Trajectcontroles zijn vaste flitsers, daar heeft hij geen internetverbinding voor nodig

Vreemde was dat ik de TC op de A12 bij Utrecht gistermiddag zonder internetverbinding wel zag, en vanochtend met niet. Misschien staat hij weer uit in is hij daarom uit de DB met actieve flitsers gehaald? Ik ga het maar niet testen

Geniaal, dankje! Erg irritant dat tethering om de haverklap uitgaat.
Ligt heel erg aan de drukte, flow van het verkeer en de ruimte. Soms als het echt heel erg vast staat en daardoor weinig ruimte is wat eerder een baan naar rechts, of met een auto mee-ritsen als daardoor een gat ontstaat. Als het wat soepeler gaat pas bij het rits-bordje, soms bij een ruime redresseerstrook helemaal links erom heen.
Laatste optie is bij muurvaste lange weef-stroken welke uitkomen op een net zo stilstaande enkele rijstrook naar de volgende snelweg, zoals op de dagelijkse parkeerplaats die ze ring Utrecht noemen (vanaf Zeist A28-A27-A12), daar wil ik wel eens helemaal rechts erlangs gaan een beetje tussen de rijbaan en vluchtstrook in.
Wat @
lolgast zegt is ook belangrijk om op te letten, als er ook andere motoren zijn wel een beetje in dezelfde baan blijven. Behalve als ze wel midden tussen de rijstroken gaan rijden maar niet filteren, dan ga ik er toch echt aan de andere kant langs
[
Voor 6% gewijzigd door
Chakotay op 01-06-2017 09:49
]