Tweaker Mega Moto Meet

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:14:
@ShininNL
@R0y.
Klinkt goed! Moeten we tzt even een goed afspreekpunt bespreken, wellicht een tankstation op de A16/A58. Van Den Haag naar Venlo is het ongeveer 193 km of een kleine twee uur rijden. Als we om 9:30 in Venlo moeten zijn is het handig om met een kleine marge ongeveer twee uur van tevoren te vertrekken :)
Komt goed. Ik kan een kop koffie in het midden ( voor mij breda )ook altijd wel warderen dus wat mij betreft pakken we ruim de tijd.

Gaan we trouwens nog langs de ring? Vanaf het hotel is het volgens mij maar 20 min rijden. Vorig jaar stond ik er maar toen was hij gesloten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:16

A13X

Dude

Hier gaat er niet meer als een tanktas mee, genoeg voor dat beetje persoonlijke verzorgen en versnaperingen.

Oeh ja de ring, wil daar ook wel even gaan kijken.

Misschien is het handig om de stops/tankstations alvast te bepalen? Niet dat we bij 180km gaan zoeken en de eerst volgende 60km verderop zit zoals in DE nog wel eens wilt gebeuren.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Raym09 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:02:
Hier gaat er niet meer als een tanktas mee, genoeg voor dat beetje persoonlijke verzorgen en versnaperingen.

Misschien is het handig om de stops/tankstations alvast te bepalen? Niet dat we bij 180km gaan zoeken en de eerst volgende 60km verderop zit zoals in DE nog wel eens wilt gebeuren.
Ik zat er aan te denken om net over de grens de eerste tankstop in te plannen en dan net voor het hotel eentje. Dan zitten de tanks de volgende dag ook gewoon weer vol. Kunnen we op de terugweg ook nog weer tanken net voor de grens, zodat je nog even iets goedkoper je tank vol kan gooien :)

Ga vanavond even met de routes bezig, kijken of ik er iets van kan maken in basecamp. Mocht iemand willen helpen of meer input hebben, graag :P

[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 09-06-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Zelf denk ik om mijn twee Givi koffertjes maar eens te gaan monteren. Heb ze met de motor gekocht maar nog nooit gebruikt :+ (Maar heb ook een tanktas en Kriega US20... keuzes :*) )

[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 09-06-2017 08:11 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 08:42
wimmel_1 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:13:
*knip*
Nou alleen nog even het refelctortje er op schroeven vóór die tijd.
Ik weet dat de moderne brommers allemaal reflectors aan de zijkanten hebben, is dat in DE alleen voor nieuwe brommers verplicht? En neem aan dat DB killer er sowieso in moet (ook al kom ik zonder DB killer op 86dB, terwijl ik 88dB mag @5500rpm.)

Zijn er voor de rest nog extra dingen waar op gelet moet worden voor DE wetgeving? (nog niet eerder in DE gereden).

Never ride faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
xos schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:43:
@Tankiej @caesar1000 bedankt voor de organisatie maar ik moet verstek laten gaan. Om zo vroeg in Venlo te kunnen zijn moet ik 170km over de snelweg rijden. De snelste route over de snelweg van Venlo naar hotel is ook nog eens 140 km, dus de daadwerkelijke route per dag zal waarschijnlijk richting de 400 km gaan waarvan bijna de helft snelweg kilometers zullen zijn. Uit ervaring weet ik dat na 300 km op een dag de lol van het motorrijden er vaak wel vanaf is.
Hier net zo, nog een Sjaak afhaak dus.
Ik zou om 6:30 weg moeten en de eerste 260 km over de snelweg moeten om in Venlo te komen.. :( En aangezien ik een maand later al 2 vakantie's heb gepland, sla ik dit keer over.

[ Voor 5% gewijzigd door darkkingll op 09-06-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Van de 12 bedden die ik beschikbaar heb, zijn er nu 7 definitief bezet. Nog 3 personen hebben aangegeven dat ze mee willen maar daarvan heb ik de betaling nog niet binnen (nog niet overgemaakt of bank naar bank dus duurt een dagje oid).
Dus nog 2 vrij!
DragonSlayer666 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:01:
[...]

Ik weet dat de moderne brommers allemaal reflectors aan de zijkanten hebben, is dat in DE alleen voor nieuwe brommers verplicht? En neem aan dat DB killer er sowieso in moet (ook al kom ik zonder DB killer op 86dB, terwijl ik 88dB mag @5500rpm.)

Zijn er voor de rest nog extra dingen waar op gelet moet worden voor DE wetgeving? (nog niet eerder in DE gereden).
Rode reflector aan de achterkant is sowieso verplicht voor alle motoren (vanaf 1996 oid, exact jaartal ken ik niet uit m'n hoofd). Afgelopen weekend waren we in Sauerland en een aantal kregen een bekeuring van 25 euro omdat ze geen rode reflector aan de achterkant hadden :P

Verder DB-killers er in inderdaad, evt. papiertje mee die zegt dat die motor goedgekeurd is voor jouw motor (E-keur) als je die hebt.
darkkingll schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:10:
[...]

Ik zou om 6:30 weg moeten en de eerste 260 km over de snelweg moeten om in Venlo te komen.. :( En aangezien ik een maand later al 2 vakantie's heb gepland, sla ik dit keer over.
Helaas! Het is nogal een eind als je uit Delfzijl moet komen inderdaad. Ik heb een tijdje in Appingedam gewoond, weet er alles van. Nu 'gelukkig' in het midden van het land, dan zijn dit soort weekendjes weg een stuk makkelijker :D

[ Voor 7% gewijzigd door Tankiej op 09-06-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
darkkingll schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:10:
[...]

Jammer hoor, Raku en ik gaan vrijdag al naar Venlo. Raku komt zelfs donderdag over uit Noorwegen ;)

Sluit je toch gezellig vrijdagmiddag/avond bij ons aan? Vanuit Delfzijl en Dedemsvaart rijden we grotendeels dezelfde route.

[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 09-06-2017 10:13 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

R0y. schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:19:
Kunnen we niet wat Tweakers zonnenbrillen regelen o.i.d., we moeten er natuurlijk wel in stijl bij lopen rijden in de eifel!
Een hotel uitzoeken was niet echt jou ding; Tweakers goodies regelen toevallig wel? :+
wimmel_1 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:11:
We hadden afgelopen week iemand met een DJI Maverick mee en da's inderdaad wel érg leuk (4K) speelgoed wat ook nog eens met gemak, incl. controller, in een tanktas past.
Nog zitten kijken naar het huren van een DJI Mav(ic)erick, maar toch wat duur voor 2 dagen. Dan neem ik liever mijn DSLR mee om wat leuke plaatjes van jullie te schieten. :)
R0y. schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 07:59:
[...]

Gaan we trouwens nog langs de ring? Vanaf het hotel is het volgens mij maar 20 min rijden. Vorig jaar stond ik er maar toen was hij gesloten :(
Als we rond 16:00 bij het hotel arriveren kunnen we na het lossen van de spullen nog even doorrijden naar de ring voor zover daar animo voor is? Is 20-25 minuten vanaf het hotel. ;)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:22
Neem wel 25 euro extra contant mee want ik heb nergens een reflector zitten aan de achterkant :o

Of zouden die reflectortjes op mn tassen mee tellen?

[ Voor 25% gewijzigd door ShininNL op 09-06-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
ShininNL schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:24:
Neem wel 25 euro extra contant mee want ik heb nergens een reflector zitten aan de achterkant :o
Je moet pinnen, als het contant moet zou ik de politieagent niet vertrouwen :+
Als die vast op je motor zitten wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

ShininNL schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:24:

https://www.louis.nl/arti...r_article_number=10034283

gewoon even met dubbelzijdige tape vast maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb ook geen reflector, maar mijn fiets is van 1988, staat zelfs op het frame dus dat zou ik mooi moeten kunnen ontwijken toch? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Tankiej schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:08:

[...]

Verder DB-killers er in inderdaad, evt. papiertje mee die zegt dat die motor goedgekeurd is voor jouw motor (E-keur) als je die hebt.

[...]
Heb een E-keur op mijn uitlaat zitten (en de DB killer is er nog nooit uit geweest), dat is genoeg toch?
caesar1000 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:13:
[...]

Een hotel uitzoeken was niet echt jou ding; Tweakers goodies regelen toevallig wel? :+
Ga het proberen! >:)
caesar1000 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:13:
Als we rond 16:00 bij het hotel arriveren kunnen we na het lossen van de spullen nog even doorrijden naar de ring voor zover daar animo voor is? Is 20-25 minuten vanaf het hotel. ;)
Lijkt mij leuk om daar ook eens een rondje te doen :Y

Ik neem in ieder geval mijn Gopro 4 mee. Wat betreft bagage de Kriega US20 tas en indien nodig de tanktas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:31

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

DragonSlayer666 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:01:
Koplamp moet aan zijn, dus als deze toevallig uitschakelbaar is: Aanzetten!
In Kreis Euskirchen zijn een paar motoragenten actief, dat is ook wel handig om te weten. En mobiele controles flitsen ook van achteren, dus niet denken dat ze je niks kunnen maken.

Welk weekend is het nou geworden? Beide weekenden zijn sowieso niet mogelijk voor mij ivm andere verplichtingen, maar waarschijnlijk ben ik op de zondagen (tenzij in beslag genomen door vriendin) op de motor te vinden. Best kans dat we elkaar dan nog ergens tegen komen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Zojuist de mail voor de goodies van Tweakers verstuurd, ben erg benieuwd.
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:46:
[...]
Welk weekend is het nou geworden? Beide weekenden zijn sowieso niet mogelijk voor mij ivm andere verplichtingen, maar waarschijnlijk ben ik op de zondagen (tenzij in beslag genomen nood vriendin) op de motor te vinden. Best kans dat we elkaar dan nog ergens tegen komen.
8/9 Juli

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tankiej
caesar1000 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:03:
[...]

Zou een tijd van 10:30-11:00 wel passen (los van de afstand)?

Ik heb even een route gemaakt in Google Maps met wat meer de focus op het bochtenwerk in de Eifel.
Daarbij is het 163 km naar het hotel en rond de 3:00-3:20 uur aan reistijd. Laten we zeggen 04:00 voor een groep. :)

[afbeelding]
Ik heb je route overgenomen in Basecamp, paar kleine verschillen, ik kom op 173km uit. Het stukje naast Düren in jouw route, die rechte wegen met een scherpe hoek in, is anders. Basecamp wil ons daar niet langs leiden, dus ik vermoed dat die onverhard zijn (onverharde wegen vermijden aan staan).

Nu tankstops ingepland net over de grens in Kaldenkirchen en eentje 10km voor het hotel.
Kan het wijzigen, dat we na +/- een uur een tankstop doen (na zo'n 50-60km), en er gelijk een koffiestop van maken. Dan die vlak voor het hotel laten zitten, zodat je max. 120km moet na een tankstop (geen idee meer wat de actieradius van iedereen is, maar dat moet toch wel lukken).
Voorkeuren? Ideeën? :)
R0y. schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:39:
[...]

Heb een E-keur op mijn uitlaat zitten (en de DB killer is er nog nooit uit geweest), dat is genoeg toch?

[...]
Ja, dat zou voor je uitlaat voldoende moeten zijn. Was het voor de mijne wel in ieder geval :P
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:46:
[...]

Koplamp moet aan zijn, dus als deze toevallig uitschakelbaar is: Aanzetten!
In Kreis Euskirchen zijn een paar motoragenten actief, dat is ook wel handig om te weten. En mobiele controles flitsen ook van achteren, dus niet denken dat ze je niks kunnen maken.

Welk weekend is het nou geworden? Beide weekenden zijn sowieso niet mogelijk voor mij ivm andere verplichtingen, maar waarschijnlijk ben ik op de zondagen (tenzij in beslag genomen nood vriendin) op de motor te vinden. Best kans dat we elkaar dan nog ergens tegen komen.
In het weekend zal de politie ook wel actief zijn in de Eifel inderdaad. Maar we hebben een 125cc'er mee, dus echt gas geven zal er toch niet in zitten. Alleen even opletten op de stukjes waar je maar 70 mag, en binnen de bebouwde kom natuurlijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tankiej schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:59:
[...]

Nu tankstops ingepland net over de grens in Kaldenkirchen en eentje 10km voor het hotel.
Kan het wijzigen, dat we na +/- een uur een tankstop doen (na zo'n 50-60km), en er gelijk een koffiestop van maken. Dan die vlak voor het hotel laten zitten, zodat je max. 120km moet na een tankstop (geen idee meer wat de actieradius van iedereen is, maar dat moet toch wel lukken).
Voorkeuren? Ideeën? :)
Ha da's mooi, dat lukt prima met mijn minitankje (140km radius) inclusief de tankstop na 50-60km :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

@Tankiej Zal vanavond of van het weekend het geld overmaken.

[ Voor 9% gewijzigd door thijsco19 op 09-06-2017 20:07 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De motoragenten in de Eifel zien een lichte overschrijding van de maximum snelheid nog wel eens door de vingers. Inhalen onder inhaalverbod absoluut niet!
En let hierbij niet op doorgetrokken/onderbroken strepen, maar puur op de borden. Denk eraan dat dit al kilometers terug heeft kunnen staan. De laatste keer dat me dit overkwam, 2 jaar geleden denk ik, kostte me dit 98 euro.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Tankiej schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:59:
[...]
In het weekend zal de politie ook wel actief zijn in de Eifel inderdaad. Maar we hebben een 125cc'er mee, dus echt gas geven zal er toch niet in zitten. Alleen even opletten op de stukjes waar je maar 70 mag, en binnen de bebouwde kom natuurlijk :)
Voor jullie wat minder gas, voor mij het gas helemaal open. :P

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Hopelijk hebben we hetzelfde weer als vandaag als we naar de Eifel gaan :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Om even bij de "ring" te gaan kijken is het misschien wel een leuk idee om een koffietstop of het avondeten in het dorp van Adenau in te plannen. In Adenau heb je direct aan de B257 óók een oprit/ingang naar de ring + een mooi uitzichtpunt waar je simpel naar toe kunt lopen (100Mtr. trapklimmer / wandelen ofzo) en daar zitten ook een aantal leuke eettentjes aan het pleintje.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
wimmel_1 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:40:
[...]

Om even bij de "ring" te gaan kijken is het misschien wel een leuk idee om een koffietstop of het avondeten in het dorp van Adenau in te plannen. In Adenau heb je direct aan de B257 óók een oprit/ingang naar de ring + een mooi uitzichtpunt waar je simpel naar toe kunt lopen (100Mtr. trapklimmer / wandelen ofzo) en daar zitten ook een aantal leuke eettentjes aan het pleintje.
Wat mij betreft is een rondje op de ring ook prima >:) Toen ik daar vorig jaar was (rond 15:00) was er een race gaande, de supercars kwamen al aanrijden toen het 16:00 was (rond 18:00 zou de ring open gaan voor publiek) maar we moesten nog een stuk rijden naar het hotel en het was zo warm die dag dat ik letterlijk uit mijn pak dreef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

R0y. schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:56:
[...]

Wat mij betreft is een rondje op de ring ook prima >:) Toen ik daar vorig jaar was (rond 15:00) was er een race gaande, de supercars kwamen al aanrijden toen het 16:00 was (rond 18:00 zou de ring open gaan voor publiek) maar we moesten nog een stuk rijden naar het hotel en het was zo warm die dag dat ik letterlijk uit mijn pak dreef.
Denk niet dat we een rondje ring moeten gaan doen met deze groep, ook niet een half rondje wat vanuit Adenau óók kan. In het weekend bárst 't r tijdens de TF altijd van de Engelsen, zeker in dit seizoen, en dan is 't met de motor nóg meer opletten.

Ik zal niemand tegenhouden maar adviseer je om daar niet te gaan rijden als je er nog nooit gereden hebt (én nee: Rondjes op de X-Doos en consorten gelden niet als er gereden te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Vind het wel vet om een keer te kijken maar ga er idd ook niet met mijn eigen motor op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
wimmel_1 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:45:
[...]

Denk niet dat we een rondje ring moeten gaan doen met deze groep, ook niet een half rondje wat vanuit Adenau óók kan. In het weekend bárst 't r tijdens de TF altijd van de Engelsen, zeker in dit seizoen, en dan is 't met de motor nóg meer opletten.

Ik zal niemand tegenhouden maar adviseer je om daar niet te gaan rijden als je er nog nooit gereden hebt (én nee: Rondjes op de X-Doos en consorten gelden niet als er gereden te hebben).
Maar ik doe het in 7 minuut 45 op de Xbox...? _O-

Eens moet de eerste keer zijn toch? Lijkt mij wel leuk en dan niet om een nieuw record neer te zetten maar puur om het eens gedaan te hebben. Zie het als een bucketlist ding.

Maar wat doen al die Engelsen daar dan? Rondjes rijden snap ik maar het is toch best een stukkie rijden vanaf de joe keej ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:14:
@ShininNL
@R0y.
Klinkt goed! Moeten we tzt even een goed afspreekpunt bespreken, wellicht een tankstation op de A16/A58. Van Den Haag naar Venlo is het ongeveer 193 km of een kleine twee uur rijden. Als we om 9:30 in Venlo moeten zijn is het handig om met een kleine marge ongeveer twee uur van tevoren te vertrekken :)
Aangezien ik ook rond Rotterdam woon haak ik wel aan met jullie.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
R0y. schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:40:
[...]

Maar ik doe het in 7 minuut 45 op de Xbox...? _O-

Eens moet de eerste keer zijn toch? Lijkt mij wel leuk en dan niet om een nieuw record neer te zetten maar puur om het eens gedaan te hebben. Zie het als een bucketlist ding.

Maar wat doen al die Engelsen daar dan? Rondjes rijden snap ik maar het is toch best een stukkie rijden vanaf de joe keej ?
Het is inderdaad een stukje rijden, daarom zijn ze er in het weekend, omdat ze dan allemaal 2 dagen vrij hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Dat inderdaad. Ik vond het met de auto de dag na karfreitag al niet fijn, want veel te druk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Hey allemaal! Tijdje terug dat ik voor het laatst actief was hier. Ephymerous vertelde me over de meet en daar heb ik ook wel trek in! Moet alleen de veerboot nog even regelen vanuit Noorwegen, het is wel een beetje gedoe om naar NL te komen.
Willen er nog meer mensen aansluiten vanuit het noorden van NL? Ik ga via DK/DE naar beneden via Dedemsvaart, dus als er iemand onderweg mee wil, graag! Ook vanuit NO mag natuurlijk, maar dat lijkt me wat minder waarschijnlijk :P

De ring doe ik iig niet aan mee. Heb redelijk wat gereden daar met een simulator (assetto corsa), dus ik ken de baan wel redelijk, maar het is me een te snel circuit om met de motorfiets te gaan proberen. Er zitten ook een paar linke bochten in waar ik me in een simulator al op verkijk, laat staat in het echt. I wanna live, thank you very much :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Vergeet de hobbels en riggels en hoogteverschillen niet. Alhoewel het nu een biljartlaken is ivm een jaar of 8 geleden...

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

Ik meld me weer. Moest nog even kijken of het met de datum ging lukken but that worked out just fine :)

Naar aanleiding van dit topic toch maar even een rode achterreflector bestellen.

Direct nog maar een vraagje. Wie rijdt hier met een niergordel? Ik heb het persoonlijk nooit gedaan. Na wat opzoeken op internet zag ik dat het vooral met langere tochten de rug kan ontspannen door een betere zithouding.
Iemand nog iets zinnig over te zeggen?

Rijdt er iemand zaterdagochtend ook vanuit richting Amsterdam? Let's go together :)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tankiej
Alle 12 door mij gereserveerde bedden zijn nu bezet! Daarnaast zijn er 2 die een éénpersoonskamer hebben geboekt, dus als het zo blijft hebben we een mooie groep van 14 man. Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
dread schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:57:
Ik meld me weer. Moest nog even kijken of het met de datum ging lukken but that worked out just fine :)

Naar aanleiding van dit topic toch maar even een rode achterreflector bestellen.

Direct nog maar een vraagje. Wie rijdt hier met een niergordel? Ik heb het persoonlijk nooit gedaan. Na wat opzoeken op internet zag ik dat het vooral met langere tochten de rug kan ontspannen door een betere zithouding.
Iemand nog iets zinnig over te zeggen?
Fijn dat je mee kan! Wat betreft de niergordel heb ik er ook wel eens naar zitten kijken want ik krijg toch (zeker bij een langere rit) pijn in mijn rug en tussen mijn schouderbladen maar eigenlijk nooit echt op doorgepakt. Misschien toch maar eens wat mee doen... maar ik ben dus ook benieuwd naar reacties van anderen op je vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik ben een rondje aan het maken vanaf het hotel naar de nordschleife/nurburgring en terug naar het hotel van +/- 50km. Ik heb alleen geen idee waar de goede/bekende 'kijk' plekken zijn bij de ring. Heeft iemand een idee? Dan laat ik de route daar langs gaan :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:51
Ik was helaas op vakantie en heb het een beetje gemist hier. Kudo's voor de organisatie in elk geval! *O*

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Tankiej schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:15:
Ik ben een rondje aan het maken vanaf het hotel naar de nordschleife/nurburgring en terug naar het hotel van +/- 50km. Ik heb alleen geen idee waar de goede/bekende 'kijk' plekken zijn bij de ring. Heeft iemand een idee? Dan laat ik de route daar langs gaan :P
Brünnchen is misschien wel een idee met een wat grotere groep. :) Of dat stuk tussen kesselchen en klostertall. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Nero22 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:15:
Ik was helaas op vakantie en heb het een beetje gemist hier. Kudo's voor de organisatie in elk geval! *O*
Je kan nog aanhaken ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tankiej
Het is een beetje stil hier, maar ik ben niet vertrokken met jullie geld hoor :+
We moeten komende week maar proberen de routes rond te krijgen en te delen met jullie. Ben nu een weekendje weg en volgend weekend ook weer, dus verwacht maar verder niets van mij in het weekend :P
Joopieboy schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:12:
[...]

Brünnchen is misschien wel een idee met een wat grotere groep. :) Of dat stuk tussen kesselchen en klostertall. :)
Ik heb nu een rondje gemaakt met Brünnchen als stop. Ziet er wel leuk uit inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik heb helaas nog geen reactie van Tweakers gehad m.b.t. mijn mail voor de goodies, zal er maandag weer eens een mail achteraan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
Wie hebben er eigenlijk allemaal communicatiesystemen en welke?

Ik heb zelf de Cardo Scala Rider Packtalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Heb een Chinees ding.
Deze om precies te zijn: https://m.nl.aliexpress.c...List.0.0.KDAg0B&#autostay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Heb een Sena 5 SMH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik heb de Midland BT Next Conference :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Sena 10S!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gezien het weerbericht van de komende dagen vroeg ik me af of het zinvol is om een regenpak aan te schaffen, of gewoon bij de Hema een grote maat te kopen voor over mijn huidige pak. Mijn broek is wel goed waterwerend maar mijn handschoenen en jas niet. Heb daar zo'n membraan in maar dat betekent dus fat de buitenkant wel drijfnat wordt/blijft. Ben verder een mooiweer rijder dus helemaal aan het gelamineerde goretex vind ik een stap te ver :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Vrijdag schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:16:
Gezien het weerbericht van de komende dagen vroeg ik me af of het zinvol is om een regenpak aan te schaffen, of gewoon bij de Hema een grote maat te kopen voor over mijn huidige pak. Mijn broek is wel goed waterwerend maar mijn handschoenen en jas niet. Heb daar zo'n membraan in maar dat betekent dus fat de buitenkant wel drijfnat wordt/blijft. Ben verder een mooiweer rijder dus helemaal aan het gelamineerde goretex vind ik een stap te ver :P
Het weerbericht kan in twee weken nog flink veranderen, laten we het hopen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

Scalarider freecom 2 hier

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ons weekendje dreigt aardig in het water te vallen. Met ruim 70% kans op neerval, dat met bijna 3 mm ook niet misselijk is. In hoeverre valt of staat jullie lol met het weer?

Het thuisfront begint zich al wat te roeren hier, want: regen = gevaarlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 30-06-2017 08:08 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

ephymerous schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:06:
Ons weekendje dreigt aardig in het water te vallen. Met ruim 70% kans op neerval, dat met bijna 3 mm ook niet misselijk is. In hoeverre valt of staat jullie lol met het weer?

Tegelijkertijd is niets zo veranderlijk als het weer....

Regen heb ik weinig moeite mee al rijd ik veel liever met een zonnetje. Zolang je kleding maar waterdicht is, dus dat word dan gelijk een test voor mijn nieuwe jas :+

Voor wat betreft het thuisfront, met regen rijd je automatisch rustiger als met 30 graden zon. Dus dat kan ook wel eens veiliger zijn :9

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

3mm?? Dat is toch bijna niks joh.
Dat kan net zo goed een paar buitjes betekenen waar je prima tussendoor kunt rijden. We gaan wel vaker de Eifel in met dit soort voorspellingen, en de keren dat we nat zijn geworden zijn op een hand te tellen. Desnoods drink je een kop koffie extra. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Volgens wetteronline.de blijft 't droog.... én zonnig (8 dagen voorspelling Adenau).

http://www.wetteronline.de/wettertrend/adenau

Maar ik heb liever 100% kans op 1mm regen dan 10% kans op 100mm :) Daar in tegen: Je hebt al-tijd 50% kans hé ... 't regent wél, of 't regent niet :P

[ Voor 43% gewijzigd door Will_M op 30-06-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
ephymerous schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:06:

Een week van te voren kan je er helemaal nog niets over zeggen, zeker niet in die regio. Kan over een uur helemaal anders zijn :P

Maar de regen kan ook 's ochtends heel vroeg, 's avonds, 's nachts of 's middags tijdens de lunch vallen. Dan je prima rijden, want dan valt de regen als we je binnen zit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 30-06-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Weerplaza zegt regen, alleen is nog niet te zien hoelaat:
https://www.weerplaza.nl/...pa/duitsland/adenau/5182/

Naja, ik merk het wel. Neem wel iets van regenkleding mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

I kijk het even dit weekend aan en besluit dan of ik die kant op wil komen. Ik moet de pont en alles nog even regelen. Het is een beetje te ver weg om een paar dagen met k*tweer te besteden. 1mm stelt natuurlijk niet zoveel voor, dat is ook wel weer zo, maar nat wegdek haalt wel een beetje de fun eruit voor me ;)
Gelukkig wel een paar weken terug een compleet goretex pak gehaald, dus wdb zit het wel snor.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Er is niet echt een peil op te trekken, ik denk dat je pas volgende week echt duidelijk krijgt wat het weer écht gaat doen (nu is er nog veel verschil welke weersite je neemt tussen bewolkt/droog of regenachtig).

Als het echt slecht wordt heb ik ook weinig trek in de Eifel, slechte herinneringen aan. :Y Ik hoop dat er iets van een annuleringsmogelijkheid is?

Sowieso doe ik in de Eifel mijn dagelijkse pak aan, beetje te wisselvallig daar de laatste tijd. :Y

@Tankiej gaat niet om de regen die valt en in de regen rijden, maar het glad worden/zijn na een regenbui. Dát is link...

[ Voor 11% gewijzigd door Joopieboy op 30-06-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Het heeft voor die tijd al een aantal keren geregend hoor, en hard ook, dus de vettigheid die gaat drijven hoef je niet meer bang voor te zijn.
Het enige is inderdaad dat de Duitsers geen zoab gebruiken waardoor het natte asfalt daar van zichzelf wat gladder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Joopieboy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:50:
Er is niet echt een peil op te trekken, ik denk dat je pas volgende week echt duidelijk krijgt wat het weer écht gaat doen (nu is er nog veel verschil welke weersite je neemt tussen bewolkt/droog of regenachtig).

Als het echt slecht wordt heb ik ook weinig trek in de Eifel, slechte herinneringen aan. :Y Ik hoop dat er iets van een annuleringsmogelijkheid is?
Vóór 5 juli kan ik de kamers kosteloos annuleren, dus uiterlijk dinsdag moet er dan wel een beslissing genomen zijn :)
Sowieso doe ik in de Eifel mijn dagelijkse pak aan, beetje te wisselvallig daar de laatste tijd. :Y

@Tankiej gaat niet om de regen die valt en in de regen rijden, maar het glad worden/zijn na een regenbui. Dát is link...
Het is glad als het heel lang droog is geweest en het dan gaat regenen. Maar als ik het zo bekijk gaat het de hele week al regenen, dus daar is geen sprake van.

Je moet je rijgedrag wat aanpassen bij nat wegdek, dat klopt. Ik vind het zelf ook minder prettig om op nat wegdek te rijden, maar om het nou gelijk als heel gevaarlijk te bestempelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Asfalt in de Eifel is vaak meer beton dan echt goed asfalt. :P Maar idd als het heel de week schoon is geregend dan valt het wel mee. Toch is dat wel iets wat in mijn achterhoofd blijft zitten.

Rijden in de regen is verder weinig nieuws zoals jij ook wel weet, ik rijd dagelijks op de gixxer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Tankiej schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:07:
[...]

Vóór 5 juli kan ik de kamers kosteloos annuleren, dus uiterlijk dinsdag moet er dan wel een beslissing genomen zijn :)
Dat klinkt goed! De nachtboot van stavanger->denemarken kan ik sowieso vergeten, maar de boot vanuit kristiansand heeft eigenlijk altijd wel plek, dus ik kan wdb wel last minute van alles regelen. Dan wacht ik gewoon even af wat er komen gaat.

Raku

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:28:
Asfalt in de Eifel is vaak meer beton dan echt goed asfalt. :P Maar idd als het heel de week schoon is geregend dan valt het wel mee. Toch is dat wel iets wat in mijn achterhoofd blijft zitten.

Rijden in de regen is verder weinig nieuws zoals jij ook wel weet, ik rijd dagelijks op de gixxer. ;)
Dat asfaltbeton is daar echter wel weer zéér open waardoor 't water er niet op blijft staan. Met droog weer is het net of er beestjes in dat spul zitten welke het rubber van je banden af knagen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:45:
[...]

Dat asfaltbeton is daar echter wel weer zéér open waardoor 't water er niet op blijft staan. Met droog weer is het net of er beestjes in dat spul zitten welke het rubber van je banden af knagen >:)
Heel gek is dat ja. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShininNL
Ik kijk het ook even aan a.d.h.v. de weerberichten. Ben er niet vies van om in de regen te rijden naar werk etc, maar als ik voor de fun ga rijden moet het wel fatsoenlijk weer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nou jongens, Motozoom leest blijkbaar mee, regenkleding zonder btw :P

Goh, dat rijmt! :+

[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 30-06-2017 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DragonSlayer666
Helaas krijg ik net te horen dat @Verwijderd niet mee kan, dus mocht er nog iemand mee willen, er is nog een bed in een tweepersoonskamer vrij!

Schiet hier, of in een DM, even een berichtje en we regelen alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
DragonSlayer666 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:10:
Helaas krijg ik net te horen dat @Verwijderd niet mee kan, dus mocht er nog iemand mee willen, er is nog een bed in een tweepersoonskamer vrij!

@Nero22 ? :P

Was eigenlijk niet de bedoeling dat duimpje bij jouw bericht te geven DragonSlayer666, maar om hem weer weg te halen is ook weer raar. Dan heb je een notificatie en er is niks meer :+

[ Voor 22% gewijzigd door Tankiej op 01-07-2017 00:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DragonSlayer666
Tankiej schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:47:
[...]

@Nero22 ? :P

Was eigenlijk niet de bedoeling dat duimpje bij jouw bericht te geven DragonSlayer666, maar om hem weer weg te halen is ook weer raar. Dan heb je een notificatie en er is niks meer :+
Dan krijg jij er gewoon een van me terug :+ O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Kom op he mannen! Wij laten ons toch niet uit het veld slaan door een beetje regen? En als het echt te veel is dan drinken we een biertje extra :)

dit voelt als een hornbach reclame

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
Nog een weekje! Hopen dat we het weer van vandaag hebben volgend weekend.

Is er al iets bekend van een route o.i.d.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik verwacht eigenlijk ook wel een nette route voor in m'n Garmin welke start op 't verzamelpunt :+

Rijden op navigatie is overigens niet écht aan te bevelen voor sommigen.... Beter let je gewoon op de weg.

http://www.112brabantnieu...-rechtdoor-in-talud?redir

[ Voor 53% gewijzigd door Will_M op 02-07-2017 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
wimmel_1 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:47:
Ik verwacht eigenlijk ook wel een nette route voor in m'n Garmin welke start op 't verzamelpunt :+

Rijden op navigatie is overigens niet écht aan te bevelen voor sommigen.... Beter let je gewoon op de weg.

http://www.112brabantnieu...-rechtdoor-in-talud?redir
Was hij niet toevallig zijn DVD speler aan het bedienen aangezien het hier om een rijdende welness gaat :+ .

Vorig weekend was ik richting assen vertrokken (zaterdag) met regen, ik dacht dat mijn fiets regenjasje wel het e.e.a. zou tegenhouden. 100 km later ben ik toch maar even gestopt bij een motor zaak voor een fatsoenlijke regenjas. Laten we hopen dat ik hem niet nodig ga hebben in DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik denk dat 'ie een biertje in de kelder aan 't halen was ... :P

Ik woon daar in de regio en kán dit dan ook niet op een andere manier verklaren.... Er wordt daar al sinds een paar jaar gewerkt aan de weg en de meeste navigatiesystemen kennen de huidige situatie daar nog niet. Als je dan alsnog alléén op zo'n systeem gaat vertrouwen dan loopt de route inderdaad wel eens de berm in, ja.,,

't Is daar nou écht niet zo dat je de weg niet kunt overzien,

[ Voor 111% gewijzigd door Will_M op 02-07-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
R0y. schreef op zondag 2 juli 2017 @ 16:46:
Nog een weekje! Hopen dat we het weer van vandaag hebben volgend weekend.

Is er al iets bekend van een route o.i.d.?
wimmel_1 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:47:

[...]
Ja, er zijn routes :P
Zit nog te kijken of ik ergens een lunchplek kan vinden voor de route op zondag, weer terug naar NL. Maar ik heb nog niets kunnen vinden. Ik vind restaurants die pas vanaf een uur of 3 open zijn, of wel eerder open zijn maar erg duur zijn, of restaurants die geen lunchkaart hebben, waar je dus gelijk een flinke maaltijd naar binnen moet werken.

Wellicht kunnen jullie meehelpen zoeken, of weten jullie wel iets? Ergens bij Zweifall / Mausbach in de buurt. Maar als je een mooie/makkelijke lunchlocatie weet wat daar net een stukje vandaan ligt is dat ook prima, moet ik alleen de route nog wat meer aanpassen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Geronimo!!! (Aan de RurSee (Simmerath) is AL-TIJD plaats).

[ Voor 80% gewijzigd door Will_M op 02-07-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

^ Eens met stom :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Vanuit NL de kortste route de Eifel in.... Én dus ook weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Jup en best goed eten :Y En mogelijkheid om te tanken, en dat gaat nodig zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Kijk dat is geregeld!

Ik zal morgen de mensen die via Breda wouden rijden een DM sturen om iets af te spreken zodat we samen kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
wimmel_1 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:41:
Geronimo!!! (Aan de RurSee (Simmerath) is AL-TIJD plaats).
Heb je een linkje/adres waar dat is? Ik vind niks als ik zoek op Geronimo i.c.m. Simmerath :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Oh, de Biker ranch. Die hebben we ook al als lunchstop op de heenweg :+
Ik vind het niet erg om daar nog een keer langs te gaan, maar wellicht anderen wel. Of niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Er zitten daar genoeg "stops"..... Komt ALTIJD goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Eten is geen probleem in Duitsland, alleen je zit met een vrij grote groep :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:41:
Eten is geen probleem in Duitsland, alleen je zit met een vrij grote groep :)
Ook dát hoeft geen probleem te zijn. Probleem is vaak dat er door de groep amper/géén Duits gesproken wordt en je als "foreign" wordt aangemerkt.

Volgens mij spreken er in de groep wel een paar man Duits.... :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tankiej schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:33:
[...]

Oh, de Biker ranch. Die hebben we ook al als lunchstop op de heenweg :+
Ik vind het niet erg om daar nog een keer langs te gaan, maar wellicht anderen wel. Of niet?
Ik vind helemaal mooiTM

Kan op zich nog wel een beetje Duits (Ich habe die Löffel auf die Taffel gelegen :P ) dus zie daar iig geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Zal vanmiddag/avond die lunchstop nog even in de zondag route zetten en dan de routes delen :)
DragonSlayer666 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:10:

Heeft er al iemand gereageerd?
Mocht dat niet gebeuren, is het dan een idee dat @ShininNL of @R0y. de reservering annuleert en dit bed overneemt? Zij hebben allebei nu een eigen éénpersoonskamer geboekt.

Of er moet nog een tweede persoon afzeggen natuurlijk, dan kan ik een hele kamer annuleren :)

[ Voor 77% gewijzigd door Tankiej op 03-07-2017 08:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Vrijdag schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:06:
[...]

Ik vind helemaal mooiTM

Kan op zich nog wel een beetje Duits (Ich habe die Löffel auf die Taffel gelegen :P ) dus zie daar iig geen problemen :)
Wass sagen Sie? Planke!!!!

Kan mezelf ook wel redelijk redden, met steenkolen Duits (Duits + Nederlands met een Duits accent) kom je meestal wel een eind. :+

Is het handig om iets van een groepsapp of wat dan ook op te starten zodat we iedereen kunnen bereiken zaterdag en zondag? Wel handig als iemand verhinderd of verlaat is dat de groep dat weet zodat ze weten wanneer de groep compleet is of even moeten wachten.

[ Voor 23% gewijzigd door A13X op 03-07-2017 08:27 ]

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Tankiej schreef op maandag 3 juli 2017 @ 07:56:
Zal vanmiddag/avond die lunchstop nog even in de zondag route zetten en dan de routes delen :)

[...]

Mocht dat niet gebeuren, is het dan een idee dat @ShininNL of @R0y. de reservering annuleert en dit bed overneemt? Zij hebben allebei nu een eigen éénpersoonskamer geboekt.

Of er moet nog een tweede persoon afzeggen natuurlijk, dan kan ik een hele kamer annuleren :)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaglenest37
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-07-2024
Leuk initiatief. Voor volgend jaar maar in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

eaglenest37 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:53:
Leuk initiatief. Voor volgend jaar maar in de gaten houden :)
Er is nog een plekkie vrij, dus je kunt nog aansluiten!

En het weer is weer bijgedraaid!

Za 8 jul
min 15°
max 27°
kans op neerslag 30%
hoeveelheid neerslag 0.1mm

Zo
9 jul
min 15°
max 24°
kans op neerslag 35%
hoeveelheid neerslag 0.3mm

(voor aremberg wel te verstaan :9

[ Voor 33% gewijzigd door A13X op 03-07-2017 13:10 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Dit klinkt gezellig ik zou wel mee willen rijden maar kan niet blijven slapen.
Misschien later dit jaar of volgend jaar nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaglenest37
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-07-2024
Raym09 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:05:
[...]

Er is nog een plekkie vrij, dus je kunt nog aansluiten!
Helaas heb ik voor zondag al een afspraak staan.
Als ik dit eerder geweten had, dan had ik misschien nog iets kunnen regelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tankiej
De routes! Hier te krijgen!
Zijn gemaakt met kaart NTU2018.1 (Garmin), dus als je dezelfde hebt moeten ze sowieso goed zijn :)

Even in de herhaling, het startpunt is McDonalds Tegelen (Ariënstraat 98, Venlo https://goo.gl/maps/1ARdgGdmsro). Rond 9.30 een korte briefing en daarna gaan we rijden, dus zorg dat je op tijd bent.

Voor degenen die geen programma hebben om GPX-files te kunnen lezen, heb ik ze even geupload voor de visualisatie:
- Heenreis (206km) http://www.gpsvisualizer....0703101852-34010-map.html
- Rondje Hotel-Ring-Hotel (60km) http://www.gpsvisualizer....0703102001-34010-map.html
- Terugreis (198km) http://www.gpsvisualizer....0703102040-34010-map.html

We hebben geprobeerd om de heen- en terugreis niet helemaal hetzelfde te laten zijn, al is dat lastig als we de afstand ook beperkt willen houden. Volgens mij is het wel enigszins gelukt.. :)
Grootste afstand tussen tankstations is nu 121km, volgens mij kan iedereen dat halen toch? Eerste tankstop staat gepland op 46km na de start vanuit NL, zou mooi zijn als je daar zoveel mogelijk van kan profiteren. Eventueel even rekening mee houden bij een evt. tankstop op weg naar het startpunt.

Het idee wat we (@caesar1000 en ik) nu hebben (het is een idee, we staan open voor andere ideeën):
Zaterdagochtend vertrekken vanuit Venlo, na de nodige stops (lunch, tankstops en evt. koffie ergens), rond een uur of 16.00 bij het hotel aankomen. Dan even inchecken bij het hotel, troep in de kamers gooien etc., en weer op de motor! Dit maal een ritje naar Brünnchen (33km, +/- ruim halfuur) om even te kijken wat voor prutsers er op dat moment rondrijden op de Nordschleife. Daarna iets eten bij een restaurant daar in de buurt, om vervolgens weer terug naar het hotel te gaan. Niet al te laat maken, liever niet in het donker daar rijden lijkt me.
Dat zou opzich moeten lukken, vanaf het restaurant dat we bedacht hebben naar hotel is het +/- 20km (klein halfuurtje rijden schat ik in).

Nu is dit slechts ons idee, wellicht zijn er mensen die dit helemaal niet willen, of veel betere ideeën hebben. Je kan ook bij het hotel blijven en daar eten (heet niets voor niets Restaurant und Gasthaus Zur Burgschänke lijkt me) en het rondje bij de ring overslaan. Of we kunnen het rondje naar de Ring doen, daar een halfuurtje kijken en weer terug naar het hotel. Dan zijn we rond 18.30 - 19.00 weer terug bij het hotel.

Voor de terugreis is het redelijk straight forward: ergens rond 9.30/10.00 vertrekken bij het hotel, weer op naar Nederland. Afhankelijk van de stops die we doen, zullen we ergens tussen 15.30 en 16.00 aankomen bij de McDonalds in Venlo, waar we ook begonnen zijn.

Even een tag voor iedereen die aan heeft gegeven mee te gaan:
@caesar1000
@Joopieboy
@wimmel_1
@R0y.
@ephymerous
@Vrijdag
@Raym09
@Raku
@dread
@thijsco19
@DragonSlayer666
@ShininNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Gaat drakendoder 2 keer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hij is zo snel dat hij rondjes om ons heenrijdt jonguh! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Hoe bedoel je?

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Tankiej schreef op maandag 3 juli 2017 @ 07:56:

[...]

Zelfde als Roy, ben een mega slechte slaper :| vandaar liever 1 persoonskamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Check, klinkt goed :) 121km dat red ik nog wel op een tank ;) Zal zorgen ik vol in Venray kom, dat scheelt ook weer. :) En van mij mag er vanaf het hotel ook wel een iets groter rondje hoor, zoveel leuks te zien en te rijden daar!

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste