Haha die oranje leeuw weer
Frits van Eerd zit erin.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hm... als je zo de startgrid ziet en dan deze weersvoorspelling dan wordt een grote loterij.

"When you grow up your heart dies"
Het wordt iig een interessante race. ( Snel nog even een extra ronde koffie halen..)sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:49:
Hm... als je zo de startgrid ziet en dan deze weersvoorspelling dan wordt een grote loterij.
[afbeelding]
Live timing on,als je op Olaf moet wachten ben je een ronde verder met info
)
Checknachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:50:
[...]
. ( Snel nog even een extra ronde koffie halen..)
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
En wie schrok er van de plots Max Verstappen reclame? Eerst op normaal volume het Jumbo deuntje en ineens kaboem... Even koffie halen, denk wat is dat voor herrie....nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:50:
[...]
Het wordt iig een interessante race. ( Snel nog even een extra ronde koffie halen..)
Hahahaha oké ik was niet de enige
[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 09-04-2017 07:52 ]
Tering die Verstappen reclame gaat snoeihard je kamer in.. Man man
Pfff die reclame van verstappen, buren ook wakker

Pfff laat Ziggo eens het geluid fixen van die Max Verstappen reclame. Niet normaal zo hard dat die is.
Zo. Voorbeschouwing vanuit bed gedaan, nu klaar op de bank.
Ben benieuwd, hopelijk geen pech weekend voor Max deze race.
De zon staat hier trouwens wel op standje vet irritant!
Ben benieuwd, hopelijk geen pech weekend voor Max deze race.
De zon staat hier trouwens wel op standje vet irritant!
Ik vind het toch jammer dat ik geen live beeld heb. Ik had graag een oranje leeuw willen zien met een Jumbo tasje met Frits van Eerd erin.
Ooh dus ik was niet de enige die zn geluid zachter moest zetten voor die reclame. Het was toch verboden om reclame harder te laten klinken dan het programma?
Always look on the bright side of life.
Ik dacht dat het aan mij lag van die Max reclame , moi wat hard man.
Pfff, net wakker bijna verslapen......
Gelukkig nog net op tijd
Gelukkig nog net op tijd
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Niet helemaal mee eens, was 4 jaar lang toch zeker wel een leuke raceklasse vond ik, zeker omdat het een landenrace was.sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:42:
[...]
Al eens geprobeerd met de A1GP en dat was geen succes.
Het jammere was dat die sjeik de geldkraan dichtdraaide en toen was het klaar.
Het had absoluut potentie i.m.o.
Luchtvochtigheid is wel heel hoog, dus dan gaat het meestal niet zo snel..UltraSub schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:55:
Die baan is in no-time droog zo te zien.

