Mijn probleem
Zijn er nog meer mensen met het probleem van te veel speling van de joycons in handheldmode, zoals ook mensen op Reddit (zie volgende topic:
https://www.reddit.com/r/...e_a_loose_fitting_joycon/ ? Bij mij wiebelt de rechter joycon behoorlijk, zo erg dat ik het probleem heb moeten oplossen door er plakband op te plakken . Op deze manier:

.
Echter, ik denk dat het probleem veroorzaakt wordt door subtiele afwijkingen in de ijzeren grill van de tablet zelf. Wanneer ik de linker controller aan de rechterkant koppelt (knoppen zitten dan aan de achterkant van de Switch), wiebelt hij namelijk nog steeds. Echter dat is niet het geval wanneer ik de rechter aan de linker kant koppel.
"Oplossing" van Nintendo
Direct Nintendo gebeld en zij gaven aan dat dit niet zo hoorde. Ik heb deze kosteloos opgestuurd. Echter, na een week toen ik mijn Switch weer ontving, was er niks veranderd en er zat een brief bij dat er geen storing was. Uiteraard direct gebeld maar Nintendo gaf dat het viel binnen de tolerantie van het bedrijf. Ik moest maar aanzien, ik heb namelijk een jaar garantie.

. Ik zwaar geïrriteerd doorzeuren dat dit toch niet de bedoeling was, dat ze dat zelf eerst ook vonden en dat wij in de EU recht hebben op 2 jaar garantie. Hij was het daar niet mee eens. Uiteindelijk heeft de medewerker opgehangen

....
Wat vinden jullie van deze punten? Valt de speling binnen de tolerantie? Hebben wij maar 1 jaar recht op garantie? Is het normaal dat wij ons nieuwe consoles moeten beplakken met plakband? (ik heb ook plakband toegepast in mijn dock, werkt tot nu toe goed tegen beschadigingen).
[
Voor 19% gewijzigd door
Bliksem B op 28-03-2017 22:44
]