[F1 2017] Race 2 - GP van China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste
Acties:
  • 62.225 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 21:18
Wat een verschil hè, gelijk na die eerste doordraaier al goed zichtbaar wat het verschil in grip is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
In ieder geval krijgen we een inhaalrace, hopelijk ook nog in de regen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Even genieten nog van de snelheid anno 2017 met de huidige F1 auto's. Goede regie hier!

https://streamable.com/gg2ka

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Software update-tje next-next-finish en op naar het podium in de regen morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
TheBrut3 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:03:

Je kan als team je verlies nemen en, afhankelijk van de voorspelling, de auto op een (semi-)wet setup neerzetten.
Regensetup bestaat bijna niet meer met de huidige auto's begreep ik. Even source niet meer kunnen vinden.
Zijn kwaliteiten in de regen heeft hij in Brazilië al wel bewezen.
Uit Verstappens eigen woorden maak ik toch op dat hij zelf nu terughoudend is, waar hij in Brazilië het hele weekend om regen heeft geroepen. De reden; toen was het chassis en de downforce beter. Nu is er minder downforce op de RB en volgens zijn woorden wordt het nu al snel een stuk moeilijker om eenzelfde staaltje te laten zien.

/edit
Natuurlijk is er niet minder downforce dan in Brazilië, maar het totaal pakket mist downforce ten opzichte van de concurrenten.

[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 08-04-2017 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ze geven nu een droge race aan de grote weersites. Accuweather en Weather.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Toch zie ik wel voordelen voor Verstappen. Bij nat weer zou hij de wagen een regensetup kunnen geven als de PU vervangen word. Parc Fermé vervalt dan.
Bij droog weer kan hij starten op bijv. de medium band, en dan halverwege de race naar soft of misschien zelfs supersoft. Doordat er weinig gereden is in de trainingen hebben de andere teams weinig data over de banden vergaard, wellicht is een 2 stopper noodzakelijk door de snelle bochten en harde aanrem punten.
Verwacht vooral dat de linkervoorband het zwaar krijgt. Bijna iedereen start nl op supersoft of soft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Niks kunnen zien van de kwali, dus dan maar de notebook van Teddie kijken. Jammer van Max, maar nu kan hij laten zien dat inhalen wel mogelijk is dit jaar!

Ik ben benieuwd of het gaat regenen, meestal valt er niks als iedereen het verwacht.. Hopelijk vallen er wel wat druppels zodat we een leuke race te zien krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22
Regen of geen regen het gaat een interessante race worden.
Het is pas de tweede race en na een race of vijf krijg je pas een duidelijk beeld waar welk team staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

alwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:27:
Ze geven nu een droge race aan de grote weersites. Accuweather en Weather.com.
Hmpf, dan verwacht ik niet dat Verstappen veel naar voren zal komen. :X Ergens is dit wel een goede test of inhalen met de nieuwe wagens goed mogelijk is. Maar ik verwacht van niet. :/

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42
Weerberichten blijven wisselend..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jWpo8sKOCVtZRE8pvq2mbcfD/full.png

Ik ga het morgen wel zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Helaas al van heavy naar light. Jammer. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C86DFNxXkAAR8Qq.jpg

Via @TelemetricoF1 hier een verwachte buienradar voor morgen 14:00u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:16
tlpeter schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:11:
Regen of geen regen het gaat een interessante race worden.
Het is pas de tweede race en na een race of vijf krijg je pas een duidelijk beeld waar welk team staat.
Nein, na een race of 5 (Barcelona stond/staat op de planning voor RBR, waarschijnlijk pas 1 race later volgens mij) weten we waar RBR staat met hun upgrades.
Kan goed zijn dat Ferrari over 7 of 8 races met een giga upgrade komt, dus dan verandert het weer, en dan komt over 9 races Williams met een flinke upgrade, over 10 races McLaren enzovoort. Dus over 5 races weten we helaas niet waar ELK team staat, maar waar RBR op dat moment staat met de upgrade :)

[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 08-04-2017 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

UltraSub schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:23:
Helaas al van heavy naar light. Jammer. We gaan het zien.
Heavy lijkt me niet zo'n goed plan, dan gaan ze niet rijden. De baan moet nat zijn en blijven, meer hebben we niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Ben ik de enige die bang is dat z'n motor morgen ploft. (na vandaag)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

LopendeVogel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:30:
[...]
Nein, na een race of 5 (Barcelona stond/staat op de planning voor RBR, waarschijnlijk pas 1 race later volgens mij) weten we waar RBR staat met hun upgrades.
Kan goed zijn dat Ferrari over 7 of 8 races met een giga upgrade komt, dus dan verandert het weer, en dan komt over 9 races Williams met een flinke upgrade, over 10 races McLaren enzovoort. Dus over 5 races weten we helaas niet waar ELK team staat, maar waar RBR op dat moment staat met de upgrade :)
Ik las gisteren op een of andere nieuwssite dat de Renault power upgrade naar voren werd gehaald, mogelijk in Rusia beschikbaar. Een echte upgrade is het natuurlijk niet, maar beter wat eerder dan flink later.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Bosmonster schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:52:
[...]

Heavy lijkt me niet zo'n goed plan, dan gaan ze niet rijden. De baan moet nat zijn en blijven, meer hebben we niet nodig.
Brazilië was anders ook heavy. Was een top race. Genoten. En niet alleen van Max.
HeAdWaVe74 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:09:
Ben ik de enige die bang is dat z'n motor morgen ploft. (na vandaag)
Mwoah. Als het puur een software probleem is dan niet. Als het mechanisch was, tsja. We weten het niet. Gaan het zien. Extra spanning ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Lekker heb er zin in,vroeg voor het scherm..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
LopendeVogel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:30:
[...]

In ieder geval een hoop punten achter Ferrari en Mercedes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Bosmonster schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:52:
[...]

Doe dan een race zoals Donington 1993 waarbij ze steeds wisselen van banden, zitten ze net op slicks gaat het weer regenen en vice versa.... >:) Had Prost niet 7 pitstops? En Senna maar 2 of zo omdat het voor hem geen zak uitmaakte?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 13:45
bvk schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:24:
[...]

Doe dan een race zoals Donington 1993 waarbij ze steeds wisselen van banden, zitten ze net op slicks gaat het weer regenen en vice versa.... >:) Had Prost niet 7 pitstops? En Senna maar 2 of zo omdat het voor hem geen zak uitmaakte?
Had hamilton vorig jaar geen 5-stopper? inclusief een achter de safetycar van 1 ronde voor het bandenregelement, en dat was een droge race ;)

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
UltraSub schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:24:
[...]

Mwoah. Als het puur een software probleem is dan niet. Als het mechanisch was, tsja. We weten het niet. Gaan het zien. Extra spanning ;)
Lijkt mij dat als de motor idd maar op 4 cilinders liep (door een softwareprobleem) dat dat toch problematisch blijft. Het blijft een mechanisch iets, en als de software een fout maakt die zo'n gevolgen heeft lijkt mij toch dat dat ook invloed op het mechanische moet hebben. Maar we zullen het inderdaad morgen zien, tenzij ze de motor uit "veiligheidsoverweging" wisselen om geen risico te lopen op een DNF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

UltraSub schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:24:
[...]

Brazilië was anders ook heavy. Was een top race. Genoten. En niet alleen van Max.

[...]

Brazil had een wat warmere regen, droogt dus sneller op. In china is het wat kouder, dus de regen blijft langer op de baan.

Als de baan lekker nat is morgen, maar niet te nat dan is het prima :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
RobertMe schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:31:
[...]

Lijkt mij dat als de motor idd maar op 4 cilinders liep (door een softwareprobleem) dat dat toch problematisch blijft. Het blijft een mechanisch iets, en als de software een fout maakt die zo'n gevolgen heeft lijkt mij toch dat dat ook invloed op het mechanische moet hebben. Maar we zullen het inderdaad morgen zien, tenzij ze de motor uit "veiligheidsoverweging" wisselen om geen risico te lopen op een DNF.
1 intermittent sensor en het is gebeurd. Software neemt een beslissing en klaar. En laat die blokken nou wat meer sensoren hebben dan die in een Golf (wat er tegenwoordig ook al een shitload heeft)
Bensimpel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:32:
[...]
Brazil had een wat warmere regen, droogt dus sneller op. In china is het wat kouder, dus de regen blijft langer op de baan.

Als de baan lekker nat is morgen, maar niet te nat dan is het prima :)
Zeer slecht zicht doet ook wat met de mindere goden op de baan (voor zover je van mindere goden kunt spreken in F1!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
Ik ga tukken, zit er morgen 07:00 klaar voor de voorbeschouwing.
Ik zeg p2 voor max in de regen. En Brasilletje voor Max:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
TakeAway schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:24:
Toen had die een wagen met goede downforce en dus goed chassis. Nu is het wat anders.

Top 6 voor Max _/-\o_ ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
TakeAway schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:24:
Ik denk P6-P7. Ik vind de RB nog niet echt super en vorig seizoen had hij het voordeel van betere downforce. Nu heeft het hele veld veel betere downforce dus ik denk dat de marges kleiner zijn dan toen in Brazilië.

Denk wel dat hij de ballen heeft om iets te forceren. Hoop dat Vettel zn voorvleugel verliest bij de start en dat hij en max bij elkaar komen met een hoop honestlys etc 😂

Ik vind de 1e bocht zo vet in China. Je moet daar echt op de rem je snelheid op het maximale houden en terugschakelen op het goede moment. Veel leuker dan voor een bocht vol op de rem trappen tot snelheid x en dan snelheid opbouwen. Mooiste bochten imho. Om vervolgens naar links te gaan waar je grip mist en te vroeg op het gas fataal kan zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 08-04-2017 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
alwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:27:
[...]

Toen had die een wagen met goede downforce en dus goed chassis. Nu is het wat anders.

Top 6 voor Max _/-\o_ ;)
Dat dus. Volledig eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Okee, RB, is niet als vorig jaar, maar als het nat is?... Ik denk dat het dan heel anders gaat lopen.
P6,P7? in Brazilie, reden die plekken ook niet zo lekker, en werden ze "gepakt' in no time...
HAM 1, VER 2, VET 3.
Oh, en niet te vergeten... piepen over regen en geen safety car...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
TakeAway schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:36:
Okee, RB, is niet als vorig jaar, maar als het nat is?... Ik denk dat het dan heel anders gaat lopen.
P6,P7? in Brazilie, reden die plekken ook niet zo lekker, en werden ze "gepakt' in no time...
HAM 1, VER 2, VET 3.
Oh, en niet te vergeten... piepen over regen en geen safety car...
Valt niet te vergelijken. Beide RBR coureurs geven aan dat ze nog niet de goede balans hebben gevonden, ga maar eens op nieuwe intermediates/wets rijden als je niet tevreden bent de balans van de auto.
Waarschijnlijk is de setup al een stuk beter dan 2 weken geleden, maar in Brazilië hadden ze al (bijna, voor VER) een volledig seizoen ervaring met de 2016 wagen.
Maar goed, veel mensen zijn ook in de clickbait van de NOS getrapt, en hebben meer hoop dan dat VER zelf heeft.
Verstappen denkt al aan kletsnat inhaalspektakel
Zelf gaat de coureur de vergelijking met Brazilië liever uit de weg. "Ik wil er morgen gewoon van gaan genieten""Het zou beter zijn als het regent." "Maar ik ga mijn best doen om naar voren te komen en anderen in te halen."
@nachtnet , Sorry dat ik de NOS blijf bashen wat betreft F1 nieuws :P

kimi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
yorkick schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:48:
[...]
Maar goed, veel mensen zijn ook in de clickbait van de NOS getrapt, en hebben meer hoop dan dat VER zelf heeft.
[...]
@nachtnet , Sorry dat ik de NOS blijf bashen wat betreft F1 nieuws :P
Ik vind het prima hoor. Heb geen aandelen NOS. En ben het met je eens dat hier een echte Click-Bait kop staat. Qua inhoud ben ik ook niet zo tevreden met de berichtgeving van Louis Dekker dit weekeinde.

(blijft staan dat ik de verhoogde aandacht van "reguliere" media voor Formule 1 absoluut blijf toejuichen. (Ook al is er maar 1 nieuwe kijker/fan voor komende race omdat hij/zij bovenstaande kop gelezen heeft.))

offtopic:
* nachtnet kijkt op de extra schermen momenteel naar de IMSA.TV stream. Wat een prima verslag + kwaliteit van de gratis-officiele stream. BUBBAGP, Long Beach.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 21:35
Goedemorgen :w

Klaar voor de voorbeschouwing. Nog steeds geen fan van deze vroege tijden maar
gelukkig is de race volgende week later :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Môgge voor de vroege vogels. :D

Het wordt in ieder geval nat. Hoe nat is nog afwachten omdat het nogal regelmatig wisselt qua hoeveelheid neerslag daar in Shanghai.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/15zo0ls.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 06:32 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
Hier ook al wakker. Dan eerst maar even koffie. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het begint in ieder geval al goed met ping pong in de pitsstraat. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:34

Bestla

Kvinne

Ook wakker en * Bestla biedt koffie aan de vroege racefans. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
ZO, daar zijn we weer. De Nespresso staat weer te pruttelen.

/edit: GIO een gridpenalty van 5 plaatsen. Max dus plekje naar voren.

[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2017 06:50 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Als de monteurs de software van Max weer op orde hebben en de motor doet het weer naar behoren dan verwacht ik Neerlands trots binnen een paar ronden weer binnen de top 10. En duimen dat de wagen in de regen een beetje goed presteert. Ik verwacht geen Brazilië 2 maar als het gebeurt zou dat natuurlijk wel mooi zijn. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 06:40:
ZO, daar zijn we weer. De Nespresso staat weer te pruttelen.
Ben ik even blij dat ik een bonenmachine heb. >:) :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LuPo schreef op zondag 9 april 2017 @ 06:47:
[...]

Ik zit hier aan de citroen thee. Koffie heb ik jaren geleden al afgezworen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 06:48:
[...]

Ik zit hier aan de citroen thee. Koffie heb ik jaren geleden al afgezworen. ;)
Hé theeleut. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
* Robsta86 is ook weer van de partij!

Ben blij dat er niet erg veel ochtend races zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
LuPo schreef op zondag 9 april 2017 @ 06:47:
[...]

Bonenmachine zegt per definitie niet dat je koffie beter is. >:)
Ligt aan de bonen. Heb genoeg slootwater gedronken wat uit een Jura kwam.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Robsta86 schreef op zondag 9 april 2017 @ 06:50:
* Robsta86 is ook weer van de partij!

Ben blij dat er niet erg veel ochtend races zijn :)
Volgende week weer op de avond. Van het ene uiterste naar het andere. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 06:51:
[...]

Bonenmachine zegt per definitie niet dat je koffie beter is. >:)
Ligt aan de bonen. Heb genoeg slootwater gedronken wat uit een Jura kwam.

:+
Klopt. Maar m'n ouders hebben Nespresso. Het is duurder en de koffie minder lekker dan bij mij. Ik vind het altijd wel grappig dat mensen er toch zo mee lopen te koketteren. :P

Maar ontopic. Laat de voorbeschouwing maar beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ben ik de enige die deze races zo vroeg erg fijn vindt? Oke, uurtje later had wel gemogen, maar nu heb je tenminste wel nog wat van je zondag :)

Tijd voor ontbijt en voorbeschouwing. Goede race mensen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nespresso is ook een verschrikkelijk duur bakkie koffie per cup.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C88f-njXkAADNoO.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C88f_N2XsAUNZql.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C88f_ibXsAEO3fu.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C88ehL9XoAAa8vK.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C88ehL9XoAAa8vK.jpg:large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

metallicattim schreef op zondag 9 april 2017 @ 06:58:
Ben ik de enige die deze races zo vroeg erg fijn vindt? Oke, uurtje later had wel gemogen, maar nu heb je tenminste wel nog wat van je zondag :)

Ik vind het wel lekker. Je bent nu inclusief nabeschouwing ook wel tot half elf onder de pannen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Nope, je bent niet de enige. Ik vind dit ook heerlijk. :)
Races midden op de dag / avond breken je gehele dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:00:
[...]

Nope, je bent niet de enige. Ik vind dit ook heerlijk. :)
Races midden op de dag / avond breken je gehele dag.
Vind vrouwtje ook niet zo leuk. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
Olav kent z'n klassiekers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
LuPo schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:01:
[...]

Vind vrouwtje ook niet zo leuk. :+
Kwestie van opvoeding ;). Wij kijken dan gewoon lekker samen. Lekkere hapjes en een borreltje erbij en genieten maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
Goedemorgen! We zitten er klaar voor en nu genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 22:54
Goeiemorgen!

Guido zit bij de voorbeschouwing van Ziggo en er wordt gezegd dat zijn situatie van 2 jaar geleden vergelijkbaar is als die van wehrlein. Weet iemand wat daar is gebeurd?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mooi item over Ferrari nu op Sky. Voor de mensen die Ziggo kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 11:40
sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:14:
Mooi item over Ferrari nu op Sky. Voor de mensen die Ziggo kijken. ;)
Mooi item inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Robsta86 schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:09:
[...]

Kwestie van opvoeding ;). Wij kijken dan gewoon lekker samen. Lekkere hapjes en een borreltje erbij en genieten maar :P
Kun je dat even uitleggen aan mijn vriendin? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

melantrix schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:13:
Guido zit bij de voorbeschouwing van Ziggo en er wordt gezegd dat zijn situatie van 2 jaar geleden vergelijkbaar is als die van wehrlein. Weet iemand wat daar is gebeurd?
Geen idee wat hij toen had maar als je daarvan zo'n stijve hark wordt zoals Guido nu lijkt te zijn dan ziet het er niet best uit voor Pascal. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
melantrix schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:13:
Goeiemorgen!

Waarschijnlijk wordt Sauber nu gestrongarmed door Ferrari om GIO het zitje te geven, aangezien er een Ferrari motor achterin de Sauber ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 22:54
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:17:
[...]

Waarschijnlijk wordt Sauber nu gestrongarmed door Ferrari om GIO het zitje te geven, aangezien er een Ferrari motor achterin de Sauber ligt.
En Guido is destijds ook voor een Italiaan eruit gezet oid?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Nee, maar wel door twee coureurs die meer geld meenamen, ondanks het contract dat Guido had. Dus toen werd Sauber min of meer gestrongarmed door het geld. :+
Niet helemaal dezelfde situatie, maar WEH wordt nu ook op het zijpad gezet terwijl hij contract heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:20:
Nee, maar wel door twee coureurs die meer geld meenamen, ondanks het contract dat Guido had. Dus toen werd Sauber min of meer gestrongarmed door het geld. :+
Niet helemaal dezelfde situatie, maar WEH wordt nu ook op het zijpad gezet terwijl hij contract heeft.
Wehrlein rijdt volgende week toch weer?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway

Ja! Maar net te vroeg voor een biertje bij de race >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57

Kiwi

Gadgetfreak

En dan krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t1B7Ula.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik moet nog maar zien of WEH echt ernaast gezet wordt. Geloof het niet zo.

Giedo heeft destijds ook geschikt voor een aanzienlijk bedrag. Blijkbaar vond hij geld belangrijker dan z'n plekkie in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
Goedemorgen!

Deze is race is vroeg maar de vorige was te vroeg (stond nog op een houseparty), heb er weer zin in :)
Las dat WEH zijn blessure erger is dan gedacht en daardoor niet kan rijden
http://formule1nieuws.nl/modules/news&storyid=44140

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Goedemorgen koffie is klaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Heerlijke beelden nu met de terugblik op Sky. Het is vandaag hun 100ste Grand Prix. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Lekker Ventje schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:21:
[...]

Wehrlein rijdt volgende week toch weer?
dat word voorlopig wel gezegd ja maar eerst zien dan geloven

het jaar dat giedo een race contract had ook sutil een race contract allebei aangekondigd als race drivers daarna hebben ze nog 2 race drivers aangesteld dus ze hadden er bij de eerste race 4. (en degenen die dus het meest betaalden reden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Je loopt wat achter. ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
* nachtnet is ook present.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C88l9AyXkAUtHjE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ik ben er ook klaar voor. Leuke race toegewenst voor iedereen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/06yIFe3xTDHJCsQhbq54AWbR/thumb.jpg

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Veel kijkplezier toegewenst aan iedereen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
Waar ging het bij Sky over?

Veel plezier trouwens allemaal!

[ Voor 39% gewijzigd door daniellammers op 09-04-2017 07:30 ]

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ErDevoX80cUPYs8NCWgxyCK7/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TqKkW32XJvBs5RvHNic3KU3C/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zSZljQAjk9eoS3l9OEf9sYSe/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NBgMkf2ybfuyxBkU5XN60ZbO/full.png

Flink gesleuteld overal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Morgen mensen.

Eerste uur verwachten ze geen regen meer.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UltraSub
Zou leuk zijn als er een prijs achter stond, een winkelmandje.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Even tanken. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/KRoGF44o3o0--LbJSJU1oVr-VDN5Cqj2sGTNTQbGmLQ.jpg?w=700&s=3153b10606c97a63ded941c53a109860

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
Ziggo Sport heeft de animaties beter op orde dan de regie van Australië :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
UltraSub schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:33:
[...]

Zou leuk zijn als er een prijs achter stond, een winkelmandje.. :+
En dan met dat lijstje naar de Kwik-Fit gaan voor een second opinion.. (en generic parts..) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Blijft grappig om Stoffel in het Belgisch te horen praten. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Error... Niet goed... Nu maar fingers crossed.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:37:
Blijft grappig om Stoffel in het Belgisch Vlaams te horen praten. :+
ftfy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:37:
Blijft grappig om Stoffel in het Belgisch Vlaams te horen praten. :+
FTFY!

Goedemorgen, eerste koffie zit er in! Ben benieuwd naar de bandenkeuzes en wat voor error Max nu weer heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Oh boy.. Max heeft een error op z'n scherm, naast z'n versnellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 22:19

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik ben bang dat Max de race niet zal kunnen uitrijden, een error geeft geen vertrouwen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Max op inters zag ik nu Daniël op softs

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou echt dat iedereen dezelfde auto had en het alleen op de chauffeur aan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
Hoo nog niet rijden jongens ik moet mn bed nog uitrollen.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:39:
Oh boy.. Max heeft een error op z'n scherm, naast z'n versnellingen.
Heb ik ook wel eens. Linker voorlampje vervangen en het is weg! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
*O* Goedemorgen! Leuk dat live verslag van Jack!

#GoMax! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen echte regen dus, de baan zal snel droog zijn dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Gé Brander schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:38:
Error... Niet goed... Nu maar fingers crossed.
Niets aan de hand volgens hun zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Is het nou een wet race verklaard of niet (vrije bandenkeuze)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Hardwell op de grid. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 13:45
hamilton neemt het astroturf even mee

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:40:
Wou echt dat iedereen dezelfde auto had en het alleen op de chauffeur aan kwam.
Al eens geprobeerd met de A1GP en dat was geen succes.

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1