Goeie actie van Vettel, netjes gedaan
Max under investigation for bending the laws of physics...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Nope, zat even de timing te kijken.
"When you grow up your heart dies"
Max rijdt wel op SS en HAM op S. En ligt nog altijd 4 sec. voor op Max.Exocet schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:43:
Even resume hoor, baan is droog en Max kan Hamilton volgen? Waar is de ruime seconde achterstand gebleven?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Spannend man, mooi GP
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ze rijden niet op de max nog omdat het anders is dan echt droog en Max durft meer?Exocet schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:43:
Even resume hoor, baan is droog en Max kan Hamilton volgen? Waar is de ruime seconde achterstand gebleven?
Sow VET! Wheelbanging all the way.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tijd voor wat nattigheid... het droogt nu teveel op.
Mooie actie! Hij kwam wel van ver hoor..
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
22 ronden.. 1 sec achterstand per ronde, - 0.2 seconden per ronde per zachtere compound...Rivanov schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:44:
[...]
Max rijdt wel op SS en HAM op S. En ligt nog altijd 4 sec. voor op Max.
Was dit serieus je antwoord? er blijft nog 22 * 0.8 -4 seconden over om te verklaren
Kan er iemand een regendansje doen?
Beetje extra water op de baan maakt het extra leuk!
Btw.. dat was close tussen VET en RIC
Beetje extra water op de baan maakt het extra leuk!
Btw.. dat was close tussen VET en RIC
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kijk dit soort gevechten wil ik zien

Bazenactie van Vettel. Die zal wel snel op staart van Max zitten.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Vettel blijkt dus toch wel een stuk sneller te zijn dan de Red Bulls, ben benieuwd hoeveel effort er nodig is om voorbij Max te komen.
HAM zet nu een 1:37:560 neer.
Benieuwd of Vettel dat geintje bij Max ook durft.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ligt het aan mij of hebben de rechter banden van vettel geen kleur code?
Mooie move, maar nu tijd voor wat druppels!
Waiting on the world to change
Max ramt hem er nog liever af.Lekker Ventje schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:46:
RBR zal op SS nog wel moeten pitten helaas..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik gok dat dat niet gaat lukkenLekker Ventje schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:46:
Kvyat gaat stoppen, problemen met zijn power steering volgens mij
lolTheBrut3 schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:46:
Wat een watje, die RIC... Beuk hem gewoon van de baan dan.
Kan Max hem uitrijden op deze set banden denken jullie?
/me doet regendans
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat beuken was toch nergens voor nodig? Ik vond het maar een raar punt voor een touche
Die preutse FIA moet gewoon radio openstellen man. Dat geneuk over scheldwoorden.
Die preutse FIA moet gewoon radio openstellen man. Dat geneuk over scheldwoorden.
Wat gebeurde er net tussen hem en RIC?Cowamundo schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:47:
Ligt het aan mij of hebben de rechter banden van vettel geen kleur code?
Is al gestopt.Juncto schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:47:
Kvyat gaat stoppen, problemen met zijn power steering volgens mij
Met wat vocht op de baan komt het verschil tussen de teamgenoten bovendrijven;
HAM > BOT
VET > RAI
VER > RIC
HAM > BOT
VET > RAI
VER > RIC
haha hier bij Ladeux moeten ze nog altijd hun eerste commercie break doen 'picture in picture" maar ze hebben nog geen geschikt moment gevonden xD
Dit!Hippocampus schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:48:
Met wat vocht op de baan komt het verschil tussen de teamgenoten bovendrijven;
HAM > BOT
VET > RAI
VER > RIC
Vettel versus Max binnen paar rondjes. That sounds fimaliar
[ Voor 24% gewijzigd door alwaysleft op 09-04-2017 08:49 ]
Durf wel te zeggen dat alles tot P10 weer gelapped gaat worden. Veldvulling...niks in te brengen. Jammer.
Hij wilde zo snel mogelijk naar de droge lijn.RedHat schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:47:
Dat beuken was toch nergens voor nodig? Ik vond het maar een raar punt voor een touche
HAM is lekker z'n benen aan het strekken.
Mwah Max moest sowieso nog naar binnen dus ik denk niet dat ie het risico gaat lopen eraf te vliegen.
Ohh nee dan is het volkomen normaal dat je iemand van de lijn af beukt
De boardradio is wel de Kimi show aan het worden.
Ik denk dat RBR nog moet stoppen en dan hopen dat ze op vers rubber weer naar voren kunnen komen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Bottas... dit zegt alles. Had er meer van verwacht.
Dat is niks nieuws in de F1. Er zijn altijd maar 2-3 top teams en de rest huppelt daarachter aan. Hebben wel onderling leuke gevechten.Japser schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:49:
Durf wel te zeggen dat alles tot P10 weer gelapped gaat worden. Veldvulling...niks in te brengen. Jammer.
Haha ja dat drong me na het plaatsen van die post ook door... het is nog vroeg! 😅
Vind ik ook tegenvallen tbh...jammerd0s schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:50:
Jemig, alonso lijkt wel stil te staan daar lol
Kom op HONDA! blijf heel !
Mooi die luchtstromen rond de auto die af en toe zichtbaar zijn.
HAM is nu 8s los van VER. Best gat aan het worden. Daar kun je ook wel aan zien dat het flink droger aan het worden is.
Top dit!
Vorig jaar werd er toch veel te snel met straffen gestrooid? Lekker laten gebeuren; een beetje actie is goed!
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Bij RBR lijken ze wel extremer / duidelijker te zien.LA-384 schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:52:
viel me ook al op bij RIC..LA-384 schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:52:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Komt er niet nog een buitje? Anders wordt het volgens mij moeilijk voor de Redbulls..
dat dacht ik ook al.. hoe kan dit denk je?Joster schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:53:
[...]
Bij RBR lijken ze wel extremer / duidelijker te zien.
Hij heeft niks speciaals laten zien bij Williams. Overrated coureur die Bottas.d0s schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:50:
need0s schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:54:
Komt er nog regen?
Hope sod0s schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:54:
Komt er nog regen?
VET binnen DRS range nu.
Die Vettel is dat gaat al weer aardig dicht aan rijden....
Dit staat nu op de weerkaart: 0.26mm V Light
Praktisch niks dus.
Praktisch niks dus.
"He pushed me off the track" incoming
Pffffff
Jammer

Die moet naar binnen.
Vettel hou je toch niet tegen. Snel er langs laten en hopen dat Vettel en Hamilton nog gaan vechten
Flickr PSN ID= cheironnl
anticliMAX dit
Max maakt ook foutjes.... NL weer wakker geschud
Hij hoeft niet naar binnen. Hij moet alleen even op linksvoor letten.
Bottas naar Mercedes was een moetje.d0s schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:50:
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Overrated weet ik niet, er wordt niet direct geroepen dat ie wel ff het WK gaat winnen ofzo. In de regel is het wel een heel solide coureur die gewoon zijn punten voor het Constructeurs kampioenschap binnenbrengt. Ik denk dat ie aardig gaat brengen waarvoor ze hem gehaald hebben in de korte tijd die ze hadden.alwaysleft schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:53:
[...]
Hij heeft niks speciaals laten zien bij Williams. Overrated coureur die Bottas.
Altijd moeilijk maken en MAX kan nu eenmaal heel goed verdedigen. Had een mooie strijd kunnen zijncheiron schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:56:
Vettel hou je toch niet tegen. Snel er langs laten en hopen dat Vettel en Hamilton nog gaan vechten
VER PIT
Als ze echt op deze bandjes naar het einde gaan, wordt het een saaie 2e helft.
Ah thanks Max!
Ah thanks Max!
Hij moest toch gaan wisselen...
Kan hij nu nog meer inhalen.
Kan hij nu nog meer inhalen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij komt toch binnen. Nu maar hopen dat de rest ook nog foutjes gaat maken of dat Max flink kan gaan pushen.
Als Ricciardo niet meer naar binnen moet dan was dit een kostbare fout van Max. Ai.
Zonde, zijn fout kost een extra plek aan Bottas.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wat heeft Rosberg bij Williams laten zien dan? Die wist uiteindelijk ook Lewis te verslaan en WC te worden.alwaysleft schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:53:
[...]
Hij heeft niks speciaals laten zien bij Williams. Overrated coureur die Bottas.
Klopte dat nu wat Olav net zei? RIC RAI ophouden?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1