Wat betreft het hotel:
Er zijn nog een paar hotels (via booking.com in ieder geval) in de Eifel regio die betaalbaar zijn en die plek hebben voor 10-12 man. Wat doen we?
Ik wil wel een reservering doen voor 10-12 man, bij een hotel waar gratis annulering is vóór 8 juli bijvoorbeeld. Maar dan wil ik wel voor die deadline van de gratis annulering het geld van iedereen al binnen hebben. Mocht er iemand op het allerlaatste moment besluiten niet mee te gaan, staat er een reservering op mijn naam zonder dat we genoeg mensen hebben en mag ik het betalen, daar heb ik niet zoveel zin in. Dan is het het probleem van degene die besluit op het laatste moment niet mee te gaan, wat mij dan ook terecht lijkt.
Of we bepalen een hotel waar nog genoeg plek is en iedereen reserveert voor zichzelf. Wellicht handig om dat in tweetallen (of meer) te doen, aangezien die kamers goedkoper zijn dan éénpersoonskamers.
Dat snap ik, maar vanaf Nijmegen zouden we sowieso eerst nog een stuk snelweg moeten rijden rijden, als je vanaf daar binnendoor gaat kom je langs veelal saaie wegen en haal je de Eifel net (niet). Vanaf Nijmegen is het zo'n 150km naar het noordelijkste puntje van de Eifel.
Dus het kan wel, maar als we vanaf daar snelweg gaan pakken, kunnen we net zo goed iets zuidelijker afspreken toch? Scheelt ook weer voor de mensen die uit Zeeland/Zuid-Holland komen, voor hen is het omrijden om eerst bij Nijmegen te komen..
[
Voor 3% gewijzigd door
Tankiej op 08-06-2017 10:35
]