[VPN] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:
  • 361.216 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 21:24
5-Euro VPN heb ik even getest.....Netflix werkte inderdaad prima....niet alleen alles zichtbaar maken want dat werkt altijd wel denk ik....maar afspelen lukt bij PIA bijvoorbeeld niet....dat ging bij 5eurovpn prima.

Alleen kreeg ik het niet goed aan de praat op mijn Nvidia Shield (crashte continue en wordt officieel ook nog niet ondersteund). Net als Synology wordt niet ondersteund nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:54
Een vraag voor de kenners, aangezien ik compleet nieuw ben op VPN gebied (0,0 ervaring mee). Het lijkt me een goed idee ook met VPN aan de slag te gaan. Ik gebruik een Synology ds214play, een Nvidia Shield TV met daarop kodi en download via een gesloten torrent community met Synology download station.

VPN voor smartphone/laptop/PC is mooi meegenomen, belangrijkste voor mij is de Synology (incl. Download Station) en de Shield TV.
Uiteraard heb ik wat gegoogled, YouTube bekeken en op Tweakers gespeurd. NordVPN lijkt voor mij een goede optie te zijn, de kosten zijn €95 voor 3 jaar. Ook zou ik het een maand mogen uitproberen staat er. Enige argwaan m.b.t. het 'in de soep lopen' van al mijn apparatuur heb ik wel, aangezien ik erg veel op het internet (lees: mijn router) heb aangesloten. Hopelijk blijft dat allemaal goed gaan als ik een VPN gebruik. De router hoeft van mijn niet persé achter een VPN vanwege bovenstaande dus, of is dat wel verstandig/noodzakelijk?

En iemand betere en/of goedkopere alternatieven dan NordVPN voor mij? @EWK Volgens de website die jij aangeeft komt NordVPN er wel goed uit. Moet eerlijk toegeven dat het voor mij ook gewoon de meest bekende is en ik weet dat het samenwerkt met Synology, al dan niet omslachtig.

Edit: 3jr abbo genomen op NordVPN en inmiddels draait het op 2 iOs devices, mijn Shield TV, een laptop, een een PC en mijn Synology NAS. Fluitje van een cent: overzichtelijke apps, gemakklijk te connecten en te searchen en haal een prima snelheid. Eerste indruk is dus erg positief :)

[ Voor 10% gewijzigd door remzor op 30-07-2019 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heasthy
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik zie ProtonVPN nergens tussen staan, terwijl een VPN gebaseerd in Zwitserland mij wel lekker veilig lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:18
Heasthy schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:11:
Ik zie ProtonVPN nergens tussen staan, terwijl een VPN gebaseerd in Zwitserland mij wel lekker veilig lijkt
Dat zeiden ze van banken in Zwitserland ook. ;) Waarom Proton? Dan zou ik liever Vyprvpn nemen, die zit ook in Zwitserland. Die komt als tweede uit de test (na expressvpn) die in het juli/augustus nummer van Computer Totaal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Zal ProtonVPN toevoegen in het overzicht in de topicstart
Heasthy schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:11:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 05:02
Iemand al locast.org of tubi.tv aan de praat? Met mijn standaard chrome plug-in/extension Zenmate lukt het niet. Locast ziet niet direct dat ik niet in de VS zit, maar Locast.org wel, die werpt the EU GPD pop-up op, met of zonder Zenmate. Locast presenteert wel de grid, maar laadt niets na op de playknop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 10:20
Het wordt tijd om NordVPN abo the verlengen. Als ik kies voor United States kost het €94,54 voor 3 jaar. Kies ik voor Nederland dan wordt dit €114,40.

Wat als ik voor US kies?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:26
Mandrake466 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 07:05:
Het wordt tijd om NordVPN abo the verlengen. Als ik kies voor United States kost het €94,54 voor 3 jaar. Kies ik voor Nederland dan wordt dit €114,40.

Wat als ik voor US kies?
https://nordvpn.com/nl/vp...off423&utm_source=aff1360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:54
Mandrake466 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 07:05:

Wat als ik voor US kies?
Bij mij ook. Heb net om 8.44 uur voor 3 jaar via iDEAL (€ 95,34) verlengd en hem op US laten staan. Betaling is echter nog steeds niet 'definitief', bij billing staat de transactie op 'waiting for confirmation'. Of dit daarmee te maken heeft weet ik niet. Ik zal een update plaatsen als de betaling definitief geaccepteerd is.

Edit: Ik moest blijkbaar opnieuw inloggen om de bijgewerkte status te zien. De betaling is verwerkt en het abonnement is verlengd tot en met augustus 2022.

[ Voor 11% gewijzigd door kwon op 11-08-2019 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 10:20
kwon schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 08:59:
[...]

Bij mij ook. Heb net om 8.44 uur voor 3 jaar via iDEAL (€ 95,34) verlengd en hem op US laten staan. Betaling is echter nog steeds niet 'definitief', bij billing staat de transactie op 'waiting for confirmation'. Of dit daarmee te maken heeft weet ik niet. Ik zal een update plaatsen als de betaling definitief geaccepteerd is.
Zojuist ook verlengd via US tot 2022 met CC. Wel even uit- en inloggen op de app om de nieuwe datum te zien.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
kwon schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 08:59:
[...]

Edit: Ik moest blijkbaar opnieuw inloggen om de bijgewerkte status te zien. De betaling is verwerkt en het abonnement is verlengd tot en met augustus 2022.
Neehoor, dat duurt gewoon even. Ik heb het een paar maanden geleden ook zo gedaan (op USA laten staan). Overigens heb ik wel met bitcoin betaald. iDeal is natuurlijk wel Nederlands. Ach, het ergste wat je kan gebeuren, is dat ze het afwijzen en dan kies je voor iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
Tigertje schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:31:
[...]

Neehoor, dat duurt gewoon even. Ik heb het een paar maanden geleden ook zo gedaan (op USA laten staan). Overigens heb ik wel met bitcoin betaald. iDeal is natuurlijk wel Nederlands. Ach, het ergste wat je kan gebeuren, is dat ze het afwijzen en dan kies je voor iets anders.
Heeft met de BTW te maken. Als je Nederland kiest, wordt er BTW geheven. Kies je USA, dan wordt deze BTW niet toegepast. NordVPN zelf maakt het niet uit, in principe zou het gewoon moeten werken als je USA kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Allen,

Is het met NordVPN mogelijk om mijn synology nas via de vpn te laten lopen? Setup is een modem van ziggo in bridge modus met een unifi router daarachter.

Gr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
@Sbakker1982

Ik denk dat je deze handleiding zoekt:
https://www.synology.com/...nection_network_vpnclient

Of deze voor de specifieke combi:
https://nordvpn.com/nl/tutorials/synology-nas/openvpn/

Je kunt vast ook in je unifi router de verbinding met de VPN opzetten en alleen het verkeer van de NAS over de VPN routeren, maar bovenstaande is waarschijnlijk eenvoudiger.

[ Voor 12% gewijzigd door RudolfR op 14-08-2019 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 13:15
CWH schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:49:
[quote]Spacewide schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:04:
Ik zag ivacy vpn op pepper voorbij komen. Lijkt me wel wat voordat artikel 13 in voege gaat. Een Netflix vpn heb ik al opgegeven.

Op thebestvpn.com staat Surfshark toch op de tweede plaats ook omdat die Netflix geolocaties unblocked. En dat voor 1,77 euro pm bij 2 jaar abo. Lijkt me toch geen verkeerde deal. Alleen de snelheid lijkt iets minder te zijn. Of zie ik iets over het hoofd?
Zit ook te oriënteren en vind 1,79 euro per maand ook niet gek voor 2 jaar. Vraag ik me wel af wat er nu gefactureerd wordt als ik nu het abonnement aanga voor 43,02 euro voor 2 jaar. Wordt dat over 2 jaar ook weer zoiets (afhankelijk wellicht van de koers van de USD) of dan 237,36 euro (of daaromtrent). Maar goed dat zal je overal hebben met de aanbiedingen. Grappig dat NordVPN met een aanbieding komt die over 9 uur afloopt. ;-)

Update: ff gechat en krijg idd te horen dat na 2 jaar je abonnement verlengd wordt voor de huidige prijs van 47,76 USD.

Overigens dub ik nog wel tussen Surfshark en NordVPN. Surfshark heeft ongelimiteerde devices waartegen over staat dat NordVPN wat sneller is.

[ Voor 10% gewijzigd door DikkieDick op 20-08-2019 15:09 ]

aka pluim003

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-06 13:54
NordVPN heeft weer eens een tijdelijke aanbieding.

https://join.nordvpn.com/nl/order/?menu=pricing

3-jarig abonnement: $2,62 p/m / $94,54 ($2,99 p/m / $107,55)
2-jarig abonnement: $3,50 p/m / $84,17 ($3,29 p/m / $79)
1-jarig abonnement: $6,14 p/m / $73,74 (niet beschikbaar bij een actief account)

Let op!
Bij een bestaand/actief account zijn de prijzen hoger: $2,99 voor 3 jaar i.p.v. $2,62. Deze prijzen zijn tussen haakjes aangegeven.
Niet Nederland kiezen want dan komt er ook nog 21% BTW bovenop. Je kan met iDeal betalen met als land "Verenigde Staten" gestelecteerd (i.v.m. geen BTW).

Mijn account loopt nog tot 30 oktober, dus ik twijfel om nu te verlengen. Wellicht dat ik wacht tot Black Friday (vrijdag 29 november). Een maandje zonder VPN moet kunnen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:00
Neem je toch tot Black Friday een Free Windscribe (max 50 GB p/m) en wacht je de aanbieding af.
Er zal vast wel weer leuke aanbieding tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1246586

Hallo idereen ik heb een simpele vraag. Ik wil mij vriendin helpen een wedstrijt te winnen maar op het enquête is het mogelijk alleen een keer stemmen van 1 IP adres. Ik heb geinstaalerd VPN app maar het lukt me toch niet.
Waar kan het probleem zijn?

Alvast bedankt en graag snel reacties want ik heb nog vandaag tijd om te stemmen.

Gr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:19
Anoniem: 1246586 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 12:21:
Hallo idereen ik heb een simpele vraag. Ik wil mij vriendin helpen een wedstrijt te winnen maar op het enquête is het mogelijk alleen een keer stemmen van 1 IP adres. Ik heb geinstaalerd VPN app maar het lukt me toch niet.

Alvast bedankt en graag snel reacties want ik heb nog vandaag tijd om te stemmen.

Gr
Waarschijnlijk staat er een cookie in je browser die aangeeft dat jouw pc al die enquête heeft ingevuld.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:17

Winkiller

De Mopperpot

DikkieDick schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:41:
[...]
Overigens dub ik nog wel tussen Surfshark en NordVPN. Surfshark heeft ongelimiteerde devices waartegen over staat dat NordVPN wat sneller is.
Ik heb al een poosje Surfshark en ben tevreden, voorheen IPVanish maar Surfshark ligt me beter.
Grappig detail, ik heb de android versie op onze tv geinstalleerd maar Netflix vind het niet leuk.
Netflix ziet het als een proxy en het resultaat is dat je niet kan kijken, uitzondering toegevoegd en werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 22:00
Anoniem: 1246586 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 12:21:

Gr
Lijkt me ook vrij logisch dat je zo een wedstrijd niet kan winnen door stemmen te “ronselen”.
Beetje slimme wedstrijd organisator kent de trucjes wel en een VPN is hier ook niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:33
DikkieDick schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:41:
[...]

Zit ook te oriënteren en vind 1,79 euro per maand ook niet gek voor 2 jaar. Vraag ik me wel af wat er nu gefactureerd wordt als ik nu het abonnement aanga voor 43,02 euro voor 2 jaar. Wordt dat over 2 jaar ook weer zoiets (afhankelijk wellicht van de koers van de USD) of dan 237,36 euro (of daaromtrent). Maar goed dat zal je overal hebben met de aanbiedingen. Grappig dat NordVPN met een aanbieding komt die over 9 uur afloopt. ;-)

Update: ff gechat en krijg idd te horen dat na 2 jaar je abonnement verlengd wordt voor de huidige prijs van 47,76 USD.

Heb je al besteld?
Bij Surfshark rekenen ze nog 21% BTW.
Ik zit dan op 51,98 euro.

Edit.
Probleem opgelost. Alleen bij PayPal word er BTW gerekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Russel88 op 26-08-2019 16:29 ]

• DikkieDick
Russel88 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:23:
[...]

Heb je al besteld?
Bij Surfshark rekenen ze nog 21% BTW.
Ik zit dan op 51,98 euro.

Edit.
Probleem opgelost. Alleen bij PayPal word er BTW gerekend.
Ik had al besteld en was idd iets van 52 euro kwijt. O boe dat dat alleen bij Paypal is. Misschien het abonnement binnen 30 dagen beëindigen, refund en daarna opnieuw aangaan? Sowieso bekijken of ik het abo aanhoud.
Wat overigens wel irritant is dat AVG nog steeds blijft mekkeren dat mijn locatie zichtbaar is. Nou kan ik dat natuurlijk gewoon negeren. Willen natuurlijk hebben dat het VPN-gebeuren bij hun afneem en dan zal je nog steeds zien dat mijn (VPN) locatie zichtbaar is.

aka pluim003

• Chrisuu01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 06-06 14:00
Op dit sub forum zie ik vele gebruikers van NordVPN.

Ik heb echter wel problemen met random disconnects waarbij ik om de zoveel tijd een andere server moet zoeken. Het lijkt me sterk dat dit enkel voor mij een probleem is?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

DikkieDick schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

Ik had al besteld en was idd iets van 52 euro kwijt. O boe dat dat alleen bij Paypal is. Misschien het abonnement binnen 30 dagen beëindigen, refund en daarna opnieuw aangaan? Sowieso bekijken of ik het abo aanhoud.
Wat overigens wel irritant is dat AVG nog steeds blijft mekkeren dat mijn locatie zichtbaar is. Nou kan ik dat natuurlijk gewoon negeren. Willen natuurlijk hebben dat het VPN-gebeuren bij hun afneem en dan zal je nog steeds zien dat mijn (VPN) locatie zichtbaar is.
Ik neem aan dat je niet de gratis versie hebt van AVG?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
EWK schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 18:47:
[...]

Ik neem aan dat je niet de gratis versie hebt van AVG?
Dat klopt. Abo voor 2 jaar.

En mekkert idd dat iedereen zou kunnen zien wat ik online uitspook:
Mijn internetverbinding zou niet versleuteld zijn terwijl Surfshark gebruik maakt van een IKEv2-surfshark verbinding. Dan vraag ik me af: wat klopt er wel en wat niet? Wie heeft het bij het rechte eind?

[ Voor 40% gewijzigd door DikkieDick op 01-09-2019 12:55 ]

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-05 08:41
Chrisuu01 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:37:
Op dit sub forum zie ik vele gebruikers van NordVPN.

Ik heb echter wel problemen met random disconnects waarbij ik om de zoveel tijd een andere server moet zoeken. Het lijkt me sterk dat dit enkel voor mij een probleem is?
Ik heb nu NordVPN sinds vorige week en heb nog geen enkele disconnect gehad hier dus misschien toch maar eens effe contact opnemen met hun klantendienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisuu01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 06-06 14:00
iLLuSion_xGen schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:06:
[...]

Ik heb nu NordVPN sinds vorige week en heb nog geen enkele disconnect gehad hier dus misschien toch maar eens effe contact opnemen met hun klantendienst?
Ja heb nu PIA in een trail om te kijken of dat beter werkt. Tot nu toe heb ik nog geen disconnects gehad met Pia.

Maar ga toch maar even contact opnemen. Het zou immers de service kunnen verbeteren voor mensen met een soortgelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnetWel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Hoi allen,

Kan iemand me in Jip&Janneke taal uitleggen wat ik moet doen als ik een VPN account wil kopen. En vooral wat er daarna verandert, waar ik mogelijk last van krijg / wat ik moet fixen...(Netflix? Spotify? Internet bankieren? Receiver?)

En een vraag: als je via vpn gebruik maakt van internet is het voor ‘de ander’ niet meer te zien vanuit welk land?

Maar echt graag alsof je aan je oma uitlegt dat de stekker eerst in t stopcontact moet, omdat de broodrooster anders niks doet (no offence naar jullie oma’s die waarschijnlijk meer weten dan ik....wat betreft alles) 🤣.

🙌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 22:00
AnnetWel schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:40:
Hoi allen,

Kan iemand me in Jip&Janneke taal uitleggen wat ik moet doen als ik een VPN account wil kopen. En vooral wat er daarna verandert, waar ik mogelijk last van krijg / wat ik moet fixen...(Netflix? Spotify? Internet bankieren? Receiver?)

En een vraag: als je via vpn gebruik maakt van internet is het voor ‘de ander’ niet meer te zien vanuit welk land?

Maar echt graag alsof je aan je oma uitlegt dat de stekker eerst in t stopcontact moet, omdat de broodrooster anders niks doet (no offence naar jullie oma’s die waarschijnlijk meer weten dan ik....wat betreft alles) 🤣.

🙌
Je zult jezelf eerst de vraag moeten stellen WAT je met een VPN van plan bent te gaan doen.
Een VPN abonnement nemen is simpel, maar wat is je doel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnetWel
Dankje en daar zeg ik idd niks over, tja, in t algemeen lijkt het me beter gezien privacy.

En dit klinkt suf, maar ik wil channel 4 kunnen streamen :) wil wat programma’s kijken, maar krijg melding dat dat niet kan wegens de regio (ofzo).....en toen dacht ik dat vpn account dan kan helpen + wegens privacy dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Of begin eens op pagina 1 van dit topic de startpost door te nemen. Daar staat al heel veel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnetWel
Ja dank, daar staat inderdaad al superveel en duidelijk. Sorry, niet mn bedoeling je tijd te verdoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnetWel
Ok helder, gelezen.

Toch even een vraag: als je ergens vpn account koopt, activeert etc. Is t dan makkelijk ‘aan’ en ‘uit’ te zetten, of werkt het niet zo?

Ik vraag t omdat ik geen gedoe met
Netflix wil, dus kan ik t ‘uitzetten’ als ik wil netflixen bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

AnnetWel schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:04:
En dit klinkt suf, maar ik wil channel 4 kunnen streamen :)
Als dat vanwege de F1 is dan kan je dat ook gewoon met een jaarlijks € 65 kostend abonnement oplossen : https://f1tv.formula1.com/en/ d:)b

Verder moet je het gewoon als een inbelverbinding zien : Kan aan of uit op zowel je lokale PC of laptop als je router...

Maar eigenlijk zou ik willen zeggen : Ga eens wat erover lezen, voordat je ermee gaat knoeien! :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• AnnetWel
Ja uh, ik ben natuurlijk allang aan het knoeien.... :X

Met photon (want ipad heeft geen flash), vpn op server in Londen ingesteld, cookies verwijderd, account aangemaakt met Londen’s adres....en alsnog krijg ik channel 4 niet afgespeeld....’not available in current location’ ofzo 8)7

7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door AnnetWel op 05-09-2019 00:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justin_
Bijna 3 jaar alweer, tijd vliegt. Ook weer veel gebeurd in de tussentijd. Tijd voor een update: hier een grondig geüpdatet deel 2 in de serie [VPN] Ervaringen en discussies. Nieuwe topic hier te vinden:

[VPN] Ervaringen & Discussie 2.0

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Justin_ schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:13:
Bijna 3 jaar alweer, tijd vliegt. Ook weer veel gebeurd in de tussentijd. Tijd voor een update: hier een grondig geüpdatet deel 2 in de serie [VPN] Ervaringen en discussies. Nieuwe topic hier te vinden:

[VPN] Ervaringen & Discussie 2.0
En hiermee gaat dus het topic op slot. :)
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.