Ik heb nu een drietal maanden BlackVPN in gebruik. Op mijn mobiel staat deze altijd aan en naast een (iets) hoger batterijgebruik merk ik verder niks. Internetsnelheid zal ongetwijfeld lager liggen maar met Spotify en browsen merk ik geen vertraging.
Op mijn laptop gebruik ik de VPN alleen als ik van huis ben. Ik heb thuis een gigabit verbinding en ik wil toch wel gebruik kunnen maken van deze snelheid. Snelheidstesten heb ik overigens niet gedaan, kan ik eventueel wel doen indien er interesse in is. P2P is toegestaan met uitzondering van de US en UK-servers.
Instellen is een eitje. In Windows wordt er gebruik gemaakt van de ingebouwde functie en op Android krijg je de optie voor Open vpn.
Ik ben zeer tevreden en ga mogelijk wel weer verlengen.
Edit: ik had een paar minuten over, alle testen zijn uitgevoerd met kabel:
Zonder VPN

Nederlandse VPN (met dezelfde server als hierboven)

Noorse VPN (met Noorse server)
Op mijn laptop gebruik ik de VPN alleen als ik van huis ben. Ik heb thuis een gigabit verbinding en ik wil toch wel gebruik kunnen maken van deze snelheid. Snelheidstesten heb ik overigens niet gedaan, kan ik eventueel wel doen indien er interesse in is. P2P is toegestaan met uitzondering van de US en UK-servers.
Instellen is een eitje. In Windows wordt er gebruik gemaakt van de ingebouwde functie en op Android krijg je de optie voor Open vpn.
Ik ben zeer tevreden en ga mogelijk wel weer verlengen.
Edit: ik had een paar minuten over, alle testen zijn uitgevoerd met kabel:
Zonder VPN

Nederlandse VPN (met dezelfde server als hierboven)

Noorse VPN (met Noorse server)

[ Voor 19% gewijzigd door The_Worst op 15-02-2017 14:31 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL