Daar geld hetzelfde betoog, allemaal lekker samenhangend met zo'n drogreden dat messen niet illegaal zijn, want je kan er ook een UI mee snijden.
Ik koop een mes om uien te snijden, klopt, en verwacht dan ook geen hulp hoe ik iemand moet scalperen.
Maar ik heb net zo goed geen VPN en Usenetaccount afgesloten om de discussie over vogelkooien te volgen, die kan ik via mijn provider en diverse onlinebronnen prima meelezen, en reageren.
Ik ben ook niet van gisteren en weet ook wel waar de mosterd gehaald wordt, maar wat mij ( in dit topic ) vooral verbaast is het verregaande bediscussiëren van het geheel.
Maar dat is geen populaire mening, dat weet ik, en dan krijg je reacties over 'interessant gelul' alsif ik het allemaal niet begrijp
* FreshMaker is niet degene met issues, ik kan prima torrent/usenet en darkweb vinden .....
@
coelho ( hieronder )
Zeker niet, ik snap best dat iemand hulp wil, maar de schijnheiligheid van sommigen kan ik niet zo goed tegen.
Zoals ik ook al aangaf, ik ben zeker niet heilig, torrent, usenet en zelfs irc op zijn tijd om 'mijn' series/films te halen ( eerder al mijn ergens DLreport van de maand gepost )
Maar het meten met twee maten, is iets wat ik niet kan hebben.
Of het mag, OF het mag niet .... in de usenet/spotweb topics mag ik ook niet om de groene pijl vragen
[
Voor 17% gewijzigd door
FreshMaker op 20-11-2017 13:38
]