"When you grow up your heart dies"
En sneller dan HAM
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
VER kan dus toch wel sturen...
Daar bestond twijfel over?zetje01 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:01:
Ik neem alles terug!
VER kan dus toch wel sturen...
Z'n stuurtje stond scheef volgens iemand hier.
...
Dat klopt, maar dat is zo gefixt in de pits =)Luxicon schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:02:
[...]
Z'n stuurtje stond scheef volgens iemand hier.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik verwacht geen wonderen vanmiddag.. P5/P6 blijft de verwachting hier..Trevor schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:03:
Ik ben echt enorm benieuwd naar de kwalificatie. Zitten Ferrari en Merc nu verstoppertje te spelen of kan RBR echt mee met ze?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mee eens. Ik denk nog steeds dat de Mercedessen ergens een knopje hebben voor de kwalificatie. Dit gaan altijd net een stuk sneller.nachtnet schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:04:
[...]
Ik verwacht geen wonderen vanmiddag.. P5/P6 blijft de verwachting hier..
Ik ga nu maar koekjes bakken met mn zoon en dan vanmiddag maar lekker genieten van de wedstrijd om Pole Position!

@UltraSub Niet gezien, maar zou kunnen, die hebben ze toch niet nodig dus zijn prima banden om mee naar de weegbrug te gaan of om de HAAS op te parkeren..
Lastig te zeggen, maar vooral gezien de FP2-tijd van Ricciardo zeg ik dat het gat niet zo groot is als op de andere circuits. Wat me dan niet extreem verbaast, want downforce lijkt iets minder belangrijk hier in Bahrain, maar weinig drag en goede remmen des te meer en dat lijkt wel op orde bij de RB13 op het moment.Trevor schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:03:
Ik ben echt enorm benieuwd naar de kwalificatie. Zitten Ferrari en Merc nu verstoppertje te spelen of kan RBR echt mee met ze?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ik ook, maar stiekem gaat het toch wel weer kriebelen als ik RIC Gisteren en Max vandaag zo zie strijden in de top 3nachtnet schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:04:
[...]
Ik verwacht geen wonderen vanmiddag.. P5/P6 blijft de verwachting hier..
Prima banden om pitstops mee te oefenen.
If you choose not to decide, you still have made a choice.

Maar eerlijk gezegd vind ik dit echt wel een mooi lijstje zo hoor..
[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 15-04-2017 15:08 ]

* nachtnet gaat even checken wat er op de achtergrond van zijn pc aan de hand is.. zit wat vertraging tussen wat ik op het toetsenbord denk ik te typen en wat er op het scherm verschijnt..
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Engine mode Maxsjaool schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:06:
Undisclosed engine mode bij Max volgens Horner... hmm... interessant.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ja en Palmer ook.. Komt ook steeds tekort tov z'n teamgenootMikeyMan schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:20:
Die stroll moet zich toch inmiddels ook wel achter de oren gaan krabben... Zo'n achterstand op massa telkens
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
sjaool schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:06:
Undisclosed engine mode bij Max volgens Horner... hmm... interessant.
Jullie begrijpen het verkeerd. "Undisclosed engine modes" bij anderen.
[ Voor 65% gewijzigd door UltraSub op 15-04-2017 15:25 ]
Zo begreep ik het in eerste instantie niet. Maar ja we weten allemaal wat Mercedes kan in de kwalificatie. Dus een pole zie ik ook niet zo snel gebeuren... maar het mag natuurlijk wel.UltraSub schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:22:
YouTube: Sky F1 Report after FP3 Bahrain - Verstappen 1st - Horner
[...]
[...]
Jullie begrijpen het verkeerd. "Undisclosed engine modes" bij anderen.
[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 15-04-2017 15:27 ]
In de q lijkt me dat er nog 2s vanaf gaat
Ja, lijkt me ook een grapMikeyMan schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:27:
Zal toch wel een grap zijn?
In de q lijkt me dat er nog 2s vanaf gaat
Ik weet weinig van racen af, maar er wordt geklaagd over grip vanwege de hoge temperaturen van de baan en het effect op de banden. Misschien zijn die omstandigheden ook wel in het voordeel van Max, net zoals regen,
...
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-04-2017 15:40 ]
Onboard Tyrell P34 Monaco
Als je denkt dat ze bij Sky een Oranje VER bril ophebben, zou je eens moeten kijken naar Channel 4 (Steve Jones & David Coulthard zijn echt nog grotere fans hier kunt vinden..)Hupske schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:09:
Bij Sky zijn ze ook wel verliefd op Max. Vinden het altijd geweldig hoe hij de auto in bedwang houdt terwijl hij een beetje scheef gaat
Ze zijn ook rustig heel kritisch op max hoor.nachtnet schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:11:
[...]
Als je denkt dat ze bij Sky een Oranje VER bril ophebben, zou je eens moeten kijken naar Channel 4 (Steve Jones & David Coulthard zijn echt nog grotere fans hier kunt vinden..)
Soms wel. Ik vond de analyse tijdens de FP wel mooi, over het feit dat zodra jonge coureurs hoge ogen gooien tijdens hun eerste races, ze hier lastig weer vanaf komen. Ze hadden het over Hulkenberg en Vandoorne, dat dan weer wel. Echter, als VER een fout zou maken zoals Bottas maakte vorig weekend, had hij denk ik wel meer kritiek over zich heen gehad dan bij Bottas het geval was. Het grote publiek verwacht nu veel van VER, helemaal in moeilijke omstandigheden.Razorbite schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:13:
[...]
Ze zijn ook rustig heel kritisch op max hoor.
Schrok me net weer de tering hahaRobsta86 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:53:
Pfff lijkt wel of die verstappen reclame met de week harder door de luidsprekers knalt zeg. Mag Ziggo wel eens wat aan gaan doen.

Na de Q maar weer Mn T500rs pakken en wat races doen met F1 2016
[ Voor 42% gewijzigd door RedHat op 15-04-2017 16:49 ]
Hopelijk gaat ie het goed doen zo.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Daar zal het helaas nog wat te vroeg voor zijn ben ik bang maar de eerste pole voor Max lijkt me ook dubbel genieten. Hij heeft nog wel wat tijd gelukkig....Coennos schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:53:
Wat zou het leuk zijn Max op pole..
Ik denk alleen niet dat hij dat lang vol kan houden morgen. Je zag vorige week hoe makkelijk Vettel de Red Bulls voorbij ging zonder DRS en op hardere banden, om nog maar niet over Mercedes te spreken.Coennos schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:53:
Wat zou het leuk zijn Max op pole..
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wel apart, echt een high-speed-circuit is het niet namelijk.Stefie2010 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:55:
Pole vorig jaar 1:29,493. Sterk als ze dat halen dit jaar...
Go Ferrari

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik weet niet wat jij gezien hebt, maar ik heb vorige week niet gezien dat Vettel op het rechte stuk zomaar de RBR's voorbij reed?fsfikke schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:56:
[...]
Ik denk alleen niet dat hij dat lang vol kan houden morgen. Je zag vorige week hoe makkelijk Vettel de Red Bulls voorbij ging zonder DRS en op hardere banden, om nog maar niet over Mercedes te spreken.
Wel dat Max zich verremde bij de hairpin.
FP3 was sowieso niet echt representatief, gister in FP2 gingen ze al een stuk sneller. Bovendien zal Mercedes nog wel wat extra over hebben qua motor. (Wat Horner bedoelde met undisclosed enginemodes).
Volgens mij loopt mijn stream achter hierHupske schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:06:
Grosjean laat ook even een streep achter op het asfalt. Dat wordt nog een keer nieuwe bandjes eronder en nog een poging wagen denk ik.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
[ Voor 57% gewijzigd door Hupske op 15-04-2017 17:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
...

[ Voor 36% gewijzigd door Hupske op 15-04-2017 17:11 ]
Maar volgens Claire Williams hadden ze hem ook in de auto gezet zonder geld van papa Stroll.Hupske schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:11:
Hahaha die Stroll wat een ramp is dat zeg. Kon de auto maar weer net op de baan houden
En weer erg onrustig aan het rijden zo te zien. Benieuwd of we nog wat strijd gaan zien dit weekend binnen bepaalde teams (RAI, RIC, STR, PAL), zullen toch wel wat druk beginnen te voelen.Humma Kavula schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:10:
En Stroll weer 1,5 seconde langzamer als Massa..
Volgens Claire Williams is hij "Phenomenal". Persoonlijk vind ik het echt een koekenbakkerHupske schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:11:
Hahaha die Stroll wat een ramp is dat zeg. Kon de auto maar weer net op de baan houden
Stroll wat een flippo. Haalt die het einde van het seizoen wel?Hupske schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:11:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gas gegeven..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:14:
Ik ben weer eens laat. Hoe de hell staat max tweede bij Q1?
Aangezien zijn papa miljoenen meeneemt, zit hij gebakken.Mu.siQ schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:13:
[...]
Stroll wat een flippo. Haalt die het einde van het seizoen wel?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op SS wel. Rest merc/fer rijd op SDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:14:
Supersofts tegen soft bij Mercedes en Ferrari ...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:14:
Check de bandenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:14:
Zolang ze het geld van pa Stroll nodig hebben sturen ze hem niet weg.Mu.siQ schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:13:
[...]
Stroll wat een flippo. Haalt die het einde van het seizoen wel?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zijn Ryzen heeft een nieuwe snelste racelijn berekend.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:14:
Na een halve alinea heb ik dat artikel weggeklikt. Wat een pr bs was datP.K. schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:12:
[...]
Maar volgens Claire Williams hadden ze hem ook in de auto gezet zonder geld van papa Stroll.
Staat er .8 achter wat best veel is.
Ja zover was ik al.
Maar zelfs met supersoft bandjes ligt hij wel heel ver voor op RIC.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien dat ze er wat aan doen als we ziggo er op wijzen via een mailtje. Ik ga er later een sturen in ieder geval, want het is aardig belachelijk. De auto's en commentaar zijn vrij onduidelijk te horen met dat 2.0 stereo van hun, dus moet ik het systeem al wat harder zetten en dan knalt die reclame er ineens doorheen met naar het lijkt 5.1 (want de sub doet flink mee) en 10db harder.Robsta86 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:53:
Pfff lijkt wel of die verstappen reclame met de week harder door de luidsprekers knalt zeg. Mag Ziggo wel eens wat aan gaan doen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Leek een flink stuk rubber te zijn. Heb alleen niemand met een klapband eraf zien gaan ... vreemd.metallicattim schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:18:
Er vloog een iets aardig groots door de lucht!
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1