Lijkt dat iedereen op slicks gaat starten?
Inderdaad. Alle voorstellingen over mega regen komen totaal niet uit. Gewoon een droge race, dus Max mag bij zijn als ie de top 10 haalt.UltraSub schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:55:
Die baan is in no-time droog zo te zien.
Ook niet de eerste keer dus ook niet per ongeluk een foutje.Clifdon schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:53:
Ooh dus ik was niet de enige die zn geluid zachter moest zetten voor die reclame. Het was toch verboden om reclame harder te laten klinken dan het programma?
Maar de racelijn wel. Misschien staat VER daarom wel op inters, hij moet dadelijk vaak van de lijnJoster schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:56:
[...]
Luchtvochtigheid is wel heel hoog, dus dan gaat het meestal niet zo snel..
/edit
Ok, alles op Sainz na op inters.
[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 09-04-2017 08:00 ]
Grappig hoor Koennos..Coennos schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:51:
Live timing on,als je op Olaf moet wachten ben je een ronde verder met info)
Kan het gebitch op Olav deze race achterwege gelaten worden?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toch bijna iedereen op inters..UltraSub schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:57:
[...]
Maar de racelijn wel. Misschien staat VER daarom wel op inters, hij moet dadelijk vaak van de lijn
Slechte morgen. 
Saintz gaat crashen.
Saintz gaat crashen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is zo te zien al veel te droog voor inters. Goede gok van Sainz.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja dit is niet erg nat zo...
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
SAI staat in mn F1 pool, dus go Carlos!
Het ziet er behoorlijk droog uit, denk dat ie wel eens een goede zet gedaan heeft zolang het niet meer gaat regenen het komende half uur.
Het ziet er behoorlijk droog uit, denk dat ie wel eens een goede zet gedaan heeft zolang het niet meer gaat regenen het komende half uur.
Klapt mijn internet er hier net uit.
Race blijft droog.metallicattim schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:02:
Rechte stuk is wel klam
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Een fijne race toegewenst, veel plezier
Was toch leuk geweest als ook bij Red Bull iemand op softs zou starten. Die baan is zó droog, denk ik.
Twee weken geleden ook ja.. Heerlijk met een goede subLopendeVogel schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:52:
[...]
En wie schrok er van de plots Max Verstappen reclame? Eerst op normaal volume het Jumbo deuntje en ineens kaboem... Even koffie halen, denk wat is dat voor herrie....
Hahahaha oké ik was niet de enige
Of al voor de startHans1990 schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:01:
Of.. iedereen duikt na rondje 1 of 2naar binnen.
Wat stond Vettel uit het lood zeg.
Hoe kon die nou goed staan idd..LuPo schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:03:
Vettel staat raar
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
pffff...ziggo go stream loop enorm achter!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Lekkere start van Max. P11.
Max al op P11.
Dit is niets raars voor een stream hoor.sanderb schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:04:
pffff...ziggo go stream loop enorm achter!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Palmer lijkt mij nou net niet de coureur die het op slicks moet proberen..
Flickr PSN ID= cheironnl
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Exit Stroll, weer geen extra ervaring voor Lance
VET under investigation
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
P7 Max
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Max heeft het halve veld al en Stroll has crashed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi beeld zo het hele veld in een camerashot gevangen op dat lange stuk.
Zou wel zuur zijn als ze echt wat bij Vettel gaan doen IMHO.
Laat ze nu dan eens lekker knallen daar voorin.
Laat ze nu dan eens lekker knallen daar voorin.
Onderzoek naar Vettel, ik vond hem al erg veel naar het midden staan.
Die Stroll toch.
Oepsmetallicattim schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:02:

VET staat echt buiten zijn vakje.. Hoe krijgt hij dat voor elkaar?
Vet stond voor meer dan de helft naar binnen t.o.v. zijn gridslot.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Stuff of legends !!!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat Vettel niet goed stond was toch vrij duidelijk?
Hij stond n meter naar links ongeveer.
Hij stond n meter naar links ongeveer.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
/me meldt zich, beetje laat, maar was net op tijd voor de start
Lekkere start hoor! En SAI met lef! (of het nu heeft...)
Lekkere start hoor! En SAI met lef! (of het nu heeft...)
Waiting on the world to change
Waarom flaggen ze dan VET niet meteen geel? Was echt overduidelijk dat ie niet goed stond. Dr zitten toch sensoren in track om dat te loggen?
Lijkt me inderdaad heel slordig van Vettel. Heel erg stom 
Goed van Max om nu al zo veel plaatsen goed te hebben gemaakt.

Goed van Max om nu al zo veel plaatsen goed te hebben gemaakt.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Sainz getting dem trackpositions!
[ Voor 3% gewijzigd door iTeV op 09-04-2017 08:08 ]
Are you a one or a zero
Viel mij idd ook al op, maar hij was niet de enige.TheBrut3 schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:06:
VET stond ook wel extreem ver naar links.
Maar toch heeft de computer hem geregistreerd, anders waren de lampen niet gaan lopen. Heel apartnachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:06:
[afbeelding]
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Wat een toeter is PAL toch ook.
Je zou zeggen dat hij dan niet zou locken. Vreemd dat ze dan toch gewoon zijn gestart.nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:06:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1