"When you grow up your heart dies"
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Check altijd de cam bovenop de auto. Max heeft gele cam
Plek 5 eindigen zou prima zijnruudonline schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:49:
Max gaat niet sneller op de SS.
En Max rijdt al op rode bandenalwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:49:
[...]
Check altijd de cam bovenop de auto. Max heeft gele cam![]()
Gaat weer even zitten
[ Voor 56% gewijzigd door DutchCrownNL op 26-03-2017 07:51 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

De vraag is of Vettel Hamilton had gepakt zonder Max. Denk het niet.sjaool schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:50:
Wat een intermediate tijden tussen de top 7 zeg. Dat is niet meer close racing te noemen. Best wel jammer. Gelukkig duurt de race nog lang.
Ik kon de cam niet zien bij het zijaanzicht. Dus keek snel naar de helm.alwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:49:
[...]
Check altijd de cam bovenop de auto. Max heeft gele cam![]()
Die van Max is een stuk mooier btw. Past veel beter bij de auto.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dat denk ik ook niet. Dus Sebastian mag Max wel even flink bedanken.alwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:52:
[...]
De vraag is of Vettel Hamilton had gepakt zonder Max. Denk het niet.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wel leuk dat Ferrari vooraan staat.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Gelijkwaardig qua racepace de Mercedes en FerrariThom2289 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:52:
Het gat tussen Vertel en Hamilton blijft 6,2s.
Engine ? Versnellingsbak of sensor toch ?Goron schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:52:
Engine failurelaat ze die gare 4 motoren regel maar snel schrappen
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 26-03-2017 07:54 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Stroll heeft geen idee hoe hij aan Bandenmanagement moet doen?Vos schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:52:
Wel apart, Stroll al 2x gestopt met US banden. Kvyat 0x met ook US banden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Falende versnellingsbak.Goron schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:52:
Engine failurelaat ze die gare 4 motoren regel maar snel schrappen
Let bij Stroll eens op zijn handen. Hij maakt ontzettend veel hakkerige correcties. Die banden leggen de afstand gewoon dubbel af.Vos schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:52:
Maar Aloniso en Ocon zitten in elkaars nek, maar dat komt maar niet in beeld.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
En Ferrari heeft z'n werk deze winter goed gedaan! RBR wat minder lijkt het.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zou het belachelijke voordeel verklaren wat nu weg is. En daar is Ferrari...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Precies wat Max zei. Racen is er minder op geworden.LuPo schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:55:
Voorzichtige conclusie: de nieuwe regels maken het racen niet attractiever. Zoals Max al aangaf in de interviews.
Als ik het zie zitten VER en Rai ook dicht bij elkaar en dat komt ook niet in beeld. Beetje slechte keuzes die ze maken bij de regie.Señor Sjon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:54:
[...]
Let bij Stroll eens op zijn handen. Hij maakt ontzettend veel hakkerige correcties. Die banden leggen de afstand gewoon dubbel af.
Maar Aloniso en Ocon zitten in elkaars nek, maar dat komt maar niet in beeld.
Heb je gezien hoeveel stuurbewegingen Stroll maakt? Geen wonder dat hij daarmee twee setjes wegbrandt.Vos schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:52:
7,8 secDaniel_Elessar schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:56:
[...]
Als ik het zie zitten VER en Rai ook dicht bij elkaar en dat komt ook niet in beeld. Beetje slechte keuzes die ze maken bij de regie.
Ik zag het net. Las verkeerd xD
8 s close?Daniel_Elessar schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:56:
[...]
Als ik het zie zitten VER en Rai ook dicht bij elkaar en dat komt ook niet in beeld. Beetje slechte keuzes die ze maken bij de regie.
RBR/VER kan het tempo van de top volgen...maar heeft daar dus wel een softere compound voor nodig.
Enige manier dat RBR dus iets kan gaan doen voorlopig is als die auto heel vriendelijk voor de banden is..
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Volgens mij is de vastlegging ook matig vandaag. Ze missen veel. Dat helpt ook niet bij de belevingalwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:56:
[...]
Precies wat Max zei. Racen is er minder op geworden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Het geluid klopt nog niet.LuPo schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:55:
Voorzichtige conclusie: de nieuwe regels maken het racen niet attractiever. Zoals Max al aangaf in de interviews.
Maar Melbourne produceert zelden klassiekers. Als het niet de opener was, dan was ie al wel weer geschrapt gok ik.
Die uitstapjes steeds net naast de baan helpen ook niet mee.JeroenTheStig schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:56:
[...]
Heb je gezien hoeveel stuurbewegingen Stroll maakt? Geen wonder dat hij daarmee twee setjes wegbrandt.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
SS, niet UScaspervc schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:58:
Max rijdt wel nette tijden. Same as Vettel, maar dan wel op ultra's....
Supers...caspervc schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:58:
Max rijdt wel nette tijden. Same as Vettel, maar dan wel op ultra's....
Met alle problemen in Barcelona, had ik in ieder geval niet verwacht dat ze na 36 ronden nog mee zouden doen, laat staan voor punten.
Hoop echt dat die McLaren Honda het dit seizoen uiteindelijk voor elkaar gaat krijgen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Waiting on the world to change
Viel me gisteren ook op bij on board beelden van Stroll. Die zat zo te bibberen in die auto zoveel stuurbewegingen in vergelijking met de meeste andere coureurs.alwind schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:57:
[...]
Die uitstapjes steeds net naast de baan helpen ook niet mee.
Zie de nieuwe kwalificatie van verleden jaar.
[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 26-03-2017 08:00 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die loopt volgens mij het weekeinde mee in de box van RBR.. (niet zelf gezien..)
[ Voor 57% gewijzigd door nachtnet op 26-03-2017 08:01 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Even voor de volledigheid...Roamor schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:01:
Gelukkig dat Ferrari Vettel eindelijk Mercedes het vuur aan de schenen legt, maar inhalen lijkt echt een probleem te zijn. Verstappen helaas ook in niemandsland....
Zou kunnen, heeft VET geholpen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat is zo ja, viel vrijdag ook al op.JeroenTheStig schreef op zondag 26 maart 2017 @ 07:56:
[...]
Heb je gezien hoeveel stuurbewegingen Stroll maakt? Geen wonder dat hij daarmee twee setjes wegbrandt.
Massa heeft dezelfde SS banden, maar 5 laps ouder. Geen enkel probleem voor VER om een extra stopje te maken als het nodig is dus zolang Massa ook gaat. Kan ie op het laatst nog even stampen op US en een lege tank.Roamor schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:01:
Verstappen helaas ook in niemandsland....
- DaniëlWW2
- Niet online
Max kan misschien P4 pakken op RAI als hij in gevecht komt met Bottas.
Inhalen op het circuit van Melbourne was altijd al wel een dingetje geloof ik... Zie ook vorig jaar HAM die Max in de STR gewoon niet voorbij kwam, ondanks het grote verschil in auto kwaliteit.Goron schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:02:
Helaas lijkt het er inderdaad op dat de nieuwe formule het inhalen inderdaad alleen maar lastiger gemaakt heeft
Meer vleugel> meer 'luchtvervuiling' ? Zou niet heel raar zijn.Goron schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:02:
Helaas lijkt het er inderdaad op dat de nieuwe formule het inhalen inderdaad alleen maar lastiger gemaakt heeft
Ja daar heb je wel een punt, het is wel een straatcircuitRobsta86 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:03:
[...]
Inhalen op het circuit van Melbourne was altijd al wel een dingetje geloof ik... Zie ook vorig jaar HAM die Max in de STR gewoon niet voorbij kwam, ondanks het grote verschil in auto kwaliteit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
KVY op SS vs SAI op S, en KVY is een stuk sneller. Die komen elkaar zo tegen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Edit:and it's gone...
[ Voor 28% gewijzigd door WhySoSerious op 26-03-2017 08:07 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Denk dat RAI er wel wat geld voor over hebt als je dat kun uitleggen aan hemHupske schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:06:
Hoe kan t verschil tussen Vet en RAI zo groot zijn?
Nee maar is wel leuk om te ziengroggy schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:06:
Als max al in de buurt van raikonen, betekent het ook niet direct dat hij er voorbij is...
Bottas is gewoon al ronde na ronde sneller hoorTheZeroorez schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:06:
Olav stop alsjeblieft met praten als je niks te melden hebt. Bottas is gewoon trager dan Hamilton. Zelfs wanneer hij dat niet zou zijn zou hij er niet langs kunnen, want hoeveel inhaal acties heb je nu al gezien in 40 rondjes?
Zet hem eens naast die van Spanje/Oostenrijk. Als je ze spiegelt zijn ze bijna hetzelfde.
Vreemd ja want dat was eigenlijk altijd voor Monaco weggelegd. Waar iemand de regie had voor enkel die race..Spotmatic schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:07:
Echt een waardeloze regie dit...
Inderdaad ik vind de regie ook maar waardeloos...Spotmatic schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:07:
Echt een waardeloze regie dit...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de woensdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1