Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
Thinlanet schreef op maandag 12 maart 2018 @ 07:32:
Paar weken geleden tickets gekocht voor Paul Ricard GP Frankrijk 2018. Aantal weekendpassen (General Submission) gekocht; voor 1 mindere F1/Autosport liefhebber wil ik nog een dagpas voor de vrijdag kopen. Deze lijken echter al uitverkocht (op wat tribune kaarten na). Wat is jullie ervaring met de ticketing; heb je bij een tribune kaart ook recht om op de niet-tribune plaatsen te staan? Ik kan het uit de informatie op de website niet opmaken en ik zal niet de eerste 'Ollander zijn die door een Franse kronkel van regels wordt verrast.

Daarnaast merk ik verschillen in de allocatie van "staplaatsen" langs het circuit. Zijn een van jullie bij andere evenementen op Paul Ricard (Blancpain GT3, 6hrs Classic of ELMS) geweest wat mogelijk wat referentie biedt?
Tribune plaatsen zijn toch vaste plekken? Ik denk niet dat je daarmee als general admission binnenkomt. Is immers ook berekend op X capaciteit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13-09 16:22

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Phusebox schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:37:
[...]

Tribune plaatsen zijn toch vaste plekken? Ik denk niet dat je daarmee als general admission binnenkomt. Is immers ook berekend op X capaciteit.
Hm mijn ervaring is dat je altijd wel vrij rond mag lopen en voornamelijk de zondag is streng qua controle.

We hebben ook regelmatig op andere (weliswaar 'mindere') tribunes gezeten op de vrijdag en zaterdag.

TommyGun wijzigde deze reactie 12-03-2018 10:27 (12%)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:57

majoh

PSN id: majoh_nl

Hungaroring Gold 4.

Zin in. In bocht 1, dus moeten veel actie gaan zien. En zeker de eerste ronde lijkt me dit tof.

Battlenet: majoh#2774

• TheTMC
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09-08 11:37
quote:
Phusebox schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:59:
[...]

Ligt er natuurlijk aan wat je wil qua plaatsen.
Mooie actie zien, sfeer proeven, maar niet om 6 uur s ochtends moeten vechten om een plekje :P
Maar weet niet of dat teveel van t goede is.

• Thinlanet
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 21:14
quote:
TommyGun schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:24:
[...]

Hm mijn ervaring is dat je altijd wel vrij rond mag lopen en voornamelijk de zondag is streng qua controle.

We hebben ook regelmatig op andere (weliswaar 'mindere') tribunes gezeten op de vrijdag en zaterdag.
De vraag is meer andersom, kom je met een Tribune kaart ook op de General Submission plekken. Parkeerplaatsen zijn namelijk al ingedeeld zodat je naar de parkeerplaats nabij "je tribune" wordt gestuurd.
Immers, die mindere autosportliefhebber wil maar 1 dag op het circuit rondhangen en vind een weekendkaart dus overbodig.

• Fabian043
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 07-04-2018
quote:
Fabian043 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:32:
Dit jaar gekozen voor de zondag op Hockenheim op de Max Verstappen tribune.
Vorig jaar weekend gezeten op Spa(eau rouge).

Wie kan mij vertellen hoelaat ik zondag het beste aanwezig kan zijn?is het net zoals Spa heel slecht geregeld qua parkeren/files etc?

Verder nog tips voor Hockenheim?
Is er echt niemand die me kan helpen hier?🤔

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Thinlanet schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:45:
[...]

De vraag is meer andersom, kom je met een Tribune kaart ook op de General Submission plekken. Parkeerplaatsen zijn namelijk al ingedeeld zodat je naar de parkeerplaats nabij "je tribune" wordt gestuurd.
Immers, die mindere autosportliefhebber wil maar 1 dag op het circuit rondhangen en vind een weekendkaart dus overbodig.
Daar antwoordde ik toch op :?
quote:
kom je met een Tribune kaart ook op de General Submission plekken
quote:
TommyGun schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:24:

• Cranzai
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 14:58

Cranzai

IGN: Cranzai

Dit lijkt mij de meest geschikte plek om mijn vraag te stellen.
De afgelopen paar jaar ben ik uitgegroeid tot een fanatieke f1-volger.
Dat, gecombineerd met mijn geplande eerste GP bezoek, maakt dat ik graag een merchandise-shirt wil kopen dit seizoen. Ik neem aan dat dit het beste kan bij de site van F1 zelf of van het desbetreffende team.

Hoe is de kwaliteit van deze F1 merchandise shirtjes? (Meer specifiek zit ik momenteel aan ferrari te denken, echter geloof ik dat Merc, Fer en RB allemaal puma leveren?)

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:48
quote:
Fabian043 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:45:
[...]

Is er echt niemand die me kan helpen hier?🤔
Ben een jaar of 3-4 geleden in hockenheim geweest en dat was allemaal top geregeld qua verkeer.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:12

Smarron

The bend

Ik ben de afgelopen 3 jaar naar Spa geweest. Prima te doen ... op de vrijdag. ;) Dit jaar gaan we weer op de vrijdag. Lekker rondlopen, tribunekaarten zijn vrij goedkoop, veel auto's in actie zien. Elke klasse komt de baan op, dus normaal gesproken is er gewoon veel te zien. 2x 1,5 uur F1. Dat is meer dan de zaterdag en zondag. Voor de hobby fotograaf ook leuk. Heb tot nu toe elk jaar alle auto's mooi op de foto gekregen.

Heb 1x de race meegemaakt op Spa en toen besloten om dat nooit meer te doen. Sfeer is wel ok, maar wat een pokkedrukte, laat staan als je weer naar huis toe moet. Dan zit ik toch liever thuis op de bank te kijken. En nu is het letterlijk 2-3x drukker dan toen Max nog in de karts zat. Dat merk je op vrijdag ook al. Afgelopen jaar drukker op de vrijdag dan op de zondag toen hij nog niet reed. Wel heel bijzonder overigens wat voor effect hij heeft.

Mogelijk volgend jaar naar Barcelona, maar dat zeg ik al een paar jaar. Dan zou het wel een weekendje weg worden en is het wellicht wel wat ontspannender.

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Samsung Galaxy A70=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14-09 19:22
quote:
Cranzai schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:56:
Dat, gecombineerd met mijn geplande eerste GP bezoek, maakt dat ik graag een merchandise-shirt wil kopen dit seizoen. Ik neem aan dat dit het beste kan bij de site van F1 zelf of van het desbetreffende team.

Hoe is de kwaliteit van deze F1 merchandise shirtjes? (Meer specifiek zit ik momenteel aan ferrari te denken, echter geloof ik dat Merc, Fer en RB allemaal puma leveren?)
Op het circuit hebben alle teams ook een shop. En daar is de kwaliteit heel goed van.

• Jurgen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-09 09:06
quote:
Cranzai schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:56:

Alle shirtjes die ik heb van RBR zijn toch wel van erg goede kwaliteit. Maar daar is de prijs ook wel naar.

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 12:44
Het viel me op dat op verschillende site al veel kaartjes zijn uitverkocht.

Zijn er gewoon minder kaartjes bij sportstadion en ticket en travel? Of is er meer interesse?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-09 10:41
quote:
Smarron schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:16:
Ik ben de afgelopen 3 jaar naar Spa geweest. Prima te doen ... op de vrijdag. ;) Dit jaar gaan we weer op de vrijdag. Lekker rondlopen, tribunekaarten zijn vrij goedkoop, veel auto's in actie zien. Elke klasse komt de baan op, dus normaal gesproken is er gewoon veel te zien. 2x 1,5 uur F1. Dat is meer dan de zaterdag en zondag. Voor de hobby fotograaf ook leuk. Heb tot nu toe elk jaar alle auto's mooi op de foto gekregen.

Heb 1x de race meegemaakt op Spa en toen besloten om dat nooit meer te doen. Sfeer is wel ok, maar wat een pokkedrukte, laat staan als je weer naar huis toe moet. Dan zit ik toch liever thuis op de bank te kijken. En nu is het letterlijk 2-3x drukker dan toen Max nog in de karts zat. Dat merk je op vrijdag ook al. Afgelopen jaar drukker op de vrijdag dan op de zondag toen hij nog niet reed. Wel heel bijzonder overigens wat voor effect hij heeft.

Mogelijk volgend jaar naar Barcelona, maar dat zeg ik al een paar jaar. Dan zou het wel een weekendje weg worden en is het wellicht wel wat ontspannender.
Probeer dan eens de WEC op Spa, veel auto’s je kunt overal gaan zitten als je er plaats vind en de actie is er net minder om. Ja het is geen F1. Maar 6uurs race voor zeg een dikke 30 euro klagen we niet over :p 2x geweest en een mooie dag gehad. Drukte viel goed te doen. En voor de 30 euro mag je alle dagen naar binnen als ze er zijn d:)b

F1 heb ik de historische bezocht in Monaco _/-\o_ zaten goed en konden de week nadien de “echte” f1 daar zien racen. Heerlijke vakantie gehad. Want we hebben toen ook een bezoekje gebracht aan Monza.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Zojuist last minute naar Melbourne geboekt.

Weet iemand hoe het met een 4-day general admission ticket zit? Als ik probeer te boeken staat er iets als "Section GA0007" bij. Betekent dit dat je alleen in een bepaald gebied mag komen of kan je vanaf daar om de hele baan lopen?

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo | Corsair HX850i

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Saturnus schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:38:

Weet iemand hoe het met een 4-day general admission ticket zit? Als ik probeer te boeken staat er iets als "Section GA0007" bij. Betekent dit dat je alleen in een bepaald gebied mag komen of kan je vanaf daar om de hele baan lopen?
Haha wtf, even drie dagen van te voren een reisje naar Melbourne boeken.

Mij lijkt dat je in alle GA gebieden mag komen.

• Saturnus
  • Niet online
quote:
Phusebox schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:50:
[...]

:9

Bij toeval nog wat sites gevonden waarbij ik de indruk krijg dat dat inderdaad het geval is! Thanks.

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo | Corsair HX850i

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jolige_Joffer
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:46
quote:
TommyGun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:06:
[...]

Paul Ricard is doorgestreept en vervangen door Abu Dhabi :P :+

Tijd voor research B)

Maar eerst Le Mans :*)
Hoe staat het met de research? Vorig jaar Singapore, dit jaar Abu Dhabi....

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Jolige_Joffer schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:37:
[...]

Nog niet aan toegekomen -O-

Tickets zijn ook nog niet beschikbaar dus tot dan verwacht ik ook weinig :P

• Phusebox
  • Niet online
Tickets voor de US ook nog niet... schiet niet echt op. Ach ja de rest van de reis is wel al geboekt... nu nog tickets voor de race :X

• Sand0rf
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 22:23
Ik ga dit jaar voor het eerst naar een F1 race. Ik heb kaartjes voor de Max Verstappen tribune op Hockenheim. Zin in :*) :*)

/post

• Gismo1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 08:35
Dit jaar een bedrijfsuitje naar een weekend Spa (gold 1). Vorig jaar met vrienden alleen de zondag en brons.
Wel een beetje balen dat ze juist dit jaar de gridgirls afschaffen...... >:) >:)

I'm finally comfortable with who I am, but that doesn't mean that I'm perfect.

• Saturnus
  • Niet online
quote:
Saturnus schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:38:

quote:
Phusebox schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:50:
[...]

Rondlopen mag inderdaad. Iemand op de baan zei nog dat sinds dit jaar ook echt alle paden op de zondag open zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• feijen7
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 11-09 18:55
Iemand geïnteresseerd in 2 kaarten General Admission voor de GP van Barcelona? (alleen voor zondag) Zijn alleen voor personen tussen de 19-30 jaar. Over te nemen voor €50 per stuk.

Wij zouden met z'n 4en gaan, echter zijn er 2 vrienden afgehaakt.
Stuur een berichtje als je intresse hebt :)

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Jolige_Joffer schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:37:
[...]

Inmiddels het eea gezocht.

We kunnen geen rechtstreekse vlucht vinden (AUH -> AMS) op maandag 26 november dus we overwegen;

Woensdag 21 november heen (10:15 AMS - 20:05 AUH)
Dinsdag 27 november terug (02:00 AUH - 06:30 AMS)

Planning zou dan zijn;

Woensdagavond: aankomst
Donderdag: Abu Dhabi verkennen (https://ferrariworldabudhabi.com/ :P)
Vrijdag/Zaterdag/Zondag @ circuit
Maandag: Dubai bezoeken en dan 's nachts (vlucht gaat pas om 2u!) naar huis.

Qua grandstands twijfelen we tussen de West en South Grandstands en de Main Grandstand.

Heb jij al iets qua hotel of zo? :) Prijzen in het centrum zijn me iets té dus overweeg iets daarbuiten.

Ik heb ook geen idee namelijk of Abu Dhabi verder de moeite is. Doorgaans zit ik wel graag in het centrum namelijk.

TommyGun wijzigde deze reactie 03-04-2018 18:40 (16%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jolige_Joffer
quote:
TommyGun schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:42:
[...]

Inmiddels het eea gezocht.

We kunnen geen rechtstreekse vlucht vinden (AUH -> AMS) op maandag 26 november dus we overwegen;

Woensdag 21 november heen (10:15 AMS - 20:05 AUH)
Dinsdag 27 november terug (02:00 AUH - 06:30 AMS)

Planning zou dan zijn;

Woensdagavond: aankomst
Donderdag: Abu Dhabi verkennen (https://ferrariworldabudhabi.com/ :P)
Vrijdag/Zaterdag/Zondag @ circuit
Maandag: Dubai bezoeken
Dinsdag: overdag ??? en dinsdagnacht (vlucht gaat pas om 2u!) naar huis.

Qua grandstands twijfelen we tussen de West en South Grandstands en de Main Grandstand.

Heb jij al iets qua hotel of zo? :) Prijzen in het centrum zijn me iets té dus overweeg iets daarbuiten.

Ik heb ook geen idee namelijk of Abu Dhabi verder de moeite is. Doorgaans zit ik wel graag in het centrum namelijk.
Wij vertrekken op 13 november voor een weekje Mauritius.
Komen dan woensdag 21 november laat in Dubai aan. Gaan met een huur auto naar Abu Dhabi.
Donderdag waarschijnlijk naar Warner Bros in Abu Dhabi. We zijn een paar jaar geleden al in Dubai en Abu Dhabi geweest. Toen ben ik al in Ferrari World geweest.
Abu Dhabi op zich is niet zo bijzonder. Ons hotel ligt tussen het circuit en het centrum van Abu Dhabi. (Hotel Dusit Thani)
We gaan maandag weer via Dubai terug naar huis.

Kaarten voor het circuit ben ik nog niet helemaal uit :)

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14:39

Gynnad

* * *

Ik ga ook naar de GP van Spanje, zitten op Grandstand I. Vorig jaar naar Boedapest geweest wat fantastisch was alleen bloed heet aangezien we de zondag in de zon zaten. Dit jaar is het dus Barcelona geworden, iemand nog goede tips om makkelijk vanuit de stad naar het circuit te komen of tips in het algemeen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Bigfoot
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:38
Ben aan het rondkijken voor de GP van Belgie. Of alleen een vrijdagticket of voor het weekend. Hebben jullie nog goede aanbiedingen gezien?

Ik zag op Socialdeal de volgende prijzen voor staplaatsen (brons)

- vrijdag 19,50
- zaterdag 36,50
- zondag 120

Die laatste is niet echt gunstig want een heel weekend is normaal 135

• Jurgen
quote:
Bigfoot schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:38:
Ben aan het rondkijken voor de GP van Belgie. Of alleen een vrijdagticket of voor het weekend. Hebben jullie nog goede aanbiedingen gezien?

Ik zag op Socialdeal de volgende prijzen voor staplaatsen (brons)

- vrijdag 19,50
- zaterdag 36,50
- zondag 120

Die laatste is niet echt gunstig want een heel weekend is normaal 135
kijk ook even bij het circuit zelf, als ik het goed heb hanteren die dezelfde prijzen maar dat scheelt je wel weer een partij die ertussen zit

• Bigfoot
http://www.spa-francorchamps.be/sites/default/files/capture_decran_2017-08-22_a_22.06.05.png

Rechtstreeks is wel duurder, en ze verkopen nu ook niet online

http://www.spa-francorchamps.be/sites/default/files/capture_decran_2017-08-22_a_22.05.58.png

• Jurgen
quote:
Bigfoot schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:00:
[afbeelding]

Rechtstreeks is wel duurder, en ze verkopen nu ook niet online

[afbeelding]
Ah oke dan zijn de tickets ook duurder geworden.

Mijn ervaring met parkeren is dat je wel een kaartje kan kopen, maar je kan ook in de rij staan voor de parkeerplaats en contant betalen. Als je een beetje op tijd bent was het nooit zo druk, en contant was goedkoper dan op de site (2 jaar geleden in ieder geval). Je betaalde toen 10 euro voor het parkeren.

• Bigfoot
Mijn ouders hebben een vakantiehuisje vlakbij Franchorchamps dus ik was van plan vanaf daar met de fiets naar het circuit te fietsen.

Wat ik van vorig jaar begrijp is dat de files urenlang zijn

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:52

Mystikal

It never hurts to help

quote:
Bigfoot schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:01:
Mijn ouders hebben een vakantiehuisje vlakbij Franchorchamps dus ik was van plan vanaf daar met de fiets naar het circuit te fietsen.

Ik zit op Center Parcs naast het circuit en ben van plan met de auto te rijden (lees: laten rijden) en op het moment dat we de file inrijden de fiets van de fietsendrager te pakken en het restant te fietsen (met mijn zoontje van 8 ).

Zie ik iets over het hoofd?

Basement Bios ---- Exo-S

• Bigfoot
Moet wel lukken denk ik. Als iemand anders dan terug rijdt. Vanaf Stavelot zal het wel druk zijn (je zit in Vielsalm?). Ook de de heuvel van Stavelot richting Franchorchamps heel erg stijl omhoog.

Beste is om van te voren even te plannen welke ingang van het circuit je wilt nemen.

Bigfoot wijzigde deze reactie 16-04-2018 16:34 (15%)

• Swaxie
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13-09 15:52
quote:

De files zijn inderdaad idioot lang. Alles moet via 1 weg omlaag rijden. Ik geloof dat we een jaar of 2 geleden een uurtje of 3 niet bewogen hebben om van de parkeerplek af te komen.

Een paar belgen die daar waren, waren slim geweest en hadden een BBQ bij en zijn op de parkeerplek gaan BBQen.
Vergeet ook niet om voldoende drinken mee te nemen, want na de race sluiten op een begeven moment zelfs de drinkstalletjes:)

• Bigfoot
Hoe was het vorig jaar qua drukte op de vrijdag? Kan je dan zonder file van en naar het circuit?

• Erapaz
  • Nu online
Ik heb zojuist kaartjes besteld voor Hockenheim op de Sudtribune. Spa vind ik veel te druk sinds Max meedoet. Verder hadden de Duitsers bij de Nürburgring het verkeer een stuk beter voor elkaar.

Nu alleen nog op zoek naar accommodatie. Zal wel een camping of Airbnb in de buurt worden.

• Phusebox
  • Niet online
Zo de tickets voor de GP van Amerika zijn zojuist telefonisch besteld. Turn 15 here we come.

• kleintjopie
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 10-09 11:50
Na drie keer in Oostenrijk zijn geweest dit jaar gekozen voor Duitsland, is toch iets dichter bij. We zitten op Nord A. En we hebben een plaats op de camping. Zoals het nu lijkt gaan we ik en mijn vader op donderdag in de ochtend weg zodat we rond een uur of twee aanwezig zijn. We willen of zondagavond nog vertrekken of maandag ochtend dat is even afhankelijk van het werk.

Heeft iemand nog tips? Eten&drinken, verkeersdrukte, sanitaire voorzieningen?

• Phusebox
  • Niet online
Lekker Amerikaans ook: parkeerkaart 125 USD 😮

• Phusebox
  • Niet online
quote:
kleintjopie schreef op woensdag 18 april 2018 @ 19:08:
Na drie keer in Oostenrijk zijn geweest dit jaar gekozen voor Duitsland, is toch iets dichter bij. We zitten op Nord A. En we hebben een plaats op de camping. Zoals het nu lijkt gaan we ik en mijn vader op donderdag in de ochtend weg zodat we rond een uur of twee aanwezig zijn. We willen of zondagavond nog vertrekken of maandag ochtend dat is even afhankelijk van het werk.

Heeft iemand nog tips? Eten&drinken, verkeersdrukte, sanitaire voorzieningen?
Sanitair daar is echt ranzig. Althans wij zijn twee keer op Nord B geweest. Dus zo min mogelijk gebruiken. Vanuit de Nord tribune loop je zo naar het merchandise gedeelte en buiten de tribune staan wat eettentjes. Probeer vroeg op de dag op zaterdag maar zeker zondag daar te zijn dan kun je op 5-10 min lopen van de Nord tribune parkeren.

Normaal zou ik zeggen zorg voor goede oordoppen maar ik geloof dat dat niet meer hoeft. 🤔

• alki
quote:
Mystikal schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:21:
[...]

Ik zit op Center Parcs naast het circuit en ben van plan met de auto te rijden (lees: laten rijden) en op het moment dat we de file inrijden de fiets van de fietsendrager te pakken en het restant te fietsen (met mijn zoontje van 8).

Zie ik iets over het hoofd?
Het is daar niet zo vlak als ons kikkerlandje. Dus bereid je maar voor op een paar pittige hellingen :+

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:

In het verlengde hiervan; Ik ga met vrienden van mij dit jaar op 5 mei a.s. naar de FIA WEC 6hr of Spa. Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met Spa icm deze raceklasse? Met hoeveel file kan ik dan het beste rekening houden?

Ik zag zo gauw even geen topic voor andere raceklasses, anders had ik het daar wel even gevraagd.

CH4OS wijzigde deze reactie 19-04-2018 11:08 (9%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Bigfoot
Ik weet het niet zeker voor die 6hr race maar op normale weekends heb ik nog nooit files gezien daar. En vaak kun je ook gewoon door een gat in het hek zo gratis naar binnen.

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
quote:
Gynnad schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:41:
Ik ga ook naar de GP van Spanje, zitten op Grandstand I. Vorig jaar naar Boedapest geweest wat fantastisch was alleen bloed heet aangezien we de zondag in de zon zaten. Dit jaar is het dus Barcelona geworden, iemand nog goede tips om makkelijk vanuit de stad naar het circuit te komen of tips in het algemeen?
Same here, alleen andere stand. Makkelijkste is met de bus aangezien taxi wel prijzig wordt en met de trein moet je nog 30 min lopen. Bus stopt dichterbij.

Bwoah

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Abu Dhabi geboekt *O*
quote:
CH4OS schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:04:
[...]
In het verlengde hiervan; Ik ga met vrienden van mij dit jaar op 5 mei a.s. naar de FIA WEC 6hr of Spa. Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met Spa icm deze raceklasse? Met hoeveel file kan ik dan het beste rekening houden?

Ik zag zo gauw even geen topic voor andere raceklasses, anders had ik het daar wel even gevraagd.
Algemeen race topic Deel 2

6hrs en 24hrs zijn goed te doen op Spa :)

TommyGun wijzigde deze reactie 23-04-2018 11:38 (104%)

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Hoe zijn de prijzen daar?
Austin viel me wel tegen moet ik zeggen, snap wel dat er weinig animo van de Amerikanen is met zulke prijzen. Zelfs met de relatief gunstige dollar koers is het nog extreem duur.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Phusebox schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:38:
[...]

Hoe zijn de prijzen daar?
Austin viel me wel tegen moet ik zeggen, snap wel dat er weinig animo van de Amerikanen is met zulke prijzen. Zelfs met de relatief gunstige dollar koers is het nog extreem duur.
Viel me erg mee. We zijn minder kwijt (1500 euro pp nu) dan vorig jaar Barcelona (1800 pp) 8)7

Toegeven, we zitten nu ietwat buiten het centrum van Abu Dhabi maar dat is bewust gekozen.

Grand stand tickets zijn 500 euro pp, de rest gaat op aan vlucht (rechtstreeks) en (4-sterren) hotel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phusebox
  • Niet online
quote:
TommyGun schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:39:
[...]

Viel me erg mee. We zijn minder kwijt (1500 euro pp nu) dan vorig jaar Barcelona (1800 pp) 8)7

Toegeven, we zitten nu ietwat buiten het centrum van Abu Dhabi maar dat is bewust gekozen.

Grand stand tickets zijn 500 euro pp, de rest gaat op aan vlucht (rechtstreeks) en (4-sterren) hotel.
Oh dan valt ons tripje nog mee, vrijwel hetzelfde qua prijzen.

Tickets (Turn 15, upper section): € 535 p.p.
Parkeren bij het circuit: € 105
Vlucht + huurauto: € 665 (rechtstreeks + full size SUV voor 10 dagen)
Hotels voor de trip van 10 dagen: € 640
Totaal 10 dagen US incl. GP: € 1875

Phusebox wijzigde deze reactie 23-04-2018 11:54 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: november 2011

Nogne

Weet niet waar hij over praat

Zojuist kaarten gekregen van een collega om de race in Oostenrijk bij te wonen, super tof! Ik heb nog nooit een race bijgewoond, ik ben wel 1x eerder bij de vrije training in België geweest (in 2016).

Het word een drukke race maand voor mij (als non-auto liefhebber) want 2 weken voor de F1 race, zit ik een halve week in Le Man voor de 24 uurs race :D

>.<

• Bigfoot
Bezoek Spa 2018:

Ticket vrije training Vrijdag: 19,50 p.p.
Parkeren: ca 10 euro in dorp
Brandstof: 36 euro/ 2 = 18 euro p.p

That's it, toch wel wat goedkoper dan de prijzen hier

• robin_sf
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 12-03 15:22
Goedemorgen,

Wij willen de donderdag van Barca al gaan, maar is het mogelijk met pelouse tickets om de pitlane walk te doen? we kunnen er weinig over vinden namelijk. op de site van het circuit staat wel dat er een pitwalk is van 16:00 t/m 18:30

Gr

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:30
quote:
robin_sf schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:08:
Goedemorgen,

Wij willen de donderdag van Barca al gaan, maar is het mogelijk met pelouse tickets om de pitlane walk te doen? we kunnen er weinig over vinden namelijk. op de site van het circuit staat wel dat er een pitwalk is van 16:00 t/m 18:30

Gr
Die keren dat ik er was op pelouse ticket (2009 t/m 2013) wel.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 14:50
quote:
robin_sf schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:10:
[...]

ja dat las ik inderdaad ook, maar word er niet echt wijzer van.

ja acht de donderdag sowieso al vrij dus rijden woensdagavond die kant op.
Even je vraag hierheen halen.
Ik kwam dit voor je tegen
quote:
THURSDAY
Promoter Activity Public Pit Lane Walk for 3 Day Ticket Holders Only 16:00 - 18:30
Via deze site. Ziet er redelijk betrouwbaar uit.
https://www.grandprixevents.com/f1-races/spain/race-program

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• robin_sf
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 12-03 15:22
op de site van f1 zelf:
https://www.formula1.com/...2018/Spain/Timetable.html
hier staat alleen de 18:30 t/m 19:00 pitlane walk op voor F1 Experience Guests Only
als je dan kijkt bij F1 Experience Guests Only staat er dit :
F1® Experiences’ guests will enjoy an up-close, unobstructed view of team personnel and garages during our Pit Lane Walk, access to which is unavailable to the public.

en op de site van het circuit staat dit:
http://www.circuitcat.com/en/formula-1/schedule/
16.00 - 18.30 FORMULA 1 PIT-LANE WALK

haha lastig

• Jurgen
quote:
Erwin schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:13:
[...]

Die keren dat ik er was op pelouse ticket (2009 t/m 2013) wel.
Vorig jaar was het zelfs geen probleem met staanplaatstickets voor alleen de vrijdag. Dat is wel de pitwalk om 4 uur.

Het was erg druk, gelukkig waren we op tijd en hebben we een uurtje gewacht voor de poort waardoor we als een van de eerste in de pits waren. Hierdoor hebben we toch nog wat kunnen zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 13:59

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Heb kaartjes voor Monza, tribune 6-B, in ieder geval... ik heb ze gekocht bij Sportstadion :P dus nog even wachten tot ik ze krijg :+

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14:39

Gynnad

* * *

Vrijdag vliegen wij ook naar Barca om de GP bij te wonen op zaterdag en zondag, helaas wordt het niet zo'n mooi weer, een graad of 20. Benieuwd of Verstappen de race nu eens uit kan rijden..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jolige_Joffer
quote:
TommyGun schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:37:
Abu Dhabi geboekt *O*

[...]

Algemeen race topic Deel 2

6hrs en 24hrs zijn goed te doen op Spa :)
Welke kaarten heb je nu? En waar heb je ze gekocht?

Jolige_Joffer wijzigde deze reactie 13-05-2018 18:23 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Jolige_Joffer schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:22:
[...]

Welke kaarten heb je nu? En waar heb je ze gekocht?
We zijn nog bezig met het uitzoeken van de juiste plaatsen (samen met Sportstadion), maar we gaan voor de Main grandstand.

EDIT; met plaatsen bedoel ik dus welk vak en stoelplaats; https://ticketsyasmarinac...1-Fri-Sun-2018/1621-Main/

TommyGun wijzigde deze reactie 14-05-2018 14:22 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

We hebben ze uiteindelijk bij Yas Marina direct besteld, daar kun je tenminste de stoelen kiezen (zie url boven).

Het viel me op hoe veel goede plaatsen op de Main tribune al verkocht zijn!

TommyGun wijzigde deze reactie 15-05-2018 10:24 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bigfoot
Afgelopen weekend was ik op het circuit van Francorchamps bij de Ferrari dagen. Ook wel een aanrader, en ze hadden een aantal mooie oudere Ferrari F1 wagens die wat rondjes reden.

Het leuke was dat je overal bij kon in de paddocks. We konden op de vrijdag ook gewoon bij de Pirelli mechanics die voor alle wagens de banden leverden. Oude gebruikte banden gaven ze weg aan geinteresseerden, en ze boden ons ook een paar Ferrari challenge banden aan. Ik dacht ik vraag gewoon of ze ook gebruikte F1 banden hadden, en jawel hoor, we kregen er gewoon twee mee! Echt helemaal super.

Bigfoot wijzigde deze reactie 15-05-2018 10:34 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JoBran
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 12-09 19:50
Misschien niet helemaal op zijn plaats in dit topic, maar heeft er hier iemand ervaring met de jumbo racedagen? Specifiek de gratis kaartjes welke je kon sparen?

Mijn vriendin heeft kaartjes gespaard en wilt graag gaan, ikzelf denk dat de gratis kaartjes niet zoveel voorstellen en het de moeite wellicht niet waard is naar Zandvoort af te reizen in alle drukte..

JoBr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Mij niet gezien in ieder geval, die tickets geven ze praktisch weg. Veel te druk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cranzai

Cranzai

Is er al meer bekend over de supportraces in hockenheim?

• Jolige_Joffer
quote:
TommyGun schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:24:
We hebben ze uiteindelijk bij Yas Marina direct besteld, daar kun je tenminste de stoelen kiezen (zie url boven).

Oke, ik denk dat we voor de West-Grandstand gaan voor de zaterdag en zondag.
Voor vrijdag misschien Paddock-Club kaarten O-)

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:49
quote:
Bigfoot schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:30:
Oude gebruikte banden gaven ze weg aan geinteresseerden, en ze boden ons ook een paar Ferrari challenge banden aan. Ik dacht ik vraag gewoon of ze ook gebruikte F1 banden hadden, en jawel hoor, we kregen er gewoon twee mee! Echt helemaal super.
Ik wil hier geen huiskamer topic van maken, maar dit kun je natuurlijk niet zomaar hier neerplempen zonder foto's. :>

edit: Om mijn post ook on-topic te houden, heeft er al iemand ergens een programma gevonden voor het GP weekend op en rondom de Hungaroring?

DJTimo wijzigde deze reactie 16-05-2018 23:06 (13%)

• Phusebox
  • Niet online
Nog andere tweakers die naar de GP van Amerika gaan?

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Jolige_Joffer schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:36:
[...]

Oke, ik denk dat we voor de West-Grandstand gaan voor de zaterdag en zondag.
Voor vrijdag misschien Paddock-Club kaarten O-)
Zie bij de Main Tickets zelfs gratis toegang tot het Ferrari park en waterpark _/-\o_

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bigfoot
quote:
DJTimo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 23:01:
[...]
Ik wil hier geen huiskamer topic van maken, maar dit kun je natuurlijk niet zomaar hier neerplempen zonder foto's. :>
Bij deze!

De foto's die je hier ziet waar Pirelli banden weggeeft zijn van de zaterdag. Toen hadden ze een hek om hun stand gezet en kon je er niet meer bij komen zoals wij wel konden op de vrijdag toen we de F1 banden kregen. Nu haven ze alleen Ferrari challenge banden weg.

https://tweakers.net/ext/f/vDk3ccTnLe0wZksI0Fulp735/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/IQDPTtFkD2mO4pT8y6Uu46cp/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/nKKkImmuS5YA19DDPeEFqXWD/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/yKvQdg26PUe6NICcfKu0wfIG/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/czQK446KOotEfMrYCyypRYQP/thumb.jpg

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:04

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Phusebox schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 05:45:
Nog andere tweakers die naar de GP van Amerika gaan?
Dit jaar niet waarschijnlijk, maar volgend jaar zit het er wel in.
M’n ouders gaan voor vier jaar naar de USA emigreren, dus mooi excuus om er een keertje heen te gaan!

• Jolige_Joffer
quote:
TommyGun schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:10:
[...]

Zie bij de Main Tickets zelfs gratis toegang tot het Ferrari park en waterpark _/-\o_
Zag ik ook! Maar daar ben ik eens geweest en het is nou niet zo spannend, dat ik daar nog een keer heen wil 😉

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Jolige_Joffer schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:23:
[...]

Zag ik ook! Maar daar ben ik eens geweest en het is nou niet zo spannend, dat ik daar nog een keer heen wil 😉
Ik moet de Formula Rossa nog ervaren :P :9

• DJTimo
quote:
Heel gaaf! d:)b

• mannetje19
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 09:29
quote:
JoBran schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:47:
Misschien niet helemaal op zijn plaats in dit topic, maar heeft er hier iemand ervaring met de jumbo racedagen? Specifiek de gratis kaartjes welke je kon sparen?

Mijn vriendin heeft kaartjes gespaard en wilt graag gaan, ikzelf denk dat de gratis kaartjes niet zoveel voorstellen en het de moeite wellicht niet waard is naar Zandvoort af te reizen in alle drukte..
Zeker de moeite waard. Uitgebreid race programma en er is daarnaast ook veel te doen rondom het circuit.
Met de gratis kaartjes kan je overal komen, behalve mogelijk een aantal tribunes en het gedeelte in het paddock achter de pits. Het is inderdaad wel zeer druk bezocht. Een (gedeelte) reizen met de trein wordt dan ook aangeraden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hlvnst
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22-08 17:15
Ik ga dit jaar met m'n broer en m'n moeder naar de GP van Oostenrijk. oOo

Tickets gescoord via deze actie van Jumbo. We gaan met de auto, en hebben een plek op de Max Verstappen Village camping. We vertrekken donderdagochtend voor de heenreis, en maandagochtend weer voor de terugrijs.

Ik kijk er al helemaal naar uit! Wordt hoe dan ook gezellig! *O*

Als iemand nog tips heeft, zijn die natuurlijk van harte welkom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foeppie
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 22-05-2018
Hoi,

Heb via de Jumbo een ticket gekocht voor Oostenrijk. Vrienden van mij via Vodafone (vanwege aanschaf S9: ticket + camping plaats). Alleen hebben zij de camping op 2 personen gezet. Ik ben later aangehaakt, maar moet je echt een ticket (extra) kopen om toegang te krijgen tot de camping (maw, de boeker via Vodafone moet aan gaan geven (de boeking aan gaan passen) zodat er 3 personen komen ipv 2, en dat zal dan 150 euro gaan kosten (50 euro pp/pd). Je kan dus niet zomaar de camping op komen (als bezoeker ;) .
Miscchien een stomme vraag aangezien dit de 1-ste keer is dat we dit doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alki
Dure camping is dat dan

• R4NCOR
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 12-09 17:04

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Iemand hier ervaring met camper parkeren in Cap d'Ail tijdens de Monaco GP? Ik lees hier en daar dat er veel campers op de parkeerplaats staan daar, maar kan er eigenlijk nergens ervaringen, foto's of exacte locatie van vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wilco58
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 23-06-2018
Ik ga dit jaar samen met een vriend naar de GP van Oostenrijk. Wij hebben tickets voor de Max Verstappen tribune. Wij verblijven op camping Rot/Red in een tent. Heeft iemand ervaringen met deze camping?
En weet iemand hoe het zit bij de aankomst op de camping? Krijg je een plek toegewezen of mag je zelf een plekje uitzoeken?
Dit is de eerste keer dat wij een GP bezoeken vandaar de vragen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJTimo
quote:
Wilco58 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 11:34:
Ik ga dit jaar samen met een vriend naar de GP van Oostenrijk. Wij hebben tickets voor de Max Verstappen tribune. Wij verblijven op camping Rot/Red in een tent. Heeft iemand ervaringen met deze camping?
En weet iemand hoe het zit bij de aankomst op de camping? Krijg je een plek toegewezen of mag je zelf een plekje uitzoeken?
Dit is de eerste keer dat wij een GP bezoeken vandaar de vragen :)
Vorig jaar op die camping gezeten. Je mag de plek helaas niet zelf uitzoeken. Iemand op een scooter begeleidt je naar jullie plek. Wij zaten vorig jaar recht tegenover een feest-vrachtwagen. Superlachen natuurlijk, maar als je zin hebt om ff een powernapje te doen vrij onhandig. AL-TIJD kabaal (tussen 9u en 24u dan). Het meest rustige is exact in het midden van het terrein, want aan de kopse kanten staan ook feesttenten. :P
Als ze je dus op een plek afzetten en je twijfelt of je daar wel wil staan, meteen aangeven, want als het vol is, kun je niet meer verhuizen.

Neem overigens een belachelijk lang verlengsnoer mee mocht je stroom willen. Wij moesten vorig jaar 2 keer doorlussen via de buren, omdat we op eigen kracht het stroompunt niet haalde... :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wilco58
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 23-06-2018
quote:
DJTimo schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:26:
[...]
Vorig jaar op die camping gezeten. Je mag de plek helaas niet zelf uitzoeken. Iemand op een scooter begeleidt je naar jullie plek. Wij zaten vorig jaar recht tegenover een feest-vrachtwagen. Superlachen natuurlijk, maar als je zin hebt om ff een powernapje te doen vrij onhandig. AL-TIJD kabaal (tussen 9u en 24u dan). Het meest rustige is exact in het midden van het terrein, want aan de kopse kanten staan ook feesttenten. :P
Als ze je dus op een plek afzetten en je twijfelt of je daar wel wil staan, meteen aangeven, want als het vol is, kun je niet meer verhuizen.

Neem overigens een belachelijk lang verlengsnoer mee mocht je stroom willen. Wij moesten vorig jaar 2 keer doorlussen via de buren, omdat we op eigen kracht het stroompunt niet haalde... :+
Bedankt voor de informatie! :)
Komen volgens de planning donderdagochtend (28 juni) al aan op de camping. Hopelijk is het dan nog redelijk rustig, zodat we een mooi plekje kunnen krijgen ;) Gaan overigens per trein naar Oostenrijk, iemand daar toevallig ook ervaringen mee?
Weet je ook welke aansluiting ze voor de stroompalen op de camping gebruiken? Is dit een Europese campingstekker of gewoon een normale stekker die wij in Nederland ook gebruiken?

• claudiah87
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 01-06-2018
Hi,

Ik ga even een beginnersvraag stellen ;). Ik ben tot nu toe alleen maar naar Spa geweest en zou graag eens een andere track bezoeken. Welke baan "in de buurt" zouden jullie aanbevelen? Opties zijn voor nu dus Frankrijk, Italie, Engeland, Duitsland en Oostenrijk.

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 13:59

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
claudiah87 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:49:
Hi,

Ik ga even een beginnersvraag stellen ;). Ik ben tot nu toe alleen maar naar Spa geweest en zou graag eens een andere track bezoeken. Welke baan "in de buurt" zouden jullie aanbevelen? Opties zijn voor nu dus Frankrijk, Italie, Engeland, Duitsland en Oostenrijk.
Ga dit jaar voor het eerst naar een F1 race en kon gezien m'n vakantieperiode kiezen tussen Spa en Monza... we hebben voor Monza gekozen :) afgelopen jaren was Monza behoorlijk leuk (in ieder geval op TV).
Al lijkt Silverstone me ook wel erg gaaf.

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• Crazy D
  • Laatst online: 12:54

Crazy D

I think we should take a look.

quote:
Hi,

Mijn ervaring is van jaren terug, maar destijds vond ik Engeland het leukste om te zijn (Nurburgring, Hockenheim, Barcelona en Spa als vergelijkingsmateriaal). De sfeer vond ik leuk, eettentjes (eindelijk eens een circuit met meer eten dan alleen friet en de keuze uit braadworst, braadworst, mislukte hamburger of braadworst). Mensen die je gewoon vriendelijk gedag zeggen. En vooral ook, heel veel support races (kwamen na de F1 zelfs nog 2 historische klassen, weet niet hoe dat tegenwoordig is).

Exact expert nodig? itwize.nl

• p.d.akkerman
quote:
Hi,

Sinds ik Monza heb bezocht voor mij geen ander circuit meer.
Heerlijk op de camping naast de eerste chicane.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 15:02
quote:
p.d.akkerman schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:24:
[...]

Sinds ik Monza heb bezocht voor mij geen ander circuit meer.
Heerlijk op de camping naast de eerste chicane.
Ben de afgelopen 2 jaar niet geweest. Zijn de toiletten nog een beetje schoon? :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jolige_Joffer
quote:
TommyGun schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:24:

Kaarten besteld via Sportstadion 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• p.d.akkerman
quote:
alexbl69 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 07:55:
[...]

Ben de afgelopen 2 jaar niet geweest. Zijn de toiletten nog een beetje schoon? :)
Ja hoor. Niets te klagen. En het is en blijft een camping.

Heb zelfs erger meegemaakt. In spa stond er een berg schijt in de dixie.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:10

Leoon.

waka waka hey hey

Dit jaar Oostenrijk en waarschijnlijk België bezoeken. Oostenrijk was mijn aller eerste race ooit 4 jaar geleden. Heb er weer zin in :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• TouchOfInsanity
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:34
Iemand bekend met de Max Verstappen camping op de GP van Oostenrijk?
Bij de FAQ staat aangegeven dat de campingplaatsen 30m2 zijn. Voor de gemiddelde caravan/camper/tent is dit wel aan de kleine kant. Iemand hier ervaring mee?

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
TouchOfInsanity schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:35:
Bij de FAQ staat aangegeven dat de campingplaatsen 30m2 zijn. Voor de gemiddelde caravan/camper/tent is dit wel aan de kleine kant. Iemand hier ervaring mee?
30m2 te klein? Daar past een stacaravan op;

https://nl.de-vogel.nl/verhuur/4-persoons-stacaravan#

• TouchOfInsanity
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:34
quote:
Jep maar een tent zoals deze past niet.
https://www.dewitschijnde...stige-460-rsc-tunneltent/

Niet niet gesproken over scheerlijnen of de verdeling van de vakken (500x600 oid). Vandaar dus de vraag of er iemand ervaring mee heeft.

TouchOfInsanity wijzigde deze reactie 06-06-2018 16:05 (2%)
Reden: Tekstwijziging

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
Verkeerde topique.

Ari Gold wijzigde deze reactie 06-06-2018 16:34 (68%)

Bwoah

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DJTimo
quote:
TouchOfInsanity schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:35:
Vorig jaar daar gestaan, was inderdaad vrij krap. voor 2 a 3 man net te doen, maar wij waren met 5 personen en een auto. Op een stuk grond van pak 'm beet 5 bij 6 meter past geen auto, 2 tenten én ruimte om te zitten. Nadat wij naar onze plek waren gebracht hebben wij dan ook gelijk de plek daarnaast erbij genomen. Voor 350 euro vond ik dat we daar recht op hadden en we zijn er ook niet op aangesproken. :Y)

Voor zekerheid, kun je het beste denk ik even navragen bij je boekingskantoor.

• Cranzai

Cranzai

Voor de hockenheim-gangers:
Dit jaar gaan de Formule 2 en GP3 niet met de F1 mee naar Hockenheim :'(
De support races was nog vrij weinig over bekend, voor zover ik wist alleen de porsche supercup.

Google zo af en toe eens of er al meer bekend is over het programma, en zie daar:
http://bossgp.com/boss-gp...erman-grand-prix-weekend/

De BOSS GP is voor het eerst een support race van de formule 1, natuurlijk bij lange na geen formule 2 maar in ieder geval wel zeer vermakelijk. De klasse meerdere malen op Assen gezien en altijd genoten.
Verder vermeldt het bericht ook dat de ADAC Formule 4 en de Supercup aanwezig zullen zijn. :)

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:10

Leoon.

waka waka hey hey

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Nordcore
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 28-08 15:24
Ik heb via Vodafone 2 weekend tickets gewonnen voor de Grand Prix van Oostenrijk.
Het was wat lastig om een accommodatie te vinden binnen een uur rijden, maar dit is uiteindelijk via airbnb gelukt.

Wat ik mij nog af vraag:

Vodafone meld dat het om tickets gaan van 275 euro per stuk.
Heeft iemand al specificaties van dit type tickets?
Zoals de vakken op de tribune... ( er staat alleen maar: op de Vermietung of Mitte tribune)
Zijn dit dezelfde tickets als verkocht worden via de jumbo actie?

Alvast bedankt

• Niel-z
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 04-08 00:14
Voor het eerst naar F1 en we gaan naar Hockenheim Sud B
Ben benieuwd. Ook qua parkeren benieuwd hoe het geregeld is.
Hoor en lees veel over Spa, hopelijk beter geregeld in Hockenheim.

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13-09 17:53
quote:
Niel-z schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:26:
Voor het eerst naar F1 en we gaan naar Hockenheim Sud B
Ben benieuwd. Ook qua parkeren benieuwd hoe het geregeld is.
Hoor en lees veel over Spa, hopelijk beter geregeld in Hockenheim.
Parkeerkaart gekocht?
Anders mag je flink in de rij staan inderdaad.

Ik ga eerst naar de Red Bull Ring en daarna naar Hockenheim.
2 jaar geleden ook bij Hockenheim geweest, maar wel met parkeerkaart (wel heel duur voor het gehele weekend). Zag lange rijen staan de weilanden af, maar ik was zo de parkeerplaats af en de weg op....

Benieuwd hoe het in Oostenrijk is... geen parkeerkaart vooraf gekocht.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True