ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Een oude beperking van het forum, waar nog altijd aan vast gehouden wordt. Of het technisch nog steeds nodig is, weet ik niet.HKLM_ schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:41:
@Kavaa waarom beginnen we om de 10000 post een nieuw deel? Maakt het zoeken in het topic niet beter eigenlijk.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Zuiver technisch is er geen reden. Vroeger was er een performance reden om grote topics te sluiten, maar die reden is er niet meer.Ethirty schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:56:
[...]
Een oude beperking van het forum, waar nog altijd aan vast gehouden wordt. Of het technisch nog steeds nodig is, weet ik niet.
Dat gezegd hebbende, af en toe een nieuwe start met een geüpdatete topicstart kan ook geen kwaad.
Dus, bij deze een slot

Voor de blinden, dit is de het nieuwe topicKavaa schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:32:
We zijn inmiddels alweer 10000 posts en 200 pagina's verder. Tijd voor Deel 3 van het Ubiquiti Topic.
Deel 3: \[Ubiquiti-apparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 3

[Voor 26% gewijzigd door Equator op 27-09-2018 14:29]
Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Aankoopadvies hoort niet thuis in dit topic, maar hoort in een eigen topic.
Aankoopadvies hoort niet thuis in dit topic, maar hoort in een eigen topic.