Lance Stroll doet het hier toch ook niet slecht qua tijden.
alwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:40:
Positieve noot. Het is geweldig close tussen Mercedes en Red Bull.
Misschien zijn het juist de ervaren fans die nu al inzien dat het niks wordt en het jammer vinden dat zoveel talent (Senna, Alonso) verloren is gegaan omdat ze in de verkeerde auto zaten. Die gunnen Max dat WDC en hopen dat hij de goede keuzes maakt qua team.Grimmie187 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:36:
Ervaring leert dat je toch bijna altijd een lange adem van een aantal jaar bij een team nodig hebt voor een titel. Dit geduld merk ik nog weinig van bij de 'nieuwe' Max fans..
Is het iemand al opgevallen dat we weer terug zijn bij de oude timing zonder interactieve grijze/groene/paarse vlakjes etc.
Wellicht toch te veel problemen met het nieuwe systeem?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik zou nog iets serieuzer reageren als ik jou was als er eenmelantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:39:
[...]
ik word hier echt kapot moe van, stop eens met iedereen op 1 hoop gooien wil je? Ik kijk sinds barcelona 2016 en ik begrijp prima dat het geen reet uitmaakt bij welk team Max zit als het gaat om garanties, daarnaast heb ik ook de races voor barcelona terug gekeken en daar was rbr ook niet bepaald sterk.
wij als nieuwe fans hebben ook prima geduld
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Bij FP3 waren die er even wel.max schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:41:
Is het iemand al opgevallen dat we weer terug zijn bij de oude timing zonder interactieve grijze/groene/paarse vlakjes etc.
Bedankt regie dat we weer eens een keer interessante momenten missen door een herhaling of speedtrap timing
Toch leuk hoe sommigen hier denken dat ze een soort opperfans zijn. Van die sneue smileys plaatsen bij berichten van anderen. Laat iedereen lekker in z'n waarde.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Of een bril kopen aangezien er eenGé Brander schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:42:
[...]
Ik zou nog iets serieuzer reageren als ik jou was als er eenachter staat...
Iedereen die hier zit vind het op zijn manier leuk, ga dan niet dit soort opmerkingen maken
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ben ik de enige, die wel nog kijkt, maar de spanning is toch een beetje weg? (in ieder geval meer tijd om normaal een ontbijtje naar binnen te werken).
Waiting on the world to change
Kunnen we dit topic niet splitsen?
1 voor users die op feiten gebaseerd de FP's, Q en Race bespreken en op die basis discusseren.
1 voor users die op gebaseerd op een slechte Q, een kapotte versnellingsbak/motor, een eerste pole position hun wiggelroedes, glazen bollen en onderbuik gevoelens bespreken en dat presenteren als feiten voor de komende 9 jaar in Formule 1.
Het zou voor mij in ieder geval een stuk prettiger zijn om op die manier een F1 topic te volgen.
1 voor users die op feiten gebaseerd de FP's, Q en Race bespreken en op die basis discusseren.
1 voor users die op gebaseerd op een slechte Q, een kapotte versnellingsbak/motor, een eerste pole position hun wiggelroedes, glazen bollen en onderbuik gevoelens bespreken en dat presenteren als feiten voor de komende 9 jaar in Formule 1.
Het zou voor mij in ieder geval een stuk prettiger zijn om op die manier een F1 topic te volgen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Maar waar zie je mensen volharden dat er nog niks aan de hand is dan? Flauw gezegd is er altijd "iets" aan de hand, maar het is zo'n algemene nietszeggende term. Ik vind het niet gek om hoop te houden dat het later in het seizoen beter gaat, maar je hebt gelijk: we hebben geen glazen bol. Ik ben echter liever hoopvol dan (typisch Nederlands) het nu al helemaal op te geven met Max en Red BullMaurice079 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:40:
[...]
Vraag is wat mensen verstaan onder 'later goed komen'. Ik vermoed dat RBR blij mag zijn als ze straks RIC en VER structureel op de 5e en 6e plek kunnen krijgen. Momenteel is het ook nog achterom kijken, want Williams zit er goed bij. Uiteindelijk weet natuurlijk niemand wat er gaat gebeuren, we hebben immers geen glazen bol:)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Max ziet er nog best relaxed uit na zo'n tegenvaller. Dat kun je van sommige mensen op andere media niet zeggen.
"When you grow up your heart dies"

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kan je eindelijk een interessant gesprek horen tussen Verstappen en Gasly over zijn Q1, praten Brundle en Crofty er doodleuk doorheen. Jammer, heeft iemand wat van het gesprek kunnen horen op Ziggo?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Te zacht daarvoor.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:46:
Kan je eindelijk een interessant gesprek horen tussen Verstappen en Gasly over zijn Q1, praten Brundle en Crofty er doodleuk doorheen. Jammer, heeft iemand wat van het gesprek kunnen horen op Ziggo?
FP3 etc. heb ik helaas niet zien. Work in progress dan denk ik.
Ik kijk met nog net zoveel spanning hoor. Ik ben heel benieuwd of Lewis Sebastian nog kan pakken voor pole.pinda powerrr schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:44:
Ben ik de enige, die wel nog kijkt, maar de spanning is toch een beetje weg? (in ieder geval meer tijd om normaal een ontbijtje naar binnen te werken).
Nee, dat was echt niet te verstaan.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:46:
PSN: xMaurice93
Mol kletste er ook doorheenLasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:46:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ja, Ziggo is echt veul beter en kundiger wat dat betreft.....Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:46:

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Iets over een bocht ergens, maar meer kon ik niet verstaan.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:46:
Neem daarbij de wens/eis om alles maar te analyseren ( tweakers eigen ) tot het bot,Grrrrrene schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:45:
[...]
Maar waar zie je mensen volharden dat er nog niks aan de hand is dan? Flauw gezegd is er altijd "iets" aan de hand, maar het is zo'n algemene nietszeggende term. Ik vind het niet gek om hoop te houden dat het later in het seizoen beter gaat, maar je hebt gelijk: we hebben geen glazen bol. Ik ben echter liever hoopvol dan (typisch Nederlands) het nu al helemaal op te geven met Max en Red Bull
- WAT is er mis met de motor ?
= Software probleem
- Ja, dat zie ik, WAT voor softwareprobleem ?
Dat zal niet naar buiten komen, de teams houden elkaar ook in de gaten, probleem is probleem, de oplossing is 'classified'
Is super close voor plek 1. Spannend.sjaool schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:47:
[...]
Ik kijk met nog net zoveel spanning hoor. Ik ben heel benieuwd of Lewis Sebastian nog kan pakken voor pole.
Polycom schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:35:
Franse techniek is vragen om problemen.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Bedoel je het gesprek over engine modes? Hij zei iets van voor bocht x naar engine mode 16 en dan voor bocht x terug naar engine mode 12, de rest heb ik niet verstaan/onthouden.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:46:
Bedankt. Ja tot zo ver had ik het ook verstaan, hij legde uit hoe de auto/motor zich gedroeg in bepaalde bochten. Dat kon ik er nog net van meekrijgen, meer ook niet.max schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:48:
[...]
Iets over een bocht ergens, maar meer kon ik niet verstaan.
Nee dat was het gesprek met zijn engineer toen hij nog op de baan was. Later zag je hem in de garage met Gasly praten over hoe de auto zich gedroeg in Q1.melantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:50:
[...]
Bedoel je het gesprek over engine modes? Hij zei iets van voor bocht x naar engine mode 16 en dan voor bocht x terug naar engine mode 12, de rest heb ik niet verstaan/onthouden.
[ Voor 40% gewijzigd door Lasmibalsingh op 08-04-2017 09:53 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Mijn laatste in deze: Probeer je niet zo aangesproken te voelen op een grapje. Dit gaat echt helemaal nergens over. Als we al geen grapjes meer kunnen maken dan kunnen we wel stoppen met reageren. Als mensen op elkaar lopen te hakken is het niet goed, wordt er een grapje gemaakt is het weer niet goed. Sterkte met kijken verder, de race bestaat uit meer dan Verstappen alleen.melantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:44:
[...]
Of een bril kopen aangezien er eenachter staat en niet een
en dan nog, ik wordt er gewoon schijtziek van, alsof het uitmaakt hoe lang je kijkt, alsof je dan geen recht van spreken hebt.
Iedereen die hier zit vind het op zijn manier leuk, ga dan niet dit soort opmerkingen maken
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
ALO verbaast me voorlopig wel. De topspeed van de McLaren ligt toch 10 km/u lager dan de andere teams.
De updates die hij eerst krijgt hebben blijkbaar wel een positief effect.
De updates die hij eerst krijgt hebben blijkbaar wel een positief effect.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Stroll heeft geluk dat SAI het net niet redt
Ronderecord van Raikonnen op deze baan
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Mooi om te zien dat Kvy ook weer lekker mee doet 
Die lijkt zich goed herpakt te hebben.
Die lijkt zich goed herpakt te hebben.
Smiling as the shit comes down...
je hebt helemaal gelijk, maar precies dit(zie bold stukje) is mijn punt en dat is mijn laatste dan: aangeizen ik ben aangehaakt sinds barcelona wordt er maar vanuit gegaan dat ik alleen naar verstappen kijk, waar haal je dat vandaan? grappen e.d. is helemaal prima, maar het generaliseren van fans op zo'n manier, het verschil maken tussen de mensen die al jaaaaaaaaaaaaaaaaren kijken en de mensen die net komen kijken mag gewoon stoppen. help elkaar liever op weg dan elkaar lopen te bashen op dit soort dingenGé Brander schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:50:
[...]
Mijn laatste in deze: Probeer je niet zo aangesproken te voelen op een grapje. Dit gaat echt helemaal nergens over. Als we al geen grapjes meer kunnen maken dan kunnen we wel stoppen met reageren. Als mensen op elkaar lopen te hakken is het niet goed, wordt er een grapje gemaakt is het weer niet goed. Sterkte met kijken verder, de race bestaat uit meer dan Verstappen alleen.
Netjes van Stroll!
Ferrari en Mercedes super spannend.
Mercedes heeft nog speciale Q3 setting dus wie weet.
Ferrari en Mercedes super spannend.
Mercedes heeft nog speciale Q3 setting dus wie weet.
Mooi om te zien hoe die jongen zich na de mentale klap van vorig jaar weet te herpakken. Ik denk alleen niet dat hij nog een keer een stap naar het grote team mee zal gaan maken.Goron schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:53:
Kvyat die Sainz verslaat
Ze gaan heel hard dit jaar.mjjveldt schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:52:
Ronderecord van Raikonnen op deze baan
Dat is niet zo knap hoor

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
De sport heeft niet meer nodig dan 2 top teams die het uitvechten.
Ok robert, volgend jaar 4 auto's op de baan! 👍🏻
Potver wat lekker dit! In den droge gewoon Mercedes voorblijven op een circuit als China, overtreft mijn wildste verwachtingen..
Ik ga er eens goed voor zitten, 1e race winnen en pole voor de 2e? Andiamo!
Zou leuk zijn als het Bottas of Raikkonen gaat worden. En Vettel en Hamilton uitvechten op plek 3 en 4 op de grid.
Renault met Hulk toch wel dicht op RBR dit keer!
Dat laat voor mij in ieder geval toch ook zien dat het RBR chassis dit jaar nog wel wat updates kan gebruiken...
Dat laat voor mij in ieder geval toch ook zien dat het RBR chassis dit jaar nog wel wat updates kan gebruiken...
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Vorig jaar was het alleen Mercedes, dus al 2 auto's winstCowamundo schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:57:
De sport heeft niet meer nodig dan 2 top teams die het uitvechten.
Bottas dichter bij Hamilton dan Rosberg ooit geweest is? Ook een beetje vreemde opmerking daar volgens mij Rosberg hier vorig jaar Pole had (volgens mij had Hamilton een issue) dus dat kan het niet zijn en Rosberg pakte vorig jaar natuurlijk het WK.
Ja, heel gaaf dat Ferrari er weer staat. Misschien toch maar naar Monza dit jaar? Moet een gekkenhuis worden als Ferrari daar wint.
RBR liefhebber? Want dan kunnen wij (jij) 3 dingen hopen:Maurice079 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:40:
[...]
Vraag is wat mensen verstaan onder 'later goed komen'. Ik vermoed dat RBR blij mag zijn als ze straks RIC en VER structureel op de 5e en 6e plek kunnen krijgen. Momenteel is het ook nog achterom kijken, want Williams zit er goed bij. Uiteindelijk weet natuurlijk niemand wat er gaat gebeuren, we hebben immers geen glazen bol:)
- - Ferrari hun voorvleugel wordt misschien gestraft/aangepakt, stel dit gebeurt dan gaan ze dat zeker weten voelen.
- - Morgen regen / natte baan (leuk voor Max).
- - Race moet morgen wel doorgaan en niet afgelast worden.
Maar het begint weer.
[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 08-04-2017 09:58 ]
Als ik even magmelantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:53:
[...]
je hebt helemaal gelijk, maar precies dit(zie bold stukje) is mijn punt en dat is mijn laatste dan: aangeizen ik ben aangehaakt sinds barcelona wordt er maar vanuit gegaan dat ik alleen naar verstappen kijk, waar haal je dat vandaan? grappen e.d. is helemaal prima, maar het generaliseren van fans op zo'n manier, het verschil maken tussen de mensen die al jaaaaaaaaaaaaaaaaren kijken en de mensen die net komen kijken mag gewoon stoppen. help elkaar liever op weg dan elkaar lopen te bashen op dit soort dingen
Als je de F1 langer hebt gevolgd of nu zou opzoeken wie er in het verleden WC zijn geworden zul je zien dat het vaak 1 team is dat boven de andere staat. De andere kunnen soms dichterbij zitten waardoor er gevochten wordt en soms niet. Neem Mansell en die Williams die bizar goed was. Ze wonnen alle GP's op 1 na zeker?
Schumacher met Ferrari won ook vele WC's achter elkaar. RedBull won ook veel en nu zijn ze iets minder. Het lijkt erop dat Ferrari nu de zaakjes beter op orde heeft dan Mercedes.
Mensen die nu al roepen dat Max daar weg moet etc gaan aan het feit voorbij dat RB zeker de kennis en middelen heeft om die auto beter te maken. Als hij vanaf volgende GP alles wint is hij ook kampioen.
Zoals gezegd zou Alonso best blij zijn met die Renault motor.
Nou regie... beetje opletten nu en niet op de crusiale momenten slow-motions of onbelangrijke tijden en dingen laten zien!
Heb ik iets gemist? Wat is er met de voorvleugel van Ferrari aan de hand?LopendeVogel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:58:
[...]
RBR liefhebber? Want dan kunnen wij (jij) 3 dingen hopen:Althans, dit zijn 3 zaken die ik hoop.
- [b][li]- Ferrari hun voorvleugel wordt misschien gestraft/aangepakt, stel dit gebeurt dan gaan ze dat zeker weten voelen.[/li][/b]
Maar het begint weer.
Op beelden van FP3 lijkt de vleugel meer te flexen dan toegestaan zou zijn.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:00:
[...]
Heb ik iets gemist? Wat is er met de voorvleugel van Ferrari aan de hand?
Buigt op snelheid meer door dan mag.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:00:
[...]
Smiling as the shit comes down...
Mercedes denk dat hij te veel doorbuigt. Mol had het erover, maar ik kon er niets aan zien, behalve dat al die flapjes doorbuigen, maar dat gebeurt bij iedereen.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:00:
[...]
De vleugetjes daarop bewegen een beetje onder druk.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:00:
[...]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Overduidelijke voor vleugel flexing te zien op de neus camera.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:00:
[...]
Waarom hopen dat Ferrari gestraft zou worden, niet dat ik denk dat het zal gebeuren het is al jaren zo dat die flaps op de vleugels op volle snelheid doorbuigen (bij bijna alle, zo niet alle teams), ik zie er iig nog niet zoveel in dat daar iets mis zou zijn.LopendeVogel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:58:
[...]
RBR liefhebber? Want dan kunnen wij (jij) 3 dingen hopen:Althans, dit zijn 3 zaken die ik hoop.
- - Ferrari hun voorvleugel wordt misschien gestraft/aangepakt, stel dit gebeurt dan gaan ze dat zeker weten voelen.
Maar het begint weer.
De andere 2 zaken zouden natuurlijk wel leuk zijn. Race afgelast zou bijv. wel heel slecht zijn.
Vettel p1

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Godsamme wat is die regie aan het kloten zeg.
Lekker hoor, die tijden tov vorig jaar, wat een vooruitgang
Zou wel een stunt zijn als hij Hamilton nog voorbij gaat nuGrimmie187 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:57:
Potver wat lekker dit! In den droge gewoon Mercedes voorblijven op een circuit als China, overtreft mijn wildste verwachtingen..
Dit is precies wat ik zeg. Ik zeg juist dat Max lekker bij RBR moet blijven. Ik zeg helemaal niet dat ie weg moet. én ik ben een nieuwe fan. Mijn punt is dat de mensen die roepen dat hij weg moet helemaal niet per definitie een nieuwe fan is, maar net zo goed iemand van de oude garde kan zijn die er geen vertrouwen meer in heeft, wat ook al eerder genoemd is door een andere user.Daniel_Elessar schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:59:
[...]
Als ik even magTof dat je kijkt en iets leuks ziet in deze mooie sport. Het Verstappen effect heeft wel een beetje zoals voetbal. 16miljoen bondscoaches die het ineens beter weten. Dat is vooral jammer.
Als je de F1 langer hebt gevolgd of nu zou opzoeken wie er in het verleden WC zijn geworden zul je zien dat het vaak 1 team is dat boven de andere staat. De andere kunnen soms dichterbij zitten waardoor er gevochten wordt en soms niet. Neem Mansell en die Williams die bizar goed was. Ze wonnen alle GP's op 1 na zeker?
Schumacher met Ferrari won ook vele WC's achter elkaar. RedBull won ook veel en nu zijn ze iets minder. Het lijkt erop dat Ferrari nu de zaakjes beter op orde heeft dan Mercedes.
Mensen die nu al roepen dat Max daar weg moet etc gaan aan het feit voorbij dat RB zeker de kennis en middelen heeft om die auto beter te maken. Als hij vanaf volgende GP alles wint is hij ook kampioen.
Zoals gezegd zou Alonso best blij zijn met die Renault motor.
Nogmaals, ik ben het verder inhoudelijk helemaal met je eens, maar zeg dat ook even tegen degenen die als sinds 1990 mee kijken en óók roepen dat max weg moet.
Zou fantastisch zijn als vettel en hamilton dit het hele seizoen zo gaan uitvechten!

Volgens mij staat Hamilton er voor, zou een stunt zijn als Ferrari pole pakt hier..guppie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:03:
[...]
Zou wel een stunt zijn als hij Hamilton nog voorbij gaat nu
Remmen linksvoor hebben het zwaar? Meteen koeling bij RIC daar bij ingaan pits
Misschien kan Max nog iets via de W.K.O.A. ritselen? Product voldeed niet aan verwachtingen, of zo?
(IANAL)
(IANAL)
Oh het is Mol die dat zegt, haha. RBR doet dit ook inderdaad; https://twitter.com/SrVideosF1/status/845881874237022208ArnevdS schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:01:
[...]
Mercedes denk dat hij te veel doorbuigt. Mol had het erover, maar ik kon er niets aan zien, behalve dat al die flapjes doorbuigen, maar dat gebeurt bij iedereen.
wkoa?
zetje01 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:06:
Misschien kan Max nog iets via de W.K.O.A. ritselen? Product voldeed niet aan verwachtingen, of zo?
(IANAL)
Huh, dat zei ik toch, ik poste na de 31.9 HAM en 32 van VETGrimmie187 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:05:
[...]
Volgens mij staat Hamilton er voor, zou een stunt zijn als Ferrari pole pakt hier..
Eens, ik ben een oude fan, en vind dat ie na moet denken waar hij volgend jaar rijdt en zou het zonde vinden als hij geen auto heeft waar ie wereldkampioen mee kan worden.melantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:04:
[...]
Dit is precies wat ik zeg. Ik zeg juist dat Max lekker bij RBR moet blijven. Ik zeg helemaal niet dat ie weg moet. én ik ben een nieuwe fan. Mijn punt is dat de mensen die roepen dat hij weg moet helemaal niet per definitie een nieuwe fan is, maar net zo goed iemand van de oude garde kan zijn die er geen vertrouwen meer in heeft, wat ook al eerder genoemd is door een andere user.
Nogmaals, ik ben het verder inhoudelijk helemaal met je eens, maar zeg dat ook even tegen degenen die als sinds 1990 mee kijken en óók roepen dat max weg moet.
De discussie geen echter over het generaliseren van mensen. Alsof alle nieuwe Max fans ongeduldig zijn en vinden dat Max weg moet bij RBR, terwijl er net zo goed ongeduldige oude fans zijn
Oh oeps haha, te snel gelezen in mijn enthousiasme!guppie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:06:
[...]
Huh, dat zei ik toch, ik poste na de 31.9 HAM en 32 van VET
Wel leuk om Ferrari weer te zien vechten voor WK winst. Brings back memories
Ham weer echt snel
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is waar Ikzelf kijk sinds 89-90. Ben geboren in '85 maar mijn vader keek. Dan pak je het op. Ik zie ook niet in waarom mensen roepen dat hij nu weg moet. RIC zit nu 1,3 achter op HAM. Dat is inderdaad langzamer maar niks dat ze niet kunnen dichten. Het zal misschien dit jaar geen WK worden voor MAX maar hoe oud is hij nu?melantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:04:
[...]
Dit is precies wat ik zeg. Ik zeg juist dat Max lekker bij RBR moet blijven. Ik zeg helemaal niet dat ie weg moet. én ik ben een nieuwe fan. Mijn punt is dat de mensen die roepen dat hij weg moet helemaal niet per definitie een nieuwe fan is, maar net zo goed iemand van de oude garde kan zijn die er geen vertrouwen meer in heeft, wat ook al eerder genoemd is door een andere user.
Switchen van team kan ook een Wk kosten of opleveren. Senna ging in '94 naar het Wk team van het jaar ervoor. Toen moesten sommige stukken uit de auto en klaagde Senna over de auto "slechtste auto ooit" .
1 duizendste tussen Vettel en Bottas. Wauw.
Merc gesplit, leuk! HAM laat ff goed z'n spierballen hier zien. Zeer snelle tijd:)
En HAM doet het toch weer... respect voor Ferrari dat ze goed tegengas weten te geven.
Nja goed daar ging het een hele tijd over op de TV (Ziggo), ze hebben het zelfs laten zien, de ''flappen'' op de voorvleugel buigt/veert ''teveel'' mee...Lasmibalsingh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:00:
[...]
Dus met een beetje (on)geluk wordt de Ferrari aangepakt, dit in combinatie met eventuele regen en de laatste bocht, kan het nog weleens spannend worden morgen.
Max podium? Moeilijk.. Mercedes knalt gewoon als een mallen, Ferrari gaat het misschien moeilijk krijgen indien de voorvleugel illegaal blijkt.. Maar van de laatste rij (min of meer) naar podium is moeilijk, ook als de auto in orde is morgen. Mja goed regen+max is wel een leuke combinatie hopelijk, laatste bocht kan nog van alles gebeuren.
Gokken voor de posities morgen ga ik niet doen, onmogelijk
[ Voor 47% gewijzigd door LopendeVogel op 08-04-2017 10:17 ]
Groot verschil ook tussen Stroll en Kvyat.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Rbr weer op 1,3... Deze keer een eenzame race voor ric.
Edit; weinig verloren t.o.v. Melbourne en een langere ronde.
Edit; weinig verloren t.o.v. Melbourne en een langere ronde.
[ Voor 36% gewijzigd door MikeyMan op 08-04-2017 10:14 ]
Wat een tijden! Kleine 4 seconde sneller dan vorig jaar, ondanks iets lagere topsnelheid.

Voorspelling morgen:
HAM
HUL
VER
VET
RIC
Want regen.
Voorspelling morgen:
HAM
HUL
VER
VET
RIC
Want regen.
spannende quali weer. Jammer dat RBR zoveel achterstand heeft.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Net weer een heel rijtje Audi's van race control e.d., speciaal contract voor China of is Mercedes ermee gestopt?
En weg beeld.
Zo heerlijk spannend vooraan! Doet me denken aan eind jaren 90/begin van het nieuwe millennium. Een Duitser in een Ferrari die het opneemt tegen een Brit en een Fin in een Mercedes aangedreven auto, brede auto's en een figurerende Verstappen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1