'00 VFR800Fi (Rood)
Er zijn geen orginele koffers voor dit model, alleen aftermarket en die zijn foei, maar dan ook echt foei lelijk.
Dus, mijn setup afhangend van situatie en noodzaak:
Bagster Tankhoes incl.
(oude versie van) tas (In dezelfde kelur als de motor uiteraad);
Redelijk makkelijk nog met tanken, 2 mechanische clipjes los bij de zadel en ik kan em omhoog weg klappen richting m'n stuur tijdens het tanken, tanken klaar, terug klappen en clipjes weer vast.
Ja, het is een extra handeling, maar wel eentje van maar een paar seconden.
Kriega R25 rugtas
Tja. Kriega. Top kwaliteit, top spul.
Louis Moto-Detail tail rol en panniers.
Voor als ik echt op reis ga. Geen lelijke beugels die vast zitten, systeem is best makkelijk en schaalbaar.
----------------------
Morgen richting Isle of Man, dus dan rijd ik met het volledige tank, rug, panniers en rol tas samenstelling!
Hoop wel op beter weer tijdens mijn verblijf dan de afgelopen dagen daar.
2/2 practice sessions geannuleerd vanwege mist en het weer vooruitblik belooft ook niet heel erg veel.
Regen voorspelling was iig al genoeg voor mij om aan een nieuwe motorjas te gaan.
Had de RevIt Gear 2 al maar vanmiddag toch maar de Ignition 2 jas erbij scoren.
Keek natuurlijk al veel langer naar de jas maar had weinig reden om em nog aan te schaffen, nu met het vooruitblik op ruim 5 uur regen rijden overmorgen en dan nog 11 dagen op een regenachtige IoM verblijven.... ja... ik wil wel aan iets wat (beter) waterdicht is dan m'n huidige (5 jaar oude) Voltiac (of voorloper ervan)