Mooie plannen, klinkt goed, erg veel zin in 
) Wanneer we zouden eten bij het hotel kan een ieder besluiten wel of niet een extra rondje te rijden
Voor mij is het helemaal goed. Het enige dat ik kan bedenken dat het extra rondje hiermee voor iedereen verplicht is (want samen etenTankiej schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:35:
De routes! Hier te krijgen!
Het idee wat we (@caesar1000 en ik) nu hebben (het is een idee, we staan open voor andere ideeën):
Zaterdagochtend vertrekken vanuit Venlo, na de nodige stops (lunch, tankstops en evt. koffie ergens), rond een uur of 16.00 bij het hotel aankomen. Dan even inchecken bij het hotel, troep in de kamers gooien etc., en weer op de motor! Dit maal een ritje naar Brünnchen (33km, +/- ruim halfuur) om even te kijken wat voor prutsers er op dat moment rondrijden op de Nordschleife. Daarna iets eten bij een restaurant daar in de buurt, om vervolgens weer terug naar het hotel te gaan. Niet al te laat maken, liever niet in het donker daar rijden lijkt me.
Dat zou opzich moeten lukken, vanaf het restaurant dat we bedacht hebben naar hotel is het +/- 20km (klein halfuurtje rijden schat ik in).
Nu is dit slechts ons idee, wellicht zijn er mensen die dit helemaal niet willen, of veel betere ideeën hebben. Je kan ook bij het hotel blijven en daar eten (heet niets voor niets Restaurant und Gasthaus Zur Burgschänke lijkt me) en het rondje bij de ring overslaan. Of we kunnen het rondje naar de Ring doen, daar een halfuurtje kijken en weer terug naar het hotel. Dan zijn we rond 18.30 - 19.00 weer terug bij het hotel.
XXXVI