Nou ja zonder VSC was het wel anders geweest he.pinda powerrr schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:28:
Waar is Villeneuve? Vast slecht gedaan, veel mazzel volgens hem.
![]()
![]()
RIC lijkt wel moeite te hebben momenteel.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Aan het uitleggen dat een bocht insnijden zoals Stroll doet niet fout kan gaan.pinda powerrr schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:28:
Waar is Villeneuve? Vast slecht gedaan, veel mazzel volgens hem.
![]()
![]()
Ric is wel traag.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hahaha dat plaatje met positie tov startpositie is zo mooi ... +14 terwijl de rest niet verder komt dan 6 (Alonso)
Maar wat tof om te zien dat iedereen zo aan het worstelen met de baan, zelfs de veteranen (VET/RAI). Dat maakt zo'n race toch wel een stuk Interessanter! 😎
laat het alsjeblieft even een beetje nat blijven. Wat zou ik graag een gevecht tussen verstappen en hamilton willen zien

Ik schakel net in (en mezelf ook), wtf
ik heb wat gemist
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit...Joster schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:29:
[...]
Zegt toch niks over de auto? Zegt alles over de coureur imo.
Kom op Vettel, laat je niet kisten en ga Rai voorbij.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Toch mooi te zien dat Alonso ook komt bovendrijven op momenten als deze.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hoezo HAM onder druk zetten?
"When you grow up your heart dies"
Boardradio naar Ham: Vergne zit echter je..
Met daarna de correctie Verstappen.
Met daarna de correctie Verstappen.
Zou hij dit ook downplayen? Kan toch niet meer? Op SKY zijn ze lyrisch iig.
Lekkere race zo!
Waiting on the world to change
HAM- No speed?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zo nat is da baan overigens niet als ze op deze banden rijden. Daarbij komen die Ferrari's de RB ook niet op snelheid voorbij op het rechte stuk.
Nu het is het hele probleem me de F1 weer spannen maken ook opgelost.. gewoon op elk circuit op een willekeurige plak natte sectors creëeren
Als RIC nou even RAI en VET bezig kan houden.
Prima race tot zover.
Prima race tot zover.
Heel internationaal F1 zit op twitter te roepen dat VER weer bijzondere dingen doet.
Wat is dit pas ronde 14? voelt aan als 25
Wat is dit pas ronde 14? voelt aan als 25
Ric is lekker bezig
volgens mij zijn die twee bij RBR echt wel een team.
Daar is hij druk mee bezig. De Ferrari's komen er niet voorbij.Pannekoek81 schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:31:
Als RIC nou even RAI en VET bezig kan houden.
Wel raar dat mercedes een stuk trager is al vorig jaar motor olie verbranden klinkt nu wel logisch
En dan straks in de interviews;
Max; "Ja ging wel lekker"
Max; "Ja ging wel lekker"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bottas schuift ook bijna niks op. Die moet echt veel beter kunnen!
Denk eerder dat de andere gewoon beter aangesloten zitten.Formula one schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:32:
Wel raar dat mercedes een stuk trager is al vorig jaar motor olie verbranden klinkt nu wel logisch
Zoals Olav eerder ook al riep, de ouwe knar had wel leuke ideeen ... sprinklers langs de baan om het publiek te laten voten voor een natte of een droge raceguppie schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:31:
Nu het is het hele probleem me de F1 weer spannen maken ook opgelost.. gewoon op elk circuit op een willekeurige plak natte sectors creëeren
VER bewijst gewoon weer van uitzonderlijke klasse te zijn... geen eendagsvlieg en zeker geen rooie als STR en GIO.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
hamil beetje aan het chillen nu op softs
Dan wordt het zo artificieel, ook niet echt leuk.redfoxert schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:33:
[...]
Zoals Olav eerder ook al riep, de ouwe knar had wel leuke ideeen ... sprinklers langs de baan om het publiek te laten voten voor een natte of een droge race
RIC is zich flink breed aan het maken.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Goed team is het toch RIC en VER.
Blijkbaar heeft het team van Mercedes tegen HAM gezegd dat VERNE achter hem zat.. (die zijn ook nog niet gewend aan de nieuwe afkorting..)
HAM -> hammer time engaged
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat zei iknachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:34:
Blijkbaar heeft het team van Mercedes tegen HAM gezegd dat VERNE achter hem zat.. (die zijn ook nog niet gewend aan de nieuwe afkorting..)
Luister maar terug via de app..
[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 09-04-2017 08:36 ]
HAM heeft ook een makkie zo.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
RAI is aan het praten???
Klaagzang Ferrari seizoen 2017 is ingezet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die Ferrari's moeten snel langs RIC...
Makkelijk? VER zit op 1,5 sec en is aan het trappen. Denk niet dat HAM nu lekker cruised hoorNat-Water schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:35:
HAM heeft ook een makkie zo.
HAM is meters aan het maken voor een aankomende pitstop?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mooi om te zien hoe die drs-flapjes dicht gaan.
Maaruh, nog steeds geen lichtkrant met stand en tussentijden.. wat slecht
Flickr PSN ID= cheironnl
VET schijnt te erg aan het vloeken te zijn dat het niet uitgezonden kan worden.
Als het bij RAI zo problematisch is, waarom geeft Ferrari dan niet de instructie dat VET er voorbij moet?!?
Bedankt Jack voor de goede toevoeging
Hulk 15 seconden straf voor inhalen onder diverse SC
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
VAN eruit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zie ik het nou goed? Sainz op P6, Bottas nog steeds op P10? Volgens mij reden KVY en SAI bij elkaar tijdens de SC.
Bottas heeft inmiddels groot gat te dichten.. maar toch, een Merc die een TR in moet haalt moet toch sneller kunnen
Bottas heeft inmiddels groot gat te dichten.. maar toch, een Merc die een TR in moet haalt moet toch sneller kunnen
Driver of the day, Verstappen met 14 plekken winst!
Erg jammer van Vandoorne, feul problem.
Best wel dom voor zo'n ervaren coureur.MegaTronics schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:37:
Hulk 15 seconden straf voor inhalen onder diverse SC
back off back off what ya gonna do now!
BOT is met de über Merc ook geen drol opgeschoten, na wat rondjes...
Die 2 rooie rakkers gaan RIC nog wel pakken deze race...
[ Voor 5% gewijzigd door Odessa op 09-04-2017 08:40 . Reden: oops ]
Max pareert en is nu sneller dan HAM.
Achter MAG ookpinda powerrr schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:38:
De Ferrari's kunnen op het rechte stuk van ruim een km de RB niet voorbij. Verbaast me.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Schakel net in (vakantie, vergist in tijd).
Hoe kan Verstappen 2e rijden?
Pitstop achter oid, of was het een fenomenale start/inhaalrace?
Haters everywhere but I don’t really care
Daar ben ik ook bang voor, of de baan moet weer natter worden..Odessa schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:39:
Die 2 rooie rakkers gaan MAX nog wel pakken deze race...
Ric op 8.2
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Alleen de Racelijn is droog.. daar wil je niet naast denk ik..Lekker Ventje schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:39:
De Ferrari's kunnen op het rechte stuk van ruim een km de RB niet voorbij. Verbaast me.
HAM is aan het trappenDaniel_Elessar schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:36:
[...]
Makkelijk? VER zit op 1,5 sec en is aan het trappen. Denk niet dat HAM nu lekker cruised hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 09-04-2017 08:40 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Fenomenale race!matthijst schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:39:
Flink doorgetrapt in de eerste rondematthijst schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:39:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Goede start +VS en SC genoeg te doen geweest xDgroggy schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:40:
[...]
Daar ben ik ook bang voor, of de baan moet weer natter worden..
Als het nu gaat regenen wint ie 'm. Verwachten "ze" nog iets wat dat betreft?
Dat betekent, stam + t .
Dat, en dat de ferrari's elkaar en RIC niet kunnen inhalen, zegt wel wat dat inhalen met deze auto's gewoon erg moeilijk is.pinda powerrr schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:38:
waarom werkt DRS niet voor ferrari... :s:s:s
[ Voor 8% gewijzigd door Shva op 09-04-2017 08:41 ]
Hij liep iets uit, nu loopt VER weer iets in.
Schelden moet dan op RAI, want die houdt hem echt op in feite.vhal schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:39:
Hoeveel honestly's zou Vettel al geroepen hebben....
Ik zie VET nog wel langs RIC gaan, maar dan moet dus eers BWOAH opschuiven.
Nah ik bedoelde RIC.. Denk niet dat ze MAX gaan pakken.groggy schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:40:
[...]
Daar ben ik ook bang voor, of de baan moet weer natter worden..
Daar liggen 2 natte plekken en ze missen downforce door dat ze dicht op RIC zitten, dus is gewoon logischLekker Ventje schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:39:
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik hoop er eigenlijk op dat ze hun banden opvreten achter RicciardoOdessa schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:39:
Die 2 rooie rakkers gaan RIC nog wel pakken deze race...
Flickr PSN ID= cheironnl
Werkt gewoon.Shva schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:40:
waarom werlt DRS niet voor ferrari... :s:s:s
Dat was een teamorder. Kan bijna niet anders. VET > RAI.
BWOAH gezien de replay dus niet.
BWOAH gezien de replay dus niet.
[ Voor 38% gewijzigd door sjaool op 09-04-2017 08:42 ]
BWOAH donepinda powerrr schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:41:
[...]
Schelden moet dan op RAI, want die houdt hem echt op in feite.
Ik zie VET nog wel langs RIC gaan, maar dan moet dus eers BWOAH opschuiven.
Denk dat Rai zijn beste tijd gehad heeft helaas. VET er nu voorbij eens zien hoe hij RIC voorbij komt.
Zo zag het er niet naar uit.sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:42:
Maar als je op een recht stuk van 1,2 km al niet in kunt halen met een snellere auto gaat er toch iets mis in de F1.Breezers schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:41:
[...]
Daar liggen 2 natte plekken en ze missen downforce door dat ze dicht op RIC zitten, dus is gewoon logisch
Jij kijkt duidelijk een andere race.sjaool schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:42:
Zag ik ook in de replay.
Even resume hoor, baan is droog en Max kan Hamilton volgen? Waar is de ruime seconde achterstand gebleven?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1