- Wakker? √Check
- Koffie? √Check
- Beeld, Timing en GoT? √Check
- Koffie? √Check
- Zin in vandaag? √Check
- Niet de die-hard tweaker die om 5:30 opgestaan is? √Check
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 08-04-2017 08:34 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 08-04-2017 08:34 ]
Smog of mist? Waarom zie ik alleen tweakers over smog praten en alle media over mist?TheBrut3 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:28:
Hoe is het eigenlijk met de smog? Vanmorgen was deze acceptabel, maar is er kans dat deze weer dichter wordt? Of hebben ze een back up ziekenhuis waar de helikopter heen kan?
Ik ben een halve die-hard dan, wekker stond om 6 uur en ik heb misschien eens de eerste 2 minuten gemistnachtnet schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:34:
- Wakker? √Check
- Koffie? √Check
- Koffie? √Check
- Zin in vandaag? √Check
[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 08-04-2017 08:35 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 4% gewijzigd door Melantrix op 08-04-2017 08:39 ]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
"When you grow up your heart dies"
Kind/hond uitgelaten??nachtnet schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:34:
- Wakker? √Check
- Koffie? √Check
- Koffie? √Check
- Zin in vandaag? √Check
-
Hier ook, kwam zelfs storing van een telefoon oid langsTheBrut3 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:42:
Geluid van Ollie is slecht/krakend zeg, of ligt dat aan mij?
Ze zullen het extra budget in de studio gestoken hebbenmelantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:42:
[...]
Hier ook, kwam zelfs storing van een telefoon oid langs
Of ze zitten in China waar de werking van het internet & andere netwerken enigszins beperkt zijn..LA-384 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:46:
[...]
Ze zullen het extra budget in de studio gestoken hebben
Het FOM had weer last van de graphics niet kunnen laten zien tijden FP3.. ik hoop dat dat wel gefixed is bij de Quali eigenlijk..nachtnet schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:47:
[...]
Of ze zitten in China waar de werking van het internet & andere netwerken enigszins beperkt zijn..
Kijk eens 5 posts boven je?Humma Kavula schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:48:
Mogge
Brak daar de t-wing af van de Mercedes?
Mooi, hebben ze een reden om de t-wings te verbieden in het kader van de veiligheid.nachtnet schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:45:
Voor iedereen die FP3 niet gezien heeft..
[afbeelding]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dit was de reactie van TotoHumma Kavula schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:48:
Mogge
Brak daar de t-wing af van de Mercedes?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ja die bedoel ik, is nog vroeg dus kon het niet goed zien
Mood in the garage : pumped & excitedmelantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:56:
Nieuw van RBR: de TAGHeuer Race Station: http://www.redbullracing.com/racestation
Bensimpel
Positieve meneer
Inderdaad, lets go!zetje01 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:59:
Van mij mogen de coureurs zo wel beginnen, hoor...
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 08-04-2017 09:07 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Stefie2010 op 08-04-2017 09:07 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Haha, lag dubbel. Volle rookwolken, auto met neus verkeerde kant op en Hamilton er vlak langs. En Mol heeft het niet doorMikeyMan schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:07:
Goed, mol mist weer eens wat... Staat er eentje vol in beeld achterstevoren.
Just my thoughtsPWM schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:08:
[...]
Haha, lag dubbel. Volle rookwolken, auto met neus verkeerde kant op en Hamilton er vlak langs. En Mol heeft het niet door
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
nachtnet schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:07:
[afbeelding] GIO had bijna wat extra vleugels op/in zijn sauber.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Nee, last van Geel en verdere issues..zetje01 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:10:
Verstappen ook gespind zeker?
[ Voor 20% gewijzigd door LA-384 op 08-04-2017 09:12 ]
Omdat Vergne de afkorting VER moest afstaan na 3 jaar.LA-384 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:11:
Het is me de vorige keer niet opgevallen, maar waarom is de afkorting van Max nu VER ipv VES?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
heeft ie een paar weken terug gewisseld. Jean Eric Vergne heeft 3 hele jaren geen FIA kampioenschap gereden -> VER vrijgegevenLA-384 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:11:
Het is me de vorige keer niet opgevallen, maar waarom is de afkorting van Max nu VER ipv VES?
Max wilde VER hebben net zoals Jos VER had. Is een eerbetoon aan papa.LA-384 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:11:
Of beter gezegd, waarom was het vorig jaar VES?
Alleen heeft Jos nooit met VER gereden in de F1sjaool schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:12:
[...]
Max wilde VER hebben net zoals Jos VER had. Is een eerbetoon aan papa.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat is dan wel vreemd want dat was wel de reden die opgegeven werd.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:13:
[...]
Alleen heeft Jos nooit met VER gereden in de F1
Ik denk dat ze wel weten wat ze doenmelantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:13:
had hij niet beter t rondje af kunnen maken zodat hij iig een tijd heeft?
Had hem maximaal 2 plekken gescheeld, was al langzamer dan Ocon. Dus nee, want dan was de tijd die ze in de pit over hadden weer een heel stuk korter.melantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:13:
Bensimpel
Positieve meneer
Niet als de motor dan ploft...melantrix schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:13:
😆 - Denk ook eens om ;)
dat sowieso, ik bedoel het ook niet al la beste stuurman staat aan wal, maar meer waarom ze daarvoor gekozen hadden, probeer het te begrijpen
Yup, ik hoorde het ook, net nadat ik het schreef.
Precies: als de engineer kan zien dat er iets gereset moet worden, kun je beter binnenkomen. De tijd van OCO (waar hij op uit zou komen) is inmiddels niet goed genoeg meer.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN: xMaurice93
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Motor problemen.Smultie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:19:
Wat is er nou exact (ongeveer mag ook) aan de hand met de auto van Max?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Nee, p19, maximaal p18?Bensimpel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:18:
Damn, nouja in ieder geval geen p20
Nog 1 rondje?
Rechte stuk he.Grimmie187 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:19:
Bijzonder dat Williams er weer redelijk bij zit? Vorig jaar ook een verschil van dag en nacht op bepaalde circuits, blijft een vreemde auto haha..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq