Tweaker Mega Moto Meet

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Datumprikker heb ik ingevuld.

Vanaf Nijmegen zou ik het niet erg vinden om een kilometer of 300 te rijden (denk ik). Naar Nijmegen is voor mij iets van 120 km.
Vind het wel moeilijk inschatten hoeveel je nog kan/wil rijden, want zo'n lange rit heb ik nog niet gedaan. Langste is nu iets van 250 km.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
caesar1000 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:51:
Het lijkt er nu in ieder geval op dat het richting begin/midden juni gaat. ;)

Wat is (/vinden jullie) een beetje een normale afstand voor een weekendje Eifel? Stel we nemen Nijmegen even als beginpunt. Ook in verband met het aantal mensen dat uit het westen komt lijkt me dat beter dan om een erg zuidelijk beginpunt te nemen.
Amsterdam - Nijmegen is net zo ver als Amsterdam - Eindhoven, dan zit je al wel wat zuidelijker :+

Wat ik meestal doe is bij Heerlen de grens over, net na Aken van de snelweg af en dan verder binnendoor. Naar Aken is voor mij +/- 2 uur rijden over de snelweg, vanaf het westen van het land +/- 2,5 uur (dan neem ik Amsterdam als 'westen'). Daarna nog een rondje rijden van tussen de 250 en 300km in de Eifel voordat ik bij het hotel aankom. Dan leg ik op de eerste dag +/- 450-500km af, dat is voor mij 'normaal'. Als je de dag erna terug gaat leg je weer zo'n afstand af natuurlijk.

Maar we kunnen ook vanaf het beginpunt in Nederland, Nijmegen/Eindhoven of wat het dan ook wordt, binnendoor gaan rijden. Alleen kom je dan wel een stuk minder ver de Eifel in, simpelweg omdat je meer tijd in Nederland kwijt bent. Dan ben je net de grens over, dat zou ik zeker niet doen als je een weekendje Eifel wil doen..
Vanaf een verzamelpunt in NL, nog een stuk snelweg, en dan binnendoor vanaf over de grens vind ik wel een goed plan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tankiej op 31-05-2017 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Binnendoor in Nederland mag iedereen wmb lekker in z'n eigen tijd doen, daar is geen bal aan als je richting de Eifel gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:02

thijsco19

KTM 990 SMT

Het lijkt er nu in ieder geval op dat het richting begin/midden juni gaat. ;)

Wat is (/vinden jullie) een beetje een normale afstand voor een weekendje Eifel? Stel we nemen Nijmegen even als beginpunt. Ook in verband met het aantal mensen dat uit het westen komt lijkt me dat beter dan om een erg zuidelijk beginpunt te nemen.
Juli neem ik aan?

Tja, langste wat ik tot nu toe gezeten heb is zo rond de 5 tot 6 uur. In snelweg km is dat natuurlijk rond de 500 tot 600 km. Moet eerlijk zeggen dat ik het toen wel een beetje zat was. (Beetje last van me reet, maar we waren niet veel gestopt toen.)
Dit word mijn eerste grote rit.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:09
Nijmegen is voor mij iets meer dan een uur vanuit Rotterdam dus dat is prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
ShininNL schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:38:
Nijmegen is voor mij iets meer dan een uur vanuit Rotterdam dus dat is prima te doen.
Voor mij is het ook zo'n half uur dichterbij. :) (vanuit Groningen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58

Vrijdag

De Zwarte

Het lijkt er nu in ieder geval op dat het richting begin/midden juli gaat. ;)
-O-
Ik vind alles prima. Kom uit Den Haag, belangrijkste voor mij zou zijn regelmatige pauze (om het uur ofzo) en genoeg tankmogelijkheden. Kan maar 140km op een tank. Ohja, en geen idioot hoge snelheden 140 is mijn vmax, daarboven gaat de pomp raar doen.

Maar als het op een ander weekend dan 8-9 juli wordt gereden kan je mijn comment negeren natuurlijk :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byn124
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 09:10

byn124

Thunderace

Verzamelpunt NL en dan ASAP de grens over DE-binnendoor lijkt mij het leukste.
Ik moet ongeveer om de 200/250 Km tanken afhankelijk van het tempo.

Dit is ook mijn eerste lange rit! Half juli is het eerste weekend wat ik kan wegens een concert van Ludovico *O* (ook leuk maar totaal iets anders natuurlijk!) en een Euro-tripje met kameraden, met de auto.

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk groter dan in theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

thijsco19 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:24:
[...]

Juli neem ik aan?

Tja, langste wat ik tot nu toe gezeten heb is zo rond de 5 tot 6 uur. In snelweg km is dat natuurlijk rond de 500 tot 600 km. Moet eerlijk zeggen dat ik het toen wel een beetje zat was. (Beetje last van me reet, maar we waren niet veel gestopt toen.)
Dit word mijn eerste grote rit.
Juli ja. Geen idee waarom ik alweer juni typte. :+

Ook al is het misschien een grote rit/een weekend lang, dat betekent nog niet dat we dan ook maar zoveel mogelijk km's per dag moeten gaan maken. Denk dat het beter is dat we het aantal km's niet te hoog maken en mochten we dan wat vroeger bij het hotel zijn dan kunnen de mensen die nog wel zin hebben in een ritje na het eten nog wat rijden (blijft nu toch langer licht).

(Volgens mij had ik ook ergens gelezen dat je met een grotere groep er vaak ook aanzienlijk langer over doet?)
Vrijdag schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:23:
[...]
Ik vind alles prima. Kom uit Den Haag, belangrijkste voor mij zou zijn regelmatige pauze (om het uur ofzo) en genoeg tankmogelijkheden. Kan maar 140km op een tank. Ohja, en geen idioot hoge snelheden 140 is mijn vmax, daarboven gaat de pomp raar doen.

Maar als het op een ander weekend dan 8-9 juli wordt gereden kan je mijn comment negeren natuurlijk :P
Met 140 op 'n tank heb je natuurlijk ook weinig keus. :P
Voordeel van wat vaker stoppen is wel dat iedereen in ieder geval vaak genoeg de kans heeft om de tanken.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:00

A13X

Dude

Nijmegen is voor mij 20min als ik langzaam rij :+ kan ik wel mee leven 8)

Mijn tank gaat ook tussen de 180-240km mee afhankelijk van de rijstijl, en Vmax is ook wel zo'n 140 anders hou ik geen nek meer over :'(

Binnenkort maar eens een lange rit oefenen, meestal ben ik met 100km wel weer terug. Merk dat mijn houding nog wat te wensen over laat, toch nog tintelingen in de gashand na een tijdje snelweg km. Bij veel bochten rijden stuk minder last van maar dan let ik veel meer op mijn houding.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byn124

byn124

Thunderace

Raym09 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:21:
Nijmegen is voor mij 20min als ik langzaam rij :+ kan ik wel mee leven 8)

Mijn tank gaat ook tussen de 180-240km mee afhankelijk van de rijstijl, en Vmax is ook wel zo'n 140 anders hou ik geen nek meer over :'(

Binnenkort maar eens een lange rit oefenen, meestal ben ik met 100km wel weer terug. Merk dat mijn houding nog wat te wensen over laat, toch nog tintelingen in de gashand na een tijdje snelweg km. Bij veel bochten rijden stuk minder last van maar dan let ik veel meer op mijn houding.
Niet leunen op je handen. Zitten op je zitvlak en de tank lichtjes vastklemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

byn124 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:35:
[...]
Niet leunen op je handen. Zitten op je zitvlak en de tank lichtjes vastklemmen
Ik know, maar tijdens langere afstanden vergeet ik dat wel eens en blijk ik toch weer op die handen te gaan hangen 8)7

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byn124

byn124

Thunderace

Raym09 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Ik know, maar tijdens langere afstanden vergeet ik dat wel eens en blijk ik toch weer op die handen te gaan hangen 8)7
Heb het ook wel eens. Ik kan dan lekker gaan liggen op de tank....met tanktas ligt dat soms TE lekker :O O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Voor mij (vanuit het zeeuwse) zou Eindhoven prettiger zijn als Nijmegen, maar hey.. samen uit samen thuis. Die paar extra kilometer overleef ik dan ook wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Raym09 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Tip: neem dan een rugprotecter met niergordel of een niergordel los, houdt je rug een stuk actiever.
En sowieso probeer ontspannen t gaan zitten, ik zit vaak met 1 hand te rijden of wat dan ook...
Plus op de snelweg heb ik vaak zoveel winddruk op de borst dat ik helemaal niet hoef te leunen op mijn polsen, dat heb ik pas op langzame snelheden met manoeuvreren of door een dorpje of dat soort dingen. Met slechte wegen probeer ik goed met de knieën te klemmen en stuur losjes of met 1 hand vast te houden, motor gaat toch wel rechtdoor en met je knieën kun je zat klemmen en bijsturen mocht nodig zijn. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
caesar1000 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:48:
[...]

Juli ja. Geen idee waarom ik alweer juni typte. :+

Ook al is het misschien een grote rit/een weekend lang, dat betekent nog niet dat we dan ook maar zoveel mogelijk km's per dag moeten gaan maken. Denk dat het beter is dat we het aantal km's niet te hoog maken en mochten we dan wat vroeger bij het hotel zijn dan kunnen de mensen die nog wel zin hebben in een ritje na het eten nog wat rijden (blijft nu toch langer licht).

(Volgens mij had ik ook ergens gelezen dat je met een grotere groep er vaak ook aanzienlijk langer over doet?)

[...]
We moeten ook niet zoveel mogelijk kilometers te maken op één dag, maar je ontkomt eigenlijk niet aan veel kilometers als je in de Eifel wil rijden en daar één nacht wil blijven. Om bijvoorbeeld vanaf Nijmegen een beetje in de Eifel te komen ben je al zo'n 150km verder. Dan ben je bij het noordelijke deel en dan heb je nog geen kilometer in de Eifel zelf gereden. Vanaf Eindhoven is dat +/- 100km.
Dan wil je nog een mooi rondje in de Eifel zelf rijden, bij een klein rondje denk ik aan zo'n 130-150km (= ongeveer 3 uur rijden met een dergelijke groep schat ik zo in). Dus dan zit je op 250km + nog de kilometers die men vanaf huis naar verzamelpunt aflegt. De meesten zullen gauw richting de 350 - 400km gaan op één dag vermoed ik dan.
Voor mij geen enkel probleem, maar wat zie jij als een maximum aantal kilometers per dag? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Voor mij is het vanuit Dedemsvaart sowieso een eind. Of ik nu over Nijmegen of door Duitsland ga, het is voor mij rond de 300 km naar de Eifel toe :) zelf ga ik denk ik vrijdag al naar Nijmegen dan en overnacht ik daar wel ergens.

/edit
Beschikbaarheid staat erin op edalfsen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 31-05-2017 22:02 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Tankiej schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:19:
[...]
We moeten ook niet zoveel mogelijk kilometers te maken op één dag, maar je ontkomt eigenlijk niet aan veel kilometers als je in de Eifel wil rijden en daar één nacht wil blijven. Om bijvoorbeeld vanaf Nijmegen een beetje in de Eifel te komen ben je al zo'n 150km verder. Dan ben je bij het noordelijke deel en dan heb je nog geen kilometer in de Eifel zelf gereden. Vanaf Eindhoven is dat +/- 100km.
Dan wil je nog een mooi rondje in de Eifel zelf rijden, bij een klein rondje denk ik aan zo'n 130-150km (= ongeveer 3 uur rijden met een dergelijke groep schat ik zo in). Dus dan zit je op 250km + nog de kilometers die men vanaf huis naar verzamelpunt aflegt. De meesten zullen gauw richting de 350 - 400km gaan op één dag vermoed ik dan.
Voor mij geen enkel probleem, maar wat zie jij als een maximum aantal kilometers per dag? :)
Nou, ik zie zoiets wel als een goed aantal kilometers eigenlijk ja. Niet heel veel, maar ook niet weinig. :)

Zodra we de datum weten (morgen even een reminder sturen aan iedereen) kiezen/maken we een route/verzamelpunt en moeten we ook rekening houden met een geschikt hotel.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 08:42
Vrijdag schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:23:
[...]
Kan maar 140km op een tank. Ohja, en geen idioot hoge snelheden 140 is mijn vmax, daarboven gaat de pomp raar doen.
Tankpauzes is inderdaad niet onbelangrijk, ik red ook maar 250-300 km op een tank. En Vmax van 140 zullen we niet halen, volgens mij gaan er meerdere 125cc's mee die niet harder gaan dan 120-130. Dus daar geen zorgen over :+

Qua afstand maakt het mij weinig uit. Doe regelmatig ritjes van 5 a 6+ uur en 300-400 km. Is prima te doen. Ik hoor graag het hoe en wat en sluit me gewoon aan. Kom vanuit Utrecht, dus Nijmegen of Eindhoven maakt voor mij ook heel weinig uit.

Never ride faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Hmm, zal dan mijn eerste rit van 500 km op de Triumph zijn.
Die haalt trouwens c.a. 200 km op een tank, dus elke 100 km ofzo een tankstop komt wel goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

DragonSlayer666 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:28:
[...]

Tankpauzes is inderdaad niet onbelangrijk, ik red ook maar 250-300 km op een tank. En Vmax van 140 zullen we niet halen, volgens mij gaan er meerdere 125cc's mee die niet harder gaan dan 120-130. Dus daar geen zorgen over :+

Qua afstand maakt het mij weinig uit. Doe regelmatig ritjes van 5 a 6+ uur en 300-400 km. Is prima te doen. Ik hoor graag het hoe en wat en sluit me gewoon aan. Kom vanuit Utrecht, dus Nijmegen of Eindhoven maakt voor mij ook heel weinig uit.
Zoveel nog? :+ Maar idd km of 200, in het begin een uur of 2 rijden, tanken en even rekken. Daarna ieder uur/anderhalf uur ben je wel blij als je kan stoppen. :)

Ene kant wel een nadeel met de 125cc's, en een voordeel dat mijn voorband nu licht gecupt is (fijn man BS BT16) maar normaal ga ik zo bij Boxmeer via de A77 de grens over en dan is het gewoon 160-200 rijden tot Rheinbach ofzo, daar de snelweg af, tanken en mooi binnendoor. :)

Qua datum nog geen voorkeur trouwens, juni zit aardig vol, juli kan ik nog wel wat. Maar ik denk dat een overnachting wel handiger is, veel mensen moeten toch al vrij ver rijden eer ze bij Venlo zijn... Moeten we wel op tijd zijn want het seizoen begint.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
caesar1000 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:39:
[...]

Nou, ik zie zoiets wel als een goed aantal kilometers eigenlijk ja. Niet heel veel, maar ook niet weinig. :)

Zodra we de datum weten (morgen even een reminder sturen aan iedereen) kiezen/maken we een route/verzamelpunt en moeten we ook rekening houden met een geschikt hotel.
Geef maar even een seintje als ik een datum moet prikken in de datumprikker. Zit t/m maandag in sauerland op de motor, dus reageer niet heel snel :P
[...]

Harder dan 120-130 is opzich ook niet nodig in de Eifel of haalbaar op alle wegen, dus dat moet wel goed komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

[...]

Meerdere 125cc's? Dacht dat ik de enige in het topic was met een 125. :+

@xos
@Verwijderd
@Secsytime

Mochten jullie nog meewillen, zouden jullie dan voor maandag nog even de datumprikker kunnen invullen of even laten weten of je mee gaat als de datum begin volgende week bekend is? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
caesar1000 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:04:
[...]

@xos
@Verwijderd
@ephymerous
@Secsytime

Mochten jullie nog meewillen, zouden jullie dan voor maandag nog even de datumprikker kunnen invullen of even laten weten of je mee gaat als de datum begin volgende week bekend is? :)
Ik heb m al ingevuld van de week (edalfsen) ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-09 21:12
[...]

@xos
@Verwijderd
@Secsytime

Ik pas, ik heb een bezichtiging voor m'n motor.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Heb mijn beschikbaarheid aangepast van het weekend van 8 en 9 juli. Afhankelijk van tijdstip thuiskomst kan ik wel of niet dat weekend.
Ga mogelijk nog een paar dagen naar Mallorca naar een paar vrienden.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
[...]

@xos
@Verwijderd
@Secsytime

Gaan we al een datum prikken? :+

Als ik het zo bekijk dan wordt het 8-9 juli of 15-16 juli, hebben gelijke aantallen qua beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Heel graag, dan kan ik vast het e.e.a. gaan regelen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

Ben aan het twijfelen. Vertrekt er nog iemand vanuit Amsterdam?

Ik rijd zelf met een street triple. Op zich heel veel zin om eens met een grote groep motors onderweg te zijn. Nog nooit gedaan :)

Laatst twee uur aan een stuk gereden en ook de tintelingen in mijn handen. (was wel met snelheden rond de 150 zonder scherm.) Ik zag ook al de oplossing hierboven om je polsen zoveel mogelijk te ontlasten.

Iemand een indicatie van de hoeveelheid km's die gereden gaan worden?

Iemand een idee van de kosten voor een weekend?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
ephymerous schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:43:
Heel graag, dan kan ik vast het e.e.a. gaan regelen :)
@caesar1000

Yes please :Y

[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 06-06-2017 20:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Tankiej schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:58:
[...]
Gaan we al een datum prikken? :+

Als ik het zo bekijk dan wordt het 8-9 juli of 15-16 juli, hebben gelijke aantallen qua beschikbaarheid.
@Nero22
@xos
@thijsco19
@Maegrim
@byn124
@Raym09
@ShininNL
@lolgast
@R0y.
@DragonSlayer666
@Verwijderd
@ephymerous
@Tankiej
@Deshmir
@Secsytime
@Frans92
@darkkingll
@Leviathius
@Anoshky
@Vrijdag
@wimmel_1
@Joopieboy
@dread

Ons (Tankiej en ikzelf) lijkt het het beste om de rit in het weekend van 8-9 juli te plannen aangezien dan waarschijnlijk de meeste mensen mee kunnen rijden (kijkende naar de datumprikker). Helaas kan niet iedereen mee, maar misschien kunnen die mensen nog het een en ander regelen om toch mee te kunnen? :>
dread schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:17:
Ben aan het twijfelen. Vertrekt er nog iemand vanuit Amsterdam?

Ik rijd zelf met een street triple. Op zich heel veel zin om eens met een grote groep motors onderweg te zijn. Nog nooit gedaan :)

Laatst twee uur aan een stuk gereden en ook de tintelingen in mijn handen. (was wel met snelheden rond de 150 zonder scherm.) Ik zag ook al de oplossing hierboven om je polsen zoveel mogelijk te ontlasten.

Iemand een indicatie van de hoeveelheid km's die gereden gaan worden?

Iemand een idee van de kosten voor een weekend?
Volgens mij vertrekken er een aantal uit het westen van het land.

Ik denk dat een goede indicatie van de km's per dag ongeveer 350-450 afhankelijk van waar je vandaan komt. Dat is inclusief ongeveer 150-200 km's in de Eifel zelf per dag.

De kosten zijn nog niet echt bekend. Dat zal vooral afhangen van het hotel waar we zullen overnachten.
Hamza schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:59:
[...]
Ik pas, ik heb een bezichtiging voor m'n motor.
Ik neem aan dat je niet elk weekend bezichtiging van je motor hebt? :D

[ Voor 12% gewijzigd door caesar1000 op 06-06-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byn124

byn124

Thunderace

caesar1000 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:40:
[...]

Ons (Tankiej en ikzelf) lijkt het het beste om de rit in het weekend van 8-9 juli te plannen aangezien dan waarschijnlijk de meeste mensen mee kunnen rijden (kijkende naar de datumprikker). Helaas kan niet iedereen mee, maar misschien kunnen die mensen nog het een en ander regelen om toch mee te kunnen? :>

[...]

Volgens mij vertrekken er een aantal uit het westen van het land.

Ik denk dat een goede indicatie van de km's per dag ongeveer 350-450 afhankelijk van waar je vandaan komt. Dat is inclusief ongeveer 150-200 km's in de Eifel zelf per dag.

De kosten zijn nog niet echt bekend. Dat zal vooral afhangen van het hotel waar we zullen overnachten.

[...]

Ik neem aan dat je niet elk weekend bezichtiging van je motor hebt? :D
Jammerr,,,dan haak ik af, mocht het nog verplaatsen naar een weekend later ben ik van de partij.

Veel plezier allemaal!! *O* *O*

[ Voor 77% gewijzigd door byn124 op 06-06-2017 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Dat weekend wordt het niet voor mij. Heb de vrijdag ervoor een trouwerij met feest, waar ik ook blijf slapen.
Die datum gaat toch niet veranderen, dus ik hoop de volgende keer mee te gaan!

Ondanks dat ik niet mee kan, vind ik het wel ontzettend leuk dat het georganiseerd wordt.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Count me in! Als er nog mensen vanuit het Zeeuwse komen dan hoor ik dat graag :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ik ga ook graag mee. Denk dat ik vrijdags al naar Nijmegen ga. Wellicht dat een mede-Tweaker ook nog mee gaat. :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

byn124 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:07:
[...]

Jammerr,,,dan haak ik af, mocht het nog verplaatsen naar een weekend later ben ik van de partij.

Veel plezier allemaal!! *O* *O*
Frans92 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:29:
Dat weekend wordt het niet voor mij. Heb de vrijdag ervoor een trouwerij met feest, waar ik ook blijf slapen.
Die datum gaat toch niet veranderen, dus ik hoop de volgende keer mee te gaan!

Ondanks dat ik niet mee kan, vind ik het wel ontzettend leuk dat het georganiseerd wordt.
Ja, helaas is het bijna onmogelijk om een weekend te kiezen waarbij de hele groep kan. Als dit weekend goed bevalt weet ik zeker dat er nog veel in de toekomst zullen volgen! (Tweakers herfst rit? Iemand? :+ :+ :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:44
Ik kan die week ook niet helaas, mijn vriendin heeft me geconfisqueerd aangezien dat in onze vakantie valt ;)
Veel plezier degene die wel gaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• byn124

byn124

Thunderace

caesar1000 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:16:
[...]

[...]

Ja, helaas is het bijna onmogelijk om een weekend te kiezen waarbij de hele groep kan. Als dit weekend goed bevalt weet ik zeker dat er nog een weekend zal volgen! (Tweakers herfst rit? Iemand? :+ :+ :+ )
Begrijpelijk, ik gun het jullie van harte!

Herfstrit!?

I'M INNNN!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Top! Ik ga vrij vragen voor de vrijdag van mijn werk! Dan kan ik zaterdag goed uitgerust "van start" :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

8 & 9 Juli it is dus? We moeten waarschijnlijk wel zelf allemaal een hotelletje gaan regelen?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
wimmel_1 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 01:05:
8 & 9 Juli it is dus? We moeten waarschijnlijk wel zelf allemaal een hotelletje gaan regelen?
Kunnen even kijken of er een hotel beschikbaar is voor +/- 10 personen. Motorhotel zal wel niet te doen zijn zo kort van te voren, daarnaast is mijn ervaring dat de meeste motorhotels in het weekend minimaal 2 nachten willen bij een reservering.

Maar reguliere hotels zijn er nog wel, als ik even kijk op booking.com. Dus moet vast wel iets te regelen zijn als groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik wacht nog even de kosten af(ga ook al naar de TT + een weekend naar het Harz gebergte op de motor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
darkkingll schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:52:
Ik wacht nog even de kosten af(ga ook al naar de TT + een weekend naar het Harz gebergte op de motor. ;)
Een kleine inschatting van de kosten:

Ik verwacht dat je voor een overnachting + ontbijt sowieso wel 40 tot 60 euro kwijt bent. Of we moeten iets heel goedkoops vinden (airbnb + supermarkt ontbijt?).

Qua kilometers zitten we snel op 350km per dag (150km in de Eifel, plus erheen rijden, afhankelijk van waar je vandaan komt). Dat x2, bij een verbruik van +/- 1:15 voor mijn motor is zo'n 50 liter benzine. Benzine (E10) in Duitsland zit op zo'n 1,35 per liter dacht ik, kom je ongeveer op 70 euro totaal.
Dan nog lunch (10 euro oid x2), avondeten (tussen de 10 en 20 euro), biertjes/drinken in het hotel (10 - 15 euro).

Dan kom ik in het ergste geval op zo'n 185 euro voor 2 dagen rijden/plezier, waar dan alles bij in zit. Mochten we iets goedkoops vinden voor de overnachting, of je motor erg zuinig zijn, dan kan je ook op zo'n 130 uitkomen. Maar als je rekening houdt met een hoog bedrag, kan het (hopelijk) alleen maar meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Top geregeld, weekend heb ik de kleine en die past nog niet.

In ieder geval veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Hoe loopt het weekend? Is dat vanaf zaterdag ochtend tot zondag avond?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Check, ik kan dat weekend.

Voor die tijd nog maar even bandjes regelen

[ Voor 47% gewijzigd door A13X op 07-06-2017 13:22 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ha, ik heb vrij gekregen voor de vrijdag voorafgaand! Dus ik kan mooi uitgerust op zaterdagochtend op de motor stappen :)

Ik vertrek vanuit Den Haag, zijn er nog meer Tweakers die uit die omgeving vertrekken? Heb geen navigatie, ik rij gewoon op borden/papiertje op mijn tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

R0y. schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:35:
Count me in! Als er nog mensen vanuit het Zeeuwse komen dan hoor ik dat graag :Y
Misschien kun je aanhaken bij Tweakers uit Brabant? (geen idee hoeveel dat er zijn)
thijsco19 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:30:
Hoe loopt het weekend? Is dat vanaf zaterdag ochtend tot zondag avond?.
We spreken zaterdag 's morgens waarschijnlijk ergens bij de grens af om met de hele groep door Duitsland/de Eifel heen te trekken. Onderweg wat (tank) stops en dan in de avond gezellig eten/bar/hotel. Volgende ochtend rustig ontbijten en daarna via een andere route weer terug richting Nederland.
Tankiej schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 07:52:
[...]
Kunnen even kijken of er een hotel beschikbaar is voor +/- 10 personen. Motorhotel zal wel niet te doen zijn zo kort van te voren, daarnaast is mijn ervaring dat de meeste motorhotels in het weekend minimaal 2 nachten willen bij een reservering.

Maar reguliere hotels zijn er nog wel, als ik even kijk op booking.com. Dus moet vast wel iets te regelen zijn als groep :)
Ik weet niet wie er allemaal al vaker hotels voor de Eifel hebben geboekt, maar zouden zij (of jij Tankiej :+ ) misschien even kunnen kijken of ze een goed hotel kunnen vinden voor dat weekend? Zal ongeveer 10 á 15 man zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DragonSlayer666
Klinkt als een strak plan mensen, heb er zin in!

Ik hoor graag wat voor hotels we als keuzes hebben, ik heb zelf geen enkel idee wat voor hotels hiervoor geschikt zijn, of wat leuke hotels zijn.

Ik kom zelf uit regio Utrecht, dus ik haak wel ergens aan bij de mensen die uit regio Amsterdam komen.

[ Voor 21% gewijzigd door DragonSlayer666 op 07-06-2017 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
wimmel_1 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 01:05:
Tankiej schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 07:52:
[...]

Om inderdaad per persoon te gaan kijken voor een hotel lijkt mij niets.. Gewoon lekker als groep (en als ik iets kan doen dan hoor ik het graag, al is het maar geen hotel uitzoeken want dat vind ik verschrikkelijk :9 oja me no speak german]).
caesar1000 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:24:
[...]

Misschien kun je aanhaken bij Tweakers uit Brabant? (geen idee hoeveel dat er zijn)

[...]
Komt goed, en anders is het even alleen rijden hé! Dat overleef ik ook wel hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik kom vanuit Den Haag en dit zou mijn route zijn (globaal)
https://www.google.nl/map...69a8fec3207b65f!3e0?hl=en

Misschien ergens bij de grens afspreken? Als er meer mensen zijn die ook de vrijdag vrij hebben, is het wellicht een idee om vrijdagmiddag al te vertrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:55:

Misschien ergens bij de grens afspreken? Als er meer mensen zijn die ook de vrijdag vrij hebben, is het wellicht een idee om vrijdagmiddag al te vertrekken?
Bij de grens afspreken inderdaad, ergens bij Venlo of Roermond oid lijkt me goed. Dan kunnen we vanaf daar een mooie route binnendoor gaan rijden richting hotel.

Ik kan vrijdag nog niet aanhaken, dan zouden we voor een ander weekend moeten gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous

Ik ben van plan om de vrijdag al in de buurt van het vertrekpunt te overnachten. Wellicht vinden meer mensen dat handig en gezellig :)
Tankiej schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:00:
[...]
Bij de grens afspreken inderdaad, ergens bij Venlo of Roermond oid lijkt me goed. Dan kunnen we vanaf daar een mooie route binnendoor gaan rijden richting hotel.

Ik kan vrijdag nog niet aanhaken, dan zouden we voor een ander weekend moeten gaan :+
Het aanvankelijke plan om vanuit regio Nijmegen te vertrekken is voor mij fijner ;)

[ Voor 43% gewijzigd door ephymerous op 08-06-2017 10:30 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Wat betreft het hotel:
Er zijn nog een paar hotels (via booking.com in ieder geval) in de Eifel regio die betaalbaar zijn en die plek hebben voor 10-12 man. Wat doen we?
Ik wil wel een reservering doen voor 10-12 man, bij een hotel waar gratis annulering is vóór 8 juli bijvoorbeeld. Maar dan wil ik wel voor die deadline van de gratis annulering het geld van iedereen al binnen hebben. Mocht er iemand op het allerlaatste moment besluiten niet mee te gaan, staat er een reservering op mijn naam zonder dat we genoeg mensen hebben en mag ik het betalen, daar heb ik niet zoveel zin in. Dan is het het probleem van degene die besluit op het laatste moment niet mee te gaan, wat mij dan ook terecht lijkt.

Of we bepalen een hotel waar nog genoeg plek is en iedereen reserveert voor zichzelf. Wellicht handig om dat in tweetallen (of meer) te doen, aangezien die kamers goedkoper zijn dan éénpersoonskamers.
ephymerous schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Het aanvankelijke plan om vanuit regio Nijmegen te vertrekken is voor mij fijner ;)
Dat snap ik, maar vanaf Nijmegen zouden we sowieso eerst nog een stuk snelweg moeten rijden rijden, als je vanaf daar binnendoor gaat kom je langs veelal saaie wegen en haal je de Eifel net (niet). Vanaf Nijmegen is het zo'n 150km naar het noordelijkste puntje van de Eifel.
Dus het kan wel, maar als we vanaf daar snelweg gaan pakken, kunnen we net zo goed iets zuidelijker afspreken toch? Scheelt ook weer voor de mensen die uit Zeeland/Zuid-Holland komen, voor hen is het omrijden om eerst bij Nijmegen te komen.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 08-06-2017 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Tankiej schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:34:
Wat betreft het hotel:
Er zijn nog een paar hotels (via booking.com in ieder geval) in de Eifel regio die betaalbaar zijn en die plek hebben voor 10-12 man. Wat doen we?
Ik wil wel een reservering doen voor 10-12 man, bij een hotel waar gratis annulering is vóór 8 juli bijvoorbeeld. Maar dan wil ik wel voor die deadline van de gratis annulering het geld van iedereen al binnen hebben. Mocht er iemand op het allerlaatste moment besluiten niet mee te gaan, staat er een reservering op mijn naam zonder dat we genoeg mensen hebben en mag ik het betalen, daar heb ik niet zoveel zin in. Dan is het het probleem van degene die besluit op het laatste moment niet mee te gaan, wat mij dan ook terecht lijkt.

Of we bepalen een hotel waar nog genoeg plek is en iedereen reserveert voor zichzelf. Wellicht handig om dat in tweetallen (of meer) te doen, aangezien die kamers goedkoper zijn dan éénpersoonskamers.
Volgens mij is het niet zo lastig. Voor 8 juli niet betaald is annulering voor die persoon ;)
Dat snap ik, maar vanaf Nijmegen zouden we sowieso eerst nog een stuk snelweg moeten rijden rijden, als je vanaf daar binnendoor gaat kom je langs veelal saaie wegen en haal je de Eifel net (niet). Vanaf Nijmegen is het zo'n 150km naar het noordelijkste puntje van de Eifel.
Dus het kan wel, maar als we vanaf daar snelweg gaan pakken, kunnen we net zo goed iets zuidelijker afspreken toch? Scheelt ook weer voor de mensen die uit Zeeland/Zuid-Holland komen, voor hen is het omrijden om eerst bij Nijmegen te komen.. :)
Dat is zo. Ik rij vrijdag al aan dus eigenlijk wel prima. Vanuit de Eifel naar huis is het alleen al 350km. Rijden we de zondagroute alweer wat binnendoor huiswaarts of?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
ephymerous schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:47:
[...]

Volgens mij is het niet zo lastig. Voor 8 juli niet betaald is annulering voor die persoon ;)
Dat klopt, maar dan moeten mensen wel geld naar mij (of iemand anders die het regelt) over willen maken. Niet iedereen wil dat naar een 'wildvreemde'. Dus ik denk vraag het even hier :P
[...]

Dat is zo. Ik rij vrijdag al aan dus eigenlijk wel prima. Vanuit de Eifel naar huis is het alleen al 350km. Rijden we de zondagroute alweer wat binnendoor huiswaarts of?
Ja, zondag binnendoor weer richting Nederland. Denk dat we er op gaan richten om op zondag rond 15.00 weer in NL te zijn. Dan is het nog niet heel laat en heeft iedereen nog tijd om op een normaal tijdstip thuis te zijn volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Tankiej schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:01:
[...]

Dat klopt, maar dan moeten mensen wel geld naar mij (of iemand anders die het regelt) over willen maken. Niet iedereen wil dat naar een 'wildvreemde'. Dus ik denk vraag het even hier :P
Kun je bij een hotel niet aangeven dat je met een groep van X personen wilt komen en dat mensen zich dan bij hun kunnen melden onder de vermelding Tweakers Eiffel rit? En dat ze daarbij de groep zo veel mogelijk kunnen verdelen over 2 persoonskamers en factureren per persoon/aanmelding?
Nijmegen - Venlo is 45min snelweg, met je huidige route zou je dat zaterdag sowieso al doen. Het enige verschil is nu dat je de rest pas in Venlo treft i.p.v. in Nijmegen.

Ik woon zelf vlak bij Nijmegen dus we kunnen ook een mini meet in Nijmegen doen. Dan kunnen degene die daar uit de buurt komen en /of langs Nijmegen komt aanhaken en als groep naar de rest in Venlo rijden.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
Raym09 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:12:
[...]

Kun je bij een hotel niet aangeven dat je met een groep van X personen wilt komen en dat mensen zich dan bij hun kunnen melden onder de vermelding Tweakers Eiffel rit? En dat ze daarbij de groep zo veel mogelijk kunnen verdelen over 2 persoonskamers en factureren per persoon/aanmelding?
Ik denk dat dit het makkelijkst is eigenlijk. Of een hotel uitkiezen en dan iedereen zelf reserveren. Dan loop je inderdaad ook niet het risico dat er mensen op het laatst afhaken en er onverwachte kosten zijn.

Ik heb nog een dame die graag mee zou willen rijden(heeft eigen kleding). Nu is ze van harte welkom om bij mij achterop mee te rijden, echter rijd ik op een sport tour met een heel small duo zadel en voetstepjes ter hoogte van je oren :+ . Ik weet dus niet of het voor haar zo comfortabel is om continu bij mij achterop te zitten. Zijn er eventueel mensen(met een wat comfortabelere Duoseat) die bereid zouden zijn om tijdelijk iemand achterop te hebben(ene koffiepauze naar de volgende bv). Ze weeg 60kg oid en is 1.65m, dus t is geen gigantische vrouw :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

DragonSlayer666 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:32:
[...]
Zijn er eventueel mensen die bereid zouden zijn om tijdelijk iemand achterop te hebben(ene koffiepauze naar de volgende bv). Ze weeg 60kg oid en is 1.65m, dus t is geen gigantische vrouw :9 .
Voor mij geen probleem mocht dat gewenst zijn.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
[...]

Eén risico per dag, voor mij geen probleem in ieder geval. Een andere oplossing overigens ook niet :)
Ja, zondag binnendoor weer richting Nederland. Denk dat we er op gaan richten om op zondag rond 15.00 weer in NL te zijn. Dan is het nog niet heel laat en heeft iedereen nog tijd om op een normaal tijdstip thuis te zijn volgens mij :)
d:)b

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Raym09 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:12:
[...]

[...]
Dat kan ook wel, maar in dat geval staat er wel een reservering op de naam van degene die de reservering doet. Mocht er dan een persoon op de ochtend van 8 juli bedenken dat ie toch niet gaat, dan is dat voor de groep die wel gaat wellicht wat ongemakkelijk, als het hotel vervolgens vraagt om die ene plek ook nog even te betalen :P
[...]

Ik denk dat dit het makkelijkst is eigenlijk. Of een hotel uitkiezen en dan iedereen zelf reserveren. Dan loop je inderdaad ook niet het risico dat er mensen op het laatst afhaken en er onverwachte kosten zijn.
Inderdaad.
Ik vond bijvoorbeeld dit hotel https://www.booking.com/h...s-zur-burgschanke.nl.html
40 euro voor één nacht inclusief ontbijt per persoon (bij een tweepersoonskamer). Qua locatie lijkt het me erg goed als ik het zo bekijk.
Ik heb nog een dame die graag mee zou willen rijden(heeft eigen kleding). Nu is ze van harte welkom om bij mij achterop mee te rijden, echter rijd ik op een sport tour met een heel small duo zadel en voetstepjes ter hoogte van je oren :+ . Ik weet dus niet of het voor haar zo comfortabel is om continu bij mij achterop te zitten. Zijn er eventueel mensen(met een wat comfortabelere Duoseat) die bereid zouden zijn om tijdelijk iemand achterop te hebben(ene koffiepauze naar de volgende bv). Ze weeg 60kg oid en is 1.65m, dus t is geen gigantische vrouw :9 .
Ja hoor, geen probleem. Zelf nog nooit geprobeerd, maar bij mijn motor is het vast wel comfortabel achterop (allroad, Tiger 800 '13). Ik heb zelfs een topkoffer met rugkussentjes voor de passagier :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
[...]

Ik heb nog een dame die graag mee zou willen rijden(heeft eigen kleding).
Met een fotootje zijn er misschien nog meer kandidaten :+

Ik ga trouwens niet mee, mijn vrouw weigert me zelden iets, maar het is te dichtbij haar bevallingsdatum.
Ze wil niet dat ik op 4 à 5 uur rijden van huis ben ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoshky op 08-06-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
Tankiej schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:44:
[...]
Inderdaad.
Ik vond bijvoorbeeld dit hotel https://www.booking.com/h...s-zur-burgschanke.nl.html
40 euro voor één nacht inclusief ontbijt per persoon (bij een tweepersoonskamer). Qua locatie lijkt het me erg goed als ik het zo bekijk.
Hotelletje ziet er ernstig leuk uit! Moeten we alleen wel snel reserveren, er zijn nog 6 2persoonskamers beschikbaar en 2 1persoonskamers. Kan zo 1, 2, 3 niet vinden of die 2 persoonskamers een twin bed is of double bed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• byn124

byn124

Thunderace

DragonSlayer666 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:07:
[...]

Hotelletje ziet er ernstig leuk uit! Moeten we alleen wel snel reserveren, er zijn nog 6 2persoonskamers beschikbaar en 2 1persoonskamers. Kan zo 1, 2, 3 niet vinden of die 2 persoonskamers een twin bed is of double bed.
Ach joh, anders lekker lepeltje lepeltje met een een medetweaker, las dat er ook een dame meeging :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
DragonSlayer666 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:07:
[...]

Volgens booking.com zijn het allen kamers met twee éénpersoonsbedden, één van de foto's laat dat ook zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Tankiej schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:44:
[...]

Dat kan ook wel, maar in dat geval staat er wel een reservering op de naam van degene die de reservering doet. Mocht er dan een persoon op de ochtend van 8 juli bedenken dat ie toch niet gaat, dan is dat voor de groep die wel gaat wellicht wat ongemakkelijk, als het hotel vervolgens vraagt om die ene plek ook nog even te betalen :P
Bedoel dat je alleen aangeeft dat er een groep komt die los van elkaar boekt en betaald maar wel bij elkaar hoort. Probleem bij alles los is overigens wel weer dat met 2 op een kamer weer wat lastiger te regelen is.

Ik heb geen probleem om een kamer te delen, maar ik ben alleen en heb dan dus een kamergenoot nodig voor de boeking.

Ook geen probleem om het via @Tankiej te doen, een reservering en betaling voor einde annulerings mogelijkheid. Dan is het inderdaad wie betaald heeft gaat mee en wie niet moet zelf maar iets boeken.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
Om er zeker van te zijn, heb ik maar gewoon de 6 tweepersoonskamers vastgelegd nu.
Mocht iemand graag onder zijn/haar eigen naam willen reserveren, kan ik altijd nog een aantal kamers annuleren waardoor ze vrijkomen. Of als iemand nog een ander/beter hotel vind, kan ik ze ook annuleren.
Nu hebben we in ieder geval iets, is het niet straks opeens 'weg' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tankiej schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:41:
Om er zeker van te zijn, heb ik maar gewoon de 6 tweepersoonskamers vastgelegd nu.
Mocht iemand graag onder zijn/haar eigen naam willen reserveren, kan ik altijd nog een aantal kamers annuleren waardoor ze vrijkomen. Of als iemand nog een ander/beter hotel vind, kan ik ze ook annuleren.
Nou, bij deze reserveer ik alvast een kamer bij jouw reservering :P

Hoe zit dat met betalen? Ik wil je het best overmaken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:00:
[...]

Nou, bij deze reserveer ik alvast een kamer bij jouw reservering :P

Hoe zit dat met betalen? Ik wil je het best overmaken hoor :)
Ik zal later vandaag/vanavond wel even een pm rond sturen met betalingsinformatie etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Zodat het voor iedereen duidelijk is:

@Nero22
@xos
@thijsco19
@Maegrim
@Raym09
@ShininNL
@R0y.
@DragonSlayer666
@ephymerous
@Tankiej
@Secsytime
@darkkingll
@Vrijdag
@wimmel_1
@Joopieboy
@dread

Voor dit hotel zijn inmiddels door @Tankiej 6x 2 persoonskamers gereserveerd. Het hotel ligt op een afstand van +/- 150 km van Venlo. Jullie ontvangen vandaag per DM meer informatie via @Tankiej.

Je zou met Tweakers uit het westen al tot rondom Venlo kunnen rijden, maar denk dat bij deze rit niet heel handig is aangezien we vanaf het begin al uitgingen van zaterdag & zondag. Lijkt me handiger om dan bijvoorbeeld bij een volgende rit vanaf het begin die optie erbij te hebben. ;)
Anoshky schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:03:
[...]
Met een fotootje zijn er misschien nog meer kandidaten :+

Ik ga trouwens niet mee, mijn vrouw weigert me zelden iets, maar het is te dichtbij haar bevallingsdatum.
Ze wil niet dat ik op 4 à 5 uur rijden van huis ben ;)
Begrijpelijk! Misschien de volgende keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Fijn dat ik niet gigantisch word genoemd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
caesar1000 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:14:

Voor dit hotel zijn inmiddels door @Tankiej 6x 2 persoonskamers gereserveerd. Het hotel ligt op een afstand van +/- 150 km van Venlo. Jullie ontvangen vandaag per DM meer informatie via @Tankiej.
Top, voor mij en Raku (de andere Tweaker, die nog onder voorbehoud meegaat) graag één kamer :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Ik had het plan om met een aanhanger die kant op te gaan omdat ik geen zin heb om veel snelwegkilometers te maken. Een globaal tijdsschema zou wel handig zijn om te bepalen hoe dat uitkomt.

Het is een gesloten trailer, dus eventueel kan ik ook wel wat tassen mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

xos schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:19:
Ik had het plan om met een aanhanger die kant op te gaan omdat ik geen zin heb om veel snelwegkilometers te maken. Een globaal tijdsschema zou wel handig zijn om te bepalen hoe dat uitkomt.

Je ontvangt vanavond een bericht met uitgebreidere uitleg van hoe en wat. Daar staan ook tijden in genoemd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Misschien kan je @Verwijderd wel meenemen. In de trailer of in de auto. Ze schijnt niet gigantisch te zijn, dus dat moet lukken :P

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 08-06-2017 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Ik heb zojuist zelf een kamer gereserveerd via booking.com (1 persoons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:18:
[...]

Misschien kan je @Verwijderd wel meenemen. In de trailer of in de auto. Ze schijnt niet gigantisch te zijn, dus dat moet lukken :P
In theorie kan ze in de auto mee, maar of @Verwijderd dat kan waarderen... Denk dat ze toch ietsjes liever achterop zit :+
Goed bezig! Ik zou graag alvast dan een van die 2persoonskamers willen reserveren. Als je me vanaaf alle info stuurt, maak ik het meteen/morgenochtend in orde.

[ Voor 47% gewijzigd door DragonSlayer666 op 08-06-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej

Waar wil je dan eigenlijk met die aanhanger heen gaan? Naar het startpunt in Venlo?
Niet helemaal naar het hotel neem ik aan, we zijn daar maar één nacht. Dan is het met de auto en aanhanger naar het hotel rijden en de volgende dag terug :X
DragonSlayer666 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:11:
[...]

Hahahah _/-\o_ Zal vast wel passen, lenig genoeg. Maar of @Verwijderd dat kan waarderen... Denk dat ze toch ietsjes liever achterop zit :+

[...]

Goed bezig! Ik zou graag alvast dan een van die 2persoonskamers willen reserveren. Als je me vanaaf alle info stuurt, maak ik het meteen/morgenochtend in orde.
Yes, ga ik doen. Wacht nog even op @caesar1000 voor een laatste check :+

[ Voor 29% gewijzigd door Tankiej op 08-06-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

Tankiej schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:12:
[...]

Waar wil je dan eigenlijk met die aanhanger heen gaan? Naar het startpunt in Venlo?
Niet helemaal naar het hotel neem ik aan, we zijn daar maar één nacht. Dan is het met de auto en aanhanger naar het hotel rijden en de volgende dag terug :X

[...]

Yes, ga ik doen. Wacht nog even op @caesar1000 voor een laatste check :+
Volgens mij krijg ik straks een dm met daarin meer informatie :). Ik dacht dat het ging om rijden in de Eifel en dat daar het verzamelpunt zaterdagochtend zou zijn. Maar ik denk nu te begrijpen dat dit Venlo is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zojuist even m'n consignatie rooster gecheckt en m'n dienst begint pas op 10 Juli 17:00 uur.... Mooie rede om dat weekend ervoor even mee naar de Eifel te gaan :P

@Tankiej : Schedule de betaling wel voor de éérste van Juli... Heb jij 't mooi op tijd binnen :)

Brommertje is nét de vuiligheid van afgelopen week (Sauerland) kwijt.... Nou alleen nog even het refelctortje er op schroeven vóór die tijd.

Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/20ii48y.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 08-06-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Kunnen we niet wat Tweakers zonnenbrillen regelen o.i.d., we moeten er natuurlijk wel in stijl bij lopen rijden in de eifel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

R0y. schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:19:
Kunnen we niet wat Tweakers zonnenbrillen regelen o.i.d., we moeten er natuurlijk wel in stijl bij lopen rijden in de eifel!
Ik heb wél een T-Shirt van T-Net. Is dat ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Allemaal een leren vestje, met als top-rocker MC Tweakers, als center patch het Tweakers logo en als bottom-rocker 01001110 01100101 01100100 01100101 01110010 01101100 01100001 01101110 01100100 ? Of zal dat niet passen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:34:
Allemaal een leren vestje, met als top-rocker MC Tweakers, als center patch het Tweakers logo en als bottom-rocker 01001110 01100101 01100100 01100101 01110010 01101100 01100001 01101110 01100100 ? Of zal dat niet passen? :P
Gewoon 127.0.0.1 past denk ik wél >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

wimmel_1 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:35:
[...]

Gewoon 127.0.0.1 past denk ik wél >:)
_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
wimmel_1 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:33:
[...]

Ik heb wél een T-Shirt van T-Net. Is dat ook goed?
Als we daar met zijn allen in passen... prima!
Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:34:
home is where your WiFi connects automatically <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShininNL
Heb m'n touringtasjes al gereed staan :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zsgQgR3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
wimmel_1 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:13:
Zojuist even m'n consignatie rooster gecheckt en m'n dienst begint pas op 10 Juli 17:00 uur.... Mooie rede om dat weekend ervoor even mee naar de Eifel te gaan :P

@Tankiej : Schedule de betaling wel voor de éérste van Juli... Heb jij 't mooi op tijd binnen :)
Vóór de eerste of voor de eerste? :P

Waarom niet gelijk? Is het sowieso op tijd binnen en zijn er verder ook geen onduidelijkheden meer of alle kamers nu bezet zijn of niet :)
Brommertje is nét de vuiligheid van afgelopen week (Sauerland) kwijt.... Nou alleen nog even het refelctortje er op schroeven vóór die tijd.

[afbeelding]
Die zou ik niet vergeten inderdaad, scheelt je weer 25 euro mochten we politie tegen komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

@Tankiej @caesar1000 bedankt voor de organisatie maar ik moet verstek laten gaan. Om zo vroeg in Venlo te kunnen zijn moet ik 170km over de snelweg rijden. De snelste route over de snelweg van Venlo naar hotel is ook nog eens 140 km, dus de daadwerkelijke route per dag zal waarschijnlijk richting de 400 km gaan waarvan bijna de helft snelweg kilometers zullen zijn. Uit ervaring weet ik dat na 300 km op een dag de lol van het motorrijden er vaak wel vanaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Voor mij is de snelste route via Rotterdam over Breda, naar Eindhoven en dan naar Venlo. Tweakers die ook die route rijden? Ik moet wel in de omgeving Eindhoven even tanken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
xos schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:43:
@Tankiej @caesar1000 bedankt voor de organisatie maar ik moet verstek laten gaan. Om zo vroeg in Venlo te kunnen zijn moet ik 170km over de snelweg rijden. De snelste route over de snelweg van Venlo naar hotel is ook nog eens 140 km, dus de daadwerkelijke route per dag zal waarschijnlijk richting de 400 km gaan waarvan bijna de helft snelweg kilometers zullen zijn. Uit ervaring weet ik dat na 300 km op een dag de lol van het motorrijden er vaak wel vanaf is.
Welke omgeving woon je? Misschien kan je met iemand een stuk samen rijden zodat het "leed" wat minder is.

Voor mij is het ook twee uur ( precies!) naar Venlo maar de Eifel is echt een prachtig gebied dus heb het er voor over.
Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:52:
Voor mij is de snelste route via Rotterdam over Breda, naar Eindhoven en dan naar Venlo. Tweakers die ook die route rijden? Ik moet wel in de omgeving Eindhoven even tanken :P
Ik moet langs Breda dus ik rijd mee!

[ Voor 16% gewijzigd door R0y. op 08-06-2017 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShininNL
@Vrijdag
@R0y.

Ik rij vanuit iets onder Rotterdam ook via Breda dus ik wil ook wel mee rijden met jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Venlo is voor mij ook 140km en vandaar ga ik vrijdag al naar Venlo, gaan we gezellig vrijdagavond een biertje drinken? ;)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Tankiej schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:17:
[...]

Vóór de eerste of voor de eerste? :P

Waarom niet gelijk? Is het sowieso op tijd binnen en zijn er verder ook geen onduidelijkheden meer of alle kamers nu bezet zijn of niet :)

[...]

Die zou ik niet vergeten inderdaad, scheelt je weer 25 euro mochten we politie tegen komen :+
:)

Check je rekening >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Zou een tijd van 10:30-11:00 wel passen (los van de afstand)?

Ik heb even een route gemaakt in Google Maps met wat meer de focus op het bochtenwerk in de Eifel.
Daarbij is het 163 km naar het hotel en rond de 3:00-3:20 uur aan reistijd. Laten we zeggen 04:00 voor een groep. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RACI8i76TOObGCRIcZ6A1oNz/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

@ShininNL
@R0y.
Klinkt goed! Moeten we tzt even een goed afspreekpunt bespreken, wellicht een tankstation op de A16/A58. Van Den Haag naar Venlo is het ongeveer 193 km of een kleine twee uur rijden. Als we om 9:30 in Venlo moeten zijn is het handig om met een kleine marge ongeveer twee uur van tevoren te vertrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Je hoeft voor één overnachting ook geen complete hutkoffer aan kleding en toiletartikelen mee te gaan slepen. Dat wat je nodig hebt past waarschijnlijk al in het kleinste formaat tanktas/tailpack dus je kunt gewoon de hele dag doen over de rit naar 't hotel zonder dat je met véél bagage rijd.

Als de weersverwachting een beetje goed is dan blijven m'n koffertjes in ieder geval thuis, zoniet dan mag m'n regenpak in één van de koffertjes mee...

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 08-06-2017 23:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jamaar wij zijn Tweakers hè? Dus er gaat vast mee:
- DJI 4k drones
- DSLR's met enorme telelens
- Zooi tablets en iPads
- Enkele laptops en Macbooks
- Backup mobieltje
- MIFI router
- Picobeamer
- BT speakers
- Allerhande adapters
- Stekkerdozen en verlengsnoeren
- Powerbanks
- Lenzen en brillenspul
- E-readers
- Tomtom/Garmin navigatie
- Actioncams
- Flessen Mountain Dew

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

We hadden afgelopen week iemand met een DJI Maverick mee en da's inderdaad wel érg leuk (4K) speelgoed wat ook nog eens met gemak, incl. controller, in een tanktas past.

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 09-06-2017 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Na de PM bom van gisteren:
Op dit moment zijn er 3 van de 12 bedden via mij gereserveerd én betaalt.
Twee personen hebben zelf een éénpersoonskamer geboekt.
Drie personen hebben aangegeven mee te gaan, maar daar heb ik de betaling nog niet van ontvangen.
wimmel_1 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:15:
Je hoeft voor één overnachting ook geen complete hutkoffer aan kleding en toiletartikelen mee te gaan slepen. Dat wat je nodig hebt past waarschijnlijk al in het kleinste formaat tanktas/tailpack dus je kunt gewoon de hele dag doen over de rit naar 't hotel zonder dat je met véél bagage rijd.

Als de weersverwachting een beetje goed is dan blijven m'n koffertjes in ieder geval thuis, zoniet dan mag m'n regenpak in één van de koffertjes mee...
Ik neem sowieso m'n topkoffer mee, maar dat is omdat ik (nog) niets kleiners heb qua bagage om mee te nemen op de motor.. Maar die zal ook lang niet vol zijn inderdaad. Wellicht doe ik er iets extra bij om te zorgen dat het spul niet door de hele koffer stuitert op dit rit :+
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste