for what is worth:RobertMe schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:52:
[...]
Ik meen soortgelijke issues gezien te hebben op het community forum, dat de snelheid op 4.4.28 inzakt.
Wat ik in ieder geval zou proberen is een force provision (Device properties => Config => Manage device => Force provision) gevolgd door een reboot.
Mocht dat niet werken zou ik simpelweg de firmware downgraden naar de voorlaatste stable.
Link vind je hier terug: https://community.ubnt.co...ow-available/ba-p/2347927
En deze kun je via 'Custom firmware' (ook onder Manage device) installeren, uiteraard wel even opletten dat je die voor het juiste model pakt.
ik zit op 4.4.28 en heb geen problemen met Usenet .. ik haal 'gewoon 21 tot 23MB/s'
Echter ..
ik ben afgelopen maand na dik 7 jaar gewitched van usenet provider, want de retentie bleek nu voor oude meuk om te huilen.
Dus ik ga over en hoppa .. mooi.. en ik zat toen al op de laatste firmware, .28 is eralweer een paar weken.
Nu komt het: ik heb twee weken geleden mijn sabnzbdplus bijgewerkt naar de laatste versie: onder Linux begon sab ineens resources te vreten bij de vleet waardoor usenet in kakte.. in het begin toppie, maar ineens boem .. weg snelheid.
Ik heb daarom besloten om geforceerd terug te gaan naar een oudere versie 2.3.4 [2a113f7] en ik heb geen problemen meer.
Dus voordat je de firmware van de USG de schuld geeft, het KAN ook een andere factor zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door zeroday op 17-09-2018 21:50 ]
There are no secrets, only information you do not yet have