door zn robot like bewegen en aimen. Zoals ik al eerder zei is er imho niemand die op die 2 zaken ook maar enigszins in de buurt komt van shroud, ook niet van de pro spelers.

maar neem 1 van de volgende csgo pro's, laat ze ook een paar duizend uur pubg spelen en shroud is waarschijnlijk dan niet meer zo bijzonder, omdat naast de zieke aim/movement deze spelers ook super goed zijn in andere dingen. Get_right en f0rest staan niet eens in onderstaand lijstje, maar ook die zouden shroud eruit laten zien als een niet-zo-super-speciale-speler.

https://www.hltv.org/news...yers-of-2017-introduction

[ Voor 15% gewijzigd door gotfurrr op 02-03-2018 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
De crashes worden steeds erger op mijn pc.
Een paar weken geleden begonnen de laadscherm crashes. Deze hebben gelukkig niet heel veel invloed doordat het spel restarten rap genoeg duurt op mijn SSD.

Echter sinds vorige week zijn er ook 'normale' crashes bijgekomen. Voornamelijk vroeg in het spel, maar ook in mindere mate gedurende het spel.
En gisteren voor het eerst een Bad Module Info crash gehad, deze nog nooit eerder gezien. Dus de symptomen worden er alleen maar meer.

Meer mensen waarbij het progressief alleen maar slechter gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
gotfurrr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:52:
[...]

exact hetzelfde waarom hij in csgo geen top speler was, zijn aim is altijd super goed geweest, maar zijn inzicht in hoe een game verloopt, tactische beslissingen etc zijn nooit zijn sterkste punten geweest, ook het presteren onder zware druk is hem nooit echt goed gelukt.

Daarmee wil ik niet zeggen dat hij slecht is of was, helemaal niet. maar bijvoorbeeld de "echte" pro spelers zijn objectief gezien bijna allemaal betere pubg spelers omdat ze het spel verloop, timing, positie, teamplay, presteren onder druk etc beter doen of beter door hebben.

het mooie aan shroud is, en daarom vind ik het zelf de beste pubg speler, is dat hij met heel veel slechte beslissingen weg komt door zn robot like bewegen en aimen. Zoals ik al eerder zei is er imho niemand die op die 2 zaken ook maar enigszins in de buurt komt van shroud, ook niet van de pro spelers.

maar neem 1 van de volgende csgo pro's, laat ze ook een paar duizend uur pubg spelen en shroud is waarschijnlijk dan niet meer zo bijzonder, omdat naast de zieke aim/movement deze spelers ook super goed zijn in andere dingen. Get_right en f0rest staan niet eens in onderstaand lijstje, maar ook die zouden shroud eruit laten zien als een niet-zo-super-speciale-speler.

https://www.hltv.org/news...yers-of-2017-introduction
Ik heb die hele scene nooit gevolgd om eerlijk te zijn, maar als ik inderdaad Shroud vergelijk met wie dan ook (filmpjes op Youtube) komt er niks in de buurt qua aim en snelheid. Het is eigenlijk gewoon godlike en lijkt soms een aimbot te hebben, zonder dat hij hem heeft...... Bizar hoe hij altijd direct de juiste hoogte heeft voor een headshot en na 2 "Simpele" clicks iemand gewoon al downed. Terwijl ik echt gewoon 5 kogels nodig heb :F ...

GIsteren ook weer zoiets; In Pecado geland en 3 gasten neergeschoten. Ging lekker! Daarna stealthlike verder looten en ik hoor iemand aankomen, maar hij weet ook dat ik er zit door mijn voetstappen. Dus ik wacht om een hoek en we zien elkaar tegelijk. Ik heb een S12K, dus heb best wat kansen.... nee hoor, ik pak de "safe" shots op zijn body, terwijl hij mij met een UMP direct headshot.

OK, hij had een LVL3 helm en LVL2 vest en ik pas beide in LVL2, maar dan nog pak ik automatisch een body-aim en geen head-aim. Achteraf gewoon niet handig, maar op het moment is dat de automatische piloot. Ook heb ik soms echt een duidelijke headshot binnen handbereik, maar wil ik toch nog even die extra tijd pakken om zeker te weten dat ik hem raak..... Gewoon te laat reageren en niet durven te schieten. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik vind het grappig als Shroud tegen 3 man tegelijk long distance aan het vechten is en continu switched tussen de verschillende enemies. hit hit hit hit hit hit hit op 1 seconde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
StealthyPeanut schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:20:
[...]

Ik heb die hele scene nooit gevolgd om eerlijk te zijn, maar als ik inderdaad Shroud vergelijk met wie dan ook (filmpjes op Youtube) komt er niks in de buurt qua aim en snelheid. Het is eigenlijk gewoon godlike en lijkt soms een aimbot te hebben, zonder dat hij hem heeft...... Bizar hoe hij altijd direct de juiste hoogte heeft voor een headshot en na 2 "Simpele" clicks iemand gewoon al downed. Terwijl ik echt gewoon 5 kogels nodig heb :F ...

GIsteren ook weer zoiets; In Pecado geland en 3 gasten neergeschoten. Ging lekker! Daarna stealthlike verder looten en ik hoor iemand aankomen, maar hij weet ook dat ik er zit door mijn voetstappen. Dus ik wacht om een hoek en we zien elkaar tegelijk. Ik heb een S12K, dus heb best wat kansen.... nee hoor, ik pak de "safe" shots op zijn body, terwijl hij mij met een UMP direct headshot.

OK, hij had een LVL3 helm en LVL2 vest en ik pas beide in LVL2, maar dan nog pak ik automatisch een body-aim en geen head-aim. Achteraf gewoon niet handig, maar op het moment is dat de automatische piloot. Ook heb ik soms echt een duidelijke headshot binnen handbereik, maar wil ik toch nog even die extra tijd pakken om zeker te weten dat ik hem raak..... Gewoon te laat reageren en niet durven te schieten. |:(
shroud lijkt nu een soort van god te zijn in een pubg game, en dat is hij ook _/-\o_

Maar dit komt ook door de tegenstanders in die games en het niveau waar hij vandaan komt (csgo).

als je 14 zinloze minuten te besteden hebt dan is onderstaande highlight wel ok om te kijken, stel je een pubg game voor met allemaal spelers zoals in die highlight, zou shroud dan nog zo speciaal zijn? ik denk het niet, net zoals hij dat in csgo niet was. (het lijkt alsof ik shroud kut vind, helemaal niet, maar ik wilde dit totaal off topic mooie csgo highlight filmpje even posten hier :+ :+ :+ :+ :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deleon78 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:18:
Hebben degenen met Nvidia GTX10-series de nieuwste drivers al geprobeerd? 7% performance increase op hoge resoluties :D
Straks ff proberen!

https://www.geforce.com/w...?nvid=nv-int-flfsxv-33016
Ik zit met de nieuwe drivers en sinds de laatste update zo rond de 130 - 144 fps (GTX 1070)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
gotfurrr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:02:
[...]

shroud lijkt nu een soort van god te zijn in een pubg game, en dat is hij ook _/-\o_

Maar dit komt ook door de tegenstanders in die games en het niveau waar hij vandaan komt (csgo).

als je 14 zinloze minuten te besteden hebt dan is onderstaande highlight wel ok om te kijken, stel je een pubg game voor met allemaal spelers zoals in die highlight, zou shroud dan nog zo speciaal zijn? ik denk het niet, net zoals hij dat in csgo niet was. (het lijkt alsof ik shroud kut vind, helemaal niet, maar ik wilde dit totaal off topic mooie csgo highlight filmpje even posten hier :+ :+ :+ :+ :+ )
Shroud is altijd een beest geweest online in pubs, maar op LAN of in pugs kon hij zelden tot nooit hetzelfde laten zien.

Hij is natuurlijk oneindig veel beter dan de gemiddelde huis/tuinkabouter die voor de lol een shooter speelt, maar laten we niet doen alsof het niveau van aim ongekend is, zoveel huidige CS spelers maar ook spelers van welleer of van Quake etc, hebben betere aim en movement dan Shroud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 22-09 14:40
viel mij ook al op, is dat nieuwe hit detectie ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:22
Vegetto schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:18:
[...]

Kan je instellen bij de launch opties in Steam. Het valt meer op dus zie je sneller of je iemand geraakt hebt of waar iemand zit.

Hiervoor bij Steam launch settings het volgende toevoegen:

-KoreanRating

Heeft verder geen invloed op het spel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Hortz schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:27:
[...]

Kan je instellen bij de launch opties in Steam. Het valt meer op dus zie je sneller of je iemand geraakt hebt of waar iemand zit.

Hiervoor bij Steam launch settings het volgende toevoegen:

-KoreanRating

Heeft verder geen invloed op het spel
Wellus.... je heb ook blauw bloed om je heen als buiten de cirkel nog aan het bivakkeren bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
gotfurrr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:02:
[...]

[video]
Shroud zijn aim / mechanical skill was eigenlijk één van de beste.
Online deed hij het ook goed. Maar op Lans helaas veeel minder, wat hem uiteindelijk maar een gemiddelde pro maakte. Waarom zullen we nooit weten.
Maar klopt, PUBG is voor hem CSGO tegen Silver 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Vegetto schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:18:
[...]

In sommige landen mag je geen bloed laten zien in game, daar hebben ze een 'blauw bloed' workaround. :P
Voordeel van dit blauwe bloed is dat het veel beter zichtbaar is als je iemand raakt, dus geeft wel wat voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xX-DrAgOnFly-Xx
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-02-2024
*snip* Tweakers is niet de plek om hulp te kijgen bij cheats (zoals vermeld in het Het algemeen beleid)

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 03-03-2018 08:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:09
Houd het bij een TR aub...

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 03-03-2018 08:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
xX-DrAgOnFly-Xx schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 00:43:
[...]

Ssssst! mag niet van papa floriz87! 8)7
Nee het mag gewoon niet vanuit de regels gesteld aan dit forum. Daarnaast zijn het over het algemeen alleen non cheatende spelers die hier komen. Waarom wil je uberhaupt zijwieltjes op je fiets gebruiken om te winnen, dacht dat we die leeftijd hier wel voorbij waren?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xX-DrAgOnFly-Xx
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-02-2024
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 01:35:
[...]

[/quote
Nee het mag gewoon niet vanuit de regels gesteld aan dit forum. Daarnaast zijn het over het algemeen alleen non cheatende spelers die hier komen. Waarom wil je uberhaupt zijwieltjes op je fiets gebruiken om te winnen, dacht dat we die leeftijd hier wel voorbij waren?
Code schrijven heeft weinig met leeftijd te maken lijkt mij? En ik denk dat je geen idee kan hebben hoeveel mensen dat doen die hier op tweakers.net komen, omdat je er niet over mag praten... Het instellen van blauw bloed mag dan weer wel besproken worden ook al geeft dit je ook een voordeel ten opzichte van mensen die dit niet gebruiken, maar daar lees ik verder niks over? Niemand die klaagt dat het niet eerlijk zou zijn oid...

Ondertussen zijn er in pubg gigantisch veel cheaters/hackers en om te voorkomen dat je iedere keer geen chickendinner hebt is het naar mijn mening niet gek, dat als ik weet niet hoeveel procent speelt met een esp radar, ik zelf ook op zoek ga naar de zijwieltjes....

Maar goed we gaan er niet uitkomen denk ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
xX-DrAgOnFly-Xx schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 08:45:
[...]

Code schrijven heeft weinig met leeftijd te maken lijkt mij? En ik denk dat je geen idee kan hebben hoeveel mensen dat doen die hier op tweakers.net komen, omdat je er niet over mag praten... Het instellen van blauw bloed mag dan weer wel besproken worden ook al geeft dit je ook een voordeel ten opzichte van mensen die dit niet gebruiken, maar daar lees ik verder niks over? Niemand die klaagt dat het niet eerlijk zou zijn oid...

Ondertussen zijn er in pubg gigantisch veel cheaters/hackers en om te voorkomen dat je iedere keer geen chickendinner hebt is het naar mijn mening niet gek, dat als ik weet niet hoeveel procent speelt met een esp radar, ik zelf ook op zoek ga naar de zijwieltjes....

Maar goed we gaan er niet uitkomen denk ik _/-\o_
Blauw bloed is een optie in de game.die daarin gezet is omdat het verplicht is in sommige landen vanwege de censuur. Je mag geen rood bloed zien dus dan maar blauw om het te omzeilen.

Dat is een heel stuk anders dan *snip* te gaan cheaten "want zij zijn groot en is ik klein en dat is niet eerlijk" is hier wel een beetje op zijn plaats.

En ik vermoed dat het overgrote deel van de gaming community er niet met jou uitkomt, maarja cheaters staan nou eenmaal onder aan de ladder so to speak:)

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 03-03-2018 12:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Modbreak:De discussie over cheaten is nu klaar, daar doen we hier niet aan. Ook aanvallen op de persoon niet, dus nu weer ontopic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
En het topic valt stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Nog iemand waarbij het 80% Miramar is? Ik heb het een beetje gehad met die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

frack schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:11:
Nog iemand waarbij het 80% Miramar is? Ik heb het een beetje gehad met die map.
Dat heeft iedereen!
Echter is het zo dat ik de xxxxdesert files (4 stuks) heb verplaatst en nu "crasht" ie meteen naar lobby als het desert map is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
De oude map, mits iets wat meer terreincover op sommige plaatsen, speelt idd nog altijd beter.
Maar om ze te verwijderen.. dat nu ook weer niet.
De 80% militairy cirkels op Ernagel word ik ook wel moe na een tijdje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

He bah, net een of andere super desync gehad. Ik heb potato aim, was al heel blij dat ik met een SKS + 2x scope iemand 4x achter elkaar raakte (hij ging dood). De vorige tegenstander met een Kar98 geraakt vanaf een berg en daarna een beetje er omheen gecirkeld om hem met een M16 af te maken. Vervolgens een voorbij rijder die naar een paar huisjes naar de kust reed total loss geschoten, zeker 300 meter verder probeerde hij mij te raken en schoot ik hem in zijn hoofd met een 2x scope :P (niet dood).

Vervolgens moest ik langs die huisjes om in de nieuwe cirkel te komen.
Staat die zout-zak daar in een hoekje buiten gewoon rustig te alt-tabben ofzo, ik schoot hem 5x met burst M16 van zo'n 3 meter afstand waar ik alles raakte, hij draaide zich om schoot 1x en ik was dood >_<
(Ik lvl 3 helm en lvl2 vest).
Zal vast een cheater zijn geweest(?) heb hem niet gereport, I blame the super desync? Niet aan het recorden natuurlijk en de opnames staan uit vanwege de eerdere fps / stutter bug, mooie timing toch 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2018 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Laatste dagen spelen we iets voorzichtiger met duo en squad. Horen we shots gaan we zeker kijken, springen meestal wel in drukke gebieden maar dan aan de zijkantjes. Levert meer top 10 plays op, maar ook weer wat minder kills. Weet niet wat leuker is eigenlijk.
Bij de top 10 gaat mn bloed wat sneller stromen, al wordt ik ook heel blij van veel kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
ApC_IcE schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:10:
[...]

Dat heeft iedereen!
Echter is het zo dat ik de xxxxdesert files (4 stuks) heb verplaatst en nu "crasht" ie meteen naar lobby als het desert map is.
Het zou nochtans 50/50 zijn. Maar weinig van te merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 97% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Getting Miramar a lot of times in a row? Erangel vs Miramar out of 1...

Schijnt anders toch aardig 50/50 te zijn. Zit eerder tussen je oren heb ik het vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is random maar dat is nou eenmaal niet wat spelers willen. Ze moeten er een mechanisme achter zetten dat voor gelijke distributie zorgt binnen x aantal games. Miramar game gehad? Kans van 60% op Erangel. Twee keer Miramar? Dat is dan 80% kans.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 111% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:21:
Het is random maar dat is nou eenmaal niet wat spelers willen. Ze moeten er een mechanisme achter zetten dat voor gelijke distributie zorgt binnen x aantal games. Miramar game gehad? Kans van 60% op Erangel. Twee keer Miramar? Dat is dan 80% kans.
Met alle respect maar als iemand 100 games start en vrijwel op een 50/50 resultaat uitkomt dan is de distributie in mijn ogen vrijwel gelijk. Weet niet hoeveel dichter je bij de 50/50 wilt zitten. Het is al meerdere keren op Reddit voorbij gekomen, maar als er dan daadwerkelijk naar de cijfers gekeken word valt het wel mee hoe ongelijk die distributie is. En zit het eerder tussen iemands oren dan dat het ook daadwerkelijk zo is. Vaak komt dat omdat je je met een map niet zo verbonden voelt / niet fijn vind om te spelen en het voor jou daarom meer opvalt / bij blijft wanneer je die map krijgt.

Daardoor lijkt het voor jou alsof de distributie niet correct is, maar als je dan op op.gg terug gaat kijken of het gewoon simpelweg test over een x aantal games zul je zien dat het vrij dicht bij 50/50 zit. Systeem voor nu is prima.

Op den duur komt er toch een map selector voor de queue, ik heb liever dat ze tijd in andere dingen steken dan hoe vaak iemand Meramar of Erangel krijgt. Vrijwel 50/50 over 100 games is mijn inziens prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:33:
[...]

Met alle respect maar als iemand 100 games start en vrijwel op een 50/50 resultaat uitkomt dan is de distributie in mijn ogen vrijwel gelijk. Weet niet hoeveel dichter je bij de 50/50 wilt zitten.
Op 100 games is de distributie wellicht gelijk, op 10 games niet. En dat is net waar spelers over klagen, een hele avond lang Erangel of een hele avond lang Miramar spelen. Je wilt juist dat je binnen 10 games niet meer dan 7 keer dezelfde map speelt. En ook niet 7x Erangel achter elkaar en dan Miramar maar na hooguit 3 potjes op dezelfde map een min of meer gegarandeerde wissel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Als we toch even mogen klagen vind ik ook dat ze de optie tpp of fpp moeten vast zetten in de keuze.

Ik speel nooit TPP maar moet elke keer op het knopje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:33:
[...]

Met alle respect maar als iemand 100 games start en vrijwel op een 50/50 resultaat uitkomt dan is de distributie in mijn ogen vrijwel gelijk. Weet niet hoeveel dichter je bij de 50/50 wilt zitten. Het is al meerdere keren op Reddit voorbij gekomen, maar als er dan daadwerkelijk naar de cijfers gekeken word valt het wel mee hoe ongelijk die distributie is. En zit het eerder tussen iemands oren dan dat het ook daadwerkelijk zo is. Vaak komt dat omdat je je met een map niet zo verbonden voelt / niet fijn vind om te spelen en het voor jou daarom meer opvalt / bij blijft wanneer je die map krijgt.

Daardoor lijkt het voor jou alsof de distributie niet correct is, maar als je dan op op.gg terug gaat kijken of het gewoon simpelweg test over een x aantal games zul je zien dat het vrij dicht bij 50/50 zit. Systeem voor nu is prima.

Op den duur komt er toch een map selector voor de queue, ik heb liever dat ze tijd in andere dingen steken dan hoe vaak iemand Meramar of Erangel krijgt. Vrijwel 50/50 over 100 games is mijn inziens prima.
Gisteren had ik 8 keer achter elkaar Erangel. Niet erg, want ik speel veel liever op deze map dan op Miramar. Maar het geeft wel aan dat het systeem niet echt werkt. Op 100 games zal ik vast richting de 50/50 zijn gekomen, maar ik heb altijd maar 3 uurtjes max om te gamen. Dan zou ik al een gelijke verhouding willen zien. Of in ieder geval een map selector!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Kanonnen wat een gezeur over %kans op een bepaalde map.
Als we dan toch bezig zijn, ik krijg telkens de SCAR-L, zie ik toch liever dat ze het zo doen dat er dan het volgende potje een M4 ligt. Zelfde met de SKS, die vind ik ook veel vaker dan een KAR98.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Korkss schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:09:
Als we dan toch bezig zijn, ik krijg telkens de SCAR-L, zie ik toch liever dat ze het zo doen dat er dan het volgende potje een M4 ligt. Zelfde met de SKS, die vind ik ook veel vaker dan een KAR98.
Welcome to the internet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Korkss schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:09:
Zullen we gewoon maar stoppen met discussieren over deze game?

Het zijn gewoon prima zaken om het over te hebben tijdens een game die nog de nodige aandacht nodig heeft. Hoewel we er allemaal plezier aan beleven en er voor mij geen enkele game hetzelfde gevoel geeft. Maar er mag best over minpunten worden gesproken toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 10:41
Pfoe, ik kan niet wachten tot de 3e map uitkomt (ergens voor de zomer las ik?) Dan hebben we 33,333333% kans!

Oke toegegeven, het zou mooi zijn als je zelf kunt aangeven welke map je wilt spelen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:52:
[...]

Op 100 games is de distributie wellicht gelijk, op 10 games niet. En dat is net waar spelers over klagen, een hele avond lang Erangel of een hele avond lang Miramar spelen. Je wilt juist dat je binnen 10 games niet meer dan 7 keer dezelfde map speelt. En ook niet 7x Erangel achter elkaar en dan Miramar maar na hooguit 3 potjes op dezelfde map een min of meer gegarandeerde wissel.
En heb je ook al eens op op.gg terug gekeken hoe vaak het voorkomt dat het 7/10 Miramar of Erangel is? Deze comments zie je namelijk op Reddit dagelijks, en als je ze dan verzoekt in hun op.gg terug te kijken blijkt het verrekte weinig tot nooit voor te komen op die ene enkele keer. De rest van de tijd zitten ze gewoon rond de 50/50 ook op de 10 games.

Sure het systeem is niet perfect, maar om ze met al de huidige problemen die ze al hebben hier ook nog eens mee op te zadelen. Persoonlijk speel ik liever Miramar, komt Erangel, dodge - requeue en 90% van de tijd is het probleem opgelost. Het is geen end of the world probleem. En de map selector voor de queue is bevestigd, heb liever dat ze zich daarop focussen dan dat hele algoritme achter de huidige queue. Tenzij het broken beyond believe was, dan graag, maar dat is het zeker niet.
StealthyPeanut schreef op maandag 5 maart 2018 @ 07:46:
[...]

Gisteren had ik 8 keer achter elkaar Erangel. Niet erg, want ik speel veel liever op deze map dan op Miramar. Maar het geeft wel aan dat het systeem niet echt werkt. Op 100 games zal ik vast richting de 50/50 zijn gekomen, maar ik heb altijd maar 3 uurtjes max om te gamen. Dan zou ik al een gelijke verhouding willen zien. Of in ieder geval een map selector!
Die map selector is bevestigd dat ie komt. Echter met de huidige state of development gaat dat nog wel even duren maar het is dus niet dat ze er verder niet mee bezig zijn.

En zoals ik hierboven ook al aangaf, ik heb liever dat ze zich focussen op bugs, andere problemen en nieuwe features dan op het algoritme achter de huidige queue, want het is echt niet zo dat het onspeelbaar broken is. Terwijl er toch behoorlijk wat andere dingen zijn die de fun regelmatig uit de game halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

Korkss schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:02:
Laatste dagen spelen we iets voorzichtiger met duo en squad. Horen we shots gaan we zeker kijken, springen meestal wel in drukke gebieden maar dan aan de zijkantjes. Levert meer top 10 plays op, maar ook weer wat minder kills. Weet niet wat leuker is eigenlijk.
Bij de top 10 gaat mn bloed wat sneller stromen, al wordt ik ook heel blij van veel kills.
Wij zijn juist aggresiever gaan spelen. Schieten nu een stuk lekkerder doordat we vaker in gevechten komen. Wel gaan we soms het gevecht aan om vervolgens af te haken en de andere kant op te lopen op het moment dat het een heel lang gevecht lijkt te worden. Veel bewegen is onze nieuwe duo strategie en we winnen gelijk een stuk meer.

Dat maakt dit spel wel mooi, dat je op zo veel verschillende manieren kan spelen.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 30-09 00:18
Isniedood schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:57:
[...]

Wij zijn juist aggresiever gaan spelen. Schieten nu een stuk lekkerder doordat we vaker in gevechten komen. Wel gaan we soms het gevecht aan om vervolgens af te haken en de andere kant op te lopen op het moment dat het een heel lang gevecht lijkt te worden. Veel bewegen is onze nieuwe duo strategie en we winnen gelijk een stuk meer.

Dat maakt dit spel wel mooi, dat je op zo veel verschillende manieren kan spelen.
Same here!

Afgelopen 2 seizoenen veel voor rating gespeeld, waardoor je soms iets te serieus wordt voor een spelletje. Wel nette rankings behaald en met een 65% winrate & 100% top 10 geeindigd. Eigenlijk hebben de mensen met wie we spelen allemaal een 2e account om wat aggressiever te spelen of met randoms. Uiteindelijk bleek dat veel leuker en relaxter. Nog steeds redelijke winrate, maar vooral hogere damage / killrate en veel meer actie. Nu is het vooral balans vinden om niet te aggro te spelen, anders zit je weer snel 20min naar de spectator cam te kijken.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 22-09 14:40
hernoem je de files naar disabled , krijg je alleen de oude map, zodra de nieuwe komt ga je gelijk terug naar de lobby ;-)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Korkss
Hahaha net de heerlijkste win ooit voor mij gepakt in squad.
Oude map, cirkel eindigde op de brug. Had dat nog nooit meegemaakt. Waren nog met zijn 2e over van de squad. Killen een dude op de brug. Cirkel stopte en deathcirkel zou de volgende worden.
Ik zie niemand op de brug, kijk nog eens, 1 tegenstander over.
Jawel onder de brug. Met nog 12 seconden te gaan drop ik al mijn meds en boosters voor mijn teammate. Hij blijft op de brug en ik spring, ala ISIS, naar beneden met een granaat in mijn hand.
Hij knocked me terwijl ik land, granaat ontploft. KILL en chicken diner hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• divoji
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-04 11:05
@Korkss Dat zijn de lekkerste kippetjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:09
Korkss schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:23:
Hahaha net de heerlijkste win ooit voor mij gepakt in squad.
Oude map, cirkel eindigde op de brug. Had dat nog nooit meegemaakt. Waren nog met zijn 2e over van de squad. Killen een dude op de brug. Cirkel stopte en deathcirkel zou de volgende worden.
Ik zie niemand op de brug, kijk nog eens, 1 tegenstander over.
Jawel onder de brug. Met nog 12 seconden te gaan drop ik al mijn meds en boosters voor mijn teammate. Hij blijft op de brug en ik spring, ala ISIS, naar beneden met een granaat in mijn hand.
Hij knocked me terwijl ik land, granaat ontploft. KILL en chicken diner hahaha
Klinkt epic. Toevallig een opname gemaakt?
Had zojuist een kip nadat mijn laatste enemy dood ging door de cirkel. Saai, maarja, het is kip :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Gisteravond eindelijk mijn eerste kipje te pakken in squad (FPP), hoewel ik en een team maat ons wel moesten opofferen zodat de rest van ons team kon winnen..

De eind cirkel viel tussen Mylta Power en Woodcutter camp waarbij wij ons in een zeer ongunstige positie bevonden - aan de verkeerde kant van de weg, terwijl de cirkel op de heuvel lag. We spelen meestal squad in 2xduo teams (zodat wij ons altijd in 2-tallen bewegen om elkaar dekking te geven). Een vijandelijke squad had zich in de gebouwen op de heuvel verstopt en hadden ons vast gezet tussen de open weg en de blauwe cirkel.

Het A team zou de heuvel bestormen en het B team bleef achter - en wij ruilde onze ARs en SMGs voor de KAR98, SKS en Mini14 van het A team met 8x scopes. Door zeer gericht de ramen in de gebouwen aan de overkant onder vuur te nemen (en daarbij ook een paar headshots weten te scoren) kon ons A team op tijd de heuvel bereiken. Terwijl we dekkings vuur bleven geven haalde de cirkel ons in en was het voor ons gedaan maar gelukkig was Team A in staat de enige overgebleven tegenstander onder de voet te lopen voor een lekker en welverdiend kippetje!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

mouzetc schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:59:
[...]

Same here!

Afgelopen 2 seizoenen veel voor rating gespeeld, waardoor je soms iets te serieus wordt voor een spelletje. Wel nette rankings behaald en met een 65% winrate & 100% top 10 geeindigd. Eigenlijk hebben de mensen met wie we spelen allemaal een 2e account om wat aggressiever te spelen of met randoms. Uiteindelijk bleek dat veel leuker en relaxter. Nog steeds redelijke winrate, maar vooral hogere damage / killrate en veel meer actie. Nu is het vooral balans vinden om niet te aggro te spelen, anders zit je weer snel 20min naar de spectator cam te kijken.
65% ? Holy shit... heb net 8 chicken dinners in 150 uur ofzo :P Spelen jullie vooral squad? Kan me voorstellen dat daar de winkans het grootste is en de geluksfactor het kleinst.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
mouzetc schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:59:
[...]

Same here!

Wij spelen de laatste weken met 4 wat beter samen, zonder dat het echt te serieus wordt want we hebben de grootste lol samen. Maar dan merk je al dat je sowieso in de top10 komt (ook niet zo lastig tegen 24 teams als je een beetje slim land en loot) en dat er zeker wins mogelijk zijn en ook komen.

Laatst weer een cheater tegengekomen trouwens. Lekkere aimbot recht op m'n kanis! Reportje........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Eerlijk gezegd vind ik die top 10 halen allang niet meer interessant.

Relatief laat uit het vliegtuig springen, naar een godvergeten oord vliegen en kamperend een weg richting de laatste play zones manoeuvreren: dan haal je in negen van de tien gevallen met twee vingers in de neus de laatste tien. Leuk voor de statistieken, maar ik haal er op die manier helaas geen voldoening uit.

We spelen als Squad om kip te pakken, het liefste door middel van een paar mooie shootouts. In het begin en tegen het einde spelen we vrij agressief en schieten we op zo'n beetje op alles wat ademt. En lukt dat niet? Jammer dan, volgend potje beter - dan zijn we in ieder geval strijdend ten onder gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mja top 10 is inderdaad boring, zeker als je wat defensief speelt. WWCD is leuk, maar niet met 1 kill.. zo hebben we der al veel gehad en ben er een beetje op uitgekeken.
Laatste paar echt tactisch qua cirkelkeuze gespeeld en zelfs top 5 is te doen zonder een schot te horen/geven of iemand te zien.

Ga ook maar wat meer de actie gaan opzoeken, mss gaat het spel dan ook weer wat meer boeien.
Al heb de sinds de patch weer verdomde d-sync. Het lijkt wel bij mij elke patch af te wisselen. De ene patch is de hitreg gewoon een maand ofzo echt goed, patch erna kan ik gewoon geen ene drol gekilled krijgen. Gisteren was het echt frustrerend gewoon.
Hopen dat ze snel weer nieuwe patch uitrollen dat het weer draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
floriz87 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:24:
[...]

Klinkt epic. Toevallig een opname gemaakt?
Had zojuist een kip nadat mijn laatste enemy dood ging door de cirkel. Saai, maarja, het is kip :P .
Er is alleen een opname door een squadmate gemaakt via spectate, met zn mobiel.
Zal eens kijken of ik die kan uploaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Het vervelende met een squad in een druk gebied is vaak; Je bent zo sterk als je zwakste schakel..... Als er 1 iemand gewoon pech heeft dan is die dood, terwijl de rest wat kills haalt of verder aan het looten is. Dan is die ronde voorbij, want wij laten niemand een hele ronde op de rest wachten. Pas als er minder dan 40 ppl over zijn, spelen we door voor de kip.

Met DUO of SOLO is een drukke drop veel leuker. Met meer spelers is het vaak veel teveel op geluk gebaseerd early game. Dat met de lage tickrate van de servers, ontlopen we in het begin de echte drukke gebieden en landen we in de kleinere steden waar ook wel spelers zijn, maar geen Pecado, Martin, Pochinki, School etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Korkss schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:27:
[...]

Er is alleen een opname door een squadmate gemaakt via spectate, met zn mobiel.
Zal eens kijken of ik die kan uploaden :+
Heeft niemand replay aan staan dan? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
MeltedForest schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Ik gebruik hiervoor nVidia shadowplay (werkt samen met pubg). Je krijgt na afloop al je kills/deaths en downs te zien die je terug kunt kijken, werkt prima. Als ik wat toffe actie gehad heb dan kan ik ook alt+f10 indrukken en slaat hij de laatste 15min op, echt ideaal. _/-\o_

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
MeltedForest schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Pubg doet dat automatisch toch? ik kan altijd mijn gespeelde match in replay zien.

Of kun je dit ook uitzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
mfneed schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:27:
[...]

Pubg doet dat automatisch toch? ik kan altijd mijn gespeelde match in replay zien.

Of kun je dit ook uitzetten?
Kun je in de lobby uitzetten in je settings->gameplay menu.

Sommige mensen hebben microstuttering door de replay/deathcam functie....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Ojaaa replay heb ik aanstaan. Dus zou het via daar ook moeten kunnen recorden toch? Dat zou epic zijn :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Cyw00d schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:12:
[...]

Ik gebruik hiervoor nVidia shadowplay (werkt samen met pubg). Je krijgt na afloop al je kills/deaths en downs te zien die je terug kunt kijken, werkt prima. Als ik wat toffe actie gehad heb dan kan ik ook alt+f10 indrukken en slaat hij de laatste 15min op, echt ideaal. _/-\o_
Maar dat werkt zeker niet samen met AMD videokaarten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
MeltedForest schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:00:
[...]

Maar dat werkt zeker niet samen met AMD videokaarten? :+
Nope (shadowplay, dus je kills opslaan) niet, ik had hiervoor een RX480 en ik kon met AMD wel beeld opnemen (kun je binden op een key ook) op internet lees ik dat je ook hier de laatste zoveel minuten kan opslaan met AMD Relive. Mocht dat niet lekker werken dan kun je het ook nog doen met OBS, die heeft een soortgelijke functie. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Cyw00d op 06-03-2018 14:05 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Cyw00d schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:05:
[...]

Nope (shadowplay, dus je kills opslaan) niet, ik had hiervoor een RX480 en ik kon met AMD wel beeld opnemen (kun je binden op een key ook) op internet lees ik dat je ook hier de laatste zoveel minuten kan opslaan met AMD Relive. Mocht dat niet lekker werken dan kun je het ook nog doen met OBS, die heeft een soortgelijke functie. 8)
Ik zal Relive eens checken dan, ik installeer altijd alleen maar drivers en niet de optionele bloatware die je erbij krijgt. Maar ik heb wel replay aan staan bij pubg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
MeltedForest schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:06:
[...]

Ik zal Relive eens checken dan, ik installeer altijd alleen maar drivers en niet de optionele bloatware die je erbij krijgt. Maar ik heb wel replay aan staan bij pubg :P
Ja geef dat eens een spin, relive bestaat nog niet zo lang ook.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
MeltedForest schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:06:
[...]

Voor het recorden van gameplay is AMD Relive zeer geschikt en daar heb je zeker geen OBS voor nodig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Waarom hebben ze de regen en mist map verwijderd?
Ik vond dat wel echt een leuke toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:55
Zoek eens op regen of mist in dit topic. En begin aub niet de hele discussie opnieuw:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 30-09 00:18
Isniedood schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:01:
[...]

65% ? Holy shit... heb net 8 chicken dinners in 150 uur ofzo :P Spelen jullie vooral squad? Kan me voorstellen dat daar de winkans het grootste is en de geluksfactor het kleinst.
Ja squads idd! Sowieso ben je dan 1 van de 25 ipv 100.. en heb je veel meer area control.
Korkss schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:51:
Ojaaa replay heb ik aanstaan. Dus zou het via daar ook moeten kunnen recorden toch? Dat zou epic zijn :-p
Hop daar mee dan! :9 :D :D (en even opsturen naar dearsomeone !)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren weer eens een baalavond gehad in 3 gespeelde potjes.

Wij landen en looten met 3 man heel Yasnaya (toevallig landde er helemaal niemand verder). Prima loot en de cirkel zat mee, dus wij gaan na een 10 minuten looten die kant op. Rijden we toevallig precies langs 2 squads.....daardoor auto binnen no-time opgeblazen en wij dood.

Daarna landen we in Severny met 3 man. 1 andere squad was er ook bij. Bij elkaar geland, maar aan loot echt dramatische shit gevonden. Niet eens een helm en een vest. Maar het andere squad had ons op de korrel dus moesten we wel de confrontatie aangaan. 2 gekilld, maar wij alledrie dood. Grrrrr.....

Toen naar Chumacera gegaan. Lekkere loot en een andere squad uitgeschakeld. De cirkel ook aardig mee, dus ging lekker! Toen met nog 40 alive bleef de game hangen bij iedereen.
Potjes erna ook 3 keer gehad dat de game bleef hangen, dus maar opgegeven :+.

Dan lig ik echt in bed te balen van sommige keuzes of acties.... Dat is ook echt de kracht van dit spel. Een deaths stelt echt wat voor. Bij BF of COD niet. Volgende keer beter!

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 07-03-2018 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
StealthyPeanut schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:04:
Dan lig ik echt in bed te balen van sommige keuzes of acties.... Dat is ook echt de kracht van dit spel. Een deaths stelt echt wat voor. Bij BF of COD niet. Volgende keer beter!
Op het oog miniscule foutjes kunnen binnen enkele seconden eindigen in bedroefd naar de death cam staren.

Na landing snel een UMP pakken en à la John Rambo gun blazing een gebouw binnenstormen, om vervolgens erachter te komen dat 'ie nog op single shot staat. Met hoongelach van een concurrerende squad wegrijden, om vervolgens erachter te komen dat de benzine op is. Met zijn allen als aasgieren op de loot van een uit de weg geruimde squad duiken, om vervolgens erachter te komen dat teamlid nummer vier blijkbaar nog niet dood was.

Er is een dunne lijn tussen succes en mislukking. Meedogenloosheid is dan ook de charme van PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Nog meer mensen die gisteren flinke serverproblemen hadden ? (tussen 3 & 6) waren zo weinig mensen in de servers dat ik in de queue ging, even naar het toilet rende, en vervolgens in het vliegtuig zat met 3 squads. 8)7 8)7 8)7

De enige ekte...

Pagina: 1 ... 105 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord