[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
ik vind de dock als oorzaak ook onwaarschijnlijk, maar dan vanwege mijn eigen ervaring.

die van mij is ook een beetje krom, maar ik speel voornamelijk handheld.
ik heb nog geen problemen van het krom trekken, maar ik zal mijn switch voorlopig wel andersom in zijn hoesje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.google.nl/amp...ing-hot-while-dock#amph=1

Hier een artikel, onderbouwt met foto's thermal camera die aangeven waar het systeem oververhit raakt en tot hoeverre.

Zelf heb ik de Switch nog niet maar ben wel van plan om er vroeg of laat eentje aan te schaffen om 'em puur en alleen in docking modus te gebruiken.

Het kromtrek/overhittings probleem baat mij daardoor extra zorgen.

Batumulia gaf een goede reactie waarin uitgelegd werd dat percentagegewijs het wel mee zal vallen dat je deze problemen ondervind.

Hoewel ik het daar mee eens ben, snap ik het toch niet helemaal; Ze komen toch uit dezelfde fabriek en zijn toch exacte kopieen van mekaar?

Waarom geeft dan de ene Switch problemen en de andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:38:

Hoewel ik het daar mee eens ben, snap ik het toch niet helemaal; Ze komen toch uit dezelfde fabriek en zijn toch exacte kopieen van mekaar?

Waarom geeft dan de ene Switch problemen en de andere niet?
omdat als je 99.9% kans heb dat het goed gaat, en je produceert 3 miljoen stuks, zijn er 3,000 die niet helemaal goed zijn. Productieprocessen zijn gewoon niet perfect, en je QC kan ook niet alles afvangen, dit is bij zulke aantallen gewoon bijna niet te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Binnenkort even m'n linker joy-con opsturen. Begin nu meer last van discconections te krijgen en heb nu toch een tweede set. Duurt maar een paar dagen voor je hem terug hebt toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:12

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:38:
https://www.google.nl/amp...ing-hot-while-dock#amph=1

Hier een artikel, onderbouwt met foto's thermal camera die aangeven waar het systeem oververhit raakt en tot hoeverre.
Nou ja, oververhit? Die temperaturen (in Fahrenheit) vallen reuze mee en vallen binnen de marges van de Tegra X1 chip (die kan tot 80 graden Celsius).
Het kromtrek/overhittings probleem baat mij daardoor extra zorgen.
Het is mogelijk onwaarschijnlijk dat er Switches zijn die kromtrekken, maar dat ze al krom waren. Zie JackAvery in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen".

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Eergisteren werkten de home en screenshot knoppen niet meer via de Pro Controller. Switch uit dock halen betekende een complete bedieningsfreeze. Kon alleen nog maar power-off 10+ seconden indrukken.

Het apparaat heeft wel wat vage dingen die ik niet gewend ben van Nintendo.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Señor Sjon schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:29:
Eergisteren werkten de home en screenshot knoppen niet meer via de Pro Controller. Switch uit dock halen betekende een complete bedieningsfreeze. Kon alleen nog maar power-off 10+ seconden indrukken.

Het apparaat heeft wel wat vage dingen die ik niet gewend ben van Nintendo.
Iets vergelijkbaars heb ik ook gehad minus de Pro controller. Hij bevroor gewoon nadat hij niet meer lekker reageerde en ik 'm uit de dock haalde. Moest hem ook een force shutdown geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb de afgelopen week een paar keer gehad dat mijn Pro-controller helemaal disconnectte en ik hem zelf opnieuw moest syncen door op L + R te drukken. Mijn Switch heeft al een week of 2-3 geen restart gehad, misschien dat maar eens proberen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierautomaat
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-08 18:38
Thomas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:54:
Binnenkort even m'n linker joy-con opsturen. Begin nu meer last van discconections te krijgen en heb nu toch een tweede set. Duurt maar een paar dagen voor je hem terug hebt toch?
Ik had geen problemen met de linker, tot ik vorige week men zetel en tv van plaats gewisseld heb. Bij bepaalde houdingen hapert de linker JC als deze in de jc grip zit. Maar als ik de jc los achter men rug test, is er geen probleem.

Ik heb nu ook een extra setje jc (van de snipperclips bundel). Eventueel opsturen hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Mijn theorie is dat veel/bijna alle linker Joycons het bekende probleem hebben. Maar het probleem is niet dat de verbinding slecht is, maar dat de Joycon daardoor heel gevoelig is voor verstoringen van buitenaf. En die verstoringen zorgen voor de klachten.

Maar iemand die een 'door het probleem getroffen' Joycon heeft hoeft dus niet direct wat te merken als er weinig andere signalen rondzweven die de verstoring kunnen veroorzaken.

Mijn Joycons zijn sinds gister ook naar Nintendo gegaan. Ik wilde even wachten met terugsturen totdat ik een (nieuwe) Pro Controller heb, maar dat duurde me inmiddels te lang. Mijn linker Joycon is ook teruggegaan voor dit probleem, maar mijn rechter maakt heel veel lawaai als hij trilt. Zo hard dat je het boven het geluid van een spel uit hoort (op max volume) en dat is niet echt fijn spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:51
Het is gewoon bijzonder slecht ontworpen. Ik merk direct verschil ik als ik mijn iPhone uit mijn broekzak haal en minimaal een meter van me vandaan leg (niet tussen joycons en Switch in ieder geval. En dan nog verliezen ze verbinding. Links veel vaker dan rechts. En de registratie van bewegingen hapert veel vaker (na swap en plaatsen van foam) dan dat de verbinding daadwerkelijk verbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan is de fix bij jou misschien gewoon niet goed gedaan, want dat gebeurt bij mij dus niet sinds de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik vind de Joycons ook slecht ontworpen, maar niet vanwege het probleem met de verbinding. Ze zeggen dat dat gewoon een productiefout is, en gezien hoe makkelijk het te fixen lijkt geloof ik dat ook wel.

Mijn bezwaren aan het ontwerp zijn puur functioneel en ergonomisch. Maar technisch gezien zijn het hele interessante dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bierautomaat schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:28:
[...]

Ik had geen problemen met de linker, tot ik vorige week men zetel en tv van plaats gewisseld heb. Bij bepaalde houdingen hapert de linker JC als deze in de jc grip zit. Maar als ik de jc los achter men rug test, is er geen probleem.

Ik heb nu ook een extra setje jc (van de snipperclips bundel). Eventueel opsturen hmm
Dit heb ik dus ook, heel gek. Als ik hem los achter mijn rug houd en een paar meter wegloop doet 'ie het, als ik 'm in de grip net achter een been houd wanneer ik 1-2 meter van de switch afzit disconnect hij wel eens. Dus ik denk dat ik 'm gewoon terugstuur volgende week o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:12
Weet iemand of er op Track&Trace nog een update hoort te komen na ''Beschikbaar voor postbushouder''? Of blijft deze zo, ook al is deze opgehaald?
Mijn garantie zending ligt sinds gisteren ochtend daar maar op de TD website staat hij nog steeds niet ontvangen als geregistreerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Capstie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:06:
Weet iemand of er op Track&Trace nog een update hoort te komen na ''Beschikbaar voor postbushouder''? Of blijft deze zo, ook al is deze opgehaald?
Mijn garantie zending ligt sinds gisteren ochtend daar maar op de TD website staat hij nog steeds niet ontvangen als geregistreerd :(
Ik heb geen track & trace code voor mijn zending, maar ik heb mijn Joycons maandag middag afgeleverd bij het postkantoor en ik kreeg gister om 17:00 een mail dat de zending was ontvangen en dat ze het in behandeling nemen.

Gezien de hoeveelheid dingen die ze toegestuurd krijgen (ze werken niet alleen voor Nintendo) lijkt het me dat ze elke dag wel hun "postbus" leeghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
BlackMage schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:34:
[...]

Ik heb geen track & trace code voor mijn zending, maar ik heb mijn Joycons maandag middag afgeleverd bij het postkantoor en ik kreeg gister om 17:00 een mail dat de zending was ontvangen en dat ze het in behandeling nemen.

Gezien de hoeveelheid dingen die ze toegestuurd krijgen (ze werken niet alleen voor Nintendo) lijkt het me dat ze elke dag wel hun "postbus" leeghalen.
Dat lijkt me ook, alleen ligt het er al sinds gisteren 4:54 al, en toen had het de rit naar ComServe blijkbaar al gemist. Dus ik begin hem toch een beetje te knijpen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-08 19:04
Capstie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:06:
Bij mij bleef de track & trace op ''beschikbaar voor postbushouder'' staan. De ontvangstbevestiging van Nintendo kwam ongeveer 3 dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Capstie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:39:
[...]

Dat lijkt me ook, alleen ligt het er al sinds gisteren 4:54 al, en toen had het de rit naar ComServe blijkbaar al gemist. Dus ik begin hem toch een beetje te knijpen :')
Heb je op de buitenkant van je pakket ook die streepjescode met je RMA nummer zichtbaar gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:36
Er zijn trouwens weer nieuwe switches in voorraad bij de technische dienst die van mij is gisteren verstuurd. Ik heb alleen geen track&trace gehad dus weet iemand met welke vervoerder hun het retour sturen?

Asus G501

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 16:50
RemcoINC08 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:39:
Er zijn trouwens weer nieuwe switches in voorraad bij de technische dienst die van mij is gisteren verstuurd. Ik heb alleen geen track&trace gehad dus weet iemand met welke vervoerder hun het retour sturen?
Bij mij was het met PostNL

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Capstie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:39:
[...]

Bel ze anders eventjes, hun service per telefoon is prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
Ze hadden hem ingeboekt onder de verkeerde postcode, maar hij is ontvangen en wordt vandaag of morgen nagekeken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Ik heb vandaag na anderhalve week een vervangende Switch gehad. Echt spijt dat ik mijn oude heb opgestuurd.

Mijn oude Switch was afgezien van één vaste pixel perfect. De gerefurbishde die ik nu heb heeft veel meer krassen op de achterkant en het scherm. Geen diepe krassen maar ik ben super zuinig op mijn spullen en mijn oude was echt smetteloos. Ook lijken de joycons een stuk meer speling te hebben in handheld mode.

Ik denk dat ik hem op Markplaats ga zetten. Ik word al chagrijnig als ik naar dat ding kijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:14
neejij schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:29:
Ik heb vandaag na anderhalve week een vervangende Switch gehad. Echt spijt dat ik mijn oude heb opgestuurd.

Mijn oude Switch was afgezien van één vaste pixels perfect. De gerefurbishde die ik nu heb heeft veel meer krassen op de achterkant en het scherm. Geen diepe krassen maar ik ben super zuinig op mijn spullen en mijn oude was echt smetteloos. Ook lijken de joycons een stuk meer speling te hebben in handheld mode.

Ik denk dat ik hem op Markplaats ga zetten. Ik word al chagrijnig als ik naar dat ding kijk...
Het lijkt me dat je deze 'gewoon' terug kan sturen.
Als je een refurbished device krijgt, zonder melding, gaat dat volgens mij tegen garantie in.
Daarnaast als er krassen op/in zitten, heb je ook recht op garantie.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
neejij schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:29:

Mijn oude Switch was afgezien van één vaste pixels perfect. De gerefurbishde die ik nu heb heeft veel meer krassen op de achterkant en het scherm. Geen diepe krassen maar ik ben super zuinig op mijn spullen en mijn oude was echt smetteloos. Ook lijken de joycons een stuk meer speling te hebben in handheld mode.

Gewoon weer terug sturen, dat kan natuurlijk niet, zou wel eerst ff bellen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Xerox schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:36:
[...]

Het lijkt me dat je deze 'gewoon' terug kan sturen.
Als je een refurbished device krijgt, zonder melding, gaat dat volgens mij tegen garantie in.
Dat eerste klopt natuurlijk, maar die laatste regel is onzin. De fabrikant wordt geacht jou van een deugdelijk product te voorzien en bij een reparatie is er geen enkele vereiste om je een nieuw product aan te bieden als het oude device niet te vervangen blijkt, zolang het maar kwalitatief gelijkwaardig (of beter) is vergeleken met het product dat je opstuurde. Als er nu ineens krassen op zitten is dat natuurlijk niet het geval en kun je op grond daarvan het ding waarschijnlijk weer terugsturen, dit is vast niet de reclame waar Nintendo op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Oh dat is wel zorgwekkend dat ze refurbs terug sturen. Heb daar echt geen behoefte aan om eerlijk te zijn. Zou het voor mij meteen verpesten. Ik zou dat ook niet accepteren. Mijne is eergister terug gegaan.

Ook wel ernstig dat ze zo vroeg in de lifecycle al refurbs klaar hebben liggen eigenlijk.

Hadden anderen ook refurbs terug ontvangen?

Ik kwam overigens dit tegen: https://blog.iusmentis.co...n-refurbished-toestellen/

[ Voor 49% gewijzigd door Sn0wblind op 05-04-2017 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
Stuurt Nintendo serieus refurbs zonder nieuwe behuizing en scherm?

[ Voor 207% gewijzigd door NotSoSteady op 06-04-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Net met Nintendo gebelt en zij beweren geen refurbs te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Sn0wblind schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:16:
Net met Nintendo gebelt en zij beweren geen refurbs te leveren.
Ik heb net ook weer gebeld. Ze beweren geen refurbs te leveren maar mijn 'nieuwe' Switch heeft duidelijk gebruikssporen.
Ik ben heel netjes gebleven maar de medewerker reageerde enorm nonchalant en gaf aan dat ik hem wel weer op kon sturen 'want ik kende de weg'.

Ik ben er best wel klaar mee. Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat dit netjes opgelost gaat worden dus ik neem mijn verlies maar...

edit: de powerknop op mijn refurb staat trouwens iets scheef en ligt dieper dan normaal, niet heel boeiend maar iets wat mijn oude niet had

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lH0WmSW.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door neejij op 06-04-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:36
Ik heb toevallig gister ook mijn switch terug gehad. Joycon gerepareerd en de switch zelf is vervangen door een nieuwe. ( had van alles de serienummers opgeschreven ) Kon niet eerder omdat de switches zelf niet op voorraad waren. Vreemd dat jij dan een gebruikte terugkrijgt.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is maar de vraag of het überhaupt een gebruikte is. Die "gebruikerssporen" kunnen best ontstaan zijn omdat ze het ding getest hebben (en je saves hebben teruggezet) voordat ze 'm aan jou aanboden en daarbij door de hoge werkdruk die ze nu vast hebben wat onvoorzichtig zijn geweest. Het lijkt me vrijwel onmogelijk dat je überhaupt een refurb krijgt, domweg omdat het ding niet lang genoeg op de markt is om DoA-units terug in te nemen, te repareren en weer rond te sturen voor herdistributie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
NMe schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:36:
Het is maar de vraag of het überhaupt een gebruikte is. Die "gebruikerssporen" kunnen best ontstaan zijn omdat ze het ding getest hebben (en je saves hebben teruggezet) voordat ze 'm aan jou aanboden en daarbij door de hoge werkdruk die ze nu vast hebben wat onvoorzichtig zijn geweest. Het lijkt me vrijwel onmogelijk dat je überhaupt een refurb krijgt, domweg omdat het ding niet lang genoeg op de markt is om DoA-units terug in te nemen, te repareren en weer rond te sturen voor herdistributie.
Dit is inderdaad ook mijn vermoeden.

Mij hebben ze verteld dat ze mijn probleem ngo gaan analyseren omdat ik de enig eben in NL waarbij 2x een abrst in de behuizing zit. Hopenlijk gaan ze geen probleem ervan maken aangezien op reddit onderhand tientallen cases bekend zijn met hetzelfde inclusief fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
Zojuist bevestiging gekregen dat de Switch met krassen door het dock deze kant weer op komt *O*
In ieder geval geen rekening gekregen, alleen nu nog hopen dat het wel gefixt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoe lang duurt het ongeveer voor je een 'kapotte' joycon weer terug hebt nadat hij is opgestuurd? Dag of 3-4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10
Die van mij toch ook maar opgestuurd, alleen de Switch zelf in dit geval. Aanhoudende audioproblemen (zoemend geluid bij spelen met koptelefoon) en een scherm dat niet helemaal strak in de behuizing zat. Wel getwijfeld, want ben wel klaar met dit soort trajecten. Ook al twee PS4's terug moeten brengen recent, het lijkt er gewoon standaard bij te horen tegenwoordig.

Benieuwd wat ik terugkrijg en wanneer.

[ Voor 5% gewijzigd door Spud82 op 07-04-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
Net alles weer binnen gekregen, en men heeft blijkbaar besloten om alles te vervangen! Heeft zonder verzendtijd maar 2 dagen geduurd, petje af! :)
Daarnaast ook nog een extra HDMI en oplaadkabel er bij gekregen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Linker joy-con is terug en werkt perfect, maar nu heb ik mijn Switch eens goed bekeken en deze begint te buigen zoals overal ineens op internet staat :(. Van de week maar even mee nemen naar het werk en daar vergelijken met de Switch van een collega. Wat een gedoe allemaal ik wil gewoon gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Begint te buigen? Weet je zeker dat hij niet al gebogen was? Het is namelijk onwaarschijnlijk dat een Switch door hitte kromtrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik dacht dat de mijne ook enigszins was gebogen maar ik geloof dat dat gezichtsbedrog is. Als je hem heel schuin houdt en dan de reflectie van een lamp ziet, dan kun je door hem wat te bewegen zien of er vervormingen zijn en de behuizing dus krom is. Dat was bij mij niet/nauwelijks het geval. Het scherm is ook gewoon kaarsrecht overigens.

Maandag Nintendo even opbellen over hoe en wat met mijn linker joy-con.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Om woest van te worden. Switch terug gestuurd voor een barst in de behuizing na een voorgaande reparatie voor het zelfde probleem. Krijg ik 'm doodleuk terug met "geen probleem geconstateerd". Had notabene een foto meegeleverd waar de barst met rode pijlen op aangegeven stond. Van uitstekende service tot gewoon slecht. Switch 1 maand oud en 2.5 weken in reparatie in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:51
Heb zojuist mijn Joycon teruggekregen. Op het bijgevoegde blad staat enkel:

PORON FOR HAC JOY-CON L.

Iemand enig idee wat dit betekent? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
FrankoNL schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:39:
Heb zojuist mijn Joycon teruggekregen. Op het bijgevoegde blad staat enkel:

PORON FOR HAC JOY-CON L.

Iemand enig idee wat dit betekent? :)
Poron is de naam van een soort schuimrubber wat electromagnetische straling tegengaat. Het is de standaard fix voor de linker joycon.

Ik heb zelf vandaag ook mn Joycons terug. Maar ik heb geen enkele indicatie wat ze gedaan hebben. Beide joycons zitten in een zakje met daarop een serienummer, ik denk dat ik gewoon twee nieuwe heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Sn0wblind schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:10:
Om woest van te worden. Switch terug gestuurd voor een barst in de behuizing na een voorgaande reparatie voor het zelfde probleem. Krijg ik 'm doodleuk terug met "geen probleem geconstateerd". Had notabene een foto meegeleverd waar de barst met rode pijlen op aangegeven stond. Van uitstekende service tot gewoon slecht. Switch 1 maand oud en 2.5 weken in reparatie in totaal.
Echt balen man. Dit is precies de reden dat ik mijn Switch niet meer heb opgestuurd en genoegen heb genomen met een cosmetisch minder goede Switch.

Ik mocht hem opnieuw opsturen maar waarschijnlijk had ik hem dan ook na 1.5 week terug gehad met 'geen probleem geconstateerd'.

[ Voor 10% gewijzigd door neejij op 08-04-2017 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
neejij schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:13:
[...]

Echt balen man. Dit is precies de reden dat ik mijn Switch niet meer heb opgestuurd en genoegen heb genomen met een cosmetisch minder goede Switch.

Ik mocht hem opnieuw opsturen maar waarschijnlijk had ik hem dan ook na 1.5 week terug gehad met 'geen probleem geconstateerd'.
Accepteren ga ik het zeker niet. Een krasje is 1 ding maar al vervelend. Maar barstjes in de behuizing vind ik onacceptabel en ga er zeker werk van maken. Heb er 330 euro voor betaald. Dan verwacht ik iets wat in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Capstie schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:23:
Zojuist bevestiging gekregen dat de Switch met krassen door het dock deze kant weer op komt *O*
In ieder geval geen rekening gekregen, alleen nu nog hopen dat het wel gefixt is
Hi! Heb je dit via nintendo gedaan of Via de leverancier?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Hmm ik word bijna zenuwachtig van deze berichten... :) Ik verwacht mijn Switch aankomende week terug en heb op voorhand al een vermoeden dat ze de door mij ontdekte issues wel eens als marginaal kunnen bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Spud82 schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:18:
Hmm ik word bijna zenuwachtig van deze berichten... :) Ik verwacht mijn Switch aankomende week terug en heb op voorhand al een vermoeden dat ze de door mij ontdekte issues wel eens als marginaal kunnen bestempelen.
Ik heb vier verschillende Switches geprobeerd en die hadden dat zoemende geluid allemaal. Ik vermoed dat alle Switches dit hebben.

De schermen van de vier die ik heb gezien zaten er wel allemaal netjes in dus ik hoop dat je die van jou niet met de mededeling 'geen problemen gevonden' terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
O echt? Dat is dan wel weer een tegenstrijdig bericht ten opzichte van wat een andere Tweaker-gebruiker mij vertelde. Hij overtuigde mij om de Switch tóch op te sturen, omdat zijn nieuwe Switch dat audio-probleem niet heeft.

Dat screendingetje kon ik eigenlijk goed mee leven, daar had ik hem juist niet voor opgestuurd... Maar goed ik ga het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
neejij schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:12:
[...]

Ik heb vier verschillende Switches geprobeerd en die hadden dat zoemende geluid allemaal. Ik vermoed dat alle Switches dit hebben.

De schermen van de vier die ik heb gezien zaten er wel allemaal netjes in dus ik hoop dat je die van jou niet met de mededeling 'geen problemen gevonden' terugkrijgt.
O echt? Dat is dan wel weer een tegenstrijdig bericht ten opzichte van wat een andere Tweaker-gebruiker mij vertelde. Hij overtuigde mij om de Switch tóch op te sturen, omdat zijn nieuwe Switch dat audio-probleem niet heeft.

Dat screendingetje kon ik eigenlijk goed mee leven, daar had ik hem juist niet voor opgestuurd... Maar goed ik ga het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bij mij zoemt 'ie niet (heb een paar oortjes, Sennheiser Momentum, en twee koptelefoons, Beyerdynamic DT990 en Grado SR80i, liggen). Morgen even bellen voor de linker joy-con trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01:04
Mijn Switch zoemt helaas ook. Heb verder gezocht op internet en het blijkt alleen op te treden als je de Switch aan de oplader hebt hangen, heb het zelf ook nog even geprobeerd en zonder oplader hoor ik geen gezoem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
hmr schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:56:
[...]

Hi! Heb je dit via nintendo gedaan of Via de leverancier?
Ik heb alles via Nintendo geregeld, had niet echt zin om langer te wachten dan nodig en mijn savegames kwijt te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:37
BlackMage schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:59:
Poron is de naam van een soort schuimrubber wat electromagnetische straling tegengaat. Het is de standaard fix voor de linker joycon.

Ik heb zelf vandaag ook mn Joycons terug. Maar ik heb geen enkele indicatie wat ze gedaan hebben. Beide joycons zitten in een zakje met daarop een serienummer, ik denk dat ik gewoon twee nieuwe heb :)
Bij staat er echt SWAP op het retourformulier. Ik heb dus wel 2 nieuwe gekregen. Weet natuurlijk niet of of ze ook een ander code hebben voor het uitgeven van een nieuwe.

Ik heb van het weekend ook maar het rood/blauwe setje naar ze opgestuurd. Kijken wat daarmee gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
BooYooToo schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:32:
[...]

Bij staat er echt SWAP op het retourformulier. Ik heb dus wel 2 nieuwe gekregen. Weet natuurlijk niet of of ze ook een ander code hebben voor het uitgeven van een nieuwe.

Ik heb van het weekend ook maar het rood/blauwe setje naar ze opgestuurd. Kijken wat daarmee gebeurd.
Ja ik ontdekte ook de "SWAP" op de factuur. Viel me eerst niet op, dacht dat het onderdeel was van de titel van het product. Had verwacht dat het op het reparatieformulier zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Weet iemand of je ook het serienummer van je joycon moet invullen wanneer je hem wil laten repareren? Ik heb de verpakkingen nog wel, maar geen flauw idee welke links/rechts was :') .

E: Hoe kun je hem opsturen trouwens? Gewoon in een bubbelenvalop? En hoe sturen zij hem vervolgens terug? Kan 'ie door de brievenbus of moet je er voor thuis zijn :P?

[ Voor 31% gewijzigd door Thomas op 10-04-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:21
Ik lees dat mensen rma aanvragen via de telefoon en via hun website. Wat is nu de beste manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Via de telefoon werd ik naar de website doorgestuurd, al denk ik dat het erg aan de klacht ligt wat je wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:43:
Weet iemand of je ook het serienummer van je joycon moet invullen wanneer je hem wil laten repareren? Ik heb de verpakkingen nog wel, maar geen flauw idee welke links/rechts was :') .
Ik heb vooraf niks genoteerd in elk geval.
E: Hoe kun je hem opsturen trouwens? Gewoon in een bubbelenvalop? En hoe sturen zij hem vervolgens terug? Kan 'ie door de brievenbus of moet je er voor thuis zijn :P?
Het is een antwoordnummer, dus doosje of envelop boeit niet. ;) Ze sturen hem wel terug in een bubbeltjesenvelop, maar 't komt met de pakketpost mee dus geen idee of het in je brievenbus belandt als je niet thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Merci @NMe !

Morgen maar op de post doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Spud82 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:52:
Die van mij toch ook maar opgestuurd, alleen de Switch zelf in dit geval. Aanhoudende audioproblemen (zoemend geluid bij spelen met koptelefoon) en een scherm dat niet helemaal strak in de behuizing zat. Wel getwijfeld, want ben wel klaar met dit soort trajecten. Ook al twee PS4's terug moeten brengen recent, het lijkt er gewoon standaard bij te horen tegenwoordig.

Benieuwd wat ik terugkrijg en wanneer.
Binnen een week een gloednieuwe console opgestuurd gekregen, helemaal puntgaaf. En daarbij zijn beide problemen verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Spud82 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:59:
[...]

Binnen een week een gloednieuwe console opgestuurd gekregen, helemaal puntgaaf. En daarbij zijn beide problemen verholpen!
Pff mazzelaar. Die van mij ligt al een week in de kast, ik wacht wel op een tweede revisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
neejij schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:09:
[...]

Pff mazzelaar. Die van mij ligt al een week in de kast, ik wacht wel op een tweede revisie.
Mijne is gister weer terug gegaan met 2x heel groot de foto in de doos dat het probleem aanwijst. Denk niet dat ze eromheen kunnen dat een barst in de behuizing zonder vallen etc niet hoort. Helemaal niet binnen 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
edit: Had de stacktrace pagina van de supportwebsite gedeeld (brakke code). Achteraf misschien niet echt handig.

[ Voor 88% gewijzigd door neejij op 12-04-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Laatst online: 23:42

KRAI.7

Bwoah...

Zou het handig zijn om via Amazon ES een Switch te kopen ivm garantie? Of gaat dit gewoon probleemloos of kan ik zelf ergens in Nederland ergens bij Nintendo aankloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Vandaag me linker joycon opgestuurd voor reparatie. Benieuwd of het nog eind deze week weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ryatzu schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:34:
Vandaag me linker joycon opgestuurd voor reparatie. Benieuwd of het nog eind deze week weer terug.
Denk het niet, ze hadden bij mij per mail al aangegeven dat het langer duurt vanwege de paasdagen ertussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sn0wblind op 12-04-2017 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb hem gisteren opgestuurd en krijg nu een mail dat ik heb morgen (of overmorgen) terugkrijg; hij is vandaag alweer verzonden.

Overigens zitten er een paar krasjes op mijn net nieuwe Pro controller. Met normaal licht en het blote oog niet te zien, maar toen ik met een led de hidden message onder het linker pookje wilde bekijken viel het me op. Ze zijn gelukkig normaal niet zichtbaar, zitten allemaal bij de ABXY knopjes... Beetje vreemd.

[ Voor 61% gewijzigd door Thomas op 12-04-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ik had hem maandag verstuurd, ook net melding dat ik 'm morgen of overmorgen mag ontvangen weer.

Hopenlijk dit keer wel gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

En ja hoor, m'n linker controller komt binnen een paar uur weer binnen. Snelle service dus, disndag verzonden, donderdag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:51
Ik ben verzocht om de gehele spullenboel op te sturen, dus Switch inclusief haperende (al eerder gswapte of gerepareerde) joycons.

De kids en ik balen van de gedachte van een week zonder dat ding... maar de gedachte aan het kwijt raken van mijn Zelda save en hun Lego City saves... poeh... dat zou drama zijn!

Maar, als het goed is wordt dat door hen bij het swappen van de Switch overgezet, heb nog niet (een aantal) verhalen gelezen van mensen waarbij dit niet is gedaan dus nu maar even een goed moment vinden om alles terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Sn0wblind schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:14:
Ik had hem maandag verstuurd, ook net melding dat ik 'm morgen of overmorgen mag ontvangen weer.

Hopenlijk dit keer wel gerepareerd.
Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt. Als jij een nette terugkrijgt ga ik die van mij misschien ook weer opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Thomas schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:53:
En ja hoor, m'n linker controller komt binnen een paar uur weer binnen. Snelle service dus, disndag verzonden, donderdag terug.
Damn zo snel, had de mijne gisteren ochtend verzonden.
Vannochtend om 4 uur hebben ze hem ontvangen (via postnl) maar helaas geeft de nintendo rma website nog aan dat hij niet binnen is. Hopelijk krijg ik hem morgen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ryatzu schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:00:
[...]

Damn zo snel, had de mijne gisteren ochtend verzonden.
Vannochtend om 4 uur hebben ze hem ontvangen (via postnl) maar helaas geeft de nintendo rma website nog aan dat hij niet binnen is. Hopelijk krijg ik hem morgen terug.
Bij mij gaf 'ie dat ook constant aan, kreeg wel een mail dat hij terug ging opeens.

E: Hij is inmiddels weer veilig thuis. Werkt nu naar behoren :) .

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 13-04-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Zo, ik heb m'n twee blauwe geimporteerde JoyCons (uit JP) weer van Nintendo NL terug. Eentje geswapt, de ander voorzien van poron. Signaal van de linker is goed, zelfs achter m'n rug. Signaal van de rechter is okay, maar matig wanneer ik 'm achter m'n rug houdt (maar dat vind ik acceptabel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

RayNbow schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:29:
Zo, ik heb m'n twee blauwe geimporteerde JoyCons (uit JP) weer van Nintendo NL terug. Eentje geswapt, de ander voorzien van poron. Signaal van de linker is goed, zelfs achter m'n rug. Signaal van de rechter is okay, maar matig wanneer ik 'm achter m'n rug houdt (maar dat vind ik acceptabel).
Is het exemplaar met poron bij jou het beste, of de geswapte?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

C0nscious schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:58:
[...]

Is het exemplaar met poron bij jou het beste, of de geswapte?
De linker (met poron).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
neejij schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:38:
[...]

Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt. Als jij een nette terugkrijgt ga ik die van mij misschien ook weer opsturen.
Ik heb een nieuwe mogen ontvangen, geen krasjes of gebruiks sporen. Lijkt in orde te zijn.

Jammer van de vorige poging dat ik 'm ongerepareerd terug kreeg maar nu weer uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Ben ik nou een zeikerd of is dit niet normaal?

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/dM5ELk/20170414_203920.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

neejij schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:45:

[afbeelding]
Dat is niet normaal. Bij mij sluit het gewoon aan. En je knop zit scheef maar dat had je zelf natuurlijk ook al gezien :p. Ik zou 'm opsturen. Niet alleen cosmetisch slecht, ook risico dat er stof en vuil de behuizing in glipt.

[ Voor 25% gewijzigd door Thomas op 14-04-2017 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 17:07
Vorige week mijn Switch ingestuurd wegens een defecte batterij (ging 35 min mee op volle batterij in vliegtuigmodus) vandaag een nieuwe terugontvangen. Bij elkaar 5 werkdagen geduurd en alles netjes overgezet.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
neejij schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:45:

[afbeelding]
Naar mijn mening niet normaal. Gaat ook nog eens veel troep tussen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Nou, de replacement switch begint ook na 2 dagen een barstje te vertonen op diezelfde plek weer. Heeft vanaf ontvangst in het dock gezeten. Ik snap hier werkelijk waar niks van.

Vraag me af of de technsiche dienst van Nintendo dit uberhaupt nog wilt op pakken. 2 verschillende Nintendo Switch consoles. Beiden een barstje op dezelfde plek.

Begin echt spijt van de Switch te krijgen.

http://imgur.com/a/zcg3X

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 16-04-2017 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Sn0wblind schreef op zondag 16 april 2017 @ 01:10:
Nou, de replacement switch begint ook na 2 dagen een barstje te vertonen op diezelfde plek weer. Heeft vanaf ontvangst in het dock gezeten. Ik snap hier werkelijk waar niks van.

Vraag me af of de technsiche dienst van Nintendo dit uberhaupt nog wilt op pakken. 2 verschillende Nintendo Switch consoles. Beiden een barstje op dezelfde plek.

Begin echt spijt van de Switch te krijgen.

http://imgur.com/a/zcg3X
Weet je zeker dat het een scheur is en geen kasjes? Het lijkt erop dat ze dan alleen de behuizing bij je hebben vervangen, wellicht is er toch intern in de switch wat aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ryatzu schreef op zondag 16 april 2017 @ 08:35:
[...]

Weet je zeker dat het een scheur is en geen kasjes? Het lijkt erop dat ze dan alleen de behuizing bij je hebben vervangen, wellicht is er toch intern in de switch wat aan de hand.
Je voelt het scheurtje echt als je met je nagel erover heen gaat.

Volgens het serie nummer en technsiche dienst is het echt een Swap, moest de game ook op nieuw installeren. Maar waarom ik 2x tegen hetzelfde probleem aan loop begrijp ik echt niet. Tenzij he tenorm veel voorkomt. Heb alleen threads op reddit erover gezien maar nog niet in mijn omgeving waar 5 mensen ook een Switch hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Sn0wblind schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:21:
[...]

Je voelt het scheurtje echt als je met je nagel erover heen gaat.

Volgens het serie nummer en technsiche dienst is het echt een Swap, moest de game ook op nieuw installeren. Maar waarom ik 2x tegen hetzelfde probleem aan loop begrijp ik echt niet. Tenzij he tenorm veel voorkomt. Heb alleen threads op reddit erover gezien maar nog niet in mijn omgeving waar 5 mensen ook een Switch hebben.
Ik zou haast gaan denken dat die van mij zoveel ruimte tussen de plastic delen heeft om die scheuren te voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand anders bij wie de analoge sticks van de controllers een gek 'veer' geluidje maken? Weet niet of het nou echt kwaad kan, volgens internet waarschijnlijk een wat te strakke veer, maar het is wel verdomd irritant. Ik heb het bij de linker grijze controller die bij de console kwam het meest, maar de linker controller die ik nieuw gekocht heb heeft er ook enigszins last van. Ik ben er niet over uit of dit nou een opstuurwaardig probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
neejij schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:39:
[...]

Ik zou haast gaan denken dat die van mij zoveel ruimte tussen de plastic delen heeft om die scheuren te voorkomen...
Denk dat het bij jou ook niet helemaal goed zit sowieso.

Ben echt teleurgesteld in de Switch, geweldige console maar nu meer problemen dat plezier. Ben je blij dat je een replacement ontvangt. Heeft die precies hetzelfde, dan is het maar de vraag hoe de technische service van Nintendo ermee om zal gaan. Zoals ik zei, hij zit sinds ontvangt in het dock, maar ga dat als klant maar eens hard maken :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Ik kan beter maar niet meer in dit topic komen, haha. Die ruimte die neejij tussen de onderdelen heeft heb ik ook bij mijn Switch. En nou was ik net zo blij met m'n replacement Switch; twee problemen waren daarmee opgelost...

Gewoon maar verder spelen nu, dan maar met een spleet er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sn0wblind schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:23:
[...]

Denk dat het bij jou ook niet helemaal goed zit sowieso.

Ben echt teleurgesteld in de Switch, geweldige console maar nu meer problemen dat plezier. Ben je blij dat je een replacement ontvangt. Heeft die precies hetzelfde, dan is het maar de vraag hoe de technische service van Nintendo ermee om zal gaan. Zoals ik zei, hij zit sinds ontvangt in het dock, maar ga dat als klant maar eens hard maken :( .
Ik zou het gewoon proberen. Heel vreemd dit.

Ben blij dat mijn systeem eigenlijk geen grote problemen heeft :X. Eigenlijk nu op het rare geluid uit de analoge sticks niets.

Misschien handig ter referentie, de mijne ziet er zo uit;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x7xV2lj6tGTJuvETtEH7kFZ5/medium.jpg

Netjes dus, al zie ik hoe langer ik kijk ook wel wat onregelmatigheden :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Thomas schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:22:
[...]

Ik zou het gewoon proberen. Heel vreemd dit.

Ben blij dat mijn systeem eigenlijk geen grote problemen heeft :X. Eigenlijk nu op het rare geluid uit de analoge sticks niets.

Misschien handig ter referentie, de mijne ziet er zo uit;

[afbeelding]

Netjes dus, al zie ik hoe langer ik kijk ook wel wat onregelmatigheden :') .
Je hebt het barstje ook, kijk maar, de foto is een beetje wazig. maar ik denk dat als je je lapmje erop schijnt dat je het ziet. Zelfde plek als bij mij.

Heb even aangewezen met rood hier op jouw foto http://imgur.com/a/DqdkZ

[ Voor 5% gewijzigd door Sn0wblind op 16-04-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Godverdomme, je hebt nog gelijk ook :X. Hij valt niet op maar hij zit er wel. Lekker dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Sn0wblind schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:23:
[...]

Je hebt het barstje ook, kijk maar, de foto is een beetje wazig. maar ik denk dat als je je lapmje erop schijnt dat je het ziet. Zelfde plek als bij mij.

Heb even aangewezen met rood hier op jouw foto http://imgur.com/a/DqdkZ
Ik heb daar een y-vormig scheurtje zitten. Stoor mij daar niet aan, zit ook behoorlijk fanatiek (rammen/trekken/tilten) te gamen in handheld modus. Ook maakt mijn stick van de linker Joy-Con soms een piepend geluid.
Verder geen problemen, dit zijn kleine dingen die mij niet veel doen maar wil er wel eerlijk over zijn dat ook mijn Switch wat mankeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CCDzucqy7U1fQCIZ24GNzuV4/medium.jpg

Bij mij ziet 'ie er zo uit. Met het blote oog echt nauwelijks te zien, heb moeite moeten doen om deze foto te nemen (met macrolens). Vind het niet zo erg, maar heb wel angst dat 'ie misschien verder scheurt, dat is een beetje het probleem. Ook vervelend dat ik geen flauw idee heb sinds wanneer dat ding er zit.

E: Lijkt er op Reddit op dat vrijwel iedereen met dit probleem een scheurtje op deze plek heeft. Voor nu ga ik hem denk ik niet opsturen, als ik zie dat hij groeit wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 16-04-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Thomas schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:29:
Godverdomme, je hebt nog gelijk ook :X. Hij valt niet op maar hij zit er wel. Lekker dit.
Sorry voor het brengen van slecht nieuws. Ik ga denk ik een topic ervoor openen om alle cases te verzamelen en dit dan naar Nintendo NL te sturen. Eens kijken of er echt iets aan gedaan kan worden. Al deze Switches zijn net een maand oud, moet niet kunnen uiteraard. Je koopt zoiets voor jaren.
Dagg schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:33:
[...]

Ik heb daar een y-vormig scheurtje zitten. Stoor mij daar niet aan, zit ook behoorlijk fanatiek (rammen/trekken/tilten) te gamen in handheld modus. Ook maakt mijn stick van de linker Joy-Con soms een piepend geluid.
Verder geen problemen, dit zijn kleine dingen die mij niet veel doen maar wil er wel eerlijk over zijn dat ook mijn Switch wat mankeert.
Helaas wordt het vaak erger. Je hebt 'm net wat langer dan een maand? Ik zou er niet tevreden mee zijn. Ik open later een topic ervoor, zou je daar een foto erbij kunnen zetten?
Thomas schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:44:
[afbeelding]

Bij mij ziet 'ie er zo uit. Met het blote oog echt nauwelijks te zien, heb moeite moeten doen om deze foto te nemen (met macrolens). Vind het niet zo erg, maar heb wel angst dat 'ie misschien verder scheurt, dat is een beetje het probleem. Ook vervelend dat ik geen flauw idee heb sinds wanneer dat ding er zit.

E: Lijkt er op Reddit op dat vrijwel iedereen met dit probleem een scheurtje op deze plek heeft. Voor nu ga ik hem denk ik niet opsturen, als ik zie dat hij groeit wel.
Bij mij begon het bij de vorige precies zo, langzaam werd het groter en voelde je een scherp plastic puntje uitsteken op die plek. Mij zit er al na 2 dagen van de replacement Switch. Bij ontvangst zat er niks.

edit: Ik heb heir een topic geopend, zouden jullie hieraan deel willen nemen? Sn0wblind in "[Nintendo Switch]Scheurtjes in de behuizing"

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 16-04-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kleine crosspost uit [Nintendo Switch]Scheurtjes in de behuizing.

Mijn Switch heeft dus een scheurtje. Vanochtend opgebeld en de jongen die ik aan de telefoon kreeg adviseerde me hem op te sturen. Hij zei dat als het een productiefout kreeg ik een nieuwe Switch zou krijgen, nu weet ik niet of dat echt zal gebeuren maar ik hoop in ieder geval dat het opgelost wordt.

Inmiddels is hij op de post gedaan dus ik hoop over een paar dagen meer te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Thomas op 19-04-2017 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Man man man, ik had gisteren mijn Switch, Joy-Con en pro controller opgestuurd vanwege een scheurtje in de behuizing en wat issues met de controllers.
Werd ik zojuist gebeld met de vraag wat ik precies had opgestuurd. Blijkt dat iemand de doos heeft geopend en alleen de pro controller heeft achtergelaten :( :( :(
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste