"When you grow up your heart dies"
Nee, verloor al een seconde in sector 1NRG-81 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:21:
Reed Max wel snel dit rondje en had ie last van GIO?
Echt niet, uurtje sleutelen en die wagen rijdt weer.Bensimpel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:21:
Die auto is total loss
Nee en jaNRG-81 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:21:
Reed Max wel snel dit rondje en had ie last van GIO?
Niet zo lastig hoor: als je Q3 niet haalt, heb je vrije bandenkeuzesjaool schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:21:
Vrije bandenkeuze nu voor Max? Die regel heb ik nog steeds niet door. En maar hopen dat ze het probleem snel gevonden hebben.
2020... Hij zit nog tot 2019 bij Red Bull. En dit is nog maar de tweede race, er kan dus nog van alles gebeuren. Zeker met die regen die voor morgen voorspelt wordt.Cubic X schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:20:
Max kan alleen WK worden als ie bij Red Bull vertrekt. Die Renault motor blijft kut. Hij had naar Mercedes gemoeten dit jaar. Nu maar hopen op 2018 Max in de Mercedes.
Ja, laten we het hopen. Enige lichtpuntje is dat een inhaalrace in de regen wellicht wat beter te doen is voor Max, gewoon oppassen met de start, want met regen gaat daar bijna gegarandeerd wat gebeuren
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Balen dit voor VER, dit ziet er niet goed uit voor RBR, vorige week RIC, nu VER, nee gaat lekker! Misschien een Honda er in?
Waiting on the world to change
Niet dat je daar wat aan hebt met z'n grote regen kans voor morgensjaool schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:21:
Vrije bandenkeuze nu voor Max? Die regel heb ik nog steeds niet door. En maar hopen dat ze het probleem snel gevonden hebben.
Thx, ik zal het proberen te onthouden...Smultie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:22:
[...]
Niet zo lastig hoor: als je Q3 niet haalt, heb je vrije bandenkeuze
Het word sowieso een leuke inhaalrace zo. Als ze maar wel het probleem kunnen oplossen.Grrrrrene schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:22:
[...]
Ja, laten we het hopen. Enige lichtpuntje is dat een inhaalrace in de regen wellicht wat beter te doen is voor Max, gewoon oppassen met de start, want met regen gaat daar bijna gegarandeerd wat gebeuren
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Of Raikkonen opvolgen. Ben met je eens dat hij na dit jaar weg moet bij Red Bull. Het gaat hem dit jaar niet worden.Cubic X schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:20:
Max kan alleen WK worden als ie bij Red Bull vertrekt. Die Renault motor blijft kut. Hij had naar Mercedes gemoeten dit jaar. Nu maar hopen op 2018 Max in de Mercedes.
Nee.Jasphur schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:22:
Had VER een goese pace in zijn laatste ronde?
PSN: xMaurice93
Nee volgens mij niet. Op het eerste stuk zat hij er al niet goed bij.Jasphur schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:22:
Nee, al had ie hem af kunnen maken had hij nog niet bij de eerste 15 gezeten.Jasphur schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:22:
Ja inderdaad, moet zich wel achter de oren gaan krabben als hij in 2018 voor het WDC wil gaan. Volgend jaar Kimi vervangen bij Ferrari?Cubic X schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:20:
Ik zie dat nog wel tegenvallen. Tot P10 oid zal het wel gaan, maar daarna wordt het een lastig verhaal.Jasphur schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:23:
[...]
Het word sowieso een leuke inhaalrace zo. Als ze maar wel het probleem kunnen oplossen.
En dan blijkt volgend jaar Red Bull weer mee te kunnen doen?alwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:23:
[...]
Of Raikkonen opvolgen. Ben met je eens dat hij na dit jaar weg moet bij Red Bull. Het gaat hem dit jaar niet worden.
Maar hij is van harte welkom hoor!

Inderdaad. Al dat simpel geblaat altijd. Het is de tweede race....Boinkie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:24:
Conclusies trekken na 1,5 raceWe moeten het allemaal nog maar mee gaan maken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Onzin. Vorig jaar was red Bull ook gewoon overtuigend. Nu hebben ze wat probleempjes die gewoon opgelost moeten kunnen worden gaande het seizoen. Dat er geen WK in zit, oké, maar om nou meteen red Bull en Renault af te schrijven...Cubic X schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:20:
Dit is pas het derde jaar dat ie in f1 rijdt he. Hij is nog lang niet over zijn top. Er komen nog genoeg kansen.
Jongens, we zitten pas aan race 2! Hoelang was Redbull-Renault niet te verslaan? Heel wat jaartjes. Als die motor upgrade er komt komen ze wel weer mee. Ja het is balen nu maar dat is F1. het kan best mogelijk zijn dat als hij naar Mercedes zou gaan dat het daar niet zo goed loopt. Dat is nu eenmaal racen. RB is een top team met veel budget, ze komen er welalwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:23:
[...]
Of Raikkonen opvolgen. Ben met je eens dat hij na dit jaar weg moet bij Red Bull. Het gaat hem dit jaar niet worden.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
AmenBoinkie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:24:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Jammer van Max, ik ben benieuwd of men hier wat positiever over Stroll gaat praten, waar het eerst een kamikazee piloot was, staat die nu wel mooi boven Ricciardo
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het gaat hem dit jaar niet worden?alwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:23:
[...]
Effe he? Dit is de kwalificatie van race 2. Renault kut? Kijk even hoe vaak Renault wereldkampioen is geweest. Nieuwe motor komt eraan voor Red Bull.
Laten we in godsnaam kalm blijven!
Feit is dat Red Bull een seconde in kwali trim achterstand heeft. Dat is pijnlijk. Een seconde verschil dat gat dicht je niet 1,2,3.Boinkie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:24:
Het wordt het hele jaar als derde team rijden, dat is pijnlijk.
Bensimpel
Positieve meneer
Max naar ferrariRivanov schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:26:
En waarom moet hij naar Mercedes? Volgens mij waren ze in Australie en nu in China ook niet oppermachtig..
😆 - Denk ook eens om ;)
alwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:26:
[...]
Feit is dat Red Bull een seconde in kwali trim achterstand heeft. Dat is pijnlijk. Een seconde verschil dat gat dicht je niet 1,2,3.

Die-hard fans kunnen multi-taskenLopendeVogel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:25:
Wow niemand echt aan het kijken haha? Zitten de die-hard fans op een forum terwijl de Q1 in volle glorie bezig was, sjongejongejonge schandalig haha.
-
Glazen bol gekocht, ja?alwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:26:
[...]
Feit is dat Red Bull een seconde in kwali trim achterstand heeft. Dat is pijnlijk. Een seconde verschil dat gat dicht je niet 1,2,3.
Niet nodig hoor... morgen plenst het daar. Daar zijn de meeste weersites het over eens.KopjeThee schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:28:
Ik ga maar een regendans doen.
Weg moeten is ook altijd lastig, op het verkeerde moment weggaan kan je ook kampioenschappen kosten. Terwijl op het juiste moment naar het juiste team gaan, of juist bij een team blijven je ook kampioenschappen op kan leveren. Om zoiets nu al te kunnen zeggen wat VER wel of niet moet doen volgend jaar lijkt me erg lastig.alwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:23:
[...]
Pijnlijk want? Dat onze Maxie nog geen wereldkampioen is ligt het natuurlijk enkel aan zijn autoalwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:26:
[...]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 08-04-2017 09:29 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Je moet wel het grotere plaatje kunnen blijven zien. Ze zitten er zowel qua snelheid als betrouwbaarheid gewoon te ver van af. Ze zijn van de grote 3 ook de enige die niet volledige controle over de motor hebben. Als Max wereldkampioen wil worden wordt het gewoon tijd om na te denken bij welk team hij de grootste kans heeft hierop.peppie71 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:26:
[...]
Het gaat hem dit jaar niet worden?
Effe he? Dit is de kwalificatie van race 2. Renault kut? Kijk even hoe vaak Renault wereldkampioen is geweest. Nieuwe motor komt eraan voor Red Bull.
Laten we in godsnaam kalm blijven!
Hoe ging het ook eer ...LopendeVogel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:25:
Wow niemand echt aan het kijken haha? Zitten de die-hard fans op een forum terwijl de Q1 in volle glorie bezig was, sjongejongejonge schandalig haha.
Jammer van Max, ik ben benieuwd of men hier wat positiever over Stroll gaat praten, waar het eerst een kamikazee piloot was, staat die nu wel mooi boven Ricciardo
één zwaluw maakt nog geen zomer
Ja, want een seconde is maar een secondeMaurice079 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:28:
Echt ongelooflijk hoe mensen hier volhardend blijven volhouden dat er nog niets aan de hand is. Wellicht ben ik wat pessimistisch ingesteld hoor. Maar RBR heeft helemaal niets te zoeken op de eerste twee startrijen.

Smiling as the shit comes down...

Hahaha wat een onzin zeg
Jammer van Max, je hoort echt dat het blok geen vermogen heeft, lijkt wel een Aygo die naar de 120km/u moet, bestuurder wilt het wel maar de auto trekt het niet. Balen weer deze RBR tot zover.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Zaakjes zijn gewoon niet op orde gemaakt voor de 2017 auto. Niet qua pace en niet qua betrouwbaarheid. Dat die achterstand er nu is is toch geen voorbarige conclusie? Dat er nog veel races komen en die achterstand ingelopen kan gaan worden is een ander verhaal.Boinkie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:24:

Dat denk ik ook ja, de die-hard fans zitten nu op de tribune (of zoals op de foto, achter de schermen op het circuit):Dnachtnet schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:29:
[...]
@LopendeVogel
De Die-Hard fans hebben dit:
[afbeelding]
*Of iets dat hier op lijkt...
FTFY.LopendeVogel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:30:
[...]
Hahaha wat een onzin zeg
Jammer van Max, je hoort echt dat het blok geen vermogen heeft, lijkt wel een Aygo Aston Martin Cygnet die naar de 120km/u moet, bestuurder wilt het wel maar de auto trekt het niet. Balen weer deze RBR tot zover.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Viel mij ook op. Was een RS6 ipv een E 63 Estate. Zou ik als Mercede-AMG als partner toch niet zo blij mee zijnmax schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:29:
Hey, zie ik daar nu een Audi A6 Avant i.p.v. een Mercedes E klasse Kombi in gebruik als medical/baaninspectie auto?
Dat is valse hoop houden. Red Bull gaat echt geen 1.5 seconde goed maken dit seizoen, Ferrari en Mercedes ontwikkelen ook lekker door en gaan ook steeds harder. Daarnaast blijft die bagger Renault een groot probleem. Red Bull is niet slecht, ze zijn immers het 3de of 4de team, maar ik zie Max oprecht geen WK worden bij Red Bull.Boinkie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:24:
Ja, en al 2 races op achterstand. Max geeft zelf al aan dat de auto niet goed is dit jaar.Rivanov schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:25:
[...]
Inderdaad. Al dat simpel geblaat altijd. Het is de tweede race....
Dit. Ferrari en Mercedes gaan de dienst uitmaken dit jaar.Joster schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:30:
[...]
Zaakjes zijn gewoon niet op orde gemaakt voor de 2017 auto. Niet qua pace en niet qua betrouwbaarheid. Dat die achterstand er nu is is toch geen voorbarige conclusie? Dat er nog veel races komen en die achterstand ingelopen kan gaan worden is een ander verhaal.
Lees het topic anders... Software issue...Pierre schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:31:
Wat was er aan de hand met de Red Bull van Max
Bensimpel
Positieve meneer
Probleem met motor, software matig blijkbaarPierre schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:31:
😆 - Denk ook eens om ;)
Moet je even vragen aan Cubic X en alwaysleft.Pierre schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:31:

Een onderbuikgevoel als feit presenteren, dat is pijnlijk om te lezen.alwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:26:
[...]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
VER had dezelfde topsnelheid als ALO 314kmh maar die staat er 10e mee .. VER slechts 19e 17epinda powerrr schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:23:
Balen dit voor VER, dit ziet er niet goed uit voor RBR, vorige week RIC, nu VER, nee gaat lekker! Misschien een Honda er in?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Nergens last van (Zuid-Limburg).sjaool schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:33:
Hebben jullie ook last van beeld- en geluidstoring op kanaal 14 Ziggo?
Hm... dat wordt dan straks weer eens een full reset uitvoeren of in ieder geval een power cycle.Dennism schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:34:
Kanaal 14 werkt prima hier, geen issues met beeld en / of geluid
Testing, one, two ...
Nowp werkt perfect.sjaool schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:33:
Hebben jullie ook last van beeld- en geluidstoring op kanaal 14 Ziggo?
Zotiets?nachtnet schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:29:
[...]
@LopendeVogel
De Die-Hard fans hebben dit:
[afbeelding]
*Of iets dat hier op lijkt...

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
* FreshMaker zet die horizon tegenwoordig alweer standaard een keer per week uit en aan, is de laatste maand vaker een issue.sjaool schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:34:
[...]
Hm... dat wordt dan straks weer eens een full reset uitvoeren of in ieder geval een power cycle.
Trouwens, woordje van dit seizoen: 'de limiet'. Jeetje, iedereen rijdt op de limiet dit, limiet dat.

Zoals ik hierboven ook al zei: er is een verschil tussen hoop houden dat het later goed komt en beweren dat ze wel even kampioen worden. Ik snap niet waarom het zo lastig is om dat verschil te zien? Ik zie niemand beweren dat VER of RIC morgen even de race wint, want dat is onwaarschijnlijk, maar het seizoen is nog lang.Maurice079 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:28:
Echt ongelooflijk hoe mensen hier volhardend blijven volhouden dat er nog niets aan de hand is. Wellicht ben ik wat pessimistisch ingesteld hoor. Maar RBR heeft helemaal niets te zoeken op de eerste twee startrijen.
Ach ja, je hebt optimisten en pessimisten
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Late 1 april graphardware-lover schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:34:
Ik hoorde net dat de Red Bull voor volgende race een dusdanige upgrade gaat krijgen dat ze hem RB14 gaan noemen.
Ik zou hem dan de RB-13B noemen
Volgend jaar kan alles er weer totaal anders uitzien.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bensimpel
Positieve meneer
Zover is nr 13 geen geluksgetalhardware-lover schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:34:
Ik hoorde net dat de Red Bull voor volgende race een dusdanige upgrade gaat krijgen dat ze hem RB14 gaan noemen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Nee, want ze zijn er eindelijk achter dat 13 toch echt een ongeluksgetal isalwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:36:
[...]
Late 1 april grap![]()
![]()
Ik zou hem dan de RB-13B noemen![]()
-
Verstappen heeft gelukkig meer geduld dan alle nieuwe fans bij elkaarGrimmie187 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:36:
Ervaring leert dat je toch bijna altijd een lange adem van een aantal jaar bij een team nodig hebt voor een titel. Dit geduld merk ik nog weinig van bij de 'nieuwe' Max fans..
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
* sjaool zit nog steeds te wachten op de nieuwe firmware-update met de netwerk fix voor de hickups etc.FreshMaker schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:35:
[...]
* FreshMaker zet die horizon tegenwoordig alweer standaard een keer per week uit en aan, is de laatste maand vaker een issue.
Ik volg hem intensief sinds de Formule3Grimmie187 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:36:
Ervaring leert dat je toch bijna altijd een lange adem van een aantal jaar bij een team nodig hebt voor een titel. Dit geduld merk ik nog weinig van bij de 'nieuwe' Max fans..
Inderdaad zoiets..

uiteraard nu met timing rechts, en Ziggo links..
FtfyGrimmie187 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:36:
Ervaring leert dat je toch bijna altijd een lange adem van een aantal jaar bij een team nodig hebt voor een titel. Dit geduld merk ik nog weinig van bij de 'nieuwe' Max fans.. dagjesmensen

ik word hier echt kapot moe van, stop eens met iedereen op 1 hoop gooien wil je? Ik kijk sinds barcelona 2016 en ik begrijp prima dat het geen reet uitmaakt bij welk team Max zit als het gaat om garanties, daarnaast heb ik ook de races voor barcelona terug gekeken en daar was rbr ook niet bepaald sterk.Gé Brander schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:37:
[...]
Verstappen heeft gelukkig meer geduld dan alle nieuwe fans bij elkaar
wij als nieuwe fans hebben ook prima geduld
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 08-04-2017 09:43 ]
Vraag is wat mensen verstaan onder 'later goed komen'. Ik vermoed dat RBR blij mag zijn als ze straks RIC en VER structureel op de 5e en 6e plek kunnen krijgen. Momenteel is het ook nog achterom kijken, want Williams zit er goed bij. Uiteindelijk weet natuurlijk niemand wat er gaat gebeuren, we hebben immers geen glazen bol:)Grrrrrene schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:36:
[...]
Zoals ik hierboven ook al zei: er is een verschil tussen hoop houden dat het later goed komt en beweren dat ze wel even kampioen worden. Ik snap niet waarom het zo lastig is om dat verschil te zien? Ik zie niemand beweren dat VER of RIC morgen even de race wint, want dat is onwaarschijnlijk, maar het seizoen is nog lang.
Ach ja, je hebt optimisten en pessimisten
FTFYalwaysleft schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:40:
Positieve noot. Het is geweldig close tussen Mercedes en FerrariRed Bull.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1